Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 105 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 77.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 136075 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:06:
Idd, ik denk dat motion plus al een hele extra dimensie biedt wat betreft Zelda. Zolang ze Zelda als hardcore blijven beschouwen en niet richting de casual kant marketen (met alle balance board en simpelheid ellende van dien) vindt ik het prima. Maar hou het bij de essentie, de game is niets voor niets populair geworden zoals het nu is...
Ik zit te denken. Zou Nintendo met Zelda al niet klaar zijn om eens het online multiplayer pad te gaan bewandelen. Of online co-op in Zelda (terugkijkend op Four Swords Adventures).
Er kan nog zoveel kanten worden bewandeld betreffende Zelda. Ik hoop echt dat ze meest vette pakken :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:01
Iemand al ervaringen met Little King's Story ? Is nu vrij goedkoop uit de UK te halen.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61Zx96zar3L._SL500_AA280_.jpg

http://www.metacritic.com...orms/wii/littlekingsstory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik heb een US Wii gekocht, in Japan :P Natuurlijk van de markt, maar hij speelt natuurlijk alleen US games af.

Is het mogelijk om hem te flashen naar een Euro versie?

En ik heb hem aangesloten met de standaard kabel via een scartblok op mijn CRT TV en het beeld is prima, maar als ik hem op mijn LCD aansluiten direct op composiet dan krijg ik allemaal golven e.d. op het scherm. Komt dat door de kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nee, dat zal komen omdat jouw Wii NTSC ondersteunt en geen PAL zoals hier in Europa gebruikelijk is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Theebag schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 01:52:
Iemand al ervaringen met Little King's Story ? Is nu vrij goedkoop uit de UK te halen.

[afbeelding]

http://www.metacritic.com...orms/wii/littlekingsstory
Ik ben er al een tijdje mee bezig, afgelopen 2 weken echter geen tijd gehad maar ga zeker weer ff verder deze week, ben ook druk bezig met Pikmin maar het is wel een top game, prachtige graphics en leuke gameplay. Als het spel weinig kost altijd kopen maar ook voor 45 euro, de volle prijs zeker nog de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:40
Megamind schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 02:15:
Ik heb een US Wii gekocht, in Japan :P Natuurlijk van de markt, maar hij speelt natuurlijk alleen US games af.

Is het mogelijk om hem te flashen naar een Euro versie?

En ik heb hem aangesloten met de standaard kabel via een scartblok op mijn CRT TV en het beeld is prima, maar als ik hem op mijn LCD aansluiten direct op composiet dan krijg ik allemaal golven e.d. op het scherm. Komt dat door de kabel?
Firmware Downgrader v1.11

Deze laat je toe je regio aan te passen. :)
(Volledig op eigen risico natuurlijk!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Verhaaltje op ign over red steel 2

http://wii.ign.com/articles/988/988473p1.html

Ik vind de stijl echt heel tof. Viel me wel op bij EA en vooral Ubisoft hoeveel aandacht de Wii toch nog krijgt. Misschien niet altijd met de titels die je wilt zien, maar toch. Met een beetje goeie wil kunnen Wii games er dus toch goed uitzien, vloeiend draaien en leuk zijn om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Als ik zo eens lees over wat IGN schrijft over Natal, het antwoord van Microsoft op de Wii, bekruipt me het gevoel dat de techniek nooit gaat werken voor hardcore games:

"The game controls surprisingly well, with your hands controlling the steering and your feet controlling the car's acceleration. Stepping forward gives your ride some juice and stepping back hits the brakes."

Hoe kun je op die manier ooit een game écht goed besturen? Niet volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Anoniem: 136075 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:16:
Als ik zo eens lees over wat IGN schrijft over Natal, het antwoord van Microsoft op de Wii, bekruipt me het gevoel dat de techniek nooit gaat werken voor hardcore games:

"The game controls surprisingly well, with your hands controlling the steering and your feet controlling the car's acceleration. Stepping forward gives your ride some juice and stepping back hits the brakes."

Vergeet niet dat dit techdemo's zijn waarbij het vooral gaat om het potentieel te tonen en te laten zien dat het werkt. Als het echt goed werkt zijn er tal van mogelijkheden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik zie ook niet dat een dergelijke besturing alle spellen kan bedienen. Maar dat kan in mijn ogen de bediening van de Wii ook niet.

Ik zie het verder ook niet als vervanging van traditionele controllers maar meer als een erg leuke toevoeging voor het bedienen van menu's en gewoon goed uitgewerkte games die speciaal van deze techniek gebruik maken. Op dit moment is het in mijn ogen jammer genoeg zo dat bij veel Wii en DS games er niet echt een keuze kan worden gemaakt tussen een traditionele besturing met een controller zoals we die gewend zijn vanuit het verleden en nu nog op de 360 en ps3, en de mogelijkheden die er zijn door middel van de Wiimote. Ik denk dat met de techniek van MS, waarbij je geen enkele vorm van een controller meer nodig hebt, het dilemma niet bestaat. Of je gaat voor een traditionele controller, of je gaat voor de besturing van Natal.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ik denk niet dat het bedoelt is voor de hardcore gamer maar de alleskopende huismoeder die ook om die reden de wii heeft ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Project Natal is indrukwekkend maar ik denk ik zeker geen Wii (MotionPlus) killer. Het is voor hele specifieke games een goede besturing maar voor bestaande games zie ik weinig mogelijkheden. De Wii heeft hier meer potentie al is die er ook nog maar zelden echt uit gekomen (hoop dat bij MotionPlus dit anders gaat zijn).

Ben ondertussen in Punch Out!! bij title defense mode en dat is toch wel lachen. Ook heb ik eindelijk eens exhibition gedaan en daar heb je allerlei achievements. Zit stiekem toch een hoop meer in dan ik eerst gedacht had. Ik vermaak me wel totdat Grand Slam Tennis komt. Toevallig gisteren ook weer Wii Sports Tennis gespeeld en die game blijft toch wel erg erg goed.

Weet iemand trouwens of de Nintendo E3 keynote via een iPhone te volgen gaat zijn? Zit vanavond waarschijnlijk in de auto als het los gaat (18:00 toch?).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 14:12
Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan pro evolution soccer 2009.
Wat een mooi en moeilijk voetbal spel is dat.
Ik moest eerst wel ff wennen aan de besturing.
Heb het even geprobeerd met de classic controller, maar vind het toch makkelijker met de nunchuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
disjfa schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:35:
[...]

Ik denk niet dat het bedoelt is voor de hardcore gamer maar de alleskopende huismoeder die ook om die reden de wii heeft ;)
idd, en hoe ik het ook beredeneerd heb is het niet eens duidelijk of het wel bij de 360 wordt geimplementeerd wordt of dat het pas bij de opvolger wordt geimplementeerd.

Het maakt mij ook niet echt warm of koud, zelfde als de Wii motion plus dit zal doen :)

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 12:48
Wat betreft een totaal andere Zelda speelstijl, denk ik inderdaad ook in de richting van een mmorpg of iig online. Als er één spel van Nintendo is, dat daar voor gemaakt is, dan is het Zelda wel.

Mij maakt het overigens niet zo veel uit. Een grotere, moeilijkere, etc Zelda vind ik ook prima.

Toch zou het mij niets verbazen als het een online spel wordt. En daar kunnen ze echt wel wat van maken, de potentie is er in ieder geval wel!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laropo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:56:
Wat betreft een totaal andere Zelda speelstijl, denk ik inderdaad ook in de richting van een mmorpg of iig online. Als er één spel van Nintendo is, dat daar voor gemaakt is, dan is het Zelda wel.

Mij maakt het overigens niet zo veel uit. Een grotere, moeilijkere, etc Zelda vind ik ook prima.

