Terugkerende foutieve prijzen

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:46

Glaanie

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:47

Mooijekind

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 11:16

henry_boy

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

Euphanasia

Introductie
Dit topic is bedoeld voor het melden van foutieve terugkerende prijzen (of koppelingen) in de pricewatch. Er zijn koppelingen naar de winkels waardoor meermalen per dag automatisch de prijzen bijgewerkt worden, en het kan gebeuren dat deze wel eens fout ingesteld zijn, waardoor de foute prijs steeds terugkeert.

Waar kan ik het meldpunt voor verkeerde prijzen of koppelingen vinden :?
Open het prijsoverzicht (zoals deze pagina) en ga met je muis over de totaalprijs. In de popup met het totaalprijsoverzicht die volgt staat een linkje genaamd Onjuiste prijs melden.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000566037.png

Hoewel de naam van de link anders doet vermoeden, kan je hier dus ook verkeerde koppelingen melden (bijvoorbeeld deeplink gaat naar een 120GB variant ipv 240GB). Ook foute levertijden kan je hier kwijt. Type dan je melding in het tekstveld en klik op Verstuur melding.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000566038.png

Het meldpunt wordt vrijwel elke werkdag bijgewerkt, dus het kan soms eventjes duren voor je melding verwerkt is. Je krijgt altijd een mailtje als je melding is afgehandeld. Mocht dit om de een of andere reden lang blijven liggen (langer dan 3 werkdagen), mag je ook een melding maken in dit topic. Vermeld er dan wel bij dat je al een melding hebt gedaan via het meldpunt.

Mobiele en andere muisloze gebruikers kunnen helaas geen melding maken. Als je niet snel toegang hebt tot een laptop of desktop, mag je bij hoge uitzondering ook voor een losse melding (dus niet perse terugkerend) een post maken in dit topic ;)

Ik zie verkeerde (maand)prijzen bij telefoon/abo-combinaties :?
Het klopt dat het niet klopt. Erg cryptisch, maar het komt erop neer dat ons huidig systeem niet is ingericht op de telefoonabonnementen met aparte toestelprijzen bovenop het basisabonnement. Bij enkele abonnementen is dit het geval, waardoor je daar verkeerde prijzen blijft zien. Wij zijn aan het werken aan een oplossing voor dit probleem, naar verwachting zal dit in de loop van 2015 worden opgepakt.

Hoe we de meldingen graag zien
Kopieer onderstaande code in je post, en op de plaats van de haakjes (< en >) en de voorbeeldtekst je melding.
code:
1
2
3
[*]Melding betreft: <URL product>
[*]Het gaat om de shop: <Naam winkel>
[*]Toelichting: <Toelichting>

Meld zoveel mogelijk foute terugkerende koppelingen in één post, maar ga geen dingen toevoegen als iemand van de crew al langs is geweest, want dan wordt je wijziging hoogstwaarschijnlijk over het hoofd gezien. Zorg er verder voor dat je zeker weet dat hetgeen je wil melden echt een terugkerende prijs is en geen eenmalige fout, hiervoor hebben we het meldpunt, zoals beschreven hierboven.

Wat we niet in dit topic willen zien
• Andere meldingen over prijzen in het algemeen of andere productverbeteringen. Deze kunnen via het meldpunt zoals te vinden onder de naam "Verbeter productgegevens" onderaan het specificatietabblad bij ieder artikel.

Alvast bedankt!

[ Voor 79% gewijzigd door Glaanie op 10-12-2014 21:29 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnervogel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-01-2023
Bij deze dan:

Pricewatch: HP PhotoSmart C6380
PIXmania.com
De link van Pixmania.com verwijst naar de C5380 en daar is inderdaad de prijs € 109,-- + verzendkosten.
Voor de C6380 moet men echter € 158,-- betalen + verzendkosten.

Dit is de juiste link van de C6380 bij PIXmania.com

EDIT: E.e.a is reeds gemeld v.a 12 mei 2009 via de bewuste knop en in een eigen topic. De foutieve prijs verdwijnt voor een paar uur en komt steeds weer terug.

EDIT 19-05-2009: Overigen we kunnen zoveel topics openen wat we willen, het probleen zal gewoon blijven bestaan. We kunnen ook de vraag stellen hoe (on-)betrouwbaar en hoe up-to-date is de pricewatch eigenlijk, als dit soort foutieve informatie iedere keer weer terugkomt! En hoe (on-)betrouwbaar zijn de betreffende shops dan.

[ Voor 55% gewijzigd door donnervogel op 19-05-2009 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
donnervogel schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:08:
We kunnen ook de vraag stellen hoe (on-)betrouwbaar en hoe up-to-date is de pricewatch eigenlijk, als dit soort foutieve informatie iedere keer weer terugkomt! En hoe (on-)betrouwbaar zijn de betreffende shops dan.
Bij 60000 producten en zowat 300000 prijzen gaat het wel goed, er zitten alleen een paar rotte appels in de mand. Veel prijzen worden automatisch opgehaald bij de shops en als die een tikfoutje maken in het typenummer bij het invoeren op hun site, dan heb je dat probleem al. Juist om die terugkerende gevallen de kop in te drukken heeft Hooglander1 dit topic geopend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Modbreak:Dit topic is NIET voor discussie over de PW. Enkel meldingen svp :)
Zoals gemeld in Foute prijs C6380 van Pixmania in de Pricewatch wordt er gekeken naar verbetering van het systeem, want inderdaad kan het vervelend zijn bij het zoeken vooral als gesorteerd wordt op prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik heb het nu enkele keren zien gebeuren dat Komplett.nl de laagste prijs heeft van een Samsung NC10-KA04NL. Als ik vervolgens doorklik zie ik dat het om een UK versie gaat. Ik heb dit al eens eerder gemeld waarna het hersteld is, maar een week later is het weer terug.

