"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat heeft volgens mij te maken met de (initiële) positiebepaling van de Motion Plus.pven schreef op zondag 26 juli 2009 @ 17:32:
[...]
Wat ik overigens niet snap is dat je soms toch op het scherm moet richten om op A of B te klikken (bv zwaardvechten of frisbee), terwijl dat verder helemaal niets toevoegt.
Hmm, dat klopt denk ik. Ik vind het wel een erg interessant onderwerp.MetroidPrime schreef op zondag 26 juli 2009 @ 18:12:
[...]
Ik weet te weinig over de materie om daar een antwoord op te geven. Ik had begrepen dat het probleem niet bij de IOS ligt, maar het feit dat spellen direct de GPU kunnen benaderen. In dat geval zouden de instructies die naar de GPU worden verzonden afgevangen moeten worden om vervolgens vervangende instructies naar de GPU te sturen die er voor zorgen dat het spel in HD zal worden weergegeven. Omdat spellen directe toegang tot de hardware hebben is zoiets volgens mij niet met behulp van de IOS op te lossen en is een emulator de meest praktische oplossing om Wii spellen in HD te draaien.
Maar ik heb mij niet genoeg in de materie verdiept, dus het kan zijn dat ik er totaal naast zit.
Maar mijn idee was zeg maar dat je de IOS van een spel zo patcht dat hij het spel dat geladen wordt patcht naar een hogere resolutie. Als de Wii nog een beetje fatsoenlijk geprogrammeerd is, lijkt het me toch dat op de gamecd de resoluties staan. Andere resoluties zijn sowieso mogelijk, want er zijn ook breedbeeldmodussen en dergelijke, dus zal ergens door de Wii toch de resolutie doorgegeven moeten worden.
Edit: bedenk me net dat bij het booten van een spel de resolutie bepaalt wordt. Maar zou dat IOS verhaal wat ik nou net heb vermeld werken?
[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 26-07-2009 20:19 ]
Je zou wel gek zijn ook, want dat vergt ten eerste een investering waar je niet direct toonbaar resultaat uit krijgt, en ten tweede mag je wel een verdomd goede glazen bol hebben of het gaat stiekem toch niet werken.
{signature}
Had alleen even een dom moment. Als die mr. touchdown ingame een telefoon opneemt moet je blijkbaar de wii-mote naar je oor brengen net als een echte telefoon. Nu stond bij mij de wii-mote op zijn zachtst, dus ik had dat helemaal neit door. Ik was dun bang voor bug... Bij de derde hoorde ik pas wat zacht gemompel van mijn hand vandaan komen
Hahaha, dat had ik ook! Sindsdien staat mijn Wiimote meer op een hoorbaar volume ;-)Tijn89 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:49:
Had alleen even een dom moment. Als die mr. touchdown ingame een telefoon opneemt moet je blijkbaar de wii-mote naar je oor brengen net als een echte telefoon. Nu stond bij mij de wii-mote op zijn zachtst, dus ik had dat helemaal neit door. Ik was dun bang voor bug... Bij de derde hoorde ik pas wat zacht gemompel van mijn hand vandaan komen
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik dacht juist dat die bepaling gebeurt op het moment dat je hem een paar seconden neer legt. Als ik op het scherm klik, dan kan ik de WMP in alle mogelijk bochten hebben gehouden.BamSlam_ schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:06:
[...]
Dat heeft volgens mij te maken met de (initiële) positiebepaling van de Motion Plus.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
De WiiMote+ neerleggen heeft daar niks mee te maken, dat is namelijk de calibiratie van de Motion+.
Hmmm, als er idd nog geen plannen zijn ga ik hem ook maar eens in de USA bestellen. Excitetruck duurde ook een paar maanden dus ik hoopte wel dattie nog deze kant op ging komen.BamSlam_ schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:03:
Zojuist Excitebots besteld, via eBay. (Bedankt, Deddiekoel, door de vermelding in jouw sig kwam ik achter het bestaan van dit spel!). Lijkt me echt vet. Jammer dat dat spel alleen in de USA verkrijgbaar is en dat Nintendo nog geen plannen heeft om het elders uit te brengen.
