(oud)Foute prijzen, levertijden of koppelingen

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 66.155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:53

Mooijekind

Manager Product Content
Topicstarter
@Gwaihir Als we een prijsmelding krijgen en het is een grote afwijking dan passen we idd ook de grafiek aan op dat moment. Dit kunnen we echter pas sinds een klein jaar doen. Echter bij kleinere afwijkingen als we niet zeker weten dat het foutief was laten we het staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
@Mooijekind Da's goed om te horen :).

En onlangs dan kennelijk even gemist, dus ik reply wel even op je mailtje van 16 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:58
• Melding betreft: uitvoering: AMD Ryzen 9 9950X3D Boxed
• Het gaat om de shop: Amazon Marketplace
• Toelichting: De 3rd party die via Amazon verkoopt heeft de nodige recensies dat hij refurbished meuk aan het verkopen is.

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:53

Mooijekind

Manager Product Content
Topicstarter
@ThaStealth Misschien dat er op moment van melden een andere 3rd party bij stond maar degene die er nu staat heeft maar 1 melding over 2e hands product. Ik zie dus geen reden om deze prijs/shop te blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:58
Mooijekind schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:36:
@ThaStealth Misschien dat er op moment van melden een andere 3rd party bij stond maar degene die er nu staat heeft maar 1 melding over 2e hands product. Ik zie dus geen reden om deze prijs/shop te blokkeren.
Ja, was inderdaad een andere partij. Maar om eerlijk te zijn: zo word de pricewatch wel een stuk nuttelozer voor mij als ik eerst Amazon eruit moet gaan filteren (wat ik pas zie als ik op "bestelkosten berekenen" klik. Ik snap dat jullie een contract met Amazon hebben, en hierdoor inkomsten hebben en ze niet uit de PW willen schoppen. Maar maak dan een optie dat ik in een eerder stadium Amazon al niet zie als ik producten aan het bij elkaar klikken

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-08 14:21
Dag dag,

Was op zoek naar een dj controller en kwam deze beauty tegen maar de links in de pricewatch gaan naar verkeerde producten. komt op het zelfde product uit in alle 3 de webshops.

https://tweakers.net/pricewatch/1886938/reloop-touch.html

de prijs van het product klopt ook niet fyi, hij pakt de prijs van de handdoek droger achter de links.

[ Voor 16% gewijzigd door maubaan op 06-06-2025 09:12 ]

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
maubaan schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:11:
Dag dag,

Was op zoek naar een dj controller en kwam deze beauty tegen maar de links in de pricewatch gaan naar verkeerde producten. komt op het zelfde product uit in alle 3 de webshops.

https://tweakers.net/pricewatch/1886938/reloop-touch.html

de prijs van het product klopt ook niet fyi, hij pakt de prijs van de handdoek droger achter de links.
Daar ging een koppeling mis vanwege een te algemene SKU-code (TOUCH), waardoor er verkeerde aannames werden gedaan. Ik heb wat zaken op de blocklist gezet en de shops gelijk maar weggehaald, die verkopen deze DJ controller toch niet, dus daar missen we niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
De manier van melden is aangepast, waardoor ook mobiele gebruikers nu direct een melding kunnen doen. Voor meer informatie is het nieuwe topic: Foute prijzen, levertijden of koppelingen.

[ Voor 17% gewijzigd door Glaanie op 10-06-2025 10:13 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.