HTC Touch Diamond2 [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:17

Ryudo

Daily dose~

Ik heb sinds zaterdag ook de HTC TD2.
Maar na een harde reset krijg ik Hi Internet niet meer werkend.
(De harde reset was nodig omdat ik een register aanpassing niet goed had gedaan)

Onder 'Verbindingen' -> 'Verbindingsinstellingen' heb ik de selectievakjes op Nederlands en Hi staan.
De telefoon haalt dan de instellingen van Hi op en deze kloppen ook precies met wat op de Hi site vermeld staat onder 'Handmatig Instellen' van Internet en MMS.

Enkele meldingen:
Youtube: Fout opgetreden bij poging verbinding te maken. Probeer het opnieuw.
Weer Tab: Verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens. Opnieuw proberen?

Dit lijkt me toch echt op een configuratie fout ergens in de telefoon, maar waar?. :?
Iemand een idee wat ik kan doen om internet weer werkende te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Heeft iemand enig idee of deze batterij met de touch diamond 2 zal werken?

http://cgi.ebay.com/1340m...4.c0.m14.l1262&_trkparms=|301%3A1|293%3A1|294%3A30

Ze geven aan dat hij ervoor gebruikt kan worden maar de vorm van de batterij lijkt er iets anders uit te zien. En wat ook raar is, hij is nog goedkoper dan de 1100 MAH versie van dezelfde verkoper:

http://cgi.ebay.com/1100m...0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heeft er iemand een oplossing voor, dat als je een foto toevoegd aan een favoriete contact, dat de foto dan niet wazig wordt?

Heb een foto genomen met de ingebouwde camera, maar voeg ik hem toe aan een contact, dan komt die er heel wazig uit te zien

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 14:08

winDOS

6.22

Ryudo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:59:
Ik heb sinds zaterdag ook de HTC TD2.
Maar na een harde reset krijg ik Hi Internet niet meer werkend.
(De harde reset was nodig omdat ik een register aanpassing niet goed had gedaan)

Onder 'Verbindingen' -> 'Verbindingsinstellingen' heb ik de selectievakjes op Nederlands en Hi staan.
De telefoon haalt dan de instellingen van Hi op en deze kloppen ook precies met wat op de Hi site vermeld staat onder 'Handmatig Instellen' van Internet en MMS.

Enkele meldingen:
Youtube: Fout opgetreden bij poging verbinding te maken. Probeer het opnieuw.
Weer Tab: Verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens. Opnieuw proberen?

Dit lijkt me toch echt op een configuratie fout ergens in de telefoon, maar waar?. :?
Iemand een idee wat ik kan doen om internet weer werkende te krijgen?
Ik had precies het zelfde, heb toen in de wizzard KPN geselecteerd en nu werkt alles. Dus ik zou dat proberen als ik jou was ;)

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:17

Ryudo

Daily dose~

Dan ga ik dat eens even proberen. :)

Edit:
Ik heb KPN geselecteerd en na de melding dat het ingesteld is rechtsonder op herstart gedrukt.
Maar de meldingen komen nog steeds in beeld. Zowel voor de Weer Tab als Youtube.
Zowel Opera als Internet Explorer laden ook geen pagina's dus er moet anders iets aan de hand zijn.

Edit2:
Nog maar eens een harde reset gegeven, instellingen bij het opstarten genegeerd en bij nogmaals de KPN instellingen geladen. Nu werkt internet wel. :)
Nu nog afwachten of het ook blijft werken, we shall see. :)

[ Voor 117% gewijzigd door Ryudo op 03-06-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCount
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09-2017
Bij het maken van de foto, even bij de instellingen kiezen voor ''contact persoon''; nu maakt hij een kleine/vierkante foto... ipv een ''normale'' foto te verkleinen.

TheCount
GGS_206 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:36:
Heeft er iemand een oplossing voor, dat als je een foto toevoegd aan een favoriete contact, dat de foto dan niet wazig wordt?

Heb een foto genomen met de ingebouwde camera, maar voeg ik hem toe aan een contact, dan komt die er heel wazig uit te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:45
Aan diegenen met een ROM-update...zijn jullie na een week of 2 nog bijzonderheden opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:27
Dazsur schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:48:
[...]

Werkte niet.
Eerst alle programma's uit het geheugen verwijderen. Opera handmatig afsluiten.
Dan via start en Comm Manager de gegevensverbinding op 'uit' zetten.
En dan pas NoData.
Bij mij werkt het wel zoals omschreven, maar duidelijk zijn er uitzonderingen :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

TheCount schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:37:
Bij het maken van de foto, even bij de instellingen kiezen voor ''contact persoon''; nu maakt hij een kleine/vierkante foto... ipv een ''normale'' foto te verkleinen.

TheCount

[...]
Ah ja kzie hem staan inderdaad, thanks :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch lomp =s

Kun je wel een foto vanaf een computer linken aan een contactpersoon en zorgen dat die 'scherp' blijft.
Ik ga echt niet van al m'n contacten nieuwe foto's zitten maken op 'contactpersoon-mode' zeg |:(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hey,

ik heb ook al een tijdje de HTC Diamond 2 NL..

ik heb nooit echt veel foto's gemaakt. nu moest ik er een paar maken voor mn werk..
ik ga dus naar foto en video.. start camara op.. Blijf ik een zwart beeld krijgen.. maar wel het knopje op de foto van te leggen.. duurt lang en erna verschijnt er een wit met beeld met de tekst:
Kan foto niet vastleggen. Verkrijgen framegegevens van camara-apparaar mislukt!

meer niet? Kheb al paar keer aan/uit gezet en op dat rode knopje gedrukt.. maar blijft hetzelfde doen.
Wel werkt het kleine voorste camaratje..

Iemand die dit ook heeft gehad?

Gr. Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

CLB schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:08:
Dat is toch lomp =s

Kun je wel een foto vanaf een computer linken aan een contactpersoon en zorgen dat die 'scherp' blijft.
Ik ga echt niet van al m'n contacten nieuwe foto's zitten maken op 'contactpersoon-mode' zeg |:(
Je moet ff weten in welk formaat die contactpersoon-mode foto's maakt, dan zou je ze denk ik op de PC wel kunnen bewerken, en vervolgens als favoriet toevoegen?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand dat hier nou even test van die contactfoto's
;)
Nickrsd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:30:
Wel iets soortgelijks, Verwijderd in "HTC Touch Diamond2 [part deux]"

[ Voor 78% gewijzigd door CLB op 03-06-2009 18:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Nickrsd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:30:
hey,

ik heb ook al een tijdje de HTC Diamond 2 NL..

ik heb nooit echt veel foto's gemaakt. nu moest ik er een paar maken voor mn werk..
ik ga dus naar foto en video.. start camara op.. Blijf ik een zwart beeld krijgen.. maar wel het knopje op de foto van te leggen.. duurt lang en erna verschijnt er een wit met beeld met de tekst:
Kan foto niet vastleggen. Verkrijgen framegegevens van camara-apparaar mislukt!

meer niet? Kheb al paar keer aan/uit gezet en op dat rode knopje gedrukt.. maar blijft hetzelfde doen.
Wel werkt het kleine voorste camaratje..

Gr. Nick
Hard reset al geprobeerd?

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Touch Diamond is uit! Een witte! Even een plaatje zoeken!

@ Hieronder: Stap 1. Handleiding ;)

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 03-06-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 19-09 06:23

Nickrsd

heb bij deze dus een hard reset gedaan,

en nog steeds werkt mn camara niet! blijf een zwart beeld behouden..

:?

[ Voor 71% gewijzigd door Nickrsd op 03-06-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

woops nvvm:P

[ Voor 95% gewijzigd door Vectrox op 03-06-2009 19:29 ]

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

bij de TD2 zat een leuke koptelefoon met een microUSB (HTC editie) aansluiting. Deze heeft bij de splitsing naar links en rechts een knopje-gevalletje.

Nu luisterde ik vandaag muziek in de bus, en het werkt prima, echter, het knopje/de knopjes (?, je kan 4 "kanten" op drukken) heeft maar 1 functie voor zover ik zie, na een paar keer drukken belt je telefoon het laatste nummer terug.

Dat is echter totaal NIET praktisch: Knopje is vrij gevoelig, en door lopen/jas kan het gebeuren dat mijn telefoon spontaan gaat bellen, waardoor 1) mijn muziek ophoud en 2) ik andere mensen lastigval :)

Weet iemand waar/hoe ik dat configureer naar volumeregeling (bij voorkeur, of anders, gewoon uit)?
Kan het ook niet vinden in de gebruikershandleiding ergens...

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:29:
Nieuwe Touch Diamond is uit! Een witte! Even een plaatje zoeken!
:N ;)

Deze:
Afbeeldingslocatie: http://beautyreviews.web-log.nl/beautyreviews/images/2009/04/18/18_april_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://beautyreviews.web-log.nl/beautyreviews/images/2009/04/18/18_april_1.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Yeps, toen ik een paar weken een TD2 kreeg met de post, gelijk bij de kruidvat voor m'n vrouw een TD white gehaald :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De eerste Diamond Touch die lekker ruikt :P

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is 't ook nog gewoon echt het zelfde lettertype ook heh :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
ik probeer met personalizer de operatorlogo te veranderen in mijn eigen naam.
dit lukt super alleen wanneer telefoon uit is geweest moet ik via verkenner eerst weer dit scriptje starten.
weet iemand hoe deze automatisch opgestart kan worden???
ik heb al verschillende dingen geprobeerd.(kopieeren naar windows/opstarten)

groeten marc

[ Voor 5% gewijzigd door firefighter2 op 04-06-2009 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

dafmay schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:35:
Aan diegenen met een ROM-update...zijn jullie na een week of 2 nog bijzonderheden opgevallen?
werk er nu al sinds dag 1 mee en geen verschillen gemerkt, alles werkt identiek (lees: even goed) als voordien.
ik gok dat het gewoon een paar vertalingsfouten of andere minor bugs zijn (want het is ook enkel maar de dutch rom die een update gekregen heeft)

enige dat in mijn geval verbeterd is, is dat hij nu de namen van mijn contactpersonen ook weergeeft in de sms-lezer (die voordien enkel maar de nummers waren), maar ik denk dat een gewone hard reset ook ging geholpen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:11
MLM schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:33:Dat is echter totaal NIET praktisch.
Haha, dat probleem had ik zelf ook. Dat ik mensen terugbelde zonder het door te hebben. Had het ook logischer gevonden als dat knopje voor "next track" oid zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hebben hier meer mensen issues met de wekker?
De ringtone speelt bij mij maar één seconde af en stopt er dan weer mee, daar wordt ik niet wakker van. Herkenbaar?

Edit: Het gaat wellicht om de Windows Mobile Alarm Bug:
Searching the web gave me following information:
At midnight WM rebuilds the notification queue, therefore it wakes up for about 15 seconds. If the notification queue is too big or the device too slow WM goes to sleep again before it could finish building the queue for the next day.

If you force WM too stay awake for a longer time, it should successfully build the queue on at least more devices.
http://discussion.treocen...ication-alarm-issues.html

[ Voor 63% gewijzigd door EWK op 04-06-2009 08:34 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Om een of andere duistere reden heeft Windows Mobile nooit een fatsoenlijke wekker af kunnen leveren.
Sinds WM2003 had ik er al gezeik mee.
Eén keer afgaan, helemaal niet afgaan, snooze die nooit meer afgaat, een en al ellende.

Een paar jaar geleden (alweer), heb ik een pakketje hiervoor aangeschaft: pTravelAlarm.
En dat voor $10,= (€7,14) hoef je het ook niet te laten.
Slaapt een stuk geruster. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Miyamoto schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:33:
[...]

Haha, dat probleem had ik zelf ook. Dat ik mensen terugbelde zonder het door te hebben. Had het ook logischer gevonden als dat knopje voor "next track" oid zou staan.
heb jij een manier gevonden om het op te lossen?

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

EWK schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:26:
Hebben hier meer mensen issues met de wekker?
De ringtone speelt bij mij maar één seconde af en stopt er dan weer mee, daar wordt ik niet wakker van. Herkenbaar?

Edit: Het gaat wellicht om de Windows Mobile Alarm Bug:

[...]

http://discussion.treocen...ication-alarm-issues.html
idd, ik had dit nooit tot voor eergisteren en de dag daarvoor, toen speelde hij ook maar 1 seconde ofzo en stopte weer, maar gisteren was alles weer in orde en speelde hij het volledig melodietje..
ik kom gelukkig wel wakker van een kort stukje maar het is weer een vreemde bug.. :?

nog niet getest maar G-Alarm lijkt ook wel een goede wekker, en gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:20

Ankh

|true

FRD schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:29:
[...]

idd, ik had dit nooit tot voor eergisteren en de dag daarvoor, toen speelde hij ook maar 1 seconde ofzo en stopte weer, maar gisteren was alles weer in orde en speelde hij het volledig melodietje..
ik kom gelukkig wel wakker van een kort stukje maar het is weer een vreemde bug.. :?

nog niet getest maar G-Alarm lijkt ook wel een goede wekker, en gratis :)
G-Alarm heb ik bij de Diamond en werkte perfect. Was toen nog niet zo ver uitgewerkt als nu.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ankh schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:05:
[...]

G-Alarm heb ik bij de Diamond en werkte perfect. Was toen nog niet zo ver uitgewerkt als nu.
Dat is inderdaad wel een uitgebreide. Zal die ook eens proberen.

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

:$

Ik had plaatje van de witte Diamond 1 gepost :')

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:42

luigi87

Domotica Fanaticus

ik heb een probleem met mijn diamont 2
msn werkt niet hij blijft maar en connectie error geven terwijl alles goed is ingesteld.
nou weet dat er meer mensen met dit probleem zijn, maar wist iemand hier al een oplossing voor.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vectrox schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:52:
:$

Ik had plaatje van de witte Diamond 1 gepost :')
Haha ik weet 't, heb 'm wel gezien, voordat je editte ;)
luigi87 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:17:
ik heb een probleem met mijn diamont 2
msn werkt niet hij blijft maar en connectie error geven terwijl alles goed is ingesteld.
nou weet dat er meer mensen met dit probleem zijn, maar wist iemand hier al een oplossing voor.
Vodafone? Dan even zoeken op proxy en dergelijke :)

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 04-06-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ben vorige week met de Diamond 2 in Frankrijk geweest en daar had ik het probleem dat de tijd niet klopte, waardoor ik o.a. bijna te laat op een bruiloft kwam :( Ik ben tegen twee vervelende / rare problemen aangelopen:

1) Naast de door mij ingestelde 'lokale tijd' kwam er een extra tijd bij, die niet overeenkwam met de locatie waar ik was. Bijvoorbeeld '+1 GMT praag', maar er hebben ook andere tijdzones gestaan geloof ik, waardoor de telefoon een uur achter of voor liep. Deze tijdzones heb ik elke keer verwijderd, maar bleven maar terugkomen. Kun je niet instellen dat je telefoon niet moet kijken naar de meegestuurde (?) tijdzone van de provider?

Edit: Deze al gevonden: Instellingen -> Meer -> Tab Persoonlijk -> Telefoon -> Tab Tijdzones

2) Op de dag dat ik bijna te laat kwam voor de bruiloft liep mijn telefoon ongeveer 45 minuten achter. Dit had voor zover ik kon zien niets met de tijdzones te maken, maar toch vreemd dat dit kan. Is dit een bekend probleem of heb ik gewoon pech gehad?

[ Voor 5% gewijzigd door VanRoyal op 04-06-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

VanRoyal schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:59:
2) Op de dag dat ik bijna te laat kwam voor de bruiloft liep mijn telefoon ongeveer 45 minuten achter. Dit had voor zover ik kon zien niets met de tijdzones te maken, maar toch vreemd dat dit kan. Is dit een bekend probleem of heb ik gewoon pech gehad?
* EWK mompelt iets over 'tijd automatisch bijwerken'.
Heb je deze aan staan? Zie verder gebruiksaanwijzing.

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 04-06-2009 15:18 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

dafmay schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:35:
Frankkk op XDA had HTC gebeld voor de changelog van de nieuwe Dutch ROM
deze heeft dus namelijk 2 fixes van de volgende problemen:
- the wifi connection seemed to pause sometimes
- problems with the GPS receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:35
Ik heb sinds een paar uur een Touch Diamond2 maar ik heb een klein probleempje. Ik heb mijn email ingesteld: GMail en Windows Live via dat programmaatje wat erop staat en heb me nieuwe emails ontvangen en gelezen. Op internet gekeken en ze waren idd gelezen. Nu staat er nog steeds bij mijn Email tab dat er nog 1 ongelezen email is, zeg maar dat groene rondje met een 1 erin. Ik snap er niks van. Hoe krijg ik dit weer weg?

Ik heb nu al mijn email accounts verwijderd en nu staat het er nog steeds :| . Er staan geen emails alleen 'Geen accounts'.

EDIT: Ben nu de nieuwe ROM aant downloaden. Doe ik even Hard Reset. Kijken of het dan nog zo is.

EDIT2: Oke nieuwe ROM erop gezet was het weg. Toen heb ik mijn Agenda en Contacts laten syncen met Google Apps en nu is het er weer. Nu heb ik die synchronisatie uitgezet en het staat er nog.. Iemand?

[ Voor 21% gewijzigd door SlideR NL op 04-06-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-08 20:56
Ik heb een antwoord in het accessoires topic gegeven:
Accessoires voor de HTC Touch Diamond2.
King_Tech schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:31:
Heeft iemand enig idee of deze batterij met de touch diamond 2 zal werken?

http://cgi.ebay.com/1340m...4.c0.m14.l1262&_trkparms=|301%3A1|293%3A1|294%3A30

Ze geven aan dat hij ervoor gebruikt kan worden maar de vorm van de batterij lijkt er iets anders uit te zien. En wat ook raar is, hij is nog goedkoper dan de 1100 MAH versie van dezelfde verkoper:

http://cgi.ebay.com/1100m...0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:09
GAlarm is echt geweldig, omdraaien voor Snooze en schudden om het uit te zetten! Werkt goed!

Morgen dan maar eens de ROM update installeren, ik heb inderdaad problemen met de GPS gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
SlideR NL schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:41:
Ik heb sinds een paar uur een Touch Diamond2 maar ik heb een klein probleempje. Ik heb mijn email ingesteld: GMail en Windows Live via dat programmaatje wat erop staat en heb me nieuwe emails ontvangen en gelezen. Op internet gekeken en ze waren idd gelezen. Nu staat er nog steeds bij mijn Email tab dat er nog 1 ongelezen email is, zeg maar dat groene rondje met een 1 erin. Ik snap er niks van. Hoe krijg ik dit weer weg?

Ik heb nu al mijn email accounts verwijderd en nu staat het er nog steeds :| . Er staan geen emails alleen 'Geen accounts'.

EDIT: Ben nu de nieuwe ROM aant downloaden. Doe ik even Hard Reset. Kijken of het dan nog zo is.

EDIT2: Oke nieuwe ROM erop gezet was het weg. Toen heb ik mijn Agenda en Contacts laten syncen met Google Apps en nu is het er weer. Nu heb ik die synchronisatie uitgezet en het staat er nog.. Iemand?
Ik heb het probleem gevonden. Het was een email die stond in de Outlook van de telefoon zelf. Niet in mijn GMail IMAP folders. Had even een andere postvak geslecteerd en toen zag ik hem staan de ongelezen email.. Dom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Vorige week een foto gemaakt op Eindhoven Airport. Ziet er best netjes uit vond ik (Je ziet enige spiegeling en die schaduw, omdat er een ruit tussen zat :)). Bij daglicht kun je best mooie foto's maken. Nog meer mensen met mooie foto's?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/11qqt1c.jpg
Klik voor groter formaat

Sprite Software heeft nu trouwens een aanbieding voor HTC gebruikers. De Terminator software is op zich leuk, maar dan moet een eventuele dief wel zo stom zijn om de telefoon aan te laten staan (?). De geavanceerde functies van de Backup software zien er ook goed uit. (FTP etc). Maar voorlopig hou ik het nog bij het gratis PIM Backup. Windows MyPhone lijkt vooralsnog ook goed te werken. Echter jammer dat i.c.m. een exChange server de contactpersonen/agenda niet gesynchroniseerd kunnen worden.
MLM schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:49:
heb jij een manier gevonden om het op te lossen?
Van het knopje afblijven of een andere headset aansluiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Miyamoto schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:56:
Vorige week een foto gemaakt op Eindhoven Airport. Ziet er best netjes uit vond ik (Je ziet enige spiegeling en die schaduw, omdat er een ruit tussen zat :)). Bij daglicht kun je best mooie foto's maken. Nog meer mensen met mooie foto's?
Zeker een prima foto. De Diamond2 maakt overdag in voldoende licht prima foto's...dat is welbekend. En zelfs binnenshuis in beperkt licht kan de TD2 nog aardige foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCount
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09-2017
Wil net gaan uitproberen... maar is schijnbaar toch niet helemaal ''gratis'.

Download G-Alarm
Latest release: 2.1 - 2009/06/03
THIS VERSION EXPIRES ON THE 30th OF JUNE 2009
NLCJ schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:01:
GAlarm is echt geweldig, omdraaien voor Snooze en schudden om het uit te zetten! Werkt goed!

Morgen dan maar eens de ROM update installeren, ik heb inderdaad problemen met de GPS gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
TheCount schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:30:
Wil net gaan uitproberen... maar is schijnbaar toch niet helemaal ''gratis'.

Download G-Alarm
Latest release: 2.1 - 2009/06/03
THIS VERSION EXPIRES ON THE 30th OF JUNE 2009

[...]
Ja ik zag het ook. In het programma GAlarm kun je namelijk ook een serial invoeren ergens op het eind van de settings. Dus waarschijnlijk moet je hem na 30 juni kopen wil je hem nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Zojuist heb ik de nieuwe ROM geïnstalleerd, eens kijken of ik echte grote verschillen merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb G-Alarm versie 1.5.1 en vind het een perfect programmaatje, doet dezelfde dingen als hierboven gemeld en is Freeware.

Misschien het proberen waard te vinden met google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:59:
Ik heb G-Alarm versie 1.5.1 en vind het een perfect programmaatje, doet dezelfde dingen als hierboven gemeld en is Freeware.

Misschien het proberen waard te vinden met google
Ik heb hem zelf niet getest!!! - http://www.pocketpcfreeware.com/en/index.php?soft=2606

EDIT: Ik zat trouwens vandaag even te klooien met trackr!. Is op zich wel grappig. Ik had een kaart op me website gezet, als ik het programma aanzet kun je me volgen :P

[ Voor 22% gewijzigd door SlideR NL op 05-06-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat hem.

Ik heb de mijne vorige week van de orginele site gehaald voor de 2.1 versie. Ik kan je deze zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
NLCJ schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:52:
Zojuist heb ik de nieuwe ROM geïnstalleerd, eens kijken of ik echte grote verschillen merk.
:) Same here, gisteravond gedaan. Tot nu toe valt mij de constante (data) verbinding op...beter dan met de vorige ROM. GPS werktte op mijn TD2 voorheen al geweldig, dus daar verwachtte ik geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Oke, zojuist overgezet. Ik heb van te voren met Sprite Backup een volledige backup gemaakt, ROM geïnstalleerd en toen gerestored met Sprite Backup (Reverse 1 ofzoiets geselecteerd). Netjes alle bestanden van de eerste ROM naar de tweede ROM overgezet, niks verloren dus en toch een nieuwe ROM!

Alleen ben ik stom geweest om tussendoor de map Programmabestanden van de SD kaart te verwijderen, weg een aantal programmatjes.

[ Voor 18% gewijzigd door NLCJ op 05-06-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Ik heb een Invisible Shield besteld voor de Diamond2 (hij zit nu nog netjes in de doos), maar heeft iemand enig idee of de aanrakingsgevoeligheid hierdoor hard achteruit gaat?
Ben wel benieuwd!

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrie schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:12:
Ik heb een Invisible Shield besteld voor de Diamond2 (hij zit nu nog netjes in de doos), maar heeft iemand enig idee of de aanrakingsgevoeligheid hierdoor hard achteruit gaat?
Ben wel benieuwd!
Ben zelf ook benieuwd , want ik heb hem zelf ook gekocht vandaag
probleem is dat je je toestel 24u niet kan gebruiken en ik heb geen reservetoestel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 00:23:
[...]

probleem is dat je je toestel 24u niet kan gebruiken en ik heb geen reservetoestel meer
Heb hem ook gekocht bij Zag, gevoeligheid gaat nauwelijks achteruit.
En als je dat wel vindt, tweak je het register toch ff...?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyi64001
  • Laatst online: 16-01 11:18
Ok, vandaag begint mijn toestel spontaan automatisch smsjes te verwijderen, ik zie ze gewoon verdwijnen uit mijn inbox en verzonden items! Ik had er in mijn verzonden items aardig wat staan (zo'n 4000) en dit zijn er inmiddels nog maar 1500, en het worden er steeds minder 8)7
Wanneer ik hem uitzet en weer aanzet gaat hij er gewoon mee verder, help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

xyi64001 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:58:
Ok, vandaag begint mijn toestel spontaan automatisch smsjes te verwijderen, ik zie ze gewoon verdwijnen uit mijn inbox en verzonden items! Ik had er in mijn verzonden items aardig wat staan (zo'n 4000) en dit zijn er inmiddels nog maar 1500, en het worden er steeds minder 8)7
Wanneer ik hem uitzet en weer aanzet gaat hij er gewoon mee verder, help!
:D ok, je moet wel toegeven dat het wel grappig is om dit te horen :P

maar nu serieus
is het niet dat je ze gesynchroniseerd hebt met iets (bvb Microsoft MyPhone) en dat je op die plaats al je smsjes verwijderd hebt en dat door die sync hij dus ook al die smssen wilt wissen op je gsm?
ik weet dat ik dit voorgehad heb mijn contactpersonen in outlook, doordat ik een sync uitzette waren plots al mn contactpersonen weg (gelukkig had ik ze op andere locaties ook gebackupt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar hier misschien nog een leuke gadget voor oa de Diamond 2
(Houder om via usb op te laden)

Afbeeldingslocatie: http://usb.brando.com.hk/prod_img/zoom/UHUBS022700_03_L.jpg

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Knud Gosens schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 16:14:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar hier misschien nog een leuke gadget voor oa de Diamond 2
(Houder om via usb op te laden)

[afbeelding]
Mooi dingetje wel, en de prijs is ook niet eens zo verkeerd.

..en dus maar besteld :) Voor de prijs kon ik het echt niet laten.

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 06-06-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk, maar hiervoor hebben we een apart topic, zoals je in de topicwaarschuwing kunt lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
heb je aparte software nodig om een bestand met een laptop te delen ?
er is een draadloze verbinding en ik kan vanaf de laptop pingen naar de telefoon.
ik heb een folder geshared op de laptop maar ik weet niet hoe ik die kan benaderen.
aan de andere kant lukt het ook niet om een folder op de telefoon te sharen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

fespen schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 17:19:
heb je aparte software nodig om een bestand met een laptop te delen ?
er is een draadloze verbinding en ik kan vanaf de laptop pingen naar de telefoon.
ik heb een folder geshared op de laptop maar ik weet niet hoe ik die kan benaderen.
aan de andere kant lukt het ook niet om een folder op de telefoon te sharen .
Dit lukt inderdaaad niet met de ingebouwde verkenner (of ik heb het toch ook niet gevonden), maar het is wel mogelijk met Resco Explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Weet iemand hier of er al een rom-update is voor de T-mobile versies? Ik heb al op de site van t-mobile gekeken maar daar niets kunnen vinden. Misschien dat er ergens anders nog een link is waarvan ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Ter info, Windows Mobile 6.5 is AF (zie WinMo Development Team op twitter)
Nu nog wachten tot HTC het te pakken krijgt en er zijn TouchFLO over gemaakt heeft en dan zal het wel te downloaden zijn :)

btw, wat ik ook goed vind (naast het alombekende nieuwe lockscherm, todayscreen, programmamenu en een nieuwe IE met renderengine van desktopversie van IE6 (die ook flash gaat ondersteunen! dat is wel positief! _/-\o_ ) is dat je nu zult kunnen horizontaal sliden over het scherm met je vinger zodat deze naar een andere tab gaat (zoals je bij touchflo ook al kan doen), zo moet je dat kleine tabje niet meer aanraken met de stylus, ook zijn de tabs een beetje afgerond zodat ze mee kunnen met de nieuwe layout :)

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/__yGAwoTVvQg/SeZCC7DV8xI/AAAAAAAADTQ/sr0OPqGsfqw/swipe_thumb.jpg?imgmax=800

[ Voor 64% gewijzigd door FRD op 06-06-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

RoD schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 16:26:
Leuk, maar hiervoor hebben we een apart topic, zoals je in de topicwaarschuwing kunt lezen :)
Jep, bedacht me dat pas na het posten :$
(maar om het nu dubbel te posten is ook zo wat)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrie schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:12:
Ben wel benieuwd!
Ik vind het welmeevallen aangezien ik toch niet zo zachtzinnig ben wat betreft het aanraken van het scherm ;) Ben wel benieuwd hoe hij straks in een Carcomm carcradle schuift. Mijn iPhone met IS heeft daar wel moeite mee net als met cases die nauw om het toestel zitten :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Wat heb je eraan om drie (!!) telefoons te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 00:23:
[...]

Ik heb vandaag de Invisible Shield aangebracht
Enkel aan de achterkant
De zijkanten en voorkant heb ik niet aangebracht
Ik vind het er niet mooier op worden met die Shield erop
Ik heb ook het gevoel dat mn stylus blijft plakken op de Invisible Shield

Momenteel laat ik de originele screenprotector zitten op mn TD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Met de nieuwe ROM heb ik toch het GEVOEL dat ik beter bereik heb, we zullen zien op school want daar had ik altijd slecht bereik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Oke, nu heb ik dus wél een probleem. Ik heb nu weer het standaard Windows startmenu, niet fijn dus. Weet iemand hoe ik het TouchFLO3D startmenu terug kan krijgen?

Gebruik aub de editknop ipv 2x achter elkaar te posten.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 07-06-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyi64001
  • Laatst online: 16-01 11:18
FRD schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:47:
[...]

:D ok, je moet wel toegeven dat het wel grappig is om dit te horen :P

maar nu serieus
is het niet dat je ze gesynchroniseerd hebt met iets (bvb Microsoft MyPhone) en dat je op die plaats al je smsjes verwijderd hebt en dat door die sync hij dus ook al die smssen wilt wissen op je gsm?
ik weet dat ik dit voorgehad heb mijn contactpersonen in outlook, doordat ik een sync uitzette waren plots al mn contactpersonen weg (gelukkig had ik ze op andere locaties ook gebackupt)
Na 1,5 uur van alles proberen ben ik er achter wat het was; als je bij je sms berichten op 'meer' drukt krijg je een schermpje waarin je je smsjes normaal ziet staan, dus niet in de TouchFlo stijl zegmaar. Normaal (zonder threaded sms) zag je op deze manier al je smsjes onder elkaar staan, maar nu zijn het dus alle conversaties onder elkaar. Dus toen ik dacht dat ik 1 smsje weggooide, gooide ik dus eigenlijk een hele conversatie weg. En aangezien dat erg veel smsjes waren duurde het dus ook lang voordat hij alles had verwijderd; daarom leek het alsof het vanzelf ging. Maargoed, ik ben ze nu dus wel kwijt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:36
Ik ben sinds gister ook eigenaar van de Diamond2.
Nu had ik een aantal vraagjes:
1. Hoe kan ik mijn eigen beltonen instellen voor inkomende oproep/mail/sms? Waar moet ik de mp3's plaatsen?

2. Hoe kan ik My Documents verplaatsen naar /opslagkaart? Zodat o.a. Toucflow3d en Word en media player nog weten waar de documenten staan en waar ze naar toe moeten?

3. Hoe kan ik als ik mijn toetsel kantel ook er voor zorgen dat Touchflow3d mee kanteld?

4. Hoe kan ik de weertab wijzijgen naar mijn eigen stad? En welk programma heb ik nodig voor het aanpassen van de juiste tijd?

5. Heeft eiamdn nog goede suggesties voor handige programma's? Ik zoek er voornamelijk eentje die heel te telefoon, contacten, opslagkaart backupt.

Verder werkt het toestel als een trein. Alleen is onder mijn screenprotector nogal stoffig/vies gewornden na 4x keer herplakken. Heeft iemand ervaring met deze: http://www.pdashop.nl/pro...r-htc-touch-diamond2.html (heb die namelijk besteld)

Alvast bedankt voor jullie reacties en tips!

Edit: Had hier laatst gelezen over meerdere config tools welke waren dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Tweaker1987 op 07-06-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tweaker1987, een heleboel vragen kun je beantwoorden door even de zoekfunctie te gebruiken en het topic door te lezen. Dat is toch ook wel het minste wat we van je verwachten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Zojuist ook de ROM upgrade gedaan. Drie backups gemaakt: MyPhone / PIMBackup / SpriteBackup (trial).
MyPhone weigerde contactpersonen te importeren (stopte na 16 stuks). Spirte recovery werkt alleen met betaalde versie ( 8)7 ). Gelukkig wist PIMBackup mijn contacten iig te herstellen. De meeste software heb ik ook weer opnieuw geinstalleerd. Er waren maar enkele programma's die het, vanaf opslagkaart, nog deden.
Vreemd dat de Hotfix niet in de update zit overigens, die heb ik dus ook weer handmatig geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 15:18
Ik ben sinds gister ook eigenaar van een TD2 en ben zeer tevreden tot nu toe :)

Ik heb via myPhone mijn sms berichten op mijn TD1 overgezet op mijn TD2. Het probleem is nu dat wanneer ik een sms bericht van iemand wil lezen, hij alle berichten van de afgelopen 8 maand van die persoon gaat inladen, waardoor ik enkele seconden moet wachten voordat ik mijn sms kan lezen. Ik vroeg mij af of er nog meer zijn met dit probleem en of iemand eventueel een oplossing heeft. (Behalve al mijn berichten te verwijderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLCJ schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:14:
Wat heb je eraan om drie (!!) telefoons te hebben?
Ik heb wel iets meer dan 3 toestellen. Laten we zeggen dat het een uit de hand gelopen hobby is ;)
Hier wat foto's van de IS op de D2. Wel wat haastig gedaan btw. Ik heb hem na 1 uur aan de lader gehangen en aan gezet. No Problems.

IS
IS2
IS3
IS4
IS5
IS6
IS7
IS8
IS9
IS10
IS11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:44:
[...]

Ik heb wel iets meer dan 3 toestellen. Laten we zeggen dat het een uit de hand gelopen hobby is ;)
Hier wat foto's van de IS op de D2. Wel wat haastig gedaan btw. Ik heb hem na 1 uur aan de lader gehangen en aan gezet. No Problems.
Met alle respect, maar ik begrijp niet waarom iemand zijn mooie TD2 op zo'n wanstaltige manier zou vern%$ken :? Ik gebruik zelf een mooi lederen hoesje, dat is meer dan voldoende bescherming. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je sowieso al voorzichting omgaat met zo'n duur apparaat. Maar maybe it's me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:58
[...]

IS
IS2
IS3
IS4
IS5
IS6
IS7
IS8
IS9
IS10
IS11
Zou je niet eerst je telefoon is schoonmaken voor je dergelijke dingen eromheen doet? :P Serieus, ik ben al panisch dat er 1 klein stofdeeltje net buiten me scherm onder me screenprotector zit, als ik zo bij jou kijk word ik bijna gek :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dafmay
Nou dat is idd jouw keuze. De 1 vind een case juist verneukerij en de ander niet.

@sn0x0r
Ja op Macrostand zie je uiteraard "stofjes". Zo op het blote oog geen last van stofjes of je moet arendsogen hebben en de hele dag naar je TD2 kijken. Aangezien ik niet zo gek word van stofjes interesseert het me ook geen ene moer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Even terugkomend op mijn eerdere bericht:

Heb alle dingen gevonden op een handig backup programma na? welk programma raden jullie aan? Wil backup maken van hele telefoon.

En verder hebben jullie nog handige apps voor de telefoon?

Verder heb ik allen bij mijn telefoon de voorkant screenprotector gekrgen (is beetje misgegaan, heb daarom deze besteld: Brando Screenprotector Ultra Clear HTC Touch Diamond2).

En heb vandaag in de stad een lederen hoesje gekocht waar ik hem instop als ik hem in mijn broekzak doe.

[ Voor 37% gewijzigd door Tweaker1987 op 07-06-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
[...]

whaa moet je mijn d2 zien, onder de krassen al...
hij krijgt snel krassen. vooral op de achterkant.
Ook kan hij slecht tegen vallen.
Maar een hoesje vind ik helemaal niks. Steeds je foon er uit halen..
vind het wel zonde. maar het is ook een gebruiksvoorwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Waarom worden videobestanden zo schokkerig afgespeeld. Bijvoorbeeld een SD filmpje van gametrailers afspelen met windowsmedia player gaat aardig schokkerig en met coreplayer helemaal schokkerig. Hoe kan ik dit fixen?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O dat kan zoveel oorzaken hebben oa:
- Achtergrondprogramma's die meedraaien
- Resolutie van het filmbestand
- Codecs van het filmbestand

Is eigenlijk niks zinnigs over te vermelden, aangezien we niet weten wat jij voor bestanden wilt afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 17:06:
O dat kan zoveel oorzaken hebben oa:
- Achtergrondprogramma's die meedraaien
- Resolutie van het filmbestand
- Codecs van het filmbestand

Is eigenlijk niks zinnigs over te vermelden, aangezien we niet weten wat jij voor bestanden wilt afspelen...
Ik heb sd wmv bestandjes gebruikt 128kbit/s 480x270 en die gaan schokkerig of staan soms helemaal stil. Wat kan ik het best gebruiken om af te spelen? Maw wat voor bestandjes spelen het best af dan? Welke instellingen moet ik gebruiken voor coreplayer of is dit niet de plek om dit te vragen?

[ Voor 7% gewijzigd door P.E.No.1 op 07-06-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zou vooral eens kijken naar die vreselijk lage bitrate. Zelfs voor audio is het niet erg hoog. Dat had je zelf ook kunnen bedenken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 07-06-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
RoD schreef op zondag 07 juni 2009 @ 17:45:
Ik zou vooral eens kijken naar die vreselijk lage bitrate. Zelfs voor audio is het niet erg hoog. Dat had je zelf ook kunnen bedenken ;)
Nou nee daar heb ik gewoon niet zoveel verstand van :+ . Hoe hoger de bitrate hoe beter het filmpje zou moeten draaien dus? Ik zal wel eens verschillende proberen en kijken wat het best is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kijk anders ook eens naar Video coderen voor je PMD: Tips en trucs, daar staat wel wat basic informatie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Thanx, zelf heb ik dit nog gevonden HTC Touch video convertor Zal eens kijken hoe dit werkt. ben nu wat aan t converteren.

edit: Werkt super! ik had een 720p filmpje omgezet en die draait als een tierelier.

[ Voor 18% gewijzigd door P.E.No.1 op 07-06-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Tweaker1987 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:22:
Even terugkomend op mijn eerdere bericht:

Heb alle dingen gevonden op een handig backup programma na? welk programma raden jullie aan? Wil backup maken van hele telefoon.

En verder hebben jullie nog handige apps voor de telefoon?

Verder heb ik allen bij mijn telefoon de voorkant screenprotector gekrgen (is beetje misgegaan, heb daarom deze besteld: Brando Screenprotector Ultra Clear HTC Touch Diamond2).

En heb vandaag in de stad een lederen hoesje gekocht waar ik hem instop als ik hem in mijn broekzak doe.
Als je een beetje wil betalen, dan zou ik Sprite Backup pakken. Werkt geweldig! Zelfs alles teruggezet na een ROM update!

EDIT:
Inmiddels ook een wat serieuzer probleem, de accu is zéér snel leeg. Ik heb het niet over een dag ofzo, maar ik kan de procenten achteruit zien gaan. Met de tabs herorderen had ik ongeveer een minuut nodig, 2% achteruit gegaan in die tijd! Dat is toch niet normaal? Vannacht van 12 uur tot 10 uur vanochtend aan de lader (niet via USB aan de computer) gelegen. Als dit zo door gaat dan is die zo weer weg naar de fabriek...

[ Voor 22% gewijzigd door NLCJ op 07-06-2009 20:25 . Reden: Probleem van batterij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Ben nu bezig met Sprite Backup, werkt inderdaad zo te zien erg goed, alleen duurt het backuppen even. Hopen dat ik het alleen nodig heb als er een ROM update is en niet omdat ik zelf de telefoon om zeep heb geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLCJ schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:53:
Als dit zo door gaat dan is die zo weer weg naar de fabriek...
Kun je denk beter naar de winkel om een goede batterij te claimen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaker1987 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 20:26:
Ben nu bezig met Sprite Backup, werkt inderdaad zo te zien erg goed, alleen duurt het backuppen even. Hopen dat ik het alleen nodig heb als er een ROM update is en niet omdat ik zelf de telefoon om zeep heb geholpen
Probeer eens Spb backup. Een stuk sneller en je kunt de backup ook op een tijd en datum instellen zodat hij autom. een BU maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 20:28:
[...]

Kun je denk beter naar de winkel om een goede batterij te claimen!
Helaas heb ik hem bij GSMWeb besteld, ik zal hun natuurlijk eerst contacteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Mottebelke schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:57:
[...]

Ja, bij 6.1 staat ie op 1 minuut en 6.2 staat op Disabled. Maar toch wil ie niet de verbinding verbreken (heb geen push email of push web aan staan en volgens de task manager zijn alle applicaties afgesloten)
Dit probleem heb ik ook. Is je het al gelukt om dit op te lossen Mottebelke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Tweaker1987 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:22:
Zes berichten eerder noem ik er 3 op...
@CLB: Misschien wel handig om backup programma's op te nemen in de topic start?

Ik heb op de achterkant ook één lichte kras. Niet hinderlijk ofzo. Maar echt 'Invisible' is die 'Invisible protector' ook weer niet? Die hoef ik er ook niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

P.E.No.1 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:29:
Thanx, zelf heb ik dit nog gevonden HTC Touch video convertor Zal eens kijken hoe dit werkt. ben nu wat aan t converteren.

edit: Werkt super! ik had een 720p filmpje omgezet en die draait als een tierelier.
Dat is een zeer handige tool! Net ook gebruikt, en werkt inderdaad zeer goed!

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:20

Ankh

|true

GGS_206 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:01:
[...]

Dat is een zeer handige tool! Net ook gebruikt, en werkt inderdaad zeer goed!
Wat ik me dan afvraag, hoelang zal de batterij meegaan om films te kijken?
Ik ga namelijk op vakantie naar USA en moet toch een aantal uren vliegen. Ik moet wakker blijven.

Ik heb zelf een PSP, maar als deze langer blijft werken is dat natuurlijk meegenomen (scheelt weer in bagage).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
SlideR NL schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:34:
[...]

Dit probleem heb ik ook. Is je het al gelukt om dit op te lossen Mottebelke?
Het probleem is al verholpen denk ik. Want mijn verbinding gaat nu wel uit. Moest gewoon even wat meer geduld hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miyamoto schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:56:
@CLB: Misschien wel handig om backup programma's op te nemen in de topic start?
CLB schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:18:
EDIT: Tevens heb ik besloten om geen 'Software'rubriek aan de TS toe te voegen.
Dit om de simpele reden dat op de Touch Diamond2 gewoon Windows Mobile draait en er dus geen speciale Touch Diamond2 applicaties bestaan. Wel is er een link opgenomen naar Het Windows Mobile Software Topic waar men gewoon kan discussieren over allerlei software-applicaties en andere muk voor Windows Mobile. :)
Ik erger me ook dood aan vragen van mensen die hier ten eerste niet thuishoren, omdat het software betreft en ten tweede makkelijk zijn op te zoeken met de searchfunctie maar, daarvoor zijn er ook modjes aangesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben sinds afgelopen vrijdag de gelukkige eigenaar van een TD2 :)
Hij bevalt me tot nu toe zeeeeer goed, maar ik heb toch wat puntjes gevonden waar ik niet uit kom en ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. Beide zijn sms-gerelateerd.

1) Als het toestel gelockt is (dus licht = uit), dan gaat vaak alleen het groene ledje knipperen als er een nieuwe sms is.
Pas als het toestel uit de lock haal door de aan/uit knop in te drukken begint hij te trillen en hoor ik het toontje van een nieuwe sms. Dit is zeer irritant omdat ik nu elke keer moet kijken of het groene ledje knippert als ik wil weten als ik een nieuwe sms heb.

Bij instellingen-> geluid -> geavanceerd -> meldingen staat bij gebeurtenis "Berichten: nieuw tekstbericht" wel degelijk dat hij moet trillen en ook de belmodus staat op "Normaal", maar het enige wat er gebeurt is dat het groene ledje gaat knipperen :(

2) Bij mijn vorige toestel (Samsung D900) werden grote smsjes (dus meer dan 160 tekens) gewoon als één enkele sms weergegeven. Bij de TD2 wordt een grote sms gesplitst in meerdere kleine smsjes van 160 tekens max. Is het mogelijk om ze standaard als één grote sms te laten zien?

Ik heb deze thread doorgelezen maar heb geen antwoorden gevonden dus ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven. Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:27:
1) Als het toestel gelockt is (dus licht = uit), dan gaat vaak alleen het groene ledje knipperen als er een nieuwe sms is.
Pas als het toestel uit de lock haal door de aan/uit knop in te drukken begint hij te trillen en hoor ik het toontje van een nieuwe sms. Dit is zeer irritant omdat ik nu elke keer moet kijken of het groene ledje knippert als ik wil weten als ik een nieuwe sms heb.

Bij instellingen-> geluid -> geavanceerd -> meldingen staat bij gebeurtenis "Berichten: nieuw tekstbericht" wel degelijk dat hij moet trillen en ook de belmodus staat op "Normaal", maar het enige wat er gebeurt is dat het groene ledje gaat knipperen :(
Installeer DiamondTweak. Daarin staat een optie om hem uit slaapstand te halen als je een smsje krijgt ;). Is trouwens ook al honderd keer voorbij gekomen :*)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van accessoires mag hier
Het bespreken van abonnementen en levertijden mag hier