Toon posts:

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 105 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 77.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

rajackar schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 08:42:
LOL met play.com ja. Mooie prijzen daar zo nu en dan maar ik wacht ook nog op The Conduit. Die zou inmiddels bijna twee weken geleden verstuurd zijn.
Ik zie een trend :+

* Zeror koopt zijn (wii-) games gewoon in de winkel waarbij je eerst een doosje naar de kassa moet brengen. Dan kan ie ook controleren of er krassen opzitten en daarna direkt mee naar huis nemen en spelen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij mij wisselt het. Ik koop vaak bij Media Markt, omdat je daar altijd een doosje krijgt dat nog in het cellofaan zit. Ik vind het zelf irritant als er stickertjes of andere sporen van de winkel op het boekje of het doosje zitten.
Voor spellen waar ik wel op wil wachten maak ik gebruik van Amazon UK of The Hut en soms eBay.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Canaria schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 10:14:
Bij mij wisselt het. Ik koop vaak bij Media Markt, omdat je daar altijd een doosje krijgt dat nog in het cellofaan zit. Ik vind het zelf irritant als er stickertjes of andere sporen van de winkel op het boekje of het doosje zitten.
Voor spellen waar ik wel op wil wachten maak ik gebruik van Amazon UK of The Hut en soms eBay.
Als ik bij een winkel vraag of ik een exemplaar in plastic kan hebben, dan krijg ik die ook wel mits op voorraad.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Ik heb Wii Sports Resort al: echt geweldig. Veel leuker dan Wii Sport. Gaat een toppertje worden op feestjes bij mij thuis, haha.

Wii Motion Plus is echt een verbetering. Zo is er nu bv zwaardvechten; beetje te vergelijken met boxen.
Alleen stond je met boxen bij WiiSp maar een beetje in de lucht te maaien hopend dat het over kwam, bij zwaardvechten met de M+ is het echt "wat je doet". Dus als ik van rechtboven naar linksonder zwaai wordt dat op het scherm ook uitgevoerd. Top! Kan niet wachten op bv een Star Wars of de nieuwe Zelda met Wii M+.
Verder erg leuke andere spelletjes in Resort; basketbal, tafeltennis, boogschieten enz; het leuke is trouwens dat de meeste sporten ook nog eens verschillende spelvormen hebbben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

@ AlexR: Dat boxen snap ik idd nog steeds de ballen van met de standaard Wiimote en nunchaku. Merk je bij de M+ daarbij al verbetering of is het inherent aan het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Wilf schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:09:
@ AlexR: Dat boxen snap ik idd nog steeds de ballen van met de standaard Wiimote en nunchaku. Merk je bij de M+ daarbij al verbetering of is het inherent aan het spel?
Niet geprobeerd, maar dat is inherent aan het spel (volgens mij). Boxen zal er, ook met de M+ erin dus ook niet beter worden. Al zal je Wii Sports zelden (misschien alleen voor tennis) meer spelen als je Resort hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 12:01
Ik ben echt superbenieuwd naar Red Steel 2, als ze daar goed gebruik maken van WM+ dan wordt dat volgens mij echt een vet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AlexR schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:26:
[...]

Niet geprobeerd, maar dat is inherent aan het spel (volgens mij). Boxen zal er, ook met de M+ erin dus ook niet beter worden. Al zal je Wii Sports zelden (misschien alleen voor tennis) meer spelen als je Resort hebt.
Klopt. Het inherent aan het design van de wii. Álle code zit in het spel, en daarom kunnen bijv. controller en netwerk features van bestaande software amper tot niet geupgrade worden.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neonl1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-04 16:36
AlexR schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 10:32:
Ik heb Wii Sports Resort al: echt geweldig. Veel leuker dan Wii Sport. Gaat een toppertje worden op feestjes bij mij thuis, haha.
Waar heb je Wii Sports Resort al kunnen vinden?

[ Voor 75% gewijzigd door Neonl1 op 21-07-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
IK heb net toch maar betaald. Was toch benieuwd naar die boxjes.
TNT brengt idd die 12,50 in rekening als inklaringskosten, de ratten.
Weg deal, maar ik heb de game nu dus wel!
Ga hem nu meteen spelen :D

Maar play.com gaat hem niet snel meer worden zo. Toch jammer, was er altijd heel blij mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Deddiekoel op 21-07-2009 12:34 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Neonl1 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:40:
[...]

Waar heb je Wii Sports Resort al kunnen vinden?
Waarschijnlijk via de minder legale weg

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Hij lag hier bij de Dixons ook al in een grote kartonnen reclamezuil, inclusief de M+ en andere accessiores.

edit:
Gezien de releasedatum zal het wel een lege verpakking geweest zijn, niet goed genoeg gekeken gister :X

[ Voor 36% gewijzigd door Wilf op 21-07-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Heeft het veel zin om gelijk twee wii motion+ addons te kopen? Kan je met sports resort veel met twee spelers doen?

Heb de wii nu dus ook een tijdje, en zowel ik als me vriendin vinden het erg leuk. Vooral mario kart is favoriet bij m'n vriendin. Ik zelf speel alles een beetje door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Deddiekoel schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:32:
IK heb net toch maar betaald. Was toch benieuwd naar die boxjes.
TNT brengt idd die 12,50 in rekening als inklaringskosten, de ratten.
Weg deal, maar ik heb de game nu dus wel!
Ga hem nu meteen spelen :D

Maar play.com gaat hem niet snel meer worden zo. Toch jammer, was er altijd heel blij mee.
Boxjes? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:23
ajampaniki schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:44:
Heeft het veel zin om gelijk twee wii motion+ addons te kopen? Kan je met sports resort veel met twee spelers doen?

