[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.135 views

Onderwerpen

Alle 30 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal niet, maar ik had destijd niet even 600 gulden liggen. Dus nu ben ik van de pot gepleurd, naja zal wel dan. |:(

300 euro/destijds 600 voor Xp pro, dat is van de pot gepleurd.

software is een dure hobby

[ Voor 33% gewijzigd door Sjah op 03-06-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12-2024

Edgarz

Tweako-active since1986

Heeft iemand anders ook last met W7 x64 van filsm via 32-bits mediaplayer die out of sync zijn? Ook mijn TV kaart programma (32 bits) heeft hier last van. In de 64 bit mediaplayer doet het probleem zich niet voor. Zit dus ergen iets net goed met een mpeg codec lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 15:43
c70070540 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:33:
[...]

Ja... Stel je voor dat je voor iets wat je dagelijks gebruikt iets zou betalen... Dan ben je wel helemaal van de pot gepleurd he? |:(
Inderdaad zeg :+ Wel duur bij de Appie boodschapjes halen..maar stel je voor dat je eens betaald voor iets wat je dagelijks gebruikt.

Stel Windows 7 kost 300 euro. Gemiddeld genomen gaat een besturingssysteem 3 jaar mee (even afgaand op de gemiddelde tijd dat het duurt voor er een nieuwe Windows versie uit komt).
Per dag kost het gebruik van Windows je dan dus 27 eurocent per dag!. Ehh...volgens mij verbruikt je pc nog meer aan stroom per dag...en dat tap je toch ook niet illegaal af? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Appie is niet meer duur tegenwoordig... :+

tJa, en Vmaster, jij hebt oh zo veel betaald voor je windows he?

* Sjah mompelt iets van hypo en crisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 12:07
MelvinB schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:16:
[...]

Draai je toevallig NOD32?

Heb dit wel es gehad onder Vista tesamen met NOD32 v2.7. NOD32 verwijderen en opnieuw installen en IE deed het gewoon weer normaal.

Ik had ook nog ff een vraagje en hoop dat ik deze hier mag stellen; misschien dat de vraag te vroeg komt...

Ik ben opzoek naar een nieuwe WLAN-adapter. Mijn WUSB54G en WUSB300N-adapter heb hele slechte drivers voor Win7 64-bit (gebruik de 64-bit Vista-drivers en die waren al instabiel).

Nu is mijn vraag welke WLAN-adapters (Wireless N) al "out-of-the-box" prima werken onder Win7 64-bit?
Ik heb hier een N-draft kaartje die out-of-the-box werkt in Win7 64-bit. Is van Eminent ofzo geloof ik, ik weet niet precies welk type, maar dr zit iig een Ralink RT2860 chippie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Sjah schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:57:

:? Tja...Mijn vrouw en ik hebben onze Retail dvd's van Windows Vista op de launchparty gekregen...maar goed anders had ik zeker geen retail gekocht. Het ging er even over of je een Windows versie zou moeten kopen. Als ik die retail niet gekocht had had ik idd gewoon een OEM bij m'n nieuwe pc aangeschaft.

Maar aangezien ik (gelukkig :+) over een TechNet Plus abonnement beschik, tja...dan ga ik natuurlijk m'n Windows niet aanschaffen aangezien mijn pc's thuis continue in een soort van test-fase zijn met nieuwe beta versies..etc.. ;)
Heeft weinig met hypo en criet te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ben blij dat je niet boos wordt over mijn woorden, maar ik voelde me echt even in de kuif getast. Nee, ik zou ook de oem kopen, maar liever de Retail. Dat verhaal van een paar duppies per dag klopt wel, maar Bill schrijft dat niet maandelijks van mijn energierekening af, die wil gewoon dat je in 1 keer dokt. ;)

En, over dat van pot gerukt, tja er zijn genoeg mensen in mijn kennissenkring die mij voor van de pot gerukt zouden uitmaken als ik Retail koop, bij oem zou dat minder het geval zijn. Ik zweer het je, ik heb Farcry gekocht, en moest me verdedigen. Verder heb ik laatst Antivir premium aangeschaft, en kreeg weer commentaar. Een hoop mensen staan je echt raar aan te kijken. :) Misschien moet ik maar andere vrienden en kenissen zoeken, nee grapje,hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop1960
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-07-2024
Na een tijdje even niks te hebben gedaan met Windows 7 RC build 7100 32 bit op mijn laptop, heb ik 'm geüpdatet via Windows Update. Ik had in het verleden problemen gemeld over TouchStrip Fingerprint Sensor van mijn Lenovo R61i laptop in dit bericht. Na het updaten via Windows Update, waar een Upek driver bij bleek te zitten, werd de driver deze keer wel correct geïnstalleerd. Het inloggen via de TouchStrip Fingerprint Sensor werkt nu dus eindelijk ook bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299057

Ik heb ook een vingerafdruk lezer op mijn Sony laptop. Eerst kon ik de ene keer er wel mee inloggen en andere keer niet. Na deze driver is het inderdaad een stuk beter geworden, maar hij werkt nog niet helemaal consequent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Sjah schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:16:
Ok, ben blij dat je niet boos wordt over mijn woorden, maar ik voelde me echt even in de kuif getast. Nee, ik zou ook de oem kopen, maar liever de Retail. Dat verhaal van een paar duppies per dag klopt wel, maar Bill schrijft dat niet maandelijks van mijn energierekening af, die wil gewoon dat je in 1 keer dokt. ;)

En, over dat van pot gerukt, tja er zijn genoeg mensen in mijn kennissenkring die mij voor van de pot gerukt zouden uitmaken als ik Retail koop, bij oem zou dat minder het geval zijn. Ik zweer het je, ik heb Farcry gekocht, en moest me verdedigen. Verder heb ik laatst Antivir premium aangeschaft, en kreeg weer commentaar. Een hoop mensen staan je echt raar aan te kijken. :) Misschien moet ik maar andere vrienden en kenissen zoeken, nee grapje,hehehe.
Als je een nieuwe pc koopt schaf je daaarbij gewoon netjes een OEM versie aan. Tja...ik snap ook wel dat 300 euri in 1 keer uitgeven wel aanvoelt als een hoop geldt, maar ja...als ik een softwarepakket koop (wat ik toch wel regelmatig doe) dan betaal ik toch ook gewoon de 30-120 euri die zo'n pakket kost, waarom is het dan wel normaal, maar als je een OS moet aanschaffen wat je dus eigenlijk het meest gebruikt van alle onderdelen op je pc...dan is het dom? Neuh...ben ik niet helemaal met je eens...

Bij mij kijken mensen je inderdaad ook raar aan als ik software koop, maar ja als ik dan uitleg waarom ik dat doe...tja.... Overigens een pakket als Photoshop is denk ik wel het enige pakket wat ik niet gauw zou kopen, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik 1% van de functies zou gebruiken en ik er wel goed mee kan werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik draai Windows 7 RC op mijn netbook en heb regelmatig dat de taskbar totaal niet meer reageerd, de Windows knop nog wel maar het applicatiegedeelte tot de klok niet.
Ik kan dan alleen nog applicaties switches met alt-tab.

Het is geen CPU probleem want het is pas opgelost na een reboot, heb al 3 keer opnieuw geinstalleerd en er staat weinig bijzonders op.
Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Offtopic maar misschien handig
[Update] Microsoft offering free software with one-year Technet Plus Subscriptions
http://windows7center.com...subscriptions-for-a-year/

Echt gratis tot september of krijg je toch een rekening ?

EDIT hier het topic op GOT
Technet Plus Direct 3 maanden gratis

Werkt niet meer, please ignore
http://www.neowin.net/new...technet-plus-subscription

[ Voor 32% gewijzigd door abusimbal op 03-06-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296288

Volgens Neowin is er weer een nieuwe build.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Anoniem: 296288 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:32:
Volgens Neowin is er weer een nieuwe build.....
Ja...die zag ik dus net op Twitter voorbij komen :+ hehe getweet door iemand van MS NL die nu met z'n naam op Neowin staat (die overigens weer plat ligt...)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
Yups, de torrent zweeft rond, ik las zelfs ergens dat er nu ook een changelog zou zijn :)

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-04 22:55
Anoniem: 299057 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:20:
Ik heb ook een vingerafdruk lezer op mijn Sony laptop. Eerst kon ik de ene keer er wel mee inloggen en andere keer niet. Na deze driver is het inderdaad een stuk beter geworden, maar hij werkt nog niet helemaal consequent.
Ik heb ook een Sony laptop, met ook een vingerafdruk lezer. Ik ben destijds behoorlijk lang bezig geweest om een werkende driver + bijbehorend softwarepakket (x64) te vinden (wat in principe zou mogen omdat het originele pakket voorgeïnstalleerd was op mijn laptop en Sony deze ook gewoon ter download aanbied vanaf de website).

Het probleem met laptops is dat de leverancier vaak maar gebrekkige support / updates levert.
Mocht je interesse hebben dan kan ik wel voor je opzoeken waar ik het pakket vanaf gedownload heb (voor zover ik me herinner was het op de website van een andere notebook leverancier).

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 20:00
Yanze schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:54:
Yups, de torrent zweeft rond, ik las zelfs ergens dat er nu ook een changelog zou zijn :)
hij zweeft idd rond, als je Russisch kan lezen of gewoon erg goed zoekt kan je de x64 en x86 build7201 vinden op torrents.ru ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
Zo, eindelijk aan de praat op m´n lappie. Typ dit in FF draaiend op Windows 7.
Wel ff wennen als je van XP afkomt, álles lijkt verandert!

Probeerde trouwens KAV 8.0 te installeren, pakte mijn activatiecode niet. Toen maar KAV 2009 geïnstalleerd.
Nu nog even zien hoe ik twee beeldscherm schema's krijg. Kijk liever op groot scherm dan op 12" :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Build 7201, dat klinkt een beetje als een branch-afsplitsing.

Is dit een daadwerkelijk nieuwe build? Dan is het wel een flink stap vooruit, vanaf 7137 in 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
Ackermans1973 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:12:

Is dit een daadwerkelijk nieuwe build? Dan is het wel een flink stap vooruit, vanaf 7137 in 2 weken.
Nee een uit 1988 die ze bewaren om eens voor de grap uit te brengen in de toekomst ;)

3 branches zijn er:

winmain_win7ids IDX (RC2) branch:
6.1.7200.0.winmain_win7ids.090529-205x
6.1.7200.0.winmain_win7ids.090530-070x - actual build in winmain_win7ids branch

Service Pack winmain_sp branch:
6.1.7141.0.winmain_sp.090528-xxxx
6.1.7225.0.winmain_sp.090529-2022 - actual build in winmain_sp branch

Service Pack winmain_win7ids_sp branch:
6.1.7138.0.winmain_win7ids_sp.090523-2200
6.1.7139.0.winmain_win7ids_sp.090526-xxxx
6.1.7140.0.winmain_win7ids_sp.090527-xxxx
6.1.7141.0.winmain_win7ids_sp-090528-xxxx
6.1.7200.0.winmain_win7ids_sp.090529-xxxx
6.1.7201.0.winmain_win7ids_sp.090601-xxxx - actual build

Hier nog meer over dat russisch gewauwel van wzor http://uxevangelist.blogs...ows-7-more-from-wzor.html

Ben es benieuwd of dit RC 2 is atm hang ik aan de tak met bijna 2000 anderen en 1 zaadje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TheVMaster schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:30:
[...] Verhaal over OEM vs Retail
Nou schaf ik ook liever de OEM aan, vanwege de prijs natuurlijk, maar ik las dat als je je PC dan (drastisch) verandert dat je Windows dan niet meer activeren wil. Nou upgrade ik mijn PC zo om de paar jaar. Ik heb voorheen via mijn school een XP retail aan kunnen schaffen, dat werkte prima. Nu wil ik graag W7 kopen, zal waarschijnlijk voor de 'winkelprijs' moeten want Surfspot werkt niet fijn samen met MS de laatste tijd. Ik kan de OEM wel betalen gok ik, maar dan zit ik dus zonder werkend OS wanneer ik mijn mobo/cpu/ram wil upgraden? Dat zou wel kut zijn. Retail is wel erg duur.. maar schijnt dan wel te blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer.J
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
mark235 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:41:
[...]De release candidate doet bij mij vreemde dingen als ik de chipset drivers voor mijn ICH8 bordje probeer te installeren. Tijdens de installatie wordt er gezegd dat de drivers succesvol installeren, maar je ziet nooit een voortgangscherm voorbij komen waar bestanden worden geinstalleerd. Als ik vervolgens handmatig de moederbord devices in apparaatbeheer ga bijwerken, en in de nieuwe chipset driver map laat zoeken, wordt er gezegd dat het gevonden stuurprogramma nieuwer is dan het oude en de drivers bijgewerkt gaan worden.
Dit heb ik ook inderdaad. Ik heb de Vista 64 bit INF update gerunt, en deze gaf geen fout meldingen. Maar als ik in de Device Manager bij een aantal apparaten ging checken op een nieuwe driver (en verwees naar de Vista INF bestanden) vond hij wel degelijk een nieuwe driver. Ik heb zelfs het idee dat Windows 7 nu ook iets sneller opstart! Helaas lost dit het "probleem" van de harde schijven in lijst van removable devices niet op.
Terror schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:43:
Nogmaals een reactie op het veilig verwijderen probleem icm AHCI modus.

Apparaatbeheer>Eigenschappen van je HDD opzoeken> schijfcache inschakelen

Dit staat standaard uit waardoor je je HDD veilig snel kan verwijderen. En dus ook dat tekentje in je taakbalk krijgt. Inschakelen zorgt dat het teken verdwijnt en je prestaties omhoog gaan.
Bij mij staan bij de properties -> policies bij de Removal Policy: Better performance (en dus niet Quick removal). Bij write-caching policy: Enable write caching on the device. Deze instellingen lijken mij juist.

Ik denk dat er (op dit moment) niks te doen is aan deze "bug". Wellicht is het geen bug en gewoon zo ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
twiFight schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 01:25:
[...]

Nou schaf ik ook liever de OEM aan, vanwege de prijs natuurlijk, maar ik las dat als je je PC dan (drastisch) verandert dat je Windows dan niet meer activeren wil. Nou upgrade ik mijn PC zo om de paar jaar. Ik heb voorheen via mijn school een XP retail aan kunnen schaffen, dat werkte prima. Nu wil ik graag W7 kopen, zal waarschijnlijk voor de 'winkelprijs' moeten want Surfspot werkt niet fijn samen met MS de laatste tijd. Ik kan de OEM wel betalen gok ik, maar dan zit ik dus zonder werkend OS wanneer ik mijn mobo/cpu/ram wil upgraden? Dat zou wel kut zijn. Retail is wel erg duur.. maar schijnt dan wel te blijven werken.
De retail blijft gewoon werken aangezien je die mee mag verhuizen naar een eventueel nieuwe pc, maar ook een OEM heb ik eigenlijk nooit moeite mee gehad. Als ik mijn CPU of moederbord vervang (omdat dat ook wel eens defect gaat :+) en hij wil niet activeren, tja..dan probeer ik toch even een telefoontje naar Microsoft en leg uit dat m'n cpu of moederbord defect is en dat ik alleen dat heb vervangen.....meestal activeren ze hem dan wel weer.....dat moet je natuurlijk niet 1 x per maand doen ;) maar als dat eens in de paar jaar gebeurt....tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 20:00
TheVMaster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 02:11:
[...]

