Ik heb met igo dat ik ongeveer 50 tot 100m achterloop daardoor mis ik dus wel is een afslag..(sta ik in het verkeerde voorsorteervak...
Weet iemand hier een fix voor?
Weet iemand hier een fix voor?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 20% gewijzigd door GGS_206 op 12-06-2009 10:25 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Is het mogelijk om die aan te passen trouwens? De standaard "Internet" knop naar een nieuwe/andere app? Heb tijd gezocht maar ik krijg het niet voor elkaar gebokstGGS_206 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:24:
Wat ik een nadeel vindt van de Opera die standaard voorgeinstalleerd is, is dat hij bij elke pagina uitzoomt. Is het ook mogelijk dat je de vaste zoomverhouding behoudt?
En iemand reeds MMSen werkend met een HI abbo? Hij blijft ze maar niet verzenden..
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
I see red pixels.
Mijn TD2 (nieuwste ROM) geeft direkt na opstarten aan 49-50%. Dit is incl auto. opstarten van SBSH Phoneweaver, S2U2, en Finix Battery icons.wwwhizz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:52:
Ik heb sinds 3 dagen ook een D2Wat me opviel is dat zonder iets te doen het geheugen al voor 60% vol zit. Nu heb ik de Touch HD van een kennis hier naast me liggen en die zit maar voor 40% vol. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Zit hij bij jullie ook voor 60% vol? (TouchFLO3D staat aan, het is de nieuwste officiele rom).
Ook touchflo?dafmay schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:57:
[...]
Mijn TD2 (nieuwste ROM) geeft direkt na opstarten aan 49-50%. Dit is incl auto. opstarten van SBSH Phoneweaver, S2U2, en Finix Battery icons.
I see red pixels.
Verwijderd
quote:
FRD schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:39:
[...]
Aah, dat is interessant
ik begreep eerst ook nooit waar iedereen het over had dat de muziek stopte als je het scherm uit deed want bij mij werkte dat wel altijd goed, de muziek speelde dus wel door, maar ik werk dus al altijd met een (bleutooth) headset
ik heb het nu eens getest zonder headset en inderdaad, de muziek stopt als je hem in standby zet
nu snap ik waar P.E.No.1 en anderen over klagende oplossing voor hun is dus een headset
(of waarschijnlijk dat Blackme programma)
Ik kan me wel voorstellen dat je zonder headset wilt luisteren. Als ik onder de douche sta, leg ik me phone even op de wasbak om naar muziek te luisteren. Hij valt inderdaad weg als het scherm uitgaat.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:20:
[...]
Voor de geluidskwaliteit is een headset aan te bevelen, ik kan me niet voorstellen dat je MP3's wilt afspelen over de ingebouwde speaker. Ik zie het probleem dan ook niet helemaal eigenlijk.
zit er een custom rom op de HD. (zou het verklaren)wwwhizz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:52:
Ik heb sinds 3 dagen ook een D2Wat me opviel is dat zonder iets te doen het geheugen al voor 60% vol zit. Nu heb ik de Touch HD van een kennis hier naast me liggen en die zit maar voor 40% vol. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Zit hij bij jullie ook voor 60% vol? (TouchFLO3D staat aan, het is de nieuwste officiele rom).
GiTS
De laatste 1/2/... berichtenwarrie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:07:
[...]Iemand?
Ja. Ook normaal. In het begin van deze reeks een aantal keer voorbij gekomen als ik me niet vergis.wwwhizz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:52:Zit hij bij jullie ook voor 60% vol? (TouchFLO3D staat aan, het is de nieuwste officiele rom).
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
[ Voor 12% gewijzigd door warrie op 12-06-2009 18:16 ]
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Dus je hebt je telefoon open liggen in een vochtige ruimte? Lijkt me toch niet zo goed voor de levensduur...Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:31:
Als ik onder de douche sta, leg ik me phone even op de wasbak om naar muziek te luisteren.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De 'geluidsgolven' is gewoon standaard plaatje, dat verandert idd niet en is bij elk nummer hetzelfde. Maar je heb wel internet verbinding aanstaan? Die heeft 'ie namelijk nodigwarrie schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 18:15:
Wat vreemd. Ik heb zojuist dezelfde versie geprobeerd (QVGA) maar wederom hetzelfde. Hij luistert naar de muziek enzo, (Billie Jean op superkwaliteit moet ie toch herkennen), maar hij zegt steeds "no ID found". Ik denk dat hij geen microfoongeluid ofzo doorkrijgt...? Ik zie de geluidsgolven ook nauwelijks uitslaan en steeds hetzelfde patroon..
[ Voor 45% gewijzigd door warrie op 12-06-2009 19:27 ]
Verwijderd
Iemand een oplossing ? Ik heb ook al geprobeerd in opera de useragent te veranderen, had ook geen succes en om de een of andere reden houd hij de instelling van een andere useragent ook niet vast in Opera.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:19:
Ik gebruikte op mijn Nokia N82 altijd tuninFM als internetradio.. Als ik nu echter op mijn TD2 de player wil downloaden , krijg ik de melding uw toestel wordt nog niet ondersteund .. Is er een manier om toch de player te downloaden ?
Verwijderd
Ik denk dat als je de telefoon op je lichaam draagt, dat hij dan meer last van vocht heeft (zweet, enz)Mottebelke schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 18:38:
[...]
Dus je hebt je telefoon open liggen in een vochtige ruimte? Lijkt me toch niet zo goed voor de levensduur...
[ Voor 37% gewijzigd door NLCJ op 13-06-2009 13:53 ]
Dat denk ik niet hoorVerwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 03:00:
[...]
Ik denk dat als je de telefoon op je lichaam draagt, dat hij dan meer last van vocht heeft (zweet, enz)
Deze zit op COM4 (MCguider vind deze vanzelf en je kan het dan zien in de instellingen)NLCJ schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:33:
Ik heb mijn telefoon gisteren met gym in een bak met water gegooid, ik dacht dat die leeg was... Gelukkig lag mijn beurs onderop en was die niet helemaal ondergedompeld.![]()
En nog een vraag:
Weet iemand op welke hardware poort GPS ingesteld is? Ik kan het niet vinden in de handleiding en heb het nodig omdat een programma de GPS niet kan vinden en een foutmelding geeft.
Even op inhaken, ik merk de laatste tijd dat dit bij mij ook regelmatig gebeurt.VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:12:
[...]
Het is misschien wel honderd keer voorbij gekomen, maar er is nog geen duidelijke en/of definitieve oplossing voor dit probleem. Ik krijg namelijk soms wel en soms geen melding. Het afgelopen uur heb ik 3 keer wel een melding gehad en 1 keer niet... go figure.
Uit slaapstand halen bij SMS / mail is (voor mij) geen goede optie, want dan loop je het risico dat je automatisch allemaal nummers gaat bellen als de telefoon in je zak zit. Daar is natuurlijk ook wel een oplossing voor: automatisch je telefoon vergrendelen, want dan gaat je scherm niet aan, maar dat heeft weer allemaal andere vervelende neveneffecten (programma's die stoppen als telefoon in standby gaat, telefoon gaat altijd terug naar home screen, etc.).
Kortom: ik hou me nog steeds aanbevolen voor een definitieve oplossing...
Ik snap eigenlijk persoonlijk niet waarom dat unlocken geen optie ishatsjoe123 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 16:45:
[...]
Even op inhaken, ik merk de laatste tijd dat dit bij mij ook regelmatig gebeurt.
Af en toe als ik het toestel weer inschakel (of wanneer dat in broekzak per ongeluk gebeurt) dan indd wel meteen de ringtone.
Zijn wij nou echt een van de weinigen met deze klacht?
Bij mij is toestel unlocken bij binnenkomst van berichten danwel het hele toestel locken ook geen optie.
Heb via de website HTC hierover gemaild, benieuwd of ik (vlot) antwoord krijg.
Turbo aanstaan? Waar heb je het over? Heb ik iets gemist dan?vinnie1908 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:16:
Overigens vind ik hem wel sneller en strakker aanvoelen op dit moment. Dat is wel fijn; heb Turbo aanstaan wat ik in elk geval tot nu toe een plus vind.
Een feature van de nieuwe Opera Mobile 9.7 (beta).caribman schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:40:
[...]
Turbo aanstaan? Waar heb je het over? Heb ik iets gemist dan?
[ Voor 8% gewijzigd door FRD op 14-06-2009 12:21 ]
Tsjaa is dat erg? Zal op XDA wel weer 'n workaround voor worden gemaakt joh
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
idd, eigenlijk zat ik er niet mee in hoorCLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:34:
[...]
Tuurlijk. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=493118CLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:34:
[...]
In mijn ROM zit al lang een voice recordergyedema schreef op maandag 15 juni 2009 @ 07:30:
[...]
Tuurlijk. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=493118
En het werkt ook nog.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Het blijft een vreemd fenomeen! Ik lees het meer in dit forum en andere fora. Zelf heb ik het afgelopen weekend voor het eerst gehad. Voor slapen gaan accu volledig opgeladen..100%. Daarna op vliegtuigmodus gezet gedurende de nacht. In de ochtend stond het toestel uit en na aan te hebben gezet, direkt melding accu bijna leeg...3%. Zeer merkwaardig! (en nee, er liepen geen apps meer op de achtergrond)Paledo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:36:
Ik heb afgelopen weekend een probleempje gehad met de TD2 en ik ben wel benieuwd of ik de enige ben of dat anderen dit ook herkennen.
Ik had mijn telefoon in mijn broekzak en merkte dat de telefoon behoorlijk warm werd. De telefoon stond niet aan en ook geen enkele applicatie stond open. Ik heb de TD2 rond 17.00u van de oplader gehaald met een volle accu. Rond 23.00 was de accu leeg!! Ik heb de telefoon alleen gebruikt om een stuk of 5 foto's te maken.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Lucky you. Ik haalde met mijn originele ROM (gewoon stock dus) met een beetje geluk 36 uur. Nu heb ik sinds gisteren een nieuwe ROM (custom) en toen ook volledig opgeladen.GGS_206 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:10:
Dat is inderdaad vaag. Wel heel snel leeg.
Ik kan het nog prima redden, gemiddeld 4 dagen ongeveer
soms ook wel eens gehad. toevallig een beetje gebrowsed?Paledo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:36:
Ik heb afgelopen weekend een probleempje gehad met de TD2 en ik ben wel benieuwd of ik de enige ben of dat anderen dit ook herkennen.
Ik had mijn telefoon in mijn broekzak en merkte dat de telefoon behoorlijk warm werd. De telefoon stond niet aan en ook geen enkele applicatie stond open. Ik heb de TD2 rond 17.00u van de oplader gehaald met een volle accu. Rond 23.00 was de accu leeg!! Ik heb de telefoon alleen gebruikt om een stuk of 5 foto's te maken.
GiTS
Ik heb dit één keer gehad, direct na het installeren van de nieuwe rom. Dus wellicht warm geworden door opladen/flashen? Daarna heb ik dit niet meer gehad.
Heb je met een andere telefoon wel goed bereik? Dekkingstabel (/Helpdesk die opleest van dekkingstabel) zegt in die zin niet zo heel veel, gezien je altijd lokale storing kunt ondervinden. Pas als je met een ander merk/type telefoon wel goed bereik hebt (zelfde sim, zelfde lokatie) en met je TD2 niet, ligt het veel kans aan het toestel.
Nah ik haal ook gewoon nog steeds met gemak 4 dagen op een accu. De issue van vannacht was een zeldzaam geval. Vandaag gaat de accu weer zoals normaal. Overigens had ik gisteravond, bedenk ik mij nu, met HyperGPS (TMC via radiosignaal) zitten spelen...kan goed daar mee te maken heben gehad...GGS_206 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:10:
Dat is inderdaad vaag. Wel heel snel leeg.
Ik kan het nog prima redden, gemiddeld 4 dagen ongeveer
Verwijderd
Bij mij is een dag of vier redelijk normaal. Ik bel niet veel, surf een beetje, check af en toe mail (handmatig, zie geen reden om iedere 5 minuten mail te checken). Alle verbindingen behalve telefoon staan uit. Dataverbinding connect vanzelf als je hem nodig hebt, soms neem ik de moeite hem handmatig uit te zetten na surfen e.d. Ik was nogal bevreesd voor de batterijduur voor aankoop maar het valt me heel erg mee.pt0x schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:57:
ik haal met mijn batterij ong. 35 uur. maar dan heb ik bt en wifi uit.
browse ong. 20 min per dag en haal mijn mail elke 5 min op (gmail)
twijfel toch wel of mijn batterij ok is..
4 dagen heb ik nooit gered en met enkel standy ook niet denk ik..
reaL_G schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:19:
[...]
soms ook wel eens gehad. toevallig een beetje gebrowsed?
geen programmas op de achtergrond, ook geen Push paginas ingesteld.
maar als ik opera opende kwam hij gelijk op de laatst bezochte site,
leek wel of deze nog steeds altijd in de achtergrond liep. (alhoewel hij niet aanwezig in de lijst was)
ik sluit nu opera af via het menu, en nu opent opera altijd op een blanke pagina
en dan is het verbruik gewoon normaal.
het is misschien geen oplossing voor jouw, maar waard om het ff te chekken.
Verwijderd
Het kan dat je twee alarmen hebt ingesteld, (heb ik ook wel eens per ongeluk gedaan) in dat geval moet je ff nakijken welke je wil verwijderen.Paledo schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:41:
Even een andere probleempje. Ik ben over het algemeen heel tevreden over G-Alarm. Goed in te stellen en veel mogelijkheden om wel wakker te moeten worden om het alarm uit te krijgen.
Naast de quiz en de maze heeft G-Alarm echter nog een derde optie om het brein wakker te krijgen. Het alarm gaat n na enige tijd na het afsluiten van G-Alarm nogmaals af. Ik kan de applicatie dan niet meer openen om het alarm uit te zetten. Het enige wat nog helpt is om de on/off toets ingedrukt te houden en het toestel helemaal uit te zetten. Vanmorgen was de derde keer dat het mij overkwam sinds in de telefoon in bezit heb.
Zoals gezegd ben ik erg tevreden over G-Alarm maar bij is de applicatie niet foutvrij.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:58:
[...]
Het kan dat je twee alarmen hebt ingesteld, (heb ik ook wel eens per ongeluk gedaan) in dat geval moet je ff nakijken welke je wil verwijderen.
Welke versie gebruik je trouwens? Probeer eens een andere versie, mischien dat het probleem daar niet meer voorkomt.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 14:52 ]
Mail terug gehad met de vraag om de nieuwe ROM te installeren en te kijken of het dan is opgelost.FRD schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 20:19:
[...]
Ik snap eigenlijk persoonlijk niet waarom dat unlocken geen optie is
Ok, als je geen slide2unlock (of iets dergelijk, er bestaan nog alternatieven) installeert zou ik het ook niet doen, dan kan hij inderdaad ongewenst bellen of andere dingen doen,
maar bij het installeren van een lockscreen (gratis, gemakkelijk, ook nuttig bij ongewild op powerknop drukken in broekzak) is dit helemaal geen probleem: Je ontvangt een sms, de telefoon zet zn scherm aan, hij komt op het slide2unlock scherm (waarbij je dus moet sliden om hem verder te unlocken, dit kan dus niet vanzelf gebeuren in de broekzak
) en na een eindje valt hij vanzelf weer terug naar standby (scherm uit) en alles is weer zoals het voordien was, behalve dat je nu wel de oproep van het smsje gekregen hebt
Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben volledig akkoord dat dit out-of-the-box zou moeten lukken! en als je antwoord hebt van HTC moet je het zeker hier postenik ben benieuwd, want er zijn toch wel nog verschillende mensen met het probleem
en volgens dat ik hoor was het dus bij de diamond (1) ook zo, toch een bug dat ze dringend een keer moeten aanpakken
Inderdaad! hier hetzelfde..VanRoyal schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:24:
Dat antwoord kan ik je alvast geven: nieuwe ROM maakt niets uit. Nog steeds soms wel een melding en soms niet.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Gewoon ff geduld hebbenWindows Mobile 6.5 is nog niet af. De definitieve versie komt rond of na de zomer uit, waarna sommige toestellen, zoals de HTC Touch Diamond2, een update krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Quepee op 16-06-2009 21:39 ]
...en na wat ik tot nu toe gezien heb van WinMo 6.5, blijft ik fijn bij v6.1. Ik vind het honingraat startmenu en lijst weergave van alle items (in het groot) als Today scherm wanstaltig! De enige functionaliteit die ik in v6.1 graag zou zien is het horizontaal scrollen met finger-swipes ipv met pijltjes onderaan scherm...Quepee schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:30:
http://tweakers.net/revie...uk-windows-mobile-65.html
[...]
Gewoon ff geduld hebben
En die is er al.dafmay schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:57:
[...]
...en na wat ik tot nu toe gezien heb van WinMo 6.5, blijft ik fijn bij v6.1. Ik vind het honingraat startmenu en lijst weergave van alle items (in het groot) als Today scherm wanstaltig! De enige functionaliteit die ik in v6.1 graag zou zien is het horizontaal scrollen met finger-swipes ipv met pijltjes onderaan scherm...
Ik heb 6.5 op mijn oude HTC Touch geïnstalleerd en ik moet zeggen wowdafmay schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:57:
[...]
...en na wat ik tot nu toe gezien heb van WinMo 6.5, blijft ik fijn bij v6.1. Ik vind het honingraat startmenu en lijst weergave van alle items (in het groot) als Today scherm wanstaltig! De enige functionaliteit die ik in v6.1 graag zou zien is het horizontaal scrollen met finger-swipes ipv met pijltjes onderaan scherm...
Hmm...dat geeft te denkenVectrox schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:17:
[...]
Ik heb 6.5 op mijn oude HTC Touch geïnstalleerd en ik moet zeggen wow! Wat een verademing t.o.v van 6.1 zonder touch-flo! Het werkt stukken fijner en zo te horen heb jij het zelf nog niet mogen 'proeven'. Als je HardSPL hebt uitgevoerd met je telefoon dan zou ik toch echt wel zo snel mogelijk een custom 6.5 rom erop zetten en dan een oordeel vellen
.
Pagina 36:vishengel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:29:
had een vraag,.. ik heb verschillende lock programmas geprobeerd. maar allemaal hebben ze keuren! ik wil namelijk graag dat ik alleen via touchscherm kan opnemen! nu druk ik of neem ik perongelijk op!
heeft iemand daat iets voor voor het disable van de toetsen dat werkt?
dafmay schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:55:
[...]
Slide2Unlock, zie de excelsheet als je op "settings description" klikt :
S2A Answer Key Should S2U2 allow answer phone with button?
S2A End Key Should S2U2 allow reject call with button?
Edit @ hierboven... indeed
Ik heb nu mijn mail op 30 min gezet. kan het altijd nog handmatig doen inderdaad. maar daarmee kan ik mijn dataverbindingen niet uitzetten helaas. nouja wacht even af tot na de volgende lading.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:54:
[...]
Bij mij is een dag of vier redelijk normaal. Ik bel niet veel, surf een beetje, check af en toe mail (handmatig, zie geen reden om iedere 5 minuten mail te checken). Alle verbindingen behalve telefoon staan uit. Dataverbinding connect vanzelf als je hem nodig hebt, soms neem ik de moeite hem handmatig uit te zetten na surfen e.d. Ik was nogal bevreesd voor de batterijduur voor aankoop maar het valt me heel erg mee.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Ik heb de WWE editie in Nederland besteld en kreeg er gewoon Nederlandse stekkers bij. Alleen de telefoon is dus volledig in het engels.i7x schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:30:
Ik heb dus gekozen voor deze telefoon maar nu kan ik kiezen tussen de NL en de UK versie. Wat is precies het verschil tussen deze twee? Ik wil wel graag Engelse menu's maar het lijkt mij dat dat ook gewoon is in te stellen op de NL versie. En heeft de UK versie dan ook andere stekkers voor de oplader?
Volgens mij kan je met een beetje zoeken (en dat is toch wel wat wij vereisen) hierop zelf de antwoorden vinden.i7x schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:30:
Ik heb dus gekozen voor deze telefoon maar nu kan ik kiezen tussen de NL en de UK versie. Wat is precies het verschil tussen deze twee? Ik wil wel graag Engelse menu's maar het lijkt mij dat dat ook gewoon is in te stellen op de NL versie. En heeft de UK versie dan ook andere stekkers voor de oplader?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Same here! Daarnaast kom ik met de ROM van l3v5y (XDA) niet meer terug in Start -> settings. Alleen de connection settings laat hij vervolgens zijn. Heel vreemd. Ik ga terug naar 6.1! Zie ook niet echt de verschillen.dafmay schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:59:
Inmiddels ook een WinMo 6.5 ROM geflashed. Ziet er aardig uit, maar haalt het niet qua look&feel tov de TF3D shell. Dus nog even een paar dagen spelen en dan weer terug naar de originele ROM...
Verwijderd
Ik weet niet zeker of dit werkt maar als je het topic op XDA hierover bekijkt zie je dat de registerwaarden voor programma's op een bepaalde manier zijn opgebouwd. Bijvoorbeeld voor Navigon MN|7 zien deze er zo uit:Newtequser schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:11:
Met succes landscape mode ingeschakeld voor Touchflo en Windows Explorer d.m.v. registry. Alleen Windows Live Messenger gaat nog niet naar landscape mode. Iemand een idee hoe dat moet? Zou wel handig zijn, op de Messenger gebruik maken van de grotere landscape keyboard.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 10:47 ]
kleine correctie, de tweede register is geen bestandsnaam zonder extensie, maar de/het processnaam van de aplicatie.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 03:38:
[...]
Ik weet niet zeker of dit werkt maar als je het topic op XDA hierover bekijkt zie je dat de registerwaarden voor programma's op een bepaalde manier zijn opgebouwd. Bijvoorbeeld voor Navigon MN|7 zien deze er zo uit:
To use Navigon MN|7 in landscape mode, there are 2 registry mods needed:
1. Add string value to HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName
String: Mobile Navigator Value: \Storage Card\Navigon\MobileNavigator.exe
2. Add string value to HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList
String: Mobile Navigator Value: MobileNavigator
De eerste registerwaarde moet worden geplaatst in: HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName en de Value moet verwijzen naar de locatie van het programma.
De tweede registerwaarde moet worden geplaatst in: HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList en de Value is de bestandsnaam zonder extensie.
Als je deze stappen uitvoert moet het volgens mij lukken.
[ Voor 3% gewijzigd door reaL_G op 18-06-2009 08:58 ]
GiTS
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Hahawarrie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:27:
[...]
Same here! Daarnaast kom ik met de ROM van l3v5y (XDA) niet meer terug in Start -> settings. Alleen de connection settings laat hij vervolgens zijn. Heel vreemd. Ik ga terug naar 6.1! Zie ook niet echt de verschillen.
Dat zijn toch wel twee uiterstendafmay schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:10:
En toch ben ik niet tevreden met WinMo 6.5 alleen als schil. Ok het werkt prima en snel zat, maar ik mis de eye candy van TF3D. Ook vond ik functioneel TF3D uitstekend! Kans is zeer groot dat ik snel weer terug ga naar de originele HTC ROM...
Klopt in zekere zin. Ik wacht nog op een goede 6.5 ROM incl TF3D...Matis schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:13:
[...]
Dat zijn toch wel twee uiterstenJe zou ook een custom Rom kunnen pakken met TF3D. Ik heb dat nu ook
Ben ik toch benieuwd naar wat je als nadeel ervaarde. In dit topic heb je alleen gevraagd naar de batterijduur.Ankh schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:13:
Goed, ik heb mijn Diamond2 te koop gezet.
De nadelen wegen toch niet op met de voordelen.
Wel jammer, want in het begin vond ik hem een stuk verbeterd tov de eerste Diamond.
Verwijderd
Dankjewel, ik wijzig het evenreaL_G schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:56:
[...]
kleine correctie, de tweede register is geen bestandsnaam zonder extensie, maar de/het processnaam van de aplicatie.
dit is meestal in 95% van de gevallen gelijk aan de bestandsnaam, maar niet altijd!!
Heb het forum doorgespit, maar niet de settings voor TomTom7 hiervoor gevonden.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 03:38:
[...]
Ik weet niet zeker of dit werkt maar als je het topic op XDA hierover bekijkt zie je dat de registerwaarden voor programma's op een bepaalde manier zijn opgebouwd. Bijvoorbeeld voor Navigon MN|7 zien deze er zo uit:
Verwijderd
Ja, dacht er ook al aan. Zie inderdaad telkens dezelfde methode. Maar lijkt mij best riskant te gaan klooien met het register als je niet zeker weet of het werkt. Ga nog wel even uitzoeken hoe het moet om Messenger in landscape te krijgen. Misschien nog een handige tweaker hier die dat kan fixen.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 03:38:
[...]
De eerste registerwaarde moet worden geplaatst in: HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName en de Value moet verwijzen naar de locatie van het programma.
De tweede registerwaarde moet worden geplaatst in: HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList en de Value is de/het processnaam van de aplicatie.dit is meestal in 95% van de gevallen gelijk aan de bestandsnaam, maar niet altijd!!( met dank aan reaL_G)
Als je deze stappen uitvoert moet het volgens mij lukken.
Verwijderd
Dat ging om de batterijduur om een film(pje) te kijken. Zelf vind ik het grootste nadeel, doordat ik veel bel de batterijduur. Ik heb ook de e51 van Nokia, deze gaat minimaal 2x langer mee. Er wordt hetzelfde meegedaan , syncen google agenda / contacts via HSDPA waar mogelijk. Ook de snelheid vind ik toch echt een tegenvaller, de diamond2 is al een stuk beter dan de Diamond1. Maar helaas dus nog niet rap. Alle andere meuk (programma's) gebruik ik toch niet waardoor als ik het afweeg net zo goed de e51 kan blijven gebruiken.Miyamoto schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:40:
[...]
Ben ik toch benieuwd naar wat je als nadeel ervaarde. In dit topic heb je alleen gevraagd naar de batterijduur.
Ik zat zelf trouwens de twijfelen tussen de Pro2 en Diamond2, maar na het lezen van de review toch blij dat ik de Diamond2 heb gekozen.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 18-06-2009 16:06 ]
Bedankt voor de tip!dafmay schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:06:
Nog heel even gedeeltelijk off-topic.
De Xtreme V2 ROM (obv WM6.1) op XDA is waanzinnig snel en inclusief TF3D. Na opstarten heb ik zelfs 130Mb aan RAM over!!! In de standaard HTC ROM was dat slechts zo'n 90Mb.
Een aanrader dus voor de mensen die ook wel eens met custom-rom's aan de slag willen. Ik ben in ieder geval verkocht
No probFRD schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:31:
[...]
Bedankt voor de tip!
Ik heb nog geen tijd gehad om zelf een custom rom op te zetten maar ik volg het XDA Topaz Rom forum al een eindje en heb er wel zin inIk ben ook wel een beetje aan het wachten totdat de kinderziektes er zouden uit zijn, maar volgens dat ik merk zijn er alleen maar lovende reacties over de rom's dus gaat het niet lang duren voor ik ook volg
Het zou wel de allereerste keer zijn dat ik custom rom flash, doordat dit mijn 1e WinMo phone is, maar ja, voor alles een eerste keer héen ik merk ook bij de HardSPL handleiding dat je perfect je telefoon weer in de fabrieks-staat kan krijgen, zodat HTC niets merkt voor eventuele garantieproblemen
Ja, heb deze ook gevonden vanmiddag. Maar op het forum van xda-developers stond dat gebruikers problemen hebben met de HTC foto album bij gebruik van de G-config applicatie.Tweaker1987 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:50:
Je kan ook dit progje downloaden: G-Config
Te vinden op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=487991
Ik heb het zelf draaien, en TomTom, Messenger, Verkenner, Patience alles kan je in landscape zetten zonder zelf in het register te komen.
is een soort van (r_kluft schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:24:
Hebben jullie ook het idee dat het schem los lijkt te liggen op de display.
Merk dat het gevoel van tikken op het scherm met de stylus behoorlijk anders aanvoelt dan op mijn oude MDA compact 4
GiTS
Ik vind het deze touchscreen een beetje irritant namelijk.reaL_G schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:23:
[...]
is een soort van () ander systeem denk ik.
er zijn 2 lagen, de toplaag en daaronder het werkelijk touchscherm.
Sinds gisteren is er een compleet nieuwe versie van S2U2 gekomen (namelijk de 2.0), misschien dat die bug dat je zei er nu uit is (zelf nog niet getest, is nu aan het installeren)vishengel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:34:
niemand meer dat probleem met dat programma dat het soms flipte? en dat je niet kon opnemen de telefoon? dat die als je slide elke keer weer ging blokeren met s2u2? dat probleem had ik! iemand nog ander tip om opneem en weiger toets te blokeren?
stp - PSN ID: stp_4
Settings>all settings>personal tab>input>touch input (drop down menu) en dan options>vibrate when keys are pressedstp_4 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:56:
Waar kan "Trillen bij toetsindruk" uitzetten? Kan invoerinstellingen niet vinden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq