Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Tanakiam schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:15:
[...]

Werkt gewoon ook met wifi, althans bij mij wel?
Heb je wifi aanstaan in je settings?
Welke URL gebruik je?
Wifi staat uiteraard aan. Via wifi kan ik wel Youtube afspelen namelijk.
De URL die ik gebruik is: http://m.uitzendinggemist.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

Len

Leeg

Ik ben soms best wel in "gevecht" met het onscreen keyboard. Ik heb vaak dat hij automatisch de woorden corrigeerd. spamming@xs4all.nl wordt spamming@xs4all.bleek als ik dit intyp in bijvoorbeeld het inlogscherm van Facebook :o

:|

Edit: @ hieronder.. Thanks! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Len op 18-06-2009 19:35 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
m.uitzendinggemist.nl
ik krijg hier de melding via wifi; Sorry, the video cannot be played.
Via 3g werkt het hier ook, je bent dus niet de enige DaJohn.

@Len, dat autocorrectie kun je toch uitzetten? (bij locale & text -> android keyboard settings)

[ Voor 4% gewijzigd door DeoDupke op 18-06-2009 18:24 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 20:11

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Ik heb 'em ook sinds gisteren. Bevalt erg goed tot nu toe, vooral het onscreen keyboard, waarvan ik juist had verwacht dat het alleen in landscape mode een beetje te doen zou zijn :)

Enige waar ik atm een beetje mee zit is de angst voor krassen.. Ik heb mn N95 altijd onbeschermd in mn broekzak meegenomen en daar verder nooit krassen aan overgehouden. De Magic voelt naar mijn idee echter veel krasgevoeliger aan. (meegeleverde) hoesje is ook niet echt wat ik zoek, dus kom ik al snel uit op zo'n InvisibleShield coating. Iemand ervaring met de InvisibleShield voor de HTC Magic/G2? Voelt het toestel nog wel net zo degelijk aan na het aanbrengen? Ik vrees vooral voor het 'comfort' van het touchscreen (glijden de vingers er net zo makkelijk overheen etc.)

Ik weet dat er een leuk InvisibleShield draadje loopt, maar ik ben specifiek opzoek naar HTC Magic ervaringen

[ Voor 7% gewijzigd door Mnstrspeed op 18-06-2009 18:43 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelk1607
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-02 21:35
Ik heb de HTC Magic gekocht bij Vodafone. Prima apparaat.
Alleen wat ik niet snap is: hoe sluit je een window?

De terugknop brengt je naar je desktop, maar wanneer is iets afgesloten?
Of moet je dat met de home knop doen?

Hoeveel applicaties draaien er eigelijk op de achtergrond, hoe kan je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
DaJohn schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:25:
[...]

Wifi staat uiteraard aan. Via wifi kan ik wel Youtube afspelen namelijk.
De URL die ik gebruik is: http://m.uitzendinggemist.nl
Werkt gewoon via wifi hier, zit nu naar nederland helpt te kijken.
als ik een screenpic kon maken dan wil ik die hier wel plaatsen als bewijs.
en verassende kwaliteit. Op mijn Blackberry storm was dat een brakke ervaring.

Over het toetsenbord ben ik niet zo te vreden veel mistypes in portrait.

Snap niet dat dit bij jou en DeoDupke niet werkt.
Enigste wat ik wel merk is dat het niet beeldvullend is de bekende zwarte balken heb ik als het ware als een zwarte kader.
Geluid is ook goed maar zoals bekend is de output vrij zacht.

Edit; kwaliteit is redelijk zit nu shouf shouf te kijken en de blokjes zijn wel merkbaar.
Als het goed is dan zie je een wifi icoontje en is 3g weg en zie je alleen de streepjes van netwerkdekking.

Bij werkt het zo zodra ik thuis ben dan neemt wifi de dataverbinding over en ben ik nog seeds bereikbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Tanakiam op 18-06-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Goed om te horen/lezen dat steeds meer mensen hem aanschaffen.
Want dit is een toppertje.

Tip voor degene die hem niet kennen;

Wikitude =gave app dus down hem van market en test zelf.
Ik vind het wel iets hebben.
Als je de cam optie selecteerd en bijvoorbeeld (buiten of bij een raam) je phonecam in een bepaalde richting draait daan zie je alle cafe's, bezienswaardigheden en restaurants in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 11:16
marcelk1607 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:27:
Ik heb de HTC Magic gekocht bij Vodafone. Prima apparaat.
Alleen wat ik niet snap is: hoe sluit je een window?

De terugknop brengt je naar je desktop, maar wanneer is iets afgesloten?
Of moet je dat met de home knop doen?

Hoeveel applicaties draaien er eigelijk op de achtergrond, hoe kan je dat zien?
multitasking heet dat :)
je kunt trouwens wel via de market "close everything" downloaden dan sluit hij alle openstaande apps af en kun je ook zien wat er actief is, kan wel wat snelheid geven soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Hebben jullie wel eens een filmpje gemaakt met de Magic? Het ziet er wel redelijk uit maar het geluid is echt heel erg crap?

Ik dacht dat het misschien een combinatie was met de speaker, maar op youtube is het net zo crap: http://www.youtube.com/watch?v=BmENdd_q6Ik (jaha, foutje aan het einde ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 16:44
HammerT schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:08:
Hebben jullie wel eens een filmpje gemaakt met de Magic? Het ziet er wel redelijk uit maar het geluid is echt heel erg crap?

Ik dacht dat het misschien een combinatie was met de speaker, maar op youtube is het net zo crap: http://www.youtube.com/watch?v=BmENdd_q6Ik (jaha, foutje aan het einde ;) )
De video kwaliteit is goed! Alleen het is idd matig. Opzich ook wel logisch want ook geluid in realtime compresseren met een goede codecs zal meer van eisen van je Magic.

Weet iemand er ook een multitouch hack bestaat voor de Magic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HammerT schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:08:
Dat is wel een G1 filmpje... Weet niet of er daadwerkelijk verschil in de camera zit tussen de G1 en G2?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren, woensdag dus, heb ik ook mijn eigen G2. Mijn eerste echte ervaring met Android en het is meteen een verdomd goede. Ik had al wat van de G1 gezien, maar de G2 was (op wat filmpjes na dan) voor mij een compleet nieuwe ervaring. Wel veel er over gelezen al, daarom viel de keuze al snel op dit prachtige toestel!

Het is inderdaad even wennen om snel te typen met het onscreen toetsenbord, maar het gaat steeds sneller en lijkt ook steeds meer zonder typfouten te gaan. Verder is het touchscreen prima te bedienen en heb ik er nog geen problemen mee ondervonden, buiten dat het even wennen is als niet-touchscreen gebruiker. :P

De foto's van het toestel zijn lekker scherp en de camera is ook lekker snel. Met video heb ik nog geen echte ervaring, ik ga de komende dagen eens proberen wat 'lastige' dingen te filmen. :)
Tanakiam schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:52:
Wikitude =gave app dus down hem van market en test zelf.
Ik vind het wel iets hebben.
Als je de cam optie selecteerd en bijvoorbeeld (buiten of bij een raam) je phonecam in een bepaalde richting draait daan zie je alle cafe's, bezienswaardigheden en restaurants in de buurt.
Sinds gisteren is Layar aan dit soort applicaties aan toegevoegd. Is van Nederlandse makelij en werkt naar mijn mening een stuk beter. Ze zijn nog wel druk bezig met de ontwikkeling, maar het is nu zeker al een prima bruikbaar programma en de ontwikkeling zelf gaat enorm snel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Layar heeft alleen een beetje weinig 'spots' maar het ziet er wel leuk uit. Het lijkt wel erg gesponsord hoor...

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Wat een freaking relaxte mobiel zeg, heb 'm sinds gisteren en ik vind de integratie met google echt super. Ik mis in de browser nog wel ondersteuning voor rss feeds, althans ik heb het nog niet gevonden.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternativ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:24:
Wat een freaking relaxte mobiel zeg, heb 'm sinds gisteren en ik vind de integratie met google echt super. Ik mis in de browser nog wel ondersteuning voor rss feeds, althans ik heb het nog niet gevonden.
Daar zijn ook apps voor, bijvoorbeeld Greed (geen ervaring mee overigens) :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 11:28 . Reden: Typo wegpoetsen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:28:
[...]
Daar zijn ook apps voor, bijvoorbeeld Greed (geen ervaring mee overigens) :)
Ik vind het vooral handig voor mijn delicious bookmarks, die ik dan ook het liefst direct vanuit de browser benader zonder opmaak etc., dat is echt een uitkomst aan opera mini (welke redelijke rss ondersteuning heeft) ware het niet dat de default browser voor mijn gevoel een stuk sneller is.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Ik zie het nu van layer of wikitude niet echt eigenlijk. Ok de kaart versie is leuk en overzichtelijk, maar waarom het nu over het camerabeeld moet snap ik niet. Het ziet er ook zo stom uit dat je je mobiel helemaal verticaal moet houden omdat anders de spots niet in beeld zijn. Ok misschien is het leuker als je in een bergachtig gebied woont waardoor je echt naar beneden kan kijken oid. Het wordt er ook zo traag van heb ik het idee, misschien moeten ze maar een optie maken waarbij je het camerabeeld uit zet ofzo.
CLB schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:26:
[...]

Dat is wel een G1 filmpje... Weet niet of er daadwerkelijk verschil in de camera zit tussen de G1 en G2?
Ho sorry foutje, ik heb die video op youtube gezet ;) Werkt wel verdraaid makkelijk btw, gewoon video schieten en dan op het uploaden drukken en klaar :D

Maar is bij jullie het geluid ook zo slecht?

[ Voor 38% gewijzigd door HammerT op 19-06-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 28-07 19:03
Ik krijg hopelijk maandag mijn Magic. Mn huidige abo loopt echter pas over 2,5 maand af. Tot die tijd wil ik dus mn Magic met mn telfort-sim gebruiken. Zijn er unlock-services bekend die vooral niet gebruikt moeten worden??? Of nog beter gezegd. Wat is de beste site om veilig (en goedkoop) de simlock te verwijderen?

(Leuk, leuk, leuk.... lid van een forum van een onwijs coole telefoon... Aangenaam!!)

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

MHTC06 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:15:
Ik krijg hopelijk maandag mijn Magic. Mn huidige abo loopt echter pas over 2,5 maand af. Tot die tijd wil ik dus mn Magic met mn telfort-sim gebruiken. Zijn er unlock-services bekend die vooral niet gebruikt moeten worden??? Of nog beter gezegd. Wat is de beste site om veilig (en goedkoop) de simlock te verwijderen?

(Leuk, leuk, leuk.... lid van een forum van een onwijs coole telefoon... Aangenaam!!)
Ik krijg de unlockcode zelfs via vodafone, althans ze mailen hem mij door als een stukje coulance voor het niet bieden van een tijdelijk nummer.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 145% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Blubkens schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:48:
[...]

Ga je daar 100 euro voor betalen?
Ik betaal niets, coulance = free (in dit geval althans) :-)

[ Voor 54% gewijzigd door Alternativ op 19-06-2009 16:36 ]

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
*weg*
Unlocken kan alleen legaal via de provider waar het toestel van gekocht. het bespreken van alle andere manieren zijn hier niet toegestaan.

Iemand ervaring met deze site?

Dan nog even de vraag: Komt er van dit toestel regelmatig een firmware update? en zo ja, hoe werkt dat? Doet ie dat zelf omdat ;'t een echte internetfone is??

Heb nu nog een LG Viewty.... LG vernieuwt echter nooit firmware dus ben ff uitgeLG-ed.

[ Voor 26% gewijzigd door Ginz op 19-06-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 120% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Die Saphhyre-site had ik ook al gevonden. Misschien toch beter iets meer betalen en dan zeker weten dat het goed zit... Maandag maar meteen doen.

Ik kan haast niet wachten!!! Ik hoop dat m,n verwachtingen niet veel te hoog zijn en dat de foon tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Oh, sorry, ik zal mn mond nu verder houden over unlocken en zal mijn toestel braaf en netjes door Vodafone laten unlocken ;-). Daar heb ik wel € 100,-- voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Heeft iemand een top 5 van applicaties die je echt niet moet missen op je Magic? Ik wil maandag natuurlijk wel gelijk het gevoel hebben dat ik het coolste toestel ter wereld heb!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
MHTC06 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:54:
Heeft iemand een top 5 van applicaties die je echt niet moet missen op je Magic? Ik wil maandag natuurlijk wel gelijk het gevoel hebben dat ik het coolste toestel ter wereld heb!!!
- "shazam" is erg leuk herkend muziek, telefoon dus bij radio of tv houden en hij verteld je wie en welk nummer meteen met links naa ryoutube, heel handig als je niet weet wat iets is.

- "labyrinth lite" spelletje waarmee je een balletje niet in de gaatjes mag laten komen werkt op beweging erg grappig om eens te doen

- "sporty pal" of "mytracks" als je hardloopt fietst of sport doet erg leuk, houd precies bij via gps en google maps welk traject je hebt gelopen, met snelheden, gemiddeldes en vetverbranding, upload ook alles naar internet zodat je precies ziet of je beter word e.d.

- "de weegschaal" ga op je g1 staan en hij verteld je hoeveel je weegt! :P

- "nav4all" routeplanner ala tomtom, niet zo prettig als tomtom maar wel gratis en werkt vrij redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
thnks, leuke apps!!

Ging net op mn viewty staan om mezelf te wegen maar dat werkte niet helemaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn top 5:
  1. Google Places Directory.
  2. NUkaart (zelfde idee als Places Directory maar dan voor nieuws, verkeer en weer. Jammer dat ze niet beter naar Places Directory hebben gekeken. Eerst een lijst, met adres, en dan een link naar de kaart. NUkaart doet het net andersom. Misschien veranderen ze het nog.)
  3. Droid Comic Viewer
  4. FBreader (eBook lezer. Je klikt op een link op bijv. gutenberg.org en het download automatisch het boek)
  5. alle Google apps: Mail, Maps, Contacten etcetc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
deze telefoon is zooo goed, ik heb m nu een week maar word er elke dag blijer van. er zijn maar weinig dingen die hij niet kan! hiervoor had ik een htc touch, maar dit is echt onvergelijkbaar, mijn collega met zn iphone keek vandaag ook wel erg jaloers naar mijn magic en wanneer zijn abbo weer afloopt kan die dus ook bij het vuilnis.

die google places directory is inderdaad wel een aanrader die kende ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Ik heb last dat grote sms-jes (3 a 4 lang) met ChompSMS verminkt werden verstuurd. Ik heb het weer ervanaf gehaald en nu maar afwachten of dat het was...

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
libero schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 22:52:
mijn collega met zn iphone keek vandaag ook wel erg jaloers naar mijn magic en wanneer zijn abbo weer afloopt kan die dus ook bij het vuilnis.
Mja, ondanks dat ik ook enorm blij ben met de Magic was gisteren een vriend hier met zijn iPhone en daarop werkt het allemaal toch nog net even wat smoother en sneller hoor. Dus bij het vuilnis lijkt mij iets overdreven, ik zou graag willen dat de Magic net zo zou draaien als een iPhone. Zat hier vaak vele seconden op iets te wachten terwijl dat bij hem al gewoon op het scherm stond. Beide telefoons hebben hun voor-en nadelen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Ik ben op zoek naar de http://www.android.com/market/free.html#app=wertago app maar hij staat niet in de market? Vervolgens de http://market.android.com/search?q=pname:com.wertago link naar mijzelf gestuurd (zoals vermeld op de website van de ontwikkelaar) maar middels deze link kan ik de app ook niet bereiken, iemand enig idee?

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Len schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:48:
Layar heeft alleen een beetje weinig 'spots' maar het ziet er wel leuk uit. Het lijkt wel erg gesponsord hoor...
Ken deze nog niet maar ga hem zeker even checken.

@Coen,

good find!!
Op deze manier komen we er allemaal erachter of de apps de moeite waard zijn.

@ALLLL!

Ik wil ook de betaalde apps aanschaffen maar een creditcard heb ik niet.
Dacht dat Google checkout Paypal of iDeal ondersteunde maar blijkt niet zo te zijn.
Iemand enig idee hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik lees net op mobilecowboys dat vodafone heeft aangekondigt vanaf maandag op alle 2-jarige abbonementen het eerste jaar 50% korting te gaan geven. Op die manier wordt de Magic natuurlijk wel heel erg aantrekkelijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
Tanakiam schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:07:
[...]

@ALLLL!

Ik wil ook de betaalde apps aanschaffen maar een creditcard heb ik niet.
Dacht dat Google checkout Paypal of iDeal ondersteunde maar blijkt niet zo te zijn.
Iemand enig idee hoe of wat.
Dit vind ik helaas ook een drempel.. Als Google Nederland nu eens met iDeal gaat werken zal het eerder aan kunnen slaan. Ik heb zelf wel een creditcard maar ben er niet huiverig over om dit op internet te gebruiken.
Eerder PayPal dan Creditcard, maar het liefste iDeal. Kunnen we naar Google mailen om dit aan te kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
adgjm schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:40:
Ik lees net op mobilecowboys dat vodafone heeft aangekondigt vanaf maandag op alle 2-jarige abbonementen het eerste jaar 50% korting te gaan geven. Op die manier wordt de Magic natuurlijk wel heel erg aantrekkelijk :-)
Godver! Ik lees het net inderdaad.. Ben ik net te laat! Da's niet fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel 2 dagen in bezit, wacht nog op mijn nummer. Ik heb alleen een vraag, de ingekomen e-mail berichten via gmail en mijn eigen mail krijg ik in geen mogelijkheid verwijderd van mijn mobiel, weet iemand waar de truck in zit om berichten die ik al in de prullenbak had gegooid devinitief te verwijderen? ze blijven maar terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Even double-checken: ik ga komende week op vakantie naar Spanje. En ik wil m'n telefoon op zich wel meenemen. Wat moet ik precies uitzetten om extreem hoge rekeningen achteraf te voorkomen? Is dat alleen "roaming"? Synchronizing? Achtergrond-informatie?

Edit: wat ik ook nog zoek op Market Place: een programma om met een druk op de knop Gmail (en eventueel agenda + contacts) te syncen. Ik wil niet continue om de 5 of 10 minuten syncen (ivm dataverkeer), maar ik wil ook niet een uur wachten. Als ik op m'n phone kijk en klik wil ik dat hij DAN synct.

Kan dat? Anyone?

[ Voor 38% gewijzigd door spaceboy op 21-06-2009 17:33 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
spaceboy schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:24:
Even double-checken: ik ga komende week op vakantie naar Spanje. En ik wil m'n telefoon op zich wel meenemen. Wat moet ik precies uitzetten om extreem hoge rekeningen achteraf te voorkomen? Is dat alleen "roaming"? Synchronizing? Achtergrond-informatie?

Edit: wat ik ook nog zoek op Market Place: een programma om met een druk op de knop Gmail (en eventueel agenda + contacts) te syncen. Ik wil niet continue om de 5 of 10 minuten syncen (ivm dataverkeer), maar ik wil ook niet een uur wachten. Als ik op m'n phone kijk en klik wil ik dat hij DAN synct.

Kan dat? Anyone?
APNdroid is een applicatie die 3G helemaal uitschakelt, dus geen hoge rekeningen door ongewenste internetverbinding. Is onder de naam APNdroid te vinden in de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Len schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:23:
Ik heb last dat grote sms-jes (3 a 4 lang) met ChompSMS verminkt werden verstuurd. Ik heb het weer ervanaf gehaald en nu maar afwachten of dat het was...
Ik zou zeggen, meld het even op de chompsms forums, dan kunnen zij er misschien wat aan doen ;) www.chompsms.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Ok, even gekeken en het is een bekend probleem:

http://forums.chompsms.com/forums/1/topics/207

Misschien dat ik nog een acountje daar aanmaak als ik er de puf voor heb.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben op zoek (Market Place al afgestruind) naar een applicatie of manier om snel van "profiel" te wisselen. Ik had op m'n ouwe (N73) phone de mogelijkheid om met 1 druk op de power-knop te kiezen tussen:

"Alleen trillen"
"Normaal"
"Buiten"
"Stil"
"Vergadering"

Zoiets zoek ik ook op m'n HTC Magic. Kan dat?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Probeer "Usefull Switches" eens, daar kan je onder andere dat mee doen. Iets beperkter misschien ...

[ Voor 16% gewijzigd door Muppet op 22-06-2009 08:27 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
FreddyFish schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:35:
[...]

APNdroid is een applicatie die 3G helemaal uitschakelt, dus geen hoge rekeningen door ongewenste internetverbinding. Is onder de naam APNdroid te vinden in de Market.
3G uitschakelen heeft weinig zin. Als je de apn settings verwijderd dan kan je ook geen data verbruiken.

Check voor de zekerheid of je passport aan staat. Zoniet even naar myvodafone gaan. Check vodafone op de tarieven in het buitenland.

En wat ik zelf doe is een vodafone prepaid kaartje in het buitenland aanschaffen. Dan bel je en gebruik je data die daar gelden.
Voordeel is dat je weet wat je verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
spaceboy schreef op maandag 22 juni 2009 @ 07:44:
Ik ben op zoek (Market Place al afgestruind) naar een applicatie of manier om snel van "profiel" te wisselen. Ik had op m'n ouwe (N73) phone de mogelijkheid om met 1 druk op de power-knop te kiezen tussen:

"Alleen trillen"
"Normaal"
"Buiten"
"Stil"
"Vergadering"

Zoiets zoek ik ook op m'n HTC Magic. Kan dat?
Je volume knop gebruiken werkt sneller en is eigenlijk het zelfde. Volume helemaal omlaag = stil. Een tilje omhoog= trillen...etc,etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tanakiam schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:05:
Nadeel is dat je 'n ander nummer hebt in die periode..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Alternativ schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:04:
Ik ben op zoek naar de http://www.android.com/market/free.html#app=wertago app maar hij staat niet in de market? Vervolgens de http://market.android.com/search?q=pname:com.wertago link naar mijzelf gestuurd (zoals vermeld op de website van de ontwikkelaar) maar middels deze link kan ik de app ook niet bereiken, iemand enig idee?
Anyone?

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
Tanakiam schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:05:
[...]

3G uitschakelen heeft weinig zin. Als je de apn settings verwijderd dan kan je ook geen data verbruiken.

Check voor de zekerheid of je passport aan staat. Zoniet even naar myvodafone gaan. Check vodafone op de tarieven in het buitenland.

En wat ik zelf doe is een vodafone prepaid kaartje in het buitenland aanschaffen. Dan bel je en gebruik je data die daar gelden.
APNdroid zorgt ervoor dat de instellingen om te internetten via de mobiele netwerk veranderd worden. Je kunt dan wel op internet via wifi maar niet via 3g of 2g dus.. Ik zou zeker deze installeren als je op vakantie gaat buiten Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leek me ook echt een heel handig app. Maar ik kwam er achter dat die enkel werkt in de VS. Mits je daar niet naar toe gaat is wertago dus redelijk nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:36:
[...]

Het leek me ook echt een heel handig app. Maar ik kwam er achter dat die enkel werkt in de VS. Mits je daar niet naar toe gaat is wertago dus redelijk nutteloos...
Aha, ik meende te lezen dat het een open netwerk was waarin mensen beoordelingen van cafés/restaurants kunnen submitten. Maar dat zal dan ook de reden zijn dat de app niet in Nederland beschikbaar is :).

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternativ schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:17:
[Aha, ik meende te lezen dat het een open netwerk was waarin mensen beoordelingen van cafes/restaurants kunnen submitten. Maar dat zal dan ook de reden zijn dat de app niet in Nederland beschikbaar is :).
Is er niet al iets soortgelijks voor Nederland/internationaal? Lijkt me ook een erg leuke applicatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij telefoonkopen.nl nu 12 maanden 50% korting op een vodafone abo. Bovendien geldt de actie bij de HTC Magic (12 maanden zorgeloos internet gratis ook nog)

Rekenvoorbeeld bij de HTC Magic:

Abo 27.50 per maand (200 min/400 sms) = 12 maanden 13.75
Zorgeloos internet 9.50 per maand = 12 maanden gratis

dus eerste jaar 13.75 per maand
tweede jaar 37 euro per maand

Alleen de zwarte is te krijgen (die zal wel minder hard lopen dan de witte, vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:33:
[...]
Is er niet al iets soortgelijks voor Nederland/internationaal? Lijkt me ook een erg leuke applicatie! :)
Bij Places Directory als je zoekt naar een restaurant (gesorteerd op afstand vanaf je huidige lokatie, zelfs het aantal meters er naartoe zie je, eventueel zelfs op Google Maps uitgestippeld _/-\o_) zie je onderin meteen de meest recente reviews van sites zoals Dinnersite, Iens en ook zelfs buitenlandse sites zoals Tripadvisor. Je kan hier dan ook op clicken waarna de browser wordt geopend. Dat laatste werkt dan helaas weer niet aangezien er wordt gelinkt naar www.xxxx en de browser een m.xxxx versie wil openen. Althans ik neem aan dat dat zorgt voor de foutmelding. Al met al kan je onderin wel wat reviews (beknopt) lezen dus het blijft een geniale App ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Weet iemand of Google Chrome ook beschikbaar is voor android-toestellen? Ik kan wel op internet vinden dat Google bezig was met het android klaar maken van Chrome voor de telefoons...

Ik zou trouwens vandaag mn Magic binnenkrijgen maar de providers doen nogal lang over het porteren van mn tel.nummer... vandaag dus nog geen Magic... BAAL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:46:
Bij Places Directory als je zoekt naar een restaurant (gesorteerd op afstand vanaf je huidige lokatie, zelfs het aantal meters er naartoe zie je, eventueel zelfs op Google Maps uitgestippeld _/-\o_) zie je onderin meteen de meest recente reviews van sites zoals Dinnersite, Iens en ook zelfs buitenlandse sites zoals Tripadvisor. Je kan hier dan ook op clicken waarna de browser wordt geopend. Dat laatste werkt dan helaas weer niet aangezien er wordt gelinkt naar www.xxxx en de browser een m.xxxx versie wil openen. Althans ik neem aan dat dat zorgt voor de foutmelding. Al met al kan je onderin wel wat reviews (beknopt) lezen dus het blijft een geniale App ;)
Klopt, die ken ik ook, heb hem zelf ook draaien. Maar daar kun je zelf toch geen locaties toevoegen, of heb ik die over het hoofd gezien? :)

Ik hoop inderdaad dat ze dat bugje met die link naar de website gaan fixen. Dacht dat het incidenteel was bij de locaties die ik geprobeerd heb, maar blijkt dus inderdaad meer voor te komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:33:
[...]
Klopt, die ken ik ook, heb hem zelf ook draaien. Maar daar kun je zelf toch geen locaties toevoegen, of heb ik die over het hoofd gezien? :)

Ik hoop inderdaad dat ze dat bugje met die link naar de website gaan fixen. Dacht dat het incidenteel was bij de locaties die ik geprobeerd heb, maar blijkt dus inderdaad meer voor te komen.
My bad, had je vraag niet goed gelezen... Toevoegen kan je inderdaad niets nee...

Die bug is inderdaad nogal hardnekkig, je kan zo goed als geen enkele links daadwerkelijk openen/bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tanakiam schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:11:
[...]

Je volume knop gebruiken werkt sneller en is eigenlijk het zelfde. Volume helemaal omlaag = stil. Een tilje omhoog= trillen...etc,etc.
Coole tip! Didn't know. En het voorziet inderdaad prima in mijn needs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Mensen hier die van de G1 naar de G2 zijn overgestapt?Zijn er grote veranderingen merkbaar? Of is die net hetzelfde als de G1 maar dan zonder tobo en ander design? Qua batterij/standby vooruitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
batterij is wel erg snel leeg dat is eigenlijk het enige nadeel aan deze foon....
verder ben ik ook wel benieuwd naar een andere rom en hoe die presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Laatst online: 17:33
Blubkens schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:17:
Iemand al een andere ROM draaien dan de Google ION Rom? Ben benieuwd of andere sneller zijn dan deze. Hij is in ieder geval sneller dan het vodafone meuk.

APNDROID zorgt ervoor dat je APN instellingen veranderd worden. (handmatig terugzetten) Zo kun je in het buitenland geen rekening krijgen voor je data gebruik, want dat heb je gewoon niet zonder APN :D.

Userful Switchers is echt 1 van de relaxe tools. Alle knoppen onder 1 app. Ook nog een soort van profielen.
Ik lees overal dat die ION ROM zoveel sneller is. Dan vraag ik me af waarom Google normaal dan een loggere versie levert. De firmware op de Magic mag door Vodafone namelijk niet aangepast worden, dus dat zou een originele ROM van Google moeten zijn. Het zou toch veel mooier zijn als Google die ROM ook optimaliseert, zodat mensen hun Android toestel niet hoeven te rooten (wat weer een hoop gezeik zou kunnen opleveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
Blubkens schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:17:
Iemand al een andere ROM draaien dan de Google ION Rom? Ben benieuwd of andere sneller zijn dan deze. Hij is in ieder geval sneller dan het vodafone meuk.

APNDROID zorgt ervoor dat je APN instellingen veranderd worden. (handmatig terugzetten) Zo kun je in het buitenland geen rekening krijgen voor je data gebruik, want dat heb je gewoon niet zonder APN :D.

Userful Switchers is echt 1 van de relaxe tools. Alle knoppen onder 1 app. Ook nog een soort van profielen.
wij hebben toch geen ion rom draaien standaard? de ion rom is toch juist de snelle rom, en wij hebben de trage rom van vodafone die er uit moet ?
ik ben naarstig op zoek naar een howto om hem te rooten en dan of de hero rom of de ion rom er op te zetten. mocht iemand een link hebben naar en duidelijke step-by-step, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vickypollard schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 02:03:
[...]
Het zou toch veel mooier zijn als Google die ROM ook optimaliseert, zodat mensen hun Android toestel niet hoeven te rooten (wat weer een hoop gezeik zou kunnen opleveren).
Precies... Grootste irritatie na een half weekje gebruik is het gebrek aan snelheid. Na het browsen 20+ seconden moeten wachten om de icoontjes op je desktop te zien gaat nergens over. Als dat met een Ion ROM over zou zijn ga ik hem ook maar rooten. Kan me echter niet voorstellen dat ROM x supersnel is en ROM y traag. Wáár zitten dan de verschillen in vraag ik me af. Achtergrond apps/processen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Als blijkt dat die andere ROM echt helpt om dit wondertoestelletje sneller te maken dan is het misschien een goed plan om in de starterspost (heet dat zo???;-)) de beschrijving te zetten over hoe je die rom erop zet. (dus step-by-step). Ik heb namelijk ook geen flauw idee hoe je moet rooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dat zijn niet echt legale praktijken dus voor dat soort guides zou ik een ander forum opzoeken als ik jou was. Denk niet dat het zomaar mag van Vodafone ;)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Wat is er niet legaal aan dan? Vodafone heeft er toch geen donder mee te maken als ik m'n toestel sneller wil hebben? Ik betaal toch netjes elke maand mn telefoonrekening!!

enne... hoe zit het dan hiermee: quote 'De firmware op de Magic mag door Vodafone namelijk niet aangepast worden, dus dat zou een originele ROM van Google moeten zijn.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Als je een step-by-step wil schrijven ben je de held van dit forum!!! Volgens mij is iedereen dan helemaal blij hier!!!!

Ik hoop dat je snel de tijd en de inspiratie vindt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Ik heb een directory gemaakt op de sdkaart. .porn ;) maar als ik daar filmpjes en foto's in zet, worden de foto's (jpg) na een reset van het toestel gewist.... google china spamfilter actief al? ;)
Zou iemand dat kunnen testen?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
spaceboy schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:02:
[...]

Coole tip! Didn't know. En het voorziet inderdaad prima in mijn needs.
Your welcome! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiPlace
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-11-2024
Inmiddels heb ik ook de HTC Magic binnen gekregen en mijn bevindingen neergeschreven op Digiplace:
Review HTC Magic (Android)

/Jos

Linux op je desktop - https://www.digiplace.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Laatst online: 17:33
MHTC06 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:19:
Wat is er niet legaal aan dan? Vodafone heeft er toch geen donder mee te maken als ik m'n toestel sneller wil hebben? Ik betaal toch netjes elke maand mn telefoonrekening!!

enne... hoe zit het dan hiermee: quote 'De firmware op de Magic mag door Vodafone namelijk niet aangepast worden, dus dat zou een originele ROM van Google moeten zijn.'
Laten we de HTC Magic als voorbeeld nemen:

Er zijn twee versies van de HTC Magic. Eentje van Vodafone en eentje van HTC zelf. Die van Vodafone heeft de originele Android 1.5 ROM van Google, zonder wijzigingen, en daarom mag Vodafone adverteren met 'with Google'. Het schijnt overigens ook dat deze HTC Magic versie minder RAM heeft.

De andere versie, die van HTC zelf, heeft een Android 1.5 ROM die door HTC aangepast is. Deze versie bevat volgens mij Exchange ondersteuning, wat HTC programmaatjes en UI tweaks. Als Vodafone deze versie op haar HTC Magics zou zetten, dan zou Vodafone niet meer mogen adverteren met 'with Google'. De reden dat deze HTC Magic wat meer RAM heeft is waarschijnlijk omdat de ROM logger is.

Waar het op neer komt is dat je alleen 'with Google' mag zeggen als je de originele ROM van Google gebruikt. Zodra je als provider/fabrikant aanpassingen gaat maken kan je daar niet meer mee adverteren.

Vodafone adverteert met 'with Google', dus ze gebruiken de originele ROM van Google.

[ Voor 3% gewijzigd door vickypollard op 23-06-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
aha, ok... maar dan nog... wat voor pijn heeft Vodafone of Google er van als ik die andere Rom er op zet?? Of eh... heb ik nu juist de goede Rom er op zitten???

Welke Rom werkt gewoon het beste??? (damn... voel me toch een beetje een digibeet met al die vragen van me... ;-))

[ Voor 16% gewijzigd door MetalManic op 23-06-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MHTC06 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:24:
Welke Rom werkt gewoon het beste??? (damn... voel me toch een beetje een digibeet met al die vragen van me... ;-))
Wees gerust, you are not alone ;) Vroeger alleen maar zitten rommelen met beta Bios'en, gehackte firmwares en alles, maar nu vind ik het toch wel weer tricky. Een bricked Android is niet m'n doel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
dus, conclusie..... geniet lekker van de htc zoals je 'm krijgt en ga niet al te diep in z'n 'ziel' zitten kloten??? ;-) (of is de ROM het hart en het android besturingssysteem de ziel??) Wall-E _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door MetalManic op 23-06-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 166% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Dan loont het wel de moeite denk ik... Als alles weer te herstellen is... Affijn, eerst mn foon maar eens krijgen, Vodafone is al een aantal dagen te laat met leveren.

Ben benieuwd naar de rest van je step-by-step...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
even voor de volledigheid. werkt dit zowel voor 32a als voor 32b??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
OK :-)

Maar eh... mocht het misgaan dan kan jij wel via een step-by-step aangeven hoe ik de vodafoneROM er weer op kan zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
MHTC06 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:28:
even voor de volledigheid. werkt dit zowel voor 32a als voor 32b??
volgens mij krijgen wij hier alleen maar de 32b versie. vodefone heeft exclusief de rechten hier, die a versie is wel in scandinavie onder htc verkocht geloof ik.

wat brengt rooten en eventueel overgaan naar ion/hero/donut/hykuro ons eigenlijk ? iets meer snelheid?
persoonlijk vind ik hem nou neit echt langzaam, sneller mag altijd natuurlijk, maa ris dit echt merkbaar sneller ?

[ Voor 24% gewijzigd door libero op 23-06-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Das mooi! en loont het de moeite om het hele bovenstaande stappenplan te volgen? Wordt het toestel daardoor nog beter?? (significant...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
Ik heb de smartphone france versie.. ik weet ff niet hoe die precies heet.. Wat ik wel weet is dat er andere programma's op staan, waaronder bluex om met bluetooth te verzenden en te ontvangen. Wat ben ik hier blij mee! Verder kom je wel bepaalde programma's tegen in het Frans wat af en toe wel storend is. Nadeel van de ion versie is dat er een htc toetsenbord ipv de Google toetsenbord zit. Deze vind ik niet fijn en ik weet niet precies hoe deze omgeruild moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
Ik ben wel even benieuwd naar het volgende. Ik heb begrepen dat het mogelijk is om op een rooted android ook multi touch voor elkaar te krijgen.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en zoja, hoe bevalt dit? Werkt het echt goed of is het nog niet optimaal? En zijn hier nog aparte stappen voor nodig of zijn er roms die dit al ingebouwd hebben?

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:51
Blubkens heeft de ION ROM van N2k ook Exchange ingebakken?
Dat is voor mij de voornaamste reden om een andere rom te proberen.
Ik ben heel benieuwd hoe de native Exchange applicatie werkt die HTC gebruikt.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:37
Heb zojuist het stappenplan gevolgd, en het is gelukt.

Ik had wel dat hij na bij de reboot na het installeren van de hacked SPL elke keer terug kwam in de recovery utility, maar nadat ik de usb kabel had losgehaald en hem nog een keer rebootte, kwam alles weer goed. Verder ging alles probleemloos!

Nu maar weer aan de gang met apps installeren, dit keer wel kijken naar de apps die root nodig hebben ;)

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 171% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Blubkens schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:55:
Mooi om te horen dat het gelukt is :D
Hier nog één. Ook geïnstalleerd, werkte perfect, dus MEGA bedankt voor de uitgebreide uitleg. Voorlopig staat het er allemaal nét op dus geen idee over enige snelheidsveranderingen.

Wel nu al zoooooo blij met dat andere toetsenbord! Dit is veel en veel beter! Alleen hierom had ik het al willen doen! Zoveel mensen, zoveel smaken, jij vindt die andere beter hè? Die ziet er wel wat mooier uit maar ik kan op deze echt veel beter invoeren.

Voor nu: superhappy en hartslag kan weer omlaag. Geen gebrickte week-oude Android gelukkig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:41:
[...]
Wel nu al zoooooo blij met dat andere toetsenbord! Dit is veel en veel beter!
Wat is er dan zoo anders aan het toetsenbord? heb je misschien een screenshot van het toetsenbord van de ION ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

z0bin schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:54:
[...]

Wat is er dan zoo anders aan het toetsenbord? heb je misschien een screenshot van het toetsenbord van de ION ROM?
Precies. Ben ook wel benieuwd (ik ben echt newbie to ROM-gepruts) naar andere voordelen. Waarom zou ik het ook willen gaan doen, in plaats van de standaard Vodafone troep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Custom ROM's hebben custom features. Wat het precies inhoudt verschilt per ROM, en zul je dus ook per ROM moeten beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
z0bin schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:54:
Sure ;) De toetsen zijn wat groter (in portrait mode) waardoor ik er veel trefzekerder op kan typen. Enige dat ik nog niet heb kunnen vinden is het uitzetten van het invoegen van het suggestie-woord als je op spatie drukt, dat vind ik echt super irritant. Toetsenbord in landscape is weinig anders, op uiterlijk na.

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/key1.png

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/key2.png

En het landscape toetsenbord.

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste