hatsjoe123 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 16:45:
[...]
Even op inhaken, ik merk de laatste tijd dat dit bij mij ook regelmatig gebeurt.
Af en toe als ik het toestel weer inschakel (of wanneer dat in broekzak per ongeluk gebeurt) dan indd wel meteen de ringtone.
Zijn wij nou echt een van de weinigen met deze klacht?
Bij mij is toestel unlocken bij binnenkomst van berichten danwel het hele toestel locken ook geen optie.
Heb via de website HTC hierover gemaild, benieuwd of ik (vlot) antwoord krijg.
Ik snap eigenlijk persoonlijk niet waarom dat unlocken geen optie is

Ok, als je geen slide2unlock (of iets dergelijk, er bestaan nog
alternatieven) installeert zou ik het ook niet doen, dan kan hij inderdaad ongewenst bellen of andere dingen doen,
maar bij het installeren van een lockscreen (gratis, gemakkelijk, ook nuttig bij ongewild op powerknop drukken in broekzak

) is dit helemaal geen probleem: Je ontvangt een sms, de telefoon zet zn scherm aan, hij komt op het
slide2unlock scherm (waarbij je dus moet sliden om hem verder te unlocken, dit kan dus niet vanzelf gebeuren in de broekzak

) en na een eindje valt hij vanzelf weer terug naar standby (scherm uit) en alles is weer zoals het voordien was, behalve dat je nu wel de oproep van het smsje gekregen hebt
Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben volledig akkoord dat dit out-of-the-box zou moeten lukken! en als je antwoord hebt van HTC moet je het zeker hier posten

ik ben benieuwd, want er zijn toch wel nog verschillende mensen met het probleem

en volgens dat ik hoor was het dus bij de diamond (1) ook zo, toch een bug dat ze dringend een keer moeten aanpakken