Alternate prijzen zijn ex. BTW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik werd net blij gemaakt met een dode muts met mijn wenslijst: gallery: n00bs
Opeens veel lagere prijzen dan gisteren en toevallig allemaal alternate.nl

Klik je door naar de prijs, dan krijg je opeens veel hogere verkoopprijzen. Is dit opzetten? (sponser links of alternate die een truc uithaald). Dit is niet de eerste keer dat mij dit opvalt van alternate.nl

Kunnen svp de prijzen gecorrigeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Niet zo'n beetje prijsverschil ook.

Ah Alternate heeft allemaal ex. BTW prijzen in tweakers ipv incl. BTW, op de site is het wel incl BTW.

[ Voor 60% gewijzigd door gekkie op 15-10-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wellicht handig om te melden om welke producten het gaat.

pricewatch: Intel Core i5-6600 Boxed
Staat voor € 207,85 in de pricewatch, maar op de website van Alternate is het € 247,93.

pricewatch: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
Staat voor € 100,85 in de pricewatch, maar op de website van Alternate is het € 118,46.

pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB
SSD staat bij Alternate voor € 152,90 in de pricewatch, maar op de website van Alternate is het € 179,90.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ziet er uit als een incl/excl BTW foutje. De PW import engine verwacht prijzen incl. BTW, alternate levert ze (per ongeluk?) aan excl. BTW. De alternate prijs in de PW (excl. verzendkosten) scheelt precies een factor 1,21 met de prijs op alternate.nl zelf.

Even wachten op een PW medewerker om dit te fixen. Ik pas de titel even aan naar iets duidelijkers, zodat het hopelijk snel wordt opgepakt.

[ Voor 99% gewijzigd door Orion84 op 15-10-2015 09:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Dan berekenen ze de BTW wel vreemd :p.

Verschil bij de processor is 19%
Verschil bij werkgeheugen is 17%
Verschil bij de SSD is 17/18%.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Nee, je moet de PW prijs ex verzendkosten hanteren, de PW prijzen die jij noemt zijn de totaalprijzen, terwijl de prijs op de alternate site natuurlijk de kale productprijs is.

Ik roep dat natuurlijk niet zomaar, ik had het zelf ook even nagerekend ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 15-10-2015 10:01 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Overigens kloppen de prijzen van SI computers ook niet .. althans voor de Intel Core I5 ..

€ 232,01 op hun site .. € 229,50 in tweakers .. maar gooi je hem in het winkelmandje is hij opeens € 228,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Orion84 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:01:
Nee, je moet de PW prijs ex verzendkosten hanteren, de PW prijzen die jij noemt zijn de totaalprijzen, terwijl de prijs op de alternate site natuurlijk de kale productprijs is.

Ik roep dat natuurlijk niet zomaar, ik had het zelf ook even nagerekend ;)
Goed punt. Heb ik even over het hoofd gezien! :+ |:(

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:01

OgWok

U.N.C.L.E.

Hoe dan ook: behoorlijk verwarrend en lastig. Daar hebben we toch computers voor, om het makkelijker te maken.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:10

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

We zijn ermee bezig. 'Helaas' zijn het niet alle prijzen van Alternate die met dit probleem te kampen hebben, dus een simpele conversie toepassen is er niet bij. We hopen dit in ieder geval zo snel mogelijk opgelost te hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Glaanie op 15-10-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Thanks in ieder geval voor jullie snelle reacties :-)
Mag wel hopen dat die prijzen idd die richting op gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

We hebben Alternate tijdelijk uitgezet in de categorieen HDD en SSD. Mocht er nog een andere categorie zijn waar veel prijzen van hun verkeerd staan, horen we het graag.

Iedereen dank trouwens voor de vele meldingen, niet alleen dit topic, maar ook per mail en in ons meldpunt al veel meldingen gekregen. Super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
Glaanie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:02:
We hebben Alternate tijdelijk uitgezet in de categorieen HDD en SSD. Mocht er nog een andere categorie zijn waar veel prijzen van hun verkeerd staan, horen we het graag.
Pssst jullie hebben het volgens mij niet fout gedaan, vanmorgen kon je de producten voor de ex BTW prijzen bestellen, dit was dus een foutje aan hun kant. (heb zelf een 5TB HDD besteld a 187,90 ipv 224,90 zoals hij nu op de site staat). Nu moet er gewoon weer gewacht worden totdat de nieuwe prijzen weer binnengehaald worden.

[ Voor 8% gewijzigd door frankyboy707 op 15-10-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

frankyboy707 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:42:
[...]

Pssst jullie hebben het volgens mij niet fout gedaan, vanmorgen kon je de producten voor de ex BTW prijzen bestellen, dit was dus een foutje aan hun kant. (heb zelf een 5TB HDD besteld a 187,90 ipv 224,90 zoals hij nu op de site staat). Nu moet er gewoon weer gewacht worden totdat de nieuwe prijzen weer binnengehaald worden.
De fout ligt ook niet bij ons, maar wij krijgen de verkeerde prijzen van hun door via de feed. Ze zijn hard bezig dit te fixen en in de tussentijd hebben wij ze dus uitgeschakeld voor de genoemde categorieën. Zodra het weer klopt, gaan ze weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
Glaanie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:54:
[...]

De fout ligt ook niet bij ons, maar wij krijgen de verkeerde prijzen van hun door via de feed. Ze zijn hard bezig dit te fixen en in de tussentijd hebben wij ze dus uitgeschakeld voor de genoemde categorieën. Zodra het weer klopt, gaan ze weer aan.
Nouja de prijzen die jullie via de feed binnenkregen waren ook de prijs op hun website. ;)
Heb inderdaad net contact met hun gehad en ze zijn zich bewust dat er foutieve prijzen op hun website stonden, ze zouden nog contact opnemen met de klanten waar het fout was gegaan. Ze waren bezig te kijken wat ze voor die klanten konden doen, ik wacht het af..

Edit: Wordt netjes opgelost, ze gaan het product voor de foutieve prijs leveren, maar prijzen via de feed zouden dus mogelijk weer moeten kloppen

[ Voor 16% gewijzigd door frankyboy707 op 15-10-2015 16:19 ]

Pagina: 1