Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 11:07
Moet je wel skills halen om promotie te kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Loev schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:00:
Moet je wel skills halen om promotie te kunnen maken?
Niet echt. Je kunt best snel promotie maken door een 1/2dagen hard te werken, als je andere metertjes niet al te veel dalen, vriendschappen collegaas/baas/meetings hold.
Bij chefkok carriere heb je wel cooking skill maar dat is ook een metertje dus als deze veels te laag is zal het belemmeren maar niet stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Degene die bij ons thuis The Sims 3 speelt begon na 2 dagen spelen al te zeuren van waar blijven de cheats.

Ze had alles eigenlijk al wel een beetje gezien en speelde deel 2 altijd met cheats. Daar heeft ze ook alle uitbreidingen van. Maar als ze gewoon normaal het nieuwste deel speelt en ze heeft na 2 dagen spelen al zoiets van dit wordt best saai terwijl ze deel 2 echt dagen achter elkaar speelde. Dan is er toch iets niet helemaal goed aan dit spel.

Zelf vind ik het geld klopperij om 1 spel van 50 euro te moeten kopen en dan ook nog eens 20 uitbreidingen van 20 euro per stuk. Dat is gewoon 450 euro om een compleet spel te kunnen spelen. Dat is in mijn ogen niet normaal meer. Maar ja zei wou graag alle delen hebben dus ga ik haar niet tegen houden. Maar ik vind het belachelijk wat een spel kan kosten wil je hem volledig uitgebreid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Topicstarter
The_Ghost16 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:15:
Degene die bij ons thuis The Sims 3 speelt begon na 2 dagen spelen al te zeuren van waar blijven de cheats.

Ze had alles eigenlijk al wel een beetje gezien en speelde deel 2 altijd met cheats. Daar heeft ze ook alle uitbreidingen van. Maar als ze gewoon normaal het nieuwste deel speelt en ze heeft na 2 dagen spelen al zoiets van dit wordt best saai terwijl ze deel 2 echt dagen achter elkaar speelde. Dan is er toch iets niet helemaal goed aan dit spel.
Gek he Sims 2 met alle uitbreidingen vergelijken met Sis 3? Natuurlijk raak je minder snel uitgekeken op Sims 2 + uitbreidingen. Vergelijk Sims 2 kaal met Sims 3 of wacht totdat voor Sims 3 ook alle uitbreidingen speelbaar zijn en vergelijk dan, voordat je conclusies trekt welke beter is.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 28-05-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik al verteld dat dikke mensen in de game ook echt LELIJK zijn.
Kee ik snap de link ook wel, maar om ze nou afstotelijk te maken.

Ik had aangepapt met een van de vriendinnetjes van mijn kinderen, feestje voor der gegeven (toen was ze nog dun), pouf ze werd ouder, pouf ze werd een dik gedrocht. Ik schrok me wezenloos.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 28-05-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 08:25
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:41:
Heb ik al verteld dat dikke mensen in de game ook echt LELIJK zijn.
Kee ik snap de link ook wel, maar om ze nou afstotelijk te maken.

Ik had aangepapt met een van de vriendinnetjes van mijn kinderen, feestje voor der gegeven (toen was ze nog dun), pouf ze werd ouder, pouf ze werd een dik gedrocht. Ik schrok me wezenloos.
Jij hebt haar gewoon vet gevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 10:50

djidee

Mr. Slungel

The_Ghost16 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:15:

Zelf vind ik het geld klopperij om 1 spel van 50 euro te moeten kopen en dan ook nog eens 20 uitbreidingen van 20 euro per stuk. Dat is gewoon 450 euro om een compleet spel te kunnen spelen. Dat is in mijn ogen niet normaal meer. Maar ja zei wou graag alle delen hebben dus ga ik haar niet tegen houden. Maar ik vind het belachelijk wat een spel kan kosten wil je hem volledig uitgebreid hebben.
De meest gebruikte cheats werken nog (motherlode bv. ), aging off niet, logisch, want dat is gewoon een optie in het menu (kwam ik ook pas na een paar uur achter >:) )

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fikkie007 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:49:
[...]

Jij hebt haar gewoon vet gevoerd :)
Dat deed ze dan zelf, of het was de taart :+
En kan ik er iets aan doen dat wanneer ik een feestje geef de buffet tafel geopend is, er lobster thermidor klaar staat, mensen van alles meenemen, 3 verjaardagstaarten staan (waarom 1 birthday als je er 3 tegelijkertijd met een feestje kan regelen :P) en een key lemon pie

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 28-05-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:33
Ik vind dat je een beetje het punt mist , maar goed ieder zijn mening en zo verkoopt de Sims 3 tenminste ook nog ;)

Oblivion werd al aangehaald en Fallout 3 kan je in hetzelfde rijtje zetten wat mij betreft ook al zijn de uitbeidingen wel iets minder goed.
Waar het in mijn ogen om gaat is dat je het gevoel moet hebben dat een ontwikkelaar alle moeite in het product heeft gestoken wat je mag verwachten voor een spel van rond de 45 euro.
Bij the Sims 3 heb je vanaf het begin het (terechte) gevoel dat er express weinig meubels en mogelijkheden zijn ingestopt om uitbreidingen te kunnen verkopen.

Als je bijvoorbeeld het verloop van Gta games bekijkt dan krijg je bij elk spel meer mogelijkheden en grotere steden waardoor je echt het gevoel krijgt een compleet nieuwe spel te kopen.
Als de ontwikkelaar vanaf die basis gaat werken om een nieuwe verhaal als uitbreiding te gaan maken vind ik dat niet meer dan terecht. Nu is het net alsof je eerst terug moet naar 0 en dan weer door een periode van 2 jaar nog een keer alles kan kopen.
Voor mij is dat echt complete waanzin en ik hoop dan ook echt dat de reviewers dit spel afbranden. Alleen de buurt is nu extra en de graphics iets beter. Voor de rest kan je op dit moment beter The Sims 2 spelen. (wederom Imho).

Het zou een opvolger moeten zijn van wat ze tot nu toe hebben gemaakt en niet van de basis die er ooit was met the Sims 2. Dat is niks meer dan uitmelken.
Ik koop ongeveer 4 games per maand en deze niet. Dat is de reden waarom ik The Sims 3 heb gedownload aangezien ik wou zien of het echt een opvolger was. Hier ga ik echt geen geld voor uitgeven en mijn vriendin blijft maar lekker The Sims 2 spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Beakzz schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:28:
[...]

Als je bijvoorbeeld het verloop van Gta games bekijkt dan krijg je bij elk spel meer mogelijkheden en grotere steden waardoor je echt het gevoel krijgt een compleet nieuwe spel te kopen.
Als de ontwikkelaar vanaf die basis gaat werken om een nieuwe verhaal als uitbreiding te gaan maken vind ik dat niet meer dan terecht. Nu is het net alsof je eerst terug moet naar 0 en dan weer door een periode van 2 jaar nog een keer alles kan kopen.
Voor mij is dat echt complete waanzin en ik hoop dan ook echt dat de reviewers dit spel afbranden. Alleen de buurt is nu extra en de graphics iets beter. Voor de rest kan je op dit moment beter The Sims 2 spelen. (wederom Imho).

Het zou een opvolger moeten zijn van wat ze tot nu toe hebben gemaakt en niet van de basis die er ooit was met the Sims 2. Dat is niks meer dan uitmelken.
Ik koop ongeveer 4 games per maand en deze niet. Dat is de reden waarom ik The Sims 3 heb gedownload aangezien ik wou zien of het echt een opvolger was. Hier ga ik echt geen geld voor uitgeven en mijn vriendin blijft maar lekker The Sims 2 spelen >:)
Wat jij doet omdat de Sims3 tegenvalt vind ik een goede en nette oplossing. Het bevalt niet, dus je koopt het niet en gaat het ook niet illegaal spelen. Een spel downloaden om te testen is op zich geen probleem (juridisch wel, maar goed), maar als je het wil blijven spelen zou ik het eerlijk vinden als je het koopt. Maar bij veel heb ik het idee dat ze de boel afzeiken, maar hun gedownloade versie gewoon blijven spelen.

