"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hmmm, volgens mij niet maar ja wie weet heb ik het wel misMetroidPrime schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:22:
[...]
Het enige wat ik verder kan bedenken is dat je misschien de knop om te rennen misschien niet ingedrukt houdt tijdens het springen? Als er een probleem met de emulatie van het spel of met één van de controller mogelijkheden zou zijn, dan zouden er veel meer berichten over problemen moeten zijn.

Ik zal proberen om dit weekend een paar jumps te filmen.
rennen continu ingedrukt houden en de spring knop ook niet gelijk los laten als je gaat springen. dan kom je wel zo hoog.
Mijn plan was om het icm games te doen. Ik heb 3 Wiimotes en wilde dus ook 3x M+. De games die ik wilde:Tijn89 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:44:
Ik neem aan dat iedereen hier Wii Sports Resort gaat kopen en daarmee dus ook Motion plus (M+, lol ik wist in het begin niet waar jullie het over hadden met die afkorting). Meeste mensen zullen denk ik 2 wii motes (+nunchuck) hebben en zullen dus ook voor een 2e M+ gaan. Kopen jullie deze los of ook samen met een game?
Ben wel benieuwd, heb zelf namelijk nog niet echt besloten en heb ook nog niet echt ergens duidelijk gezien welke games samen met M+ gekoppeld verkocht gaan worden. Ik dacht Tiger 2001 ook, maar zie daar bij bv bol.com weinig van terug.
- Grand Slam Tennis
- Tiger Woods '10
- Wii Sports Resort
Ik twijfel nu over Tiger Woods '10. Hoofdreden is dat ik geen enorme golf fan ben en golf ook weer in Resort zit. Aan de andere kant hoor ik alleen maar goede berichten en lijkt disc golf me ook wel wat!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
lol, ik zat met hetzelfde lijstje in m'n hoofd, alleen hoef ik maar 2x m+.Deddiekoel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:43:
[...]
Mijn plan was om het icm games te doen. Ik heb 3 Wiimotes en wilde dus ook 3x M+. De games die ik wilde:
- Grand Slam Tennis
- Tiger Woods '10
- Wii Sports Resort
Ik twijfel nu over Tiger Woods '10. Hoofdreden is dat ik geen enorme golf fan ben en golf ook weer in Resort zit. Aan de andere kant hoor ik alleen maar goede berichten en lijkt disc golf me ook wel wat!
Denk dat tiger woords er niet gaat komen bij mij, om dezelfde reden als hierboven
[ Voor 3% gewijzigd door J2pc op 17-06-2009 13:24 ]
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Anoniem: 279033
M+ is sowieso los te koop. Of Resort te koop is zonder M+ betwijfel ik echter.Anoniem: 279033 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:27:
Als je Wii Sports Resort 'los' koopt kan je de w+ dan ook los kopen ergens en zoja hoe duur?
Voor zover ik weet zal Wii Sports Resort niet los te koop zijn.Anoniem: 279033 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:27:
Als je Wii Sports Resort 'los' koopt kan je de w+ dan ook los kopen ergens en zoja hoe duur?
[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 17-06-2009 13:37 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
nadat ik iedereen hier over de M+ hoorde praten stond ik gister bij de mediamarkt in Den Haag om er 1 te kopen. blijkt dus dat wii sport resort pas de 27e uit komtMetroidPrime schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:36:
[...]
Voor zover ik weet zal Wii Sports Resort niet los te koop zijn.
Is dit nou niet een dikke fail ik dacht toch echt dat ze beide gelijk gelaunched zouden worden
Nintendo SWITCH! FTW
Anoniem: 26457
... 4 juli tiger Woods, dus misschien kan je je daar mee vermaken tot de 27e juli ?SOCO_cola schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:43:
[...]nadat ik iedereen hier over de M+ hoorde praten stond ik gister bij de mediamarkt in Den Haag om er 1 te kopen. blijkt dus dat wii sport resort pas de 27e uit komt
mwha.. vind het gewoon raar waarom ze dit niet standaard in een bundel verkopen, of alleen de M+ van de 27e kan je er toch veel meer een hype van maken, maar goed zal wel aan mij liggenAnoniem: 26457 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:48:
[...]
... 4 juli tiger Woods, dus misschien kan je je daar mee vermaken tot de 27e juli ?
Nintendo SWITCH! FTW
Ja, ik ga sowieso Wii Sports Resort kopen zodra die uit komt. Thuis heb ik 2 Wiimotes, dus zit ik inderdaad nog ff te kijken hoe ik aan m'n 2e M+ ga komen. Sports Resort alleen tegen de AI spelen is aardig voor het unlocken van bepaalde dingen, maar pas echt lol heb je bij het tegen elkaar spelen, en daar heb je toch echt een 2e M+ voor nodig! Dus ik denk dat ik gelijk met Sports Resort er nog maar een losse M+ bij ga kopen.Tijn89 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:44:
Ik neem aan dat iedereen hier Wii Sports Resort gaat kopen en daarmee dus ook Motion plus (M+, lol ik wist in het begin niet waar jullie het over hadden met die afkorting). Meeste mensen zullen denk ik 2 wii motes (+nunchuck) hebben en zullen dus ook voor een 2e M+ gaan. Kopen jullie deze los of ook samen met een game?
Ben wel benieuwd, heb zelf namelijk nog niet echt besloten en heb ook nog niet echt ergens duidelijk gezien welke games samen met M+ gekoppeld verkocht gaan worden. Ik dacht Tiger 2001 ook, maar zie daar bij bv bol.com weinig van terug.
In reactie op BamSlam_ hieronder ... Ja, je hebt wel gelijk mbt. leveringsproblemen in het verleden. Nintendo zou Nintendo niet zijn als dat bij Sports Resort ineens niet het geval zou zijn! Heb nog 35 Euro aan Bol.com kadobonnen liggen, plus een tegoedbon voor verzendkosten vanwege een foutieve verzending door Bol.com recentelijk, dus ik ga lekker Sports Resort bij Bol.com vooruit bestellen!
[ Voor 15% gewijzigd door Haay op 17-06-2009 14:41 . Reden: Reactie op BamSlam_ ]
Tiger Woods zal ik zeker niet kopen, golf is niet mijn sport. Over Grand Slam Tennis twijfel ik, er zijn nogal wisselende meningen over dat spel icm M+. Ik hoop dat ik het een keer kan uitproberen. Mocht het niets zijn, dan koop ik wel een losse M+ erbij voor m'n tweede Wii-mote.
WM+ is gewoon een beetje een jammer moment want er is vrij weinig wat mensen aanspreekt bij de launch. Daar had tenminste een heel grote game achter moeten hangen. Mario Party bijvoorbeeld. Beetje jammer dat Nintendo ook hier weer grote steken laat vallen en de plank weer mis slaat. Daarbij komt de Zomer nog dus ik denk dat WM+ bij de launch geen overweldigend succes zal gaan worden en het pas laat dit jaar op gang komt.
Veel casual gamers zullen hier ook niet direct op springen denk ik, het is meer van het zelfde plus het is duur en juist casuals bezuinigen het eerste op dit soort dingen, zeker in deze tijd. Je moet toch 2 WM+ kopen wil je er lol aan hebben, die Wii Sports games zijn alleen ruk. Plus Wii Sports Resort en je bent weer 75 tot 100 euro verder, daar beginnen toch veel mensen niet aan denk ik.
Ik denk dat je het teveel vanuit je eigen standpunt bekijkt. Als ik vrienden over de vloer heb die willen kennis maken met de wii, is Wii sports bijna het eerste wat ik er in duw, gevolgd door raving rabbids.Steffy schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:26:
Ik koop Resorts niet, koop tigerwoods niet en koop ook geen tennis spel. Dus blijft er niks over dus geen WM+ voor mij, ik wacht echt op Red Steel 2. Ik vind WM+ nu echt een gadget en niet meer want die games zijn gewoon totaal niks voor mij, Resorts misschien een beetje maar dan voor 15 euro en niet het volle pond.
WM+ is gewoon een beetje een jammer moment want er is vrij weinig wat mensen aanspreekt bij de launch. Daar had tenminste een heel grote game achter moeten hangen. Mario Party bijvoorbeeld. Beetje jammer dat Nintendo ook hier weer grote steken laat vallen en de plank weer mis slaat. Daarbij komt de Zomer nog dus ik denk dat WM+ bij de launch geen overweldigend succes zal gaan worden en het pas laat dit jaar op gang komt.
Veel casual gamers zullen hier ook niet direct op springen denk ik, het is meer van het zelfde plus het is duur en juist casuals bezuinigen het eerste op dit soort dingen, zeker in deze tijd. Je moet toch 2 WM+ kopen wil je er lol aan hebben, die Wii Sports games zijn alleen ruk. Plus Wii Sports Resort en je bent weer 75 tot 100 euro verder, daar beginnen toch veel mensen niet aan denk ik.
Daarbij is een "casual" vaak ook iemand met een goede baan en weinig tijd. Wat boeit hem dat geld nou?
Ik denk ook dat jeje redelijk vergist en, zoals hierboven gezegd, teveel vanuit je eigen smaak beredeneerd.Steffy schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:26:
Ik koop Resorts niet, koop tigerwoods niet en koop ook geen tennis spel. Dus blijft er niks over dus geen WM+ voor mij, ik wacht echt op Red Steel 2. Ik vind WM+ nu echt een gadget en niet meer want die games zijn gewoon totaal niks voor mij, Resorts misschien een beetje maar dan voor 15 euro en niet het volle pond.
Wii Sports is de de reden dat Wii zo goed heeft verkocht. Het vervolg er op kan bijna niet mislukken. Het is dus een ideaal vehikel om M+ de wereld in te helpen.
Dat M+ al eerder te koop is is overduidelijk een geste richting EA. Zij krijgen nu de kans om hun 2 M+ titels te releasen voordat Resort komt. Als ze alle drie tegelijk zouden komen dan zouden de EA titels het erg zwaar krijgen. Daarnaast zijn er ook weinig games voor het balance board maar met alleen Wii Fit was het voldoende om die game (van 90 euro) maandenlang bovenaan de charts te houden.
Denk dus dat het juist wel goed komt met M+, maar hoe meer games hoe liever voor mij!
Ik denk dat je je juist vergaloppeerd op het succes van Wii Sports, Wii sports werd een succes omdat het er gratis bij zat en niet omdat iedereen het graag wilde hebben. Ik vind Wii Sports persoonlijk helemaal geen succes omdat het koppelverkoop is. Voor Wii Sports wordt Resorts de eerste keer op eigen benen, dit zijn pas de eerste stapjes van Wii Sports in de grote mensen wereld. Wil je van een succes spreken over Wii Sports moeten we een jaar verder zijn, het is nu koppel verkoop dus Resorts wordt de eerste test.Deddiekoel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:44:
[...]
Ik denk ook dat jeje redelijk vergist en, zoals hierboven gezegd, teveel vanuit je eigen smaak beredeneerd.
Wii Sports is de de reden dat Wii zo goed heeft verkocht. Het vervolg er op kan bijna niet mislukken. Het is dus een ideaal vehikel om M+ de wereld in te helpen.
Dat M+ al eerder te koop is is overduidelijk een geste richting EA. Zij krijgen nu de kans om hun 2 M+ titels te releasen voordat Resort komt. Als ze alle drie tegelijk zouden komen dan zouden de EA titels het erg zwaar krijgen. Daarnaast zijn er ook weinig games voor het balance board maar met alleen Wii Fit was het voldoende om die game (van 90 euro) maandenlang bovenaan de charts te houden.
Denk dus dat het juist wel goed komt met M+, maar hoe meer games hoe liever voor mij!
Plus daarbij komt dat Wii Sports bij mij, ook met vrienden of wie dan ook het minst gespeelde is, vrijwel iedereen is er op uitgekeken. Mijn ervaring is dat 3 kwart er geen ruk (meer) aan vind. Mario Kart daarentegen wordt wel grijs gespeeld en raving rabbits opzich ook wel. Daarnaast hebben ze gewoon het seizoen tegen, eind dit jaar zal het vast wel op gang komen maar ik verwacht er nu gewoon niet zo bijzonder veel van.
Hierin verschillen we dus duidelijk van mening. Maar je hebt wel gelijk dat dit de eerste keer is (buiten Japan) dat Wii Sports het in zijn eentje moet rooien. Ik zie dit dus wel zitten omdat ik Wii Sports ook nog wel eens speel (met veel plezier) en mensen ken die een Wii hebben met alleen Wii Sports en helemaal content zijn. Daarnaast is Wii Sports ook nog een van de (als niet de) beste implementaties van Wiimote motion controls.Steffy schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:46:
[...]
Ik denk dat je je juist vergaloppeerd op het succes van Wii Sports, Wii sports werd een succes omdat het er gratis bij zat en niet omdat iedereen het graag wilde hebben. Ik vind Wii Sports persoonlijk helemaal geen succes omdat het koppelverkoop is. Voor Wii Sports wordt Resorts de eerste keer op eigen benen, dit zijn pas de eerste stapjes van Wii Sports in de grote mensen wereld. Wil je van een succes spreken over Wii Sports moeten we een jaar verder zijn, het is nu koppel verkoop dus Resorts wordt de eerste test.
Plus daarbij komt dat Wii Sports bij mij, ook met vrienden of wie dan ook het minst gespeelde is, vrijwel iedereen is er op uitgekeken. Mijn ervaring is dat 3 kwart er geen ruk (meer) aan vind. Mario Kart daarentegen wordt wel grijs gespeeld en raving rabbits opzich ook wel. Daarnaast hebben ze gewoon het seizoen tegen, eind dit jaar zal het vast wel op gang komen maar ik verwacht er nu gewoon niet zo bijzonder veel van.
Ik denk dat Nintendo er ook wel vertrouwen in heeft aangezien ze het idd nu uitbrengen in een periode die op gamegebied altijd een droogte is.
Ik ben het toch meer eens met Deddiekoel, omdat Wii sports heel mooi liet zien waar de Wii toe in staat is (wat ook de reden is dat ik hem bij "beginners" uit de kast haal). Je zegt zelf al dat men er geen ruk meer aan vindt. Het spel is te klein om lang leuk te blijven, maar daar is het ook niet voor bedoeld in mij ogen. Als je net je Wii hebt is het leuk om te spelen!Steffy schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:46:
[...]
Ik denk dat je je juist vergaloppeerd op het succes van Wii Sports, Wii sports werd een succes omdat het er gratis bij zat en niet omdat iedereen het graag wilde hebben. Ik vind Wii Sports persoonlijk helemaal geen succes omdat het koppelverkoop is. Voor Wii Sports wordt Resorts de eerste keer op eigen benen, dit zijn pas de eerste stapjes van Wii Sports in de grote mensen wereld. Wil je van een succes spreken over Wii Sports moeten we een jaar verder zijn, het is nu koppel verkoop dus Resorts wordt de eerste test.
Resort daarentegen is wel een volwaardige game en zal daarom goed ontvangen worden. Al is het alleen maar omdat alles wat Nintendo maakt in goud verandert
Ik ben inderdaad weinig spellen tegengekomen waar de wiimote voor meer werd gebruikt dan een beetje wapperen en mikken. Hoewel bijvoorbeeld het dansen bij raving rabbids ook vrij leuk werkt.Deddiekoel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:54:
[...]
Daarnaast is Wii Sports ook nog een van de (als niet de) beste implementaties van Wiimote motion controls.
[ Voor 11% gewijzigd door Pierz op 17-06-2009 18:01 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Zelf vind ik DragonBall Z de beste implementatie hebben. Het nadoen van de aanvallen van de show is erg leuk en ook wat geavanceerder dan de vrij 'basic' bewegingen die je bij Wii Sports gebruikt.Pierz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:58:
Ik ben inderdaad weinig spellen tegengekomen waar de wiimote voor meer werd gebruikt dan een beetje wapperen en mikken. Hoewel bijvoorbeeld het dansen bij raving rabbids ook vrij leuk werkt.
Wat anders nu: ik speelde gister weer Mario Galaxy en het viel me toch weer op hoe mooi het spel er uit ziet. Het zou haast in de buurt komen van een PS3 game. Dat is natuurlijk heel mooi maar het is wel enorm teleurstellend dat er maar zo weinig games met zulke grafische kwaliteit op de Wii komen zeg. Meeste Wii-games zien er toch nog steeds uit als Ps2-games.
hey ho, stop!SithWarrior schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:06:
Hmm wat is dat grand slam tennis leuk om te doen met de motion plus zeg, ik heb eindelijk is het gevoel dat ding precies doet zoals ik hem beweeg.
Vertel eens wat meer?
Is het een 'trucje' wat je door moet krijgen? Is het een beetje vergelijkbaar met echt tennis, of lijkt het nog nergens op?
kleine handson-review?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
dus een paar second recht houden rond je heup hoogte .. dit schijn te helpen..
maar ik vindt virtua tennis 2009 net wat fijner reageren dan gst...
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Je hebt gelijk dat Sports het beste laat zien wat je allemaal met de Wiimote kan en dat juist in mijn ogen weer het probleem, wat ze laten zien is allemaal niet zo denderend om nou eerlijk te zijn. Om nou weer al die sport dingen te gaan doen, en je moet er weer wat voor kopen, je betaal nu strak 80 a 90 euro voor 1 controler en voor de mensen die sports spelen voegt het allemaal te weinig toe, die zitten niet op te precieze controls te wachten want dan is het casual princiepe waar die serie zich op richt er weer vanaf. Ik heb me ook altijd afgevraagd wat nu de meerwaarde is van een casual game weer om te bouwen tot een te gecompliceerde game wat het nu gaat worden. Maar goed, we zullen zien. Ik heb het gevoel dat het een 2e Wii Music gaat worden.Deddiekoel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:54:
[...]
Hierin verschillen we dus duidelijk van mening. Maar je hebt wel gelijk dat dit de eerste keer is (buiten Japan) dat Wii Sports het in zijn eentje moet rooien. Ik zie dit dus wel zitten omdat ik Wii Sports ook nog wel eens speel (met veel plezier) en mensen ken die een Wii hebben met alleen Wii Sports en helemaal content zijn. Daarnaast is Wii Sports ook nog een van de (als niet de) beste implementaties van Wiimote motion controls.
Ik denk dat Nintendo er ook wel vertrouwen in heeft aangezien ze het idd nu uitbrengen in een periode die op gamegebied altijd een droogte is.
WM+ zal zeker wel een succes worden maar dat zal echt pas later van de grond gaan komen. En het mooiste zou zijn het vanaf nu inbouwen in de wiimotes
Het grootste probleem met Wii Music is nog wel dat er 2.5M stuks van verkocht zijn. AAA-games als MP3 komen daar niet in de buurt. Een SMG doet makkelijk het drievoudige, maar van WiiFit zijn er dan weer ruim 20M verkocht: http://www.vgchartz.com/s...3=Wii+Fit+-+Wii&weeks=100Steffy schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:52:
Ik heb het gevoel dat het een 2e Wii Music gaat worden.
Anoniem: 15042
VT2009 heeft ook zonder WM+ een redelijk goede besturing.Njay schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:43:
nee je moet soms de WM + caliberen
dus een paar second recht houden rond je heup hoogte .. dit schijn te helpen..
maar ik vindt virtua tennis 2009 net wat fijner reageren dan gst...
Helaas hebben beide tennisgames een vertraging (dus geen 1:1 beweging).
VT2009 was al een tijd in ontwikkeling en is waarschijnlijk al ontwikkeld toen de WM+ nog niet meegenomen kon worden.
Grand Slam heeft veel meer oefening nodig maar ik moet zeggen dat het echt een spel is wat je langer moet spelen en dan beter gaat werken met de WM+
Draadloze Nunchaku
per stuk 16.99*
Games NINTENDO® Wii™
per stuk 17.99*
38-in-1 accessoirepakket
per set 14.99*
nunchaku?Lizard schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:49:
Bij de Aldi hebben ze sinds gisteren een aantal Wii artikelen in de aanbieding:
Draadloze Nunchaku
[afbeelding]
per stuk 16.99*
Games NINTENDO® Wii™
[afbeelding]
per stuk 17.99*
38-in-1 accessoirepakket
[afbeelding]
per set 14.99*
staat ook gewoon zo op de aldi-site

[ Voor 6% gewijzigd door J2pc op 18-06-2009 11:07 ]
Die koppel maakt het wel een beetje krom natuurlijk, maar aan de andere kant is het spel in Japan apart verkocht en daar loopt wii sports ook heel hard en ik ben van mening dat de Wii juist zo populair is geworden onder de non-gamers doordat het juist met het spel werd gebundeld in het westen.Steffy schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:46:
[...]
Als ze straks de Wii gaan bundelen met sports-resort en M+ dan zal het echt wel goed gaan komen . En laat ik nou vermoeden dat het waarschijnlijk de zet zal zijn van Nintendo voor de feestdagen dit jaar, dan hoeven ze niet eens de prijs van het apparaat te gaan verlagen.
Bij de blokker ookLizard schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:49:
Bij de Aldi hebben ze sinds gisteren een aantal Wii artikelen in de aanbieding:
Draadloze Nunchaku
[afbeelding]
per stuk 16.99*
Games NINTENDO® Wii™
[afbeelding]
per stuk 17.99*
38-in-1 accessoirepakket
[afbeelding]
per set 14.99*
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hoewel bij Grand Slam Tennis de extra controle wellicht een extra moeilijkheid is (ben er nog niet helemaal uit). Zal dit voor Wii Sports Resort juist niet zo zijn. Met M+ kunnen ze weer een aantal extra sporten natuurgetrouw aanbieden. Dus met dezelfde laagdrempeligheid van de originele Wii Sports. De besturing van het jetskieen is bijvoorbeeld iets dat ik casuals al heb zien doen toen ik back in the day over de revolution vertelde. Ik vind Wii Sports nog steeds enorm vermakelijk (verbaasde me daar laatst over) en kijk dan ook enorm uit naar Resort.Steffy schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:52:
[...]
Je hebt gelijk dat Sports het beste laat zien wat je allemaal met de Wiimote kan en dat juist in mijn ogen weer het probleem, wat ze laten zien is allemaal niet zo denderend om nou eerlijk te zijn. Om nou weer al die sport dingen te gaan doen, en je moet er weer wat voor kopen, je betaal nu strak 80 a 90 euro voor 1 controler en voor de mensen die sports spelen voegt het allemaal te weinig toe, die zitten niet op te precieze controls te wachten want dan is het casual princiepe waar die serie zich op richt er weer vanaf. Ik heb me ook altijd afgevraagd wat nu de meerwaarde is van een casual game weer om te bouwen tot een te gecompliceerde game wat het nu gaat worden. Maar goed, we zullen zien. Ik heb het gevoel dat het een 2e Wii Music gaat worden.
WM+ zal zeker wel een succes worden maar dat zal echt pas later van de grond gaan komen. En het mooiste zou zijn het vanaf nu inbouwen in de wiimotes
Hmmm, daar had ik helemaal niet op gelet. Was echt een c/p van de aldi site.J2pc schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:05:
[...]
nunchaku?
[afbeelding]
staat ook gewoon zo op de aldi-sitezo 't een typo zijn? in de omschrijving hebben ze 't wel over een nunchuck
Veel mensen die van hun Wii en spellen af willen blijkbaar.
Was mij ook al opgevallen dat dat zeer hard gaat. Volgens mij raak je je Wii alleen tegen een spotprijs kwijt. Maar misschien vergis ik me daarin.Sagittarius schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:28:
Zo zeg. Probeer ik mijn Wii en spelletjes op Marktplaats te verkopen en nog voordat de advertentie in het overzicht staat is het alweer doorgeschoven naar de volgende pagina.
Veel mensen die van hun Wii en spellen af willen blijkbaar.
Denk zelf dat het toch wel een succes gaat worden, puur omdat de meeste casual idd wii sports heel leuk vinden, en nu dan wel toe zijn aan iets anders.
@wii verkopen.
Ik wilde in eerste instantie ook een wii van iemand over kopen. Maar vind nieuw toch eigenlijk wel fijner. Geen idee of het idd zo erg is. Maar ik kan me zo voorstellen dat in het huidig econ klimaat toch wel een logische stap is om een luxe product als een console te verkopen.
Er zijn natuurlijk meer wii's verkocht dan ps3&360 dus ook meer 2e hands aanbod?
Btw ppl, Madworld voor 25 eurie.....doen of niet? Ik was vroeger altijd fan van double dragon en final fight enzo (heck ik vind de emu van caddilacs vs dinosaurs & alien vs predator nog steeds super.....speel het alleen nooit meer
10 second ninja DONE
Volgens mij geef je zelf het antwoord alSagat schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:53:
Btw ppl, Madworld voor 25 eurie.....doen of niet? Ik was vroeger altijd fan van double dragon en final fight enzo (heck ik vind de emu van caddilacs vs dinosaurs & alien vs predator nog steeds super.....speel het alleen nooit meer) Dus qua genre klopt het ook, en de art style vind ik ook erg mooi.

Hier de review van Wii-DS.
Bron: http://www.amazon.co.uk/r...30SBMZ/ref=cm_cr_rdp_permSo I never, ever review games but I really had to on this one as it gave me so much frustration for the first half hour or so. The player wasn't hitting the shots I was hitting (I play a lot of raquet sports) and running around the ball a lot, that was until I saw a load screen which helpfully informed me that I should have been holding the Wiimote with the A button facing upward (as another reviewer has pointed out). As soon as I did this I noticed the change and started to realize how good the motion plus add-on was.
Het lijkt erop dat het geen drukfout is: op http://www.unisupport.net/ staat het ook als Draadloze Nunchaku vermeld.Tc-Chub schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:05:
Nee die is niet van nintendo. Maar de drukfout staat ook in het krantje. Vond t wel grappig hoe je zo'n domme fout in je landelijke krantje kan zetten
Ik denk niet dat ik de tennisgames ga kopen. Ik heb veel getennist en ik vertrouw er niet op dat het goede simulaties zijn. Als ik zie dat je bepaalde slagen moet simuleren door op een knop te drukken zakt de moed me al helemaal in de schoenen.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Wat ik vreemder vind is dat mensen wel hun wii laten modden maar vervolgens niet zelf games kunnen downloaden. (of er op een andere manier aan kunnen komen.Balachmar schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:17:
Wat ik trouwens wel bizar vind is dat er op marktplaats zoveel illegale games aangeboden worden. Van die wii games voor 2,50 euro. Worden die lui niet gewoon meteen opgepakt?

Altijd al gedroomd om eens lekker met een Katana (oude Japan) te hakken en te zwaaien, of met een kromwaard (Midden Oosten, 1001 Nachten setting), of met een Europees Bastaardzwaard of een mega Zweihänder ...
High Voltage (die van The Conduit) hebben een gladiator game in ontwikkeling. Volgens mij voldoet die aan jouw wensen (al is het geen middeleeuwse setting).Haay schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:24:
Als zwaardvechten echt zo goed en nauwkeurig werkt zoals te zien is in de Sports Resort filmpjes dan hoop ik dat er eens een vette zwaardvechtgame uitkomt. Middeleeuwse setting en alleen eventueel aangevuld met pijl & boog (schijnt ook goed te werken in Sports Resort). Beetje creatieve game-developer kan daar volgens mij een goede uitdagende en boeiende game van maken! Multiplayer met zwaardvecht arena en boogschiet toernooi a'la Robin Hood is dan natuurlijk ook een inkopper. Lijkt me heel gaaf!
Altijd al gedroomd om eens lekker met een Katana (oude Japan) te hakken en te zwaaien, of met een kromwaard (Midden Oosten, 1001 Nachten setting), of met een Europees Bastaardzwaard of een mega Zweihänder ...
Ik droom een nieuwe Zelda game in deze settingHaay schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:24:
Als zwaardvechten echt zo goed en nauwkeurig werkt zoals te zien is in de Sports Resort filmpjes dan hoop ik dat er eens een vette zwaardvechtgame uitkomt. Middeleeuwse setting en alleen eventueel aangevuld met pijl & boog (schijnt ook goed te werken in Sports Resort). Beetje creatieve game-developer kan daar volgens mij een goede uitdagende en boeiende game van maken! Multiplayer met zwaardvecht arena en boogschiet toernooi a'la Robin Hood is dan natuurlijk ook een inkopper. Lijkt me heel gaaf!
Middeleeuwse setting > check
zwaarden > check
pijl en boog > check
boomerang gooien > check
kano/raften > check
anyway alles wat in een zelda al bestaat zou nu kunnen met de motion plus.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 19-06-2009 17:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik vraag me af of ik heel lake hylia over wil peddelenRakkerzero schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:20:
[...]
Ik droom een nieuwe Zelda game in deze setting
Middeleeuwse setting > check
zwaarden > check
pijl en boog > check
boomerang gooien > check
kano/raften > check
anyway alles wat in een zelda al bestaat zou nu kunnen met de motion plus.
Maar de rest:
Anoniem: 26457
...mogen het ook LightSaber gevechten zijn a la Star Wars (vwoemm - vwoemm)Haay schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:24:
Als zwaardvechten echt zo goed en nauwkeurig werkt zoals te zien is in de Sports Resort filmpjes dan hoop ik dat er eens een vette zwaardvechtgame uitkomt.
Het vraagt denk ik nog wat gewenning en met name nog wat technische finetuning. Op dat punt stelt de handleiding niets voor namelijk. Er staat wel ergens dat je soms de M+ moet calibreren door hem met de a knop naar beneden even horizontaal neer te leggen, maar niet wanneer, wat de symptomen zijn e.d. Ook staat alles uitgelegd in het spel voor rechtshandige mensen en laat ik nu linkshandig tennissen. Aanverwante ergenis is dat je dit natuurlijk wel kunt instellen in het spel, maar dat alle standaardspelers (Federer, Blake, etc.) die IRL rechtshandig zijn gewoon rechtshandig blijven, ook al heb je ingesteld dat je linkshandig wilt spelen. Voorlopig zit ik dus vast aan Nadal
Ook nog even geprobeerd met de standaard besturing en dat voelt meteen 'vertrouwd'. Niet als in Wii sports (je slaat namelijk voordat je speler de beweging uitvoert), maar daarmee kon ik direct uit de voeten.
Maar goed, ik heb nog wat te leren, naar wat ik lees schijnt het allemaal goed te kunnen werken, maar ik heb daarbij nog wat behoefte aan handige tips / tricks over hoe ik ervoor zorg dat ik doe wat het spel / de M+ van mij vraagt...
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Steffy schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:26:
Veel casual gamers zullen hier ook niet direct op springen denk ik, het is meer van het zelfde plus het is duur en juist casuals bezuinigen het eerste op dit soort dingen, zeker in deze tijd.
De nieuwe eerste Nederlandse software top 10. Wii MoionPlus alvast op nummero 10 zonder Nintendo game. Je onderschat Wii Sports Resort behoorlijk denk ik.1 THE SIMS 3 (PC)
2 PROTOTYPE (XBOX 360)
3 PROTOTYPE (PS3)
4 WII FIT (Wii)
5 POKEMON PLATINUM (DS)
6 MARIO KART (Wii)
7 WALK WITH ME (DS)
8 EA SPORTS ACTIVE (Wii)
9 PROTOTYPE (PC)
10 GRAND SLAM TENNIS (Wii)
Wat een aandachtspunt blijft is het nadenken over de 'vertaling' die het spel maakt van je bewegingen, aangezien het nu eenmaal geen 1-op-1 imitatie is. Een aantal daarvan heb ik al goed te pakken, een aantal daarvan moet ik nog verbeteren. Aandachtspunt hierbij is ook de 'voorbeweging' voor de slag. Deze bepaalt namelijk voor een groot gedeelte hoe je speler zich in het veld zal opstellen en of die goed klaarstaat om de slag te maken.
Het in de vorige post genoemde calibreren gebeurt eigenlijk het hele spel door, omdat je voordat een punt begint je altijd de wiimote even op een vaste plek op het scherm moet richten voordat de opslag plaatsvindt. Of het daarbij iets uitmaakt of ik mijn wiimote met de knoppen omhoog, gekanteld, of naar beneden gekeerd houd heb ik nog niet kunnen ontdekken...
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
90710
Je kan inderdaad een WM+ Zelda verwachten als het goed aanslaat.Pierz schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:30:
[...]
Ik vraag me af of ik heel lake hylia over wil peddelen
Maar de rest:
Zelfs als WM+ niet aanslaat, dan verkoopt Nintendo gewoon de nieuwe Zelda in combinatie met WM+, net zoals Nintendo toendertijd met het expansion pack en Donkey Kong 64 heeft gedaan.90710 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:58:
[...]
Je kan inderdaad een WM+ Zelda verwachten als het goed aanslaat.
Iemand nog tips om M+ goed te gebruiken in GST?
Tja, wat ik ervan gehoord heb (en wat bij mij werkt): GST calibrrert de wii motion plus opnieuw na iedere slag, aan de hand van de ir sensor. De default waarde is het racket (de wii mote) recht voor je houden met 2 handen.Deddiekoel schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:33:
Ik heb weer een weekend GST achter de rug en ik heb nog niet het idee dat ik M+ goed gebruik. Op de practise court krijg ik mijn poppetje niet in de goede houding. Op een of andere manier wil hij steeds backhand slaan terwijl ik toch echt forehand sta. Het kan natuurlijk aan mijn M+ ding liggen maar denk toch niet dat dat het issue is. Ook in wedstrijden klopt de houding van mijn poppetje niet met hoe ik sta. De Wiimote 2 seconden stil houden werkt niet.
Iemand nog tips om M+ goed te gebruiken in GST?
Als je dus nu iedere slag de default positie inneemt gaat het bijna alltijd goed.
Hmmm, dat doe ik op zich wel. Eens op gaan letten dan.milenko79 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:19:
[...]
Tja, wat ik ervan gehoord heb (en wat bij mij werkt): GST calibrrert de wii motion plus opnieuw na iedere slag, aan de hand van de ir sensor. De default waarde is het racket (de wii mote) recht voor je houden met 2 handen.
Als je dus nu iedere slag de default positie inneemt gaat het bijna alltijd goed.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ok ik hap, welk figuur?Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:16:
Halen ze dan Tatsunoko vs Capom naar Amerika halen ze net het figuur er uit waarvoor ik de game zou kopen. Wat een sof.
(& is het erger dan Mai uit kof12?
10 second ninja DONE
Weet zn Japanse naam niet maar het is de geest , Bob uit "Bob in the Bottle." wat vroeger hier op Telekids en later Fox kwam. Vond het een hele vette serie.Sagat schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:23:
[...]
Ok ik hap, welk figuur?
(& is het erger dan Mai uit kof12?)
Je zou zeggen dat er genoeg chars in zitten de we (of iig de gemiddelde nl persoon) niet zal kennen, komt er ook iets voor in de plaats?
Wat ik wel ontzettend tof vind, is dat de us (en dus ook de eu versie denk ik) online multiplayer krijgen.
10 second ninja DONE
Op de E3 is geroepen dat er 5 karakters voor in de plaats komen maar gezien de karakters van Tatsunoko vrij obscuur zijn ben ik benieuwd wie... Enige die ik zou kunnen bedenken is de Tatsunoko versie van Pinokkio (die met het blauwe haar) die wereldwijd gedubt is, een van de Littlebits of (zeer ijdele hoop)een van de pizza cats al lag dat laatste erg lastig met rechten meen ik gelezen te hebben.Sagat schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:53:
Das idd vaag, misschien nog als dlc (oh wait dat doen ze bijna nooit voor de wii toch, zag laatst nog uitbreiding cd/dvd's voor rock band liggen).
Je zou zeggen dat er genoeg chars in zitten de we (of iig de gemiddelde nl persoon) niet zal kennen, komt er ook iets voor in de plaats?
Wat ik wel ontzettend tof vind, is dat de us (en dus ook de eu versie denk ik) online multiplayer krijgen.
Maar met een char in een fightinggame?
rechthebbende krijgt x ammount of cash, dan kan dat misschien minder zijn dan gewenst, maar als ze dan zeggen, je mag de char niet gebruiken, dan ontvangen ze helemaal geen poen. Beter iets dan niets toch?
10 second ninja DONE
Zo makkelijk ligt het helaas niet. De rechten voor japanse series worden nog al eens op rare manieren gekocht in het westen. Beste voorbeeld is Macross of Robotech zoals die in het westen heet. Dat zijn oorspronkelijk twee verschillende japanse series (Macross en nog een) die aan elkaar geplakt zijn en overgedubt om samen een serie Robotech te vormen...Sagat schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:55:
Dat rechten gebeuren blijf ik vaag vinden. Kijk met goldeneye heb je twee partijen simpel gezegd xbox en ninty die beiden het spel willen uitbrengen, maar dan eigenlijk ook dat de ander het niet doet. Dus dan is het lastig een uitweg te vinden.
rechthebbende krijgt x ammount of cash, dan kan dat misschien minder zijn dan gewenst, maar als ze dan zeggen, je mag de char niet gebruiken, dan ontvangen ze helemaal geen poen. Beter iets dan niets toch?
Ik weet dus niet hoe hier de rechten liggen in het westen...
link naar de video review: http://wii.ign.com/dor/ob...s/conduit_vdr_062209.html
link naar de written review: http://wii.ign.com/articles/996/996847p1.html
Btw, ligt het aan mij of legt EA de aandacht van haar harry potter game erg op wii-versie en dit keer niet op de xbox en playstation versie?
[ Voor 22% gewijzigd door Tijn89 op 23-06-2009 20:25 ]
Het hele probleem met GoldenEye heeft Rare als eens mooi samengevat.Sagat schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:55:
Dat rechten gebeuren blijf ik vaag vinden. Kijk met goldeneye heb je twee partijen simpel gezegd xbox en ninty die beiden het spel willen uitbrengen, maar dan eigenlijk ook dat de ander het niet doet. Dus dan is het lastig een uitweg te vinden.
And permission to release GoldenEye Soup would have to be secured from Nintendo, Activision, MGM, Eon, Danjaq, Waterstone's, Cadbury's, General Motors, West Midland Safari Park and Leona Lewis.
Ik dacht dat het probleem specifiek te maken had met het bedrijf die de Europese dub van de anime, die dus in Europa dus Bob in the Bottle heet, geproduceerd heeft.Sagat schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:55:
Doet me denken aan het feit dat Nintendo aan de ene kant zegt GoldenEye op de VC wil maar aan de andere kant de tot dusver enige mogelijkheid hiertoe geweigerd heeft.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:24:
[...]
Het hele probleem met GoldenEye heeft Rare als eens mooi samengevat.
[...]
Hmm, 8.6 voelt wel als een erg hoog cijfer. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat als deze shooter op een andere console was uitgekomen het cijfer veel lager zou zijn uitgevallen. Zeker als je de conclusie leest van zijn geschreven review.Tijn89 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:19:
IGN is te spreken over The Conduiteen 8.6 dus dat is wel mooi.
link naar de video review: http://wii.ign.com/dor/ob...s/conduit_vdr_062209.html
link naar de written review: http://wii.ign.com/articles/996/996847p1.html
Als een spel alleen een hoge score haalt omdat het de beste shooter is van z'n platform vindt ik dat niet terecht. Een game hoort gerate te worden aan de hand van hoe goed hij is vergeleken met wat er op dat moment nog meer op de markt is. Onafhankelijk van op welk platform het verschijnt (wmb mag je wel scheiding maken tussen portable en console).
Als dit spel op bijvoorbeeld de PS3 een 7.0 zou hebben gekregen wil ik dat graag weten. Dan haal ik wel een andere shooter voor m'n PS3.
Aan de andere kant ontkom je er niet aan om graphics te raten ten opzichte van wat de Wii kan natuurlijk. Anders krijgen alle Wii games lage cijfers
Zelfde geldt voor Halo toch. De eerste kwam uit de op Xbox en kreeg cijfers tussen de 9 en 10 net als zijn opvolgers, deel 1 en 2 kwamen voor de PC en werden afgebrand, vergeleken met andere shooters op de PC was het een drama. Totaal ongeinspireerd en sfeerloos, gameplay was matig op zijn best. Toch kreeg en krijgt het lovende kritieken omdat het op de Xbox nu eenmaal de beste game is of 1 van de beste. Vergeleken met andere PC shooters is de serie matigheid ten top. Zo gaat het nu eenmaal. Al dat soort games delven het onderspit vergeleken met de PC wat voor veel genres toch eenmaal het beste werkt. Platform games en sports games daar gelaten.McVirusS schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:43:
[...]
Hmm, 8.6 voelt wel als een erg hoog cijfer. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat als deze shooter op een andere console was uitgekomen het cijfer veel lager zou zijn uitgevallen. Zeker als je de conclusie leest van zijn geschreven review.
Als een spel alleen een hoge score haalt omdat het de beste shooter is van z'n platform vindt ik dat niet terecht. Een game hoort gerate te worden aan de hand van hoe goed hij is vergeleken met wat er op dat moment nog meer op de markt is. Onafhankelijk van op welk platform het verschijnt (wmb mag je wel scheiding maken tussen portable en console).
Als dit spel op bijvoorbeeld de PS3 een 7.0 zou hebben gekregen wil ik dat graag weten. Dan haal ik wel een andere shooter voor m'n PS3.
Aan de andere kant ontkom je er niet aan om graphics te raten ten opzichte van wat de Wii kan natuurlijk. Anders krijgen alle Wii games lage cijfers. Maar het totaal cijfer moet een afspiegeling zijn van hoe goed de game daadwerkelijk is. En dan met name op gebied van fun en gameplay.
Waarom dan wel scheiding tussen portable & console? Omdat portable grafisch sowieso minder is? Zoals de Wii?McVirusS schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:43:
[...]
Onafhankelijk van op welk platform het verschijnt (wmb mag je wel scheiding maken tussen portable en console).
[...]
Vooropgesteld dat ik het review niet gelezen heb, maar als jij alleen een wii hebt en zin hebt in een shooter dan kom je bij dit spel uit. Dan boeit het weinig dat Crysis, killzone of gears betere games zijn.McVirusS schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:43:
[...]
Hmm, 8.6 voelt wel als een erg hoog cijfer. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat als deze shooter op een andere console was uitgekomen het cijfer veel lager zou zijn uitgevallen. Zeker als je de conclusie leest van zijn geschreven review.*snip*
Dus 1 puntje extra omdat het de beste in zijn soort is op de wii vind ik terecht.
Als je multiplatform gamer bent dan moet je beter opletten, maar ik weet vrijwel zeker dat zowel gears als kz2 hogere scores hebben dan 8.6. Dus zelfs als je alleen naar het cijfer kijkt (wat ik erg dom kortzichtig vind) koop je de conduit dan niet.
Denk dat je het moet vergelijken met assasins creeds op ps360 en op de ds. Tis allemaal leuk een aardig dat er betere alternatieven zijn op andere platformen, maar je wilt weten hoe AC vergelijkt met andere ds games in dat genre......
my 2 cents
10 second ninja DONE
Ik lees dit verhaal en denk dan gelijk aan games zoals GTA4, die verdient ook geen 9,7 gemiddeld, maar toch krijgt die erg hoge cijfers terwijl erg toch veel dingen verre van perfect zijn in die game. The Conduit is schijnbaar de beste fps op de Wii op dit moment en dat hoort een hogere waardering bij, zeker om uit te steken bij de rest van de gebrekkige shooters die er nu op te spelen zijn.McVirusS schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:43:
[...]
Hmm, 8.6 voelt wel als een erg hoog cijfer. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat als deze shooter op een andere console was uitgekomen het cijfer veel lager zou zijn uitgevallen. Zeker als je de conclusie leest van zijn geschreven review.
Aan de andere kant ontkom je er niet aan om graphics te raten ten opzichte van wat de Wii kan natuurlijk. Anders krijgen alle Wii games lage cijfers. Maar het totaal cijfer moet een afspiegeling zijn van hoe goed de game daadwerkelijk is. En dan met name op gebied van fun en gameplay.
90710
IGN
While the game does not turn the genre upside-down, it is innovative in certain areas -- for example, it features the most customizable, precise and enjoyable controls of any console shooter created, hands down.
80
Nintendo Power
The best pure first-person shooter on the Wii. [July 2009, p.84]
80
Games Radar (in-house)
The solid, yet unremarkable single-player won’t win any awards, but The Conduit still features the most finely honed online outings available on the Wii, thus making it supremely worthy of our third highest score.
76
Official Nintendo Magazine UK
Nowhere near classic status, but this is a welcome companion to "Metroid Prime: Corruption." [July 2009, p.78]
70
GamePro
To be blunt, The Conduit is a by the numbers shooter that offers a couple of thrills but ultimately doesn't make much of an impact.
Overzich van een aantal reviews, het is de beste shooter op de wii, maar zoveel lijkt dat nu ook niet te zeggen.
Ps4/switch gamer
van wat ik gehoord en gelezen heb is the conduit bij lange na niet mooier dan metroid prime 3, dat is ook nergens uit op te maken dat het wel zo is. MP3 is echt van wat ik tot nu toe gezien heb nog steeds de mooiste game op de Wii en dat lees je echt veel vaker. Alleen die nieuwe Resident Evil lijkt voor het eerst daar aan voorbij te gaan. Maar nee, van wat ik tot nu toe gezien heb lijkt the conduit niet in de buurt te komen, ook bewegende beelden niet wat jammer is bijna 2 jaar na de release van MP. Maar misschien zit ik er naast en hebben ze nog nooit echt laten zien het spel er uit ziet90710 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:10:
Ik heb een Wii en een XBOX 360, heb zelfs één shooter op de X360 (Perfect Dark Zero (hoe ironisch)), ik heb natuurlijk ook Metroid Prime Corruption op mn Wii. En The Conduit moet zelfs nog mooier zijn, dus.. echt die koop ik wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 24-06-2009 13:20 ]
Het punt met Conduit en MP3 is dat Conduit technisch geavanceerder is maar dat de 'art' in MP3 simpelweg beter is waardoor de game er beter uit ziet. Dus Conduit haalt technischere mooiere trucs uit maar maakt er niet zo goed gebruik als MP3 dat doet met zijn technisch mindere trucs. Gevalletje Art > Tech.Steffy schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:19:
[...]
van wat ik gehoord en gelezen heb is the conduit bij lange na niet mooier dan metroid prime 3, dat is ook nergens uit op te maken dat het wel zo is. MP3 is echt van wat ik tot nu toe gezien heb nog steeds de mooiste game op de Wii en dat lees je echt veel vaker. Alleen die nieuwe Resident Evil lijkt voor het eerst daar aan voorbij te gaan. Maar nee, van wat ik tot nu toe gezien heb lijkt the conduit niet in de buurt te komen, ook bewegende beelden niet wat jammer is bijna 2 jaar na de release van MP. Maar misschien zit ik er naast en hebben ze nog nooit echt laten zien het spel er uit ziet
Hetgeen in de IGN review sterk naar voren komt is dat The Conduit zich alleen onderscheid vanwege zijn controls. En dit is voor mij toch een heel wezenlijk ding. Een simpele(re) shooter die gewoon lekker wegknalt is hier zeer welkom. Dual analog control kan ik niet tegen dus is het prettig om ein-de-lijk weer eens een goede shooter op de Wii te hebben.
Verder vind ik de vergelijking met Halo erg treffend.
Ik noem een Goldeneye op de N64 die objective-based missions introduceerde. Bovendien (een van) de eerste echte 3D console shooter(s ) en de nadruk op stealth ipv kogels sprayen. De immersion in de verhaallijn in Half-Life. De RPG-achtige elementen in Deus Ex. En de adventure-gameplay van Metroid Prime. En tenslotte nog Counter-Strike vanwege het zo ontzettend populair maken van online FPSen.
Daarnaast is het eigenlijk allemaal meer van hetzelfde. Wellicht kun je de cell-shaded look van XIII nog noemen. Medal of Honor wellicht, omdat sindsdien WOII games om de haverklap uitkomen en scripted events je om de oren vliegen. En Call of Duty 4 springt wat mij betreft er ook uit. Niet omdat het allemaal zo vernieuwend is, maar zowel de single player als multiplayer vind ik ontzettend sterk. Maar de games in dit paragraafje zijn allemaal niet echt baanbrekend wat mij betreft.
De rest van de hele reutemeteut... tja. Het is allemaal best vermakelijk, maar vernieuwend is het allemaal niet. Wat mij betreft valt een FPS met voor consolebegrippen perfecte besturing dan toch zeker wel in die laatste paragraaf. Ik ben dus erg benieuwd.
Wat ik overigens bijvoorbeeld niet begrijp, is waarom Halo altijd zo ontzettend hoog scoort. Ik vind het maar een matige shooter. Nu is het best vermakelijk, en speel het regelmatig met een huisgenoot die een Xbox/X360 heeft. Maar vernieuwend en spectaculair goed is het verre van imo.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Captain N, je vergeet de koning der FPS spellen Half Life, het vervolg en de Episodes.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 24-06-2009 15:47 ]
90710
Diezelfde "sommige mensen" zoeken altijd wat te klagen en zullen dat altijd vinden. The Conduit lijkt mij een lekkere actievolle shooter met goeie graphics. Inderdaad niet zo arty als MP3, maar dat hoeft ook niet per se. De gameplay is het belangrijkste, ik wil gewoon lekker knallen. Kramp in de vingers van het indrukken van de vuurknop, puur omdat je zo gefocust bentsjekneck schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:01:
Blijft trouwens grappig hoe sommige mensen al voor de reviews lopen te mopperen over the conduit terwijl het juist 1 van die weinige lichtpuntjes is van third party voor Wii. Soms denk ik echt dat voor een aantal mensen alleen nintendo only goed genoeg kan zijn.
En ik hoop dat deze engine verder ontwikkeld zal worden en gebruikt in toekomstige games.
Captain N schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:11:
De immersion in de verhaallijn in Half-Life.
Mijn foto's op Flickr.
Mwoah. Duke 3D met de eerste behoorlijk interactieve omgevingen, Quake de eerste eckte 3D FPS en maakte mouse-aiming de nieuwe standaard, Unreal Tournament/Quake 3 waren vernieuwend, Turok legde de bakermat voor de dual-stick controls (lopen met de c-knopjes en aimen met de stick, dat was zelfs bij Goldeneye niet de standaard controlscheme), Thief kwam met echte stealth, Far Cry met een groten open omgeving, daarna nog tig shooters met voertuigen, tactische shooters etc.Captain N schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:11:
Ik heb tientallen shooters gespeeld en wat springt daarvan er nu echt uit? Dat zijn er wat mij betreft maar HEEL weinig. Afgezien van de classics zoals Wolfenstein 3D en Doom zijn er daarna maar weinig shooters die echt ontzettend anders zijn.
Ik noem een Goldeneye op de N64 die objective-based missions introduceerde. Bovendien (een van) de eerste echte 3D console shooter(s ) en de nadruk op stealth ipv kogels sprayen. De immersion in de verhaallijn in Half-Life. De RPG-achtige elementen in Deus Ex. En de adventure-gameplay van Metroid Prime. En tenslotte nog Counter-Strike vanwege het zo ontzettend populair maken van online FPSen.
Daarnaast is het eigenlijk allemaal meer van hetzelfde. Wellicht kun je de cell-shaded look van XIII nog noemen. Medal of Honor wellicht, omdat sindsdien WOII games om de haverklap uitkomen en scripted events je om de oren vliegen. En Call of Duty 4 springt wat mij betreft er ook uit. Niet omdat het allemaal zo vernieuwend is, maar zowel de single player als multiplayer vind ik ontzettend sterk. Maar de games in dit paragraafje zijn allemaal niet echt baanbrekend wat mij betreft.
De rest van de hele reutemeteut... tja. Het is allemaal best vermakelijk, maar vernieuwend is het allemaal niet. Wat mij betreft valt een FPS met voor consolebegrippen perfecte besturing dan toch zeker wel in die laatste paragraaf. Ik ben dus erg benieuwd.
Wat ik overigens bijvoorbeeld niet begrijp, is waarom Halo altijd zo ontzettend hoog scoort. Ik vind het maar een matige shooter. Nu is het best vermakelijk, en speel het regelmatig met een huisgenoot die een Xbox/X360 heeft. Maar vernieuwend en spectaculair goed is het verre van imo.
Er zijn wel genoeg vernieuwingen geweest binnen het genre.
The Conduit zal niet echt in dat rijtje komen trouwens, zoals ik eigenlijk al vanaf het begin verwachtte.
Wat ik heel sterk aan Halo vind is de gameplay, speelt heerlijk online, lekker stabiel ook, waardoor het een vermakelijke game is. De engine voelt ook lekker aan.Captain N schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:11:
I
Tevens spelen het ook erg veel mensen online wat ook wel handig is, en ik vind de ranking erg goed werken
Hopen dat online de conduit lekker werkt, zou wel mooi zijn, eindelijk eens op MK na een goede online game.
Zal dit eigenlijk via nintendo lopen het online gebeuren?? zodat we weer met Friendcode zitten te klooien? iemand een idee
Nintendo SWITCH! FTW
Freind codes zijn confirmed. Zie eventueel de [IGN review]SOCO_cola schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:55:
[...]
Zal dit eigenlijk via nintendo lopen het online gebeuren?? zodat we weer met Friendcode zitten te klooien? iemand een idee
Ik heb er zin in! Zelfs ondanks het feit dat tegen de tijd van de release, mijn nieuwe computer hier ook moet staan, en ik een aardige backlog van PC (FPS) games heb te spelen.. Kan me oa gaan verheugen op Crysis, Half-life 2 + zooi, CoD 4, en vooral Bioshock! Maar voor The Conduit maak ik ook gewoon even tijd vrij
Make lovecraft not warcraft.
Is het weer zo geregeld dat je met de Wiimote ook automatisch de camera bedient? Zoja dan pas ik. Dat was echt zwaar onhandig vooral aangezien je meerdere akties met de Wiimote moest doen.SithWarrior schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:47:
Ah dat Transformers: Revenge of the Fallen spel voor de Wii is echt gaaf zeg, veel beter gedaan dan deel 1. Eindelijk weer is spel op de wii wat me kan boeien.
Het verhaal is stuk leuker, maar je kunt veel minder slopen en het is stuk meer lineair dan de vorige game.
Ik zou erg graag Prime 1 spelen met Wii controls namelijk!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Graphics vond ik niet enorm indrukwekkend eerlijk gezegd. Sommige effecten zijn wel ongeëvenaard, maar qua polygonen, textures enz is het niet zo bijzonder. Sommige effecten worden wel iets te enthousiast gebruikt. De artstyle is dertien in een dozijn.
Wel een leuke game overigens. Een 8/10 is wel op z'n plaats. Geen ultieme topper. Multiplayer nog niet aangeraakt.
Dit topic is gesloten.