Apple WWDC keynote 8 juni 2009: Wat te verwachten? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 66.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Kuhr89 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:17:
Hopen dat T-mobile schappelijk is en huidige klanten ( zoals ik ) een soort omruil actie aanbieden.. Ik zou best die nieuwe iPhone willen hebben. Met die nieuwe OpenGL heb je dan kans dat ze games maken voor de 3GS? En dat die het dus niet doen op de 3G?
We kunnen hopen, o2 had dit vorig jaar bij de komst van de 3g namelijk wel.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimave schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:18:
Ik denk niet dat er een omruilactie komt.
Dat denk ik zeker ook niet.

Dat kost ze iets te veel geld. En providers werken meestal onder het motto: als je hem wilt koop je hem toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

* Surfer is gelijk Safari 4 final aan het installeren...

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog wachten op bevestiging (/ ontkenning) T-Mobile exclusiviteit. Ben bang dat hij niet bij KPN gaat komen. Iemand al enig idee of België tot de 2e groep behoord? Daar zou hij simlock vrij moeten zijn lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Als je vanaf morgen een nieuwe Mac koopt, krijg je Snow Leopard voor 9 euro. bron

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

De prijzen van de nieuwe 13" zijn vaag

http://www.apple.com/nl/macbookpro/
Daar staat starts from 1599

http://store.apple.com/nl...p_mac/family/macbook_pro/
Daar staat ie voor 1149... Lekker duidelijk :S :/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Dancing_Animal schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:00:
Een tablet lijkt me leuk, maar ik ben bang dat het alleen maar leuk is en nog niet iets wat veel mensen gaan kopen, hoe mooi die er ook uit zou zien. Een telefoon vindt men handig, een computer ook, maar een computer zonder toetsenbord, of optioneel toetsenbord, nog niet.
Ik denk : geen tablet.
Die had ik dus goed.
MacBook Air zal wel 3G krijgen. Het liefst zou ik er ook meer aansluitingeni op zien. Zelfs de Asus S101, een dun 10" netbookje, heeft meer USB-poorten en 2 speakers. De Air is nog steeds mono, en dat in 2009.
Ik denk : een geupgrade Air.
Zie daar, een geupgrade Air, alleen niet op de punten die ik gehoopt had.
Talking about netbooks... ze kunnen nou nog zo hard roepen dat ze het nog niet willen doen (paar maanden terug), ze keken nog even de kat uit de boom zeg maar, maar dat zegt niks. De iPod kon eerst ook alleen maar plaatjes laten zien, want Wie wil er nou video zien op z'n iPod (of woorden van gelijke strekking). Ook hier heb ik weer m'n twijfels bij. Als ze een netbook maken kunnen ze hem niet te weinig krachtig maken, want dan loopt OS/X minder soepel en als ze hem minstens net zo krachtig als de Air maken dan hebben ze ineens twee ongeveer gelijke machines die alleen in beeldgrootte van elkaar verschillen. Ze hebben in het verleden wel bewezen dat ze een full size keyboard in een 12" kunnen zetten (de toetsen bij de huidige netbooks vindt Apple te klein). Tough one.
Ik denk : geen netbook.
Die had ik dus goed.
Cinema displays : 24 en 30 inch. Niks groters, niks kleiners.
Ik denk : 24 en 30 inch cinema display.
Die had ik dus niet goed.
MacBook. Als de alu MacBook wordt omgedoopt tot MacBook Pro dan moet er natuurlijk wel weer firewire in komen te zitten, alhoewel Steve het niet nodig vond. Materiaal van de witte Macbook mag ook wel iets kraakvaster zullen we maar zeggen.
Ik denk : alu MacBook wordt MacBook Pro, toch met FireWire
Dat MacBook Pro verhaal met firewire had ik dus goed.
iPhone : geen kleinere Phone. Misschien de magnetometers en een betere camera. Loskoppeling van telefoonmaatschappij zal ook wel mogen.
(dit alles getikt voordat ik jullie reakties gelezen had)
Magnetometers en betere camera : check :)
Ok, sommige dingen kon je ook wel een beetje uit de rumorsites halen, maar of het dan ook daadwerkelijk gedaan wordt is een tweede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:21:
Nu nog wachten op bevestiging (/ ontkenning) T-Mobile exclusiviteit. Ben bang dat hij niet bij KPN gaat komen. Iemand al enig idee of België tot de 2e groep behoord? Daar zou hij simlock vrij moeten zijn lijkt me :)
Nee, dat was afgeschaft als ik het goed heb. Koppelverkoop is daar dus nu ook toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk euro en dollar , omdat ie bij de eerste nog in het engels staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:22:
[...]

Nee, dat was afgeschaft als ik het goed heb. Koppelverkoop is daar dus nu ook toegestaan.
Waar is de 3G nu nog simlock vrij te krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Even over macbooks...

Voelt er hier iemand zich een beetje genaaid dat ze gewoon weer firewire op de macbook gegooit hebben. Ze hebben dan wel even snel name-change naar pro gedaan maar dit slaat dus nergens op...

Zit ik straks met de enige macbook ooit in de hele apple lijn die geen firewire heeft.

Oeps... foutje, moet Apple hebben gedacht.

Dit heeft dus niks met de upgrade te maken. Daar doe je niks aan en het is ook logisch, maar het FW-gedoe vind ik wel een slippertje van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

ThunderNet schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:21:

Dat staat er inderdaad verkeerd. Dat moet 1149 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
ThunderNet schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:21:

Site is nog niet geupdate kwablijkelijk...
Zal nog wel komen :)

MacBook Pro 13" incl. SurfSpot korting: € 1.056,72 _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door JanvdVeer op 08-06-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:40

jurma

simply connecting...

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:23:
[...]

Waar is de 3G nu nog simlock vrij te krijgen dan?
Belgie, Italie zijn zeker twee landen dat ik weet dat ze simlock vrij zijn.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het jammer vinden van die hoge prijzen.. Toen de eerste iPhone uitkwam had ik hem bijna gekocht in the USA, maar had dan even gewacht en toen kwam binnenkort de 3G versie en dan was het gedaan met de goedkope import.

Nu zit ik in België en ik weiger om 500 euro neer te tellen ervoor. Vind het een beetje een schandalige prijs als je kijkt wat de eerste kostte zonder abbo (oké jailbroken en unlocked).

Je kan zeggen dat hij het volledig waard is maar als student is 500 euro direct een pak. 300 euro zou ik een rechtvaardige prijs vinden maarja..
Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn van het legaliseren van koppelverkoop maar ik heb er maar weinig hoop voor..
Zo is er in België Mobile Vikings waarbij je gratis mag internetten (1 gig per maand). En daarvoor is een iPhone ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Hoe goed kloppen de levertijden op de Apple Store. Als ik nu een Macbook Pro bestel en er staat 3 dagen, klopt dat dan, of is dat maar een indicatie en zal het in de praktijk een stuk langer duren omdat het nieuwe apparaten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Surfer schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:21:
* Surfer is gelijk Safari 4 final aan het installeren...
En een restart (meh) later kan ik ermee aan de slag :)

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhr89 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:17:
Hopen dat T-mobile schappelijk is en huidige klanten ( zoals ik ) een soort omruil actie aanbieden.. Ik zou best die nieuwe iPhone willen hebben. Met die nieuwe OpenGL heb je dan kans dat ze games maken voor de 3GS? En dat die het dus niet doen op de 3G?
Reken daar maar niet op... Toen de iPhone uitkwam konden bestaande klanten ook geen iPhone nemen. Ik heb dus een jaar moeten wachten :) Nu heb ik straks de 3Gs, en jij over een jaar de 4G :P Je tekent nu eenmaal voor 2jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

TlighT schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:26:
Als ik nu een Macbook Pro bestel en er staat 3 dagen, klopt dat dan,
Lijkt me sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
Heeey tomtom site is ook up

http://iphone.tomtom.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In BE is het bij wet maximaal 1 jaar .... ;)
Maar ik vrees dat daarom Apple de iPhone 3GS niet gaat releasen in BE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TlighT schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:26:
Hoe goed kloppen de levertijden op de Apple Store. Als ik nu een Macbook Pro bestel en er staat 3 dagen, klopt dat dan, of is dat maar een indicatie en zal het in de praktijk een stuk langer duren omdat het nieuwe apparaten zijn?
In praktijk gaat het meestal om de verzending binnen 3 dagen... je Macbook wordt dan over 7-10 dagen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De tabbladen in Safari zijn ook weer als vanouds. (dus niet bovenin, geflopt dus :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:28:
[...]

Reken daar maar niet op... Toen de iPhone uitkwam konden bestaande klanten ook geen iPhone nemen. Ik heb dus een jaar moeten wachten :) Nu heb ik straks de 3Gs, en jij over een jaar de 4G :P Je tekent nu eenmaal voor 2jaar.
2 jaar, maar bij 18maanden mag je al verlengen dus dat verzacht de pijn iets :P

Maar inderdaad, je kunt wel blijven wachten op de volgende, volgende, volgende... enz. Geniet van wat je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:28:
In BE is het bij wet maximaal 1 jaar .... ;)
Maar ik vrees dat daarom Apple de iPhone 3GS niet gaat releasen in BE :(
Wat is het toch jammer.... Dan wordt het een iPhone uit Italië importeren.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmr geen wifi n en nieuwe look + videocall op de iphone 3gs.

had er echt wel iets meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:49
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de prijzen van de iPhones zonder abonnement, dus hoeveel goedkoper die 3G bijvoorbeeld gaat worden in België en/of Italië :) Ik had trouwens ook gehoopt op een upgrade van het ontwerp, een matte variant met zwarte rand zoals op de 'gelekte' foto's van Engadget lijkt me veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:25

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Ik hoop eigenlijk dat T-mobile hier leuk mee omspringt en bijvoorbeeld zegt:
Je kunt de nieuwe iphone krijgen door 150 euro bij te betalen en je contract met nog een jaar te verlengen (of iets in die trend). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

Zouden nu de prijzen van oude 3g ook dalen op ebay enzo? Ik hoop het eigenlijk dan wacht ik daar wel op als die 3GS te duur blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ben benieuwd wat de TomTom app gaat kosten, hier al geruchten over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf de nieuwe iPhone superstrak. Ik wacht al een tijdje op deze release en ga hem zeker kopen. De vraag is dan WAAAAR!? T-Mobile is een afschuwelijke telecomoperator en dit is geen optie voor me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Laatst online: 09-06 11:08
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:30:
jmr geen wifi n en nieuwe look + videocall op de iphone 3gs.

had er echt wel iets meer van verwacht.
Agree : ) ik had ook wel gehoopt op een front-cam : )

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41

OMX2000

By any means necessary...

Ik denk dat de jongens en meisjes bij T-mobile het morgen even druk gaan krijgen aan de telefoon. Als ze slim zijn updaten ze snel hun website.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
FiZz schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:32:
Je kunt de nieuwe iphone krijgen door 150 euro bij te betalen en je contract met nog een jaar te verlengen (of iets in die trend). :)
Nee, dat doen ze niet!

Welkom in de commerciële wereld... : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiZz schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:32:
Hoop ik ook. Dan ben ik er als eerste om de 3GS te kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:30:
[...]

2 jaar, maar bij 18maanden mag je al verlengen dus dat verzacht de pijn iets :P

Maar inderdaad, je kunt wel blijven wachten op de volgende, volgende, volgende... enz. Geniet van wat je nu hebt.
Ja, i.d.d. ik weet niet of voor huidige gebruikers dit nou zo interessant is allemaal. Ik heb stiekem altijd een oogje gehad op de iPhone. Afgelopen weken laaiden de geruchten op en heb ik voorgenomen er eentje te kopen zodra er een nieuwe was.

Als ik nu de 3G had gehad weet ik het niet, echt superveel zeer bijzondere features zitten er ook niet in, zo zal de volgende generatie wel pronken met de front-cam, maar hé, heb ik ooit ge-videobeld met mijn N95 8GB/HTC Touch HD, dus mis ik zoiets nou???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

iPhone importeren... welke opties kun je nou eigenlijk NIET gebruiken als je een simlock vrije iphone hebt en die met een kpn abbo gebruikt?
Ik heb nu bijvoorbeeld een KPN abbo met onbeperkt internet (wel trager dan dat van tmobile).
Dan kan ik in princiepe toch bijna alles met die phone?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Waarom brengen ze iPhone OS 3.0 nu niet uit? Ik zit er al op te wachten sinds de vorige keynote....

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat ik nog altijd jammer vind is dat de iPhone niet via WiFi zijn muziek/films synct. Je loopt je huis binnen, iPhone ziet je SSID, automatische sync vanuit je broekzak met je iTunes, je loopt je huis weer uit en je hebt alle nieuwe podcasts/playlists binnen. Zoveel handiger dan elke keer naar een dock toe moeten wandelen en via het kabeltje syncen.

Ik had stiekum gehoopt dat dit met 3.0 zou komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dreamvoid op 08-06-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Rob schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:37:
Waarom brengen ze iPhone OS 3.0 nu niet uit? Ik zit er al op te wachten sinds de vorige keynote....
Ik denk dat het te maken heeft met het de release van de nieuwe iphone ed.
Nog anderhalve week wachten, ben erg benieuwd,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamvoid schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:37:
Wat ik nog altijd jammer vind is dat de iPhone niet via WiFi zijn muziek/films synct. Je loopt je huis binnen, iPhone ziet je SSID, automatische sync vanuit je broekzak met je iTunes, je loopt je huis weer uit en je hebt alle nieuwe podcasts/playlists binnen. Zoveel handiger dan elke keer naar een dock toe moeten wandelen en via het kabeltje syncen.

Mee eens. Iedere keer weer dat aansluiten wordt je ook niet vrolijk van. Overigens zou dit wel veel van je batterij vreten, vermoed ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

Dreamvoid schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:37:

jij kunt playlists updaten als je niet thuis bent?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:36:
iPhone importeren... welke opties kun je nou eigenlijk NIET gebruiken als je een simlock vrije iphone hebt en die met een kpn abbo gebruikt?
Ik heb nu bijvoorbeeld een KPN abbo met onbeperkt internet (wel trager dan dat van tmobile).
Dan kan ik in princiepe toch bijna alles met die phone?
Als het goed is alles behalve Visual Voicemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Laatst online: 10-08 09:55
zeromussov schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:29:
De tabbladen in Safari zijn ook weer als vanouds. (dus niet bovenin, geflopt dus :p)
Ja, valt inderdaad meteen op. Wel jammer aan de ene kant, zorgde wel voor wat meer ruimte. Aan de andere kant, is dit wel wat overzichtelijker en je kunt makkelijker tabs verslepen.

Iemand anders overigens last dat wanneer je een tab versleept als een nieuwe window, dat safari hangt en crashed?

[ Voor 13% gewijzigd door sroebert op 08-06-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:39:
[...]

Als het goed is alles behalve Visual Voicemail.
Interessant.
Dan is dat prima te doen dus, benieuwd wat de prijzen gaan zijn :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Lol dat Voicecontroll werkt echt nice! Zie die video tour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackware
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zeromussov schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:29:
Jammer dat de tabs weer op de ouderwetse plek zitten, mis ze nu al bovenin mijn balk; was echt handig... :( Daar gaan mijn 20 pixels extra winst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Bah.. Ik baal ervan dat de 3GS er precies hetzelfde uit blijft zien als de 3G. Ik heb nu bijna 2 jaar een iPhone 1g. En dacht de 3G's design over te kunnen slaan. Helaas :(

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
Heb met opzet nog ff gewacht met het halen van een iPhone hier in .ca, maar moet er nu toch wel aan :P Wel jammer dat hij niet mooi matzwart is en geen front-cam heeft, maar goed, ga niet nog een jaar wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
"play more songs like this" .. En hopla, maakt automatisch een genius playlist aan en speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:38:
Mee eens. Iedere keer weer dat aansluiten wordt je ook niet vrolijk van
Ze moeten bij de volgende generatie iPhones natuurlijk ook nog wat te introduceren hebben.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
rammes schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:38:
[...]

jij kunt playlists updaten als je niet thuis bent?
Smart Playlists met "not played since xxx" of shuffle regels?

Trouwens ook handig voor als je je Touch semi-permanent in de auto (wel binnen wifi-bereik) hebt zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Dreamvoid op 08-06-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

Spike_wolf schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:40:
[...]

Interessant.
Dan is dat prima te doen dus, benieuwd wat de prijzen gaan zijn :)
Ben ik ook benieuwd naar, vervelend is alleen ben al 5 jaar klant bij T-Mobile dus kan er zo los niet een aanschaffen, moet ik echt mijn hele abonnement voor omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
The 2.26 GHz, 13-inch MacBook Pro, for a suggested retail price of $1,199 (US), includes:

· 13.3-inch widescreen LED-backlit 1280 x 800 glossy display;
· 2.26 GHz Intel Core 2 Duo with 3MB shared L2 cache;
· 1066 MHz front-side bus;
· 2GB 1066 MHz DDR3 SDRAM, expandable to 8GB;
· NVIDIA GeForce 9400M integrated graphics;
· 160GB serial ATA hard drive running at 5400 rpm, with Sudden Motion Sensor;
· a slot-load 8X SuperDrive® with double-layer support (DVD+/-R DL/DVD+/-RW/CD-RW) optical drive;
· Mini DisplayPort for video output (adapters sold separately);
· built-in AirPort Extreme® 802.11n wireless networking and Bluetooth 2.1+EDR;
· Gigabit Ethernet port;
· built-in iSight® video camera;
· two USB 2.0 ports;
· one FireWire 800 port (FireWire 400 compatible);
· SD card slot;
· one audio line in/out port, supporting both optical digital and analog;
· glass Multi-Touch trackpad and illuminated keyboard;
· built-in, 58WHr lithium polymer battery; and
· 60 Watt MagSafe® Power Adapter.
Dit is toch wel een flinke upgrade hoor! Vooral batterij: 7 uur :9 Die prijs liegt er ook niet om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

jpboere schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:46:
[...]
Dit is toch wel een flinke upgrade hoor! Vooral batterij: 7 uur :9 Die prijs liegt er ook niet om...
en er zitten tegenwoordig ook betere displays in schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hmmm, ik had stiekem alwel verwacht op een ACD 30" LED variant. Althans het huidige model stamt nog uit Juni 2004. Najha nvm, dan sparen we gewoon nog even door, totdat hij wel aangekondigd zal worden, en ik hoop toch ergens in de zomer :P

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Komt dat nieuwe voicecontrol met OS3 óf met alleen de nieuwe iPhone 3GS mee eigenlijk? :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Zegato schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:49:
Komt dat nieuwe voicecontrol met OS3 óf met alleen de nieuwe iPhone 3GS mee eigenlijk? :)
alleen 3gs

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

zoals ik het op de site van apple in de keynote zag alleen voor het nieuwe model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 21:22
Ahhh, waarom nu weer man die dit uitlegd. Ik had liever die vrouw weer. :P
Hehe, dat "cut, copy and paste" klinkt wel leuk.

[ Voor 9% gewijzigd door rimave op 08-06-2009 21:53 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:00
Net Safari 4 geïnstalleerd wat een snelheid zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik hoop alleen dat de GPS in de iPhone goed genoeg is voor TomTom. Want bij die maps applicatie gaat ie rete sloom.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Website van T-mobile laat maar een beperkt aantal abo vormen icm iphone zien...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

rimave schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:52:
[...]

Ahhh, waarom nu weer man die dit uitlegd. Ik had liever die vrouw weer. :P
Hannah?

Afbeeldingslocatie: http://www.artificialgraphics.com/wp-content/uploads/2009/03/hannah-ipod.jpg

Die was wel cute ja! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Atlas schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:53:
Ik hoop alleen dat de GPS in de iPhone goed genoeg is voor TomTom. Want bij die maps applicatie gaat ie rete sloom.
Feit dat tomtom beschikbaar zal zijn op de iphone is voor mij reden om over te stappen. De 3g heb ik om deze reden laten liggen...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

Younes schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:55:
[...]

Feit dat tomtom beschikbaar zal zijn op de iphone is voor mij reden om over te stappen. De 3g heb ik om deze reden laten liggen...
En dat is ook een van mijn rede + dan kan me beetje verrotte ipod nano ook weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Slackware schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:42:
[...]

Jammer dat de tabs weer op de ouderwetse plek zitten, mis ze nu al bovenin mijn balk; was echt handig... :( Daar gaan mijn 20 pixels extra winst..
Dat kun je met een optie weer veranderen hoor volgens mij. Ik heb ze juist in de Beta met een terminal command weer onderin gekregen. Dus zul je ze ook wel bovenin kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
  • Geen live video feed.
  • Demo gaat fout
  • Nieuwe OS (snow leopard) en niet gelijk beschikbaar + foutmelding (Your request produced an error.) op site: http://www.apple.com/nl/macosx/notify-me.html.
  • Geen informatie over de "6 extra landen" waar de 3GS een week later komt dan USA en T-mobile Nederland kan nog niets vertellen.
  • Apple.com even helemaal in de war bij de update met de nieuwe info.
  • Safari 4 alleen te gebruiken met 10.5.7.
  • Bij updaten naar 10.5.7 gaat de update server onderuit. Vervolgens doet hij alles vrolijk opnieuw.
  • Na de installatie van de update loopt mijn mac vast. Na een handmatige reboot krijg ik enge grijze schermen en start zichzelf 3x opnieuw op.
  • Geen NL taal bij de nieuwe gedeeltes op apple.nl
Ligt het aan mij of is het een beetje rommelig bij apple dit jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Ma_rK op 08-06-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
Handige vergelijkingslijst voor nieuwe iPhone!

http://store.apple.com/nl...family/iphone?mco=MTE2OTU

[ Voor 8% gewijzigd door mauricedb op 08-06-2009 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
http://www.t-mobile.nl is ook geupdate voorpagina.

[ Voor 27% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 08-06-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
Hij is stuk bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
Ma_rK schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:09:
[...]

Hij is stuk bedoel je?
hier doet hij het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/24v1fzb.png

Toch een aardige upgrade. De Mac Pro 17"van 2,66 en 320 GB standaard naar 2,8 Ghz met 500 GB. Ook de 15"heeft dezelfde upgrade naar 500 GB. Alleen wat nu het verschil tussen de 2.8 15"en 17" is behanlve de resolutie en de prijs (2099 t.o.v. 2299 is mij een vraag). Tweehonderd euro puur voor een groter scherm wel een nadenkertje...

Waarom men nu nog altijd die lage 1440 x 900 resolutie op de 15" heeft gehouden?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Laatst online: 19:55
Afbeeldingslocatie: http://g.imagehost.org/0690/naamloos_3.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 08-06-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:45

mwa

RonXP schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:52:
Enig idee hoe ik Safari 4 kan forceren elke nieuwe link in een tabblad te openen? Ik zie deze optie zo 1 2 3 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Executor16 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:00:
[...]

Dat kun je met een optie weer veranderen hoor volgens mij. Ik heb ze juist in de Beta met een terminal command weer onderin gekregen. Dus zul je ze ook wel bovenin kunnen gooien.
Weet je misschien hoe? Ik zou ze namelijk weer graag bovenaan hebben, scheelt toch weer ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
RonXP schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:52:
Ja, het verschil met de public bèta is groot!
"Top sites" verschijnt linea recta, echt mooi. Ook Google Maps met sattelite en street view is nog nooit zo snel geweest.

Was sinds de eerste RC overgestapt vanaf Firefox 3 en ben voorlopig nog niet terug in het Mozillakamp! :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Jammer dat Snow Leopard server geen verwijzingen meer lijkt te hebben naar ZFS. Het wordt niet meer genoemd op http://www.apple.com/serv...chnology/file-system.html

Erg jammer want dat was een mooie feature die hopelijk nog ooit landt in Mac OS X. Is het echt nodig? Nee. Is het een mooi filesystem? Ja zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
Spuit 11 laat maar ;)

[ Voor 87% gewijzigd door To_Tall op 08-06-2009 22:16 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Royal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:11:
[...]

Weet je misschien hoe? Ik zou ze namelijk weer graag bovenaan hebben, scheelt toch weer ruimte
In de Terminal

Tabs boven -> $ defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool YES
Tabs onder -> $ defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO

Weet niet of het nu nog steeds werkt

Edit: hier had ik het vandaan en werkte allemaal met de beta:
http://swedishcampground.com/safari-4-hidden-preferences

[ Voor 16% gewijzigd door Executor16 op 08-06-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
MarcoC schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:11:
[...]
Dat zie ik niet, vreemd.
Adblocker uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ohja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Executor16 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:16:
[...]

In de Terminal

Tabs boven -> $ defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool YES
Tabs onder -> $ defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO

Weet niet of het nu nog steeds werkt

Edit: hier had ik het vandaan en werkte allemaal met de beta:
http://swedishcampground.com/safari-4-hidden-preferences
Helaas werkt dit niet in de final Safari 4, maargoed toch maar even wachten zal ongetwijfeld nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:03
Fijn is dat, ik dacht dat de nieuwe macbooks pas over een maand of 3 zouden verschijnen. Ik heb vorige week donderdag een macbook unibody 13" aangeschaft. Voor datzelfde geld zou ik nu betere batterij en snow leopard voor 9,95 krijgen en een verlicht toetsenbord en een snellere processor. Ik heb hem bij de a-mac gekocht, iemand enig idee of ik hem misschien nog kan ruilen voor de nieuwe? Voel me op dit moment best wel bescheten door Apple eigenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Voel me op dit moment best wel bescheten door Apple eigenlijk :(
Wat zijn dit nou weer voor kul argumenten? Wanneer moet een bedrijf dan zijn producten updaten? Een jaar ervoor schreeuwen dat niemand meer iets moet kopen want er komen over een jaar nieuwe notebooks uit? En de mensen die een jaar en een dag geleden er 1 hebben gekocht. Wat dan?
Beetje kort door de bocht zeg.....

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Deviruchi schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:21:
Fijn is dat, ik dacht dat de nieuwe macbooks pas over een maand of 3 zouden verschijnen. Ik heb vorige week donderdag een macbook unibody 13" aangeschaft. Voor datzelfde geld zou ik nu betere batterij en snow leopard voor 9,95 krijgen en een verlicht toetsenbord en een snellere processor. Ik heb hem bij de a-mac gekocht, iemand enig idee of ik hem misschien nog kan ruilen voor de nieuwe? Voel me op dit moment best wel bescheten door Apple eigenlijk :(
Het is niet handig om zoiets (iphone, macbook etc) net voor een WWDC te kopen. Dit is gewoon je eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Gerwin schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:10:
[afbeelding]

Toch een aardige upgrade. De Mac Pro 17"van 2,66 en 320 GB standaard naar 2,8 Ghz met 500 GB. Ook de 15"heeft dezelfde upgrade naar 500 GB. Alleen wat nu het verschil tussen de 2.8 15"en 17" is behanlve de resolutie en de prijs (2099 t.o.v. 2299 is mij een vraag). Tweehonderd euro puur voor een groter scherm wel een nadenkertje...

Waarom men nu nog altijd die lage 1440 x 900 resolutie op de 15" heeft gehouden?
En nog een klein verschil: één extra USB-poort en een expresscardslot.
Maar dat is de €200,- misschien ook niet waard. Ze zijn beiden voor een iets andere doelgroep.

Erg jammer dat ze het expresscardslot weg hebben gehaald bij de MBP's tot 17".
Ik ben me de laatste weken aan't oriënteren voor een extern opslagsysteem met RAID0-ondersteuning: ESATA (via een Expresscardslot) haalt verreweg de beste snelheden in vergelijking met USB2.0 en FW800. Met video-editen is het eigenlijk wel een must om zoiets te hebben. Die groep wordt nu nog maar één keuze gegeven op de mobiele markt...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:03
Atlas schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:23:
[...]

[...]

Wat zijn dit nou weer voor kul argumenten? Wanneer moet een bedrijf dan zijn producten updaten? Een jaar ervoor schreeuwen dat niemand meer iets moet kopen want er komen over een jaar nieuwe notebooks uit? En de mensen die een jaar en een dag geleden er 1 hebben gekocht. Wat dan?
Beetje kort door de bocht zeg.....
Heb je gelijk in en het is ook mijn eigen schuld, maar daardoor voel ik me nog wel bescheten over mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Om toch deze post van nuttige info te voorzien:
[Video: http://clipsyndicate.com/publish/video/618080?wpid=0]
Apple introduces new iPhone

Reageer er maar verder liever helemaal niet op en beperk je tot een topic report. Zie ook Het algemeen beleid #reageren.

[ Voor 92% gewijzigd door een moderator op 08-06-2009 22:57 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Weet niet of ik die nieuwe MPB wil. Mijn MBP 15" is nu ter reparatie, komt morgen oid terug. Als hij er nu weer iets mis mee is, dan krijg ik een nieuwe. Krijg ik dan die nieuwe of nog de oude? Ik heb de goedkoopste oude, met eigen 500GB HD, maar ik zie zo niet 123 welke er dan bij hoort. De nieuwe goedkoopste heeft geen 9600GT meer, die wil ik dus absoluut niet.

Iemand meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Vaak hebben ze nog een voorraad, die wordt dan voor reparaties gebruikt. Komt wel eens voor dat die op is, en dat ze je dan een vergelijkbaar nieuw product geven. Op dit moment lijkt mij dat sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Zegato schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:25:
[...]

En nog een klein verschil: één extra USB-poort en een expresscardslot.
Maar dat is de €200,- misschien ook niet waard. Ze zijn beiden voor een iets andere doelgroep.

Erg jammer dat ze het expresscardslot weg hebben gehaald bij de MBP's tot 17".
Ik ben me de laatste weken aan't oriënteren voor een extern opslagsysteem met RAID0-ondersteuning: ESATA (via een Expresscardslot) haalt verreweg de beste snelheden in vergelijking met USB2.0 en FW800. Met video-editen is het eigenlijk wel een must om zoiets te hebben. Die groep wordt nu nog maar één keuze gegeven op de mobiele markt...
SSD (al zijn die nog wat klein :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
En weer open, mochten jullie iets zien wat desondanks niet door de beugel kan, maak dan een TR aan :)

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 08-06-2009 23:01 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Hoedje schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:33:
En weer open, mochten jullie iets zien wat desondanks niet door de beugel kan, maak dan een TR aan :)
en jij niet meer van die grapjes maken.. bananen eten .. moest na het lezen een doekje pakken!! :D

ontopic: ik vind het apart dat t-mobile geen info (wil) geven. je zou denken dat ze hier direct op in springen toch?

[ Voor 16% gewijzigd door rammes op 08-06-2009 23:07 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wát? Geen gele iPhone met fluffy bunny's? :( :P

Ben heel benieuwd of T-Mobile met een omruilactie komt, maar ik vrees eigenlijk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

rammes schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:04:
[...]

en jij niet meer van die grapjes maken.. bananen eten .. moest na het lezen een doekje pakken!! :D

ontopic: ik vind het apart dat t-mobile geen info (wil) geven. je zou denken dat ze hier direct op in springen toch?
Eigenlijk heel logisch, ze moeten eerst nog onderhandelen en afspraken maken.

R.D50

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.