Wat mensen als waardevolle uitbreidingen zien voor een nieuwe versie is per persoon verschillend (dat geef jij ook aan). Ik vind de GTA serie niet de moeite meer waard. Ik heb thuis 3, Vice City en San Andreas liggen (origineel zowel voor PC als XBOX), maar ik vind het niet de moeite om 4 te kopen (overigens gaat voor GTA het verhaal met uitbreidingen niet op en er zijn niet zo heel veel spellen waar uitbreidingen voor zijn). Het ziet er misschien wat mooier uit en je kunt wat meer, maar dat is voor mij niet het gene om het voor te kopen (de basis gedachte van GTA is gelijk gebleven, er zit alleen een ander verhaaltje omheen).

Van de Sims 3 verwacht ik wel weer extra's tov 2 (waaronder betere support voor mijn machine en vrij rond wandelen). Grafisch vond ik het er ook wel goed uitzien en dat heeft mij het besluit laten nemen om het te kopen.

Maar goed de discussie over wel/niet illegaal spelen en wel/niet het beleid van EA afkraken kunnen we nog lang doorzetten, maar lijkt me niet de moeite. Ook de discussie of ze op de basis door moeten gaan of op de basis + uitbreidingen kunnen we tot in de eeuwigheid voeren. Maar laten we dat niet doen.

Het is tenslotte het Sims 3 topic. Laten we het erop houden dat ieder zijn eigen visie heeft en dat we elkaar vrij moeten laten in wat de ander denkt ;)

Ontopic: Ik denk dat het spel wel de moeite waard is (niet aan de hand van download, maar gewoon aan de hand van filmpjes en andere bronnen) en ik denk ook dat het zijn geld waard is. Ik kan dan ook niet wachten totdat het spel uitkomt. En als ik het niets vind weet ik zeker dat mijn vriendin het spel wel helemaal "grijs" gaat spelen.

Overigens download ik ook dingen hoor, maar als iets mij bevalt koop ik het (ook met het oog op updates). Dit geldt ook voor films/series. Ook al heb ik ze allemaal al gezien, als het het geld waard is koop ik het gewoon (na een tijdje ga ik de serie gewoon weer opnieuw kijken). Ik ben een beetje genezen van het downloaden en heb de laatste tijd echt voor vrij veel geld dvd boxen en games gekocht.

Het is overigens jammer dat er niet altijd demo's worden uitgebracht van games, want dan zou je die kunnen proberen. De demo van H.A.W.X. heeft mij bijvoorbeeld over de streep getrokken om het te kopen.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:33
Daar heb je idd gelijk in . ieder zijn eigen mening en dit was ff mijn mening over The Sims 3 en ik ben ook weer klaar hoor. vind het wel zo netjes als beide kanten belicht worden voor mensen die twijfelen of het de aankoop waard is. Daar hecht ik zelf ook veel waarde aan omdat ik meningen bekijk voor ik mijn geld ergens aan uitgeef.
Gta was alleen maar als voorbeeld dat je steeds meer krijgt , maar ik moet toegeven dat ik het na Vice City niet veel meer vond en dus is meer niet altijd beter. Gta 4 heb ik maar een paar uurtjes gespeeld en Vice City al 3 x van begin tot het eind.

Er zullen genoeg mensen zijn die The Sims 3 een topsspel vinden, maar als je veel lol met 2 hebt moet je er rekening mee houden dat je veel van je aangekochte uitbreidingen gaat missen tot hier packs voor komen.
De buurt en schuin zetten zijn wel toffe aanvullingen op het concept.

Mijn conclusie blijft gewoon dat ze meer in deze Sims hadden kunnen proppen om mensen over te halen die anders wachten op bundels en dan hadden ze gewoon weer ff creatief nieuwe uitbreidingen moeten verzinnen.

Maar het is voor de rest gewoon een goede basis van een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Wanneer je een oudere wordt stopt je carrière dan? Zoals in The Sims 2? Want dan vind ik het verouderingsproces toch wel heel rapjes gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 10:50

djidee

Mr. Slungel

Loev schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 01:34:
Wanneer je een oudere wordt stopt je carrière dan? Zoals in The Sims 2? Want dan vind ik het verouderingsproces toch wel heel rapjes gaan.
Je kunt de snelheid van het verouderingsproces instellen in het opties menu (of helemaal uitzetten ;) )..

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

djidee schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:12:
[...]

Je kunt de snelheid van het verouderingsproces instellen in het opties menu (of helemaal uitzetten ;) )..
Ik vraag me af wat er dan gebeurt met baby's/peuters in het spel. Worden die dan ook niet ouder meer? Ik vind de baby's binnen de Sims namelijk best irritant en kan niet wachten totdat ze wat groter worden.

Klopt het trouwens dat er in de Sims 3 wat meer tussen baby en bejaard inzit qua "leeftijdscategorie" dan in de andere versies? Ik meen ergens gelezen te hebben dat je sims meer levens stadia doormaakt in 3 dan in de andere versies?

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.Gertjan. schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:23:
[...]

Ik vraag me af wat er dan gebeurt met baby's/peuters in het spel. Worden die dan ook niet ouder meer? Ik vind de baby's binnen de Sims namelijk best irritant en kan niet wachten totdat ze wat groter worden.

Klopt het trouwens dat er in de Sims 3 wat meer tussen baby en bejaard inzit qua "leeftijdscategorie" dan in de andere versies? Ik meen ergens gelezen te hebben dat je sims meer levens stadia doormaakt in 3 dan in de andere versies?
verjaardag feestje geven, als het een geslaagd feestje is, word degene die de taart uitblaast ouder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Kijk maar is even op de volgende link:
http://www.insidegamer.nl...0000-keer-gedownload.html
Zoveel mensen nemen de moeite niet om dit spel te kopen. Ze beweren daar ook nog dat de versie van reloaded niet volledig zou zijn qua stad en dat er veel bugs in zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Metalbuster op 29-05-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:12
Het is meer dat die bepaalde download gewoon niet final is. Dat is een betá. Een andere releaser heeft wel een correcte versie geupload. Welke dat is lijkt me niet verstanding om dat hier te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:20

MeNTaL_TO

The future is not set

Tha_T schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:32:
Het is meer dat die bepaalde download gewoon niet final is. Dat is een betá. Een andere releaser heeft wel een correcte versie geupload. Welke dat is lijkt me niet verstanding om dat hier te melden.
Nu blijft de vraag, zit er in de 2de release dan wel de spullen waarvan EA zei dat die niet in de RLD versie zaten. Ik (of eerder mijn vriendin eigenlijk) moet nog wachten tot play de versie op mag sturen. Want na alle verhalen dat er in de eerste release de helft van de spullen niet zou zitten vermoed ik eigenlijk eerder dat de EA store die spullen gaat bevatten en niet de final.

PS waarom zou je de release groep niet mogen noemen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Metalbuster schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:59:
Kijk maar is even op de volgende link:
http://www.insidegamer.nl...0000-keer-gedownload.html
Zoveel mensen nemen de moeite niet om dit spel te kopen. Ze beweren daar ook nog dat de versie van reloaded niet volledig zou zijn qua stad en dat er veel bugs in zitten.
Wat je daar zegt over het niet kopen is onzin en lijkt een beetje op stemmingmakerij! Als iemand een spel download betekent dat niet meteen dat men het niet gaat kopen! Dat is ook al meerdere keren gezegd in de bovenstaande discussie. Er zijn ook mensen die iets downloaden om te proberen en daarna besluiten om het te kopen (om bijvoorbeeld de laatste updates te kunnen gebruiken of omdat sommige mensen ook wel eens netjes een spel kopen).

Zo heb ik eventjes met een download van Sims 2 zitten spelen (samen met vriendin) en vervolgens besloten om toch hem toch te kopen in de winkel. En vorige week heb ik besloten om H.A.W.X. te kopen naar aanleiding van een download (een officiële demo, maar goed). Ook denk ik dat een groot deel van het Sims publiek niet download (geloof me, het plaatsen van een crack in een folder is voor velen al te lastig, laat staan Torrents of nieuwsgroepen gebruiken).

Maar goed, wat jij zegt is precies wat organisaties als BREIN wil dat wij denken: "Downloaders zijn allemaal schrapers die geen games/dvd/muziek kopen".

Overigens had voor zover ik weet Sims 3 een online mode (of je kon iig dingen online doen). Als mensen online met Sims 3 willen zullen ze hem toch moeten kopen, online play/actie is vaak ook een argument om iets legaal aan te schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:48:
[...]

Nu blijft de vraag, zit er in de 2de release dan wel de spullen waarvan EA zei dat die niet in de RLD versie zaten. Ik (of eerder mijn vriendin eigenlijk) moet nog wachten tot play de versie op mag sturen. Want na alle verhalen dat er in de eerste release de helft van de spullen niet zou zitten vermoed ik eigenlijk eerder dat de EA store die spullen gaat bevatten en niet de final.
Ik heb gister heel even (half uurtje ofzo) kunnen spelen op de andere realeaser maar die leek vrij final hoor. Vooral ook omdat de versie-nummers klopten.
PS waarom zou je de release groep niet mogen noemen?
Ik zeg niet dat het niet mag. ik denk dat het niet verstandig is. Nuanceverschil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:20

MeNTaL_TO

The future is not set

Tha_T schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:59:
[...]

Ik heb gister heel even (half uurtje ofzo) kunnen spelen op de andere realeaser maar die leek vrij final hoor. Vooral ook omdat de versie-nummers klopten.

[...]

Ik zeg niet dat het niet mag. ik denk dat het niet verstandig is. Nuanceverschil :+
Zitten er ook meer dingen in (in de buy mode) dan de eerste versie?
Want vooral daar zou het probleem zitten (volgens EA), ik heb geen behoefte om ma de 38 euro ook nog eens 70 euro neer te leggen om wat extra meubels neer te mogen zetten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:09:
[...]

Zitten er ook meer dingen in (in de buy mode) dan de eerste versie?
Want vooral daar zou het probleem zitten (volgens EA), ik heb geen behoefte om ma de 38 euro ook nog eens 70 euro neer te leggen om wat extra meubels neer te mogen zetten.
Ik zal eens kijken vanavond. Ik laat nog wel wat weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tha_T schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:32:
Ik leg het maar een keer uit want er wordt een hoop onzin verkondigd. Ik heb nog niet gereageerd, dus zal het once and for all doen zodat de discussie daarna kan stoppen.

spoiler:
Dit klopt niet. De ene had een iets andere versienummer omdat de één afkomstig is van de digitale download versie (via de eastore e.d.) en de ander van de fysieke media (de dvd-versie). Ze zijn dus allebei final. Wat EA bedoelt met 'dat hij niet compleet is': als je de game koopt en registreert krijg je gratis een 2e stad erbij: Riverview. Dat was al lang bekend. Maar dat heeft niets met incompleet te maken: ook als je de game koopt en niet registreert heb je die stad niet, ook mis je de gratis 1000 Simpoints, en in de CE de unieke sportwagen als gratis download. Wat EA bedoelt met 'bugs': wsl. hebben ze de eerste patch al klaar staan die bij installatie direct je game update. Maar meestal komen die updates ook wel gekraakt beschikbaar: bovendien schijnt de rzr-versie wel updates te accepteren. Dus zowel rzr als rld zijn final en compleet zoals je die game ook krijgt als je hem koopt maar niet registreert. Als je wel koopt én registreert krijg je idd wat extra's maar dat maakt de release zoals die is niet incompleet.

Laten we dan nu eindelijk deze discussie stoppen en gewoon over de game praten en kopen plz!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 29-05-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:15:
[...]

Ik leg het maar een keer uit want er wordt een hoop onzin verkondigd. Ik heb nog niet gereageerd, dus zal het once and for all doen zodat de discussie daarna kan stoppen.

spoiler:
Dit klopt niet. De ene had een iets andere versienummer omdat de één afkomstig is van de digitale download versie (via de eastore e.d.) en de ander van de fysieke media (de dvd-versie). Ze zijn dus allebei final. Wat EA bedoelt met 'dat hij niet compleet is': als je de game koopt en registreert krijg je gratis een 2e stad erbij: Riverview. Dat was al lang bekend. Maar dat heeft niets met incompleet te maken: ook als je de game koopt en niet registreert heb je die stad niet, ook mis je de gratis 1000 Simpoints, en in de CE de unieke sportwagen als gratis download. Wat EA bedoelt met 'bugs': wsl. hebben ze de eerste patch al klaar staan die bij installatie direct je game update. Maar meestal komen die updates ook wel gekraakt beschikbaar: bovendien schijnt de rzr-versie wel updates te accepteren. Dus zowel rzr als rld zijn final en compleet zoals je die game ook krijgt als je hem koopt maar niet registreert. Als je wel koopt én registreert krijg je idd wat extra's maar dat maakt de release zoals die is niet incompleet.

Laten we dan nu eindelijk deze discussie stoppen en gewoon over de game praten en kopen plz!
Vind het knap/raar dat de versie van de EA store is gelekt, maar goed. Het boeit mij eigenlijk niet wat er gedownload wordt (ook niet in aantallen). Het lijkt mij leuk en ik ben nog steeds blij dat ik een pre-order heb staan bij Play! d:)b Jammer dat daar de CE niet te koop was.

spoiler:
Of de illegale versie updates accepteert weet ik niet. Mijn ervaring is dat je meestal een nieuwe crack moet hebben na de update (als je kunt updaten, want vaak heb je voor de update de originele exe nodig. Als je een dergelijke crack zoekt kom je soms op plekken terecht waar je niet wilt komen.

Hebben ze trouwens een autoupdater in de sims zitten? Want ik zit ook geregeld op hun site te kijken voor een update van 2, maar ze gebruiken op de site geen release datums en geen versie nummers.

Maar goed, over de game praten is een goed idee, maar dan wel over de officiële versie. Dus netjes de versie die vanaf 5 juni te koop/downloaden is. Als men het nu over bugs/te weinig spullen heeft is het gebaseerd op de download (die al dan niet compleet is) en lijkt het me niet helemaal representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-06 20:11

Hakker

a.k.a The Dude

Stronkie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:31:
Lol zelfs dat houd modders niet tegen... Maar het is dus waar dat modders totaal geen kans hebben sowieso... daar Sims 3 geen custom dingen ondersteund
gefeliciteerd de eerste mods zijn al op het net te vinden. Op het moment alleen nog extractors maar het begin is gezegd. Iedere modder geeft trouwens ook al aan dat het terug packen nog niet kan omdat het systeem is aangepast en ze er dus nog mee bezig zijn.

maw custom items is gewoon een kwestie van tijd zoals altijd al het geval is geweest.
Verwachten dat het systeem letterlijk hetzelfde zou zijn als Sims 2 is ridicuul want dat was tussen 1 en 2 niet eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Hakker op 29-05-2009 15:05 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Wat jij doet mag toch ook niet, je gaat lopen mekkeren tegen mij dat ik zeg dat al die mensen hem al gedownload hebben. Terwijl meneer zelf ook leuk alles download om te kijken of het leuk is of niet. Jij zegt wel dat je het koopt maar dat kan ook gewoon geleuter zijn. Je kan er gif op in nemen dat de meeste mensen in het algemeen die hem downloaden hem gewoon blijven spelen en niet kopen.

Overigens koop ik zelf alle spellen die ik wil spelen wel gewoon, ik heb nergens beweert dat ik niets koop.
Maar goed ik sluit verder deze discussie maar af want dit heeft niks te maken met het betreffende topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246008

Zonet heeft het spel gecrashet en me naar men desktop teruggestuurd. Ik start opnieuw op en rara, het spel herkent mijn voortgang niet meer. Het duidt me aan om een nieuw spel te beginnen terwijl ik al uren met eenzelfde familie bezig was in een redelijk gevorderd stadium.
Iemand enig idee wrm dit gebeurt is en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Sims 3 crasht soms gewoon, je kan een backup van je laatste save vinden in \Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Saves

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Metalbuster schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:28:
[...]

Wat jij doet mag toch ook niet, je gaat lopen mekkeren tegen mij dat ik zeg dat al die mensen hem al gedownload hebben. Terwijl meneer zelf ook leuk alles download om te kijken of het leuk is of niet. Jij zegt wel dat je het koopt maar dat kan ook gewoon geleuter zijn. Je kan er gif op in nemen dat de meeste mensen in het algemeen die hem downloaden hem gewoon blijven spelen en niet kopen.

Overigens koop ik zelf alle spellen die ik wil spelen wel gewoon, ik heb nergens beweert dat ik niets koop.
Maar goed ik sluit verder deze discussie maar af want dit heeft niks te maken met het betreffende topic.
Als ik zeg dat ik koop wat ik speel kun je dat wel of niet geloven. Het heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde om mijzelf hier beter voor te doen dan dat ik in werkelijkheid ben. Haha, ik heb wel betere en belangrijkere dingen in mijn leven dan mooi weer te lopen spelen op een forum. Internet is een heerlijk anoniem medium en ik hoef echt niet de schijn op te houden door te zeggen dat ik netjes alles koop terwijl ik volgens jou net zo goed alles aan het downloaden kan zijn (beetje raar om iets wat iemand ziet meteen te zien als mogelijk geleuter).

Als ik zeg dat ik spellen koop die ik speel zeg ik dat niet zonder reden (en waarom zou ik jou dan overigens wel moeten geloven). En als jij vindt dat ik puur tegen jou mekker heb je het mis, jij hebt verteld dat je koopt wat je speelt en je hoeft je dus niet aangesproken te voelen door mijn opmerkingen tegen downloaden (als men zich aangesproken voelt heeft dan soms een reden). Het verhaal ging dus over "de rest waar ik gif op moet innemen" die dus wel hier zitten te zeuren over het beleid van EA en de prijzen, maar wel vrolijk door blijven spelen.

Uiteraard heb ik vroeger ook mijn download fase gehad, maar om dat over het internet rond te bazuinen (nu of toen). Dat downloaden is een tijd geleden gestopt. Nu koop ik gewoon wat ik leuk vind (ook voor mijn Xbox, DS en WII) omdat ik vind dat als je een game koopt dat je deze ook sneller zult spelen dan een hele stapel downloads (mensen die bijvoorbeeld een DS kaart vol met games hebben weten vaak niet wat ze moeten gaan spelen omdat ze teveel hebben om uit te kiezen). Uiteraard is het downloaden om te testen ook niet toegestaan (geef ik aan en heb nergens beweerd dat dat legaal is, dus deze "meneer" weet dat hij ook niet helemaal netjes bezig is als hij bij hoge uitzondering iets download om te testen), maar ik vind aan de andere kant ook dat games producenten dan trailers en demos moeten leveren. H.A.W.X. heeft bijvoorbeeld een demo, die heb ik gespeeld en die beviel, hiervoor hoefde ik geen illegale versie te downloaden. Team Fortress 2 heeft bijvoorbeeld free weekends.

De bottom line is toch dat ik voor de spellen die ik speel gewoon netjes het geld afdraag aan de maker?

Waar haal jij overigens vandaan dat ik alles download om te testen? Heel soms (en dat is bij hoge uitzondering!) download ik iets om te kijken of het het waard is, maar meestal zijn trailers/screenshots/reviews en demo's voldoende voor mij om het besluit te nemen. Sims 2 + App. Life en Sims 3 heb ik zonder download gewoon blind besteld.

Maar goed laten we deze discussie sluiten in plaats van elkaar dingen te verwijten en aannames te doen. Ieder heeft zijn eigen visie. Ik voel me prettig bij mijn aankopen die ik doe en als een ander zich prettig vind bij het downloaden, afzeiken en toch blijven spelen moet hij dat lekker zelf weten. Als je toch over het downloaden wil discussiëren wil ik dit gerust in een ander topic doen, maar laten we het hier gewoon weer over de sims hebben.

Ik heb overigens ook echt niet heilig hoor, dat weet ik en heb ik nergens beweerd. Tijdens mijn opleiding gebruikte ik ook development programma's die op een CD stonden met een groen/blauwe onderkant.

[ Voor 7% gewijzigd door .Gertjan. op 30-05-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 21:51

Brons

Fail!

.Gertjan. schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:00:
Maar goed, over de game praten is een goed idee, maar dan wel over de officiële versie. Dus netjes de versie die vanaf 5 juni te koop/downloaden is. Als men het nu over bugs/te weinig spullen heeft is het gebaseerd op de download (die al dan niet compleet is) en lijkt het me niet helemaal representatief.
Ik vind het wel opvallend dat bij bijna elke game die te vroeg te downloaden is er van dit soort reacties langs komen. Zodra er kritiek is op de game zeggen de fanboys dat die bugs e.d komen door de gelekte versie. Meestal is dat niet het geval. Of dat bij Sims 3 ook het geval is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 13:52

Draven

It wasn't me

Ben er ook maar eens mee begonnen, en het blijft een verslavend spelletje :)
Heb nu ook een meteoor zien neerstorten met m'n sterrenkijker, maar hoe moet ik die nu verzamelen? Want als ik erop klik en collect selecteer, doet hij helemaal niets?Hij geeft alleen een wolkje met voetjes en een streep erdoorheen aan.
Nu lvl 10 crimineel, en heb aandelen in 2 winkels in het dorp :)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Zijn er nou ook nog risico's verbonden aan een baan in de criminaliteit?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

g0tanks schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:20:
Zijn er nou ook nog risico's verbonden aan een baan in de criminaliteit?
Je kan opgepakt worden door de politie. Dan ga je dus ook echt naar de gevangenis. Hier kan je echter wel weer vrienden opdoen / trainen / meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-02 18:45
Zo te horen zitten er dus wat betreft werk ontzettend veel mogelijkheden in de game? In Sims 2 kreeg je heel af en toe een popup met keuzes die je moest maken. Je bent nu dus meer met je werk ook bezig, in plaats van dat het alleen tijd kost waarin je niet kunt spelen?

Zit nu te dubben of dat ik straks van deel 2 de uitbreidingen zal nemen als ze goedkoper zijn, ik heb zoals gezegd alleen het basisspel en dat gaat na jaren trouw spelen toch wel een beetje vervelen :+

If you can't write, there is nothing left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ranewen schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:22:
Zo te horen zitten er dus wat betreft werk ontzettend veel mogelijkheden in de game? In Sims 2 kreeg je heel af en toe een popup met keuzes die je moest maken. Je bent nu dus meer met je werk ook bezig, in plaats van dat het alleen tijd kost waarin je niet kunt spelen?

Zit nu te dubben of dat ik straks van deel 2 de uitbreidingen zal nemen als ze goedkoper zijn, ik heb zoals gezegd alleen het basisspel en dat gaat na jaren trouw spelen toch wel een beetje vervelen :+
Zal wel aan de baan liggen dan.
Ik heb law-order tot het hoogste gehaald.(meet the new Gil Grissom)
Alles wat je moet doen :
-Logic naar boven halen.
-schilderen naar boven halen.
-bij een stuk of 5 mensen door hun afval heen graven en daar een stukje over schrijven,

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij welke banen / skills krijg je een beloning als je ze maxed?

Bij handyness krijg je korting op bouwspullen
Bij kok carriere een koelkast.
Bij medic niks
Bij atleet niks
Bij ceo niks
Bij rokster niks.

In sims 2 kreeg je allerlei leuke gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Het opvoeden van een baby lijkt ook een stuk makkelijker geworden te zijn.
De medische carriere is best grappig. Het loon is in het begin echt laag maar opeens schiet je omhoog zodra je arts wordt.
Ergens een overzicht wat het beste betaald? Of zijn de bedragen gelijk aan The Sims 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:21
Draven schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:16:
Ben er ook maar eens mee begonnen, en het blijft een verslavend spelletje :)
Heb nu ook een meteoor zien neerstorten met m'n sterrenkijker, maar hoe moet ik die nu verzamelen? Want als ik erop klik en collect selecteer, doet hij helemaal niets?Hij geeft alleen een wolkje met voetjes en een streep erdoorheen aan.
Nu lvl 10 crimineel, en heb aandelen in 2 winkels in het dorp :)
hoe kan je aandelen kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vinpower schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:48:
[...]

hoe kan je aandelen kopen dan?
become partner/buy out. Ik heb volgens mij het hele stadje opgekocht.
Maar geen bijzondere carriere beloningen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:26:
[...]

become partner/buy out. Ik heb volgens mij het hele stadje opgekocht.
Maar geen bijzondere carriere beloningen dus?
Levert dat bij jou veel op btw? ik heb ook een share genomen in de 2 restaurantjes maar om nou te zeggen dat ik er rijk van word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:39
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 02:29:
Bij welke banen / skills krijg je een beloning als je ze maxed?

Bij handyness krijg je korting op bouwspullen
Bij kok carriere een koelkast.
Bij medic niks
Bij atleet niks
Bij ceo niks
Bij rokster niks.

In sims 2 kreeg je allerlei leuke gadgets.
Als je de job van politie neem krijg je een politie auto.
En dat als je op lvl 5 of 6 zit dacht ik.
Zelf verdien ik zo 600+(dacht ik) per uur en werkt maar zo 4 uurste per dag. Maar heb wel vaak dat ik avonds nog een keer meot werken en dan ook zo 4 uurtjes

Ben nu ook bezig met winkel bediende. Kijken hoe die verder ontwikkeld.

Maar ik mis nu echt die springplank en bubbelbad.
Wel grappig als je een flesje zeep opgevist heb dat je dan van een gewoon bad een bubbelbad kan nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Calamor op 02-06-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:33
Tha_T schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:51:
[...]

Levert dat bij jou veel op btw? ik heb ook een share genomen in de 2 restaurantjes maar om nou te zeggen dat ik er rijk van word?
Ik heb een restaurantje van 1800 p/week en het theater van 6000 p/week. Dan zie je het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn volgens mij 13 panden. varierend van 2000 tot 18.000 per keer.
Hoe sneller je alles koopt, hoe meer winst je eruit haalt.
Met boeken schrijven heb ik nu ook iets van 60.000 per week aan royalties. Ik vraag me wel af wat de vereiste is om masterpieces te kunnen schrijven.
Mood control apperaat stelt niet zoveel voor/snap ik niet helemaal.
Body sculptor apperaat doet ook niet veel. (misschien was ik al erg gespierd/dun)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 02-06-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00

heuveltje

KoelkastFilosoof

Calamor schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:05:
[...]

Als je de job van politie neem krijg je een politie auto.
En dat als je op lvl 5 of 6 zit dacht ik.
Zelf verdien ik zo 600+(dacht ik) per uur en werkt maar zo 4 uurste per dag. Maar heb wel vaak dat ik avonds nog een keer meot werken en dan ook zo 4 uurtjes

Ben nu ook bezig met winkel bediende. Kijken hoe die verder ontwikkeld.

Maar ik mis nu echt die springplank en bubbelbad.
Wel grappig als je een flesje zeep opgevist heb dat je dan van een gewoon bad een bubbelbad kan nemen.
Volgens mij moet je die auto later weer inleveren :?
maar het kan ook gewoon zijn omdat ik nog geen parkeerplaats gemaakt heb :)

Als je lvl10 bereikt kun je trouwens gewoon op je eigen sims-pc een verslag schrijven, kost iets van 2 uur, en levert je 600 simolians op :)
Verder wel een luizenbaantje. werken van 9:00 - 14:00 en de woensdag vrij _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 02-06-2009 18:02 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
RonaldMcDonald schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:30:
[...]

Ik heb een restaurantje van 1800 p/week en het theater van 6000 p/week. Dan zie je het verschil.
Hmm. Toch het theater maar eens pakken dan idd
heuveltje schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:00:
[...]

Als je lvl10 bereikt kun je trouwens gewoon op je eigen sims-pc een verslag schrijven, kost iets van 2 uur, en levert je 600 simolians op :)
Verder wel een luizenbaantje. werken van 9:00 - 14:00 en de woensdag vrij _/-\o_
De journalistieke career is ook zo lekker qua tijden. Ik werk van 8.00 tot 13.00 en dan ook de Woensdag vrij. Dat wil ik in het echt ook :P

[ Voor 47% gewijzigd door Tha_T op 02-06-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 17:04

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok na een dagje flink gespeeld te hebben...

Ik heb nu over de 20 kinderen...
Die kinderen heb ik allemaal groter laten worden door ze uit te nodigen en taarten te kopen en deze door hun uit te laten blazen....

Wat mij opvalt is dat het spel heel sneaky doet als het gezin te vol word... Als je meer dan een 6 aantal baby's gemaakt hebt met 1 van de dames van het huishouden.. of van de kinderen.. dan krijg je vanzelf een telefoontje dat de betreffende familie verhuist is... Dit is erg jammer.. Ik wil het spel gewoon vol laten worden met al mijn grut

Ik ben nu een lvl 10 Rockstar... heb alle achievements binnen . Die instant transporter helpt goed.. Ik heb de hele stad opgekocht en ik heb bij elk van de huizen een gezin wonen . met tenminste 1 van mij nazaten er in.... (overigens kun je dus met alle families spelen.. heb ik dus ook gedaan.. om ze meer geld te geven en alles voor kinderen in huis gehaald te hebben...

Daarna terug naar mijn main.. Alleen moet je dan alles weer opnieuw opkopen in de stad.. Heb dat ook wel gedaan.. tevens vond ik het tijd worden dat ik ouder werd.. dus heb ouder worden aangedaan en ben nu de trotse opa van 4 kleinkinderen....

Zodra de laatste tweeling geboren was.. ging het gezin ook uit de stad weg.. Jammer....

Wat ik nog niet gedaan heb is

Mijn gardening en mijn logic skill omhoog gewerkt.. De rest heb ik al op 10 staan... Maar het is gewoon niet leuk meer om verder te gaan.. Ik denk dat ik maar een bij baantje neem...

Ook ben ik vrienden geworden met de dood :)... en mijn overleden echtgenotes.. (die ik vaak moedwillig om zeep geholpen heb ) willen nog met mij o ja en.......

Je moet in dit spel zelf de kinderen ouder maken dat is wel jammer.. duurt anders te lang...

Maar ik heb in een tijdbestek van 4 dagen een baby op de wereld gebracht en deze weer een baby op de wereld laten brengen... en dit allemaal door ze taarten te laten uitblazen....

Wat ik wel mooi vind gemaakt is dat de kinderen idd het DNA van de ouders overnemen.. Maar alleen jammer dat je niets meer uit kunt vreten met je nageslacht... nog even dan sterft mijn stad uit....

Hoe dan ook... Leuk spel die sims :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Een erg vermakelijk spel moet ik zeggen. Toch jammer dat een aantal objecten ontbreken, zoals de jacuzzi. Maargoed, hierdoor worden de uitbreidingen wel weer leuk!

Verder ben ik er nog niet helemaal over uit wanneer de sim nu ouder wordt... Ik vind dat het iig erg snel gaat, helaas... Of de sim nu een taart uitblaast of niet, vaak wordt die toch ouder :/? Hoe werkt dit nu precies... (anders toch maar de optie aanzetten zodat ze niet verouderen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou ik begon als jong volwassene.. En speelde de hele tijd als jong volwassene... Heb toen mijn carriere opgebouwd.. Alle skills omhoog gewerkt etc.. Dit alles met het ouder worden uit...

Ik ben dan ook niet ouder geworden.. Nadeel is dan.. dat al je baby's ook niet ouder worden... Daarom heb ik ook altijd zodra ik per ongeluk een vriendin zwanger maakte in mijn eigen huishouden.., de vriendin op zachthandige manier gedumpt (muurtje trap :))

Zodra ik dus alles klaar had en mijn wensen vervuld had.. heb ik iedere baby peuter tiener what ever die ik had .. Uigenodigd voor een feest... Allemaal taarten gekocht en ze laten uitblazen.. Zo verlieten de meesten als jong volwassen mijn feest.. en kon ik ze dezelde dag nog bezwangeren :)

Dat was stiekum het doel wat ik stelde.. Zoveel mogelijk baby's en dat de hele stad mij kroost was.. Lukt dus nooit never niet.. daar het spel de gezinnen plots laat verhuizen.. en dan ben je ze kwijt.

PS ben nog steed jong volwassen:) en al over grootvader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Stronkie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:45:
Nou ik begon als jong volwassene.. En speelde de hele tijd als jong volwassene... Heb toen mijn carriere opgebouwd.. Alle skills omhoog gewerkt etc.. Dit alles met het ouder worden uit...

Ik ben dan ook niet ouder geworden.. Nadeel is dan.. dat al je baby's ook niet ouder worden... Daarom heb ik ook altijd zodra ik per ongeluk een vriendin zwanger maakte in mijn eigen huishouden.., de vriendin op zachthandige manier gedumpt (muurtje trap :))

Zodra ik dus alles klaar had en mijn wensen vervuld had.. heb ik iedere baby peuter tiener what ever die ik had .. Uigenodigd voor een feest... Allemaal taarten gekocht en ze laten uitblazen.. Zo verlieten de meesten als jong volwassen mijn feest.. en kon ik ze dezelde dag nog bezwangeren :)

Dat was stiekum het doel wat ik stelde.. Zoveel mogelijk baby's en dat de hele stad mij kroost was.. Lukt dus nooit never niet.. daar het spel de gezinnen plots laat verhuizen.. en dan ben je ze kwijt.

PS ben nog steed jong volwassen:) en al over grootvader
Lol... Lijkt GTST wel :+. Heb je toevallig wat screenshots? Lijkt me wel geinig om te zien.

Klinkt allemaal wel erg vet :) Ik zag net op Play dat mijn order verstuurd is. Dus met een beetje geluk kan ik volgende week ook spelen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136027

Pfew, sommige opjecten mis ik inderdaad ook wel! Zo jammer van de jacuzzi. En raar dat er geen commode meer is voor je kinderen en je dus alleen nog luiers verschoont door ze in de lucht te gooien.

Sommige dingen vind ik wel echt veel leuker. Ergens anders heen gaan is nu zoveel makkelijker! En de mogelijkheden om je meubels enzo te kleuren is ook ideaal.

Wel vind ik dat bepaalde dingen nog steeds te lang duren in verhouding met de tijd die verstrijkt. Je bent zo anderhalf uur verder als je iets wilt koken en eten. En ik vind ook dat de behoeftes als eten/slapen/hygiëne etc. nog steeds wel veel tijd en aandacht vragen.

De play vind ik hier en daar wel stukken onduidelijker. Ik heb er een eeuw over gedaan om te vinden hoe je nieuwe kleren kon kopen (kan niet, je kunt gewoon outfits bijvoegen zonder ze te kopen). En ook het switchen tussen actieve families vind ik onduidelijk. Met als gevolg dat ik dus nu vijf keer dezelfde stad heb opgeslagen met een andere familie waarmee ik speelde :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ondertussen is dit spel ook opgedoken in de app store en dus ook te spelen op de iphone en ipod touch. Zal wel een zeer uitgeklede variant zijn want heb hem zelf niet geinstalleerd. Maar wel grappig dat EA heel veel spellen ook beschikbaar maakt voor de iphone en ipod touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136027 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:37:

Wel vind ik dat bepaalde dingen nog steeds te lang duren in verhouding met de tijd die verstrijkt. Je bent zo anderhalf uur verder als je iets wilt koken en eten. En ik vind ook dat de behoeftes als eten/slapen/hygiëne etc. nog steeds wel veel tijd en aandacht vragen.

De play vind ik hier en daar wel stukken onduidelijker. Ik heb er een eeuw over gedaan om te vinden hoe je nieuwe kleren kon kopen (kan niet, je kunt gewoon outfits bijvoegen zonder ze te kopen). En ook het switchen tussen actieve families vind ik onduidelijk. Met als gevolg dat ik dus nu vijf keer dezelfde stad heb opgeslagen met een andere familie waarmee ik speelde :')
Voor die behoeftes kan je later met je lifetime achievement punten, awards kopen zodat je zo goed als niet meer naar de wc hoeft te gaan en maar eens in de paar dagen hoeft te eten. Maakte het voor mij iig al een stuk leuker.

Wat bij mij dan niet bekend is, hoe switch je families binnen dezelfde stad? Ik heb nu ook meerdere families maar dan in verschillende steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

om tussen families te switchen doe je het volgende

Ga met je huidige famile.. klik op de .. voor het menu.. dan edit city.... Zorg dat je het spel dan opslaat voor je de stad gaat editen..

Zodra je de stad ziet vanuit de boven kant kun je nu op links onderin een knopje drukken Switch Family.. Je krijgt dan een waarschuwing dat bepaalde dingen reset worden... 2x dan gaat het scherm naar een modes waar je een neiuwe familie kunt creeren.. of een bestaand huishouden kiezen .. kies het laatste.. en bingo.. zelfde stad spelend met een ander familie.

Ow waar wil je screen shots van dan... Van mijn stamboom... :) of van mijn verjaardag feestjes in de tuin met soms wel meer dan 6 taarten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Stronkie op 03-06-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303220

Hoelang duurde het instaleren bij jullie ongeveer?

Bij mij doet hij er nu al 20 minuten over, en zit pas op 10% ofzo, kan niet kloppen ( ligt niet aan hardware computer, heb namelijk nieuwe computer ) maar heb dit weleens vaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Stronkie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:46:

Ow waar wil je screen shots van dan... Van mijn stamboom... :) of van mijn verjaardag feestjes in de tuin met soms wel meer dan 6 taarten :)
Van alles een beetje, om een een goede impressie te krijgen (veel screenshots uit het topic gingen over bugs) en mezelf alvast lekker te maken tot de DVD bij mij op de deurmat ploft :)

Denk dat dit topic dadelijk een beetje een show je familie/stad topic gaat worden (waar ik overigens geen problemen mee zou hebben hoor :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 19:29
Stronkie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:46:

Een screenshot van je stamboom. Als ik lees dat je als een of ander ongecontroleerd konijn bent tekeer gegaan in die stad, dan ben ik wel benieuwd naar die stamboom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124963

Anoniem: 303220 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:28:
Hoelang duurde het instaleren bij jullie ongeveer?

Bij mij doet hij er nu al 20 minuten over, en zit pas op 10% ofzo, kan niet kloppen ( ligt niet aan hardware computer, heb namelijk nieuwe computer ) maar heb dit weleens vaker...
Ik heb hem vanochtend opgehaald, installeren duurde wel eventjes. Ik denk echter dat er bij jou iets mis is gegaan... 20 minuten over 10%, dat is wel heeeeel langzaam. Doen je harde schijf en je dvd speler nog iets ? (geluid maken, lampje dat brandt / knippert etc.) Ik hoop voor je dat de installatie inmiddels al verder is gegaan :)

Ik heb net even kunnen spelen en ik moet zeggen, het ziet er weer verdomd leuk uit! Ik heb vanavond in ieder geval iets te doen ;)

Even nog een vraagje van mijn kant, ik heb die hele zooi geregistreerd @ de officiële site, alles werkt, ik heb alleen (nog) geen punten gekregen voor De Sims Store. Hebben meer mensen hetzelfde probleem? Ik hoop dat ik niet de enige ben... anders wordt het morgen even bellen met EA. Als iemand hier meer over weet, alvast bedankt!

Golivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is er nog een cheat om de skills te boosten, zodat ze gelijk een levelup hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
The Sims 3 deed er niet echt lang over om te installeren, ik weet niet precies hoe lang maar niet zo lang dat het mij opviel.
Slashdotter schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:58:
Is er nog een cheat om de skills te boosten, zodat ze gelijk een levelup hebben ofzo?
http://www.gamespot.com/p...ints.html?tag=tabs;cheats

Kijk daar eens, volgens mij was er iets met testingcheatsenabled waarmee je iets met je skills kon doen. Dat weet ik niet zeker maar ik dacht het gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja dat kan

met shift op de mailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286018

De grote topics zijn niet de plek voor de technische problemen, zie verder TheZeroorez in "Sims 3 Problemen".

[ Voor 82% gewijzigd door PromoX op 03-06-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
bij mij doen een hele zooi het niet:
make friends for me => unknown command make
make happy => unknown command make
set career => unknown command set

etc...

Welke het wel doen zijn motherlode, kaching, testingcheatsenabled (althans, bij deze geeft ie geen foutmelding maar daarna gebeurd er niets als ik shift + click op de mailbox doe).

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

je kunt al die cheats enablen via de mailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-06 20:11

Hakker

a.k.a The Dude

als je trouwens echt veel vrije tijd wilt dan moet je de politiek in. Binnen de kostste keer een 3 daagse werkweek ma, wo, vr en dat van 9 tot maximaal 2 uur (in het begin 5 dagen tot max 3 uur) ik zit nu op gemiddeld 2,5K per dag. Het enige wat je hoeft te doen is zo nu en dan een fundraiser gooien. nou als je een sociale sim heb kan je daar gelijk je contacten verbeteren :)

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Dat is nog steeds 3x5 = 15 uur per week, als je een zakencarrière neemt heb je op een begegeven moment maar 3x3 uur per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 20:39
En hoe vinden jullie de 2de stad? Zag ook al dat hij te gebruiken is in de minder legale versie. Had nog niet verwacht dat het zo snel beschikbaar zou zijn.

