HTC Touch Diamond2 [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 86.528 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-04 15:32
mayen schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:26:

Hey Spiritflyer :w ,

Kom ik je hier ook al tegen?!?! Enuh, hoor je niet om 09.58u aan 't werk te zijn??? _O-
Op mijn TD2 met T-Mobile abbo werkt MSN goed.
Maandag in A'dam? Kijken we toch ff of we 't aan de praat krijgen :Y
zeg, om 10 uur is koffiepauze :D
ja ben in A'dam maandag, zie je dan

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 10:19

vinnie1908

Appel != peer

Ik heb de nieuwe opera mobile (9.7 build 35166) erop gezet echter werkt niet alles meer zoals het hoort (logisch ook). Hebben anderen dit ook:

- Geen pivot meer mogelijk
- Zoom-balk werkt niet
- Back-knop doet het niet
- Slome menu's die lijken af en toe te hangen

Herkennen mensen dit?

Overigens vind ik hem wel sneller en strakker aanvoelen op dit moment. Dat is wel fijn; heb Turbo aanstaan wat ik in elk geval tot nu toe een plus vind.

[ Voor 32% gewijzigd door vinnie1908 op 12-06-2009 10:26 ]

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb met igo dat ik ongeveer 50 tot 100m achterloop daardoor mis ik dus wel is een afslag..(sta ik in het verkeerde voorsorteervak...
Weet iemand hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Wat ik een nadeel vindt van de Opera die standaard voorgeinstalleerd is, is dat hij bij elke pagina uitzoomt. Is het ook mogelijk dat je de vaste zoomverhouding behoudt?

En iemand reeds MMSen werkend met een HI abbo? Hij blijft ze maar niet verzenden..

[ Voor 20% gewijzigd door GGS_206 op 12-06-2009 10:25 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Laatst online: 16-05 10:19

vinnie1908

Appel != peer

GGS_206 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:24:
Wat ik een nadeel vindt van de Opera die standaard voorgeinstalleerd is, is dat hij bij elke pagina uitzoomt. Is het ook mogelijk dat je de vaste zoomverhouding behoudt?

En iemand reeds MMSen werkend met een HI abbo? Hij blijft ze maar niet verzenden..
Is het mogelijk om die aan te passen trouwens? De standaard "Internet" knop naar een nieuwe/andere app? Heb tijd gezocht maar ik krijg het niet voor elkaar gebokst

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:44
Ik heb sinds 3 dagen ook een D2 :D Wat me opviel is dat zonder iets te doen het geheugen al voor 60% vol zit. Nu heb ik de Touch HD van een kennis hier naast me liggen en die zit maar voor 40% vol. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Zit hij bij jullie ook voor 60% vol? (TouchFLO3D staat aan, het is de nieuwste officiele rom).

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:28
wwwhizz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:52:
Ik heb sinds 3 dagen ook een D2 :D Wat me opviel is dat zonder iets te doen het geheugen al voor 60% vol zit. Nu heb ik de Touch HD van een kennis hier naast me liggen en die zit maar voor 40% vol. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Zit hij bij jullie ook voor 60% vol? (TouchFLO3D staat aan, het is de nieuwste officiele rom).
Mijn TD2 (nieuwste ROM) geeft direkt na opstarten aan 49-50%. Dit is incl auto. opstarten van SBSH Phoneweaver, S2U2, en Finix Battery icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:44
dafmay schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Mijn TD2 (nieuwste ROM) geeft direkt na opstarten aan 49-50%. Dit is incl auto. opstarten van SBSH Phoneweaver, S2U2, en Finix Battery icons.
Ook touchflo?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259183

quote:
FRD schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:39:
[...]

Aah, dat is interessant :D
ik begreep eerst ook nooit waar iedereen het over had dat de muziek stopte als je het scherm uit deed want bij mij werkte dat wel altijd goed, de muziek speelde dus wel door, maar ik werk dus al altijd met een (bleutooth) headset
ik heb het nu eens getest zonder headset en inderdaad, de muziek stopt als je hem in standby zet :)
nu snap ik waar P.E.No.1 en anderen over klagen :) de oplossing voor hun is dus een headset :) (of waarschijnlijk dat Blackme programma)
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:20:
[...]

Voor de geluidskwaliteit is een headset aan te bevelen, ik kan me niet voorstellen dat je MP3's wilt afspelen over de ingebouwde speaker. Ik zie het probleem dan ook niet helemaal eigenlijk.
Ik kan me wel voorstellen dat je zonder headset wilt luisteren. Als ik onder de douche sta, leg ik me phone even op de wasbak om naar muziek te luisteren. Hij valt inderdaad weg als het scherm uitgaat.

Ook valt de netwerkverbinding van Resco File Explorer weg bij het uitgaan van het scherm. Lastig, want ik luister via mijn netwerk naar mijn mp3´s.

Via Resco File Explorer kan ik maar helaas een mp3 per keer aanklikken. Dus na elk nummer moet ik weer een ander opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53

reaL_G

G

wwwhizz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:52:
zit er een custom rom op de HD. (zou het verklaren)
bij mij TD2 varieert hij altijd rond de 50% met de TF3D aan.
nooit boven de 65%, en dropt daarna altijd
met tomtom running 55%!! (draaien er bij jouw geen programmas op de achtergrond?)

laterz

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:06
De laatste 1/2/... berichten :P Wordt niet apart aangegeven.
wwwhizz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:52:Zit hij bij jullie ook voor 60% vol? (TouchFLO3D staat aan, het is de nieuwste officiele rom).
Ja. Ook normaal. In het begin van deze reeks een aantal keer voorbij gekomen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Iemand die MusicID van Shazam (muziek-herken-software) werkend heeft gekregen op de TD2? Ik heb het geinstalleerd en het lijkt te werken, maar hij herkent geen enkel nummer. Volgens anderen werkt het programma op andere telefoons wel goed. Iemand?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MusicID (1.3.16) werkt prima op mijn TD2 en herkent tot nu toe bijna alles wat ik er tegenaan heb gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Wat vreemd. Ik heb zojuist dezelfde versie geprobeerd (QVGA) maar wederom hetzelfde. Hij luistert naar de muziek enzo, (Billie Jean op superkwaliteit moet ie toch herkennen), maar hij zegt steeds "no ID found". Ik denk dat hij geen microfoongeluid ofzo doorkrijgt...? Ik zie de geluidsgolven ook nauwelijks uitslaan en steeds hetzelfde patroon..

[ Voor 12% gewijzigd door warrie op 12-06-2009 18:16 ]

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Nu online
Anoniem: 259183 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:31:
Als ik onder de douche sta, leg ik me phone even op de wasbak om naar muziek te luisteren.
Dus je hebt je telefoon open liggen in een vochtige ruimte? Lijkt me toch niet zo goed voor de levensduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n vriendin doet dat ook altijd, lijkt me ook niet al te best maarja ding werkt nog best!

Binnenkort wordt deel 3 gestart, hierbij zal ik de TS wat kleine updates geven en tevens de FAQ updaten! Heb je een FAQ-waardige vraag en antwoord? DM me dan even met het probleem en een linkje naar het bericht waar het antwoord wordt gegeven! Deze zal ik dan opnemen in de TS-FAQ!
Spam het dus niet hier los in het topic of plaats iets in de trend van 'CLB, is dit wat voor de TS / FAQ', want daar doe ik niet aan!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-05 23:48
warrie schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 18:15:
Wat vreemd. Ik heb zojuist dezelfde versie geprobeerd (QVGA) maar wederom hetzelfde. Hij luistert naar de muziek enzo, (Billie Jean op superkwaliteit moet ie toch herkennen), maar hij zegt steeds "no ID found". Ik denk dat hij geen microfoongeluid ofzo doorkrijgt...? Ik zie de geluidsgolven ook nauwelijks uitslaan en steeds hetzelfde patroon..
De 'geluidsgolven' is gewoon standaard plaatje, dat verandert idd niet en is bij elk nummer hetzelfde. Maar je heb wel internet verbinding aanstaan? Die heeft 'ie namelijk nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Uiteraard. 3G verbinding, of soms Wifi. Werkt bij beide niet.
Kan ik misschien ergens checken of er daadwerkelijk data wordt verstuurd tussen MusicID en de server?

[ Voor 45% gewijzigd door warrie op 12-06-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87604

Anoniem: 87604 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:19:
Ik gebruikte op mijn Nokia N82 altijd tuninFM als internetradio.. Als ik nu echter op mijn TD2 de player wil downloaden , krijg ik de melding uw toestel wordt nog niet ondersteund .. Is er een manier om toch de player te downloaden ?
Iemand een oplossing ? Ik heb ook al geprobeerd in opera de useragent te veranderen, had ook geen succes en om de een of andere reden houd hij de instelling van een andere useragent ook niet vast in Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259183

Mottebelke schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 18:38:
[...]

Dus je hebt je telefoon open liggen in een vochtige ruimte? Lijkt me toch niet zo goed voor de levensduur...
Ik denk dat als je de telefoon op je lichaam draagt, dat hij dan meer last van vocht heeft (zweet, enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 21:36
Ik heb mijn telefoon gisteren met gym in een bak met water gegooid, ik dacht dat die leeg was... Gelukkig lag mijn beurs onderop en was die niet helemaal ondergedompeld. :)

En nog een vraag:
Weet iemand op welke hardware poort GPS ingesteld is? Ik kan het niet vinden in de handleiding en heb het nodig omdat een programma de GPS niet kan vinden en een foutmelding geeft.

[ Voor 37% gewijzigd door NLCJ op 13-06-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Anoniem: 259183 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 03:00:
[...]
Ik denk dat als je de telefoon op je lichaam draagt, dat hij dan meer last van vocht heeft (zweet, enz)
Dat denk ik niet hoor :) je gaat je gsm toch nooit vlak tegen je huid dragen, deze zit altijd in je broekzak en eventueel nog een pouch er om heen
Ik denk dus ook dat het zeker niet goed is je gsm in vochtige ruimtes zoals een douche (met waterdamp) te plaatsen, dit staat hoogstwaarschijnlijk zelfs in de handleiding
een kortsluiting door neerslaande waterdamp is vlug gebeurd bij zo'n gevoelige hardware
NLCJ schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:33:
Ik heb mijn telefoon gisteren met gym in een bak met water gegooid, ik dacht dat die leeg was... Gelukkig lag mijn beurs onderop en was die niet helemaal ondergedompeld. :)

En nog een vraag:
Weet iemand op welke hardware poort GPS ingesteld is? Ik kan het niet vinden in de handleiding en heb het nodig omdat een programma de GPS niet kan vinden en een foutmelding geeft.
Deze zit op COM4 (MCguider vind deze vanzelf en je kan het dan zien in de instellingen)

btw, stond hij aan toen dat hij in het water viel? dan heb je wel veel geluk gehad :)
ik heb het ook al gehad dat mijn (vorige) gsm heel nat werd door de regen, het beste dat je kan doen is hem dan zo vlug mogelijk uit zetten, batterij uithalen en volledig laten uitdrogen ;)
maar ik merk dat hij nog werkt dus dan is alles in orde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Het was ondiep, 2 cm ofzo en ik weet niet of het door de pouch heen gegaan is. Het werkt in ieder geval allemaal! GPS zal ik zo eens proberen.

Jongens, HardSPL is uit! Check het xda-developers forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-04 21:38
VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:12:
[...]

Het is misschien wel honderd keer voorbij gekomen, maar er is nog geen duidelijke en/of definitieve oplossing voor dit probleem. Ik krijg namelijk soms wel en soms geen melding. Het afgelopen uur heb ik 3 keer wel een melding gehad en 1 keer niet... go figure.

Uit slaapstand halen bij SMS / mail is (voor mij) geen goede optie, want dan loop je het risico dat je automatisch allemaal nummers gaat bellen als de telefoon in je zak zit. Daar is natuurlijk ook wel een oplossing voor: automatisch je telefoon vergrendelen, want dan gaat je scherm niet aan, maar dat heeft weer allemaal andere vervelende neveneffecten (programma's die stoppen als telefoon in standby gaat, telefoon gaat altijd terug naar home screen, etc.).

Kortom: ik hou me nog steeds aanbevolen voor een definitieve oplossing...
Even op inhaken, ik merk de laatste tijd dat dit bij mij ook regelmatig gebeurt.
Af en toe als ik het toestel weer inschakel (of wanneer dat in broekzak per ongeluk gebeurt) dan indd wel meteen de ringtone.
Zijn wij nou echt een van de weinigen met deze klacht?
Bij mij is toestel unlocken bij binnenkomst van berichten danwel het hele toestel locken ook geen optie.
Heb via de website HTC hierover gemaild, benieuwd of ik (vlot) antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

hatsjoe123 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 16:45:
[...]

Even op inhaken, ik merk de laatste tijd dat dit bij mij ook regelmatig gebeurt.
Af en toe als ik het toestel weer inschakel (of wanneer dat in broekzak per ongeluk gebeurt) dan indd wel meteen de ringtone.
Zijn wij nou echt een van de weinigen met deze klacht?
Bij mij is toestel unlocken bij binnenkomst van berichten danwel het hele toestel locken ook geen optie.
Heb via de website HTC hierover gemaild, benieuwd of ik (vlot) antwoord krijg.
Ik snap eigenlijk persoonlijk niet waarom dat unlocken geen optie is :?
Ok, als je geen slide2unlock (of iets dergelijk, er bestaan nog alternatieven) installeert zou ik het ook niet doen, dan kan hij inderdaad ongewenst bellen of andere dingen doen,
maar bij het installeren van een lockscreen (gratis, gemakkelijk, ook nuttig bij ongewild op powerknop drukken in broekzak :) ) is dit helemaal geen probleem: Je ontvangt een sms, de telefoon zet zn scherm aan, hij komt op het slide2unlock scherm (waarbij je dus moet sliden om hem verder te unlocken, dit kan dus niet vanzelf gebeuren in de broekzak :) ) en na een eindje valt hij vanzelf weer terug naar standby (scherm uit) en alles is weer zoals het voordien was, behalve dat je nu wel de oproep van het smsje gekregen hebt :)

Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben volledig akkoord dat dit out-of-the-box zou moeten lukken! en als je antwoord hebt van HTC moet je het zeker hier posten :) ik ben benieuwd, want er zijn toch wel nog verschillende mensen met het probleem :? en volgens dat ik hoor was het dus bij de diamond (1) ook zo, toch een bug dat ze dringend een keer moeten aanpakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
vinnie1908 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:16:
Overigens vind ik hem wel sneller en strakker aanvoelen op dit moment. Dat is wel fijn; heb Turbo aanstaan wat ik in elk geval tot nu toe een plus vind.
Turbo aanstaan? Waar heb je het over? Heb ik iets gemist dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

caribman schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:40:
[...]

Turbo aanstaan? Waar heb je het over? Heb ik iets gemist dan?
Een feature van de nieuwe Opera Mobile 9.7 (beta).
hierbij gaat de site die je wil bezoeken eerst via een opera proxy-server waarbij dat ze hem daar comprimeren zodat deze dan met een kleinere dataverbruik en bijgevolg sneller op je gsm kan terechtkomen. Daar wordt deze dan geunpacked tot de originele site.
Iets wat skyfire ook doet dacht ik. Maar bij skyfire vind ik dat de kwaliteit van de site daar zo zwaar op achteruit gaat, ik denk dat dit ligt aan het feit dat ze WVGA niet goed ondersteunen, heeft iemand anders hier eigenlijk ook last van?

Maar doordat er een aangepaste versie van opera 9.5 op de TD2 staat, en HTC nog geen ROM met de 9.7 (die ook nog een beta is) gegeven heeft (wat ik denk dat nog zal komen als deze officieel gereleased is?), is deze nieuwe opera nog niet zo goed geïntegreerd zoals de 9.5, wat vinnie1908 dus zei :)

EDIT:
nieuws: Hotfix HTC Diamond2 verwijdert niet ondersteunde menuoptie
... :|

[ Voor 8% gewijzigd door FRD op 14-06-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa is dat erg? Zal op XDA wel weer 'n workaround voor worden gemaakt joh :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

CLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:34:
[...]

idd, eigenlijk zat ik er niet mee in hoor :) allé, ik had zelfs nog nooit gemerkt dat dat er stond (maar ik bel ook niet veel, het kan daar aan liggen) ik vind het alleen beetje stom da ze de aanwijzing tot de feature wegdoen ipv gewoon de feature (die toch werkend is bij de TP2) ook gewoon konden toevoegen.. maarja, ze moeten een verschil tussen de TD2 en TP2 maken (alhoewel dat het toetsenbord toch al een groot en mss genoeg verschil is? :) )
en inderdaad, ik vond al threads bij XDA er over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:56

GurbY{nl}

GurbY{nl}

CLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:34:
[...]

Tuurlijk. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=493118
En het werkt ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:36
In mijn ROM zit al lang een voice recorder :P Ik gebruik hem niet, maar er zijn situaties waarin het misschien wel handig zou kunnen zijn :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-02 10:33
Ik heb afgelopen weekend een probleempje gehad met de TD2 en ik ben wel benieuwd of ik de enige ben of dat anderen dit ook herkennen.

Ik had mijn telefoon in mijn broekzak en merkte dat de telefoon behoorlijk warm werd. De telefoon stond niet aan en ook geen enkele applicatie stond open. Ik heb de TD2 rond 17.00u van de oplader gehaald met een volle accu. Rond 23.00 was de accu leeg!! Ik heb de telefoon alleen gebruikt om een stuk of 5 foto's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Paledo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:36:
Ik heb afgelopen weekend een probleempje gehad met de TD2 en ik ben wel benieuwd of ik de enige ben of dat anderen dit ook herkennen.

Ik had mijn telefoon in mijn broekzak en merkte dat de telefoon behoorlijk warm werd. De telefoon stond niet aan en ook geen enkele applicatie stond open. Ik heb de TD2 rond 17.00u van de oplader gehaald met een volle accu. Rond 23.00 was de accu leeg!! Ik heb de telefoon alleen gebruikt om een stuk of 5 foto's te maken.
Het blijft een vreemd fenomeen! Ik lees het meer in dit forum en andere fora. Zelf heb ik het afgelopen weekend voor het eerst gehad. Voor slapen gaan accu volledig opgeladen..100%. Daarna op vliegtuigmodus gezet gedurende de nacht. In de ochtend stond het toestel uit en na aan te hebben gezet, direkt melding accu bijna leeg...3%. Zeer merkwaardig! (en nee, er liepen geen apps meer op de achtergrond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat is inderdaad vaag. Wel heel snel leeg.

Ik kan het nog prima redden, gemiddeld 4 dagen ongeveer

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
GGS_206 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:10:

Lucky you. Ik haalde met mijn originele ROM (gewoon stock dus) met een beetje geluk 36 uur. Nu heb ik sinds gisteren een nieuwe ROM (custom) en toen ook volledig opgeladen.

Wachten hoelang hij nu meegaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Paledo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:36:

soms ook wel eens gehad. toevallig een beetje gebrowsed?

geen programmas op de achtergrond, ook geen Push paginas ingesteld.
maar als ik opera opende kwam hij gelijk op de laatst bezochte site,
leek wel of deze nog steeds altijd in de achtergrond liep. (alhoewel hij niet aanwezig in de lijst was)
ik sluit nu opera af via het menu, en nu opent opera altijd op een blanke pagina
en dan is het verbruik gewoon normaal.
het is misschien geen oplossing voor jouw, maar waard om het ff te chekken.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kl408
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 16:36
Jongens, ben ik de enige met een zeer matige ontvangst met dit toestel???

Ik heb er hier nog niets over gelezen maar de ontvangst voor internet is bijzonder matig om het niet slecht te noemen. Ik heb de td2 bij eeen t-mobile abonnement gekregen en volgens de dekkingstabel, en volgens de helpdesk ook trouwens, zou ik hier zelfs gewoon binnen in huis een uitstekende HSDPA ontvangst moeten hebben. Ik kom echter niet verder dan 3-4 streepjes GPRS en daar houd het helemaal mee op. Als ik buiten sta nog niets maar als ik de moeite neem(klinkt gek maar je wilt het zeker weten) om op het dak van mijn aanbouw te klimmen heb ik 1 streepje H.

Ik heb al een nieuw toestel gekregen omdat ik deze klacht binnen 8 dagen meldde maar dat 2e toestel doet hetzelfde dus daar zal het niet aan gelegen hebben.
Ik heb het vermoeden dat de radio versie die er in zit door HTC is aangepast om kunstmatig het batterij-leven een beetje op te krikken na het gezeur bij de td1 maar hier zit ik toch echt niet op te wachten. Liever een keer extra opladen dan dit. Ik kan geen SSl-pagina of download gebruiken omdat dat met GPRS gewoon te traag gaat en om nu elke keer op het dak te gaan staan is me toch te gortig (buren gaan zo over je lullen op den duur he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Ik heb dit één keer gehad, direct na het installeren van de nieuwe rom. Dus wellicht warm geworden door opladen/flashen? Daarna heb ik dit niet meer gehad.
Heb je met een andere telefoon wel goed bereik? Dekkingstabel (/Helpdesk die opleest van dekkingstabel) zegt in die zin niet zo heel veel, gezien je altijd lokale storing kunt ondervinden. Pas als je met een ander merk/type telefoon wel goed bereik hebt (zelfde sim, zelfde lokatie) en met je TD2 niet, ligt het veel kans aan het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
GGS_206 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:10:

Nah ik haal ook gewoon nog steeds met gemak 4 dagen op een accu. De issue van vannacht was een zeldzaam geval. Vandaag gaat de accu weer zoals normaal. Overigens had ik gisteravond, bedenk ik mij nu, met HyperGPS (TMC via radiosignaal) zitten spelen...kan goed daar mee te maken heben gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05 21:19
Ik haal echt niet langer dan een dag met een volle accu.

Wat echt veel trekt is Skype dan zie je hem bijna leeglopen gelukkig heb ik altijd wel een adapter om op te laden, Skype = Gratis bellen dus ...

Verder ben ik zeer tevreden met de telefoon.

(kwam vandaag er achter dat ik een account had hier ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

ik haal met mijn batterij ong. 35 uur. maar dan heb ik bt en wifi uit.
browse ong. 20 min per dag en haal mijn mail elke 5 min op (gmail)
twijfel toch wel of mijn batterij ok is..

4 dagen heb ik nooit gered en met enkel standy ook niet denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 10:07
weet iemand hoe je een bepaalde folder kan uitsluiten om te verschijnen in het album overzicht? wil bijvoorbeeld alleen maar movie bestandjes en foto's van vrienden in complete overzicht album zien en de rest benader ik wel via verkenner... krijg het alleen maar niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244205

pt0x schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:57:
ik haal met mijn batterij ong. 35 uur. maar dan heb ik bt en wifi uit.
browse ong. 20 min per dag en haal mijn mail elke 5 min op (gmail)
twijfel toch wel of mijn batterij ok is..

4 dagen heb ik nooit gered en met enkel standy ook niet denk ik..
Bij mij is een dag of vier redelijk normaal. Ik bel niet veel, surf een beetje, check af en toe mail (handmatig, zie geen reden om iedere 5 minuten mail te checken). Alle verbindingen behalve telefoon staan uit. Dataverbinding connect vanzelf als je hem nodig hebt, soms neem ik de moeite hem handmatig uit te zetten na surfen e.d. Ik was nogal bevreesd voor de batterijduur voor aankoop maar het valt me heel erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
Ik heb de foto's die ik nam gemaild naar een twitpic account.

Het afsluiten van Opera doe ik vanaf nu ook via het menu. Hoewel niet zichtbaar is Opera geminimaliseerd ipv afgesloten.
reaL_G schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:19:
[...]

soms ook wel eens gehad. toevallig een beetje gebrowsed?

geen programmas op de achtergrond, ook geen Push paginas ingesteld.
maar als ik opera opende kwam hij gelijk op de laatst bezochte site,
leek wel of deze nog steeds altijd in de achtergrond liep. (alhoewel hij niet aanwezig in de lijst was)
ik sluit nu opera af via het menu, en nu opent opera altijd op een blanke pagina
en dan is het verbruik gewoon normaal.
het is misschien geen oplossing voor jouw, maar waard om het ff te chekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
Even een andere probleempje. Ik ben over het algemeen heel tevreden over G-Alarm. Goed in te stellen en veel mogelijkheden om wel wakker te moeten worden om het alarm uit te krijgen.
Naast de quiz en de maze heeft G-Alarm echter nog een derde optie om het brein wakker te krijgen. Het alarm gaat n na enige tijd na het afsluiten van G-Alarm nogmaals af. Ik kan de applicatie dan niet meer openen om het alarm uit te zetten. Het enige wat nog helpt is om de on/off toets ingedrukt te houden en het toestel helemaal uit te zetten. Vanmorgen was de derde keer dat het mij overkwam sinds in de telefoon in bezit heb.

Zoals gezegd ben ik erg tevreden over G-Alarm maar bij is de applicatie niet foutvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
Wat ook misschien wel help voor langere accuduur is het uitzetten van "Trillen bij toetsindruk" bij de invoer instellingen. zodat niet telkens dat motortje aangezwengeld wordt.

Of het echt helpt weet ik natuurlijk niet, ik vind het ook erg irritand dat hij telkens trilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271609

Paledo schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:41:
Even een andere probleempje. Ik ben over het algemeen heel tevreden over G-Alarm. Goed in te stellen en veel mogelijkheden om wel wakker te moeten worden om het alarm uit te krijgen.
Naast de quiz en de maze heeft G-Alarm echter nog een derde optie om het brein wakker te krijgen. Het alarm gaat n na enige tijd na het afsluiten van G-Alarm nogmaals af. Ik kan de applicatie dan niet meer openen om het alarm uit te zetten. Het enige wat nog helpt is om de on/off toets ingedrukt te houden en het toestel helemaal uit te zetten. Vanmorgen was de derde keer dat het mij overkwam sinds in de telefoon in bezit heb.

Zoals gezegd ben ik erg tevreden over G-Alarm maar bij is de applicatie niet foutvrij.
Het kan dat je twee alarmen hebt ingesteld, (heb ik ook wel eens per ongeluk gedaan) in dat geval moet je ff nakijken welke je wil verwijderen.

Welke versie gebruik je trouwens? Probeer eens een andere versie, mischien dat het probleem daar niet meer voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
Ik gebruik versie 1.5.1.

Ik heb één alarm geprogrammeerd. De vorige keer kreeg ik ook en 'sneeuw'-scherm maar dan in kleur.
Anoniem: 271609 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:58:
[...]

Het kan dat je twee alarmen hebt ingesteld, (heb ik ook wel eens per ongeluk gedaan) in dat geval moet je ff nakijken welke je wil verwijderen.

Welke versie gebruik je trouwens? Probeer eens een andere versie, mischien dat het probleem daar niet meer voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271609

Hm. nooit eerder gehoord. Ik heb versie ook versie 1.5.1. Maar sinds zaterdag is de nieuwe release van G-Alarm Dit is versie 2.1.1. Mischien dat het euvel dan is verholpen.

EDIT: Let op, deze versie verloopt op 30 juni 2009

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 16-06-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-04 21:38
FRD schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 20:19:
[...]

Ik snap eigenlijk persoonlijk niet waarom dat unlocken geen optie is :?
Ok, als je geen slide2unlock (of iets dergelijk, er bestaan nog alternatieven) installeert zou ik het ook niet doen, dan kan hij inderdaad ongewenst bellen of andere dingen doen,
maar bij het installeren van een lockscreen (gratis, gemakkelijk, ook nuttig bij ongewild op powerknop drukken in broekzak :) ) is dit helemaal geen probleem: Je ontvangt een sms, de telefoon zet zn scherm aan, hij komt op het slide2unlock scherm (waarbij je dus moet sliden om hem verder te unlocken, dit kan dus niet vanzelf gebeuren in de broekzak :) ) en na een eindje valt hij vanzelf weer terug naar standby (scherm uit) en alles is weer zoals het voordien was, behalve dat je nu wel de oproep van het smsje gekregen hebt :)

Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben volledig akkoord dat dit out-of-the-box zou moeten lukken! en als je antwoord hebt van HTC moet je het zeker hier posten :) ik ben benieuwd, want er zijn toch wel nog verschillende mensen met het probleem :? en volgens dat ik hoor was het dus bij de diamond (1) ook zo, toch een bug dat ze dringend een keer moeten aanpakken :(
Mail terug gehad met de vraag om de nieuwe ROM te installeren en te kijken of het dan is opgelost.
Dat zal ik binnenkort eens doen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat antwoord kan ik je alvast geven: nieuwe ROM maakt niets uit. Nog steeds soms wel een melding en soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

VanRoyal schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:24:
Dat antwoord kan ik je alvast geven: nieuwe ROM maakt niets uit. Nog steeds soms wel een melding en soms niet.
Inderdaad! hier hetzelfde..
Raar dat ze zelf niet van de fout afweten :s het kan toch niet toevallig alleen bij ons gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 23:37

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Heb het toestel vandaag eindelijk besteld. Heb lang abonnementen vergeleken en heb nu gekozen voor Vodafone. 25 Euro per maand voor onbeperkt internetten, 125 min., 50 SMS en 60 Euro voor het toestel. Precies wat ik zocht en ik kan niet wachten tot mijn abonnement geactiveerd word. :)

Ik heb wel een vraag over Windows Mobile 6.5. Ik heb er wel wat van gezien en dat wil ik natuurlijk wel hebben. Nu zijn de Diamonds klaar voor de update maar hoe moet ik dat dan installeren (wanneer het uit komt)? Of moet je dat in de winkel laten doen? En is het het waard om er misschien al een bètaversie van 6.5 op te zetten?

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
http://tweakers.net/revie...uk-windows-mobile-65.html
Windows Mobile 6.5 is nog niet af. De definitieve versie komt rond of na de zomer uit, waarna sommige toestellen, zoals de HTC Touch Diamond2, een update krijgen.
Gewoon ff geduld hebben :P

[ Voor 8% gewijzigd door Quepee op 16-06-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
...en na wat ik tot nu toe gezien heb van WinMo 6.5, blijft ik fijn bij v6.1. Ik vind het honingraat startmenu en lijst weergave van alle items (in het groot) als Today scherm wanstaltig! De enige functionaliteit die ik in v6.1 graag zou zien is het horizontaal scrollen met finger-swipes ipv met pijltjes onderaan scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
dafmay schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:57:
[...]

...en na wat ik tot nu toe gezien heb van WinMo 6.5, blijft ik fijn bij v6.1. Ik vind het honingraat startmenu en lijst weergave van alle items (in het groot) als Today scherm wanstaltig! De enige functionaliteit die ik in v6.1 graag zou zien is het horizontaal scrollen met finger-swipes ipv met pijltjes onderaan scherm...
En die is er al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Hebben jullie ook in Opera dat het, zeker met het scherm horizontaal, erg lastig is om de tekst te lezen die je aan het typen bent?De geschreven tekst beweegt niet automatisch mee en de tekst verdwijnt vaak ook met het inschakelen van het keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 12:14

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

dafmay schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:57:
[...]

Ik heb 6.5 op mijn oude HTC Touch geïnstalleerd en ik moet zeggen wow _/-\o_ ! Wat een verademing t.o.v van 6.1 zonder touch-flo! Het werkt stukken fijner en zo te horen heb jij het zelf nog niet mogen 'proeven'. Als je HardSPL hebt uitgevoerd met je telefoon dan zou ik toch echt wel zo snel mogelijk een custom 6.5 rom erop zetten en dan een oordeel vellen ;).

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 09:57
had een vraag,.. ik heb verschillende lock programmas geprobeerd. maar allemaal hebben ze keuren! ik wil namelijk graag dat ik alleen via touchscherm kan opnemen! nu druk ik of neem ik perongelijk op!

heeft iemand daat iets voor voor het disable van de toetsen dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Vectrox schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:17:
[...]

Ik heb 6.5 op mijn oude HTC Touch geïnstalleerd en ik moet zeggen wow _/-\o_ ! Wat een verademing t.o.v van 6.1 zonder touch-flo! Het werkt stukken fijner en zo te horen heb jij het zelf nog niet mogen 'proeven'. Als je HardSPL hebt uitgevoerd met je telefoon dan zou ik toch echt wel zo snel mogelijk een custom 6.5 rom erop zetten en dan een oordeel vellen ;).
Hmm...dat geeft te denken :) Misschien de moeite waard om in ieder geval de ROM eens te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 13:49
vishengel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:29:
had een vraag,.. ik heb verschillende lock programmas geprobeerd. maar allemaal hebben ze keuren! ik wil namelijk graag dat ik alleen via touchscherm kan opnemen! nu druk ik of neem ik perongelijk op!

heeft iemand daat iets voor voor het disable van de toetsen dat werkt?
Pagina 36:
dafmay schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:55:
[...]

Slide2Unlock, zie de excelsheet als je op "settings description" klikt :

S2A Answer Key Should S2U2 allow answer phone with button?
S2A End Key Should S2U2 allow reject call with button?

Edit @ hierboven... indeed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
die had ngo wel eens een bug.. die had ik namelijk eerst maar soms flipte die namelijk en kon ik gesprek niet opnemen.. dat was mijn probleem met dat programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 13:49
oke, dan heb ik verder geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
niemand meer dat probleem met dat programma dat het soms flipte? en dat je niet kon opnemen de telefoon? dat die als je slide elke keer weer ging blokeren met s2u2? dat probleem had ik! iemand nog ander tip om opneem en weiger toets te blokeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Inmiddels ook een WinMo 6.5 ROM geflashed. Ziet er aardig uit, maar haalt het niet qua look&feel tov de TF3D shell. Dus nog even een paar dagen spelen en dan weer terug naar de originele ROM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Anoniem: 244205 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:54:
[...]

Bij mij is een dag of vier redelijk normaal. Ik bel niet veel, surf een beetje, check af en toe mail (handmatig, zie geen reden om iedere 5 minuten mail te checken). Alle verbindingen behalve telefoon staan uit. Dataverbinding connect vanzelf als je hem nodig hebt, soms neem ik de moeite hem handmatig uit te zetten na surfen e.d. Ik was nogal bevreesd voor de batterijduur voor aankoop maar het valt me heel erg mee.
Ik heb nu mijn mail op 30 min gezet. kan het altijd nog handmatig doen inderdaad. maar daarmee kan ik mijn dataverbindingen niet uitzetten helaas. nouja wacht even af tot na de volgende lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 23:37

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ik heb dus gekozen voor deze telefoon maar nu kan ik kiezen tussen de NL en de UK versie. Wat is precies het verschil tussen deze twee? Ik wil wel graag Engelse menu's maar het lijkt mij dat dat ook gewoon is in te stellen op de NL versie. En heeft de UK versie dan ook andere stekkers voor de oplader?

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Dit is niet waar! je kan met de Nederlandse versie niet gewoon Engels instellen (of je moet er een Engelse ROM op flashen).
En ik denk niet dat je een UK stekker bij krijgt, ik denk dat dit gewoon de Nederlandse/Belgische versie is (ik heb zelf een NL TD2 dus weet het niet met zekerheid).

Dus het enige verschil blijft de taal, je moet dus gewoon weten als alles in het Nederlands of Engels wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-05 11:51
i7x schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:30:
Ik heb dus gekozen voor deze telefoon maar nu kan ik kiezen tussen de NL en de UK versie. Wat is precies het verschil tussen deze twee? Ik wil wel graag Engelse menu's maar het lijkt mij dat dat ook gewoon is in te stellen op de NL versie. En heeft de UK versie dan ook andere stekkers voor de oplader?
Ik heb de WWE editie in Nederland besteld en kreeg er gewoon Nederlandse stekkers bij. Alleen de telefoon is dus volledig in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 01:32

Ginz

Trek Superfly 5 powered

i7x schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:30:
Volgens mij kan je met een beetje zoeken (en dat is toch wel wat wij vereisen) hierop zelf de antwoorden vinden.

Dit topic is voor vragen, maar wel nadat je zelf even gezocht heb.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
dafmay schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:59:
Inmiddels ook een WinMo 6.5 ROM geflashed. Ziet er aardig uit, maar haalt het niet qua look&feel tov de TF3D shell. Dus nog even een paar dagen spelen en dan weer terug naar de originele ROM...
Same here! Daarnaast kom ik met de ROM van l3v5y (XDA) niet meer terug in Start -> settings. Alleen de connection settings laat hij vervolgens zijn. Heel vreemd. Ik ga terug naar 6.1! Zie ook niet echt de verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 23:38
Met succes landscape mode ingeschakeld voor Touchflo en Windows Explorer d.m.v. registry. Alleen Windows Live Messenger gaat nog niet naar landscape mode. Iemand een idee hoe dat moet? Zou wel handig zijn, op de Messenger gebruik maken van de grotere landscape keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132718

Newtequser schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:11:
Met succes landscape mode ingeschakeld voor Touchflo en Windows Explorer d.m.v. registry. Alleen Windows Live Messenger gaat nog niet naar landscape mode. Iemand een idee hoe dat moet? Zou wel handig zijn, op de Messenger gebruik maken van de grotere landscape keyboard.
Ik weet niet zeker of dit werkt maar als je het topic op XDA hierover bekijkt zie je dat de registerwaarden voor programma's op een bepaalde manier zijn opgebouwd. Bijvoorbeeld voor Navigon MN|7 zien deze er zo uit:

To use Navigon MN|7 in landscape mode, there are 2 registry mods needed:

1. Add string value to HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName
String: Mobile Navigator Value: \Storage Card\Navigon\MobileNavigator.exe

2. Add string value to HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList
String: Mobile Navigator Value: MobileNavigator

De eerste registerwaarde moet worden geplaatst in: HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName en de Value moet verwijzen naar de locatie van het programma.
De tweede registerwaarde moet worden geplaatst in: HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList en de Value is de/het processnaam van de aplicatie.dit is meestal in 95% van de gevallen gelijk aan de bestandsnaam, maar niet altijd!!( met dank aan reaL_G)

Als je deze stappen uitvoert moet het volgens mij lukken.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 132718 op 18-06-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Anoniem: 132718 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 03:38:
[...]

Ik weet niet zeker of dit werkt maar als je het topic op XDA hierover bekijkt zie je dat de registerwaarden voor programma's op een bepaalde manier zijn opgebouwd. Bijvoorbeeld voor Navigon MN|7 zien deze er zo uit:

De eerste registerwaarde moet worden geplaatst in: HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName en de Value moet verwijzen naar de locatie van het programma.
De tweede registerwaarde moet worden geplaatst in: HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList en de Value is de bestandsnaam zonder extensie.

kleine correctie, de tweede register is geen bestandsnaam zonder extensie, maar de/het processnaam van de aplicatie. ;)
dit is meestal in 95% van de gevallen gelijk aan de bestandsnaam, maar niet altijd!!

[ Voor 3% gewijzigd door reaL_G op 18-06-2009 08:58 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:49

Ankh

|true

Goed, ik heb mijn Diamond2 te koop gezet.

De nadelen wegen toch niet op met de voordelen.
Wel jammer, want in het begin vond ik hem een stuk verbeterd tov de eerste Diamond.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
warrie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:27:
[...]

Same here! Daarnaast kom ik met de ROM van l3v5y (XDA) niet meer terug in Start -> settings. Alleen de connection settings laat hij vervolgens zijn. Heel vreemd. Ik ga terug naar 6.1! Zie ook niet echt de verschillen.
Haha :) Hetzelfde was mij opgevallen, en ja dan houdt het met die ROM natuurlijk wel op. Ik heb gisteravond zo'n 5 verschillende ROM's geflashed, en nu Tom Topaz WM6.5_v1. Tot nu toe de fijnste ROM.

En toch ben ik niet tevreden met WinMo 6.5 alleen als schil. Ok het werkt prima en snel zat, maar ik mis de eye candy van TF3D. Ook vond ik functioneel TF3D uitstekend! Kans is zeer groot dat ik snel weer terug ga naar de originele HTC ROM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
dafmay schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:10:
En toch ben ik niet tevreden met WinMo 6.5 alleen als schil. Ok het werkt prima en snel zat, maar ik mis de eye candy van TF3D. Ook vond ik functioneel TF3D uitstekend! Kans is zeer groot dat ik snel weer terug ga naar de originele HTC ROM...
Dat zijn toch wel twee uitersten :P Je zou ook een custom Rom kunnen pakken met TF3D. Ik heb dat nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Matis schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:13:
[...]

Dat zijn toch wel twee uitersten :P Je zou ook een custom Rom kunnen pakken met TF3D. Ik heb dat nu ook :)
Klopt in zekere zin. Ik wacht nog op een goede 6.5 ROM incl TF3D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Ankh schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:13:
Goed, ik heb mijn Diamond2 te koop gezet.

De nadelen wegen toch niet op met de voordelen.
Wel jammer, want in het begin vond ik hem een stuk verbeterd tov de eerste Diamond.
Ben ik toch benieuwd naar wat je als nadeel ervaarde. In dit topic heb je alleen gevraagd naar de batterijduur.

Ik zat zelf trouwens de twijfelen tussen de Pro2 en Diamond2, maar na het lezen van de review toch blij dat ik de Diamond2 heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132718

reaL_G schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:56:
[...]

kleine correctie, de tweede register is geen bestandsnaam zonder extensie, maar de/het processnaam van de aplicatie. ;)
dit is meestal in 95% van de gevallen gelijk aan de bestandsnaam, maar niet altijd!!
Dankjewel, ik wijzig het even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-05 15:20
[...]

Heb het forum doorgespit, maar niet de settings voor TomTom7 hiervoor gevonden.
Heeft iemand dit al werkend voor TT7 en zoja kan die aub de register keys aangeven die daarvoor nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87604

De register waarden staan hier : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=524473 op XDA ...

Here are the good (and working) parameters to put in registry :

Go to HKCU/Software/HTC/HTCSENSOR/GSensor/

In : ModuleName

Create a String entry :
TomTom value : \program files\navigator\tomtom navigator.exe
(change \prgram files\navigator to your personal installation directory if needed)

In WhiteList

Create a String entry :
TomTom value : MunichWinClass (take care, case sensitive !!!)

Do a soft reset (or turn off/on your phone) and... the most important... try it immediatly !!!

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Nu online

r_kluft

Hmmmmmm

Hebben jullie ook het idee dat het schem los lijkt te liggen op de display.
Merk dat het gevoel van tikken op het scherm met de stylus behoorlijk anders aanvoelt dan op mijn oude MDA compact 4

Verder ben ik trouwens enorm tevreden over de Diamond2. Scherm is mooi groot. Toetsen werken prima en zelfs de startmenuvervanger heb ik weer aan gezet omdat die toch fijner is met dagelijks gebruik.

Wil alleen nog de linker softkey in TF3D veranderen naar contacten maar krijg het nog niet voor elkaar om dezelfde te krijgen als de contacten die je krijgt vanuit telefoon.
Ook crasht TF3D als ik naar "Updates en Gebeurtenissen" ga. Maar ben er nog niet uit wat ik daaraan mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
[...]

De tweede registerwaarde moet worden geplaatst in: HKCU\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList en de Value is de/het processnaam van de aplicatie.dit is meestal in 95% van de gevallen gelijk aan de bestandsnaam, maar niet altijd!!( met dank aan reaL_G)

Ja, dacht er ook al aan. Zie inderdaad telkens dezelfde methode. Maar lijkt mij best riskant te gaan klooien met het register als je niet zeker weet of het werkt. Ga nog wel even uitzoeken hoe het moet om Messenger in landscape te krijgen. Misschien nog een handige tweaker hier die dat kan fixen.
Ik zal het ook hier vermelden mocht ik een manier gevonden hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214935

twee weken terug heb ik mijn diamond naar htc opgestuurd wegens veelste korte batterijenduur. Toestel deed ongeveer 4 uur met een volledig opgeladen batterij(niet gebeld wel data om te syncen met exchange mail.

Binnen 1 1/2 week weer terug ontvangen. Op de pakbon staat dat er geen fouten zijn gevonden. Echter de batterij duur is veel beter. Ik doe nu ongeveer 2 dagen met de batterij. Echter ik weet niet of dit door de hard reset kom die is uitgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:49

Ankh

|true

Miyamoto schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:40:
[...]

Ben ik toch benieuwd naar wat je als nadeel ervaarde. In dit topic heb je alleen gevraagd naar de batterijduur.

Ik zat zelf trouwens de twijfelen tussen de Pro2 en Diamond2, maar na het lezen van de review toch blij dat ik de Diamond2 heb gekozen.
Dat ging om de batterijduur om een film(pje) te kijken. Zelf vind ik het grootste nadeel, doordat ik veel bel de batterijduur. Ik heb ook de e51 van Nokia, deze gaat minimaal 2x langer mee. Er wordt hetzelfde meegedaan , syncen google agenda / contacts via HSDPA waar mogelijk. Ook de snelheid vind ik toch echt een tegenvaller, de diamond2 is al een stuk beter dan de Diamond1. Maar helaas dus nog niet rap. Alle andere meuk (programma's) gebruik ik toch niet waardoor als ik het afweeg net zo goed de e51 kan blijven gebruiken.

Enige voordeel ten opzichte van de e51 is de ingebouwde GPS. Maar goed, dan maar opletten waar ik loop ;-)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nog heel even gedeeltelijk off-topic.

De Xtreme V2 ROM (obv WM6.1) op XDA is waanzinnig snel en inclusief TF3D. Na opstarten heb ik zelfs 130Mb aan RAM over!!! In de standaard HTC ROM was dat slechts zo'n 90Mb.

Een aanrader dus voor de mensen die ook wel eens met custom-rom's aan de slag willen. Ik ben in ieder geval verkocht :*)

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 18-06-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

dafmay schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:06:
Nog heel even gedeeltelijk off-topic.

De Xtreme V2 ROM (obv WM6.1) op XDA is waanzinnig snel en inclusief TF3D. Na opstarten heb ik zelfs 130Mb aan RAM over!!! In de standaard HTC ROM was dat slechts zo'n 90Mb.

Een aanrader dus voor de mensen die ook wel eens met custom-rom's aan de slag willen. Ik ben in ieder geval verkocht :*)
Bedankt voor de tip!
Ik heb nog geen tijd gehad om zelf een custom rom op te zetten maar ik volg het XDA Topaz Rom forum al een eindje en heb er wel zin in :) Ik ben ook wel een beetje aan het wachten totdat de kinderziektes er zouden uit zijn, maar volgens dat ik merk zijn er alleen maar lovende reacties over de rom's dus gaat het niet lang duren voor ik ook volg ;)

Het zou wel de allereerste keer zijn dat ik custom rom flash, doordat dit mijn 1e WinMo phone is, maar ja, voor alles een eerste keer hé :) en ik merk ook bij de HardSPL handleiding dat je perfect je telefoon weer in de fabrieks-staat kan krijgen, zodat HTC niets merkt voor eventuele garantieproblemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
FRD schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:31:
[...]
Bedankt voor de tip!
Ik heb nog geen tijd gehad om zelf een custom rom op te zetten maar ik volg het XDA Topaz Rom forum al een eindje en heb er wel zin in :) Ik ben ook wel een beetje aan het wachten totdat de kinderziektes er zouden uit zijn, maar volgens dat ik merk zijn er alleen maar lovende reacties over de rom's dus gaat het niet lang duren voor ik ook volg ;)

Het zou wel de allereerste keer zijn dat ik custom rom flash, doordat dit mijn 1e WinMo phone is, maar ja, voor alles een eerste keer hé :) en ik merk ook bij de HardSPL handleiding dat je perfect je telefoon weer in de fabrieks-staat kan krijgen, zodat HTC niets merkt voor eventuele garantieproblemen :)
No prob :) Ik heb ook eerst de kat een beetje uit de boom gekeken voordat ik de stap heb gezet. Maar het was de zorgen niet waard, want HardSPL is een eitje en vervolgens kun je ROM's flashen tot je erbij neervalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:45
Je kan ook dit progje downloaden: G-Config

Te vinden op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=487991

Ik heb het zelf draaien, en TomTom, Messenger, Verkenner, Patience alles kan je in landscape zetten zonder zelf in het register te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
Tweaker1987 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:50:
Je kan ook dit progje downloaden: G-Config

Te vinden op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=487991

Ik heb het zelf draaien, en TomTom, Messenger, Verkenner, Patience alles kan je in landscape zetten zonder zelf in het register te komen.
Ja, heb deze ook gevonden vanmiddag. Maar op het forum van xda-developers stond dat gebruikers problemen hebben met de HTC foto album bij gebruik van de G-config applicatie.
En is het niet zo dat G-config zelf automtisch wijzigingen maakt in het register voor het in landscape tonen van de programm's (zie je zelf in G-config hebt toegevoegd)? Anders zouden zij toch niet voor niets een whitelist backup support willen inbouwen in de volgende versie van G-config?
Heb zelf G-config nog niet in gebruik, nog geen zekerheid over de gevaren met het register en probleem met HTC album. Iemand ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

r_kluft schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:24:
Hebben jullie ook het idee dat het schem los lijkt te liggen op de display.
Merk dat het gevoel van tikken op het scherm met de stylus behoorlijk anders aanvoelt dan op mijn oude MDA compact 4
is een soort van ( :? ) ander systeem denk ik.
er zijn 2 lagen, de toplaag en daaronder het werkelijk touchscherm.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Nu online

r_kluft

Hmmmmmm

reaL_G schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:23:
[...]
is een soort van ( :? ) ander systeem denk ik.
er zijn 2 lagen, de toplaag en daaronder het werkelijk touchscherm.
Ik vind het deze touchscreen een beetje irritant namelijk.
Mocht het nu een defect zijn dan kan ik tenminste terug zonder dat ik met er een paar maanden aan heb lopen irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

vishengel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:34:
niemand meer dat probleem met dat programma dat het soms flipte? en dat je niet kon opnemen de telefoon? dat die als je slide elke keer weer ging blokeren met s2u2? dat probleem had ik! iemand nog ander tip om opneem en weiger toets te blokeren?
Sinds gisteren is er een compleet nieuwe versie van S2U2 gekomen (namelijk de 2.0), misschien dat die bug dat je zei er nu uit is (zelf nog niet getest, is nu aan het installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-05 21:20
Waar kan "Trillen bij toetsindruk" uitzetten? Kan invoerinstellingen niet vinden.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
start -> Instellingen -> meer (onderin) -> Tabblad persoonlijk -> Invoer -> opties van invoermethode Touchinvoer daar kan je het uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ stp_4: Stond ook gewoon op pagina 92 van de handleiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 5,5 week, 62.500 views en 1000 posts gaan we verder in: HTC Touch Diamond2 [chapitre trois]

Mocht je FAQ-waardige vragen en antwoorden hebben DM ze!

Ook voor toevoegingen, wijzigingen of overige dingen met betrekking tot deze topicstart
kan je mij een DM sturen, emailen, smsen, aanspreken op MSN of een briefkaart sturen!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van accessoires mag hier
Het bespreken van abonnementen en levertijden mag hier