Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Koopje.. Maar wanneerTlighT schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:47:
$30 is geen prijs voor zo'n upgrade. Hulde voor Apple!
September...
[ Voor 4% gewijzigd door Erhnam op 08-06-2009 19:48 ]
http://www.xbmcfreak.nl/
[ Voor 3% gewijzigd door IJnte op 08-06-2009 19:49 ]
Video encoden is tot daaraan toe, maar de huidige Mail is echt traag als dikke stront met grote mailboxes. Als Snow Leopard dat fixt koop ik het direct want dat is 1 van mijn grootste ergernissen in Leopard.TlighT schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:45:
[...]
Dat merk je wel als je HD video gaat encoden of 40 megapixel plaatjes gaat bewerken. O.a. de Apple pro apps en de Adobe apps gaan hiervan gebruik maken en wat dat betreft is Snow Leopard een van de beste OS upgrades sinds tijden.
Nou, ik heb niets veranderd volgens mij hoor. Misschien dat ik in tweede instantie wat heb toegevoegd.me_mrtn schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:47:
[...]
Ik heb hier een andere tab openstaan met je unedited posts. Maargoed, ik ga de troll niet feeden.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Service packs zijn bij MS gratis
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Alle intel macs.zonoskar schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:49:
Ze zeggen snow leopard for intel Apples past and present. Maar mijn oude Macbook pro met core duo (de eerste intel dus) wordt toch niet ondersteund, of wel? Weet iemand dit al?
Vind dat nog wel redelijk snel hoor, in ieder geval voor dat Windows 7 uit komt
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waarom zou jouw MacBook niet ondersteund worden?zonoskar schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:49:
Ze zeggen snow leopard for intel Apples past and present. Maar mijn oude Macbook pro met core duo (de eerste intel dus) wordt toch niet ondersteund, of wel? Weet iemand dit al?
Verder wel weinig veranderingen, wat meer Exposé eye candy maar exchange heb je thuis niets aan en het hele 64 bit verhaal hebben we ook al bij Leopard aan mogen horen.
Verwijderd
Ook Snow Leopard krijgt alle 64-bit libraries (en de nieuwe 64-bit kernel) ook nog in 32-bit versie mee, dus ja de Core Duo's worden nog ondersteund.zonoskar schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:49:
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
W7 is ook een upgrade van Vista.CLB schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:52:
Jongens, dit SL is gewoon een upgrade van de huidige Leopard, is geen nieuw OS, dus niet vergelijkbaar met W7.
Ze draaien allebei iPhone OS... Niet echt vertekenend imo.Toch schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:52:
Beetje vertekenend, 40 miljoen iPhones én iPod Touches
Geldt dat ook voor die oude core solo's?Dreamvoid schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:52:
[...]
Ook Snow Leopard krijgt alle 64-bit libraries (en de nieuwe 64-bit kernel) ook nog in 32-bit versie mee, dus ja de Core Duo's worden nog ondersteund.
Dat zeggen ze toch ook, iPhone OS devices?Toch schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:52:
Beetje vertekenend, 40 miljoen iPhones én iPod Touches
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
Uiteindelijk is het toch vooral interessant hoeveel telefoons Apple verkoopt, aangezien de iPod al goed liep, de GSM-markt moest nog helemaal veroverd worden. Ben dus wel benieuwd hoeveel iPhones er zijn verkocht.MarcoC schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:53:
[...]
Ze draaien allebei iPhone OS... Niet echt vertekenend imo.
W7 is een opzich zelf staand OS...
De oude Core Solo's verschillen niet veel met de Core Duo's (zelfde instructieset, alleen maar 1 core).
Dat wordt nog een lastige discussie hoor. Op het eerste gezicht zitten er inderdaad weinig nieuwe functies in, maar aan de andere kant is wel een groot deel van de codebase aangepast. Ik denk dat het qua investering aan Apples kant net zo duur was andere nieuwe versies van OS X.CLB schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:52:
Jongens, dit SL is gewoon een upgrade van de huidige Leopard, is geen nieuw OS, dus niet vergelijkbaar met W7.
Aan de gebruikerskant was het wellicht lastiger om de $129 te rechtvaardigen, ik denk dat ze mede daarom voor deze stap hebben gekozen.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Nou, elk iPhone OS device is een potentiële klant voor App Store developers, dus ik vind het wel een interessant gegeven eigenlijk.Toch schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:55:
[...]
Uiteindelijk is het toch vooral interessant hoeveel telefoons Apple verkoopt, aangezien de iPod al goed liep, de GSM-markt moest nog helemaal veroverd worden. Ben dus wel benieuwd hoeveel iPhones er zijn verkocht.
Verwijderd
...en Microsoft is ook met upgrades aan het stunten, dan ga je als Apple geen ammo aan de vijand geven. Een 129 dollar prijskaartje zou door MS genadeloos in reclames worden benadrukt.Hertog schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:55:
[...]
Aan de gebruikerskant was het wellicht lastiger om de $129 te rechtvaardigen, ik denk dat ze mede daarom voor deze stap hebben gekozen.
in ieder geval, als win7 een nieuw os is, is SL dat ook..
als het uiterlijk niet veranderd wordt wil dat niet zeggen dat het geen nieuw os is
Deden ze vorig jaar ookMiki schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:58:
review iPhone OS 3.0 "nog steeds" op scale-model van de iPhone 3G. Zie zilveren rand...
Ben wel toe aan vervanging voor mn 13" macbook
Verwijderd
ben ik volledig mee akoord.leutscher schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:57:
zo te zien is SL een behoorlijk nieuw os hoor...
in ieder geval, als win7 een nieuw os is, is SL dat ook..
als het uiterlijk niet veranderd wordt wil dat niet zeggen dat het geen nieuw os is
- Copy Paste
- Undo Support
- API's voor toetsenbord
- Landscape, nu in alle key applicaties
- MMS (in 67 landen support voor MMS)
- Search door alle key applicaties
- Spotlight (ook een search)
- iTunes: Huren en kopen van video's

Nog lolliger is dat AT&T pas eind van de zomer MMS ondersteunt op hun netwerk. In 2009 LOLAjaxArena schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:59:
Wel leuk om te zien dat er geklapt wordt om het feit dat MMS'en mogelijk wordt. Hij vertelt het ook zo mooi, alsof er een revolutionair nieuwe mogelijkheid is gecreeerd voor een phone.
Ik vind het al heel wat dat ze het er in stoppen. Achterhaalde techniek als je al mail en onbeperkt internet hebt..AjaxArena schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:59:
Wel leuk om te zien dat er geklapt wordt om het feit dat MMS'en mogelijk wordt. Hij vertelt het ook zo mooi, alsof er een revolutionair nieuwe mogelijkheid is gecreeerd voor een phone.
yeah, maarja dat zie je bijna bij elke keynote van apple weer terug komen...AjaxArena schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:59:
Omdat er geen 64bit support in zit. Dat dacht ik iig. En ik dacht dat Snow Leopard alleen nog 64bit ondersteund.Zoefff schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:50:
Waarom zou jouw MacBook niet ondersteund worden?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
IJnte schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:00:
iphone OS 3.0 nu.. meer dan 100 nieuwe features:
- Copy Paste
Misschien niet goed te zien, maar hij is er wel hoor. Rechtsboven zijn duim.MarcoC schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:01:
[afbeelding]
Nou Miki, waar is de chromen rand nu heen?
"nog steeds" < tussen " en " ...you do the mathMarcoC schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:01:
[afbeelding]
Edit:
@hierboven... niet eens opgevallen

[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 08-06-2009 20:03 ]
Bij zijn duimMarcoC schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:01:
[afbeelding]
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Nee, alleen Intel, geen PPC. Maar alle Intel Macs worden ondersteund.zonoskar schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:02:
[...]
Omdat er geen 64bit support in zit. Dat dacht ik iig. En ik dacht dat Snow Leopard alleen nog 64bit ondersteund.

Kijk eens goed boven de duim.MarcoC schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:01:
[afbeelding]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Boven die duim...?MarcoC schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:01:
[afbeelding]

Ahahaha, prachtig. Als AT&T naast MMS dit ook niet aan kan.. ouch.11:02AM "This works with Macs and PCs, wired over USB, or wireless with Bluetooth. It is a seamless experience. There's no need to run any software once it's turned on. This requires carrier support. We have 22 partners in 44 countries..." No mention of AT&T. What!?
11:02AM The audience is not happy.
[ Voor 10% gewijzigd door wacco op 08-06-2009 20:05 . Reden: Even volgorde naar lees-richting aangepast. ]
Nu maar hopen dat T-Mobile NL het ook toelaat
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Voor MobileMe user! Als je je iPhone kwijt bent!!
Het is natuurlijk ook buitengewoon triestMarcoC schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:06:
De Engelstalige forums zullen zo wel ontploffen over AT&T.
Oftewel, wij weten altijd waar je uithangt.11:06AM "Hopefully you haven't had a 30 Rock experience, but this is why we created Find My iPhone. If you lose or misplace the phone, you can login to MobileMe on any browser and it will show you where the phone is." Wow -- big applause.

Ik ben continu mijn iPhone kwijt, maar ik vraag me af of die functie nauwkeurig genoeg is om dat ding terug te vinden binnen mijn eigen huis.
Ik gebruik meestal een andere telefoon om mijn iPhone te bellen en dan luister ik uit welke richting mijn ringtone komt.
Format HD [ ]IJnte schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:08:
Lol, je kan em remote wissen!!
Selfdestruct [x]

[ Voor 6% gewijzigd door Dreamvoid op 08-06-2009 20:10 ]
This is for paid apps only, free apps remain free for the lifetime of the app (no possible in-app purchase to trick you).
Zit daar ook een GPS locator bij?Dreamvoid schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:10:
De aloude Blackberry "Remote Wipe" functie zeg maar
Zou mooi zijn: "Uw iPhone ligt op het tafeltje naast de bank, onder de drie tijdschriften".TlighT schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:09:
[...]
Ik ben continu mijn iPhone kwijt, maar ik vraag me af of die functie nauwkeurig genoeg is om dat ding terug te vinden binnen mijn eigen huis.
[ Voor 40% gewijzigd door MarcoC op 08-06-2009 20:11 ]
Ik zie nog altijd geen reden voor een compleet nieuw model iPhone.MarcoC schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:11:
Waar blijft de nieuwe iPhone, word nu een beetje zenuwachtig. Misschien kunnen zie die Locate iPhone functie even gebruiken om de nieuwe op te zoeken.
Al 2 jaar

[ Voor 23% gewijzigd door CrazyBernie op 08-06-2009 20:14 ]
De contracten van de eerste generatie iPhone lopen af, dan moet je toch wat nieuws bieden. De iPhone 3G is ook alweer een jaar oud. Daarnaast moet je gewoon elk jaar updaten om niet vergeten te worden.CyBeR schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:12:
[...]
Ik zie nog altijd geen reden voor een compleet nieuw model iPhone.
Een mogelijkheid om de camera aan het streamen te zetten zou wel grappig zijn geweest.Hertog schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:11:
[...]
Zou mooi zijn: "Uw iPhone ligt op het tafeltje naast de bank, onder de drie tijdschriften".
[ Voor 30% gewijzigd door Z-Dragon op 08-06-2009 20:16 ]
^ Wat hij zegt.
Dit topic is gesloten.