Is het zeker dat Excitebots niet deze kant op komt?
Maakt het nog wat uit als je hem in de wiimote laat zitten, als je games speelt die niet gebruik maken van de wiimotion plus.
Na wat Googlen las ik dat Nintendo op dit moment geen plannen heeft om het spel buiten de USA uit te brengen. Het komt niet op de releaselijsten van Nintendo voor. Het schijnt dat Excitebots in de USA niet echt denderend verkoopt. Jammer, want als ik zo de video's zie op IGN lijkt het me een erg gaaf spel.Deddiekoel schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:29:
[...]
Hmmm, als er idd nog geen plannen zijn ga ik hem ook maar eens in de USA bestellen. Excitetruck duurde ook een paar maanden dus ik hoopte wel dattie nog deze kant op ging komen.
Is het zeker dat Excitebots niet deze kant op komt?
Verwijderd
Nop, nou ja, misschien wat meer batterijverbruik.jaaoie17 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:43:
Heb nu ook een wiimotion plus besteld.
Maakt het nog wat uit als je hem in de wiimote laat zitten, als je games speelt die niet gebruik maken van de wiimotion plus.
Dan ga ik hem ook laten invliegen! Hoeveel heb jij betaald op eBay?BamSlam_ schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:52:
[...]
Na wat Googlen las ik dat Nintendo op dit moment geen plannen heeft om het spel buiten de USA uit te brengen. Het komt niet op de releaselijsten van Nintendo voor. Het schijnt dat Excitebots in de USA niet echt denderend verkoopt. Jammer, want als ik zo de video's zie op IGN lijkt het me een erg gaaf spel.
[ Voor 11% gewijzigd door BamSlam_ op 27-07-2009 14:16 ]
Hoe ga je dat afspelen dan?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Zoals de Vieze Man van Koot & Bie: vinger in het gaatje, vlakbij je oog houden en dan het schijfje ronddraaien!Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:25:
Met GeckoOS / Preloader / systeemmenu hack. Hoe denk je anders?
[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 27-07-2009 15:28 ]
Je hebt nog wel de herrie van de harddisk-Leon- schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 23:28:
[...]
Daarnaast gaat het laden ook nog eens sneller en geen noise meer van de drive
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Idd, en als je een goede HDD koopt dan hoor je die echt niet hoor (de fan van de Wii maakt aanzienlijk meer lawaai als die aanslaat. Alleen kwam ik er achter dat 1TB echt wel overkill is (had op ca. 5GB per spel gerekend, maar kleinere schijven zijn niet zoveel goedkoper. ik ga die schijf waarschijnlijk nooit vol krijgen, maar ja, beter teveel dan te weinig ruimte! Kan hem altijd nog in de HTPC pluggen en er een kleine inzetten.Sp!tF!re schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:44:
Het geluid van die harddisk t.o.v. mijn Wii is al een wereld van verschil! Laadtijden sinds ik mijn externe harde schijf gebruik zijn veel beter, vooral met spellen als FIFA '09, Tales of Symphonia e.d. erg te merken (TOS vooral tussen de gevechten door, met HDD veel rapper!)
Nou daar zat ik ook aan te denken, maar waarom vraagt ie dan hoeveel ervoor betaald is???Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:25:
Met GeckoOS / Preloader / systeemmenu hack. Hoe denk je anders?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Ik denk wel dat hij 'm gewoon legaal importeert.cypher21 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:11:
[...]
Nou daar zat ik ook aan te denken, maar waarom vraagt ie dan hoeveel ervoor betaald is???
De tools die ik noemde kun je niet gebruiken om backups mee te spelen*.
* tenzij je een modchip inbouwt.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 16:16 ]
Omdat hij zelf niet teveel wil betalen, lijkt me.cypher21 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:11:
[...]
Nou daar zat ik ook aan te denken, maar waarom vraagt ie dan hoeveel ervoor betaald is???
Ik heb zelf wel eigenaardige problemen altijd gehad met systemmenu hacks. Ik weet nog dat als ik Preloader op regiovrije disc channel zette, dat mijn Pal spellen niet meer willen laden (zwart scherm). Nu vind ik het niet zo'n groot probleem om alles met Gecko os op te starten, maar het is natuurlijk wel een beetje zonde. Zijn die hacks tegenwoordig wel 100% werkend, of in ieder geval goed werkend?Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:15:
[...]
Ik denk wel dat hij 'm gewoon legaal importeert.
De tools die ik noemde kun je niet gebruiken om backups mee te spelen*.
* tenzij je een modchip inbouwt.
Als je dat probleem hebt dan zou het wel eens aan de taalinstelling van je Wii kunnen liggen. Ik hed dit nl. ook met de freeloader disc. Die speelde alleen als je Wii op engels stond. Wellicht is dat hier ook het geval!danielkraak schreef op maandag 27 juli 2009 @ 21:44:
[...]
Ik heb zelf wel eigenaardige problemen altijd gehad met systemmenu hacks. Ik weet nog dat als ik Preloader op regiovrije disc channel zette, dat mijn Pal spellen niet meer willen laden (zwart scherm). Nu vind ik het niet zo'n groot probleem om alles met Gecko os op te starten, maar het is natuurlijk wel een beetje zonde. Zijn die hacks tegenwoordig wel 100% werkend, of in ieder geval goed werkend?
WiiWare en VC spellen worden vrijwel altijd op verschillende data uitgebracht in de verschillende regio's(V.S., Europa en Japan). Het spel is op dit moment alleen in de V.S. uit op de Wii en aangezien GameSpot een Amerikaanse website is, verwijzen ze naar de Amerikaanse release.Dijkhuis schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 23:57:
Heeft iemand Monkey Island al kunnen downloaden? Volgens gamespot is hij te koop, maar ik zie hem niet tussen de wiiware staan?
Ik vind Tales of Monkey Island eigenlijk veel te duur op de Wii, iedere episode zal 1000 Wii punten gaan kosten(€10,-) terwijl op Steam alle 5 episodes als bundel(op de PC worden de episodes niet los verkocht) maar €32,99 kost. De Wii versie is daarmee ruim 50% duurder dan de PC versie.
[ Voor 45% gewijzigd door MetroidPrime op 29-07-2009 01:02 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Op diverse fora zijn de reacties niet zo positief: slechte framerate, te lange pauzes en duidelijk hoorbare audiocompressie. PC versie is blijkbaar wel goed.Dijkhuis schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 23:57:
Heeft iemand Monkey Island al kunnen downloaden? Volgens gamespot is hij te koop, maar ik zie hem niet tussen de wiiware staan?

Voor meer info klikt hier:
Digital-DNA in "Het "Post hier je kleine mods" topic - D..."
Misschien dat Nintendo uiteindelijk toch ooit wel geupgrade WiiMotes gaat leveren bij nieuwe Wii's, wie weet.
Verwijderd
WII is nét te traag....iemand idee wat nu te doen? Je kunt nét niet lekker tennissen, honkballen,etc
Was dat met een andere kabel niet zo?Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:56:
Net een component kabel gekocht met 5 uitgangen, correct aangesloten, maar:
WII is nét te traag....iemand idee wat nu te doen? Je kunt nét niet lekker tennissen, honkballen,etc
Het lijkt erop dat niet je wii traag is, maar dat je TV last heeft van input lag. Maar dat maakt meestal niet zoveel uit welke kabel er gebruikt wordt.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Ik heb nieuwe Philips 7000 series...kun je die sneller zetten? wat te doen? wii wegggooien?
Het ligt vrijwel zeker aan je TV niet aan de Wii. Je TV voert allemaal bewerkingen op het binnenkomende signaal uit die de beeldkwaliteit verbeteren, maar het nadeel is dat daardoor een vertraging ontstaat. De oplossing is door de game-mode van je TV te selecteren als je met de Wii speelt. Dit hoef je waarschijnlijk maar 1 keer te doen en daarna onthoud de TV de instelling voor de ingang waar de Wii op zit aangesloten.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:45:
die andere kabel was de standaard tulp kabel.(3 uitgangen)
Ik heb nieuwe Philips 7000 series...kun je die sneller zetten? wat te doen? wii wegggooien?
