Zo te zien hadden we daar een foutieve EAN code staan. Ik heb die EAN code verwijderd en de prijs van Azerty weggehaald, als het goed is komt ie nu niet meer terug, zo ja, dan hoor ik het graag
Ik kwam trouwens geen meldpunt entry van jouw hand tegen over dat product, maar wel van een aantal anderen. Onder andere van dezelfde dag dat jij hier een post hebt geplaatst, wellicht dat iemand het dus in het meldpunt afgehandeld heeft, maar jouw post hier niet gezien had, of vergeten is hier even te reageren. Er is vorige week in elk geval wel degelijk wat aan gedaan, echter tevergeefs. Het is dus enkel jammer dat het bij die meldingen niemand is opgevallen dat wij daar een foute EAN hadden.
Anyhow, zoals al eerder in dit topic gemeld is: elke Frontpage Admin kan tegenwoordig prijzen blokkeren, dus het hier apart vermelden van terugkerende fouten, om ze onder aandacht te brengen van de paar mensen die konden blokkeren is niet heel erg hard meer nodig. Zodoende is de kans dat dit topic aan de aandacht ontsnapt ook iets groter. Melden in het meldpunt is en blijft de beste manier, al moet ik zeggen dat degene die de meldingen van dit geval heeft verwerkt wel iets eerder had mogen ingrijpen / opletten dat wij zelf een fout hadden staan die simpel te fixen is in plaats van simpelweg de prijs te verwijderen.
Al met al: bedankt voor je melding, en als het goed is dus nu gefixt
[
Voor 3% gewijzigd door
Orion84 op 30-06-2009 23:39
]