Dit lijkt me verwarrend voor consumenten en ook niet helemaal eerlijk t.o.v. andere leveranciers. Ik heb er ook een stukje eigen belang bij, ik verkoop mijn NC10 namelijk.

pricewatch: Samsung NC10-KA04NL Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie bij de gewone laptops niet echt een afwijking. Alleen dezelfde laptop in blauw is ook incorrect:
pricewatch: Samsung NC10-KA05NL Blauw

In ieder geval kan dit in het terugkerende foute prijzentopic, dus ik merge even. Dan zal het van daaruit verder opgepakt worden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 25-05-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:41
Goed, voordat dit topic doodbloed maar even een inzending:

Pricewatch: HTC Touch Diamond2 NL Zwart
Winkel: Belzaak.nl
Prijs is van de HTC Snap S521 i.p.v. Touch Diamond2

Twee keer doorgegeven (zaterdag en vanochtend), maar nog niet veranderd of een foutieve koppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

De UK modellen van de NC10 van Komplett.nl staan overigens nog steeds bij de NL modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe.s
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 17:38
floppus, is het nu de bedoeling dat ik hier op dit topic dan het foutieve product nog een keer noem?

bij deze :

pricewatch: Asus M2A-VM
central point europe.

het is helemaal geen moederbord ! :-)

btw. ik kan bevestigen dat de nc10-UK, van Komplett, genoemd door Philflow, ook nog steeds in de lijst staat. Theoretisch zou je dit product toch totaal kunnen blocken, als de webshop de code weigert aan te passen? Nu staat er gewoon een ander product. Als mensen over de UK heen lezen, of uberhaupt model namen/aanduidingen niet begrijpen, kopen ze een totaal verkeerd product.

[ Voor 40% gewijzigd door joppe.s op 02-06-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er even iemand op gewezen die actief de koppeling kan blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnervogel
En deze van PIXmania staat er ook nog steeds verkeerd in: [PW] HP Photosmart C6380 :(

[ Voor 7% gewijzigd door donnervogel op 02-06-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik zie hier een hele reeks foute prijzen, allemaal van dezelfde businesshardware.nl shop.
http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Wellicht zijn meer van hun prijzen .. niet helemaal juist.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Even een update voor iedereen die het gevoel kreeg dat prijzen steeds toch maar terug bleven komen, en dat het soms lang duurde voordat echt ingegrepen kon worden :)

Het backend systeem is aangepast, zodat het inzichtelijker wordt hoevaak prijzen al verwijderd zijn / meldingen zijn geweest. Daarnaast kunnen nu meer mensen op basis van die informatie prijzen actief blokkeren, waarbij ook gelijk de winkel op de hoogte wordt gesteld zodat ze actie kunnen ondernemen.

In theorie zou het dus zo moeten zijn dat het meldpunt op zich effectiever wordt, en dat dit topic geen nieuwe meldingen zou moeten krijgen. Maar ja, dat is theorie ;) We kunnen het hier nu dus ook hebben over de efficiency van het nieuwe systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnervogel
Foute prijs C6380 van PIXmania in de [PW] is inderdaad nu weg :)
Ik zie in de [PW] bij sommige shops een prijs staan, en als je doorklikt staat er "niet meer leverbaar".
Dienen deze artikelen niet uit de [PW] verwijderd te zijn/worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Bij de Linksys WRVS4400N Wireless-N Gigabit Security Router with VPN pricewatch: Linksys WRVS4400N Wireless-N Gigabit Security Router with VPN Staat bij Bol.com een prijs van € 68,99 als je op de link klikt, dan lijkt het of je ook bij de route ruitkomt. Het EAN nummer verwijst niet naar het product, en volgens de persoon op de site die het product besteld heeft heeft hij een linksys switch opgestuurd gekregen. Dit is dus een fout van Bol.com Ik heb dit al gemeld via de knop meldpunt, maar de prijs staat nog steeds in het lijstje. Dit is echter misleidend.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.10 ST3250310AS, 250GB
http://azerty.nl/producte...43/intel-riser-kaart.html

De prijs bij azerty klopt niet. Volgens mij heb ik deze al eerder doorgegeven via de link..

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
Dit draadje kan dus net zo goed dicht. Een week geleden geef ik een produkt op: het staat nog fout....

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo te zien hadden we daar een foutieve EAN code staan. Ik heb die EAN code verwijderd en de prijs van Azerty weggehaald, als het goed is komt ie nu niet meer terug, zo ja, dan hoor ik het graag :)

Ik kwam trouwens geen meldpunt entry van jouw hand tegen over dat product, maar wel van een aantal anderen. Onder andere van dezelfde dag dat jij hier een post hebt geplaatst, wellicht dat iemand het dus in het meldpunt afgehandeld heeft, maar jouw post hier niet gezien had, of vergeten is hier even te reageren. Er is vorige week in elk geval wel degelijk wat aan gedaan, echter tevergeefs. Het is dus enkel jammer dat het bij die meldingen niemand is opgevallen dat wij daar een foute EAN hadden.

Anyhow, zoals al eerder in dit topic gemeld is: elke Frontpage Admin kan tegenwoordig prijzen blokkeren, dus het hier apart vermelden van terugkerende fouten, om ze onder aandacht te brengen van de paar mensen die konden blokkeren is niet heel erg hard meer nodig. Zodoende is de kans dat dit topic aan de aandacht ontsnapt ook iets groter. Melden in het meldpunt is en blijft de beste manier, al moet ik zeggen dat degene die de meldingen van dit geval heeft verwerkt wel iets eerder had mogen ingrijpen / opletten dat wij zelf een fout hadden staan die simpel te fixen is in plaats van simpelweg de prijs te verwijderen.

Al met al: bedankt voor je melding, en als het goed is dus nu gefixt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 30-06-2009 23:39 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0

Betreft de X4 945, staat in de lijst al langere tijd voor 164,95, maar de goedkoopste in de lijst zelf:
pricewatch: AMD Phenom II X4 945
is ruim 188 euro.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie hem in je 2e link ook gewoon voor 164,95 staan (Dollarshops). Soms zit er wel iets vertraging in de search, maar andersom heb ik nog niet gezien. Zeker weten? Kan je een screenshot posten anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dollarshop is 'greyed out' en staat pas onder de 'vetgedrukte' prijzen. Weet niet precies wat dat betekend?

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2009 11:35 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Dat jij een ander betaalmethode filter ingesteld hebt staan dan standaard is en dan Floppus (en ik) hebben en dollarshops die betaalmethode niet ondersteunt :)

* Orion84 gokt op creditcard ofzo?

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 15-07-2009 11:43 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hm.. en hoe zet ik die uit? (of waar zet ik die uberhaubt aan? - ik heb geen filter rechts ingesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie de screenshot aan het begin van dit topic, direct boven de rode pijl :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, maar dat kruisje doet vrij weinig, hij minimaliseert en krijg ik de tekst-regel met zo'n editknopje. Klik ik die aan krijg ik weer dat scherm van eerste post. Kan wel andere betaal/verzendmogelijkheden kiezen, maar niet 'gewoon uit'.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Je kan het ook niet uitzetten, je zult gewoon een passende betaal/verzendmethode moeten kiezen. opsturen/vooruitbetalen is voor zover ik weet de 'standaard', bij jou staat ie schijnbaar op iets anders?

Zie plan: Verbeterde prijsweergave Pricewatch - prijs onder de streep voor meer toelichting hieromtrent :)

[ Voor 36% gewijzigd door Orion84 op 15-07-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah gevonden :) Hij stond op creditcard, dit wordt schijnbaar opgeslagen en niet meer gereset zolang je het niet wijzigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
Canon Inkt 521BK

PrinterABC wil volgens mij bewust bovenaan staan. Ik heb gister al via de PW de prijs aan laten passen, maar deze is nu weer geupdate naar de lagere prijs. Als je de link volgt dan zie je dat de prijs van de PW niet klopt met de site van de leverancier:
Printer ABC Canon

Dit geldt voor veel meer producten van hun (sowieso alle Canon cartridges die in mijn printer gaan ;) ).

EDIT

Mail gestuurd en antwoord ontvangen, probleem gaat zichzelf oplossen ;):

Verzonden: donderdag 30 juli 2009 16:52
Aan: verkoop@printerabc.nl
Onderwerp: Vraag van John de Jong

Kunnen jullie de originele inkt voor de Canon MP980 ook leveren voor de prijzen die jullie in de tweakers pricewatch zetten? Deze worden daar namelijk automatisch door jullie lager neergezet dan hier op de site staat.

Gr.

John

Beste John,

Helaas klopt de prijs op Tweakers Pricewatch niet, dit moet zijn € 8,75. De prijzen worden automatich geupdated bij Tweakers, maar bij deze artikelen is dit niet op de juiste manier gebeurd. Wij zullen deze z.s.m. aanpassen!

Excuses hiervoor!

Met vriendelijke groet,
PrinterABC

[ Voor 40% gewijzigd door Señor Sjon op 30-07-2009 17:13 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar:

pricewatch: HTC Touch HD UK Zwart

de prijs van belzaak.nl verwijst naar de htc touch pro.

offtopic:
Overigens heb ik een hele tijd moeten zoeken naar een manier om foutieve prijzen te rapporteren want deze mogelijkheid lijkt verloren te zijn gegaan bij de invoering van die nieuwe telefoonabo shizzle?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWB
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-05-2023

SWB

pricewatch: Asus Eee PC 1005HA-H Wit

Bij de Asus EeePC 1005 HA-H Wit, staat een prijs van 334,95 bij Bol.com. Als je echter de link volgt blijkt het hierbij om de 1005 HA-M Zwart te gaan, oftewel het goedkopere model (en andere kleur). Was gisteravond volgens mij al even opgelost nadat het eerder op de dag ook verkeerd stond, echter nu weer terug dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SWB schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:07:
pricewatch: Asus Eee PC 1005HA-H Wit

Bij de Asus EeePC 1005 HA-H Wit, staat een prijs van 334,95 bij Bol.com. Als je echter de link volgt blijkt het hierbij om de 1005 HA-M Zwart te gaan, oftewel het goedkopere model (en andere kleur). Was gisteravond volgens mij al even opgelost nadat het eerder op de dag ook verkeerd stond, echter nu weer terug dus.
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ramon schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:14:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar:

pricewatch: HTC Touch HD UK Zwart

de prijs van belzaak.nl verwijst naar de htc touch pro.

offtopic:
Overigens heb ik een hele tijd moeten zoeken naar een manier om foutieve prijzen te rapporteren want deze mogelijkheid lijkt verloren te zijn gegaan bij de invoering van die nieuwe telefoonabo shizzle?
Gefixt :)

Voor de telefonie afdeling in de Pricewatch is het inderdaad (nog) niet mogelijk om dit soort fouten te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 09-05 12:29
Senor Sjon schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:55:
Canon Inkt 521BK

PrinterABC wil volgens mij bewust bovenaan staan. Ik heb gister al via de PW de prijs aan laten passen, maar deze is nu weer geupdate naar de lagere prijs. Als je de link volgt dan zie je dat de prijs van de PW niet klopt met de site van de leverancier:
Printer ABC Canon

Dit geldt voor veel meer producten van hun (sowieso alle Canon cartridges die in mijn printer gaan ;) ).