Toch zou het mij niets verbazen als het een online spel wordt. En daar kunnen ze echt wel wat van maken, de potentie is er in ieder geval wel!.
Het probleem is dat online Nintendo nog steeds vrij gehndicapt is, vooral ivm de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Laatst online: 22-06 11:21
laropo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:56:
...
Ben ik het niet mee eens. Ik vind Zelda juist niet geschikt voor online of mmorpg. Krijgen we duizenden Link personages die uit de vijf hoeken van Hyrule dingen moeten verzamelen om daarna Zelda uit de handen van Ganon te bevrijden? Lijkt me niet.
Ik denk dat Pokemon de meest geschikte first party titel is waar een MMORPG niet zou mistaan. Maar een MMORPG op de Wii lijkt me nog ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Ruudgo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:50:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Ik vind Zelda juist niet geschikt voor online of mmorpg. Krijgen we duizenden Link personages die uit de vijf hoeken van Hyrule dingen moeten verzamelen om daarna Zelda uit de handen van Ganon te bevrijden? Lijkt me niet.
Ik denk dat Pokemon de meest geschikte first party titel is waar een MMORPG niet zou mistaan. Maar een MMORPG op de Wii lijkt me nog ver weg.
Kan mij herinneren dat er een maand of 6 geleden ook al een discussie over hebben gehad over een MMORPG Zelda style, Ik weet wel dat er in die tijd ook een vacature open stond met betrekking tot een MMORPG. Pokemon lijkt mij ook meer geschikt hiervoor maar bij Nintendo weet je het nooit ;)

@Captain N een vriend van jou werkt toch bij Nintendo, en zit toch op de afdeling van Online gamen..

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Zelda is in vergelijking tot Pokemon totaal niet geschikt als MMO. Pokemon is juist ideaal met allemaal trainers en pokemon die beter worden, competities, grote wereld waar naar mate je beter wordt er bijzondere pokemon te vangen vallen. Het concept leent zich beter dan de meeste online RPG's. Plus zal Pokemon 50x meer mensen aanspreken dan Zelda. Een goede Pokemon RPG betekend gelijk een grote leegstroom bij andere games want Pokemon is als Singleplayer game bij vrijwel elke gamer en non gamers geliefd. Ik zou zelf zeker beiden wel spelen maar denk dat als er zoiets komt men iets met pokemon gaat doen, ik twijfel niet dat beiden geen succes zouden zijn maar Pokemon is vele en vele malen groter dan wat dan ook en het past kwa casual meer bij het huidige beleid van Nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Steffy schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:28:
Zelda is in vergelijking tot Pokemon totaal niet geschikt als MMO. Pokemon is juist ideaal met allemaal trainers en pokemon die beter worden, competities, grote wereld waar naar mate je beter wordt er bijzondere pokemon te vangen vallen. Het concept leent zich beter dan de meeste online RPG's. Plus zal Pokemon 50x meer mensen aanspreken dan Zelda. Een goede Pokemon RPG betekend gelijk een grote leegstroom bij andere games want Pokemon is als Singleplayer game bij vrijwel elke gamer en non gamers geliefd. Ik zou zelf zeker beiden wel spelen maar denk dat als er zoiets komt men iets met pokemon gaat doen, ik twijfel niet dat beiden geen succes zouden zijn maar Pokemon is vele en vele malen groter dan wat dan ook en het past kwa casual meer bij het huidige beleid van Nintendo
Zou wel redelijk shocking zijn, als ze vanavond een MMO van Pokemon aankondigen >:)

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Deddiekoel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:59:
Project Natal is indrukwekkend maar ik denk ik zeker geen Wii (MotionPlus) killer. Het is voor hele specifieke games een goede besturing maar voor bestaande games zie ik weinig mogelijkheden. De Wii heeft hier meer potentie al is die er ook nog maar zelden echt uit gekomen (hoop dat bij MotionPlus dit anders gaat zijn).
De Wii blijkt ondertussen ook een Project Natal achtige camera te krijgen later dit jaar: Ubisoft brengt een Wii Fit achtig spel uit waar de nieuwe Wii camera bij zal zitten..

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143285

House of the Dead 2 en 3 plus gun voor 22 euro bij Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:38:
[...]
De Wii blijkt ondertussen ook een Project Natal achtige camera te krijgen later dit jaar: Ubisoft brengt een Wii Fit achtig spel uit waar de nieuwe Wii camera bij zal zitten..
Natal komt op mij over als een doorontwikkeling van de eyetoy. Zie ook niet direct zo enorm veel toepassingen. Maar ik heb ook nog maar weinig gezien. Als Natal (veel) meer is dan een eyetoy dan het ook meer zijn als de Wii camera. Denk nl. dat dat meer een eyetoy achtig iets zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Deddiekoel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:22:
[...]

Natal komt op mij over als een doorontwikkeling van de eyetoy. Zie ook niet direct zo enorm veel toepassingen. Maar ik heb ook nog maar weinig gezien. Als Natal (veel) meer is dan een eyetoy dan het ook meer zijn als de Wii camera. Denk nl. dat dat meer een eyetoy achtig iets zal zijn!
Als het goed is zou het ook meer moeten zijn dan een simpele camera, maar Microsoft heeft gisteren niets gedemonstreerd op de persconferentie dat niet in dat filmpje van Ubisoft zit.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 07-07 13:30
Nieuwe Monkey Island serie komt ook naar Wii _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 20:58
sjekneck schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:22:
Nieuwe Monkey Island serie komt ook naar Wii _/-\o_ _/-\o_
Toe maar zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
Deddiekoel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:22:
[...]

Ik vraag me ook af of Natal wel echt zal aanslaan. Eyetoy was toch meer een gadget en meer dan wat minigame-achtige spelletjes kun je er niet echt mee volgens mij. Natal ziet er naar uit dat het meer van hetzelfde is. Mij lijkt het wat vreemd om in het luchtledige te gaan meppen en doen. Maar misschien is het wel de toekomst. Heb zelf het idee dat ik toch nog iets fysieks in mijn hand moet hebben.
Feit is dat ze mee willen liften op succes van de Wii met de wiimote en toebehoren. Ze proberen nu de drempel van het gamen op hun console te verlagen door een gemakkelijkere interface te introduceren en dus de casual gamer aan te spreken.
Hetzelfde geldt voor de spraakherkening van natal. Ben benieuwd of dat wat werkt. Moet echter zeggen dat de Milo techdemo er best cool uitziet.

oh en Monkey Island FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Wellicht interessant:

Bij de Free Record Shop hebben ze verschillende producten met 30- of 40% kassakorting.
Nights was daar 9 euro, 30% korting, toen was het nog maar 6,30, er liggen ook nog andere games trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Goed.. ik geef toe dat pokemon ook erg geschikt is, maar dat maakt de potentie voor zelda niet minder imo...

Ach ja we zien het wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ruudgo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:41:
Hetzelfde geldt voor de spraakherkening van natal. Ben benieuwd of dat wat werkt. Moet echter zeggen dat de Milo techdemo er best cool uitziet.
Het grappige van de Milo techdemo is dat toen deze aan journalisten werd getoond, een developer van Lionhead Milo moest besturen. Op dit moment is het iets dat Lionhead wil gaan maken, niet iets wat ze al gemaakt hebben. Het is dus nog maar de vraag hoeveel er van terecht zal komen, Peter Molyneux staat er om bekend dat hij veel dingen beloofd die hij vervolgens niet waar kan maken in zijn spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Hier is straks de live feed te bekijken van de nintendo speech.

http://www.gametrailers.c...press-conference/nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

SOCO_cola schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:38:
[...]

Zou wel redelijk shocking zijn, als ze vanavond een MMO van Pokemon aankondigen >:)
Dan ben ik speler met userid nummer #1 :D
Man dat lijkt me zo gaaf he.

Dit had ik al in gedachten een tijdje geleden:
Je maakt een Pokemon trainer aan en kies je starters regio (Kanto, Johto, Hoenn of Sinnoh). Je gaat op bezoek bij de professor en kiest daar je eerste pokemon zoals ook bekend was in de gameboy/ds spellen (behalve Pikachu). Zorg dat maps lekker groot zijn (map grootte Hyrule uit Zelda TP is de grootte van 1 grootte region) en dan ook zo dat je de bergen die je ziet ook daadwerkelijk op kan. Verder zijn alle regio's bekend uit pokemon aanwezig in de game. Op die manier kun je lekker weg wandelen. Gyms mogen (op de eerste gym na als opwarmertje) best moeilijk zijn. De bekende schoonheids/dans/etc.. competities voor Pokemon zijn ook aanwezig.

Pff. ik kan nog wel ff doorgaan. Misschien moet ik het idee maar uitwerken en daar een verslag van afleveren bij Nintendo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Pokemon is idd ideaal voor MMO.
Zelda imo niet. De wereld is wel interessant maar Zelda is (net als Metroid) toch een redelijk ultieme singleplayer ervaring. Het is echt jou tegen de grote boze baas (Ganon in dit geval).

Ben overigens ECHT benieuwd naar de Nintendo conference. Er is nu echt niets bekend alleen wat geruchten. Vorig jaar was de grote aankondiging voor mij (MotionPlus) de dag van te voren al bekend gemaakt. Ik ben dus heeeeel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Rakkerzero schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:14:
[...]

Dan ben ik speler met userid nummer #1 :D
Man dat lijkt me zo gaaf he.

Dit had ik al in gedachten een tijdje geleden:
Je maakt een Pokemon trainer aan en kies je starters regio (Kanto, Johto, Hoenn of Sinnoh). Je gaat op bezoek bij de professor en kiest daar je eerste pokemon zoals ook bekend was in de gameboy/ds spellen (behalve Pikachu). Zorg dat maps lekker groot zijn (map grootte Hyrule uit Zelda TP is de grootte van 1 grootte region) en dan ook zo dat je de bergen die je ziet ook daadwerkelijk op kan. Verder zijn alle regio's bekend uit pokemon aanwezig in de game. Op die manier kun je lekker weg wandelen. Gyms mogen (op de eerste gym na als opwarmertje) best moeilijk zijn. De bekende schoonheids/dans/etc.. competities voor Pokemon zijn ook aanwezig.

Pff. ik kan nog wel ff doorgaan. Misschien moet ik het idee maar uitwerken en daar een verslag van afleveren bij Nintendo. :P
Je kunt bij Pokemon wel eindeloos doorgaan met het toevoegen van features maar ik denk dat Nintendo dat ook wel weet, er lopen daar genoeg creative geesten rond. Maar idd ik zou me ook zo aanmelden hoor, ik zou er niet veel tijd in willen steken maar het lijkt me wel erg tof om zoiets gerealiseerd te zien en met mij hebben velen zich in de afgelopen 10 jaar wel uitgelaten over die dingen. Maar Nintendo doet er tot nu toe nog niks mee wat opzich jammer is maar Nintendo kan zoiets zelf niet en ze zijn te wantrouwig om er een ander voor in te huren dus komt het er nooit van. Dat zie je ook terug in het hele online gebeuren. Ideeën en voorbeelden liggen wel op de plank, kun je zo kopen maar men doet het gewoon niet en dan gaan ze zelf prutsen en loopt het uit op een fiasco.

Die mentaliteit zal wel nooit veranderen denk ik maar wie weet, over anderhalf uur weten we het. Dan weten we of we slaai uit het hok kunnen halen en de Wii kunnen platslaan of dat we kunnen feesten op een geweldige line up maar daar durf ik me geen hand voor in het vuur te steken.

Ik gok nog steeds op:
Wii Walk in the Park
Wii Work
Wii Blog
Wii Sleep
en meer van dat soort ongein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

IGN en Gamespot hebben ook hun eigen streams en Gizmodo heeft een liveblog.

En nog even een snelle reminder dat er tijdens (en na) de persconferentie gechat kan worden op #nintendo op irc.tweakers.net of via http://irc.tweakers.net/nintendo voor iedereen die geen IRC client heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 13:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 20:58
MetroidPrime schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:46:
[...]

IGN en Gamespot hebben ook hun eigen streams en Gizmodo heeft een liveblog.

En nog even een snelle reminder dat er tijdens (en na) de persconferentie gechat kan worden op #nintendo op irc.tweakers.net of via http://irc.tweakers.net/nintendo voor iedereen die geen IRC client heeft.
Is er ook een hd-stream beschikbaar?

/edit: niks mis met u2 hoor, maar kom op Nintendo!

[ Voor 4% gewijzigd door RetroTycoon op 02-06-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:O Ongelovelijk, dit had ik zien aan komen. Jammer hoor, zelfs die nieuwe Mario is van Galaxy naar een Party game gegaan en met Wii Sleep zat ik er niet ver naast. Wat een afgang ;(

Naja het is gelukkig nog niet voorbij maar de trend is gezet :r

[ Voor 15% gewijzigd door Steffy op 02-06-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Steffy schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:59:
:O Ongelovelijk, dit had ik zien aan komen. Jammer hoor, zelfs die nieuwe Mario is van Galaxy naar een Party game gegaan en met Wii Sleep zat ik er niet ver naast. Wat een afgang ;(

Naja het is gelukkig nog niet voorbij maar de trend is gezet :r
Er zijn twee nieuwe Mario spellen, waarvan 1 een volwaardige sequel op Galaxy wordt. Daarnaast komt er ook een totaal nieuwe Metroid van Team Ninja. Het was een slechte persconferentie, maar er zijn wel wat leuke spellen aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39

SD5k

>4&X

Team Ninja gaat gewoon een Metroid maken, hoe vet is dat?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 11:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat zag er echt zooo vet uit. Metroid is mijn favo Ninty franchise :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

MetroidPrime schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:14:
[...]

Er zijn twee nieuwe Mario spellen, waarvan 1 een volwaardige sequel op Galaxy wordt. Daarnaast komt er ook een totaal nieuwe Metroid van Team Ninja. Het was een slechte persconferentie, maar er zijn wel wat leuke spellen aangekondigd.
Misschien wel maar de 2 aangekondigde series hebben al een game en hier zat ik niet op te wachten. Vele ongebruikte series liggen klaar om wat mee te doen maar dit is het resultaat. Dit is weer puur gemak van Nintendo, kom we hebben die 2 games al vrijwel klaar, alle textures en models liggen er al, we stoppen er 10 bij plus een nieuw level design en we zijn klaar.

Nee slecht, bijna nog slechter dan vorig jaar. Geen F-Zero, Star Fox of wat dan ook maar een hardslag meter en 2 games die we al hebben en begrijp me niet verkeerd ik heb ook van MP3 en SMG genoten maar om nu anderhalf jaar later precies het zelfde nog een keer te doen terwijl er zoveel nieuws en anders gemaakt had kunnen worden.

Dit is echt een aafluiting. Zeer slechte presentatie, zeer slechte line-up en Nintendo beloofde nog zoveel vooraf, allemaal gelogen. Voor mij is dit de laatste Nintendo console na ze allemaal gehad of bespeeld te hebben. Dit was het voor mij. Volgende keer een Xbox want MS kan tenminste wel waarmaken waar deze industrie voor bedoeld is en niet van die schijterige games met hardslag meters en weegschalen.

Score van deze show: 4,5

Conclusie: Casual All the Way wat ik vooraf al voorspelde maar wat niemand wilde geloven. Slechte Line up en gemakkelijk cash games. Treurig. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Steffy schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:22:
[...]

Misschien wel maar de 2 aangekondigde series hebben al een game en hier zat ik niet op te wachten. Vele ongebruikte series liggen klaar om wat mee te doen maar dit is het resultaat. Dit is weer puur gemak van Nintendo, kom we hebben die 2 games al vrijwel klaar, alle textures en models liggen er al, we stoppen er 10 bij plus een nieuw level design en we zijn klaar.
Het was lastig om te zien in dat korte stukje, maar die Metroid zag er juist totaal anders uit dan de Prime serie, zowel qua gameplay als qua graphics.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 02-06-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

compleet eens met hierboven! Drie of vier nieuwe Mario games? Kom op zeg... Metroid zag er inderdaad adembenemend uit... maar toen ik Wii Vitality zag begon ik echt af te haken... wat een onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Nou ja, casual? En, Conduit, Resident Evil en Metroid Prime dan? Overigens vond ik line-up van de DS(i) nog het meest teleurstellend.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:27:
[...]

Het grappige van de Milo techdemo is dat toen deze aan journalisten werd getoond, een developer van Lionhead Milo moest besturen.
Dat is wel een heel beknopte, en onjuiste, samenvatting van het Kotaku stuk. De journalisten hebben wel degelijk zelf kunnen interacteren met Milo.

Dat het nu nog geen fullblown app was is wel duidelijk, maar wat ze willen tonen werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm ben ik nou de enige waar al 2 dagen achter elkaar het nieuwskanaal "momenteel is er geen nieuws dat op dit scherm kan worden weergegeven" opent en vervolgens geen nieuws? Of werkt het bij andere mensen gewoon prima? Dan kan ik beginnen met prutsen namelijk...

[ Voor 20% gewijzigd door SithWarrior op 02-06-2009 20:34 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Op de E3 website van Nintendo staan nog een aantal nieuwe first en second party Wii en WiiWare spellen die niet bij de persconferentie genoemd zijn:

Wii:
Endless Ocean 2
Line Attack Heroes
Span Smasher
Monado: Beggining of the World

WiiWare:
PictureBook Games: Pop-Up Pursuit
You, Me & the Cubes
PWM schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:41:
[...]

Dat is wel een heel beknopte, en onjuiste, samenvatting van het Kotaku stuk. De journalisten hebben wel degelijk zelf kunnen interacteren met Milo.

Dat het nu nog geen fullblown app was is wel duidelijk, maar wat ze willen tonen werkt wel.
Mijn excuses voor de oversimplificatie, ik ben alleen erg sceptisch als het op spellen van Lionhead aankomt. Mochten ze alles weten te doen wat ze beloven en er een leuk spel van te maken, dan ga ik het spel als Xbox 360 bezitter natuurlijk ook kopen, maar Peter Molyneux heeft wel vaker dingen beloofd en vervolgens niet waargemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heeft iemand een link waar ik de keynote terug kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Ik vond de aankondigingen wel vet:

2 x mario
Metroid
Kingdom Hearts
Golden Sun
e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb tot 18:50 kunnen kijken en was toen zeer teleurgesteld.
Maar moet zeggen dat het Iwata stuk een hoop heeft goed gemaakt. Met name de nieuwe Metroid. Die game ziet er eneurm goed uit! Stoer van Nintendo om weer een andere kant op te gaan met Metroid (van first person naar 3rd).Jammer dat het pas 2010 is. Galaxy 2 is ook vet!
Ik moet ook zeggen dat ik nog enthousiaster ben over MotionPlus. Wii Sports Resort is wederom imho een goede showcase van hoe goede de technologie kan werken. Boogschieten zag er erg goed uit.
Al met al vind de keynote niet denderend maar 2009 gaat wel mooie games brengen. Red Steel 2 ziet er namelijk ook erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

OK, Nintendo is officieel screwed. Niet alleen Microsoft komt met motion control, maar Sony ook al. En Sony lijkt het het het beste uitgewerkt te hebben van de 3 ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:42:
OK, Nintendo is officieel screwed. Niet alleen Microsoft komt met motion control, maar Sony ook al. En Sony lijkt het het het beste uitgewerkt te hebben van de 3 ook nog eens.
Dat valt nog te bezien. Er zijn nog altijd ruim 2 keer zoveel Wii consoles verkocht als PS3 consoles en bij de Wii is motion control standaard, bij de PS3 niet. Ongeacht hoe goed het bij de PS3 geimplementeerd is, qua spelaanbod dat gebruik maakt van motion control zal de PS3 waarschijnlijk achter blijven lopen ten opzichte de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
Denk dat het wel meevalt. Maar wel grappig dat Sony en Microsoft druk bezig zijn geweest. Ik neem aan dat Nintendo ook heel wat high tech dingen achter gesloten deuren heeft. Eventueel voor een Wii2 of iets dergelijks. Alleen maar goed dat de Wii de markt wakker geschud heeft.

Ben benieuwd of we nu motion games krijgen die op meerdere platformen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ruudgo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:59:
Denk dat het wel meevalt. Maar wel grappig dat Sony en Microsoft druk bezig zijn geweest. Ik neem aan dat Nintendo ook heel wat high tech dingen achter gesloten deuren heeft. Eventueel voor een Wii2 of iets dergelijks. Alleen maar goed dat de Wii de markt wakker geschud heeft.

Ben benieuwd of we nu motion games krijgen die op meerdere platformen uitkomen.
Ik mag hopen dat de Wii slechts een opwarmertje was geweest en dat Nintendo over 2/3 jaar flink gaat knallen door een megavette console neer te gaan zetten die Sony en MS aan de kant schuift. En dat tevens de reden is waarom ze nu zo weinig nieuwe dingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik denk eerder dat nu alle betere Wiimote games richting PS3 gaan (komt over ~9 maanden al): denk aan Golf, Tennis, FPS etc. en dat de Wii dus nog meer overladen gaat worden met casual games.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter
Score van jou post een 4,5

Super Mario Galaxy 2 is werkelijk geweldig, New Super Mario Bros. Wii dit jaar nog en dan een Metroid project van Team Ninja en Nintendo en een gloednieuwe first party RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sony ook aan de Wiimote. Heeft Nintendo dus toch gelijk gekregen. Maar Nintendo zal nu wel vaart moeten maken want hun unique selling point raken ze zo wel kwijt. Controller van Sony ziet er goed uit. Lijkt erop dat ze de pointer functionaliteit op een niet IR manier hebben opgelost. Dat zou wel strak zijn.
Maar eerst zien of het beter presteert dan MotionPlus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:31:
[...]

Score van jou post een 4,5

Super Mario Galaxy 2 is werkelijk geweldig, New Super Mario Bros. Wii dit jaar nog en dan een Metroid project van Team Ninja en Nintendo en een gloednieuwe first party RPG.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de persconferentie van Nintendo ook zwaar vond tegenvallen. Er werd te weinig aandacht besteed aan SMG2, Metroid en Golden Sun, die even snel tussendoor werden aangekondigd. Op het gebied van third party Wii spellen werden er zelfs alleen spellen getoond die al lang en breed aangekondigd zijn. Vergeleken met Microsoft en Sony vond ik het een beetje traag en amateuristisch overkomen.

Qua spellen van Nintendo is het IMHO wel een goede E3 voor Nintendo. Nintendo heeft 10 first- en second party spellen voor de Wii, waarvan er 8 deze E3 voor het eerst onthuld zijn(en maar 1 echt casual spel in de vorm van Wii Fit Plus). Nintendo had zich IMHO veel meer moeten focussen op deze spellen, dat was de persconferentie zeker ten goede gekomen.
Deddiekoel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:42:
Sony ook aan de Wiimote. Heeft Nintendo dus toch gelijk gekregen. Maar Nintendo zal nu wel vaart moeten maken want hun unique selling point raken ze zo wel kwijt. Controller van Sony ziet er goed uit. Lijkt erop dat ze de pointer functionaliteit op een niet IR manier hebben opgelost. Dat zou wel strak zijn.
Maar eerst zien of het beter presteert dan MotionPlus...
Met Wii MotionPlus is de IR functionaliteit ook niet meer nodig om te kunnen richten. In de boogschutter demo voor Wii Sports Resort moest de Wiimote verticaal worden gehouden, terwijl je toch nog kunt richten met de Wiimote.

EDIT:

Ik zit op de officiele Nintendo E3 site te kijken en daar hebben alle Wii (en WiiWare) spellen een genummerde subpagina met nummers die van 1 t/m 13 lopen. Er is echter geen spel dat naar pagina nummer 6 linkt en als je die URL zelf handmatig invoert krijg je een 404. Kennelijk heeft Nintendo op het laatste moment nog een spel van de E3 line-up geschrapt of gaan ze nog iets aankondigen de komende dagen?

[ Voor 37% gewijzigd door MetroidPrime op 03-06-2009 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:24
MetroidPrime schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:43:
EDIT:

Ik zit op de officiele Nintendo E3 site te kijken en daar hebben alle Wii (en WiiWare) spellen een genummerde subpagina met nummers die van 1 t/m 13 lopen. Er is echter geen spel dat naar pagina nummer 6 linkt en als je die URL zelf handmatig invoert krijg je een 404. Kennelijk heeft Nintendo op het laatste moment nog een spel van de E3 line-up geschrapt of gaan ze nog iets aankondigen de komende dagen?
Stukje IRC chat... :+
<RayNbow> was Miyamoto op de E3?
* RayNbow heeft niet de hele conf gezien
<MetroidPrime> nee, miyamoto was opvallend afwezig
<MetroidPrime> je hebt niet veel gemist in ieder geval
<MetroidPrime> de trailers van alle spellen staan nu overal online, dus er is geen reden om de persconferentie nog een keer te gaan kijken
<RayNbow> MetroidPrime: als je zoekt op Google waren er wel geruchten dat ie niet/wel zou komen, en dat ie niet/wel op de lijst zou staan
<RayNbow> missch. dat ie er niet bij kon zijn
<RayNbow> en dat dus daarom spel 6 niet op de site staat
<MetroidPrime> zou kunnen inderdaad
<MetroidPrime> maar wel vreemd dat hij er niet is
<MetroidPrime> was bedoel ik
<MetroidPrime> volgens mij is hij er de afgelopen 5 of 6 jaar ieder jaar bij geweest

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Op http://e3.nintendo.com/ staat een filmpje van new super mario bros.wii ..

Ik vind het persoonlijk echt super vet dat er twee nieuwe mario's aan komen.
Daarnaast ben ik er van overtuigd dat er een nieuwe zelda aan komt, en wacht ik dat gewoon lekker af. Liever dat ze het laten zien als het ook binnen een jaar uit komt, dan twilight princess waar we meerdere e3's mee door moesten komen.

Ik ben al met al wel tevreden over de line-up voor de wii de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Dat ik in de nieuwe mario plus een yoshi weer kan gebruiken is eigenlijk voldoende reden om hem te halen :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Net ff Metroid: Another M trailer in Fullscreen 480P (geen cam) zitten kijken... Erg smakelijk hoor :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Haha ik vind juist dat zowel MS als Sony compleet ontspoord zijn. Laten we niet vergeten dat op de Wii werkelijk iedereen er mee kan spelen omdat het een onderdeel is van de ervaring van de spelcomputer. Op de x360 en ps3 kan dit nooit zo groot worden omdat het altijd een risico zal blijven hoeveel units er verkocht zullen worden (10 miljoen op de markt zou al verschrikkelijk knap zijn voor deze ripp-offs.)
Nintendo is dus far from screwed. De concurentie maakt nu juist een diepe buiging richitng Nintendo, want die kunnen nooit meer brullen dat motion control een gimmick is nu ze er zelf mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Over screwd gesproken, vorig jaar waren we screwd. 1 titel, 1 ramp = Wii Music.

En over nog meer screwd gesproken, 90% van de gamers (en al helemaal de huidige nintendo gamers) kijken deze pers conferenties niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
IGN: You didn't show Pikmin 3, which is what we were expecting you to show. That kind of surprised us. Why not?

Reggie: Matt, we're all about surprises. We will show that game when it's ready. At the right time. Close to when it's going to be launched. It's not there yet. But Mr. Miyamoto still has his roundtable to do, so maybe you'll see. Maybe you might get that surprise after all.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:23
De show was niet slecht, maar kon absoluut een stuk beter (net als de aankleding, die van Sony was lelijk, maar deze was ook niet echt een beaty). De mensen in die zaal en online willen bepaalde games zien en die laten ze keihad achterwege, er kijken geen moeders en zusjes mee. Show die Pikmin al duurt het nog een jaar of twee (we zijn het inmiddels wel gewend). Zet naast The Conduit ook RedSteel 2, Shaun White 2 en wat anders nog meer in de kijker. Maakt de show net wat actievoller. Doe het desnoods in 1 clip, maar geeft ze ff 1 minuut dan en niet 5 sec.
Maar ik ben allang blij dat ze Paul McCartney niet uitnodigen op t podium, man wat een afgang...

Bij Mario Galaxy 2 zag ik een aantal elementen die ik in deel 1 erg gaaf vond, het ijs, de minigames met de bewegende elementen. Tuurlijk word het een goede game, zal kwalijk zijn als het het niet word, maar is er iets van een launch-date bekend? Bij elke game werd het genoemd, maar bij die niet :s

Ik moet zeggen dat ze met de DS wel weer goed bezig zijn. COPS ziet er erg goed uit bijvoorbeeld, maar ook dat spel van die schrijver zag er verrassend goed uit. Als dat soort dingen nu ook s op de wii ging gebeuren :)

Wat ik nu van die hartslagmeter moet denken... ik weet het niet. Ik kan me naast een spelletje als truth ore dare niet zoveel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een trieste show zeg.

-News Super Mario Bros 2 ziet er niet best uit. Een beetje een chaotisch geheel. Mario games werken niet goed met meerderen in 2D en dit is het bewijs ervan. Vond het al vervelend in de vs mode van NSMB maar dit is nog erger gezien je door het 2D formaat gebonden bent aan de andere speler.

-Mario Galaxy 2?
Op de PC zou dit (tot nu toe) een expansion pack genoemd worden. Het lijkt er enorm veel op, ziet er niet beter uit en het enige noemlijke verschil is dat je op Yoshi kan rijden. Ik vraag me af hoeveel dit toevoegd maar tot nu toe was elke Mario een overtreffende stap. We zullen zien. Tot nu maakt deze mario weer gebruik van dezelfde gimmick als de vorige.

-Wii Sports resort
Dit is gewoon triest met als dieptepunt het basketbal-wedstrijdje. Koop dan gewoon een echte basketbal.

-Wii vingerding
Ik weet niet wat ik hier over moet zeggen

-Metroid
Zag er goed uit, ben benieuwd hoe het speelt.

Als je hier dan naar kijkt ivm de presentaties van Sony (FF 13, FF14, AC2, Agent en de potentiele Wiimote killer) en die van Microsoft (Nathan, de freakin' BEATLES op het podium) dan kan je wel weer concluderen dat Nintendo weer aan het kortste eind trekt.

Daarbij kon die ene Japanner nauwelijks Engels en had die in wit geklede vrouw totaal geen uistraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/Zeladnew.jpg
Miyamoto heeft de eerste Zelda Wii art laten zien vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2009/20090603.jpg

Ik denk dat dit aardig samenvat hoe een hoop mensen denken na de briefing gisteren...

Ik had ook heel erg een WTF? bij die Vitality meter.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:30:
[afbeelding]
Miyamoto heeft de eerste Zelda Wii art laten zien vannacht
Heb je geen groter plaatje, want ik er valt nauwlijks iets te zien.

Het nieuwsbericht er nog even bij:
At a recent developer roundtable with Shigeru Miyamoto, the famed director revealed the first details on an as yet unnamed Zelda title scheduled to come to Wii in 2010. The title will definitely use the recently released Wii MotionPlus, and, depending on the popularity of the controller, it may even require the peripheral.

During the discussion, Miyamoto briefly showed an image from the game featuring a mature Link barely visible through a broken wall. Although the picture only showed Link from behind, a short girl in a long robe stood in full view at Link's back. Wearing a crystal necklace and emanating a blue aura, she gave off an otherworldly look -- akin to Zora from Ocarina of Time.

Miyamoto had hoped to show off the game at Nintendo's E3 press conference, but his development team wanted to focus on defining the concept for this Zelda iteration. The team has been experimenting with different gameplay and dungeon designs and they decided that their time would be better spent focusing on the game, rather than a demo.

We'll release more details as soon as we learn more about this exciting new chapter in the Zelda franchise.

[ Voor 67% gewijzigd door Zeror op 03-06-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
De geschiedenis leert ons dat addons en games gebaseerd op addons die niet vanaf het begin al bij de console zitten het vaak slechter doen. Schoolvoorbeeld is de Sega Megadrive (Sega CD, Sega Mega Drive 32X) het enige dat je doet is je userbase splitten.

Niet voor niets probeert Nintendo met haar eigen top titels te bewerkstelligen dat Wii motion + een brede basis krijgt onder Wii bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk komt er aan de opmars van Nintendo nu snel een eind. Nieuwe franchise's blijven uit, huidige worden niet vernieuwd en het je hebt de formule voor een diep dieptepunt.

Ben blij dat ik mijn Wii heb verkocht, want ik zie dat er ook dit jaar geen rede voor gehad zou hebben om em uit de kast te halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 13:01
Mja, maar is de motionplus niet net zo goed een addon? Op consoleshop.nl kan je hem preorderen voor 30! euro. Leuke grap als je er vier nodig hebt.

Vond het verder wel karig dat sony de Wiimote letterlijk gejat heeft, maar de dingen die ze ermee lieten zien waren precies de dingen die ik 3 jaar geleden met de Wii voor ogen had. (dat zwaard en schild had in zelda moeten zitten) Vond dat basketballen van nintendo echt waardeloos om te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Goron op 03-06-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:32:
Mja, maar is de motionplus niet net zo goed een addon? Op consoleshop.nl kan je hem preorderen voor 30! euro. Leuke grap als je er vier nodig hebt.

Vond het verder wel karig dat sony de Wiimote letterlijk gejat heeft, maar de dingen die ze ermee lieten zien waren precies de dingen die ik 3 jaar geleden met de Wii voor ogen had. (dat zwaard en schild had in zelda moeten zitten) Vond dat basketballen van nintendo echt waardeloos om te zien.
Bij bv 12game en ook bij andere shops kost het maar 19,99 euro wat ook de richtprijs is volgens mij. Console shop loopt mensen dus te neppen.
De geschiedenis leert ons dat addons en games gebaseerd op addons die niet vanaf het begin al bij de console zitten het vaak slechter doen. Schoolvoorbeeld is de Sega Megadrive (Sega CD, Sega Mega Drive 32X) het enige dat je doet is je userbase splitten.
Klopt, maar segacd was te duur voor een add-on en had weinig support van developers. 32X was helemaal troep, te duur en kwam uit rond de release van de saturn en n64 wat veel te laat was om succesvol te worden

[ Voor 25% gewijzigd door sjekneck op 03-06-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
sjekneck schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:39:
[...]
Bij bv 12game en ook bij andere shops kost het maar 19,99 euro wat ook de richtprijs is volgens mij. Console shop loopt mensen dus te neppen.
Tja... dat maakt 't er niet goedkoper op. Of nouja... eigenlijk wel.

Je snapt wat ik bedoel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-07 10:30
sjekneck schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:39:
Klopt, maar segacd was te duur voor een add-on en had weinig support van developers. 32X was helemaal troep, te duur en kwam uit rond de release van de saturn en n64 wat veel te laat was om succesvol te worden
Ok andersom, was was de laatste succesvolle add on die niet meegeleverd werd? De zapper? Al hoewel die ook meeverkocht werd met heel veel (maar niet alle) nesjes.

Oh en na jaren posten+lurken hier verwacht ik vanavond mijn wii te ontvangen :D. (damn misschien moet ik ook maar html linkjes gaan maken naar mijn games verzamelingen in mijn sig)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Silent Hill ziet er erg indrukwekkend uit. Dit zou weleens één van de betere spellen van dit jaar kunnen worden. Het spel ziet er vrij sfeervol en vrij hectisch uit en lijkt daarbij goed gebruik te maken van de mogelijkheden van de Wiimote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
laropo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:49:
[...]
Tja... dat maakt 't er niet goedkoper op. Of nouja... eigenlijk wel.
Je snapt wat ik bedoel! :P
Ik vind dat een veel gehoorde onterechte klacht: 'de wii is zo duur, ik moet 4x wiimote, nunchuch, balance bord, wii zapper, classic controller en nu dan ook nog wiimotion+ kopen.'

Euh nee? Als je een gezin van 4 personen heb, dan 'moet' het misschien, maar dan nog kun je de kosten uitsmeren over deze personen.

Ik heb mijn 2e wiimote al besteld, en als er spellen zijn waar wm+ ook een voordeel gaat zijn koop ik die ook extra, maar die overigen uit mijn (lichtelijk ott :P ) voorbeeld hoeven echt niet hoor.

Das juist een voordeel van de populariteit van de wii, veel mensen kunnen hun eigen mote +accessoires meenemen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:17
Ik vind het wel grappig dat Red Steel 2 me gelijk al nieuwsgieriger heeft gemaakt dan The Conduit. De graphics vind ik ook erg tof, vooral de stijl van de omgevingen, characters, bewegingen enz zien er een stuk origineler uit.

Al zijn ze volgens mij wel flink geïnspireerd door Sukiyaki Western Django, een film van Takashi Miike met oa Quentin Tarantino in een over the top western met invloeden het verre oosten(alleen al de samurai zwaarden die kogels afweren).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QVg8h4YcUzE]
Sagat schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:53:
[...]

Ok andersom, was was de laatste succesvolle add on die niet meegeleverd werd? De zapper? Al hoewel die ook meeverkocht werd met heel veel (maar niet alle) nesjes.

Oh en na jaren posten+lurken hier verwacht ik vanavond mijn wii te ontvangen :D. (damn misschien moet ik ook maar html linkjes gaan maken naar mijn games verzamelingen in mijn sig)
Balance board ;)

[ Voor 36% gewijzigd door BarôZZa op 03-06-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Om ook mijn eigen vraag te beantwoorden:
Bijvoorbeeld ook de guitar hero zut.

Maar ik vraag me af of de wii doelgroep (mainstreamers) wel moeilijk wil doen met uitbreidingen.
Kan me zo voorstellen dat het niet helemaal een succes word zoals idd het balance bord dat wel is.

Ik heb de mijne iig nog niet gepreorderd iig :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Tijn89 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 03:48:
Wat ik nu van die hartslagmeter moet denken... ik weet het niet. Ik kan me naast een spelletje als truth ore dare niet zoveel voorstellen.
Als je een aantal fitness producten aanbiedt en er van andere ook fitness games zijn dan is het niet zo raar om er een hartslagmeter bij te doen. Je hebt namelijk ook nog iets als cardiofitness waarbij zo'n ding cruciaal is. Overigens is die vitality meter meer dan alleen een hartslagmeter. Het is in ieder geval iets die op fitness gebied meer mogelijkheden brengt. Het was leuker geweest als ze iets zouden hebben wat de signalen van de gewone hartslagmeters kon opvangen zoals echte fitness apparaten dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

IGN: We saw Metroid Other M and Galaxy 2 on video, but you guys aren't showing either in playable form. Why not?

Reggie: Those games are 2010 games. What we have in playable form is really what we're focusing on for this year. That's really the only difference.
Ook SMG2 komt pas volgend jaar uit dus. Wat blijft er dan over voor 2009? WiiFit Plus en Wii Sports Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:32
En dan straks WiiWare programma dat een leugendetector is samen met de Wii Vitality :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Muscle March is trouwens een erg toffe WiiWare game. Leuk ook om het WTF-effect op te wekken bij mensen.

Voor de rest zit alles erg goed in elkaar. Graphics behoren tot de beste van WiiWare, presentatie is top, muziek best catchy en de gameplay ook leuk (wel erg pittig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

mr_obb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:59:
[...]

Ook SMG2 komt pas volgend jaar uit dus. Wat blijft er dan over voor 2009? WiiFit Plus en Wii Sports Plus?
Er blijft volgens mij ook niks voor 2009 behalve die andere nieuwe Mario S&P2 is namelijk ook voor 2010 en Pikmin 3 werken zo weinig mensen aan kennelijk dat ik het spel voor 2011 ook niet af zie terwijl dat toch 1 van de games is waar men voor eind dit jaar een release van had verwacht.

Ik vraag me ook af wat er over blijft voor dit jaar. Gelukkig dan nog Red Steel 2 maar dan houdt het weer op. Ach het heeft ook zo zijn voordelen, net als eigenlijk tot nu toe elk jaar vrijwel geen leuke games dus die 1 of 2 games die je koopt paar jaar kosten in totaal niet veel. Wel jammer dat de Wii vrijwel ongerbruikt maanden aaneen blijft staan en ook daar komt niet veel verandering in. Ik had toch echt meer verwacht maar het is echt Casual All the Way met Nintendo.

Maar goed, Wii Fit Plus flopt toch ook keihard, net als Wii Sports 2 die ook allebeide Wii Music achterna gaan. Het is voor de casual markt bedoeld en zelf gamers kopen een 2e deel al niet eens op een paar na. Laat staan mensen die maar 5 uurtjes in de maand dat ding aan hebben. Let maar op, 2009 is 2008 en 2007 all over again. Droogte kwa games en wat er uit komt flopt of zuigt net zoals Excitebots :') Dat is ook zo geweldig geflopt terwijl Excite Truck 2 met online races enorm verkocht had als ze het gemaakt hadden want deel 1 is nog steeds een populaire game. Ik vraag me af wie daar om de research afdeling zit, alles wat ze aanbieden aan de casuals gaat de laatste tijd slecht. Animal Crossing bijv. Zo kun je wel even door gaan en toch gaan ze weer verder op deze ramkoers. Ik snap het niet meer :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

geld gaat boven alles :) Ook ten koste van gameplay. Maar goed, we kunnen wel blijven zeuren, verandering komt er toch niet in.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Sagat schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:04:
[...]

Ik vind dat een veel gehoorde onterechte klacht: 'de wii is zo duur, ik moet 4x wiimote, nunchuch, balance bord, wii zapper, classic controller en nu dan ook nog wiimotion+ kopen.'

Euh nee? Als je een gezin van 4 personen heb, dan 'moet' het misschien, maar dan nog kun je de kosten uitsmeren over deze personen.

Ik heb mijn 2e wiimote al besteld, en als er spellen zijn waar wm+ ook een voordeel gaat zijn koop ik die ook extra, maar die overigen uit mijn (lichtelijk ott :P ) voorbeeld hoeven echt niet hoor.

Das juist een voordeel van de populariteit van de wii, veel mensen kunnen hun eigen mote +accessoires meenemen.
"Uitsmeren" of niet, het blijft een hoop geld.

Begrijp me niet verkeerd.. tot nu toe had ik niks te klagen daarover. Ookal ben ik de gene (van een gezin van 6 personen, waarbij de wii bij mijn ouders staat en ik op kamers woon) die 3 controllers + 3 nchuck + 2 classics gekocht heb.. tot nu toe kan ik het me nog voorstellen.

Maar om nu wéér een extra er bij te moeten halen. Ja, nu wordt het wel te duur ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
slow day at the office dus even wat ik aan het overwegen ben voor toekomstige wii aankopen

(bijna)in bezit:
Wii sports (verassend)
wii play
wii fit

must haves
galaxy
zelda tp

-- maybees --
warioland (even reviews checken)
de blob (idem)
super paper mario (lenen van vrienden daarna wellicht zelf kopen als ik hem leuk genoeg vind)
mad world (wil niet meer dan 20 eur betalen vanwege herhalings factor)
smash bros (kan heel leuk zijn, maar ik speel denk ik teveel serieuze fighters)
metroid (eerst lenen)
goe wars galaxies (is voor weinig te koop, maar ik ben helemaal gewend aan de 360 versies)
mariokart (zucht, de snes versie is nooit evenaard imho, maar online is wel erg leuk)
mario strikers (wil ik eerst een keer spelen)
zack and wiki (ditto)
bloom box (als ik em voor heel weinig zie wil ik em wel)
mercury (lijkt me erg leuk maar zou ik het liefst ook eerst spelen)
trauma center (of is de ds versie toch beter?)
wario wares (lijkt me alleen als party game erg leuk)
capcom vs tasanogwat (gaaf concept, maar valt of staat met mp, na hd remix en sf4 is sp only en offline mp niet genoeg meer voor mij)
punch out (veel plezier meegehad op de nes, maar ben bang dat er te weinig veranderd is)
raving rabbids1/2/3 (zie wario ware)

wii ware
megaman 9 (voor wii of voor 360, even reviews vergelijken)
world of goo (voor wii of voor pc, even reviews vergelijken)
swords n soldiers (hoor veel positieve dingen, maar wil ik graag eerst even spelen)

Zoals mijn sig laat zien ben ik momenteel een 360 speler, en voor de wii wil ik eigenlijk alleen titels die ik niet of minder goed kan spelen op de 360.
Alleen al samen met mijn vrouw (en over een paar jaar zoontje) tennis rechtvaardigd de wii aanschaf al. En wii fit is ook heel goed voor mij. Zowel actief als kijken naar vrouwlief O-) . Maar leuke games erbij kan geen kwaad. VC heeft ook heel veel wat ik interresant vind, maar dat laat ik even buiten beschouwing.

Mochten er nog titels zijn (die niet in de op bij must haves staan) die ik gemist heb of die op basis van dit lijstje + wat in mijn sig staat erbij horen dan hoor ik het graag.
Tevens zou ik het interresant vinden om te horen wat andere wiisixty eigenaren vinden over de genoemde games die op beide platformen te spelen zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
laropo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:30:
[...]

"Uitsmeren" of niet, het blijft een hoop geld.
*snip*Maar om nu wéér een extra er bij te moeten halen. Ja, nu wordt het wel te duur ja!
Let's agree to disagree. Ik weet niet hoe jong/oud en vooral financieel daadkrachtig de overige gezinsleden zijn. Maar dat bepaalt voor mij of ze kunnen meebetalen. Anders maar geen 4 player games.

Wat ik zeker ga kopen is een classic controller en als ik toch uitkom bij veel games die ook in 2 player leuk zijn misschien wel 2.
En misschien een extra chuck. Maar ik wil eerst gaan ervaren waar ik die ga missen.
(voor de duidelijkheid, heb straks als alles goed gaat 2motes, 1chuck en 1 balance board.)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik zou EA Sports Active ook bij je WiiFit nemen. Een 2e chuck vind ik ook belangrijk. Zonder kan je nauwelijks met twee man spelen.

Rayman Raving Rabbids 3 is zeker geniaal in combo met de Balance Board. Swords & Soldiers is ook goed en verrassend uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Steffy schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:56:
[...]

Maar goed, Wii Fit Plus flopt toch ook keihard, net als Wii Sports 2 die ook allebeide Wii Music achterna gaan. Het is voor de casual markt bedoeld en zelf gamers kopen een 2e deel al niet eens op een paar na. Laat staan mensen die maar 5 uurtjes in de maand dat ding aan hebben. Let maar op, 2009 is 2008 en 2007 all over again. Droogte kwa games en wat er uit komt flopt of zuigt net zoals Excitebots :') Dat is ook zo geweldig geflopt terwijl Excite Truck 2 met online races enorm verkocht had als ze het gemaakt hadden want deel 1 is nog steeds een populaire game. Ik vraag me af wie daar om de research afdeling zit, alles wat ze aanbieden aan de casuals gaat de laatste tijd slecht. Animal Crossing bijv. Zo kun je wel even door gaan en toch gaan ze weer verder op deze ramkoers. Ik snap het niet meer :N
Wii Fit Plus gaat niet floppen, mark my words. Goede opvolgers hoeven het absoluut niet slecht te doen en in Japan zal het sowieso een hype zijn. Wii Sports 2 zal het ook wel aardig doen. Ik zie de vergelijking met Wii Music niet echt. Dat was simpelweg waardeloos en niet eens een echte game.

Excitebots is een erg toffe game, maar zoals ik al had verwacht spreekt de artwork niemand aan. Te kinderachtig voor de serieuze gamers, maar te weird voor kinderen. De game zelf is erg goed en ziet er ook strak uit.

Animal Crossing heeft trouwens een dikke 3 miljoen verkocht. Niet bepaald slecht voor een game die niet enorm verschilt van de voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Sagat schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:38:
slow day at the office dus even wat ik aan het overwegen ben voor toekomstige wii aankopen
<snip>
Mijn situatie is beetje omgedraaid, ik ben juist van plan om een 360 erbij te gaan kopen.
Dus als toekomstig wiisixty eigenaar mijn mening:

Multi-platform games: 360 versie, behalve als de wii echt iets toevoegd, maar ik denk dat bijv Fifa 09/10 een stuk leuker is via Live en met een gewone controller dan met de Wiimote.

Aanraders: Wat mij betreft Pikmin, was op de cube al vet, en op de Wii misschien zelfs nog beter, het speelt net wat lekkerder, en je kunt er vast aan wennen voor als deel 3 komt :)

staat in de OP maar toch: Mario & sonic at the olympics.

Daarnaast vind ik een mario party met een groep altijd leuk, en Super Monkey Ball is ook erg leuk, met name met meer mensen.

edit: oh ja Animal Crossing (speelt vriendin continue)

[ Voor 3% gewijzigd door philipnorth op 03-06-2009 20:13 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-07 11:22
philipnorth schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:41:
[afbeelding]

Ik denk dat dit aardig samenvat hoe een hoop mensen denken na de briefing gisteren...

Ik had ook heel erg een WTF? bij die Vitality meter.
Ik kon werkelijk mijn ogen niet geloven. Iwata hield een niet te volgen verhaal a la grampa Simpson en daarna kwam hij met de vitality sensor op de proppen. WTF??? Is er niemand bij Nintendo die Iwata durft tegen te spreken?

Maar goed, voor mij was de nieuwe Metroid het enige hoogtepunt. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Must-buy. SMG2 zag er uit als een leveluitbreiding van de eerste game. Die komt er ook maar dat leverde geen 'wow'-moment op. Super Mario Bros 2 zag er ontzettend rommelig en niet leuk uit - maar goed, ik ben ook al geen fan van Smash Bros, Mario Kart etc. De rest zag er niet bijster interessant uit. Wii Sports Resort leverde kromme tenen op. Wii Fit is meer van hetzelfde maar zal zeker een succes zijn. Conduit zou nooit getoond zijn als de Wii niet zo'n totaal gebrek aan shooters had, Crystal Beares lijkt op een low budget-game vergeleken met FFXIII.

Zeer matige presentatie in zijn geheel, zeker vergeleken met de persconferenties van Sony en MS. Als Nintendo niet een nieuwe Metroid uit de hoed getoverd had je kunnen spreken van een mislukking.

Mijn grootste klacht: bedenk goddomme een keer iets nieuws Nintendo.... Altijd maar dezelfde ouwe mascottes... Moet nu alles Mario, Zelda en Metroid zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 03-06-2009 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Dat is juist wat je de meesten mensen NIET hoort roepen. De echte nintendo gamer wil juist een Mario, zelda en een Metroid. Ook the Conduit is redelijk vet en zou anders ook wel getoond zijn. Tuurlijk is crystal bearers minder mooi, wat wil je dan met de wii graphics?. Wii sports resort is eigenlijk een soort van voorbeeld van Wii Motion Plus. Gewoon om uit te testen hoe het werkt. Het zelfde als dat Wii sports gratis bij de wii geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

ymmv schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:25:
[...]
Mijn grootste klacht: bedenk goddomme een keer iets nieuws Nintendo.... Altijd maar dezelfde ouwe mascottes... Moet nu alles Mario, Zelda en Metroid zijn?
Nintendo heeft 3 nieuwe spellen aangekondigd voor de Wii die geen deel uitmaken van bestaande franchises, ze zijn alleen niet tijdens de persconferentie genoemd. Dat de focus tijdens de persconferentie op de gevestigde franchises lag is in het huidige economische klimaat wel te verwachten, de meeste grote spellen op E3 dit jaar zijn sequels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-07 11:22
Tc-Chub schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:37:
Dat is juist wat je de meesten mensen NIET hoort roepen. De echte nintendo gamer wil juist een Mario, zelda en een Metroid.
Willen echte Nintendo-gamers dan niet iets nieuws? Fumito Ueda kwam op de Sony-persconferentie met Last Guardian, een compleet nieuwe titel. Dat zijn nou de krenten in de pap. Games met een echt verhaal, met ambitie gemaakt. Van dat soort games zijn er maar heel, heel weinig op de Wii. Da's precies de reden dat Nintendo-fans smachten naar een nieuwe Zelda of Metroid, maar daar moet je jaren op wachten.
Tuurlijk is crystal bearers minder mooi, wat wil je dan met de wii graphics?. Wii sports resort is eigenlijk een soort van voorbeeld van Wii Motion Plus. Gewoon om uit te testen hoe het werkt. Het zelfde als dat Wii sports gratis bij de wii geleverd wordt.
Ik vind het eerlijk gezegd tegenvallen als de Wii niet eens de graphics van de PS2 kan evenaren. De graphics van Final Fantasy XII op de PS2 zijn stukken beter dan wat ik van Crystal Bearers gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

ymmv schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:10:
Ik vind het eerlijk gezegd tegenvallen als de Wii niet eens de graphics van de PS2 kan evenaren. De graphics van Final Fantasy XII op de PS2 zijn stukken beter dan wat ik van Crystal Bearers gezien heb.
Ik heb even wat screenshots van de beide spellen vergeleken, want ik heb tot nu toe vrij weinig van beide spellen gezien, maar ik vind Crystal Bearers er toch wel wat beter uit zien dan FFXII. Crystal Bearers lijkt een hogere polygon count en meer details te hebben dan FFXII.

Stel dat Crystal Bearers er toch slechter uit zou gaan zien dan FFXII, dan is dat natuurlijk de schuld van Square Enix en niet Nintendo. Er zijn genoeg Wii spellen die er beter uitzien dan wat er op de PS2 mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:23
De programmeur moet knallen, dat zag je ook op de ps2 met bijvoorbeeld God of War.

Ik ben benieuwd wat we dit jaar voorgeschoteld krijgen, ik ben bang voor een zelfde situatie met kerst als vorig jaar... Maybe even worse..
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.