Toon posts:

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 105 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 77.596 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:25:
[...]

Ik vindt dat juist een vervelende baan met al dat gras en die nare bochtjes. De Rainbow Road is mijn favoriet, vooral online. Leuke van die baan is ook dat de n00bs er zo afknikkeren en je dus alleen goede racers overhoudt. Vindt het jammer dat van de DS-versie Waluigi's Pinball niet is meegekomen.
Ik ben waarschijnlijk zo'n noob :p, hoewel ik er steeds beter in wordt (deze baan). Het blijft toch een baan waarbij is zo rustig mogelijk rijd, en weinig risico neem. Ik zag net wel een paar filmpjes, en bij dat stuk met die 2 gaten, kun je er beter overheen springen, dan eromheen.

Die nare bochtjes vind ik wel meevallen trouwens :P. Ook Mario Circuit is een favorietje ... jammer overigens dat ze niet gewoon alle GCN banen op de disc gemikt hadden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 19:14
Gisteren even Tiger Woods gespeeld. Niet lang want mijn vriendin vind golf games saai.
Maar M+ is een stuk zichtbaarder in deze game. Tracking is top en blijkbaar heb ik "draw" in mijn slag...
Mijn vriendin sloeg trouwens wel steeds 100% slagen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeftniet hoor, in het begin vond ik RR ook erg vervelend :) Als je de baan eenmaal goed kent en weet waar je kan gassen en waar je turbobochten kan maken dan is het erg leuk.

Die gaten in het begin kan je trouwens met een paddestoel overbruggen. Scheelt ook weer tijd. Met een ster kon het dacht ik ook maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15
Gisteravond ff geprobeerd met het achter me vasthouden van een enkel banaantje of vals-pakje, maar dat werkt dus door de B-knop ingedrukt te houden. Maar, dat gaat dus alleen als je in Automatic mode speelt, want in Manual mode is de B-knop om slide in de bochten te doen... Dus is er ook een manier om in de Manual mode zo'n enkel item defensief achter je te laten hangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ja, de " vuurknop" is dan de vierpuntstoets. dus de knop naar achteren vasthouden ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:00:
Gisteren even Tiger Woods gespeeld. Niet lang want mijn vriendin vind golf games saai.
Maar M+ is een stuk zichtbaarder in deze game. Tracking is top en blijkbaar heb ik "draw" in mijn slag...
....mmm, ook jij draw in je slag ;) Hier ook al...
Succes verder met verkennen van de opties, mini-games en live wedstrijden meespelen (op punten althans) (...kan je ook je eigen speler maken, geheel naar eigen beeld indien gewenst..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:35
Deddiekoel schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:00:
En dat is net als in het echt een slice word flink afgestraft met een flinke afzwaaier van de bal >:) . Als je moeite hebt met 100% slagen moet je de tutorial eens doorlopen en je swing perfectioneren. Je backswing met de knik maakt al een hoop verschil.

Mijn eerste rond op de meest lastige stand speelde ik al 1 onder par wat ik best netjes vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die bij The Conduit problemen hebben vandaag online te joinen?

Edit: Doet weer :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:07:
Meer mensen die bij The Conduit problemen hebben vandaag online te joinen?
Vandaag komt het spel uit.. dus.. ik denk dat je de puntjes zelf in kan vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gisteravond wat meer Tiger gespeeld. Game is erg goed maar ook best moeilijk.Mijn swing heeft een dikke fade (niet draw zoals ik eerder zei) en dat bederft de pret toch enigzins. Heb mijn club getuned maar het mag niet baten.
Wel cool dat ik slecht in de game ben omdat IK slecht ben. Hier moet ik wel wat tijd in steken vrees ik ;-)
M+ rokt hier wel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:15
Deddiekoel schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 08:45:
Gisteravond wat meer Tiger gespeeld. Game is erg goed maar ook best moeilijk.Mijn swing heeft een dikke fade (niet draw zoals ik eerder zei) en dat bederft de pret toch enigzins. Heb mijn club getuned maar het mag niet baten.
Wel cool dat ik slecht in de game ben omdat IK slecht ben. Hier moet ik wel wat tijd in steken vrees is ;-)
M+ rokt hier wel trouwens.
Een aanrader begrijp ik. Het realisme spreekt me in elk geval wel aan. Ik sta zelf wel eens een balletje te slaan op de driving range, dus het lijkt me leuk als dit een beetje lijkt op het echie. En vooral ook het putten, dat was met wii sports een drama.

Ook leuk dat een 2e M+ niet direct nodig is omdat je hotseat kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb al heel goed rondgezocht maar ik kon niets vinden.
Ik heb zojuist Double Dragen (1) voor de VC gedownload, maar als ik em speel blijft het beeld te hele tijd van boven naar beneden door m'n TV 'scrollen'. Wat doe ik hier aan? Ligt dat ook aan die 460dpi ofzo? Verder is het beeld normaal, maar hij staat niet 'vast'..

[edit]
Heb een Phillips Ambilight, met HD functies en hij staat ook in de HD geplugd volgens mij met composiet.

[ Voor 15% gewijzigd door Booth op 11-07-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alle VC games doen het goed over component ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:41:
Niet alle VC games doen het goed over component ;)
Ze doen het prima over component, alleen niet alle TV's kunnen de resoluties van de VC spellen aan over component.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ff de composiet verwisseld met de scart en dat lukte inderdaad :)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierz schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:29:
[...]Een aanrader begrijp ik. Het realisme spreekt me in elk geval wel aan. Ik sta zelf wel eens een balletje te slaan op de driving range, dus het lijkt me leuk als dit een beetje lijkt op het echie. En vooral ook het putten, dat was met wii sports een drama.

Ook leuk dat een 2e M+ niet direct nodig is omdat je hotseat kunt spelen.
....las al ergens dat je een voordeel hebt met dit spel als je al kunt golfen, en enige ervaring opdoet als je het nog niet kan... vond het sterk, maar kan mij er inmiddels wel wat bij voorstellen gezien het realisme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Het putten bij Wii Sports was inderdaad een drama. Je Wii mote registreerde gewoon pas iets als je echt een snel tikje gaf en het is dus vrij lastig om dat gecontroleerd te doen, zodat je ook nog goed kunt putten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:30:
[...]

Vandaag komt het spel uit.. dus.. ik denk dat je de puntjes zelf in kan vullen.
Inderdaad, er zijn nog maar weinig spelers. Ik kwam alleen bij FFA worldwide mensen tegen. Ik moet nog wel wat oefenen kwam ik achter :)

Vandaag heb ik hem binnengekregen, de special edition via Amazon UK. Inclusief verzenden was die € 39,50.

Eerste indruk van de singleplayer is inderdaad een standaard verhaal, maar wel fijne gameplay. Ze hebben de aiming via de wiimote helemaal geperfectioneerd. Het speelt een stuk fijner dan MP3. Wat ik erg relaxt vind is dat je het niveau kan aanpassen tijdens het spelen. Dus echt gewoon even op pauze en de vijanden wat sterker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik ook een Wii via Remia gekregen, kost me wel zo 5500 spaarpunten... Zal eff wat kwijt over mijn spelervaring tot nu toe;

Sindsdien staat de Wii netjes naast me Sharp tv in de woonkamer. Zelf ben ik niet zo Wii gamer, omdat de graphics mij niet boeit en ik te weinig spellen zie die ik echt leuk vind. Had dan ook zelf niet zoveel van verwacht, dacht alleen dat het iets voor me broertje is. Maar moet toch stiekem toegeven dat het ontzettend leuk is om erop te spelen! Heb vandaag Overkill uitgespeeld met mijn broertje en neefje, damn wat is het spel vet! Er wordt constant gescholden in het spel, het woord fuck komt zeker meer dan honderd keer in voor XD Maar het is vooral de actie die zo snel en vet in elkaar zit, dat je gewoon wilt door ga met spelen! Andere spellen die zeker goed in elkaar steekt zijn MadWorld, Mario Kart enzo. Maar van de besturing bij Red Steel en World At War moet ik zelf keihard van huilen... Verder vind ik de kanalen leuk ,maar er zijn gewoon te weinig van. Nintendo kan het zeker uitbreiden met extra functies en mogelijkheden om de Wii nog beter te maken, wat ik erg hoop dat er in de toekomst meer kanalen komt.

En wat die ene component kabel betreft... is het wel waard? Want wij spelen thuis uitsluitend op de 46 inch Sharp (full-hd) in de woonkamer, dus vraag me zelf af of er grote verschil zal zijn tussen de kabels standaard bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:15:
En wat die ene component kabel betreft... is het wel waard? Want wij spelen thuis uitsluitend op de 46 inch Sharp (full-hd) in de woonkamer, dus vraag me zelf af of er grote verschil zal zijn tussen de kabels standaard bij zit.
Ja dat maakt veel verschil! Sowieso al de kleuren die niet meer doorlopen en alles ziet er crisper uit. Het is nog steeds geen full-hd, maar veel games zien er wel echt stukken strakker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjekneck schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:44:
[...]

Ja dat maakt veel verschil! Sowieso al de kleuren die niet meer doorlopen en alles ziet er crisper uit. Het is nog steeds geen full-hd, maar veel games zien er wel echt stukken strakker uit.
Welke merk gebruik jij dan? Die van Nintendo zelf? Ben aan het kijken naar die van Konig zelf voor 12.86 euro. Maakt de component kabel van andere merk eigenlijk wel wat uit? Qua kwaliteit etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Goede en lange review. Het geeft toch echt een goed beeld van hoe the conduit is. Ik probeer hem het meest te vergelijken met Cod: WaW omdat ik die shooter echt heel veel gespeeld heb. Ik ga hem echter nog niet kopen omdat het in de vakantie is, en ik dus geniet van het mooie weer, en ik op dit moment toch geen behoefte heb aan een nieuw spel, dus ik wacht gewoon even tot na de vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:15:
[...]

Goede en lange review. Het geeft toch echt een goed beeld van hoe the conduit is. Ik probeer hem het meest te vergelijken met Cod: WaW omdat ik die shooter echt heel veel gespeeld heb. Ik ga hem echter nog niet kopen omdat het in de vakantie is, en ik dus geniet van het mooie weer, en ik op dit moment toch geen behoefte heb aan een nieuw spel, dus ik wacht gewoon even tot na de vakantie :D
Nou het is op dit moment niet bepaald mooie weer hier in Nederland...

Ik heb een vraagje rond de product registratie van Nintendo Club. Ik heb onlangs nog een tweede Wii Play gekocht, eigenlijk alleen voor de extra Wii mote (heb er nu dus drie in totaal). Het spel zelf geef ik aan me neefje.
Maar toen ik me tweede Wii Play ging registeren geeft het systeem het voglende aan: Je kunt dit spel niet nogmaals registreren. :? Ik heb het spel zelf voor volle prijs in de winkel gekocht, dus lijkt me vreemd dat ik de product niet twee keer mag registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 01:26:
[...]

Welke merk gebruik jij dan? Die van Nintendo zelf? Ben aan het kijken naar die van Konig zelf voor 12.86 euro. Maakt de component kabel van andere merk eigenlijk wel wat uit? Qua kwaliteit etc.?
Ikzelf heb sinds een paar miskopen van andere merken in het verleden maar de beslissing genomen alles maar van het merk zelf te kopen (behalve als het er niet is :P). Voor beeldkwaliteit zou ik zowieso geen risico nemen, het verschil tussen component kabel en de kabel die meegeleverd is is super groot ... ik had 'm de dag nadat we eindelijk ons HD scherm hadden staan aangeschaft, beeld is echt vele malen beter !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 01:26:
[...]

De standaard van Nintendo zelf. Het is belangrijk een goede kabel uit te zoeken, omdat het nog steeds om een analoge kabel gaat. Dunne, niet goed afgeschermde (goedkope) kabels hebben vaak de neiging om een onrustig en soms gestreept beeld te laten zien. Voor 10 euro extra heb je gegarandeerd goed beeld op je tv en dat mag best wat waard zijn imo.

Edit: Ik verkondig niet dat alles buiten nintendo only slecht is ofzo, maar onze gameshop krijgt regelmatig kabels retour die uit test vaak slecht en bij bv playlogic is een beruchte bij ons geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door sjekneck op 13-07-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ik zelf heb deze kabel en die werkt hartstikke goed:

http://www.consoleshop.nl...-component-cable-wii.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:04
Ik heb deze component kabel:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4256

Werkt net zo goed als de duurdere...
Nooit problemen mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:15:
Maar van de besturing bij Red Steel en World At War moet ik zelf keihard van huilen...
Red Steel is idd drama. CoD: WaW ken ik niet maar ik heb gelezen dat deze ook niet optimaal is.
Wil je wel een goed voorbeeld van hoe het kan zijn speel dan Metroid Prime 3 (wel ff wachten totdat de MP trilogie er is, anders mag je mijne overnemen ;-)), MoH: Heroes 2 of The Conduit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb zelf een kabel van Logic 3 via Bol besteld.

http://www.bol.com/nl/p/g...04004004982824/index.html
Prima kwaliteit en heb er geen problemen mee.

Ik speel Ghostbusters tegenwoordig (import) en Transformers ROTF moet zeggen dat het een erg leuk spel is. Alleen het beeld draaien levert de nodige moeite op.

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 13-07-2009 14:22 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:50
Iemand al ervaring met de Nyko WAND controller?

http://www.wiihome.nl/pro...o-wand-controller-wii.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 13:29

FikkieHo

Wokmaster

Geen idee, ik weet wel dat nyko zeer degelijk spul maakt (heb zelf chargestation en kabel). Maar ik weet niet of ik profijt zou hebben aan grotere knoppen.. Dat weet je pas nadat je er zelf mee hebt gespeeld..

[ Voor 8% gewijzigd door FikkieHo op 13-07-2009 15:56 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 15:34
Ziet er heel erg goedkoop en speelgoedachtig uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:55:
Maar ik weet niet of ik profijt zou hebben aan grotere knoppen.. Dat weet je pas nadat je er zelf mee hebt gespeeld..
lol :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Op FOK! staat een review. Ding schijnt even goed te werken en pass through lijkt leuk. Maar het schijnt dat WM+ er niet op werkt. Als dat zo is leid ik er vanaf dat toekomstige uitbreidingen ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 21:11

Rudedadude

Maybe we were born to run

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:43:
[...]

Nou het is op dit moment niet bepaald mooie weer hier in Nederland...

Ik heb een vraagje rond de product registratie van Nintendo Club. Ik heb onlangs nog een tweede Wii Play gekocht, eigenlijk alleen voor de extra Wii mote (heb er nu dus drie in totaal). Het spel zelf geef ik aan me neefje.
Maar toen ik me tweede Wii Play ging registeren geeft het systeem het voglende aan: Je kunt dit spel niet nogmaals registreren. :? Ik heb het spel zelf voor volle prijs in de winkel gekocht, dus lijkt me vreemd dat ik de product niet twee keer mag registeren.
Het is toch echt zo, je kunt een bepaald product maar 1 keer registreren....

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arymniteron
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een Wii op de Samsung SyncMaster T200HD?

De native resolution is 1680x1050, ziet dat er over het algemeen nog redelijk uit met component-verbinding of wordt het beeld dan sterk vervormd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matanos
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
crazycrab schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:37:
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een Wii op de Samsung SyncMaster T200HD?

De native resolution is 1680x1050, ziet dat er over het algemeen nog redelijk uit met component-verbinding of wordt het beeld dan sterk vervormd?
Heb zelf een 2032MW met dezelfde resolutie en dat gaat prima maar ik raad je wel aan een betere kabel te kopen dan de standaard bijgeleverde... vergeet ook je wii niet op 60Hz te zetten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Deddiekoel schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:24:
Op FOK! staat een review. Ding schijnt even goed te werken en pass through lijkt leuk. Maar het schijnt dat WM+ er niet op werkt. Als dat zo is leid ik er vanaf dat toekomstige uitbreidingen ook niet werken.
Hmmm, op zich wel interessant. Ik heb al 2 originele Wiimotes, maar wil er eigenlijk nog wel 2 bij hebben, voor de keren dat je met 3 of 4 personen wil spelen. Mario Kart Wii met z'n 4e bv... :)
Helaas was ik vergeten afgelopen vrijdag bij CD-Wow 2 originele Wiimotes voor 31 euro / stuk (alleen vrijdag was daar 4 euro korting op alles) te bestellen. Maar 2 van deze kloon Wiimotes van Nyko is ook een goed alternatief! Ik zie niet snel games met 4 WM+ tegelijk in één game komen, dus 2 originele Wiimotes met mogelijkheid voor 2 WM+ blokjes, en 2 extra Nyko controllers gaat prima werken denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Haay schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:56:
[...]

Hmmm, op zich wel interessant. Ik heb al 2 originele Wiimotes, maar wil er eigenlijk nog wel 2 bij hebben, voor de keren dat je met 3 of 4 personen wil spelen. Mario Kart Wii met z'n 4e bv... :)
Helaas was ik vergeten afgelopen vrijdag bij CD-Wow 2 originele Wiimotes voor 31 euro / stuk (alleen vrijdag was daar 4 euro korting op alles) te bestellen. Maar 2 van deze kloon Wiimotes van Nyko is ook een goed alternatief! Ik zie niet snel games met 4 WM+ tegelijk in één game komen, dus 2 originele Wiimotes met mogelijkheid voor 2 WM+ blokjes, en 2 extra Nyko controllers gaat prima werken denk ik. :)
Mocht WM+ niet werken dan acht ik de kans ook weer reeel dat Nyko zelf met een WM+ kloon komt...
Zijn er uberhaubt al dingen die gebruik maken van pass thru?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 19:08
Ik kijk de kat nog even uit de boom voor wm+, maar de golf verhalen doen toch mijn interesse laten opleven, in tegenstelling tot de tennis ervaringen. Maar sowieso koop ik niet meer dan 2 controller 'setjes'. 2x mote, nunchcuck en misschien dan wm+ maar dan is het klaar. Mariokart stuurtjes,classic controllers, balanceboards etc. mogen mensen lekker zelf meenemen als ze komen wii.
[/aso mode off] :P

Daarover gesproken, iemand een adresje waar je goedkoop een chuck en een classic controller kan halen? Ik was afgelopen donderdag naar mm utrecht geweest maar daar waren alle cc's op :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 11-10 17:27

Steffy

Ayreonaut

Iemand de japanse Demo van Monster Hunter 3 gespeeld? Met een beetje geluk kan ik het vanavond proberen, ben wel benieuwd maar misschien zijn er hier meer mensen die dat al hebben kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Afgelopen dagen wat meer tijd met Tiger door gebracht. Was tot gisteren behoorlijk gefrustreerd over mijn afwijking. Hierdoor weigerde ik ook slechte scores te accepteren en bleef ik maar resetten.
Maar gisteren toch ergens een betere swing gekregen en ben nu gewoon de holes aan het lopen. Maakt alles een stuk leuker. Scores zijn nog steeds niet top, double bogeys helpen niet, maar ik heb wel al mijn eerste eagle en een put van 17m gescoord (tegelijkertijd). Dat soort momenten zijn wel echt goud want het voelt heel erg als je eigen prestatie. Ook is het verschil met de leiders in het klassement ogenschijnlijk niet zo groot (ze eindigen op -4/-5). Vermaak me dus weer prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:26
Deddiekoel schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:30:
[...]

Mocht WM+ niet werken dan acht ik de kans ook weer reeel dat Nyko zelf met een WM+ kloon komt...
Zijn er uberhaubt al dingen die gebruik maken van pass thru?
Het Perfect Shot geweer werk met de pass thru techniek.
Afbeeldingslocatie: http://www.nyko.com/$assets$/247c5add-b6ed-4f3c-b9af-ec7f3ac3b61d/wii_perfectshot_01.jpg

http://www.nyko.com/produ...detail/?name=Perfect+Shot

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Wat zien die Nyko spullen er beroerd uit man!
Echt heel erg speelgoed achtig.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Balachmar schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:59:
Wat zien die Nyko spullen er beroerd uit man!
Echt heel erg speelgoed achtig.
Volgens mij moet dat tegenwoordig zodat men er geen banken mee gaat beroven oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Deddiekoel schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:30:
[...]

Volgens mij moet dat tegenwoordig zodat men er geen banken mee gaat beroven oid...
Dan heb je aan een 'strapless' wiimote al genoeg, dan ga je zo met de buit de deur uit als je je baseball skills demonstreert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 18:09

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Deddiekoel schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:24:
[...]

Maar het schijnt dat WM+ er niet op werkt. Als dat zo is leid ik er vanaf dat toekomstige uitbreidingen ook niet werken.
Op de site van nyko:

Does the Wand work with Nintendo's Wii Motion Plus Accessory?
Yes. However some early shipments of the Wand and Wand Paks feature a firmware that is not compatible with Wii Motion Plus. If you are having issues getting Wii Motion Plus to work with your Wand, please contact Customer Support to have your Wand firmware updated by Nyko at no cost to you.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:41:
[...]
Yes.
...dan zou je dus een Wii-mote hebben die nauwkeuriger is, en dan nog eens de M+ daar bovenop... toe maar. Dat moet dan wel heel erg goed werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:46:
[...]
...dan zou je dus een Wii-mote hebben die nauwkeuriger is, en dan nog eens de M+ daar bovenop... toe maar. Dat moet dan wel heel erg goed werken ;)
Is die Nyko Wand juist niet minder nauwkeurig dan de originele WiiMote? Ik las in een review dat de controller met IR wat lag vertoont ten opzichte van de Wiimote.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
SithWarrior schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:41:
Op de site van nyko:

Yes. However some early shipments of the Wand and Wand Paks feature a firmware that is not compatible with Wii Motion Plus. If you are having issues getting Wii Motion Plus to work with your Wand, please contact Customer Support to have your Wand firmware updated by Nyko at no cost to you.
Oh, dat is helemaal super! Heb gisteren 2 Nyko Wand controllers besteld. Wanneer volgende week Wii Sports Resort aankomt met de WM+ erbij zal ik meteen ff testen of die Nyko Wand controllers daar ook mee werken. :)
MetroidPrime schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:23:
Is die Nyko Wand juist niet minder nauwkeurig dan de originele WiiMote? Ik las in een review dat de controller met IR wat lag vertoont ten opzichte van de Wiimote.
In de review van die Nyko Wand op Fok! Games waren ze juist erg positief, en vonden ze het geluid uit het speakertje op de Nyko Wand zelfs beter dan die van de originele Wii-Mote...

[ Voor 28% gewijzigd door Haay op 15-07-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:05

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:43:
Als je contact opneemt met de helpdesk dan zijn ze altijd erg coulant om dat soort dingen op te lossen.
Ik heb het zelf ooit met bongo's gehad, daar kon je er maar max. 2 van registreren maar ik heb er 4..
Kaarten ingescanned en heb ze er gewoon bijgekregen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Ik zag vanochtend dat er een update was, iemand een idee wat deze update in hield?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Balachmar schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:59:
Ik zag vanochtend dat er een update was, iemand een idee wat deze update in hield?
Bugfix dus ivm. Wii Sports Resort. Maar ja, die komt volgende week pas uit, dus van die bug zullen nog niet veel mensen hier last hebben.

Zag overigens laatst een interessant artikeltje waarin de 5 mogelijke manieren om Mario Kart Wii te besturen werden vergeleken. Geïnteresseerden kunnen het hier lezen. Wel grappig dat Wii-mote + Nunchuck overall gezien het beste scoort. Heb tot nu toe altijd met Wii-wheel gespeeld, maar zal die optie ook eens uitproberen. Kijken of die me bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 11:22
Haay schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:05:
Wel grappig dat Wii-mote + Nunchuck overall gezien het beste scoort. Heb tot nu toe altijd met Wii-wheel gespeeld, maar zal die optie ook eens uitproberen. Kijken of die me bevalt.
Dat je daarmee zo een paar seconden wint op bijvoorbeeld time trial was al langer bekend (zie ook het Mario Kart topic), maar ik vind dat zo ontzettend afdoen aan de 'race-ervaring' dat ik er eigenlijk niet aan wil beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Gaat ook om de fun he; met een Wii-wheel rijden is gewoon leuk ;).

Gisteren heb ik voor het eerst mijn M+ uitgeprobeerd, Tiger Woods was binnen gekomen. Dat werkt best goed zeg! Had veel meer gevoel alsof ik invloed had. Frustratie was ook wel groter maar het is wel erg leuke game ;).

Dan blinkt de Wii ineens weer uit ten opzichte van bijvoorbeeld PS3. Graphics van Tiger Woods sucken maar gameplay is veeeeeel beter/leuker dan al moet je met een traditionele controller spelen :).

* McVirusS weer eens blij met z'n Wii, misschien dat ik 'm nu weer iets vaker ga gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:05:
[...]

Bugfix dus ivm. Wii Sports Resort. Maar ja, die komt volgende week pas uit, dus van die bug zullen nog niet veel mensen hier last hebben.

Zag overigens laatst een interessant artikeltje waarin de 5 mogelijke manieren om Mario Kart Wii te besturen werden vergeleken. Geïnteresseerden kunnen het hier lezen. Wel grappig dat Wii-mote + Nunchuck overall gezien het beste scoort. Heb tot nu toe altijd met Wii-wheel gespeeld, maar zal die optie ook eens uitproberen. Kijken of die me bevalt.
Ik blijf zelf van mening dat de GameCube controller de beste is. Als je met WiiMote+Nunchuck speelt, speel je eigenlijk met 2 controllers wat ik erg lastig vind in een racegame.

De Classic Controller is minder door de plaatsing van de analoge sticks, alleen het Wii Wheel is wel leuk maar in 100CC of hoger moet je echt een uitgebreide controller gebruiken.

Toch moet ik zeggen dat het een leuk artiekel is :P
Mario is setting a very bad example for the children by not wearing a helmet while riding on a motorcycle. You'd think all those smash attacks to the head would've knocked some sense into him.
Echt super!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:37:
Ik blijf zelf van mening dat de GameCube controller de beste is. Als je met WiiMote+Nunchuck speelt, speel je eigenlijk met 2 controllers wat ik erg lastig vind in een racegame.

De Classic Controller is minder door de plaatsing van de analoge sticks, alleen het Wii Wheel is wel leuk maar in 100CC of hoger moet je echt een uitgebreide controller gebruiken.
Heb zelf geen GameCube controller, dus die kan ik niet vergelijken. Heb wel een Classic Controller, maar die heb ik alleen gekocht voor Virtual-Console games die niet met alleen Wii-mote speelbaar zijn. Heb juist de Wii destijds gekocht omdat ik het Wii-mote controller idee zo heerlijk anders vind dan de traditionele bulky controller zoals gebruikt bij XBOX, Playstation en voorgaande consoles!

Overigens heb ik gisteravond om uit te proberen eens MK-Wii gespeeld met Wii-mote + Nunchuck. Het werkt wel, maar toch heb ik met een Wii-wheel stuurtje veel meer subtiele controle over het bochtenwerk dan als ik met m'n linkerduim op de Nunchuck het pookje moet bedienen. Met dat pookje is de bewegingsafstand tussen links-midden-rechts veel korter dan wat je met het stuur kunt doen. Is mijn gevoel in ieder geval...
Met het Wii-Wheel heb ik in de 100cc Grand Prix weinig problemen om gouden bekers te winnen. Misschien dat ik wel verschil merk voor de 150cc ... (M'n zoontje heeft recentelijk per ongeluk mijn MK-Wii profiel gedelete, dus moest ik weer opnieuw beginnen met alles unlocken... 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik ben tegen een bug aangelopen met Guitar Hero - World Tour, als ik een SD kaart groter dan 2GB gebruik dan kan ik daar niet naar schrijven en van lezen.. ben ik de enige of hebben meer mensen dit al gemerkt ?

Heb een mail gestuurd naar EA support en krijg gewoon de melding dat ze geen sd kaarten ondersteunen omdat dat 'hardware' is.. ? Nintendo geeft aan dat het niet aan de Wii (lees hun 'hardware') ligt en legt het probleem bij de 'software' fabrikant...

Beetje lame om problemen naar elkaar toe te wijzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
DukeBox schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:45:
Ik ben tegen een bug aangelopen met Guitar Hero - World Tour, als ik een SD kaart groter dan 2GB gebruik dan kan ik daar niet naar schrijven en van lezen.. ben ik de enige of hebben meer mensen dit al gemerkt ?

Heb een mail gestuurd naar EA support en krijg gewoon de melding dat ze geen sd kaarten ondersteunen omdat dat 'hardware' is.. ? Nintendo geeft aan dat het niet aan de Wii (lees hun 'hardware') ligt en legt het probleem bij de 'software' fabrikant...

Beetje lame om problemen naar elkaar toe te wijzen..
Zover mij bekend ondersteund de Wii met firmware 4.0 en hoger SDHC kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:27
Dat ligt aan de architectuur van de Wii.

Erg interessant om te lezen is dit: Why the Wii will never get any better.

Oudere spellen kunnen hierdoor nooit gebruik maken van nieuwere features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het probleem komt inderdaad door de software. Het Wii Menu van 4.0 en nieuwer kan SDHC aan. Nieuwe games die de IOS-en uit het Wii Menu 4.0 gebruiken én SD gebruiken zullen SDHC aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Oftewel, wil ik mijn additionele gekochte nummers kunnen blijven gebruiken moet ik ze op de interne flash zetten (wat niet past) of continue SD kaartjes swappen.. jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
DukeBox schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:00:
Oftewel, wil ik mijn additionele gekochte nummers kunnen blijven gebruiken moet ik ze op de interne flash zetten (wat niet past) of continue SD kaartjes swappen.. jammer..
En waarom is een 2GB SD kaartje niet voldoende voor je Wii? Volgens mij moet je erg gek doen om die vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 15:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Volgende week zaterdag kan ik dan Wii Sport Resort ophalen. Vriend van mij, die werkend is bij E-plaza, legt hem voor me apart samen met een extra Motion Plus. :)

Oh, en afgelopen week nog twee mooie GC titels gekocht; Pokemon XD en Super Mario Sunshine voor 30 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 18-07-2009 18:05 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Als het goed is wordt volgende week zaterdag WSR bij mij thuisbezorgd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een recent video-overzicht voor Wii sport resort...
http://nintendo-wii.nieuw..._media_overzicht.html?www

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Grmbl,

Play.com weer eens in de bocht. Heb de conduit nog steeds niet binnen. Gelukkig vermaak ik me met Tiger maar wil die game onderhand wel eens spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

jongentje schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 17:41:
En waarom is een 2GB SD kaartje niet voldoende voor je Wii? Volgens mij moet je erg gek doen om die vol te krijgen.
Ik heb mijn 8GB zelfs al voor 55% vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:34:
[...]

Het is toch echt zo, je kunt een bepaald product maar 1 keer registreren....
Nou ik heb dus eff gecheckt en net nog een Wii geregistreerd (die van mijn neefje, op mijn account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:34:
[...]Het is toch echt zo, je kunt een bepaald product maar 1 keer registreren....
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 02:11:[...]Nou ik heb dus eff gecheckt en net nog een Wii geregistreerd (die van mijn neefje, op mijn account).
...dat lijkt mij ook. 1 product kan je natuurlijk niet 2 maal registreren, maar een nieuw product (ook al is dat gelijk aan een eerdere aanschaf) moet natuurlijk gewoon geregistreerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de terms and conditions.
En ja die heb je gaccepteerd toen je je Club Nintendo account gemaakt heb!
5. Misbruik van het Nintendo Loyaliteitsprogramma

Je mag niet:
  • jezelf meer dan één keer registreren als lid van Club Nintendo;
  • hetzelfde Nintendo-product meer dan één keer registreren, tenzij uitdrukkelijk toegestaan;
  • een product registreren dat niet rechtmatig is aangeschaft;
  • gebruik maken van de sterren op een andere wijze dan alleen voor persoonlijk gebruik;
  • het is in het bijzonder verboden om sterren te kopen of te verkopen of over te dragen aan een ander persoon;
  • verboden technische hulpmiddelen gebruiken of het gebruik daarvan bevorderen om sterren te verdienen, bijvoorbeeld door het creëren, aanbieden, distribueren of gebruiken van computerprogramma's of andere middelen die een automatische online interactie met Nintendo tot stand brengen.
Als er enig vermoeden bestaat dat je je niet houdt aan bovengenoemde regels of dat je het Nintendo Loyaliteitsprogramma op enige andere wijze misbruikt, is Nintendo gerechtigd om de inruil van sterren te weigeren en je rekening op te heffen, inclusief de door jou verdiende sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 09:41:
Uit de terms and conditions.
En ja die heb je gaccepteerd toen je je Club Nintendo account gemaakt heb!

hetzelfde Nintendo-product meer dan één keer registreren, tenzij uitdrukkelijk toegestaan; [...]
...dat zeg ik dus..., er mag wel geregistreerd worden. Je leest het niet geheel juist. Er staat namelijk "hetzelfde" en niet "eenzelfde". Nogmaals mijn uitleg... één (1) product (bijvoorbeeld je eerste Wii) kan je niet 2 maal registreren, dat ligt inderdaad wel voor de hand.

Maar een nieuw gekocht product (bijvoorbeeld een 2e Wii) naast je eerdere gekochte (dus de 1e Wii) is dus een ander nieuw product. Het is een gelijksoortig product (zelfde type), maar het is niet hetzelfde product. Het is een ander, gelijk lijkend op de 1e, product. En dus vers in aanschaf, en dus volgens mij gewoon te registreren voor de eerste keer (net zoals je de 1e Wii eenmaal geregistreerd hebt) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
DukeBox schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:26:
[...]

Ik heb mijn 8GB zelfs al voor 55% vol.
Dus jij hebt meer dan 4GB aan spellen en gamedata van Nintendo? Of bedoel je dat je via on officiële manier spellen erop hebt gekopieerd en dat ie daarom vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Nope, helemaal legaal... Wii Ware, Virtual Console en diverse in-game downloads.
Daarnaast beginnen de savegames ook steeds meer ruim te in te namen en screenshots, foto's/mp3's voor de puzzle games nemen ook ruim 600MB in beslag.
Daarnaast om een beetje snelheid te houden met het laden van de in-game downloads zoveel mogelijk vrije ruimte op de interne flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-10 15:57
Ik heb net geprobeerd om mijn producten te registreren op de nintendo site, maar ik kan nu dus niet inloggen. Ik heb m'n password laten verzenden, maar werkt allemaal niet. Heeft iemand dit eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Afgelopen zaterdag is m'n bestelling van 2 Nyko Wand controllers thuis bezorgd. M'n zoontje van 3 vindt ze mooier dan de originele Wiimotes van Nintendo. Kleurrijker vooral. :P

Voor zover ik heb kunnen testen doen ze precies wat ze doen moeten. Wel merk ik een verschil dat de geluiden uit het speakertje anders klinken dan uit de Wiimote. Niet beter of slechter, gewoon... anders.

Enige minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken is dat de Nyko Wand wel past in het Nintendo Mario Kart Wii stuurtje, maar dan werkt de 'B' toets van het stuurtje niet door op de Wand.

Ben benieuwd of deze Wands al de verbeterde firmware hebben die wel correct met de Motion Plus samenwerkt. Komend weekend krijg ik hopelijk m'n bij Bol.com bestelde Wii Sports Resort binnen, en dan kan ik dat nog testen.

Vooralsnog ben ik prima tevreden over deze Nyko Wand controllers voor 25,50 euro per stuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:04
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14202

Een setje WiiMote en Nunchuk.

Iedereen is er harstikke tevreden over, en dat voor slechts 21 euro...

Maar weet iemand als deze ook werken met de Wii Motion Plus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat zijn jullie ervaringen met die siliconen hoesjes die je voor de wiimote kan kopen?

Ik heb zowel de gratis Nintendo als deze. Beiden zijn slecht ontworpen omdat je ze half moet verwijderen als de batterijen verwisseld moeten worden. En dat verwijderen gaat stroef en duurt daarom lang. Kent iemand een siliconen hoesjes die dit probleem niet heeft?

[ Voor 6% gewijzigd door ari3 op 20-07-2009 00:25 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:26
Dennis Lammers schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:15:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14202

Een setje WiiMote en Nunchuk.

Iedereen is er harstikke tevreden over, en dat voor slechts 21 euro...

Maar weet iemand als deze ook werken met de Wii Motion Plus? :)
Lang niet iedereen is hardstikke tevreden hoor, lees alle reviews eens i.p.v. de 4 die ze afbeelden.

Veel mensen klagen er over dat deze veel slechter reageren op bewegingen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Deddiekoel schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:23:
Grmbl,

Play.com weer eens in de bocht. Heb de conduit nog steeds niet binnen. Gelukkig vermaak ik me met Tiger maar wil die game onderhand wel eens spelen!
Hier hetzelfde verhaal. :(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een leuk spel voor de Wii? De enige leuke spellen die ik nu ken zijn: No More Heroes, Disaster Day of Crisis en Trauma Center.

Moet wel zeggen dat ik na deze spellen wel spijt heb dat ik een Wii heb gekocht |:( .

Gelukkig kan ik me nog vermaken met m'n xBox 360 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:18:
Is er nog een leuk spel voor de Wii? De enige leuke spellen die ik nu ken zijn: No More Heroes, Disaster Day of Crisis en Trauma Center.

Moet wel zeggen dat ik na deze spellen wel spijt heb dat ik een Wii heb gekocht |:( .
Staan er in de TS niet nog wat leuke titels bij ?

Mario, Zack & Wiki en Okami zijn zowiezo toppertjes. Sommige zijn gewoon 'n kwestie van smaak :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:13
Zit Monkey Island deze week bij de Wii-Ware games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Dat is het risico van besparen en import. Ik vind het persoonlijk die 4 euro extra korting niet waard om er een week extra op te moeten wachten. Er zijn genoeg goedkope alternatieven in eigen land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Tja, ach, het heeft geen haast, maar ik vind het wel vreemd dat het zo lang duurt. Ik kreeg namelijk al een hele tijd terug al mail dat 'ie verstuurd was. Ik vind het verschil in prijs dan boeiender, samen met dat dit een special edition is. Voorlopig heb ik nog zat spellen waar ik me mee kan vermaken. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Captain N schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:02:
Tja, ach, het heeft geen haast, maar ik vind het wel vreemd dat het zo lang duurt. Ik kreeg namelijk al een hele tijd terug al mail dat 'ie verstuurd was. Ik vind het verschil in prijs dan boeiender, samen met dat dit een special edition is. Voorlopig heb ik nog zat spellen waar ik me mee kan vermaken. :)
Hoe lang is "een hele tijd" ? Ik koop al jaren bij Play.com en heb meer dan eens gehad dat de bestelling nooit aangekomen was. Onderweg ergens gejat vrees ik. Maar na de termijn die Play hanteert kun je melden dat het nog steeds niet is aangekomen en verzenden ze het gewoon opnieuw. Bij de tweede verzending is het bij mij tot dusverre altijd wel aangekomen.

Hm, kan niet wachten tot Sports Resort aankomt! Heb het bij Bol.com besteld (vanwege bonnen die ik nog had) en hoop dat het op vrijdag bezorgd wordt. Wordt een leuk weekend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 14-10 21:11

Rudedadude

Maybe we were born to run

Hmm, als ik dit topic zo volgt klinkt het toch wel alsof er een soort run op Wii sports resort komt. Ik wacht het allemaal rustig even af, ik ben nog niet direct overtuigd dat dit spel leuk blijft nadat de nieuwigheid eraf is. Maar ik ben benieuwd naar de reviews en ervaringen...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Haay schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:37:
[...]

Hoe lang is "een hele tijd" ? Ik koop al jaren bij Play.com en heb meer dan eens gehad dat de bestelling nooit aangekomen was. Onderweg ergens gejat vrees ik. Maar na de termijn die Play hanteert kun je melden dat het nog steeds niet is aangekomen en verzenden ze het gewoon opnieuw. Bij de tweede verzending is het bij mij tot dusverre altijd wel aangekomen.

Hm, kan niet wachten tot Sports Resort aankomt! Heb het bij Bol.com besteld (vanwege bonnen die ik nog had) en hoop dat het op vrijdag bezorgd wordt. Wordt een leuk weekend!!!
8 juli kreeg ik het bericht dat 'ie verstuurd was. Lijkt me dat als dat echt zo is 'ie al lang hier aangekomen had moeten zijn.

Wii Sports Resorts gaat er hier ook vast wel komen. Leuk voor de casual game feestjes. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:56:
[...]

8 juli kreeg ik het bericht dat 'ie verstuurd was. Lijkt me dat als dat echt zo is 'ie al lang hier aangekomen had moeten zijn.

Wii Sports Resorts gaat er hier ook vast wel komen. Leuk voor de casual game feestjes. :)
Het verhaal is bij mij nog leuker geworden. Vandaag kwam postbode aan de deur (ik was er niet) en die meldde aan mijn wederhelft dat er 19,90 betaald mocht worden van de douane...
Nu heb ik snel even gekeken maar een bestelling uit een EU land kent geen waardelimiet. Als ik het morgen bij de postbode niet geregeld krijg gaat de bestelling lachend terug. Dan maar geen speakers. Hier kan Play niets aan doen maar vindt het erg vreemd van de Douane.

Overigens heb ik ook regelmatig gehad dat er niets vanuit Play was aangekomen. Maar hun service is wel dermate goed dat je dan of je geld terug krijgt of dat ze hem opsturen. Zo heb ik ook wel eens dingen dubbel gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Deddiekoel schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:35:
[...]

Het verhaal is bij mij nog leuker geworden. Vandaag kwam postbode aan de deur (ik was er niet) en die meldde aan mijn wederhelft dat er 19,90 betaald mocht worden van de douane...
Nu heb ik snel even gekeken maar een bestelling uit een EU land kent geen waardelimiet. Als ik het morgen bij de postbode niet geregeld krijg gaat de bestelling lachend terug. Dan maar geen speakers. Hier kan Play niets aan doen maar vindt het erg vreemd van de Douane.

Overigens heb ik ook regelmatig gehad dat er niets vanuit Play was aangekomen. Maar hun service is wel dermate goed dat je dan of je geld terug krijgt of dat ze hem opsturen. Zo heb ik ook wel eens dingen dubbel gekregen!
Play.com zit in Jersey op de Kanaaleilanden en is daarmee geen lid van de Europese Unie. Als je pech hebt kan de douane inderdaad om belastingen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 23:29
[...]

Ik dacht dat Play.com geen electronica verstuurde buiten de UK. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:01

dano_nl

Meh

mmm weet iemand of de mortal kombat gaes ook in de wii-winkel komen (ik ben ze nog niet tegengekomen namelijk) lekker buttonbashen met de classiccontroller op MK 3! :D

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

[...]

Hier hetzelfde verhaal. Toen ik thuis kwam vanavond lag er een briefje iig van de post met dat bedrag erop.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:06
Balen van die belasting... Had het laatst ook bij wat tshirts, daar denk je gewoon niet bij na als je dingen besteld :(

Kon Zack and Wiki lenen van een vriend van me en dat spel is nog best leuk. Terecht dat die wordt aangeprezen in de TS :) Zit nu dus te twijfelen over Okami, maar wil eigenlijk ook conduit, harry potter 6, lego star wars en tiger woods... damn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik heb een Wii gegeven als verjaardagscadeau en nu ben ik er achter gekomen dat een Wii best leuk is... Nu wil ik er zelf ook een, maar om nogmaals 200 euro (nieuw @ Media Markt) neer te leggen vond ik wat teveel van het goede. Als ik op Marktplaats kijk vragen mensen echter nog steeds nieuwprijzen of hoger voor een Wii. Dus niet alleen de verpakking en uiterlijk lijkt een beetje op een Apple :|

Nooit gedacht overigens dat ik een spelcomputer leuk zou vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

rajackar

Blood Minister

LOL met play.com ja. Mooie prijzen daar zo nu en dan maar ik wacht ook nog op The Conduit. Die zou inmiddels bijna twee weken geleden verstuurd zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
mr_obb schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:39:
[...]

Play.com zit in Jersey op de Kanaaleilanden en is daarmee geen lid van de Europese Unie. Als je pech hebt kan de douane inderdaad om belastingen vragen.
Mooi is dat, maar dan nog snap ik niet waar die 19,91 vandaan komt. Volgens de belastingdienst moet je voor spullen tussen de 22 en 150 alleen belasting betalen.
Voor 39 euro is 19% 7,41 euro en geen 19,91. Die 12,50 rond zal vast ergens anders vandaan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
jup, dat zijn de invoeringskosten die de TNT in rekening brengt :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.