Halo reach is juist de voorganger van alle delen, dus wat verhaallijn betreft kan je niet beter beginnenVrijdag schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:54:
....
Dus: Is het verhaalsgewijs okee als ik Reach ga spelen zonder de andere delen afgerond te hebben en ten tweede is het okee om later nog in de mp te stappen? Ik dacht dat Halo 3 matchmaking op skill had, dan is het niet zo erg natuurlijk
R0SSI schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:58:
[...]
Halo Reach speelt zich juist voor Halo 1, 2 en 3 afDus het zou geen probleem moeten zijn door eerst Reach te spelen.
Ziedaar mijn grandioze kennis van het Halo universumcitruspers schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:59:
[...]
Halo reach is juist de voorganger van alle delen, dus wat verhaallijn betreft kan je niet beter beginnen
Dat is mooi, dan kan ik rustig Reach spelen als die uitkomt en daarna de volgende delen. Thnx!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik zag bij Dimplus wel de Legendary editie staan, maar je kon niet bestellen. Nou weet ik dus niet of dit komt, omdat ze al door hun pre-orders heen zijn of dat ze dat bij deze niet deden.
http://www.dimensionplus....box-360/Halo-Reach/781885
Misschien een telefoontje waard?
Maar wie gaat het allemaal online spelen?
Ik zou heel graag samen met andere GOT mensen online matchmaking willen spelen.
Voeg me toe Mars NL
Echt tof om weer samen met andere Nederlanders online te spelen.
Voor Halo 3 mag je me ook toevoegen
Ik zou heel graag samen met andere GOT mensen online matchmaking willen spelen.
Voeg me toe Mars NL
Echt tof om weer samen met andere Nederlanders online te spelen.
Voor Halo 3 mag je me ook toevoegen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Er staat het volgende bij:Xun schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:29:
Ik zag bij Dimplus wel de Legendary editie staan, maar je kon niet bestellen. Nou weet ik dus niet of dit komt, omdat ze al door hun pre-orders heen zijn of dat ze dat bij deze niet deden.
Hij is dus voorlopig in ieder geval bij ze uitverkocht, misschien krijgen ze nog een paar exemplaren maar reken er niet op. Hij is al bij veel winkels uitverkocht (al een tijdje). De Legendary Edition schijnt namelijk dit keer echt in beperkte oplage te verschijnen.De eerste aantallen Legendary editions zijn uitverkocht. Er is overleg met de leveranciers over meer aantallen van deze uitgave. Zodra nieuwe aantallen beschikbaar worden gesteld zullen wij dit melden via ons twitter kanaal.
[ Voor 4% gewijzigd door JorisTheWise op 08-09-2010 09:03 ]
Ik ga het zeker online spelen, mijn XBL naam is Citruspers. Voeg maar toe, krijgen we een nederlands reach groepje.
Ga ik doen, met Halo 3 kwam ik niet hoger als level 27 volgens mijcitruspers schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:48:
Ik ga het zeker online spelen, mijn XBL naam is Citruspers. Voeg maar toe, krijgen we een nederlands reach groepje.
Vind echt leuk om met een groepje Nederlanders matchmaking te doen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Level 38 hier, en de eerste in mijn vriendengroep die de 1000/1000 achievement-punten had en dus de katana. Wat was iedereen jaloers hahaha
Ben nooit echt hoger dan 38 gekomen, dat was denk ik alleen gelukt als ik Lone Wolves ging doen en daar was ik niet echt een fan van.
Ben nooit echt hoger dan 38 gekomen, dat was denk ik alleen gelukt als ik Lone Wolves ging doen en daar was ik niet echt een fan van.
Ik heb je toegevoegd, misschien speel je Halo 3 nog weleens?citruspers schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:00:
Level 38 hier, en de eerste in mijn vriendengroep die de 1000/1000 achievement-punten had en dus de katana. Wat was iedereen jaloers hahaha
Net geaccepteerd. Ik heb al...70 dagen geen halo 3 meer gedaan, ben nu conviction op de hoogste moeilijkheidsgraad aan het spelen. Niet zo moeilijk eigenlijk, ben er vanavond wel mee klaar
Oeps sorry! Ik had daar overheen gekekenjorisandkaylas schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:03:
[...]
Er staat het volgende bij:
[...]
Hij is dus voorlopig in ieder geval bij ze uitverkocht, misschien krijgen ze nog een paar exemplaren maar reken er niet op. Hij is al bij veel winkels uitverkocht (al een tijdje). De Legendary Edition schijnt namelijk dit keer echt in beperkte oplage te verschijnen.
Ik zag trouwens nog dat je geld terug krijgt als je Reach en een Xbox koopt ( http://www.gamer.nl/nieuw...l-halo-reach-als-xbox-360 )
En ook nog een extended live action trailer : http://www.gametrailers.c...er-hope-halo-reach/704154
Ik heb er zin in
Alleen de single player is het al waard om deze game aan te schaffen.Vrijdag schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:54:
Ik twijfel erg over dit spel. Momenteel heb ik hier Halo 3, Halo ODST en Halo Wars liggen (onlangs voor de pc Halo 2 erbij) maar ik heb ze eigenlijk maar nauwelijks gespeeld.
Het meeste is nog Halo 3 op een lan met vrienden.
Aan de ene kant wil ik het wel spelen maar aan de andere kant: Omdat ik de eerdere delen niet/nauwelijks heb gespeeld, mis ik dan niet ontzettend veel van de verhaallijn en kan ik beter eerst 2, 3, Wars en ODST spelen en hier nog maar even mee wachten?
Ik ben dan ook weer een beetje bang dat ik als ik er mee wacht, later in mp volledig wordt afgeslacht wordt
Dus: Is het verhaalsgewijs okee als ik Reach ga spelen zonder de andere delen afgerond te hebben en ten tweede is het okee om later nog in de mp te stappen? Ik dacht dat Halo 3 matchmaking op skill had, dan is het niet zo erg natuurlijk
Oh, ik heb wel de films van Halo Legends gezien, dat wel.
De single player campaign is beter dan alle voorgaande Halo's en het is een prequel dus je hoeft niets van het verhaal te weten.
Neem het maar van me aan, ik heb hem namelijk al uitgespeeld.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
hoe lang ben je ongeveer bezig met de singleplayer?
zo zag net de reclame van halo reach op tv.
stond ook de 50 euro terug actie bij. spel ziet er wel gaaf uit en die reclame was ook wel dik gedaan.
ga hem denk wel halen, maar net al 398 euro aan gt5 signature edition uitgegeven(2x).
dus even kijken of ik hem ga halen of niet.
stond ook de 50 euro terug actie bij. spel ziet er wel gaaf uit en die reclame was ook wel dik gedaan.
ga hem denk wel halen, maar net al 398 euro aan gt5 signature edition uitgegeven(2x).
dus even kijken of ik hem ga halen of niet.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
omg ik kan niet wachten!
Weet iemand of er ergens een midnight launch is? In a'dam moet er toch wel eentje zijn? By de mediamarkt ofzo... Ik moet dat ding ZSM hebben! College kan wachten
Ik heb hem gepreorderd bij een of andere gamewinkel, het de code voor Recon al binnen, maar het spel verschijnt de 14e pas op de deurmat.....net de dag dat ik tot half 7 op school moet zitten. Fijn....:p

wattt
Is hij ook ergens te bestellen voor 30euro?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik zag op de website van Saturn dat hij €40 is in Rotterdam ( Zuidplein ).
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Hmm, ze gaan niet mee met de prijs in zaandam?Def87 schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:17:
Ik zag op de website van Saturn dat hij €40 is in Rotterdam ( Zuidplein ).
Dan ga ik eens bellen
Goed om te horen, helaas moet ik nog even geduld hebben. Krijg het spel van mijn vriendin en ze krijgt over twee weken pas weer stufi. Zo te lezen is co-op door de campaign hier ook weer mogelijk en zal het dan ook veel pittiger worden dus dan gaan we dat zeker doen. Eerst nog co-op ODST op Legendary samen uitspelen en dan hier aan beginnen.Henkus schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:33:
[...]
Alleen de single player is het al waard om deze game aan te schaffen.
De single player campaign is beter dan alle voorgaande Halo's en het is een prequel dus je hoeft niets van het verhaal te weten.
Neem het maar van me aan, ik heb hem namelijk al uitgespeeld.
Ik zag in mijn friendslist ook al iemand die er al een paar dagen mee bezig was. Heb hem nog niet gevraagd hoe hij er aan kwam, hij zal wel ergens een winkel hebben gevonden aangezien hij absoluut niet van het downloaden is. Nu heb ik een achterstand op hem
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als je wat weet, kan je dat hier neerzetten? Kan namelijk pas na 5en bellen vandaag.Mars18 schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:03:
[...]
Hmm, ze gaan niet mee met de prijs in zaandam?
Dan ga ik eens bellen
Maar €40 is ook een nette prijs, dus halen doe ik hem sowieso daar.
stond ergens dat ze de scoreboards morgen resettenVrijdag schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:53:
[...]
Goed om te horen, helaas moet ik nog even geduld hebben. Krijg het spel van mijn vriendin en ze krijgt over twee weken pas weer stufi. Zo te lezen is co-op door de campaign hier ook weer mogelijk en zal het dan ook veel pittiger worden dus dan gaan we dat zeker doen. Eerst nog co-op ODST op Legendary samen uitspelen en dan hier aan beginnen.
Ik zag in mijn friendslist ook al iemand die er al een paar dagen mee bezig was. Heb hem nog niet gevraagd hoe hij er aan kwam, hij zal wel ergens een winkel hebben gevonden aangezien hij absoluut niet van het downloaden is. Nu heb ik een achterstand op hem![]()
Verwijderd
Kan je de Legendary Edition ook gewoon ergens in een winkel kopen ipv hem online te bestellen?
Haal hem namelijk liever direct in de ochtend in een winkel dan moeten wachten tot hij bezorgt wordt!
Haal hem namelijk liever direct in de ochtend in een winkel dan moeten wachten tot hij bezorgt wordt!
zo toch maar reach aangekocht zojuist. heb hem bij 12game.com besteld en krijg hem als goe is morgen nog thuis
en krijg er bij de gewone versie ook een code bij voor de recon helm.
was wel even 58 euro maar toch net goedkoper als de winkel versie en de helm erbij.
nou hopen da de game beetje bruut is, maar ik verwacht een dikke game.
was wel even 58 euro maar toch net goedkoper als de winkel versie en de helm erbij.
nou hopen da de game beetje bruut is, maar ik verwacht een dikke game.
Normaal boeit mij de prijs van zo'n game niet echt, gewoon hebben
Maar, bij de FRS kon ik hem net meenemen voor 64,99, Videoland 69,99 en Intertoys van iets meer dan 60.
Dan is 29,- wel echt een enorm verschil. Misschien toch even inhouden
Verwijderd
Leveren ze heb bij de FRS vandaag al uit? moet ik misschien toch maar even kijken.PWM schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:17:
Normaal boeit mij de prijs van zo'n game niet echt, gewoon hebbenMaar, bij de FRS kon ik hem net meenemen voor 64,99, Videoland 69,99 en Intertoys van iets meer dan 60.
Mijne is verstuurd van GC Shop 
Ik ga hem voornamelijk online spelen, hoop dat de verbinding wat sneller is als halo 3
Ik ga hem voornamelijk online spelen, hoop dat de verbinding wat sneller is als halo 3
Ik heb bericht van de Intertoys dat mijn Legendary Edition (
) is verstuurd. Intertoys is dus begonnen met het uitleveren.
Ik koop de game voornamelijk voor de Campaign, ik heb de vorige games allemaal compleet grijs gespeeld en deze zal ook in dat rijtje komen heb ik het idee
Deze mocht natuurlijk niet ontbreken in mijn verzameling van boeken, games en collectibles
Ik heb uberhaupt al 2 jaar geen Xbox Live Gold meer, ik zit er toch over te denken om het voor deze game weer aan te schaffen voor een maandje of 3.
Ik koop de game voornamelijk voor de Campaign, ik heb de vorige games allemaal compleet grijs gespeeld en deze zal ook in dat rijtje komen heb ik het idee
Ik heb uberhaupt al 2 jaar geen Xbox Live Gold meer, ik zit er toch over te denken om het voor deze game weer aan te schaffen voor een maandje of 3.
Ik heb hem besteld via zavvi.co.uk en hij is 9 september al verstuurd. Hopelijk komt ie dus morgen aan
What a fine day for Science! | Specs
Dat moet je echt doenUTwizard schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:47:
Ik heb bericht van de Intertoys dat mijn Legendary Edition () is verstuurd. Intertoys is dus begonnen met het uitleveren.
Ik koop de game voornamelijk voor de Campaign, ik heb de vorige games allemaal compleet grijs gespeeld en deze zal ook in dat rijtje komen heb ik het ideeDeze mocht natuurlijk niet ontbreken in mijn verzameling van boeken, games en collectibles
![]()
Hij heeft momenteel geen werk dus die atser kan dan alsnog sneller levelen/achievements unlockenMars18 schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:39:
[...]
stond ergens dat ze de scoreboards morgen resetten
Ik kon nu pas bellen, maar Saturn rotterdam telefonisch is zo slecht, klopt iets totaal niet daar.Def87 schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:03:
[...]
Als je wat weet, kan je dat hier neerzetten? Kan namelijk pas na 5en bellen vandaag.
Maar €40 is ook een nette prijs, dus halen doe ik hem sowieso daar.
Krijg met geen mogelijkheid iemand aan de lijn daar, blijft maar overgaan.
Was vorig jaar ook al zo rond fifa 10
Weet iemand hier of als je Reach via bol.com heb besteld dat ze 'm dan op de 14e pas sturen of dat je 'm daadwerkelijk in de bus hebt dan? (Dat ze 'm vanavond versturen)
Ja dit doen ze normaal gesproken zeker wel. Ik heb 1 keer meegemaakt dat het via Bol niet op tijd binnen kwam. Maar dat was niet hun fout.Relis schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:50:
Weet iemand hier of als je Reach via bol.com heb besteld dat ze 'm dan op de 14e pas sturen of dat je 'm daadwerkelijk in de bus hebt dan? (Dat ze 'm vanavond versturen)
Ik ga er ook gewoon vanuit morgenmiddag Halo binnen te hebben
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
vanmiddag reach besteld bij 12game.com en kreeg net alweer mailtje met verzendbevestiging. vind wel nice.
heb ook recon helmet code erbij bij normale versie dus im a happy men
heb ook recon helmet code erbij bij normale versie dus im a happy men
Das mooi ^^ Bedankt trouwens voor je snelle replyReCreator schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:56:
[...]
Ja dit doen ze normaal gesproken zeker wel. Ik heb 1 keer meegemaakt dat het via Bol niet op tijd binnen kwam. Maar dat was niet hun fout.
Ik ga er ook gewoon vanuit morgenmiddag Halo binnen te hebben
Limited edition besteld, wordt weer leuk
Eerst maar even een paar uur mezelf opsluiten in een donker kamertje met de single player
Nog mensen die Halo 3 vanavond een waardig afscheid willen geven Online ?
Verwijderd
Ik las een gerucht dat ie al bij de MM in utrecht te halen is.. kan iemand dit verifieren?
Het was overigens niet echt een betrouwbare bron... maar je weet nooit
Het was overigens niet echt een betrouwbare bron... maar je weet nooit
Recreator had gelijk, net een mailtje gehad dat "Halo Reach - Limited Edition - Microsoft"is verzonden ^^
Jammer alleen dat pakketpost bij mij meestal pas 3/4 pm wordt geleverd :<
Jammer alleen dat pakketpost bij mij meestal pas 3/4 pm wordt geleverd :<
Kon nu al geen Halo 3 met een party doen, de server van Bungie werkt ff niet.
Zo morgen Halo Reach
. Eerste game die ik koop sinds Halo 3
.
Wie er wilt spelen voegt me maar even toe: I WhiteViper I. Ben level 49 met Halo3 dus hoop met Reach er ook weer iets van te gaan bakken
.
Wie er wilt spelen voegt me maar even toe: I WhiteViper I. Ben level 49 met Halo3 dus hoop met Reach er ook weer iets van te gaan bakken
Hmm ik kom er nu pas achter dat je blijkbaar geen elite meer kan zijn in multiplayer..
Beetje jammer, vond elites altijd echt de shit, was er altijd eentje :-/
Beetje jammer, vond elites altijd echt de shit, was er altijd eentje :-/
Weet iemand heel toevallig of er nog een leuke actie bij de MM (Zwolle) komt? Net als bij de release van COD MW2 toen die voor 44 euro te koop was daar? Zou wel niet, want kreeg de folder vandaag al binnen en er stond helaas niets over vermeld..Maar wie weet
Je kan nog steeds elite zijn hoor, maar vooral in de elites VS spartans gametypes. 
Vandaag Halo 3 een passend afscheid gegeven met 2 vrienden. Morgen maar eens kijken welke tweakers nog meer online zijn. Kzal je morgen wel even toevoegen Whyte, ben zelf tot 39 gekomen in team slayer (daarna alleen maar social gedaan).
Vandaag Halo 3 een passend afscheid gegeven met 2 vrienden. Morgen maar eens kijken welke tweakers nog meer online zijn. Kzal je morgen wel even toevoegen Whyte, ben zelf tot 39 gekomen in team slayer (daarna alleen maar social gedaan).
Ik heb gisteren ook met een groep van 4/5 man heel de avond matchmaking gedaan.citruspers schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:45:
Je kan nog steeds elite zijn hoor, maar vooral in de elites VS spartans gametypes.
Die map Valhalla moet je eigenlijk altijd kunnen winnen als je met een team bent, en gewoon die warthog pakt.
Vandaag is het zover, vanavond pas spelen, verheug me op Ivory Tower
mooi http://www.dailymail.co.u...me.html?ito=feeds-newsxml
[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 14-09-2010 09:46 ]
Eigenlijk is het, voor game begrippen, best een historisch moment besef ik mij nu. Sinds Halo 1 is het spelen van FPS op consoles totaal veranderd. Sinds Halo 2 is online matchmaking herschreven. Met Halo 3 is de integratie met de website op een, nog steeds, onovertroffen niveau gekomen. Er is geen game in de wereld, die zo'n sterke stats website heeft, als je op bungie.net ziet.
Duizenden en duizenden potjes heb ik online gespeeld, het grootste aantal in Halo 2, 8000 stuks. En nu, nu gaan we het hoofdstuk afsluiten. Halo: Reach zal nog een enorme tijd in de 360 zitten, en door miljoenen online gespeeld gaan worden. Maar ergens komt het moment dat de disc er niet meer ingaat, en Halo echt een afgesloten hoofdstuk is.
Tot die tijd, eerst maar eens wat konten schoppen
Duizenden en duizenden potjes heb ik online gespeeld, het grootste aantal in Halo 2, 8000 stuks. En nu, nu gaan we het hoofdstuk afsluiten. Halo: Reach zal nog een enorme tijd in de 360 zitten, en door miljoenen online gespeeld gaan worden. Maar ergens komt het moment dat de disc er niet meer ingaat, en Halo echt een afgesloten hoofdstuk is.
De stats zijn inderdaad super om te lezen.PWM schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:50:
Eigenlijk is het, voor game begrippen, best een historisch moment besef ik mij nu. Sinds Halo 1 is het spelen van FPS op consoles totaal veranderd. Sinds Halo 2 is online matchmaking herschreven. Met Halo 3 is de integratie met de website op een, nog steeds, onovertroffen niveau gekomen. Er is geen game in de wereld, die zo'n sterke stats website heeft, als je op bungie.net ziet.
Ik heb niet zoveel potjes Halo 3, had in 2010 eigenlijk sinds vorige week niet meer gespeeld.
Ik had je invite gekregen. Als je alleen was had je er bij gemogen, maar ik speel graag als een team met mn vrienden, en als we dan bij een party gaan wordt alles door elkaar gehusseldMars18 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 07:11:
[...]
Ik heb gisteren ook met een groep van 4/5 man heel de avond matchmaking gedaan.
Die map Valhalla moet je eigenlijk altijd kunnen winnen als je met een team bent, en gewoon die warthog pakt.
Vandaag is het zover, vanavond pas spelen, verheug me op Ivory Tower
mooi http://www.dailymail.co.u...me.html?ito=feeds-newsxml
Misschien vandaag!
1300 potjes hier trouwens, valt nog wel mee.
EDIT: pakje binnen. REEAAAAAAAAACCCCHHH!
[ Voor 5% gewijzigd door citruspers op 14-09-2010 11:10 ]
Dalijk kopen op utrecht centraal. Helaas vanavond pas spelen
Me2, zit tot half 7 op school haal hem dan in Leiden 2x, gelijk 1 voor mijn broer en 1 voor mezelf. Denk alleen niet dat ik vanavond al ken spelen... FC Twente - Internazionale is toch wel interessant...
Ik ben al volop aan het knallen! add mij maar: dannbla
Hoe loopt de verbinding?dannzyx schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:34:
Zo, dat is een tijd geledendannzyx schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:34:
Ben vanmiddag laat online, als ze nog genoeg exemplaren hebben liggen dan bij Saturn Rotterdam.
Lijkt het op het 1e gezicht beter te lopen online dan halo 3?
Dan bedoel ik met name in game als je echt speelt.
Liep toen bij mij altijd wat slomer/langzamer als het hoort
Zelfde probleem als Relis. Heb de Limited Edition en nog een pre-order bonus.
Recon helm en Halo kalender.
XBL: Sgt Rik NL
Had je hem geinstalleerd staan op je HD? Halo 3 was 1 van de spellen die daar niet tegenkon.Mars18 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:58:
[...]
Lijkt het op het 1e gezicht beter te lopen online dan halo 3?
Dan bedoel ik met name in game als je echt speelt.
Liep toen bij mij altijd wat slomer/langzamer als het hoort
Op een gegeven moment wel ja .PWM schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:32:
[...]
Had je hem geinstalleerd staan op je HD? Halo 3 was 1 van de spellen die daar niet tegenkon.
Vanavond maar eens kijken hoe het met deze gaat.
Ga je hem installen?
Ik heb zojuist de Legendary Pack gekocht bij de media markt. Het is niet verkrijgbaar in eplaza winkels (alleen online te bestellen) en alle edities zijn 10 euro goedkoper.
Eerste 150 krijgt een gratis dvd erbij en kalender.
Een paar foto's gemaakt met een iPhone4
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0180.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0182.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0185.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0187.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0190.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0194.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0195.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0198.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0201.JPG
Links gemaakt van veel te grote afbeeldingen. Volgende keer graag resizen voordat je zoiets plaatst.
Eerste 150 krijgt een gratis dvd erbij en kalender.
Een paar foto's gemaakt met een iPhone4
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0180.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0182.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0185.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0187.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0190.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0194.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0195.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0198.JPG
http://www.el-mehdi.nl/DLabs/IMG_0201.JPG
Links gemaakt van veel te grote afbeeldingen. Volgende keer graag resizen voordat je zoiets plaatst.
[ Voor 19% gewijzigd door PromoX op 14-09-2010 17:16 ]
Ik heb hem net bij de media markt gehaald in rotterdam ( Alexandrium ), voor maar €39,-! Kreeg er een gratis kalender en Halo: Legends cartoon dvd bij:O
+1 voor mediamarkt
+1 voor mediamarkt
Reach is geoptimaliseerd voor gebruik van de Harde Schijf, dus ja, die gaat er direct opMars18 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:10:
[...]
Op een gegeven moment wel ja .
Vanavond maar eens kijken hoe het met deze gaat.
Ga je hem installen?
Iemand al cheaters tegengekomen?
Mijn 1e potje Team Slayer ( Noemen ze Classic Slayer ) gelijk gewonnen. Wat is die gaaf zeg, Wat een opties zitten er in het spel. Zeker in de matchmaking.
Kon met moeite een Team Slayer potje vinden.
Opmerkingen:
- Controller gelijk op Recon gezet, voor normale halo 3 layout
- Mooie nieuwe icoons tijdens het speen
- Nu heb je degelijke crosshair met je machine geweer.
Vraagjes:
- Kon Geen Social Playlist vinden, Is er alleen een social firefight?
Ik vind het menu echt nog wennen. Lastig om in te stappen
REACH
Kon met moeite een Team Slayer potje vinden.
Opmerkingen:
- Controller gelijk op Recon gezet, voor normale halo 3 layout
- Mooie nieuwe icoons tijdens het speen
- Nu heb je degelijke crosshair met je machine geweer.
Vraagjes:
- Kon Geen Social Playlist vinden, Is er alleen een social firefight?
Ik vind het menu echt nog wennen. Lastig om in te stappen
REACH
... die van mij lag nog niet in de brievenbus. Hopelijk morgen...
What a fine day for Science! | Specs
Ik heb hem zojuist gekocht bij de MediaMarkt in Eindhoven voor 49 euro. Scheelt op dit moment 50 cent met versturen, dus dat is mooi.
Ik ben hem nu aan het installeren op de hdd, zo eens effe kijken
.
Halo 3 heb ik met een vriend uitgespeeld en met 4 andere vrienden speel ik vaak online. Deze keer gaan we met 4 man (op 4 consoles) ook het verhaal uitspelen en de MultiPlayer zal ongetwijfeld grijs gedraaid worden
.
Ik ben hem nu aan het installeren op de hdd, zo eens effe kijken
Halo 3 heb ik met een vriend uitgespeeld en met 4 andere vrienden speel ik vaak online. Deze keer gaan we met 4 man (op 4 consoles) ook het verhaal uitspelen en de MultiPlayer zal ongetwijfeld grijs gedraaid worden
:D
Ik ben niet zo erg thuis in de Halo wereld (heb alleen Halo een uurtje of wat gespeeld) maar moet Reach de Halo Multiplayer game worden?
Of is er een verschil tussen Halo3/Odst/Reach op Mp gebied?
Zie hier op GoT 3 topics van de serie Halo3/Odst/Reach en alle 3 kunnen online worden gespeeld dus vroeg me me het zo af
Hoe kan het eigenlijk dat Odst maar een 7 pagina's lopend topic heeft, game valt tegen?
Of is er een verschil tussen Halo3/Odst/Reach op Mp gebied?
Zie hier op GoT 3 topics van de serie Halo3/Odst/Reach en alle 3 kunnen online worden gespeeld dus vroeg me me het zo af
Hoe kan het eigenlijk dat Odst maar een 7 pagina's lopend topic heeft, game valt tegen?
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Heb nu net 3 potjes gedaan, 3 potjes (ruim) eerste geworden
. Waarschijnlijk speel ik nog gewoon met noobs haha, waar ik eigenlijk zelf dus bij hoor..
Ik vind het tot nu toe wel erg vet. Je kunt klasses kiezen voordat je spawned, ik heb nu de (ik weet de exacte titels even niet) snel rennen-modus gehad, de jetpack-modus en de nep-poppetje (deceiver)-modus. Die laatste 2 zijn best wel
leukt, bij de laatste stuur ik een kopietje van jezelf het veld op naar een plek die je hebt aangewezen. Vooral in een sniperlevel kan dat wel eens handig zijn.
Iedereen schiet op dat kopietje terwijl je zelf vanaf de andere kant kunt aanvallen en zo kills kunt pakken.
Tot nu toe is het in principe wat ik verwacht had; erg leuk
.
Ik vind het tot nu toe wel erg vet. Je kunt klasses kiezen voordat je spawned, ik heb nu de (ik weet de exacte titels even niet) snel rennen-modus gehad, de jetpack-modus en de nep-poppetje (deceiver)-modus. Die laatste 2 zijn best wel
leukt, bij de laatste stuur ik een kopietje van jezelf het veld op naar een plek die je hebt aangewezen. Vooral in een sniperlevel kan dat wel eens handig zijn.
Iedereen schiet op dat kopietje terwijl je zelf vanaf de andere kant kunt aanvallen en zo kills kunt pakken.
Tot nu toe is het in principe wat ik verwacht had; erg leuk
...
[ Voor 100% gewijzigd door Arata op 30-08-2015 19:22 ]
Bedoelen ze daarmee niet dat het spel optimaal gebruik maakt van de caching mogelijkheden van de harde schijf? Dat was, in ieder geval, bij Halo 3, en ODST het geval.PWM schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:36:
[...]
Reach is geoptimaliseerd voor gebruik van de Harde Schijf, dus ja, die gaat er direct op
Het op de hardeschijf zetten van het spel zorgde daarbij zelfs voor prestatieverlies.
Reach Server unavailabe
Nog nooit meegemaakt
Ik had Halo binnen, maar mijn zwager had vrij, en vroeg of hij hem kon hebben, tuurlijk, speel ik morgen wel. Ik Halo nog een keer bestellen, krijg Halo morgen binnen. Vanmiddag werd ik gespammed door vrienden, dat ze allemaal online gaan vanavond, en of ik er bij kwam. Euh, ja, tuurlijk.
Ik in de auto, om bij de gameboer Halo te kopen....
De FRS gaf aan zijn voorraad voor 2 weken in 1 middag te hebben verkocht
Nu zit ik thuis, achter mijn laptop, terwijl de hele wereld Halo speelt
Ik in de auto, om bij de gameboer Halo te kopen....
- FRS
- Dixons
- Intertoys
- Filmclub
- Music Store

Nu zit ik thuis, achter mijn laptop, terwijl de hele wereld Halo speelt
Veel problemen hier, kan geen fatsoenlijke matchmaking meer starten
zo al weer een uurtje campaign en half uurtje matchmaking achter de rug. werkte echt meer dan perfect.
campaign is briliant en super mooi en gaaf. matchmaking, werkte subliem geen problemen ermee niets. echt alleen maar positief erover.
campaign is briliant en super mooi en gaaf. matchmaking, werkte subliem geen problemen ermee niets. echt alleen maar positief erover.
PFFFT....Ik vind het een geniaal spel maar de betrayal booting is echt off the charts. 3x is er nou al een of andere eikel voor mijn voertuig gesprongen, en 3x ben ik al uit de game geboot...
Accidents happen, ram niet meteen op X als dat gebeurt please....
Accidents happen, ram niet meteen op X als dat gebeurt please....
Nja net lag het er weer effe uit. Stom eigenlijk, bij de beta was dat blijkbaar ook teveel voor de servers, je zou zeggen dat ze het wel opgelost hebben, mare..Mars18 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:52:
[...]
Veel problemen hier, kan geen fatsoenlijke matchmaking meer starten
Gelukkig zitten we hier met z'n vieren te spelen, dus we kunnen ondertussen custom game of iets doen
Al door de campaign heen, en lekker met MP aan de slag, echt uber vet. Ik wou dat Bungie gewoon de volgende Halo weer deed
Amazon heeft mijn Reach helaas vandaag pas verstuurd
Maar dat wachten heb ik voor de Legendary edition wel over!
Zodra hij binnen is zal ik ook online te vinden zijn onder de naam Vivacio!
Zodra hij binnen is zal ik ook online te vinden zijn onder de naam Vivacio!
Het valt mij ontzettend op dat de Snipers makkelijker zijn geworden in REACH
Ik kon echt niet snipen in Halo 2 en 3.
Maar dit is best simpel nu imo
Precies hetzelfde gebleven als in Halo 3. Nog steeds kan je heerlijk no-scopen, echt genieten. Begin waarschijnlijk donderdag echt met MP'en...Mars18 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:35:
Het valt mij ontzettend op dat de Snipers makkelijker zijn geworden in REACH![]()
Goed in Halo?
Voeg me toe: The Great HooD
Vanmiddag de Limited Edition gehaald, en van de week komt de Legendary Edition binnen van Amazon.co.uk, die hadden hem ineens weer bestelbaar

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 14-09-2010 22:19 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik vind je richt vizier duidelijker/groter.The Great HooD schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:12:
[...]
Precies hetzelfde gebleven als in Halo 3. Nog steeds kan je heerlijk no-scopen, echt genieten. Begin waarschijnlijk donderdag echt met MP'en...
Goed in Halo?
Voeg me toe: The Great HooD
Is de campaign een beetje te doen met 2 ervaren spelers in coop? Of hebben we er 4 nodig?
Co-op schaalt naar het aantal spelers, 2 of 4 zal dus weinig uitmaken want de game wordt gewoon moeilijker gemaakt.PWM schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 23:21:
Is de campaign een beetje te doen met 2 ervaren spelers in coop? Of hebben we er 4 nodig?
Ik ben bijna door de Campaign heen op Heroic nu, ik heb het idee dat Heroic in de vorige delen makkelijker was, sjongejonge zeg :-/
De campaigns van ODST en halo 3 waren echt prima te doen met zn 2en op legendary, Reach vind ik wel pittiger, ik ga op heroic al redelijk dood (maar ik ga ook wel rambo/melee'en)PWM schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 23:21:
Verwijderd
Kan ik bevestigen.citruspers schreef op woensdag 15 september 2010 @ 00:32:
[...]