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 30-07-2009 18:46 ]
Bron: http://www.telltalegames....thread.php?t=10909&page=4
Ik heb zelf geen ervaring met programmeren voor de iPhone of de Wii, maar de opmerking dat de iPhone krachtiger is dan de Wii lijkt mij lichtelijk overdreven. Als je spellen voor beide consoles puur op de graphics gaat vergelijken, dan wint de Wii het van de iPhone, kijk bijvoorbeeld maar naar Resident Evil 4 op de Wii en op de iPhone. Die programmeur bij TellTale heeft later ook aangegeven dat het probleem juist bij het RAM geheugen ligt van de Wii. De iPhone heeft 128 megabyte aan geheugen, terwijl de Wii maar 88 megabyte aan geheugen heeft, wat weer onderverdeeld is in een snel deel en een traag deel waardoor het moeilijk als 1 blok geheugen gebruikt kan worden.crazycrab schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 00:29:
Volgens een Telltale programmeur (monkey island) is de IPhone krachtiger dan de Wii.
Bron: http://www.telltalegames....thread.php?t=10909&page=4
Verwijderd
Ik kan niet indenken dat je zo SMG op een iPhone kan spelen.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 09:30 ]
(1) Ik zag dat alle downloadable songs voor Rock Band en voor Rock Band 2 geschikt waren. Nu heb ik geen Rock Band 2 maar hoe en/of waar kan ik deze nummers downloaden?
(2) Dat brengt ook eigenlijk vraag 2 met zich mee, waar blijft Rock Band 2 voor de Wii?
In Amerika is deze al ruim een half jaar uit en in Europa ook al tijden voor de PS2, PS3 en Xbox360. Alleen de Europese Wii release wordt keer op keer uitgesteld?
Was dus een uitspraak naar aanleiding van de vele negatieve reacties (lag, audio sync etc.) op Tales of Monkey Island op WiiWare. Door het lage RAM geheugen (deel wordt blijkbaar ook nog door 'OS' gebruikt) en de max. filesize van WiiWare (40MB) is volgens TellTale erg veel compressie en decompressie noodzakelijk. Met meer RAM zou dit minder nodig zijn aangezien er meer in het geheugen geladen kan worden. Wat dus het grote plus punt is van de iPhone.MetroidPrime schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 01:29:
[...]
... Die programmeur bij TellTale heeft later ook aangegeven dat het probleem juist bij het RAM geheugen ligt van de Wii. De iPhone heeft 128 megabyte aan geheugen, terwijl de Wii maar 88 megabyte aan geheugen heeft, wat weer onderverdeeld is in een snel deel en een traag deel waardoor het moeilijk als 1 blok geheugen gebruikt kan worden.
Spellen op disc hebben grotere filesize en hoeven hun resources niet (zo erg) te comprimeren daarnaast heeft een disc spel wel alle resources van de Wii tot zijn beschikking. Vandaar dat disc games als RE4 en SMG er natuurlijk véél beter uitzien.
Ik denk dat ze bij TellTale wat teveel uit WiiWare probeerden te halen. Specificaties liggen vast en daar moet je maar rekening mee houden met ontwikkeling van je game. Maar was dus niet zozeer kritiek van die programmeur op de Wii maar meer een voordeel van ontwikkelen op de iPhone t.o.v. de Wii.
Overigens heeft TellTale al beloofd dat volgende chapters van ToMI minder lag zullen hebben door beter programmeerwerk oid.
Na wat googlen vond ik een aardige lijst.
Tijd voor een nieuwe sig..
Ligt het niet aan de 50 of 60hz die je in moet stellen?Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:56:
Net een component kabel gekocht met 5 uitgangen, correct aangesloten, maar:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tja ik speel het nu een uurtje en ik moet zeggen dat vooral het begin het meest storende lag bevat.Deddiekoel schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:43:
Als Telltale in latere episodes minder lag beloofd dan mogen ze ep 1 ook wel herzien!
Ik heb op het eiland zoiets van het kan net, maar hier had zeker meer energie in gestoken mogen worden. Textures en plaatje in z'n geheel valt me trouwens niet tegen en in kleine gebieden loopt het spel trouwens wel heel soepel (het kan dus wel).
Los van dit alles zit ik haast met tranen van geluk dit spel te spelen, wat heb ik deze serie gemist zeg!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Shaun white is nog steeds voor 15 euro vekrijgbaar bij de ING rentepunten.Koffie schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:15:
Ik heb net een Balance Board gekocht, maar kon zo snel (in dit topic) niet een lijst vinden met games die voor het BB gemaakt zijn.
Na wat googlen vond ik een aardige lijst.
Ja, nu wil ik zeker zwaardvechten in een nieuwe Zelda, evenals boogschieten, bommen gooien, paardrijden, etc...Captain N schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 11:15:
Mijn vriendin heeft Wii Sports Resorts gekocht en heb het gisteravond even uitgeprobeerd. Erg leuk allemaal. Vooral het vliegen over het eiland in een vliegtuigje bevalt me erg goed.Je moet alleen wel goed denken over wat er nu met die WM+ wel kan wat eerst niet kon. De extra twist met golfen? De wat nauwkeurigere bewegingen in het zwaardvechten (hoewel je je baseball bat in Sports ook al goed kon bewegen volgens mij)? Het schuin houden met frisbee-en?
Ze kunnen het nu gewoon allemaal gebruiken om andere games nog meer dimensie te geven.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik merk wel verschil in nauwkeurigheid, maar heb af en toe het idee dat het nog wel wat beter kon, wat Captain N ook aangeeft denk.
Verwijderd
Wii Motion+ kan bijvoorbeeld precies berekenen onder welke hoek je iets doet. Ook in het zwaardvechten merk je dat de beweging echt exact hetzelfde is als die jij deed. Houd maar eens de WiiMote links van je en dan rechts. Je zult zien dat het echt exact hetzelfde is. In Baseball in Wii Sports is dat "slechts" met de hoogte bepaling zo.
In bowlen komt de snelheid waarmee je gooit beter overeen. Golven is qua precisie stukken verbeterd.
En het is ook geen wereld van verschil, maar het is nou net dat verschil wat het gewoon perfect maakt.
In de Wiimote zitten acceleratiesensoren, in de WM+ gyro's.Tijn89 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:16:
Is er eigenlijk al duidelijk wat voor techniek er in die WM+ zit, die niet in de wii-mote zit?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Mijn foto's op Flickr.
Twee uur later was ik weer op hetzelfde punt en maar vlug even gesaved, want misschien crasht ie wel weer. En ja, dat bleek dus helaas zo te zijn
Zou iemand voor mij kunnen helpen en heel even verder willen spelen? Ik ben bij Lake Hylia en net nadat ik de laatste tear pak crash ik.
Mijn save is hier te downloaden. Wie zorgt er voor dat ik vanavond niet verplicht hoef af te kicken?
tia.
/edit
Bij de daaropvolgende cutscene krijg ik weer dezelfde readerror. Ik denk dat ik opzoek moet naar een nieuwe disc.
[ Voor 14% gewijzigd door Peertje op 02-08-2009 17:42 ]
Al geprobeerd maar hielp helaas niks. Ik heb wel een net iets verdere savegame gevonden en daar kan ik verder mee spelen. Alleen voelt het dan alsof ik iemand anders spel afmaak en niet mijn eigen avontuurKoffie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:44:
Wellicht de disk even schoon kuchen ?
Ik zag dit gisteren bij de FRS in de bioscoop in antwerpen.
De actiebon ligt daar gewoon bij de kassa.
Morgen maar es bellen.
[ Voor 3% gewijzigd door jelmervos op 02-08-2009 14:45 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Je Wii heeft een uniek hardware adres. Wanneer Nintendo je systeem omwisseld koppelen ze je Account aan de nieuwe Wii zodat je alle gekochte content op deze Wii kunt gebruiken. Helaas werkt dat niet voor Mii's en savegames.jelmervos schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:45:
Maar nu zijn alle savegames, mii's, gedownloade kanalen, e.d. weg. Niet overgezet denk ik. Het vreemde is wel dat de dingen die we gedownload hebben (Internet kanaal, World of Goo, enz) gewoon opnieuw kunnen downloaden zonder te betalen. Hoe kan dit? En waarom zijn de savegames e.d. niet overgezet?
Morgen maar es bellen.
Voordat je een Wii opstuurt kun je het beste even een kopie van je speelstanden en Mii's maken op een SD kaartje. Mii's kun je geloof ik ook op je contoler saven.
De Mii's zijn inderdaad nog in de controllers terug te vinden. Maar nu hebben we dus een ander Wii nummer wat we weer aan iedereen moeten melden.boshar schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:43:
[...]
Voordat je een Wii opstuurt kun je het beste even een kopie van je speelstanden en Mii's maken op een SD kaartje. Mii's kun je geloof ik ook op je contoler saven.
Ik dacht dat het standaard was dat Nintendo bij reparatie al je instellingen en savegames e.d. overzet als ze de Wii vervangen. Ik heb nooit om een nieuwe Wii gevraagd, ik wou hem laten repareren.
Verwijderd
Volgens mij staat dat netjes in de Gebruikersovereenkomst.
Volgens mij kunnen ze wel savegames overzetten met de Wii Repair disc. Als dat zo is, dan hebben ze het dus gewoon niet gedaan.jelmervos schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:58:
[...]
De Mii's zijn inderdaad nog in de controllers terug te vinden. Maar nu hebben we dus een ander Wii nummer wat we weer aan iedereen moeten melden.
Ik dacht dat het standaard was dat Nintendo bij reparatie al je instellingen en savegames e.d. overzet als ze de Wii vervangen. Ik heb nooit om een nieuwe Wii gevraagd, ik wou hem laten repareren.
Verwijderd
is het uberhaupt wel bekend DAT die in Europa uit gaat komen??
word toch wel benieuwd na het lezen van zulke nieuwsberichten
http://www.nonly.nl/nieuw..._indruk_Monster_Hunter_3/
Nintendo SWITCH! FTW
En is supertof, heb er nu een klein half uur mee gespeeld. Graphics gaan mooi vloeiend, hoge framerate, het snelheidsgevoel is er. Zeker een verbetering t.o.v. Excite Truck. En de bots met hun rare capriolen zijn gewoon veel leuker dan die saaie trucks.
Dit spel zit de komende week voornamelijk in m'n Wii!
Verwijderd
http://wii.nintendolife.c...mally_announced_for_us_euSOCO_cola schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:15:
in de topic start staat dat het onbekend is wanneer monster hunter 3 uitkomt..
is het uberhaupt wel bekend DAT die in Europa uit gaat komen??
word toch wel benieuwd na het lezen van zulke nieuwsberichten
http://www.nonly.nl/nieuw..._indruk_Monster_Hunter_3/
Hij komt.. hij komt... in 2010!
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:49:
[...]
http://wii.nintendolife.c...mally_announced_for_us_eu
Hij komt.. hij komt... in 2010!
staat wel early maar wat is early
[ Voor 10% gewijzigd door SOCO_cola op 04-08-2009 09:33 ]
Nintendo SWITCH! FTW
Verwijderd
Dit spel gaat bewijzen dat de Wii echt wel mooie graphics kan leveren!
Ik moet ook maar eens naar Anno gaan kijken, ik hoor van meer mensen dat het een goede game is.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 09:51 ]
Zeker een leuke om even op te pikken. Wat een verschil met Red steel zeg (die ik nog aan het uitspelen ben).
Granaten gooien gaat prima, en de melee is goed uitgevoerd. De controls werken gewoon goed en er is een redelijke afwisseling in wapens. ASE is niet heel uitgebreid, maar wel een grappige toevoeging.
Ik vind dat high voltage hier zeker aanmoediging mee verdient, dus als je shooters leuk vindt zou ik 'm lekker oppikken om een signaal te geven dat dit soort games zeker ook goed kan verkopen op de wii!
mutiplayer nog niet geprobeerd, dat komt later deze week nog.
[ Voor 4% gewijzigd door J2pc op 04-08-2009 09:58 ]
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
is het ook, vind de style ook leuk, die cell shaded style. enige negatieve wat ik van Anno heb gehoord is dat het vergeleken met de PC versie niet heel erg diepgaand isVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:48:
Early is over het algemeen "maart".
Dit spel gaat bewijzen dat de Wii echt wel mooie graphics kan leveren!
Ik moet ook maar eens naar Anno gaan kijken, ik hoor van meer mensen dat het een goede game is.
Nintendo SWITCH! FTW
Klopt, hetzelfde geldt voor Civilization Revolution op de PS3. Die is ook minder diepgaand dan de PC versie. Maar dat is juist ideaal voor mensen zoals ik, die geen tijd (en zin) hebben voor een spel dat 10 uur duurt. Op de PS3 ben ik met Civ Rev in een uur of 3 klaar, maximaal. Ben ook zeer benieuwd naar de Wii-versie van Anno. Heb hem gisteren besteld bij de ING, met rentepunten.SOCO_cola schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:10:
[...]
is het ook, vind de style ook leuk, die cell shaded style. enige negatieve wat ik van Anno heb gehoord is dat het vergeleken met de PC versie niet heel erg diepgaand is
In de eerste instantie wilde ze 'm opsturen, maar hij mocht toch geruild worden (jippie, het mag ...).
Alleen hebben ze die Nyko niet meer, en kreeg ik er eentje van Big Ben.
Al die chargers van tegenwoordig laden op via de USB-port, terwijl ik die (via connect24) juist bewust uit heb staan ivm de USB schijf die eraan hangt.
Mag ik daar weer een oplossing voor verzinnen
En de WiiMote is ook vervormd, dus die gaat niet goed dicht.
Modern Warfare 1 naar de Wii. eind november, wordt ontwikkeld door TreyArch
wat ik dan denk, engine van World at War met Modern Warfare style erover heen??
mag hopen van niet...
Nintendo SWITCH! FTW
Verwijderd
Dus werkt dat ding nu op iedereen, of een aantal random players ?
Heb er nu een kleine twee uur mee doorgebracht en ik vind het een briljant spel. Grafisch oogt het lekker en zacht, geen jaggies te zien. Speltechnisch zit het goed doordacht in elkaar. De besturing met Wiimote en (optioneel) Nunchuck werkt prima. Via de (op drie niveau's instelbare) speltips wordt je stap voor stap ingewijd in de wereld van Anno en hoe het allemaal werkt. De waardering 8 op IGN is het absoluut waard!
Als je op het moment dat het POW blok afgaat je "stuur omhoog trekt" maak je een klein sprongetje waardoor je de knal kan "ontwijken".Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:13:
Vraagje over dat Powerblock bij Mario Kart Wii...
Verder is er uiteraard een apart Mario Kart Topic met veel nuttige informatie.
Maar heet het in NL nou "Anno - Create a New World" of "Dawn of Discovery"?BamSlam_ schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:21:
Gisteren lag Anno in de brievenbus
..... De waardering 8 op IGN is het absoluut waard!
Je bedoeld pow? Gewoon vlak voor dat pow wordt geactiveerd (ergens bij het aftellen bij 2 of 1) een ruk aan je stuur geven, dan draai je maar 1x rond en kun je doorrijden.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:13:
Vraagje over dat Powerblock bij Mario Kart Wii ... werkt dat nu op iedereen, of bijna iedereen ... ik zie zo vaak mensen (en die hebben geen item gebruikt) doorrijden ... gister erg vaak die gast die voor me reed ... nummer 1 ... won altijd ... kan best dat 'ie goed is, maakt me niet uit ... maar als ik "draai" door dat powerblock en hij rijdt gewoon vrolijk verder, ga je toch denken ... gebeurde single player ook erg vaak ... maar die cheaten natuurlijk constant (CPU).
[ Voor 0% gewijzigd door jelmervos op 06-08-2009 08:38 . Reden: Te laat :( ]
Als je op het ogenblik dat de Pow wordt geactiveerd los bent van de grond (tijdens een jump) dan heb je er helemaal geen last van.jelmervos schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:38:
[...]
Je bedoeld pow? Gewoon vlak voor dat pow wordt geactiveerd (ergens bij het aftellen bij 2 of 1) een ruk aan je stuur geven, dan draai je maar 1x rond en kun je doorrijden.
waar had jij hem eigenlijk besteld zag dat ze hem op consolshop niet hadden.. wil hem bestellen voor een neef van mij.BamSlam_ schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:21:
Gisteren lag Anno in de brievenbus
Heb er nu een kleine twee uur mee doorgebracht en ik vind het een briljant spel. Grafisch oogt het lekker en zacht, geen jaggies te zien. Speltechnisch zit het goed doordacht in elkaar. De besturing met Wiimote en (optioneel) Nunchuck werkt prima. Via de (op drie niveau's instelbare) speltips wordt je stap voor stap ingewijd in de wereld van Anno en hoe het allemaal werkt. De waardering 8 op IGN is het absoluut waard!
Nintendo SWITCH! FTW
Dat moet toch best mogelijk zijn met de WiiMote?
CC achtig spel zie ik eerder komen dan een MMORPG helaas, online staat Nintendo nou eenmaal in de kinderschoenen en zijn ze helaas heel beschermend tegenover de gebruikers.AlexR schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:20:
Wordt het niet eens tijd voor een MMORPG op voor de Wii. Verder missen we nog een CC:Red Alert achtig spel. Gaat dat ooit nog eens komen....?
Dat moet toch best mogelijk zijn met de WiiMote?
Was een tijd geleden in dit topic ook nog een MMORPG discussie kwam ook niet zo heel veel uit kwam er op neer dat Nintendo er nog lang niet aan toe is. maar met pokemon ze wel een echter MMORPG franchise in handen hebben
Nintendo SWITCH! FTW
Maar weer verder zoeken naar een oplossing. Tips zijn welkom
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Verwijderd
Tip 1: je spellen legaal kopenrajackar schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:39:
Hmm gister een savemii binnen gekregen maar wii is nog steeds in baksteen modus
Maar weer verder zoeken naar een oplossing. Tips zijn welkom
Tip 2: je wii opsturen naar Nintendo. Je krijgt dan voor ik dacht zo'n 80% van de nieuwprijs een nieuwe toegestuurd
Tip 3: je wii laten repareren door zo'n 'ombouw' toko. Maar dat zal ook niet goedkoop zijn
En mede daarom rijdt het makkelijker met wiimote/nunchuck: wanneer er zo'n powerblock aankomt dan ga je gewoon permanent schudden met de wiimote en dan heb je er ook geen last van en hoef je ook niet te timen (je item raak je wel kwijt). Dat werkt ook natuurlijk door heel de tijd te schudden met je wiiwheel, maar in combinatie met ook nog sturen is dat niet bepaald een succes...Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:13:
Vraagje over dat Powerblock bij Mario Kart Wii ... werkt dat nu op iedereen, of bijna iedereen ... ik zie zo vaak mensen (en die hebben geen item gebruikt) doorrijden ... gister erg vaak die gast die voor me reed ... nummer 1 ... won altijd ... kan best dat 'ie goed is, maakt me niet uit ... maar als ik "draai" door dat powerblock en hij rijdt gewoon vrolijk verder, ga je toch denken ... gebeurde single player ook erg vaak ... maar die cheaten natuurlijk constant (CPU).
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
LOL, het zure is dat ik alle spellen die ik speel ook echt legaal heb liggen. Het rommelen met softmods was meer de nerd in mij die het deed omdat het kanzwelgh schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 09:14:
[...]
Tip 1: je spellen legaal kopen
Tip 2: je wii opsturen naar Nintendo. Je krijgt dan voor ik dacht zo'n 80% van de nieuwprijs een nieuwe toegestuurd
Tip 3: je wii laten repareren door zo'n 'ombouw' toko. Maar dat zal ook niet goedkoop zijn
Mss toch maar opsturen en tegen betaling laten repareren. Het is zonde van het geld maar ik weet wel zeker dat ik nooit meer in de problemen kom door een orgiginele disc in m'n wii te stoppen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dit topic is gesloten.