Toon posts:

Terugkerende foutieve prijzen

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste
Acties:

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kraan schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:42:
[...]

Heb je een paar voorbeelden?
14 dagen geleden toen ik het bericht plaatste meer dan voldoende maar ondertussen is het geheugen flink in prijs gedaald en komt Conrad op het eerste gezicht nergens meer als de meest voordelige aanbieder er uit te springen. De prijzen in PW lijken nu ook te kloppen met de prijzen in de shop, wat eerder dus niet het geval was. Is vanzelf opgelost?

Testing, one, two ...

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:11

JapyDooge

NoxiousPluK

pricewatch: Kingston KVR1066D3S8R7SK22I

Eh? :P :+

Edit: excuse me, in het verkeerde topic en/of de TS verkeerd gelezen, echter kan ik het foute-prijzen-meld-knopje nergens vinden.. Ik zal wel blind zijn :P

Edit2: er staan er meer zo:
http://tweakers.net/price...CpW0oEIBucXlQDFUlKLk5VqAQ

[Voor 54% gewijzigd door JapyDooge op 25-10-2010 14:43]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 16:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Meldpunt knopje verschijnt achter de prijs (in de kolom Prijs) zodra je er met je muis overheen gaat :)

Verder lijkt me dit een foutje van een groothandel of iets dergelijks. Die geven hun prijzen automatisch door aan de shops, die ze vervolgens automatisch (+ hun marge) in de shop vermelden en wederom automatisch aan ons doorgeven. Een foutje aan het begin van die keten geeft dit soort symptomen. Ik verwacht dat het vanzelf in de loop van de dag wel gefixt zal worden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:11

JapyDooge

NoxiousPluK

Ik vermoed ook zoiets ja, het komt echt bij tientallen producten voor in verschillende catagorien. :P

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dit wordt veroorzaakt door een probleem bij distributeur Copaco. Op dit moment hebben we prijsweergave van een vijftal shops volledig uitgeschakeld: Webconnexxion, Allmicro, ComCom, IT Become One en AFuture.
Mocht er nog een andere shop zijn met foute prijzen dan hoor ik dat graag.

Take It Now/Aces Direct gaf bij navraag door ons aan er nu mee bezig te zijn en binnen korte tijd e.e.a. opgelost te hebben, dus die staat voorlopig nog even aan.

Als het goed is is het hele issue morgenochtend opgelost en kunnen al deze shops weer aan.

• Brimmi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08-2017
http://tweakers.net/price...9WdPu2saw_cVoc21vMVgNtdYf

Bij prijzen staat telkens een prijs van een paar euro voor een scherm van 40'' ofzo, dat klopt dus niet. De foutieve prijzen staan bij de webshop IT Become One.

edit: ik zie dat het al opgemerkt is en de prijzen staan ook in het grijs bij de productpagina, maar in het overzicht staan nog steeds de foutieve prijzen (zie link).

[Voor 17% gewijzigd door Brimmi op 26-10-2010 17:23]

• Maasluip
  • Laatst online: 27-05 15:28

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

pricewatch: AMD Athlon II X4 630

Ik heb hem al een keer verwijderd, maar hij komt weer terug. Linkt bij Take It Now naar een USB stick.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-06-2021

Kraan

Veteraan
De prijzen van Wehkamp staan vanmorgen na hun 4daagse nog veelal fout, maar hier zijn we mee bezig.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-12-2022

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

pricewatch: Corsair Nova V128 128GB

Prijs van IT Become One staat op hun site als 197.37 ex. verzenden.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-12-2022
Sterker nog: alle prijzen van "IT Become One" zijn (weer?) onjuist:

http://tweakers.net/pwlev.dsp?leverancier_id=8240

:N

Pentaxiaan

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
ik hoop dat ze daar snel iets aan doen. Het is nogal irritant.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-05 23:44
Ja, mee eens. Telkens zie ik hen bovenaan staan.
Ook zijn bijna al hun producten uit voorraad, maarja.

Eh?

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:22

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Het lijkt erop dat de exbtw-prijzen van IT Become One allemaal worden geregistreerd als inclbtw-prijzen.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-05 10:27
Pathfinder schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:56:
Het lijkt erop dat de exbtw-prijzen van IT Become One allemaal worden geregistreerd als inclbtw-prijzen.
En ze worden gereset. Ik heb een paar van die prijzen gecorrigeerd, eerder op de middag, maar ze staan nu toch weer met de excl.prijzen in de Pricewatch. Exact de zelfde producten!

Overigens is het geen foutje , overgenomen door IT Become One of zo (wat hierboven genoemd wordt), want die maken duidelijk onderscheid tussen prijzen excl. en incl. op hun website, met de excl. prijs in koeienletters. En steeksproefgewijze check doet vermoeden dat het voor alle producten van IT Become One geldt. Dus OF iemand is bewust excl. prijzen aan het invoeren (en corrigeren), of Tweakers linkt naar de verkeerde bedragen?

[Voor 34% gewijzigd door DFKT op 13-11-2010 16:18]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:01
DFKT schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:12:Dus OF iemand is bewust excl. prijzen aan het invoeren (en corrigeren), of Tweakers linkt naar de verkeerde bedragen?
Derde mogelijkheid: iemand exporteert per ongeluk, zonder het door te hebben, de ex-BTW prijzen naar Tweakers. Zie ook Hanlon's Razor ;)

• cvergouwe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 10:07
:) Ik zie bij de laptops bij de Fa. "It Become One " coninu prijzen zonder BTW, tot dat je bij hun iop de site kijkt, erg verwarrend en moeilijk vergelijken,

zie o.a. pricewatch: HP ProBook 4720s (WD890EA)

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Lijkt me inderdaad een foutje in de prijsfeed die zij aanbieden aan het PW systeem, waardoor we per ongeluk de ex. BTW prijzen weergeven.

Vervelende timing, want zo in het weekend zijn de mensen die dit soort dingen normaal gesproken afhandelen niet aanwezig (aangezien dat kantoormedewerkers zijn) en ook de shop wordt wat lastig te bereiken wellicht.

Ik heb het even doorgespeeld en er gaat hopelijk snel actie ondernomen worden, want dit is wel heel erg hinderlijk zo.

Tnx voor alle meldingen in elk geval :)

Update: Inmiddels zijn ze tot nader order even op prijsloos gezet.

[Voor 25% gewijzigd door Orion84 op 13-11-2010 20:20]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
heel goed!
En gezien de reviews moet je daar eigenlijk sowieso niet bestellen....

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:30

Rhapsody

In Metal We Trust

Bij de Synology 411+ (pricewatch: Synology Disk Station DS411+) staat Redcoon als goedkoopste, met een prijs van 315 euro. Dit is echter niet de DS411+ maar de DS411j.

[Voor 1% gewijzigd door Rhapsody op 25-11-2010 09:42. Reden: Opgelost]

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-05 11:06

CoolGamer

What is it? Dragons?

Deze prijs van IT Become One klopt nog steeds niet voor dit product. Het is niet dat er geen btw is berekend, deze klopt gewoon helemaal niet. Op de site staat dat hij €822,90 kost.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

pricewatch: Philips 240PW9ES

24" beeldscherm voor 18 euro lijkt me niet te kloppen.. linkt naar een of ander kabeltje..

Scientia potentia est

• Silver Wolf III
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-07-2019

Silver Wolf III

No Not a Fox But an Wolf yarrr

Sorry zag net pas dat het al gepost was

De Price watch klopt niet wie o wie kan dit veranderen.
pricewatch: Philips 240PW9ES

de central point verwijst naar een kabel geen display.
dit kan inpact hebben op de reviews :o etc.

[Voor 12% gewijzigd door Silver Wolf III op 22-11-2010 11:04]

ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION* AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:12
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik dacht laat ik het hier maar even plaatsen voordat ik een nieuw topic open O-)

De prijs van de pricewatch: Asus VK278Q staat nu al ruim 3 weken naar het verkeerde artikel van Azerty gelinked. Ik heb een week of 2 (?) al aangegeven dat hij verkeerd gelinked stond, maar hier is (blijkbaar) nog niet naar gekeken!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Anoniem: 318567

Die informatie klopt inderdaad niet.
We wachten nog even op een mailtje van Asus om opheldering te geven.
Blijkbaar weten de winkels het zelf ook niet meer.

Volgens mij worden de Asus-monitoren nu wel correct weergegeven:
pricewatch: Asus MS248H
pricewatch: Asus VK278Q

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 18:52
Geen foutieve prijs, maar product bij verkeerde specs

pricewatch: Club3D HD6870 PCI-E

Club3D HD6870 PCI-E als header, in specs : Videochip Radeon HD6970

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Rechtsboven zit een prachtige knop "specs verbeteren" ;)

Bedankt voor je oplettendheid, maar hier is dit topic dus niet voor bedoeld.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:21

Matis

Rubber Rocket

De pricewatch: Asus N53JN-SX131V blijft foutief geprijsd bij CentralPoint.

De prijs die daar staat is exclusief BTW, terwijl ik in het menu heb aangegeven dat ik de inclusief BTW-prijs wil weten.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:35
pricewatch: HTC Desire HD Zwart

Castle Telecom heeft bij verschillende abonnementen verkeerde prijzen. De link gaat naar de 2-jarige verlening van een Vodafone 650 abonnement.

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-05 11:50
Algebeld.nl Heeft verkeerde abbo's bij de Iphone 4 staan. Telkens laten ze prijzen zien van 1 jaar en kijk je op de website blijkt het om 2 jaar te gaan.

Voorbeeld : pricewatch: Apple iPhone 4, 16GB Zwart

I don't hate you, I nothing you

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 16:52
Bij Azerty worden alle prijzen zonder verzendkosten weergegeven in de totaalprijs kolom. Dit zorgt ervoor dat ze goedkoper lijken dan dat ze zijn.

Voorbeeld: pricewatch: Thermaltake VL52021N2E

Dit is door mij meerdere malen aangegeven via het meldpunt, zonder resultaat.

[Voor 23% gewijzigd door freggel op 04-01-2011 13:41]

• Kraan

Kraan

Veteraan
freggel schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:41:
Dit is door mij meerdere malen aangegeven via het meldpunt, zonder resultaat.
Zeker wel met resultaat, het is namelijk beoordeeld. Weliswaar negatief beoordeeld omdat je melding niet klopt, maar dat is toch ook een resultaat? ;)

Azerty biedt op een select aantal producten gratis verzending. Dit moet je echter wel zelf selecteren. Als ze bij een bepaald product zonder verzendkosten in de PW staan, zal dit in veel gevallen gewoon kloppen.

Je bent overigens niet de enige. Veel mensen sturen een melding over Azerty-producten met gratis verzending.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-05 09:39

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

pricewatch: Sanyo 32LC4 staat er waarschijnlijk foutief op

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05 01:13
freggel schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:41:
Bij Azerty worden alle prijzen zonder verzendkosten weergegeven in de totaalprijs kolom. Dit zorgt ervoor dat ze goedkoper lijken dan dat ze zijn.
Dit lijkt een fout in de pricewatch zelf te zijn.

In de info van Azerty staat het correct ingevuld: Pakketpost tot €200: € 6,-
Maar in de prijskolom bij producten wordt hier € 0,- gerekend.

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 00:27

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Kijk eens iets boven je....
Kraan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:19:
[...]

Zeker wel met resultaat, het is namelijk beoordeeld. Weliswaar negatief beoordeeld omdat je melding niet klopt, maar dat is toch ook een resultaat? ;)

Azerty biedt op een select aantal producten gratis verzending. Dit moet je echter wel zelf selecteren. Als ze bij een bepaald product zonder verzendkosten in de PW staan, zal dit in veel gevallen gewoon kloppen.

Je bent overigens niet de enige. Veel mensen sturen een melding over Azerty-producten met gratis verzending.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

De prijsmelding bij Sanyo 32LC4 is bij deze geblokkeerd.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-05 10:42
Het lijkt erop dat Studentmobiel en GSMWijzer.nl ook structureel met onjuiste prijzen in de PW staan (categorie toestelabonnementen)

Neem bijvoorbeeld de HTC Desire, deze zou je volgens de PW bij hun kunnen nemen met een abo van 16,96 per maand en dan 12 euro betalen voor de telefoon. Ga je echter naar hun sites dan blijk je toch veel meer te moeten betalen.

Hetzelfde doen ze met de Desire Z en de Samsung Galaxy S (ik denk dus met alle toestellen). Het lijkt erop dat al hun abonnementskosten in de PW te laag staan aangegeven.

Edit: geconstateerd bij ´Telfort 180 )2 jaar'

[Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 24-01-2011 13:40]

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-12-2022
Pricewatch: Canon EOS 600D + EF-S 18-55mm IS II
Guusverschuren.nl

Prijs wordt van de Canon EOS 1100D kit gebruikt en ook de link naar de site. Dit is de juiste pagina en € 760,99 is de juiste prijs.

Dit geld ook allemaal voor de andere entries voor deze camera! Heb gisteren de prijzen proberen te veranderen maar is niet gelukt :(.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

De camera's werden inderdaad niet juist weergegeven.
Dit heb ik aangepast.
Bedankt voor je melding.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
MAXict lijkt veel prijzen verkeerd te hebben staan in de pricewatch.
Na wat bekeken te hebben kloppen veel van hun prijzen niet met die op de website:

PW prijs 41,71, MaxICT 42,90
PW prijs 266,81 - MaxICT 216.54

[Voor 82% gewijzigd door arjants op 23-02-2011 10:23]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Kraan

Kraan

Veteraan
Zojuist heb ik 20 producten van MaxIct gecontroleerd en geen enkele fout ontdekt. Van de twee voorbeelden die jij (arjants) aandraagt is inmiddels ook nog maar één fout. Zoals al meermaals gemeld is, worden de prijzen enkele keren per dag gesynct. Als het in de tussentijd verandert, dan kan er een verschil ontstaan. Wellicht ook de oorzaak van de foutieve prijzen die jij tegengekomen bent?

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:30

ManiacsHouse

Scheisse!

www.algebeld.nl faked de boel behoorlijk. Bij bijna elk toestel incl. abonnement zijn zij de goedkoopste. Zelfs bij de HTC Incredible S met een Hi15 abo krijg je het toestel voor € 80,-. Klik je dan op de link dan krijg je te zien dat het niet om een Hi15 gaat maar om een Hi150. Geen idee wat voor truukje ze uithalen maar ze bedonderen de PW dus wel.

• Synthaxx R-or
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07-2022

Synthaxx R-or

*Insert smartass remark here*

De bijna hele categorie voor de i3 2100T klopt niet.

De helft van de links sturen namelijk door naar de i3 2100 (zonder T, dus de 3.1 ghz 65w tdp i.p.v. 2.5ghz 35w tdp). Al een paar keer doorgegeven, zelfs met de correcte links, maar zijn nog steeds niet veranderd.

Bijvoorbeeld de eerste link, naar Azerty (€ 108,19) moet dus deze zijn (€ 115,68).

If engineers had named Kentucky Fried Chicken, it would have been called "Hot Dead Birds".

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 18:51

racoon

mooowwww

pricewatch: Sony Bravia KDL-40EX711 daar staat dat de goedkoopste prijs €777,- is maar als ik op de winkel klik staat hij op de website voor €775,- kan dit aangepast worden, wist niet waar ik het anders kon melden.

ik zie dat de prijs nu weer wel klopt €772,-

[Voor 7% gewijzigd door racoon op 22-03-2011 09:58]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Anoniem: 221619

Er staan via staples office direct 32 vermelding in de prijslijst voor laptops met een bedrag van € 13,09.
Klopt (helaas) niet met hun website...

• Running_Cow
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
En over staples office direct: Daar staan ook al de gehele dag (zover ik weet) 6 externe harde schijven voor 19,04 te koop:

http://tweakers.net/price...GwaDnQGTOe9-fiObxPHdZa6x8

Lijkt mij een structurele fout, en niet de enigste zoals hierboven te lezen van visor66.

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

• Tk55
  • Niet online
ik weet niet of dit het goede topic is maar ik wilde even melden dat er bij de iPad 16GB een foute link naar een shop staat en dus ook een foute prijs van 9,99.
pricewatch: Apple iPad 16GB Wi-Fi

• Jochem_
  • Niet online
Ik krijg het aanpas-icoontje niet als ik boven de prijs hang. Misschien snap ik het principe niet, misschien komt het omdat het een GSM+abo iets betreft. Excuses dus als het aan mij ligt. O-)

Het gaat om pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart in combinatie met een aantal Vodafone abonnementen. Met de direct-link die naar de Vodafone webshop leidt, kom je uit bij de (oude) Galaxy S i9000. Dan is het niet zo gek dat Vodafone de goedkoopste is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jochem_
  • Niet online
Geen reactie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kraan

Kraan

Veteraan
Het icoontje verschijnt inderdaad niet bij abonnementen. Sowieso is het verwijderen of aanpassen van een abonnementsprijs een stuk ingewikkelder dan van een gewoon product. Vandaar dat het soms lang op zich laat wachten tot dit opgelost is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jochem_
  • Niet online
Wel vreemd dat Vodafone (of een ander) op die manier een tijd lang mensen naar hun shop weet te trekken. En als je even niet oplet (hij heet ook Galaxy en zo'n schermafbeelding is niet echt duidelijk) ga je een overeenkomst aan met een telefoon die je niet bedoelde.

Maargoed, bedankt voor je antwoord en dan wachten we maar even af verder...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxiounking
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Amazon.de geeft prijzen van willekeurige objecten bij vele producten. Bijvoorbeeld een 2TB schijf voor 10 euro blijkt een CAT5 kabel te zijn. Dit is een structureel probleem van deze shop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• T-freaked
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05-2011
Vraag, en ik wist niet aan wie of waar ik die vraag anders moest plaatsen..

Momenteel word de Sony Alpha NEX-3A (zie http://tweakers.net/price...mm-f-28-pancake-lens.html aangeboden voor een goedkoopste prijs van € 338,-. Echter is bij Wehkamp momenteel een aanbieding voor de zwarte variant, met verkoopprijs € 322,05 (zie http://www.wehkamp.nl/bee...-lens/C26_6F3_F40_715697/.

Nu vind ik nergens het zogenaamde Pricewatch I/O (zie http://tweakers.net/reviews/331/3#prijs-toevoegen) om die prijs toe te voegen voor dit product. Kan iemand mij vertellen hoe ik die prijs toevoeg voor het bestaande product?

Bvd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-05 18:30

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ten eerste link je naar het verkeerde product (je linkt naar de zwarte versie, terwijl de versie op wehkamp grijs is).

Als je de juiste PW entry bekijkt (pricewatch: Sony Alpha NEX-3A + 16mm f/2.8 Pancake Lens), zie je dat wehkamp er keurig met de juiste prijs in staat : €379,05.
Dezelfde prijs staat ook op hun website vermeld.

Waar zie jij de prijs van €322,05, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-12-2022

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Als ik naar de laagste prijs van een Macbook Air 13 kijk zie ik staan 1190 eur.

Dit blijkt echter om een Duitse versie te gaan met een Duits QWERTZ toestsenbord. Kan daar wat aan gedaan worden?

• Kraan

Kraan

Veteraan
@Philflow,

Helaas kunnen we helemaal niets met zo'n post. De laagste prijs is inmiddels weer veranderd en kan dus evengoed van een andere retailer zijn. Zo'n fout kan beter d.m.v. het meldpunt gemeld worden.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
E-bug heeft consistent te lage prijzen in de PW. De prijzen op de site zijn vaak 5 euro hoger.
Ook werkt na het verbeteren van de prijs de link ineens niet meer. Je komt dan terug om de homepage.

[Voor 35% gewijzigd door Olaf van der Spek op 01-06-2011 21:19]

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

klik

TelecomTelecom geeft een prijs voor 19 euro aan en linkt naar een of ander leren hoesje.. lijkt me niet helemaal juist. 8)7

Scientia potentia est

• Kraan

Kraan

Veteraan
@martijn--g, bedankt voor je melding, echter is dit topic hier niet helemaal voor, zie de Waarschuwing.

@Olaf van der Spek, Ebug werkt met twee verschillende versies van hun site. Op het moment dat je via Tweakers binnenkomt, kloppen de prijzen. Echter zijn deze prijzen aangepast ten opzichte van de prijzen die je te zien krijgt als je direct hun webshop benadert. Technisch hebben ze dit zo gebouwd dat er cookies voor gebruikt worden. Heb je cookies uitgeschakeld, verhuis je de url naar een ander systeem, etc. dan kan inderdaad de prijs veranderen. Lastig, maar voor ons niet veel aan te veranderen. De prijzen die je krijgt als je vanuit de PW in hun shop terechtkomt, kloppen immers. Tevens zijn de prijzen op de site van e-bug enorm dynamisch. Deze kunnen zeer vlug wisselen. We hebben navraag gedaan, maar e-bug heeft ons verzekerd dat als je een product eenmaal in je winkelwagen gedaan hebt, de prijs niet ineens meer veranderen kan (wat waarschijnlijk niet werkt als je 3 maand wacht).

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Kraan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:19:
@Olaf van der Spek, Ebug werkt met twee verschillende versies van hun site. Op het moment dat je via Tweakers binnenkomt, kloppen de prijzen.
Niet altijd dus. Als je dan handmatig bij Tweakers de prijs verbeterd werkt de link ineens niet meer. Dus Tweakers stuur blijkbaar ook de prijs mee.
Echter zijn deze prijzen aangepast ten opzichte van de prijzen die je te zien krijgt als je direct hun webshop benadert. Technisch hebben ze dit zo gebouwd dat er cookies voor gebruikt worden. Heb je cookies uitgeschakeld, verhuis je de url naar een ander systeem, etc. dan kan inderdaad de prijs veranderen. Lastig, maar voor ons niet veel aan te veranderen. De prijzen die je krijgt als je vanuit de PW in hun shop terechtkomt, kloppen immers. Tevens zijn de prijzen op de site van e-bug enorm dynamisch. Deze kunnen zeer vlug wisselen.
Worden die updates niet of te traag naar Tweakers gepushed dan?

• Kraan

Kraan

Veteraan
Tweakers stuurt absoluut geen prijs mee. De retailer geeft zelf aan welke deeplink hij bij een clickout wil hebben. In het geval van Ebug is dit shop.e-bug.de in tegenstelling tot de gewone url's die www.e-bug.de zijn. Zo zie je ook in veel url's een referentie vanuit tweakers zien. Dit kan door de retailer gebruikt worden in analtische data.

De updates worden niet gepushed, maar door ons gepulled. Dat gebeurt 4x per dag, tijdens kantooruren (wanneer de prijzen ook het meest varieren). Naar aanleiding van deze kwestie wordt deze werkwijze weer eens onder de loep genomen.

• Kraan

Kraan

Veteraan
Sinds gisteren gaat er ook wat fout bij de prijzen van veel Kingston Valueram. We zijn hiervan op de hoogte en zoeken naar een oplossing.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Kraan schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 07:39:
Tweakers stuurt absoluut geen prijs mee. De retailer geeft zelf aan welke deeplink hij bij een clickout wil hebben.
Hmm. Enig idee waarom een werkende link stopt met werken nadat de prijs verbeterd is?

De link veranderd:
Voor
Na

Wat is het begin van de dest parameter trouwens?

[Voor 47% gewijzigd door Olaf van der Spek op 16-06-2011 00:24]

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Net een prijsupdate gedaan bij max ict voor de lian li pc-a04b, stond voor 88,- in de pricewatch, maar stond op de site voor 97,-
Nu is de link naar het product weg, en kom je op hun site waar de hele kast niet meer te vinden is.
Doe/deed ik iets fout ?

Wat me overigens ook opgevallen is dat deze kast gewoonweg momenteel niet leverbaar is in nederland, en dat alle pricewatch links dus ook uitkomen in niet leverbaar (behalve max ict,die zouden er 25 kunnen leveren) maar dat bijvoorbeeld afuture.nl wel netjes uit de pricewatch valt (omdat hun voorraad ook 0 is) maar de rest gewoon blijft staan.

[Voor 40% gewijzigd door Hippocampus op 16-06-2011 14:54]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hmm, lijkt hetzelfde issue als wat ik heb.

Anoniem: 7055

gaat iets fout bij de link van: kingston-ssdnow-v100-sv100s2d-256g

van de OBCS shop 47,34 euro en linkt naar een usb-stick.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roalt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-05 08:12
Anoniem: 7055 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:25:
gaat iets fout bij de link van: kingston-ssdnow-v100-sv100s2d-256g

van de OBCS shop 47,34 euro en linkt naar een usb-stick.
Klopt, en ze hebben ook een X25-M 40GB gelinkt vanaf de pricewatch X25-M 80GB, dus dat product is opeens heel erg populair. Zucht...

Kan OBCS niet eens gele/rode kaart krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravenamp
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 09:58
pricewatch: Kingston SSDNow V100 SV100S2D/256G (desktop bundle) 256GB

Eerste shop (OBCS) linkt naar een (veel goedkopere) USB-drive, niet naar de SSD in kwestie.

[Voor 3% gewijzigd door ravenamp op 19-06-2011 22:08]

• Kraan

Kraan

Veteraan
@Hippocampus en @olafvanderspek

We krijgen dagelijks veel prijsmeldingen welke allen individueel afgehandeld worden. Hiermee proberen we in een redelijke tijd (wat flink meer is dan je zou verwachten) de PW zo schoon mogelijk te houden.

Sowieso wachten we altijd met het afhandelen van de meldingen tot na een feedimport. Aangezien vrijwel alle retailers hun data uploaden middels deze import, is het vaak een kwestie van bijwerken zodat de prijzen weer kloppen.

Toch zijn er met enige regelmaat nog prijzen die fout blijven. Alle meldingen worden gecontroleerd en indien er een fout is gemaakt bij de retailer, dan verwijderen we de prijs. In de meeste gevallen komt deze prijs de eerstvolgende import weer terug, waardoor we genoodzaakt zijn een blokkade op te werpen om dit te voorkomen. De retailer krijgt hier altijd een uitgebreide mail over en de melder krijgt een mail dat zijn melding afgehandeld is.

Wij kunnen echter niets met een andere link, noch kunnen wij een prijs aanpassen. De prijs klopt of klopt niet en in het laatste geval verdwijnt hij. De retailer is verantwoordelijk voor de juiste aanlevering van url's, prijzen, levertijd etc. De gebruikers, admins en medewerkers werken allen mee aan de controle hiervan.

Omdat de verantwoordelijkheid van de aanlevering bij de retailer ligt (deze moet een bestand aanleveren met alle data), kunnen we hier geen invloed op uitoefenen. Dus als een prijs fout is, maar elders op de site van de retailer klopt hij wel, dan is dit aan de retailer om op te lossen. Wij kunnen (en willen uit tijd/kosten-overweging) hier geen rol in spelen.

Over OBCS:
Het vervelende van deze situatie is dat de problemen op het meest ongelukkige moment van de week ontstaat, namelijk op vrijdag na kantoortijd. Omdat we als kantoortweakers ook graag van het weekend genieten en dat soms betekent dat we twee dagen niet op alle delen van de site komen, komt dit heel ongelukkig uit. Normaal gesproken zitten we hier bovenop en zetten de winkel gewoon uit als er iets van dit formaat niet in orde is.

Mocht iemand die dit leest weer zo'n situatie in een weekend opmerken, dan is wellicht de beste om een DM te sturen naar bijvoorbeeld mij. Uiteraard kom ik in het weekend wel op T.net en zal het zo eerder opvallen.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Kraan schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:16:
Wij kunnen echter niets met een andere link, noch kunnen wij een prijs aanpassen.
Maar als gebruiker kun je zelf wel een foute prijs aanpassen. Het probleem is dat op dat moment de link ook veranderd, wat niet de bedoeling is, omdat de link dan niet meer werkt.

• Kraan

Kraan

Veteraan
De functionaliteit van het wijzigen van prijzen door gebruikers stamt uit de oertijd van de PW. Het verbaasde ons eerlijk gezegd naar aanleiding van jouw post dat bij deze functionaliteit nog bestaat en door enkele winkels zelf aangezet is (dit staat namelijk standaard uit). Omdat alle winkels met automatische prijsfeeds werken, kent deze functionaliteit geen enkele toegevoegde waarde meer. Daarom zal dit ook verwijderd worden.

Inmiddels hebben we ontzettend veel prijzen en retailers in de PW. Natuurlijk willen we de beste zijn en blijven en daarom is het fantastisch dat de gebruikers ons helpen de PW schoon te houden. Het corrigeren van foutieve prijzen en url's (of alleen al het controleren ervan) zou dusdanig bewerkelijk zijn in de huidige aantallen, dat we dit beperkt willen houden. De prijsmeldingen worden dus nog steeds stuk voor stuk gecontroleerd, waarop we de prijs verwijderen indien de retailer een fout heeft gemaakt. We leggen vervolgens de bal bij de retailer om dit te herstellen. De meeste doen dit ook.

Overigens hebben we het hier alleen over de fouten van de retailers. Soms ligt een foute koppeling ook bij de PW. Als wij een foutieve productcode gebruiken, kan de retailer niet helpen dat de producten en prijzen onjuist gekoppeld worden. In dit geval zijn de meldingen nog belangrijker, want dan blijkt uit de eerste controle van de melding dat wij een fout hebben en wordt deze per direct hersteld.

Hopelijk geeft dit een beetje een kijkje in de werkwijze omtrent de verwerking van foutieve prijzen/url's.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Kraan schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:25:
De functionaliteit van het wijzigen van prijzen door gebruikers stamt uit de oertijd van de PW. Het verbaasde ons eerlijk gezegd naar aanleiding van jouw post dat bij deze functionaliteit nog bestaat
Zo leer je nog eens wat. ;)
Bedankt voor de info.

• Willie Billie
  • Laatst online: 27-05 14:40
Alle prijzen van ACES Direct - zakelijk staan er excl btw in.
Nu lijkt het alsof ze over de goedkoopste zijn, echter komt er nog 19% bij ;)

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Willie Billie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:26:
Alle prijzen van ACES Direct - zakelijk staan er excl btw in.
Nu lijkt het alsof ze over de goedkoopste zijn, echter komt er nog 19% bij ;)
Ik was al aan het corrigeren omdat ik bij het samenstellen van een systeem steeds bij Aces Direct Zakelijk terecht kwam. Mijn doorgevoerde correcties (ex. BTW) blijken echter een druppel op een gloeiende plaat :(

Testing, one, two ...

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:54
hardware-lover schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:28:
[...]

Ik was al aan het corrigeren omdat ik bij het samenstellen van een systeem steeds bij Aces Direct Zakelijk terecht kwam. Mijn doorgevoerde correcties (ex. BTW) blijken echter een druppel op een gloeiende plaat :(
Same here, was aan het zoeken naar een laptop en kwam meerdere malen verkeerde prijs tegen. Gelukkig deed ik een search. ;)

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik zag het ook al ja. Zit ik voor niets een topic aan te maken :X
ACES direct prijzen zijn structureel ex. btw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kraan

Kraan

Veteraan
Aces is voorlopig uitgezet. Maandag wordt er naar de oorzaak van het probleem gezocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 215257

Dimension Plus heeft ook continu verkeerde prijzen.
pricewatch: Alan Wake - Special Edition, Xbox 360
Heel vaak klopt de prijs gewoon niet (zoals hierboven)
Of is het een tweedehands model:
http://www.dimensionplus....actRestyled-250gb/780334/

Echt heel vervelend..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kraan

Kraan

Veteraan
@Blackflower. Ik kan geen opvallende zaken (meer) zien.

Tweedehands of refurbished is absoluut niet toegestaan. Wil je mij een PM sturen zo vlug als je weer iets soortgelijks tegenkomt? Natuurlijk kan dit ook via het meldpunt, maar meestal zijn deze prijzen al verdwenen als wij aan het controleren zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 215257

Kraan schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 08:54:
@Blackflower. Ik kan geen opvallende zaken (meer) zien.

Tweedehands of refurbished is absoluut niet toegestaan. Wil je mij een PM sturen zo vlug als je weer iets soortgelijks tegenkomt? Natuurlijk kan dit ook via het meldpunt, maar meestal zijn deze prijzen al verdwenen als wij aan het controleren zijn.
Gewone prijzen zijn inderdaad gefixt nu, maar ik hou het in de gaten

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 146875

pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart

Studentmobiel.nl en gsmwijzer.nl zetten hier foute prijzen neer om mensen naar de website te lokken. Pas tijdens het bestelproces kom je erachter dat dit een tweejaars prijs is ipv een 1-jaar abo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05 15:19
Bij e-bug klopt er gewoon echt geen fluit van. De prijs van een WD Caviar 2Tb EARS staat al 2 dagen op 63 euro op de site (dus ook op store.e-bug) terwijl hij op t.net braaf op 56 blijft staan.

En dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Dat lijkt mij een fout van de leverancier zelf. Je kan hem namelijk gewoon bestellen bij AZERTY voor die prijs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 404313
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Anoniem: 303530 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:33:
Dat lijkt mij een fout van de leverancier zelf. Je kan hem namelijk gewoon bestellen bij AZERTY voor die prijs.
Oke, maar het leek mij toch even aardig om het hier te vermelden. Kunnen anderen er wellicht gebruik van maken. :) Bij de een is het prijsverschil weinig, maar daarentegen bij de ander wel aanzienlijk.

Edit: Is er ook een thread voor allemaal "koopjes" door enorme prijsverlagingen? :P

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 404313 op 24-07-2011 17:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Nee. Wel een ervaringen-subforum ;)

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Anoniem: 146875 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:28:

Studentmobiel.nl en gsmwijzer.nl zetten hier foute prijzen neer om mensen naar de website te lokken. Pas tijdens het bestelproces kom je erachter dat dit een tweejaars prijs is ipv een 1-jaar abo.

2call.nl geeft ook verkeerde prijzen aan. Zij geven de prijs inclusief internet abonnement waardoor het toestel veel goedkoper is. ( dit is al weken zo)

[Voor 12% gewijzigd door priemt op 03-08-2011 07:19]

• BLeeN
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-05 17:30
Volgens mij gaat het niet zo goed met de allmicro prijzen.
De Seagate schijven staan op de pricewatch bijna niets bij allmicro, maar op de site gaan ze voor ruim 10x zoveel.

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Het meldpunt kan je bereiken door met je muis over de foute prijs te gaan en op ICOONTJE te klikken.
Deze functie is er niet bij mobiele abbo prijzen.

Als je op een abbo prijs klikt kom je bij veel duurde abbo's uit.
pricewatch: HTC Sensation Zwart

Blog - Tweak uptime

• Kraan

Kraan

Veteraan
Allmicro wordt opgelost... Spijtig dat dit weer net voor het weekend gebeurt.

De telecomprijzen worden de komende weken grondig opgeschoond.

• King4589
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-05 17:13
Veel fouten van één enkel bedrijf, www.spareit.nl

Ik ben het meerdere keren tegen gekomen bij verschillende hdd's

de Western Digital RE3 WD1002FBYS, 1TB staat nu al op de frontpage met een prijs van €12,08 terwijl dit bij de winkel echter € 101,52 is.
pricewatch: Western Digital RE3 WD1002FBYS, 1TB

http://www.spareit.nl/magento/default/wd1002fbys.html

zo ook voor
pricewatch: HP 286714-B22, 72GB SCSI Ultra320, 10000rpm
pricewatch: HP 286778-B22, 72.8GB SCSI Ultra, 15000rpm
pricewatch: HP 375861-B21, 72GB SAS, 10000rpm
pricewatch: HP 411275-B21, 160GB
pricewatch: Maxtor DiamondMax 10, 250GB (7200rpm, SATA, 16MB, NCQ (RoHS))
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.9, 250GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ)
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.9, 250GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ)
pricewatch: Seagate Barracuda ES ST3250620NS, 250GB
pricewatch: HP 395473-B21, 500GB
pricewatch: Maxtor Diamondmax 11, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ (RoHS))
pricewatch: Seagate Barracuda ES ST3500630NS, 500GB
pricewatch: HP 375870-B21, 72GB SAS, 15000rpm
pricewatch: Maxtor DiamondMax 10, 160GB (7200rpm, SATA, 8MB, NQ, NCQ(RoHS))
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.9 ST3160812AS, 160GB
pricewatch: Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, SATA, 8MB)
pricewatch: HP 347708-B22, 146GB SCSI Ultra320, 15000rpm
pricewatch: Western Digital RE3 WD1002FBYS, 1TB

Gewoon sorteren op prijs valt wel op. hier moet wel iets aan gedaan moeten worden.
http://tweakers.net/price...KzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB

Het lijkt mij sowieso verstandig om die winkel na te trekken de enige sectie op de site waar ik ook maar een product tegen kom zijn hdd en aanbiedingen.
Je kan de schijven ook alleen maar vinden via directe links en ze noemen ze allemaal HP

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01 10:22
Prijzen bij: pricewatch: Pentax DA 18-55 mm f/3.5-5.6 AL
zijn verkeerd gelinkt. Komen bij beide shops uit op een onderdeel voor waterkoeling(?)

Misschien de EAN niet goed?

I'm not weird, I'm a limited edition

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

pricewatch: Dell Vostro 3700 (n0337002)
MyCom

De prijs is van een toner en niet van de bewuste laptop
------------

pricewatch: Microsoft Xbox 360 250 GB + Homefront Zwart
Free Record Shop

Prijs is onrealistisch laag en staat al meer als een maand als niet beschikbaar op hun website.

[Voor 43% gewijzigd door Blisterin_Bull op 16-08-2011 07:06]

Systeem specs

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

http://tweakers.net/shopreview/2526/freezing-hardware.html

Betreft de verzendkosten, die zijn geen € 0,-. Nou heeft Freezing Hardware toevallig een actie gehad een week of 2 geleden waarbij geen verzendkosten werden gerekend maar ondertussen staan die weer gewoon op de site. Komen misschien nog niet helemaal door?

edit:
Ondertussen staan de verzendkosten weer netjes bij de gegevens

[Voor 11% gewijzigd door IceStorm op 24-08-2011 10:27]

• ThaStealth
  • Laatst online: 25-05 14:48
pricewatch: Apple iPhone 3GS 8GB Zwart

Hierbij staat de toestelprijs op 0 euro,
De site van T-Mobile geeft echter 409,95 aan

http://gsm.t-mobile.nl/tm...&_df=true&M5NextUrl=RAPRD

idem voor:

pricewatch: Apple iPhone 3GS 8GB Zwart

(volgens mij alle iphone 3gs 8gb + t-mobile aanbiedingen)

[Voor 20% gewijzigd door ThaStealth op 29-09-2011 19:26]

Mess with the best, die like the rest

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-03 08:35
Electro magazijn is verkeerd aan het linken

pricewatch: Samsung UE46D5000 is gelinked aan een 32inch tv http://www.electro-magazi...ijn_NL&ProductID=LE32D550

pricewatch: Philips 47PFL4606H is gelinked aan een wasmachine http://www.electro-magazi...jn_NL&ProductID=WF0804Y8E

pricewatch: Philips 47PFL7606H staat gelinked aan een vaatwasser http://www.electro-magazi...jn_NL&ProductID=F65000WOP

[Voor 6% gewijzigd door the boiler op 04-10-2011 09:29]

Anoniem: 26306

Inderdaad. De resultaten lijken nu helemaal nergens op. Erg verwarrend en een foutje is zo gemaakt. Een televisie van 46" die wordt gelinkt naar een 32" bijvoorbeeld.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-05 12:43

TheNephilim

Wtfuzzle

Het bedrijf OBCS heeft meerdere foute prijzen in de pricewatch staan. http://tweakers.net/shopreview/6439/obcs.html

Hier onder een videokaart, en gisteravond ook al 1, maar ik weer zo gauw niet meer wat dat was. Volgens mij gaat er wat fout daar...

pricewatch: Asus EAH6990/3DI4S/4GD5
Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Let op:
Hier graag alleen terugkerende foutieve prijzen of koppelingen
Voor eenmalige fouten hebben we het meldpunt. Deze kan je bereiken door met je muis over de verkeerde totaalprijs te gaan en te klikken op "Onjuiste prijs melden", waarna je de melding kwijt kan.

Als het toch om een prijs gaat die onterecht blijft terugkomen, ondanks dat deze al eens is verwijderd, maak dan een melding in dit topic. Kopieer onderstaande code in je post, en op de plaats van de haakjes (< en >) en de voorbeeldtekst je melding.
code:
1
2
3
[*]Melding betreft: <URL product>
[*]Het gaat om de shop: <Naam winkel>
[*]Toelichting: <Toelichting>

Meld zoveel mogelijk foute terugkerende prijzen/koppelingen in één post, maar ga geen dingen toevoegen als iemand van de crew al langs is geweest, want dan wordt je wijziging hoogstwaarschijnlijk over het hoofd gezien.

Zie voor uitgebreide info de Topicstart.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee