Via een wifi verbinding werkt internet prima maar uit ervaring weet ik dat je dan toch snel achter de PC of laptop kruipt. Iedere telefoon is vandaag de dag niet alleen gebaseerd op bellen. internet en navigatie zijn standaard functies geworden. Dus dat je geen gebruik van internet gaat maken zie ik niet als een reden om niet de diamond2 aan te schaffen. Ik heb twee jaar de P3300 gehad ook zonder internet. Maar toch was het gewoon een heel relax toestel!Roodey schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:21:
[...]
Mijn abonnement laat me niet toe om verbinding te maken met het internet, is deze telefoon dan aan te raden?
Ik ben op de hoogte van het programma NoData. Wel hebben we thuis en bij mijn vriendin een draadloos netwerk.
Heeft iemand voor mij het bestand om een TT7 clipping probleem op te lossen? Heb sinds vandaag ook de TD2 maar helaas ook het niet volledig uitspreken van rij instructies. Onderstaande site is helaas (momenteel) uit de lucht..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=513621
Verwijderd
Mensen ervaring met 1 van deze 2 holders?
http://cgi.ebay.nl/Car-Ch...6&_trksid=p3286.m63.l1177
http://cgi.ebay.nl/Car-Ho...8&_trksid=p3286.m63.l1177
Ben benieuwd of je bij de eerste ook het toestel kan kantelen voor tomtom zonder dat hij eruit valt.
Heb verder ook een hoesje gekocht via ebay voor 3 euro ongeveer.
http://cgi.ebay.com/OEM-H...2&_trksid=p3286.m63.l1177
http://cgi.ebay.nl/Car-Ch...6&_trksid=p3286.m63.l1177
http://cgi.ebay.nl/Car-Ho...8&_trksid=p3286.m63.l1177
Ben benieuwd of je bij de eerste ook het toestel kan kantelen voor tomtom zonder dat hij eruit valt.
Heb verder ook een hoesje gekocht via ebay voor 3 euro ongeveer.
http://cgi.ebay.com/OEM-H...2&_trksid=p3286.m63.l1177
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2009 17:19 ]
Heeft iemand al ervaring met de carkit (Veripart Handsfree Carkit HTC Touch Diamond2) die ze bij pdashop hebben?
http://www.pdashop.nl/pro...t-htc-touch-diamond2.html
http://www.pdashop.nl/pro...t-htc-touch-diamond2.html
Ik zoek hem ook... heb igo ook amar ff geinstalleerd moet morgen namelijk stukje rijden.bluecupra schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:14:
Heeft iemand voor mij het bestand om een TT7 clipping probleem op te lossen? Heb sinds vandaag ook de TD2 maar helaas ook het niet volledig uitspreken van rij instructies. Onderstaande site is helaas (momenteel) uit de lucht..
Dus als iemand hem heeft mag je wel even pm'en.
Verwijderd
Jep de XDA site is al de halve dag uit de lucht.Tito129 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:44:
[...]
Ik zoek hem ook... heb igo ook amar ff geinstalleerd moet morgen namelijk stukje rijden.
Dus als iemand hem heeft mag je wel even pm'en.
Wil graag morgen TT ook normaal
Thanks! rapidshare
http://www.youtube.com/wa...ure=sdig&et=1242497250.35FRD schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:54:
Aaah, een leuke toevoeging voor alle Firefox gebruikers!
Een alfa1 versie van Fennec (de mobiele versie van Firefox) is sinds gisteren gereleased voor windows mobile 6de CAB is hier te vinden.
Ik heb hem al even getest en het werkt in het begin een beetje traag (ook het opstarten is niet hetzelfde als opera) maar ik vind het voor een alfa al zeer goed, maar het beste is: er is add-on support!![]()
ik ben nu mozilla Weave aan het testen ermee, we gaan eens zien hoe goed dat dit werkt
KI
Tomtom Fix download link:
http://rapidshare.com/fil..._Audio_Fix_v1.10.zip.html
Zip bestand uitpakken.
De exe bestand kopieren naar tomtom folder in program files op je diamond 2.
De exe bestand runnen en hij maakt de juiste snelkoppeling aan, deze is nog steeds in de tomtom folder.
Vervolgens kan je dus de nieuwe snelkoppeling naar start menu folder verplaatsen in windows folder.
Daarna kan je de snelkoppeling terug vinden in de start knop menu van touchflo shell.
Uiteraard wel ff de ouwe snelkoppeling renamen of overheen schrijven.
Zip bestand uitpakken.
De exe bestand runnen en hij maakt de juiste snelkoppeling aan, deze is nog steeds in de tomtom folder.
Vervolgens kan je dus de nieuwe snelkoppeling naar start menu folder verplaatsen in windows folder.
Daarna kan je de snelkoppeling terug vinden in de start knop menu van touchflo shell.
[ Voor 13% gewijzigd door pokkuhlag op 16-05-2009 20:38 ]
@Pokkuhlag, bedankt voor het beschikbaar maken van de fix, vervangt deze overigens de TomTom.exe of moet deze voor TT gestart wordt eerst geladen worden?
deze exe draait naast de tomtom.exe. Het maakt wel een snelkoppeling die de tomtom snelkoppeling vervangt. Helaas moet je zelf naar de juiste start menu folder waar de ouwe snelkoppeling staat verplaatsen. Let op de originele tomtom.exe is nog steeds nodig, maar deze hoeft je niet te starten. Gewoon de nieuwe snelkoppeling gebruiken. Die start tomtom op met script fix.
