Wat zou 't meer op moeten leveren, en ik ga echt Leopard niet opnieuw installeren voor een spelletje
.
Voordat je cracks gebruikt eerst even door http://virusscan.jotti.org/en halen!!!g0tanks schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:36:
Anders gewoon een crack gebruiken, je hebt hem toch al gekocht.
Anoniem: 93798
Dat heb ik inderdaad gedaan, kopietje gemaakt van de originele CD met meuk: MagicISO 5.5 build 274 en daarna mounten met Windows Virtual CDRom Control Panel (enkel XP)
Tot nu toe heb ik enkel het spel gebruikt om te spelen, wat tot nu perfect werkt ... inloggen op beide pc's met dezelfde account heb ik echter nog niet geprobeerd ...
edit: ter verduidelijking, de installatie heb ik wel gedaan met de originele CD omdat er tijdens de controle een check zou inzitten of je wel de originele cd gebruikt, maar achteraf speel ik nu enkel door de ISO te mounten
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 93798 op 06-06-2009 18:35 ]
Wat is het nut van die espresso/cafeïne apparaat? Er staat dat er extra energie moet geven, maar er komt helemaal niets bij wanneer ik dit drink?
Wanneer je cafeïne drinkt krijg je zo'n nieuwe mood, buzz, je kunt daardoor dan tot het afgelopen is niet inslaap vallen...zeromussov schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 21:16:
Wat is het nut van die espresso/cafeïne apparaat? Er staat dat er extra energie moet geven, maar er komt helemaal niets bij wanneer ik dit drink?
En slapen kan pas als de roes voorbij is. Je kunt ook gewoon weer een nieuw bakje koffie nemen, zo hoef je nooit te slapen.Wouser schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 21:47:
[...]
Wanneer je cafeïne drinkt krijg je zo'n nieuwe mood, buzz, je kunt daardoor dan tot het afgelopen is niet inslaap vallen...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik zou als ik jou was maar niet met twee pc tegelijk op het internet gaan met dezelfde code van Sims 3..
Je loopt kans dat je dan gebanned word
omstebeurten kan wel.. Of trek er b ij 1 de verbinding weg voordat je op beiden gaat spelen...
De launcer nl checked elke keer als deze opgestart word of je nog up to date bent.. maar ook of het spel legaal is
Mijn vrouw is heerlijk aan het spelen met de Sims 3. Mijn wtf is alleen dat de man (naar mij gemaakt) iedere keer na de seks kaal is?!
Een tijd later heeft hij weer haar, maar na de seks is het weer weg. Het plaatje onderin als je hem actief hebt geeft hem wel met haar weer.
Een tijd later heeft hij weer haar, maar na de seks is het weer weg. Het plaatje onderin als je hem actief hebt geeft hem wel met haar weer.
Anoniem: 93798
Ik ga afwachten ... zolang het werkt dan werkt het ... wat ik niet ga doen is met beide pc's inloggen met dezelfde account, dat is vragen voor problemen denk ik. Nu is er maar 1 pc ingelogd en de andere blijft gewoon staan op 'registreren'. Ook denk ik niet dat EA gebruikers gaat bannen die 1 key op 2 computers gebruiken. Ik denk wel dat ze zullen ingrijpen als ze merken dat met 1 key er 100 aanmeldingen worden gedaan ... maar ik hou jullie alleszins up-to-date mocht het ooit foutlopen ... en als het fout loopt, crack deroverStronkie schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:40:
[...]
Ik zou als ik jou was maar niet met twee pc tegelijk op het internet gaan met dezelfde code van Sims 3..
Je loopt kans dat je dan gebanned word
omstebeurten kan wel.. Of trek er b ij 1 de verbinding weg voordat je op beiden gaat spelen...
De launcer nl checked elke keer als deze opgestart word of je nog up to date bent.. maar ook of het spel legaal is
Wat is dat voor rare fetish... Zitten er sm achtige trekjes in sims3?Arunia schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:57:
Mijn vrouw is heerlijk aan het spelen met de Sims 3. Mijn wtf is alleen dat de man (naar mij gemaakt) iedere keer na de seks kaal is?!
Vreemd inderdaad, anders bugreport insturen bij EA, mij was het nog nooit opgevallen.. Zal er eens op letten
"Mekker, blaat"
Zou best kunnen. Ze gaan wel als beesten tekeer. Ze willen beide 5 kinderen?! Maar goed. hehe.
Ik ga ook zeker een bugreport invullen. Lijkt me niet een normale manier van werken in het spel. Misschien een combinatie van dingen bij elkaar waardoor dit gebeurd. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik ga ook zeker een bugreport invullen. Lijkt me niet een normale manier van werken in het spel. Misschien een combinatie van dingen bij elkaar waardoor dit gebeurd. Ik hou jullie op de hoogte.
[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 07-06-2009 10:16 ]
Al een tijdje hoorshoombak schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:22:
Hehe, de content uit de de simsstore is nu ook al verkrijgbaar via de minder legele weg.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Anoniem: 305183
Ik vind het spel erg leuk! In het begin vond ik het wel tegenvallen want ik zag weinig verschil met de sims 2. Na wat instellingen te hebben verandert al een stuk beter beeld, waardoor je dus echt verschil ziet! En naar mate het spel vordert kom je steeds meer dingen tegen. Ook het promotie maken voor werk is een stuk leuker geworden, je moet er echt wat voor doen!
Helaas loopt het spel wel regelmatig vast. Elke keer als ik de sporthal bezoek loopt ie vast. En verder tijdens het spelen ook. Erg vervelend want alle voortgang ben ik dan dus kwijt. Nu sla ik om de 5 minuten het spel op, maar erg lekker speelt dat niet. Iemand een idee waar dat vastlopen aan kan liggen?
Helaas loopt het spel wel regelmatig vast. Elke keer als ik de sporthal bezoek loopt ie vast. En verder tijdens het spelen ook. Erg vervelend want alle voortgang ben ik dan dus kwijt. Nu sla ik om de 5 minuten het spel op, maar erg lekker speelt dat niet. Iemand een idee waar dat vastlopen aan kan liggen?
Het haar kan per kledingsoortding aangepast worden, misschien dat ze in onderbroekmodus een kaal hoofd heeft uitgezocht?Arunia schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:57:
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Dat zou kunnen, maar volgens mij loopt hij in kleding daarna ook gewoon kaal rond.DeTeraarist schreef op zondag 07 juni 2009 @ 20:14:
[...]
Het haar kan per kledingsoortding aangepast worden, misschien dat ze in onderbroekmodus een kaal hoofd heeft uitgezocht?
Ik zei ook al dat het door de stress zou komen
Zoiets raar had ik ook. Kerel heeft kort haar, maar na het slapen heeft hij opeens langs haarArunia schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:57:
Anoniem: 155599
hoe is de prijs/kwaliteit verhouding?TommyGun schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:32:
[...]
Al een tijdje hoorBelachelijk ook dat EA daar weer geld aan wil verdienen.
psies,JanW schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:46:
Niet toevallig ingesteld dat hij per outfit verschillende kapsels heeft?
traktor scratch!
Mijn vrouw kreeg dat idee dus ook. Waarschijnlijk is het dus zoiets.
Vanavond maar eens proberen of dat het is.
Vanavond maar eens proberen of dat het is.
Anoniem: 154012
Kon je dat niet bij de kleding kast doen?Erikie schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:30:
[...]
psies,kun je dit nog later nog veranderen? Ik ben met 1 of andere biatch getrouwd die d'r hoed niet af wil doen in casual mode.
Ik heb echt geen idee hoe ik dat kan modificeren .
bij kledingkast heb ik alle knopjes al geprobeerd
. ik ga maar even voor de spiegel staan vanavond
traktor scratch!
Spiegel ja, iets in de vorm van 'change looks' ofzo.
Moet ik nog iets speciaals doen/ergens zijn om death fish te vangen?
Fruit of life heb ik al in mijn tuintje (geen idee hoe)
Als je science carreer tot level 10 brengt kun je experimenten doen op van alles in je huis. Iemand die het gebruikt/nuttig vind?
Huishoudsters die kleptomaan zijn ontslaan? Stelen ze anders echt spullen van je?
Fruit of life heb ik al in mijn tuintje (geen idee hoe)
Als je science carreer tot level 10 brengt kun je experimenten doen op van alles in je huis. Iemand die het gebruikt/nuttig vind?
Huishoudsters die kleptomaan zijn ontslaan? Stelen ze anders echt spullen van je?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 08-06-2009 17:39 ]
K K... Het spel kan afgelopen zijn hahahah...
Ik heb iedereen vroegtijdig oud laten worden tijdens feestjes.. en nu zit ik met over de 54 grafstenen in mijn tuin.. Ik ben de enige sim die nog leeft.. Ik heb althans nog geen levende sims gezien..
Ow nog wat..
bij het tuineren kunnen je mesten... maar met wat invredes naam
en ook hoe test je dingen dan.. Ik bedoel ik kan geen experimenten uitvoeren
Ik heb iedereen vroegtijdig oud laten worden tijdens feestjes.. en nu zit ik met over de 54 grafstenen in mijn tuin.. Ik ben de enige sim die nog leeft.. Ik heb althans nog geen levende sims gezien..
Ow nog wat..
bij het tuineren kunnen je mesten... maar met wat invredes naam
en ook hoe test je dingen dan.. Ik bedoel ik kan geen experimenten uitvoeren
[ Voor 24% gewijzigd door Stronkie op 08-06-2009 18:09 ]
Wat bedoel je precies? Planten kun je gewoon bemesten met voedsel dat je zelf gekweekt hebt of in de supermarkt hebt gekocht. Ook kun je ze bemesten met gevangen vis of zaadjes.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
ja en het nut??????
Haha.Stronkie schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:08:
en nu zit ik met over de 54 grafstenen in mijn tuin..
Screenshot?
:: Second Place Is First Place Loser ::
u vraagt wij draaien
[img=http://img364.imageshack.us/img364/9138/screenshot2b.th.jpg]
heb toch nog tien mensen gevonden.. zit nu met 64 grafstenen
[img=http://img364.imageshack.us/img364/9138/screenshot2b.th.jpg]
heb toch nog tien mensen gevonden.. zit nu met 64 grafstenen
[ Voor 55% gewijzigd door Stronkie op 08-06-2009 22:56 ]
Is het nou ook nog mogelijk om met 2 spelers in 1 stad te spelen ? niet tegelijkertijd maar wel dat je elkaars figuren kan tegenkomen in de stad of als buren kan hebben ?
Mijn vriendin zit er namelijk toch over te denken om dit spel te gaan kopen (ondanks mijn "scheldpartijen"over de extra content die je al gelijk moet kopen en hier wist ik eigenlijk geen antwoord op).
In de tijd dat ik de "probeerversie" had kon ik de optie niet vinden iig en ik vraag me dan ook af of de andere speler verouderd als de ene speelt zeg maar ...wie snapt me nog ?
Mijn vriendin zit er namelijk toch over te denken om dit spel te gaan kopen (ondanks mijn "scheldpartijen"over de extra content die je al gelijk moet kopen en hier wist ik eigenlijk geen antwoord op).
In de tijd dat ik de "probeerversie" had kon ik de optie niet vinden iig en ik vraag me dan ook af of de andere speler verouderd als de ene speelt zeg maar ...wie snapt me nog ?
nee dat kan niet. enige wat je kunt doen is steeds family's switchen.. Maar dan raak je veel dingen kwijt.. zoals wat je al opgekocht had etc...
Maar je kunt dus per city 1 family spelen
wat je wel kunt doen is een copy maken van die stad.. en die steeds weer opslaan en dan van family wisselen.. maar niet zo slim plan. Zie boven.
OK ik heb nu de custom content eindelijk aan het werk... (alles via de launcer werkt perfect). Maar van mod the sims 3 is wat lastiger.. Je moet zelf dingen aanpassen in de game folder (niet in je documents en settings)
Ik kan alleen niet goed zien of het wel of niet werkt.. hahahahaa
Maar je kunt dus per city 1 family spelen
wat je wel kunt doen is een copy maken van die stad.. en die steeds weer opslaan en dan van family wisselen.. maar niet zo slim plan. Zie boven.
OK ik heb nu de custom content eindelijk aan het werk... (alles via de launcer werkt perfect). Maar van mod the sims 3 is wat lastiger.. Je moet zelf dingen aanpassen in de game folder (niet in je documents en settings)
Ik kan alleen niet goed zien of het wel of niet werkt.. hahahahaa
[ Voor 120% gewijzigd door Stronkie op 09-06-2009 15:01 ]
Ik heb hem zojuist gekocht en ga hem nu installeren op mijn iMac. Ben benieuwd! 
(Voor degenen die vroegen of ik wilde laten weten hoe het draaide op de iMac - als ik al niet heeeel laat daarmee ben
)
(Voor degenen die vroegen of ik wilde laten weten hoe het draaide op de iMac - als ik al niet heeeel laat daarmee ben
[ Voor 43% gewijzigd door Ranewen op 09-06-2009 16:13 ]
If you can't write, there is nothing left.
We zijn nog steeds benieuwd!Ranewen schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:04:
Ik heb hem zojuist gekocht en ga hem nu installeren op mijn iMac. Ben benieuwd!
(Voor degenen die vroegen of ik wilde laten weten hoe het draaide op de iMac - als ik al niet heeeel laat daarmee ben)
Ja het is jammer dat je niet van de ene stad naar de andere kan gaan.. Ze moeten zeker dan teveel dingen in de gaten houden.. Een ding waar ik heeeeeel erg van baal dat ze me gecreerde familie's automatisch laten verhuizen naar een andere stad
Grr ik heb dat vrouwen vold niet voor niets er in gezet.. Het z ijn voor mij baby fabriekjes
Jaja
Ben een sadist
Grr ik heb dat vrouwen vold niet voor niets er in gezet.. Het z ijn voor mij baby fabriekjes
Ben een sadist
Dus er komen binnenkort heel veel kinderen in jouw stad?
Misschien ga ik mijn droomfamilie maar eens naspelen in De sims 3
Misschien ga ik mijn droomfamilie maar eens naspelen in De sims 3
veel kinderen
... haha.. Mijn hele stad is nu vol met mijn offspring....... Ik heb ze allemaal even recht gezet en in alle huizen gedumped.. Mijn dorp gaat een langzame dood sterven.. daar familie baby's niet kunnen... Maar mijn dak van mijn huis heeft nu 76 grafstenen. Is echt wel lachen.. zo tegen 12 uur het hele huis vol met spoken...
en als ik klaar ben dan dump ik die stad en begin een nieuw spel... Heb alle beroepen al zo beetje gehad..
Hebben jullie al leuke eastereggs gevonden... Eigenlijk speciale Items...
** Money tree
** tuin kabouter
** Doodsbloem
** Meteorieten.
Meer heb ik nog niet kunnen vinden...
Tevens weet ik niet wat ik met al die omgebouwde edelstenen kan doen.. Tevens een paar post hierboven had er iemand er over dat je experimenten kon doen in het huis.. Nou enige wat ik kan doen is andere sims vaardigheden leren...
Ow nu een dag of wat het orgineel gespeeld te hebben vallen mij enkele dingen op
** Het spel is een stuk laggier.. Het schokt meer terwijl ik dezelfde instellingen gebruik
** Kan niet veel extra objecten vinden in het spel.
** Er zijn wel meer geluidjes
** Costum Content werkt nu
** de free items van de store is een beetje veel van hetzelfde
** de nieuwe stad bevalt me goed.. Ik hou van het plattelands leven
en als ik klaar ben dan dump ik die stad en begin een nieuw spel... Heb alle beroepen al zo beetje gehad..
Hebben jullie al leuke eastereggs gevonden... Eigenlijk speciale Items...
** Money tree
** tuin kabouter
** Doodsbloem
** Meteorieten.
Meer heb ik nog niet kunnen vinden...
Tevens weet ik niet wat ik met al die omgebouwde edelstenen kan doen.. Tevens een paar post hierboven had er iemand er over dat je experimenten kon doen in het huis.. Nou enige wat ik kan doen is andere sims vaardigheden leren...
Ow nu een dag of wat het orgineel gespeeld te hebben vallen mij enkele dingen op
** Het spel is een stuk laggier.. Het schokt meer terwijl ik dezelfde instellingen gebruik
** Kan niet veel extra objecten vinden in het spel.
** Er zijn wel meer geluidjes
** Costum Content werkt nu
** de free items van de store is een beetje veel van hetzelfde
** de nieuwe stad bevalt me goed.. Ik hou van het plattelands leven
[ Voor 62% gewijzigd door Stronkie op 09-06-2009 18:43 ]
Ok, zojuist ff gesaved en afgesloten omdat ik honger begin te krijgen 
Het spel draait goed, het lijkt me dat de graphics iets minder zijn dan bij 2, maar ik snap niet waarom jullie vinden dat het spel beperkt is? De mogelijkheden zijn eindeloos! Er zitten misschien iets minder meubeltjes in (heb ik nog niet echt naar gekeken) maar dat je op je werk bewust dingen wel of niet kunt doen vind ik erg leuk, en dan je door de wijk kunt lopen / fietsen of rijden is erg gaaf. Veel meer communitiedingen ook, ik vind het prachtig.
Maar goed ik heb deel 2 nooit de uitbreidingspakketten van gespeeld dus voor mij is het sowieso een enorme upgrade. Leuk ook dat het gezicht van je sim in het portret verandert aan de hand van het humeur, en ik vind het erg leuk dat ze nu zelf sterker aangeven wat ze willen. Nog meer een Godlike-gevoel, jij bepaalt of hun wensen in vervulling gaan
Het spel draait goed, het lijkt me dat de graphics iets minder zijn dan bij 2, maar ik snap niet waarom jullie vinden dat het spel beperkt is? De mogelijkheden zijn eindeloos! Er zitten misschien iets minder meubeltjes in (heb ik nog niet echt naar gekeken) maar dat je op je werk bewust dingen wel of niet kunt doen vind ik erg leuk, en dan je door de wijk kunt lopen / fietsen of rijden is erg gaaf. Veel meer communitiedingen ook, ik vind het prachtig.
Maar goed ik heb deel 2 nooit de uitbreidingspakketten van gespeeld dus voor mij is het sowieso een enorme upgrade. Leuk ook dat het gezicht van je sim in het portret verandert aan de hand van het humeur, en ik vind het erg leuk dat ze nu zelf sterker aangeven wat ze willen. Nog meer een Godlike-gevoel, jij bepaalt of hun wensen in vervulling gaan
Sow, gister even een stuk plutonium gevonden met een waarde van net boven de 1.000. Om laten smelten, is het meteen meer dan 2.000 waard
Kijk, dat zijn de leuke dingen
Wat kan je doen met die staven?JanW schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:27:
Sow, gister even een stuk plutonium gevonden met een waarde van net boven de 1.000. Om laten smelten, is het meteen meer dan 2.000 waardKijk, dat zijn de leuke dingen
Kun je ook een tombe/schatkamer onder de grond bouwen.. Vrees van niet.. Zou nog eens leuke functionaliteit zijn (zo'n thuisbios op -1 is ook een goed idee).. Nadeel is weer onwenselijke andere situaties (personen in kelder en deur weghalenAnoniem: 155599 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:30:
[...]
ik stop al dat spul in mijn schatkamer

"Mekker, blaat"
Nou, even m'n eerste post in dit topic. Heb net gister The Sims 3 gedownload om te testen (vooral vanwege de meningen hier niet meteen aangeschaft) en ik deel een aantal meningen. Ik vind het ten eerste een leuk en verslavend spel, je gaat er veel te snel veel te lang mee door. Beetje het "nog een dag vullen" probleem. Oftewel het bekende "One more turn" Civ probleem
Heb een vrouwtjes sim aangemaakt die nu een relatie met d'r werk-partner (toevallig ook een vrouw, kwam me toevallig gewoon goed uit), en d'r begint nu eindelijk aardig wat geld uit te komen. Het is "gewoon leuk", ik vind die ingevingen die ze krijgen een mooie motievatie om dingen te doen.
Een nadeel vind ik de karigheid van de hoeveelheid meubels e.d. die je kunt kopen. Ik zit in m'n eerste kleine klote huisje, en heb van de belangrijkste dingen (keuken, bed) nu al (bijna) ook de beste beschikbare items. Het verbaasde me echt dat er zo weinig varieteit is, en een groot aantal dingen (zoals die TV set) herken ik nog uit deel 1.
Ik denk wel dat ik 'em ga kopen, maar ik twijfel nog wel.
Een nadeel vind ik de karigheid van de hoeveelheid meubels e.d. die je kunt kopen. Ik zit in m'n eerste kleine klote huisje, en heb van de belangrijkste dingen (keuken, bed) nu al (bijna) ook de beste beschikbare items. Het verbaasde me echt dat er zo weinig varieteit is, en een groot aantal dingen (zoals die TV set) herken ik nog uit deel 1.
Ik denk wel dat ik 'em ga kopen, maar ik twijfel nog wel.
https://niels.nu
Dan maak je de deur toch op de eerste etage en de begane grond doe je geen voordeur in. En dan zet je een buiten een trap. Et voila een "kelder". Dan kan je je daar uitlevendjidee schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:40:
[...]
Kun je ook een tombe/schatkamer onder de grond bouwen.. Vrees van niet.. Zou nog eens leuke functionaliteit zijn (zo'n thuisbios op -1 is ook een goed idee).. Nadeel is weer onwenselijke andere situaties (personen in kelder en deur weghalen)
En als je stukjes land kunt ophogen dan doe je om die muur hen het land ophogen (of verlagen). Dan lijkt het ook nog onder de grond...
Ben ik nou ziek in mijn hoofd of gewoon behulpzaam

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Voor Sims 2 had ik een huis die heel diep in de grond ging. misschien wel zo 5 a 7 verdiepingen. Alleen de camera stand werkte den niet zo heel erg goed meer. Maar het was wel grappig. Was iets van nuclear silo dacht ik..Gertjan. schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:04:
[...]
Dan maak je de deur toch op de eerste etage en de begane grond doe je geen voordeur in. En dan zet je een buiten een trap. Et voila een "kelder". Dan kan je je daar uitleven.
En als je stukjes land kunt ophogen dan doe je om die muur hen het land ophogen (of verlagen). Dan lijkt het ook nog onder de grond...
Ben ik nou ziek in mijn hoofd of gewoon behulpzaam. In het "grappige plaatjes topic" stond overigens ooit een plaatje van een Sims variant met kelders.
Ik heb ze gewoon verkocht, heel leuk om te bewaren, maar het is zonde om 2.000 te laten liggen ergensAnoniem: 155599 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:30:
[...]
ik stop al dat spul in mijn schatkamer
Ik heb trouwens een vreemde bug ontdekt. Als je voor iemand eten klaar moet maken, een groepsmaaltijd bijvoorbeeld en je gaat dat afleveren dan gaat je sim dat doodleuk opeten

[ Voor 46% gewijzigd door JanW op 10-06-2009 14:20 ]
Ik bezit de stad, een straaljager als tuinbeeld, een fontein in mijn tuin, 4 lichtbakens de lucht in schijnen, 2 ferrari's oid, heb een max'ed writer met masterpieces als zijn specialiteit die 70.000 plus aan royalties krijgt, een schilderij fabriek en 1.000.000 op de rekening.JanW schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:18:
[...]
Ik heb ze gewoon verkocht, heel leuk om te bewaren, maar het is zonde om 2.000 te laten liggen ergens
Er valt niet veel meer te doen met dat spul behalve in een schatkamer te stoppen
Hoe kom je aan een straalljager?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Gisteren ook weer een aantal uur gespeeld. Vind het leuk dat de gezichten meer detail hebben en dat je portret verandert met het humeur 
Vind het minder leuk dat je, net als in sims 1 en 2, soms zoveel moeite hebt met alle 'needs' weer een beetje in de plus te krijgen, dat je sims dagenlang niet met elkaar kunnen praten / spelen / socializen. Lijkt wel op het echte leven
Koken vind ik bijzonder lang duren, dat is erg jammer.
@ JanW: ik denk niet dat dat een bug is, maar een soort frustratieelement in het spel. Zo'n kans is zomaar niet voltooid
Mij lukte het niet omdat mijn sim ineens buiten de tafels had gedekt en de borden dus niet meer in haar inventaris had zitten (en ze was zwanger en bijna dood van de honger dus het lukte maar niet!)
Bij de eerste bevalling van mijn sim ging mijn mannetje doodleuk slapen, terwijl zijn energieniveau nog dik boven de helft was
in deel 2 had je die geintjes met het inviten van de headmaster, dan gingen je sims ook van alles doen maar niet wat je van ze vroeg
Heb nu 2 kinderen dus mijn sim heeft al een behoorlijk tijdje niet meer gewerkt. Het tevreden houden van de kinderen is trouwens wel een stuk makkelijker geworden zeg! Je kunt ze rustig een paar uur in hun wieg leggen en ze geven geen kik
Vinden jullie trouwens ook dat het ontwikkelen van de logic-skill zo vreselijk lang duurt? Zelfs met de 'fast-learner' gadget die je van happinesspunten koopt, vind ik het heeeel lang duren. Of duurt het alleen lang bij het schaken oefenen?
Heb nog geen tijd gehad om de stad verder te verkennen, nog geen stenen gezocht en weet niet hoe je moet tuinieren. Gaat nog wel ff duren voor ik alle mogelijkheden heb gehad dus
Kun je met verschillende gezinnen tegelijk spelen trouwens?
Vind het minder leuk dat je, net als in sims 1 en 2, soms zoveel moeite hebt met alle 'needs' weer een beetje in de plus te krijgen, dat je sims dagenlang niet met elkaar kunnen praten / spelen / socializen. Lijkt wel op het echte leven
@ JanW: ik denk niet dat dat een bug is, maar een soort frustratieelement in het spel. Zo'n kans is zomaar niet voltooid
Bij de eerste bevalling van mijn sim ging mijn mannetje doodleuk slapen, terwijl zijn energieniveau nog dik boven de helft was
in deel 2 had je die geintjes met het inviten van de headmaster, dan gingen je sims ook van alles doen maar niet wat je van ze vroeg
Heb nu 2 kinderen dus mijn sim heeft al een behoorlijk tijdje niet meer gewerkt. Het tevreden houden van de kinderen is trouwens wel een stuk makkelijker geworden zeg! Je kunt ze rustig een paar uur in hun wieg leggen en ze geven geen kik
Heb nog geen tijd gehad om de stad verder te verkennen, nog geen stenen gezocht en weet niet hoe je moet tuinieren. Gaat nog wel ff duren voor ik alle mogelijkheden heb gehad dus
Kun je met verschillende gezinnen tegelijk spelen trouwens?
[ Voor 10% gewijzigd door Ranewen op 11-06-2009 11:36 ]
Nee je kunt niet met vershillende gezinnen spelen alsZijnde aanklikken
ok Nog maals...
Speel met je huidige sim. Klik op de twee ..
Ga naar edit stad
Save
Klik nu op een knop links onderin.. Switch Family's of zo iets
Klik op je vinkje 2x
en bingo je speelt met een andere sim in dezelfde stad...
Je ben wel al je bezittingen kwijt.. (zaken die je over gekocht hebt)..
Maar speel niet te lang met je andere sim.. Je main sim mag het in het hoofd halen om te verhuizen...
Ow..
Mijn Stronkie is overleden...
78 Kinderen.. 24 kleinkinderen en 23 achterklein kinderen
18 x getrouwd geweest.. alle 18 niet overleefd..
120 grafstenen op dak.. en ongeveer 99% van de bewoners is familie...
Ben nu maar overnieuw begonnen.
.. Ik heb net een pak macaroni gehaald bij de locale supermarkt 
Ja kopen dus
ok Nog maals...
Speel met je huidige sim. Klik op de twee ..
Ga naar edit stad
Save
Klik nu op een knop links onderin.. Switch Family's of zo iets
Klik op je vinkje 2x
en bingo je speelt met een andere sim in dezelfde stad...
Je ben wel al je bezittingen kwijt.. (zaken die je over gekocht hebt)..
Maar speel niet te lang met je andere sim.. Je main sim mag het in het hoofd halen om te verhuizen...
Ow..
Mijn Stronkie is overleden...
78 Kinderen.. 24 kleinkinderen en 23 achterklein kinderen
18 x getrouwd geweest.. alle 18 niet overleefd..
120 grafstenen op dak.. en ongeveer 99% van de bewoners is familie...
Ben nu maar overnieuw begonnen.
LeukNelicquele schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:31:
* Nelicquele is sinds gisteren in het bezit van The Sims 3 Collector's Edition
Kopen ???
Ja kopen dus
[ Voor 23% gewijzigd door Stronkie op 11-06-2009 12:22 ]
Ik heb een verse gezin aangemaakt die een budget heeft van 19.000 maar dat ik heb met cheats met tonnen opgekrikt. Ik wil namelijk een kant en klare huis kopen waar niemand in woont die minstens een ton kost maar ik krijg het niet voor elkaar. In de Edit Mode probeer ik die huis te kopen maar het spel blijft stug volhouden dat ik maar 19.000 heb. Met andere mooi grote huizen proberen ik mijn gezin te mengen met de bewoners om ze vervolgens eruit te flikkeren maar dan krijg ik controle over de bewoners i.p.v. mijn eigen gezin... Het is die witte aan het strand met het zwembad die er onderdoor loopt zeg maar en een zwarte badkamer. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg om die huis te kopen?
Hoe bouw je een trap? Ik kan het nergens vinden.
klik op de trapLoev schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:09:

In buildmode is er een klein trappetje voor het huis, daarop klikken en je kan een trap bouwen. Net een tikje anders dan in deel 2.Loev schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:09:
Ok doe het volgende...D. Ninjai schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:30:
Ik heb een verse gezin aangemaakt die een budget heeft van 19.000 maar dat ik heb met cheats met tonnen opgekrikt. Ik wil namelijk een kant en klare huis kopen waar niemand in woont die minstens een ton kost maar ik krijg het niet voor elkaar. In de Edit Mode probeer ik die huis te kopen maar het spel blijft stug volhouden dat ik maar 19.000 heb. Met andere mooi grote huizen proberen ik mijn gezin te mengen met de bewoners om ze vervolgens eruit te flikkeren maar dan krijg ik controle over de bewoners i.p.v. mijn eigen gezin... Het is die witte aan het strand met het zwembad die er onderdoor loopt zeg maar en een zwarte badkamer. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg om die huis te kopen?
Maak je Familie aan waar je mee spelen wil
Ga naar een lege plek in je stad .. ga daar heen
Geef jezelf cash
Pak je phone
en VERHUIS
Tadaaaaa nu kun je in elk leegstaand huis gaan wonen
Iemand als de bug opgemerkt dat je soms het mobieltje niet op kan nemen als er gebeld wordt?
Ook is het op dat moment niet mogelijk dat je iemand probeert te bellen met de mobiele telefoon.
Overigens geen problemen als ik het probeer met de huistelefoon.
Ook is het op dat moment niet mogelijk dat je iemand probeert te bellen met de mobiele telefoon.
Ik neem nooit vrijwillig opNelicquele schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:16:
Iemand als de bug opgemerkt dat je soms het mobieltje niet op kan nemen als er gebeld wordt?
Nu zie ik hem. Heb me helemaal rot lopen zoeken. Dat trappetje heb ik helemaal niet gezien.Exitium schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:23:
[...]
In buildmode is er een klein trappetje voor het huis, daarop klikken en je kan een trap bouwen. Net een tikje anders dan in deel 2.
Ik over het algemeen ook niet, maar ik kwam er achter toen ik via relaties wilde gaan bellen. Vervolgens werd ik gebeld, probeerde ik of de telefoon op die manier dan wel te gebruiken/opnemen was, maar nee. Maargoed, jonge versie, nog veel bugfixes te gaan
Ik neem de telefoon wel op omdat er soms wel leuke kansen tussen zitten, maar meestal ben ik dan te laat omdat ik de game bijna altijd op de maximum snelheid draai.
Je kunt met ESC het spel pauzeren. Doe ik meestal als ik op high speed zit en er gebeurt iets.g0tanks schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:40:
Ik neem de telefoon wel op omdat er soms wel leuke kansen tussen zitten, maar meestal ben ik dan te laat omdat ik de game bijna altijd op de maximum snelheid draai.
Heb trouwens net met m'n eerste poppetel level 10 gehaald als DNA profiler (Gil Grissom here I come!). Maar ik verdien nog steeds maar iets van 227 per uur ofzo. Ik dacht dat alle 'eindstations' wat betreft carrierepaden gewoon erg goed betaalden?
M'n 'huisvrouw' (lesbisch stel
Dat kan ook gewoon met ~` knopje, die naast 1234. Ik houd standaard mijn vingers daar bij het spelen, werkt lekker snel. En mocht het niet werken: natuurlijk ff ctrl+shift doen om je toetsenbordtaal te wisselen.Hydra schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:15:
[...]
Je kunt met ESC het spel pauzeren. Doe ik meestal als ik op high speed zit en er gebeurt iets.
[ Voor 11% gewijzigd door Nelicquele op 12-06-2009 11:27 ]
Wel een erg verslavend spel. Ik start 'em op en voordat ik het weet ben ik vijf uur verder. 
Duizendmaal dank.

OMG, dat is niet eens bij mij op gekomen!Stronkie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:06:
Ok doe het volgende...
Maak je Familie aan waar je mee spelen wil
Ga naar een lege plek in je stad .. ga daar heen
Geef jezelf cash
Pak je phone
en VERHUIS
Tadaaaaa nu kun je in elk leegstaand huis gaan wonen
[ Voor 11% gewijzigd door D. Ninjai op 12-06-2009 11:29 ]
Eens. Gisteren de hele dag gespeeld en zometeen begin ik weerD. Ninjai schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:28:
Wel een erg verslavend spel. Ik start 'em op en voordat ik het weet ben ik vijf uur verder.
ik kan nergens een piano vinden.. zit die er wel in ?
Nee zit er niet 1darkpluisje schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:55:
Enige wat er in zit is een gitaar
en voor de kleinen.. een andere instrument
Kun je vast binnenkort online kopendarkpluisje schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:55:
Af en toe ook de bug dat je wel ergens op klikt maar dat er geen interacties mogelijk zijn volgens het spel, terwijl je toch echt op de koelkast klikt oid. Maar dat zal wel goedkomen denk ik
Iemand hier kan mij vast wel helpen,
ik zit met het volgende probleem
ben in Sims 3 bezig mooi huisje te bouwen en wou dit doen in stijl van een kasteel.met 4 torens enzvoort.
dus ik bouw eerste 2 verdiepingen gewoon gelijk op binnekant natuurlijk nog hetzeflde als de torens, 3de verdieping verhoog ik alleen de torens, maar wat gebeurd er is dat zeg maar je wel gewoon die kamer kan verhogen maar binen die kamer krijg ik maar 3 tegels breed vloertegels als het waren en 4 tegels breed niet (toren is 7 bij 7) en als ik dus 4de verdieping me toren wil verhogen kan dat dus maar 3 tegels breed.
heeft iemand enig idee waardoor dit komt? en hoe ik dit fix zodat ik me toren gewoon kan verhogen??
bvd alex
ik zit met het volgende probleem
ben in Sims 3 bezig mooi huisje te bouwen en wou dit doen in stijl van een kasteel.met 4 torens enzvoort.
dus ik bouw eerste 2 verdiepingen gewoon gelijk op binnekant natuurlijk nog hetzeflde als de torens, 3de verdieping verhoog ik alleen de torens, maar wat gebeurd er is dat zeg maar je wel gewoon die kamer kan verhogen maar binen die kamer krijg ik maar 3 tegels breed vloertegels als het waren en 4 tegels breed niet (toren is 7 bij 7) en als ik dus 4de verdieping me toren wil verhogen kan dat dus maar 3 tegels breed.
heeft iemand enig idee waardoor dit komt? en hoe ik dit fix zodat ik me toren gewoon kan verhogen??
bvd alex
Dat heeft waarschijnelijk te maken met het ondersteunen van de torens.. Het viel mij ook al op dat sommige plekken van bepaalde huizen geen meerdere verdiepingen ondersteunen
Vraagje..
Welke sites gebruiken jullie voor de MODS.
Tevens denk ik dat de TS wel een opfrisbeurt kan gebruiken
doe er wat aan zou ik zeggen.Stronkie schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:04:
Vraagje..
Lol deze is nog niet half vol.. en dan nu al een nieuw topic.. Denk n iet dat dat mag
Mhoa, je kunt hem alvast maken en de huidige updaten. Wel even aan de TS vragen.Stronkie schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:43:
Lol deze is nog niet half vol.. en dan nu al een nieuw topic.. Denk n iet dat dat mag
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
als jij of een ander dit topic wil overnemen en serieus verzorgen, moet je mij even een DM sturen. of stuur me een DM met jouw verhaal wat er in de TS erbij moet zodat ik het er in kan plakkenStronkie schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:43:
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-06-2009 16:49 ]
Ok je hebt hem aangepast.. Idd uit de wiki gescored... Ik ben nu druk opzoek naar meer interessante links
[ Voor 222% gewijzigd door Stronkie op 15-06-2009 20:17 ]
beetje gecheat
en nog iets; die huishoudster voert niets uit! ze maakt ff t bed op en is weer pleite. hoe kan ik de taken van die poetsmiep wijzigen zodat ze ook in het hele huis de afwas ophaalt, krant weggooit, en afval buiten zet?
[ Voor 31% gewijzigd door Firestorm op 17-06-2009 16:10 ]
Huishoudster pakt wel de krant van een dag geleden, ze dweilt de tuin (van de tuinwater dingen blijven plassen op de tegels liggen) en beide huishoudsters zijn erg gewilligFirestorm schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:07:
[video]
beetje gecheatwilde voornamelijk zien wat er mogelijk is binnen het spel. voorlopige conclusie is wel dat ik nog een hoop mis! (piano, keuze uit meer stijlen meubels etc etc)
en nog iets; die huishoudster voert niets uit! ze maakt ff t bed op en is weer pleite. hoe kan ik de taken van die poetsmiep wijzigen zodat ze ook in het hele huis de afwas ophaalt, krant weggooit, en afval buiten zet?
"Mekker, blaat"
En grappig genoeg heeft elke huishoud(st)er de eigenschap 'Kleptomaan'djidee schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:15:
[...]
Huishoudster pakt wel de krant van een dag geleden, ze dweilt de tuin (van de tuinwater dingen blijven plassen op de tegels liggen) en beide huishoudsters zijn erg gewilligdus dat kost ze af en toe ook tijd
Erg geemancipeerd is het spel trouwens niet: je kunt wel een nanny laten komen als de vader thuis is, maar zodra de moeder binnenstapt is hij meteen ook pleite
Wel lekker om af en toe een nanny te laten komen als de vader alleen is, heeft die tijd om aan zijn carriere te werken
Mijn vrouwke is nou voor de 3e keer zwanger, gelukkig is die bug uit sims 2 verdwenen dat er geen sprake was van zwangerschapsverlof. Sim was tijdens de zwangerschap wel vrij maar na de geboorte (soms een uur erna al!): 'de carpool komt over een uur'. wtf! Nu wel veel vrij dus ze heeft al in tijden meer gewerkt omdat ze steeds zwanger is
Overigens vind ik kinderen verder maar irritant als ze nog klein zijn, gelukkig kun je ze rustig uren laten liggen. Dat was bij deel 2 wat moeilijker. En de 2e zoon heeft als eigenschap 'loner' dus die is pas blij als iedereen is opgerot 
Hebben jullie ook de bug gemerkt dat waar je je boekenkast ook neerzet, je sims de boeken niet kunnen opruimen? (Ze gaan stampvoeten en zwaaien dat ze er niet bij kunnen komen?) Mijn schoonmaakster doet trouwens bijna alles, ook vaat ophalen enzo. Ze maakt alleen de badkamers niet schoon
Mijn vrouwke is nou voor de 3e keer zwanger, gelukkig is die bug uit sims 2 verdwenen dat er geen sprake was van zwangerschapsverlof. Sim was tijdens de zwangerschap wel vrij maar na de geboorte (soms een uur erna al!): 'de carpool komt over een uur'. wtf! Nu wel veel vrij dus ze heeft al in tijden meer gewerkt omdat ze steeds zwanger is
Hebben jullie ook de bug gemerkt dat waar je je boekenkast ook neerzet, je sims de boeken niet kunnen opruimen? (Ze gaan stampvoeten en zwaaien dat ze er niet bij kunnen komen?) Mijn schoonmaakster doet trouwens bijna alles, ook vaat ophalen enzo. Ze maakt alleen de badkamers niet schoon
Absoluut geen last van. Ik heb het een enkele keer gehad met een medisch dagboek die niet opgeborgen kon worden, maar that's it.Ranewen schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:48:
Hebben jullie ook de bug gemerkt dat waar je je boekenkast ook neerzet, je sims de boeken niet kunnen opruimen? (Ze gaan stampvoeten en zwaaien dat ze er niet bij kunnen komen?)
Huisje toevallig ergens in de uitwisseling terug te vinden? Vind 't een erg mooi ding namelijk.Firestorm schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:07:
[video]
beetje gecheatwilde voornamelijk zien wat er mogelijk is binnen het spel. voorlopige conclusie is wel dat ik nog een hoop mis! (piano, keuze uit meer stijlen meubels etc etc)
Ik speel op een mac, misschien dat het daar aan ligt. Heb ook wel bugs dat ik op een voorwerp klik en er geen interacties mogelijk zijn. Als ik dan ergens anders klik en terug ga naar het voorwerp, kan ik ineens wel vanalles.
Wat soms frustreert is als je je kids wil verzorgen omdat ze moeten eten oid, en dat je sim dan soms bijna een half uur voor het kind blijft staan zonder wat te doen? Ook als het kind nergens mee bezig is. Zo zinloos
Had het bij deel 2 ook vaak.
Ik geef heel weinig om bouwen, heb mijn eerste huisje met wat cheats uitgebouwd omdat de 3e inmiddels op komst is. Meubels neerzetten en zo gaat nog wel maar muren neerzetten en ramen en deuren en vloerbedekking en verf...
Duurt me altijd langer dan me lief is
Wat soms frustreert is als je je kids wil verzorgen omdat ze moeten eten oid, en dat je sim dan soms bijna een half uur voor het kind blijft staan zonder wat te doen? Ook als het kind nergens mee bezig is. Zo zinloos
Ik geef heel weinig om bouwen, heb mijn eerste huisje met wat cheats uitgebouwd omdat de 3e inmiddels op komst is. Meubels neerzetten en zo gaat nog wel maar muren neerzetten en ramen en deuren en vloerbedekking en verf...
Dat met interacties heb ik vrij regelmatig gehad met de mobiele telefoon. En mocht je de needs van een sim willen veranderen: testingcheatsenabled true. En dan kan je gewoon met de muis alle balkjes verslepen naar goed/slecht. Zelf vrij weinig gebruikt, maar toch handig om te wetenRanewen schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:15:
Ik speel op een mac, misschien dat het daar aan ligt. Heb ook wel bugs dat ik op een voorwerp klik en er geen interacties mogelijk zijn. Als ik dan ergens anders klik en terug ga naar het voorwerp, kan ik ineens wel vanalles.
Wat soms frustreert is als je je kids wil verzorgen omdat ze moeten eten oid, en dat je sim dan soms bijna een half uur voor het kind blijft staan zonder wat te doen? Ook als het kind nergens mee bezig is. Zo zinloosHad het bij deel 2 ook vaak.
En in The Sims 2 had je bij testingcheatsenabled dat je kinderen als actieve sims kon activeren, om te zien wat hun needs waren
[ Voor 10% gewijzigd door Nelicquele op 18-06-2009 19:59 ]
Moet er binnenkort nog een contest komen wie het mooiste/kleinste/praktische/of wat anders huis kan bouwen op basis van bepaalde eisen [geld/tijdslimiet ofzo]?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 18-06-2009 21:18 ]
Een wedstrijd met een geldlimiet zou mij heel leuk lijken.
Leuk idee, ikzelf ben geen huizenbouwer en mijn vriend die gebruikt bij huizen bouwen constant motherlode cheat, dus dat gaat ook niet werken
Nou komt er nog wat van die contest? Ik heb niks te doen!
Hoe wil je dat in hemelsnaam in een contest gieten ?
Wie gaat dat jureren dan, want niets is zo persoonlijk als mooi of practisch
Wie gaat dat jureren dan, want niets is zo persoonlijk als mooi of practisch
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Wij gaan het jureren natuurlijk.. Daar heb je polls voor!
En het kan best persoonlijk zijn, maar als je het je te persoonlijk aantrekt als je commentaar krijgt op je ontwerp, dan gewoon niet meedoen
Bovendien is contest for fun en levert het ook nog leuke downloads op voor andere sims spelers..
En het kan best persoonlijk zijn, maar als je het je te persoonlijk aantrekt als je commentaar krijgt op je ontwerp, dan gewoon niet meedoen
Je kan die contest op de zelfde manier als op de 3d contest. Dat werkt goed dus waarom het wiel opnieuw uitvinden.
Hallo allemaal,
Even een vraagje, is de doel locatie van de download map ook aan te passen ? Hij staat nu onder "c:\mijn documenten\ea\Downloads"'.. echter is dat mijn windows schijf en wil liever geen zooi daarop... kan dit op een of andere manier ook gewijzigd worden naar bijv. mijn D schijf ( waar tevens het spel op staat ) ?
Alvast bedankt voor het meedenken
Groeten !!
Even een vraagje, is de doel locatie van de download map ook aan te passen ? Hij staat nu onder "c:\mijn documenten\ea\Downloads"'.. echter is dat mijn windows schijf en wil liever geen zooi daarop... kan dit op een of andere manier ook gewijzigd worden naar bijv. mijn D schijf ( waar tevens het spel op staat ) ?
Alvast bedankt voor het meedenken
Groeten !!
Je kan met powertools je mijn documentenmap verplaatsen en daarmee ook de rest die daaronder valt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ah oke super, moet er dan ergens in het spel een bestandje worden aangepast? aangezien de map niet meer op de C: schijf staat... voordat het hele spel van slag raakt 
-edit-
Ik vind meerdere powertools.. oa om je register ed op te ruimen.. heb je toevallig een link van dat progje ?
-edit-
Ik vind meerdere powertools.. oa om je register ed op te ruimen.. heb je toevallig een link van dat progje ?
[ Voor 26% gewijzigd door Hammie op 21-06-2009 10:23 ]
Anoniem: 154012
Gewoon rechter muis op je mijn documenten en dan eigenschappen? Kan je de locatie zo aanpassen.Hammie schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:15:
Ah oke super, moet er dan ergens in het spel een bestandje worden aangepast? aangezien de map niet meer op de C: schijf staat... voordat het hele spel van slag raakt
-edit-
Je hoeft niet per se een programma ervoor te downloaden, het kan ook makkelijker: How to Change the Default Location of the My Documents Folder
Heeft één van jullie al materiaal gedownload van andere websites dan thesims3.com?
Ik heb zelf van modthesims2.com (ja nog steeds 2, aangezien 3 nog in aanbow is) al aardig wat materiaal gedownload voor The Sims 3.
Maar goed, dat zijn dan meer huizen/sims/textures, want veel meer is er nog niet beschikbaar.
Ik heb zelf van modthesims2.com (ja nog steeds 2, aangezien 3 nog in aanbow is) al aardig wat materiaal gedownload voor The Sims 3.
Maar goed, dat zijn dan meer huizen/sims/textures, want veel meer is er nog niet beschikbaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Nelicquele op 23-06-2009 15:22 ]