Roodey schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:34:
Hartelijk dank voor je uitgebreide reactie. Ik heb denk ik de verkeerde zoekwoorden gebruikt.
Hetzelfde geldt voor het installeren van programma's.
Het lukt me maar niet! Ik wil simpele programma's installeren, maar de .cab wil hij openen in Opera Mini.
Moet ik iets van een mobiele versie van winrar installeren op mijn TD2?
vreemd dat hij die CAB's wil openen in Opera Mobile, normaal herkent Windows Mobile zelf de cab's als installatiebestanden en je moet ze dus gewoon aanklikken en de installatie begint (na het kiezen van een locatie), een programma zoals winrar is dus helemaal niet nodig
als hij al zo'n rare dingen begint te doen en je toch maar pas begonnen bent met installeren (veronderstel ik), zou je beter eerst een hard reset doen, zodat je met een clean install zit
allé, dat is mijn mening
Edit:
ik zie in je vorige post dat je je TD2 al van zondag hebt, dus je hebt hem al langer dan ik dacht

je moet zelf overwegen als je een hard reset ziet zitten
misschien moet je eens met een programma zoals
Advanced Config kijken naar de file associations (na het opstarten van het programma naar menu gaan, dan more settings en daar zie je file associations), normaal moet er bij .cab staan:
wceload.exe "%1" /nodelete
Ook een tip om cab's te installeren is
CABviaActiveSync! Dit eenvoudig programma zet zich in het contextmenu van je windows pc en je kan dan gewoon rechts klikken op de cab en dan CABviaActiveSync aanklikken. Dan gaat hij zelf via de ActiveSync link (die natuurlijk al geconnect moet zijn met je device) de cab installen zonder dat je hem zelf manueel moet kopieren op je TD2. Een tip bij dit programma voor de windows 7 gebruikers (eventueel vista ook), geef dit programma administratorrechten anders doet het raar
[
Voor 40% gewijzigd door
FRD op 28-05-2009 01:43
]