Toon posts:

Terugkerende foutieve prijzen

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:

• Kuusje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:27
pricewatch: MSI Optix G24C4 Zwart

Het coolblue refurb item linkt naar het non-refurb item (wat niet voorradig is). De prijs in de PW klopt ook niet. Dit lijkt Coolblue specifiek.

Team anti-scalp

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:46
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar als ik zoek op de Hue Smart plug zie ik in het overzicht: “vanaf €23,57”.

Vervolgens als ik daarop klik is die nergens voor die prijs te vinden, ook niet ex verzendkosten. Hoe zit dit? Zie ik iets iver het hoofd?

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:56
DCNY schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:56:
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar als ik zoek op de Hue Smart plug zie ik in het overzicht: “vanaf €23,57”.

Vervolgens als ik daarop klik is die nergens voor die prijs te vinden, ook niet ex verzendkosten. Hoe zit dit? Zie ik iets iver het hoofd?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Proshop.nl bied hem aan voor die prijs, maar met ~7euro verzendkosten.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• N1craM
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 04-05-2022
pricewatch: Corsair Dark Core RGB Pro Wireless Gaming Mouse
Laagste prijs (€64,99) verwijst naar een refurbished product bij NoRRod. KLIK

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:28
Hoop dat ik hier juist zit. Bij product ASUS dual GeForce RTX 2060 V2 zit er in de historische prijs data een datapunt van ruim 12000 euro. Hierdoor wordt de hele grafiek plat gedrukt.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het "meldpunt" zie ik niet als ik met de muis over de prijs hover. Daarom maar zo:

• Melding betreft: pricewatch: Sony PlayStation 5 Digital Edition Wit, Zwart
• Het gaat om de shop: reBuy
• Toelichting: prijzen kloppen niet (veel te hoog).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Bor Dat komt omdat het om refurbished gaat, dan is er geen link naar meldpunt, iets dat in 2020 al bekend was maar blijkbaar nog altijd geen oplossing voor is...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:46
Op mobiel werkt de on-hover functie niet om te melden. Daarom hier.

Alle oppo find X 5 pro prijzen linken naar de lite i.p.v. de pro

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:39

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Topicstarter
PROnline schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 04:30:
Op mobiel werkt de on-hover functie niet om te melden. Daarom hier.

Alle oppo find X 5 pro prijzen linken naar de lite i.p.v. de pro
Thanks voor de melding. De EAN-codes voor de Lite en Pro waren door elkaar geraakt. Dit is gefixt en de koppelingen staan nu weer goed :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• N1craM
  • Laatst online: 04-05-2022
• Melding betreft: pricewatch: Hitachi 0F27604, 10TB
• Het gaat om de shop: CentralPoint
• Toelichting: Link gaat naar de 4TB versie bij CP, geen 10TB

[Voor 48% gewijzigd door N1craM op 07-03-2022 10:15]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeeAitch
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-01 13:43
• Melding betreft: pricewatch: HP Color LaserJet Pro MFP M282nw
• Het gaat om de shop: Deprinterstore
• Toelichting: Betreft een refurbished product, maar staat als nieuw in de PW. Overigens zijn alle (of bijna alle) producten van deze shop refurb, maar staan tussen nieuw.

[Voor 3% gewijzigd door DeeAitch op 08-03-2022 10:58]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23
DeeAitch schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:58:
• Melding betreft: pricewatch: HP Color LaserJet Pro MFP M282nw
• Het gaat om de shop: Deprinterstore
• Toelichting: Betreft een refurbished product, maar staat als nieuw in de PW. Overigens zijn alle (of bijna alle) producten van deze shop refurb, maar staan tussen nieuw.
Nog los van het feit dat deze printer daar niet te bestellen is geweest de afgelopen dagen

ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!

• holywaffle
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-01 16:50
• Melding betreft: pricewatch: Battlefield 2042, PS5
• Het gaat om de shop: https://www.coolblue.be/n...battlefield-2042-ps5.html
• Toelichting: De coolblue prijs is niet te zien op de pricewatch pagina. Dit geldt voor meerdere ps5 games

• Daantje19
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-02 11:57
• Melding betreft: https://tweakers.net/pric...ssey-x-tr-01a-zilver.html
• Het gaat om de shop: Digimaxx
• Toelichting: Er wordt naar een ander product gelinkt, daarom ook de foutieve prijs

Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 17:13
• Melding betreft: https://tweakers.net/pric...lg-oled55c16la-zwart.html
• Het gaat om de shop: MediaMarkt
• Toelichting: Een LG OLED55C16LA Zwart onder de €1000? Dat valt vies tegen als je dan naar de website gaat waar hij uiteindelijk €1144 is.

Mogelijk de verwarring van oud (2020) t.o.v. nieuw (2021) maar daar maakt de Pricewatch weer geen onderscheid in.

Diablo 3 - WoW - Steam

• Stranger__NL
  • Laatst online: 28-01 18:09
• Melding betreft: pricewatch: Dell XPS 13 9360HVW8J
• Het gaat om de shop: https://www.estunt.nl/
• Toelichting: Refurbished prijs. Deze kun je niet melden (knopje ontbreekt). Maar die prijs is niet voor het genoemde product. Veel lagere resolutie, veel minder GB mem, ... etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 14:29
Ik weet niet of dit het juist meldpunt is, maar waar kan ik producten melden die dubbel vermeld staan? Het gaat hier om 2 gevallen van een identiek product, waarbij de een wel de prijzen vermeld heeft staan, maar niet de reviews. De andere heeft geen prijzen vermeld staan, maar wel de reviews. Mergen lijkt me dus de juiste oplossing.

Zit ik hier goed? Zo ja, dan zal ik toelichten om welke producten het precies gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@MooDyBLueS Je zou het via de specificaties verbeteren link in het opmerkingenveld kunnen doen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09-01 21:20
Geen herhalende fout maar toch doe ik het even zo omdat ik op mobiel geen rechtermuisknop heb....

• Melding betreft: pricewatch: Nokia Steel HR (40mm) Zwart (Zwart)
• Het gaat om de shop: Amazon
• Toelichting: Lijkt naar een weegschaal IPV een horloge. Daardoor dus een veel lagere prijs.

Edit: En de tweede horloge...

• Melding betreft: pricewatch: Nokia Steel HR (40mm) Zwart (Zwart)
• Toelichting: Lijkt naar een weegschaal IPV een horloge. Daardoor dus een veel lagere prijs.

[Voor 30% gewijzigd door Ashundi op 27-05-2022 12:28]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

• Melding betreft: pricewatch: Dell UltraSharp U2415 Zwart
• Het gaat om de shop: Estunt.nl (Refurbished)
• Toelichting: Webshop mist verzendkosten in de Pricewatch, waardoor prijzen nu €4,95 goedkoper lijken dan dat ze zijn.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• timoootjex
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:31
Betreft: pricewatch: Apple iPhone 12 128GB Zwart
Het gaat om de shop: All In One Systems
Toelichting: opvallend lage prijs die denk ik niet klopt want
Beschikbaarheid: Niet op voorraad
Let op! Dit artikel is momenteel niet voorradig.

[Voor 17% gewijzigd door timoootjex op 07-07-2022 14:18]

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:28
Het gaat nog een dikke week duren voor ik weer een muis in mijn handen kan nemen, maar deze wilde ik toch graag melden. Amazon triggerde mijn prijsalerts (met email melding en alles) voor een advertentie voor een Prime lidmaatschap 8)7

• Melding betreft: pricewatch: Philips TAM4505
• Toelichting: De vermelde prijs geldt alleen wanneer je direct een Prime lidmaatschap aangaat. Als je dat niet wilt geldt gewoon de reguliere prijs.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
Jerrythafast schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:31:
Het gaat nog een dikke week duren voor ik weer een muis in mijn handen kan nemen, maar deze wilde ik toch graag melden. Amazon triggerde mijn prijsalerts (met email melding en alles) voor een advertentie voor een Prime lidmaatschap 8)7

• Melding betreft: pricewatch: Philips TAM4505
• Toelichting: De vermelde prijs geldt alleen wanneer je direct een Prime lidmaatschap aangaat. Als je dat niet wilt geldt gewoon de reguliere prijs.
De hele pricewatch stond er gisteren op 'Prime day' vol mee, inclusief het complete grootste prijsdalersoverzicht. Heb verschillende prijzen als onjuist gemeld. Noem me een zeiker, maar concurreren met prijzen die alleen gelden als je een abonnement afneemt (verborgen kosten / poging tot 'lock in') voelt als concurrentievervalsing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stranger__NL
  • Laatst online: 28-01 18:09
• Melding betreft: pricewatch: Samsung 980 1TB
• Het gaat om de shop: CoolBlue - Refurbished prijs
• Toelichting: Prijs staat al 3 dagen online maar er is helemaal geen 2e kans product.

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09
Hoop dit ook de juiste plaats is om missende koppelingen te melden:

• Melding betreft: pricewatch: Withings Scanwatch Horizon Blauw (RVS)
• Het gaat om de shop: Amazon.nl
• Toelichting: Hier te vinden bij Amazon: http://amazon.nl/Withings...id=pla-1434084416134&th=1

11.630Wp Solar edge. 6kW Lucht-Lucht WTW, VW Passat GTE, OpenHab

• Rabb
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-01 11:09
• Melding betreft: Kingston DataTraveler microDuo 16GB Zwart
• Het gaat om de shop: https://www.amazon.nl
• Toelichting: De Kingston DataTraveler van €13,99 (minimum prijs op dit moment) is gekoppeld aan een Dual Monitor dockingstation van €245,-.

Greetings, Rabb.

• Orfu
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
• Melding betreft:https://tweakers.net/spea...200_p1392102/vergelijken/
• Het gaat om de shop: Audio Forum
• Toelichting: Alleen per set van twee te bestellen. Alle andere shops tonen zoals het hoort prijs voor twee stuks (de set). Hierdoor lijkt het alsof audio forum de helft goedkoper is in vergelijking tot andere shops. Is dus niet zo. En deze speakers worden alleen per set van twee verkocht

• HellboyFromHell
  • Laatst online: 26-11-2022
uitvoering: Gravity SP 3202 VT

Prijs van Amazon klopt niet.
Is niet hetzelfde product.

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:23
• Melding betreft: uitvoering: HP M555x
• Het gaat om de shop: Amazon.nl Marketplace
• Toelichting: De link en de prijs zijn van een heel ander product.

Hallo!

• Mantaray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-02 21:30

Mantaray

Silicon Graphics rulez

HelloTV heeft ongeveer het hele systeem gespam’ed met fake aanbiedingen en refurbished acties.

Wireless speakers, tv’s, vanalles.

Je komt op lege 404 paginas terecht en op de orginele product pagina waar het de ‘normale’ prijs is.
Tweakers doe hier iets aan!
Desnoods blokkeer ze voor 1 maand…

Specs system1: can't be bothered to update

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:08
(Hoe) worden webshops die aan de lopende band verkeerde data aanleveren bestraft?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@RoestVrijStaal Ik zou zeggen, lees de soap over MaxICT maar eens :P Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Oscar Wilde

• tweak4all
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-01 22:42
URL:
uitvoering: HP Omen Encoder (Qwerty US)

Winkels:
- Alternate.nl
- via bol.com, twizzo.nl (ook Alternate.nl)

Toelichting:
Gisteren verwijderd, vandaag opnieuw "weer verkeerd".
Toetsenbord-indeling klopt niet, het is geen Querty(US) toetsenbord.
Op bol.com geen specificaties.

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:41
• Melding betreft: uitvoering: Medion Erazer Engineer P15 MD35144
• Het gaat om de shop: Amazon.com.be
• Toelichting: Er wordt gelinkt naar een Relaxdays Mango-snijder in plaats van de Medion in kwestie (https://www.amazon.com.be/dp/B07NPS6J5L/)

• svennd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-01 13:35
• Melding betreft: uitvoering: Sony LinkBuds S (Zwart)
• Het gaat om de shop: ???
• Toelichting: Ik heb een prijsalert gezet op 110 euro, en krijg iedere dag een mailtje dat de prijs gezakt is naar € 54,95 euro. Gezien de laagste prijs 119 euro is klopt dit uiteraard niet.

• JerryA
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-01 17:59
• Melding betreft: uitvoering: Dell Latitude 7280-XCFDM
• Het gaat om de shop: Refurbished.nl
• Toelichting: Er staan meerdere versies van dit model onder dezelfde pagina. Dus ook verschillende specs

http://downloadmorerem.com/

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Let op:
Hier graag alleen terugkerende foutieve prijzen of koppelingen
Voor eenmalige fouten hebben we het meldpunt. Deze kan je bereiken door met je muis over de verkeerde totaalprijs te gaan en te klikken op "Onjuiste prijs melden", waarna je de melding kwijt kan.

Als het toch om een prijs gaat die onterecht blijft terugkomen, ondanks dat deze al eens is verwijderd, maak dan een melding in dit topic. Kopieer onderstaande code in je post, en op de plaats van de haakjes (< en >) en de voorbeeldtekst je melding.
code:
1
2
3
[*]Melding betreft: <URL product>
[*]Het gaat om de shop: <Naam winkel>
[*]Toelichting: <Toelichting>

Meld zoveel mogelijk foute terugkerende prijzen/koppelingen in één post, maar ga geen dingen toevoegen als iemand van de crew al langs is geweest, want dan wordt je wijziging hoogstwaarschijnlijk over het hoofd gezien.

Zie voor uitgebreide info de Topicstart.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee