Eens, ik vond pes heel vervelend op de wii, maar dat komt gewoon omdat ik een hekel heb om aan te passen wat ik al ken. Ik zit er toch nog aan te denken om pes09 een kans te geven.philipnorth schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:11:
[...]
Mijn situatie is beetje omgedraaid, ik ben juist van plan om een 360 erbij te gaan kopen.
Dus als toekomstig wiisixty eigenaar mijn mening:
Multi-platform games: 360 versie, behalve als de wii echt iets toevoegd, maar ik denk dat bijv Fifa 09/10 een stuk leuker is via Live en met een gewone controller dan met de Wiimote.
Pikmin 1 wel is geleend van vrienden voor de cube, leuk maar niet helemaal wat ik zoek in een game, vooral tijdlimiet vond ik heel irri. Ik denk dat ik overlord dan leuker vind, tevens even afwachten wat deel 3 brengt.Aanraders: Wat mij betreft Pikmin, was op de cube al vet, en op de Wii misschien zelfs nog beter, het speelt net wat lekkerder, en je kunt er vast aan wennen voor als deel 3 komt
De mensen waar ik voornamelijk mee zal 'party' gamen hebben zelf ook een wii en idd alle (of iig een hoop) party games. Dus die zal ik zelf niet gauw halen.staat in de OP maar toch: Mario & sonic at the olympics.
Daarnaast vind ik een mario party met een groep altijd leuk, en Super Monkey Ball is ook erg leuk, met name met meer mensen.
m&s@olympics lijkt me een decathlon achtig spelletje met veel 'onzinnig' gezwaai. Decathlon vond ik begin jaren 80 wel grappig, maar nu lijkt het me niet echt heel leuk. Let wel, ik zeg overal lijkt, misschien is de fun factor met een hele club genoeg om mijn mening om te vormen.
lol, tsja. Ik vraag me af hoevaak de wii al bezet gaat zijn met wii-fit. Ze is echter nogal kritisch en speelt ook veel van dat soort games op de pc. (pop cap etc flash games of zelf brower games).edit: oh ja Animal Crossing (speelt vriendin continue)
10 second ninja DONE