HTC Touch Diamond2 [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.719 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Zo, even tien pagina's doorgelezen en krijg steeds meer zin om dit toestel aan te schaffen!
Echter wacht ik nog even tot het moment dat men op xda-dev de SPL's ontwikkeld hebben; kan ik meteen beginnen met een eigen ROM te bakken.

Was een beetje aan 't rondkijken, maar veel alternatieven buiten de Pro equivalent is er niet iets anders op de markt. Had nog gehoopt op de ASUS P835 (zie vergelijk), maar deze lijkt niet meer op de markt te komen.

Verder ben ik nooit zo'n voorstander geweest van dat finger-friendly op m'n TyTN II. Dit vanwege het kleine en met name verzonken scherm. Aangezien het scherm tegenwoordig gelijk ligt met de case, kan het wel weer fijn zijn. Een hardware toetsenbord hoef ik niet aangezien ik deze weinig gebruik. Komt daarbij als het toestel erg dik is dit een afdruk in de broekzak achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCount
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09-2017
Als ik in de Agenda kijk staat daar ''standaard'' altijd het weer van Amsterdam... (als er niet een specifieke plaats in een afspraak staat).

Nu is mij vraag weet iemand hoe ik de ''standaard" Amsterdam kan aanpassen naar mijn eigen woonplaats!?

p.s. heb mijn woonplaats al toegevoed aan de database/weertab.

[ Voor 11% gewijzigd door TheCount op 20-05-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 11:03
Ik heb een soortgelijk probleem met de geluiden van mijn smsjes.
Als ik een ontvangen SMS open heb staan speelt de TD2 geen geluidje af bij het ontvangen van een nieuwe SMS. Is dit op de een of andere manier aan te zetten? Werk nogal veel met Pocket Controller en dan laat ik de smsjes openstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TheCount schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:59:
Als ik in de Agenda kijk staat daar ''standaard'' altijd het weer van Amsterdam... (als er niet een specifieke plaats in een afspraak staat).

Nu is mij vraag weet iemand hoe ik de ''standaard" Amsterdam kan aanpassen naar mijn eigen woonplaats!?

Hoi TheCount, welkom op GoT :) We hebben hier een hele mooi zoekfunctie rechtsboven het topic. Het lijkt me handig dat je die even gebruikt, want deze vraag is al vrij vaak voorbijgekomen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheCount schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:59:

bij de klok de woonplaats toevoegen en activeren (misschien ook bovenaan zetten). daarna komt automatisch de juiste verwachting in de kalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:11:
[...]

Hoi TheCount, welkom op GoT :) We hebben hier een hele mooi zoekfunctie rechtsboven het topic. Het lijkt me handig dat je die even gebruikt, want deze vraag is al vrij vaak voorbijgekomen. Succes!
mag jij vertellen waar dan, want we hebben het alleen gehad over de tijdzone van toegevoegde plaatsen en niet over hoe die in de agende moet verschijnen. (even checken voor je wat zegt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

GGS_206 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:48:
BTW, gister nog ff bezig geweest met de Weertab in TF3D.

Heb de 2330 manila file bewerkt, en heb de plaats Drachten toegevoegd in die file. Dat is EUR|NL|NL003|DRACHTEN

Dus die heb ik toegevoegd, met dezelfde opties als de andere plaatsen in Nederland. Wil ik hem nu bijwerken, krijg ik een verbindingsfout. De andere plaatsen werken wel goed. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Reeds opgelost door deze tip: http://forum.xda-develope...hp?p=3398852&postcount=14

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRD schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:14:
[...]

Edit: Dashwire ziet der anders ook wel goed uit, veel beter uitgewerkt en ook gratis.. :o
Ik heb Dashwire geprobeerd. Het ziet er gelikt en overzichtelijk uit. Alleen het programma gaat zonder te vragen verbinding maken en syncen. Ik was vanmorgen zo door mijn datalimiet heen :( , want de foto's die op de micro SD card werden ook gesynct. Bij het microsoft programma heb je nog de keuze of je alleen wilt syncen als je met een PC verbonden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:32:
[...]

mag jij vertellen waar dan, want we hebben het alleen gehad over de tijdzone van toegevoegde plaatsen en niet over hoe die in de agende moet verschijnen. (even checken voor je wat zegt?)
Ik ben voorzichtig, maar ik meen mij te herrineren dat dit idd wel al eerder aan bod is geweest. In combinatie met het feit dat die tijden niet klopten als mensen zelf steden aan hun DB hadden toegevoegd. Maar goed, het doet er niet echt toe aangezien het nu al gezegd is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 10:43
HTC heeft recentelijk een nieuw stukje software toegevoegd aan de Ondersteunings-pagina van de Nederlandse alle site.

Het is hier te vinden: http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=249&act=sd&cat=all
HTC Touch Diamond2 – CoPilot (Free 15-day Trial)
CoPilot Live satellite navigation guides you to your destination with accurate, clear, on-screen instructions and turn-by-turn voice guidance. CoPilot Live also knows all the useful places and information you might need on your journey. From weather conditions*, to safety camera warnings*, to helping find a restaurant, ATM or petrol station - Points of Interest makes CoPilot Live your local guide everywhere. *This feature/service may not be available in certain countries.
Niet veel bijzonders en een trial :X, maar toch ;)

Edit: ik zie nu dat ze op alle *talen* van HTC-sites staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Matis op 20-05-2009 13:49 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15
Een SIP client voor (o.a.) de TD2 :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=508715

Ik heb 'm geinstalleerd en het werkt perfect icm Voipbuster. Het is een Beta en integratie in de standaard WM6.1 phone dialer is er nu nog niet (aparte dialer), ook nog geen integratie met de Windows Contacts. Natuurlijk wel belangrijke zaken, maar om te beginnen...het werkt wel (gratis bellen maar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toaomatis schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:48:
HTC heeft recentelijk een nieuw stukje software toegevoegd aan de Ondersteunings-pagina van de Nederlandse alle site.