Heb de wii nu dus ook een tijdje, en zowel ik als me vriendin vinden het erg leuk. Vooral mario kart is favoriet bij m'n vriendin. Ik zelf speel alles een beetje door elkaar.
Ja vrijwel alles kun je samen spelen. Maar hoe goed resort ook zal zijn liggen er ook 2 andere M+ titels (tiger woods en grand slam tennis) die ook goed zijn, dan heb je een extra game en gelijk nog een M+ erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
ajampaniki schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:44:

Ja, zoals sjekneck hierboven ook al zei; 99% is met 2 (of meer) spelers te spelen. En dat maakt het spel uiteraard weer zo onwijs leuk! Wii Sports is was ook het leukste om met meerdere mensen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Ik denk dat ajampaniki meer bedoelt te vragen: in hoeverre heb je 2 WM+ enabled controllers nodig om Sports Resort te spelen? Natuurlijk, voor tegen elkaar zwaardvechten heb je het wel nodig. En ook voor tafeltennis om tegen elkaar te kunnen spelen. Maar voor boogschieten, frisbee'en, bowling en golf bv. kun je ook met één WM+ controller samen spelen, Waarbij je de controller telkens doorgeeft...

Dus de vraag is meer: HOEVEEL games/onderdelen hebben echt minimaal 2 WM+ controllers nodig om gelijktijdig tegen elkaar te kunnen spelen?
sjekneck schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:41:
Ja vrijwel alles kun je samen spelen. Maar hoe goed resort ook zal zijn liggen er ook 2 andere M+ titels (tiger woods en grand slam tennis) die ook goed zijn, dan heb je een extra game en gelijk nog een M+ erbij.
Dat maakt zeker in het geval van Tiger Woods 10 geen drol uit, omdat die in 2 versies: met WM+ en zonder WM+ verkocht wordt, waarbij het prijsverschil tussen die 2 uitvoeringen precies de prijs van een losse WM+ controller is.... ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Haay op 22-07-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
mijn wii sport resort en 2e motion+ is vandaag verstuurd via 12game.com vanavond spelen:D

voor wie nog wil heb the conduit nog liggen special edition als iemand interesse heeft laat even een pm achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
jorisw86 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:10:
mijn wii sport resort en 2e motion+ is vandaag verstuurd via 12game.com vanavond spelen:D
Veel plezier alvast. Ik vrees voor mijn bestelling bij Bol.com dat ik toch echt tot vrijdag zal moeten wachten. Bol lijkt mij niet een webwinkel te zijn die eerder uitlevert dan de officiële release-datum... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Haay schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:40:

Dat maakt zeker in het geval van Tiger Woods 10 geen drol uit, omdat die in 2 versies: met WM+ en zonder WM+ verkocht wordt, waarbij het prijsverschil tussen die 2 uitvoeringen precies de prijs van een losse WM+ controller is.... ;)
Waar kan ik motionplus voor 10 euro kopen dan? (49,99 vs 59,99) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

sjekneck schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:47:
[...]

Volgens mij nergens die dingen kosten 19.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Haay schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:15:
[...]

Veel plezier alvast. Ik vrees voor mijn bestelling bij Bol.com dat ik toch echt tot vrijdag zal moeten wachten. Bol lijkt mij niet een webwinkel te zijn die eerder uitlevert dan de officiële release-datum... :'(
Net bij Bol.com een Motion Plus ding besteld met WiiSports Resort.

Status staat op Wordt Verwerkt (logisch, 5 minuten geleden pas besteld). Wel staat er bij dat als er voor 21:00 besteld was, het ding de volgende dag in huis zou (kunnen) zijn.

Ik ga er dus nog altijd van uit dat ie er morgen is, anders hoop ik vrijdag. Hij is voor mijn dochtertje en die gaat de komende 2 weken uit logeren en neemt haar Wii mee. Liefst natuurlijk met dat ding zodat ze wat andere spelletjes kan proberen en dan mag ze er eentje uitkiezen waar de 2e M+ voor haar 2e controller bij besteld gaat worden.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
sjekneck schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:47:
Ja, je hebt gelijk. Zeker ergens verkeerd gekeken. Maar ja, dan betaal je nog steeds 40 euro voor Tiger Woods 10 en is dat alleen zinvol als je die game toch al graag wilde hebben. :)

Ik koop nog wel een losse WM+ voor 20 euro. Heb nog 16 euro aan freebees, dus kost het me slechts 4 euro bijbetalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb Wii Sports resort binnen (bij de Free Record Shop gekocht) erg leuk spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jorisw86 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:10:

voor wie nog wil heb the conduit nog liggen special edition als iemand interesse heeft laat even een pm achter.
Mijne is ook verstuurd maar ik verwacht hem pas morgen... Vanavond zou wel top zijn.

Ik heb ondertussen 2 missies van The Conduit gespeeld en ben niet echt impressed. Game speelt erg goed en ziet er goed uit. Maar het bewijst andermaal dat gameplay belangrijker is dan graphics. Het is allemaal net wat te simplistisch, maar wellicht komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Haay schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:40:
Dus de vraag is meer: HOEVEEL games/onderdelen hebben echt minimaal 2 WM+ controllers nodig om gelijktijdig tegen elkaar te kunnen spelen?
Allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Niet allen, ik heb toenet een vliegspel gedaan die voor 1 speler was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. maar hij vroeg voor gelijktijdig tegen elkaar oftewel 2 spelers. En dan heb je idd een WiiMote+ per speler nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Iemand die weet waar je in Wii Sports Resort kunt zien welke stamps je verzamelt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:05:
Ja. maar hij vroeg voor gelijktijdig tegen elkaar oftewel 2 spelers. En dan heb je idd een WiiMote+ per speler nodig.
Maar dat is niet precies wat ik vroeg. Natuurlijk heb je allebei een WiiMote+ nodig als je tegen elkaar gaat zwaardvechten. Of tegen elkaar tafeltennissen. Nogal logisch natuurlijk!

Wat ik precies wilde vragen is: bij hoeveel onderdelen kun je gelijktijdig met elkaar of tegen elkaar spelen, en bij hoeveel onderdelen moet je bij multiplayer om de beurt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Laatst online: 18:55
Vandaag Wii Sports Resort bij Free Record Shop gehaald, krijg je er nog een Wii Sports Resort strandlaken bij ook :)

WM+ bevalt goed, de bewegingen worden realistisch overgenomen in de spellen, vooral bij zwaardvechten en vliegen werkt het uitstekend. Voor multiplayer heb je dus in somige gevallen 2 WM+'s nodig, moet ik die nog een extra scoren. Ik heb pas een paar uur gespeeld, dus weet niet precies voor welke spellen je er per se 2 nodig hebt voor multiplayer. Kan dus niet zonder itt Tiger Woods10, begreep ik. Daar kan je ook zonder WM+ spelen. Zou fijn geweest zijn als dat ook een optie in WSR was geweest...
Waar kan ik Tiger Woods10 icm WM+ voor 49,95 krijgen?? Ik zag dat hier voorbij komen, maar ik zie die aanbieding nergens zo terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:00:
[...]

Maar dat is niet precies wat ik vroeg. Natuurlijk heb je allebei een WiiMote+ nodig als je tegen elkaar gaat zwaardvechten. Of tegen elkaar tafeltennissen. Nogal logisch natuurlijk!

Wat ik precies wilde vragen is: bij hoeveel onderdelen kun je gelijktijdig met elkaar of tegen elkaar spelen, en bij hoeveel onderdelen moet je bij multiplayer om de beurt spelen?
Kijk eens in het boekje!

Zwaardvechten:
Duel 1-2 spelers (tegelijk)
Speed Slice 1-2 spelers (tegelijk)
Showdown 1 speler.

Wakeboarden: 1-4 spelers; om beurten.

Frisbee Dog/Golf 1-4 spelers; om beurten

Boogschieten: 1-4 spelers; om beurten

Basketbal:
3-point contest: 1-4 spelers; om beurten
3-on-3: 1-2 spelers; tegelijk

Tafeltennis:
Match 1-2 spelers tegelijk
Return challenge 1-4; om beurten

Golf:
Zelfde als Frisbeegolf

Bowlen:
1-4 spelers om beurten

Golfracen:
Slalom Course 1-4 spelers om beurten
VS: 2 spelers tegelijk, geen single player.

Kanovaren
1/2 - 4 tegelijk. (VS minimaal 2 spelers)

Fietsen:
1-2 spelers co-op, 2 spelers VS

Luchtsport:
Skydiving / Island Flyover - single player
Dogfight 2 spelers tegelijk (geen singleplayer)

Lees de volgende keer aub het boekje! ;)

Waar Multiplayer "om beurten" is, kan je in een hot seat modus spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:30:
Lees de volgende keer aub het boekje! ;)
Thanks voor de lijst! Dat is precies wat ik wilde weten :P
En het boekje KAN ik nog niet lezen omdat ik m'n bestelling waarschijnlijk pas op vrijdag binnen krijg met de post.... :'(

Aanvulling:
Woensdagavond heeft Bol.com email gestuurd dat m'n bestelling verzonden is, dus met een beetje geluk (dat iemand thuis is wanneer de postbode aanbelt) heb ik vandaag m'n Sports Resort ook binnen! :9

[ Voor 24% gewijzigd door Haay op 23-07-2009 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
McLovinB schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:10:
Vandaag Wii Sports Resort bij Free Record Shop gehaald, krijg je er nog een Wii Sports Resort strandlaken bij ook :)
Hmm, strandlaken? is dat een actie dan? Ik kan er niks over vinden op de free record shop website.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat strandlaken hoorde (eigenlijk) bij de pre-order actie..

Ik kreeg er geen strandlaken bij, en ik heb 'm gister ook bij de FRS gehaald.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Laatst online: 15-09 10:41
Ik heb wii sports resort gister ook bij de FRS(eindhoven) gehaald, ook met gratis badlaken;) ik heb hem vanochtend uitgeprobeerd, en ik heb al door dat ik heel wat uurtjes kwijt ga zijn in de nieuwe, en oude sporten:D

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb wat meer tijd in The Conduit zitten en de game is al een stuk vermakelijker. Wapens vind ik leuk maar is mis nog steeds wel wat diepgang.
Binnenkort ook maar eens online gaan kijken. Hopelijk komt vandaag Wii Sports Resort binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamer1009 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:27:
Ik heb wii sports resort gister ook bij de FRS(eindhoven) gehaald, ook met gratis badlaken;) ik heb hem vanochtend uitgeprobeerd, en ik heb al door dat ik heel wat uurtjes kwijt ga zijn in de nieuwe, en oude sporten:D
Ik denk dat ze badlakens overhadden van de pre-order actie, en dan geldt natuurlijk op=op. ;) Ach misschien komt het badlaken nog in de sterrenwinkel terecht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
McLovinB schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:10:
Waar kan ik Tiger Woods10 icm WM+ voor 49,95 krijgen?? Ik zag dat hier voorbij komen, maar ik zie die aanbieding nergens zo terug
Bij CDwow is de bundel 50.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jippie, kreeg net een SMSje van DHL dat m'n Wii Sports Resort (voorbesteld bij Wehkamp) is aangekomen bij het DHL servicepunt in ons dorp. Aan het eind van de middag ga ik hem ophalen. Ben blij, had verwacht hem zaterdag pas te ontvangen!

Edit: heb hem inmiddels een half uur gespeeld (rondvliegen, zwaarvechten, frisbee en tafeltennis) en ik vind hem helemaal geweldig! Dat wordt een leuk weekend! :)

Edit 2: zojuist een extra Motion Plus besteld zodat m'n vrouw ook mee kan spelen :P

[ Voor 34% gewijzigd door BamSlam_ op 23-07-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:52
Slasher schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:49:
Iemand die weet waar je in Wii Sports Resort kunt zien welke stamps je verzamelt hebt?
Zelfde vraag, maar volgens mij kan dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:38:
[...]

Ik denk dat ze badlakens overhadden van de pre-order actie, en dan geldt natuurlijk op=op. ;) Ach misschien komt het badlaken nog in de sterrenwinkel terecht :p
Ik heb hem niet gepre-ordered en kreeg wel een badlaken
RetroTycoon schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:10:
[...]

Zelfde vraag, maar volgens mij kan dat niet :?
Tijdens, of in het begin van een game, staat er bovenin een rood logo.. Daar kun je op klikken en kun je zien welke stamps je kan verdienen.. Klik je dan op zo'n "stamp-naam" dan zie je wat het betekent.

[ Voor 35% gewijzigd door Slasher op 23-07-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
Sinds vandaag een vaag probleem met de controllers: de lampjes knipperen maar daarna houdt het op. De controllers werken niet meer. Batterijen vervangen en opnieuw synchroniseren helpen niet. Heeft dit misschien iets te maken met Wii Sports Resort? Daar was een niet nader omschreven bug begreep ik, waarvoor er een firmware update is uitgekomen, vorige week ofzo? Ik heb die update nog niet gedaan, misschien dat dit het probleem is dan? Iemand tips om de Wii remotes weer aan de praat te krijgen? Ik wil best die update doen nu, maar zonder remote kom ik niet verder dan het opstartscherm... Balen, nu kan ik nog niet WSR spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb ook wii sport resort, had het laatste exemplaar bij de FRS en met badlaken :)

Besturing is gelukkig beter dan bij Grand Slam Tennis, en bij veel sporten heb je echt 1 op 1 gevoel, bijv. bij het zwaardvechten. Dat is erg cool. Dit heeft mij iig hoop gegeven voor de motion plus, en dat het echt een toegevoegde waarde is. Nu maar hopen dat nintendo bij elke nieuwe wii de m+ zal bundelen om het echt door te laten breken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

McLovinB schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:40:
Sinds vandaag een vaag probleem met de controllers: de lampjes knipperen maar daarna houdt het op. De controllers werken niet meer. Batterijen vervangen en opnieuw synchroniseren helpen niet. Heeft dit misschien iets te maken met Wii Sports Resort? Daar was een niet nader omschreven bug begreep ik, waarvoor er een firmware update is uitgekomen, vorige week ofzo? Ik heb die update nog niet gedaan, misschien dat dit het probleem is dan? Iemand tips om de Wii remotes weer aan de praat te krijgen? Ik wil best die update doen nu, maar zonder remote kom ik niet verder dan het opstartscherm... Balen, nu kan ik nog niet WSR spelen. :(
Heb je de Wii al van de spanning gehaald? Ik heb ook een keer zoiets gehad en ik heb het toen kunnen oplossen door de Wii even (±30 seconden) van de spanning te halen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:35
Vandaag ook Wii Sports Resort gehaald met een tweede motion plus controller. Eerste indruk is dat het een zeer verslavend en leuk spel is. De bewegingen worden erg nauwkeurig geregistreerd alleen golf is een stuk moeilijker geworden dan bij de originele Wii Sports. Zwaardvechten en boogschieten zijn tot nu toe favorieten. Dogfight waarbij de wiimote het vliegtuig voorstelt is geniaal om tegen elkaar te spelen _/-\o_ Absoluut een topgame die maximaal gebruikt maakt van de capaciteiten van de wiimote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Vandaag ook m'n bestelde Wii Sports Resort ontvangen. Heb door omstandigheden (grmbl, grmbl :/ ) nog niet zo veel kunnen spelen, maar dat komt nog wel. Het zwaardvechten voelt erg goed. Heb daarnaast alleen nog even kunnen frisbee gooien. Is nog best lastig, om een ballon te raken! :P Ga zo nog ff spelen... ;)

Overigens werkt helaas de WM+ niet samen met m'n Nyko Wand controllers, maar dat moet volgens de Nyko website met een firmware update verholpen kunnen worden. Vraag me alleen af hoe ze dat willen doen... Mij vragen de 2 controllers naar Nyko in de VS op te sturen? Lekker dan! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
MetroidPrime schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:54:
[...]

Heb je de Wii al van de spanning gehaald? Ik heb ook een keer zoiets gehad en ik heb het toen kunnen oplossen door de Wii even (±30 seconden) van de spanning te halen.
Thanks! Dat werkt inderdaad. Daarna moest ik ze dan weer synchroniseren, maar ze doen 't weer. Vreemd :? Gelijk maar even die firmware ge-update, je weet nooit waar 't goed voor is ;) . En weer WSR gespeeld. Tafeltennis is echt goed! Ik zit al bijna aan de 1000 punten, redelijk verslavend. Effect meegeven gaat bijna precies zoals in 't echt. Hadden ze ook bij tennis in deze versie moeten doen. Er zijn overigens wel tennisbanen op het eiland; als je daar overheen vliegt met het vliegtuig staat er dat je niet kunt tennissen omdat de ballen kwijt zijn ofzoiets :) Maar er is genoeg te doen met al die nieuwe sporten, alleen het fietsen vind ik wat minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Haay schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:36:
Overigens werkt helaas de WM+ niet samen met m'n Nyko Wand controllers, maar dat moet volgens de Nyko website met een firmware update verholpen kunnen worden. Vraag me alleen af hoe ze dat willen doen... Mij vragen de 2 controllers naar Nyko in de VS op te sturen? Lekker dan! :X
Of Nyko neemt een bedrijf in Nederland in de arm om dit voor ze af te handelen. Overigens schijnt het om een beperkt aantal Wands te gaan, getuige de FAQ van Nyko:
Does the Wand work with Nintendo's Wii Motion Plus Accessory?
Yes. However some early shipments of the Wand and Wand Paks feature a firmware that is not compatible with Wii Motion Plus. If you are having issues getting Wii Motion Plus to work with your Wand, please contact Customer Support at 1.888.444.6956 to have your Wand firmware updated by Nyko at no cost to you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:54:
[...]

Ik heb hem niet gepre-ordered en kreeg wel een badlaken
Ik zei toch dat ze badlakens over hadden? :p

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
sports resort is echt vet.

vooral dat zwaardvechten en bowle met 100 pins:D

mote reageert eg 100x beter met die motion plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen problemen met het registreren van het spel voor sterren? Bij mij blijf ik steeds op de registratiepagina terugkomen (zonder foutmelding of dat er ook maar 1 ster toegevoegd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Misschien handig als waarschuwing:
Ik heb op mijn wii aardig zitten rommelen met die softmods maar met mijn stomme kop dus de update van de disc van the conduit laten lopen. Nu heb ik een mooie witte brick staan. dwz hij gaat aan maar er is geen beeld meer.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
rajackar schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:13:
Ik heb op mijn wii aardig zitten rommelen met die softmods maar met mijn stomme kop dus de update van de disc van the conduit laten lopen. Nu heb ik een mooie witte brick staan. dwz hij gaat aan maar er is geen beeld meer.
Ach het is ook een mooie boekensteun of onderzetter. Maar je kunt hem ook bewaren voor spare parts of ze als zondanig verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gaat hacken, moet je gewoon even BootMii installeren (als je een boot1 hebt die de sign bug nog heeft) en een NAND backup maken. Daarna kan je gaan hacken wat je wil en na een brick gewoon je NAND restoren. (Natuurlijk moet je voorkomen dat je bootmii deïnstalleert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je een gamcube controller hebt kun je em waarschijnlijk nog wel fixxen met SafeMii

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:08:
Hebben meer mensen problemen met het registreren van het spel voor sterren? Bij mij blijf ik steeds op de registratiepagina terugkomen (zonder foutmelding of dat er ook maar 1 ster toegevoegd is)
Dat zal wel komen doordat WSR vandaag pas officieel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
dat probleem met registreren had ik ook.

gewoon vanmiddag of morgen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

cypher21 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:50:
Als je een gamcube controller hebt kun je em waarschijnlijk nog wel fixxen met SafeMii
TNx voor de tip. Toch maar even een savemii besteld. Wie weet helpt het ;)

Maar het was ook m'n eigen schuld. Ik wist dat er risico in zat maar ik had even geen zin om eerst alles netjes uit te zoeken en bij een vriend van me was het ook goed gegaan. Alleen had ik nog wat meer zitten rommelen dan hij...
Ach, als laatste optie kan ik nog een mod chip inbouwen. Al hou ik daar eigenlijk niet van.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
oh, met GC controller had je SaveMii Free kunnen proberen, als dat niet werkt kon je altijd nog een SaveMii bestellen.

Maar goed, SafeMii is nagenoeg 100% succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Tja, dat kan ook ja. Maar ik wil eigenlijk mijn GC controllers niet slopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
rajackar schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:00:
Tja, dat kan ook ja. Maar ik wil eigenlijk mijn GC controllers niet slopen ;)
Ehm volgens mij is een GC controller goedkoper dan een SafeMii, en meer tweaker-like. O-)

Desnoods koop je een elcheapo GC controller van dealextreme.

[ Voor 14% gewijzigd door DeOS op 24-07-2009 12:31 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
DeOS schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:07:
[...]

Ehm volgens mij is een GC controller goedkoper dan een SafeMii. O-)
my thoughts exactly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

echo poging(stommeactiemaskeren).status
FAIL

Jullie hebben gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb gisteren ook WSR binnen gekregen maar nog niet kunnen spelen.
Begin nu wel heeeeeeel benieuwd te worden. Vind het wel jammer dat niet alle originele Wii Sports (en dan met name Tennis) er niet in zitten.
Maar wellicht kan Tennis unlocked worden? (wishful thinking I know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
De tweede Motion Plus is vanochtend bij ons bezorgd. Dat wordt vanavond fijn tegen mijn vrouw Wii Sports Resort spelen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Deddiekoel schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:30:
Ik heb gisteren ook WSR binnen gekregen maar nog niet kunnen spelen.
Begin nu wel heeeeeeel benieuwd te worden. Vind het wel jammer dat niet alle originele Wii Sports (en dan met name Tennis) er niet in zitten.
Maar wellicht kan Tennis unlocked worden? (wishful thinking I know)
Jammer ook dat ze dat niet via DLC achteraf nog kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zouden een speciale WiiWare versie kunnen uitbrengen die data van de WiiDisc leest en zo Tennis aan het spel toevoegt. Dit doen ze bv ook met een speciale versie van Punch Out!:
http://wiiware.nintendoli...ware/doc_louiss_punch_out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:18:
Ze zouden een speciale WiiWare versie kunnen uitbrengen die data van de WiiDisc leest en zo Tennis aan het spel toevoegt. Dit doen ze bv ook met een speciale versie van Punch Out!:
He, dat is cool! Ik hoop dat ze dan nog eens met Mario Kart DLC zullen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:18:
dat probleem met registreren had ik ook.

gewoon vanmiddag of morgen proberen.
Ik heb 'm eindelijk kunnen registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:44
Dat is gewoon een stand-alone WiiWare game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk :p Ze hebben gewoon de spelbestanden uit het retailspel gepakt en in een WiiWare spel gepropt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Dat is iets wat heel moeilijk zou zijn om voor elkaar te krijgen, omdat Nintendo de firmware totaal niet voor zulk soort dingen gemaakt heeft en de cd compleet je Wii overneemt, als je er een spel instopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

* Zeror heeft nu ook Wii Sport Resort!

