HTC Touch Diamond2 [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.709 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:26:
[...]

[...]

Ik erger me ook dood aan vragen van mensen die hier ten eerste niet thuishoren, omdat het software betreft en ten tweede makkelijk zijn op te zoeken met de searchfunctie maar, daarvoor zijn er ook modjes aangesteld :)
Ik sluit mij hierbij aan. Geheel geen probleem indien een vraag nogmaals wordt gesteld, maar ik krijg vaak het idee dat men sowieso niet eens eerst de moeite neemt om het topic (en ook deel 1!) te doorzoeken. Dat is m.i. jammergenoeg toch vaak een probleem dat ontstaat wanneer er een nieuw deel van een topic wordt gestart...de info is verdeeld over meerdere topics. Maar ik weet dat dit de beproefde methode is, dus leg ik mij daarbij neer.

Wellicht dat een mod zo af en toe een oogje in 't zeil wil houden en inspringen zonodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:00
Nu is het zoeken ook niet altijd even makkelijk. Als je deze topics 'actief' volgt, weet je wel een beetje waar je op moet zoeken. Maar als dit bericht aangevuld wordt, moet iedereen het natuurlijk wel kunnen vinden. Al vind ik de topic start ook vrij lang en kan ik me voorstellen dat je daarna niet verder gaat scrollen. Een echte oplossing (binnen Tweakers) is er denk ik niet, omdat je dan voor ieder telefoonmodel aparte informatie-pagina's/topics zou moeten maken, zonder 'nutteloze' replies (zoals we zelf nu ook toevoegen O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:09
Ik las laatst iets over dat Windows Mobile 6.5 al uit is, echter kan ik dit niet op de Microsoft site terugvinden. Is dit al zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even de zoekfunctie gebruiken. Over WM6.5 is zat geschreven. Bovendien is dit geen vraag die in dit topic thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

NLCJ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:27:
Ik las laatst iets over dat Windows Mobile 6.5 al uit is, echter kan ik dit niet op de Microsoft site terugvinden. Is dit al zeker?
FRD schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 21:55:
Ter info, Windows Mobile 6.5 is AF (zie WinMo Development Team op twitter)
Nu nog wachten tot HTC het te pakken krijgt en er zijn TouchFLO over gemaakt heeft en dan zal het wel te downloaden zijn :)

btw, wat ik ook goed vind (naast het alombekende nieuwe lockscherm, todayscreen, programmamenu en een nieuwe IE met renderengine van desktopversie van IE6 (die ook flash gaat ondersteunen! dat is wel positief! _/-\o_ ) is dat je nu zult kunnen horizontaal sliden over het scherm met je vinger zodat deze naar een andere tab gaat (zoals je bij touchflo ook al kan doen), zo moet je dat kleine tabje niet meer aanraken met de stylus, ook zijn de tabs een beetje afgerond zodat ze mee kunnen met de nieuwe layout :)

[afbeelding]
WM6.5 is af (volgens de onofficiele aankondiging van de WinMo dev's op twitter) maar daarom nog niet officieel gereleased!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
@RoD, ik volg dit topic en heb geen post gemist (ook niet van deel 1), daarom vroeg ik het dus.

@FRD, oke, ik had het verschil tussen 'af' en 'released' niet door. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
SlideR NL schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:32:
[...]

Installeer DiamondTweak. Daarin staat een optie om hem uit slaapstand te halen als je een smsje krijgt ;). Is trouwens ook al honderd keer voorbij gekomen :*)
Het is misschien wel honderd keer voorbij gekomen, maar er is nog geen duidelijke en/of definitieve oplossing voor dit probleem. Ik krijg namelijk soms wel en soms geen melding. Het afgelopen uur heb ik 3 keer wel een melding gehad en 1 keer niet... go figure.

Uit slaapstand halen bij SMS / mail is (voor mij) geen goede optie, want dan loop je het risico dat je automatisch allemaal nummers gaat bellen als de telefoon in je zak zit. Daar is natuurlijk ook wel een oplossing voor: automatisch je telefoon vergrendelen, want dan gaat je scherm niet aan, maar dat heeft weer allemaal andere vervelende neveneffecten (programma's die stoppen als telefoon in standby gaat, telefoon gaat altijd terug naar home screen, etc.).

Kortom: ik hou me nog steeds aanbevolen voor een definitieve oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:12:
[...]

.......

Kortom: ik hou me nog steeds aanbevolen voor een definitieve oplossing...
Ik gebruik sinds kort deze zeer handige kleine app "MissedCallReminder" ...

http://forum.xda-develope...hlight=missedcallreminder

Deze houdt mij prima op de hoogte van gemiste oproepen, sms, email, e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:12:
vervelende neveneffecten (programma's die stoppen als telefoon in standby gaat, telefoon gaat altijd terug naar home screen, etc.).
Ik kan hem ook vergrendelen in andere schermen. Programma's die spontaan stoppen heb ik ook niet. Kun je wat meer concretere voorbeelden noemen? Dan is de kans groter dat iemand je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Ik zal eens kijken naar 'MissedCallReminder', al ben ik van mening dat een alert bij nieuwe berichten gewoon out of the box moet werken. Beetje raar dat je allemaal tweaks en third party apps moet gebruiken om een melding bij SMS te krijgen...

Voor wat betreft het auto-lock 'probleem': Als ik, via Diamond Tweak, mijn telefoon automatisch laat locken zodra het scherm uitgaat dan zit ik altijd terug in het 'home' scherm als ik hem weer aanzet. Eventuele programma's die op dat moment actief zijn verdwijnen naar de achtergrond. Die zijn dan wel terug te halen via je taskmanager, maar erg praktisch is het niet. Ze worden dus niet daadwerkelijk afgesloten, maar 'verdwijnen' wel en dat is al vervelend genoeg. Verder zit ik er niet om te springen om mijn telefoon elke keer te unlocken, dus auto-lock + wake up on SMS is voor mij geen oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:52:
Ik zal eens kijken naar 'MissedCallReminder', al ben ik van mening dat een alert bij nieuwe berichten gewoon out of the box moet werken. Beetje raar dat je allemaal tweaks en third party apps moet gebruiken om een melding bij SMS te krijgen...
Helemaal met je eens. Ik gebruik deze app dan ook eigenlijk alleen maar om iedere zoveel tijd te worden geinformeerd over gemiste oproep of ontvangen sms/email. Mijn phone zit in een hoesje, en daardoor zie ik niet in 1 oogopslag of de groene indicator knippert. In de settings voor herinneringen is helaas niet te kiezen voor een herhaalde herinnering met geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:52:

Voor wat betreft het auto-lock 'probleem': Als ik, via Diamond Tweak, mijn telefoon automatisch laat locken zodra het scherm uitgaat dan zit ik altijd terug in het 'home' scherm als ik hem weer aanzet. Eventuele programma's die op dat moment actief zijn verdwijnen naar de achtergrond. Die zijn dan wel terug te halen via je taskmanager, maar erg praktisch is het niet. Ze worden dus niet daadwerkelijk afgesloten, maar 'verdwijnen' wel en dat is al vervelend genoeg. Verder zit ik er niet om te springen om mijn telefoon elke keer te unlocken, dus auto-lock + wake up on SMS is voor mij geen oplossing :)
Volgens dat ik de gesprekken goed gevolgd heb, heeft toch niemand over een auto-lock gesproken? het gaat er om dat de diamond-tweak je telefoon wakkermaakt als er een sms'je komt tijdens dat de telefoon in de standby stand is (zwart scherm dat komt via het powerknopje in te drukken). Het is waar dat deze dan niet meer gelocked is en dus ongewenste telefoontjes kan maken als deze in je broekzak zit, maar daar zijn programma's zoals Slide2Unlock een ideale oplossing voor.

Ik snap niet wat je bedoeld met dat autolock want ik laat hem ook autolocken (als je daarmee toch standby bedoeld) en als ik hem weer unlock is dit programma dat openstond nog altijd actief en niet naar de achtergrond verdwenen. ik heb geen auto-lock via diamondtweak gezet, gewoon de standaard windows mobile standby stand.

ik ben wel ook volledig akkoord dat dit out-of-the-box volledig zou moeten werken, dat is eignlijk een lastige bug van HTC (of windows mobile) die ze zouden moeten fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het synchroniseren tussen outlook en de TD2
Ik heb de weergave van telefoonnummers veranderd in outlook en dus wilde ik deze synchroniseren met de TD2. Maar nu neemt de TD2 deze nummers niet over, dus ze blijven hetzelfde. Ik heb al de contacten van de TD2 verwijderd en geprobeerd om opnieuw te synchroniseren (na een backup van me contactpersonen te hebben gemaakt in outlook), maar hij zet er helemaal geen contactpersonen meer op die wel bestaan in outlook. Als ik een nieuwe contactpersoon aanmaak in outlook, plaatst hij deze er wel weer op.

Ik heb alles geprobeerd, maar wil graag wel weer mijn contactpersonen op mijn telefoon terug. :'(
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1988
  • Laatst online: 15-07 20:58
ik zit met een probleem..
ik zit miss verkeerd hier, maar ik heb sinds vandaag een Touch diamond 2 maar ik heb een HI abbo..
weet iemand hoe ik 3g/internet werkend krijg?

mvg Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Benjamin1988 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:48:
ik zit met een probleem..
ik zit miss verkeerd hier, maar ik heb sinds vandaag een Touch diamond 2 maar ik heb een HI abbo..
weet iemand hoe ik 3g/internet werkend krijg?

mvg Nick
Dit kan je alleen ontvangen als de ontvangst sterk genoeg is en staat standaard aan (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1988
NLCJ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:54:
[...]

Dit kan je alleen ontvangen als de ontvangst sterk genoeg is en staat standaard aan (dacht ik).
ja maar ik heb uberhaupt geen instellingen.. weet jij wat ik moet doen ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Benjamin1988 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:56:
[...]

ja maar ik heb uberhaupt geen instellingen.. weet jij wat ik moet doen ? :(
Via de Hi site kun je die verzenden via SMS / MMS (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1988
NLCJ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:15:
[...]

Via de Hi site kun je die verzenden via SMS / MMS (toch?).
dan krijg ik bericht dat de telefoon niet bekend bij ze is.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Benjamin1988, GoT is er niet om je aan het handje te houden. Probeer aub eerst zelf eens wat voordat je hier je vragen neerplempt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1988
RoD schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:53:
Benjamin1988, GoT is er niet om je aan het handje te houden. Probeer aub eerst zelf eens wat voordat je hier je vragen neerplempt.
ik heb zelf al dingen gedaan..
zoals die sms naar hi sturen en gezocht in mijn telefoon..
en ik dacht dat een forum bedoeld was om vragen te stellen en ervaringen te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lees aub Beleid en FAQ doorverwijzing even door. Verder commentaar mag via DM of mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Benjamin, ga in TF3D naar Instellingen - Onderin kies je voor Meer - Tabblad Verbindingen - Verbindingsinstelling

Daar kies je dan voor Nederland, en netwerkaanbieder: HI.

Hij gaat rebooten, en je instellingen staan dan automatisch goed.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
@ Benjamin, ik heb ook Hi maar heb gekozen voor de KPN instellingen momenteel dat werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier geen helpdesk.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Nu online
Ligt eraan wat je zelf zijn vind werken:
- Windows Mobile 6.1 (met upgrade naar 6.5)
- Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed,
Bericht is verwijderd. Lekker vriendelijk hier.......

Lees aub het beleid eens door. Dat kan schelen.

[ Voor 48% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1988
Tweaker1987 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:13:
@ Benjamin, ik heb ook Hi maar heb gekozen voor de KPN instellingen momenteel dat werkt ook
VELEN DANK!
het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Eindelijk" een perfect werkende voice dialling app voor de TD2...Cyberon Voice Dialer

http://forum.xda-develope...9120&highlight=voice+dial

Ook apps kunnen worden voorzien van voicetag. En uiteraard meteen voorprogrammeren onder de groene knop...

edit : nu nog voor elkaar zien te krijgen dat een telefoontje automatisch op speakerphone wordt gestart...

[ Voor 25% gewijzigd door dafmay op 09-06-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Nu online
Benjamin1988 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:10:
[...]

VELEN DANK!
het werkt weer!
Geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

Kan iemand een screenshot of iets maken van hoe de sms weergave eruit ziet op de diamand2?
Las wel dat alles van 1 contactpersoon nu bij elkaar staat gegroepeerd maar kan er nergens een plaatje van vinden, in de videos is het vaak net te snel

ben nu de iphone chat weergave gewend en dat is echt ideaal! Weet iemand of de touch daaraan kan tippen?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1988
vandaag problemen met "weer" daarom mijn instellingen veranderd, via de hi site, en dan de instellingen van de Diamond 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Flipm0de schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:30:
Kan iemand een screenshot of iets maken van hoe de sms weergave eruit ziet op de diamand2?
Las wel dat alles van 1 contactpersoon nu bij elkaar staat gegroepeerd maar kan er nergens een plaatje van vinden, in de videos is het vaak net te snel

ben nu de iphone chat weergave gewend en dat is echt ideaal! Weet iemand of de touch daaraan kan tippen?
Na korte zoektocht:

http://www.slashgear.com/.../htc_touch_diamond2_1.jpg

http://www.htc.com/nl/pro...iamond2/product-tour.html
(bij het 1e bolletje zie je alle tabs die in de people centric voorkomen, de 2e tab is sms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 21:15
Ik heb dezelfde vraag gesteld in het Pro 2 topic maar post het hier ook omdat de kans bestaat dat niet iedereen beide topics leest:

Ik zit te twijfelen tussen de Diamond 2 en de Pro 2.

De Diamond 2 heeft als voordeel een 5MP camera en is 130 euro goedkoper. De Pro 2 heeft een 50% grotere batterij en een toetsenbord.

Ik ben van plan om het toestel ook te gebruiken voor het nemen van foto`s. Dit omdat ik niet met een extra camera wil lopen. Nu vraag ik me af wat het verschil is tussen de 5MP van de Diamond 2 en de 3.2MP van de Pro 2.

Is hier een vergelijking van te vinden of heeft iemand dit vergeleken?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mentox schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:21:
Ik heb dezelfde vraag gesteld in het Pro 2 topic maar post het hier ook omdat de kans bestaat dat niet iedereen beide topics leest:

Ik zit te twijfelen tussen de Diamond 2 en de Pro 2.

De Diamond 2 heeft als voordeel een 5MP camera en is 130 euro goedkoper. De Pro 2 heeft een 50% grotere batterij en een toetsenbord.

Ik ben van plan om het toestel ook te gebruiken voor het nemen van foto`s. Dit omdat ik niet met een extra camera wil lopen. Nu vraag ik me af wat het verschil is tussen de 5MP van de Diamond 2 en de 3.2MP van de Pro 2.

Is hier een vergelijking van te vinden of heeft iemand dit vergeleken?
De camera van de TD2 maakt in ieder geval kwalitatief zeer goede foto's, ik ben zeer aangenaam verrast door de camera. Ik kom van een Samsung Innov8 met 8MP camera...een van de beste mobiele camera phones...nog steeds. Maar de foto's van de TD2 zijn zeer goed vergelijkbaar.

http://ezinearticles.com/...2nd-Generation&id=2101987

http://www.gsmarena.com/c...Phone2=2690&idPhone1=2689

edit: de Pro2, wat een blok...178gr!!!!

Edit 2 : conclusie van GSM Arena over de Pro2 camera..."Like it or not, the Touch Pro2 gets away with poor imaging too. It's got business on its mind and graciously lets the Diamond2 cater to a different set of users. So, if the first thing on your mind was Diamond2 or Touch Pro2, the answer is not so easy. It's a question of business or pleasure, QWERTY and Straight Talk or style and imaging."

Edit3 : conclusie GSM Arena over camera van de TD2..."In the past, if there was a camera on an HTC phone, the chances were that it was mediocre. There was always something - the lens, the plastic cover, the noise reduction, poor detail or unpleasant colors. But for the first time, an exception comes along - in this case it's called the HTC Touch Diamond2.

The picture quality is surprisingly good with excellent detail, natural colors and little over-sharpening. Even foliage came out well and didn't suffer any loss of detail. In fact, everything is just fine and subjectively, the camera on the Diamond2 fares even a notch above the one on the LG KM900 Arena."

[ Voor 38% gewijzigd door dafmay op 09-06-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 21:15
Ik ben meer dan overtuigt, heel erg bedankt voor je antwoord.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mentox schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:57:
[...]

Ik ben meer dan overtuigt, heel erg bedankt voor je antwoord.
Graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
TheCount schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:36:
Heeft iemand een suggestie of/hoe een ''profiel'' te krijgen bijv. "Handsfree" waar bij het aannemen van een gesprek automatisch de speaker aangaat?

Bedankt,
Rob

p.s. de D2 zit bij mij in een cradel in de auto... een gesprek is best te doen via de speaker/microfoon alleen het is zo onhandig/gevaarlijk dat je pas tijdens het gesprek handmatig kan kiezen voor ''speaker aan''.
Is hier al een antwoord op gekomen of heb ik niet goed gezocht? Ben hier namelijk zelf ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 13:30
SamPatterson schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:36:
[...]

Is hier al een antwoord op gekomen of heb ik niet goed gezocht? Ben hier namelijk zelf ook wel benieuwd naar.
Misschien is dit programma iets voor jou: G-Profile - http://www.ageye.de/index.php?s=gprofile/about

Ik heb het programma zelf niet geprobeerd dus ik kan je niet vertellen hoe dit werkt of dat dit een oplossing is voor jouw probleem. Maar zo te zien is dit wel iets voor jou :P Je kan het altijd proberen toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miyamoto schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:51:
Vreemd dat de Hotfix niet in de update zit overigens, die heb ik dus ook weer handmatig geinstalleerd.
Kan iemand eens uitleggen wat deze hotfixen juist oplossen? Ik vond de uitleg op de htc pagina niet echt duidelijk:
If you move to the Settings tab in TouchFLO, the top part of the item descriptions under Communications (WiFi, Bluetooth, phone, data) are slightly cut off. If this happens, please download this hotfix to solve the problem.

En klopt het nu dat met de nieuwe rom update de htc touch diamond 2 minder lang meegaat?

[EDIT] Weet er iemand hoe ik de emailadressen van mijn contactpersonen van msn messenger in het profiel van dezelfde contactpersonen op de telefoon kan kopieren? Ik heb geprobeert te synchroniseren maar nu staan gewoon alle contactpersonen van msn in mijn contactlijst wat niet de bedoeling is. Ik hoop dat er een makkelijke manier is om de emailadressen aan de mensen te koppelen zonder dat ik manueel elke contactpersoon moet afgaan.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Hoe kan je ervoor zorgen dat als je muziek afspeelt en het scherm gaat uit, je toch muziek kan blijven beluisteren? Heb begrepen dat het met advanced config in te stellen zou kunnen zijn maar ik die die instelling niet vinden. Met windows mediaplayer en coreplayer stopt de muziek als het scherm uitgaat. Dit is vervelend aangezien je dan meer stroom verbruikt.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
P.E.No.1 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:49:
Hoe kan je ervoor zorgen dat als je muziek afspeelt en het scherm gaat uit, je toch muziek kan blijven beluisteren? Heb begrepen dat het met advanced config in te stellen zou kunnen zijn maar ik die die instelling niet vinden. Met windows mediaplayer en coreplayer stopt de muziek als het scherm uitgaat. Dit is vervelend aangezien je dan meer stroom verbruikt.
Dit probleem had ik ook met 'trackr!', een gps logger. Met Blackme was het probleem opgelost. Ik druk dan lang op knop 1 (gesprek beantwoorden), en het scherm wordt zwart.

-Dank voor de tip SlideR, ik heb het geprobeerd, maar kon toch niet echt iets vinden dat ie automatisch naar speaker gaat. Alleen voor volumeregelingen en ringtones. We zoeken verder....

- Jeppe88, dat staat er toch? De woorden WiFi, Bluetooth etc. missen een lijntje pixels in de omschrijving. Dat is alles. Je moet ook heel goed kijken om het te zien.

Overigens, weet iemand een mogelijkheid om videobestanden met AC3-geluid af te spelen? Bij Coreplayer mist de codec, de originele TCPMP loopt vast, de recompiled versie speelt ook geen AC3 en de recompiled met de officiele AC3 loopt ook weer vast. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door SamPatterson op 10-06-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Is het mogelijk om de lijst met favoriete contactpersonen te sorteren? Handleiding zegt er niet zo veel over en in de menu's kan ik ook niets vinden, dus ik gok van niet, maar misschien zie ik wel iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok graag snelle hulp :)
Ik zie net dat er "precies" een barst in het scherm zit. Het in aan de bovenkant van het scherm onder de luidspreker maar het is net in het midden. Ik heb er al met een licht op geschenen en het is precies een draadje.
Nu is men vraag of dit bij alle modellen is of is dit niet normaal? Anders gaat hij vandaag terug naar de winkel. Hij is 3 dagen oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
VanRoyal schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:11:
Is het mogelijk om de lijst met favoriete contactpersonen te sorteren? Handleiding zegt er niet zo veel over en in de menu's kan ik ook niets vinden, dus ik gok van niet, maar misschien zie ik wel iets over het hoofd.
Ze zijn standaard gesorteerd (op achternaam). Met Contact Changer kun je de namen op voornaam ipv achternaam sorteren.
Een eigen sortering, (wat je volgens mij bedoeld?) is volgens mij niet mogelijk.

P.E.No.1 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:49:
Hoe kan je ervoor zorgen dat als je muziek afspeelt en het scherm gaat uit, je toch muziek kan blijven beluisteren?
Met de standaard speler kun je het scherm gewoon uitzetten. edit: Mits een headset is aangesloten!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:04:
En klopt het nu dat met de nieuwe rom update de htc touch diamond 2 minder lang meegaat?
Als je hem vaak laat vallen wel. ;) Je hebt het waarschijnlijk over de accuduur. Ik heb er nog niks van gemerkt. Even lang/kort als voorheen.
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:43:
Nu is men vraag of dit bij alle modellen is of is dit niet normaal?
Niet normaal, of ik heb een afwijkend model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miyamoto schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:48:
[...]

Niet normaal, of ik heb een afwijkend model :)
Ok bedankt :)
Hij barst van de rand van het scherm tot 5 mm in het scherm endan terug. Zoals een U. Hopelijk krijg ik onmiddelijk een nieuwe maar dat betwijfel ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
[...]

Ze zijn standaard gesorteerd (op achternaam). Met Contact Changer kun je de namen op voornaam ipv achternaam sorteren.
Hmm, bij mij zijn ze al standaard gesorteerd op voornaam. Voornaam of achternaam maakt met niet zoveel uit, ik zou gewoon zelf de volgorde willen bepalen. Kan ik mijn contacts wel gaan nummeren natuurlijk, maar dat is niet zo'n mooie oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1

Met de standaard speler kun je het scherm gewoon uitzetten.
Dat is dus niet waar. Als je het scherm uitzet stopt de muziek. Je bedoelt de Mediaplayer van winmob zelf neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
P.E.No.1 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:10:
[...]Dat is dus niet waar. Als je het scherm uitzet stopt de muziek. Je bedoelt de Mediaplayer van winmob zelf neem ik aan?
Heel even dacht ik dat ik gek werd, maar nu snap ik waar het hem in zit. Als je een headset aansluit kun je het scherm wel uitzetten (en speelt de muziek verder). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:08

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Mediaplayer stopt inderdaad als je het scherm uitzet; de vanuit TF3D opgestarte player kun je gewoon het scherm bij uitzetten en dan speelt ie door.

Dan een vraag over Opera: ik had uiteraard de standaard meegeleverde Opera versie. Echter: bij de nieuwe Travian (jawel) werden daar de images na de 3.5 update niet van weergegeven. Dus ik direct een nieuwe Opera versie erop, probleem opgelost (mooie browser trouwens). Alleen: iedere keer na een soft reset (of power on) krijg ik (nog vóór de pincode) een foutmelding van Opera: ERROR! file://localhost.at,
is niet te vinden. Blijkt op tweakers dat dit een bekend probleem is; zou te maken hebben met push internet. Dus ik die registry tweaks aanpassen, maar de bug blijft bij opstarten. Meer mensen die dit al tegen gekomen zijn?
(overigens is de nieuwste Opera 9.7 beta nu beschikbaar, daar al ervaringen mee??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gyedema schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:16:
Mediaplayer stopt inderdaad als je het scherm uitzet; de vanuit TF3D opgestarte player kun je gewoon het scherm bij uitzetten en dan speelt ie door.
Neen, dat is dus niet het geval! De muziekspeler van TF3D stopt juist wel wanneer je het scherm uitzet...

edit : behalve blijkbaar bij gebruik headset :)

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 10-06-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Miyamoto schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:15:
[...]

Heel even dacht ik dat ik gek werd, maar nu snap ik waar het hem in zit. Als je een headset aansluit kun je het scherm wel uitzetten (en speelt de muziek verder). :)
Dat moet ik dan nog ff uitproberen want heb het alleen getest zonder headset. Is het dan ook mogelijk als je bijvoorbeeld mobile Shell gebruikt en windows mediaplayer of coreplayer gebruikt om dit ook voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte op mijn Nokia N82 altijd tuninFM als internetradio.. Als ik nu echter op mijn TD2 de player wil downloaden , krijg ik de melding uw toestel wordt nog niet ondersteund .. Is er een manier om toch de player te downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Miyamoto schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:15:
[...]

Aah, dat is interessant :D
ik begreep eerst ook nooit waar iedereen het over had dat de muziek stopte als je het scherm uit deed want bij mij werkte dat wel altijd goed, de muziek speelde dus wel door, maar ik werk dus al altijd met een (bluetooth) headset
ik heb het nu eens getest zonder headset en inderdaad, de muziek stopt als je hem in standby zet :)
nu snap ik waar P.E.No.1 en anderen over klagen :) de oplossing voor hun is dus een headset :) (of waarschijnlijk dat Blackme programma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

FRD schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:39:
[...]

ik begreep eerst ook nooit waar iedereen het over had dat de muziek stopte als je het scherm uit deed want bij mij werkte dat wel altijd goed, de muziek speelde dus wel door, maar ik werk dus al altijd met een (bleutooth) headset
ik heb het nu eens getest zonder headset en inderdaad, de muziek stopt als je hem in standby zet :)
nu snap ik waar P.E.No.1 en anderen over klagen :) de oplossing voor hun is dus een headset :) (of waarschijnlijk dat Blackme programma)
Voor de geluidskwaliteit is een headset aan te bevelen, ik kan me niet voorstellen dat je MP3's wilt afspelen over de ingebouwde speaker. Ik zie het probleem dan ook niet helemaal eigenlijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Is er iets te tweaken aan Touchflo? Het werkt heel aardig, maar ik zou graag wat meer agenda items zichtbaar willen hebben op de "home tab". Op mijn P3300 gebruikte ik TodayAgenda, dat was fantastisch.

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warrie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:38:
Is er iets te tweaken aan Touchflo? Het werkt heel aardig, maar ik zou graag wat meer agenda items zichtbaar willen hebben op de "home tab". Op mijn P3300 gebruikte ik TodayAgenda, dat was fantastisch.
Misschien moet jij eerst even dit en het vorige topic doorlezen/zoeken...het antwoord is al vaker gegeven. Om kort te gaan : neen, agenda is niet verder specifiek te tweaken. Die geeft afhankelijk van het moment (lees hoeveel dagen te gaan voor de 1e afspraak) 1 en soms een aantal afspraken weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:08

GurbY{nl}

GurbY{nl}

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:20:
[...]

Voor de geluidskwaliteit is een headset aan te bevelen, ik kan me niet voorstellen dat je MP3's wilt afspelen over de ingebouwde speaker. Ik zie het probleem dan ook niet helemaal eigenlijk.
Precies; dat was ook mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
dafmay schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:00:
[...]
Misschien moet jij eerst even dit en het vorige topic doorlezen/zoeken...het antwoord is al vaker gegeven.
Het leven is te kort om altijd weer met deze norse reactie te reageren. Om toch weer iets toe te voegen aan de discussie: Verwijderd in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)" heeft een slimme oplossing voor een tweede today scherm.

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warrie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:33:
[...]
Het leven is te kort om altijd weer met deze norse reactie te reageren. Om toch weer iets toe te voegen aan de discussie: Verwijderd in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)" heeft een slimme oplossing voor een tweede today scherm.
Ja met een externe app is natuurlijk zo'n beetje alles wel mogelijk...dat is ook zo mooi aan WinMo.

Overigens niet zo aardig dat je het 2e gedeelte van mijn reactie, met daarin informatie en antwoord op originele vraag, wegknipt. Ik had er overigens in 1e instantie bijgezet dat met een externe app het wel mogelijk is, maar vond dat een beetje een open deur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:21
FRD schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:39:
[...]

ik begreep eerst ook nooit waar iedereen het over had dat de muziek stopte als je het scherm uit deed want bij mij werkte dat wel altijd goed, de muziek speelde dus wel door, maar ik werk dus al altijd met een (bleutooth) headset
Of even psshutXP erop zetten. Daarmee kun je ook t schermpie allen uitzetten en speelt alles door.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik had best wel veel moeite om een goude autohouder te vinden (die brodit dingen waren overal uitverkocht of nog niet op voorraad, en eigenlijk best duur)

Ik heb via ebay een engelse winkel gevonden die een heel betaalbare noname houder verkopen. De telefoon past er beter in dan ik had verwacht, en hij paste ook op de al gemonteerde arm waar mijn vorige telefoon in zat. Ik was van plan het handsfree gedeelte van het apparaat door te knippen. Dat is een rotklus, want je moet dus een aantal aders van dat mini usbkabeltje doorknippen. Zo had ik het voor elkaar gekregen dat ik met mijn vorige telefoon (htc p3300) gewoon een bluetooth headset kon gebruiken terwijl hij toch in de lader zat. (dat was een vergelijkbaar ding lader/handsfree kit)

Toch maar even geprobeerd hoe de kwaliteit was, en besloten de handsfree mode van de houder te gebruiken. Scheelt weer een losslingerende headset, en het is ouderwets plug en play.

Ik weet niet of een link naar ebay hier op prijs gesteld wordt, als ik op ebay(.nl) zoek op "holder diamond 2" is het de eerste hit, +/- €22 (GBP18,99).

Pakketje is compleet inclusief lader en zuignap-beverstiging.

Ik dacht ik post het hier maar even, omdat ik het zelf zo moeilijk vond een goede te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
dafmay schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:38:
[...]
Overigens niet zo aardig dat je het 2e gedeelte van mijn reactie, met daarin informatie en antwoord op originele vraag, wegknipt.
Daar heb je een punt. Iig dank voor die toevoeging aan je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warrie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:50:
[...]

Daar heb je een punt. Iig dank voor die toevoeging aan je reactie.
No problem. Jouw "vondst" was ook zeker informatief...ook voor mij :) Misschien Second Today eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Het is niet een heel specifieke TD2 vraag, maar ik zou niet weten waar ik hem anders moet stellen, dus here goes:

De batterij van de TD2 gaat uit zichzelf al redelijk snel leeg, dus je moet spaarzaam omgaan met dat beetje energie dat je hebt en daardoor sta ik voor het volgende dilemma:

Ik wil dat, wanneer ik mijn telefoon in mijn autohouder/lader stop, mijn telefoon automatisch verbinding maakt met mijn bluetooth carkit. Daar moet bluetooth dus voor aanstaan. Nu zie ik 3 oplossingen, waarbij ik twijfel tussen oplossing 2 en 3:

1) Elke keer handmatig bluetooth aanzetten als ik de auto in stap en weer uitzetten als ik er uit stap. Geen effect op de batterij, wel veel handelingen (die ik natuurlijk ga vergeten)

2) Bluetooth gewoon continu aanzetten.

3) Via G-Profile automatisch bluetooth aanzetten zodra de telefoon in de houder / aan het stroom zit en weer uitzetten wanneer ik hem er uit haal.

Wat zou de batterij sneller leegmaken: continu bluetooth aan of G-Profile dat op de achtergrond continu aan het pollen is? Of misschien zijn er nog wel oplossingen waar ik niet over heb nagedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
VanRoyal schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:36:
Wat zou de batterij sneller leegmaken: continu bluetooth aan of G-Profile dat op de achtergrond continu aan het pollen is? Of misschien zijn er nog wel oplossingen waar ik niet over heb nagedacht?
G-Profile is de beste keuze lijkt mij. Ik betwijfel of dat programmatje elke seconde zit te loeren of de telefoon is aangesloten aan externe power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:46
Ik heb (weer) een vraagje. Ik heb sinds kort een pouch, maar nu druk ik, wanneer ik gebeld word en de telefoon met alle geweld uit mijn broekzak/pouch probeer te trekken, vaak de oproep weg. Ik wil dus eigenlijk alleen opnemen met fysieke knoppen onderin (wat ik overigens altijd doe).

Kan dit?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb een probleem met me d2 en igo, als ik igo draai met externe power gaat me scherm steeds uit.
Nu zag ik wel bij de windows instellingen dat je daar wat aan kon passen. Maar het moet eigenlijk alleen als ik igo draai..
Heb in igo ook al dingen geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matis schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:22:
Ik heb (weer) een vraagje. Ik heb sinds kort een pouch, maar nu druk ik, wanneer ik gebeld word en de telefoon met alle geweld uit mijn broekzak/pouch probeer te trekken, vaak de oproep weg. Ik wil dus eigenlijk alleen opnemen met fysieke knoppen onderin (wat ik overigens altijd doe).

Kan dit?
Hmm vreemd. Dat zou niet moeten mogen, omdat je moet sliden om een oproep aan te nemen of te weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
dafmay schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:36:
[...]

Hmm vreemd. Dat zou niet moeten mogen, omdat je moet sliden om een oproep aan te nemen of te weigeren.
Ja ik weet ook niet precies hoe dat het kan, maar ik druk altijd de oproep weg, ik neem hem nooit op. Ik dacht die slider ervoor zorgde dat het niet zomaar kon opnemen/weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat mijn ETEN X500 plots de geest gegeven heeft heb ik sinds gisteren ook de TD2 in bezit, iemand een idee hoe ik de keyboard layout in AZERTY zet, heb de landinstellingen al op Belgisch (punt) gezet maar toetsenbord blijft in QWERTY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 14:12
Ik heb ook sinds een week deze mooie telefoon, voorheen had ik de Diamond1.
Iemand een idee hoe ik MSN aan het werk krijg? Wat ik ook probeer hij zegt dat er problemen met de verbinding zijn, of ik nou via GPRS, HDSPA (T-mobile) of WLAN verbonden ben.

Heb proberen te zoeken met de zoekfunctie maar kan niet echt een oplossing vinden.

Heb gechecked bij de buurvrouw die heeft dezelfde telefoon met Vodafone, het lukt haar ook met geen mogelijkheid.

Iemand een idee?

Verder werkt de telefoon prima, soms nog wat trager dan de Diamond1 en ik vind het lastig dat bij sommige tekstinvoerveldjes je de optie T9 niet meer kunt aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Matis schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:47:
[...]

Ja ik weet ook niet precies hoe dat het kan, maar ik druk altijd de oproep weg, ik neem hem nooit op. Ik dacht die slider ervoor zorgde dat het niet zomaar kon opnemen/weigeren.
Je hoeft niet persee te sliden, je kan ook een gesprek aannemen via de knopjes onderin. Of bedoel je dat niet?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ KVDC: Staat er standaard niet op dus je moet 'n third party AZERTY toetsenbordje installeren.
Spiritflyer schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:58:
Iemand een idee hoe ik MSN aan het werk krijg? Wat ik ook probeer hij zegt dat er problemen met de verbinding zijn, of ik nou via GPRS, HDSPA (T-mobile) of WLAN verbonden ben.
Enige wat je niet zegt is wat betreffende de proxy en of die aan of uit staat...
Bij T-mobile weet ik niet of dat kan, bij je buurvrouw staat dat denk nog aan.

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 11-06-2009 10:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
GGS_206 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:05:
[...]

Je hoeft niet persee te sliden, je kan ook een gesprek aannemen via de knopjes onderin. Of bedoel je dat niet?
Dat wil ik juist. Ik wil NIET sliden, alleen met de knoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GGS_206 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:05:
[...]

Begrijp ik het goed...je moet sliden of je kunt ook de groene/rode toets gebruiken om gesprek aan te nemen of te weigeren? Maw je kunt dus per ongeluk op de groene of rode toets drukken in je broekzak en daardoor een verkeerde keuze maken...niet erg handig. Zelf nog even testen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 11:06
dafmay schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:01:
[...]

Begrijp ik het goed...je moet sliden of je kunt ook de groene/rode toets gebruiken om gesprek aan te nemen of te weigeren? Maw je kunt dus per ongeluk op de groene of rode toets drukken in je broekzak en daardoor een verkeerde keuze maken...niet erg handig. Zelf nog even testen uiteraard.
Precies, dit overkomt mij maar al te vaak. Opnemen met groene knop is mogelijk, waardoor ik regelmatig ook per ongeluk ophang in de broekzak. Ook het toestel eerst locken helpt niet, de hardwareknoppen blijven actief. Wel jammer inderdaad.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Crusader schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:31:
[...]

Precies, dit overkomt mij maar al te vaak. Opnemen met groene knop is mogelijk, waardoor ik regelmatig ook per ongeluk ophang in de broekzak. Ook het toestel eerst locken helpt niet, de hardwareknoppen blijven actief. Wel jammer inderdaad.
Er is zeker nog geen app die tijdens het gebeld worden, dus alleen wanneer de telefoon overgaat, de hardware knoppen uitzet. Dan kun je hem namelijk nooit per ongeluk wegdrukken waar ik af en toe ook wel eens last van heb. Misschien heeft iemand zin om dit te maken O+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Tito129 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:32:
Ik heb een probleem met me d2 en igo, als ik igo draai met externe power gaat me scherm steeds uit.
Nu zag ik wel bij de windows instellingen dat je daar wat aan kon passen. Maar het moet eigenlijk alleen als ik igo draai..
Ik heb het nog niet getest omdat ik (nog) geen gps software geinstalleerd heb op mijn TD2, maar met G-Light kun je heel specifieke exceptions per programma voor de backlight maken (bvb op maximale backlight en niet laten uitvallen).

Een tweede voordeel (en ook het hoofddoel) van g-light is dat de backlight ook veel gevoeliger is en hem dus veel meer aanpast naargelang het omgevingslicht (door lichtsensor)

EDIT:

Bij het slide-voor-op-te-nemen probleem,
ik wist zelf ook niet dat je gewoon kan drukken op de groene en rode delen ipv echt te sliden, das wel stom :s
ik weet niets om het scherm volledig af te zetten bij het gebeld worden, maar heeft slide2unlock daar geen functie voor waarbij het dus ECHT nodig is te sliden?
het staat in de configuraties maar ik heb het nu af gezet omdat ik dacht dat de echte HTC slider beter was, ik zou het wel willen testen maar ik heb momenteel geen mogenlijkheid om mezelf te laten opbellen ;)
misschien dat iemand dit moet testen?

Afbeeldingslocatie: http://s2u2.eqvipage.dk/S2U2/s2u2-wip14.png

EDIT2 @ hier onder
ik was eerst :P *O*

[ Voor 29% gewijzigd door FRD op 11-06-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SlideR NL schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:38:
[...]

Er is zeker nog geen app die tijdens het gebeld worden, dus alleen wanneer de telefoon overgaat, de hardware knoppen uitzet. Dan kun je hem namelijk nooit per ongeluk wegdrukken waar ik af en toe ook wel eens last van heb. Misschien heeft iemand zin om dit te maken O+ O-)
Slide2Unlock, zie de excelsheet als je op "settings description" klikt :

S2A Answer Key Should S2U2 allow answer phone with button?
S2A End Key Should S2U2 allow reject call with button?

Edit @ hierboven... indeed :)

[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 11-06-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ja, dus een 3rd-party tool nodig, ok thnx iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
Enige wat je niet zegt is wat betreffende de proxy en of die aan of uit staat...
Bij T-mobile weet ik niet of dat kan, bij je buurvrouw staat dat denk nog aan.
proxy staat uit bij mij, bij de buurvrouw zal ik straks kijken.
Op de Diamond1 was het verder geen probleem om te msnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:53

13art

Moderator Mobile
Tito129 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:32:
Dat moet je in iGo zelf instellen....
Kies voor slim energie beheer en als het goed is gaat je scherm dan niet meer uit.

Op zich wel logisch toch dat als je met iGo problemen hebt dat je dan eerst in dat programma gaat kijken naar instellingen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Laatst online: 17-09 08:48
Inloggen bij MSN werkt bij mij ook niet.
Vanalles geprobeerd.
Op Diamond1 werkte het nog goed. Zelfde abo bij T-mobile, gewoon sim overgezet.
Nooit problemen mee gehad bij al mijn vorige WM-toestellen (HTC's)

Erg vreemd en vreemder is dat het bij sommige wel werkt.
Op XDA-devlop site nog geen oplossing gehoord.
Lastig is ook dat het in de ROM gebakken zit. Andere versie installeren is er ook niet bij.
Het is vervelend, gebruikte het vaker.
Het is altijd wel iets wat niet werkt van de ene device naar de andere.
MSN en ook tomtom met splaak-geblek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ KVDC: Staat er standaard niet op dus je moet 'n third party AZERTY toetsenbordje installeren.
Bedankt!
Dacht dat er evt. een reg. hack voor bestond zoals voor T9 zal mij dan moeten behelpen met fingerkeybord2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:41

luigi87

Domotica Fanaticus

[b][message=32046356,noline]CLB schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:23
Vodafone? Dan even zoeken op proxy en dergelijke :)
nope T-mobile en die proxy instellingen heb ik ook al bekeken daar zat het hem niet in.
denk dat ik moet wachten op een fix van htc of xda

nog even een vraagje msn heeft wel alle contacten personen in me telefoon gezet, deze wil ik er nu uit hebben. hoe doe ik dat want outlook heeft ze niet gesynchroniseerd.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Ik heb ook gewoon T-Mobile en kan wel inloggen via GPRS. Best raar? Maar ik heb ook Hotmail ingesteld, ik weet niet of dit iets uit maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
janegsm schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:05:
MSN en ook tomtom met splaak-geblek.
je wist wel dat er voor tomtom's splaak-geblek wel een fix is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spiritflyer schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:43:
[...]

Zie ook :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=513621

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
FRD schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:47:
[...]

Ik heb het nog niet getest omdat ik (nog) geen gps software geinstalleerd heb op mijn TD2, maar met G-Light kun je heel specifieke exceptions per programma voor de backlight maken (bvb op maximale backlight en niet laten uitvallen).

Een tweede voordeel (en ook het hoofddoel) van g-light is dat de backlight ook veel gevoeliger is en hem dus veel meer aanpast naargelang het omgevingslicht (door lichtsensor)

EDIT:

Bij het slide-voor-op-te-nemen probleem,
ik wist zelf ook niet dat je gewoon kan drukken op de groene en rode delen ipv echt te sliden, das wel stom :s
ik weet niets om het scherm volledig af te zetten bij het gebeld worden, maar heeft slide2unlock daar geen functie voor waarbij het dus ECHT nodig is te sliden?
het staat in de configuraties maar ik heb het nu af gezet omdat ik dacht dat de echte HTC slider beter was, ik zou het wel willen testen maar ik heb momenteel geen mogenlijkheid om mezelf te laten opbellen ;)
misschien dat iemand dit moet testen?

[afbeelding]

EDIT2 @ hier onder
ik was eerst :P *O*
dafmay schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:55:
[...]

Slide2Unlock, zie de excelsheet als je op "settings description" klikt :

S2A Answer Key Should S2U2 allow answer phone with button?
S2A End Key Should S2U2 allow reject call with button?

Edit @ hierboven... indeed :)
Allebei bedankt voor de reactie ik ga het nu gelijk uit proberen!

EDIT: Het werkt. Alleen is de iPhone style niet echt iets voor mij :P Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook van plan een DT2 aan te schaffen, heb nu nog de TD1. Dit vind ik toch een opmerkelijke uitspraak, gezien de specs van de twee telefoons:
(...)
Verder werkt de telefoon prima, soms nog wat trager dan de Diamond1 (...).
Hebben meer mensen het idee dat de DT2 af en toe trager is als de DT1? Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:59:
Ben ook van plan een DT2 aan te schaffen, heb nu nog de TD1. Dit vind ik toch een opmerkelijke uitspraak, gezien de specs van de twee telefoons:

[...]

Hebben meer mensen het idee dat de DT2 af en toe trager is als de DT1? Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb geen TD1 gehad, maar de snelheid van TF3D op de TD2 is fantastisch...geen enkele lag oid.

Edit : ik zou zeggen zoek eens wat filmpjes op...dan zie je het met eigen ogen!

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 11-06-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ

[...]

Ik heb géén Touch Diamond 1 gehad maar er wel vaak mee gespeeld bij de Media Markt, in mijn ogen is deze sneller. Ook ik was verbaasd toen ik het las... De specificaties zijn hetzelfde (ongeveer) dus het zou er niet achteruit op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
luigi87 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:21:
[...]

nog even een vraagje msn heeft wel alle contacten personen in me telefoon gezet, deze wil ik er nu uit hebben. hoe doe ik dat want outlook heeft ze niet gesynchroniseerd.
Aanmelden op MSN op je telefoon -> Menu -> Windows Live -> Menu -> Accountinstellingen -> 1 Wachtwoord wissen -> 2 Andere Windows Live ID.

Je krijgt nu 2 schermen met aanvinkmogelijkheden In het 2e scherm staat een stuk tekst van 3 regels "Contacten opslaan in lijst contactpersonen o.i.d." Die moet je uitvinken. De rest naar eigen inzicht aan of uitzetten. En klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

[...]

Net zoals al deze reacties hierboven was ik ook verbaast toen ik de reactie van Spiritflyer las,
ik heb eveneens geen TD1 gehad maar ik heb op denk ik alle reviews gelezen dat dit juist omgekeerd was, dat de TD2 dus juist veel sneller is/lijkt dan de TD1
zoals ik al zei kan ik zelf niet vergelijken, maar uit eigen ervaring is de TouchFLO van de TD2 dus zeer vlot, amper tot geen haperingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Ik heb het al proberen te zoeken, maarrrr de volgende vragen:

-Hoe kan je zien welke van je berichten precies ongelezen is in TouchFlo? Ik zie wel dát ik ongelezen berichten, maar niet welke.
*knip* Nee, een link mag niet. ROM's kun je vinden op de officiële website van HTC, en anderen mogen niet naar gelinkt worden.

[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 11-06-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 11:06

[...]

Totaaaaal niet. TD2 is altijd veel sneller geweest bij mij. Nooit lag.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht al, dit moet niet kunnen, ligt natuurlijk ook aan hoe je het toestel zelf verder tweakt en er allemaal op zet.
dafmay schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:04:
[...]
Edit : ik zou zeggen zoek eens wat filmpjes op...dan zie je het met eigen ogen!
Tuurlijk heb ik allang de fillempjes gezien, ik was alleen benieuwd naar persoonlijke ervaringen. Daar is een forum toch voor bedoeld? Iig bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-07 16:17

Heb proberen te zoeken met de zoekfunctie maar kan niet echt een oplossing vinden.

Heb gechecked bij de buurvrouw die heeft dezelfde telefoon met Vodafone, het lukt haar ook met geen mogelijkheid.

Iemand een idee?

Verder werkt de telefoon prima, soms nog wat trager dan de Diamond1 en ik vind het lastig dat bij sommige tekstinvoerveldjes je de optie T9 niet meer kunt aanzetten.
Hey Spiritflyer :w ,

Kom ik je hier ook al tegen?!?! Enuh, hoor je niet om 09.58u aan 't werk te zijn??? _O-
Op mijn TD2 met T-Mobile abbo werkt MSN goed.
Maandag in A'dam? Kijken we toch ff of we 't aan de praat krijgen :Y

[ Voor 4% gewijzigd door mayen op 11-06-2009 20:30 ]

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Laatst online: 17-09 08:48
Spiritflyer schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:43:
[...]

Jep, had ik reeds draaien en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
warrie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:02:
Ik heb het al proberen te zoeken, maarrrr de volgende vragen:

-Hoe kan je zien welke van je berichten precies ongelezen is in TouchFlo? Ik zie wel dát ik ongelezen berichten, maar niet welke.
Iemand?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van accessoires mag hier
Het bespreken van abonnementen en levertijden mag hier