Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDC-O5-
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 12:19
Ossi schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:47:
Heb vorige week een goede set Wharfedale speakers gekocht en toen viel het mij op dat als ik het volume van de mediaplayer hoger zet dat het geluid slechter werd dan wanneer ik het volume verhoog op de versterker.
Nog meer mensen die dit hebben opgemerkt?
Ja, is een bekend probleem. Je geeft zelf al de juiste oplossing, gewoon het volume van de CFH laag laten staan en je versterker gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Waar blijft de firmware die alle bestaande 'no audio/beeld' issues oplost? Zelfs mkWDclean helpt vaak niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
idd, de support is de laatste maanden ver te zoeken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Heb maar weer een slinger gegeven aan mijn al meer dan twee maanden openstaande case. Als aanmelder van de issue moest ik via het forum ervaren dat er een beta firmware was die je 'ergens' kon downloaden. Het enige wat support meldt is dat ze er mee bezig zijn maar geen termijn kunnen geven waarin het opgelost wordt. Zeer spijtig aangezien voor andere populaire spelers (Popcorn e.d.) wel een firmware is verschenen die de problemen oplost. Het is ondertussen al zover dat ik me aan het orienteren ben op andere spelers. Zijn er ex CFULLHDMA gebruikers die op dit moment een mediaspeler hebben die met vlag en wimpel de CFULLHDMAi kan vervangen?

[EDIT]
Vanavond eens kijken of firmware 1.24.07.10 die nu schijnbaar final is het kan oplossen.
Bedankt voor het melden Conceptronic :X

[ Voor 153% gewijzigd door Hotzenwalder op 07-10-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Het lijkt alsof de support langzaam aan het doodbloeden is en ze hun resources (al dan niet expres) op de Yiuxx richten. Als er al resources over zijn, Dennis ging ook vast weg om goede redenen...

Zelf heb ik niet zo veel zin om bij de Yiuxx eerst goede support te krijgen en dan later als klant in de leegte te roepen, net zoals nu. Misschien maar uit voorzorg dat ik mij op een andere speler dan de Yiuxx moet gaan orienteren...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Eigenlijk is het belachelijk... kijk eens naar de levendige supportforums van o.a. de Popcorn Hour spelers of AC Ryan. Wij hebben altijd support gekregen via Dennis, maar sinds die er niet meer is kun je stellen dat er ook geen support meer is en al helemaal geen levendig forum waar firmware versie te krijgen zijn en worden besproken. Nooit meer Conceptronic voor mij. Bedrijf lijkt op sterven na dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svianen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 07:23
Hotzenwalder,

Neem een WD TV Live, ik heb ook een Conceptronic gehad ( staat nu op zolder ). Neem geen AC Ryan, die kan niet goed omgaan met MKV's met een hoge bitrate, zelf ondervonden. Wellicht heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Tijgert schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:20:
Het lijkt alsof de support langzaam aan het doodbloeden is en ze hun resources (al dan niet expres) op de Yiuxx richten. Als er al resources over zijn, Dennis ging ook vast weg om goede redenen...
Was het niet zo dat Dennis weg moest door een reorganisatie binnen het bedrijf?
Desalniettemin heel erg jammer inderdaad! Zelf heb ik verder geen problemen met mijn CFH maar soms vind ik het wel heel erg jammer dat ik nog geen DTS kan afspelen. Misschien dat ik ook eens verder ga kijken naar een andere mediaspeler maar tot nu toe voldoet het nog meer dan voldoende aan mijn eisen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Dit topic gaat nog steeds over de Conceptronic CFULLHDMA.

[ Voor 87% gewijzigd door FeaR op 09-10-2010 00:16 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svianen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 07:23
Dit topic gaat nog steeds over de Conceptronic CFULLHDMA.

[ Voor 82% gewijzigd door FeaR op 09-10-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Ga vanavond maar weer terug naar een oudere firmware aangezien de laatste (zowel de beta als niet beta) het probleem niet verhelpen. Heb van een collega een AC Ryan mini te leen gekregen om te zien of die wel of niet problemen heeft met streamen en afspelen in het bijzonder. Ik wordt wel kierewiet van de vele firmware versies van Ac Ryan. Een voordeel kan dus ook in je nadeel werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Hmm... ik las dat de PCH dus WEL menu's kan afspelen, zelfs de A200 zonder BR drive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Alleen is de PCH zo duur, zelfs de A200.
Ben nu aan het testen met een Ac Ryan Mini. Streamen is tot op heden geen probleem. Zal morgen eens zoeken naar high bitrate content. Iemand samples o.i.d. om te proberen?

Menu ziet er natuurlijk een stuk gelikter uit dan de CFULLHDMAi én... mijn filmpjes van de Panasonic Lumix camera spelen eindelijk af (.MOV).

Ziet er tot op heden hoopvol uit voor die 90 euro die het uiteindelijk moet kosten. Zoek nu nog een WDLive om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mensen, probeer het bij CONCEPTR|ONIC te houden in dit topic..

Vergelijken met andere spelers kan natuurlijk altijd, maar de discussies lijken langzaam naar andere merken te gaan en daar zijn andere topics voor :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Willen we dit topic nog een beetje levend houden dan moeten we het over iets anders dan Conceptronic hebben, maar ok... point taken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Conceptronic (die hopelijk nog meeleest), vergeten jullie de "early adopters" met een CFULLHDMA uit de eerste serie (.06-firmware) niet? Anderen en ik hebben nog steeds last van de volgende problemen:

v1.24.07.06:
- MKV's met compressed headers werken niet
- VobSub's werken niet naar behoren (slechts een paar regels worden getoond, daarna verdwijnen de subs), herselecteren subs met de "sub/ch+"-knop resulteert niet in het opnieuw weergeven van de subs)
- aspect ratio van veel NTSC DVD's is verkeerd (verticaal "geplet", de TV op 4:3 zetten zorgt voor juiste aspect-ratio, maar dan zit je te kijken naar een postzegel - alleen getest met aansluiting via HDMI, probleem doet zich voor onafhankelijk van vaste of EDID HDMI-instelling)

- v1.24.09.06 (test)
- VobSub's werken niet naar behoren (hetzelfde probleem als bij v1.24.07.06)
- afspelen van DVD's werkt niet, apparaat hangt zodra het afspelen moet gaan beginnnen (zowel bij images als bij IFO's), en ervan uitgaande dat *als* het zou werken er niets aan de DVD-code veranderd is: aspect ratio van veel NTSC DVD's is verkeerd (hetzelfde probleem als bij v1.24.07.06)

Conceptronic, als er meer informatie of testbestanden nodig zijn, of als er inmiddels het een en ander op stapel staat: post het alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Er leest niemand meer mee en voor zowel de early-adopters als huidige kopers is er niet veel hoop meer dat er ooit nog een nieuwe firmware uitkomt die het apparaat weer zo probleemloos laten werken als we gewend waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ja heel erg jammer want ik was er wel zo tevreden over :)
Afgelopen vrijdag voor het eerst sinds maanden weer een film te pakken die ik niet kon afspelen, heel erg jammer maar daar doe je helaas niks aan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sailsoft5
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-11-2024
Inderdaad. Dan gaat bij deze het merk Conceptronic doorgestreept worden op mijn lijstje betrouwbare merken.

Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inderdaad erg jammer, ze hadden het vertrouwen weer terug met die apparaatje, maar echter zijn ze het nu ook heel snel weer kwijt.. Die yuixx kunnen ze ook houden, want dat heeft het zelfde lot waarschijnlijk (mocht hij ooit uitkomen).

Teveel problemen de laatste tijd en zo'n apparaat valt en staat met firmware updates :)

Jammer maar helaas, geen conceptronic meer voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13
Zo jammer.. wilde je net 1 van mij geven MET DTS downmixing >:)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 03:09
De cfullhdmai begint een beetje te verstoffen, kom nou vaker films tegen die niet werken dan wel. Geen geluid bij MKV's tot zwart beeld bij de MKV's. Beetje jammer ook dat er niet nagegaan kan worden of er nou aan gewerkt wordt of niet.

:/

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Ik begrijp al die negativiteit hier allemaal niet. Ik heb de oorspronkelijke CFULLHDMA en heb vaak beta-firmwares gedownload, maar de laatste tijd altijd alle officiële firmwares. Heb alle video's kunnen afspelen die ik er tegenaan gooi, ook Blu-ray-rips e.d. Echt alles.

Als je die film niet kan afspelen, dan zet je het toch om naar een ander formaat of zo? En als je niet blij bent dan koop je toch iets anders? Of koop je de film origineel?

Vind dat er ook wel eens wat positiefs geschreven mag worden. Vandaar dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
Ik ben ook nog niets tegen gekomen wat nog niet werkte.

Maaarrrrr ik down geen bluray, of ander extreem materiaal. Gebruik em gewoon voor tv-shows en dvd's en af en toe een 1080P MKV.
Vooralsnog werkt dat gewoon dus mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
RoRoo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:36:
Zo jammer.. wilde je net 1 van mij geven MET DTS downmixing >:)
Oh?? En dat hoor ik nu pas? I'm still waiting! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
SaURoN schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:58:
[...]

Oh?? En dat hoor ik nu pas? I'm still waiting! :P
Nee je bent zo ontevreden erover.. dan kan je van mij ook aan het gas, dan hou ik em lekker zelf :+

Geef me maar een notebook die niet uitgaat als ik een game speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Ga eens uit van de leek die een CFULLHDMA koopt, zijn vers gedownloade film wil starten en vervolgens denkt 'ik zie wel beeld, maar ik hoor niets' of 'ik hoor wel geluid, maar ik zie niets'. Die leek gaat het echt niet omzetten naar een ander formaat.

Mijn probleem is dat ik heb geconstateerd dat veel recente downloads niet meer af te spelen zijn (ook niet na fixen met mkWDclean). Dan mag ik als klant na aanmelding van dit probleen toch verwachten dat er een oplossing voor wordt bedacht zoals bij andere mediaplayers het geval is. Als het vervolgens wel wordt opgepikt door support, maar niet wordt opgelost en ook geen enkele terugmelding meer komt behalve 'we zijn er mee bezig en kunnen geen termijn geven waarbinnen het wordt opgelost' dan ben ik ontevreden ongeacht of het apparaat in het verleden wel zijn werk deed.

Om die reden staat er nu naast mijn CFULLHDMAi een AC Ryan Playon Mini te draaien. Tot op heden geen probleem mee kunnen ontdekken en mocht dat wel gebeuren dan weet ik dat er een actieve support achter zit die het zal proberen op te lossen.

De CFULLHDMAi is geen naar apparaat. (Ik heb het 2 jaar zonder problemen gebruikt) maar de support op dit moment kan vele malen beter naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42
Hotzenwalder schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:17:
Ga eens uit van de leek die een CFULLHDMA koopt, zijn vers gedownloade film wil starten en vervolgens denkt 'ik zie wel beeld, maar ik hoor niets' of 'ik hoor wel geluid, maar ik zie niets'. Die leek gaat het echt niet omzetten naar een ander formaat.

Mijn probleem is dat ik heb geconstateerd dat veel recente downloads niet meer af te spelen zijn (ook niet na fixen met mkWDclean). Dan mag ik als klant na aanmelding van dit probleen toch verwachten dat er een oplossing voor wordt bedacht zoals bij andere mediaplayers het geval is. Als het vervolgens wel wordt opgepikt door support, maar niet wordt opgelost en ook geen enkele terugmelding meer komt behalve 'we zijn er mee bezig en kunnen geen termijn geven waarbinnen het wordt opgelost' dan ben ik ontevreden ongeacht of het apparaat in het verleden wel zijn werk deed.
mkWDclean werkte bij mij sowieso al niet, ik deed het dus ook via MKVMergeGUI oid, is wel uitgelegd een paar pagina's geleden. Tot nu nog niets tegen gekomen wat na een fix van MKVMerge niet te kijken is.
Zit inderdaad wel te wachten op een fix die er voor zorgt dat de conceptronic niet meer vastloopt na een aantal mp3's gespeeld te hebben en een fix voor de mkv's dat ik zelf niet meer in de weer moet met MKVMerge.
Voor een leek is dat inderdaad geen doen!! Ik zou het apparaatje daarom ook niet (meer) aanraden aan anderen...
Om die reden staat er nu naast mijn CFULLHDMAi een AC Ryan Playon Mini te draaien. Tot op heden geen probleem mee kunnen ontdekken en mocht dat wel gebeuren dan weet ik dat er een actieve support achter zit die het zal proberen op te lossen.

De CFULLHDMAi is geen naar apparaat. (Ik heb het 2 jaar zonder problemen gebruikt) maar de support op dit moment kan vele malen beter naar mijn mening.
Well said :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys, waarom gebruiken jullie deze firmware niet voor je Cfullhdmai:

http://download.conceptro..._v1.24.09.10%20(test).zip

Even resetten naar fabrieksinstellingen en alles werkt gewoon weer (ook de MKV"s). ISO's zijn ook geen probleem. Het enige wat bijmij niet werkt is Youtube, maar dat boeit mij niet zo. Daar gebruik ik mijn PC wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Misschien moet ik je eens wat testbestanden aanwijzen die ook met die firmware niet werken...
Probeer eens Toystory 3. Zal thuis wel opzoeken welke versie je precies moet hebben. Wel geluid, geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 03:09
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:10:
Guys, waarom gebruiken jullie deze firmware niet voor je Cfullhdmai:

http://download.conceptro..._v1.24.09.10%20(test).zip

Even resetten naar fabrieksinstellingen en alles werkt gewoon weer (ook de MKV"s). ISO's zijn ook geen probleem. Het enige wat bijmij niet werkt is Youtube, maar dat boeit mij niet zo. Daar gebruik ik mijn PC wel voor.
Compressed headers is opgelost in deze test firmware..... Toy story 3 werkt _/-\o_

Weet alleen niet of er verder nog bugs in zitten ofzo....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem:
Ik heb de cfullhdma 6 versie,wegens verbouwing is cfull. 4 dagen van de stroom geweest,na aansluiten
kan ik wel de nas benaderen maar ik als ik wil inloggen via de cfull. naar mijn computer (win7 64 b) ,
komt er een scherm voor met LOGIN SETTING met een gebruikersnaam en wachtwoord

Ik heb de cfull. al ruim een jaar ik heb niks veranderd zelfde firmware,de laatste versie v 01.24.07.06,
ik op de computer ook niks veranderd,ik kan nu ook mijn externe harde schijf daardoor niet meer benaderen.
Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier had ik ook last van. (maar mijn CFULLHDMA is niet van de stroom afgeweest)
Maar hij deed het bij mij na de laaste update van windows.Heb herselpunt gedaan en hij deed het weer normaal.Deze update geweigerd bij de vraag om nieuwe updates. Ik weet niet of dit normaal is maar het werkte bij mij. Gr. prince1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware 1.24.09.10 officieel gereleased via internetupdate. Weet niet of er verschillen zijn met de testversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 03:02

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 09:01:
Probleem:
Ik heb de cfullhdma 6 versie,wegens verbouwing is cfull. 4 dagen van de stroom geweest,na aansluiten
kan ik wel de nas benaderen maar ik als ik wil inloggen via de cfull. naar mijn computer (win7 64 b) ,
komt er een scherm voor met LOGIN SETTING met een gebruikersnaam en wachtwoord

Ik heb de cfull. al ruim een jaar ik heb niks veranderd zelfde firmware,de laatste versie v 01.24.07.06,
ik op de computer ook niks veranderd,ik kan nu ook mijn externe harde schijf daardoor niet meer benaderen.
Iemand een tip?
Ik heb ook nog een AC Ryan en in dat topic las ik eenzelfde probleem, het schijnt door een Win 7 update te komen. Volgens mij Live Essentials.
Lees dat forum anders even door.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:24
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:35:
Firmware 1.24.09.10 officieel gereleased via internetupdate. Weet niet of er verschillen zijn met de testversie.
Uitkijken met die versie. Wat al eerder gemeld is over een testversie en waar ik zojuist tegenaan ben gelopen: afspelen van DVD's (met IFO/VOB files) laat het apparaat vastlopen.

Heb m'n beklag bij Conceptronic gedaan:
Hallo,

Vandaag heb ik mijn CFULLHDMA (MAC adres 00:22:F7:10:xx:xx) via internet een firmware upgrade gegeven: van 01.24.07.09 naar 01.24.09.09.

De upgrade ging goed en enkele videobestanden (MKV's met name) konden zonder problemen worden weergegeven.

Wat niet goed gaat: DVD's afspelen (VIDEO_TS.IFO en bijbehorende VOBs). Na het selecteren van de IFO geeft de CFULLHDMA na enkele secondes een zwart beeld en blijft daar bij hangen. Het apparaat reageert niet op de afstandbediening en ik moet de spanning er af halen om hem daarna weer te kunnen gebruiken.

Via USB teruggegaan naar 01.24.07.09 en dezelfde DVD's (meerdere geprobeerd) gaan bij die firmware versie wel goed.

Ofwel: de laatste firmware die u via internet aanbiedt is niet goed en laat het apparaat bij DVD's afspelen vastlopen.

Indien u meer informatie nodig heeft, of mij dingen wilt laten uittesten, dan hoor ik het graag. Mijn advies aan u is om deze firmware van internet af te halen om een overstroming aan klachten te vermijden.

Vriendelijke groeten,
Matthijs van Aalten
... en zit nu weer met de 01.24.07.09 firmware DVD's te bekijken. U bent gewaarschuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batowhizz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 12:44
niet om dennis op te hemelen, maar ik ben wel van mening dat je kan merken dat hij weg is
ik heb ook sterk het idee dat er niemand op zijn plek is teruggekomen

slechte zaak op deze manier een firrmware er uit gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaalten schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:36:
[...]

Uitkijken met die versie. Wat al eerder gemeld is over een testversie en waar ik zojuist tegenaan ben gelopen: afspelen van DVD's (met IFO/VOB files) laat het apparaat vastlopen.

[...]

... en zit nu weer met de 01.24.07.09 firmware DVD's te bekijken. U bent gewaarschuwd...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:09:
[...]

Ik heb ook nog een AC Ryan en in dat topic las ik eenzelfde probleem, het schijnt door een Win 7 update te komen. Volgens mij Live Essentials.
[...]

Bedankt voor jullie reactie,lukt helaas nog steeds niet.
Werkelijk alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Das jammer, dan moet ik je het antwoord schuldig blijven

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:24
vanaalten schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:36:
[...]

[...]
En een reactie van Conceptronic gekregen:
Ik heb vernomen dat na het upgraden van de firmware versie 01.24.09.09, uw CFULLHDMA vastloopt bij het afspelen van .ifo en .vob bestanden.

De firmware 01.24.09.09 is nog een test versie. Wij waarderen uw feedback hier op en zullen dit meenemen in de evaluatie.
|:( Leg mij eens uit waarom je dan een testversie ineens als 'internet upgrade' aanbiedt, in plaats van hem als USB upgrade op de website te plaatsen met 'test' in de naam?!?
(volgens mij heeft iemand daar even zitten slapen en is 'ie per ongeluk als internet upgrade aangeboden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:06
vanaalten schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:05:
[...]

En een reactie van Conceptronic gekregen:

[...]

|:( Leg mij eens uit waarom je dan een testversie ineens als 'internet upgrade' aanbiedt, in plaats van hem als USB upgrade op de website te plaatsen met 'test' in de naam?!?
(volgens mij heeft iemand daar even zitten slapen en is 'ie per ongeluk als internet upgrade aangeboden)
'per ongeluk' kan niet ..want je moet er wel wat voor doen om um als internet upgrade aan te bieden.
onachtzaam is het wel. ;-)
batowhizz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:49:
niet om dennis op te hemelen, maar ik ben wel van mening dat je kan merken dat hij weg is
ik heb ook sterk het idee dat er niemand op zijn plek is teruggekomen
slechte zaak op deze manier een firrmware er uit gooien
:-)
och .. ik heb ook wel eens een foute firmware gereleased die ik moest revoken ;-)

[ Voor 41% gewijzigd door zeroday op 28-10-2010 19:39 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
zeroday schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:36:
'per ongeluk' kan niet ..want je moet er wel wat voor doen om um als internet upgrade aan te bieden.
onachtzaam is het wel. ;-)

:-)
och .. ik heb ook wel eens een foute firmware gereleased die ik moest revoken ;-)
responstijd was gewoon beter :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve_O
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 09:10
[...]

Heb jij een link van dat exacte bericht...kan 'm zo snel even niet vinden en zit met hetzelfde probleem. Kan van het ene op het andere moment geen verbinding meer maken met mijn pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Dat er uberhaupt nog een reply komt van Conceptronic support. Breng nou toch eens een final uit die de MKV Compressed headers fixed én dvd's nog steeds correct afspeelt. De AC Ryan is een wonderdoos, maar met Cars gestreamed heb ik twee keer een hapering gehad die ik op mijn oude trouwe CFULLHDMAi nooit zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Steve_O schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:43:
[...]

Heb jij een link van dat exacte bericht...kan 'm zo snel even niet vinden en zit met hetzelfde probleem. Kan van het ene op het andere moment geen verbinding meer maken met mijn pc :(
Lezen vanaf hier, meer weet ik er ook niet van, ik heb geen Windows 7 shares. Kwam het toevallig tegen in de thread
andretti351 in "[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Erv..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve_O
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 09:10
St@m schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:52:
[...]

Lezen vanaf hier, meer weet ik er ook niet van, ik heb geen Windows 7 shares. Kwam het toevallig tegen in de thread
andretti351 in "[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Erv..."
Tnx, heb windows live essentials 2011 er af gegooid. Windows live xp terug er op en alles werkt weeer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steve_O schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:35:
[...]

Tnx, heb windows live essentials 2011 er af gegooid. Windows live xp terug er op en alles werkt weeer 8)7
Ik had het zelfde probleem, inmiddels opgelost,met het prog. windows share manager (van xstreamer :D )
ff downloaden en install. werkt nu weer perfect,met windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:37
Op de windows 7 shares weer te kunnen inzien vanaf de CFULLHDMA moet er dus het volgende gebeuren in je register:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa\
Double click on 'everyoneincludesanonymous' and change the value data to 1.
Double click on ‘NoLmHash’ and change the value data to 0.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\LanmanServer\Parameters\
Double click on ‘restrictnullsessaccess’ and change the value data to 0.

Close the register editor.
Restart your PC.

Naar dit stukje wordt steeds weer verwezen in dit topic. Ik dacht misschien handig om het dan maar hier neer te zetten? Het heeft mij in iedergeval geholpen!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
(Beetje TS wat opgeschoond en herzien, linkjes ververst en zo... en de laatste post erin verwerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gebruikt dit apparaat via WLAN?
Ik heb nog steeds super onbetrouwbaar WLAN.
Het is van alle WLAN apparaten die ik gebruik de enige met problemen.

De kanaalkeuze of routerinstelling is het niet.
Heb zelfs met Spectrum Analyzer gemeten om het juiste kanaal te kiezen.

Het leek aan DHCP te liggen, maar met een vast IP adres werkt het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:33:
Wie gebruikt dit apparaat via WLAN?
Ik heb nog steeds super onbetrouwbaar WLAN.
Het is van alle WLAN apparaten die ik gebruik de enige met problemen.

De kanaalkeuze of routerinstelling is het niet.
Heb zelfs met Spectrum Analyzer gemeten om het juiste kanaal te kiezen.

Het leek aan DHCP te liggen, maar met een vast IP adres werkt het ook niet...
Tijdenlang gebruikt, werkte altijd goed, maar verwacht geen rocket science 1080p
sommige 720p gaf ook al moeite ..
Ik adviseer dan om beter een Powerline adapter er tussen te gooien dan een wlan dongeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Tijdens laatste iBood hunt weekje geleden ben ik ook in bezit gekomen van Concepttronic FullHDMAi, met een i erachter dus, voor lekker laag prijsje.

Na wat lezen is er wel behoorlijk wat touw-trekkerij in firmwares updates. Sommige problemen worden opgelost, maar maken weer nieuwe bugs. Ik besluit maar even op 1.24.04.10 te beginnen, welke stabiel zou zijn.

De subtitle rendering is wel vreemd, ik zie maar 2 kanten outline, en andere 2 randen niet. Net leesbaar, maar kan beter met 4 kanten outline. Vreemd dat het niet gebeurt.
Gek genoeg is outline wel goed in Display optie 1. (onderste balk) daar is outline precies goed. Dat moeten ze nemen!

Oke, hier zijn de shots:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/fullhdmai/subtitle-problem1.jpg
Zoals je ziet is het geen mooie outline, slechts 2-zijdig diagonaal geplaatst. Dat moet 4-zijdig worden voor beste resultaat. Leest vrij moeilijk, zeker tegen gelijk gekleurde achtergrond.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/fullhdmai/subtitle-problem2.jpg
Gek genoeg is deze tekst deel, dat tevoorschijn komt na Display knop, wel volledig outlined. En dat is gewoon raar waarom het niet in subtitle is gebruikt.

Ik ontdek ook dat ik subtitle delay niet kan instellen, dus vertraging, want het blijft gewoon 0 terwijl andere settings wel veranderen en bewaard worden.

Ik weet niet of firmware beste is, of dat ik nieuwste firmware moet nemen. Maar ik zal maar nu kijken of het verbeterd is...

[ Voor 36% gewijzigd door MrDummy op 15-11-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
Die hentai is ook zo raar gesubbed altijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
RoRoo schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:44:
Die hentai is ook zo raar gesubbed altijd O-)
wees blij dat dat werkt <grin> ;-)

hij zal toch wel met wat meer test werk moeten komen ;-)

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Die hentai is ook zo raar gesubbed altijd
Een kenner!!

Toch weer beetje on topic, wie heeft er nog meer last van dat .m2ts streams het apparaat volledig doen vastlopen? De laatste firmware doet dit bij mij... of is de laatste alles behalve de beste?

• zeroday
Tijgert schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:40:
[...]

Een kenner!!

Toch weer beetje on topic, wie heeft er nog meer last van dat .m2ts streams het apparaat volledig doen vastlopen? De laatste firmware doet dit bij mij... of is de laatste alles behalve de beste?
ik kijk hier 99% 720p tv series en af en toe een DVD... aangezien ik hem toch via powerline kijk weet ik dat ik hem niet full bandwidth kan doorpompen en een full hd op mijn oude vertrouwde sony tv met beeldbuis is eea ook niet nodig

Dus kan het helaas niet checken zo 1-2-3

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:34
Ik heb sinds gisteren ineens een vreemd probleem: als ik mijn computer (windows 7) in wil waar mijn films staan, dan krijg ik na de username en password popup de melding "login failed". Ik heb m'n cfh al gereset, een nieuwe user aangemaakt en die rechten gegeven op de shares, maar ik kom er niet meer in. M'n andere computer (windows 2003) kan ik nog wel in. Vanaf de 2003 computer zijn alle shares gewoon benaderbaar. Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sailsoft5
@sig69: even 1 pagina terug en de post onderaan van switek lezen