En wat is hij leuk. Zat al helemaal mee te bewegen met Wakeboarden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:45:
[...]

Dat is iets wat heel moeilijk zou zijn om voor elkaar te krijgen, omdat Nintendo de firmware totaal niet voor zulk soort dingen gemaakt heeft en de cd compleet je Wii overneemt, als je er een spel instopt.
Technisch gezien is het wél mogelijk. Een wii kanaal kan gegevens vanaf een Wii disc lezen, wanneer dat kanaal de disc weet te decrypten. (Het MarioKart kanaal doet dit bijvoorbeeld als je een race vanuit het kanaal start)

Maar je hebt gelijk: alles wat de Wii toont is geladen door de applicatie die je gestart hebt. Echter is er ook een onderliggend systeem aanwezig: de startlet. Dit systeem beheert de IOSen en start boot0 en boot1.

Als Nintendo een IOS maakt waarmee je vanuit een applicatie een andere applicatie kan decoderen, en ze maken een applicatie die die IOS gebruikt, is het mogelijk. En ja, die IOS is er al.

Want alleen hierdoor is het SD menu van Wii 4.0 mogelijk.

Natuurlijk hadden ze ook gewoon DLC in het spel zélf kunnen bouwen. ;) Want dat is natuurlijk wel gewoon mogelijk. (Zie spellen als Guitar Hero, Rock Band en Animal Crossing - ook ssbb heeft een soort van DLC ingebakken.)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WSR, had idd DLC moeten hebben. Net als online play. En dan elke maand een nieuwe sport oid voor 5eu. Kan dat eiland echt tot leven komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Zo, vandaag een tweede WM+ gescoord. Waren bij de Free Record Shop, Van Leest, Dixons en Game Mania uitverkocht, maar gelukkig had Toys XL ze nog. :)

Wii Sports Resort met z'n 2'en speelt echt VEEL leuker dan in je eentje! Vooral het dog-fight vliegen is echt super! Maar ook tegen elkaar zwaardvechten is echt véééél leuker dan tegen elkaar boxen in Wii Sport. Tactisch gebruik maken van de Block en dan uithalen wanneer de ander uit z'n balans is.... >:)

Voor gezelschap onder invloed van bier (of sterker) lijkt me samen in de kayak roeien echt hilarisch! Op elkaar schelden wanneer iemand verkeerd peddelt... :D Of gewoon in een deuk liggen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
rajackar schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:13:
Iets dergelijks heb ik zeer recent ook gehad, zelfs een ombouwer kreeg er geen leven meer in. Uiteindelijk heb ik hem maar naar Nintendo terug gestuurd. Ik hoorde verhalen dat Nintendo dan 220 euro voor reparatie zou kunnen vragen als ze door hebben dat ik er mee heb gerommeld (als een soort boete). Ik was dan ook blij verrast toen ik een brief kreeg met de melding dat het me 92 euro ging kosten omdat deze buiten garantie was (de Wii was 2,5 jaar oud). Ik heb nu dus een nieuwe Wii (alleen het kastje) met een jaar garantie en kan weer spelen (Wii Sports Resort *O*). Voorlopig geen soft-hacks of modchips voor mij, ik heb mijn lesje geleerd.

Overigens heb ik echt veel uit de kast getrokken om er weer leven in te krijgen, maar als je met de SaveMiiFrii er geen leven meer in kunt krijgen dan zie ik het somber in voor je.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Haay schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:03:
Zo, vandaag een tweede WM+ gescoord. Waren bij de Free Record Shop, Van Leest, Dixons en Game Mania uitverkocht, maar gelukkig had Toys XL ze nog. :)

Wii Sports Resort met z'n 2'en speelt echt VEEL leuker dan in je eentje! Vooral het dog-fight vliegen is echt super! Maar ook tegen elkaar zwaardvechten is echt véééél leuker dan tegen elkaar boxen in Wii Sport. Tactisch gebruik maken van de Block en dan uithalen wanneer de ander uit z'n balans is.... >:)

Voor gezelschap onder invloed van bier (of sterker) lijkt me samen in de kayak roeien echt hilarisch! Op elkaar schelden wanneer iemand verkeerd peddelt... :D Of gewoon in een deuk liggen... :P
Idd ik heb vandaag ook 2x me M+ binnen gekregen en set met Wii Sports Resort en een gewonen M+ Resort is inderdaad vele malen leuker dan sports , zeker omdat de besturing erg goed reageerd nu :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Vandaag kwam m'n broer langs om Wii Sports Resort uit te proberen, hij vindt het ook helemaal te gek.

Heb vandaag voor het eerst boogschieten gedaan, die vind ik heel erg gaaf. Het blijft een uitdaging om het doel zo veel in het midden als mogelijk te raken. Freeflight en dogfight met vliegen blijven ook erg leuk. Van WSR gaan we nog veel lol hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:35:
[...]

Iets dergelijks heb ik zeer recent ook gehad, zelfs een ombouwer kreeg er geen leven meer in. Uiteindelijk heb ik hem maar naar Nintendo terug gestuurd. Ik hoorde verhalen dat Nintendo dan 220 euro voor reparatie zou kunnen vragen als ze door hebben dat ik er mee heb gerommeld (als een soort boete). Ik was dan ook blij verrast toen ik een brief kreeg met de melding dat het me 92 euro ging kosten omdat deze buiten garantie was (de Wii was 2,5 jaar oud). Ik heb nu dus een nieuwe Wii (alleen het kastje) met een jaar garantie en kan weer spelen (Wii Sports Resort *O*). Voorlopig geen soft-hacks of modchips voor mij, ik heb mijn lesje geleerd.

Overigens heb ik echt veel uit de kast getrokken om er weer leven in te krijgen, maar als je met de SaveMiiFrii er geen leven meer in kunt krijgen dan zie ik het somber in voor je.
Als je met je Wii hebt zitten "knutselen" dan kan Nintendo 220 euro vragen voor een de vervanging. Dat is hun goed recht, dat ze dat (vaak) niet doen is hun service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:44
Zonder de soft/hardware hacks zou ik mijn Wii echt nooit meer aanraken. M'n drive doet het sowieso niet meer(kan ik waarschijnlijk wel fixen, maar te lui om dat ding open te maken, wat een gedoe is dat :P ).

Vooral de PSX/N64 emu's vind ik erg interessant. En Japanse Wiiware. Muscle March is echt geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon zorgen dat je preloader er op hebt staan. Kun je in de meeste gevallen nog terug naar je homebrew channel door de start en reset knop tegelijk in te drukken als je je wii wilt opstarten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Laatst online: 20-09 07:59
@Barozza: erg stoer allemaal hoor... ;)

@Deddiekoel: Dat zou het helemaal afmaken ja! Nintendo blijft te huiverig met dat soort dingen, terwijl er nauwelijks iets mis kan gaan :s Is dat eiland dat trouwens ook niet 'het eiland' van Wii Fit?

Dat zwaardvechten in WSR is echt vet, ik kijk wat dat betreft echt uit naar redsteel2. Ben nog niet echt overtuigd door die grafische stijl. Heb het idee dat ze het wat verder kunnen brengen, maar goed. WSR stelt niet teleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 18:03:
[...]

Als je met je Wii hebt zitten "knutselen" dan kan Nintendo 220 euro vragen voor een de vervanging. Dat is hun goed recht, dat ze dat (vaak) niet doen is hun service.
Dat is toch wat ik schreef? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-08 09:15
BarôZZa schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 19:11:
M'n drive doet het sowieso niet meer(kan ik waarschijnlijk wel fixen, maar te lui om dat ding open te maken, wat een gedoe is dat :P ).
Dan gebruik je toch een goeie USB loader en knal je er een externe HDD achter? Mijn Wii heeft een 1TB HDD en dat is eigenlijk wel 2TB aangezien de games op de schijf aanzienlijk kleiner zijn dan de CD's :)
(AMF Bowling is slecht 0,19GB groot op schijf en de grootste game neemt ca. 2,5GB in gebruik). Daarnaast gaat het laden ook nog eens sneller en geen noise meer van de drive _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door -Leon- op 25-07-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Je hebt gelijk. Ik was iets te snel door de bocht met mijn conclusie.

Ik moet er wel bij zeggen dat Nintendo echt een zootje heeft gemaakt van zijn firmware. In ieder VC spel zit bijvoorbeeld een emulator ingebouwd, of het home-menu dat standaard op een cd gebakken zit. Dit maakt een update zoals de NXE bijna compleet onmogelijk, tenzij Nintendo een soort omgeving om bijvoorbeeld de games heen maakt die homemenu's verandert.

Nou hoef ik geen update als de NXE, maar Nintendo had ook gewoon een goed systeem in elkaar kunnen zetten en op die manier minder problemen kunnen tegenkomen.

Patches zijn op deze manier ook erg lastig in spellen. Is het eigenlijk wel mogelijk een patch in te laden in een spel, zonder dan een extra channel aan te maken? Tenzij je natuurlijk patches in de ios ofzo zou implementeren, wat niet handig is (weet ook niet of dat kan).

[ Voor 15% gewijzigd door danielkraak op 25-07-2009 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wel grappig om te zien hoe veel lauwe en negatieve reacties WSR na de E3 teweegbracht en hoeveel enthousiaste reacties het nu oplevert. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 22-09 08:22
WSR is echt cool, gisteravond toevallig bij de FRS gehaald, ze hadden net nieuwe zending binnengehad. Toevallig was t feit dat ik t helemaal vergeten was, ik ging een cadeau zoeken bij de FRS... :D en toen zag ik WSR staan. :)

Anyhow, echt zwaardvechten ben ik de master, heb nu al 1400 met 1 on 1 mii's van dat ding af raggen! :)

Ik moet alleen wel een 2e wii motion + gaan halen. Zijn die erg schaars? Of verschilt het?

Het fietsen vind ik t stomst. En het vliegen, ik vind de besturing niet zo prettig, nou ja dat thrusten, je stoot naar voren en dan haal je je hand weer terug, en dan remt ie weer af. :S

En frisbeeën kan ik alleen in t echt, met WSR gaat t echt niet....

Al met al tot n toe lijkt t een goeie aanwinst. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

danielkraak schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 23:43:
[...]

Je hebt gelijk. Ik was iets te snel door de bocht met mijn conclusie.

Ik moet er wel bij zeggen dat Nintendo echt een zootje heeft gemaakt van zijn firmware. In ieder VC spel zit bijvoorbeeld een emulator ingebouwd, of het home-menu dat standaard op een cd gebakken zit. Dit maakt een update zoals de NXE bijna compleet onmogelijk, tenzij Nintendo een soort omgeving om bijvoorbeeld de games heen maakt die homemenu's verandert.

Nou hoef ik geen update als de NXE, maar Nintendo had ook gewoon een goed systeem in elkaar kunnen zetten en op die manier minder problemen kunnen tegenkomen.

Patches zijn op deze manier ook erg lastig in spellen. Is het eigenlijk wel mogelijk een patch in te laden in een spel, zonder dan een extra channel aan te maken? Tenzij je natuurlijk patches in de ios ofzo zou implementeren, wat niet handig is (weet ook niet of dat kan).
Nintendo heeft altijd vrij goede hardware en spellen gemaakt, maar op het gebied van firmware blijft Nintendo helaas achter. Ik hoop dat Nintendo bij de volgende console inderdaad iets introduceert zoals een onderliggend OS zoals de Xbox 360 en PS3 allebei hebben. Als ik de verhalen van Captain N lees over de ontwikkelaars van de firmware(maar 2 man die aan de firmware werken), dan ben ik bang dat Nintendo niet die kant op zal gaan tenzij ze met een ander bedrijf(bijvoorbeeld Apple) samenwerken om een console uit te brengen.

EDIT: Dit is ook waarom ik alle geruchten over een Wii HD niet geloof. Tenzij de Wii HD de bestaande Wii spellen in een emulator laat draaien, is het volgens mij vrij moeilijk om ze in HD te laten draaien doordat Wii spellen directe toegang tot de hardware hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 26-07-2009 16:15 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vandaag (eindelijk) WSR kunnen spelen.
Moet zeggen dat behoorlijk veel in de game zit. Heb nog niet eens alles kunnen spelen. Heb jde meeste tijd besteed aan het rondvliegen over het eiland. Heb bijna 80 locaties :D
M+ komt er goed tot zijn recht. Heb opeens wel een hoop games om te spelen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik ben helemaal weg van het boogschieten in WSR. Heb dat gisteren voornamelijk gespeeld en ga zo weer verder. Echt verslavend is het! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
MetroidPrime schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:42:
[...]

Nintendo heeft altijd vrij goede hardware en spellen gemaakt, maar op het gebied van firmware blijft Nintendo helaas achter. Ik hoop dat Nintendo bij de volgende console inderdaad iets introduceert zoals een onderliggend OS zoals de Xbox 360 en PS3 allebei hebben. Als ik de verhalen van Captain N lees over de ontwikkelaars van de firmware(maar 2 man die aan de firmware werken), dan ben ik bang dat Nintendo niet die kant op zal gaan tenzij ze met een ander bedrijf(bijvoorbeeld Apple) samenwerken om een console uit te brengen.

EDIT: Dit is ook waarom ik alle geruchten over een Wii HD niet geloof. Tenzij de Wii HD de bestaande Wii spellen in een emulator laat draaien, is het volgens mij vrij moeilijk om ze in HD te laten draaien doordat Wii spellen directe toegang tot de hardware hebben.
En als ze dan in elke IOS een patch die de resolutie naar HD aanpast, of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

MetroidPrime schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:42:
Als ik de verhalen van Captain N lees over de ontwikkelaars van de firmware(maar 2 man die aan de firmware werken), dan ben ik bang dat Nintendo niet die kant op zal gaan tenzij ze met een ander bedrijf(bijvoorbeeld Apple) samenwerken om een console uit te brengen.
Kleine rectificatie: ik ken maar 2 man daar bij Nintendo, waarvan 1 aan de Wii firmware werkt. Maar ik neem aan dat er nog wel meer mensen werken daar. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
SeenD schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:23:
Anyhow, echt zwaardvechten ben ik de master, heb nu al 1400 met 1 on 1 mii's van dat ding af raggen! :)

Ik moet alleen wel een 2e wii motion + gaan halen. Zijn die erg schaars? Of verschilt het?

Het fietsen vind ik t stomst. En het vliegen, ik vind de besturing niet zo prettig, nou ja dat thrusten, je stoot naar voren en dan haal je je hand weer terug, en dan remt ie weer af. :S

En frisbeeën kan ik alleen in t echt, met WSR gaat t echt niet....
Ja, frisbeeën heb ik ook moeite mee, hoewel het al wat beter gaat sinds ik van 'manual' naar 'automatic' mode ben overgeschakeld. Het mist in ieder geval het 'gevoel' dat je hebt wanneer je echt een frisbee in je hand hebt...

Fietsen vindt volgens mij IEDEREEN het minst leuk / minst geslaagde onderdeel. Gewoon saai en zinloos gebruik van de WM+. Had op deze manier in elke willekeurige Wii Sports kloon kunnen zitten!

Volgens mij is het overigens begin komende week goed te doen om een 2e WM+ te scoren. Was in een aantal winkels waar ze zaterdag uitverkocht waren maar allemaal verwachten ze een nieuwe lading begin komende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
Merk je met de WM+ alleen binnen spellen (die het ondersteunen) beter navigatie of ook in het hoofdmenu?
Want van dat gestuiter in het hoofdmenu word ik soms wel erg moe... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat gestuiter in je menu heeft niets met een WM+ van doen, maar met een WiiMote die moeite heeft om je sensorbar goed te zien. In je settings kan je wat stoeien met de helderheid, dat helpt bij mij erg veel. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
pven schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:14:
Dat gestuiter in je menu heeft niets met een WM+ van doen, maar met een WiiMote die moeite heeft om je sensorbar goed te zien. In je settings kan je wat stoeien met de helderheid, dat helpt bij mij erg veel. :Y)
Tnx, maar die helderheid heb ik al op 4/5 staan en dan zijn de 2 stipjes prima, maar blijkbaar ligt het dus aan het menu. In de games gaat het namelijk wel goed. Was benieuwd of het in het menu ook nog beter kon, maar helaas... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:43
Haay schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:40:
[...]
Fietsen vindt volgens mij IEDEREEN het minst leuk / minst geslaagde onderdeel. Gewoon saai en zinloos gebruik van de WM+. Had op deze manier in elke willekeurige Wii Sports kloon kunnen zitten!
Ik ga akkoord dat het het minst de WM+ gebruikt, maar het spel op zich is zeker nog te pruimen voor een gezellige multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
-Leon- schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:07:
[...]

Tnx, maar die helderheid heb ik al op 4/5 staan en dan zijn de 2 stipjes prima, maar blijkbaar ligt het dus aan het menu. In de games gaat het namelijk wel goed. Was benieuwd of het in het menu ook nog beter kon, maar helaas... |:(
Het menu van WSR is overigens ook te gebruiken zonder dat je op je TV richt, gewoon door het cursor-ding te gebruiken. Wat ik overigens niet snap is dat je soms toch op het scherm moet richten om op A of B te klikken (bv zwaardvechten of frisbee), terwijl dat verder helemaal niets toevoegt.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.