Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik zit eigenlijk wel te wachten op een expension pack. Met Sims 2 had je 2 soorten updates: Stuff packs en Expension Packs. Ik denk dat ze stuff nu gewoon via de online store doen maar ook de expension packs?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet dat ze potentiele kopers van expansion packs willen kwijt raken door het enkel in de online store te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik weet wel zeker dat er Expansion packs uit gaan brengen, aangezien ze het spel nu zo ontzettend gestript hebben! Ik denk overigens wel dat het me dan helemaal niets meer kan schelen of ik wel of niet via de main website kan downloaden en dat ik dan waarschijnlijk alle expansion packs ga downloaden :/ Veel te duur anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:59

Austin

Uit een boek

Hoe kan je eigenlijk extra/nieuwe bouw kavels toevoegen in een stad ?
Je hebt een aantal voor geplaatste bouw locaties maar ik wil dus zelf een leeg bouwkavel toevoegen.
Als ik zeg stad bewerken kan ik alleen al gebouwde huizen en openbare kavels plaatsen maar ik zie ergens de optie voor een nieuw leeg bouwkavel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Austin schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:24:
Hoe kan je eigenlijk extra/nieuwe bouw kavels toevoegen in een stad ?
Je hebt een aantal voor geplaatste bouw locaties maar ik wil dus zelf een leeg bouwkavel toevoegen.
Als ik zeg stad bewerken kan ik alleen al gebouwde huizen en openbare kavels plaatsen maar ik zie ergens de optie voor een nieuw leeg bouwkavel.
kan ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:59

Austin

Uit een boek

dat zal dan wel minder zijn, als dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Zijn er wel.. maar beperkt. Je kunt niet goed echt leuke dingen neerzetten.., Maare Download gewoon eens een lege stad. Kun je alles zelf inzetten.. Ik zou alleen diegene nemen waar alleen de huizen leeg staan en de winkels en de werk plekken gewoon nog zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om via de exchange dingen meerdere dingen tegelijkertijd te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:06:
Is het ook mogelijk om via de exchange dingen meerdere dingen tegelijkertijd te downloaden?
Niet tegelijk downloaden nee, maar wel om de beurt downloaden, allemaal selecteren en vervolgens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Stronkie schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:35:
Zijn er wel.. maar beperkt. Je kunt niet goed echt leuke dingen neerzetten.., Maare Download gewoon eens een lege stad. Kun je alles zelf inzetten.. Ik zou alleen diegene nemen waar alleen de huizen leeg staan en de winkels en de werk plekken gewoon nog zijn
Waar download je dat precies? is het user made content, of is het een officiële download?
Kan het nergens vinden namelijk, en het lijkt me wel leuk om een hele stad zelf in te richten

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Sinester schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:06:
[...]

Waar download je dat precies? is het user made content, of is het een officiële download?
Kan het nergens vinden namelijk, en het lijkt me wel leuk om een hele stad zelf in te richten
Ik heb zelf nog geen lege stad gevonden, enkel Riverview op thesims3.com.. Dus ik vraag me hetzelfde af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

u vraagt wij draaien

http://www.mediafire.com/?zgzmjocytz5

Ow en voor mensen die het nog interessant vinden..

Ik kan wel een link posten waarbij je mods kunt downloaden voor:

* Geen Kleren. (wel kleren maar doorzichtig , zodat je sims naakt lopen)
* Spannende doorzichtige lingerie
* Teen Wohoo mod.
* Awesome Mod (niet zo goed vind ik zelf.. zorgt er meestal voor dat andere mods niet werken)

Zelf ben ik ook maar bezig gegaan met modden.. Het zijn allemaal XML scripts en als je de bestaande mods bekijkt kun je er veel van leren

edit hier heb je ze

http://linna.modthesims.info/browse.php?gs=2

http://www.thesimsresource.com/programs/browse

http://www.insimenator.org/

http://www.sexysims3.com/

en http://www.sexysims2.com/

[ Voor 96% gewijzigd door Stronkie op 28-06-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Stronkie schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:03:
u vraagt wij draaien

http://www.mediafire.com/?zgzmjocytz5

Ow en voor mensen die het nog interessant vinden..

Ik kan wel een link posten waarbij je mods kunt downloaden voor:

* Geen Kleren. (wel kleren maar doorzichtig , zodat je sims naakt lopen)
Ik heb zelf al een ''No Mosaic" mod gedownload en verder een mod, waarbij mannen en vrouwen tepels hebben :P En eentje waarbij mannen een penis hebben :')

[ Voor 32% gewijzigd door Nelicquele op 28-06-2009 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja maar dat is alleen tijdens het douchen.. (of bad)

Met die andere "kleding" kun je ze naakt laten rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Ik weet het, weinig interesse in verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:07
Even een korte vraag.
Heb inmiddels mijn levenswens gehaald (gerenommeerd chirurg) en verdien nu zon 750 per uur.
Is dit met andere carrieres nog hoger te krijgen of ben ik aardig bezig... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Tommzz schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:27:
Even een korte vraag.
Heb inmiddels mijn levenswens gehaald (gerenommeerd chirurg) en verdien nu zon 750 per uur.
Is dit met andere carrieres nog hoger te krijgen of ben ik aardig bezig... :9
In The Sims 2 was het volgens mij altijd zo dat carrière Wetenschap het hoogste eindsalaris had. Ik ben op dit moment bezig met deze carrière, dus mocht ik aan de top zijn, dan laat ik weten wat het salaris is. Vergeet niet dat het aannemen van kansen ook kan zorgen voor opslag, waardoor het salaris nog altijd omhoog te krikken is.

Update: Ik zit nu aan de top carrière wetenschap en ik verdien €444,- per uur. Natuurlijk moet je hier ook een aantal keer opslag e.d. bij rekenen. Ik ben ook een keer aan top carrière culinair geweest en daar eindigde ik met €421,- per uur. Al met al denk ik dat je met €750,- per uur lekker hoog zit! Maar dan weet ik natuurlijk niet hoeveel keer je al opslag heb gehad :P

Ik hoop iig dat er binnenkort een overzichtje komt met wat je minimaal verdiend aan de top van alle carrières.

[ Voor 27% gewijzigd door Nelicquele op 02-07-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:07
hmm dan blijf ik mooi bij medisch, zit nu al op 980 per uur :> flink aantal x opslag, en veel kansen etc gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Tommzz schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:56:
hmm dan blijf ik mooi bij medisch, zit nu al op 980 per uur :> flink aantal x opslag, en veel kansen etc gedaan...
Ik ben met één sim steeds aan het wisselen van baan, dus ik blijf laag zitten :P Maar wel veel skills aan het ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Nelicquele schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:51:
Ik ben met één sim steeds aan het wisselen van baan, dus ik blijf laag zitten :P Maar wel veel skills aan het ontwikkelen.
Krijg al m'n inkomen toch uit de boeken die m'n 'huismoeder' schrijft, 100k per week ofzo. M'n CSI werkend vroouwtje verdiende ook prima, maar heb d'r nu maar rockster laten worden omdat je met zo veel geld op een gegeven moment ook wel genoeg hebt om toch alles te kopen.

Een van de twee fulltime aan het schrijven zetten is bijna cheaten. Op het moment dat je masterpieces kunt gaan schrijven gaat het echt bizar hard met het geld. Weet echt niet wat ik nog moet kopen; heb alles al.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik mis toch wel die EPs. Kan geen eigen winkeltje meer beginnen, alle huisdieren zijn weg, het sneeuwt niet meer...
Maar dat wat er wel inzit is een hele verbetering. Weg lange laadtijden als ik naar de stad wil.

Krijgen jullie ook framedrops bij zoomen en draaien?

Hmmm, overklokken gebeurt in De Sims met een schroevendraaier die op het beeldscherm wordt getikt. Beetje jammer...

[ Voor 18% gewijzigd door Amanoo op 08-07-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:56
Iemand een idee hoe je de patch op Windows 7 installeert? Ik krijg wel de melding dat er een update is en dan kan ik op OK klikken, maar dan gebeurt er dus niets. Mijn zus heeft Windows Vista en kan de update wel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
JanW schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:22:
Iemand een idee hoe je de patch op Windows 7 installeert? Ik krijg wel de melding dat er een update is en dan kan ik op OK klikken, maar dan gebeurt er dus niets. Mijn zus heeft Windows Vista en kan de update wel installeren.
Iemand? Heb al geprobeerd in verschillende met verschillende compatibiliteit mogelijkheden en gegoogled, maar niets kunnen vinden tot nog toe.

edit:
Heb al een directe link gevonden, dus zonder de update functie van de Sims 3 zelf. http://www.gamershell.com/download_47804.shtml

[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 14-07-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-02 18:45
Soort van kick:
spelen jullie het spel uberhaupt nog :+

Ik speel op de mac en heb inmiddels al een update of wat mogen downloaden. Helaas lijkt de bug die ik eerder meldde erger geworden, ik kan soms klikken wat ik wil, maar er zijn dan geen interacties mogelijk. Wanneer ik eerst een andere handeling heb gedaan en dan nog eens probeer, lukt het meestal wel. Kan erg hinderlijk zijn, je hebt soms weinig tijd :P

Andere maccers die hier last van hebben?
Hebben jullie nog leuke dingen ontdekt verder? Ik bedoel, in deel 1 had je bvb zo'n geest die uit de lamp kwam, dat was hilarisch. Zitten er dat soort grappen misschien ook in deel 3?

If you can't write, there is nothing left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Ranewen schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:38:
Soort van kick:
spelen jullie het spel uberhaupt nog :+

Hebben jullie nog leuke dingen ontdekt verder? Ik bedoel, in deel 1 had je bvb zo'n geest die uit de lamp kwam, dat was hilarisch. Zitten er dat soort grappen misschien ook in deel 3?
Ik speel het spel nog wel ja, maar daarnaast speel ik The Sims 2 ook nog. En op campzone ga ik volgens mij ook wel aardig wat spelen.

Ik heb nog vrij weinig ontdekt. Wel gemerkt dat verzamelhulp nog wel aardig handig is :P En de career-rewards zijn ook lachen. Ook al een keer in de gevangenis doorgebracht, mij iets te kort, maar goed, de kleine dingetjes die je ontdekt houden het wel leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Nelicquele op 21-07-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ooh mede CZ'er :)

Verder speel ik het IDD niet meer.
Was even leuk, paar careers geprobeerd, huisjes gebouwd.
Tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk toch echt gewoon Sims2 in een nieuw jasje was.
En op sims2 was ik ondertussen ook uitgekeken :(

Dus leuk spel, maar eigenlijk ken ik het al :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
heuveltje schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:14:
Ooh mede CZ'er :)

Verder speel ik het IDD niet meer.
Was even leuk, paar careers geprobeerd, huisjes gebouwd.
Tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk toch echt gewoon Sims2 in een nieuw jasje was.
En op sims2 was ik ondertussen ook uitgekeken :(

Dus leuk spel, maar eigenlijk ken ik het al :)
Nouja ik heb The Sims 2 met alle uitbreidingspakketten (dit keer alles gedownload) + lading downloads erbij, dus dan is het nog wel lachen.. Máár je merkt wel wat verschillen, want ik vind in The Sims 3 al die mood-factoren ook wel lachen en die karakters van de mensen, wat sims 2 al weer wat saaier maakt, omdat het zo 'automatisch' gaat.

* Nelicquele komt op het F-veld te staan, naast t@c en zal wel vrij regelmatig in de t@c-tent te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok na veel geknutsel en getrek hebben we alle leuke mods in 1 installer kunnen krijgen.

Je hebt hier nu over 30 sexy kleding.. Een installer die er voor zorgt dat je gemodde dingen kunt gebruiken in de sims 3. Bovendien heb ik alle leuke mods er bij gestopt.. Zoals nude clothing etc...

Je kunt hem downloaden op bekende mods sites

[ Voor 14% gewijzigd door Stronkie op 30-07-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30
is er ook een tool om alleen huizen te bouwen want dat vind ik zelf veel leuker dan de sims spelen ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerste expansion pack aangekondigd voor Sims 3:

http://www.rockpapershotg...the-stone-sims-3-expands/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik heb sinds de release de Sims 3, en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken ik speel het nog steeds heel veel, en met name om huizen te bouwen. Het jammere vond ik dat de daken bij mij niet zichtbaar waren, na wat navraag leek het te liggen aan mijn videokaart(Intel GMA 3100), wat ik raar vond omdat deze wel gewoon ondersteund wordt. Gelukkig is door de system-update(1.3) het probleem verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De eerste expansion, zoals O.H al post, is aangekondigd. We gaan weer beginnen aan de ellenlange packs, christmas updates, pets, jobs, holidays, shopping en wat al niet meer.

Ik kan het echt niet snel begrijpen dat je daar voor valt, dan moet je toch wel oogkleppen ophebben en het spel zo verslavend vinden dat je daar keer op keer je geld weer heensluist voor iets wat effectief bijna geen extra interessante speeltijd oplevert :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Cassius schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:25:
Ik kan het echt niet snel begrijpen dat je daar voor valt, dan moet je toch wel oogkleppen ophebben en het spel zo verslavend vinden dat je daar keer op keer je geld weer heensluist voor iets wat effectief bijna geen extra interessante speeltijd oplevert :/ .
Ieder zijn ding toch? Ik snap niet waarom mensen een sport spoiler aan hun auto hangen of het leuk vinden om hun PC op te voeren en met water te koelen. Als het uitbrengen van extensies de basis prijs van het spel drukt heb ik er geen probleem mee. Liever dat de basis < 50 euro kost en dat je kunt uitbreiden dan dat je meteen 100 euro voor het basis spel neer moet gooien.

Zijn er trouwens meer mensen met performance problemen in Sims 3? Ik heb last van haperingen/stotteringen als ik met de camera beweeg/zoom/draai. Het gaat niet echt lekker vloeiend. Ik irriteer me hier mateloos aan (vriendin gelukkig niet en die speelt het spel). Het lijkt me niet dat het in mijn hardware zit: E2180 Dual Core @ 2x2Ghz, 2 GB ram, Radeon HD 4670 512 MB, Vista Home Premium x64 SP1. Heb een paar maanden geleden de videokaart vervangen (zat een HD2400Pro in, maar die was helemaal om te janken) om wat performance te winnen.

De meeste andere spellen spelen wel goed, Team Fortress 2 is bijvoorbeeld op 1680x1050 goed te spelen (framerate komt nooit onder 15fps), maar een spel als de Sims 3 is zelfs op 1280x1024 niet fatsoenlijk te spelen. Nu is het niet dat je er in het spel hinder van ondervind als je een kleine hapering krijgt (je wordt dan niet doodgeschoten ofzo), maar ik vind het eigenlijk niet kunnen. Zelfs met alle settings op low en de resolutie op zijn laagst heb ik last van die haperingen. Iemand tips/ideeen? Zou windows 7 bijvoorbeeld wat beter zijn qua performance?

Heb op internet zelfs verhalen gelezen van mensen die draaien met een HD4870, sloten geheugen en processors waar ik alleen maar van kan dromen die last hebben van haperingen. Ik vond dit bij Sims2 al zwaar vervelend, op mijn oude P4 leek het beter te gaan, maar dacht dat het kwam omdat EA niet geoptimaliseerd had voor vista en zeker niet voor x64, maar nu vraag ik me echt af of EA uberhaubt een fatsoenlijk spel kan afleveren. Ik heb ook issues gehad dat er "rare vlakken" door het scherm kwamen (in 2 of 3). Vind het echt absurd dat ik voor een paar honderd euro aan Sims + Expansions heb liggen en dat het gewoon niet fatsoenlijk wil draaien.

En ja, al mijn Sims versies zijn netjes gekocht, omdat ik verhalen had gehoord dat ongepatchte versies niet lekker draaien en ik geen zin had in allerhande cracks, maar met deze problemen heb ik er best spijt van dat ik het gekocht heb... :(

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Een maat van me vroeg me of ik zijn PC wilde upgraden voor the Sims 3.
Zijn budget is nogal beperkt te beperkt om al het nodige te upgraden.

maja lang verhaal kort is een Athlon Xp 3000 genoeg om Sims 3 probleemloos te draaien?

In de minimum specs staat Athlon 2000+ maar hoor toch liever de mening van iemand die het spel met een oude single core speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 20:03
Cassius schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:25:
De eerste expansion, zoals O.H al post, is aangekondigd. We gaan weer beginnen aan de ellenlange packs, christmas updates, pets, jobs, holidays, shopping en wat al niet meer.

Zoals Gertjan al zei: ieder zijn ding.
Vertel mij eens wat het verschil is met andere spellen. Dan komt er om de zoveel tijd ook een nieuw deel uit met net iets meer opties dan de vorige.

Ik wil graag een deel van het review van simparool erbij halen:
Jawel, het uitbreidingspakket. Gewraakt in de wereld van de gamers en gamesbladen: ‘uitmelking!’ wordt er gegild, gepaard met overdreven verhaaltjes over reviewers die uit het raam springen zodra het reviewexemplaar van het nieuwste uitbreidingspakket op hun schoot wordt geworpen.
Tegen deze mensen zou ik willen zeggen: lieve gamerts, jullie snappen het gewoon niet. Natuurlijk verdienen ze een boel geld aan deze uitbreidingen (het zou vreemd zijn als het niet zo was), maar ze doen het ook omdat er gewoon keiharde vraag naar is. Wereldwijd zijn er miljoenen fans die niet kunnen wachten op de nieuwste uitbreiding!
Gun ons dus even het pleziertje hiervan, en ga alsjeblieft weer terug naar jullie keldertjes om te gaan WOW’en of te counterstiken, ofzoiets…
Ik wil hieraan toevoegen dat men na een half jaar het spel wel weer gezien heeft over het algemeen. Als je een bijvoorbeeld een schietgame uitspeelt, dan beland deze meestal in de kast en wacht men op het volgende deel.
De simspelers worden weer actief op het moment dat er een uitbreiding komt: er is voor hen weer een reden om te spelen. Heel veel spelers waarderen het dat er om het half jaar iets nieuws komt, simpelweg omdat het anders gaat vervelen. Er zijn maar héél weinig games te noemen zonder online mogelijkheden die je maanden blijft spelen.

Als je punt van kritiek nou over de inhoud van de games of de technische mankementen ging... dan had je wellicht een punt. Maar je bent nu niets meer dan de zoveelste gamer die totaal niet weet waarover hij praat.

@ mensen met haperingen etc:
Ik raad jullie aan voorlopig niet te updaten. Vanaf ongeveer patch 1.4 zijn er erg veel klachten uitgekomen en moest er weer een patch voor de patch komen. Voorlopig zijn er ook nog veel problemen met de nieuwste uitbreiding, dus die kan je beter nog even laten liggen als je nog zat te twijfelen.

Ik heb overigens de sims 3 en wereldavonturen draaien en ik ervaar amper bugs op het moment waar andere mensen blijkbaar wel last van hebben.

Hier zijn overigens een aantal zelfgemaakte screens van wereldavonturen:
Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA_012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA_026.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA_033.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA_034.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA_035.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/WA/WA_036.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:45
Topic is al tijd oud, maar ben afgelopen weekend ook eens begonnen met het spelen van deze versie, zit ik alleen met 1 vraag, kun je het ouderworden van je personage tegengaan? in de sims2 heb je levensexiler waardoor je 3 of 4 dagen jonger wordt? is er ook zo iets in de sims3? kan zijn dat ik er in dit topic overheen gelezen heb maar was hier wel benieuwd naar. vindt beetje jammer dat je anders maar 20 dagen als "Jongvolwassen" door kunt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Bij de spelopties is een optie die het verouderen gewoon helemaal stopt, heb je daar iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:45
ok, klinkt ook wel intresant. maar kun je deze terwijl je aan het spelen bent uit en inschakelen zodat je eventueel altijd weer aan kunt zetten dat je ouder wordt als je kinderen krijgt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Leondendungen schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:33:
ok, klinkt ook wel intresant. maar kun je deze terwijl je aan het spelen bent uit en inschakelen zodat je eventueel altijd weer aan kunt zetten dat je ouder wordt als je kinderen krijgt of zo.
Is ingame gewoon uit en in te schakelen ja :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:14
Leuke game, heb ooit de eerste Sims gespeeld, maar daarna niks meer.
Op mijn redelijk nieuwe systeem (met HD4350) krijg ik helaas een CTD tijdens het laden.
Het internet staat al vol met hetzelfde probleem, maar nergens een fix. Heeft iemand een oplossing?

(Drivers zijn up-to-date)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je eigenlijk een vergadering houden? Mijn sim doet nl. een zaken carrière en zonder die vergaderingen krijgt hij geen promotie (tenzij het echt een tijdje duurt).
Ik probeer wel eens om op gebouwen enzo. te klikken om er misschien een te houden, alleen zie ik geen opties waar ik dat kan kiezen. Bovendien heb ik ook al geprobeerd dit met een feestje te doen, maar ook dit helpt helaas niets. Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:17:
Hoe moet je eigenlijk een vergadering houden? Mijn sim doet nl. een zaken carrière en zonder die vergaderingen krijgt hij geen promotie (tenzij het echt een tijdje duurt).
Ik probeer wel eens om op gebouwen enzo. te klikken om er misschien een te houden, alleen zie ik geen opties waar ik dat kan kiezen. Bovendien heb ik ook al geprobeerd dit met een feestje te doen, maar ook dit helpt helaas niets. Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen!
Edit: Even een tijdje zitten spelen om het te checken.
Klik op je werklocatie en klik op 'Een vergadering organiseren'. Als dat niet tevoorschijn komt, zou ik toch na gaan vragen bij thesims3.com.

[ Voor 24% gewijzigd door Nelicquele op 25-02-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
Leondendungen schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:17:
in de sims2 heb je levensexiler waardoor je 3 of 4 dagen jonger wordt? is er ook zo iets in de sims3?
Zoals anderen al zeiden kan je dus het verouderen aan- en uitzetten, maar helaas geldt dat dan voor alle sims.
Soms wil je de leeftijd van slechts 1 sim aanpassen. Dit kan door de sim een levensvrucht te laten eten.
Je sim moet dan wel veel punten hebben voor tuinieren om deze te kunnen planten en daarnaast moet je geluk hebben deze te vinden. Je kan ook een huis met een tuin van de uitwisseling downloaden die levensplanten heeft. O-) Je kan ook planten oogsten die niet van jou zijn en zo kan je dus de leeftijd van 1 sim aanpassen.
Ik liet overigens mijn sim dan pannenkoeken bakken met wat levensvrucht. Per maaltijd worden ze dan jonger en de restjes doe je dan in een goede koelkast. Zo kan je de levensvrucht 'vaker' gebruiken dan wanneer je ze rechtstreeks laat opeten.

Naast de levensvrucht (effect is hooguit paar dagen, weer niet meer exact) heb je ook nog ambrosia.
Dit is een recept dat sims kunnen maken als ze 10 punten voor koken hebben en daarnaast een doodsvis (kunnen ze vangen als ze 10 punten hebben voor vissen) en levensvrucht. Maar 1 sim van mij kan dat maken, maar dan heb je ook wat. Hun hele levensfase wordt dan zeg maar gereset. Ze kunnen natuurlijk niet een levensfase terug (van oudere naar volwassene bijvoorbeeld), maar ze starten wel weer aan het begin van de levensfase waarin ze zitten.

Over de vergaderingen: deze kan je op meerdere locaties geven, maar niet op alle tijdstippen. Gewoon af en toe dus eens kijken of je er eentje kan geven. Ik weet niet meer zeker of je ook nog ergens kon zien op welke tijdstippen je zulke dingen kan doen. Je kan proberen op zulke dingen te klikken of erover heen te gaan met je muiscursor. Soms komt er nog wat extra informatie te staan en anders moet je met enige regelmaat op "normale" tijdstippen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb de levenswens, als meisje, om 10 verschillende vriendjes te hebben. Ik heb een hartendief, en het relatiebalkje is bij deze persoon al helemaal vol. Ik heb ook al gevraagd of hij zijn relatie met de ander wil verbreken. Tóch kan ik nog geen verkering vragen. Ik kan al wel O Jaa doen, en dat soort interacties.
Iemand helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de sims liefhebbers:

Mijn vrouw wil weer de sims 1 spelen, de nieuwere delen vind ze niet leuk. Nu heb ik Windows 7 op de pc gezet, maar kan ik nu de sims 1 nog werkende krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Vast wel. In compatibiliteitsmodus draaien :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:40

g0tanks

Moderator CSA
Zonder compabiliteitsmodus zal hij het waarschijnlijk ook nog wel doen, laatst nog een paar spellen op Windows 7 geinstalleerd van het jaar 2000 of daarvoor zonder problemen. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

g0tanks schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:06:
Zonder compabiliteitsmodus zal hij het waarschijnlijk ook nog wel doen, laatst nog een paar spellen op Windows 7 geinstalleerd van het jaar 2000 of daarvoor zonder problemen. :)
Dit verschilt natuurlijk per spel en heeft op zich niks te maken met de leeftijd van het betreffende spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met google kwam ik veel problemen met de sims 1 tegen, met vastlopers als je bepaalde dingen deed. Wellicht nog iemand met de sims 1 met windows 7 hier? Het spel is wel heel oud, maarja...

Kan het natuurlijk zelf gaan testen, maar vind het echt niks aan en ik installeer het liever niet als het niet werkt omdat ik anders gezeur krijg dat windows 98 ofzo weer op de pc in de woonkamer moet :X

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker aan het spelen nu maar heb ineens ontzettend last van Tearing als ik over mn scherm scroll.
Wikipedia: Bestand:Tearing (simulated).jpg
Heb hier nooit last van gehad. Alles al geprobeerd. Force nu Vsync aan vanuit mijn Ati Drivers (HD4870) maar helpt ook niet. Weet iemand wat dit veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Heeft al iemand sims 3 ambitions gespeeld?
Het ziet er erg leuk uit :D

http://www.youtube.com/watch?v=Er5WUHrC3TY
http://www.youtube.com/watch?v=OAFHSdnECd0
http://www.youtube.com/watch?v=FmTxNGhPVB8
http://www.youtube.com/watch?v=I3WMsbZYfWQ

[ Voor 12% gewijzigd door Calamor op 08-06-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het allemaal echt slecht eigenlijk tegenwoordig. Het wordt zo onrealistisch, moet allemaal zo geforceerd leuk zijn met onrealistische beroepen enzo :P

Ik wil gewoon weer zoals het was in Sims 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 19:13
Heb Ambitions inmiddels een paar uurtjes gespeeld. Het is inderdaad wel vermakelijk. :P

Ik had als beroep gekozen voor 'architect' en kreeg dan $250 per week als basisloon; de rest moest ik met opdrachten verdienen. Opdrachten waren beschikbaar tijdens werktijden (5 dagen per week van 09.00-18.00 or so in mijn geval) en daarbuiten niet. Maar tijdens die werktijden hoef je niet te werken, alles is optioneel. Maar meer opdrachten is eerder 'promotie' en eerder meer verdienen. De opdrachten in mijn geval zijn het verbouwen van huizen in de buurt: nieuwe kamers toevoegen, een nieuw likje verf, nieuwe ramen/deuren, etcetera. Best vermakelijk als je van 't bouwen houdt omdat je je op de hele buurt kan loslaten. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Hoi,

Ik heb een probleem met het instaleren van uitbreidings pakketen op mijn Macbookpro.
Hij zegt dat de sims3 al geinstaleerd moet zijn(wat het is)
het maakt niet uit dat ik de goede map opgeef waar hij staat(documenten>sims3 of in applications)
Wat ik probeer lukt niet, Ik heb al een beetje gezocht over het internet maar kwam niks bruikbaars tegen.

Hopelijk zit hier iemand die me kan helpen,
Alvast bedankt,
Daniel.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor het eerst The Sims gespeeld en vind het echt wel verslavend :) Na een gezinnetje gesticht te hebben in een bescheiden huisje heb ik mezelf ahv een cheat rijk gemaakt en het duurste huis in het dorp gekocht (nieuw spel met 1 gezinslid). Vervolgens ben ik in de politieke carrière opgeklommen tot 'Leider van de Vrije Wereld'. Ik heb het ouder worden uitgeschakeld, maar nu lijkt het ook alsof onze tweeling baby blijft? :? Wel vervelend, je hebt er eigenlijk niets dan last mee, als ze niet verouderen ga ik ze ergens dumpen :P Verder ga ik al onze skills laten aangroeien zodat ik echt wel alles uit het spel haal (moet wel lukken als je niet ouder wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zojuist sims 3 gekocht en geinstalleerd. Alleen wat schetst mijn verbazing; ik maak een karakter aan, vul de wensen in en de overige eigenschappen en bevestig dat. Hierna kom ik gewoon weer bij uit bij alle huizen, maar ik kan mijn Sim op geen enkel mogelijke manier een huis in laten trekken. Hij '''bestaat'' gewoon niet.

Zal wel aan mij liggen, maar ik zit al een uur zo te klooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:56:
Zojuist sims 3 gekocht en geinstalleerd. Alleen wat schetst mijn verbazing; ik maak een karakter aan, vul de wensen in en de overige eigenschappen en bevestig dat. Hierna kom ik gewoon weer bij uit bij alle huizen, maar ik kan mijn Sim op geen enkel mogelijke manier een huis in laten trekken. Hij '''bestaat'' gewoon niet.

Zal wel aan mij liggen, maar ik zit al een uur zo te klooien :P
Na het creëren van een karakter moet je onderaan op het vinkje klikken, waarna je de familiestructuur kan vastleggen, en waarna je een huis of een kavel kan kopen met een startbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Even een vraagje. Ik ben politie en nu moet ik m'n rapporten goed doen om promotie te krijgen. Ik heb al aardig wat vuilnisbakken doorzocht en dingen gevonden, maar ik kan geen verslagen schrijven op m'n computer. Ook kan ik op een of andere manier geen mensen ondervragen.. Heeft iemand enig idee hoe het wel moet en wat er niet helemaal goed gaat?

Gr, Eef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:00:
Even een vraagje. Ik ben politie en nu moet ik m'n rapporten goed doen om promotie te krijgen. Ik heb al aardig wat vuilnisbakken doorzocht en dingen gevonden, maar ik kan geen verslagen schrijven op m'n computer. Ook kan ik op een of andere manier geen mensen ondervragen.. Heeft iemand enig idee hoe het wel moet en wat er niet helemaal goed gaat?
Talk with people. Under Special there is the option to Interview them. Do this. Then go home and on a computer select, Writing -> Write Report On -> and select the person. Once complete your rating will go up a bit.

Just note, you can only do one at a time. So don't interview two people because only the last one will show up for you to be able to write a report on. So do an interview, write the report, then do another interview.
http://www.gamespot.com/p...d=m-1-50018084&pid=936498

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van mijn huisje? :)
http://picasaweb.google.b...164/HouseCreatedInTheSims

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:39
Zeker niet slecht :P , hoelang ben je daar mee bezig geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DR.V schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:09:
[...]

Zeker niet slecht :P , hoelang ben je daar mee bezig geweest?
15 uur :p Eigenlijk was het bouwen van het huis leuker dan het spelen zelf. Mijn personage is inmiddels 'leider van de vrije wereld', en heeft heel wat vaardigheden, ik heb eigenlijk geen zin meer om de overige vaardigheden nog verder te ontwikkelen (muzikant, visser, tuinier,...), want eigenlijk is het gewoon meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik eindelijke en lauwe sim, valt er een meteor op zn kop :P en niet tussendoor gesaved xD dus dat was wel ff balen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als 'Leider van de Vrije Wereld' heb ik nu ook een atoomschuilkelder :P, zoals je hier in de 5 laatste screenshots kan bewonderen: http://picasaweb.google.b...164/HouseCreatedInTheSims

De toegang is verborgen achter een paar hoge boekenkasten, waarachter zich een deur met geheime toegangscode bevindt. Vervolgens kan je via trappen 4 verdiepingen afdalen, waarbij je langs 2 extra beveiligde deuren gaat, alvorens je in de schuilkelder terecht komt. In de schuilkelder moet je eerst langs een luchtsluis, waar je met behulp van een douche eventuele radioactieve straling kan afspoelen, alvorens je via de laatste beveiligde deur in de schuilkelder kan. De schuilkelder is voorzien van alle faciliteiten en heeft twee grote koelkasten/diepvriezers voor voedsel. Als het huis zou instorten en de toegang versperd zou raken, kan er uitgeweken worden naar een tweede gang, die uitkomt in een verborgen hutje in de tuin (alweer met beveiligde deuren :)) Maar goed, in The Sims zijn er geen kernoorlogen zeker? :P

• Nefje_
Leuk huis Cyberblizzard. Ook vind ik het idee van de schuilkelder echt leuk en mooi uitgevoerd.
Wat ik mij wel afvraag is dat je sims ooit in al die ruimtes komen?

Ik had in de Sims 1 ook altijd van die extreme huizen, maar mijn sims kwamen in de helft van het huis eigenlijk nooit. xD

@ Alle mensen met een Radeon videokaart: ergeren jullie je eigenlijk erg aan de schaduw op de sims in het spel?
Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/algemeen/schaduw_vergelijking.png

Het probleem komt vrijwel alleen bij Radeon videokaarten voor en dan ook elke videokaart ongeacht de kwaliteit ervan. Hoewel er wel enkele uitzonderingen schijnen te zijn.

Iemand op het AMD forum heeft er ondertussen een tijdelijke oplossing voor gevonden:
http://forums.amd.com/gam...catid=233&threadid=142028
Als die instructies correct worden opgevolgd, dan zal de weergave van de schaduw aanzienlijk worden verbeterd als het goed is.
Weet iemand toevallig of er nog andere oplossingen zijn?

Verder zijn de dual GPU kaarten (voornamelijk de 3870X2, 4870X2 en 5970 > ja, serieus, er bestaan simspelers met een 5970) ook niet erg geliefd door het spel. Dus ik vroeg me af of de mensen met een dual gpu (ati) videokaart een beetje normaal kunnen spelen en wat ze eventueel daarvoor moesten doen.

Ontopic:
Ik heb Ambities ook alweer een tijdje. Deze uitbreiding vind ik beter dan Wereldavonturen, maar er zijn natuurlijk ook weer wat minder punten. Als je trouwens graag tatoeages wilt hebben voor je Sims, dan hoef je Ambities niet te hebben. Als je het basisspel bijwerkt naar versie 1.14, dan kan je ook van die functie genieten.

Het beeldhouwen is best leuk. Je kan dingen uit de koopcatalogus namaken, zodat je bijvoorbeeld een ijs huis kan maken zoals ik deed:
Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/sims3/Ice_Palace001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/sims3/Ice_Palace006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i167.photobucket.com/albums/u147/Nefje/sims3/Ice_Palace003.jpg
Zelfs de wc's kan je van ijs maken. :P

Ik zal binnenkort nog wel wat leuke plaatjes uitzoeken en uploaden. Een deel staat nu namelijk wel online, maar dan in een review en het lijkt ook weer wat te veel op reclame maken als ik de link hier zou posten (niet dat iemand het te lange stuk zou willen lezen).

[ Voor 39% gewijzigd door Nefje_ op 27-11-2010 16:48 . Reden: Tijdelijke oplossing schaduw probleem gevonden. ]

Verwijderd

Nefje_ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:23:
Leuk huis Cyberblizzard. Ook vind ik het idee van de schuilkelder echt leuk en mooi uitgevoerd.
Wat ik mij wel afvraag is dat je sims ooit in al die ruimtes komen?

Ik had in de Sims 1 ook altijd van die extreme huizen, maar mijn sims kwamen in de helft van het huis eigenlijk nooit. xD
Soms gaan ze wel eens naar boven, maar het gebeurt niet vaak, of slapen ze apart in een willekeurig bed :) Door een bug kunnen ze niet in de schuilkelder; twee opeenvolgende trappen kunnen ze niet nemen, maar daarvoor ga ik die trappen niet allemaal opnieuw doen, dat ze dan maar sterven tijdens een oorlog. :P

Zo'n stoel of wc in ijs zie ik wel gauw smelten als je er op zit. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 09:05 ]

• Nefje_
Dat is wel jammer, maar het blijft er vet uitzien.

De ijsbeelden smelten overigens niet meer als je sim er genoeg heeft gemaakt (ik dacht een stuk of 25).
Ze vinden de stoelen en wc alleen wel erg koud. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemSV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-02-2024
Solid State Drive (SSD)

Ik denk niet dat ik er gauw antwoord op zal krijgen, maar zijn er mensen die een Solid State Drive (SSD) en Sims 3 er op hebben? En kan die mij daar over vertellen of dat echt veel sneller is met laadtijden? Veel mensen kiezen het om PC opstarten (Windows dus) sneller te laten gaan. Dat spreekt mij natuurlijk ook wel aan haha. ;)
Maar die SSD.. het is een op het moment populairder wordende harde schijf die duurder is maar veel sneller gelezen kan worden dan een traditionele harde schijf.

Ik wil dan een 60GB Corsair Force (rond de € 110).

En een traditionele Western Digital 1TB ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 06:27
Ik merkte erg weinig verschil in de laadtijden van De Sims 3 op mijn OCZ Vertex 2, in tegenstelling tot World of Wasrcraft en Unreal 2004. Die laatste 2 vliegen echt als je ze van SSD opstart. :9

Ik raad je aan om De Sims op je gewone HD te installeren, scheelt weer zo'n 6 gieg ruimte op je SSD. ;)

En veel plezier met je SSD, die boot- en laadtijden zijn echt :9 !

[ Voor 10% gewijzigd door Richub op 26-11-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemSV
Solid State Drive (SSD)

Ja, nou ja, ik lees op de Amerikaanse forum.thesims3.com dat het "like a dream" speelt. :p Dat was iemand met een Intel X25-M 80GB. Check: Sims 3 on an SSD now plays like a dream!

En ze raden wel vaker Intel X25-M series SSD aan om te kopen. X25-M zijn het populairst.

1Intel Postville X25-M SSDSA2MJ080G201 80GB€ 149,90€ 149,90

Dus ik neem waarschijnlijk deze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 06:27
WillemSV schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:53:
Solid State Drive (SSD)

Ja, nou ja, ik lees op de Amerikaanse forum.thesims3.com dat het "like a dream" speelt. :p Dat was iemand met een Intel X25-M 80GB. Check: Sims 3 on an SSD now plays like a dream!

En ze raden wel vaker Intel X25-M series SSD aan om te kopen. X25-M zijn het populairst.

Dat linkje verwijst naar een inlogpagina...

Maar op mijn systeem (C2D E8400 + 2 GB RAM en Nvidia GT 240) merkte ik erg weinig verschil met de laadtijden vanaf HD of SSD. Vandaar mijn reactie.

Deze week heb ik ook nog even getest op mijn nieuwe mobo & CPU (i5 750 + 4 GB DDR3) maar nog steeds weinig verschil in laadtijden tussen SSD en HD bij De Sims3.

Nu vind ik De Sims uberhaupt een spel wat niet echt lekker loopt, ook op AMD/ATI bakken zie ik hetzelfde gestotter als je in de stad rondkijkt.

Dat neemt niet weg dat de fun-factor bij De Sims hoog ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemSV
He, bedankt voor je reactie. ;)

Ach, anders heb ik met SSD er met opstarten Windows en werken met Photoshop en andere games als CoD black ops en Fallout NV ook wel voordeel mee. ;)

Dat van ATI komt omdat Nvidia de sponsor is van De Sims. Dus zal het beter presteren op een Nvidia (zie ook Nefje's berichten hierboven).

Ik was ingelogd op het forum van thesims3.com. Wist niet dat het alleen voor ingelogden toegankelijk is.

Maar dit las ik:
quote: MarkAmy (forum.thesims3.com)
There seem to be a lot of posts about long loading times with the Sims 3 and I was wondering how many other people here have their game installed on an SSD?

The prices of them are coming down all the time and I recently bought the Intel X25-M 80GB one and I have my OS (Windows 7 64bit) installed on it along with Photoshop CS4, TS3 and Mass Effect 2. Both games play like a dream and there are zero loading times because SSDs have no moving parts like a traditional hard drive....all the information is just there all the time and readily accessible.

I think that's probably why I don't experience the crashing problems like other people too....although I did when I first bought the game until I made the changes suggested in the "Crash to Desktop" thread that's a sticky at the top of the page.

Anyway, I would recommend an SSD to anyone because they make such a huge improvement to anything you use your computer for...especially with the OS installed on it. I do a lot of photo editing in PS CS4 and everything is just instant!

Here's my specs:

CPU: i7 920 DO @ 4.2GHz (overclocked)
GPU: XFX 5870 1GB @ 1045/1275 (overclocked)
Mobo: Asus P6TD Deluxe
RAM: G-Skill DDR3 1600MHz 6GB
CPU Cooler: Noctua NH-D14
SSD: Intel X25-M 80GB
HDD: WD Caviar Black 1TB
PSU: TT Toughpower 850W
Case: CM HAF 932
Monitor: Asus VK266H 26" (1920x1200)
Goddelijke PC. :p

[ Voor 48% gewijzigd door WillemSV op 27-11-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
Voor de geïnteresseerden:
Er is een tijdelijke oplossing voor het ATI schaduw probleem:
Als die instructies correct worden opgevolgd, dan zal de weergave van de schaduw aanzienlijk worden verbeterd als het goed is.
Weet iemand toevallig of er nog andere oplossingen zijn?

@ SSD kwestie
Jammer genoeg zijn zulke zaken best subjectief. Terwijl de ene vindt dat iets geweldig draait, kan een ander vinden dat het allemaal wel meevalt. Ik merk het vaak genoeg als ik een beetje de ervaringen van mensen probeer te ordenen.

Als ik Richub zo beluister, heeft hij zowel de sims 3 geprobeerd met een traditionele schijf als een ssd.
MarkAmy daarentegen heeft volgens mij enkel met een ssd getest. Het kan dus goed zijn dat het verschil met een snelle traditionele harde schijf minimaal is.

Het blijft natuurlijk jouw keuze, maar in de regel ben je al voorbij het eerste laadscherm binnen de minuut.
Dus ik zou persoonlijk voor een normale harde schijf gaan en eventueel in de toekomst (bij 5 of meer uitbreidingen bijvoorbeeld) een ssd erbij plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Laatst online: 07:36
Richub schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:07:
[...]

Dat linkje verwijst naar een inlogpagina...

Maar op mijn systeem (C2D E8400 + 2 GB RAM en Nvidia GT 240) merkte ik erg weinig verschil met de laadtijden vanaf HD of SSD. Vandaar mijn reactie.

Deze week heb ik ook nog even getest op mijn nieuwe mobo & CPU (i5 750 + 4 GB DDR3) maar nog steeds weinig verschil in laadtijden tussen SSD en HD bij De Sims3.

Nu vind ik De Sims uberhaupt een spel wat niet echt lekker loopt, ook op AMD/ATI bakken zie ik hetzelfde gestotter als je in de stad rondkijkt.
Dat neemt niet weg dat de fun-factor bij De Sims hoog ligt. :)
Hier heb ik helemaal geen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Heeft iemand al de uitbreiding "De Sims 3 Na Middernacht" gespeeld? Het lijk me een leuke uitbreiding. Al had ik wel van sommige dingen hadden er wel in de eerste SIms 3 moeten zitten zoals de hottubs.

[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 20-12-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Dylan93 schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:50:
[...]

Hier heb ik helemaal geen last van ?
Ik heb in het begin behoorlijk last van een haperend spel gehad. Op mijn vorige config was het niet te draaien:
- C2D E2180 (= 2 ghz)
- 2GB
- Radeon 4670
- Win 7 x64

Vooral scrollen en veranderen van camera standpunt leverde haperingen op. Het leek geregeld of de machine data moest ophalen/berekenen die nog niet voor handen was. Het lag niet aan de grafische kaart volgens mij, maar meer aan de processor, het geheugen en x64 (Sims 2 schijnt bij veel mensen met de meest gigantische machines op x64 gewoon niet fatsoenlijk te performen, dat heb ik over Sims 3 ook regelmatig gelezen).

Op mijn nieuwe machine draait het overigens eens stuk beter :P
- i3 540 (3,06ghz)
- 6GB
- Raden 4670 (deze leek me nog wel voldoende voor de komende tijd)
- Win 7 x64

Aangezien het hier wel lekker draait lijkt het me niet dat de grafische kaart het probleem is geweest.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
-- delete --

[ Voor 93% gewijzigd door F350-maniac op 31-12-2010 15:29 . Reden: oplossing gevonden ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
De Sims 3 (en uitbreidingen) zijn inderdaad zeer afhankelijk van de processor en het werkgeheugen.
Je kan al makkelijk met een matige videokaart zoals de GeForce GT 220 op de hoogste instellingen spelen zolang het goed zit met de processor en het werkgeheugen.

De vereisten zeggen dan wel dat een Pentium 4 van 2,0 of 2,4 GHz voldoende is, maar je krijgt met een trage processor en weinig werkgeheugen meestal amper speelbare resultaten terwijl de videokaart wel redelijk kan zijn.
Calamor schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:54:
Heeft iemand al de uitbreiding "De Sims 3 Na Middernacht" gespeeld? Het lijk me een leuke uitbreiding. Al had ik wel van sommige dingen hadden er wel in de eerste SIms 3 moeten zitten zoals de hottubs.
Ik heb het spel al gespeeld en ik vind het wel een goede uitbreiding. Een stuk beter dan Wereldavonturen.
Met patch 1.18 kan je trouwens wat opties uit Na Middernacht zoals halve muren krijgen.
Verder zit er in het volgende accessoirespakket (buitenleven) ook bubbelbad(en).
Dat is inderdaad wel iets dat ik zeker miste in De Sims 3.

Ik heb nog niet screens van het spel online gezet, maar hier zijn alvast wat sfeer plaatjes van de nieuwe buurt te vinden voor de geïnteresseerden: http://www.flickr.com/pho...8/sets/72157625534478991/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje van mijn stulpje :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fiZQJlSG2v4]

Iets oudere foto's: http://picasaweb.google.com/118234208320155358164/Huis

Sindsdien zijn er dus nog enkele dingen gewijzigd, zie filmpje.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
Nefje_ schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:43:
Voor de geïnteresseerden:
Er is een tijdelijke oplossing voor het ATI schaduw probleem:
Laatst bekeek ik eens het bestand die een aantal grafische opties regelt en ik zag dat de datum van het bestand is veranderd (19 mei 2011). Ook de inhoud van het bestand is in ieder geval veranderd op het punt die de link beschrijft. Het gaat overigens om een andere aanpassing, maar deze effectueert denk ik hetzelfde. Met andere woorden: ik geloof dat EA het probleem heeft opgelost.

Bij de uitbreidingen zie je echter nog wel het oude ongewijzigde bestand staan, maar ik vermoed dat enkel aanpassing van het bestand in de Sims 3 map voldoende is.
Ik zou het waarderen als hier mensen zullen reageren met een Radeon videokaart die getest hebben of het werkt. Ik kan dan mijn bericht rectificeren en andere mensen weten zeker dat ze dat niet (meer) hoeven mee te wegen bij hun aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mod waarmee je je celebrity status kan resetten?
En eentje die het volume aanpast van de computer game sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21:58
Gezien je zelf al aangeeft dat het om een illegale versie gaat zul je toch zelf even verder moeten zoeken naar een oplossing.

[ Voor 99% gewijzigd door psychoclown op 08-08-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 19:14
Is het mogelijk om Savegames van dit spel van Origin over te zetten naar Steam?

Heb al gezocht via google, maar niet echt wat gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50

odan

The dark side is within all!

gewoon vanuit de origin save map naar de steam save map zetten lijkt me.

even kijken waar de versies de saves opslaan en probeer het ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

odan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:50:
gewoon vanuit de origin save map naar de steam save map zetten lijkt me.

even kijken waar de versies de saves opslaan en probeer het ;)
Volgens mij hoef je dat niet eens om te zetten :?
IIG toen ik van dvd-install naar steam ging kon ik me oude saves gewoon gebruiken
Standaard slaat ie die zooi nl op in je eigen persoonlijke folder in users.......

[ Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 10-03-2012 17:03 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo jammer dat je bij The Sims 3 heel veel dingen niet hebt die The Sims 2 wel heeft zoals appartementen bouwen en verhuren en het hebben van een eigen bedrijf. Hopelijk gaan ze dit verder uitwerken in The Sims 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanavond de live chat gezien over SuperNatural en Seasons. Zo te zien is het topic helemaal niet meer ontopic, helaas. Hoe dan ook; Supernatural belooft vette worden en Seasons is de uitbreiding waar de fans naar snakte. Ook leuk van de lentefeesten en dergelijke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
Ja inderdaad. :) Eindelijk een snowboard half-pipe, skaten/schaatsen, zwemmen in de zee en ook echt nieuwe dingen zoals die festivals.

Even wat basisinformatie over De Sims 3 Jaargetijden:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3773/9367772764_805aca4df0_z.jpg

De Sims 3 Jaargetijden is de achtste uitbreiding voor De Sims 3.

Releasedatum: 15 november 2012
Adviesprijs: € 39,99
Trailer: video: De Sims 3: Jaargetijden
Informatiepagina: http://www.pinguintech.nl...3/de-sims-3-jaargetijden/

Laat je Sims op een warme zomerdag in zee zwemmen, naar appels happen in de herfst, hun snowboardkunsten testen in de half-pipe of de lentebuien verwelkomen met een kleurrijke paraplu en een dansje in de regen! Gloednieuwe activiteiten brengen het gevoel van elk seizoen tot leven. Je Sims kunnen hun lippen tuiten in het kushokje tijdens het Lentefestival, of kijken welke Spookdagverrassing ze te wachten staat in het spookhuis. Kleed je op het weer met de nieuwste mode. Kies uit regenjassen en winterkleding. Met nieuw eten en nieuwe decoraties en weereffecten kunnen je Sims genieten van de continu veranderende seizoenen en op een unieke manier met het leven spelen!

Verblijd je Sims met nieuwe activiteiten voor elk seizoen
Of ze nu een knusse iglo bouwen, een enge pompoenlantaarn maken, van de duikplank springen of gloednieuw vuurwerk afsteken, je Sims vinden altijd wel iets nieuws om te doen.

Bezoek gezellige seizoensfestivals
Sims kunnen aan een sneeuwballengevecht meedoen op het jaarlijkse Winterfestival, hun gezicht laten schminken op het Zomerfestival, met de beentjes van de vloer gaan op het Lentebal of naar appels happen op het Herfstfestival.

Geniet van de pret en de uitdagingen van het veranderende weer
Speel met Moeder Natuur en geniet van nieuwe weerseffecten en de reacties van je Sims! Sims kunnen nu een kleurtje krijgen, door bliksem worden getroffen of zelfs verkouden worden!

Haal het buitenleven naar binnen
Je Sims kunnen nu het recept voor pompoentaart leren of hun huis aankleden met nieuwe meubels en decoratievoorwerpen. Elk seizoen verwelkomt andere nieuwe voorwerpen. Krijg op tijd een kleurtje voor de zomer in de bruiningscabine, of begroet de feestdagen in stijl met huisverlichting- en decoraties.
Kleed je op het weer: dos je Sims uit met nieuwe stijlen voor het seizoen, inclusief winterkleding, regenjassen en paraplu’s en nieuwe Spookdagpakken!

Verwelkom geheimzinnige bezoekers
Nieuwe weerpatronen zijn niet de enige dingen die in de lucht verschijnen! Sluit vriendschap met een buitenaardse bezoeker en gebruik zijn UFO om je buren te ontvoeren, een openbaar kavel binnen te vallen of naar de sterren te reizen.

De Sims 3 Jaargetijden Limited Edition

Relax in stijl in de IJs Lounge
Reserveer De Sims 3 Jaargetijden Limited Edition en ontvang de exclusieve IJs Lounge. Deze stijlvolle sociale club kan in elke wereld uit De Sims 3 worden geplaatst en is beschikbaar in alle seizoenen. Het is een geweldige plek voor je Sims om op een hete zomerdag te chillen of onderdak te zoeken tegen de koude winterwind. Deze locatie is inclusief nieuwe ijsvoorwerpen die op elk kavel kunnen worden geplaatst om het leven van je Sims wat cooler te maken.

Bouw een hangplek in het huis van je Sims: ontvang andere Sims in stijl met de elegante ijsbar, barkruk en bartafel.

Maak de alledaagse omgevingen van je Sims een tikkeltje cooler: Gvoorwerpen zoals de eetkamerstoel, tafel, koffietafel, bank en tweezitter van IJsplosie geven elke kamer van je Sim een aparte uitstraling.

Doe iets leuks met de architectuur : de IJs Lounge bevat ook architectonische elementen om de gebouwen van je Sims een subtiele make-over te geven. Installeer de ijskolom, dubbele deurboog, kroonluchter of wandlamp voor wat ijskoude flair.

De Sims 3 Bovennatuurlijk ziet er ook erg leuk uit. De Limited edition heeft de peashooter uit plants vs zombies. Die vind ik er in het spel zo schattig uitzien:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3728/9364997975_1515954f36_b.jpg

Wat basisinformatie over De Sims 3 Bovennatuurlijk:
Releasedatum: 6 september 2012
Adviesprijs: € 39,99

Leid een bovennatuurlijk leventje in een wereld vol magie, mysterie en maffe dingen met De Sims 3 Bovennatuurlijk! Verken de mysterieuze stad Moonlight Falls. Hier gebeuren er vreemde dingen wanneer de maan hoog aan de hemel staat. Creëer bovennatuurlijke wezens, van weerwolven tot feeën en van heksen tot tovenaars. Gebruik toverspreuken en meng elixers om Sims te betoveren of beheksen. Kijk uit voor zombies, vampiers en andere enge verrassingen die je in deze bovennatuurlijke omgeving te wachten staan!

Als spelers de wereld van het bovennatuurlijke induiken en de enge nieuwe stad Moonlight Falls verkennen, zullen ze tal van betoverende voorwerpen en gotische decoraties ontdekken, inclusief een geheime boekenkast die een verborgen kamer aan het oog onttrekt en een spiegel met magische interacties. Spelers kunnen ook een nieuwe carrière kiezen als geheimzinnig waarzegger of hun vaardigheden uitbreiden om een meesterlijke alchemist te worden. Ondertussen zal de geheimzinnige maancyclus tal van vreemde onthullingen, geheimen en mysteries onthullen die de hele stad opschudden.

Kenmerken
Speel als bovennatuurlijke Sims: creëer heksen, tovenaars, weerwolven, enge vampiers en feeën met elk hun eigen magische capaciteiten, karaktereigenschappen en interacties.

Verken de stad die Moonlight Falls heet: ontdek de geheimen en mogelijkheden die worden onthuld in het schijnsel van de volle maan. Zullen jouw Sims gek worden van angst, of transformeren tot krachtigere wezens?

Gebruik je tovertalent en deel je betoveringen: leer hoe je spreuken kunt gebruiken en ga op zoek naar zeldzame ingrediënten, zodat je elixers kunt brouwen en je Sims kunt betoveren of beheksen. Deze krachtige brouwsels hebben verschillende effecten variërend van een carrièreboost tot gewichtsverlies en zelfs als zombiemiddel. Het zombiemiddel verandert nietsvermoedende Sims in op brein beluste monsters die de boel op zijn kop zetten in de stad. Stuur je magische elixers naar de game van je vrienden die ook De Sims 3 spelen. Je Sims kunnen hun bovennatuurlijke vaardigheden gebruiken om carrière te maken als geheimzinnige waarzegger.

Ontdek bovennatuurlijke voorwerpen: zoef op je bezem over de bezembaan heen, breng een bezoekje aan de zigeunerkaravaan of maak jezelf extra mooi achter je toverspiegel. Je kunt zelfs het klassieke personage Bonehilde weer tot leven wekken, het maffe geraamte dat van poetsen houdt. Wat is er allemaal mogelijk met al die nieuwe toverspullen?

Richt je huis op duistere wijze in: voeg een geheime ruimte toe met de Geheime Boekenkastdeur en haal allerlei enge nieuwe meubels in huis.

Zombiemiddel: mix een speciaal elixer om zelf monsters te creëren die vooruit schuiven en trek hebben in hersens. Laat hen op andere Sims kauwen om dit virus te verspreiden en chaos te veroorzaken. Maak je geen zorgen, want je kunt altijd een drankje brouwen om je Sims weer terug te transformeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zojuist de Sims 3 Jaargetijden gekocht.
Zeer leuke uitbreiding, en volgens mij ook de beste van alle uitbreidingen tot nu toe! :)

Wat vinden jullie?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik zit al een tijdje te twijfelen om de sims te halen, ik heb jaren plezier gehad aan The sims 1 (en daar had ik alle uitbreidingen voor) Nu is het zo dat Sims3 toch vrij duur is om het allemaal tegelijk te kopen, maar heb ik toch 3 packs erbij gekocht met de volgende reden / terugkijkend op De sims 1
.
de sims 3 zelf
De maingame heb ik ooit illegaal gespeeld op me oude pc bak, erg leuk maar nogal kaal in mijn ogen.

Beestenbende
Beestenboel was in de eerste Sims echt geweldig om te spelen. huisdieren toevoegen aan je familie en nieuwe winkels in de stad kunnen bouwen

Showtime
Dit deed mij denken aan de Sims popstar, ik kan het misschien mis hebben, maar in popstar kon je een ster worden, filmaker etc en kon je complete video studios en geluid studio's bouwen en dit lijkt mij ook leuk
Na middernacht
Dit heeft volgens mij iets te maken met De sims party en hotdate , maar kan het ook hier mis mee hebben

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:44
Nou, we vinden de Sims 3 toch wel een beetje een domper, moet ik zeggen.

Op Steam hebben we ivm de holiday sale de speciale editie met Showtime gekocht. Alles draait wel enzo, maar... op 2 na zijn alle buurten gelockt en moet je die unlocken met Simpoints. Simpoints moet je... kopen :( . Verschillende outfits: kosten Simpoints. Items voor in huis: kosten Simpoints.

Ik dacht eerst dat het een leuk cadeautje voor m'n vrouw was, met nog 1 of 2 expansies erbij, maar moet je daar ook nog weer voor bijbetalen voordat je bij de content mag? Ik voel me door dit gedoe nogal bekocht door EA en ben er niet echt toe genegen nog wat voor expansies te gaan neertellen op deze manier :/ .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
Eigenlijk is er geen content die 'gelockt' is. Wel is er een Sims 3 Store met veel werelden en andere sets: http://store.thesims3.com/
De content van de Sims 3 Store is er in al die jaren dat De Sims 3 er is constant bijgevuld. Elke maand komen er weer nieuwe dingen. De werelden die jij noemt bestonden er dus niet met de release. Toen waren er inderdaad alleen Sunset Valley en Riverview. Voor de meeste content uit De Sims 3 Store moet je betalen, hoewel er een paar (kwalitatief vaak mindere) gratis downloads zijn. Je kan trouwens de ingame shopmodus ('reclamemodus') overigens uitschakelen bij de opties. Zo zie je niet meer constant plaatjes van de content uit De Sims 3 Store.

Elke uitbreiding komt weer met nieuwe voorwerpen en vaak ook een nieuwe wereld. De Sims 3 Store staat daar weer los van en dat krijg je er niet gratis bij als je de uitbreidingen koopt. Wel krijgen je bij de registratie van De Sims 3 en Wereldavonturen elk 1000 SimPoints. Als er goede aanbiedingen zijn dan kan je daar nog aardig wat van kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
WillemSV schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:53:
Solid State Drive (SSD)

Gewoon lekker een SSD uitkiezen waarvan je weet dat die het goed doet. Dus niet die.

reviews: Vijf snelle ssd's voor de kleinere beurs getest.
Check die 840 Pro van Samsung eens :) pricewatch: Samsung 840 series Pro 128GB

Vergelijk eens de schrijf en leessnelheid van de SSD die jij liet zien en van die 840 Pro. Ik zou die 840 Pro gewoon lekker pakken, 128gb. Die Intel is trager, kleiner en duurder. Check 'm hier nog eens: pricewatch: Intel Postville X25-M SSDSA2MJ080G201 80GB

Zelf gebruik ik deze: pricewatch: Corsair Force GT 120GB
Helaas is deze zo goed als vol en heb ik een nieuwe SSD nodig, min of meer ook waarom ik reageer, ik ga waarschijnlijk zelf die 840 Pro bestellen.

Even voor je gemak:
Intel Postville X25
HDD leessnelheid 250MB/s
HDD schrijfsnelheid 70MB/s

Samsung 840 Pro
HDD leessnelheid 540MB/s
HDD schrijfsnelheid 390MB/s

Cijfers zeggen niet alles, maar dit zegt toch wel wat. Al zou je die 840 Pro helemaal niet kiezen, probeer wel een betere dan die Intel te pakken.. Kijk ook eens naar die Corsair, ik vind het écht een hele fijne SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
Dat bericht is inmiddels ook meer dan 2 jaar oud, dus dat is niet zo verwonderlijk. :P

Overigens kwam ik op het officiële forum een aantal reacties van mensen tegen die ook De Sims 3 op een harde schijf en op een SSD hadden getest. Ze kwamen tot dezelfde conclusie als men hier ook al kwam: het verschil is nauwelijks merkbaar en het niet waard. Je kan beter De Sims 3 op je harde schijf zetten. Bij andere programma's is er soms wel een duidelijk verschil te zien, maar De Sims 3 hoort daar dus niet bij.

V Ach, het is wel geinig om te zien dat de ontwikkeling zo snel is gegaan. Ook had ik die review gemist, dus ik ben in ieder geval blij dat je het toch geplaatst hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Nefje_ op 19-01-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Wow! Helemaal niet door gehad dat dat bericht zo oud was. Mijn excuses :)

Dacht ik een keer iemand te helpen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
http://i1107.photobucket....tech/erwtenschieter02.png

is er een relatie met plants vs zombies? want die plant komt daar direct uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

badboyqxy schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:11:
http://i1107.photobucket....tech/erwtenschieter02.png

is er een relatie met plants vs zombies? want die plant komt daar direct uit
Waarschijnlijk... :9

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
Ja klopt. Bij de Limited edition van De Sims 3 Bovennatuurlijk zitten een paar extra's uit Plants vs Zombies maar dan natuurlijk voor De Sims 3. EA heeft het immers overgenomen.
In de Sims 3 Store vind je trouwens ook de zonnebloem uit plants vs zombies: http://store.thesims3.com...?productId=OFB-SIM3:58193
De zonnebloem maakt dan ook zonlicht aan die vervolgens verzameld kan worden door je Sims. Als je dan ook het tuinierstation hebt, dan kan je dat zonlicht gebruiken om kunstmest mee te maken voor je planten. Vind het persoonlijk zelf wel leuke toevoegingen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nefje_ op 03-02-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik ben nieuw en ik wil ff tips hebben hoe je natuurlijk huisen kan bouwen voor de sims 3 gaat het best wel moeilijk ook voor sims 2 die ik heb de rest valt prima mee alleen weet iemand goeie huisen sites zodat ik ideeen krijg ik wil het liefst heele oude huisen want ik wil een wereld maken die sprekend veel op de film woman in black lijkt dus een griezelfilm natuurlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Maarten,

Welkom op het forum.
Graag een beetje meer interpunctie gebruiken en ook de zoek functie van het forum.
Dan was het verhaal beter te volgen geweest en had je geweten dat er een Sims 3 topic is.

Gaarne in het Sims 3 topic je vraag stellen. 8)
Onnodig om een apart topic voor te maken mijns inziens.

[ Voor 8% gewijzigd door Flex0r op 05-02-2013 16:28 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste