Geb sind skort Punch Out!!. Erg leuke game en hij wordt vrij pittirg. Zit nu bij die vervelende Great Tiger, waar ik ook al op vast zat bij de NES-versie.
Ik heb net Grand Slam Tennis bij e-plaza gekocht. Hoewel ik nog op mijn werk zit al wel het Wii MotionPlus ding uit de hoes gewurmd. Kan niet wachten om het te proberen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb 'm zaterdag meteen gehaald. Is weer heerlijk ouderwets Donkey Kong met een wat nieuwere besturing. Heb de GC versie nooit gespeeld. Misschien dat het aantal levels (2+1 * 10=30) aan de korte kant is voor de doorgewinterde gamer.Rakkerzero schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:08:
Hoe is trouwens New Play Control Donkey Kong Jungle Beat? Iemand die deze game al heeft gespeeld op de Wii?
Het spel krijgt op IGN iig een 8.4.
Wordt de Wii Motion Plus nu al verkocht dan? Zou toch pas 12 juni zijn?
Ik zie bijv. dat Dixons hem al op voorraad heeft (volgens website) maar de gasten in de winkel keken me nogal schaapachtig aan en hadden het over een releasedate ergens in de zomer.
(Yeah I know, Dixons... maar da's de enige hier dicht bij het werk
)
Ik zie bijv. dat Dixons hem al op voorraad heeft (volgens website) maar de gasten in de winkel keken me nogal schaapachtig aan en hadden het over een releasedate ergens in de zomer.
(Yeah I know, Dixons... maar da's de enige hier dicht bij het werk
Hee dat ziet er best heel goed uit qua graphics! Als dat spel zo wordt, dan wil ik hem misschien ook nog wel hebben ookAnoniem: 104593 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:46:
Anno komt erbij, samen met Punch-Out!! overigens, maar ik wacht nog even tot The Conduit uit is, dan stuur ik de plaatjes weer naar de mods en voeg ik alles in een keer toe. Ik zal binnenkort ook alle E3 games toevoegen aan de TS.
Voor nu een plaatje van Mario & Sonic
[afbeelding]
Heh op de 8 bit nooit voorbij 'iron Mike' gekomen, maaaaaaaar die zit er nu niet meer in, dus heb ik em dan eigenlijk uitgespeeld volgens wii normen?Anoniem: 279033 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:43:
Geb sind skort Punch Out!!. Erg leuke game en hij wordt vrij pittirg. Zit nu bij die vervelende Great Tiger, waar ik ook al op vast zat bij de NES-versie.
Als ie wat afgeprijst word ga ik em denk ik toch wel halen.
10 second ninja DONE
Wii MotionPlus los is pas vrijdag beschikbaar maar Grand Slam Tennis gebundeld met MotionPlus is dus vandaag al bij e-plaza te koop!QuarK schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:39:
Wordt de Wii Motion Plus nu al verkocht dan? Zou toch pas 12 juni zijn?
(Yeah I know, Dixons... maar da's de enige hier dicht bij het werk)
Helaas is dat niet geval om twee redenen. Allereerst is Iron Mike vervangen door Mr Sandman. Ten tweede begint de game pas echt nadat Mr Sandman veslagen is. Dan krijg je nl. title-defense mode en krijg je iedereen nog een keer maar allemaal sneller en met een twist. Dan is zelfs Glass Joe ff pittig.Sagat schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:30:
[...]
Heh op de 8 bit nooit voorbij 'iron Mike' gekomen, maaaaaaaar die zit er nu niet meer in, dus heb ik em dan eigenlijk uitgespeeld volgens wii normen?
Als ie wat afgeprijst word ga ik em denk ik toch wel halen.
[ Voor 31% gewijzigd door Deddiekoel op 10-06-2009 16:53 ]
Naja, ik hou van het type spellen.. op de pc. Ik weet niet zeker of ik een dumbed down wii variant nu echt mijn ding vind...prutsger schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:09:
[...]
Je moet wel van het type spellen en de grafische stijl houden. Wat dat betreft heb ik zelf weinig tijd om te gamen (gemiddeld zo'n 4 uur per week, soms minder) en stel niet zoveel eisen aan grafische pracht. Zou het best leuk vinden daar een PS3 voor te hebben maar dat is het geld niet waard voor de weinige tijd die ik al heb.
Terug on-topic: Ik heb tot nu toe alleen nog maar de story modus gespeeld waarin je heel erg aan het handje genomen wordt dmv opdrachten en uitleg. En dan speel ik ook nog op easy, anders schiet mijn voortgang niet zo op. Als ik daarmee klaar ben ga ik de vrije modus wel wat lastiger spelen.
De functionaliteit voor de tweede speler had van mij wel weggelaten mogen worden. Een beetje extra wind creeeren voor een schip of een brandje blussen is niet leuk genoeg voor een tweede speler. In de praktijk zal dus niemand dat gaan doen.
Over de graphics: ik noemde bewust art direction en niet graphics. Ik hoef geen PS3 voor de super realistische graphics ofzo, de kwaliteit van de goeie wii spellen voldoen voor mij prima. Maar dat staat los van hoe mooi een spel ontworpen is, of het je smaak is en of je het bij de gameplay vind passen. Ben tegenwoordig helemaal verslaafd aan Zack & Wiki, daar vind ik de zuurstokkleurtjes heerlijk bij passen, maar bij een beschaving opbouwen komt het een beetje over als Settlers-for-dummies
Maargoed, dat is dus puur smaak, geen kwaliteitsoordeel.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Misschien een algemeen vraagje hier, maar is het toegestaan om over homebrew applicaties te praten? Ik weet dat het aanbod aan homebrew apps de laatste tijd namelijk behoorlijk gestegen is en er best veel kan met de Wii op homebrew-gebied. Ik heb het dus niet over modchips of backup-tools. 
Ontopic: Ondergetekende kijkt zeker uit naar de aangekondigde Monkey Island remake en de nieuwe titels voor de Wii. Let the legend live on! Tot die tijd hebben we ook ScummVM nog
Ontopic: Ondergetekende kijkt zeker uit naar de aangekondigde Monkey Island remake en de nieuwe titels voor de Wii. Let the legend live on! Tot die tijd hebben we ook ScummVM nog
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
nog geen feedback van iemand naar aanleiding van grand slam tennis? ben toch wel heel erg benieuwd
De homebrew applicaties die niet voor het laden van backups zijn worden volgens mij gedoogd. Ik kijk trouwens halsreikend uit naar The Conduit. Ben echt heel benieuwd omdat ik nog steeds niet weet wat ik er nou van moet verwachten. Het ziet er prachtig uit, hoor steeds positievere verhalen over de controls, veel opties en game modes. Maar toch klinkt het ergens allemaal te mooi om waar te zijn.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik ben ook even benieuwd of er een nieuwe Wii Zapper uit gaat komen voor MotionPlus-games. De Wiimote met MotionPlus gaat waarschijnlijk niet in de oude Zapper passen.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Dat is toch helemaal niet nodig, als je wiimote in zo'n zapper zit kun je toch geen bewegingen doen (tenzij je al het meubilair van tafel slaat) om van de m+ gebruik te maken.
Ps4/switch gamer
Anoniem: 279033
Ik vind het ook vreemd dat er nog geen Zapper/scope/menacer games in de VC staan. De Home-brew emu's hebben dit zeer goed geemuleerd adhv de Wiimote dus dan moet Nintendo dit ook kunnen.Stoney3K schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:18:
Ik ben ook even benieuwd of er een nieuwe Wii Zapper uit gaat komen voor MotionPlus-games. De Wiimote met MotionPlus gaat waarschijnlijk niet in de oude Zapper passen.
Ik ben ook wel benieuwd.fZeroNewbie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:07:
nog geen feedback van iemand naar aanleiding van grand slam tennis? ben toch wel heel erg benieuwd
Is dit spel het waard om de nieuwe motionplus te proberen?
Er zijn wel al reviews, echter heel wisselend:
http://wii.ign.com/articles/992/992615p1.html (een 8,5)
http://www.eurogamer.net/...-grand-slam-tennis-review (een 5)
Ik heb gisteren heel even Grand Slam Tennis geprobeerd. Het is wel even wennen maar heb me tot nu toe wel vermaakt. Eerste indruk is dat het niet zo intuïtief is als Wii Sports Tennis. Heb sterk het idee dat je iets te vroeg moet slaan. Ook heb ik minder controle over de bal (qua timing) daardoor.
Ik heb echt heeeeel even gespeeld (ging squashen) dus heb nog zeker geen eind oordeel. Vanavond ga ik wat meer tijd er in steken!
Wii Motion Plus 'dongle' zit er trouwens wel strak op. Ding zelf is vrij saai, er staat niet eens motionPlus op.
Tot nu toe vind ik de MotionPlus toevoeging niet de revolutie die ik verwacht had maar wellicht ligt dat aan de game. Verwacht dat Tiger Woods en Wii Sports Resort meer indruk zullen maken ;-)
Ik heb echt heeeeel even gespeeld (ging squashen) dus heb nog zeker geen eind oordeel. Vanavond ga ik wat meer tijd er in steken!
Wii Motion Plus 'dongle' zit er trouwens wel strak op. Ding zelf is vrij saai, er staat niet eens motionPlus op.
Tot nu toe vind ik de MotionPlus toevoeging niet de revolutie die ik verwacht had maar wellicht ligt dat aan de game. Verwacht dat Tiger Woods en Wii Sports Resort meer indruk zullen maken ;-)
Ik lees dat je dropshots en lobjes nog steeds met knopjes moet doen. Lijkt me nou typisch iets wat je met MotionPlus zou moeten kunnen oplossen. Ik zie dat jij squash speelt, dus je moet een redelijk beeld hebben van hoe realistisch het is. Ik ben dus benieuwd hoe goed hij omgaat met topspin, slashes en andere leuke shots.
Topspin etc kun je doen met MotionPlus maar ik heb ook in de tussenschermen gezien dat je ook iets met knoppen kunt doen. Maar ik moet gewoon even wat tijd doorbrengen op de oefenbaan.
Sowieso is het wennen om enkelspel te spelen.
(daarnaast moet je niet teveel vertrouwen in mijn squash skills hebben...)
Sowieso is het wennen om enkelspel te spelen.
(daarnaast moet je niet teveel vertrouwen in mijn squash skills hebben...)
De Motion Plus lijkt me heel gaaf, maar ik vind het jammer dat er tot nu toe alleen twee Tennis games voor zijn(Virtua Tennis 09 en Grand Slam Tennis). Zo'n Wii Sports Resort pakketje komt er zeker, vanwege zwaardvechten, skydiven, vliegtuigvliegen, fietsen, jetskien en meer 
Die ga ik morgen trouwens uitproberen op Nintendo's E3 afterparty.
Casual of niet, Wii Sports Resort ziet er echt veel leuker uit dan Wii Fit/Wii Sports
http://www.gametrailers.c...overview-wii-sports/51400
Voor platform fans is Klonoa trouwens ook een leuke game, ziet er ook heel strak uit voor een Wii game.
Casual of niet, Wii Sports Resort ziet er echt veel leuker uit dan Wii Fit/Wii Sports
Voor platform fans is Klonoa trouwens ook een leuke game, ziet er ook heel strak uit voor een Wii game.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-06-2009 12:19 ]
hier nog een filmpje van 1up.com
wii motion plus tiger woods
http://gamevideos.1up.com/video/id/25180
wii motion plus grand slam tennis
http://gamevideos.1up.com/video/id/25181
De NTSC versie staat al op de bekende sites. Dus de PAL versie zal niet lang op zich laten wachten. Volgens bol.com komt hij in juli uit.Deddiekoel schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:45:
Tiger gaat er ook zeker komen maar wanneer komt die nu uit?
woei!
Kan jammer genoeg niet met geluid kijken op me werk. Maar ze maken niet echt tennisbewegingen. Lijkt er niet eens op.fZeroNewbie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:59:

Toch ben ik heel benieuwd naar de extra demensie die de Motion Plus gaat brengen en er komt er dus zeker weten 1 in huis.
Ik tennis zelf, dus ben benieuwd of het inderdaad een beetje in de buurt gaat komen.
Van het weekend meer...
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik ben benieuwd of je WMP gewoon erop kan laten als je een gewoenen titel (bijv. zelda:TP) gaat spelen. of dat je continu moet switchen. dat lijkt me wel erg irritant namelijk.
Dan kun je de M+ gewoon aan je controller laten zitten, maar deze zal dan niks doen omdat oude spellen hiervoor niet geprogrammeerd zijn.
Ps4/switch gamer
Anoniem: 26457
...dat ziet er toch wel erg prettig uit hoor, moet ik zeggen...fZeroNewbie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:59:
3 juli in de schappen ? 4 juli in huis vermoed ik zo
Ben je zeker dat er geen waarschuwing à la unsupported extension gaat opkomen?NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:33:
Dan kun je de M+ gewoon aan je controller laten zitten, maar deze zal dan niks doen omdat oude spellen hiervoor niet geprogrammeerd zijn.
Probeer het en je weet het ?

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
hmmm, wii controls in ouwe games, bv Goldeneye
/never gonna happen LEGALLY mode off
Ik hoop dat ik het mis heb, maar we gaan het zien. Andere goede optie is T2 the arcade game, die vind ik zelfs met muis al leuk op de pc
Ik hou trouwens de postings hier over m+ (goede afkorting
) in de gaten. Ik heb toch nog steeds het 'amper supported uitbreidings angst' syndroom. Als het weinig toevoegt (en daar lijkt het in de game van deddie wel op) dan kan het toch wel eens een stille dood sterven. Maar ik denk dat het toch een goede kans heeft, een slechte game maakt nog geen hw faillure.
Iemand trouwens nog een goed adresje om 'voor weinig' een classic controller te scoren? Ik heb wel cube controllers, maar classic vond ik erg fijn spelen toen ik heb bij mijn neef probeerde......of toch maar gaan voor de snes controllers met wii mod/heruitgave?
/never gonna happen LEGALLY mode off
Ik hoop dat ik het mis heb, maar we gaan het zien. Andere goede optie is T2 the arcade game, die vind ik zelfs met muis al leuk op de pc
Ik hou trouwens de postings hier over m+ (goede afkorting
Iemand trouwens nog een goed adresje om 'voor weinig' een classic controller te scoren? Ik heb wel cube controllers, maar classic vond ik erg fijn spelen toen ik heb bij mijn neef probeerde......of toch maar gaan voor de snes controllers met wii mod/heruitgave?
[ Voor 1% gewijzigd door Sagat op 12-06-2009 14:17 . Reden: aangepast voor de warez monkey's ;) ]
10 second ninja DONE
Wii Controls in Goldeneye is best te doen zodra er een emulator uitkomt.
Er is al een N64 emulator.BarôZZa schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:32:
Wii Controls in Goldeneye is best te doen zodra er een emulator uitkomt.
Ik heb gisteren weer verder geprobeerd met M+, helaas weer maar heel kort.
Het lijkt er op dat Grand Slam tennis niet de 1:1 beweging overneemt die ik hoopte. Stomweg lukt het mij niet om mijn poppetje forehand of backhand houding aan te laten nemen. Het kan natuurlijk zijn dat M+ bij mij kaduuk is maar dat betwijfel ik. Ben dus nog steeds teleurgesteld.
Maarrrr als ik het Wii Sports Resort filmpje van vandaag zie dan wordt ik al een stuk blijer. Daar ziet alles er toch wel weer echt 1:1 uit. Ik denk daarom toch echt dat het aan Grand Slam Tennis ligt. Doordat Wii Sports ook al Golf heeft twijfel ik nu wel of ik Tiger in huis ga halen. Ben nl. geen enorme Golf liefhebber dus wellicht heb ik aan de Wii Sports Resort versie genoeg. Toch vreemd aangezien iedereen roept dat daar de controls briljant zijn.
Conclusie op dit moment Grand Slam is een game die geen optimaal gebruik maakt van M+... Nog geen oordeel over M+ zelf hierdoor.
Het lijkt er op dat Grand Slam tennis niet de 1:1 beweging overneemt die ik hoopte. Stomweg lukt het mij niet om mijn poppetje forehand of backhand houding aan te laten nemen. Het kan natuurlijk zijn dat M+ bij mij kaduuk is maar dat betwijfel ik. Ben dus nog steeds teleurgesteld.
Maarrrr als ik het Wii Sports Resort filmpje van vandaag zie dan wordt ik al een stuk blijer. Daar ziet alles er toch wel weer echt 1:1 uit. Ik denk daarom toch echt dat het aan Grand Slam Tennis ligt. Doordat Wii Sports ook al Golf heeft twijfel ik nu wel of ik Tiger in huis ga halen. Ben nl. geen enorme Golf liefhebber dus wellicht heb ik aan de Wii Sports Resort versie genoeg. Toch vreemd aangezien iedereen roept dat daar de controls briljant zijn.
Conclusie op dit moment Grand Slam is een game die geen optimaal gebruik maakt van M+... Nog geen oordeel over M+ zelf hierdoor.
Ik heb Grand Slam Tennis van de week gespeeld zonder Wii Motion Plus, en nu met, maar ik merk het verschil niet echt... vind hem nog niet echt goed reageren op de bewegingen...
Ik vond het Golf onderdeel in Wii Sports best leuk, alleen gaat het gebrek aan variatie na verloop van tijd vervelen. Te weinig banen en ook lastige gevoeligheid bij het putten. Ben ERG benieuwd hoe het Golf onderdeel in Wii Sports Resort zal zijn. In ieder geval ziet Sports Resort er leuk genoeg uit dat ik het zeker weten wel ga kopen!
Nochtans op IGN beweren ze dat het echt merkbaar is en zijn ze laaiend enthousiast over M+.Dennis Lammers schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:00:
Ik heb Grand Slam Tennis van de week gespeeld zonder Wii Motion Plus, en nu met, maar ik merk het verschil niet echt... vind hem nog niet echt goed reageren op de bewegingen...
http://wii.ign.com/articles/992/992615p1.html
Anoniem: 169507
Je kunt bij Grand Slam beter met de nunchuck spelen, anders beweegt je speler zelf en dat is zwaar irritant ja.
Toch jammer dat er geen verbeterde versie van Tennis in Wii Sports Resort zit, de briljantheid van Wii Sports - Tennis icm een M+ lijkt me wel wat.
Grand Slam Tennis is op zich nog steeds erg vermakelijk, alleen merk ik net als Dennis de impact van M+ niet zo. Zelf kunnen lopen is daar een belangrijk onderdeel van.
Even kijken wat ik met Tiger ga doen...
Even kijken wat ik met Tiger ga doen...
Die draait verre van soepel. Binnenkort komt er een snellere versie uit.
Daarnaast werkt Goldeneye er (nog) niet op.
Wii Sports Resort heeft wel tafeltennis...Koffie schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:21:
Toch jammer dat er geen verbeterde versie van Tennis in Wii Sports Resort zit, de briljantheid van Wii Sports - Tennis icm een M+ lijkt me wel wat.
Ik sprak van de week nog een van die Japanners die bij Nintendo werkt (inmiddels zit 'ie in Redmond overigens, niet meer in Kyoto). Zij hadden daar op de zaak ook een soort mini-E3tje gehouden voor alle medewerkers. Ze konden alle Nintendo games spelen die ook op de E3 getoond werden. Hij zei dat hij Wii Sports Resort geweldig vond, en dat dat verreweg het populairste spel was inhouse tijdens die mini-E3. Onder meer het zwaardvechten vond 'ie fantastisch werken.Anoniem: 104593 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:20:
De Motion Plus lijkt me heel gaaf, maar ik vind het jammer dat er tot nu toe alleen twee Tennis games voor zijn(Virtua Tennis 09 en Grand Slam Tennis). Zo'n Wii Sports Resort pakketje komt er zeker, vanwege zwaardvechten, skydiven, vliegtuigvliegen, fietsen, jetskien en meer
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
M+ in combi met Grand Slam Tennis is niet wat ik ervan verwacht had. Niet natuurgetrouw, reactie tijd is gewoon niet goed. 1:1 met een paar milliseconden vertraging is niet echt 1:1 toch
k ik merk niet echt verschil met of zonder M+
ik kan niet wachten op Sports Resort en ben benieuwd of Virtua Tennis de M+ beter interpreteerd!

ik kan niet wachten op Sports Resort en ben benieuwd of Virtua Tennis de M+ beter interpreteerd!
Anoniem: 26457
..vergeet Tiger Woods tour 10 niet.... die lijkt vooralsnog ook veel te beloven met M+nickvanozzie schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:10:
M+ in combi met Grand Slam Tennis is niet wat ik ervan verwacht had. Niet natuurgetrouw, reactie tijd is gewoon niet goed. 1:1 met een paar milliseconden vertraging is niet echt 1:1 toch![]()
![]()
Even voor de beeldvorming: speel je op een 'ouderwetse' crt tv of op een LCD of plasma. Bij de laatste kan de TV zelf namelijk ook voor vertraging zorgen. Sommigen schijnen daarvoor dan weer een game optie te hebben.nickvanozzie schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:10:
M+ in combi met Grand Slam Tennis is niet wat ik ervan verwacht had. Niet natuurgetrouw, reactie tijd is gewoon niet goed. 1:1 met een paar milliseconden vertraging is niet echt 1:1 toch![]()
![]()
Wat bedoel je met de laatste ? Dat LCD/Plasma voor vertraging kan zorgen 
Dat snap ik niet helemaal. Het enige wat er mee te maken zou kunnen hebben, is een scaler in de TV waardoor geluid/beeld niet synchroon loopt.
Maar je hebt het dan echt over amper 1ms lipsynch ofzo.
Dat snap ik niet helemaal. Het enige wat er mee te maken zou kunnen hebben, is een scaler in de TV waardoor geluid/beeld niet synchroon loopt.
400ms op mijn pfl9803.. als ik hem niet op gamemode (~0ms) zet is het vrijwel onspeelbaar.Koffie schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:49:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Plasma's hebben nul vertraging...
Ben vanmiddag naar een Nintendo persevent geweest, binnenkort een artikel op het bekende adres.
Maak je maar geen zorgen over de Wii Motion Plus het werkt in Wii Sports Resort nagenoeg perfect, althans geen problemen mee ondervonden. New Super Mario Bros. Wii en de op ons verzoek tevoorschijn getoverde Sin & Punishment 2 zijn ook heel tof.
Maak je maar geen zorgen over de Wii Motion Plus het werkt in Wii Sports Resort nagenoeg perfect, althans geen problemen mee ondervonden. New Super Mario Bros. Wii en de op ons verzoek tevoorschijn getoverde Sin & Punishment 2 zijn ook heel tof.
Waar komt die vertraging dan vandaan? Van je buildin scaler?DukeBox schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:56:
[...]
400ms op mijn pfl9803.. als ik hem niet op gamemode (~0ms) zet is het vrijwel onspeelbaar.
LCD, maar met geen enkel spel een vertraging alleen met Grand Slam Tennis tot op heden.Pierz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:43:
[...]
Even voor de beeldvorming: speel je op een 'ouderwetse' crt tv of op een LCD of plasma. Bij de laatste kan de TV zelf namelijk ook voor vertraging zorgen. Sommigen schijnen daarvoor dan weer een game optie te hebben.
@ LOST: Ben idd ook erg nieuwsgierig naar Tiger!
Zo toch maar weer eens reageren hier.
Nadat ik een jaar geleden mijn Wii verkocht heb ik er nu toch maar weer 1 weergekocht.
Bleef toch trekken dus toch maar weer aangeschaft en het is weer als vanouds.
Maar nu kocht ik vanmiddag hier bij de lokale intertoys Super smash brawl en wat schetst mijn verbazing als ik thuiskom en de game wil spelen: Ten eerste zat er al een hoesje met een freeloader in het doosje ?? Vond ik al vaag maar ik vermoedde nog niks dacht zal wel een foutje zijn dat die erin is blijven zitten, daarna gewoon de game erin en ja hoor niet afspelen.
Wat blijkt nu is het gewoon een US versie van Brawl. Het doosje is wel gewoon PAL. Is dit weer zo'n rukactie van een ventje die het spel heeft omgeruild in de winkel zelf?
Nou ja maandag maar weer terug met het bonnetje en eens vragen hoe dit zit.
Bleef toch trekken dus toch maar weer aangeschaft en het is weer als vanouds.
Wat blijkt nu is het gewoon een US versie van Brawl. Het doosje is wel gewoon PAL. Is dit weer zo'n rukactie van een ventje die het spel heeft omgeruild in de winkel zelf?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dat is wel extreem lullig zeg. Mar moet winkel gewoon omruilen. Welkom terug btwschnumi schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:28:
Zo toch maar weer eens reageren hier.Nadat ik een jaar geleden mijn Wii verkocht heb ik er nu toch maar weer 1 weergekocht.
![]()
Bleef toch trekken dus toch maar weer aangeschaft en het is weer als vanouds.Maar nu kocht ik vanmiddag hier bij de lokale intertoys Super smash brawl en wat schetst mijn verbazing als ik thuiskom en de game wil spelen: Ten eerste zat er al een hoesje met een freeloader in het doosje ?? Vond ik al vaag maar ik vermoedde nog niks dacht zal wel een foutje zijn dat die erin is blijven zitten, daarna gewoon de game erin en ja hoor niet afspelen.
Heb vandaag wat meer tijd door gebracht met Grand Slam Tennis en ik ben al een stuk enthousiaster. Ik zie de impact van M+ een stuk duidelijker. Op de practice court wil je poppetje graag om en back- en forehand. Maar in echte games neemt hij jou houding een stuk beter over. Grand Slam mode is iig enorm leuk. Ik moet nu alleen wel oefenen om meer controle te krijgen!
Heb dit weekend Monopoly Wii gehaald en moet zeggen dat het best geinig is. Het dobbelsteenhooien is leuk nagedaan op de Wii en de presentatie is uitstekend voor een console-monopoly. Wilde eerst Triviant halen maar die kende blijkbaar geen Nederlandse taal-optie. Erg vreemd voor een EA-game.
Zijn er al mensen die zowel Grand Slam Tennis, als Virtua Tennis 2009 hebben gespeeld met Wii Motionplus ? Wat zijn jullie ervaringen ? Met welke game heb ik het langste game-plezier, en is het een beetje realistisch (besturing) ?
Serve The Humanity , Be Server
http://www.nu.nl/games/20...new-super-mario-bros.html
Wii speelt moeilijke stukken in New Super Mario Bros
Uitgegeven: 15 juni 2009 13:17
Laatst gewijzigd: 15 juni 2009 13:17
Shigeru Miyamoto heeft laten weten dat Nintendo haar Wii-games nog toegankelijker wil maken. Dit door de toevoeging van de nieuwe Demo Play-functie die moeilijke stukken in games van de speler zal kunnen overnemen.
Volgens de game designer van Nintendo wil het bedrijf haar games hierdoor toegankelijker maken voor een breder publiek.
De eerste game die voorzien zal zijn van deze nieuwe functie is New Super Mario Bros. Wii welke tijdens de afgelopen E3 door Nintendo werd aangekondigd.
Spelers kunnen de game op pauze zetten en de Demo Play-functie het komende stuk automatisch laten spelen.
Door vervolgens op een willekeurige knop te drukken zal de speler zelf weer de controle krijgen over de game. Ook toekomstige games kunnen deze functie wel eens geïntegreerd krijgen volgens Miyamoto.
Dag uitdaging
Wii speelt moeilijke stukken in New Super Mario Bros
Uitgegeven: 15 juni 2009 13:17
Laatst gewijzigd: 15 juni 2009 13:17
Shigeru Miyamoto heeft laten weten dat Nintendo haar Wii-games nog toegankelijker wil maken. Dit door de toevoeging van de nieuwe Demo Play-functie die moeilijke stukken in games van de speler zal kunnen overnemen.
Volgens de game designer van Nintendo wil het bedrijf haar games hierdoor toegankelijker maken voor een breder publiek.
De eerste game die voorzien zal zijn van deze nieuwe functie is New Super Mario Bros. Wii welke tijdens de afgelopen E3 door Nintendo werd aangekondigd.
Spelers kunnen de game op pauze zetten en de Demo Play-functie het komende stuk automatisch laten spelen.
Door vervolgens op een willekeurige knop te drukken zal de speler zelf weer de controle krijgen over de game. Ook toekomstige games kunnen deze functie wel eens geïntegreerd krijgen volgens Miyamoto.
Dag uitdaging
Zoiets bestaat al, heet 'the new super mario brothers super show' (wel even munt geluidjes tussen elk woord denken).Anoniem: 279033 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:31:
*snip*
Dag uitdaging
Maar seriously....dat is echt te triest voor woorden.

10 second ninja DONE
Als Lou Albano en Danny Wells in deze game zitten zou ik het gelijk kopen.Sagat schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:50:
[...]
Zoiets bestaat al, heet 'the new super mario brothers super show' (wel even munt geluidjes tussen elk woord denken).
Maar seriously....dat is echt te triest voor woorden.![]()
Paisano
Bedenk me ineens dat ik een tijdje terug een DVD gekocht heb van Super Mario Bros. 3 

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Geniaal. Misschien gaan ze in the conduit wel een aimbot en wallhack inbouwen, zodat de game wat toegankelijker wordtAnoniem: 279033 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:31:
...
Dag uitdaging
doe maar een onscreen keyboard met "idkfa" dat waren nog eens mooie cheat tijden.
Ik ga hier misschien wel heeeeel erg positief zijn (geloof me, zo denk ik er niet over!).
Maar zou het niet kunnen dat Nintendo hiermee moeilijkere games kan gaan uitbrengen, zonder de casual gamer hiermee af te schikken?
Maar zou het niet kunnen dat Nintendo hiermee moeilijkere games kan gaan uitbrengen, zonder de casual gamer hiermee af te schikken?
Dat is ook precies de reden, ik kan het weten ik heb New Super Mario Bros. Wii gespeeld, in tegenstelling tot de forumtrolls hier.laropo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:29:
Ik ga hier misschien wel heeeeel erg positief zijn (geloof me, zo denk ik er niet over!).
Je moet die functie altijd zelf nog aanzetten. Zolang je dat niet doet is het spel net zo uitdagend als wanneer die functie niet in het spel had gezeten.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Volgens mij is het ook een hele goede ontwikkeling.
De doelgroep voor de wii is erg uiteenlopend. En wil je een spel zo goed mogelijk verkopen dan zal het voor iedereen toegankelijk moeten zijn. Zowel voor kinderen, als voor 'diehard' gamers. En daar zit een enorm groot verschil in qua moeilijkheidsgraad.
Veel spellen zijn voor kinderen dan te moeilijk en voor de diehard gamers weer te simpel. Op deze manier kun je idd je spellen moeilijker maken maar is het voor degene die dat te moeilijk vinden ook mogelijk om het te spelen.
De doelgroep voor de wii is erg uiteenlopend. En wil je een spel zo goed mogelijk verkopen dan zal het voor iedereen toegankelijk moeten zijn. Zowel voor kinderen, als voor 'diehard' gamers. En daar zit een enorm groot verschil in qua moeilijkheidsgraad.
Veel spellen zijn voor kinderen dan te moeilijk en voor de diehard gamers weer te simpel. Op deze manier kun je idd je spellen moeilijker maken maar is het voor degene die dat te moeilijk vinden ook mogelijk om het te spelen.
Is die game denk ook leuk om alleen te spelen? of ligt de focus echt op multiplayer?Anoniem: 104593 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:38:
[...]
Dat is ook precies de reden, ik kan het weten ik heb New Super Mario Bros. Wii gespeeld, in tegenstelling tot de forumtrolls hier.
Nintendo SWITCH! FTW
Het is gewoon een slechte ontwikkeling imho. Ik vind het prima dat games moeilijk zijn en ik ze daardoor niet kan uitspelen. Meer oefenen, alsnog halen, of gamefaqs oid gebruiken. Of gewoon niet halen. Wat is het probleem? Is een spel niet meer goed als je hem niet kan uitspelen?Anoniem: 104593 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:38:
[...]
Dat is ook precies de reden, ik kan het weten ik heb New Super Mario Bros. Wii gespeeld, in tegenstelling tot de forumtrolls hier.
Er bestaan zeker te moeilijke spellen, maar die spellen moeten dan makkelijker gemaakt worden, geen cruise control waarbij je lekker een zak chips leegmaakt en dan de volgende dag kan zeggen, die laatste wereld was makkelijk......
Maar goed misschien komt er een systeem als galaxy dat je bij de eerste x uitspelen meer content vrijspeeld (heb het spel nog niet, maar dacht dit gehoord te hebben, doe anders maar nes zelda 1 als mooi voorbeeld, lekker recent ook
En waarbij je dan bij ronde/poging 2 autoplay niet kan inschakelen.
Ik denk er trouwens opeens aan dat forza 3 ook zoiets gaat hebben, dat je de laatste 5 seconden ALTIJD&ONBEPERKT kan terugspoelen.
Kids van tegenwoordig hebben geen geduld en skillz meer.
* Sagat gaat vanavond lekker voor de 10e keer normal time trial level 11 niet halen met sf4, ben er nu gewoon trots op
10 second ninja DONE
Wat stoer van jeAnoniem: 104593 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:38:
[...]
We zien vanzelf wel wat het oplevert als de game uit is en welke games nog meer hiervan gebruik gaan maken.
Hmm over moeilijke spellen gesproken ik word helemaal gek van Star Wars the forces unleased. Die super robot moet je allemaal bewegingen doen (finishing moves) maar het wil gewoon maar niet lukken.... Ik word er echt horens dol van.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Over dat demo play in NSMB Wii:
Ik denk dat het idd games gaat opleveren die wat moeilijker zijn. Nu kunnen mensen die niet kicken op 'probeer 100x en haal het dan wel' gameplay (aka n00bs) wel de game kunnen 'uitspelen'.
Ik verwacht dan ook dat deze feature alleen in het lineaire verhaal komt te zitten en dat alle geheime paden en zaken (iig het vinden ervan) er buiten vallen. Aangezien dat element een van de belangrijkste features is van een goede Mario zie ik dit nog echt wel zitten.
En zoals ook al gesteld, je hoeft het niet te gebruiken...
Ik denk dat het idd games gaat opleveren die wat moeilijker zijn. Nu kunnen mensen die niet kicken op 'probeer 100x en haal het dan wel' gameplay (aka n00bs) wel de game kunnen 'uitspelen'.
Ik verwacht dan ook dat deze feature alleen in het lineaire verhaal komt te zitten en dat alle geheime paden en zaken (iig het vinden ervan) er buiten vallen. Aangezien dat element een van de belangrijkste features is van een goede Mario zie ik dit nog echt wel zitten.
En zoals ook al gesteld, je hoeft het niet te gebruiken...
Heb een probleem met mijn Wii, heel misschien dat iemand hier de oplossing cq. oorzaak weet.
VirtualConsole games van de NES en SNES geven bij mij geen beeld. Geluid hoor je wel, zodra ik op de HOME toets druk krijg ik wel de Wii menu overlay te zien, met de VC game op de achtergrond. Als ik de home toets dan weer indruk wordt alles weer zwart. De TurboGrafix16 VC game (Gradius3) werkt wel.
Uiteraard werken de Wii DVD games prima.
Ik heb gebeld met de Nintendo hotline, die waren stellig van mening dat het aan mijn plasma zou liggen. Waar ik het niet mee eens ben, mijn oude Xbox1 werkt prima met de NES en SNES emulators.(antwoord van hotline, "dat is onmogelijk, Xbox kan geen nintendo software afspelen"
)
Verder ook geen enkel probleem met mijn PS3 gen1 (ook in PS2 BC modus), X360 en Dreambox.
De Wii is via component aangesloten aan mijn Onkyo versterker, die alle inputs via een HDMI naar mijn Panasonic fullHD plasma stuurt.
De Xbox1 en 360 zijn met component aan deze versterker gekoppeld, daar werkt alles prima mee, in alle denkbare TV modussen (PAL, NTSC, 480i/p, 576i/p, etc.etc)
Zowel met scaling uit en aan, geen beeld uit Wii NES/SNES games.
Wii aansluiten met composite is voor mij helaas geen optie, dat snapt mijn versterker niet, en ik kan vanwege de inbouw niet meer achter de TV komen om daar nog iets aan te sluiten.
Heb firmware 4.0E draaien.
VirtualConsole games van de NES en SNES geven bij mij geen beeld. Geluid hoor je wel, zodra ik op de HOME toets druk krijg ik wel de Wii menu overlay te zien, met de VC game op de achtergrond. Als ik de home toets dan weer indruk wordt alles weer zwart. De TurboGrafix16 VC game (Gradius3) werkt wel.
Ik heb gebeld met de Nintendo hotline, die waren stellig van mening dat het aan mijn plasma zou liggen. Waar ik het niet mee eens ben, mijn oude Xbox1 werkt prima met de NES en SNES emulators.(antwoord van hotline, "dat is onmogelijk, Xbox kan geen nintendo software afspelen"

Verder ook geen enkel probleem met mijn PS3 gen1 (ook in PS2 BC modus), X360 en Dreambox.
De Wii is via component aangesloten aan mijn Onkyo versterker, die alle inputs via een HDMI naar mijn Panasonic fullHD plasma stuurt.
De Xbox1 en 360 zijn met component aan deze versterker gekoppeld, daar werkt alles prima mee, in alle denkbare TV modussen (PAL, NTSC, 480i/p, 576i/p, etc.etc)
Wii aansluiten met composite is voor mij helaas geen optie, dat snapt mijn versterker niet, en ik kan vanwege de inbouw niet meer achter de TV komen om daar nog iets aan te sluiten.
[ Voor 6% gewijzigd door Madshark op 15-06-2009 17:55 ]
Je hoeft het inderdaad niet te gebruiken, maar je kan denk ik ook niet meer 'controleren' of dat vervelende cheatende vriendje het spel 'eerlijk' heeft uitgespeeld. Bij de kids kan dat leiden tot frustraties 
Mij maakt het verder niet uit, als daardoor de games van acceptabel niveau zijn juich ik het alleen maar toe. En aangezien ik weinig tijd heb om te gamen zal ik de feature zelf misschien ook nog wel eens gebruiken als ik vast zit.
Mij maakt het verder niet uit, als daardoor de games van acceptabel niveau zijn juich ik het alleen maar toe. En aangezien ik weinig tijd heb om te gamen zal ik de feature zelf misschien ook nog wel eens gebruiken als ik vast zit.
Sluit je Wii aan op een ouderwetse TV?Madshark schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:53:
Heb een probleem met mijn Wii, heel misschien dat iemand hier de oplossing cq. oorzaak weet.
Ik heb gebeld met de Nintendo hotline, die waren stellig van mening dat het aan mijn plasma zou liggen. Waar ik het niet mee eens ben, mijn oude Xbox1 werkt prima met de NES en SNES emulators.(antwoord van hotline, "dat is onmogelijk, Xbox kan geen nintendo software afspelen")
Desnoods neem je hem mee naar iemand anders. Wii past in elke rugtas.
Sorry, als de vraag al eerder is gesteld, maar zijn er ook HDMI kabels voor de Wii (Audio en Video).
Het gaat mij er dan niet om, om een HD beeld te krijgen, maar een 480p beeld (net zoals component).
Op mijn TV is de component aansluiting al bezet, maar heb ik nog 2 HDMI ingangen over.
Composiet is voor mij geen optie, en mijn TV heeft maar 1 RGB Scart, en die is ook al bezet.
De 2e Scart is geen RGB.
Het gaat mij er dan niet om, om een HD beeld te krijgen, maar een 480p beeld (net zoals component).
Op mijn TV is de component aansluiting al bezet, maar heb ik nog 2 HDMI ingangen over.
Composiet is voor mij geen optie, en mijn TV heeft maar 1 RGB Scart, en die is ook al bezet.
De 2e Scart is geen RGB.
Nee, HDMI kabels zijn niet te koop voor de wii op dit moment. Ik vrees toch dat je dan een klein probleempje hebt omdat het namelijk toch wel aan je component kabel ligt. Je zult hem dan toch aan moeten sluiten op composiet of RGB scart anders gaat het hem niet worden vrees ik. Kijk ook even op de nintendo site daar moet wel wat over staan.TifKag schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:36:
Sorry, als de vraag al eerder is gesteld, maar zijn er ook HDMI kabels voor de Wii (Audio en Video).
De 2e Scart is geen RGB.
Er zijn wel Component naar HDMI converters te koop, alleen zijn die wel erg prijzig...TifKag schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:36:
[ Voor 2% gewijzigd door BamSlam_ op 15-06-2009 19:09 . Reden: linkfix ]
Dat is een beetje te gek, dan maar via composiet (minder scherp, maar geen jagged edges)
Madshark schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:53:
Ik heb gebeld met de Nintendo hotline, die waren stellig van mening dat het aan mijn plasma zou liggen. Waar ik het niet mee eens ben, mijn oude Xbox1 werkt prima met de NES en SNES emulators.(antwoord van hotline, "dat is onmogelijk, Xbox kan geen nintendo software afspelen")
Waarom krijg ik geen beeld met bepaalde VC games
De meeste VC games ondersteunen in principe geen 480p. In die gevallen gebruikt de Wii alsnog 480i of 576i, wat je TV waarschijnlijk niet ondersteund over de component ingang. Vaak staan de ondersteunde resoluties per ingang beschreven in de handleiding van de TV. De RGB en composiet kabel hebben dit probleem niet, die kunnen alleen maar 480i of 576i gebruiken. Er zijn overigens van veel VC games geupdate versies te downloaden, waarmee het mogelijk is om de game toch in 480p te locken. Deze mode kan ingeschakeld worden door naar de Operations Guide van het spel te gaan, en tegelijk Z + A + 2 in te drukken. Om de mode uit te schakelen gebruik je Z + A + 1.
Heb hem net even getest op een klein mini TVtje via composite.. En ja, dan werkt het wel..Pierz schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:59:
[...]
Sluit je Wii aan op een ouderwetse TV?
Desnoods neem je hem mee naar iemand anders. Wii past in elke rugtas.
.
Zou de Wii dan geen VC games weergeven via YPbPr ? Slechte zaak, dan zou niemand die games kunnen afspelen met een component kabel..
Als je een tekort aan ingangen hebt, zou je evt. kunnen denken aan een aanschaf van een AV-reciever die analoge signalen naar HDMI omzet.TifKag schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:36:
De 2e Scart is geen RGB.
Zo heb ik een Sat ontvanger (Component), Xbox1 (component), Xbox360 (component), Dreamcast (Svideo), PS3 (HDMI), HD ontvanger (HDMI) en HDX1000 (HDMI) aan mijn versterker gesloten. Vandaaruit gaat er 1 HDMI kabel naar mijn TV. Analoog naar digitaal incl. upscaling en deinterlacing doen ze meestal zelfs beter dan een doorsnee TV.
Duur hoeven ze niet te zijn, laatst was er een Onkyo op ibood voor 160euro..
Wat zijn 'die games' ? Ik heb met de zelda en mario games geen enkel probleem via component (YPbPr).Madshark schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:46:
Zou de Wii dan geen VC games weergeven via YPbPr ? Slechte zaak, dan zou niemand die games kunnen afspelen met een component kabel..
Hmmm, ga ik eens proberen..
Maar toch, als ik mijn Wii op 576i zet krijg ik geen beeld. Mijn XBox1 bijv. kent alleen maar 576i met emulators, geen probleem daarmee..
Zelda1 NES en Zelda SNES. Doen het beiden niet. Gradius3 turbogrfx weer wel....DukeBox schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:01:
[...]
Wat zijn 'die games' ? Ik heb met de zelda en mario games geen enkel probleem via component (YPbPr).
Ik ga straks even de tip van Nintex proberen.
De meeste VC spellen draaien standaard niet in 576i, maar in een lagere resolutie. NES spellen draaien dacht ik in standaard in 288i in plaats van 576i. Sommige TV's kunnen deze resolutie niet aan via component. Ik had zelf eerst een TV die het niet aan kon, maar mijn huidige TV(Philips PFL9603) heeft totaal geen moeite met 288i.Madshark schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:24:
[...]
Hmmm, ga ik eens proberen..
Maar toch, als ik mijn Wii op 576i zet krijg ik geen beeld. Mijn XBox1 bijv. kent alleen maar 576i met emulators, geen probleem daarmee..
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Geen probleem op een philips fpl9803.Madshark schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:24:
Zelda1 NES en Zelda SNES.
Wii Sports Resort Hands-On
http://www.wiids.nl/article.php?id=30233
Wel jammer dat ik verloor in veel onderdelen
http://www.wiids.nl/article.php?id=30233
Wel jammer dat ik verloor in veel onderdelen
Ik heb hier ook geen probleem met VC games over component.
O.a. zelda (lttp), sword of vermillion en super metroid doen het zonder problemen.
Heb je wel geluid btw? Ik heb wel wat gerommeld met wads die niet uit het Nintendo Shop kanaal kwamen en die kreeg ik niet aan de gang maar dan was er ook geen geluid. Maar daar kunnen we het misschien hier maar beter niet over hebben
O.a. zelda (lttp), sword of vermillion en super metroid doen het zonder problemen.
Heb je wel geluid btw? Ik heb wel wat gerommeld met wads die niet uit het Nintendo Shop kanaal kwamen en die kreeg ik niet aan de gang maar dan was er ook geen geluid. Maar daar kunnen we het misschien hier maar beter niet over hebben
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Deze site heeft wel humorBamSlam_ schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:08:
[...]
Er zijn wel Component naar HDMI converters te koop, alleen zijn die wel erg prijzig...
@Hierboven, ja maar ik vind het best goed want ze leggen tenminste wel uit, waarom het er niet is en dan snap je tenminste ook waarom die converters zo duur zijn. Voorlopig dus gewoon via component aansluiten mensen
Je zou ook een component switchbox kunnen proberen, bijvoorbeeld deze of deze. Volgens berichten in dit forum werken die switches goed samen met de Wii.TifKag schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:15:
Dat is een beetje te gek, dan maar via composiet (minder scherp, maar geen jagged edges)
Ik heb een paar weken geleden super mario bros 3 gekocht. Wat mij opvalt is dat je niet zo hoog kan springen als in de originele versie. Als ik kijk naar walktroughs op youtube kunnen deze mensen veel hoger en veel verder springen dan ik op mijn wii kan. Is hier een verklaring voor of wat doe ik verkeerd?
Je moet de walkthroughs op youtube altijd met een korreltje zout nemen aangezien er vaak gebruik gemaakt wordt van emulators met eventuele cheats. Daarnaast is het verstandig om altijd te rennen. dan springt hij standaard ook al hoger volgens mij. Weet het niet 100% zeker hoor, maar volgens mij is mario 3 op de wii het zelfde als op de nes. Ik heb geen merkwaardig verschil gemerk.
Dat dacht ik ook, maar er zijn plaatsen waar ik met een lange aanloop en een exacte timing van springen nog ver verwijderd ben van het volgende platform. De enige oplossing die ik momenteel heb is er voor zorgen dat ik racoon mario ben voor ik aan zo een punt kom. Dit is wel een zeer omslachtige oplossing. Zeker wanneer er in de desbetreffende level niet genoeg items te vinden zijn.fZeroNewbie schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:01:
Je moet de walkthroughs op youtube altijd met een korreltje zout nemen aangezien er vaak gebruik gemaakt wordt van emulators met eventuele cheats. Daarnaast is het verstandig om altijd te rennen. dan springt hij standaard ook al hoger volgens mij. Weet het niet 100% zeker hoor, maar volgens mij is mario 3 op de wii het zelfde als op de nes. Ik heb geen merkwaardig verschil gemerk.
kan je ff een link plaatsen naar de filmpjes die je checkd op youtube.
De Virtual Console maakt gewoon gebruik van een emulator en een rom, dus de game verschilt werkelijk 0.0% met het origineel. Misschien dat er een miniscule lag is vanwege de draadloze controller, maar that's it.
Heb intussen beeld met de NES en SNES games!! Inderdaad met Z+A+2.
Jammer dat ze bij de Hotline niet met deze oplossing gekomen zijn.
Jammer dat ze bij de Hotline niet met deze oplossing gekomen zijn.
Een voorbeeld is dit filmpje. Als je naar 2:20 gaat springt hij onder de grond van het een platform op het andere. Ik raak amper in de helft. No way dat ik zo ver kan springen als ik geen racoon mario ben ...fZeroNewbie schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:46:
kan je ff een link plaatsen naar de filmpjes die je checkd op youtube.
Ik speel met de standaard wii mote trouwens
Hmm ik heb Virtua Tennis en ik heb nog zo'n tennisracket ding liggen voor de Wii, maar die past er niet meer op incl. M+, de M+ neemt teveel ruimte in beslag (bij de aansluit pinnetjes)
Ik zag dat VT wel met Tennis rackets verkocht wordt, hopelijk passen die er wel in?
Ben je op het moment dat je springt aan het rennen en hou je de knop om te springen wel lang genoeg ingedrukt? Die sprong zou je gewoon moeten kunnen halen.Johan.B schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:26:
[...]
Een voorbeeld is dit filmpje. Als je naar 2:20 gaat springt hij onder de grond van het een platform op het andere. Ik raak amper in de helft. No way dat ik zo ver kan springen als ik geen racoon mario ben ...
Ik speel met de standaard wii mote trouwens
Ik neem aan dat iedereen hier Wii Sports Resort gaat kopen en daarmee dus ook Motion plus (M+, lol ik wist in het begin niet waar jullie het over hadden met die afkorting
). Meeste mensen zullen denk ik 2 wii motes (+nunchuck) hebben en zullen dus ook voor een 2e M+ gaan. Kopen jullie deze los of ook samen met een game?
Ben wel benieuwd, heb zelf namelijk nog niet echt besloten en heb ook nog niet echt ergens duidelijk gezien welke games samen met M+ gekoppeld verkocht gaan worden. Ik dacht Tiger 2001 ook, maar zie daar bij bv bol.com weinig van terug.
Ben wel benieuwd, heb zelf namelijk nog niet echt besloten en heb ook nog niet echt ergens duidelijk gezien welke games samen met M+ gekoppeld verkocht gaan worden. Ik dacht Tiger 2001 ook, maar zie daar bij bv bol.com weinig van terug.
Hij is los maar 20 euro dus je kan hem ook best los kopen, maar het is natuurlijk wel zo dat je er zonder games weinig aan hebt
Ik ben aan het rennen en ik blijf springen. Ik heb het al een keer of 20 geprobeerd zonder succes. In de vorige levels zijn er zo nog een paar gelijkaardige plaatsen geweest. Ik ben er telkens voorbij geraakt door powerups te nemen, een andere manier om er over te raken is gewoon niet haalbaar.MetroidPrime schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:35:
[...]
Ben je op het moment dat je springt aan het rennen en hou je de knop om te springen wel de hele tijd ingedrukt? Die sprong zou je gewoon moeten kunnen halen.
Is er een speciale toetsencombinatie om hoger te springen of een dubbele jump te doen? Zou je met een classic controller hoger kunnen springen?
[ Voor 7% gewijzigd door Johan.B op 16-06-2009 21:03 ]
Dit topic is gesloten.