Ik heb de laptop vrijdag ook al ontvangen. Prachtig apparaat, degelijk gebouwd en mooi afgewerkt dankzij het aluminium op de cover.
Er zijn wel een aantal dingen waaraan ik moest wennen tov mijn 4 jaar oude NEC. Zo heeft deze een nog hogere resolutie, waardoor de letters op sommige sites zo klein worden dat ik het lezen niet relaxed meer vind. Natuurlijk op te lossen door de tekstgrootte van de site te verhogen. De toetsen voor het geluid zijn ook niet echt ideaal, alleen door te slepen op die balk krijg ik het geluid hard of zacht.
De speakers van de laptop zijn wederom niet veel soeps, maargoed het blijft een laptop dus dat was te verwachten. De wifi heeft daarin tegen echt een geweldig bereik. Waar ik vroeger niet echt sterk ontvangst had is het nu wel prima gesteld. De laptop is erg stil, zeker gezien de specs van de hardware. Daarbij is de laptop ook een stuk stiller dan de oude NEC.
Het enige waar ik tot op heden echt een probleem mee heb is vista. Hij is al een aantal keren niet meer uit de sleep gekomen, heeft zichzelf al opgestart 's nachts en al diverse vast gelopen processen gehad. Dat terwijl ik nog bijna niets heb geïnstalleerd. Gelukkig is er een cd van winxp meegeleverd en krijgen we ook een win7 upgrade over een paar maanden.
Kortom, zeker een prachtige laptop voor de prijs

, alleen de software is om te janken (vind ik).