HTC Touch Diamond2 [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.713 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:30
NLCJ schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 07:58:
[...]

Je moet de .cab niet openen met WinRAR. Gewoon dicht laten zitten, op de telefoon zetten en daar aanklikken.
Hallo NLCJ,

Ik heb van Microsoft een spel gedownload die ik moet installeren als .cab bestand.
De download was een .rar bestand. Deze heb ik uitgepakt en toen kwamen de bestandjes zoals op de screenshot te zien is tevoorschijn.
Met de .cab doe ik zelf niets. Rechtermuisknop op dat bestand en dan CABviaActiveSync geeft de foutmelding die op de screenshot staat.

Moet ik heel het .rar bestand op de TD2 zetten en dan erop tikken zodat de TD2 hetzelf regelt?

Alvast bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Roodey schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:46:
[...]
Moet ik heel het .rar bestand op de TD2 zetten en dan erop tikken zodat de TD2 hetzelf regelt?
Dat is ook een oplossing.
Maar in principe kopieer je een cab naar je Diamond, en op je Diamond dubbelklik je die in bv explorer.

[ Voor 11% gewijzigd door ronh op 28-05-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
ronh schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:06:
[...]

Dat is ook een oplossing.
Maar in principe kopieer je een cab naar je Diamond, en op je Diamond dubbelklik je die in bv explorer.
Dan krijg ik de melding dat er geen programma is dat het bestandformaat kan openen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
P.E.No.1 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:09:
Ik gebruik Mobile Shell 3.0 en nu wil ik mn achtergrond wijzigen. Dus ik ga naar instellingen>persoonlijk>vandaag>wijzig achtergrond maar er gebeurt niets :? De achtergrond die ik eerder ingesteld had ( en ik weet niet meer hoe ik dat deed) blijft gewoon staan. Doe ik iets verkeerd?
Niemand? Wat er gebeurt als ik achtergrond wijzig doe, dan verandert niet de achtergrond van Mobile Shell (van WM zelf alleen). Maar ik wil de achtergrond van Mobile Shell zelf wijzigen. Hoe moet dat ook weer? :?

[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 28-05-2009 15:12 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodey schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:08:
Dan krijg ik de melding dat er geen programma is dat het bestandformaat kan openen :(
Dan heb je waarschijnlijk een corrupt .cab-bestandje ofzo, andere oplossingen weet ik ook niet...
Download is een ander klein iets in een .cab-bestand en probeer dat eens op je Touch Diamond2!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:19
Roodey schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:46:
[...]

Je hebt een .rar bestand gedownload dat de inhoud heeft van een .cab bestand. Oftewel, volgens mij moet je gewoon het .rar bestand hernoemen naar een .cab bestand, dat vervolgens op je TD2 zetten en dan erop tikken om het te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Ik heb recentelijk een D2 aangeschaft, en het is mijn eerste windows mobile device, maar ik heb problemen met voorkomen dat dataconnecties worden opgebouwd.

Ik heb nodata.cab geinstalleert, en alle 3 de verbindingen zijn "disabled".
Maar zodra mijn wifi weg is, krijg ik een "G" icoontje in de taakbalk en ik kan op internet, dus dan moet er wel een dataconnectie zijn...

Heeft iemand een alternatief voor nodata dat wel werkt op D2?

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

MLM schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:41:
Ik heb recentelijk een D2 aangeschaft, en het is mijn eerste windows mobile device, maar ik heb problemen met voorkomen dat dataconnecties worden opgebouwd.

Maar zodra mijn wifi weg is, krijg ik een "G" icoontje in de taakbalk en ik kan op internet, dus dan moet er wel een dataconnectie zijn...

Probeer DiamondTweak anders :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

heb in settings/connection alle verbindingen gedelete. dat werkt in elk geval wel :)

maar toch vreemd dat die nodata tool dus gewoon mijn browser laat connecten :(

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Mottebelke schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:28:
[...]

Je hebt een .rar bestand gedownload dat de inhoud heeft van een .cab bestand. Oftewel, volgens mij moet je gewoon het .rar bestand hernoemen naar een .cab bestand, dat vervolgens op je TD2 zetten en dan erop tikken om het te installeren.
Mottebelke, ook jij bedankt voor je reactie.
Ook het hernoemen helpt niet :(

edit:
waarschijnlijk heb ik verkeerde .cab gehad ofzo.
nou komt er beweging in via CABviaActiveSync.
zal vanavond even testen na trainen.

[ Voor 14% gewijzigd door Roodey op 28-05-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Ik had gisteren en vandaag vreemde problemen met de Diamond 2. Nadat ik een backup programma erop had gezet en het programma een backup had gemaakt, ging de telefoon automatisch resetten. Op zich niets vreemd aan.. intussen was ik ook bezig met run gps (mooi programma om te gebruiken voor hardlopen, fietsen, hiken e.d. een aanrader!). Maar ik kon binnen dit programma met geen mogelijkheid een gps fix krijgen, wat ik ook probeerde.
Dus tomtom gestart en daar eens gekeken hoe het met de gps was en ook daar geen enkele fix, beter gezegd er kon geen gps signaal gevonden worden :X terwijl ik 's middags nog met het toestel had genavigeerd.
Vanaf toen was het googlen geblazen, op verschillende forums gezeten met problemen met gps in combinatie met htc diamond toestellen. Van alles geprobeerd en daar ook gpstest voor gebruikt (op zich ook een mooi programma om even snel te testen of alles wel goed gaat). Maar helaas pindakaas niets hielp *slik*.
Vandaag maar eens een harde reset uitgevoerd (nadeel dus dat alles kwijt was maar gelukkig "ik had de backup nog"). Wat bleek het werkte weer..... niet :X
Vanaf dat moment had ik zoiets misschien ligt het aan de backup programma maar hoe dat weet ik niet precies. Dus stap voor stap de mobiel weer 'opbouwen' en opnieuw een backup laten uitvoeren (spb backup) en ja hoor dag dag gps, grrrrrrr.
Goed weer opnieuw van voren af beginnen.. ondertussen een boze moeder de vrouw die vroeg of ik niets beters te doen had dan te spelen met de telefoon, ik heb er maar niet op gereageerd O-)

