• Iaptop
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 13-09-2019
Kijk Keralis op YouTube met zijn Sims 3 series, geweldig huis!

Off Topic: Probeer goed Nederlands te praten, het is huizen en je kan ook een punt of komma gebruiken.

• Geckoo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 20:43

Geckoo

Good news everyone

offtopic:
ik zie in zijn profiel ZML en promens care staan... misschien even in het achterhoofd houden bij het geven van tips.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• noahvanleeuwen
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15-06-2014
hallo, met de sims 3 moet ik nu shoarma brengen naar een vrouw. dit moet ik bij een andere familie klaarmaken. alleen hoe plaats ik de shoarma in mijn inventaris? ik had al slepen geprobeerd maar dan verplaatst heel dat bord niet eens.

• Flex0r
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21-11 12:48
Dit hoort eigenlijk in het Sims 3 topic thuis.

Even snel googelen leert dat je het gerecht in de koelkast kan doen "leftovers"(kliekjes) en vanuit de koelkast weer in je inventaris kan slepen. :)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Nefje_
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-11 20:51
En wat denken we van Vooruit in tijd? Dit zal de laatste uitbreiding voor De Sims 3 zijn (releasedatum 24 oktober). De Nederlandse naam is een beetje apart, maar ik ben nu al enthousiast. Onder meer glazen vloeren, zwevende auto's, hoverboards en jetpacks. :D

• DaFrenk
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:15
Zag de trailer voorbij komen, daarin hadden ze zelfs het huis van de familie McFly uit Back to the Future nagemaakt! Erg leuke easter egg.

• Nefje_

Je bedoelt zeker deze? Zag het ook al, erg leuk. Maar denk jammer genoeg niet dat ie ook in het spel zal zitten aangezien de achtergrond niet bepaald op de nieuwe wereld lijkt. Ze maken voor de trailers e.d. meestal aparte huizen die uiteindelijk niet altijd in de uitbreiding hoeven te zitten.

Maar lijkt mij wel grappig als iemand een stukje namaakt met de hoverboards enzo. Dat gaat vast wel iemand doen denk ik. :P

• DaFrenk
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:15
Ja precies! haha, zelfs met de mast in de achtergrond. Erg mooi gedaan!

• Nefje_
En wat denken jullie van de nieuwe wereld Roaring Heights die recent is aangekondigd?
Info: http://store.thesims3.com/RoaringHeights

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee