Blijkbaar zijn ze er zelf ook achter gekomen, want deze prijs is al weg. Mag ook wel, na anderhalve maand

Ook deze is inmiddels weg

Erwin1967 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:36:
De prijzen die worden getoond bij een iPhone 6 i.c.m. met een abonnement kloppen niet. Voorbeeld:
Apple iPhone 6 64GB Grijs -> gratis vanaf 8 euro p/m of 798 euro in een winkel. De 8 euro p/m kan natuurlijk niet maar uit interesse klik je erop: Je ziet dan (na klikken op sortering oplopende prijs) een bedrag van 8,67 (of nog goedkoper 6,67). Geen 8 euro (inconsistent). Hier gaat het om een Telfort basis 150 (2 jaar) met, daar komt de aap uit de mouw excl. toestellease. Nogmaals klikken op de 8,67 kom je uit bij twee winkels. De eerste is de Phone shop: hier weer andere prijzen: 4 euro p/m, eenmalige kosten 118,95 euro en de kosten/looptijd 8,96. Dan kijken bij de shop levert weer andere prijzen op (lijkt wel een wetmatigheid): abonnement van 6 euro p/m naar 5 euro p/m (waar is de 4 euro?). Toestellease 55 euro p/m en eenmalig 88,95 euro. Dus begonnen met 8 euro p/m met gratis naar 60 euro p/m en eenmalig 88,95.
Kortom het klopt echt totaal niets van. Dit stuk van de Pricewatch is misleidend en totaal onbruikbaar voor een gebruiker. Een kleine steekproef laat zien dat dit ook voor andere toestellen/abonnementen opgaat. Ik vraag me werkelijk af wat voor soort programmatuur hier achter zit (zit er wel iets achter wat de consistentie bewaakt). Ik kan er in elk geval niks van maken..
Ik zie overigens nu dat anderen dit ook hebben geconstateerd.
Hier kunnen we met ons huidige systeem helaas niets mee. Er wordt aan gewerkt om te kijken naar een andere oplossing, maar dat loopt al een tijdje en is zo te zien niet op korte termijn opgelost. Het probleem zit 'm in de leaseprijzen (die inmiddels geen leaseprijzen meer zijn, maar 'gewoon' extra prijzen bovenop het abo), waar ons systeem simpelweg niet op berekend is. Can't fix dus, voorlopig.
choogen schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:39:
De GTX 970 van Asus blijft terugkomen voor een prijs van € 339,90 terwijl de goedkoopste aanbieder nog altijd een basisprijs van € 359,90 vraagt:
pricewatch: Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5#
Heb daar (meen ik) al twee keer een onterechte prijsalert voor gekregen..
NB: de prijs van € 339,90 verschijnt in het overzicht, net boven het lijstje met webshopprijzen (dus vlak boven het vakje dat je kan aanvinken voor een prijsalert).
Dat lag waarschijnlijk aan All in One Systems icm jouw ingestelde (of default) betaal- en verzendmethodefilter, zie
Dirk in "[PW] Terugkerende foutieve prijzen". Dat had je zelf ook al opgemerkt, maar ik meld het toch even voor de zekerheid

Prijs is inmiddels al weg

LankHoar schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:36:
pricewatch: Acer Liquid E700 Zwart
The Phonehouse biedt inderdaad een Acer Liquid e700 aan voor het bedrag dat vermeld staat. Echter gaat het om een toestel met compleet andere specificaties: 1GB RAM t.o.v. 2GB, 4GB geheugen t.o.v. 16GB, wel geschikt voor LTE t.o.v. niet.
Ik heb navraag gedaan bij TPH, en zij vertelden me dat de specificaties inderdaad kloppen die vermeld staan, en gaven me
deze link van Acer. Daar staan inderdaad dezelfde specificaties als TPH vermeldt, behalve dat ook dat toestel niet geschikt voor LTE zou zijn.
Het lijkt er dus op dat er twee verschillende toestellen onder de zelfde noemer over de toonbank gaan. Echter is het verschil in specificaties significant.
Overigens had ik dit ook al via de knop 'Onjuiste prijs melden' gemeld, maar wilde het hier nog even verduidelijken.
We dachten het te hebben gevonden, nadat we van Acer zelf te horen hebben gekregen dat dit model 1GB ram en 4GB rom heeft. Maar toen kwam er een gebruiker die deze telefoon heeft met 2GB en 16G ... Mail is inmiddels teruggestuurd naar Acer, we wachten nog op antwoord. Wordt vervolgd ...
Omdat wij met de normale levertijdindicatoren niet kunnen aangeven of iets een digitale download is, maken we voor shops die downloads leveren een apart account die voor alle producten automatisch een 'Digitale download' levertijdindicatie aangeeft. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt in producten die nog niet leverbaar zijn, daar blijft het icoontje staan. Het icoontje geeft dus simpelweg aan of iets te downloaden is, ongeacht of dat direct kan of pas over 5 maanden. Ik weet dat er een verandering op dit gebied op stapel is (er wordt onderzocht of het toch weer mogelijk wordt om downloads en fysieke producten onder 1 shopaccount aan te kunnen bieden), wellicht dat naar dit ook gelijk wordt gekeken.
De link naar Far Cry 4 is verwijderd, tot de deeplink in hun feed is aangepast.
De prijs van CentralPoint.nl is verwijderd