Het is hier te vinden: http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=249&act=sd&cat=all

[...]

Niet veel bijzonders en een trial :X, maar toch ;)

Edit: ik zie nu dat ze op alle *talen* van HTC-sites staan.
Gratis trial, heb ik gedaan. je hoeft alleen maar de kaarten te kopen $$$, duhhh. 8)7 Is er alweer af. Ik hou het wel bij Tomtom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:04
Als ik een nieuw sms bericht wil versturen krijg ik de melding dat mijn sim kaart vol zit, staan 20 smsjes op. Kan ik instellen dat hij berichten opslaat in mijn telefoon geheugen of geheugenkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik ben sinds kort in het bezit van de Touch Diamond 2. Een erg leuke telefoon moet ik zeggen. Ik heb zelf altijd Nokia's met Symbian gehad, dus dit is wel even wennen. Bij Nokia heb je altijd heel handig PC Suite waar je alles mee kan doen. Nu heb ik voor het eerst een Windows Mobile telefoon en het is wel even wennen om alles te vinden.

Ik wil een harde reset uitvoeren, maar van te voren wil ik natuurlijk een backup maken van al mijn gegevens. Hoe kan ik dit precies doen? Ik heb via Google wel een progje gevonden (Sprite Backup) maar hier moet je voor betalen. Ik neem aan de je dit ook op een andere manier kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:22:
[...]

Gratis trial, heb ik gedaan. je hoeft alleen maar de kaarten te kopen $$$, duhhh. 8)7 Is er alweer af. Ik hou het wel bij Tomtom..
Alsof je voor TomTom geen kaarten hoeft te kopen O-)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Crusader schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:35:
[...]

Alsof je voor TomTom geen kaarten hoeft te kopen O-)
Kun je daar kaarten voor kopen dan? :+

Maar even serieus, wel stom dat je eerst kaarten blijkbaar moet kopen om het uit te proberen, dit is niet echt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:01
Op het gulli forum is Navigon 7.4 aangepast voor de PDA. Resolutie ook op 800x480. Heb um draaien... ziet er FENOMENAAL uit! Houd FTD in de smiezen de komende uren...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:03
tzeunis schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:50:
Op het gulli forum is Navigon 7.4 aangepast voor de PDA. Resolutie ook op 800x480. Heb um draaien... ziet er FENOMENAAL uit! Houd FTD in de smiezen de komende uren...
Dat is mooi, Trouwens ideaal dat quickgps zelf bijhoudt wanneer de gegevens oud zijn.

In de vakantie door zulke dingen wel Nodata gebruiken anders zie ik mijn telefoon rekening skyhigh worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retir schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:21:
[...]

Kun je daar kaarten voor kopen dan? :+

Maar even serieus, wel stom dat je eerst kaarten blijkbaar moet kopen om het uit te proberen, dit is niet echt logisch.
Dat bedoel ik dus, als het je niet bevalt, zit je met de gekochte "testkaarten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
dafmay schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 14:54:
Een SIP client voor (o.a.) de TD2 :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=508715

Ik heb 'm geinstalleerd en het werkt perfect icm Voipbuster. Het is een Beta en integratie in de standaard WM6.1 phone dialer is er nu nog niet (aparte dialer), ook nog geen integratie met de Windows Contacts. Natuurlijk wel belangrijke zaken, maar om te beginnen...het werkt wel (gratis bellen maar...)
Ik ben er ook mee bezig maar als ik het start op de mobiel gaat het fout, de melding volgt dan van Register failed. Ik weet zeker dat inloggegevens juist staan ingevoerd.
Als proxy heb ik staan: sip.voipbuster.com en port: 5060 (use earpierce heb ik uit staan)

Weet iemand waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie dat wanneer je Gyrator2 erop zet, het programma reageert op de magneetfunctie van de stylus?? Gaat bij mij automatisch uit standbij en weer in lock wanneer de pen erin gaat. Dit in tegenstelling wat HTC altijd beweerde dat de stylus niet magnetisch was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk eerder dat er 'n kleine button wordt ingedrukt door de stylus ofzo... Kun je de stylus ook aan de buitenkant van het toestel 'plakken' dan?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
tzeunis schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:50:
Wat is de 'taal' van je Diamond? Dit i.v.m. een 'probleem' dat ik heb met het woord opslagkaart i.p.v Storage kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:14:
Weten jullie dat wanneer je Gyrator2 erop zet, het programma reageert op de magneetfunctie van de stylus?? Gaat bij mij automatisch uit standbij en weer in lock wanneer de pen erin gaat. Dit in tegenstelling wat HTC altijd beweerde dat de stylus niet magnetisch was...
Dus omdat het toestel nu reageert op de stylus zou ie magnetisch zijn? Zou het niet kunnen dat er een ander soort sensor in zit?

Nog maar een keertje: de stylus is niet magnetisch en reageert ook zonder Gyrator2 door te unlocken als ie gelocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retir schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:38:
[...]

Wat is de 'taal' van je Diamond? Dit i.v.m. een 'probleem' dat ik heb met het woord opslagkaart i.p.v Storage kaart?
Engels... dan moet je in ApplicationSettingsPathes.xml en navloader.cfg dit even aanpassen. Dan maak je dus van storagecard opslagkaart. Let wel op: alles vanaf de SD kaart runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:49:
[...]

Dus omdat het toestel nu reageert op de stylus zou ie magnetisch zijn? Zou het niet kunnen dat er een ander soort sensor in zit?

Nog maar een keertje: de stylus is niet magnetisch en reageert ook zonder Gyrator2 door te unlocken als ie gelocked is.
Excuse me... don't shoot me. Viel me gewoon op. Had de "gewone" lock niet geprobeerd. Heb gister gyrator2 erop gezet en toen deed ie dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:08:
[...]

Engels... dan moet je in ApplicationSettingsPathes.xml en navloader.cfg dit even aanpassen. Dan maak je dus van storagecard opslagkaart. Let wel op: alles vanaf de SD kaart runnen.
Ik heb het veranderd maar helaas blijft de foutmelding bestaan dat navigon.exe niet gevonden kan worden. Jammer dat het niet op een NL-rom draait, nou ja, geen man overboord maar het blijft leuk ook andere dingen op het toestel uit te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Retir schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:03:
[...]

Ik heb het veranderd maar helaas blijft de foutmelding bestaan dat navigon.exe niet gevonden kan worden. Jammer dat het niet op een NL-rom draait, nou ja, geen man overboord maar het blijft leuk ook andere dingen op het toestel uit te proberen ;)
Start je wel met mobilenavigator.exe vanaf de SD kaart?? Dus niets kopieren naar start menu he

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
tzeunis schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:30:
[...]

Start je wel met mobilenavigator.exe vanaf de SD kaart?? Dus niets kopieren naar start menu he
Jazekers, daar start ik mee, ik denk dat in de mobilenavigator de verwijzing niet helemaal goed staat o.i.d. Waar ik eerst, dus voordat ik de 2 bestanden had aangepast, de melding kreeg t.a.v. Storage card, staat er nu bij het starten "\Opslagkaart\Navigon\navigon.exe does not exist"

En de navigon.exe staat daar toch echt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

en HTC heeft zen eerst hotfix voor de TD2 :)
http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=249&cat=0&dl_id=563
If you move to the Settings tab in TouchFLO, the top part of the item descriptions under Communications (WiFi, Bluetooth, phone, data) are slightly cut off. If this happens, please download this hotfix to solve the problem.
niet iets waar ik zelf last van heb maar kom, ze werken toch aan bugs :)
er zijn mss wel belangrijkere bugs dan dat denk ik (niet dat ik er veel tegenkom)

[ Voor 73% gewijzigd door FRD op 22-05-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Retir schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:39:
[...]

Jazekers, daar start ik mee, ik denk dat in de mobilenavigator de verwijzing niet helemaal goed staat o.i.d. Waar ik eerst, dus voordat ik de 2 bestanden had aangepast, de melding kreeg t.a.v. Storage card, staat er nu bij het starten "\Opslagkaart\Navigon\navigon.exe does not exist"

En de navigon.exe staat daar toch echt wel :)
Dit is mijn loader:
# Backlight: 0->Full On, 1->Low On, 2->Standby, 3->Sleep, 4->Off
# RotateSCR: 0->0, 1->90, 2->180, 4->270
# SCRTurnBk: 9->NO Change, Turn back screen rotation, refer RotateSCR
# WinCEFSCR: 0->NO Change, 1->Emulate WM5/6 as WinCE full screen
# HideTkBar: 0->NO Change, 1->Hide WM5/6 Start taskbar
# HideSIPBt: 0->NO Change, 1->Hide WM5/6 SIP Button
# SetVolume: Percent of Volume, Default is 100
# BlueTooth: 9->NO Change, 0->Turn Off, 1->Connectable, 2->Connectable+Discoverable
# KillPGCls: 1->Force to terminate ProgClass(define below). Normally set to 0,
# PPG VR-ONE suggest set to 1, or if you know Program Class, fill it below
# ProgClass: Forked program class name, PPG VR-ONE is PaPaGOR12Class
# PreLaunch: Launch program before execute ShellProg
# ExtLaunch: Launch program after exit ShellProg
# <Remark> BlueTooth only support Microsoft Bluetooth Stack

ShellPath \Storage Card\Navigon\ --> aanpassen
ShellProg navigon.exe
BackLight 0
RotateSCR 4
SCRTurnBk 9
WinCEFSCR 1
HideTkBar 1
HideSIPBt 1
SetVolume 100
BlueTooth 9
KillPGCls 0
ProgClass 0
PreLaunch 0
ExtLaunch 0

En heb je in applicationsettingpathes ALLES verwijzingen naar opslagkaart gemaakt??/

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-07 16:17
FRD schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:17:

[...]

er zijn mss wel belangrijkere bugs dan dat denk ik (niet dat ik er veel tegenkom)
Als ik goed kijk, zie ik dat inderdaad aan de bovenkant van de hoofdletters er een heel dun lijntje ontbreekt, een kniesoor die daar op let O-)

Tja..... hotfix is nog niet te downloaden:

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Even wachten nog denk ik ;)

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Dit is mijn loader:

*begin is hetzelfde als die van jou* en daarna:

ShellPath \Opslagkaart\Navigon\
ShellProg navigon.exe
BackLight 0
RotateSCR 4
SCRTurnBk 9
WinCEFSCR 1
HideTkBar 1
HideSIPBt 1
SetVolume 100
BlueTooth 9
KillPGCls 0
ProgClass 0
PreLaunch 0
ExtLaunch 0

en een stukje uit xml bestand voor applicationsetting:

<Map>
<Path>./map</Path>
<Path>/Opslagkaart/Navigon/map</Path>
</Map>
<Overmap>
<Path>./POI</Path>
<Path>/Opslagkaart/Navigon/POI</Path>
</Overmap>
<MapStyles>./MapStyles</MapStyles>
<Sound>
<Path>./Sounds</Path>
<Path>/Opslagkaart/Navigon/Sounds</Path>

Ik heb gewoon zoek en vervang toegepast om zo alles waar Storage kaart stond te vervangen voor Opslagkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

mayen schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:43:
[...]

Als ik goed kijk, zie ik dat inderdaad aan de bovenkant van de hoofdletters er een heel dun lijntje ontbreekt, een kniesoor die daar op let O-)

Tja..... hotfix is nog niet te downloaden:

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Even wachten nog denk ik ;)
aja idd :D er is daar inderdaad een lijntje tekort (als je HEEEL goed kijkt), ik had er nog nooit op gelet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Retir schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:47:
Dit is mijn loader:

*begin is hetzelfde als die van jou* en daarna:

ShellPath \Opslagkaart\Navigon\
ShellProg navigon.exe
BackLight 0
RotateSCR 4
SCRTurnBk 9
WinCEFSCR 1
HideTkBar 1
HideSIPBt 1
SetVolume 100
BlueTooth 9
KillPGCls 0
ProgClass 0
PreLaunch 0
ExtLaunch 0

en een stukje uit xml bestand voor applicationsetting:

<Map>
<Path>./map</Path>
<Path>/Opslagkaart/Navigon/map</Path>
</Map>
<Overmap>
<Path>./POI</Path>
<Path>/Opslagkaart/Navigon/POI</Path>
</Overmap>
<MapStyles>./MapStyles</MapStyles>
<Sound>
<Path>./Sounds</Path>
<Path>/Opslagkaart/Navigon/Sounds</Path>

Ik heb gewoon zoek en vervang toegepast om zo alles waar Storage kaart stond te vervangen voor Opslagkaart
Raar.... zou t zo toch echt moeten doen... das wel vreemd. Zou er verschil in de OS zitten kwa taal?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03 11:04
NLCJ schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:59:
@Djurbus; foto's posten als je het hoesje hebt? :)
Bij deze dan:

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/1921/image412j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/2290/image413g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/7695/image414m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/6900/image415p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Als je hem op de kop vastpakt aan de punten valt ie er dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 07:37
Net even Navigon geprobeerd.. Wilt starten maar bij verschijnen menu crasht 'ie en kom ik weer in het hoofdscherm terecht...

Btw -- welke skin zou ik moeten gebruiken? Eentje ui de skin-mappen of gewoon de standaard??

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

CerielTjuh schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 18:54:
[...]

Als je hem op de kop vastpakt aan de punten valt ie er dan uit?
Ziet er vrijwel hetzelfde uit als de pouche die je bij de HTC Touch erbij krijgt! En die valt er niet uit, als je aan de onderkant een beetje knijpt dan komt de telefoon er langzaam uit. Zal dus vrijwel hetzelfde werken :).

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Vectrox schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:11:
[...]

Ziet er vrijwel hetzelfde uit als de pouche die je bij de HTC Touch erbij krijgt! En die valt er niet uit, als je aan de onderkant een beetje knijpt dan komt de telefoon er langzaam uit. Zal dus vrijwel hetzelfde werken :).
Heb zelf deze en daar blijft ie lekker in zitten, maar mijn vader had een op de markt gekocht en na 2 dagen viel ie eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Rosto schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:01:
Net even Navigon geprobeerd.. Wilt starten maar bij verschijnen menu crasht 'ie en kom ik weer in het hoofdscherm terecht...

Btw -- welke skin zou ik moeten gebruiken? Eentje ui de skin-mappen of gewoon de standaard??
- 800x480 skin
- gyrator installeren
-navigon starten en wanneer ie t menu laat zien; device draaien

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

tzeunis schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:28:
[...]

- 800x480 skin
- gyrator installeren
Mijn navigon start op op 1/3 scherm en hij het menu laat zien dan kapt hij ermee.
ik heb een nl versie en heb alles veranderd naar opslagkaart. hij vindt het pad ook dat is neit het probleem.
alleen de juiste resolutie wordt niet gepakt.
heb je een link naar de gulli forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Vandaag had ik een vastloper met als enige redmiddel een harde reset. Bij het inschakelen van het toestel kreeg ik het HTC Diamond2 logo te zien en die 3 regeltjes met rode letters en cijfers rechtsonder.
Daarna niks meer.
Na een harde reset waren uiteraard al mijn geinstalleerde programma's weg. Nu is dat niet zo'n ramp want die zet ik op de micro sd. Maar al mijn contacten en smsberichten waren ook weg.
Is er een mogelijkheid om standaard je smsberichten en contacten op te slaan op de micro sd?
Dit zou een hoop ellende besparen bij een volgende harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
alvv schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 23:10:
[...]

Mijn navigon start op op 1/3 scherm en hij het menu laat zien dan kapt hij ermee.
ik heb een nl versie en heb alles veranderd naar opslagkaart. hij vindt het pad ook dat is neit het probleem.
http://board.gulli.com/th...rachsteuerung-panorama3d/

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
valt mij ineens iets op: niet alle filmpjes die op youtube te vinden zijn, kunnen gevonden worden via de search van de ingebouwde youtube applicatie. raar toch?

ging even zitten googlen, blijkt Youtube zelf ook een Windows Mobile player te hebben uitgebracht. Deze even geinstalleerd, maar kan daar dus niet op een fatsoenlijke manier filmpjes mee afspelen wi-fi), hapert als een gek. iemand anders al 's uitgeprobeerd?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
- 800x480 skin
- gyrator installeren
Eigenlijk al gedaan .. op -navigon starten en wanneer ie t menu laat zien; device draaien, na dan..

Zal eens proberen.. Anders maar eens kijkje nemen op het Gulliboard... en anders gewoon bij Igo blijven maar denk ik.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

Ok, ik hem hem werkend gekregen. Echter hij is veel te traag vergeleken met Navigon 7.3. Ik hoop dat ze daar bij Navigon hem wat sneller kan maken anders ga ik hier geen gebruik van maken.
Mja gelukkig hebben we nog IGO8 wat wel goed werkt op de TD2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

SamPatterson schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 23:21:
Vandaag had ik een vastloper met als enige redmiddel een harde reset. Bij het inschakelen van het toestel kreeg ik het HTC Diamond2 logo te zien en die 3 regeltjes met rode letters en cijfers rechtsonder.
Daarna niks meer.
Na een harde reset waren uiteraard al mijn geinstalleerde programma's weg. Nu is dat niet zo'n ramp want die zet ik op de micro sd. Maar al mijn contacten en smsberichten waren ook weg.
Is er een mogelijkheid om standaard je smsberichten en contacten op te slaan op de micro sd?
Dit zou een hoop ellende besparen bij een volgende harde reset.
Over de berichten: geen idee. Je contacten kun je gewoon synchroniseren met Outlook, dat werkt het snelst. Een andere optie is om ze te kopieren naar je simcard misschien.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
alvv schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 23:10:
[...]

Even voor mijn nieuwsgierigheid, heb je dan alleen de NavLoader.cfg en de ApplicationSettingsPathes.xml aangepast en daarna 'deed' het programma het? Dit omdat ik steeds de melding blijf krijgen dat het programma niet gevonden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
alvv schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 01:58:
Ok, ik hem hem werkend gekregen. Echter hij is veel te traag vergeleken met Navigon 7.3. Ik hoop dat ze daar bij Navigon hem wat sneller kan maken anders ga ik hier geen gebruik van maken.
Mja gelukkig hebben we nog IGO8 wat wel goed werkt op de TD2 :)
Yep, en vergeet ook McGuider 7 en TT7 niet...werken beide uitstekend op mijn TD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Even voor mijn nieuwsgierigheid, heb je dan alleen de NavLoader.cfg en de ApplicationSettingsPathes.xml aangepast en daarna 'deed' het programma het? Dit omdat ik steeds de melding blijf krijgen dat het programma niet gevonden kan worden.
Bij mijn startte die in ieder geval.. maar net zoals hierboven staat. Een kwart scherm en daarna floep... stopt 'ie ermee.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

Retir schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 06:57:
[...]

Ja, die 2 bestanden had ik aangepast naar het pad Opslagkaart, maar dat is nog niet alles. Programma lijkt alleen te werken als je Gyrator installeert, dit had ik eerst niet genistalleeerd, want ik kon met de verkenner gewoon draaien en ik dacht dat het genoeg is maar het is dus niet zo, GYRATOR moet wel geinstalleerd zijn.
En nog 1 belangrijk iets. De map sounds moet gevuld zijn met geluidsbestanden anders kapt hij ermee als je Navigon start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMet
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08 21:14
Ik heb sinds gisteren ook de diamond 2, heb nu het probleem dat mijn telefoon naar 2 minuten muziek/video afspelen vanzelf in de standby gaat. heeft iemand hier ook last van of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 06:19
Rosto schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 10:17:
[...]

Bij mijn startte die in ieder geval.. maar net zoals hierboven staat. Een kwart scherm en daarna floep... stopt 'ie ermee.
Dat probleem is inmiddels al opgelost (kijk op FTD). Op dit moment is het probleem dat je geen adres / stad kan intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Tomtom 7 op Tomtom website, alleen voorgeïnstalleerd :'(
http://www.tomtom.com/pro...p?ID=542&Lid=5&Category=2

Komt er dan geen versie die je los kan kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 09:31
Ik heb een vraagje. Op mijn vorige telefoon (ETEN-Glofiish) als ik dan in WMP muziek aan het luisteren was, ging het scherm netjes op (bijna) zwart, om batterijen te besparen. Als ik echter op mijn TD2 muziek luister, blijft de verlichting de gehele tijd branden. Is hier iets aan te doen? (Mijn verlichting instelling staat op 10 seconden, dus daar kan het niet aan liggen)

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
Mijn Diamond 2 doet mooi synchroniseren met mijn outlook.
Is het ook mogelijk om een afspraak die ik maak in mijn Diamond 2, om die niet te laten synchroniseren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
abusimbal schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 21:20:

Komt er dan geen versie die je los kan kopen ??
Noopz, inderdaad alleen pre-installed, of via de illegale wegen =p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
NLCJ schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:52:
[...]

Dat probleem is inmiddels al opgelost (kijk op FTD). Op dit moment is het probleem dat je geen adres / stad kan intypen.
Jip mijn post.. de laatste ff binnenhalen en dan werkt het.
En starten met MOBILENAVIGATOR.EXE!!!!

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zomaar niet meer inloggen op mijn msn account. Niet via het mobile netwerk en niet via wifi? Op mijn laptop lukt het wel met het zelfde account. iemand een idee? Je kunt namelijk niets instellen bij msn mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Wie van jullie gebruikt er eigenlijk een anti-virus software op de mobiel en zo ja welke gebruik je dan? Standaard zit er F-secure bijgeleverd, ik heb momenteel niet draaien (deed ik ook al nooit op de pda maar ja i.c.m. telefonie weet ik niet of het beter is om wel te gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Antivirus is op een PDA imho niet nodig.
Je download daar toch niks mee of zit daarmee op louche sites..
Enige wat ik zou kunnen bedenken wanneer je 't zou willen is als je met remote desktop werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Ja dat denk ik ook dat het zo is, maar ik was/ben eigenlijk gewoon benieuwd hoe er hier over wordt gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
tzeunis schreef op zondag 24 mei 2009 @ 01:50:
[...]

