Android Software & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 149.800 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Er is trouwens een applicatie op de market die al je contacten naar je simkaart kan kopiëren (handig als je even een andere telefoon wilt gebruiken): Contact2Sim. Je moet wel even de telefoon herstarten (de HTC hero tenminste) om de simkaart opnieuw uit te lezen.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
NOS Teletekst nu weer beschikbaar in Market! Zoek op teletekst.

Verder ben ik persoonlijk erg fan van Nimbuzz.
Voor mijn huidige telefoon (HTC Hero) had ik een Nokia N82. Hierop ontdekte ik Nimbuzz en was er erg blij mee. Aantal keren updates ontvangen om een steeds beter tooltje te hebben voor MSN, Hyves, Facebook etc. accounts. Nu heb ik de nieuwe tool ook voor mijn Hero gedownload. Ben er weer erg te spreken over. Zitten nog wel een paar kleine bugs in, maar ik verwacht dat ook die snel verholpen zijn met een update van Nimbuzz.

Ik hoef in ieder geval geen ander tooltje (ook geen ervaring mee)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Kwam deze weer-applicatie tegen, ziet er veelbelovend uit (en van eigen bodem):

http://www.jupe.nl/node/51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

mawi schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:55:

Hey, goede tip! Het de buienradar eraf gegooit en deze erop gezet. Ziet er goed uit!

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctest
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Deem schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:08:
[...]

Hey, goede tip! Het de buienradar eraf gegooit en deze erop gezet. Ziet er goed uit!
werkt dit ook buiten NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:55

Heb ik er al een tijdje opstaan, maar gebruik meer de weather widget. Kan gewoon als widget geplaatst worden, geeft de temp aan, soort weer (regen/zon/etc), om de zoveel tijd een refresh (dus ook locatie) en paar dagen naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Het is even de vraag wat je bedoelt.
Als je bedoelt of je andere gegevens te zien krijgt. Dat betwijfel ik. De gegevens komen van buienradar.nl en zien er "hard coded" uit.
Als je bedoelt of je dit ook in het buitenland kan opvragen. Ja. Houdt echter wel rekening met je dataverbruik.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Ik wil eik ook Radio 538 luisteren. Iemand suggesties voor applicatie?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Ruzor schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:20:
Er is trouwens een applicatie op de market die al je contacten naar je simkaart kan kopiëren (handig als je even een andere telefoon wilt gebruiken): Contact2Sim.
Contact To Sim heet het, als je er naar zoekt in de Market ;)

Die vind ik érg cool, thanks! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 02-09-2009 18:05 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

MeIsTwisted schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:47:
StreamFurious vind ik wel goed streaming programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Brad Pitt schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:56:
[...]

Contact To Sim heet het, als je er naar zoekt in de Market ;)
Dat is grappig, dan hebben ze sinds gisteren de naam veranderd :) Werkt goed iig!

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 18:00

Triple

SWOK!

Hey allemaal,

Ik heb via de search geprobeerd om een antwoord te vinden, maar ik kom zo 1,2,3 niet op een topic dat bevat wat ik zoek.
Ik wil graag via m'n telefoon lichte admin taken uitvoeren op m'n linux server. Een android zou daar prima geschikt voor zijn, ik ben alleen bang dat als ik met ssh inlog en begin te typen het on-screen keyboard zo veel ruimte op het scherm inneemt dat ik niet meer kan zien wat er in m'n terminal staat. Ik wil directory structuren/config files e.d. willen editen.

Hoe zijn de ervaringen wat dat betreft met een android zondere hardware keyboard?

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een van de weinige functies van mijn Hero die me tegenvallen is de agenda.

In google calendar op de computer kan je voor een afspraak instellen of het busy of available is. Mijn vorige Windows Mobile telefoon ging keurig op stil bij busy, mijn Hero helaas niet.

Verder mis ik het week overzicht.

Volgens mij ligt vooral dat tweede aan het feit dat ik de Sense interface heb op mijn Hero, met een aangepaste agenda applicatie. Maar weet iemand een manier, een andere app ofzo, om deze twee functies te krijgen op mijn Hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Pure Calender?

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2pt2dmc.png

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2zjm2r4.png

[ Voor 80% gewijzigd door CLB op 02-09-2009 21:46 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Daar heb ik momenteel een beta van, maar dat is alleen een widget, en heeft geen week overzicht of dat soort dingen. Het geeft alleen je gewone agenda weer op je hoofdscherm, of het moet allemaal nieuwe functies hebben gekregen na de beta die ik nu heb.

Met weekoverzicht bedoel ik zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://xs343.xs.to/xs343/09363/calendar612.jpg

Maar dan van de hele week. Wat google calendar op de computer dus ook heeft. Blijkbaar heeft het 'gewone' Android dat ook, maar met Sense kan het blijkbar niet. Dit zal wel een photoshop zijn, maar het staat me bij het ook bij een G1 te hebben gezien.

Mijn vorige telefoon ging trouwens op stil bij een busy afspraak als het profiel op 'automatisch' stond, vreemd dat een Android telefoon dit niet heeft. Voor zover ik weet kan het ook niet met Locale. Met positie zou wel kunnen, maar met continu GPS aan is m'n accu zo leeg, en zonder is het te onnauwkeurig.

Verwijderd

Topicstarter
Triple schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:27:
Hey allemaal,

Ik heb via de search geprobeerd om een antwoord te vinden, maar ik kom zo 1,2,3 niet op een topic dat bevat wat ik zoek.
Ik wil graag via m'n telefoon lichte admin taken uitvoeren op m'n linux server. Een android zou daar prima geschikt voor zijn, ik ben alleen bang dat als ik met ssh inlog en begin te typen het on-screen keyboard zo veel ruimte op het scherm inneemt dat ik niet meer kan zien wat er in m'n terminal staat. Ik wil directory structuren/config files e.d. willen editen.

Hoe zijn de ervaringen wat dat betreft met een android zondere hardware keyboard?
In portraitmode is dat wel te doen dan is de verhouding 40% keyboard 60% scherm. Er ontstaat dan echter een nieuw nadeel, nl dat typen in portrait niet zo fijn gaat als in landscape omdat de letters veel meer op elkaar gepropt zijn. In landscape neemt het virtualkeyboard zon 70% in en scherm 30%.

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
zzzimon schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:59:
Daar heb ik momenteel een beta van, maar dat is alleen een widget, en heeft geen week overzicht of dat soort dingen. Het geeft alleen je gewone agenda weer op je hoofdscherm, of het moet allemaal nieuwe functies hebben gekregen na de beta die ik nu heb.

Met weekoverzicht bedoel ik zoiets:

[afbeelding]

Maar dan van de hele week. Wat google calendar op de computer dus ook heeft. Blijkbaar heeft het 'gewone' Android dat ook, maar met Sense kan het blijkbar niet. Dit zal wel een photoshop zijn, maar het staat me bij het ook bij een G1 te hebben gezien
Dat vind ik ook erg jammer, dat de calendar app enkel een dag + maand overzicht heeft.

• Tim_bots
MeIsTwisted schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:47:
Zoals Sh4wn al aangeeft werkt StreamFurious best goed (zelf gebruik in de free versie).

Omdat 538 in principe alleen maar WMA/silverlight streams uit stuurt moet je ook nog de URL hebben van hun mp3 stream. Die is: http://82.201.100.9:8000/radio538.m3u

How to install: Installeer eerst StreamFurious uit de market
Ga daarna met je browser naar deze pagina en klik op de link van de stream.
Als het goed is opent StreamFurious of je krijgt een keuze menu en kies hier voor StreamFurious.

• mawi
Die vind ik érg cool, thanks! :)
App 'Het Weer' dus...

Hmm, lijkt erop dat ik 'm zelf niet kan vinden in de Market. QR code werkt ook niet.

Enig idee??

[ Voor 7% gewijzigd door mawi op 03-09-2009 11:32 ]

Verwijderd

Tim_bots schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:43:
[...]

Zoals Sh4wn al aangeeft werkt StreamFurious best goed (zelf gebruik in de free versie).

Omdat 538 in principe alleen maar WMA/silverlight streams uit stuurt moet je ook nog de URL hebben van hun mp3 stream. Die is: http://82.201.100.9:8000/radio538.m3u

Als het goed is opent StreamFurious of je krijgt een keuze menu en kies hier voor StreamFurious.
Hoe zit het met Q-music en Sky Radio? Daar kan ik de URL van hun MP3-stream niet vinden.

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Tim_bots schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:43:
[...]

werkt goed! thnx!

• Tim_bots
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:50:
[...]
Hoe zit het met Q-music en Sky Radio? Daar kan ik de URL van hun MP3-stream niet vinden.
Je hebt mazzel, deze stations zouden ook een mp3 versie van hun stream moeten hebben.
Sky Radio
Q-music

Let wel, deze streams zijn niet door mij getest maar met google gevonden op deze site

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 19:51
Ik gebruik zelf droidlive (gratis versie) voor radio streams. Tot nu toe alleen gebruik gemaakt van 3fm, maar die kan hij gewoon vinden vanuit de applicatie. Je hebt daarvoor geen urls nodig. Wellicht staan qmusic, 538 en skyradio er ook al in voorgeprogrammeerd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:50:
[...]

Kijk eens naar StreamitAllRadio. Daar zitten die zenders al in de presets. Verder kan je per land,genre met één klik de plaatselijke zenders ontvangen. Zelf streams toevoegen kan ook. Kost wel €0,99. Heb niet gekeken of er een gratis versie is.

Kijk hier maar eens wat er allemaal is aan zenders... ;)

• Pizr
  • Laatst online: 07:01
Vandaag Nimbuzz, Ebuddy, Meebo en Hi MSN Beta een aan de test onderworpen! Voor mij heeft Nimbuzz de beste interface. Voorheen Ebuddy gebruiker maar stoorde mij aan het telkens scrollen in het gesprek als het wat lang wordt. In de interface van Nimbuzz is dit niet nodig! Daarbij spreekt het aansluiten van meerdere netwerken ook erg aan.. Alles werkt vrij snel en naar behoren..

• Brad Pitt
mawi schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:31:
App 'Het Weer' dus...

Hmm, lijkt erop dat ik 'm zelf niet kan vinden in de Market. QR code werkt ook niet.
Zoek eens op nl.jupe.weather? Als dat ook niet lukt dan staat ie voorlopig ook even hier ;)

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Wat ik irritant vind aan Handcent sms is dat je niet snel kan selecteren naar wie je wilt sturen. Aan de andere kant mis ik in de standaard messages app dat hij niet telt hoeveel tekens je hebt.

Iemand nog meer suggesties voor fijne sms apps?

edit: Chomp SMS lijkt erg fijn

[ Voor 6% gewijzigd door MeIsTwisted op 03-09-2009 17:38 ]

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:18
[verkeerd gelezen, mijn excuses]

[ Voor 68% gewijzigd door Terranca op 03-09-2009 17:42 ]

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Terranca schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:40:
[...]

[verkeerd gelezen, mijn excuses]
nee hoor, je had me juist goed geholpen. Nu vind ik de standaard sms het fijnst, had niet door dat hij het aangaf. ideaal iig! thnx

• mawi
Brad Pitt schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:30:
[...]

Zoek eens op nl.jupe.weather? Als dat ook niet lukt dan staat ie voorlopig ook even hier ;)
Super, mijn dank is groot! Had inderdaad al gezocht op nl.jupe.weather, had zelfs de QR code gescand, maar kon 'm niet vinden....

• mawi
Brad Pitt schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:30:
[...]

Ik dacht dat het een .apk zou zijn, of moet ik 'm renamen of zo? Weet niet hoe ik 'm anders moet installeren....

• Brad Pitt
mawi schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:47:
Ik dacht dat het een .apk zou zijn, of moet ik 'm renamen of zo? Weet niet hoe ik 'm anders moet installeren....
Verbaasde mij ook, op deze manier komt hij van m'n telefoon af! Als het niet lukt dan gewoon vanuit de Market downloaden, doet ie het sowieso, mits je de goede zoekterm gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Brad Pitt schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:11:
[...]

Verbaasde mij ook, op deze manier komt hij van m'n telefoon af! Als het niet lukt dan gewoon vanuit de Market downloaden, doet ie het sowieso, mits je de goede zoekterm gebruikt ;)
En dat blijft dus het vreemde, ik krijg 'm niet gevonden, ook niet als ik de QR code inscan. Ik zal de maker eens contacten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
MeIsTwisted schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:21:
Wat ik irritant vind aan Handcent sms is dat je niet snel kan selecteren naar wie je wilt sturen. Aan de andere kant mis ik in de standaard messages app dat hij niet telt hoeveel tekens je hebt.

Iemand nog meer suggesties voor fijne sms apps?

edit: Chomp SMS lijkt erg fijn
Chomp SMS gebruik ik ook, ik vind hem beter dan Handcent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

mawi schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:42:
[...]

En dat blijft dus het vreemde, ik krijg 'm niet gevonden, ook niet als ik de QR code inscan. Ik zal de maker eens contacten....
Heb je misschien een dev phone? (Of een dev phone image?)
Dan kun je namelijk geen protected apps zien.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Weet iemand een goede IRC Client? Heb DaraIRC geprobeerd, die werkt opzich wel, maar is behoorlijk basic (je kan bijv. geen enkel command versturen, alleen berichten)

Anders moet ik er zelf maar 1 klussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Android IRC?

Supports:
* SSL
* Multiple Servers
* Notifications
* Stays connected in background
* IRC/mIRC/ANSI Colors
* User List
* Supports BNCs (tested ZNC and PsyBNC)
* Individual Windows for Messages and Channels
* Timestamps

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Balachmar schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:36:
[...]

Heb je misschien een dev phone? (Of een dev phone image?)
Dan kun je namelijk geen protected apps zien.
Nope, heb een Samsung Galaxy met standaard rom. App 'Het Weer' is inmiddels te vinden op de Market, alleen de downlaod failed nu nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:55
Tooltje useful switchers is bij de meeste wel bekend. Maar er is nu nog zo'n tooltje "de cupcake versie of toggle settings".

Werkt ook erg prettig en nog een aantal instellings mogelijkheden dmv verschillende tabbladen. Erg makkelijk dus om snel wifi of gps aan/uit te zetten. Switchen tussen 2g/3g. Geluid uit of om. Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:49
Bestaat er een applicatie voor het beveiligen van je berichten? Dat als mensen je berichten willen lezen dat er dan een pin of password moet worden ingevoerd? Ik vind het altijd prima als mensen met m'n Magic willen spelen, maar in m'n berichten staat vrij gevoelige informatie die dus niet bestemd is voor anderen. Er bestaat wel zoiets als Photovault, maar dat is alleen voor foto's en ik zoek dus iets voor SMSjes.

(En ja, vrij gevoelige informatie op een telefoon en dan mensen er mee laten spelen is bedenkelijk, sofar speelt er dus ook niemand mee totdat ik een manier heb gevonden om het te beveiligen :Y )

EDIT: En uiteraard, na een half uur zoeken vind ik 2 minuten na het posten van dit bericht de oplossing: SMS Vault, zelfde ontwikkelaar als Photovault. $1.99, ik ga hem uitproberen :)

[ Voor 13% gewijzigd door omgwtfbbq op 05-09-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Pizr schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:13:
Vandaag Nimbuzz, Ebuddy, Meebo en Hi MSN Beta een aan de test onderworpen! Voor mij heeft Nimbuzz de beste interface. Voorheen Ebuddy gebruiker maar stoorde mij aan het telkens scrollen in het gesprek als het wat lang wordt. In de interface van Nimbuzz is dit niet nodig! Daarbij spreekt het aansluiten van meerdere netwerken ook erg aan.. Alles werkt vrij snel en naar behoren..
en in vergelijking met buddymob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
omgwtfbbq schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 22:38:
Bestaat er een applicatie voor het beveiligen van je berichten? Dat als mensen je berichten willen lezen dat er dan een pin of password moet worden ingevoerd? Ik vind het altijd prima als mensen met m'n Magic willen spelen, maar in m'n berichten staat vrij gevoelige informatie die dus niet bestemd is voor anderen. Er bestaat wel zoiets als Photovault, maar dat is alleen voor foto's en ik zoek dus iets voor SMSjes.

(En ja, vrij gevoelige informatie op een telefoon en dan mensen er mee laten spelen is bedenkelijk, sofar speelt er dus ook niemand mee totdat ik een manier heb gevonden om het te beveiligen :Y )

EDIT: En uiteraard, na een half uur zoeken vind ik 2 minuten na het posten van dit bericht de oplossing: SMS Vault, zelfde ontwikkelaar als Photovault. $1.99, ik ga hem uitproberen :)
Maar ik moet m'n vrienden er niet op betrapen dat ze mijn smsjes lezen... ik geloof ook niet dat ze daar behoefte aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

mawi schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:47:
[...]

Nope, heb een Samsung Galaxy met standaard rom. App 'Het Weer' is inmiddels te vinden op de Market, alleen de downlaod failed nu nog.
Hier doet hij het. Erg fijne app!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Allemal.

Heeft iemand een idee hoe ik aan de flits locatie,s kan komen voor NDRIVE.
En ik ben op zoek naar een andere agenda.

Groetjes Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Ik heb het HTC Hero keyboard geïnstalleerd op m'n Samsung Galaxy, en zou het prima vinden mocht er niet alleen een engels woordenboek bij zitten.

Heeft iemand een idee hoe je er een nederlands woordenboek aan kan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
MeIsTwisted schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:18:
[...]

Hmmm, krijg nog steeds download failed.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:22:
Hoi Allemal.

Heeft iemand een idee hoe ik aan de flits locatie,s kan komen voor NDRIVE.
En ik ben op zoek naar een andere agenda.

Groetjes Rob.
Als je me donderdag vrij maakt, dan heb ik wel een aardige tip... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Ben nu al enkele weken een blije bezitten van de Hero maar heb nog wel een klein puntje waar ik maar geen oplossing of app voor kan vinden. Ik zou graag, zoals bij vele nokia's mogelijk is, na een oproep de oproepduur zien. Nu kun je dit alleen tijdens de oproep zien maar ik zou het dus daarna graag zien als een soort samenvatting.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

edit: verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door MeIsTwisted op 06-09-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
Wetterhahn schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:01:
Ben nu al enkele weken een blije bezitten van de Hero maar heb nog wel een klein puntje waar ik maar geen oplossing of app voor kan vinden. Ik zou graag, zoals bij vele nokia's mogelijk is, na een oproep de oproepduur zien. Nu kun je dit alleen tijdens de oproep zien maar ik zou het dus daarna graag zien als een soort samenvatting.

Iemand een tip?
Dat staat gewoon in de call log. Call log openen en op een gebeld nummer klikken voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Weet iemand een goede video player? Liefst die ook ondertiteling aankan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 06:41
Meridian vind ik geweldig! Kan gewoon .srt lezen met dezelfde bestandsnaam, heb er zelf Dexter Seizoen 3 op gezet en dit werkt perfect. Omgezet naar mp4 en de srt bestanden erbij, werkt als een zonnetje! :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2014
Ik heb net een samsung galaxy gekocht. werkt perfect en ik ben helemaal tevreden over android.

Ik ben ook druk aan het downloaden geslagen via de market.
Ik heb alleen een probleem. Het probleem is eerder in dit topic gevraagd maar ik kon de daadwerkelijke oplossing niet terug vinden.

Het gaat erom dat mijn betaling altijd mis gaat. Ik download via de market. Ik krijg de kopen button en keur goed.
Vervolgens krijg ik een foutmelding en dat ik naar checkout.google.com moet gaan.
Ik doe dat en voer daar mijn creditcard gegevens is.
Dat is allemaal goed maar de foutmelding blijft komen.

Ik heb geen idee wat ik zou moeten doen om het op te lossen. heeft iemand een idee?

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jochemmol schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:36:
Ik heb net een samsung galaxy gekocht. werkt perfect en ik ben helemaal tevreden over android.

Ik ben ook druk aan het downloaden geslagen via de market.
Ik heb alleen een probleem. Het probleem is eerder in dit topic gevraagd maar ik kon de daadwerkelijke oplossing niet terug vinden.

Het gaat erom dat mijn betaling altijd mis gaat. Ik download via de market. Ik krijg de kopen button en keur goed.
Vervolgens krijg ik een foutmelding en dat ik naar checkout.google.com moet gaan.
Ik doe dat en voer daar mijn creditcard gegevens is.
Dat is allemaal goed maar de foutmelding blijft komen.

Ik heb geen idee wat ik zou moeten doen om het op te lossen. heeft iemand een idee?
Ik heb zoiets ook de eerste keer gehad. De oplossing voor mij was om mn checkout account eerst te registreren en in te stellen vanaf mn desktop pc en niet je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2014
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:18:
[...]

Ik heb zoiets ook de eerste keer gehad. De oplossing voor mij was om mn checkout account eerst te registreren en in te stellen vanaf mn desktop pc en niet je phone.
Ik heb hem via desktop ingesteld. Daar wordt het goedgekeurd.
Hij herkent hem als mastercard en opslaan gaat ook goed.

Moet ik data verwijderen vanaf mijn toestel? Of zou de market dat 'zelf zien'

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic is voor het bespreken van software voor Android. Problemen met de Market horen hier dus niet thuis. Als je er niet uit komt, maak dan even een eigen topic aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik vind de Market anders ook gewoon een stukkie software dat draait onder Android :/ Als de problemen door middel van wat settings kunnen worden opgelost is dat hier toch prima op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 27-08 13:55
Dryhte schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:58:
Ik heb het HTC Hero keyboard geïnstalleerd op m'n Samsung Galaxy, en zou het prima vinden mocht er niet alleen een engels woordenboek bij zitten.

Heeft iemand een idee hoe je er een nederlands woordenboek aan kan toevoegen?
Nederlands woordenboek zit erin als het goed is; is alleen beschikbaar als je de Nederlandse taal op je toestel instelt.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Nederlands woordenboek werkt goed met het gewone toetsenbord, maar niet met het Hero keyboard dat ik geinstalleerd heb... Jammer want zo kan ik 't niet gebruiken (stelt alleen engelse woorden voor, terwijl gsm in nederlands ingesteld is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Switch de telefoon een keer naar engelse taal en vervolgens weer naar nederlands.
Bij de Touch Input instellingen moet dan "Keyboard Language" leeg staan. Als je er op klikt zou alleen "English" moeten staan maar niet aangevinkt. Als dit zo is, zou ie in het NL moeten zijn.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Thanks, ik had gezien dat 'keyboard language' soms leeg stond, maar ik dacht dat ik daar Nederlands zou moeten kunnen selecteren om in 't nederlands te werken.

Maar nu werkt het idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
Als ik in mijn gmail kijk zie ik rechtsonderin een venstertje "taken" staan.
Is er toevallig een applicatie in de market waarmee je taken kunt beheren die ook synchroniseerd
met de taken in je gmail ?

Momenteel werk ik met applicaties als "astrid" maar het liefst zie ik dus iets wat ook synchroniseerd,
en nog beter zou een widget zijn ....

Iemand enig idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Squall schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:28:
Als ik in mijn gmail kijk zie ik rechtsonderin een venstertje "taken" staan.
Is er toevallig een applicatie in de market waarmee je taken kunt beheren die ook synchroniseerd
met de taken in je gmail ?

Momenteel werk ik met applicaties als "astrid" maar het liefst zie ik dus iets wat ook synchroniseerd,
en nog beter zou een widget zijn ....

Iemand enig idee :?
Nog niet, Google werkt aan een API voor tasks. Beetje geduld. Komt er echt wel in hoor ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
Dan wachten we nog even geduldig af :)

Wat voor "todo" applicaties gebruiken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 14:58
Squall schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:51:
Dan wachten we nog even geduldig af :)

Wat voor "todo" applicaties gebruiken jullie ?
Astrid is echt een aanrader zie: http://www.cyrket.com/package/com.timsu.astrid
Makkelijk in gebruik en toch zeer uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
MeIsTwisted schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:18:
[...]

Raak nu een klein beetje gefrustreerd, ik kan "Het Weer" nog steeds niet downloaden, geeft iedere keer aan dat de download is mislukt.

Iemand nog een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Plukken van de link die ik je heb gegeven wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
mawi schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:01:
[...]

Raak nu een klein beetje gefrustreerd, ik kan "Het Weer" nog steeds niet downloaden, geeft iedere keer aan dat de download is mislukt.

Iemand nog een idee??
Kan je andere apps wel downloaden?

PM me anders even; kan ik je de apk via mail sturen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Krypt schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:12:
[...]

Ik kan andere apps wel downloaden, maar heb bv met apndroid ook problemen. Ik wil je dolgraag een PM sturen, maar weet eerlijk gezegd niet hoe ik dit kan doen!?

EDIT: Ben er inmiddels al achter hoe je een PM kunt versturen, gevalletje rtfm :P

[ Voor 10% gewijzigd door mawi op 07-09-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Krypt schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:12:
[...]

Zojuist apk opgestuurd gekregen en hij doet 't!! Ik ben happy, mooie app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numm!e
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

Hier al mijn zelf geïnstalleerde apps :

( telefoon is een unrooted, non-branded HTC Hero + 8gig SDHC CL6 )

Allemaal de volledige, gekochte versie indien beschikbaar (uitgezonderd Torrect Lite)
Het symbool achter de titel betekent: (hoogstens 1 symbool gebruikt)
~ een show-app, iets waarmee je anderen de ogen uitsteekt (bijv. als ze een iPhone hebben)
^ een must have
` aanrader

-----Misc-----
Astro ` (bestandsmanager, backuping, taskkiller etc.)
Astrid ` (beste takenlijst, schrik niet van de opties, die MAG je invullen, hoeft niet)

iLightr ~ (maak van je GSM een virtuele Zippo, duidelijke show-app)
Spark ` (bliksem op het scherm, de ghostmode is een leuke grap)
Draw! (teken met je vinger op het scherm, vooral leuk voor kids)

-----INTERNET-----
Het weer ` (biedt in een paar pagina's alles wat ik wens)
NOS Teletekst (veel te zwaar/omslachtig maar door het duidelijke lettertype wel okay)
9292 (werkt ideaal voor mij als frequent OV-gebruiker)
Buienradar (zit ook in "Het Weer" eigenlijk)
Wapedia ` (snelste en beste Wikipedia app vind ik)
Droidlive (voor streaming audio, daar zijn trouwens meer goede (betaal) apps voor)
Qik (maak van je GSM een webcam, leuk voor live events/vakanties)
Shazam ~ (na 10 seconden luisteren zoekt Shazam de artiest en titel in een (internet) database)
Xtremelabs Speed Test (test de max internet snelheid up/down)
Barcode scanner ^ (must have want diverse andere apps gebruiken het en sommige apps geven alleen een barcode link)
Pricewatch (scan barcode van een ict-produkt (bijv. in de winkel) en zie de laagste prijs op Tweakers.net pricewatch)

-----GPS-----
CellFinder (leuke tool om de 3G(?) mast bij je in de buurt te vinden)
WeFi Connect (uitgebreidere tool om wifi verbindingen mee te zoeken etc.)
KeepWiFi (on/off switch om wifi te behouden wanneer het scherm op zwart gaat)
GeoBeagle (beste tool voor Geocaching)
GPS Status2 (geeft gewoon zeer uigebreid de status van satelieten weer)
My Tracks ` (beste programma om routes bij te houden, bijv. bij fietsen/wandelen)
Layar ~ (beetje gehyped maar iedereen vind het de toekomst, 3D weergave van POI (places of interest))
Places Directory (ben ik aan het uitchecken, soort Layar)

-----GAMES-----
Trap! ^ (ik was ooit verslaafd aan Styx op de Amiga, thank god I found it again)
Friction mobile ` (verslavend, op de pc veel door mij gespeeld)
Jewellust ` (soort bejeweled)
Cestos ^ (verslavend met balletjes rollen, internet vereist)
Smart-Tac-Toe ` (vijf op een rij op een bord van 10x8)
MovizHangman (galgje met filmtitels)
PAC-MAN (geporteerd, enige game die goed gebruik maakt van de trackball volgens mij)
Flood-It! (vast herkenbaar, simpel en snel te spelen)
Torrect Lite (maak een vierkant van de beschikbare vormen, simpelere tangram)
Hyperspace ~ (maakt leuk gebruik van de gyroscoop, net als Teeter een goede show-app)
Buka is ook vet maar werkte niet goed op mijn Hero :'(

Zo'n lijst is natuurlijk heel persoonlijk, bijvoorbeeld Robo Defense en Bonsai Blast vind ik weinig aan en ook Locale heb ik inmiddels gedeïnstalleerd waarbij het zeer handig kan zijn voor anderen.

[ Voor 0% gewijzigd door numm!e op 07-09-2009 15:03 . Reden: typo correctie ]

\\reboot_the_planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nummie: aanraders zijn ook AirAttack (realtime wormsachtige game), Flashlight (zaklampje), Labyrinth Lite (een verplichte showapp wegens de motionsensing), en Picsay en Space War (2d shooter).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Spellen voor Android die ik de moeite waard vind / vond:

The Sims 3 - Eigenlijk meer voor m'n vriendinnetje, maar altijd leuk
Meteor Brick Breaker - Soort arkanoid van vroeger.. blokjes wegschieten enzo
Tightrope Hero - Je loopt over 'n koord en moet je Androiddevice heen en weer wiebelen (accelerometer)
Oregon Trail - Western adventure spelletje, grafisch best in orde en leuk om te spelen
Tower Bloxx - Het wel bekende 'opstapelspelletje'. Erg verslavend
Hyperspace - Balletje wat 'n parcour moet afleggen met behulp van de accelerometer (soort Monkey Ball)
Spore - Spore is gewoon geniaal
Gangstar 2: Kings of L.A. - Zo onwijs lachen gemaakt.. Gewoon een GTA2 clone, best leuk!
Crystallight Defense - Tegenhanger van 'Fieldrunners' van de iPhone
Plox: Tower Defense - Tegenhanger van 'Fieldrunners' van de iPhone. Wel stukje beter dan Crystallight

Nu alleen nog een Android device.. Deze dingen zijn allemaal getest met 'n gaar half werkende emulator..

Ben nu alleen nog op zoek naar 'n Nintendo DS emulator, zodat ik NDS games kan spelen op android!
Professor Layton and the Diabolical Box ofzo, zou goed moeten werken icm het touchscreen! :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@All

Zou iemand of meerderen voor mij wat willen testen?! Al geruime tijd gebruikte ik als filmfreak 'Movie Finder'. Helaas pindakaas, maar op de één of ander manier krijg ik geen data meer en geeft de applicatie een foutmelding over de database. Nu is de vraag: " zouden jullie eens willen kijken of je het wel werkende hebt, of kan krijgen"? Uiteraard heb ik zelf al alles geprobeerd om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Kom er echter niet achter.

Mocht iemand het willen proberen, laat even weten of het dan wel werkt en, of je rooted bent en apps2sd gebruikt of gewoon een out of the box Hero. Mijn dank is alvast groot.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:34:
@All

Zou iemand of meerderen voor mij wat willen testen?! Al geruime tijd gebruikte ik als filmfreak 'Movie Finder'. Helaas pindakaas, maar op de één of ander manier krijg ik geen data meer en geeft de applicatie een foutmelding over de database. Nu is de vraag: " zouden jullie eens willen kijken of je het wel werkende hebt, of kan krijgen"? Uiteraard heb ik zelf al alles geprobeerd om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Kom er echter niet achter.

Mocht iemand het willen proberen, laat even weten of het dan wel werkt en, of je rooted bent en apps2sd gebruikt of gewoon een out of the box Hero. Mijn dank is alvast groot.. :)
hij zegt hier dat geen data kan ontvangen. Zaterdag deed hij het iig nog wel. Ik heb de modaco 2.0 rom (daar heeft ie mee gewerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Het zal al vast meerdere malen besproken zijn maar kan indit topic geen antwoord vinden. Dus mocht die al gegeven zijn mijn excuses!
Krijg met geen mogelijkheid de exchange mail van mijn werk werkend. Probleem is dat er een certificaat is uitgegeven door onze systeembeheerder voor WinMo 6.1 en voor de Iphone. Nu krijg ik dat certificaat niet herkend door de Hero en kan dus ook niet geinstalleerd zijn. Heb het met Roadsync en de gewone mailclient geprobeerd maar tevergeefs.

Iemand nog tips?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
GG---77 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:52:
Het zal al vast meerdere malen besproken zijn maar kan indit topic geen antwoord vinden. Dus mocht die al gegeven zijn mijn excuses!
Krijg met geen mogelijkheid de exchange mail van mijn werk werkend. Probleem is dat er een certificaat is uitgegeven door onze systeembeheerder voor WinMo 6.1 en voor de Iphone. Nu krijg ik dat certificaat niet herkend door de Hero en kan dus ook niet geinstalleerd zijn. Heb het met Roadsync en de gewone mailclient geprobeerd maar tevergeefs.

Iemand nog tips?
Je kan ook zonder certificaat Exchange toevoegen? Hij vraagt dan gewoon of je door wilt gaan. Dat werkt hier perfect :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:50:
[...]

hij zegt hier dat geen data kan ontvangen. Zaterdag deed hij het iig nog wel. Ik heb de modaco 2.0 rom (daar heeft ie mee gewerkt)
Ok thks, dat helpt al. Nu nog iemand die dit kan bevestigen met een maagdelijke Hero.. ;) Heb de ontwikkelaar ook al gemaild en die zou er wel induiken en vertelde mij dat er een update naar 1.5.6 zou komen. Maar ik blijf benieuwd of zoals gevraagd, iemand met een maagdelijke hero het ook heeft. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het niet aan mijn toestel en/of rom ligt. [ook op de modaco en apps2sd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Laatst online: 07-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:56:
[...]

Ok thks, dat helpt al. Nu nog iemand die dit kan bevestigen met een maagdelijke Hero.. ;) Heb de ontwikkelaar ook al gemaild en die zou er wel induiken en vertelde mij dat er een update naar 1.5.6 zou komen. Maar ik blijf benieuwd of zoals gevraagd, iemand met een maagdelijke hero het ook heeft. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het niet aan mijn toestel en/of rom ligt. [ook op de modaco en apps2sd]
Ik heb hetzelfde probleem met een "maagd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Nogmaals, dit is GEEN problementopic. Zie de topicwaarschuwing. Ontopic nu aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ik gebruik op het moment Alarmania als wekker. Ik stoor me echter mateloos aan de pop-ups die tevoorschijn komen als ik mijn Hero gebruik, van een alarm dat over een x aantal uren af zal gaan. Weet iemand hoe ik deze softwarematig uit kan schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt

Iemand nog tips?
Wat voor melding krijg je uit? "Failed to create the account"?
Als je die melding krijg heeft je werk waarschijnlijk ingesteld dat ie om een device wachtwoord vereist en dat devices die dit niet volledig ondersteunen worden geblocked.
Afbeeldingslocatie: http://www.experts-exchange.com/images/155106/Mobile-Device-Security.jpg
Moxier of Touchdown werkt overigens wel. Touchdown vraag dan om een code in te voeren; Moxier negeert het gewoon.

Ik vind Moxier zelf wat mooier. Het heeft een wat simpelere UI dan Touchdown maar alles is gewoon gemakkelijk te vinden. Maar ik moet zeggen dat de prijs een beetje te hoog is naar mijn mening.
Heb zelf niet met de HTC exchange client kunnen werken omdat ik hetzelfde probleem heb; kan geen account aanmaken.

[ Voor 12% gewijzigd door Krypt op 08-09-2009 22:02 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi

Iemand nog tips?
Heb je Touchdown al geprobeerd (Exchange by Touchdown)? Ik heb zojuist de trial geinstalleerd en dit werkt als een zonnetje. Ik geef het adres van de server op en hij haalt zelf netjes het certificaat op. Binnen notime is ie geconfigureerd. Eén van de eerste apps waar ik wel in wil investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Echt fantastisch is een nieuwe game:

What the doodle

Is het bekende raad welk woord wordt bedoeld met de tekening. Maar dan multiplayer met 5 personen, en chat, en verschillende modes (easy - hard; team mode; freestyle enz).

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Hier ook nog wat aanraders, excuus als ze al genoemd zijn

Panda Home
Snelle en stabiele home replacement. Deze blijft wat dichterbij het standaard Android homescreen maar geeft je de mogelijkheid om bijvoorbeeld icoontjes aan te passen op de desktop EN in de drawer. En nog meer leuke functies om je homescreen aan te passen. De beschikbare themas zijn mij wat te "fantasy", maar je kan ook thema's van andere homescreen replacements gebruiken. Deze kan je dan in Panda vervolgens verder naar smaak aanpassen.
http://www.cyrket.com/package/com.nd.android.pandahome

Wifi Analyzer
Toont de beschikbare wifi kanalen en geeft je de mogelijkheid de meest optimale te kiezen.
http://www.cyrket.com/package/com.farproc.wifi.analyzer

BlueRSS
Erg fijne RSS client met google reader import. Developer reageert snel op bug reports en feature requests.
http://www.cyrket.com/package/com.bluegorilla

XGalaga
Retro space shooter. Simpel maar o zo verslavend.
http://www.cyrket.com/package/com.dcsoft.games.xgalaga

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Heeft iemand een goede app voor de vervanging van de wekker? Mijn huidige (op mijn Hero) maakt geen geluid, verslaap me dus alleen maar. Verder Alarmania uit de market gehaald, maar zelfde probleem hiermee... Dus ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er is nu ook een Facebook-app. Beetje buggy nog, schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
mawi schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:01:
[...]

Heb je Touchdown al geprobeerd (Exchange by Touchdown)? Ik heb zojuist de trial geinstalleerd en dit werkt als een zonnetje. Ik geef het adres van de server op en hij haalt zelf netjes het certificaat op. Binnen notime is ie geconfigureerd. Eén van de eerste apps waar ik wel in wil investeren.
Krypt schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:59:
[...]

Wat voor melding krijg je uit? "Failed to create the account"?
Als je die melding krijg heeft je werk waarschijnlijk ingesteld dat ie om een device wachtwoord vereist en dat devices die dit niet volledig ondersteunen worden geblocked.
[afbeelding]
Moxier of Touchdown werkt overigens wel. Touchdown vraag dan om een code in te voeren; Moxier negeert het gewoon.

Ik vind Moxier zelf wat mooier. Het heeft een wat simpelere UI dan Touchdown maar alles is gewoon gemakkelijk te vinden. Maar ik moet zeggen dat de prijs een beetje te hoog is naar mijn mening.
Heb zelf niet met de HTC exchange client kunnen werken omdat ik hetzelfde probleem heb; kan geen account aanmaken.
Bedankt Touchdown werkt inderdaad, nu nog een slachtoffer vinden met een CC! >:)

Ik heb het advies van Krypt nog even naar de systeembeheerder geforward, dus wellicht kan ik het geld in mijn zak houden! Ben erg blij dat het werkt _/-\o_

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Omtrent de Calendar applicatie in Android.

Ik heb in mijn Gmail een calendar op mijn naam die hij ook laat zien in de calendar op Android. Tot zover alles ok.

Nu staat daar nog in Android Calendar een kalende die "my calendar" noemt.
Hij neemt deze als standaard wanneer ik een afspraak inboek via Android Calendar.

Weet iemand wat het nut van die "my calendar" is (wat heb je hieraan als hij niet synchroniseert met je gmail account) en hoe hij standaard die andere calendar selecteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
FuZZy04 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 01:42:
Heeft iemand een goede app voor de vervanging van de wekker? Mijn huidige (op mijn Hero) maakt geen geluid, verslaap me dus alleen maar. Verder Alarmania uit de market gehaald, maar zelfde probleem hiermee... Dus ik hoor het graag!
Bij het instellen van de wekker heb ik hem ook een keer (per ongeluk) zo ingesteld dat het geluid uit staat. Misschien is er bij jou hetzelfde aan de hand. Dit kan je checken door bij een wekker te klikken op Alarmgeluid en dan met de volumeknop aan de zijkant van het toestel de het volume hoger te zetten. Vervolgens kan je testen of er geluid vanaf komt door een willekeurig alarmgeluid te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 14:11

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

toen ik nog geen android phone had heb ik een keer alle topics over android door gelezen. Nu wil ik iets maar kan het niet terug vinden dus vandaar mijn vraag. Ik zoek het programma waarmee je de mhz van de processor kon aanpassen en die had je ook in een widget vorm als het goed is. Maar dat is niet noodzakelijk. Nog een vraag is er root acces voor nodig? Ik ga nl vanavond een costumrom er op gooien. Ik heb een HERO

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Nick87 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:48:
Omtrent de Calendar applicatie in Android.

Ik heb in mijn Gmail een calendar op mijn naam die hij ook laat zien in de calendar op Android. Tot zover alles ok.

Nu staat daar nog in Android Calendar een kalende die "my calendar" noemt.
Hij neemt deze als standaard wanneer ik een afspraak inboek via Android Calendar.

Weet iemand wat het nut van die "my calendar" is (wat heb je hieraan als hij niet synchroniseert met je gmail account) en hoe hij standaard die andere calendar selecteert?
ff menu drukken in de kalender en dan kan je instellen welke kalenders je wilt weergeven. Als je er daar 1 van maakt, komen afspraken daar ook automatisch in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Mavel 128 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:55:
toen ik nog geen android phone had heb ik een keer alle topics over android door gelezen. Nu wil ik iets maar kan het niet terug vinden dus vandaar mijn vraag. Ik zoek het programma waarmee je de mhz van de processor kon aanpassen en die had je ook in een widget vorm als het goed is. Maar dat is niet noodzakelijk. Nog een vraag is er root acces voor nodig? Ik ga nl vanavond een costumrom er op gooien. Ik heb een HERO
Dat is Overclockwidget of SetCPU (geen widget). Maar met custom roms is het eigenlijk niet meer noodzakelijk. Daar zit een veel betere clocktoggler in.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavel 128 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:55:
In winmo had je inderdaad battery status om je processor te overklokken. Voor android is het er ook , zie hier. Je hebt er root-acces voor nodig, en of het verstandig is, waag ik te betwijfelen. Mijn advies gelijk Maurice en Frans zou zijn, niet doen

Zie ook de reply boven mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
MeIsTwisted schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:57:
[...]

ff menu drukken in de kalender en dan kan je instellen welke kalenders je wilt weergeven. Als je er daar 1 van maakt, komen afspraken daar ook automatisch in
Het feit is dat je die My calendar niet kan uitvinken (staat geen vinkje naast) en die andere kalenders hebben het vinkje wel...

Vind het toch een beetje een vreemd systeem.
Hoe gebruiken jullie de calendar applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ik had al een paar calendars aan mijn google account gekoppeld, en die kwamen standaard gesynct op mijn phone. Ik zie alleen mijn eigen calendars op de phone (eentje public, de andere private maar die gebruik ik eigenlijk niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Laatst online: 11:32
Ik ben opzoek naar een programmatje/widget waarmee ik gemakkelijk en snel vannaf het homescherm mijn agenda, mail en contacten kan syncen.
Het automatisch laten syncen vreet mij teveel stroom waardoor m'n accu te snel leeg is naast alle andere activiteiten die ik ermee uitvoer. Echter hoef ik niet constant mijn mail, agenda en contacten gesynced te hebben.
Ik heb al gezocht in de market naar iets als sync of manual sync maar heb er niks bruikbaars tussen kunnen vinden (of uberhaupt iets wat het vermoeden doet wekken tot de functie die ik nodig heb).

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om nog even terug te komen op de HTC Personen Wiget... ik vind hem toch vrij crappy!

hij reageert direct op aanraking waarna je kunt kiezen uit bellen sms'en etc, maar de optie (bellen of sms) die je naast het het persoons icoon heb geselecteerd reageert slecht tot niet.

zijn deze bugs ook ergens te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Rooster schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:56:Bij het instellen van de wekker heb ik hem ook een keer (per ongeluk) zo ingesteld dat het geluid uit staat. Misschien is er bij jou hetzelfde aan de hand. Dit kan je checken door bij een wekker te klikken op Alarmgeluid en dan met de volumeknop aan de zijkant van het toestel de het volume hoger te zetten. Vervolgens kan je testen of er geluid vanaf komt door een willekeurig alarmgeluid te selecteren.
Helemaal geweldig, hij doet het weer! Misschien dat ik nu toch nog weer eens op tijd uit mijn bed kom! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino737
  • Laatst online: 24-04-2022
Hallo iedereen,

2 praktische vragen aan de mensen die al een HTC Hero gebruiken:

1/ Kan je verschillende groepen maken binnen je contactpersonen en aan die groepen dan een verschillende "ringtone" koppelen. (bvb een andere ringtone voor als mijn moeder belt en een andere ringtone als er collega's bellen)
2/ Kan je verschillende profielen maken waarbij in een bepaald profiel je enkel een ringtone krijgt voor een bepaalde groep mensen. (bvb ik zit in een meeting en ik wil enkel een ringtone horen als er mij mensen bellen vanuit de groep "collega's", maar als ik een telefoon krijg van iemand uit de groep "familie" wil ik niet gestoord worden en wil ik dus niets horen)

(Voor de mensen die ooit Nokia gebruikt hebben, ik zou dus willen weten of het systeem van "profielen" en "groepen" van Nokia ook aanwezig is bij de Hero)

Alvast bedankt voor de info!

Dino
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om software (applicaties) voor Android te bespreken. Problemen met software, de Market of andere probleemgevallen horen hier niet thuis. Open daarvoor een eigen topic.