De campaigns van ODST en halo 3 waren echt prima te doen met zn 2en op legendary, Reach vind ik wel pittiger, ik ga op heroic al redelijk dood (maar ik ga ook wel rambo/melee'en)
Vanmorgen om 10 uur Legendary-sessie met 4 man gejoined ( vanaf 2e missie, zij waren om half 10 al begonnen
Moet nu alleen nog missie 7 nog een keer doen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 01:38 . Reden: aanvulling, zin gewijzigd ... ]
De moeilijkheidsgraad vind ik eigenlijk best meevallen. Ik speel bijna geen shooters op de Xbox, dus ik heb nog totaal geen snelheid in mikken en alles. Daarom lukt de moeilijkste ook gewoon echt niet, maar die daaronder gaat prima.
Bungie heeft de conectie dingen onder controle melden ze. Er kwamen in korte tijd 2.500.000 mensen online die wilden multiplayeren. Dat is wel een grote schok vanaf 0
De rest van de week zal het aantal alleen maar groeien, maar:
De rest van de week zal het aantal alleen maar groeien, maar:
Komt wel goedNothing major, folks. Just a little bit of chop. As needed, we'll be bringing some secondary features offline to compensate for launch day load. So, if you see your Service Record player model disappear, don't freak out. We'll bring it back online as we normalize.
Gisteravond en vannacht Halo Reach uitgespeeld op Legendary samen met 2 andere mensen. Moet zeggen dat ik in de SP toch wel enigszins teleurgesteld ben. Het had in mijn ogen niet de epische battles zoals Halo 3 die wel had.
Het voelde telkens zo dat het spel werkte naar een hoogtepunt, maar liet dat vervolgens na. Maarjah, het spel is natuurlijk voornamelijk voor de MP.
spoiler:
Waar waren de gevechten met een vijand als de Scarab..... Je ziet er twee maar je laat ze lekker gewoon wandelen....
Het voelde telkens zo dat het spel werkte naar een hoogtepunt, maar liet dat vervolgens na. Maarjah, het spel is natuurlijk voornamelijk voor de MP.
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2010 09:45 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Ik hoop dat ze de netwerk problemen snel oplossen.
Gister avond/nacht was er op een gegeven moment geen online potje meer te spelen.
Gister avond/nacht was er op een gegeven moment geen online potje meer te spelen.
jammer, had wel zin in grote gevechten. Ben qua singleplayer nog maar net begonnen. Ik mis master chief toch wel hoor, net als cortana en de flood. Maarja, kan natuurlijk niet qua verhaal. Hoop wel op een nieuwe halo en hoop dat MS dit niet verpest.uchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:42:
Gisteravond en vannacht Halo Reach uitgespeeld op Legendary samen met 2 andere mensen. Moet zeggen dat ik in de SP toch wel enigszins teleurgesteld ben. Het had in mijn ogen niet de epische battles zoals Halo 3 die wel had.spoiler:Waar waren de gevechten met een vijand als de Scarab..... Je ziet er twee maar je laat ze lekker gewoon wandelen....
ik speel nu legendary in mn eentje...my god, dat is wel even jezelf op scherp zetten hoor! 1 lullige elite zorgt gewoon al voor dikke problemen als je alleen een AR hebt en een pistool. AR moet je praktisch 2 clips legen, en pistool kan je ook wel vergeten. so far: DMR, needler of plasma pistol of repeater. plasma voor de shields, uiteraard.
Met pistool lukt het wel hoor =) Je moet alleen niet supersnel op de trigger drukken. Dan mis je te vaak. Je moet iets langzamer schieten en dan op het hoofd mikken, en dan heb je afhankelijk van de elite iig zn shields neer, kun je snel switchen van wapen, en dan afmaken.citruspers schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:44:
ik speel nu legendary in mn eentje...my god, dat is wel even jezelf op scherp zetten hoor! 1 lullige elite zorgt gewoon al voor dikke problemen als je alleen een AR hebt en een pistool. AR moet je praktisch 2 clips legen, en pistool kan je ook wel vergeten. so far: DMR, needler of plasma pistol of repeater. plasma voor de shields, uiteraard.
Ik zit net te kijken wat de daily challenges zijn (http://www.bungie.net/stats/reach/globalchallenges.aspx), maar wat is nu het verschil tussen de volgende twee
Fire When Ready (300cR)
Kill 30 enemies in multiplayer Matchmaking
Aggressive Negotiations (1200cR)
Earn at least 17 kills in a multiplayer Matchmaking game.
Het komt over op mij als hetzelfde, alleen is de 17 kills meer punten waard?
Fire When Ready (300cR)
Ik vermoed dat die 30 enemies ook 'assists' meetelt. Bij Agressive Negotiations zullen die 17 kills echt op je eigen naam moeten staan. Zoiets denk ik.gnimmeL_kraD schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:20:
Ik zit net te kijken wat de daily challenges zijn (http://www.bungie.net/stats/reach/globalchallenges.aspx), maar wat is nu het verschil tussen de volgende twee
Fire When Ready (300cR)