Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 105 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 77.346 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:39
Welkom in de wondere wereld van guitar hero, heb zelf de 360 versie (2&3) maar ga er vanuit dat de spellen vrij gelijk zijn. Ik heb 3 en world tour ook op de wii redelijk wat gespeeld en eigenlijk niets echt anders opgemerkt.

Ik heb vnmlk 3 gespeeld, en daar heb je geen beginner, dus daar is het echt beginnen met de 3 noten, maar dit pak je normaliter vrij snel op. De meest mensen in mijn omgeving blijven daarna op medium steken (4 noten) omdat het bij expert/5 noten al echt pittig begint te worden.

Ik weet niet of je met tallica ook boss battles hebt maar das eigenlijk het enige echt lastige, voor de rest is het puur afhankelijk van hoeveel talent je hebt en hoeveel je wilt oefenen. Veel plezier iig!

Oh en word lid van GoT rocks (zie guitar hero topic voor meer info)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Deddiekoel schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 20:55:
GItaar van GH4 is wel uitgebreider...
De GH4 gitaar gebruikt een ander algoritme als de GH3 gitaar wat eigenlijk een verbouwde Classic Controller is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 16:00

Willybubba

Nut up or shut up.

Toch werken ze bij mij beide bij 3. OK, niet de touchstrip, maar de gitaar gewoon wel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Iemand hier die Punch Out!!! bij 12Game heeft besteld?
Ik wel en heb nog niets ontvangen :-(

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Goed nieuws de laatste tijd zeg. Heb een tijd mijn wii nauwelijks gebruikt en ook dit topic eigenlijk niet zo meer gevolgd maar ik ben sinds lange tijd weer eens positief gestemd over de wii games die er aan gaan komen.

Ohh en btw, ik vind RE5 wel cool en zelfs beter dan re4. De sfeer komt veel meer overeen met de eerdere re games en ook het verhaal past er beter bij. Het verhaal van re4 had helemaal los van de eerdere re's kunnen staan als Leon er niet in zat.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 16:00

Willybubba

Nut up or shut up.

RE5 is wel cool, maar beter dan 4? Nee. het is echt RE4.5.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

RE5 beter dan RE4?

Laat me niet lachen!

Oké het is een leuk spel, ziet er mooi uit. Maar echt, RE4 ownt dit spel zo ontzettend hard! De verplichte co-op modus heeft RE5 echt de das om gedaan. Oké in RE4 heb je Ashley die je continu volgt, maar veel bijzonders doet zij niet. (Ze hadden haar best een wapen mogen geven, maar dan zou je meer RE5 achtig gaan krijgen)

Minpunten RE5:
- Kort.
- Veels te gemakkelijk. (op easy ;))
- Verplichte co-op.
- Te weinig plek om je "inventory" te bewaren.

Minpunten RE4:
- "Last-gen" spel die het nog erg goed doet op een "current-gen" console (Wii) wacht.. is dit een minpunt?

[ Voor 25% gewijzigd door 90710 op 25-05-2009 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

rajackar schreef op maandag 25 mei 2009 @ 00:06:
Goed nieuws de laatste tijd zeg. Heb een tijd mijn wii nauwelijks gebruikt en ook dit topic eigenlijk niet zo meer gevolgd maar ik ben sinds lange tijd weer eens positief gestemd over de wii games die er aan gaan komen.

Ohh en btw, ik vind RE5 wel cool en zelfs beter dan re4. De sfeer komt veel meer overeen met de eerdere re games en ook het verhaal past er beter bij. Het verhaal van re4 had helemaal los van de eerdere re's kunnen staan als Leon er niet in zat.
Helemaal mee eens. Doordat het in Afrika is heeft het ook een frissere sfeer.

Heb dit weekend trouwens het Homebrew channel weten te installeren en moet zeggen dat het heel interessant is en ook professioneel gemaakt. Je zou haast denken dat het een officieel kanaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
http://www.nonly.nl/video...w_World_-_Launch_Trailer/

Ziet er leuk uit die trailer. ben echt benieuwd hoe dit uit gaat pakken.... lees overal dat het niet zo hardcore is als op de PC, maar hoop wel dat er voldoende diepgang in te vinden is

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Is het raar dat zelfs op de wii ik de RE controls nogsteeds stroef vind? Heb verschillende RE's gespeeld op verschillende platforms, maar ik snap echt niet hoe die serie zo populair is geworden met dergelijke lastig speelbare/onrealistische controls :/

Naja, ieder z'n ding, het zal wel by design zijn (anders doe je het geen tig keer zo), maar ik begrijp de keuze niet om je karakters zo te laten bewegen/besturen.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:26

FikkieHo

Wokmaster

Dat is juist de bedoeling? Aangezien je dan niet ziet wat achter je komt :) Ik vind het prima werken.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Snap niet zo goed wat je bedoelt met onrealistische controls. Als je met een joystick speelt zijn alle controls onrealistisch bij ieder spel. Het is dan ook een videogame.

denk dat er niks anders op zit dan een ticket naar afrika te boeken en een real life rempage te beginnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

ik vind de controls van House of the Dead: Overkill behoorlijk realistisch. Gewoon richten en knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

fZeroNewbie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:54:
Snap niet zo goed wat je bedoelt met onrealistische controls. Als je met een joystick speelt zijn alle controls onrealistisch bij ieder spel. Het is dan ook een videogame.

denk dat er niks anders op zit dan een ticket naar afrika te boeken en een real life rempage te beginnen >:)
Het is realistischer dat je van de ene beweging vloeiend over kan gaan in de volgende, en dat je al lopend nogsteeds om je heen kan schieten. RE wordt wel steeds iets meer gestreamlined qua controls, maar het blijft erg log.

En RE is geen HotD he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ze kunnen bij de volgende resident evil beter naar dead space kijken, dat is pas horror en is toch intens ondanks dat je kan lopen en schieten tegelijk.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Lopen en schieten realistisch? Pak maar eens een waterpistool en ga maar eens rondlopen en terwijl je loopt op bewegende doelwitten schieten. Ik weet zeker dat je grote problemen krijgt met het daadwerkelijk raken van je doelwit.

Daarna doe je hetzelfde maar dan moet je zelf stil gaan staan en ik weet zeker dat je dan een stuk beter schiet.

[ Voor 20% gewijzigd door 90710 op 25-05-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

90710 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:32:
Lopen en schieten realistisch? Pak maar eens een waterpistool en ga maar eens rondlopen en terwijl je loopt op bewegende doelwitten schieten. Ik weet zeker dat je grote problemen krijgt met het daadwerkelijk raken van je doelwit.

Daarna doe je hetzelfde maar dan moet je zelf stil gaan staan en ik weet zeker dat je dan een stuk beter schiet.
Ja, lopen en schieten realistisch ja. Dat je al rennend op 800 meter afstand een headshot haalt is idd niet realistisch, maar als ik belaagd wordt door een horde zombies dan kan ik echt wel al lopend een paar kogels door zombies jagen op 6 meter afstand oid. Prima dat de accuracy daalt, maar dat het gewoon niet kan slaat imo nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
waar gaat de discussie over zeg

RE heeft gewoon een aparte manier van spelen wat het zo identiek maakt, tuurlijk is het niet realistisch maar dat is geen ene game, daarom is het zo leuk.

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

SOCO_cola schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:41:

RE heeft gewoon een aparte manier van spelen wat het zo identiek uniek maakt, tuurlijk is het niet realistisch maar dat is geen ene game, daarom is het zo leuk.
hoop ik dan toch :+

Verder al iemand wat van de conduit gezien? hier staat realease op 19 mei, maar bol heeft het over 26 juni.

Is dat nu een definitieve datum? Of gokt bol maar wat.

[ Voor 35% gewijzigd door J2pc op 25-05-2009 14:47 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294614

SOCO_cola schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:10:
http://www.nonly.nl/video...w_World_-_Launch_Trailer/

Ziet er leuk uit die trailer. ben echt benieuwd hoe dit uit gaat pakken.... lees overal dat het niet zo hardcore is als op de PC, maar hoop wel dat er voldoende diepgang in te vinden is
Ik ben echt verslaafd aan de anno serie geweest en heb deze inmiddels ook in mijn collectie toegevoegd. Het ziet er iets cartoonachterig eruit dan de oudere versies maar gaat zeker niet onder bij de andere versies. De controls op de wii zijn prima te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

J2pc schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:44:
[...]

hoop ik dan toch :+

Verder al iemand wat van de conduit gezien? hier staat realease op 19 mei, maar bol heeft het over 26 juni.

Is dat nu een definitieve datum? Of gokt bol maar wat.
http://www.sega.nl/games/the-conduit/ release: 26-06-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

SOCO_cola schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:41:

RE heeft gewoon een aparte manier van spelen wat het zo identiek maakt, tuurlijk is het niet realistisch maar dat is geen ene game, daarom is het zo leuk.
Nuja, ik meldde alleen dat ik niet begrijp waarom er voor zo'n ouderwetse controls gekozen wordt, want IK zie er geen goeie rede voor. Iedereen die ik ken ergert zich hieraan (natuurlijk wel een steekproef die geen drol waard is, maar toch ;)).

Het rare is dat de fans van de serie hier nooit echt antwoord op geven, behalve 'het hoort zo', 'het is helemaal geen onhandige bediening', 'je kunt in het echt ook niet lopen en schieten', 'dat is nu eenmaal leuk' en dat soort dooddoeners. Blijkbaar mag je hier geen kritiek op geven ofzo, achja....

En realistisch is misschien niet het beste woord, dat zijn zombies ook niet, maar zo gauw dit soort keuzes (voor mij) de suspension of disbelieve doorbreken dan werkt het voor mij niet.

[ Voor 9% gewijzigd door DarkX op 25-05-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:24
De reden is vrij simpel: het maakt de game spannender en zorgt ervoor dat het geen shooter wordt. A la Madworld om je heen maaien is anders dan geconcentreerd schieten terwijl je de zombies op je af ziet komen. Het is net zoiets als zeggen dat tetris minder frustrerend zou zijn met alleen die lange blokken in plaats van die Z-stukken die niet goed passen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
BarôZZa schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:32:
De reden is vrij simpel: het maakt de game spannender en zorgt ervoor dat het geen shooter wordt. A la Madworld om je heen maaien is anders dan geconcentreerd schieten terwijl je de zombies op je af ziet komen. Het is net zoiets als zeggen dat tetris minder frustrerend zou zijn met alleen die lange blokken in plaats van die Z-stukken die niet goed passen :+
precies dat maakt jij het spel die controls...

Nou de E3 koorts loopt bij mij hoog op zin innnn...

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Swords and Soldiers is voor een tientje toch wel een erg vermakelijk stukje software. :) Leuk hoe de challenges en achievements je bezig kunnen houden.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12-2024
Is er hier iemand die Boom Blox Bash Party al heeft gespot in de winkel? De release date zou 28-05 zijn, maar soms liggen ze al een aantal dagen eerder in de winkel.. Lijkt me een ontzettend leuke opvolger van de eerste Boom Box en die heb ik me zoveel plezier gespeeld dat ik echt uit zie naar Bash Party! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

DarkX schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:06:
[...]

Nuja, ik meldde alleen dat ik niet begrijp waarom er voor zo'n ouderwetse controls gekozen wordt, want IK zie er geen goeie rede voor. Iedereen die ik ken ergert zich hieraan (natuurlijk wel een steekproef die geen drol waard is, maar toch ;)).

Het rare is dat de fans van de serie hier nooit echt antwoord op geven, behalve 'het hoort zo', 'het is helemaal geen onhandige bediening', 'je kunt in het echt ook niet lopen en schieten', 'dat is nu eenmaal leuk' en dat soort dooddoeners. Blijkbaar mag je hier geen kritiek op geven ofzo, achja....

En realistisch is misschien niet het beste woord, dat zijn zombies ook niet, maar zo gauw dit soort keuzes (voor mij) de suspension of disbelieve doorbreken dan werkt het voor mij niet.
Tja nu ze van de oude stijl af gestapt zijn hadden ze de controls ook wel een update kunnen geven idd. En die sheva irriteert me ook regelmatig. Maar dat gezegd vind ik re5 veel meer een RE game dan deel 4. Deel 4 had qua verhaal helemaal apart kunnen staan zonder veel aanpassingen in het verhaal en hoewel er wat leuke locaties waren was het allemaal erg onrealistisch. neem bijvoorbeeld dat vuur in dat kasteel. Zag er prachtig uit hoor maar echt logisch was het niet dat iemand dat zou bouwen. Ook de characters lagen me niet zo. Een veel te overdreven stoere leon in suffe conversaties die de sfeef nogal de das om deed en het trieste dieptepunt met dat mannetje met die piratenhoed.
RE4 was een leuke game maar het gevoel dat ik bij eerdere RE's had is bij RE5 veel meer aanwezig.
Ik deel btw wel de mening dat het spel veel te kort is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Voutloos schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:13:
Swords and Soldiers is voor een tientje toch wel een erg vermakelijk stukje software. :) Leuk hoe de challenges en achievements je bezig kunnen houden.
Het is een leuker spel dan menig duurder spel. Hij past makkelijk (hoog) in het rijtje met topgames ;)

[ Voor 56% gewijzigd door 90710 op 25-05-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
12Game heeft probleem met leverancier dus Punch Out!! maar bij MM gekocht.

Kan toch een gevoel van teleurstelling niet onderdrukken. De game is en blijft leuk maar het is wel heel erg een remake. Ik had toch liever wat nieuwe content gezien... Nu ben je beter af met Super Punch Out imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:40:
12Game heeft probleem met leverancier dus Punch Out!! maar bij MM gekocht.

Kan toch een gevoel van teleurstelling niet onderdrukken. De game is en blijft leuk maar het is wel heel erg een remake. Ik had toch liever wat nieuwe content gezien... Nu ben je beter af met Super Punch Out imho...
Tsja vind het sowieso jammer dat er zo weinig SPO karakters in POW zitten. Enige was Bear Hugger dacht ik? Heb zelf altijd meer genoten van SPO tov PO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Punch Out verwachte ik al helemaal niks van daarom heb ik ook geen vertrouwen meer in Nintendo. Ze roepen het hardst van iedereen dat het spel voor de Core gamer is terwijl er geen enkele reden is waarom een core gamer het leuk zou moeten vinden, eerder het tegenovergestelde. Met zulke dingen maak je een gamer niet blij. Beetje jammer dat Nintendo wederom ondanks herhaaldelijk opsommen van lijstjes games die gamers graag zouden willen hebben komen ze met dit. Spijtig maar wederom een fail van Nintendo. Ik snap niet dat ze zo bezig blijven, dit gaat echt een keer gevolgen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 12:52
Ik speel sinds enkele dagen Scarface en dat is wel een heerlijk hardcore spel voor op de Wii eigenlijk. Goede controls, deftige graphics, lekkere tracklist en een hoop te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Is pikmin met new play controls de moeite waard?

heb de originele game nooit gespeeld.is het niet te kinderachtig??? voor een 24 jarige gamer? als ik op nintendo.nl kijk wordt het zo kinderlijk gebracht

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vond het zelf een van de leukere games van vorige generatie. Lekker verfrissend. Beetje RTS-achtige gameplay moet natuurlijk wel je ding zijn.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

zezke schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:59:
Ik speel sinds enkele dagen Scarface en dat is wel een heerlijk hardcore spel voor op de Wii eigenlijk. Goede controls, deftige graphics, lekkere tracklist en een hoop te doen.
Scarface is leuk ja. Heb 'm nu ruim een jaar liggen, maar moet 'm nog steeds een keer uitspelen.
Alles lukt op zich wel, alleen 1 missie
spoiler:
Laatste gebied, moet je een restaurant van een suicidale-rambo-eigenaar verdigen. Kan ik die gast niet ergens in een kast opsluiten?

is wat kut.
Binnenkort toch weer 's oppakken. Heb er best veel plezier aan gehad.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Captain N schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:20:
Ik vond het zelf een van de leukere games van vorige generatie. Lekker verfrissend. Beetje RTS-achtige gameplay moet natuurlijk wel je ding zijn.
Wat is alleen het verschil tussen pikmin 1 en pikmin 2??? kom daar niet helemaal uit. Waren er op de gamecube 2 pikmin versies en worden die nu allebei voor de Wii gereleased met new play control?? zie namelijk op consoleshop alleen maar pikmin 1 met new play control

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

2 was het vervolg op 1. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Loop zo in mijn pauze wel even langs de Free, kijken of ze 2 hebben ga dan toch maar voor de nieuwste, ben wel toe aan wat vefrissends

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

SOCO_cola schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:15:
Is pikmin met new play controls de moeite waard?

heb de originele game nooit gespeeld.is het niet te kinderachtig??? voor een 24 jarige gamer? als ik op nintendo.nl kijk wordt het zo kinderlijk gebracht
Ik vind ze beiden geweldig, ik had ze des tijds ook nooit gespeeld omdat het me eerst niks leek maar het zijn toch wel uitdagende games. Het uiterlijk verbloemd een best lastige gameplay. Bij deel 1 is het mij niet gelukt het binnen de gestelde tijd te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat na Pikmin de Metroid-trilogie en Chibi Robo de New Play Control behandeling krijgen. Laat ze liever nieuwe games maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:39
Ben het met je eens, maar ik snap het wel, de wii is echt een cash cow,en op deze manier in het gewoon makkelijk geld verdienen. Zo irritant als het is voor ons, nintendo is 'laughing all the way to the bank'.

Ik verwacht dat ze gewoon kijken hoe lang ze het uit kunnen zingen op deze manier. Wellicht dat er op e3 nog spannende dingen gebeuren, maar ik denk dat je met wat wii motion titels, wii resort, en als we heel veel geluk hebben mario/zelda/fzero achtig geweld. Maar ik hou mijn adem niet meer in.

Toch heb ik zin in mijn wii, over een week kan ik iig ook zelda en mario spelen! Mad world haal ik wellicht ook nog wel als ik em voor 20 euro kan vinden (dacht dat ik em laatst bij eplaza al voor 30 zag, dus geen onmogelijk opgave lijkt me)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Hmm, ziet er wel interessant uit.
High voltage is best aardig bezig zo te zien!

/edit
'onze' fp heeft een eigen artikel klik

[ Voor 48% gewijzigd door J2pc op 26-05-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Deed me denken aan Eternal Darkness voordat ik op het linkje klikte. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Nu jet het zegt idd. vooral die 1ste screen met die groenige kleuren roept wel een beetje die vibe op.

[ Voor 6% gewijzigd door fZeroNewbie op 26-05-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Voor de liefhebbers:

ik heb gisteren Wii Fit besteld op www.cd-wow.nl (tevens erg goedkope CD's overigens!!!) voor slechts 64 euro!

Helaas kan ik hem nu nergens meer vinden, maar mn bestelling staat ook in de backorder (heeft het iets met elkaar te maken??).

Wellicht iets om in de gaten te houden. Ik heb verder niet gekeken wat de prijsverhouding van andere games is.

Houd wel rekening met een wat langere levertijd, deze is toch al snel 5-10 werkdagen meen ik. Maarja, dan heb je je spul ook wel goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:26:
Ik zie dat na Pikmin de Metroid-trilogie en Chibi Robo de New Play Control behandeling krijgen. Laat ze liever nieuwe games maken.
Waarom? Ik heb Metroid prime 1 en 2 nooit gespeeld en ben na 3 wel benieuwd naar de vorige delen, maar heb geen zin in gedoe met een cube controller in een shooter...
Laat maar komen wat mij betreft. Zoveel ontwikkeltijd tijd kan er nooit in zitten vergeleken met het bouwen van een compleet nieuwe game. Bovendien komt er nog genoeg leuks aan de komende tijd: als ik de releaselijst zo zie moeten er toch een paar games tussen zitten die meer dan gemiddeld leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Steffy schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:01:
Punch Out verwachte ik al helemaal niks van daarom heb ik ook geen vertrouwen meer in Nintendo. Spijtig maar wederom een fail van Nintendo. Ik snap niet dat ze zo bezig blijven, dit gaat echt een keer gevolgen hebben.
Oh, vandaar de 8.8 reviewer en 9.5 user score op metacritic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter
Steffy schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:01:
Punch Out verwachte ik al helemaal niks van daarom heb ik ook geen vertrouwen meer in Nintendo. Ze roepen het hardst van iedereen dat het spel voor de Core gamer is terwijl er geen enkele reden is waarom een core gamer het leuk zou moeten vinden, eerder het tegenovergestelde. Met zulke dingen maak je een gamer niet blij. Beetje jammer dat Nintendo wederom ondanks herhaaldelijk opsommen van lijstjes games die gamers graag zouden willen hebben komen ze met dit. Spijtig maar wederom een fail van Nintendo. Ik snap niet dat ze zo bezig blijven, dit gaat echt een keer gevolgen hebben.
Nee, inderdaad je maakt een gamer niet blij met een nieuwe Punch-Out!! game waar ze al sinds Wii Sports Boxing om vroegen. Je maakt ze ook niet blij door allerlei references naar eerdere Punch-Out!! games in het spel te stoppen en al helemaal niet met hele goede gameplay, mooie animaties en een extra hard-mode. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
De reviewer op gametrailers droeg best wat minpunten aan, maar toch kreeg het spel een hoog cijfer. Ik haal hem mischien uit de budgetbak. Weet iemand trouwens wanneer excite trick racing hier eindelijk uitkomt?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Heeft iemand Klonoa al gespeeld? Ik zag hem vandaag in de winkel, maar ik heb nog even laten liggen omdat ik nog wat meer van de game wil weten alvorens ik hem ga kopen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter
Rakkerzero schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:58:
Heeft iemand Klonoa al gespeeld? Ik zag hem vandaag in de winkel, maar ik heb nog even laten liggen omdat ik nog wat meer van de game wil weten alvorens ik hem ga kopen.
Ik was deze helemaal vergeten
De Gametrailers review: http://www.gametrailers.com/video/review-klonoa-door/49286
Ziet er goed uit, morgen maar even halen samen met Punch-Out!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294614

Ik vind het echt een saai doelloos kinderachtig spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Eerst The Conduit, straks Gladiator AD en nu The Grinder, ze zijn toch wel goed bezig denk ik. Niet dat ik The Conduit ga halen want dat is 10x niks voor mij, de 2 aangekondigde games zien er toch wel erg veel belovend uit. Het mag nog wel even duren maar toch. In ieder geval 2 games om de komende 18 maanden naar uit te kijken

maar ik blijf er bij dat er te weinig is gebeurt, de afgelopen 12 maanden zijn net als de eerste 12 maanden van de Wii, complete sahara kwa games. Gort droog. Naja in ieder geval krijgen we Pikmin 3 nog, deel 1 en 2 ben ik nu bezig en daar vermaak ik me toch wel mee. :9

Hier wat screenshots van The Grinder:
http://media.wii.ign.com/media/143/14352829/imgs_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:10:
[...]

Ik was deze helemaal vergeten
De Gametrailers review: http://www.gametrailers.com/video/review-klonoa-door/49286
Ziet er goed uit, morgen maar even halen samen met Punch-Out!!
Ziet er uit als een leuke vrolijke platformer. Alleen hoop ik niet dat ie te makkelijk is. Ik wil wel eens weer een platformer van hoog niveau.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

looks outdated.. :/ ..zal 'm nog niet uit de budgetbak willen vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143285

T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:13:
Voor de liefhebbers:

ik heb gisteren Wii Fit besteld op www.cd-wow.nl (tevens erg goedkope CD's overigens!!!) voor slechts 64 euro!

Helaas kan ik hem nu nergens meer vinden, maar mn bestelling staat ook in de backorder (heeft het iets met elkaar te maken??).

Wellicht iets om in de gaten te houden. Ik heb verder niet gekeken wat de prijsverhouding van andere games is.

Houd wel rekening met een wat langere levertijd, deze is toch al snel 5-10 werkdagen meen ik. Maarja, dan heb je je spul ook wel goedkoop ;)
Bekende taktiek van CD-Wow. Je plaatst een bestelling en meteen wordt je credit card belast. Dan krijg je een bericht dat het artikel niet op voorraad is en duurt het 2-3 maanden voordat het geld weer wordt teruggestort.

Ik koop niets meer bij ze.

Bij een 'normale' webshop wordt je cc pas belast op het moment dat je bestelling is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Steffy schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:03:
Eerst The Conduit, straks Gladiator AD en nu The Grinder, ze zijn toch wel goed bezig denk ik. Niet dat ik The Conduit ga halen want dat is 10x niks voor mij, de 2 aangekondigde games zien er toch wel erg veel belovend uit. Het mag nog wel even duren maar toch. In ieder geval 2 games om de komende 18 maanden naar uit te kijken

Ik begin echt van High Voltage te houden. Ze zijn echt in alle 'gaten' in het Wii aanbod aan het springen op een (volgens mij) goede manier. Allereerst natuurlijk met een goed uitziende en besturende FPS op de Wii (The Conduit). Daarna met een hardcore 'slasher' achtige game die (hopelijk) goed gebruik maakt van motion. En nu met the Grinder, een online co-op shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:26
En vooral niet te vergeten, Dora Saves the Ice Princess. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Anoniem: 143285 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:18:
[...]

Bekende taktiek van CD-Wow. Je plaatst een bestelling en meteen wordt je credit card belast. Dan krijg je een bericht dat het artikel niet op voorraad is en duurt het 2-3 maanden voordat het geld weer wordt teruggestort.

Ik koop niets meer bij ze.

Bij een 'normale' webshop wordt je cc pas belast op het moment dat je bestelling is verzonden.
Hmmm, dat zou jammer zijn :(

Maar waarom hebben ze het artikel eerst wel op hun site staan, en nu ineens niet meer. Ben ik diegene met pech die als eerste iets bestelde toen het op was bij ze?

Ik heb vaker wat besteld bij ze, en tot nu toe was ik er toch wel tevreden over. Levertijd is wat langer dan normale webshops (van iets meer dan een week tot een paar dagen normaliter) maar daar staat een zeer scherpe prijs tegenover.

Dat iets maanden duurt heb ik nog niet meegemaakt, hopelijk blijft dit zo ;)

PS heb overigens met iDeal betaald, kan daar tegenwoordig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 00:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Fire69 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:22:
En vooral niet te vergeten, Dora Saves the Ice Princess. :+
Dat is oas grafisch een bagger game :X Idem voor de 2 Diego games. Dat wil je je kinderen echt niet aandoen :X :)

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Als ik later kinderen heb ga ik echt never nooit van die bagger kids game voor ze kopen. Ik geef ze wel een nes met mario bros ofzow, begon ik zelf ook mee :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Kinderen van een jaar of 6 zitten tegenwoordig toch aan de Madworlds en Manhunts? :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:33:
Als ik later kinderen heb ga ik echt never nooit van die bagger kids game voor ze kopen. Ik geef ze wel een nes met mario bros ofzow, begon ik zelf ook mee :)
Of je geeft ze een Wii met alleen het Homebrew channel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nou, mijn dochtertje van 5 was er iig erg blij mee.
En ze kon al direkt beginnen met Engels te leren ook zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Steffy schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:03:

maar ik blijf er bij dat er te weinig is gebeurt, de afgelopen 12 maanden zijn net als de eerste 12 maanden van de Wii, complete sahara kwa games. Gort droog. Naja in ieder geval krijgen we Pikmin 3 nog, deel 1 en 2 ben ik nu bezig en daar vermaak ik me toch wel mee. :9

omg, ziet er zeker vet uit!
interview van ign:
IGN: We noticed that one character is a Japanese assassin. Any chance you'll be wielding any swords? How about MotionPlus support?

Kerry: Miko specializes in killing. She is a master of just about any kind of weapon, so it would be safe to assume that swords would be a specialty.

Matt: This question has got me smiling ear to ear. Of course, we all love the Wii MotionPlus. And what self respecting Wii sword fighting/action game would be complete without it?

Eric: MotionPlus support and swords certainly seem appropriate for an assassin.
O-) *O* d:)b
me wants!

/edit
btw:
IGN: We can tell in screenshots that you're pushing a lot of on-screen characters. Tell us about this advancement to the Quantum 3 engine. How many characters can you push at once?

Eric: Right now we're pushing many highly detailed characters at once; better looking than almost anything else you'll see on the Wii right now.

Kerry: We call the technology our Imposter and Instancing system. We are able to take a single enemy and replicate him over and over again. Along with the replication, we can also scale, color, and otherwise modify each instance. This allows us to get an unprecedented number of unique enemies on screen at once at a fraction of the cost to do it otherwise. During our in-house testing, we have been able to see up-to 65 enemies on screen at once. These were initial tests… [Smiles]

Matt: Quantum 3 has once again been upgraded to pull off some majorly cool visual effects. It seems like we should be able to pull off even more on-screen enemies at some point. We never put a limit on our creativity. If it seems like it's worthwhile to have a cool feature in our games, we always find a way to make it work in the engine. It's pretty incredible to see so many monsters rushing after you in The Grinder. Each one is moving independently and doing its own thing. But all of them are trying to kill you.

IGN: Does the framerate take a major hit?

Matt: No, not really. We're right up around the framerate that we are currently at with The Conduit. I expect that it's even going to improve at some point, now that we've learned new ways to optimize our visuals.

Eric: The key is to let the gameplay determine how many characters you want and then start looking for tricks that will let you have the gameplay, the visuals, and the performance that you're looking for. Luckily we've discovered some very methods that allow us to have lots of characters on screen without sacrificing quality.

Kerry: If there is one thing that I can say about HVS it is that we are never satisfied and we will continue to push the hardware to get every last frame that we can.
toon volledige bericht
bump
echt... speachless.
Massa's vampieren slachten met een japanse assasin-chick met een motion-plus zwaard... Wat wil je nog meer?

Ze kunnen maar beter waarmaken wat ze beloven, en niet alla een zeker Peter M toch steeds terugkomen op eerder gemaakte bloftes }:|

/edit2
en btw 4-player internet / 2 player splitscreen coop, wii-speak.
I'm gonna get a heartattack.

Sorry, ben een beetje psyched over deze game. :>

[ Voor 45% gewijzigd door J2pc op 27-05-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:33:
lag hier werkelijk mijn ballen uit mijn broek _/-\o_ :D

En wat betreft die High Voltage games, ik heb er weinig mee, vind het allemaal net niet, mag echter hopen dat ze wat moois neer zetten zodat de overige devs wakker worden

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
High Voltage doet goede pogingen om goede wii games te maken maar ze zijn gewoon niet zo getalenteerd als sommige andere developers. Ze zouden eigenlijk een goede art en level design director in dienst moeten nemen. De tech zit in ieder geval wel goed.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:59:
High Voltage doet goede pogingen om goede wii games te maken maar ze zijn gewoon niet zo getalenteerd als sommige andere developers. Ze zouden eigenlijk een goede art en level design director in dienst moeten nemen. De tech zit in ieder geval wel goed.
Nou, als ze technische prestaties klaarkrijgen die de rest niet lukt dan zijn het wel degelijk getalenteerde developers, hooguit wat minder creatieve designers. Maargoed, ze worden op van alles en nogwat bekritiseerd, en bij elk nieuw commentaar komt de vraag 'hoe zit het met motionplus', terwijl zowel van HVS als MP niemand nog echt ervaring heeft.

Ik wacht alles even rustig af, voordat ik dingen ga veroordelen voor wat mogelijk had kunnen zijn ;)

[ Voor 21% gewijzigd door DarkX op 27-05-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
Wou graag draadloos online met de Wii maar blijkbaar zijn de draadloze routers voor de Wii uit het assortiment gehaald bij nintendo?
Staat niet meer op de nintendo site, div Gameshops Dixons, Bol.com, free recordshop azerty, salland geen 1 heeft ze meer.

Lijkt me stug dat ze zoiets zomaar eruit gooien, lijkt me een handig iets, of was het niet zo snel/veilig/betrouwbaar?
Ik heb nog wel een Wii lan adapter met een ouderwets draadje, maar draadloos leek me makkelijker.

Edit: Heb een Wiifi stick kunnen bestellen bij Dimplus, denk dat ik erover heen heb gekeken of iets, vaag.
Zal dan wel niet voor niets een bril hebben :P

[ Voor 14% gewijzigd door motormuus op 27-05-2009 17:40 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Euh... de Wii heeft gewoon draadloos ingebouwd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Je kunt gewoon een "willekeurige" wireless router gebruiken. Op de Nintendo site staat iig ergens een lijstje met routers die iig zouden moeten werken volgens mij. Ik heb zelf het simpelste Lynksys routertje, werkt als een trein. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Fire69 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:08:
Euh... de Wii heeft gewoon draadloos ingebouwd? :?
Ik dat motormuus zo'n wifi usb stick bedoelt, die had nintendo voor de wii en ds ontwikkeld.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik bedacht me net. Zou het niet cool zijn als Nintendo met een nieuwe Luigi's Mmansion zou komen op de Wii? :)
Zeker met de Wii-mote controller kun je leuke dingen doen als besturing van de stofzuiger van Luigi.

Overigens net Zelda the Four Sword Adventures besteld. Was er al een hele tijd naar op zoek en nu maar gewoon op het internet besteld. Nu alleen nog kijken of ik ergens een Gamecube/gba kabel kan vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 27-05-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 23-05 11:16
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:59:
Laten we eerlijk zijn, Halo 1 bv staat ook niet echt bekend als goed ontworpen in veel secties van het spel (the same over and over again), dat neemt niet weg dat het een kickass ervaring was voor de xbox. Ga pas oordelen als de game in de schappen ligt en je het zelf hebt kunnen ervaren.
Voorlopig lijkt het erop dat ze 1 van de beste "third party wii exclusives" op de markt aan het zetten zijn en daar moeten wij heel gelukkig mee zijn. Zeker als je ziet hoeveel troep grote uitgevers op de markt durven te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
The Conduit ziet er technisch gezien knap uit(voor Wii begrippen uiteraard), de gameplay zal ook wel snor zitten enz, maar ik mis toch wel wat creativiteit qua characterdesign en dergelijke. Dat is toch het verschil tussen een simpelweg goede game en een memorabele triple A titel. Op dat vlak is het gewoon niet vernieuwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
sjekneck schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:42:
[...]

Laten we eerlijk zijn, Halo 1 bv staat ook niet echt bekend als goed ontworpen in veel secties van het spel (the same over and over again), dat neemt niet weg dat het een kickass ervaring was voor de xbox. Ga pas oordelen als de game in de schappen ligt en je het zelf hebt kunnen ervaren.
Voorlopig lijkt het erop dat ze 1 van de beste "third party wii exclusives" op de markt aan het zetten zijn en daar moeten wij heel gelukkig mee zijn. Zeker als je ziet hoeveel troep grote uitgevers op de markt durven te dumpen.
Van de screenshots kan ik toch oordelen dat het level design en art niet bijzonder is, het ziet er behoorlijk generiek uit, en ook uit de vele previews blijkt dat veel omgevingen lelijk en saai zijn (maar sommige wel mooi), het zal mischien best lekker spelen, daar zeg ik toch niks over?!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 23-05 11:16
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:16:
[...]

Van de screenshots kan ik toch oordelen dat het level design en art niet bijzonder is, het ziet er behoorlijk generiek uit, en ook uit de vele previews blijkt dat veel omgevingen lelijk en saai zijn (maar sommige wel mooi), het zal mischien best lekker spelen, daar zeg ik toch niks over?!
Dat doe ik toch ook niet, ik maak echter wel vergelijking met een Halo1 die naar mijn idee (als ik de screenshots vergelijk) ook een erg saai design had op een paar locaties na. Neem niet weg dat het een onwijs succes was en het design en variatie van baddies van tafel werd geveegd in de reviews alsof het niet was. Vernieuwend in een shooter kom je zelden tegen, maar voor de wii is dit wel een innovatie als de controls echt goed werken, igg beter als dat gezeik met 2 analoge sticks.

[ Voor 10% gewijzigd door sjekneck op 28-05-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Shooters zijn idd vrijwel niet meer te vernieuwen. Het concept is basic en er dingen aan toevoegen gaat lastig. Dat is wel geprobeerd maar onsuccesvol gebleken want een shooter als Halo wijkt geen milimeter af van Wolf3D kwa opzet.

The Conduit is gewoon een goede game die ook geen milimeter af wijkt van zijn roots en gewoon doet wat een game tegenwoordig zou moeten doen. Als je naar vernieuwing gaat zoeken moet je dat niet in shooters doen, het is 1 pot nat en dat is het over 10 jaar nog steeds.

Ik zal ga the conduit niet halen. Ik wacht op wat de E3 te bieden heeft en haal dat in de zomer of het naarjaar wel.

Kunnen we waarschijnlijk lekker Wii Sleep gaan doen in de bijgeleverde slaapzak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
First person shooters zijn juist enorm veel veranderd door de jaren heen. Wolfenstein was simpelweg knallen en sleuteltjes zoeken. Doom kwam met multiplayer en sfeer. Duke 3D met humor en interactiviteit, Quake met volledige 3D graphics en zorgde voor de toetsenbord/muis combinatie(daarvoor speelde je het nog alleen met het toetsenbord), Half Life met een naadloze 3D wereld waarbij het verhaal realtime verteld werd, Goldeneye was de eerste succesvolle consoleshooter en bracht missies die je moest volbrengen, Thief kwam met stealth elementen, Metroid Prime met een combinatie van adventure en shooting etc etc. Dan heb je nog de tactische shooters waarbij je met een team moet werken, de shooters met voertuigen en nog veel meer zaken waardoor het genre zo groot is geworden dat je erbinnen weer hele subgenres hebt met allemaal hun eigen aanhangers.
Het is een beetje hetzelfde als zeggen dat race games niet meer zijn veranderd sinds Out Run ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 00:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Vanochtend even mee zitten spelen.
Een soort fantasy Mario/Sonic achtig spelletjes. Best te doen, al is het idd misschien ietsjes kinderlijk. Ik ga me er denk ik prima mee vermaken.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:13
Is er een mogelijkheid om bij pro evolution soccer de weergave van spelers namen uit te zetten?
Ik heb het nu al een paar keer gehad dat ik niet kan zien of ik de bal heb door zo'n spelersnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb mijn Legend of Zelda: Four Sword Adventures (GC) trouwens binnen :)

Leuke game, alleen wel wat makkelijk, maar dat is niet erg. Misschien ken ik gewoon de Zelda games te goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50
died_laughing schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:03:
Is er een mogelijkheid om bij pro evolution soccer de weergave van spelers namen uit te zetten?
Ik heb het nu al een paar keer gehad dat ik niet kan zien of ik de bal heb door zo'n spelersnaam.
ja hoor, is gewoon een optie die je aan en uit kan zetten. Weet niet precies waar ie verstopt zit maar dacht als je op '+' drukt in een wedstrijd krijg je menu waarin je kunt kiezen voor het submenu 'preferences' of iets dergelijks. Daar optie 'show player names' even uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:13
Ruudgo schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 19:56:
[...]

ja hoor, is gewoon een optie die je aan en uit kan zetten. Weet niet precies waar ie verstopt zit maar dacht als je op '+' drukt in een wedstrijd krijg je menu waarin je kunt kiezen voor het submenu 'preferences' of iets dergelijks. Daar optie 'show player names' even uit zetten.
Bedankt.Dan ga ik daar even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 09:36

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

De eerste E3 aankondigingen van Nintendo zijn alweer gelekt, dit jaar nog komen Wii Fit Plus en een nieuwe Mario op de Wii uit.

Overigens kan er zoals ieder jaar tijdens de E3 en de Nintendo persconferentie weer gechat worden op IRC kanaal van dit topic: #nintendo op irc.tweakers.net

Het IRC kanaal is ook via een browser te benaderen als je geen IRC client hebt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Zal wel een nieuwe Mario Party, Golf of Tennis of iets in die geest worden om Wii Motion + te kunnen promoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Steffy schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:26:
Zal wel een nieuwe Mario Party, Golf of Tennis of iets in die geest worden om Wii Motion + te kunnen promoten
Ik verwacht ook dat het een Wii MotionPlus spel gaat worden, maar dat sluit niet noodzakelijk uit dat het een nieuw spel in de Mario serie wordt. Als het een nieuw Mario Party, Golf of Tennis spel zou zijn, dan was dat wel in het artikel genoemd. Het artikel zegt zelfs nadrukkelijk dat het een nieuw Mario spel is om de inzakkende Wii verkoopcijfers in Japan weer omhoog te krijgen, dus is kans het grootst dat een volwaardige Mario titel is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Persoonlijk hoop ik dat MotionPlus voldoende stimulans is voor de Wii sales in Japan. Vind dat het de goede kant op gaat met ondersteuning voor de Wii en dat moet wel beloond worden imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesjah
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-05 19:26
Weet iemand hier eigenlijk nog een goeie plek om de goeie GC controller kopen? Ik zit al te zoeken op het internet maar vind allemaal verschillende of juist geen Nintendo controllers!

en verder klopt het idd dat de ondersteuning stukken beter is geworden voor de Wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:01
Zoek eens naar een Wavebird? Daar moet je wel wat op kunnen vinden volgens mij? De Wavebird is een draadloze controller voor de GC.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Steffy schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:26:
Denk zelf ook een volwaardig Mario spel, juist met een zo een spel kun je je creativiteit laten zien van het ontwikkelen met een motion plus. Vind het eigenlijk wel dat ze snel zijn met een AAA titel die motion plus gebruikt, kan mij toch niet voorstellen dat die motion plus extension al langer dan 1 jaar af is. ALs ze er dan meteen een mario game mee kunnen maken, lijkt mij dat het ontwikkelen van zo een game toch wel langer duurt meen te herinneren dat het 3 tot 5 jaar ontwikkeling is toch?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

SOCO_cola schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:50:
[...]

Denk zelf ook een volwaardig Mario spel, juist met een zo een spel kun je je creativiteit laten zien van het ontwikkelen met een motion plus. Vind het eigenlijk wel dat ze snel zijn met een AAA titel die motion plus gebruikt, kan mij toch niet voorstellen dat die motion plus extension al langer dan 1 jaar af is. ALs ze er dan meteen een mario game mee kunnen maken, lijkt mij dat het ontwikkelen van zo een game toch wel langer duurt meen te herinneren dat het 3 tot 5 jaar ontwikkeling is toch?
Wii MotionPlus is vorig jaar al gedemonstreerd op de E3 persconferentie, dus er was toen in ieder geval al een werkend prototype en Nintendo zal er toen al wel een tijdje mee bezig zijn geweest. De tijd die je nodig hebt om een game te ontwikkelen varieert verder heel sterk, daarnaast zal men waarschijnlijk gebruik maken van de Super Mario Galaxy engine, wat de ontwikkeltijd weer sterk verkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
MetroidPrime schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:47:
[...]

Wii MotionPlus is vorig jaar al gedemonstreerd op de E3 persconferentie, dus er was toen in ieder geval al een werkend prototype en Nintendo zal er toen al wel een tijdje mee bezig zijn geweest. De tijd die je nodig hebt om een game te ontwikkelen varieert verder heel sterk, daarnaast zal men waarschijnlijk gebruik maken van de Super Mario Galaxy engine, wat de ontwikkeltijd weer sterk verkort.
Nou we zullen zien, ben wel weer toe aan een Super Mario Game, Waar ik echt op aan het wachten ben is een nieuwe Zelda, maar heb een idee dat het nog wel even duurt aangezien TP de laatste Zelda was in die vorm van spelen.

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

SOCO_cola schreef op maandag 01 juni 2009 @ 18:29:
[...]
Nou we zullen zien, ben wel weer toe aan een Super Mario Game, Waar ik echt op aan het wachten ben is een nieuwe Zelda, maar heb een idee dat het nog wel even duurt aangezien TP de laatste Zelda was in die vorm van spelen.
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in die uitspraak dat Twilight Princess de laatste Zelda was zoals we die kennen. Ze zouden wel gek zijn als ze Zelda compleet veranderen/kapot innoveren. Zelda is en blijft een adventure game, zo is de serie geboren en door de jaren heen altijd gebleven. Het publiek is niet minder Zelda's gaan kopen omdat het wéér een adventure game was.

Persoonlijk zit ik. als fervent Zelda fan, ook niet te wachten op een Zelda FPS of iets dergelijks. Geef mij een Zelda die uitgebreider, groter, mooier, langer en moelijker is, met misschien een innovatievere verhaallijn o.i.d. en ik ben super enthousiast. En ik denk dat datzelfde verhaal voor de meeste Zelda fans opgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zit net ff het e3 topic te lezen, maar als ik zo eens begrijp wordt Nintendo wel ff flink op hun ballen getrapt door Xbox. Hopelijk weet Nintendo vette dingen te demonsteren waardoor ze het weer kunnen overtreffen.
Anoniem: 136075 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:37:
[...]

Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in die uitspraak dat Twilight Princess de laatste Zelda was zoals we die kennen. Ze zouden wel gek zijn als ze Zelda compleet veranderen/kapot innoveren. Zelda is en blijft een adventure game, zo is de serie geboren en door de jaren heen altijd gebleven. Het publiek is niet minder Zelda's gaan kopen omdat het wéér een adventure game was.

Persoonlijk zit ik. als fervent Zelda fan, ook niet te wachten op een Zelda FPS of iets dergelijks. Geef mij een Zelda die uitgebreider, groter, mooier, langer en moelijker is, met misschien een innovatievere verhaallijn o.i.d. en ik ben super enthousiast. En ik denk dat datzelfde verhaal voor de meeste Zelda fans opgaat...
Inderdaad. Ook ik wil een Zelda die uitgebreider, groter, mooier, langer en moelijker is. Het liefst in de huidige vorm of weer terug naar topdown view. Dat speelt imho het lekkerste.
En als ze maar niet Zelda gaan verneuken door ondersteuning voor de Balance board erin te stoppen. Wii Zapper mag dan weer wel, want dat is cool. Die crossbow moet gewoon worden toegevoegd aan een Zelda adventure game. Motion Plus ook, want zwaardvechten in Zelda lijkt mij nu echt gaaf :D. Evenals realistisch boogschieten enzo.
Kan niet wachten op een nieuwe Zelda.

[ Voor 79% gewijzigd door Zeror op 01-06-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Idd, ik denk dat motion plus al een hele extra dimensie biedt wat betreft Zelda. Zolang ze Zelda als hardcore blijven beschouwen en niet richting de casual kant marketen (met alle balance board en simpelheid ellende van dien) vindt ik het prima. Maar hou het bij de essentie, de game is niets voor niets populair geworden zoals het nu is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:53:
Zit net ff het e3 topic te lezen, maar als ik zo eens begrijp wordt Nintendo wel ff flink op hun ballen getrapt door Xbox. Hopelijk weet Nintendo vette dingen te demonsteren waardoor ze het weer kunnen overtreffen.
Ik heb het vrijwel de hele persconferentie gezien, maar ben totaal niet onder de indruk van Project Natal. Het werd gedemonstreerd met een spel waarbij je vrij actief moest heen en weer moest springen en waarbij je high kicks moest uitvoeren om ballen weg te schoppen, de meeste woonkamers zijn hier simpelweg niet op ingericht.

Daarnaast vraag ik mij af of Microsoft wel alles waar kan maken wat ze beloofd hebben. Ik voorzie problemen wanneer je bij een single player spel met zijn tweeen voor de TV staat en spraakherkenning heeft tot nu toe nooit zo goed gewerkt als Microsoft beloofd heeft.

Microsoft heeft overigens al een poging gewaagd om zoiets te doen met de Live Vision camera, maar dat is nooit een succes geworden.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 01-06-2009 22:19 ]

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.