EDIT

Mail gestuurd en antwoord ontvangen, probleem gaat zichzelf oplossen ;):

Verzonden: donderdag 30 juli 2009 16:52
Aan: verkoop@printerabc.nl
Onderwerp: Vraag van John de Jong

Kunnen jullie de originele inkt voor de Canon MP980 ook leveren voor de prijzen die jullie in de tweakers pricewatch zetten? Deze worden daar namelijk automatisch door jullie lager neergezet dan hier op de site staat.

Gr.

John

Beste John,

Helaas klopt de prijs op Tweakers Pricewatch niet, dit moet zijn € 8,75. De prijzen worden automatich geupdated bij Tweakers, maar bij deze artikelen is dit niet op de juiste manier gebeurd. Wij zullen deze z.s.m. aanpassen!

Excuses hiervoor!

Met vriendelijke groet,
PrinterABC
Ik quote hier mezelf even, maar ze hebben het nog steeds niet opgelost.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ik heb het doorgegeven aan de collega's die hier over gaan, er zal even contact gezocht worden met de shop om dit op te helderen.

Ik denk trouwens niet dat het bewust om lagere prijzen gaat, ik heb er even een aantal bekeken en er waren er ook een paar die hier in de PW met een hogere prijs stonden dan in de shop. Maar er kloppen inderdaad veel prijzen niet nee. Bedankt voor de tip in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het valt me op dat op verschillende prijslijsten - zoals hier - fouten optreden. Een verschil van een factor 1000, gok ik. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Laatst online: 03-05 15:40
Een net uitgekomen Canon G11 semiprof dig. camera voor 119 euro en dan doorlinken naar een koffiezetapparaat.

pricewatch: Canon Powershot G11 Zwart

De PW redactie kan volgens mij zelf wel een goede koffiezetapparaat gebruiken. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door cc12 op 19-08-2009 19:46 ]

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Die SKU was incorrect, en heb ik dus maar even weggehaald. Prijzen zijn ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjehoel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-05 12:19
Bij de volgende externe harddisks kloppen de prijzen/productcodes niet:

Freecom Mobile Drive XXS 320GB Zwart de Dynabyte prijs verwijst naar een SanDisk Ultra II MStick Pro Duo 2GB

Western Digital My Passport Essential 250GB Roze is niet te vinden op de site van interngeheugen.com andere kleuren kosten €66 en geen €25

Freecom ToughDrive Leather USB 320GB Bruin De Dynabyte en desktop-/laptop-/camera-/mp3leader.nl verwijzen allemaal naar een SanDisk Ultra II MStick Pro Duo 4GB

Door deze foute prijzen wordt de lijst een beetje verkl**t. Misschien is het een idee om sterk afwijkende prijzen (bij de eerste en laatste is er een verschil van ca 100 euro met alle andere shops) standaard te laten controleren door admins. Deze drie gevallen heb ik vorige week al doorgegeven, maar er lijkt niks mee gedaan te zijn (of ze zijn met een automatische update weer terugveranderd)

mijn vertrouwen in de pricewatch lijst daalt op deze manier in ieder geval wel, denk je een hele leuke aanbieding te zien, maar dat gaatn dan natuurlijk niet door en vervolgens zie je deze schijven ook niet meer terug op de plek in de lijst waar ze thuis horen (rond de 120 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Het beste is dan toch om die fouten gewoon nogmaals via het meldpunt te melden. Dan valt direct op dat het terugkerende problemen zijn en kunnen ze vanuit daar makkelijk worden aangepakt.

Je meldingen van eind vorige week waren steeds de eerste meldingen voor die producten, waardoor er geen actie ondernomen is anders dan het verwijderen van de prijs. Schijnbaar is er toen niet gekeken naar de oorzaak van de fout (of ligt het aanpakken van die oorzaak niet binnen onze macht). Zodra opvalt dat een fout zich herhaalt dan zal er actie ondernomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

http://tweakers.net/price...ung-syncmaster-p2370.html
Computerwebstore

De prijs is €159 voor deze winkel. Dit was een paar dagen geleden en de prijs was zo laag omdat het een exemplaar in open verpakking bevond. Deze was binnen een half uur verkocht (ongeveer) en toen stond de voorraad op 0. Dat staat deze nu nog steeds.
Oftewel, die prijs was een eenmalige aanbieding (ik neem niet aan dat ze schermen in open verpakking sparen) en de prijs kan eigenlijk weg. Aangezien de pagina nog bestaat, zou het kunnen dat deze in de Pricewatch moet blijven staan, maar zet dat aub de levertijd op z'n max. Ze hebben namelijk 0 exemplaren en er staat niks over wanneer er weer exemplaren in een open doos komen.

Ik heb dit al 2 keer (over meerdere dagen verspreid) aangegeven in de Pricewatch zelf, maar het blijft zo staan.

EDIT: Hij was gisteren weg, maar de update vond hem zo lief dat hij er weer instaat :+

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 153298 op 07-09-2009 10:58 ]

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:53
De eerste drie shops in de lijst voor de game Dirt 2 voor de Xbox 360 verwijzen naar de prijs van de Nintendo DS versie:

pricewatch: Colin McRae: Dirt 2, Xbox 360

Het betreft de shops GC Shop, Cosmox en Castle Gameshop.

Gisteren al gemeld via het meldpunt, maar staan nog fout.

*SCHOP*

Wordt er wel gekeken nog in dit topic? Prijzen staan nog steeds fout...

[ Voor 10% gewijzigd door Mr Magic op 20-09-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:53
En nog maar een keer schoppen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Volgens mij klopte de EAN code die we daar hadden niet helemaal of zo. Ik heb er nu een andere EAN code bij gezet die wel van de X360 versie zou moeten zijn en de DS prijzen verwijderd. Hopelijk blijft het nu wel in orde :)

Bedankt voor het melden in elk geval :)

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 02-10-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:09
Het lijkt erop dat de eerste vijf webshops foutieve info linken aan de abonnementen bij pricewatch: HTC Hero Wit, ipv 1-jarig niet-verlenging Telfort is alles gelinked aan 2-jaar verleningen waardoor de berekeningen in de Pricewatch incorrect zijn. Ik weet niet zeker of dat hier ook gemeld mag worden, maar het is in ieder geval wel terugkerend zo te zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:57
De Western Digital Caviar SE16 WD4000KS, 400GB staat in de PW voor E3, dat klopt natuurlijk niet.
Het blijkt dat de deeplink van de enig verkoper hardeschijven.com naar een "Belkin PATCH UTP BELKIN CAT5e SNGL 0.5m Zwart" leidt, een ander product dus.

De startpost is niet meer helemaal up-to-date met de nieuwe PW3.0 (no offence), dus ik hoop dat ik dit hier goed meld.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:48

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je met je muis over de prijs van het product heen gaat, zie je dit plaatje: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/r/ae.gif. Klik dat aan en je kunt foutieve prijzen op zodanige manier melden dat deze eenvoudig verwerkt kunnen worden. Heb je dat al enkele malen gedaan met telkens een paar dagen ertussen, dan ben je hier op de juiste plaats.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een vraagje over BCC. Ik heb herhaaldelijk gemerkt (en gemeld) dat een prijs van een product onjuist was. Nadat ik de prijs veranderde duurde het nooit lang voor de prijs weer werd veranderd in de foutieve prijs.

Nu heeft BCC een blauw kleurtje in de PW en dat zou betekenen dat BCC dus zelf de prijzen wijzigt cq. bijhoudt. Dit verklaart voor mij het terugzetten.

Maar wat blijkt? Volgens het hoofdkantoor van BCC doen zij geen zaken met T.Net en dus vraag ik me af wie nu die verkeerde prijs bij herhaling terugzet.

Ik heb zojuist in een BCC filiaal navraag gedaan en ook zij hebben het hoofdkantoor gebeld. De uitslag was dezelfde die ik al had gekregen. Men doet niet mee aan de PW.

Wie is nu de dader van het terugzetten van hun prijzen?

ARME AOW’er

• Kraan
  • Laatst online: 16-12-2024

Kraan

Veteraan
Guardian Angel,

Iedere winkel in de PW heeft direct of indirect een zakelijke overeenkomst met Tweakers, dus ook BCC. De prijsmelding die je meerdere malen doorgegeven hebt, is telkens genegeerd omdat de prijs op dat moment gewoon klopte met de prijs op hun site. BCC werkt met een feed en zodoende wordt hun prijs vier maal per dag geupdate. Zoals ik via de mail al aangaf heb ik geen flauw idee waar die 'verkeerde prijs' van 29.95 vandaan komt, want die ben ik nog niet tegenkomt. Mocht je die nogmaals tegenkomen, laat me dat dan zo vlug mogelijk via DM of mail weten.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De verkeerde prijs is door een manager van BCC in de winkel gecontroleerd en als zijnde fout bevestigd. Ik gok er maar op dat die dus direct of indirect is gecorrigeerd.

Maar ik weet genoeg. Dank.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:48

marapuru

db.

Niet helemaal zeker of ik hier goed zit (kan de update kolom niet vinden, veranderd met nieuwe layout?) maar toch:

Samsung WB1000 Zwart prijzen (camera)
De prijs van Central Point Europe betreft een hard disk ipv de camera. Prijsverschil ook wel heel groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 15:26
Diverse prijzen van typhone komen niet overeen met de prijzen op hun eigen site. Heb ze al in DM aan kraan gemeld maar zijn nog niet (of niet meer) gefixed. Voor de volledigheid zal ik ze in deze post ook toevoegen:

Typhone weer een foute prijs":
--------------------------------------------------------------------------------

Verzonden op zaterdag 26 december 2009 19:13

--------------------------------------------------------------------------------

Door: Tribledragon
Bekijk myReact van TribledragonBekijk de gallery van TribledragonBerichten: 48
Reg. datum: 18 augustus 2009
Heb er weer een gevonden:

Acer neotouch verlenging hi in PW 70 euro bij 15 euro per maand Hi online 2 jaar

op website 337.

Als je op de prijs klikt bij typhone in de PW kom je ook niet gelijk bij abonn en tel uit maar moet je zelf deze selectie nog eens maken. MIsschien dat daar het probleem zit?Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Verzonden op dinsdag 29 december 2009 19:29

volgende foon gevonden:

Samsung Omnia Qwerty B7610 Zwart
PW online 35 euro hi 1 jaar 32 euro bijbetalen
site typhone: online 35 euro hi 1 jaar 240 euro bijbetalenSamsung R710 Q9000 geforce 130m

Verzonden op vrijdag 01 januari 2010 12:04

De eerste melding die ik toen in het pricewatchforum heb gegeven is weer fout terug.

De Nokia N900 Hi online 35 euro 1 jaar nieuw 176 in pw op site typhone 385.

Is er een mogelijkheid om een winkel uit de vergelijkingen te halen als je een zoekopdracht doet?Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Verzonden op vrijdag 01 januari 2010 14:16

Nog een foute prijs by typone

HTC touch pro II 144 volgens PW volgens website 352, bij een HI online 35 euro 1 jaar nieuw abonn

Er zit volgens mij echt iets niet goed in hun tabellen of iets dergelijks.

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:12
Philips 47PFL8404H
PC Globe

Tv van €1,31

Edit: Hij is al verdwenen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door maxoss op 09-01-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 11:47
De prijzen staan inmiddels goed op hun site en een verse handmatige import van hun meest recente prijsfeed heeft het probleem inmiddels opgelost :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 23:34

ride277

Cooled by Noctua

pricewatch: EVGA GeForce GTS 250 1GB PhysX CUDA

De kaart die hierin wordt verkocht door komplett is helemaal niet de bovenstaande kaart, waar ik pas achter kwam na het doen van een bestelling voor mijn broertje. Er zit geen 1GB op, maar 512MB, en ook maar 1x DVI out. Lekker misleidend! (Heb komplett ook gemaild maar die vinden het niet nodig om te reageren)

Btw, heb al 4 dagen geleden de specs aangepast (via het linkje), maar niemand vind het nodig om dit ook door te voeren....

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
ride277 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:57:
pricewatch: EVGA GeForce GTS 250 1GB PhysX CUDA

De kaart die hierin wordt verkocht door komplett is helemaal niet de bovenstaande kaart, waar ik pas achter kwam na het doen van een bestelling voor mijn broertje. Er zit geen 1GB op, maar 512MB, en ook maar 1x DVI out. Lekker misleidend! (Heb komplett ook gemaild maar die vinden het niet nodig om te reageren)
Hier zal ik even naar kijken.
Edit: Komplett heeft de 512-P3-1140-TR gekoppeld aan de 01G-P3-1158-TR. Deze koppeling zal ik verbreken. Dat misleidende vind ik ook nog wel meevallen, aangezien het op de site van Komplett goed aangegeven staat: EVGA GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA in grote letters.
Btw, heb al 4 dagen geleden de specs aangepast (via het linkje), maar niemand vind het nodig om dit ook door te voeren....
Omdat het niet nodig is om de specs aan te passen waarschijnlijk. De specs zoals ze aangegeven staan in de PW komen overeen met de specs op de site van de fabrikant.

[ Voor 11% gewijzigd door Megaflix op 07-03-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
OBCS uit bodegraven geeft verkeerde prijzen op in de pricewatch betreffend dit product:

pricewatch: Iiyama ProLite E2607WSD-1

280 euro in pricewatch en

http://www.obcs.nl/go.php...&art=iiyama%20E2607WSD-B1

minimaal 320 in webshop.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dada
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-03 11:34

dada

Verzamelaar van rotzooi

Deze laptop, de Asus K70IC-TY006V, heeft een verkeerde prijs. Hij staat gelinkt naar een externe harde schijf van €99 euro ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dada op 14-03-2010 10:29 ]

Nummer 27 op de wereldranglijst stroopwafels eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Laatst online: 07-05 15:12
Zaterdag kwam ik foute prijzen tegen bij OBCS voor Samsung Netbooks,
ik heb deze veranderd naar de prijs die ik op hun website tegen kwam,
en vandaag was deze weer terug gezet naar de goedkoopste prijs, zonder
dat je hem voor die prijs kan kopen.

Ik krijg het gevoel bij hun dat ze de goedkoopste prijs wellen hebben voor de hits.
Net dus maar weer de prijs aangepast, maar maken ze er geen misbruik van
door prijzen te vermelden die ze niet hebben?

Met vriendelijke groeten,

Bamboe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Bij gebrek aan het meldpunt knopje in de PW (kan dit niet in een menu aan de rechterzijde worden opgenomen? Een klein onduidelijke klote knopje is nu niet echt iets gebruiksvriendelijks..) gaat hier denk ik iets fout met een punt en/of komma: pricewatch: Intel Xeon X5560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

OBCS zet consequent te lagen prijzen bij pricewatch: Acer Aspire Timeline 4810TZ-413G25MN neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Epsilon

Anoniem: 22659 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:37:
Bij gebrek aan het meldpunt knopje in de PW (kan dit niet in een menu aan de rechterzijde worden opgenomen? Een klein onduidelijke klote knopje is nu niet echt iets gebruiksvriendelijks..) gaat hier denk ik iets fout met een punt en/of komma: pricewatch: Intel Xeon X5560
Niet helemaal het zelfde dan een meldpunt, maar je kan op "edit" klikken naast de prijs. Waarschijnlijk is dit geblokkeerd door de leverancier. Je krijgt wel de mogelijkheid om die prijsvermelding als foutief aan te melden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
pricewatch: Iomega Ultramax Plus Desktop Hard Drive 1TB Grijs

Prijs van Cool-prices is van een fotocamera tasje waar ze ook naar doorlinken, niet van een Iomega HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Plofkotje schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:24:

Prijs van Cool-prices is van een fotocamera tasje waar ze ook naar doorlinken, niet van een Iomega HDD.

Haha, ik zag 'm ook net. :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Zo te zien wel. *done* Bedankt voor de feedback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

En op welke manier voldoet het meldpunt in dit geval niet? Of is dat meldpunt echt zo slecht te vinden tegenwoordig?

In dat laatste geval nog maar eens de uitleg:
mouse-over op de foute prijs, en dan verschijnt het volgende icoontje: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/r/ae.gif

Uiteraard bedankt voor de feedback, maar een volgende keer graag gewoon via het meldpunt in dit soort simpele gevallen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 12-04-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05 15:58
[verwijderd]

[ Voor 184% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

De problemen met conrad zijn bekend en er zijn inmiddels stappen ondernomen om contact met ze op te nemen. Hopelijk kan het snel worden opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05 15:58
[verwijderd]

[ Voor 165% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

En dat wordt ook zeker op prijs gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:16

Slapstick

Me, myself or I

Er wordt bij dit artikel gelinkt naar een accu ipv naar de nikon D3000. De camera voor 50 euro lijkt me wel heel goedkoop :P

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Dat krijg je er van als iemand de SKU en EAN van de en-el9a aan dat product koppelt 8)7

Die heb ik gesloopt. Even geen tijd om ook alle prijzen weg te gaan halen, maar dat zou als het goed is binnen redelijk afzienbare tijd wel goed moeten komen bij de eerstvolgende prijsimport :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Allmicro gooit roet in het eten wat betreft de komende BBG. :(

pricewatch: Asus M4N68T-M

Doorklik leidt naar Error 404.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Zo te zien heeft iemand 'm al verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-04 14:33
Allmicro geeft een heleboel interne harde schijven als € 23,80 weer en als je er dus op hun website komt geeft hij error 404 weer

pricewatch: Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB
pricewatch: Western Digital Caviar Green WD7500CS
pricewatch: Western Digital Caviar Green WD6400AACS
etc. etc.

[ Voor 0% gewijzigd door the boiler op 28-04-2010 14:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 15:50
Die hele Allmicro klopt geen donder van, bijna alles geeft een foutmelding behoorlijk naar wat producten zoeken lukt voor geen meter :o

oops: toevallig bij alles waar ik op klikte:

pricewatch: Asus EAH4350 SILENT/DI/1GD2
pricewatch: Asus EAH4650/DI/1GD2
pricewatch: Asus EAH4670/DI/1GD3/V2

Maar wel frappant veel dus...

edit: Thx Orion :)

[ Voor 62% gewijzigd door Vandread op 28-04-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ik heb matsuka er even op gewezen, wellicht dat hij even met de shop kan kortsluiten wat er mis gaat en al dan niet actie ondernemen. Bedankt voor het melden in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:41
Dutch Computer Centre http://www.dutchcomputercentre.nl

Noteert verkeerde prijzen bij (in ieder geval) Asus P7P55D series moederborden. Ik ben gaan corrigeren, maar correcties worden weer foutief gemaakt. Ik weet niet of dit een automatisch proces is, maar het zijn in ieder geval allemaal foute prijzen. Lijkt erop dat DCC excl prijzen doorgeeft als zijnde incl. of iets dergelijks.

Edit1: Steekproefsgewijs kan ik concluderen dat alle soorten moederborden foutieve prijzen noteren van DCC.

Edit2: Overigens kloppen de links naar de producten ook niet. Het lijkt alleen nog om moederborden te gaan nu.

Edit3: Ook CPU koelers, HDD's en geheugen prijzen kelderen nu door de foutieve prijzen van DCC.
Pricewatch: OCZ DDR3 geheugen
Pricewatch: Samsung 1TB schijf

[ Voor 46% gewijzigd door Shaflic op 07-05-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:20

ManiacsHouse

Scheisse!

pricewatch: Philips Cineos 32PFL9613D

Een tv voor € 29,99? Als je op de directlink klikt kom je bij een houder voor Nespresso-cups uit met de specs van een Philips LCD... http://www.koffiediscount...a4-2ba87accfe76&t=1&h=250

Waar oh waar staat pricewatch-meldpunt? Of moet ik dat in het vervolg gewoon hier neerplempen?

[ Voor 12% gewijzigd door ManiacsHouse op 17-05-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Het pricewatch meldpunt vind je door met je muis over het betreffende item te gaan, achter de prijs verschijnt dan het volgende icoontje: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/r/ae.gif

Als je het alsnog even via het meldpunt zou willen doorgeven, dan wordt het vanzelf een keer opgepakt :)

[ Voor 44% gewijzigd door Orion84 op 17-05-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Is het geen idee om een automatische feature in te bouwen als een nieuwe prijs meer dan zoveel % afwijkt van de gemiddelde prijs dat deze dan aan de achterkant gemarkeerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Er is in de backend al een overzicht van "verdachte prijzen". Maar veel van die gevallen lossen zichzelf ook weer op, er wordt immers meerdere keren per dag een update gedraaid van de prijslijsten. Met de hand al die verdachte prijzen door gaan spitten en eventueel corrigeren, terwijl ze een paar uur later misschien vanzelf verdwijnen is een beetje zonde van de tijd. Tijd die we liever steken in het toevoegen van nieuwe producten en het uitbreiden/corrigeren van specs en dergelijke.

Hoe dan ook, als je ideeën hebt over hoe het schoon houden van de PW wellicht beter kan, dan horen we het graag, maar maak dan a.u.b. even een apart topic aan, dit topic is bedoeld als meldpunt van terugkerende/structurele fouten, niet voor discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

pricewatch unsorted: Nedsoft Ritten Registratie 2010 met GPS 2010 Nedsoft 20193
Nedsoft RittenRegistratie

Camera4all staat er als winkel bij, maar als je erop klikt kom je op een heel ander product uit :S

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Je bent je bewust dat dat Pricewatch unsorted is? ;)

Waarschijnlijk heeft het iets te maken met het SKU van 5 cijfers, die zijn niet bijster uniek. Maar aangezien het dus unsorted is is daar weinig aan te doen volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Oeps :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

afvalzak schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:13:
pricewatch unsorted: Nedsoft Ritten Registratie 2010 met GPS 2010 Nedsoft 20193
Nedsoft RittenRegistratie

Camera4all staat er als winkel bij, maar als je erop klikt kom je op een heel ander product uit :S
Inmiddels is hij uit de unsorted maar camera4all hij er nog steeds bij?
pricewatch: Nedsoft Ritten Registratie 2010 met GPS

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

En dat kan je dan dus prima via het meldpunt melden ;)

Overigens heb ik die 5-cijferige sku wel vast even weggehaald, ik ga er van uit dat dat de boosdoener is en het dus bij de eerstvolgende prijzenupdate verholpen is. Zo niet, dan kan je het via het meldpunt melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Prima, zal ik jullie niet meer lastigvallen;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:32

TweakBoy

---

Wehkamp heeft al dagen de verkeerde prijzen, ik hoef niet specifiek een bepaalde product te noemen, want het is bij elk product het geval...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Laatst online: 11-05 02:00

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Bij het volgende product pricewatch: Canon Legria HF200 staat dat het product maar 5,95 euro kost! Klik je op de link, blijkt het om een MicroSD kaart te gaan. Mogelijk verkeerde koppeling gemaakt?

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Aangezien dat maar om één prijs gaat en dus weinig te zoeken heeft in dit topic, kan je dat gewoon melden via het meldpunt. Ga met je muis over de prijs en klik op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/r/ae.gif

Zo te zien heeft het iets te maken met deze EAN: 8714574531854, maar aangezien ik zo snel niet kan zien of wij fout zitten of de shop, laat ik dat even aan de experts over. Graag even melden via het meldpunt dus, tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Laatst online: 11-05 02:00

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Done...

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:59
Bij de iphones komt digitals online steeds in beeld met een toestelprijs, maar voor zover ik heb kunnen ontdekken verkopen zij alleen toebehoren en geen smartphones zelf? Waar komen die toestelgegevens toch vandaan?

Edit: op aanwijzing van Orion84 hieronder bij het meldpunt doorgegeven. Excuus voor mijn foutieve melding hier.

[ Voor 21% gewijzigd door dcl! op 26-08-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Heb je een linkje naar een voorbeeld? En heb je het al gemeld via het meldpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 11:57
De pricewatch: Gigabyte GA-X58A-UD7 heeft bij meerdere winkels een foute link staan naar de GA-X58-USB3. Hierdoor is bij meerder winkels tegelijk de prijs foutief weergegeven. (Momenteel bij TechLogic, Allmicro en Cetralpoint.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318567

Ik heb de SKU's en EAN's nagekeken. Misschien zat daar de fout. Ik wacht nog even tot na een nieuwe feed-input. Als het dan nog steeds mis gaat ga ik prijzen blokkeren. Bedankt voor je melding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Op dit moment is het ook weer bar en boos met de Conrad prijzen, vooral binnen de geheugen-afdeling.
Als ik handmatig een prijs corrigeer dan wordt er daarna naar het verkeerde artikel bij Conrad gelinkt.
Op zich is dat minder vervelend dan de veel te lage prijzen op tweakers die bij Conrad niet meer terug te vinden zijn.
Orion84 schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:57:
De problemen met conrad zijn bekend en er zijn inmiddels stappen ondernomen om contact met ze op te nemen. Hopelijk kan het snel worden opgelost :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Laatst online: 16-12-2024

Kraan

Veteraan
hardware-lover schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:01:
Op dit moment is het ook weer bar en boos met de Conrad prijzen, vooral binnen de geheugen-afdeling.
Als ik handmatig een prijs corrigeer dan wordt er daarna naar het verkeerde artikel bij Conrad gelinkt.
Op zich is dat minder vervelend dan de veel te lage prijzen op tweakers die bij Conrad niet meer terug te vinden zijn.

[...]
Heb je een paar voorbeelden?

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Hier graag alleen terugkerende foutieve prijzen of koppelingen
Voor eenmalige fouten hebben we het meldpunt. Deze kan je bereiken door met je muis over de verkeerde totaalprijs te gaan en te klikken op "Onjuiste prijs melden", waarna je de melding kwijt kan.

Als het toch om een prijs gaat die onterecht blijft terugkomen, ondanks dat deze al eens is verwijderd, maak dan een melding in dit topic. Kopieer onderstaande code in je post, en op de plaats van de haakjes (< en >) en de voorbeeldtekst je melding.
code:
1
2
3
~[*]Melding betreft: <URL product>
~[*]Het gaat om de shop: <Naam winkel>
~[*]Toelichting: <Toelichting>

Meld zoveel mogelijk foute terugkerende prijzen/koppelingen in één post, maar ga geen dingen toevoegen als iemand van de crew al langs is geweest, want dan wordt je wijziging hoogstwaarschijnlijk over het hoofd gezien.

Zie voor uitgebreide info de Topicstart.