Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 105 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 77.505 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij moet je voor wat betreft The Conduit vooral blij zijn met de engine, nieteens met de gameplay nog. Dit opent toch weer wat deuren denk ik.

Niet dat ik 'm gespeeld heb, ben aan 't sparen voor mijn vakantie ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

The Conduit gaat het, voor mij, verliezen van Another Code: R. Die FPS games zijn toch 13 in een dozijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

BarôZZa schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 01:35:
The Conduit vandaag gespeeld. Controls waren goed, maar niet mindblowing. Nog steeds wat matige zaakjes. En zelfs na het aanpassen werkt het nog altijd niet zo ultrasmooth als de beste FPS controls op de Wii: ironisch genoeg het homebrew QuakeGX.

Graphics vond ik niet enorm indrukwekkend eerlijk gezegd. Sommige effecten zijn wel ongeëvenaard, maar qua polygonen, textures enz is het niet zo bijzonder. Sommige effecten worden wel iets te enthousiast gebruikt. De artstyle is dertien in een dozijn.

Wel een leuke game overigens. Een 8/10 is wel op z'n plaats. Geen ultieme topper. Multiplayer nog niet aangeraakt.
Hij was toch 2 weken uitgesteld? Ik heb hem iig nog niet binnen. ;(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
BarôZZa schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 01:35:
The Conduit vandaag gespeeld. Controls waren goed, maar niet mindblowing. Nog steeds wat matige zaakjes. En zelfs na het aanpassen werkt het nog altijd niet zo ultrasmooth als de beste FPS controls op de Wii: ironisch genoeg het homebrew QuakeGX.

Graphics vond ik niet enorm indrukwekkend eerlijk gezegd. Sommige effecten zijn wel ongeëvenaard, maar qua polygonen, textures enz is het niet zo bijzonder. Sommige effecten worden wel iets te enthousiast gebruikt. De artstyle is dertien in een dozijn.

Wel een leuke game overigens. Een 8/10 is wel op z'n plaats. Geen ultieme topper. Multiplayer nog niet aangeraakt.
Speel jij de import versie? Of moet ik naar mijn lokale gameboer gaan rennen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:39
Euhhh ja, import inderdaad ;)

Maar de engine is dus wel geinig, al is het absoluut geen next-level Wii verhaal en verre van een lowres 360 game. Zoals gezegd, de effecten zijn nice(behalve soms te overdone en daardoor storend) maar er zijn games die er beter uitzien omdat ze simpelweg beter met de limitaties van de Wii omgaan. Ik vind Super Mario Galaxy een stuk mooier, de effecten worden daar wat subtieler gebruikt. Madworld vind ik ook mooier omdat het simpelweg qua stijl effectief is op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Ik moet zeggen. Tatsuonoko vs Capcom is een ERG leuk spel. Het speelt zoals verwacht een beetje als Marvel vs Capcom maar dan wat versimpeld. Er zijn slechts 3 aanvalsknoppen met daarnaast een wisselknop. Dit is even wennen omdat je bijv bij Rye nu de hadoken als de hurricane kick met dezelfde knop doet.

De graphics zijn goed, ze zijn 3D en zien er zeer degelijk uit. Geen SF 4 niveau maar zeker ook niet slecht.

Het roster is of het grootste voordeel of het grootste nadeel van het spel. Van de Tatsunoko kant ken ik alleen die gast van Strijd der planeten en Bob van Bob in the Bottle. Het is trouwens heel surreal om Bob in een game te zien gezien het zo lang geleden is dat het op tv was en er nooit games van gemaakt zijn, ondanks de relatieve populariteit. ERG jammer dat hij er niet in zit bij de US en PAL versies want hij is mijn favo karakter met leuke creatieve aanvallen. (Hij kent zelfs een "summon" ;))

De muziek is zoals vaker bij Capcom uitstekend. Elk karakter heeft zijn eigen muziek die speelt zodra het figuur in het spel wordt gebracht. (Dus ook bij wissels gedurende het gevecht) Dit is een verbetering tov Marvel vs Capcom waarbij je alleen de muziek hoorde van het karakter wanneer zn partner wijlen was.
Ryu heeft gelukkig zijn SF2 muziek en niet de remix van het algemene SF 2-theme zoals in MvC.

Waar Capcom vroeger karig was met eindes (paar plaatjes met tekst) heeft elk karakter zijn eigen eindfilmpje (getekend) welke van redelijk hoog niveau zijn met een paar erg leuke eindes ertussen.

De eindbaas verklap ik niet maar het is een goede eindbaas en stukken vermakelijker dan die halfbakken ridder/monster uit MvC2.

Oh en de Super Hadoken van Ryu ziet er veel en veel vetter uit dan in de vorige vs games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 19:42

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb het topic een tijdje niet gevolgd maar kunnen we zo snel mogelijk Sonic uit de must haves halen ? :'(
Dat zijn toch best beroerde games hoor...wellicht denken anderen hier anders over?

Edit: Disaster day of crisis trouwens ook..

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 26-06-2009 10:33 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107802

De wii is nu in de aanbieding bij de mediamarkt voor 199euro, althans zo iets zag ik op tv reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:31
http://www.mediamarkt.nl/specials/langstedag/

Vanavond tussen 9 & 12 kost de Wii sportspack inderdaad 199euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:54
BarôZZa schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:07:
Euhhh ja, import inderdaad ;)

Maar de engine is dus wel geinig, al is het absoluut geen next-level Wii verhaal en verre van een lowres 360 game. Zoals gezegd, de effecten zijn nice(behalve soms te overdone en daardoor storend) maar er zijn games die er beter uitzien omdat ze simpelweg beter met de limitaties van de Wii omgaan. Ik vind Super Mario Galaxy een stuk mooier, de effecten worden daar wat subtieler gebruikt. Madworld vind ik ook mooier omdat het simpelweg qua stijl effectief is op de Wii.
volgens mij koop jij al tijden geen games voor je Wii meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:33
Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:24:
De eindbaas verklap ik niet maar het is een goede eindbaas en stukken vermakelijker dan die halfbakken ridder/monster uit MvC2.
Halfbakken ridder/monster?! Beetje respect voor Onslaught he ;)
Linkje

Heb die spellen nooit 'officieel' gehad, maar vond Apocalypse van screenshots enzo wel een leuke eindbaas.
toch maar is de rom opzoeken :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
sjekneck schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:35:
[...]

volgens mij koop jij al tijden geen games voor je Wii meer O-)
Ik speel sowieso amper op m'n Wii. Volgens mij besteed ik meer tijd aan de Nintendo topics dan dat ik daadwerkelijk erop game.

Muscle March was ook sinds tijden pas een leuke game (WiiWare) en die komt hier nooit uit.
Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:24:
Ik moet zeggen. Tatsuonoko vs Capcom is een ERG leuk spel. Het speelt zoals verwacht een beetje als Marvel vs Capcom maar dan wat versimpeld. Er zijn slechts 3 aanvalsknoppen met daarnaast een wisselknop. Dit is even wennen omdat je bijv bij Rye nu de hadoken als de hurricane kick met dezelfde knop doet.
Verkijk je daar niet op. De gameplay gaat een stuk dieper dan MvsC. Aerial raves, Mega Crash en Baroque zorgen voor enorm veel diepgang. Meer dan bij MvsC2, waar je gewoon een dreamteam samenstelde en dan die ultra moves bleef uitvoeren. Heb MvsC2 wel kapotgespeeld.

[ Voor 45% gewijzigd door BarôZZa op 26-06-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter
koop dit als je een Wii hebt:

Afbeeldingslocatie: http://www.cqe.cz/images/covers/Wii_Anno-CreateNewWorld_box_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:41
En euhm waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Omdat het een leuke game is gaf het een tijdje geleden al aan :D

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Vanavond is Guitar Hero World Tour cheap bij de MediaMarkt. Weet iemand of:

- De gitaar uit 3 hier ook mee werkt?
- De gitaar uit World Tour in 3 werkt?
- Alle instrumenten ook in Rock Band 1 en 2 werken?
- Er überhaupt boeiende verschillen zitten tussen GHWT en RB1/2 (edit: qua gameplay)?

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 26-06-2009 15:49 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 09:52

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Captain N schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:35:
Vanavond is Guitar Hero World Tour cheap bij de MediaMarkt. Weet iemand of:

- De gitaar uit 3 hier ook mee werkt?
- De gitaar uit World Tour in 3 werkt?
De gitaar uit 3 werkt ook in World Tour en ik dacht dat het omgekeerd ook zo was.
- Alle instrumenten ook in Rock Band 1 en 2 werken?
- Er überhaupt boeiende verschillen zitten tussen GHWT en RB1/2?
Als ik het mij goed herinner werken de instrumenten uit GH3 en WT wel in RB2, maar niet in RB1.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 23:44

Sméagol

Master of Mayhem

Blijkbaar is er 1 game minder waar we ons zorgen over hoeven te maken of 't hier uitkomt:

[Fragile 2010]

Overigens schijnt Arc Rise Fantasia (door Rising Star) ook bevestigd zijn, maar ik kan hier zelf zo gauw de bevestiging niet van vinden, en er schijnt ook nog geen datum bekend gemaakt te zijn.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zo, GHWT maar even gekocht vanavond bij MediaMarkt. :) 122 euro leek me een goeie deal. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter
IronKnuckle schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:01:
Blijkbaar is er 1 game minder waar we ons zorgen over hoeven te maken of 't hier uitkomt:

[Fragile 2010]

Overigens schijnt Arc Rise Fantasia (door Rising Star) ook bevestigd zijn, maar ik kan hier zelf zo gauw de bevestiging niet van vinden, en er schijnt ook nog geen datum bekend gemaakt te zijn.
Rising Star werkt echt zo raar, Rune Factory stond op oktober, ligt ineens deze week in de winkel. Arc Rise Fantasia stond op oktober, uitgesteld. Muramasa kwam 2010, nu ineens in november. Ze schuiven dagelijks met die releasedata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 12:48
Captain N schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:55:
Zo, GHWT maar even gekocht vanavond bij MediaMarkt. :) 122 euro leek me een goeie deal. :)
x2 :P

En we waren niet de enige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:28
Tip voor mensen met ING rentepunten:

Shaun White Snowboarding voor 15 euro!

Ik heb hem net binnen en nog maar heel even gespeeld. Het balance board lijkt een stuk beter te werken dan in die wii fit snowboard en ski spelletjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272691

Weet iemand of je de Gamecube stroomadapter ook kan gebruiken voor de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
Anoniem: 272691 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:55:
Weet iemand of je de Gamecube stroomadapter ook kan gebruiken voor de Wii?
Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arymniteron
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Heeft iemand Another Code R al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

crazycrab schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:54:
Heeft iemand Another Code R al gespeeld?
Ja het is een erg leuk spel (als je van het soort puzzle/mysterie spellen houdt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 14:11
(jarig!)
laropo schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:45:
[...]

x2 :P

En we waren niet de enige..
* mat.hi.as ook. De dag erna ongeveer 7 uur gespeeld O-). Geweldig spel, vooral omdat ik het beter kan als de rest (ik gitaar Medium, rest Drum - Easy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe tv. Vind die nieuwe samsung LED tv's wel heel erg vet maar vroeg me af of dat toevallig problemen oplevert met de Wii. Dat hij bijv. het hele scherm oppakt als een grote vlek/sensor balk.

iemand ervaring/een idee? kan er niet echt iets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Lijkt mij niet, tenzij de TV IR licht uit zou stralen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

90710 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:17:
Lijkt mij niet, tenzij de TV IR licht uit zou stralen..
Nouja, dat doet elke TV in principe wel... Maar ik denk niet dat een led tv minder efficiënt is dan een CRT of LCD scherm, dus de hitte uitstraling zal wel meevallen. Enige waar je maybe last van krijgt is of de tv misschien laggy is. De eerste plasma's hadden hier veel last van, misschien dat het bij de eerste LEDs ook nog een probleem is?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

DarkX schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:50:
[...]

Nouja, dat doet elke TV in principe wel... Maar ik denk niet dat een led tv minder efficiënt is dan een CRT of LCD scherm, dus de hitte uitstraling zal wel meevallen. Enige waar je maybe last van krijgt is of de tv misschien laggy is. De eerste plasma's hadden hier veel last van, misschien dat het bij de eerste LEDs ook nog een probleem is?
LED TV's zijn nog gewone "ouderwetse" LCD TV's, er wordt alleen gebruik gemaakt van LED's om het scherm te laten oplichten in plaats van CCFL's. Voor zover ik weet is er aan de panels zelf niets veranderd ten opzichte van de oude CCFL LCD TV's.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

MetroidPrime schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:58:
[...]

LED TV's zijn nog gewoon LCD TV's, er wordt alleen gebruik gemaakt van LED's om het scherm te laten oplichten in plaats van CCFL's. Voor zover ik weet is er aan de panels zelf niets veranderd ten opzichte van de oude CCFL LCD TV's.
Ok, dacht dat er misschien al echte led schermen waren, heb het niet zo gevolgd. Maargoed, dan geld mijn opmerking evengoed hoor, ik geloof echt niet dat LED minder efficient is dan CCFLs, dus er is geen probleem. :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

DarkX schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:52:
[...]

Ok, dacht dat er misschien al echte led schermen waren, heb het niet zo gevolgd. Maargoed, dan geld mijn opmerking evengoed hoor, ik geloof echt niet dat LED minder efficient is dan CCFLs, dus er is geen probleem. :)
Die zijn er al wel, maar die zijn op dit moment nog onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ga zo eens kijken of Tiger Woods al in de winkel ligt. Ga hem toch kopen aangezien ik een extra M+ wil. Daarnaast lijkt Disc Golf me gewoon erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Deddiekoel schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:26:
Ik ga zo eens kijken of Tiger Woods al in de winkel ligt. Ga hem toch kopen aangezien ik een extra M+ wil. Daarnaast lijkt Disc Golf me gewoon erg leuk.
... ik hoor overal morgen (donderdag) ... prijs rond 50.-
Ga hem wel meteen halen... golf op de beamer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Trackmania komt ook naar de Wii! :D Nu ga ik hem zeker weten aanschaffen, nu nog ergens een mooi prijsje vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Helaas ondersteund hij geen Cube controllers. Dus, ga ik die zeker niet kopen. Want met Wii Wheel / Nunchuck of Classic Controller kan je gewoonweg niet goed racen, vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:59

Zeror

Ik Henk 'm!

90710 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:24:
Helaas ondersteund hij geen Cube controllers. Dus, ga ik die zeker niet kopen. Want met Wii Wheel / Nunchuck of Classic Controller kan je gewoonweg niet goed racen, vind ik
Werkt die thrustmaster controller dan wel of ook niet?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Waar sluit je die op aan? Op NGC poort toch. (en dan doet hij het idd niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 10-07 13:12
Even een vraag over Homebrew.
Sorry modjes als dit niet is toegstaan, ik heb de TS gelezen, maar het was mij niet helemaal duidelijk of het nou wel of niet mag.

Als je gebruik maakt van de Bannerbomb hack, en stel het gaat mis. Is het dan simpel te verhelpen door de reset knop op je wii in te drukken? En zijn er ook nog gevaren aan het draaien van homebrew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Er is weinig wat mis kan gaan bij de bannerbomb maar áls het misgaat is dat puur alleen in het tijdelijke geheugen. Resetten is dan genoeg. Ook kan je hier kijken naar wat je fout doet: http://www.wiibrew.org/wiki/Bannerbomb

Homebrew die het Nand van je Wii aanpast (zoals bv loaders) zijn idd gevaarlijk. Gelukkig kan je tegenwoordig BootMii gebruiken (van Team Twiizer) om een backup van je NAND te maken. Zie wiibrew voor meer info.

[ Voor 32% gewijzigd door 90710 op 02-07-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben gisteren in een paar winkels geweest en geen van de winkels had (of kreeg) Tiger Woods 10 gebundeld met M+. Nu heb ik hem (toch) maar bij Play.com besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Play.com zijn ook ineens een stel naaiers geworden met hun europrijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
BarôZZa schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:03:
Dat doen ze al jaren. Pas als de pond heel lang laag staat passen ze de prijzen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Klopt, maar ze hebben regelmatig nog wel goeie deals. En als bedrijf snap ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:23:
Ik ben gisteren in een paar winkels geweest en geen van de winkels had (of kreeg) Tiger Woods 10 gebundeld met M+. Nu heb ik hem (toch) maar bij Play.com besteld.
....ja, dat verbaasde mij ook dat er geen bundel M+ was. Diverse winkels wisten geeneens te vertellen of ze deze ook wel kregen... raar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Kan je niet gewoon in ponden betalen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nee dit kan niet! En iedereen maar bij play bestellen omdat ze geen verzendkosten rekeken, maar je betaalt wel minstens vijf euro extra door die gare omrekening en dan moet je vaak ook nog lang op je pakje wachten. Tegenwoordig bestel ik bij shopto.net ook veel goede deals en verzendkosten 3.50 pond maar wel aangetekend en zeer snel binnen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 01:54:
Nee dit kan niet! En iedereen maar bij play bestellen omdat ze geen verzendkosten rekeken, maar je betaalt wel minstens vijf euro extra door die gare omrekening en dan moet je vaak ook nog lang op je pakje wachten. Tegenwoordig bestel ik bij shopto.net ook veel goede deals en verzendkosten 3.50 pond maar wel aangetekend en zeer snel binnen.
En je creditcard geplunderd
Shopto.net creditcard leak/fraude

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bully is 10 euro bij de FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even kort gespeeld , want zojuist aangeschaft... Tiger Woods tour 2010 en losse M+.... relaxed van opzet, pittig om te doen. Mooie impressie van golfen.
Op de beamer is het net alsof je echt op de green staat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-06 17:13
Ik heb gisteren Tiger Woods PGA Tour 10 besteld bij CDWOW, ben benieuwd wanneer hij binnen komt. Ik heb al poosje een M+ binnen van Bol.com maar nog geen spel om 'm mee te gebruiken :P. Heb Wii sports resort in pre order staan bij Bol.com maar dat duurt nog wel even :P.