Heb vandaag eens op de Simsstore gekeken. Had het wel kunnen verwachten maar nog niet dat het zo erg zou zijn. Ik ben nog geen items tegen gekomen dat ik zeg NICE die moet ik hebben. Zaten wel leuke dingen bij maar dat kan je op 1 hand tellen. Ik had er veel meer van verwacht. Ze kunnen heel wat ideeën overnemen van 2. Hoe ik er over denk zou het volgens mij heel erg makkelijk zijn om spullen die in 2 zit zo in 3 te krijgen zijn. Ze hebben al de 3d voorwerp. En dat lijk me dat ze dat gewoon in een 3d pakket maken. En dat je dan alleen maar omzet naar het formaat dat in Sims 3 gebruikt word. En aangegeven worden wat voor voorwerp het is voor bijvoorbeeld stoelen,tafels,ramen. Voor Sims 2 hadden ze een tool om dat te maken lijk me dat het voor Sims 3 niet anders is (anders wordt het heel erg onhandig en inefficiënt om items te maken). Want ook vind ik dat de spullen hoe ze er uit zien erg weinig verschillen van Sims 2 en 3. Dus ik had veel meer verwacht en voor een veel lagere prijs.Je krijg wel bij het spel zo 12 euro krijg in NL en geen 10 dollar. Terwijl het wel volgens mij op de hoes stond. Of is die 12 euro ook 1000 SimsPoinst of wordt dat 1500? Want dan worden die set nog duurder. je betaald al zo 55 of 60 euro voor dat spel en dan kan je als je nog alle set er bij koop( als je al in NL die SimsPoinst kan kopen) zo 60 dollar min die 10 dollar (van het spel) wordt het nog 50 dollar bijleggen.En dan heb je 4 thema sets.Als zo thema set zo 1 of 2.5 per stuk was dan was het een mooi bedrag. Dan zouden ze volgens mij veel meer winst maken want je koop dan om de tijd een set er bij of meerdere als je zo iets wilt in je huis. Nu moet je toch echt meer er over na denken zou ik het wel kopen. het is best nog wel een groot bedrag. Vooral als je vergelijk bij Sims 2 dat je het gewoon van gratis kon downloaden.
Wat ik voor al oplichterij vind is die kleding en haar. Bijna een dollar per stuk.

Ik had dit spel zeker weten gekocht hebben als er veel meer gratis items waren of voor een veel kleinere prijs zo factor 10 kleiner en wat unieke items.

Edit spelling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 15:36

RMB

Nee, geen right mouse button!

Doller? Dollar bedoel je :P

Vandaag heb ik me weer in de Simswereld begeven en het was erg leuk!

Ik als rocker moet nu concerten geven en ik heb me huisje (piepklein) eindelijk mooi gekleurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heeft nog iemand problemen met de EAstore?

Ik heb net de game getracht aan te schaffen voor mijn dochtertje, zodat ze morgenochtend leuk kan spelen, maar we hebben enkel een ontvangstbevestiging gekregen, geen productcode of iets dergelijks waarmee we in kunnen downloaden in de download manager. Ook in de factuur kunnen we niets vinden.

Ik moet wel opmerken dat EA nou niet echt de meest duidelijke en makkelijke site heeft. Volgende keer maar weer gewoon in de winkel halen, is ook nog eens goedkoper..

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 10-07 15:36

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, ik ben nu niveau 10 Rockstar en daarmee heb de levenswens van mijn poppetje vervuld. Ik heb een heel klein huisje dat ik leuk heb ingericht, maar het is slechts 25.000 waard incl. inboedel :P.

Ik heb nu eigenlijk geen zin meer, dus laat ik het spel liggen. Wellicht pak ik het over een aantal dagen weer op en maak een cool huis, maar daarna houd ik het zeker voor gezien tot de nieuwe uitbreiding (mits die iets leuks met zich mee brengt).

Het spel verveelt iets te snel, hoewel ik dan ook niet echt de doelgroep ben. Mijn nichtje zal wel maanden zoet zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door RMB op 04-06-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Stronkie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:38:
je kunt al die cheats enablen via de mailbox
Dan doe ik iets fout want mij lukt het ook niet. Als ik met Shift op een Sim klik gebeurt er bij mij vrij weinig. Doe ik dat op de mailbox dna kan ik die cheats niet ingeven. wth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdm88
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
Gister ben ik lekker creatief bezig gegaan met het namaken van de Cast van House MD,
Alle werkende/levende personen aan het einde van seizoen 5 zitten erin (spoilers?)
spoiler:
Lawrence Kutner pleegde zelfmoord tegen het einde van seizoen 5
Amber Volakis overleed aan een ongeluk in de finale van seizoen 4

De kledingreferentie komt ook van het einde van seizoen 5 en een paar promotie plaatjes.

Dit zijn de "bewoners"

Gregory House
Lisa Cuddy
Thirteen(remy) Hadley
Erik Foreman
Chris Taub
Robert Chase
Cameron Allison
James Wilson
Afbeeldingslocatie: http://llnw.thesims3.com/sims3_asset/sims3_asset/thumb/000/000/096/09/original.jpg
ik heb ook iedereen bijpassende character trekjes meegegeven, zoals house is onderandere: grumpy, genious, en inappropriate.
ook zijn de relaties ook gematched, foreman+thirteen, chase+cameron, House+Cuddy (ja 't is een haat/liefde verhouding ;))

hier kan je 'm downloaden
http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9609

ik zit zelf te denken om wat melige machinima ermee te maken, 'k ben nu bezig een paar set's van de serie na te maken, alleen de "beperkte" behang en item keuze maken het wel lastig.

mocht je het willen downloaden, (klik ook op het groene, "recomend", duimpje) veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Weet iemand of je nog ergens kleren kan kopen? Ik loop nu de hele tijd in de zelfde kleren maar zou eigenlijk wel wat anders aan willen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdm88
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
Anoniem: 230207 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:52:
Weet iemand of je nog ergens kleren kan kopen? Ik loop nu de hele tijd in de zelfde kleren maar zou eigenlijk wel wat anders aan willen trekken.
bij de kleding kast "plan outfit" klikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Haha... Vet :9
Op het plaatje vind ik House zelf nog het beste gelukt. Jammer dat je je Sim niet mank kunt laten lopen, dan was het helemaal realistisch geweest :)

Kun je zelf geen plaatje importeren als behang? Bij diverse dingen krijg je tegenwoordig motiefjes (bij de pre-order van Play zat een hawaii motief, bij de demo DVD zat ook een motiefje). Lijkt me dat je die dan ook zelf kunt maken (hoewel het maken van een goed motief vrij lastig is, omdat hij aan alle kanten moet kunnen "aansluiten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje... tegenwoordig kun je dus bij het spel dus de optie uitschakelen dat je sims ouder worden... Maar bij mij is dat geblokt zeg maar :? ik kan dat niet uitzetten... Iemand een idee waaraan dat ligt? Misschien dat twee opties met elkander in conflict staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Bij mij was het zo dat ik alleen die optie kon veranderen voordat ik een nieuwe game aanmaakte, ik kon het dus niet meer veranderen als het eenmal was ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 19:29
Zojuist de collectors edition binnen gekregen, maar tot nu toe werkt het nog niet. Ik heb het geinstalleerd (eerst de "oude" verwijderd) en de launcher start niet tenzij ik het uitvoer als Administrator. Ook staat er in het hoofdscherm van de launcher dat ik een non-final versie van De Sims 3 geinstalleerd heb.
Downloads van de Sims site, zoals de nieuwe stad krijg ik ook niet voor elkaar. In Internet Explorer werkt het probleemloos.
Wouser schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:35:
Vraagje... tegenwoordig kun je dus bij het spel dus de optie uitschakelen dat je sims ouder worden... Maar bij mij is dat geblokt zeg maar :? ik kan dat niet uitzetten... Iemand een idee waaraan dat ligt? Misschien dat twee opties met elkander in conflict staan ofzo?
Als je een stad laadt is er de mogelijkheid om dat te wijzigen ;)

[ Voor 55% gewijzigd door JanW op 04-06-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Eerst was ik nogal negatief maar als je het even speelt en ziet hoe ziekelijk veel combinaties je met alles kan maken is het toch wel een vet spel :P Zit je rustig TV te kijken kijk je uit het raam zie je in de verte iemand z'n post pakken, één straat verder iemand hardlopen etc. etc. Echt leuk :)
Toch maar even gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Tha_T schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:43:
[...]

Dan doe ik iets fout want mij lukt het ook niet. Als ik met Shift op een Sim klik gebeurt er bij mij vrij weinig. Doe ik dat op de mailbox dna kan ik die cheats niet ingeven. wth?
De cheat werkt alleen als je dit doet

CTRL+SHIFT+C

en dan

Letterlijk !!!