De retail blijft gewoon werken aangezien je die mee mag verhuizen naar een eventueel nieuwe pc, maar ook een OEM heb ik eigenlijk nooit moeite mee gehad. Als ik mijn CPU of moederbord vervang (omdat dat ook wel eens defect gaat :+) en hij wil niet activeren, tja..dan probeer ik toch even een telefoontje naar Microsoft en leg uit dat m'n cpu of moederbord defect is en dat ik alleen dat heb vervangen.....meestal activeren ze hem dan wel weer.....dat moet je natuurlijk niet 1 x per maand doen ;) maar als dat eens in de paar jaar gebeurt....tja...
ze kunnen het weigeren als je dat als een excuus gebruikt, beste is gewoon dom spelen en zeggen dat ie zo terug kwam van garantie, activeren ze 'm altijd, zelfs op een andere computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
Nah hijs dus echt even een upgrade gedaan van 7137 en kwam alleen melding dat er 16 GB vrij moet zijn (van eerst 15 GB d8 ik) en dat mijn NL LP na de upgrade niemeer zou werken.

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/4170/capturelnp.png

Beta keys werken gewoon.

x86
BUILD: 6.1.7201.0.090601-1516
7201.0.090601-1516_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso
SIZE: 2,499,923,968 bytes
MD5: 70E48837DD513BA98FE483AFD0746E37
SHA1: F2BC6FC5861C76C401DF6DA7137962C727ED938D
CRC: 102CCA5A

x64
BUILD: 6.1.7201.0.090601-1516
7201.0.090601-1516_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULXFRER_EN_DVD.iso
SIZE: 3,223,117,824 bytes
MD5: A64636ED74E50E7E882CDB5B80A8FCFA
SHA1: 92AC49897DE56F62BF0EF5C138974179EDE74C50
CRС: 0AFDFA70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-04 15:43
Terror schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:43:
Nogmaals een reactie op het veilig verwijderen probleem icm AHCI modus.

Apparaatbeheer>Eigenschappen van je HDD opzoeken> schijfcache inschakelen

Dit staat standaard uit waardoor je je HDD veilig snel kan verwijderen. En dus ook dat tekentje in je taakbalk krijgt. Inschakelen zorgt dat het teken verdwijnt en je prestaties omhoog gaan.

Zoals eerder al gemeld wil je AHCI modus aan laten en niet naar IDE modus omdat je dan NQ etc mist.
Je hebt de boel een beetje omgedraaid ;). Met write caching is het juist niet mogelijk je schijf zonder de "Safely remove hardware" te ontkoppelen. Mja, het is wel mogelijk maar dan heb je kans op data verlies juist omdat Windows writes cached om de prestaties omhoog te gooien.

Je kan je schijf als Quick Removal aanmerken maar dan verlies je die snelheid maar dan zal die hoogstwaarschijnlijk uit je Safely remove hardware lijst verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Ackermans1973 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:12:

Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/3154/drawing3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik heb ook zojuist een succesvolle upgrade gedaan van 7137 naar 7201. Werkt perfect. Duurt alleen 2 uur en dat is toch wel jammer, maar dan doe ik het gewoon als ik even weg moet. Dan stoor ik mezelf er ook niet aan :D

Maar de taalpakketten werken inderdaad niet, deze zijn speciaal voor één build gemaakt. Ik verwacht dat er snel nieuwe taalpakketten zullen uitlekken, dat was namelijk met build 7127 en 7137 ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02 22:33

DJ-Visto

Aye aye, sir!

stephenophof schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:09:
Ik heb ook zojuist een succesvolle upgrade gedaan van 7137 naar 7201. Werkt perfect. Duurt alleen 2 uur en dat is toch wel jammer, maar dan doe ik het gewoon als ik even weg moet. Dan stoor ik mezelf er ook niet aan :D

Maar de taalpakketten werken inderdaad niet, deze zijn speciaal voor één build gemaakt. Ik verwacht dat er snel nieuwe taalpakketten zullen uitlekken, dat was namelijk met build 7127 en 7137 ook zo :)
Werkt 't strak? Is wel een hele vooruitgang, bij mij wordt hij nu gedownload ik zit nu nog op de RC1 heb 7127 maar gestopt.. Liever dan maar de volgende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 23:16

Gé Brander

MS SQL Server

Sjah schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:57:
(Volledig offtopic, en hierna laat ik het er maar bij) Jij trapt dus in de slogan "AH let op de kleintjes...". Nee AH is echt een van de duurste supers in NL. Alleen hun marketing is zo subliem dat iedereen denkt dat ze goedkoop zijn. Alleen de aanbiedingen zijn ok.

Ach, ik betaal ook niet het volle pond meer tegenwoordig, maar voorheen, tot en met Vista heb ik voor alle versies vanaf Windows 3.11 for Workgroups gewoon het volle pond betaald.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c70070540 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:22:
[...]

(Volledig offtopic, en hierna laat ik het er maar bij) Jij trapt dus in de slogan "AH let op de kleintjes...". Nee AH is echt een van de duurste supers in NL. Alleen hun marketing is zo subliem dat iedereen denkt dat ze goedkoop zijn. Alleen de aanbiedingen zijn ok.
[...]
Appie is nog steeds een van de duurste ja, maar niet meer erg duur, zoals vroeger, Super de Boer schijnt duurder te zijn. Maar daar krijg ik wel kwaliteit voor, keus, bekende merken zijn er wel tenminste wel, evenals goede huismerken, en ik hoef niet 10 minuten inde rij te staan. Ook moet je weten wat je moet halen, Euroshopper cola light is prima, Euroshopper bier is het beste goedkope bier wat er te vinden is, Zaans Huisje chocoladekoekjes zijn perfect en kosten 1/3e van Lu scholiertje etc. Maarja waar ik woon zit amper iets anders dan Appie, Jumbo etc hebben ze hier nog nooit van gehoord. Heb wel een Aldi zitten., maar die (die hier zit dan althans) is zo ongezellig, heeft weinig, lange wachtrijen en personeel dat zich niet happy voelt, en best veel vind ik onsmakelijk (ok, hun chocopasta roelt wel _/-\o_, en diepvries zalm is ook goed ).[/offtopic] Daarnaast heb ik nou niet het idee, dat mensen die bij Aldi hun portemonnee spekken, dat uitgeven aan een Windows-licentie, maar dat kan mijn foute inschatting zijn. O-)
Ach, ik betaal ook niet het volle pond meer tegenwoordig, maar voorheen, tot en met Vista heb ik voor alle versies vanaf Windows 3.11 for Workgroups gewoon het volle pond betaald.
Als je tot en met Vista heb betaald, betaal je dus wel tegenwoordig nog steeds het volle pond, want het 7 koopmoment moet nog kopen. :) Maar ok, respect daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Vanmorgen een clean install gedaan van 7201 en ik heb het oude probleem weer terug dat de color depth niet meer op 32bit gezet kan worden en Aero dus niet beschikbaar is. Ik zag wel dat de datum van de NVIDIA driver van gisteren was, dus die is denk ik met Microsoft Update meegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
c70070540 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:22:
[...]

[...]

Ik zou je ook voor gek verklaren als jij ook voor Windows 7 het volle pond zou betalen O-)
Zelf doe ik dat ook niet natuurlijk..maar goed....idd wel respect voor het feit dat je tot nu wel altijd het volle pond hebt betaald.

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 04-06-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 23:16

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:24:
[...]

Ik zou je ook voor gek verklaren als jij ook voor Windows 7 het volle pond zou betalen O-)
Zelf doe ik dat ook niet natuurlijk..maar goed....idd wel respect voor het feit dat je tot nu wel altijd het volle pond hebt betaald.
Ach, ik betaal ook niet het volle pond meer tegenwoordig...
Need to say more? ;) (is ook toekomst gericht die opmerking...)

[ Voor 4% gewijzigd door Gé Brander op 04-06-2009 10:31 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
c70070540 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:31:
[...]

[...]

Need to say more? ;) (is ook toekomst gericht die opmerking...)
I know :+ dat is een van jou voordelen ja....haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiexp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 13:25
twiFight schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 01:25:
[...]

Ik heb hier zelf windows Vista Premium op mijn pc staan.
Ik heb deze gekocht bij mijn vorige pc en vorige week op mijn nieuwe pc geinstalleerd. alleen dan wel de x64 versie via usenet binnen gehaald.
ff bellen naar het (gratis) MS-nummer en ik kon hem zo activeren.
Is via een bandje gegaan dus nergens last van gehad(vragen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb een aantal hekelpunten die ik niet opgelost krijg met de RC, namelijk een foute snelkoppeling in de taskbar van iTunes nadat ik heb geupgrade naar 8.2. Dat had ik met Vista ook al, als iTunes upgrade, dan zijn ineens alle iTunes snelkoppelingen ongeldig. Echter kan ik het icoon niet wissen ! Rechtsklikken erop gaat niet :(

Ook in de Games map (Start Menu --> Games) zijn wat gekke dingen gaande: heb een paar dubbele iconen die ik dmv. het register heb kunnen wissen (kan dat niet makkelijker ?) maar nu kan ik er geen meer toevoegen ?!

Zeer frustrerend dat ze leuke organisatie voorzien maar geen manier om ze zelf te organiseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-05 19:04
mark235 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:41:
[...]

Het hangt er vanaf hoe je de schijven momenteel gebruikt, maar ik heb altijd begrepen dat NCQ geen grote winst geeft in performance. In sommige fora wordt er zelfs beweerd dat het helemaal niets doet. Je zou de schijven een keer in IDE kunnen zetten om wat te benchmarken en subjectieve tests te doen, dan merk je het gauw genoeg.

[...]
In een test van C't worden sommige tests 20% sneller. (C't #6, p44)
"Omdat de AHCI-modus geen echte grote nadelen met zich meebrengt, is het aan te raden om deze bij nieuwe installaties van je besturingssysteem te gebruiken." (aldus C't)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Zo, m´n lappie draait nu een aantal uur op Windows 7, draait prima maar heb het idee dat ´t iets trager is dan Windows XP. Doch interessant genoeg om erop te laten draaien. Lappie moet niet zeuren, zijn gewoon zijn laatste ademstoten.

Overigens hangt m'n TyTN II aan m'n lappie t.b.v. van de internet voorziening en dat gaat prima zoals blijkt.
Vanavond eens een filmpje draaien, eens zien hoe Windows 7 zich houdt op t.o.v. Windows XP.
stephenophof schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:09:
Ik heb ook zojuist een succesvolle upgrade gedaan van 7137 naar 7201. Werkt perfect. Duurt alleen 2 uur en dat is toch wel jammer, maar dan doe ik het gewoon als ik even weg moet.
Waar halen jullie die updates vandaan?
stephenophof schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:09:Maar de taalpakketten werken inderdaad niet, deze zijn speciaal voor één build gemaakt. Ik verwacht dat er snel nieuwe taalpakketten zullen uitlekken, dat was namelijk met build 7127 en 7137 ook zo :)
Mwoh, in het engels draait het ook prima... :P

Draai Office 2003 en loopt op zich als een tiet. Echter lukt het mij in Outlook niet de handtekening geavanceerd aan te passen... Handtekening bestanden en het bestand Outlook.pst staan overigens ergens anders dan in XP en Vista.

[ Voor 9% gewijzigd door Mini Poeper op 04-06-2009 18:04 . Reden: Een en ander toegevoegd; edit aangezien laatste post van mij was. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303450

Ik ben momenteel bezig om Windows 7 aan de praat te krijgen. Maar het wil niet erg lukken.
Dit is nu de 3e keer dat ik hem opnieuw installeer en ook de derde keer dat hij crasht tijdens de install en daarna een error aangeeft: 'windows restarted unexpectedly, please reboot and continue the setup' (oid.).
In een virtual machine installeerde Windows 7 wel zonder problemen. Ik heb ook al geprobeerd om alles los te halen van de pc, behalve muis en toetsenbord. Ook weer dezelfde error.
Iemand suggesties om dit probleem op te lossen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deikke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 15:27
Windows 7 is mijns inziens een stuk beter dan Vista, vooral de taskbar werkt een stuk gemakkelijker, had al geruime tijd het idee dat het idee van de taakbalk aan zijn einde was, aangezien veel vensters open betekende dat je een taakbalk van 2 of 3 rijen dik kreeg.

Ik heb toch wel een aantal minpunten aan de release candidate helaas:

- Het volume regel menu opent soms traag of helemaal niet, dit is erg irritant als je even snel het volume moet verlagen. Dit geld wel voor meer tray iconen. Dit probleem heb ik op meerdere pc's.
- Shares zijn soms niet beschikbaar na het uit slaapstand komen. Dit is echt irritant en de enigste oplossing is een reboot of opnieuw suspenden en resumen of de shares weggooien en opnieuw aanmaken, niet bepaald practisch.
- Er is geen mogelijkheid om de stapgrootte van de volumeregeling aan te passen.
- Libraries werken niet met netwerk shares op een NAS/Server tenzij je ze offline beschikbaar maakt :( , dus dit is een feature die echt nutteloos is.
- Het laden van thumbnails van plaatjes/files is erg traag in veel mappen en daarvan schijnt dan weer geen cache gemaakt te worden.
- Er is geen makkelijke mogelijkheid om een map te openen in een nieuw venster (voor zover ik kan zien), bijvoorbeeld door middelmuisknop, shift-click of ctrl-click.

Dit zijn toch een paar akelige dingen die wat mij betreft in de uiteindelijke versie gerepareerd zouden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-05 15:20

RnB

Ik heb een aantal dingen ook, vooral de trage tray-icons. Volume doet het daarintegen gewoon goed, popt meteen op wanneer ik erop klik. Ik heb altijd problemen met de safely remove icon, die wilt bij mij nooit open.
Heb het nooit als probleem ervaren, maar dit soort kleine dingetjes moeten idd wel gefixt worden in de RTM. Al die dingetjes laten de feeling van W7 niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Jeej, ik heb de standaard mp3-codec in Windows gesloopt |:(
Heeft iemand misschien een idee waar ik in Windows 7 de instellingen voor codecs kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Phuncz schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:06:
Ik heb een aantal hekelpunten die ik niet opgelost krijg met de RC, namelijk een foute snelkoppeling in de taskbar van iTunes nadat ik heb geupgrade naar 8.2. Dat had ik met Vista ook al, als iTunes upgrade, dan zijn ineens alle iTunes snelkoppelingen ongeldig. Echter kan ik het icoon niet wissen ! Rechtsklikken erop gaat niet :(
Rechtsklikken + Shift op het icoon.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 21:30
Win7 nu al weer een tijdje draaien (7100) maar een aantal zaken krijg ik niet opgelost:
- MagicIso virtual CD/DVD manager geinstallerd (al la daemontools), het icoontje dat rechtsonder zit, krijg ik niet permanent in de taskbar. Alle andere iconen wel (via settings van de not. area) maar die blijft hardnekkig verdwijnen ook al zet ik het op " show icon and notifications"

- Ik draai swisscenter voor mijn mediaplayer (showcenter 200), de software bestaat uit een php pakketje en een serverprogje met sqlite (geloof ik) (http://www.swisscenter.co.uk/). Ik krijg de serversoftware (simese.exe) niet als " service" draaien. Fout:

Windows could not start Simeseserver on local computer.
Error 1053: The service did not respond to the start or control request in a timely fashion.

uit de log:
- <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
- <System>
<Provider Name="Service Control Manager" Guid="{555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4}" EventSourceName="Service Control Manager" />
<EventID Qualifiers="49152">7000</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x8080000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2009-06-04T17:38:49.186842800Z" />
<EventRecordID>5380</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="528" ThreadID="676" />
<Channel>System</Channel>
<Computer>diamant</Computer>
<Security />
</System>
- <EventData>
<Data Name="param1">SimeseServer</Data>
<Data Name="param2">%%1053</Data>
</EventData>
</Event>

Ik kan deze wel starten via de shortcut, dan start de boel (gelukkig) wel. Programma draait dan niet als service maar gewoon als programma.
Windows blijft dan wel elke keer vragen " Do you want to allow the program the following .." (geel blok). Kan dit niet worden toegevoegd aan een soort van whitelist o.i.d.?

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 23:48
Zit iemand nog op de 'officiele' RC build? Ik zou graag willen weten of WMP12 native .mov files ondersteunt...bij build 7201 lijkt het niet (meer) te werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 20-03 20:59
Gusev schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:15:
Zit iemand nog op de 'officiele' RC build? Ik zou graag willen weten of WMP12 native .mov files ondersteunt...bij build 7201 lijkt het niet (meer) te werken :+
Heb je even snel een 10MB trailer ofzo waarmee ik dat kan testen? En sowieso, wie gebruikt de videoafspeelmogelijkheid van WMP voor gedownloadde files eigenlijk nog? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218468

Herkent iemand het probleem dat met 'Aero' aan de vensters soms een beetje stroperig reageren? Zowel bij het slepen als bij het aanpassen van de grootte van de vensters. Beetje irritant. Ik dacht dat het misschien de driver was (videokaart is een G105M van NVidia). In eerste instantie stond de standaard driver van Windows update geïnstalleerd. Die heb ik vervolgens vervangen met de nieuwste driver van de website van NVidia. Het probleem blijft echter.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
.mov wordt niet standaard ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Heb deze getest met WMP in RC, werkt perfect. Geen extra codecs oid geinstalleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 04-06-2009 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

jelmervos schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:13:
[...]

Rechtsklikken + Shift op het icoon.
Super, thx !

Nu alleen nog het mysterie van de Games map ontrafelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303450

Anoniem: 303450 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:45:
Ik ben momenteel bezig om Windows 7 aan de praat te krijgen. Maar het wil niet erg lukken.
Dit is nu de 3e keer dat ik hem opnieuw installeer en ook de derde keer dat hij crasht tijdens de install en daarna een error aangeeft: 'windows restarted unexpectedly, please reboot and continue the setup' (oid.).
In een virtual machine installeerde Windows 7 wel zonder problemen. Ik heb ook al geprobeerd om alles los te halen van de pc, behalve muis en toetsenbord. Ook weer dezelfde error.
Iemand suggesties om dit probleem op te lossen? :?
Inmiddels al weer zo'n 5 installaties verder en nog steeds geen werkend OS 8)7 . Ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat. Morgen maar eens kijken of het helpt om de HD in een ander systeem te hangen. Alhoewel dat een beetje omslachtig is om een OS te installeren... Ik hoop dat Microsoft nog wat aan deze problemen gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 20-03 20:59
jelmervos schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:31:
[...]

Heb deze getest met WMP in RC, werkt perfect. Geen extra codecs oid geinstalleerd.
Inderdaad, deze werkt perfect op WMP12, misschien dat er bij sommige movs extra codecs nodig zijn en anderen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
twiFight schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:28:
[...]

.mov wordt niet standaard ondersteund.
Wel hoor, quote uit de Engineering 7 blog:
We've since added support for Windows Media Player to natively support the .MOV files used to capture video for many common digital cameras.
jelmervos schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:31:
[...]

Inderdaad! Hier ook :P, probeerde de Apple trailers, maar die werken niet...althans hier! Dus misschien iets met codecs zoals hugoy zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-04 15:25
Hallo, draai al tijdje 7100 en behoorlijk tevreden. Gelukkig nog maar weinig BSOD :)
Nu even wat anders; heb vanmiddag een Fire wire kaartje m'n vorige pc in m'n huidige systeem geplaatst (onder win7 dus). En niet werken he :(

Iemand een idee hoe ik deze driver ge-update krijg onder win7? is een via vt6306 chippie.
Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:27

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik ben over het algemeen zeer tevereden over Win7 maar ik heb zeer regelmatig eeb Checkdisk bij het opstarten. Ik heb geen idee hoe het komt maar ben eigenlijk wel benieuwd.

Ik heb nagenoeg nooit vastlopers en heb geen bad sectors op mn HDD

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:56
Nou zojuist ook maar eens geprobeerd, maar wordt er toch niet heel vrolijk van:
• Derde scherm werkt voor geen meter, wordt soms zwart of update niet meer
• Vastloper bij installeren Visual Studio 2008
• Nog steeds geen goede support voor meerdere schermen, iets als Ultramon moet gewoon standaard functionaliteit zijn tegenwoordig
• Vastloper bij installeren NVidia drivers
• Geen driver voor raid kaart, maar goed dat neem ik microsoft niet kwalijk
Toen was ik er al wel weer klaar mee...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman01
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik heb nu maar eens gekozen voor een clean install naar build 7201 en ik moet zeggen dit draaid als een tierelier.

ik had na een upgrade van 7127 naar 7137 div netwerk problen maar een clean install 7201 heeft dit allemaal opgelost.

Ik ben benieuwd naar de volgende lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wat is er nou voor jullie allemaal beter aan die leaks ipv de RC. Ik draai nog steeds de RC en heb totaal geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

jelmervos schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 07:19:
Wat is er nou voor jullie allemaal beter aan die leaks ipv de RC. Ik draai nog steeds de RC en heb totaal geen problemen.
idem hier.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Volgens mij hoef je ook geen problemen te hebben om een nieuwere build te draaien, het kan natuurlijk ook gewoon nieuwsgierigheid zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 16:26
dcm360 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:06:
Jeej, ik heb de standaard mp3-codec in Windows gesloopt |:(
Heeft iemand misschien een idee waar ik in Windows 7 de instellingen voor codecs kan vinden?
Een goed startpunt is te vertellen wat je hebt gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Zeker aan het rommelen met de windows media foundation?

om te beginnen zou je mp3dmod.dll weer terug kunnen zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door .Johnny op 05-06-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is het eigenlijk mogelijk om het startmenu zo aan te passen dat je direct de "programs" krijgt en niet eerst je favoriete shortcuts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Gusev schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:44:
[...]

Wel hoor, quote uit de Engineering 7 blog:

[...]

[...]

Inderdaad! Hier ook :P, probeerde de Apple trailers, maar die werken niet...althans hier! Dus misschien iets met codecs zoals hugoy zegt...
Idd, een .MOV die ik al op mijn harde schijf had staan werkte niet. Die link hierboven werkte wél. Nou staat in die quote dat ze .mov files van digitale cameras ondersteunen. Daar heb ik vaker problemen mee gehad, waarbij QT Alternative ze niet wou afspelen, maar QuickTime zelf wel. Het lijkt dus nogal een rare codec implementatie te zijn, zo ook die van W7. Of het gaat werken ja of nee zal dus afhangen van hoe het filmpje precies geencode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik blijf ook bij de RC omdat die bij mij prima werkt. Echter een nieuwere versie zou normaal gesproken meer bugfixes moeten bevatten en derhalve beter zijn.
Dus ik kan me best voorstellen dat men de nieuwere versies wil, zeker als je toch opnieuw gaat installeren. Of men is gewoon nieuwsgierig. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Ik heb de nieuwe versie wel gedownload, maar dat is uit pure nieuwsgierigheid. Ik had wel display corruption met de meest recente WHQL Ati drivers op een 3870 X2 met 3D games en ben teruggegaan naar de drivers die Microsoft meelevert. Die werken prima.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-04 14:30
hebben jullie ook dat wanneer jullie rechtsklikken op de desktop dat het enorm lang duurt voordat het menuutje er is?

Kan wellicht aan die vieze Nvidia setup liggen maar dat kan ik even niet testen nu,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
twiFight schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:19:
[...]

Idd, een .MOV die ik al op mijn harde schijf had staan werkte niet. Die link hierboven werkte wél. Nou staat in die quote dat ze .mov files van digitale cameras ondersteunen. Daar heb ik vaker problemen mee gehad, waarbij QT Alternative ze niet wou afspelen, maar QuickTime zelf wel. Het lijkt dus nogal een rare codec implementatie te zijn, zo ook die van W7. Of het gaat werken ja of nee zal dus afhangen van hoe het filmpje precies geencode is.
Helemaal correct, een beetje jammer, want volgens mij zijn de Apple trailers de enige .mov files die ik zou willen afspelen :P Achja, dan maar Quicktime of QT Alternative installeren...

Nadeel is dat je bij QT Alternative eerst een zooi andere codecs moet installeren voordat hij die pakt, klopt dat :?

[ Voor 21% gewijzigd door Gusev op 05-06-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
wimpie007 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:31:
hebben jullie ook dat wanneer jullie rechtsklikken op de desktop dat het enorm lang duurt voordat het menuutje er is?

Kan wellicht aan die vieze Nvidia setup liggen maar dat kan ik even niet testen nu,
Binnen een milliseconde hiero, ATI drivers van eind april... (Windows Update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Nogmaals, waar halen jullie die nieuwere builds vandaan? Op site van Microsoft schrijft men alleen over de RC.
Hoe kun je zien welke versie je hebt? Waar staat dus 'About Windows'

Hoe krijg ik dus dit schermpje te zien?

[ Voor 46% gewijzigd door Mini Poeper op 05-06-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Start > Uitvoeren > winver

Ik denk dat dat al kan sinds Windows 95.

[ Voor 45% gewijzigd door jelmervos op 05-06-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik heb op google gezocht naar native blu-ray ondersteuning voor windows 7 en las wat verschillende antwoorden, maar volgens een recent artikel gaat het niet ondersteund worden, wat erg jammer is. Hoe hebben jullie dit opgelost om in MCE toch blu-ray af te spelen: doorverwijzing naar externe software die het wel wilt afspelen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Laatst online: 24-04 23:59
Ik wil graag upgraden van 7100 naar 7201, maar ik heb het Nederlandse Mui geinstalleerd, welke op de installatie iso was geslipstreamed en nu kan ik deze niet verwijderen gezien hij zegt dat de system default language is.

En ik kan niet van een Nederlands taalpakket naar 7201 Engels upgraden uiteraard...wat nu? Wachten tot de NL Mui beschikbaar is en deze eveneens slipstreamen op de ISO of is er toch nog een manier om mijn language pack te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-04 14:30
Gusev schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:33:
[...]

Binnen een milliseconde hiero, ATI drivers van eind april... (Windows Update)
Hmz dat is klote ;-(
Staat zelfs op een SSD bij mij
Drivers maar eens killen en kijken of het weer snel is.

Opstarten vind ik ook tegenvallen, XP start sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik heb het af en toe ook en heb de 1 na laatste nvidia beta drivers erop staan en ook een SSD (X-25M)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258898

Mini Poeper schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:39:
Nogmaals, waar halen jullie die nieuwere builds vandaan? Op site van Microsoft schrijft men alleen over de RC.
Hoe kun je zien welke versie je hebt? Waar staat dus 'About Windows'

Hoe krijg ik dus dit schermpje te zien?
Als je dat niet weet kan je beter er niet aan beginnen.
Je moet wel beetje verstand hebben van het een en ander..
Je weet wat utorrent is..
Of andere torrent client..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218468

Anoniem: 218468 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:28:
Herkent iemand het probleem dat met 'Aero' aan de vensters soms een beetje stroperig reageren? Zowel bij het slepen als bij het aanpassen van de grootte van de vensters. Beetje irritant. Ik dacht dat het misschien de driver was (videokaart is een G105M van NVidia). In eerste instantie stond de standaard driver van Windows update geïnstalleerd. Die heb ik vervolgens vervangen met de nieuwste driver van de website van NVidia. Het probleem blijft echter.

Iemand een idee?
Iemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-04 23:52
Ik wil wat weten over het libraries gedeelte.
Hoe ik het begrijp is het dus zo dat het een weergave is van de mappen die eraan gelinkt zijn, maar ik kan er niet echt een onderscheid in vinden. Wat ik bedoel is dat als ik een map add, waar documenten en videos in zitten, dan krijg ik ook echt de gehele inhoud te zien, in mijn documenten library.

Wat ik me dus afvraag is er een mogelijkheid om te zorgen dat de librarie op extensie zoekt? Dat als ik dus een map toevoeg, dat Windows 7 dan ook echt alleen mijn documenten laat zien ipv de gehele inhoud.

Ik begrijp inderdaad dat ik een query kan gaan maken ed, maar is er ook al zoiets wat MS erin heeft gestopt?

Oh en bij mij loopt Aero heel goed, helemaal niet stroperig ofzo. Normale RC draai ik. Niks extras gedownload, alleen wat Windows Update gaf. Heb een update vanaf Vista Ultimate gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
wimpie007 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:56:
[...]

Hmz dat is klote ;-(
Staat zelfs op een SSD bij mij
Drivers maar eens killen en kijken of het weer snel is.

Opstarten vind ik ook tegenvallen, XP start sneller op.
Dan zit er duidelijk iets verkeerd bij jou config.

Hier draait Win 7 x64 build 7201 als een zonnetje, op een 9600SLI setup en geen SSD. En het start een stuk sneller dan Vista en ook sneller dan XP.

Toch vreemd dat er mensen zijn waar Win7 het niet wil doen, maar in mijn ervaring zijn die gevallen zeer grote uitzonderingen en is het leeuwedeel van de gebruikers vrij van problemen en voorzien van een snel reagerend en soepel draaiende Win7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 01-05 23:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hier draait Win 7 x64 ook beter dan XP / Vista ooit gedaan hebben op een e6750, HD4850 'gewone' HDD. Geen enkel probleem met wat voor software / driver dan ook. Enige minpuntje is dat zowel hybernate als sleep simpelweg niet willen werken.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

prachtig OS!
Draai zelf 7100 RC op mijn eigen comp sinds dag dat ie gereleased is. Geen problemen....Except...

Wil een Home netwerkje maken. Mijn onboard gebruik ik voor mijn Internet.
Heb een (oud) netwerk kaartje erin geplugged, met een Realtek 8139D chip.
Installed perfect, maar krijg altijd "network cable unplugged" message.
Ben niet de enige heb ik op menig, met google gevonden, site gezien.

Ok. vervangen dus.
Iemand een hint welk LAN adaptertje wel goed werkt in Win7?
In andere topics hier op GoT werd deze juist aangeraden, maar ik krijg het niet aan de praat.

Mijn onboard LAN adapter gebruik ik normalitair voor internet.
Verbinding maken tussen mijn onboard en tweede comp onboard werkt gewoon. Maar ik heb geen zin om telkens kabels te verwisselen als ik even wat wil kopieren van mijn comp naar haar comp.
Maar Internet op mijn comp kan dus ook niet als ik die 8139D probeer.

Over die tweede comp gesproken...dit is de comp van mijn vrouw.
Die comp heeft ook een vaag probleem.
Gisteren daar ook Win7 (zelfde) op geinstalleerd.
Werkt verder goed (beetje traag, P4 celeron 2GHz, 1GB RAM) maar de VGA driver blijft maar installeren.
Elke keer als de comp opstart, installeert win7 de driver opnieuw.
Het is een 7300GT die in BIOS "engineering release. Not for production" zegt (vraag maar niet hoe ik daar aangekomen ben :$ )

Er staat niks in msconfig of startup folder.
En in Regedit kan ik ook zo snel niks vinden dat dit forceert.
Ik snap dit niet. Iemand dit meegemaakt?
En het maakt het trager bij opstarten, iets dat mijn vrouw niet leuk vindt, terwijl ik haar juist aan win7 wil laten wennen.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190494

Ligt aan de Nvidia driver die je gebruikt. Bij de laatste beta (186.08) is dat verholpen.
http://downloads.guru3d.c...32-bit-download-2289.html
http://downloads.guru3d.c...64-bit-download-2290.html

Als je geen beta wil zal je 182.50Whql moeten nemen, want de 185.85Whql heeft die menu vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
HMC schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:51:
prachtig OS!
Draai zelf 7100 RC op mijn eigen comp sinds dag dat ie gereleased is. Geen problemen....Except...

Wil een Home netwerkje maken. Mijn onboard gebruik ik voor mijn Internet.
Heb een (oud) netwerk kaartje erin geplugged, met een Realtek 8139D chip.
Installed perfect, maar krijg altijd "network cable unplugged" message.
Ben niet de enige heb ik op menig, met google gevonden, site gezien.

Ok. vervangen dus.
Iemand een hint welk LAN adaptertje wel goed werkt in Win7?
In andere topics hier op GoT werd deze juist aangeraden, maar ik krijg het niet aan de praat.

Mijn onboard LAN adapter gebruik ik normalitair voor internet.
Verbinding maken tussen mijn onboard en tweede comp onboard werkt gewoon. Maar ik heb geen zin om telkens kabels te verwisselen als ik even wat wil kopieren van mijn comp naar haar comp.
Maar Internet op mijn comp kan dus ook niet als ik die 8139D probeer.

Over die tweede comp gesproken...dit is de comp van mijn vrouw.
Die comp heeft ook een vaag probleem.
Gisteren daar ook Win7 (zelfde) op geinstalleerd.
Werkt verder goed (beetje traag, P4 celeron 2GHz, 1GB RAM) maar de VGA driver blijft maar installeren.
Elke keer als de comp opstart, installeert win7 de driver opnieuw.
Het is een 7300GT die in BIOS "engineering release. Not for production" zegt (vraag maar niet hoe ik daar aangekomen ben :$ )

Er staat niks in msconfig of startup folder.
En in Regedit kan ik ook zo snel niks vinden dat dit forceert.
Ik snap dit niet. Iemand dit meegemaakt?
En het maakt het trager bij opstarten, iets dat mijn vrouw niet leuk vindt, terwijl ik haar juist aan win7 wil laten wennen.
toon volledige bericht
Ehh....als ik het goed begrijp heb je 2 computers met elk 2 netwerkkaarten? 'Normaal' gesproken prik je je computers in huis toch in een switch/hub/router-met-switch en krijg je een intern ip (via de dhcp van de router/adslmodem/kabelmodem). Als ik het zo lees kom ik tot de conclusie dat je op beide pc's een extern/publiek/internet ip hebt? Je kunt dus niet 'intern' snel wat kopieeren zonder dus een 2e nic te configureren (waarschijnlijk weer via een switch) waardoor je intern bestanden kunt kopieeren?

Als ik dit juist heb is het volgens mij veel eenvoudiger dan ipv een nieuwe netwerkkaart gewoon een router aan te schaffen waardoor je ten allen tijden gewoon bestanden intern kunt kopieeren en ook tegelijk het internet op kunt...en het is nog een stuk veiliger ook aangezien er dan geNAT wordt en er een router/firewall tussen staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
  • Laatst online: 03-02 11:25
Heeft er iemand al een manier gevonden om met het toetsenbord door program groups heen te alt+tabben? Ctrl+click op een program group doet wat ik wil, maar daar heb je een muis voor nodig.

Ik kon hier niets over vinden, maar wilde het toch even vragen voor ik een feature request doee..

[ Voor 21% gewijzigd door Sabbath op 05-06-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 03-05 10:07
Vraagje: moet je homegroup (win 7 feature) perse uitschakelen als je bestanden wil delen met andere windows xp pc's in je thuisnetwerk? Dus middels het oude principe...werkgroep user accounts?

[ Voor 4% gewijzigd door wvkreg op 05-06-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

[quote]TheVMaster schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:14:
[...]

Ehh....als ik het goed begrijp heb je 2 computers met elk 2 netwerkkaarten? 'Normaal' gesproken prik je je computers in huis toch in een switch/hub/router-met-switch en krijg je een intern ip (via de dhcp van de router/adslmodem/kabelmodem). Als ik het zo lees kom ik tot de conclusie dat je op beide pc's een extern/publiek/internet ip hebt? Je kunt dus niet 'intern' snel wat kopieeren zonder dus een 2e nic te configureren (waarschijnlijk weer via een switch) waardoor je intern bestanden kunt kopieeren?

Als ik dit juist heb is het volgens mij veel eenvoudiger dan ipv een nieuwe netwerkkaart gewoon een router aan te schaffen waardoor je ten allen tijden gewoon bestanden intern kunt kopieeren en ook tegelijk het internet op kunt...en het is nog een stuk veiliger ook aangezien er dan geNAT wordt en er een router/firewall tussen staat :+
[/quote]

Wat ik bedoel is dat mijn comp een onboard heeft, en die tweede comp ook.
MIJN onboard gebruik ik voor Internet, en ik wil een netwerkkaartje in mijn comp gebuiken om een HOME network te maken, met de onboard van die andere, tweede comp.

Netwerkkaartjes zijn (denk ik) wel wat goedkoper dan routers.
En bovendien, ik wil het allemaal niet zo moeilijk maken.
Ik wil gewoon dat dit LAN adaptertje werkt. Waarom werkt het niet?
op de Realtek site staat dat win7 een built in driver heeft, en win update update 'em ook,
maar in alle gevallen krijg ik dat tergende "network cable unplugged".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
HMC schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:22:
[quote]TheVMaster schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:14:
[...]

[/quote]

Wat ik bedoel is dat mijn comp een onboard heeft, en die tweede comp ook.
MIJN onboard gebruik ik voor Internet, en ik wil een netwerkkaartje in mijn comp gebuiken om een HOME network te maken, met de onboard van die andere, tweede comp.

Netwerkkaartjes zijn (denk ik) wel wat goedkoper dan routers.
En bovendien, ik wil het allemaal niet zo moeilijk maken.
Ik wil gewoon dat dit LAN adaptertje werkt. Waarom werkt het niet?
op de Realtek site staat dat win7 een built in driver heeft, en win update update 'em ook,
maar in alle gevallen krijg ik dat tergende "network cable unplugged".
toon volledige bericht
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk geen crosscable. Overigens vind ik die manier die jij wil niet eenvoudiger hoor ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 08:59
mooi OS dat windows7

alles loopt soepel en vlot, maar heb wel weer problemen met mijn draadloe verbinding
net als ik vista zoekt win7 om de 60 seconden naar betere/andere netwerken waardoor er een lagspike ontstaat.

Nu had je voor windows7 WLANoptimizer, een programma dat dat tegenging. ik kan nu voor win7 niets vinden wat daar op lijkt en blijf nu dus lagspikes krijgen tijdens het gamen.

wieowie heeft er een oplossing voor mij?
het zou zonde zijn hiervoor terug te moeten switchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 23:28
@HMC:
Met 2 netwerkkaarten wordt alles juist veel moeilijker.....
Een router heb je vaak al standaard in je modem ingebouwd dus hoef je niet eens meer te kopen.

Die tweede computer van je vrouw, heeft die nu geen internet?

[ Voor 22% gewijzigd door MrDirect op 05-06-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 01-05 23:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mccAin schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:33:
WLAN Optimizer voor Vista installeren met compatibiliteitsmodus?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Gusev schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:31:
[...]
Nadeel is dat je bij QT Alternative eerst een zooi andere codecs moet installeren voordat hij die pakt, klopt dat :?
Wee'nie. Er is net een nieuwe QTLite uit (same principle), probeer die eens. Ik gebruik zelf MPC Home Cinema, die pakt .mov files zelf al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 08:59
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:36:
[...]

WLAN Optimizer voor Vista installeren met compatibiliteitsmodus?
dat werkt dus jammergenoeg niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ramon schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:31:
[...]

Overigens vind ik die manier die jij wilT niet eenvoudiger hoor ;)
Please, laat me weten hoe het eenvoudiger kan... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Help!!!! schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:32:
[...]

Ik blijf ook bij de RC omdat die bij mij prima werkt. Echter een nieuwere versie zou normaal gesproken meer bugfixes moeten bevatten en derhalve beter zijn.
Dus ik kan me best voorstellen dat men de nieuwere versies wil, zeker als je toch opnieuw gaat installeren. Of men is gewoon nieuwsgierig. :)
Waarom zou je het niet doen? Aangezien het upgraden perfect werkt hobbel ik lekker mee op de nieuwe builds. Een upgrade duurt bij mij steeds 2 uur dus past mooi, DVD in de player en je win7 upgraden 8)

Ik heb altijd een volledig geinstalleerde build 7100 system backup klaar staan mocht het ooit eens misgaan en onmisbare data staat allemaal veilig op andere partities. Lekker klooien met de nieuwste builds dus :9

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258898

bornin7ty2 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:31:
[...]

Waarom zou je het niet doen? Aangezien het upgraden perfect werkt hobbel ik lekker mee op de nieuwe builds. Een upgrade duurt bij mij steeds 2 uur dus past mooi, DVD in de player en je win7 upgraden 8)

Ik heb altijd een volledig geinstalleerde build 7100 system backup klaar staan mocht het ooit eens misgaan en onmisbare data staat allemaal veilig op andere partities. Lekker klooien met de nieuwste builds dus :9
Je heb wel kans op sloomheid.. omdat windows bekend staat om het goede upgraden :P
dat als je dus 3 of 4x upgrade dat je best verschil ziet tegennover een clean install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

HMC schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:45:
Please, laat me weten hoe het eenvoudiger kan... :Y
Voor één tientje meer heb je een (simpele) routert met ingebouwde netwerkswitch die je leven stukken veraangenaamt.

Nu moet je oneindig lopen klooien met IP adressen, omdat je naamresolutie in je Windows netwerk (bestandsdeling) met twee netwerkverbindingen lastiger werkt (tenzij je weet wat je doet).

Er is een reden dat 99% een router gebruikt als er meerdere PC's aanwezig zijn :)
Genaamd: gebruikersgemak.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-05 12:26
Ben aan het klooien met windows 7 maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om m'n gedeelde mappen te benaderen op m'n windows 2003 server. Hij vind m'n server bij de netwerk omgeving wel maar vervolgens kloppen m'n login gegevens niet....right.

Connecten met m'n xp laptop is geen probleem tevens kan ik vanaf m'n server wel op de windows 7 bak komen.

Kep al gegoogled en in de vorige delen gezocht maar daar staat geen oplossing in...wel ongeveer hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Laatst online: 24-04 23:59
alt-92 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:03:
[...]

Voor één tientje meer heb je een (simpele) routert met ingebouwde netwerkswitch die je leven stukken veraangenaamt.

Nu moet je oneindig lopen klooien met IP adressen, omdat je naamresolutie in je Windows netwerk (bestandsdeling) met twee netwerkverbindingen lastiger werkt (tenzij je weet wat je doet).

Er is een reden dat 99% een router gebruikt als er meerdere PC's aanwezig zijn :)
Genaamd: gebruikersgemak.
Ik ben het helemaal met je eens, maar ik heb in het vorige topic dit probleem ook al eens aangekaart...bestandsdeling / homegroups met 2 NIC's werkt in 7100 nog echt niet naar behoren...Win7 gaat namelijk automatisch leechen via de verbinding die ook internet heeft...op de notebook is dit de (meestal) Wlan...en tja dat gaat nu eenmaal lang niet zo snel als via Gbit op Cat5e of Cat6...

Maargoed, ik zie het zelf niet zo zitten om een Gbit switch te kopen...dan heb ik weer zo'n kastje erbij...en ik ben al in het bezit van een Ndraft router, maar die heeft helaas geen Gbit lan, om die nu te gaan inruilen voor een Gbit Ndraft router van €100+ vind ik wel gebruiksgemak, maar ook erg duur :P

En ik hoop dat dit in 7201 beter geregeld is, maar ik krijg mijn 7100 niet geupgrade omdat ik 7100 met geslipstreamed NL MUI heb geinstalleerd...en nu ziet Win7 het als default language...en kan ik deze niet verwijderen...en dus ook niet upgraden naar 7201...een clean install wil ik eigenlijk alleen in het uiterste geval proberen...help :/

edit: Ik zie net dat de Duitse MUI voor 7201 al uitgelekt is..nu maar hopen dat de NL ook snel komt en dan maar hopen dat het slipstreamen van deze MUI in 7201 werkt voor de upgrade vanaf 7100

[ Voor 17% gewijzigd door StraightOn.NL op 05-06-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Kan iemand aub even een screenshotje nemen van zijn "About Internet Explorer" window die Windows 7 7127 (ofzo?) of nieuwer draait?

Het gaat me dus specifiek om de geintegreerde MSIE8 in Windows 7 van een build die iig nieuwer is dan 7100. Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-05 08:50

Fab1Man

Live life to the fullest

mccAin schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:33:
mooi OS dat windows7

alles loopt soepel en vlot, maar heb wel weer problemen met mijn draadloe verbinding
net als ik vista zoekt win7 om de 60 seconden naar betere/andere netwerken waardoor er een lagspike ontstaat.

Nu had je voor windows7 WLANoptimizer, een programma dat dat tegenging. ik kan nu voor win7 niets vinden wat daar op lijkt en blijf nu dus lagspikes krijgen tijdens het gamen.

Heet dat niet Vista Anti-Lag? Die werkt hier gewoon.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic!

Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....