Als Tiger Woods PGA Tour 10 niks is verkoop ik 'm wel weer. Heb nog wel hoop games liggen die ik nog moet spelen, best hoop werk, gamen, als je 2 consoles hebt en veel goede games 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-06 17:13
Is al lang opgelost dus geen reden tot paniek. Kan bij elke webwinkel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tiger Woods M+.... inmiddels iets verder verkend. Leuk dat je online kan spelen met anderen. Verder is er de mogelijkheid om live mee te spelen met grote tournooien die op dit moment gaande zijn in de wereld. Je neemt het dan op tegen de scores van de profs die op dat moment aan het spelen zijn... Dit doe je met je eigen (naar eigen beeltenis) gemaakte personage.

De beleving en precisie komen goed naar voren. Het is een wat serieuzere game wat dat betreft.
Ter afwisseling zijn er diverse mini-games of arcade games.

Vooralsnog een prima aanschaf... zijn er al meer bezitters inmiddels ?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 04-07-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Anoniem: 26457 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 07:54:
Tiger Woods M+.... inmiddels iets verder verkend. Leuk dat je online kan spelen met anderen. Verder is er de mogelijkheid om live mee te spelen met grote tournooien die op dit moment gaande zijn in de wereld. Je neemt het dan op tegen de scores van de profs die op dat moment aan het spelen zijn... Dit doe je met je eigen (naar eigen beeltenis) gemaakte personage.

De beleving en precisie komen goed naar voren. Het is een wat serieuzere game wat dat betreft.
Ter afwisseling zijn er diverse mini-games of arcade games.

Vooralsnog een prima aanschaf... zijn er al meer bezitters inmiddels ?
Ik binnenkort misschien. Kan je met 2 personen ook met 1 controller spelen en die doorgeven (hotseat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 15:28
Pierz schreef op maandag 06 juli 2009 @ 00:44:
[...]

Ik binnenkort misschien. Kan je met 2 personen ook met 1 controller spelen en die doorgeven (hotseat)?
yup

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hoop dat de verzendingen van Play nu weer eens goed doorkomen. Geen zin om weer 3 weken te moeten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Is GST ook te spelen zonder M+?

Ik heb van het weekend voor het eerst sinds een half jaar weer eens op de Wii gespeeld (360 ligt bij het repaircenter :P) en mijn vriendin leek dat tennis wel leuk.

Als we spelen op de wii (en da's niet zo vaak) dan spelen we tegen elkaar. Echter heb ik niet veel zin om nog eens 20 euro extra neer te moeten leggen voor een accessoire die alleen voor dat spel nodig is en voor de rest nagenoeg niet gebruikt zal worden

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

cypher21 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:45:

Ik heb van het weekend voor het eerst sinds een half jaar weer eens op de Wii gespeeld (360 ligt bij het repaircenter :P) en mijn vriendin leek dat tennis wel leuk.

Als we spelen op de wii (en da's niet zo vaak) dan spelen we tegen elkaar. Echter heb ik niet veel zin om nog eens 20 euro extra neer te moeten leggen voor een accessoire die alleen voor dat spel nodig is en voor de rest nagenoeg niet gebruikt zal worden
Volgens mij wel, controls schijnen dan wel een stuk minder te zijn. Misschien een optie anders om op Wii Play eind van de maand te wachten? Dan heb je 2 motion plus dingen, en kan je ook tegen elkaar tafeltennisen ;). Wil je daarna nog een (goeie) reden om aan de motion plus te gaan, dan moet je op Red Steel 2 wachten. Ziet er naar mijn mening fantastisch uit, ik weet alleen niet wanneer die precies komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
hmm, zal eens kijken. W8 idd sowieso nog wel een maandje.

Ik wil er zo min mogelijk geld aan uitgeven aangezien de Wii nagenoeg niet gebruikt wordt. Tevens ben ik bang dat als de 360 terug is de Wii wederom in het verdoemhokje gestopt wordt.

Wii Play heb ik al (destijds met controller) Komt daar nu een nieuwe versie van met M+? kan er niet veel over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-06 11:21
cypher21 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:37:
hmm, zal eens kijken. W8 idd sowieso nog wel een maandje.

Ik wil er zo min mogelijk geld aan uitgeven aangezien de Wii nagenoeg niet gebruikt wordt. Tevens ben ik bang dat als de 360 terug is de Wii wederom in het verdoemhokje gestopt wordt.

Wii Play heb ik al (destijds met controller) Komt daar nu een nieuwe versie van met M+? kan er niet veel over vinden
Sméagol bedoelde natuurlijk Wii Sports Resort

Afbeeldingslocatie: http://img.budgetgaming.nl/boxarts/100597_Wii_Sports_Resort_HW_Wii.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gameinformer.com/NR/rdonlyres/BBCA1EA4-36D7-43AE-99E9-5E69E3776940/18857/tabletennis.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is GST ook te spelen zonder M+?Als we spelen op de wii (en da's niet zo vaak) dan spelen we tegen elkaar. Echter heb ik niet veel zin om nog eens 20 euro extra neer te moeten leggen voor een accessoire die alleen
... er zijn ook combi pakketten voor Tiger woods, en dacht is dan weer een tientje voordeliger ongeveer als de M+ los erbij kopen (wat ik wel gedaan heb). Ik wacht inderdaad ook nog op het combi pakker van Sport resort... voor de 2e M+ (en dan is er weer even genoeg geld in de Wii gestopt ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik last net iets over het Hanabi Festival dat NIntendo houd op het Wii Winkel kanaal. Misschien iets om aan de TS toe te voegen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@Ruudgo;
Ah, Resort; Ja, die zal ook wel op het lijstje van de vriendin komen te staan. Wii Sports vond ze ook erg leuk.

@Lost;
Tiger woods komt er niet in :) daar vind ik echt geen donder aan, dan zal het wel GST en Resort worden, tot resort maar ff niet samen spelen

Hmm, 2 spellen kopen voor de Wii :S da's lang geleden :P daarmee verdubbel ik mijn collectie (wii sports niet meegeteld) :)

[ Voor 25% gewijzigd door cypher21 op 06-07-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

cypher21 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:42:
Hmm, 2 spellen kopen voor de Wii :S da's lang geleden :P daarmee verdubbel ik mijn collectie (wii sports niet meegeteld) :)
Pfff, bij mij kost het me 30 games erbij als ik mijn verzameling wil verdubbelen :+ Duur grapje LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ja, ieder zijn ding ;)
Heb wel een aardige collectie op de xbox, maar goed :P

Wii Sports Resort ziet er trouwens nog wel grappig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ruudgo schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:03:
[...]

Sméagol bedoelde natuurlijk Wii Sports Resort
[..]
Jah, waar zat ik met mijn hoofd, niet bij Wii Sports Resort in ieder geval. Maar ook niet bij werk, that's for sure :P.
In tegenstelling tot de originele Wii Sports lijkt me deze wel lachen. Wii Sports 1 zou ik niet gekocht hebben als je die apart moest kopen (had dan liever ook geen bundel zoals in Japan), deze daarentegen, staat wel op m'n verlanglijstje. Hij zal helaas even moeten wachten, The Conduit koop ik nog, maar daarna wordt 't waarschijnlijk Augustus voor ik weer een nieuwe (Wii) game koop. Grand Slam Tennis zal dan ook moeten wachten, maar die lijkt me ook lachen. Was eigenlijk wat ik had willen hebben ipv Wii Sports - tennis ;).

Ik ben trouwens Another Code aan het spelen, die wilde ik dan toch wel alvast halen, visuele stijl is prachtig. Had wel enigszins op meer puzzels gehoopt (wil ook niet helpen als sommige puzzels al gespoiled zijn doordat je per ongeluk net iets te veel krijgt te lezen op een forum :|), 't is vooral veel verhaal, je moet zeker van tekst houden. Voor de mensen van de text adventure generatie die ook wel van een anime visuele stijl houden dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Ja en dan speelt hij vergelijkbaar met Wii Sports. Al heb je iets meer opties (pijltje omhoog laat je figuur naar het net lopen). Ook kun je als je een nunchuck aansluit nu ook zelf lopen.
Persoonlijk merk ik niet heeeel veel verschil met M+... Maar als je GST neemt en je wil ook Resort dan moet je wel de GST bundel nemen. Resort heeft leuke multiplayer zoals table tennis (schijnt heeeel goed te werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 15:45
Deddiekoel schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:54:. Resort heeft leuke multiplayer zoals table tennis (schijnt heeeel goed te werken).
Ik ben erg benieuwd naar vooral de multiplayer op WSResort. Tegen elkaar zwaardvechten, tegen elkaar kanoën, tegen elkaar tafeltennissen, tegen elkaar fietsen. Maar ook samen in een kano zitten en dan moeten samenwerken om goed en snel te kanoën lijkt me ontzettend leuk! Nog twee en halve week wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MM heeft deze week gamer's heaven. 2e game halve prijs.
Heb nu Conduit bij play geannulleerd en ga hem nu bij MM kopen. Was wel de special edition bij play maar di lijkt me toch een betere deal. Nu nog even kijken welke 2e game ik wil...

Grmbl, toch maar weer wel bij play besteld. Voor 39 euri een special edition is toch wel een goeie deal...
Maar ga toch even kijken of ik niet twee andere games kan vinden ;-)

[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 08-07-2009 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik had even een vraag over Mario Kart Wii. We zijn nu eindelijk bezig de game te spelen, ook online tegen vrienden.

Echter ... bij de single player hadden we toch wat moeilijkheden.

1) In Mario Kart voor de Cube was het me wel gelukt die snelle start te maken op regelmatige basis ... met deze game echt helemaal niet. Wat is het geheim?

2) Ik weet dat de CPU cheat als een gestoorde, maar soms is het wel erg vervelend. Neem nu zo'n Power item ... die is volgens mij voor iedereen bedoeld ... waarom zie ik mezelf dan draaien en de CPU's voor me rijden vrolijk verder? Ik bedoel, het is al erg genoeg dat ik moet kiezen voor een kart, en zei vrolijk snele wegrijden met een Kart die een lage acceleratie heeft, maar ik krijg gewoon het idee dat de CPU echt eropuit is jou zo veel mogelijk te pakke, het gebeurt te vaak dat we door 3 - 4 dingen tegelijkertijd geraakt worden en zo van 1 naar 12 geraken.

Ik weet 't, het is te doen, maar het irriteert mateloos :P.

Dat springen met die moves is wel cool trouwens ... maar een power boost ... geen idee hoe je die nu krijgt, zelfs in een baan met de grootste bocht in het spel komt hij niet op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-07 18:06
1) volgens mij als de 2 net in beeld komt (A) ingedrukt houden.
2) op welk niveau staan je CPU's? lijkt me alsof ze richting de Hard staan :p

en over je power boost, als je bij het kiezen van een kart voor Automatic hebt gekozen lukt dat niet, kies je voor Manual kun je zelf driften ([B] ingedrukt houden in de bocht en een beetje met je richtingsstick heen en weer wiebelen tot de vonkjes van kleur veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
De snelle start maak je zoals hierboven al aangegeven door tijdens de count--down ongeveer halverwege dat 2 in beeld is de knop in te drukken (en ingedrukt houden) om gas te geven. Druk je die te vroeg in dan werkt het juist averechts en wiebel je eerst op de plaats na de start.

In single player (Grand Prix mode) is de 50cc klasse met een beetje oefenen een eitje en moet je zonder al te veel moeite voor alle 8 cups wel goud met sterren krijgen. Voor de 100cc klasse wordt dat al een stuk lastiger en krijg je een hoop meer crap op je donder door de AI. Wat wel heel erg helpt is het defensief gebruiken van items. Daarmee bedoel ik: houd een groen schildje of enkel banaantje of rood pakje bij je tot er een rood schildje op je afgeschoten is. Wanneer je BIJNA geraakt wordt (hoorbaar aan het geluid) drop je het banaantje, groene schildje of rode pakje (d-pad pijltje omlaag) achter je zodat het rode schildje daarop knalt en jij gewoon door kunt rijden. Tja, en de 150cc klasse is gewoon een bitch, of zoals dat eufemistisch genoemd wordt: een gezonde uitdaging... :P

Om een power boost in de bochten te krijgen zul je sowieso niet in Automatic maar in Manual mode moeten rijden. Bij het insturen voor de bocht druk je dan op de B knop (ingedrukt houden) en ga je tegen sturen. Krijg je eerst blauwe vlammetjes en als je lang genoeg power-slide dan krijg je gele vlammetjes, en een goede boost wanneer je los laat. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 08-07-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

En bij POW blokken moet je óf je Wii Mote op en neer schudden, (Wii Whiil / WiiMote + Nun chuck) of op de D-Pad drukken (NGC controller / Classic controller) En dat doe je bij elke POW één keer.

[ Voor 10% gewijzigd door 90710 op 08-07-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:39
Haay schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:50:
...

In single player (Grand Prix mode) is de 50cc klasse met een beetje oefenen een eitje en moet je zonder al te veel moeite voor alle 8 cups wel goud met sterren krijgen. Voor de 100cc klasse wordt dat al een stuk lastiger en krijg je een hoop meer crap op je donder door de AI. Wat wel heel erg helpt is het defensief gebruiken van items. Daarmee bedoel ik: houd een groen schildje of enkel banaantje of rood pakje bij je tot er een rood schildje op je afgeschoten is. Wanneer je BIJNA geraakt wordt (hoorbaar aan het geluid) drop je het banaantje, groene schildje of rode pakje (d-pad pijltje omlaag) achter je zodat het rode schildje daarop knalt en jij gewoon door kunt rijden. Tja, en de 150cc klasse is gewoon een bitch, of zoals dat eufemistisch genoemd wordt: een gezonde uitdaging... :P

...
Als je eenmaal doorhebt hoe je gebruik kunt maken van de mini-turbo's (dus bijna elke bocht en elk heuveltje) en je gebruikt de defensieve technieken zoals hierboven beschreven is het hele spel een eitje. Je moet zorgen dat je met een snelle start en een paar leuke eerste bochten uit het zicht van de cpus komt, dan schieten ze ook minder troep op je af en heb je minder last van het spontaan 'even hard als jij' rijden.

Kleine correctie op bovenstaand verhaal: je hoeft de items niet los te laten! Gewoon vast blijven houden is ook ok. Wel oppassen als de items niet van achter je komen, maar van schuin achter je ;)

Alleen erg frustrerend als je alles op minstens 1 ster wilt halen en dan voor de zoveelste keer zo'n "nr 1 schild" op je dak krijgt (niets aan te doen en al je defensieve items kwijt) gevolgd door een paar rode schilden vlak voor het einde van de race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Oh je kan wel iets aan de blauwe schilden doen. Je moet een ster hebben. Slimme tactiek: ga 10/12e rijden en dan heb je er zo 1. Haal dan iedereen in en voor het einde van de laatste bocht zet je je ster in ;)

Trouwens, The Conduit is erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
90710 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:11:
Trouwens, The Conduit is erg leuk :D
I second that. Toen ik het spel starte was ik eerst redelijk sceptisch dat het visueel toch ging tegenvallen, maar het ziet er tot nu toe nog erg strak uit (los van wat blurry textures hier en daar). Ik kon geen noemenswaardige hickups ontdekken, zelfs niet met een beeld vol baddies en effecten. Guns werken goed en die granaten zijn een verademing zelfs als je jeuk hebt aan je neus en ze "per ongeluk" gelanceerd worden >:)
Verhaal is niet heel spectaculair, maar de besturing werkt voor mij veel fijner als metroid prime 3 en dat zegt wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Oh ja, nog ff een vraagje aan de Mario Kart Wii experts hier (waar ik mezelf niet toe reken, ha ha) ...

Ik weet dat als je een item als 3 banaantjes, of 3 groene schildjes hebt, je die respectievelijk achter dan wel om je heen kunt hebben zonder ze direct te gebruiken. Puur defensief dus. Drie banaantjes achter je slepen en van achter komende rode of groene schildjes zijn geen probleem.

Nu heb ik m'n zoontje van drie jaar meerdere keren zien klaarspelen om één banaantje of zo'n vals kadootje defensief achter z'n kart te krijgen hangen en ik heb echt GEEN IDEE hoe hij dat doet!!! Wat ik ook doe, zo'n enkel banaantje of pakje wordt altijd meteen afgeschoten naar voor of naar achter, en blijft niet achter je kart hangen. Maar ja, hij doet het niet bewust, dus ik kan hem ook niet vragen HOE hij dat doet.

Dus, experts, wat is de truc hier om dit wel voor elkaar te krijgen??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Haay schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:07:
Nu heb ik m'n zoontje van drie jaar meerdere keren zien klaarspelen om één banaantje of zo'n vals kadootje defensief achter z'n kart te krijgen hangen en ik heb echt GEEN IDEE hoe hij dat doet!!! Wat ik ook doe, zo'n enkel banaantje of pakje wordt altijd meteen afgeschoten naar voor of naar achter, en blijft niet achter je kart hangen. Maar ja, hij doet het niet bewust, dus ik kan hem ook niet vragen HOE hij dat doet.
De "afvuurknop" voor powerups vast blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haay schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:07:
Oh ja, nog ff een vraagje aan de Mario Kart Wii experts hier (waar ik mezelf niet toe reken, ha ha) ...

Ik weet dat als je een item als 3 banaantjes, of 3 groene schildjes hebt, je die respectievelijk achter dan wel om je heen kunt hebben zonder ze direct te gebruiken. Puur defensief dus. Drie banaantjes achter je slepen en van achter komende rode of groene schildjes zijn geen probleem.

Dus, experts, wat is de truc hier om dit wel voor elkaar te krijgen??? >:)
Je kind van drie jaar al laten gamen? My god.

Anyway. Is er hier al gespreoken over de Layton aankondiging mbt Smash bros en of het een hoax is of niet? Weet zelf eigenlijk niet wat ik ervan moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anoniem: 279033 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:03:
[...]
Je kind van drie jaar al laten gamen? My god.
Eh,
Wat is daar mis mee?

Ik heb ook een dochter van 3 die op de Wii Dora en Diego spelletjes speelt.
Ik weet niet wat jij onder gamen verstaat maar bij slecht weer een uurtje achter de Wii vind ik geen probleem (anders kijkt ze een tekenfilm oid).
Het is niet dat ze binnen blijft met mooi weer om achter de Wii te gaan zitten, al zou ze dat wel willen, dan heeft ze toch echt pech ;)

Anyway, gisteren Grand Slam gekocht, wat een vieze tegenvaller zeg. Zelfs met M+ speelt het spel brakker dan Virtua Tennis 2009 (vind ik dan) Het is traag en voelt niet lekker. Ben alleen bang dat ik em niet meer kan ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
klaasjanb schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:17:
De "afvuurknop" voor powerups vast blijven houden.
Ahhhhhhhh, dus DAT is de truuk! Thanks! :)

Overigens, wat m'n zoontje laten spelen betreft, op Mario Kart Wii staat de PEGI leeftijdsaanduiding van 3 jaar, dus.... ;) Idem overigens op Wii-Play en kinderen van die leeftijd vinden de koeien-race daarin hartstikke leuk!

Gisteravond overigens heeft m'n zoontje één van de 50cc cups helemaal zelf met een zilveren beker afgesloten. Vind ik best wel knap van hem!

Nog 2 weken wachten tot Sports Resort uitkomt, en dan kunnen m'n zoontje en ik tegen elkaar zwaardvechten, ha ha ha. Zal hij echt GEWELDIG vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gisteren Tiger Woods binnen gekregen van Play. Heb nu dus tweede M+ unit. Belangrijker is dat Play dus eindelijk weer eens op tijd heeft geleverd. Conduit is ook onderweg dus ik hoop volgende week los te kunnen. Maar wellicht koop ik hem eerder als ik hem aan iemand anders door kan spelen ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 09-07-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:58:
Gisteren Tiger Woods binnen gekregen van Play.
...gezien de nog wat weinige reacties hoop ik van jou te horen wat jij ervan vindt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Anoniem: 26457 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:27:
[...]
...gezien de nog wat weinige reacties hoop ik van jou te horen wat jij ervan vindt... :)
Leuke game, maar ik speel dan ook golf in het eggie. Het is nog best pittig om je swing goed onder controle te krijgen en omdat je swing door M+ goed gevolgd word kun je ook vele malen beter meppen als in wii sports. Daar moet je vooral je swing moet aanpassen op de gevoeligheid van de wiimote ipv andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Haay schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:15:
[...]

Nog 2 weken wachten tot Sports Resort uitkomt, en dan kunnen m'n zoontje en ik tegen elkaar zwaardvechten, ha ha ha. Zal hij echt GEWELDIG vinden. :P
Wii Sports Resort is 7+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Net als Wii Sports dus. Maar dat ligt meer aan de mate van complexiteit van die games wat voor die kleine kinderen gewoon nog iets te ingewikkeld is, en niet zozeer dat het emotioneel schadelijk voor ze is.

Hoewel, de frustratie van iets proberen te spelen en het keer op keer niet KUNNEN kan ook emotioneel schadelijk zijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 08:46
Conduit bezorgd door de wehkamp.... alleen geen tijd om te spelen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 26457 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:27:
[...]
Heb hem nog niet kunnen spelen. Hoop daar vanavond verandering in te brengen. Laat dan meteen weten hoe en wat!
E-Plaze had The Conduit al staan (special edition). Handen jeukten al wel, maar Play heeft Tiger ook redelijk op tijd bezorgd dus hopelijk komt het goed!

[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 09-07-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Wat betreft The Conduit:
De singleplayer van is enorm eentonig. De eerste levels zijn tof (op dat vliegveld bijvoorbeeld), maar daarna verandert er niks. Er komen alleen maar storende zaken bij. Onzichtbare bommen zijn echt de meest lame dingen die ik ooit heb gezien.
Ik snap overigens ook niet dat zoveel reviews de vergelijking met Goldeneye/Perfect Dark maken. Waarschijnlijk lullen ze allemaal elkaar na zonder de game (of die twee eerdere games) te hebben gespeeld. Het toffe bij GE/PD waren de missies. De ene keer een foto maken, de andere keer een kopietje maken, iets opblazen, gadgets moeten gebruiken etc. Dat soort zaken vind je totaal niet terug in The Conduit. Ook heb je enorm weinig open plekken en al helemaal geen geheel open levels(zoals dat sneeuwlevel in Goldeneye).
De AI van de vijanden is ook twijfelachtig. De ene keer rennen ze rond en schieten ze tegelijk met chirurgische precisie en de andere keer blijven ze ergens stilstaan, kan je rustig op hun kop inzoomen en zelfs als je schiet en mist blijven ze stilstaan.

Multiplayer is wel erg tof, alhoewel ik absoluut niet zo goed ben als dat ik vroeger dacht dat ik met FPS games was.

[ Voor 5% gewijzigd door BarôZZa op 09-07-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

BarôZZa schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 17:08:
[..]
Onzichtbare bommen zijn echt de meest lame dingen die ik ooit heb gezien.
[..]
Nog niet gespeeld (ga 'm zo halen hopenlijk, en meteen profiteren van die MM aktie, dus thanks naar die poster boven!), maar heb ie daar niet die ASE voor?

Van wat ik gezien heb, lijkt me een PD vergelijking ook niet echt passend.. Ik denk dat 't spel wat dat betreft iets dichter bij Turok ligt ofzo. Maar eerst maar 'ns spelen!

Misschien dat ik m'n FC hier dan ook maar post, ik heb die dingen eerder nog niet op forums verspreid, alleen met wat bekenden, maar echt veel online gamesessies zijn daar niet uit voortgekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Daar is inderdaad de ASE voor, maar dat ding is een crapgimmick. Niets meer dan een veredelde zaklantaarn. Je hebt bijvoorbeeld deuren die je moet openen door bepaalde punten te vinden met de ASE. Dan kan je dus alle muren afspeuren naar gele puntjes met de ASE. Enorm saai. Vervolgens heb je de onzichtbare mijnen, die vaak enorm dicht bij elkaar staan. Dan kan je rondjes om je as gaan draaien om te zien of er ergens een mijn is, als je hem ziet kan je een paar seconde wachten tot deze ontploft is en daarna begint dat ding gelijk weer te piepen omdat er nog een mijn in de buurt is. Zo kan je dus een paar minuten doen over een simpel A naar B wandelingetje. Nog irritanter is als er ook vijanden in de buurt zijn, aangezien je de ASE niet tegelijk met een wapen kan gebruiken. Kan je continu switchen en je kan niet goed rondrennen omdat je anders tegen een mijn aanloopt.
De ASE was pas tof geweest als het ook een wapen was en als je er bijvoorbeeld mee door muren kon kijken zoals bij de Farsight in PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm, denk niet dat ik daar last van zal hebben, maar we zullen zien. Ik zal in ieder geval nog een dagje moeten wachten.. Media Markt had ze wel in 't magazijn, maar mocht ze niet verkopen, omdat ze misschien een boete zouden krijgen als ze een dag voor de officiële release het spel zouden verkopen. Daar heb ik echt nog nooit eerder problemen mee gehad. Kan me in ieder geval herinneren dat ik zo Mario Galaxy, Mario Kart en Metroid Prime bv een dag eerder binnen had. Oh well, nog een nachtje slapen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik denk dat er werkelijk niemand het leuk vindt om de ASE te gebruiken. Reviews kraken het ook af. Maar misschien ben je de uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

BarôZZa schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:42:
Ik denk dat er werkelijk niemand het leuk vindt om de ASE te gebruiken. Reviews kraken het ook af. Maar misschien ben je de uitzondering.
Ehm.. [IGN disagrees] (helemaal onderaan de pagina)
En ja, 't concept leek mij dus wel leuk, maar goed, 't is duidelijk niet jou ding ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
IGN heeft al sinds het begin van het project steeds exclusives gehad, dus die zijn niet geheel objectief imo.

Het concept is ook leuk trouwens, maar de uitvoering bedroevend. Het is ook niet alsof het skills vereist of dat je er echte puzzels mee krijgt. Je moet gewoon elke vierkante cm van een muur beschijnen, terwijl dat ding hysterisch blijft piepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ShitHappens schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:16:
1) volgens mij als de 2 net in beeld komt (A) ingedrukt houden.
2) op welk niveau staan je CPU's? lijkt me alsof ze richting de Hard staan :p

en over je power boost, als je bij het kiezen van een kart voor Automatic hebt gekozen lukt dat niet, kies je voor Manual kun je zelf driften ([B] ingedrukt houden in de bocht en een beetje met je richtingsstick heen en weer wiebelen tot de vonkjes van kleur veranderen)
Thanks voor de reply :P !!

De A is overigens voor achteruit kijken :P, maar de 2 indrukken net iets voordat de teller van 2 --> 1 springt helpt wel erg.

Ik weet trouwens niet hoe je de CPU stand wijzigt :P, het irriteert soms best wel ... zeker aangezien je tegen 11 CPU's moet vechten. Ik bedoel, online strijdt je tegen elkaar ok ... maar in de single player is iedere CPU speler (vooral in 150cc) erop gefocussed jou van de baan te flikker ... dus je wordt altijd 3 keer opzij getikt in 1 keer ... en altijd net als je wat goeds hebt kletst heb je die bliksem op je ... het is gewoon mazzel hebben ! In ieder geval, die SP speel ik niet voor mij lol, puur voor het unlocken ... en ja, je leert de banen kennen.

Ik kan me herinneren bij MK voor de GCN, dat ik mijn hand een keer blauw geslagen hebben van frustratie tegen de bank (ooohhh ja, er zit hout onder dat stof :P).

Ik rijdt overigens niet automatic ... ik blijf oefenen. Had overigens net een "eendje" unlocked. Helaas was 'ie online niet super, hij is te traag. In SP speelt 'ie lekker weg, vooral vanwege de goede acceleratie. Ik moet de "beste" online setup voor mij nog zien te vinden, ik vrees dat dat toch mario op zijn unlocked bike gaat worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit trouwens net wat review van MK te lezen. Op 1 wordt er o.a. op de oude banen commentaar gegeven dat ze er zo simpel uitzien. Ik denk dat dat met opzet gedaan is, om ze de "oude" look mee te geven, zo kun je duidelijk zien welke er van de oude systemen zijn en welke van de wat nieuwere. Wat mij betreft niets mis mee.

Die DS Garden is trouwens mijn favoriete baan van 't spel, echt heerlijk ... vooral online !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik ben op zoek naar een 2e gitaar om Guitar Hero met z'n 2-en te kunnen spelen.
Iemand ervaring met dit ding?
Afbeeldingslocatie: http://www.eppo-ombouw.nl/catalog/images/Wii_guitar_hero_gitaar.jpg

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:37:
Ik zit trouwens net wat review van MK te lezen. Op 1 wordt er o.a. op de oude banen commentaar gegeven dat ze er zo simpel uitzien. Ik denk dat dat met opzet gedaan is, om ze de "oude" look mee te geven, zo kun je duidelijk zien welke er van de oude systemen zijn en welke van de wat nieuwere. Wat mij betreft niets mis mee.

Die DS Garden is trouwens mijn favoriete baan van 't spel, echt heerlijk ... vooral online !!!
Ik vindt dat juist een vervelende baan met al dat gras en die nare bochtjes. De Rainbow Road is mijn favoriet, vooral online. Leuke van die baan is ook dat de n00bs er zo afknikkeren en je dus alleen goede racers overhoudt. Vindt het jammer dat van de DS-versie Waluigi's Pinball niet is meegekomen.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.