TestingCheatsEnabled true

Dan kun je met de shift dingen aanpassen.. Waarbij de shift op de mailbox de meeste effecten heeft
rvdm88 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:33:
[afbeelding]
ik heb ook iedereen bijpassende character trekjes meegegeven, zoals house is onderandere: grumpy, genious, en inappropriate.
ook zijn de relaties ook gematched, foreman+thirteen, chase+cameron, House+Cuddy (ja 't is een haat/liefde verhouding ;))

hier kan je 'm downloaden
http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9609

ik zit zelf te denken om wat melige machinima ermee te maken, 'k ben nu bezig een paar set's van de serie na te maken, alleen de "beperkte" behang en item keuze maken het wel lastig.

mocht je het willen downloaden, (klik ook op het groene, "recomend", duimpje) veel plezier ermee
Je link werkt niet

[ Voor 47% gewijzigd door Stronkie op 04-06-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Heb net de Collectors editie binnen gekregen voor me vriendin... nog netjes in de verpakking nu want is voor der verjaardag... Morgen komt ze hier dus ben benieuwt hoe het er uit ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Stronkie schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:09:
[...]

De cheat werkt alleen als je dit doet

CTRL+SHIFT+C

en dan

Letterlijk !!!

TestingCheatsEnabled true

Dan kun je met de shift dingen aanpassen.. Waarbij de shift op de mailbox de meeste effecten heeft
:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
hallo allemaal,

wij hebben gister de sims 3 gekocht, en zijn er harstikke blij mee. ik vind hem op sommige punten niet af, maar de rest van de game maakt dat wel allemaal goed:).

Wat wij opvalt is dat ik geen dakken kan maken, ik kan de dakpannen niet zien. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Want bij de 'buren(in sims)' is het wel zichtbaar.
Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://upload.devhouse.nl/uploads/a50190d3b85535d4cd1fd627fc4de07e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

... daken maken doe je met het ding dat daken maakt. Hetzelfde als deuren ramen en kamers. Het zit allemaal in hetzelfde menuutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:01:
... daken maken doe je met het ding dat daken maakt. Hetzelfde als deuren ramen en kamers. Het zit allemaal in hetzelfde menuutje
daar was ik zelf al achter gekomen, er is een dak geselecteerd, en een dakbedekking, helaas zie ik de dakbedekking niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tom.keim schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:09:
[...]

daar was ik zelf al achter gekomen, er is een dak geselecteerd, en een dakbedekking, helaas zie ik de dakbedekking niet...
een hogere verdieping selecteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:13:
[...]

een hogere verdieping selecteren dan?
dat heb ik ook al geprobeerd, ik denk zelf dat het misschien een fout tijdens het instralleren is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar de performance onder OSX met een iMac, iemand ervaringen of eventueel een linkje naar benchmakrs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De reviews beginnen nu ook binnen te druppelen:

http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/sims3

Allemaal positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304886

Hallo,

Elke keer als ik klik om naar de wijk te gaan dan valt tijdens het laden het spel uit. Iemand enig idee waar dit aan ligt.
Heb al gekeken via een site of mijn computer het aan kan en daar gaf hij aan dat het lukte.
Het gaat om de volgende specs:

Processor:
Intel (R) Pentium(R) Dual CPU T2390 @ 1.86 GHz

Videokaart:
SiS Mirage 3 Graphics

Heb hem toen gehaald voor school werk e.d. maar nou wou ik toch even dit spel mee pakken, iemand een idee of het dan wel moet lukken ( internet gaf aan van wel maar hij doet het niet)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:44
Sinds eergisteren ook de Sims gehaald voor mijn vrouw. Ze zit nu meer achter de pc dan ik. :P
Ze is in ieder geval heel blij met de Collectors Edition.

@ hierboven. Ik verwacht dat je grafische kaart niet goed genoeg is. Waarschijnlijk daar een conflict mee waardoor het spel uit valt.
Kun je alle grafische spul heel erg laag zetten? Misschien dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Vraagje over de systeemeisen. M'n vriendin is helemaal lijp van de Sims en ik zit er over te denken dit nieuwe deel voor haar te kopen. Ik vraag me echter af of het een beetje zal draaien op haar wat oudere computer. Ze heeft een Pentium 4 2.8 GHz met 2 GB RAM en een X800. Voldoet dus aan de minimale requirements, maar ik zou graag van jullie horen of het dan ook nog een beetje speelbaar is. Dit om te voorkomen dat m'n cadeautje een complete teleurstelling wordt.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
JaymzHetfield schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:07:
Vraagje over de systeemeisen. M'n vriendin is helemaal lijp van de Sims en ik zit er over te denken dit nieuwe deel voor haar te kopen. Ik vraag me echter af of het een beetje zal draaien op haar wat oudere computer. Ze heeft een Pentium 4 2.8 GHz met 2 GB RAM en een X800. Voldoet dus aan de minimale requirements, maar ik zou graag van jullie horen of het dan ook nog een beetje speelbaar is. Dit om te voorkomen dat m'n cadeautje een complete teleurstelling wordt.
Ik heb zelf Centrino Duo 1.6 GHz met 1 GB RAM en ATI Mobility Radeon X1400, en het spel draait prima! Heb de instellingen allemaal op gemiddeld staan :) dus neem aan dat het systeem van je vriendin het ook wel aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:44
Mijn vrouw heeft nog een 3000+ 2,5 GB RAM (don't ask :P was over uit verschillende pc's) en een 9800pro.
Ik heb toch maar aangegeven dat ze op mijn pc mag spelen omdat het er anders gewoon niet uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Zoals ik al eerder gevraagd heb.. ZIjn er al MODS uit :) Ik kan alleen de nocensor Mod vinden...

Ik heb al gezocht maar niet veel bijster wijs geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

Ik heb hem net gaan halen maar voor ik ga installeren even een vraagje ... Mijn vriendin gaat in hoofdzaak het spel spelen ;) maar ikzelf ga graag eens aan de slag met het bouwen van huizen etc.

De vraag is dus of het mogelijk is dat een kopietje maak van de DVD en deze installeer met dezelfde key op zowel mijn vriendin haar PC als op mijn PC zonder dat ik in de problemen ga komen ...

Volgens wat ik er op Internet heb gelezen is de beveiliging niet meer zo streng als de vorige versies maar als iemand het hier al heeft gedaan dan kan ik met een gerust gevoel 2 keer installeren ... Niet zoals bij Spore / RA3 dat je een maximum aantal installaties hebt, je steeds je spel moet deregistreren ...

Google brengt nog niet echt raad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Gewoon uit proberen zou ik zeggen :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Chip. op 05-06-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Anders gewoon een crack gebruiken, je hebt hem toch al gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je nog iets bijzonders doen met vissen/koken/tuinieren?
Ik heb een geldboomzaad opgevist.
Duckies, geen use.
Kabouter, geen use.
Bubbelbadzeep

Ambrosia nog nooit gemaakt. Hoe moet dit/doet het wat?
Zijn er nog speciale combinaties met tuinieren/vissen. Zoals een tomaat fertilizen met een lobster :S
Zijn er nog speciale vissen? Hoe vang je die/doen die nog wat?

Military carreer gaf ook niks bijzonders. En supermarktmedewerker maxed op lvl 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ambrosia :
spoiler:
reset je levens bar, dus alsof je net gegroeid bent
Je moet hiervoor wel echter lvl 10 koken zijn, lvl 10 fishing om een speciale vis te vangen en een redelijke tuinier zijn.

Verder kan je met koken perfect meals maken waarmee je +moodlets krijgt voor een x aantal uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Eerst de gekraakte versie gespeeld, nu toch maar gekocht :)
Wat me opvalt is dat er veel kleine geluidjes toegevoegd zijn, zoals het neerzetten van een bord en weddingbells als je gaat trouwen.

De extra stad is een goede aanvulling, stuk leuker dan de eerste stad.
Wat ik wel minder vind is dat de DC asociaal duur is, 16 euro voor een setje meubels.
Daar kan ik bij IKEA heel wat leuke tastbare dingen van kopen.

Kost wel een herinstall van MACOSX omdat hij anders bleef mekkeren dat ik een niet zo legale versie had draaien.

Nu draait hij gewoon lekker, 20" imac mid 2008 met 2400xt vidkaart en 4gb ram.

Voor iedereen die een mac heeft, KOPEN! , levert meer op dan de gekraakte versie in iedergeval :)
Heb me er gisteren op betrapt dat ik om 18:00 begon met spelen en toen ik weer naar buiten keek was het al donker :S

Btw misschien wel een aanrader om SMC fancontrol te installeren ( ja ook op een imac) om je fans wat harder te laten draaien.

Scheelt veel in stabiliteit van de game, de fans gaan namelijk niet harder draaien, ook al is je videokaart 70 graden :S

Ik ga weer verder , Ps3player *out*

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 234657 op 06-06-2009 14:47 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste