Ik heb sinds zaterdag ook de HTC TD2.
Maar na een harde reset krijg ik Hi Internet niet meer werkend.
(De harde reset was nodig omdat ik een register aanpassing niet goed had gedaan)
Onder 'Verbindingen' -> 'Verbindingsinstellingen' heb ik de selectievakjes op Nederlands en Hi staan.
De telefoon haalt dan de instellingen van Hi op en deze kloppen ook precies met wat op de Hi site vermeld staat onder 'Handmatig Instellen' van Internet en MMS.
Enkele meldingen:
Youtube: Fout opgetreden bij poging verbinding te maken. Probeer het opnieuw.
Weer Tab: Verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens. Opnieuw proberen?
Dit lijkt me toch echt op een configuratie fout ergens in de telefoon, maar waar?.
Iemand een idee wat ik kan doen om internet weer werkende te krijgen?
Maar na een harde reset krijg ik Hi Internet niet meer werkend.
(De harde reset was nodig omdat ik een register aanpassing niet goed had gedaan)
Onder 'Verbindingen' -> 'Verbindingsinstellingen' heb ik de selectievakjes op Nederlands en Hi staan.
De telefoon haalt dan de instellingen van Hi op en deze kloppen ook precies met wat op de Hi site vermeld staat onder 'Handmatig Instellen' van Internet en MMS.
Enkele meldingen:
Youtube: Fout opgetreden bij poging verbinding te maken. Probeer het opnieuw.
Weer Tab: Verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens. Opnieuw proberen?
Dit lijkt me toch echt op een configuratie fout ergens in de telefoon, maar waar?.
Iemand een idee wat ik kan doen om internet weer werkende te krijgen?