Android Software & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 149.798 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Weet iemand de power toggle widget uit donut te vinden? Heb het eens gelezen dat coyogen hem heeft geport, maar is hij ook stand te installeren zonder een volledige cayogen rom te installeren?

deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://androidandme.com/wp-content/uploads/2009/07/donut18.png

[ Voor 20% gewijzigd door HammerT op 21-08-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMS backup: sla al je binnenkomende en uitgaande smsjes op onder een labeltje 'SMS' in de gmail account
Ik heb dit geinstalleerd, alleen nu haald me mailclient op me computer ook alle "mails" op in het label SMS onder mijn gmail account.

Iemand die weet hoe je kan instellen dat het label 'SMS' niet opgehaald hoeft te worden door je mailclient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:25:
[...]

Full screen gaat niet lukken op je homescreen. Er zijn echter wel genoeg RSS reader widgets beschikbaar.
heb je een voorbeeld en instellingen? ik krijg het met de rss reader niet voor elkaar, en al helemaal niet om mijn eigen feed te laden.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Is er iemand die de apk van google listen (nieuws: Google lanceert podcastprogramma voor Android) kan posten? Zelfs met market enabler krijg ik hem niet gevonden op de marketplace.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Maverick schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:41:
Is er iemand die de apk van google listen (nieuws: Google lanceert podcastprogramma voor Android) kan posten? Zelfs met market enabler krijg ik hem niet gevonden op de marketplace.
Is de QR-code ook goed?
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=180x180&chl=http%3A%2F%2Fmarket.android.com%2Fsearch%3Fq%3Dpname%3Acom.google.android.apps.listen

Of misschien dat dit helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
RoD schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:45:
[...]

Is de QR-code ook goed?
[afbeelding]

tnx, de QR code werkte goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik zoek een uitgebreidere calendar app. Waarbij ik bijvoorbeeld ook kan instellen of een afspraak prive is, wat voor categorie, en standaard geen herinnering. En gewoon iets wat een beetje fijner werkt dan de standaard app die op mijn Hero staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
troubleshooting. zal nieuw topic openen

[ Voor 92% gewijzigd door Subslider op 22-08-2009 11:06 . Reden: modbreak gelezen.. >< ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:39
Beekforel schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:40:
Ik zoek een uitgebreidere calendar app. Waarbij ik bijvoorbeeld ook kan instellen of een afspraak prive is, wat voor categorie, en standaard geen herinnering. En gewoon iets wat een beetje fijner werkt dan de standaard app die op mijn Hero staat.
Je kan in de Google Kalender meerdere agenda's beheren. Ik heb er nu 1 lokaal in mijn telefoon en 1 werk agenda (die wordt gesynct met mijn outlook agenda via Google Calendar Sync) en 1 Privé agenda.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

RoD schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:45:
[...]

Is de QR-code ook goed?
[afbeelding]

Vreemds, de QR code werkt bij mij niet. Kan de app niet vinden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MaDLiVe schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:44:
[...]

Vreemds, de QR code werkt bij mij niet. Kan de app niet vinden.
Ik denk dat je Market Enabler nodig hebt (wel root nodig). Ander is hier de directe download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

DarkChylde schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:36:
ik heb vandaag sipdroid geinstalleerd. En het instellen was een beetje een uitzoek werk....
via deze link alles uiteindelijk ingesteld. http://www.pletform.eu/in...th-SIP-Sipdroid-free.html
Maar het werkt :D
Ik gebruik nu mijn smsdiscount voip account via pbxes.org om te bellen.
Ga het waarschijnlijk niet voor mobiel gebruiken. Maar is wel handig voor naar vast, of als ik buiten mijn bundel dreig te komen. Ik hoop eigenlijk ook dat het in het buitenland ook via wifi goed werkt. Dan is het gratis bellen vanaf mijn mobiel naar de vaste nummer in nederland.
Heb Sipdroid nu ook geinstalleerd. Dank voor de tip, is echt een aanrader! Heb m'n Poivy account (van Betamax, ook o.a. Voipbuster) ingesteld via pbxes.org. Werkt zowel via wifi als 3G (Telfort). Heb 3G nog niet uitvoerig getest, maar een eerste test was goed.

Als Sipdroid opgestart is laat het een icoontje bovenin in de meldingenbalk zien, met status of het aangemeld is bij SIP server. In de instellingen van Sipdroid kan je instellen of je het bij Wifi verbinding wil gebruiken en of je het bij 3G wil gebruiken.

Bellen gaat gewoon via de standaard dialer. Wanneer bij instellingen gekozen is voor bellen: 'altijd via Sipdroid', gaat het bellen altijd via Sipdroid (indien beschikbaar/aangemeld uiteraard). Als bij de instellingen gekozen is voor standaard via de telefoon, dan kan je via Sipdroid bellen door in de dialer een paar sec. op een naam te klikken en te kiezen voor 'sms bericht verzenden'. Daar staat dan als optie bij 'Sipdroid, when available'. Ik heb voor de laatste instelling gekozen, omdat ik toch voornamelijk naar mobiele nummers bel en dat niet via Poivy wil laten lopen. Voor vaste nummers en buitenlandse nummers echter ideaal. Heb via Poivy nog meer dan 300 dagen gratis bellen naar vaste nummers in Nederland en veel andere landen. En op vakantie ook super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
RunaR schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:11:
[...]

Je kan in de Google Kalender meerdere agenda's beheren. Ik heb er nu 1 lokaal in mijn telefoon en 1 werk agenda (die wordt gesynct met mijn outlook agenda via Google Calendar Sync) en 1 Privé agenda.
Is het ook mogelijk om je werk agenda (dus syncho met Outlook) als een 'extra' agenda onder je Gmail account te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft niets met softwarediscussie te maken.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 23-08-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:05:
[...]

Ik denk dat je Market Enabler nodig hebt (wel root nodig). Ander is hier de directe download.
Wat moet ik als Avira mij de volgende melding geeft als ik de link volg die jij opgeeft.... 8) {FF en Avira]

Warning
In order not to compromise your security, this page will not be accessed.

The requested URL has been identified as a potentially dangerous website.

In order not to compromise your security, the access to this page has been blocked.

For more information why this page has been blocked, please click here.

You can find a description how to bypass the blocking for this page here.
(only in German and English).
Requested URL: http://stashbox.org/v/606556/listen.apk
Category/categories:
Malware

Malware websites
A website with a file that contains an undesired program. These programs are malicious software, also referred to as malware. In this category we include adware, spyware, Trojans, backdoors, boot viruses, exploits, viruses (macro viruses, polymorphous viruses, script viruses), etc.

Heb het natuurlijk wel omzeild en nu werkt de QR wel.. O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07 21:31
ik wilde net mn eerste app kopen in de market, maar het schijnt dat mijn creditcard gegevens niet goed zijn. Moet ik deze los invoeren op mijn Hero of is eenmalig invullen (via de computer) op checkout.google.com genoeg? Daar staat mijn creditcard ingevuld en geeft verder geen errors.

Nogmaals invoeren op de hero geeft hetzelfde probleem. Iemand enig idee?

edit: ik zie dat online via de computer invoeren voldoende zou moeten zijn. Als deze ongeldig zouden zijn, geeft hij dan daar al een error of pas als ik iets koop?

[ Voor 18% gewijzigd door WaarAnders op 23-08-2009 14:49 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

WaarAnders schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:41:
ik wilde net mn eerste app kopen in de market, maar het schijnt dat mijn creditcard gegevens niet goed zijn. Moet ik deze los invoeren op mijn Hero of is eenmalig invullen (via de computer) op checkout.google.com genoeg? Daar staat mijn creditcard ingevuld en geeft verder geen errors.

Nogmaals invoeren op de hero geeft hetzelfde probleem. Iemand enig idee?

edit: ik zie dat online via de computer invoeren voldoende zou moeten zijn. Als deze ongeldig zouden zijn, geeft hij dan daar al een error of pas als ik iets koop?
Waarschijnlijk pas als je iets koopt.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

RunaR schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:11:
[...]

Dat is niet wat ik zoek, want dan kan ik in mijn Outlook (die van de Exchange server) mijn privé afspraken niet zien. Alles moet wel in dezelfde agenda staan dus, maar bij sommige afspraken wil ik aangeven of deze privé is of niet. En ik wil categorie kunnen aangeven tbv kleurtje in Outlook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
ik zoek een heel simpel progje maar het lijkt wel of het er niet is.
Een RSS reader waar ik zelf een feed in kan vullen (meerdere) (de meeste progjes die ik vind als ik op rss zoek zijn progjes voor 1 specifieke feed). En dat deze feeds dan gewoon als lange lijst headlines in een widget weer kan geven (liefst lekker door elkaar heen.)
Een beetje als twidgit maar dan voor rss feeds ipv twitter berichten.
Iemand een tip? (oja, liefst gratis uiteraard, heb geen CC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:12
Weet iemand een goede todo list applicatie. Ik wil zeg maar gewoon een lijstje kunnen creeeren op een home scherm. Nu heb ik er wel een aantal gevonden, maar die geven niks weer op 1 van de home schermen. Die moet je eerst zelf opstarten voordat je lijstje zichtbaar word. Dus niet in 1 oog opslag. Nu had ik wel tag todo gevonden, maar als ik daar wat aanmaak past ie het niet aan naar het home scherm.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Laatst online: 23:16
Pannekoek81 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 07:45:
Weet iemand een goede todo list applicatie. Ik wil zeg maar gewoon een lijstje kunnen creeeren op een home scherm. Nu heb ik er wel een aantal gevonden, maar die geven niks weer op 1 van de home schermen. Die moet je eerst zelf opstarten voordat je lijstje zichtbaar word. Dus niet in 1 oog opslag. Nu had ik wel tag todo gevonden, maar als ik daar wat aanmaak past ie het niet aan naar het home scherm.

Iemand een tip?
Sticky Memo Widget (Lite). Kan je dus als widget op je homescreen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:12
Zedonite schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 08:48:
[...]

Sticky Memo Widget (Lite). Kan je dus als widget op je homescreen zetten.
_/-\o_ thnx die werkt idd... Zoiets zocht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 08:39
Maverick schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 22:48:
ik zoek een heel simpel progje maar het lijkt wel of het er niet is.
Een RSS reader waar ik zelf een feed in kan vullen (meerdere) (de meeste progjes die ik vind als ik op rss zoek zijn progjes voor 1 specifieke feed). En dat deze feeds dan gewoon als lange lijst headlines in een widget weer kan geven (liefst lekker door elkaar heen.)
Een beetje als twidgit maar dan voor rss feeds ipv twitter berichten.
Iemand een tip? (oja, liefst gratis uiteraard, heb geen CC)
Het is wel geen app, maar het laat wel alle feeds door elkaar zien: Google Reader. Het handige is dat het niet uit maakt waar je je feeds leest, op je telefoon of op je pc, hij houd gewoon bij wat je al gelezen hebt.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

RunaR schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:13:
[...]

Het is wel geen app, maar het laat wel alle feeds door elkaar zien: Google Reader. Het handige is dat het niet uit maakt waar je je feeds leest, op je telefoon of op je pc, hij houd gewoon bij wat je al gelezen hebt.
Daar moet dus echt nog eens een keer een app omheen geschreven worden! Dat zou echt ideaal zijn.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Balachmar schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:57:
[...]

Daar moet dus echt nog eens een keer een app omheen geschreven worden! Dat zou echt ideaal zijn.
Inderdaad, met widget functionaliteiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:57:
[...]

Zie greed, werkt ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
alleen is die jammer genoeg betaald, en is betalen in de app market nog niet heel erg practisch.

ik gebruik zelf newsrob, en t bevalt me goed :) http://www.cyrket.com/package/com.newsrob

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik ben erg blij met mijn G1 toestel, echter heb ik twee kleine opmerkingen/vragen waarvan ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden.
  1. Als ik iemand wil bellen, bijvoorbeeld 'Ralf', dan hoef ik vanuit het home screen eigenlijk alleen maar op de R te drukken en alle contacten waar een R inzit worden weergegeven. De telefoon springt als het ware direct naar het telefoonboek, erg handig! Echter ik moet eerst het toetsenbord uitschuiven. Is er een manier om het virtuele toetsenbord op het scherm te toveren vanaf een shortcut ofzo? Zou ideaal zijn!
  2. Ik heb netjes al mijn contacten geordend. Telefoonnummers, werkadres, woonadres, etc. Ook heeft elk contact een mooi avatar gekoppeld. Echter deze avatars worden niet weergegeven in Gtalk (de applicatie onder Windows). Is er een manier om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
1. Menu ingedrukt houden
2. Volgens mij niet, de Gtalk gebruiker kiest zelf zijn plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
HammerT schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:27:
1. Menu ingedrukt houden
2. Volgens mij niet, de Gtalk gebruiker kiest zelf zijn plaatje
Thanks, maar als ik de menu knop ingedrukt houd, dan gebeurt er niets. Heb je een standaard ROM? Ik namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
smeerbartje schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:47:
[...]

Thanks, maar als ik de menu knop ingedrukt houd, dan gebeurt er niets. Heb je een standaard ROM? Ik namelijk wel.
Op mijn HTC magic met standaard rom werkt dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:03
Ik heb nog geen Android telefoon, maar ben wel van plan er 1 te gaan halen zodra mijn abbo dat toelaat.
Ik heb een vraagje: is er een applicatie om te geologgen, met als doel later foto's van mijn DSLR te geotaggen.
Ik heb gezien dat er apps zijn die bv een fiets/loop route voor je loggen, maar is dit ook te exporteren als bv een .GPX bestand?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

ikmattie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:07:
Ik heb nog geen Android telefoon, maar ben wel van plan er 1 te gaan halen zodra mijn abbo dat toelaat.
Ik heb een vraagje: is er een applicatie om te geologgen, met als doel later foto's van mijn DSLR te geotaggen.
Ik heb gezien dat er apps zijn die bv een fiets/loop route voor je loggen, maar is dit ook te exporteren als bv een .GPX bestand?
met MyTracks kan je exporteren naar Google Maps, en ik geloof ook naar kml.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
My Tracks kan dit o.a.:
While recording tracks, you can:

1. See location / progress on a map
2. Monitor real-time statistics: time, distance, speed, elevation
1. View elevation profile by time or distance
2. Zoom, pan elevation profile
3. Create waypoints
4. Create statistics waypoints (splits tracks into subtracks)

To share tracks, you can:

1. Upload to Google Map (example)
2. Upload to Google Docs (example)
3. Email as a Google My Map link
4. Embed Google Map on a website
5. Email as .gpx or .kml attachments
6. Export as .gpx or .kml to phone SD card
7. Tweet your My Map link on Twitter using Twidroid
edit:
spuit11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:27
smeerbartje schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:47:
[...]

Op mijn G1 met standaard ROM werkt dit ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:03
@snake en djengizz:
Top! dankjewel,
hoeft mijn phototrackr niet meer mee

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
croxz schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:19:
[...]

Op mijn G1 met standaard ROM werkt dit ook niet.
Hmz, nadeeltje dus. Kunnen we een manier bedenken om een shortcut naar het virtuele toetsenbordje op het home screen te plaatsen? Ik heb zojuist geprobeerd met Anycut om een snelkoppeling naar een activity te maken, maar helaas is er geen activity beschikbaar naar het Android keyboard :(.

[ Voor 21% gewijzigd door smeerbartje op 25-08-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
smeerbartje schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:00:
[...]

Hmz, nadeeltje dus. Kunnen we een manier bedenken om een shortcut naar het virtuele toetsenbordje op het home screen te plaatsen? Ik heb zojuist geprobeerd met Anycut om een snelkoppeling naar een activity te maken, maar helaas is er geen activity beschikbaar naar het Android keyboard :(.
Je hebt toch ook contact widgets? Misschien kan je daar iets mee

En idd misschien als je een andere ROM installeerd, maar dan is het natuurlijk nog niet zeker dat het dan werkt omdat het ook gewoon afhankelijk kan zijn van je (hard)keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Thanks voor je suggestie, maar de contact widget is niet wat ik zoek. Dan moet ik namelijk een keuze maken in welke contacts ik in de widget wil. De enige oplossing is volgens mij om het virtual toetsenbord op de één of andere manier d.m.v. een shortcut aan te roepen. Dit zou toch niet zo moeilijk moeten zijn....

[ Voor 7% gewijzigd door smeerbartje op 25-08-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik gebruik momenteel Cyanogen ROM op m'n G1.
Ik vind het onscreen toetsenbord werkelijk fantastisch (vooral tijdens het rijden :+ ).

Weet iemand misschien hoe ik een NL woordenboek erop krijg?

Mijn foon is een US G1 :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft niets met softwarediscussie te maken. Bovendien is GoT geen helpdesk.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 25-08-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Kunnen we het weer over software voor Android hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Laatst online: 11-05 11:16
wat s wat jullie betreft de beste aandelen app die er is?

ik heb finance van google geprobeerd. (de normale versie is perfect, maar de versie voor android doet alleen usa stocks, voor mij minder bruikbaar dus)

verder heb ik quote pro geprobeerd, die is redelijk evenals stocks.
echter is het het allemaal toch net niet.

ik had laatste de hero rom er op en die had yahoo finance met een htc schil er standaard op, deze was heel prettig, maar ik kan de losse app nergens vinden op de market. er bestaat wel een yahoo finance op de market maar die is anders dan die bij hero/htc zit

iemand misschien een betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
Zocht al even naar een goede remote verbinding app, echter na veel vnc geneuzel,
Nu remote RDP gevonden, gebruik echter wel de Demo.
Zit desondanks vol met features en is enorm soepel in vergelijking met de overige geprobeerde vnc apps. Zeker een aanrader.
demo - http://www.cyrket.com/package/org.toremote.rdpdemo
full - http://www.cyrket.com/package/org.toremote.serversmanager

Daarnaast ook het nieuw uitgekomen appje AndroidStats gedownload, deze houd op een iets duidelijkere manier bij wat de "Hot" apps zijn (meest gedownload per week bv.) ipv een totaal aantal downloads waarbij ik me echt afvraag wat sommige apps in de normale market "top" doen.
zo kun je iets makkelijker bekijken wat er een beetje intressant is op het moment. :)

aanrader.
http://www.cyrket.com/package/au.com.jtribe.androidstats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuk dit :)

Zal hier niet werken, maar het concept is erg leuk. Dat hele augmented reality-gedoe staat me wel aan. Layar is ook al zo'n mooie app.

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:59

Fjeze

AllesPerfect!

Ik zat net op iPhoneclub.nl te kijken en zag daar deze prachtige app!
http://www.iphoneclub.nl/...tracking-en-tussentijden/

Denken jullie dat dit ook mogelijk is om te maken voor Android? zou toch echt een geweldige app zijn voor de F1 fans onder ons.

Fly or Die

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
vanardenne schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:05:
[...]

Het is niet helemaal zoals jij zegt. Het probleem is namelijk dat als je het icoontje van Handcent op je HomeScreen zet (dus niet 'berichten' maar 'Handcent') en je krijgt een sms binnen. Dan verandert het Handcent icoontje in het 'berichten' icoontje!
Ik kreeg vandaag bericht van Handcent dat dit probleem in de laatste versie 2.8 opgelost is.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Aangezien T-Mobile Belstatus niet echt afgemaakt kan worden heb ik mijn aandacht maar gericht op een nieuwe app! Ik had hem zelf hard nodig, maar ik denk dat veel studenten hem ook kunnen waarderen!

TreinTijden

Zal vertrek tijden, route plannen en storingen bevatten. Wordt eigenlijk de tegenhanger van Trein op de iPhone!

Afbeeldingslocatie: http://www.wow-raids.net/treintijden1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.wow-raids.net/treintijden2.png

Afbeeldingslocatie: http://www.wow-raids.net/treintijden3.pngAfbeeldingslocatie: http://www.wow-raids.net/treintijden4.png

Ik kom erg in de buurt van een beta voor tweakers :D

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
N-E-R-D schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:20:
Ik zat net op iPhoneclub.nl te kijken en zag daar deze prachtige app!
http://www.iphoneclub.nl/...tracking-en-tussentijden/

Denken jullie dat dit ook mogelijk is om te maken voor Android? zou toch echt een geweldige app zijn voor de F1 fans onder ons.
Vet! Ik heb net een mail gestuurd naar de software ontwikkelaar: enquiries@softpauer.com Als meer mensen dat doen misschien sporen we ze dan aan om ook een android versie te maken.

Coïtus ergo sum

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wiebbe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:58:
Aangezien T-Mobile Belstatus niet echt afgemaakt kan worden heb ik mijn aandacht maar gericht op een nieuwe app! Ik had hem zelf hard nodig, maar ik denk dat veel studenten hem ook kunnen waarderen!

TreinTijden

Zal vertrek tijden, route plannen en storingen bevatten. Wordt eigenlijk de tegenhanger van Trein op de iPhone!

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]

Oewh dat is zeker genius gast, helemaal nu het 'schoolseizoen' weer begint! Keep up the good work!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• vanardenne
  • Niet online

TreinTijden

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]

Goed bezig. Een degelijke reisplanner app staat bovenaan mijn wishlist!

(ik begreep overigens dat Dennis Stevense er ook over zat na te denken om Trein te porten naar Android: http://twitter.com/naquah/status/2785648227)

• k7of9

TreinTijden
Oe, nice work! Zal ik met interesse volgen! :)

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

vanardenne schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:43:
[...]

Goed bezig. Een degelijke reisplanner app staat bovenaan mijn wishlist!

(ik begreep overigens dat Dennis Stevense er ook over zat na te denken om Trein te porten naar Android: http://twitter.com/naquah/status/2785648227)
een beetje concurrentie never killed someone ;)

Of die degelijk wordt is nog af te vragen natuurlijk. ik kan me trouwens amper voorstellen dat die gast van Trein dat in 3 dagen heeft geschreven.. Maar wellicht werkt het iPhone framework wat meer mee dan die van Android!

• vanardenne
  • Niet online
Wiebbe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:01:
[...]

een beetje concurrentie never killed someone ;)

Of die degelijk wordt is nog af te vragen natuurlijk. ik kan me trouwens amper voorstellen dat die gast van Trein dat in 3 dagen heeft geschreven.. Maar wellicht werkt het iPhone framework wat meer mee dan die van Android!
Concurrentie is juist alleen maar goed!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Nice Wiebbe, heeft ns.nl daar een api voor of rip je het van m.ns.nl?

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
what about de 9292 app die reisadvies geeft vanaf de (gps)locatie waar je op dat moment bent??

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Sh4wn schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:57:
Nice Wiebbe, heeft ns.nl daar een api voor of rip je het van m.ns.nl?
Nee, de NS heeft daar helaas geen applicatie voor. In principe is het een shell om m.ns.nl heen. Maar dan allemaal net wat mooier en handiger.
MHTC06 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:00:
what about de 9292 app die reisadvies geeft vanaf de (gps)locatie waar je op dat moment bent??
Dat durf ik eigenlijk niet eens een App te noemen. Het enige wat die doet je is huidige positie pakken en dan door linken naar de 9292 website. (Staat trouwens ook vermeld bij de app zelf dat hij dit doet)

Verwijderd

Wiebbe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:25:
[...]

Nee, de NS heeft daar helaas geen applicatie voor. In principe is het een shell om m.ns.nl heen. Maar dan allemaal net wat mooier en handiger.

[...]

Dat durf ik eigenlijk niet eens een App te noemen. Het enige wat die doet je is huidige positie pakken en dan door linken naar de 9292 website. (Staat trouwens ook vermeld bij de app zelf dat hij dit doet)
Die wil ik, die wil ik, die wil ik... :) Schiet je een beetje op met die app... :*)

Zou mooi zijn als die app aan de hand van gps meteen je positie bepaald, zodat je het station niet handmatig hoeft in te vullen zoals op m.ns.nl.. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 13:55 ]

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33

TreinTijden

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]

:O

dat ziet er zeker goed uit. zou er ook zeker voor betalen.

ware het niet dat ik geen CC dus niet kan betalen op android market ._. (Fing anoying want k wil pure calendar widget hebben) >.<

android since G1.

• MetalManic
Wiebbe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:25:
Desalweltemeer is het wel een app... en hij werkt ook goed... Vraag me af wat het voordeel van de nieuwe app is ten opzichte van deze.

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Hoe begin je aan zoiets? Een dergelijke 'shell' omheen de belgische m.railtime.be zou namelijk ook handig zijn... Ik zou die zelf wel willen maken :)

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

coredalae schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:40:
[...]

ware het niet dat ik geen CC dus niet kan betalen op android market ._. (Fing anoying want k wil pure calendar widget hebben) >.<
Is er niet iemand in de buurt die er wel een heeft? Geef je die persoon gewoon 2 euro ofzo :) Heb zelf pure calendar gekocht, heb wel een CC dus, maar omdat ik hem eerst niet kon vinden op de market (door de ROM van mijn Galaxy) heb ik de beta gebruikt. (Zoek maar eens op xda-developers naar het topic van pure calendar)

https://powershellisfun.com

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Chilly_Willy schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:06:
[...]

Vet! Ik heb net een mail gestuurd naar de software ontwikkelaar: enquiries@softpauer.com Als meer mensen dat doen misschien sporen we ze dan aan om ook een android versie te maken.
Ook even gedaan en kreeg meteen reactie:
Dear Mr.,

Many thanks for your kind words. We are considering doing a similar app for the Android platform for the 2010 season. In the meantime please enjoy it on the iPhone and iPod Touch.

Kind regards,

Otmar
Nog even wachten dus, maar ze overwegen het in ieder geval wel! :)

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

MHTC06 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:09:
[...]

Desalweltemeer is het wel een app... en hij werkt ook goed... Vraag me af wat het voordeel van de nieuwe app is ten opzichte van deze.
Ja.. Kijk het grote voordeel is dat alles helemaal gegoten is in een Android sausje. Je hebt favorieten, hij haalt alles op, makkelijk scrollen en allemaal intern vanuit de App. En goed werken is relatief natuurlijk, hij heeft 2 opties, of hij stuurt je meteen door naar de 9292 website, of hij pakt je gps lokatie en stuurt je dan door.

Ik denk dat ik sneller ben om mijn browser te openen en dan mijn lokatie in te tikken dan te moeten wachten op de GPS fix :P

Sowieso kan je van de 9292 website geen actuele vertrektijden zien en gaat alles via de website :P
Dryhte schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:22:
Hoe begin je aan zoiets? Een dergelijke 'shell' omheen de belgische m.railtime.be zou namelijk ook handig zijn... Ik zou die zelf wel willen maken :)
Ja het is niks speciaal, ik parse gewoon de content van de HTML content die ik terug krijg met de requests.

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Wiebbe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:19:
[...]

Ik denk dat ik sneller ben om mijn browser te openen en dan mijn lokatie in te tikken dan te moeten wachten op de GPS fix :P
Je zou natuurlijk AGPS alleen kunnen gebruiken (gaat veel sneller hoor ik). Of werkt Android niet zo?

• vanardenne
  • Niet online
Wiebbe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:19:
[...]

En goed werken is relatief natuurlijk, hij heeft 2 opties, of hij stuurt je meteen door naar de 9292 website, of hij pakt je gps lokatie en stuurt je dan door.

Sowieso kan je van de 9292 website geen actuele vertrektijden zien en gaat alles via de website :P
Eens, ik vind de 9292app ook niets voorstellen. Maar wat jij aan het bouwen bent is alleen voor treinen of ook ander OV?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

:+
Wordt eigenlijk de tegenhanger van Trein op de iPhone!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Erg mooie app is ook wel Aurora, zelfde iets als Apple's Spotlight. Tik een paar letters in en Aurora zoekt alles wat daarmee te maken heeft. Applicaties, SMSjes, webpagina's, alles. En het staat er echt metéén d:)b

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/aurora.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:08:
Erg mooie app is ook wel Aurora, zelfde iets als Apple's Spotlight. Tik een paar letters in en Aurora zoekt alles wat daarmee te maken heeft. Applicaties, SMSjes, webpagina's, alles. En het staat er echt metéén d:)b

[afbeelding]
Mooi, betekent dit dat Quickdroid van de foon af kan? Dat appje knalt er toch 99 van de 100 keer uit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MHTC06 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:19:
Mooi, betekent dit dat Quickdroid van de foon af kan? Dat appje knalt er toch 99 van de 100 keer uit ;-)
Die ken ik niet maar deze doet het prima, dus worth a try! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
dat groene monster in je balk daarboven is van quickdroid! ;-) (toch??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MHTC06 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:39:
dat groene monster in je balk daarboven is van quickdroid! ;-) (toch??)
Nee, BarControl app. Kan je een app mee "pinnen" aan je taskbar. Heb Advanced Task Manager op die manier er in gezet. Ik vond dat Android poppetje als shortcut icon de leukste, is echter keuze genoeg:

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/barcontrol.png

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 28-08-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Wow, looks neat!!! Ga ik meteen ff eropzetten!!! Aurora werkt erg fijn btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 12:51

nielsvv

100% Afol

Mijn magic werd de laatste tijd traag. Als ik mijn berichten wou openen deed hij hier snel 3 a 4seconden over. Heb wel al een kleine 1000tal smsjes opgeslagen. Heb hem toen eens uit gezet en opnieuw opgestart, (Mijn magic gaat anders nooit uit), en nu is hij terug snel.
Zou dit komen omdat er teveel programmas open staan? Heb taskiller gedownload en met deze kan ik alles killen. Maar deze 'kilt' ook mijn weather widget en mail apps. Gaan deze dan nog automatisch updaten? Of dien ik deze nadien terug handmatig op te starten?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
je kan ook afvinken wat niet gekilled moet worden, de volgende keer onthoud ie dat en vinkt ie ze automatisch niet aan

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
Bij de meeste contacten heb ik een verjaardag ingevoerd, alleen kwam ik er vandaag achter dat android daar helemaal geen notificatie van weergeeft op de dag zelf. Mis ik iets of bestaat de functie om er een "afspraak" van te maken in de calendar gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

TreinTijden

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]

:9~ O+ _/-\o_ Jij bent mijn held!

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brad Pitt schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:08:

[afbeelding]
Ziet er idd erg mooi uit en een handige feature. Binnenkort wel overbodig aangezien donut of eclaire ook een uitgebreid search gaat krijgen. Dus als ie geld kost zou ik er (nog) niet te veel aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:27:
Ziet er idd erg mooi uit en een handige feature. Binnenkort wel overbodig aangezien donut of eclaire ook een uitgebreid search gaat krijgen. Dus als ie geld kost zou ik er (nog) niet te veel aan uitgeven.
Global Search zit ook al in de Cya 4.1 Rom :P Die ik echter niet ga installeren dus Aurora must do for now ;)

Afbeeldingslocatie: http://joomla.androidspin.com/images/stories/screenshots/global-search.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Hey ik wou graag msn erop hebben ma welke is nou het beste om te nemen :)

- msn mobile web
- HI msn pre-cupcake
- HI msn beta

+ Ik wou graag weten hoe je de gedownloade bestanden kunt verwijderen?

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
murphylee schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:37:
Meebo kan ook, gebruik ik zelf. Geen ervaring met andere messenger applicaties.
Deleten uit sdcard/download wellicht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Rooster schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 08:32:
Bij de meeste contacten heb ik een verjaardag ingevoerd, alleen kwam ik er vandaag achter dat android daar helemaal geen notificatie van weergeeft op de dag zelf. Mis ik iets of bestaat de functie om er een "afspraak" van te maken in de calendar gewoon niet?
Is al eerder genoemd, maar je kan het in calendar.google.com toevoegen via: Settings > Calendars > Browse interesting calendars > Contacts' birthdays and events

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

- msn mobile web
- HI msn pre-cupcake
- HI msn beta

Ik heb mijn telefoon thuis liggen, |:( dus kan je de MSN client even niet zo snel zeggen. Geen van die 3 iig. Er was een hele mooie MSN client voor, volgens mij een bruin icoon met cirkels ;)

Meebo vond ik de beste. :)

Software verwijderen kan op meerdere manieren, maar ik gebruik de market daarvoor het meest. Je start market en kiest dan onderaan 'mijn downloads' ofzoiets. Dan krijg je een lijstje met de app's die je hebt. Door op een app te drukken verschijnt er een beschrijving en ook een knop 'verwijderen'. Dit vond ik de makkelijkste manier. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Bestaat er soms al een programma om .cbr (=comic book reader) bestanden te kunnen lezen op android? Voor de Iphone bestaat dit, maar voor android kan ik het nergens vinden.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

nielsvv schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:07:
Bestaat er soms al een programma om .cbr (=comic book reader) bestanden te kunnen lezen op android? Voor de Iphone bestaat dit, maar voor android kan ik het nergens vinden.
jjcomics bestaat al een tijdje maar is erg buggy op android en wordt volgens mij al tijden niet meer bijgewerkt.
Maar Droid Comic Viewer is behoorlijk populair volgens mij.
(Link naar de app op Cyrket)

\\reboot_the_planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:01

- msn mobile web
- HI msn pre-cupcake
- HI msn beta

Ik gebruik Ebuddy, erg tevreden over de app! Geen ervaring met het eerder genoemde meebo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

- msn mobile web
- HI msn pre-cupcake
- HI msn beta

Nimbuzz gebruik ik, werkt fijn voor een 1e versie!

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2596/3814388861_1fe5070770.jpgAfbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2439/3814388901_37394f4bd7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2009/07/nimbuzz-1.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Officiele NOS Teletekst app voor Android uitgebracht:
http://www.cyrket.com/package/com.eoffice.android

Ziet er netjes uit

[ Voor 5% gewijzigd door k7of9 op 01-09-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

k7of9 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:37:
Officiele NOS Teletekst app voor Android uitgebracht:
http://www.cyrket.com/package/com.eoffice.android

Ziet er netjes uit
Je link werkt niet bij mij.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

Volgens mij is de app offline gehaald. Meerdere websites maken er melding van maar de QR-code levert een niet-gevonden-melding op.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Hij verschijnt bij mij inderdaad ook niet meer in de market. Hij was er echt :P Zelfs al een keer een update voor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Wat vreemd, Ik zou toch zweren dat ik een week geleden al de NOS teletext app op mijn telefoon had geinstalleerd. Ik vond het niet zo heel boeiend en heb het er later weer eraf gegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is ie weer via de market te krijgen. Zoeken op 'teletekst'

niet dus

Iemand toevallig nog het .apk wat hij beschikbaar wil stellen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
weet iemand een goede tool die het volgende kan:

- automatisch een sms verzenden als je in een meeting zit (door op een knop te drukken bij een binnenkomend gesprek)
- een reminder instelt om het nummer terug te bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

mawi schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:56:
weet iemand een goede tool die het volgende kan:

- automatisch een sms verzenden als je in een meeting zit (door op een knop te drukken bij een binnenkomend gesprek)
- een reminder instelt om het nummer terug te bellen
Astrid voor reminders.
En waarschijnlijk Locale met de sms plugin voor automatiseren.

Mijn telefoon stuurt automatisch een smsje naar mijn vriendin als ik bijna met de auto thuis ben, zodat ze de borden en het avondeten al klaar kan zetten. Dat zonder dat ik de telefoon hoef aan te raken. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Deem op 02-09-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Laatst online: 22-08 20:18
Deem schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:03:
[...]

Mijn telefoon stuurt automatisch een smsje naar mijn vriendin als ik bijna met de auto thuis ben, zodat ze de borden en het avondeten al voor me kan klaar zetten. Dat zonder dat ik de telefoon hoef aan te raken.
Haha, cool...je hebt ze mooi afgericht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Astrid voor reminders.
En waarschijnlijk Locale met de sms plugin voor automatiseren.
Volgens mij zijn er genoeg andere apps; wat ik zoek is als in in vergadering zit en er komt een gesprek binnen, dat ik dan door het drukken op een knop met een sms kan reageren op de beller en dat er vervolgens automatisch een reminder wordt gezet om de beller terug te bellen.

Edit: heb wel even naar Locale gekeken, lijkt me een hele goeie app, die een hoop kan!

Komt zeer zeker op m'n Galaxy, die ik vandaag hoop binnen te krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door mawi op 02-09-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

mawi schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:17:
[...]

Volgens mij zijn er genoeg andere apps; wat ik zoek is als in in vergadering zit en er komt een gesprek binnen, dat ik dan door het drukken op een knop met een sms kan reageren op de beller en dat er vervolgens automatisch een reminder wordt gezet om de beller terug te bellen.
Nu ik erover nadenk moet dit gewoon standaard kunnen. Als ik op telefoon klik, en dan op de knop menu druk en kies voor telefooninstellingen, dan kan ik 'Standaardbericht bewerken'. Dit bericht word dan als sms gestuurd als je bezet bent. Alleen ik weet even niet hoe dit presies werkt.
Verder krijg ik altijd bovenin een notification als ik een oproep heb gemist.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om software (applicaties) voor Android te bespreken. Problemen met software, de Market of andere probleemgevallen horen hier niet thuis. Open daarvoor een eigen topic.