Jip mijn post.. de laatste ff binnenhalen en dan werkt het.
En starten met MOBILENAVIGATOR.EXE!!!!
Het werkt nu ook bij mij! Op de een of andere manier heb ik ineens een andere versie van navigon vandaag op mijn pc staan ;)

Maar even een vraag, hoe kan ik controleren of tmc werkt? Het vakje is nu 'donker' gekleurd en ik denk dat tmc niet aan staat. Hoe zet je dit dan aan en verder als ik wil navigeren met tmc (dat door de headset wordt geleverd) kan ik dan het geluid alsnog op de speaker zetten en zo ja hoe dan?

Ik lees net dat Navigon (nog) niet werkt met tmc opdat deze werkt met met het GNS protocol, jammer maar niets aan te doen. Blijft de andere vraag nog wel bestaan (alhoewel dat voor deze versie niet opgaat, maar misschien voor een IGO versie)

Het ziet er in ieder geval geweldig uit!

[ Voor 15% gewijzigd door Retir op 24-05-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
CLB schreef op zondag 24 mei 2009 @ 15:39:
Antivirus is op een PDA imho niet nodig.
Je download daar toch niks mee of zit daarmee op louche sites..
Enige wat ik zou kunnen bedenken wanneer je 't zou willen is als je met remote desktop werkt..
Dan nog is bestandsoverdracht niet mogelijk, ook geen gevaar dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee! Zou kunnen hoor, ik ken 't persoonlijk niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb iets heel vreemds, ik had Navigon 7.3 (test versie van hun site) op mijn phone gezet, maar als ik s avonds naar bed ging stond de phone gewoon aan maar s morgens was hij helemaal uit (2 nachten achter elkaar). Toen heb ik Navigon er weer afgehaald, en vannacht is de phone gewoon aangebleven. Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is en welke instelling ik zou moeten veranderen om hier vanaf te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
CLB schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:16:
Okee! Zou kunnen hoor, ik ken 't persoonlijk niet namelijk.
No prob ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

EJSEJS schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:40:
Ik heb iets heel vreemds, ik had Navigon 7.3 (test versie van hun site) op mijn phone gezet, maar als ik s avonds naar bed ging stond de phone gewoon aan maar s morgens was hij helemaal uit (2 nachten achter elkaar). Toen heb ik Navigon er weer afgehaald, en vannacht is de phone gewoon aangebleven. Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is en welke instelling ik zou moeten veranderen om hier vanaf te zijn...
powersettings nakijken, tel moet na 1 minuut op standby staan, als het scherm de hele tijd aan staat dan is het logisch dat hij dan smorgens leeg is. wat je ook moet nakijken is of navigon ook echt afgesloten is ipv dat hij nog op de achtergrond vrolijk doordraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16

DON PAPA

Tweaker-fan

alvv schreef op zondag 24 mei 2009 @ 22:43:
[...]

powersettings nakijken, tel moet na 1 minuut op standby staan, als het scherm de hele tijd aan staat dan is het logisch dat hij dan smorgens leeg is. wat je ook moet nakijken is of navigon ook echt afgesloten is ipv dat hij nog op de achtergrond vrolijk doordraait.
Power stettings staan gewoon goed, de accu is s morgens ook gewoon nog vol, het lijkt er gewoon op dat de telefoon zichzelf gewoon heeft uitgezet. En Navigon stond echt uit, ook op de achtergrond draaide hij niet dat weet ik zeker. Het is net of Navigon een instelling in WM heeft gedaan welke maakt dat de telefoon na zoveel uur uitgezet als hij niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Tomtom gemailt of en wanneer TT7 los te koop is.

Van Navigon testversie gedownload. Ga deze testen.
Van Nav N GO iGo 8.3 vind ik geen demo.

Zijn dus 3 navigatiepakketten die ik wil testen, Navigon, Nav N Go en TT7.

EDIT;
BTW verbindingsproblemen opgelost. Opgelost door bij verbindingen GPRS verbinding in te houden totdat je verwijderen of verbinden krijgt dan verbinden kiezen.
abusimbal in "HTC Touch Diamond2 [part deux]"

[ Voor 35% gewijzigd door abusimbal op 25-05-2009 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
abusimbal schreef op maandag 25 mei 2009 @ 00:41:
Tomtom gemailt of en wanneer TT7 los te koop is.
Is in deel 1 dus ook gevraagd:
Ik dacht, laat ik het volgende eens aan TomTom zelf vragen:

De opvolger van de HTC Touch Diamond telefoon (de Touch Diamond 2) zal komende week in de winkel verkrijgbaar worden.

Is TomTom Navigator 7 op de Touch Diamond 2 ook voorgeinstalleerd, of zal Navigator 7 op een andere manier voor deze smartphone beschikbaar worden gemaakt?

...
en het nietszeggende antwoord:

TomTom:
Helaas weten wij op dit moment niet of deze mogelijkheid ook op deze nieuwe telefoon beschikbaar word gesteld, of op welke manier gebruik kan worden gemaakt van Navigator 7.
Wij willen u adviseren de lancering van deze PDA af te wachten en te kijken welke mogelijkheden er beschikbaar zijn/worden.

Natuurlijk weten ze vijf dagen voor de NL release wel of hun pakket meegeinstalleerd wordt - waarom dan toch geheimzinnig doen?
Enige wat ik kan bedenken is dat het er initieel niet op zit, maar dat er onderhandeld wordt om het middels een ROM-update later alsnog bij te doen.

Jammer dat er niet gewoon positief geantwoord is - voor mij is TT7 wel een vereiste.
Jammer maar helaas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Weet iemand hoe je de TMC module kan laten werken op een DM2???

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
tzeunis schreef op maandag 25 mei 2009 @ 01:30:
Weet iemand hoe je de TMC module kan laten werken op een DM2???
Welke TMC module? DM2 heeft er zelf geen (officiëel dan, op xda probeert men via de radio TMC gegevens los te peuteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23
FRD schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:17:

[...]

Voor de mensen die deze hotfix nog niet konden binnenhalen... inmiddels is dat wel mogelijk en kan het bestand eindelijk gedownload worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:07

reaL_G

G

sn0x0r schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:51:
[...]

Voor de mensen die deze hotfix nog niet konden binnenhalen... inmiddels is dat wel mogelijk en kan het bestand eindelijk gedownload worden. :)
op de NL versie is deze bug niet aanwezig.

edit blijkbaar dus wel. maar het is bijna niet zichtbaar

[ Voor 9% gewijzigd door reaL_G op 25-05-2009 11:33 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Ik zou het eerder een schoonheidsfoutje willen noemen en geen bug, want functioneel gezien is er niets aan de hand, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 09:41
wat is precies het foutje of schoonheids foutje? ik krijg het niet gevonden namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

vishengel schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:36:
wat is precies het foutje of schoonheids foutje? ik krijg het niet gevonden namelijk!
Als je even de link had geklikt enkele posts boven je had je het geweten.
If you move to the Settings tab in TouchFLO, the top part of the item descriptions under Communications (WiFi, Bluetooth, phone, data) are slightly cut off. If this happens, please download this hotfix to solve the problem.
Overigens heb ik het probleem niet (zichtbaar) en heb toch de update geïnstalleerd om het verschil te zien, maar na de installatie zie ik nog geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Na installeren zie ik wel verschil. Lettertjes van de tekst van tab communicatie worden niet 'afgekapt' .. je moet wel goed kijken om het te zien.

Trouwens het Youtube-gebeuren op de internet-tab werd ook afgekapt.. Dit was duidelijker te zien.. en viel me zelfs op voordat de patch bekend werd... Dit lijkt nu ook gefixt.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
Met nog 35% batterij over... :)

Laatst volledig opgeladen: 9:51, zaterdag 16 mei 2009
Standby-tijd: 222 uren, 3 minuten
Gesprekstijd: 0 uren, 0 minuten
Toestelgebruik: 1 uur, 34 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:07

reaL_G

G

vishengel schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:36:
http://forum.xda-develope...hread.php?t=517692&page=2

zie afbeeldingen

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Djurbus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:30:

:) Ik heb dezelfde ervaring. Laatste keer dat mijn TD2 aan de lader hing is nu 3 dagen geleden en nog 74% accuduur over...in die periode heb ik weinig gebruik gemaakt van de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Djurbus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:30:

offtopic:
Wow, niet bellen/gebeld worden in 9 dagen....
Dat heet bij mij vakantie...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
EWK schreef op maandag 25 mei 2009 @ 18:14:
[...]

offtopic:
Wow, niet bellen/gebeld worden in 9 dagen....
Dat heet bij mij vakantie...
M'n simkaart zit nog in m'n good-old S710... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

HTC TD2 hotfix nr 2 :)
http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=249&cat=0&dl_id=568
If you can’t dial out but can receive calls through the PCCW network when roaming in HK, please download this hotfix to solve the problem.
Voor zover ik denk is HK gelijk aan HongKong dus is dit heel toepasselijk voor ons Belgen/Nederlanders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:08
dafmay schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:01:
[...]
Hmm...voor zover ik weet (lees: in alle win mobile instellingen heb gevonden) is het alleen mogelijk om de phone dmv powerknop uit standbymode te halen.
Dankzij xda: Seems like changing HKCU\controlpanel\Keybd\DefaultKeyLock from 1 to 0 did the trick.
Werkt perfect na een reboot! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

FRD schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:03:
HTC TD2 hotfix nr 2 :)
http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=249&cat=0&dl_id=568

[...]

Voor zover ik denk is HK gelijk aan HongKong dus is dit heel toepasselijk voor ons Belgen/Nederlanders 8)7
Mwoah, er staat "roaming in HK", dus misschien toch wel toepasselijk voor sommigen :P

Hoe vinden jullie het toetsenbord trouwens op de Diamond 2? Uit de reviews kan ik weinig nuttigs halen (de ene is positief, de andere negatief) en ik heb zelf te kort met het toestel kunnen spelen om er iets zinnigs over te zeggen.

Dus dan heb ik het over het sms'jes typen enzo. Welke invoermethode gebruiken jullie (qwerty of 1234), en is dat een beetje handig. Ik heb nu een good old hard toetsenbord met cijfers (altijd al gehad), de N85.

Ik heb wel iets langer met de Touch HD kunnen spelen, en het invoeren ging daarop matig. Maar ik heb em ook niet lang kunnen gebruiken. Is het typen op de Diamond 2 na een langere periode feilloos?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 20-09 19:04
_Christiaan_ schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:35:
[...]

Hoe vinden jullie het toetsenbord trouwens op de Diamond 2? Uit de reviews kan ik weinig nuttigs halen (de ene is positief, de andere negatief) en ik heb zelf te kort met het toestel kunnen spelen om er iets zinnigs over te zeggen.

Dus dan heb ik het over het sms'jes typen enzo. Welke invoermethode gebruiken jullie (qwerty of 1234), en is dat een beetje handig. Ik heb nu een good old hard toetsenbord met cijfers (altijd al gehad), de N85.

Ik heb wel iets langer met de Touch HD kunnen spelen, en het invoeren ging daarop matig. Maar ik heb em ook niet lang kunnen gebruiken. Is het typen op de Diamond 2 na een langere periode feilloos?
Ik zelf gebruik qwerty en vind het erg goed werken. De toetsen reageren erg goed!
Kan me wel voorstellen dat wanneer je “dikke” vingers heb, het minder fijn werkt en eerder
een typefoutje maakt ;) Ik zelf heb daar nauwelijks last van. Erg positief dus. Dit is trouwens
mijn eerste telefoon met een on-screen keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidaku schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:43:
[...]

Ik heb vanavond mijn adresboek geupdate en kwam er achter dat bij oude smsjes het telefoonnummer niet automatisch aan de naam gekoppeld wordt. Omdat smsjes binnen komen zonder spatie in het nummer, en ik ze wel met spatie had staan, heb ik de nummers aangepast.

Echter, als ik nu gebeld wordt worden de contacten niet meer herkend. Zonder spatie dus. Precies het omgekeerde probleem lijkt het wel.

Ik ga er morgen eens uitvlooien hoe het zit.

[edit]
Overigens gebruik ik SyncMT op een macbook en synchroniseer ik de telefoon met de Apple Adresboek.
en al een oplossing gevonde? Heb me al suf gezocht maar het wil niet lukken. Ook als ik mijn contacten in outlook terug zonder wil spatie wil instellen gaat dat niet. Vanaf dat ik op opslaan klik veranderd hij ze gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik gebruik Mobile Shell 3.0 en nu wil ik mn achtergrond wijzigen. Dus ik ga naar instellingen>persoonlijk>vandaag>wijzig achtergrond maar er gebeurt niets :? De achtergrond die ik eerder ingesteld had ( en ik weet niet meer hoe ik dat deed) blijft gewoon staan. Doe ik iets verkeerd?

[ Voor 22% gewijzigd door P.E.No.1 op 26-05-2009 12:09 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Laatst online: 18:57
_Christiaan_ schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:35:

Hoe vinden jullie het toetsenbord trouwens op de Diamond 2?
Werkt inderdaad prima. Dit is mijn eerste touchscreen toestel, voorheen altijd een Nokia gehad.
Ik gebruik ook de Qwerty mode, met XT9 aan. Erg handig dat ie de meeste typefouten ook corrigeert. Echter vanuit de kroeg smsen (tenzij je bobt...) is onmogelijk. Maar dat zal op alle touchscreen toestellen wel zo zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Ik kwam pocketLemmings tegen voor de WM6

http://www.cs.wisc.edu/~zeppenfe/files/PocketLemmings.cab Het is freeware geport, maar je hebt alleen je eigen originele MAIN.DAT file nodig die de levels bevat. Nu heb ik Lemmings vroegah toen ik jong was tot in de teuren gespeeld en dat leek me weer leuk voor in de trein/bus. En ik bezit dit spel dus ook nog op een originele 1,44MB floppy :-) Echter wil hij bij mij niet werken. Ik zie t menu even en dan wordt mijn beeld zwart. Willen jullie eens proberen?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

HTC heeft zelfs al een ROM update van de nederlandse versie uitgegeven! :o Dit vind ik wel positief dat ze toch wel goed bezig zijn met updaten

er is wel geen changelog wat ik heel jammer vind, maar ik zal hem wel eens installeren en we zullen hopelijk zien wat de changes zijn

http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=249&cat=2&dl_id=571

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
FRD schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:36:
HTC heeft zelfs al een ROM update van de nederlandse versie uitgegeven! :o Dit vind ik wel positief dat ze toch wel goed bezig zijn met updaten

er is wel geen changelog wat ik heel jammer vind, maar ik zal hem wel eens installeren en we zullen hopelijk zien wat de changes zijn

http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=249&cat=2&dl_id=571
Hey...dat is interessant...vanavond eens installeren...ben benieuwd naar de wijzigingen (if any...).

edit : iemand toevallig een link naar de originele ROM? Voor in het geval de nieuwe ROM waardeloos blijkt te zijn... :)

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 26-05-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:49:
[...]

en al een oplossing gevonde? Heb me al suf gezocht maar het wil niet lukken. Ook als ik mijn contacten in outlook terug zonder wil spatie wil instellen gaat dat niet. Vanaf dat ik op opslaan klik veranderd hij ze gewoon terug.
Ik heb geen oplossing gevonden. Heb op een gegeven moment maar een harde reset gedaan om het op te lossen. Weer het zelfde probleem. Weer een hard reset en toen was het opgelost. Het viel me wel op dat Messenger ook niet werkte, en na de hard reset wel weer. Komt dat bekend voor?

Als ik nu synchroniseer met SyncMT laat ik eerste de contacten een keer pushen naar de telefoon, daarna gewoon synchroniseren. Als ik het op deze manier doe heb ik geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

dafmay schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:49:
[...]

Hey...dat is interessant...vanavond eens installeren...ben benieuwd naar de wijzigingen (if any...).

edit : iemand toevallig een link naar de originele ROM? Voor in het geval de nieuwe ROM waardeloos blijkt te zijn... :)
Het zal waarschijnlijk niet zo veel verschil zijn want het huidige versienummer van de ROM is 1.39.404.1 en het versienummer van de nieuwe ROM is 1.39.404.3
De ROM is aan het binnenkomen, 125 MB aan 50kbps gaat niet zo vlug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal waarschijnlijk gelijk een hotfix ingebakken zitten?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van accessoires mag hier
Het bespreken van abonnementen en levertijden mag hier