[ Voor 3% gewijzigd door sailsoft5 op 19-11-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
;)
Geef mij maar "the real deal" en als dat even niet gaat. Een pornootje met echte mensen :)

snap die jappies sowieso niet. Hebben ze porno gaan ze het censureren, geen wonder dat ze doordraaien :P

maar voor de rest.. Sluit me aan bij Zeroday kijk 720p MKV series en films via DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
sailsoft5 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:02:
@sig69: even 1 pagina terug en de post onderaan van switek lezen
Dat gaat volgens mij ergens anders over. Ik draai al maanden windows 7 en kon zonder problemen al m'n shares in met de cfullhdma (met username en password). En ineens van de ene op de andere dag niet meer

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had zelfde probleem,heeft te maken met de nieuwe update van win7(live essentials 2011).
Remedie:
Windows share manager 1.2 downloaden en installeren en het probleem is over. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Dat doet gewoon hetzelfde trucje, alleen met een gui. Live essentials is het bij niet want die heb ik namelijk niet.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Versie 1.24.07.10 blijkt beste subtitle stabiliteit te hebben. Bijna alle regels komen op tijd erin en worden getoond.
Met versie 1.24.09.10 krijg ik toch regelmatig uitval en te laat tonen van subtitle regel. Dus niet goed.
Voorlopig wordt 1.24.07.10 geadviseerd als je veel met subtitles kijkt. In elk geval van MKV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
sig69 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:54:
[...]

Dat gaat volgens mij ergens anders over. Ik draai al maanden windows 7 en kon zonder problemen al m'n shares in met de cfullhdma (met username en password). En ineens van de ene op de andere dag niet meer
Is echt hetzelfde probleem. Ik kon er ook altijd in met Win-7. Zal wel een update zijn welke wat dieper in het OS grijpt want ik heb ook geen Live essentials. Heb je de register aanpassing al gedaan dan? En wat was het resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Switek schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:48:
[...]

Is echt hetzelfde probleem. Ik kon er ook altijd in met Win-7. Zal wel een update zijn welke wat dieper in het OS grijpt want ik heb ook geen Live essentials. Heb je de register aanpassing al gedaan dan? En wat was het resultaat?
https://bugzilla.samba.org/show_bug.cgi?id=7577

Heb je dus toevallig Microsoft Live Sign-in Assistant op windows (mee)geinstaleerd?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
De live sign in assistant staat er inderdaad op. Die ga ik eens verwijderen, kijken of dat helpt. De register aanpassing had ik ook uitgevoerd, dat werkt tot op zekere hoogte maar is niet ideaal natuurlijk. Ik wil het gewoon weer zo hebben zoals het was.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben sinds vandaag in het bezit van de CFULLHDMAi, echter heb ik problemen met SMB. Alle computers in het netwerk zijn in staat om te communiceren met de mediaplayer. Maar 1 computer blijft vragen om inloggegevens bij het openen van de gedeelde bestanden via de mediaplayer. Het betreft een computer met windows 7. Alle computers uit het netwerk kunnen wel gewoon de gedeelde bestanden van deze computer benaderen behalve de mediaplayer. Ik heb inmiddels van alles geprobeert:
-Instellingen uiteraard gecheckt maar deze zijn correct (zelfde als de andere computers)
-Tijdsinstellingen gecheckt op de apparaten
-Windows reg veranderen
-Mediaplayer volledig gemachtigd tot alle handelingen

Hij blijft helaas vragen om inloggegevens. Hier heb ik ook van alles proberen in te vullen zonder resultaat.

Kan iemand mij helpen met dit frustrerende probleem?!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:59:
Hallo,

Ik ben sinds vandaag in het bezit van de CFULLHDMAi, echter heb ik problemen met SMB. Alle computers in het netwerk zijn in staat om te communiceren met de mediaplayer. Maar 1 computer blijft vragen om inloggegevens bij het openen van de gedeelde bestanden via de mediaplayer. Het betreft een computer met windows 7. Alle computers uit het netwerk kunnen wel gewoon de gedeelde bestanden van deze computer benaderen behalve de mediaplayer. Ik heb inmiddels van alles geprobeert:
-Instellingen uiteraard gecheckt maar deze zijn correct (zelfde als de andere computers)
-Tijdsinstellingen gecheckt op de apparaten
-Windows reg veranderen
-Mediaplayer volledig gemachtigd tot alle handelingen

Hij blijft helaas vragen om inloggegevens. Hier heb ik ook van alles proberen in te vullen zonder resultaat.

Kan iemand mij helpen met dit frustrerende probleem?!

Alvast bedankt!
Als je eens begint met het lezen van de reacties hierboven dan heb je het probleem zo verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Er komen al meer mediabestanden met FLAC geluidsspoor.
Maar zo te zien kent deze speler FLAC niet, of zie ik het verkeerd?

Of is er wel een firmware voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batowhizz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 12:44
ja hoor,dat kan deze al zo lang als hij bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDC-O5-
FLAC wordt inderdaad ondersteund. Het kan wel zo zijn dat jouw firmware het niet goed doorgeeft, eventueel weer in combinatie met de instellingen die je gebruikt in de configuratie voor het op welke manier (PCM/RAW) doorgeven van het signaal. Ik kan me herinneren dat ik daar destijds ook 'problemen' mee had.

Voor zover ik weet doet de laatste officiële firmware het gewoon goed (mits je instellingen goed staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Oke, ondersteunt op 1 na laatste firmware FLAC, nummer 17? (dus niet 19)
Ik test ook maar even met andere geluidinstelling. Ik doe namelijk via koptelefoon tv, dus dat zou PCM zijn, toch? Gaat over HDMI.

En nog iets; de speciale multi-tekst subtitles worden niet goed verwerkt. Op O!play worden ze goed weergegeven, maar CFullHdmai weergeeft gedeeltelijk weer (alleen "bovenste") en rest is niet te zien.
De UTF-8 support is nog niet helemaal goed, er zijn blokjes te zien in sommige characters. Tijd voor font update.

Maar hoe kan ik info doorspelen naar Conceptronic of is er iemand hier weet wie firmwares maakt?

[ Voor 50% gewijzigd door MrDummy op 05-12-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDC-O5-
Het zal een klein wonder zijn als we nog een nieuwe firmware krijgen. Ik heb de hoop al opgegeven.
Maar probeer eens: http://www.conceptronic.n...spx?tabindex=2&tabid=2430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Het mag oudere product zijn, het is nog wel redelijk populair. Zeker als het vroeger goed getest is, moeten ze niet snel opgeven. Dat zou hun naam schaden en denken sommigen dat Conceptronic "korte leven" betekent en kopen ze dus niet meer. Dan gaan ze naar andere merken waar support en firmware nog wel langer doorloopt.

O!Play is bijvoorbeeld al langer op markt, maar heeft extra steun in rug gekregen dankzij HD2 firmware aanpassing die nieuwe dingen mogelijk maakt. Benieuwd hoe het gaat met Conceptronic.

Ik stuur binnenkort bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:59
MrDummy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 08:05:
Het mag oudere product zijn, het is nog wel redelijk populair. Zeker als het vroeger goed getest is, moeten ze niet snel opgeven. Dat zou hun naam schaden en denken sommigen dat Conceptronic "korte leven" betekent en kopen ze dus niet meer. Dan gaan ze naar andere merken waar support en firmware nog wel langer doorloopt.

O!Play is bijvoorbeeld al langer op markt, maar heeft extra steun in rug gekregen dankzij HD2 firmware aanpassing die nieuwe dingen mogelijk maakt. Benieuwd hoe het gaat met Conceptronic.

Ik stuur binnenkort bericht.
Hun naam schaden doet Conceptronic reeds met hun Yuixx... helaas.

Maar goed, ik ben nog steeds een tevreden gebruiker van de cfullhdmai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
Same here.. Beide units doen het prima deluxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel klein vraagje kan de Conceptronic media player CFULLHDMA nu wel of geen SRT bestand lezen,ik heb er niet veel verstand van,sorry voor de misscien domme vraag.Zou iemand mij daar uitsluitsel over willen geven .
Vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:10:
Heel klein vraagje kan de Conceptronic media player CFULLHDMA nu wel of geen SRT bestand lezen,ik heb er niet veel verstand van,sorry voor de misscien domme vraag.Zou iemand mij daar uitsluitsel over willen geven .
Vast bedankt
Ja :) Maar niet via UPnP volgens mij.
Als je via een USB disk gaat afspelen, geen probleem
Als je via een netwerkschijf gaat afspelen, geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@your service
Bedankt voor je snelle reactie,ik liep steedts tegen het probleem op als ik een divx met externe ondertitel wilde kijken zag ik gewoon de ondertitel niet met mijn oude envivo,dus kan ik van iemand een Conceptronic media player CFULLHDMA overnemen maar die wist het ook niet of dat kon.Ik ben blij dat ik er nu antwoord op heb dan kan ik verder.
THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:35:
@your service
Bedankt voor je snelle reactie,ik liep steedts tegen het probleem op als ik een divx met externe ondertitel wilde kijken zag ik gewoon de ondertitel niet met mijn oude envivo,dus kan ik van iemand een Conceptronic media player CFULLHDMA overnemen maar die wist het ook niet of dat kon.Ik ben blij dat ik er nu antwoord op heb dan kan ik verder.
THNX
Edit:
Never mind ik las niet goed. Je gaat geen problemen krijgen. Veel plezier ermee :)

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 17-12-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
St@m schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:13:
[...]

Ja :) Maar niet via UPnP volgens mij.
Als je via een USB disk gaat afspelen, geen probleem
Als je via een netwerkschijf gaat afspelen, geen probleem
het 'kon' ooit wel door een CH3SNAS te gebruiken met de CFULLHDMA, ik geloof dat het uiteindelijk in een latere firmware revisie wel gesneuveld is ivm weet ik veel ... het heeft gewerkt (misschien nog steeds, dus niet zeker), maar standaard werkt UPnP/av inderdaad niet met losse SRT's .. SAMBA/CIFS of NFS gebruiken is het devies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds installatie ander mobo, kan ik met XP geen verbinding meer maken, wel met de media software.

welke services en protocollen moet je aanzetten in je lan verbinding?

nu draaien

TCP/IP (automatisch verkrijgen van dhcp en dns)
QoS
Bestands en Printerdeling
Client voor Microsoft netwerken

enigste verandering is een andere netwerkkaart....
(en een grote schoonmaak wat betreft drivers)

ik snap er niets meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een toevoeging, daarvoor heeft de verbinding het altijd gedaan, vanaf de aanschaf altijd direct verbinding gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Zit de CFULLHDMA in dezelfde werkgroep als het Windows systeem? Klopt het username/password voor XP? Heb je op shareniveau de juiste rechten ingesteld (geen EVERYONE, is nog ergens na te lezen in dit topic). Heb je al eens in debugmodus gekeken waar het fout gaat? De CFULLHDMA laat in logs zien wat hij probeert en mogelijk kun je daar ook zien waar het fout gaat.

Link: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32100639

[ Voor 134% gewijzigd door Hotzenwalder op 19-12-2010 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkgroep kan je toch niet invullen op de chfullhdma?

krijg geeneens een vraag over user/wachtwoord, sharenivo is nooit nodig in XP

(bovenstaande items heb ik nooit hoeven invullen)

kan het zijn dat dit probleem veroorzaakt wordt omdat ik mijn beta win7 heb verwijderd?

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik heb een raar probleem. Ik heb de CFULLHDMA staan icm met een Synology NAS. Alles werkt perfect, maar als ik een reguliere HD film wil afspelen, stopt hij er plots mee. Het beeld word zwart en ik moet de stekker er helemaal uit halen en de Mediaspeler weer opnieuw starten. Het gebeurd alleen bij films en niet bij bijvoorbeeld series. Hij heeft het altijd goed gedaan in het verleden.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Hotzenwalder
Ik hoop nog op een kerstgeschenk in de vorm van een nieuwe firmware met fix voor het compressed headers probleem. Mijn sok hangt klaar naast de haard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sailsoft5
En ??? Sok nog steeds leeg vrees ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Mochten er mensen van Conceptronic mee lezen, en dat schijnt het geval te zijn, ik vrees dezelfde naar nul terugval van support voor de Yiuxx op het moment dat er weer wat nieuwers is.
Dit weerhoudt mij er van om nog Conceptronic te overwegen voor mijn volgende aankoop.
Dit kan volgens mij niet bedoeling zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje een CFULLHDMAi te hebben gehad ben ik over gestapt op een Boxee. En dat is een hele verbetering moet ik zeggen :)

• Hotzenwalder
Ik heb voor afspeelproblemen (compressed headers) een AC Ryan ernaast gezet, maar de processor in dat ding is lang niet zo snel als die van de CFULLHDMAi. Technisch is die nog steeds mijn favoriet. Het enige wat mist [HINT VOOR DE 1000e keer!] is een firmware waar de openstaande issues in zijn gefixed. Je kunt toch niet duizenden klanten in de kou laten staan door niet meer door te ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg ervoor dat je in windows 7 het volgende hebt uitgevoerd.

- wachtwoord beveiliging in het netwerk uitschakelen
- map delen => iedereen volledig beheer
- beveiliging instellingen => toekennen voor iedereen
- conceptronic in het netwerk accepteren (apparaten/rechtermuisknop/enz)

en als laatst:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa\
Double click on 'everyoneincludesanonymous' and change the value data to 1.
Double click on ‘NoLmHash’ and change the value data to 0.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\LanmanServer\Parameters\
Double click on ‘restrictnullsessaccess’ and change the value data to 0.

Close the register editor.
Restart your PC.

Heeft mij geholpen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vreemd. CFULLHDMA begint kuren te vertonen. Gaat vaak vlak na opstarten hangen. Restart lost het weer op.

Maar:
Hawaii Five 0 S01E07 720p HDTV NL Opelastracoupe.mkv
en E08 en E09 starten niet eens. Alle andere afleveringen wel. Andere 07 gedownload, zelfde euvel.

Wordt tijd voor iets nieuws, maar ja, YuiXX zal er wel nooit komen, misschien als ie inmiddels echt verouderd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Weet iemand ook in welke firmware voor het laatst YouTube support zat voor de CFULLHDMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

SaURoN schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 06:52:
Weet iemand ook in welke firmware voor het laatst YouTube support zat voor de CFULLHDMA?
Dat heeft geen zin. Youtube is zelf namelijk veranderd laatste tijd dus met oudere firmware kun je toch niks mee. Daarom is Youtube eruit gehaald in laatste firmwares. In laaste firmware nog met Youtube is nog niet goed werkend ondanks wel thumbnails, maar het speelt niet af. Dat heb ik hier gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
Modbreak:En daar hebben we de V&A voor... niet meer doen s.v.p.

[ Voor 77% gewijzigd door Michael Knight op 28-01-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Hotzenwalder schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:37:
Ik heb voor afspeelproblemen (compressed headers) een AC Ryan ernaast gezet, maar de processor in dat ding is lang niet zo snel als die van de CFULLHDMAi. Technisch is die nog steeds mijn favoriet. Het enige wat mist [HINT VOOR DE 1000e keer!] is een firmware waar de openstaande issues in zijn gefixed. Je kunt toch niet duizenden klanten in de kou laten staan door niet meer door te ontwikkelen?
Schijnbaar wel ;)
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:58:
Na een tijdje een CFULLHDMAi te hebben gehad ben ik over gestapt op een Boxee. En dat is een hele verbetering moet ik zeggen :)
Inderdaad, ik heb ook een boxee er naast gezet en moet zeggen, het is inderdaad een hele verbetering!
Subs on the fly downloaden is helemaal makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
RoRoo schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:25:
[modbreak] En daar hebben we de V&A voor... niet meer doen s.v.p. [/Modbreak]
Excuse me :X :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb na firmwareupdate 1.24.09.10 problemen met ondertitels

<i>Deze regel moet schuin staan</i>

de regel staat niet schuin en de </i> staat ook in beeld.

net een oudere firmware teruggezet 1.24.07.10 , regel staat nog steeds niet schuin maar de </i> is weg.

Nog meer mensen met dit probleem?

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2011 09:49 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste