@Bonbridge, k vind ze alle vier mooi, de eerst had misschien net wat meer gekropt gekund zodat de bumper en de spiegel er niet op staan. De andere drie heb ik niks op aan te merken.
@wavemaster100, vind m wel mooi zo in t zwart wit, maar ik zie liever die hele auto eerlijk gezegd. Maar wel echt creatief in beeld gebracht!

daarvoor.
@Richard!, Volgens mij ben ik die luxemburger tegengekomen op de binnendoor weg richting luxemburg in duitsland haha. Maar mooi gepanned en knap gekaderd ik had het zeker niet beter kunnen doen!
@benny-d, ik wist niet dat ze met zo'n onbetaalbare klassiekers nog race-ten. Mooie auto's dus garant voor mooie plaatjes, al had ik het bij de lancia mooier gevonden als hij de foto in reed ipv eruit, dus meer plaats voor de auto dan achter de auto.
@Marc H, vind ze wat snapshotterig, de eerste had de dof beter gekunt, de tweede is in mijn ogen gewoon teveel bewogen/niet goed genoeg kunnen pannen omdat de auto te dichtbij/te snel was. En de derde is een stuk beter maar de dof is erg druk (ook moeilijk tegen te gaan natuurlijk bij zo'n evenement).
Ben ff t commentaar geven moe, de rest doe ik morgen wel of zo
Hier eindelijk de verbetering van mijn eigen foto die ik zocht:
P1100011-Edit1.jpg by
ed-oorklep, on Flickr
Niet zo vol actie als veel foto's in dit topic maar vond dit wel een mooie 'poser' van mijn eigen hok en wie heeft daar nu niet een voorliefde voor