Effin weer van voren af dus, maar nu maar eens een andere backup-programma uitgeprobeerd (Sprite backup). Ook dit programma moest een reset uitvoeren en je raadt het nooit weer geen gps een 'niet al te vriendelijk woordje verliet toen wel even mijn mond'
In eerste instantie wou ik weer van voren af beginnen maar ben toch zelf aan het rommelen gegaan met de instellingen van de externe gps, eerst het vinkje weggehaald van automatisch door windows laten beheren, reset en.. niets. Daarna andere com poort 1 ingesteld en gereset en... niets, daarna op com poort 7 gezet, gpstest gestart, laten zoeken naar de gps...niets. Daarna handmatig in dit programma op com poort 7 laten zoeken en zie daar, er zit leven in de gps :9
Daarna google maps gestart en gps instellingen op com poort 7 gezet en... niets euh?!?!
Reset, gps instellingen op automatisch gezet, google maps gestart en ineens weer allemaal goed, heel logisch toch?
Ik denk uiteindelijk dat in de reset die gedaan is door het backup programma, alle verbindingen zijn 'uitgezet' alvorens de backup kon beginnen (op zich wel logisch) maar dat na die tijd de telefoon niet in staat was de gps weer op te starten. Via genoemd geklungel is het gelukkig toch weer gelukt maar pffff frusterend is het wel.

Kortom enorm zitten rommelen vandaag met de telefoon en misschien dat iemand anders hier ook binnenkort mee te maken gaat krijgen (hoop dit uiteraard niet voor iemand anders).
Mocht iemand een ander idee hebben waardoor het kwam en/of hoe je het sneller, beter kunt oplossen dan verneem ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
MLM schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:41:

Hoe zit het dan als je geen wifi hebt, je nodata start en dan probeert op het internet te komen, lukt het dan wel. Bij mij lukte dat niet. Ik heb het nog niet geprobeerd door eerst vanuit een werkende wifi verbinding, deze te stoppen en dat te kijken of alsnog de verbinding wordt geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
P.E.No.1 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:23:
[...]

Niemand? Wat er gebeurt als ik achtergrond wijzig doe, dan verandert niet de achtergrond van Mobile Shell (van WM zelf alleen). Maar ik wil de achtergrond van Mobile Shell zelf wijzigen. Hoe moet dat ook weer? :?
In de lifestyle thuisscherm kun je rechtsonderaan klikken en dan de achtergrond wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-07 21:15
JarlSX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:34:
zou ik zo niet weten, kwam wel Spb Wireless Monitor tegen, die kan alle traffic van alle soorten connecties monitoren
Ah, thanks for the tip. Progje gevonden, trial geprobeerd. Ziet er leuk uit, houdt alles per verbinding bij, per dag, week of maand, in Bytes of euros.
Geeft je ook een idee hoeveel er nu over de lijn gaat als je bijv het weer update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
Wat is jullie ervanring met het touch flo? Ik bedoel niet de interface zelf, dat vind ik best goed in elkaar zitten maar de gevoeligheid en het swipen. Ik merk dat ik er zelf nogal eens naast zit, dat ik iets open ipv door'swipen' en dan vervolgens dit item weer moet sluiten. Ik heb geprobeerd om het de tweak util iets te spelen met de gevoeligheid van het display maar merk hier eigenlijk niks van, ik merk geen verschil met de verschillende selecties. Wat is jullie ervaring met het swipen? wordt het beter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:27
Damn... nooit had ik last van de sms-notificatie die je pas hoort als je het toestel uit standby haalt, totdat ik gisteren de nieuwe ROM er op heb gezet. Met die nieuwe ROM heb ik dat probleem dus ook.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 09:37
Retir schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:44:
[...]
Hoe zit het dan als je geen wifi hebt, je nodata start en dan probeert op het internet te komen, lukt het dan wel. Bij mij lukte dat niet. Ik heb het nog niet geprobeerd door eerst vanuit een werkende wifi verbinding, deze te stoppen en dat te kijken of alsnog de verbinding wordt geopend.
Ik heb NoData geactiveerd voor alle data verbindingen. Ik kan gewoon internetten (en ook Weer- en aandelengegevens, en email ophalen) wanneer wifi al aanstaat. Maar wanneer wifi uit staat, dan kom ik internet niet op. NoData werkt op mijn TD2 dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 23:02:
Damn... nooit had ik last van de sms-notificatie die je pas hoort als je het toestel uit standby haalt, totdat ik gisteren de nieuwe ROM er op heb gezet. Met die nieuwe ROM heb ik dat probleem dus ook.
Zijn je instellingen dan niet gewoon gereset ? Als je via instellingen naar geluid gaat, dan naar geavanceerd, en dan tabblad meldingen en vervolgens bij gebeurt. de optie berichten kiest, staan daar alle opties wel aangevinkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:39:
[...]

Zijn je instellingen dan niet gewoon gereset ? Als je via instellingen naar geluid gaat, dan naar geavanceerd, en dan tabblad meldingen en vervolgens bij gebeurt. de optie berichten kiest, staan daar alle opties wel aangevinkt ?
Ik heb in het verleden in de vorige ROM die instellingen niet veranderd. Heb ze nu allemaal aangevinkt, hoop dat het nu goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:36
Als ik op me SD kaartje een map Music maak, zal TF3D dan alle muziek daaruit ook laten in die ingebouwde muziek speler? Of moet ik deze eerst nog ergens toevoegen ofzo?

nvm, gevonden :P (Als je een map Music op je SD kaartje maakt zal hij dit idd vanzelf toevoegen!)

[ Voor 24% gewijzigd door sn0x0r op 29-05-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik probeer net te MMSen, maar op de één of andere manier wil dat niet. De berichten blijven steeds maar in Postvak UIT staan, maar gebeurt verder niks mee als ik ze verstuur. Ook geen melding of dergelijke.

Heb de instellingen van de HI site overgenomen, en lijken me allemaal goed te staan. Een collega van mij heeft de TD1, en de automatische instellingen van HI overgenomen, maar ook bij hem is dit een probleem dat die ze niet wil versturen.

Iemand bekend met dit probleem en hoe heb je het opgelost?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dat niet hier mee te maken :

KPN kampt sinds donderdagmiddag met een landelijke internetstoring op het mobiele netwerk. De problemen met het mobiele dataverkeer volgen een dag nadat het vaste internetnetwerk getroffen werd door een landelijke storing.

Volgens woordvoerder Steve Hufton betreft de storing het mobiele internet en is deze omstreeks vier uur begonnen. De oorzaak voor de problemen is nog niet bekend. "KPN is druk bezig met het verhelpen van het probleem, maar we kunnen nu nog niet inschatten wanneer de storing is opgelost", aldus Hufton. Ook is niet bekend hoeveel klanten getroffen zijn door de storing.

Een dag eerder viel het vaste internetverkeer van KPN en zijn dochters uit door een storing. Alleen het mobiele netwerk bleef toen buiten schot. Door de storing was ook voip-verkeer niet mogelijk en werden tevens iptv-klanten van het telecombedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Denk het niet, want ik had er al langer last van. Misschien ook wel hoor, maar dan is het nog ff afwachten. Kon zijn dat er meerdere mensen met Hi icm de TD2 problemen hadden.

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een nieuwe email kreeg, ging mijn TD2 niet uit standby. Ik heb het volgende in het register aangepast en dit lijkt te helpen:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Contro l\Power\Timeouts]
"BattResumingSuspendTimeout"=15
"ACResumingSuspendTimeout"=15

Het scherm gaat niet aan, maar ik krijg wel een melding ( trillen+geluid+led).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 20:30

BoGu5

hmmmz

Volgens mij is tomtom 7 gewoon los te koop \o/

http://www.tomtom.com/pro...p?ID=898&Category=2&Lid=5

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Heb recentgelijk een MS Myphone acount aangemaakt. Op zich leuk, maar ik kan hiermee geen backup maken van de SIM contacten. UIteraard is hier PIM backup voor maar zou het toch handig vinden ook de SIM contacten via Myphone online te krijgen.

Is dit by design of is het wel mogelijk om ook de SIM contacten te laten backuppen via Myphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Krijg nou iets....... 8)7

Is dat pas veranderd of ben ik de laatste dagen zo van de wereld |:(

En ik heb pas Tomtom gemailt :?

Op 25/5 stuurde ik volgende vraag naar Tomtom;
Wanneer is Tomtom 7 te koop voor mijn HTC Diamond2 ?

Antwoord;
Op dit moment is TomTom NAVIGATOR 7 alleen beschikbaar op de speciaal geselecteerde apparaten waarbij de software wordt meegeleverd. Er is nog niet bekend op welke apparaten de software nog meer zal worden meegeleverd. Via de onderstaande link komt u op onze website, waar wij de apparaten welke compatibel zijn met NAVIGATOR 7 weergeven.
Acteraf had ik beter gevraagt "Wanneer is Tomtom 7 los te koop?"

GROTE EDIT:
Oefffff, ligt niet aan mij, pas vanaf vandaag.
http://www.tomtom.com/new...ry.php?ID=4&NID=784&Lid=5

[ Voor 8% gewijzigd door abusimbal op 29-05-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:52
Ok heb een probleem.

Heb me Diamond 2 binnen vandaag, lukt mij niet op msn te komen, hij blijft laden, hoe kan ik dit verhelpen.
Ook zijn al mijn msn contact personen bij personen van mijn mobiel, en dat wil ik weg, kan ik dat via een programma doen, en hoe?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat voor een grafische kaart er in de TD2 zit of is deze kaart toevallig gelijk aan de TD1?

PS aan CLB: In mijn apparaat info staat dat de CPU een MSM7200A is ipv MSM7200.

Weet niet waar die A voor staat maar ik meld het maar voor de volledigheid van je beginpost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

het is inderdaad sinds vandaag (zie ook pocketnow.com)
dat is wel super nieuws :) nu zal de ondersteuning en dus bijgevolg ook de bugfixes (voor bvb de TD2 bug met de afgekapte zinnen) er ook snel aan komen :)
Danku tomtom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
Ik heb pas geleden het proggie "ChangeScreen" geinstalleerd.
Nu ben ik daar niet zo tevreden over, en heb het proggie er dus afgegooid.
Nu krijg ik elke keer als ik mijn foon opstart een foutmelding "Change_screen_conf" kan niet worden geopend.
Maar nu moet ik ook "gegevensverbindingen" met de hand opstarten.

Iemand enig idee hoe ik deze foutmelding eruit krijg, zonder een harde reset te geven.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCount
  • Laatst online: 03-09-2017
Heeft iemand een suggestie of/hoe een ''profiel'' te krijgen bijv. "Handsfree" waar bij het aannemen van een gesprek automatisch de speaker aangaat?

Bedankt,
Rob

p.s. de D2 zit bij mij in een cradel in de auto... een gesprek is best te doen via de speaker/microfoon alleen het is zo onhandig/gevaarlijk dat je pas tijdens het gesprek handmatig kan kiezen voor ''speaker aan''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:09
Caneezy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:37:
Ok heb een probleem.

Heb me Diamond 2 binnen vandaag, lukt mij niet op msn te komen, hij blijft laden, hoe kan ik dit verhelpen.
Ook zijn al mijn msn contact personen bij personen van mijn mobiel, en dat wil ik weg, kan ik dat via een programma doen, en hoe?

Mvg
Een tip: Doe ze niet handmatig verwijderen! Dat heb ik dus gedaan en ben gelijk alle 400 contacten op MSN kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16
Ik ben nog steeds zeer tevreden over de TD2, maar ik loop toch tegen 1 (klein) probleem aan te weten:

Wanneer ik muziek afspeel middels de TF3D interface speelt hij alle nummers op volgorde van titel af. Ik heb de muziek in \Opslagkaart\MUSIC staan.

Het zijn 3 albums (1 lange remix) en ik wil ze gewoon achter elkaar horen. De bestandsnaam is als volgt:

1xx - Artiest - Titel voor het eerste album 2xx - .. - .. voor het tweede en 3xx - ... - ... voor het derde.

Zoals ik al vermelde zijn alle id3tags verwijderd en toch blijft hij ze op titel afspelen. Dus bijvoorbeeld eerst 112 dan 206 en vervolgens 103 om verder te gaan met 303. Nee shuffle staat niet aan, maar ik kan ook nergens wijzigen hoe hij ze af moet spelen.

Kennelijk parst WiMo de titel zelf uit de bestandsnaam.

Ik had het kunnen weten, een reboot verhielp het. Nu lopen ze allemaal keurig van 101 tot 320.

Windows ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 30-05-2009 14:01 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ik heb nu sinds een halve week ook de TD2, mooi toestel, en ook heerlijk fijn om die hoge resolutie op zo'n klein scherm te hebben! Mooi scherp beeld :)

Nu ben ik vandaag wat aan het klooien gegaan aan de hand van dit topic, en fixt mijn gps al een stuk sneller (icm Sygic 7.71) en kan ik het weer voor mijn woonplaats krijgen.

Alleen zat ik even met het WiFi gebeuren... Hij blijft in het menu aangeven; verbinding maken met WiFi, alleen het lijkt net alsof ie daar "vastloop" ofiets... Uitschakelen van WiFi is ook niet meer mogelijk? Toestel al meerdere keren opnieuw opgestart, maar niets schijnt te helpen?

En bovenin het scherm staat naast het antennetekentje (waar dus normaal het 3G tekentje staat) 2 pijlen boven elkaar die naar links en rechts wijzen. Die duiden volgens mij op een actieve dataverbinding. Maar die staat dus al aan op het moment dat de telefoonopgestart is. Nu vraag ik me dan wel af waarom ik een actieve dataverbinding heb terwijl er niets aanstaat. Ook heb ik met diamondtweak de foon zo ingesteld dat ie na 30 sec de dataverbinding automatisch moet verbreken als ie niet gebruitk wordt. Wat zie ik over het hoofd? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 23:01
Even een vraagje,

ik wil de Philips Tapster headset bestellen. HELEMAAL draadloos en dus ook BT.
Nu is mijn vraag:
ondersteunt de diamond2: AVRCP EN A2DP??

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
tzeunis schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:41:
Even een vraagje,

ik wil de Philips Tapster headset bestellen. HELEMAAL draadloos en dus ook BT.
Nu is mijn vraag:
ondersteunt de diamond2: AVRCP EN A2DP??
Dit kun je gemakkelijk even zelf in de specificaties opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
RoD schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:49:
[...]

Dit kun je gemakkelijk even zelf in de specificaties opzoeken.
Ok, de A2DP heb ik gevonden, maar de AVRCP niet..

[ Voor 15% gewijzigd door tzeunis op 30-05-2009 18:59 ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zal die 't wel niet hebben ;) In de handleiding staat er namelijk ook niks over.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, als ie het heeft, staat het er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Dat profiel is om nummer vooruit/play pauze/ etc op de headset te kunnen gebruiken. Zijn er mensen die miss een BT headset hebben met een afstandsbediening erin verwerkt?? En zo ja, werkt die dan?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

tzeunis schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 19:27:
Dat profiel is om nummer vooruit/play pauze/ etc op de headset te kunnen gebruiken. Zijn er mensen die miss een BT headset hebben met een afstandsbediening erin verwerkt?? En zo ja, werkt die dan?
Ik heb dit en dit werkt perfect (met een kleine vertraging)

maar alle ondersteunende profielen staan gewoon in het toestel zelf af te lezen hoor, gewoon naar de comm manager gaan, op bluetooth klikken, dan geavanceerd en dan de tab 'profielen'. Daar zie je al de profielen die ondersteund zijn (en A2DP en AVRCP zitten er tussen, en ik gebruik ze dus ook in mijn headset zonder problemen)

ter info, ik heb dus de Jabra BT620 :) leuk headsetje, werkt goed behalve dat er een licht gekraak is bij bepaalde tonen, maar dit is niet altijd aanwezig

[ Voor 15% gewijzigd door FRD op 30-05-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
AVRCP werkt inderdaad, heb de hbh-ds970 en daarmee kan ik ook de muziekspeler bedienen
kan helaas niet spoelen, wel volgende/vorig nummer, pauze/play

krijg het alleen niet voor elkaar om vanuit standby de telefoon aan het spelen te krijgen, bovendien start ie standaard media player. ben met een AVRCP agent aan het proberen geweest een andere speler te bedienen maar daar ben ik niet uitgekomen.

wel jammer want de TD2 klinkt prima via een stereo bluetooth headset

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Is er misschien ook een manier om te zorgen dat je ontvangst geluid van een Email 's nachts wordt gedempt?
telefoon 's nachts is belangrijk (meestal) maar mail wens ik niet te horen.

Ik wil ze wel ontvangen, dus een schedule liever niet, daar was ik al op gekomen natuurlijk ;)

[ Voor 21% gewijzigd door pt0x op 30-05-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Kun je dat irritante piep geluid uitzetten als je t volume aanpast in tf3d?
Hoe laat je in tf3d home meer appointments zien (dus die van meer dan 24h vooruit)?

Ik heb ook even spb mobile shell draaien, en ik vind die customizations van t home screen echt heel handig vind, maar vanwege de matige snelheid met wisselen van tabs ben ik nu toch weer bij tf3d, die redelijk snel is :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tk55 op 30-05-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-08 19:01
pt0x schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 21:12:
Is er misschien ook een manier om te zorgen dat je ontvangst geluid van een Email 's nachts wordt gedempt?
telefoon 's nachts is belangrijk (meestal) maar mail wens ik niet te horen.

Ik wil ze wel ontvangen, dus een schedule liever niet, daar was ik al op gekomen natuurlijk ;)
Waarom zet je de schedule dan niet op ophalen vlak voordat je wakker word? Dan haal je ze én binnen én je word niet wakker?

Kan je nu trouwens ook een schedule zetten op het ontvangen van gewone POP3 mail? Op ActiveSync heb ik het gevonden, maar mijn gmail instellingen kan ik niet dmv. een schedule werken zover ik weet.

[ Voor 16% gewijzigd door ChessSpider op 30-05-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ok, heb het op google gezocht, niks gevonden, vrienden gevraagt en ook maar niks.
MSN wilt niet werken op me HTC diamond 2, internet, weer etc werkt allemaal ,WIFI ook, krijg telkens de probleem bij msn inloggen; je kunt niet wporden aangemeld bij messenger, dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangts, via wifi of tmobile internet ( heb abbo + internet )

Iemand enig idee? wordt er gek van!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
Is het ook mogelijk om via WI-FI te synchroniseren met je outlook thuis??

Ik heb ook mijn MSN geinstalleerd, maar nu zie ik al de e-mailadressen tussen mijn contactpersonen staan, doe ik die verwijderen is mijn contact weg in MSN, en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
Kan ik die op een of andere manier niet zichtbaar maken tussen mijn contactpersonen?

[ Voor 66% gewijzigd door speedbeertje op 31-05-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
speedbeertje schreef op zondag 31 mei 2009 @ 07:17:
Is het ook mogelijk om via WI-FI te synchroniseren met je outlook thuis??

Ik heb ook mijn MSN geinstalleerd, maar nu zie ik al de e-mailadressen tussen mijn contactpersonen staan, doe ik die verwijderen is mijn contact weg in MSN, en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
Kan ik die op een of andere manier niet zichtbaar maken tussen mijn contactpersonen?
Synchroniseren kan alleen via USB-kabel en Bluetooth. Als het draadloos synchroniseren zo belangrijk voor je is dan adviseer ik je een (hosted) Exchange account te nemen, dat heeft nog veel meer voordelen uiteraard al gaat dat natuurlijk wel wat geld kosten (valt overigens ook wel mee als je ziet hoe handig het is).

Als ik jou was zou ik gewoon al je contacten die je hebt overzetten in je MSN (of beter Live Contacts) contactenlijst, dus ook de mensen die niet in je Messenger lijst staan. Je Live Contacts kan je namelijk heel mooi laten synchroniseren met je telefoon, op die manier heb je altijd een backup en kan je ze makkelijk beheren via het Windows Live Mail programma of via de Windows Live website. Via de Windows Live Outlook connector kan je het ook nog eens met Outlook laten synchroniseren.

[ Voor 4% gewijzigd door RoccoS op 31-05-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
*weg* Kicken binnen 24 uur is not done

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 31-05-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:36
Voor de ROM update had ik hier geen last van, maar nu erna heb ik dat wel. Namelijk het volgende.

In mijn contacten lijst staan telefoonnummers als volgt: +31 12345678, dus met zo'n spatie tussen +31 en de rest van het nummer. Dat is altijd al geweest. Voor de ROM update als mensen mij belden of sms'ten werd het nummer gewoon gekoppeld aan de naam van de persoon (mits het natuurlijk in me telefoonboek voorkwam natuurlijk ;) ) en zag ik dan de naam van de beller. Nu laat hij dus alleen het nummer zien en het nummer dat hij laat zien is dus zonder de spatie erin dus: +3112345678. Voor de ROM update was dit dus geen probleem, nu dus wel, best vervelend.

Iemand die dit ook heeft, wellicht iemand zelfs met een oplossing? (Ja een oplossing is +31 gewoon zelf in het telefoonnummer zetten en dus niet apart als landcode in het veld erboven. Ik beheer mijn contacten gewoon met MS Outlook.)

[edit]

Hmm, ik vul nu me nummers beter in en dan doet hij het wel goed....

Dus:

Land: Nederland
Netnummer: 06
Abboneenummer: 12345678

Ik had eerst:

Land: Nederland
Netnummer: leeg
Abboneenummer: 612345678

Dat laatste kwam door hoe de telefoon het zelf deed. Vaag hoor...

[ Voor 14% gewijzigd door sn0x0r op 31-05-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

sn0x0r schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:44:
Voor de ROM update had ik hier geen last van, maar nu erna heb ik dat wel. Namelijk het volgende.

In mijn contacten lijst staan telefoonnummers als volgt: +31 12345678, dus met zo'n spatie tussen +31 en de rest van het nummer. Dat is altijd al geweest. Voor de ROM update als mensen mij belden of sms'ten werd het nummer gewoon gekoppeld aan de naam van de persoon (mits het natuurlijk in me telefoonboek voorkwam natuurlijk ;) ) en zag ik dan de naam van de beller. Nu laat hij dus alleen het nummer zien en het nummer dat hij laat zien is dus zonder de spatie erin dus: +3112345678. Voor de ROM update was dit dus geen probleem, nu dus wel, best vervelend.
ik had dit dus vóór de ROM en na de ROM update was dit opgelost ;)
ik denk dat gewoon een hard reset de boel in orde brengt, geen idee waarom hij het dus soms doet en waarom na een hard reset niet.. (of in mijn geval een ROM update), want dit zou toch 2 keer hetzelfde moeten zijn (de situatie voor de hard reset is toch ook ooit begonnen met een hard reset ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
*weg* Kicken binnen 24 uur is not done

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 31-05-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy:

Het probleem met msn is eenvoudig op te lossen, je gaat naar windows live en je kiest ervoor om je onder een nieuwe account aan te melden. Dan moet je alle stappen doorlopen (hierin voer je gewoon de instellingen in die je nu ook gebruikt). Als één van de laatste stappen krijg je de vraag of je je contacten wil synchroniseren en je mail wil synchroniseren, zorg ervoor dat je het vinkje bij contacten synchroniseren uitschakelt en je probleem is opgelost.

Log je op msn in via het mobiele internet of via een Wifi verbinding? Log je in via mobiel internet dan probeer het eens via een Wifi verbinding, kom je dan wel op msn dan zou ik contact opnemen met je provider. kom jer er niet op dan zou ik het zo gauw niet weten, misschien hebben andere personen suggesties voor dit probleem.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:22:
Caneezy:

Het probleem met msn is eenvoudig op te lossen, je gaat naar windows live en je kiest ervoor om je onder een nieuwe account aan te melden. Dan moet je alle stappen doorlopen (hierin voer je gewoon de instellingen in die je nu ook gebruikt). Als één van de laatste stappen krijg je de vraag of je je contacten wil synchroniseren en je mail wil synchroniseren, zorg ervoor dat je het vinkje bij contacten synchroniseren uitschakelt en je probleem is opgelost.

Log je op msn in via het mobiele internet of via een Wifi verbinding? Log je in via mobiel internet dan probeer het eens via een Wifi verbinding, kom je dan wel op msn dan zou ik contact opnemen met je provider. kom jer er niet op dan zou ik het zo gauw niet weten, misschien hebben andere personen suggesties voor dit probleem.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groeten
Beide wilt gewoon niet werken, geen WIFI of internet zelf.
Ik doe nieuwe email, doe mijn msn gegevens, haalt contacten op, wil inloggen, opeens blijft de ronde balke vast lopen, en dan krijg ik de fout, telkens elke keer.
Moet ik eventueel wat gaan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:24:
[...]

Beide wilt gewoon niet werken, geen WIFI of internet zelf.
Ik doe nieuwe email, doe mijn msn gegevens, haalt contacten op, wil inloggen, opeens blijft de ronde balke vast lopen, en dan krijg ik de fout, telkens elke keer.
Moet ik eventueel wat gaan updaten?
Op de website van HTC kun je de ROM update uitvoeren www.htc.com "ondersteunig". Hierop staat uitvoerig hoe je je telefoon kunt updaten met de nieuwe ROM. Denk er echter aan dat je een backup maakt of je contacten en aganda punten synchroniseert door middel van active sync want na de update is je telefoon geheel in nieuw toestand dus ook eventuele reeds geinstalleerde programma's worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:29:
[...]

Op de website van HTC kun je de ROM update uitvoeren www.htc.com "ondersteunig". Hierop staat uitvoerig hoe je je telefoon kunt updaten met de nieuwe ROM. Denk er echter aan dat je een backup maakt of je contacten en aganda punten synchroniseert door middel van active sync want na de update is je telefoon geheel in nieuw toestand dus ook eventuele reeds geinstalleerde programma's worden verwijderd.
Zou het kunnen helpen? de ROM update?
Want ik vindt 't vreemd dat alles wilt werken, behalve MSN
ik kan internetten, weer downloaden, bellen, smsen, emails sturen en ontvangen
alleen MSN wilt niet werken

[ Voor 12% gewijzigd door sacaji op 31-05-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:30:
[...]

Zou het kunnen helpen? de ROM update?
Ik heb 't geprobeert te downloaden, maar het gaat zo traag ( 2,56kb/s. )
Waarschijnlijk heb je de EU server gebruikt, probeerde US, die is vele malen sneller. Of het helpt weet ik natuurlijk niet zeker. Wellicht het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:32:
[...]

Waarschijnlijk heb je de EU server gebruikt, probeerde US, die is vele malen sneller. Of het helpt weet ik natuurlijk niet zeker. Wellicht het proberen waard.
Sorry, Het is daarna wel gelukt.
Nou ga ik even kijken of msn en de rest wilt gaan werken, want anders moet ik terug naar de winkel? software fout of iets anders, want ik weet het ook niet meer.
Een collega van mij had zelfde probleem, ging het proberen met mijn telefoon maar dat wou niet lukken.

[ Voor 30% gewijzigd door sacaji op 31-05-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:41:
[...]

Sorry, Het is daarna wel gelukt.
Nou ga ik even kijken of msn en de rest wilt gaan werken, want anders moet ik terug naar de winkel? software fout of iets anders, want ik weet het ook niet meer.
Een collega van mij had zelfde probleem, ging het proberen met mijn telefoon maar dat wou niet lukken.
Ja mijns inziens heb je dan al veel geprobeerd, ik zou dan niet al te lang hiermee aan de slag gaan en inderdaad terug gaan naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvh23
  • Laatst online: 15-08 13:49
Ik heb de bluetooth van m'n TD2 aangezet en heb prima verbinding met de bluetooth van m'n auto (ingebouwde carkit) maar... regelmatig zet m'n TD2 spontaan de bluetooth uit :? Ook in het communicatiemenu staat deze dan uit en is daar weer gewoon aan te zetten. Herkent iemand dat ? en wat ik nog belangrijker vind ;) heeft iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:51:
[...]

Ja mijns inziens heb je dan al veel geprobeerd, ik zou dan niet al te lang hiermee aan de slag gaan en inderdaad terug gaan naar de winkel.
Heb je ook geprobeerd de proxy uit te zetten?
Ik kan met vodofone proxy aan ook niet op msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
Kan je nu trouwens ook een schedule zetten op het ontvangen van gewone POP3 mail? Op ActiveSync heb ik het gevonden, maar mijn gmail instellingen kan ik niet dmv. een schedule werken zover ik weet.
Ik zoek me ook rot naar zo'n emaile schedule maar kan het niet vinden. Volgens de handleiding krijg je een dialog als je een nieuwe account maakt maar je kan het daarna volgens mij niet meer wijzigen. En elke keer een nieuwe account maken als je de sync tijden will aanpassen is ook niet wat je wil.
iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Afgelopen week m'n eerste probleem gehad. Ik was de telefoon aan het opladen en ben een paar uur later naar bed gegaan, de volgende ochtend viel het me op dat hij nog steeds niet vol was. De telefoon was na zo'n 12 uur laden voor 50% vol.

Na een soft reset was de accu plots vol, maar ben nu twee dagen verder en hij staat al op 50% na amper gebruikt te zijn. Ik denk dat het continu blijven laden en niet afslaan wanneer de accu vol is de schade al heeft toegebracht aan mijn accu. Uiteraard heb ik HTC op de hoogte gesteld middels een mail, nog even afwachten wat het antwoord is. Ik blijk ook niet de enige te zijn, op xda loopt al een topic over dit probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Dubbeldrank op 31-05-2009 21:48 ]

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het kan ook zijn dat de batterij-indicator niet meer goed werkt. In ieder geval hebben Li-ionbatterijen een overspanningsbeveiliging, waardoor je ze gerust een nacht aan de lading kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

RoD schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:50:
Het kan ook zijn dat de batterij-indicator niet meer goed werkt. In ieder geval hebben Li-ionbatterijen een overspanningsbeveiliging, waardoor je ze gerust een nacht aan de lading kunt hebben.
Als het alleen de indicator was, het oranje lampje is niet groen geworden en de power options gaf aan dat de telefoon nog in oplaadmodus stond. Ik vind het enkel vreemd dat m'n accu nu twee keer zo snel leeg raakt terwijl hij amper gebruikt is. Normaal gebruik is goed voor een week bij mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Dubbeldrank op 31-05-2009 21:56 ]

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 15:45
Hoe bevalt de Wifi ontvanger jullie? Ik heb het idee dat het bereik minder is als van mijn vorige phone, de originele HTC Touch. Verder is het trouwens wel een geniaal toestel.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Quincy2003 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:50:
Hoe bevalt de Wifi ontvanger jullie? Ik heb het idee dat het bereik minder is als van mijn vorige phone, de originele HTC Touch. Verder is het trouwens wel een geniaal toestel.
Ik vind die ook redelijk tegenvallen, ik zou in principe door het hele huis gewoon verbinding moet hebben maar hij valt toch redelijk vaak weg. Ik zal het eens testen met een laptop kijken hoe goed die verbinding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:09
Inderdaad vreemd, met een beetje bellen (ongeveer 10 minuten), 2 smsjes en email controleren (ongeveer 40 berichten) is die hier op 69% na 37 uur. Niet slecht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat een bericht in de qeueu: TomTom brengt Navigator 7 voor HTC-smartphones uit op microsd

Dus dat wordt zo gepost, hopelijk gewoon over te zetten naar grotere / eigen MicroSD-kaartjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
Is het mogelijk om de melding "ontvangstbevestiging van bericht vragen" (voor het verzenden van een sms) standaard aan te zetten?
Nu moet ik hem elke keer selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
speedbeertje schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:33:
Is het mogelijk om de melding "ontvangstbevestiging van bericht vragen" (voor het verzenden van een sms) standaard aan te zetten?
Nu moet ik hem elke keer selecteren...
Dat kan wel, ik hoef het nooit te vragen, maar vraag me niet hoe ik dat gedaan heb :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 11:25
@speedbeertje: Dat kan je instellen in tweakdiamond!

[ Voor 36% gewijzigd door dvdheiden op 01-06-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
HackZois schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:51:
@speedbeertje: Dat kan je instellen in tweakdiamond!
tweak tool geinstalleerd,
maar wat je hier kan instellen is dat ie verzonden is, maar het is geen ontvangsbevestiging.

[ Voor 18% gewijzigd door speedbeertje op 01-06-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
speedbeertje schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:06:
[...]

tweak tool geinstalleerd,
maar wat je hier kan instellen is dat ie verzonden is, maar het is geen ontvangsbevestiging.
Zoekt en ge zult vinden.

Start - Berichten - menu - optie - SMS/MMS , en daar kan je die instelling aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:08:
Staat een bericht in de qeueu: TomTom brengt Navigator 7 voor HTC-smartphones uit op microsd

Dus dat wordt zo gepost, hopelijk gewoon over te zetten naar grotere / eigen MicroSD-kaartjes!
Hoppatee, alle aankomende TT7 gebruikers icm hun HTC TD2 ook weer blij:
nieuws: TomTom brengt Navigator 7 voor HTC-smartphones uit op microsd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
CLB schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:37:
Hoppatee, alle aankomende TT7 gebruikers icm hun HTC TD2 ook weer blij:
Zal in die versie het 'spraak' probleem wel verholpen zijn of is de bekende addon nog nodig?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem aan dat het out-of-the-box gewoon goed werkt..
En mocht het niet zo zijn zal het wel in 'n officiele TT-update worden gefixed!

Het eigenlijke leuke icm TD2 en TT7 is dat het nu officieel door TT wordt ondersteund.

Leuk dat je 't al kon draaien, omdat het overal en nergens illegaal te downloaden was,
maar TT gaf geen ondersteuning aan de TD2, wat nu dus wel moet gaan gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Maar de TD2 staat nog niet tussen de ondersteunde HTC's.
http://www.tomtom.com/lan...or7/en-gb/faq.html#faq-05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

zelfs de htc touch diamond (1) staat der niet tussen :?
maar doordat de HD er op staat zal dit ook wel goed werken op onze TD2 normaal

[ Voor 13% gewijzigd door FRD op 01-06-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heeft geen microSD-slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

ok, idd :P niet aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ik denk er hard over na om deze versie echt te kopen. Ik vind dat je voor goede software welke je veel gebruikt moet betalen.

Alleen staat nergens de prijs als je hem download, ook is er nog geen ondersteuning voor de TD2 en als ik de THD aanklik, dan geeft ie aan dat er nog geen ondersteuning is :'(

Anyway, wat in de pijplijn zit verzuurd niet, maar ik hoop dat ze snel ook de TD2 opnemen en gaan ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Laatst online: 19-09 11:22
Uiteraard al heel wat topics afgezocht maar kon niet niet echt antwoord vinden op het volgende:
Hoe zit dat met de TD2 en TP2 met e-mail, ik wil namelijk graag zowel mijn privemail (pop3) als werkmail (exchange) binnen halen in aparte boxen, dus dat niet de mails door elkaar komen te staan.
Ik heb nog niet eerder met WinMobile gewerkt dus geen idee hoe dat werkt.
Ik kan me voorstellen dat het net als met outlook werkt, dus meerdere boxen aanmaken.

Kan iemand mij vertellen hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yorroy schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:43:
Uiteraard al heel wat topics afgezocht maar kon niet niet echt antwoord vinden op het volgende:
Hoe zit dat met de TD2 en TP2 met e-mail, ik wil namelijk graag zowel mijn privemail (pop3) als werkmail (exchange) binnen halen in aparte boxen, dus dat niet de mails door elkaar komen te staan.
Ik heb nog niet eerder met WinMobile gewerkt dus geen idee hoe dat werkt.
Ik kan me voorstellen dat het net als met outlook werkt, dus meerdere boxen aanmaken.

Kan iemand mij vertellen hoe dat zit?
Je maakt inderdaad aparte mailboxen aan, is totaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attack
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 15:43
HMMM, nodata werkt bij mij ook niet goed :( . Alles op "DISABLED" en mijn wifi staat uit. Desondanks blijft ie data ophalen. Internet, weer, quickgps, mail. Alles werkt gewoon. Ben ik niet blij mee.

Of werkt nodata alleen maar in geval van roaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

attack schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:32:
HMMM, nodata werkt bij mij ook niet goed :( . Alles op "DISABLED" en mijn wifi staat uit. Desondanks blijft ie data ophalen. Internet, weer, quickgps, mail. Alles werkt gewoon. Ben ik niet blij mee.

Of werkt nodata alleen maar in geval van roaming?
Nodata heeft niets met roaming te maken.
Als je alles op disabled hebt staan, dan zou hij geen verbinding meer moeten maken over the air.
Maar als je hem aan je pc hebt hangen kan ie natuurlijk via het internet op je pc gebruik maken van internet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attack
EWK schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:38:
[...]

Als je alles op disabled hebt staan, dan zou hij geen verbinding meer moeten maken over the air.
Maar als je hem aan je pc hebt hangen kan ie natuurlijk via het internet op je pc gebruik maken van internet.
Nope, hangt niet aan de pc. Dus nodata lijkt niet goed te werken op de Diamond2.
Misschien dat het nodig is om het toestel uit- en aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
attack schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 00:04:
[...]

Nope, hangt niet aan de pc. Dus nodata lijkt niet goed te werken op de Diamond2.
Misschien dat het nodig is om het toestel uit- en aan te zetten?
Heb je na alles op disabled gezet te hebben ook zelf de nog actieve verbinding uitgeschakeld? Dat doet NoData namelijk niet, actieve verbindingen afsluiten.
Bij mij doet NoData het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Crusader schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 07:55:
[...]
En ook ik kan dit bevestigen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 09:37
EWK schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:38:
[...]

NoData werkt bij mij ook perfect...zie ook mijn eerdere post hierover.

Overigens bestaat er ook een NoRoaming app zoals NoData...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attack
Crusader schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 07:55:
[...]

Heb je na alles op disabled gezet te hebben ook zelf de nog actieve verbinding uitgeschakeld? Dat doet NoData namelijk niet, actieve verbindingen afsluiten.
Nodata zegt dat inderdaad in een waarschuwingsvenstertje ook. Maar wat zijn actieve verbindingen? Ik heb geen browser meer draaien op de achtergrond. Wel 2 pushpagina's (elke 2 uur), het weer staat op automatisch downloaden en mijn mail wordt elke 3 uur opgehaald. Bedoel je dat met actieve verbindingen?

Ondanks dat alles op disabled staat in Nodata heb ik de hele dag kunnen browsen en werd mijn mail braaf opgehaald. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
attack schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:47:
[...]

Nodata zegt dat inderdaad in een waarschuwingsvenstertje ook. Maar wat zijn actieve verbindingen? Ik heb geen browser meer draaien op de achtergrond. Wel 2 pushpagina's (elke 2 uur), het weer staat op automatisch downloaden en mijn mail wordt elke 3 uur opgehaald. Bedoel je dat met actieve verbindingen?

Ondanks dat alles op disabled staat in Nodata heb ik de hele dag kunnen browsen en werd mijn mail braaf opgehaald. :?
Of je een actieve verbinding hebt zie je aan de icoontjes bovenin het scherm (even in de handleiding kijken hoe die er uit zien). Heb je je toestel al een soft reset gegeven of even uit- en aangezet? Dan is je verbinding absoluut verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attack
Crusader schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:13:
[...]

Of je een actieve verbinding hebt zie je aan de icoontjes bovenin het scherm (even in de handleiding kijken hoe die er uit zien). Heb je je toestel al een soft reset gegeven of even uit- en aangezet? Dan is je verbinding absoluut verbroken.
Oke de handleiding zegt:

Actieve gegevensverbindingen afsluiten
1. Op het beginscherm gaat u naar Instellingen en tikt u op Communicatie.
2. Tik op de AAN/UIT-shuif rechts van Gegevensverbinding.

Dan zie ik inderdaad aan de icoontjes dat ik geen actieve verbinding heb. Maar wat is het verschil dan tussen Nodata gebruiken en dit schuifje? 8)7 Of wordt dit automatisch door 1 of ander proces weer aangezet? Wat zie ik hier over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:13:
Ik denk er hard over na om deze versie echt te kopen. Ik vind dat je voor goede software welke je veel gebruikt moet betalen.

Alleen staat nergens de prijs als je hem download, ook is er nog geen ondersteuning voor de TD2 en als ik de THD aanklik, dan geeft ie aan dat er nog geen ondersteuning is :'(

Anyway, wat in de pijplijn zit verzuurd niet, maar ik hoop dat ze snel ook de TD2 opnemen en gaan ondersteunen!
Als het goed is krijg ik v/d week mijn TD2 binnen, ik denk dat ik TomTom dan bestel, onder het mom van 1 moet de eerste zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje, misschien dat jullie me hier mee kunnen helpen?

Ik heb een t-mobile mda compact 5 en dus niet het standaard diamond 2 toestel!

Als ik wat afbeeldingen (480x800) op mijn telefoon zet zijn ze haarscherp in de viewer zeg maar, maar als ik dezelfde afbeelding als achtergrond gebruik dan is de kwaliteit op de desktop ineens een stuk minder terwijl alles er omheen (knoppen, klok enz.) haarscherp blijft. Dit is geen echt groot probleem maar hoe meer ik er op let hoe irritanter ik het vind juist omdat het in de viewer wel beter kan worden weer gegeven en het dus niet aan het scherm, maar aan de software ligt.

Hebben meer mensen deze ervaring en zo ja is er dan wat aan te doen? Is dit een probleem dat alleen de t-mobile versie heeft? Ik heb vrij veel gezocht en gelezen maar kan nergens een oplossing vinden of mensen die hetzelfde probleem ondervinden. Graag jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Dit is dacht ik omdat de resolutie dus niet overeen komt, op XDA is er daar een tool voor om die fotos op de juiste resolutie te krijgen en dan als achtergrond te gebruiken (maar ik kan het niet meer terug vinden :( )
Ik heb achtergrondfotos van 480x800 (niet met de tool gemaakt) en die komen wel 'haarscherp' op het home scherm

Hoe dan ook, als je je fotos gewoon cropt of verkleind met je pc moet het normaal ook lukken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
attack schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:38:
[...]

Oke de handleiding zegt:

Actieve gegevensverbindingen afsluiten
1. Op het beginscherm gaat u naar Instellingen en tikt u op Communicatie.
2. Tik op de AAN/UIT-shuif rechts van Gegevensverbinding.

Dan zie ik inderdaad aan de icoontjes dat ik geen actieve verbinding heb. Maar wat is het verschil dan tussen Nodata gebruiken en dit schuifje? 8)7 Of wordt dit automatisch door 1 of ander proces weer aangezet? Wat zie ik hier over het hoofd?
Precies wat je zegt, programma's kunnen de dataverbinding weer aan "triggeren". NoData zorgt er voor dat er geen dataverbindingen gedefiniëerd zijn, dus wanneer een programma het internet op wil, dan kan er geen verbindingsconfiguratie worden gevonden en kan er dus ook geen verbinding worden gemaakt.
Dus met NoData eerst alle verbindingen uitschakelen en daarna op dat Communicatie tabblad de dataverbinding uitschakelen. Dat moet 'm zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 15:45
Ik wilde vandaag met behulp van Advanced Config de mogelijkheid voor GPS foto's aanzetten. Voor Advanced Config moet ik echter nieuwere versie van Net Compact Framework installeren. Nu heb ik al een paar keer geprobeerd om 3.5 te installeren maar iedere keer krijg in een melding van een Set Up fout in het installatiescherm. Ik heb de laatste versie van WMDC (6.1) geïnstalleerd omdat het mogelijk daaraan kon liggen maar dat leverde helaas niet op.

Wat doe ik fout!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Crusader schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:43:
[...]

Dus met NoData eerst alle verbindingen uitschakelen en daarna op dat Communicatie tabblad de dataverbinding uitschakelen. Dat moet 'm zijn :)
Werkte niet.
Eerst alle programma's uit het geheugen verwijderen. Opera handmatig afsluiten.
Dan via start en Comm Manager de gegevensverbinding op 'uit' zetten.
En dan pas NoData.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van accessoires mag hier
Het bespreken van abonnementen en levertijden mag hier