Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 105 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 77.521 views

Anoniem: 135756

Sméagol schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:08:
[...]

Mjah, 't aanbod is wat beperkt, maar Squaresoft is een specifiek geval. Ze hebben zelf aangegeven dat het niet in hun beleid is hun classics op dit soort services aan te bieden, omdat ze liever retail versies verkopen. Van Final Fantasy zijn natuurlijk zat ports en remakes uitgekomen. Tjah, veel mensen willen ze op virtual console, maar Square blijft hier voorlopig koppig in. Jammer, maar wat doe je er aan. Behalve wachten natuurlijk.
Die beslissing is net zo dom als Secret of Mana 2 niet uitbrengen buiten Japan.
Ze zouden als warme broodjes over de virtual console toonbank gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Anoniem: 135756 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:51:
Nou, het is doorgaans niet mijn bedoeling om mijn frustratie op GoT neer te plempen, omdat het over het algemeen zal resulteren in meer trash, FUD en flame dan inhoud, maar voor deze ene keer... bear with me.

Mijn ingehouden frustratie betreft al enige tijd de Wii VIRTUAL CONSOLE en Squaresoft.

Want waarom.. en ik bedoel Waarom met een hoofdletter stikt het in de virtual console repository van de spellen die er geen drol toe doen en iedereen al lang vergeten is (en ook gerust vergeten mogen worden) en zijn de toppers op een hand te tellen?
En met toppers bedoel ik: Squaresoft. (mijn favoriet).
De vangst: Act Raiser en Secret of Mana.
Goede spellen, zeker... maar waar is de rest?... ik bedoel...geen Final Fantasy ? niks??
Dit was DE kans om Chrono Trigger eindelijk toegankelijk te maken voor het europese publiek, maar nee die komt op de DS en niet op de Virtual Console. Chrono Trigger is fantastisch ! (destijds met een "converter" gespeeld op de SNES)
En dit was ook trouwens DE kans om Secret of Mana 2 (Seiken Densetsu 3) eindelijk buiten Japan beschikbaar te maken (de doodzonde nr1 van Squaresoft om die uiteindelijk niet buiten Japan te releasen)... De vertaling IS er al jaren. (een hack, betaal de hacker!).

Echt, wat een gemiste kansen.
En je kan met een oud pc-tje een TV out , een oude CRT TV en Zsnes bijna hetzelfde effect krijgen.... maar ik had ze graag via Virtual Console gespeeld en ik had er GRAAG voor betaald. (d.w.z. GRAAG aan Squaresoft...Nintendo kan van mij al een tijdje in de stront zakken)

Ok tot zo ver mijn rant.
Over tot de orde van de dag.
Het is juist slim van Square om CT op de DS uit te brengen, zo verdienen ze er meer aan. Over SoM2 ben ik het wel eens met jou maar stel DAt het zou gebeuren dan haalt Nintendo weer dat truukje uit waarbij je 3 euro extra dokt omdat het een Japanse rom is. Als je het echt graag wil spelen softmod dan je Wii en knikker de Snes9X port voor de Wii er op. Je zal geen verschil merken met de VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 04:51
Ik heb een vraagje waar ik tot nu toe nergens een antwood op heb kunnen vinden.
Ik heb een wii stuurtje en heb de controller hier ingeplaats. nu start ik het racespel op (cars) maar als het spel start staat er op het scherm dat ik de Nunchuk aan moet sluiten. Dit gaat niet als de controller in het stuurtje is geplaats. Hierdoor kan het spel niet gestart worden.

Met andere woorden, hoe is het mogenlijk om een racespel te starten zonder het aansluiten van de Nunchuk.

Hopelijk is het simpel en zie ik iets over het hoofd :P

Hoop dat het duidelijk is en alvast bedankt voor een antwoord !

EDIT, gevonden - eerst chucky aansluiten en dan naar opties voor type spelbesturing :)

[ Voor 26% gewijzigd door dubbeltop op 29-08-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-07 22:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Even een vraagje tussendoor:

Als ik de Wii motion+ aansluit, heeft dat gevolgen voor de spellen die het niet ondersteunen?? Of kan ik het gewoon laten zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:29
Die kan je gewoon laten zitten, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter
Nieuwe boxarts doorgestuurd, zodra ze geupload zijn kan het volgende deeltje open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:02
Steffy schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:58:
Ik heb begrepen dat Cursed Mountain al uit is? Ik heb te weinig tijd om de stad in te gaan en de data die ik op internet vind geven aan dat het al uit zou moeten zijn. Wie kan daar met zekerheid over vertellen want dat leek me nou een toffe game die ik niet graag download maar echt in mijn collectie wil hebben.
Ik kom overal 4 sept tegen. Nog even wachten denk ik...

Het enige wat ik me afvraag is wat de prijs gaat worden, aangezien hij bij amazon UK voor 25 pond als pre-order staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 07:24:
[...]
Het is juist slim van Square om CT op de DS uit te brengen, zo verdienen ze er meer aan. Over SoM2 ben ik het wel eens met jou maar stel DAt het zou gebeuren dan haalt Nintendo weer dat truukje uit waarbij je 3 euro extra dokt omdat het een Japanse rom is. Als je het echt graag wil spelen softmod dan je Wii en knikker de Snes9X port voor de Wii er op. Je zal geen verschil merken met de VC.
Speel al op zsnes.
Maar op gemodde wii is nog leuker wellicht.
thanx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:37
Mijn vraag is of de Motion Plus echt de moeite waar is. Heb net wel wat posts gelezen waar in staat dat het zo is. Ik maak vooral gebruik van Tiger woods 09 en tennis games zoals Virtua Tennis 09. En dat ding moet toch wel echt goed zijn wil ik hem bestellen. Het is ten slotte toch weer 20 euro betalen voor de lichtelijke gebreken die Nintendo te kort is geschoten met de Wii Mote.

EDIT: Ik wil graag voornamelijk weten of de M+ onderscheid maakt in de hardheid waar mee je slaat. Bij Tiger Woods 09 bijv gaat de slag veel zachter dan je in werkelijkheid slaat, of bij het putten. Of wat ook nog vaak gebeurt is dat die gewoon helemaal niet slaat en dat is nog wel het meest irritant.

[ Voor 28% gewijzigd door Blueflame_Core op 30-08-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

Kent iemand het spelleke Little King's Story? Ondanks de blijheid en de kleurenpracht vind ik het een leuk en uitdagend spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Anoniem: 135756 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:05:
[...]

Speel al op zsnes.
Maar op gemodde wii is nog leuker wellicht.
thanx voor de tip.
Als je een Classic Controller hebt is de besturing zelfs gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:28
Blueflame_Core schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 23:35:
Mijn vraag is of de Motion Plus echt de moeite waar is. Heb net wel wat posts gelezen waar in staat dat het zo is. Ik maak vooral gebruik van Tiger woods 09 en tennis games zoals Virtua Tennis 09. En dat ding moet toch wel echt goed zijn wil ik hem bestellen. Het is ten slotte toch weer 20 euro betalen voor de lichtelijke gebreken die Nintendo te kort is geschoten met de Wii Mote.

EDIT: Ik wil graag voornamelijk weten of de M+ onderscheid maakt in de hardheid waar mee je slaat. Bij Tiger Woods 09 bijv gaat de slag veel zachter dan je in werkelijkheid slaat, of bij het putten. Of wat ook nog vaak gebeurt is dat die gewoon helemaal niet slaat en dat is nog wel het meest irritant.
Ik speel in het echie golf en in tiger woods is het fenominaal. Swingen=swingen zoals in het echt period. Wel op stand realistisch zetten anders heeft het weinig zin. Kopen en spelen dus

En je swingsnelheid wordt natuurlijk opgepikt. Vooral putten is hierdoor een verademing.

[ Voor 4% gewijzigd door sjekneck op 31-08-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 117508 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 05:13:
Kent iemand het spelleke Little King's Story? Ondanks de blijheid en de kleurenpracht vind ik het een leuk en uitdagend spel :)
Hier een review van het spel http://wii.nintendolife.c...04/little_kings_story_wii (9/10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:27

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.