[ Voor 18% gewijzigd door pokkuhlag op 16-05-2009 21:18 ]
Top, zojuist zonder problemen uitgevoerd en getest. De gesproken tekst wordt nu wel volledig uitgesproken.
Bedankt
Bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door bluecupra op 16-05-2009 21:26 ]
Verwijderd
Vraagje
Vroegâh stond op de TD (uno) een programma, MP3-Trimmer heette het volgens mij, waarmee je zelf beltonen kon maken door een MP3-tje in stukjes te knippen ... blah blah...
Ik vond het zelf een erg goed programma, lekker makkelijk.
Nu blijkt dit programma niet meer op de TD deux te zitten. Iemand enig idee hoe ik dat programma kan krijgen (of iets soortsgelijk)?
Vroegâh stond op de TD (uno) een programma, MP3-Trimmer heette het volgens mij, waarmee je zelf beltonen kon maken door een MP3-tje in stukjes te knippen ... blah blah...
Nu blijkt dit programma niet meer op de TD deux te zitten. Iemand enig idee hoe ik dat programma kan krijgen (of iets soortsgelijk)?
Vreemd, als ik die audifix wil draaien krijg ik de melding:
"Voor deze toepassing is een nieuwere versie van Microsofrt .NET Compact Framework vereist dan de versie die op dit apparaat is geinstalleerd."
Ik kan ergens nergens terugvinden welke versie er dan wel op het toestel staat.
Iemand enig idee?
edit: nvm, 3.5 installeren was de oplossing
"Voor deze toepassing is een nieuwere versie van Microsofrt .NET Compact Framework vereist dan de versie die op dit apparaat is geinstalleerd."
Ik kan ergens nergens terugvinden welke versie er dan wel op het toestel staat.
Iemand enig idee?
edit: nvm, 3.5 installeren was de oplossing
[ Voor 7% gewijzigd door _GGG_ op 16-05-2009 23:15 ]
Voor de PC kun je GoldWave gebruiken. Een andere oplossing weet ik niet.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:57:
Vraagje
Is niet verkeerd, maar ik heb de passieve versie gekocht omdat ik nog een kabel heb lopen van mijn TC die ook in een brodit houder zat. Maar Brodit zou einde deze week alle houders gaan uitleveren en ik heb um vandaag binnen gekregen. Zal maandag ff installen en dan pics maken.CLB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 02:09:
Hij heeft er eentje gekocht voor 24,-
En dat is deze: pricewatch unsorted: Brodit Passive Holder HTC Touch Diamond2
[afbeelding]
512011 is van de 47,- versie, tzeunis heeft de 511011 die slechts 24,- kost.. (dus denk dat hij 't verkeerd heeft?)
Tevens staat mijn vraag nog steeds of mensen Orb al hebben geprobeerd en zoja hoe bevalt 't? Hiermee is 't mogelijk om films en muziek vanaf 'n thuiscomputer naar je telefoon te streamen. En nog 1x voor de zekerheid over die statusledjes: dus geen BlueTooth en Wi-Fi status?
| Losing my religion |
Ik heb vandaag de 512011 binnen gekregen, en meteen in mijn auto geinstalleerd.tzeunis schreef op zondag 17 mei 2009 @ 00:42:
[...]
Is niet verkeerd, maar ik heb de passieve versie gekocht omdat ik nog een kabel heb lopen van mijn TC die ook in een brodit houder zat. Maar Brodit zou einde deze week alle houders gaan uitleveren en ik heb um vandaag binnen gekregen. Zal maandag ff installen en dan pics maken.
Ik moet zeggen het gaat vrij stroef om hem er in en eruit te halen, zal nog wel de nieuwigheid zijn.
Maar ik ben er zeer tevreden mee..
Verwijderd
Dank voor de uitleg. Na wat geklooi met de read-only is het gelukt Heemskerk en Soest toe te voegen en die krijgen netjes hun eigen weer-update. (ik heb met TotalCommander de manila file eerst naar de opslag kaart gekopieerd en daar van read-only afgehaald en vervolgens teruggezet).sn0x0r schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:55:
Voor de mensen die niet in de grote steden wonen en hun WeatherTab willen aanpassen zodat hier meer steden in staan. (Ik kom uit Heinkenszand en heb Goes, Borsele, Middelburg en Vlissingen al toegevoegd aan me WeatherTab)
Hier een kleine guide.
............
12. Voeg je stad/gehucht/dorp toe en druk op Nu bijwerken.
Veel plezier!
P.s. voor mensen die de melding krijgen dat het bestand "2330fc3c_manila" protected is, haal ff met een verkenner (Total commander of whatever) het bestand: "2330fc3c_manila" uit je \Windows folder en Copy het naar je PC, vink bij Eigenschappen Read-only uit en kopieer het weer terug, nu kun je WeatherDatabaseEditor gewoon starten)
Er is echter wel wat vreemds met de nieuwe plaatsen: Ze zitten in een andere timezone. Als ik ze selecteer als lokatie bij de klok blijken ze een uur of 17 achter te lopen op amsterdam. Heeft iemand hier een verklaring c.q. oplossing voor?
Hier zag ik iemand op het XDA Dev Forum ook over klagen met nog geen reactie. Maar het maakt voor ons toch sowieso niet echt uit dat je een andere plaats kiest voor je klok? Waar we ook zijn in NL, de tijd blijft toch hetzelfde.Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 09:50:
[...]
Dank voor de uitleg. Na wat geklooi met de read-only is het gelukt Heemskerk en Soest toe te voegen en die krijgen netjes hun eigen weer-update. (ik heb met TotalCommander de manila file eerst naar de opslag kaart gekopieerd en daar van read-only afgehaald en vervolgens teruggezet).
Er is echter wel wat vreemds met de nieuwe plaatsen: Ze zitten in een andere timezone. Als ik ze selecteer als lokatie bij de klok blijken ze een uur of 17 achter te lopen op amsterdam. Heeft iemand hier een verklaring c.q. oplossing voor?
Verwijderd
Eerder heb ik het al gehad over een foutmelding die ik kreeg met het gebruik van mijn camera.
Kan camera-apparaat niet starten. Initialiseren camera-apparaat is mislukt
Een vriend van mij heeft ook een Windows-based telefoon (Omnia dinges), en vertelde dat dit te maken had met het geheugen. Blijkbaar heb ik ergens zo'n grote leak, dat ik mijn camera gewoon niet kan starten. Het gekke is namelijk dat als ik mijn TD2 opnieuw opstart mijn camera het wel doet. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart heb ik ongeveer 90 mb (50%) over, maar jah...
Heeft hier iemand ook ervaring mee? Of iemand die weet hoe ik dit leaken kan tegengaan. Ik vind het namelijk zonde als ik mijn camera niet kan gebruiken.
Kan camera-apparaat niet starten. Initialiseren camera-apparaat is mislukt
Een vriend van mij heeft ook een Windows-based telefoon (Omnia dinges), en vertelde dat dit te maken had met het geheugen. Blijkbaar heb ik ergens zo'n grote leak, dat ik mijn camera gewoon niet kan starten. Het gekke is namelijk dat als ik mijn TD2 opnieuw opstart mijn camera het wel doet. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart heb ik ongeveer 90 mb (50%) over, maar jah...
Heeft hier iemand ook ervaring mee? Of iemand die weet hoe ik dit leaken kan tegengaan. Ik vind het namelijk zonde als ik mijn camera niet kan gebruiken.
Tsjaa als je zegt dat je die ene hebt gekocht voor 24,- weet ik niet dat het opeens een ander istzeunis schreef op zondag 17 mei 2009 @ 00:42:
Is niet verkeerd, maar ik heb de passieve versie gekocht
Dat klopt ook, heb dit in deel 1 ook gepost, dus dat is wel normaalVerwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:44:
Als ik mijn telefoon opnieuw opstart heb ik ongeveer 90 mb (50%) over, maar jah...
Door te kijken welke (externe) software dit leak veroorzaakt en deze dan niet meer te gebruiken.Of iemand die weet hoe ik dit leaken kan tegengaan.
Tevens kun je ook in de 'taskmanager' kijken welke processen er nog draaien en deze echt afsluiten!
Ja inderdaad dat moet gewoon kunnen, ook al draaien er nog tig processen natuurlijk!Ik vind het namelijk zonde als ik mijn camera niet kan gebruiken.
EDIT @ Hieronder: WMA-bestand gebruiken en / of in andere map plaatsen..
Welke map en dergelijke weet ik niet meer helemaal, maar is hier of in deel 1 wel besproken geweest!
EDIT II: Even zoeken dus
P.E.No.1 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 08:38:
Laatst heb ik een mp3 bestandje als sms-melding willen instellen en heb ik dat geluidje in de map rings in windows gezet maar via instellingen>geluiden en meldingen kon ik deze toch niet selecteren als sms-notification. Wel kon ik hem selecteren als ringtone wat ik erg vreemd vond. Ik dacht misschien omzetten naar wma bestandje aagezien de rest van de meldingsgeluidjes ook wma bestandjes zijn maar toen lukte het nog niet! Wat doe ik verkeerd....
edit: laat maar, heb het geluidje nu in de map Application data>Sounds gezet en toen
kon ik deze ineens selecteren als sms-melding. Raar de map is verder helemaal leeg.
[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 17-05-2009 14:08 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wie weet wat ik fout doe: ik wil een ander geluid instellen voor een binnenkomende sms, alleen kan ik het geluid dat ik daarvoor wil gebruiken niet gebruiken. Ik heb het mp3 bestand in het mapje mijn documenten\mijn beltonen gezet. Als ik het geluid wil veranderen voor de standaard ringtone, zie ik de mp3 staan en kan het veranderen maar als ik het dus voor een sms een ander geluid wil instellen, zie ik het bestand ineens niet staan?
Edit: CLB bedankt, dan heb ik daar overheen gelezen.. wel vreemd dat het dan niet goed staat in de handleiding zelf, nou ja ik kan nu beep beep horen als ik een sms krijg
O ja en ik zit naar deze autolader te 'kijken' om die te gaan kopen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...Name=ADME:B:WNARL:NL:1123 zit gelijk een fm transmitter bij in
Edit: CLB bedankt, dan heb ik daar overheen gelezen.. wel vreemd dat het dan niet goed staat in de handleiding zelf, nou ja ik kan nu beep beep horen als ik een sms krijg
O ja en ik zit naar deze autolader te 'kijken' om die te gaan kopen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...Name=ADME:B:WNARL:NL:1123 zit gelijk een fm transmitter bij in
[ Voor 31% gewijzigd door Retir op 17-05-2009 14:13 ]
Verwijderd
Ik heb advanced config tool 3.3 geinstalleerd en diamond tweak.
Deze laatste werkt niet, weet de melding niet meer..
Met de eerste kan ik nog niet de volgende dingen aanpassen..
- Scherm uit kunnen zetten bij het afspelen van MP3 files.
In de standaard Mediaspeler gaat het scherm niet uit.
Met coreplayer gaat het scherm wel uit maar ook de muziek.
- De standaard map voor de fotos knop van touchflo veranderen naar een map op de SD kaart.
Help!?
De XDA site is ook weer in de lucht, handig voor updates:
PS je moet ook .Net 3.5 installeren!
Met de cab file wordt ook je navigator link in windows/startmenu geupdate en hoef je dus niets anders te doen dan deze installeren (wel op dezelfde plek als TT staat; apparaat/storage card).
Deze laatste werkt niet, weet de melding niet meer..
Met de eerste kan ik nog niet de volgende dingen aanpassen..
- Scherm uit kunnen zetten bij het afspelen van MP3 files.
In de standaard Mediaspeler gaat het scherm niet uit.
Met coreplayer gaat het scherm wel uit maar ook de muziek.
- De standaard map voor de fotos knop van touchflo veranderen naar een map op de SD kaart.
Help!?
Super, Thanks!pokkuhlag schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:35:
Tomtom Fix download link:
Zip bestand uitpakken.
De XDA site is ook weer in de lucht, handig voor updates:
PS je moet ook .Net 3.5 installeren!
Met de cab file wordt ook je navigator link in windows/startmenu geupdate en hoef je dus niets anders te doen dan deze installeren (wel op dezelfde plek als TT staat; apparaat/storage card).
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2009 14:19 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk zag je mijn reactie op xda. Inderdaad maakt het voor de tijd niet uit, ware het niet dat in de kalender nu steeds het weer van amsterdam wordt getoond ipv heemskerk. En dat is jammer want die verschillen van elkaar.sn0x0r schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:00:
[...]
Hier zag ik iemand op het XDA Dev Forum ook over klagen met nog geen reactie. Maar het maakt voor ons toch sowieso niet echt uit dat je een andere plaats kiest voor je klok? Waar we ook zijn in NL, de tijd blijft toch hetzelfde.
Goed punt, ik ga zelf is ff kijken of ik kan uitvinden waarom dit is. Zal wel op niets uitlopen, maar goed, proberen kan nooit kwaad.Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:00:
[...]
Waarschijnlijk zag je mijn reactie op xda. Inderdaad maakt het voor de tijd niet uit, ware het niet dat in de kalender nu steeds het weer van amsterdam wordt getoond ipv heemskerk. En dat is jammer want die verschillen van elkaar.
Vraagje; hoe lang is die kabel die eraan zit, kan je die even meten vwb de normale- als uitgerekte lengte.speedbeertje schreef op zondag 17 mei 2009 @ 02:37:
Ik heb vandaag de 512011 binnen gekregen, en meteen in mijn auto geinstalleerd.
Mijn aansluiting zit namelijk achter de handrem, echt een fijne locatie. Ik vermoed dat ik een verlengkabel ga nodig hebben. alvast bedankt.
Zoals ik al vermoedde, ik heb het gewoon gevonden.Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:00:
[...]
Waarschijnlijk zag je mijn reactie op xda. Inderdaad maakt het voor de tijd niet uit, ware het niet dat in de kalender nu steeds het weer van amsterdam wordt getoond ipv heemskerk. En dat is jammer want die verschillen van elkaar.
Guide komt er zo aan om te laten zien hoe je de juiste tijdzone moet instellen voor je zelf toegevoegde steden.
Steden aan je WeatherDatabase toegevoegd en hebben de steden niet de juiste Timezone meegekregen? (Zie deze link om te leren hoe je aan je Weather DB steden toe kunt voegen!)
Lees dan hier verder, deze guide laat je zien hoe je je WeatherDB aanpast zodat de Timezones op de juiste waarde staan.
Benodigdheden:
- 2330fc3c_manila ( \Windows folder op je phone)
- SQLite Administrator (Of een andere SQLite DB editor)
1. Kopieer het bestand 2330fc3c_manila van je telefoon naar je PC;
2. Installeer het programma SQLite Administrator en open dit;
3. Open het bestand 2330fc3c_manila met SQLite;
4. Ga bijna bovenin het scherm naar het Tabblad Edit Data;
5. Selecteer de Table: "cities";
6. Filter even op het land waar de steden in liggen die je zelf hebt toegevoegd door Filterfield op country te zetten en een filter string te kiezen, in mijn geval: "nederland";
7. Je krijgt nu een aantal resultaten en de ondersten in de lijst (standaard is hij namelijk gesorteerd op ID) zijn je nieuwst toegevoegde steden, de laatste 2 kolommen zijn: "timezone" en "msid", geen idee wat msid is, maar aangezien het voor alle Nederlandse steden 105 is, laat ik dit ook bij me eigen toegevoegde steden hetzelfde.
8. Vul dus bij alle lege velden van je zelf toegevoegde steden, de juiste timezone en msid in. Kijk gewoon naar andere steden uit dat land om te kijken welke waardes je moet hebben.
9. Sluit je database, hij word dan ook opgeslagen.
10. Kopieer het bestand terug naar je phone met TF3D uitgeschakeld.
11. Start TF3D en veel plezier! (Hopelijk)
[edit]
Bij mezelf getest met het dorp Borsele en daar werkt het perfect mee. Timezone -60 en msid 105. (Let goed op het minnetje bij -60 als je een stad/dorp/gehucht in Nederland bewerkt!)
Lees dan hier verder, deze guide laat je zien hoe je je WeatherDB aanpast zodat de Timezones op de juiste waarde staan.
Benodigdheden:
6. Filter even op het land waar de steden in liggen die je zelf hebt toegevoegd door Filterfield op country te zetten en een filter string te kiezen, in mijn geval: "nederland";
7. Je krijgt nu een aantal resultaten en de ondersten in de lijst (standaard is hij namelijk gesorteerd op ID) zijn je nieuwst toegevoegde steden, de laatste 2 kolommen zijn: "timezone" en "msid", geen idee wat msid is, maar aangezien het voor alle Nederlandse steden 105 is, laat ik dit ook bij me eigen toegevoegde steden hetzelfde.
8. Vul dus bij alle lege velden van je zelf toegevoegde steden, de juiste timezone en msid in. Kijk gewoon naar andere steden uit dat land om te kijken welke waardes je moet hebben.
[edit]
Bij mezelf getest met het dorp Borsele en daar werkt het perfect mee. Timezone -60 en msid 105. (Let goed op het minnetje bij -60 als je een stad/dorp/gehucht in Nederland bewerkt!)
[ Voor 9% gewijzigd door sn0x0r op 17-05-2009 16:00 ]
Verwijderd
sn0x0r schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:32:
Steden aan je WeatherDatabase toegevoegd en hebben de steden niet de juiste Timezone meegekregen?
Benodigdheden:
[edit]
ik krijg bij het openen met SQLite Administrator een foutmelding : cannot perform this operation on a closed datasheet.
de file heb ik gekopieerd naar mijn bureaublad.
en deze probeer ik te openen met SQLite.
dan krijg ik de foutmelding.
wat doe ik fout??
Beschrijf is even exact de stappen die je genomen hebt, en weet je ook zeker dat je de juiste file hebt? Staat Read-only uit bij de Eigenschappen van het bestand.firefighter2 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:04:
[...]
ik krijg bij het openen met SQLite Administrator een foutmelding : cannot perform this operation on a closed datasheet.
de file heb ik gekopieerd naar mijn bureaublad.
en deze probeer ik te openen met SQLite.
dan krijg ik de foutmelding.
wat doe ik fout??
[ Voor 3% gewijzigd door sn0x0r op 17-05-2009 16:09 ]
met resco explorer het bestandje 2330fc3c_manila opgezocht en naar mijn geheugenkaart gekopieerd.sn0x0r schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:08:
[...]
Beschrijf is even exact de stappen die je genomen hebt, en weet je ook zeker dat je de juiste file hebt? Staat Read-only uit bij de Eigenschappen van het bestand.
daarna op mijn bureaublad gezet.
SQLite gedownload en geinstalleerd op mijn pc.
dit programma geopend en links bovenin database/open aangeklikt.
daarna krijg ik de foutmelding.
read only stond al uit van deze file
groeten
Het kan eventueel zijn dat het bestand tijdens een Query gekopieerd is. Wat je moet doen is het bestand dat je nu gekopieerd hebt ff weggooien en nu eerst TouchFLO3D uitschakelen voordat je 2330fc3c_manila kopieert uit je windows folder.
edit 1: ga ik proberen , helaas foutmeling blijft dezelfde..sn0x0r schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:19:
Het kan eventueel zijn dat het bestand tijdens een Query gekopieerd is. Wat je moet doen is het bestand dat je nu gekopieerd hebt ff weggooien en nu eerst TouchFLO3D uitschakelen voordat je 2330fc3c_manila kopieert uit je windows folder.
edit 2: opgelost, ik had het programma SQLite vanuit mijn winrar geopend, na het uitgepakt te hebben op mijn pc werkt het vlekkeloos.

bedankt voor de reactie.
[ Voor 27% gewijzigd door firefighter2 op 17-05-2009 17:42 ]
Verwijderd
Net gesproken met de mensen van HTC Support....
De mijne wordt morgen opgehaald voor z'n eerste (en hopelijk ook laatste) reparatie!
Kan camera niet initialiseren. Instellen camera-apparaat mislukt blijkt waarschijnlijk toch iets hardwarematig te zijn.
Ik vond het al zo vreemd, ALS mijn camera het wel deed (heel af en toe) en ik sloot hem weer af, hoorde ik ook altijd een tik. Best vreemd voor een telefooncamera. Of hebben jullie dit ook....?
Anyways, morgen dus 2 weken zonder TD Deux.
Wordt vervolgd...
De mijne wordt morgen opgehaald voor z'n eerste (en hopelijk ook laatste) reparatie!
Kan camera niet initialiseren. Instellen camera-apparaat mislukt blijkt waarschijnlijk toch iets hardwarematig te zijn.
Ik vond het al zo vreemd, ALS mijn camera het wel deed (heel af en toe) en ik sloot hem weer af, hoorde ik ook altijd een tik. Best vreemd voor een telefooncamera. Of hebben jullie dit ook....?
Anyways, morgen dus 2 weken zonder TD Deux.
Wordt vervolgd...
Verwijderd
Dag mensen
Ik had een vraag namens een vriendin van mij.
heeft net een diamond 2 gehaald (op mijn advies want ik heb er zelf meerdere) werkt eigenlijk altijd prima!
maar nu het volgende probleem waar ik echt niet uit kom:
als ik haar bel (of andere mensen) komt mijn naam niet in beeld ook als ik een smsje stuur.
ik heb het volgende geprobeerd
gekeken of ze mensen dubbel erin had staan
gekeken of de contact personen ook op de simkaart stonden.
de waarde van caller ID match goed gezet (stond eigenlijk al op 8 heb het op 9 geprobeerd geen resultaat.)
ik heb haar gebeld en mijn nummer opnieuw opgeslagen, daarna nog een keer gebeld en werd nog niet herkent.
Nu weet ik het dus echt niet meer
hebben jullie nog tips voor mij wat ik nog meer kan proberen?
bedankt alvast!
heeft net een diamond 2 gehaald (op mijn advies want ik heb er zelf meerdere) werkt eigenlijk altijd prima!
als ik haar bel (of andere mensen) komt mijn naam niet in beeld ook als ik een smsje stuur.
de waarde van caller ID match goed gezet (stond eigenlijk al op 8 heb het op 9 geprobeerd geen resultaat.)
ik heb haar gebeld en mijn nummer opnieuw opgeslagen, daarna nog een keer gebeld en werd nog niet herkent.
bedankt alvast!
Hiervoor heb je geen tweak programma nodig. Gewoon gebruik maken van de juiste map structuur op je SD kaart:Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:16:
Help!?
- <sd root>\My Documents\My Pictures
- <sd root>\My Documents\My Music
- etc.
Heeft 1 van jullie al iets vernomen van doe pouches van EBay?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik heb hetzelfde probleem (denk ik) dat hij de nummers van de contactpersonen geeft en niet de naam, ik heb het gedeeltelijk opgelost door de caller ID match op 12 te zetten, nu heeft hij op zo goed als alle plaatsen de naam behalve in de TouchFlo SMS viewer..Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 13:39:
Dag mensen
bedankt alvast!
geen idee wat ik nog kan doen om het op te lossen..
als je iets vind mag je het dus zeker melden
Edit: KraFT_mk op XDA heeft hetzelfde probleem maar zo te zien nog geen deftige oplossing ervoor want je kan volgens zijn oplossing dan niet meer rechtstreeks smsn via het telefoonboek..
[ Voor 9% gewijzigd door FRD op 18-05-2009 14:55 ]
Welke bedoel jij precies? Worden hier meerdere besproken.toaomatis schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:18:
Heeft 1 van jullie al iets vernomen van doe pouches van EBay?
Heeft iemand ook een oplossing voor het probleem dat de agendapunten niet worden getoond in TF3D onder de klok?
[ Voor 20% gewijzigd door GGS_206 op 18-05-2009 16:08 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Srry, my badGGS_206 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:07:
[...]
Welke bedoel jij precies? Worden hier meerdere besproken.
Nope geen problemen mee !Heeft iemand ook een oplossing voor het probleem dat de agendapunten niet worden getoond in TF3D onder de klok?
[ Voor 28% gewijzigd door Matis op 18-05-2009 16:12 . Reden: Typo's :"( ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Uiteindelijk heb ik de boel maar hard gereset en nu werkt het weer. Ik hoop het iig niet nog een keer tegen te komen, zeer vervelend!FRD schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:46:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem (denk ik) dat hij de nummers van de contactpersonen geeft en niet de naam, ik heb het gedeeltelijk opgelost door de caller ID match op 12 te zetten, nu heeft hij op zo goed als alle plaatsen de naam behalve in de TouchFlo SMS viewer..
geen idee wat ik nog kan doen om het op te lossen..
als je iets vind mag je het dus zeker melden
Edit: KraFT_mk op XDA heeft hetzelfde probleem maar zo te zien nog geen deftige oplossing ervoor want je kan volgens zijn oplossing dan niet meer rechtstreeks smsn via het telefoonboek..
Nog niks, het zou binnenkort binnen moeten zijn...toaomatis schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:11:
[...]
Srry, my badik doelde op deze pouch http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=220408291834 (de achteraf niet echt helemaal geschikt gebleken pouch voor de TD2)
[...]
Nope geen problemen mee !
6-11 working days.
Vandaag is de zesde.
[ Voor 5% gewijzigd door NLCJ op 18-05-2009 17:00 ]
Er worden enkel maar agendapunten getoont van vandaag en morgen, wss zijn jouw agenda-afspraken allemaal later dan 2 dagen van vandaagGGS_206 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:07:
Heeft iemand ook een oplossing voor het probleem dat de agendapunten niet worden getoond in TF3D onder de klok?
Ja woensdag, vandaar. Zal het ff in de gaten houdenFRD schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:40:
[...]
Er worden enkel maar agendapunten getoont van vandaag en morgen, wss zijn jouw agenda-afspraken allemaal later dan 2 dagen van vandaag
‹(◕‿◕)›
Of je pleurt er ff een afspraak in voor vanavond / morgenGGS_206 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:57:
Ja woensdag, vandaar. Zal het ff in de gaten houden
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Is dit ook te wijzigen? Bijvoorbeeld van heel de week...FRD schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:40:
[...]
Er worden enkel maar agendapunten getoont van vandaag en morgen, wss zijn jouw agenda-afspraken allemaal later dan 2 dagen van vandaag
PS diamond tweak krijg ik niet werkend.. op de TD2
Ik heb gewoon mijn eigen mappen behouden op de SD.Mottebelke schreef op maandag 18 mei 2009 @ 13:59:
[...]
Hiervoor heb je geen tweak programma nodig. Gewoon gebruik maken van de juiste map structuur op je SD kaart:En daarna worden ook de files in die folders weergegeven in de foto viewer of je multimedia player.
- <sd root>\My Documents\My Pictures
- <sd root>\My Documents\My Music
- etc.
Music player gaat automatisch alle muziek nu opzoeken. Nu kan ik op artiest album of nummer zoeken. Werkt prima! Alleen jammer dat je in het beginscherm enkel alle nummers ziet en niet een selectie..
Voor mijn afbeeldingen kun je op albums klikken en vervolgens een favoriet aanvinken. Jammer dat je als je op albums klik iedere map krijgt te zien waar maar afbeeldingen in zitten..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2009 20:08 ]
Wat mij opvalt me de telefoon is dat de radio zwak is. Ik had hiervoor een N73 en als ik daar 's ochtends en 's avond van huis naar werk mee fietste en omgekeerd, dan werkte de radio prima, zelden een storing. Maar ik vind de radio bij de Diamond maar zwak, als de telefoon wat beweegt omdat je wat fiets, dan is het geluid steeds harder en dan weer zachter en soms valt de zender gewoon weg omdat die te zwak is en moet je het geluid helemaal vol open draaien om de radio nog te horen.
Ik weet niet dat dit kan komen door de standaard koptelefoon die erbij zit? Maar nogmaals deze functie valt me wel tegen.
Ik weet niet dat dit kan komen door de standaard koptelefoon die erbij zit? Maar nogmaals deze functie valt me wel tegen.
Ik probeer te editten, ik heb volgens mij TouchFlo uit. Ik krijg de melding "File write protection of database could't removed"
Wanneer ik 2330fc3nogwat wil vervangen dan zegt ie dat ik niet de permissions heb?
Wanneer ik 2330fc3nogwat wil vervangen dan zegt ie dat ik niet de permissions heb?
XXXVI
Veel gekraak hier van slechte ontvangst inderdaad. Slechter dan bij mijn vorige toestel.Retir schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:47:
Wat mij opvalt me de telefoon is dat de radio zwak is. Ik had hiervoor een N73 en als ik daar 's ochtends en 's avond van huis naar werk mee fietste en omgekeerd, dan werkte de radio prima, zelden een storing. Maar ik vind de radio bij de Diamond maar zwak, als de telefoon wat beweegt omdat je wat fiets, dan is het geluid steeds harder en dan weer zachter en soms valt de zender gewoon weg omdat die te zwak is en moet je het geluid helemaal vol open draaien om de radio nog te horen.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik heb trouwens net deze case besteld, kost 17,50 euro inclusief verzenden. Ziet er ook wel goed uit volgens mij. Als ik deze binnen heb gekregen zal ik wel enkele foto's ervan maken en hier plaatsen.
Okay, dan ben ik dus niet de enige die dat gemerkt heeft. me n73 was vandat veel beter.BeQuietAndDrive schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:52:
[...]
Veel gekraak hier van slechte ontvangst inderdaad. Slechter dan bij mijn vorige toestel.
Klopt, heb ik ook last van als ik die wil vervangen. Volgens mij moet je nadat je TF3D uitgeschakeld hebt eerst ff een soft reset doen, daarna zou het wel moeten willenephymerous schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:22:
Ik probeer te editten, ik heb volgens mij TouchFlo uit. Ik krijg de melding "File write protection of database could't removed"
‹(◕‿◕)›
Wat ik me alleen afvraag is of een ander bedrade headset (bijv. zoals deze) een betere ontvangst levert.Tito129 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:16:
[...]
Okay, dan ben ik dus niet de enige die dat gemerkt heeft. me n73 was vandat veel beter.
Ligt het nu aan de telefoon of aan de headset? Misschien dat er iemand hier is die een andere headset heeft en de ervaring erover kan delen?
Totalcommander werkte wel mee hier, het is me inmiddels geluktGGS_206 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:20:
[...]
Klopt, heb ik ook last van als ik die wil vervangen. Volgens mij moet je nadat je TF3D uitgeschakeld hebt eerst ff een soft reset doen, daarna zou het wel moeten willen
XXXVI
Ik wil de Diamond2 i.c.m. navigatie software (bv TT7) op de motor gebruiken. Heb dan wel het headsetje nodig om de gesproken aanwijzigen te kunnen horen. Gezien de korte accuduur moet ik echter ook de de autolader gebruiken. Is er een oplossing om zowel gelijktijdig op te laden en via een headset te luisteren?
Brodit heeft een autohouder waarmee je tegelijkertijd kunt laden en headset gebruiken...is ergens de afgelopen weken voorbij gekomen in dit topic (of in deel 1).attack schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:05:
Ik wil de Diamond2 i.c.m. navigatie software (bv TT7) op de motor gebruiken. Heb dan wel het headsetje nodig om de gesproken aanwijzigen te kunnen horen. Gezien de korte accuduur moet ik echter ook de de autolader gebruiken. Is er een oplossing om zowel gelijktijdig op te laden en via een headset te luisteren?
Thanks! Je bracht me op het juiste spoor. Ik kan met deze 3-in-1 wel uit de voetenBrodit heeft een autohouder waarmee je tegelijkertijd kunt laden en headset gebruiken...is ergens de afgelopen weken voorbij gekomen in dit topic (of in deel 1).
Wanneer ik een sms ontvang en deze open wil het wel eens voorkomen dat wanneer ik de stylus uitneem het beeld naar landscape verspringt. Iemand dit ook of een oplossing?
Je toestel niet schuin houdenbluecupra schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 07:38:
Wanneer ik een sms ontvang en deze open wil het wel eens voorkomen dat wanneer ik de stylus uitneem het beeld naar landscape verspringt. Iemand dit ook of een oplossing?
maar er zijn ook programmas die het naar landscape gaan kunnen tegenhouden (of juist toelaten als het programma er ondersteuning voor heeft), zoals bvb ChangeScreen waar ik mee werk, maar er zijn ook alternatieven
http://www.engadget.com/2...ndows-mobile-now-free-to/
=> That I like
hiermee kan je gewoon al je contactpersonen en andere dingen (agenda enz en zelfs je tekstberichten!) syncen met de gratis microsoft applicatie en dan is alles altijd online bereikbaar (op elke pc), heel goed voor backups als je van telefoon veranderd of gewoon om altijd alles bij te hebben
ok, je kan dit alles ook via outlook mo dan moet je altijd een kabel insteken enzo, nu kan het altijd en overal
=> That I like
hiermee kan je gewoon al je contactpersonen en andere dingen (agenda enz en zelfs je tekstberichten!) syncen met de gratis microsoft applicatie en dan is alles altijd online bereikbaar (op elke pc), heel goed voor backups als je van telefoon veranderd of gewoon om altijd alles bij te hebben
ok, je kan dit alles ook via outlook mo dan moet je altijd een kabel insteken enzo, nu kan het altijd en overal
Toch heeft die dienst van Microsoft een toegevoegde waarde, als je ook tekstberichten kunt syncen, want dat lukt niet met Outlook afaik.FRD schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:02:
http://www.engadget.com/2...ndows-mobile-now-free-to/
=> That I like
[knip]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Een vraag waar ik het antwoord tot op heden niet heb kunnen vinden/krijgen.
Bij de touch diamond 1 is de handsfree nogal schel, heel erg schel eigenlijk, terwijl dit met tomtom niet zo is.
Is de handsfree van de diamond 2 ook zo heel erg schel, of is die ook verbeterd?
Bij de touch diamond 1 is de handsfree nogal schel, heel erg schel eigenlijk, terwijl dit met tomtom niet zo is.
Is de handsfree van de diamond 2 ook zo heel erg schel, of is die ook verbeterd?
Burp
Na overleg met moderator zal later op de dag een speciaal TD2 ACC topic worden gestart.
Dit omdat de TD2 een erg populair toestel blijkt waar men ook veel soorten verschillende
accessoires voor wil hebben / uitbrengt. Zodoende kan dit topic worden beperkt tot ervaringen met de TD2 zelf!
EDIT: En zodoende: HTC Touch Diamond2
Iemand dat Magic 8Ball al gevonden? Las eerst dat 't er niet op zou staan..
Dit omdat de TD2 een erg populair toestel blijkt waar men ook veel soorten verschillende
accessoires voor wil hebben / uitbrengt. Zodoende kan dit topic worden beperkt tot ervaringen met de TD2 zelf!
EDIT: En zodoende: HTC Touch Diamond2
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 19-05-2009 13:13 ]
I Allways get my sin huh? Probeer het uit / Try it, of heb ik het nou mis?Try it out
Weet niet of ik het helemaal vertrouw...
Hoi!
Prima! Dan kunnen we het hier over andere (belangrijkere) TD2 zaken hebben...CLB schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:01:
Na overleg met moderator zal later op de dag een speciaal TD2 ACC topic worden gestart. Dit omdat de TD2 een erg populair toestel blijkt waar men ook veel soorten verschillende
iddCrusader schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:38:
[...]
Toch heeft die dienst van Microsoft een toegevoegde waarde, als je ook tekstberichten kunt syncen, want dat lukt niet met Outlook afaik.
heb het nu even gebruikt en werkt heel vlot, de sync app is zelfs in het nederlands al te verkrijgen (de online site nog niet),
het syncen gebeurd heel vlot en snel en daarna is alles online te bekijken en aan te passen,
het online gedeelte is nog niet super gebruiksvriendelijk (waarmee ik bedoel dat, als je bvb een contact wilt aanpassen, het niet direct in het veld zelf kan maar je edit enz moet klikken voordat dit kan, in outlook kan dit wel in het veld zelf en gaat dit dus vlotter, ook zijn de contact niet per letter van het alfabet (vb met achter- of voornaam gesorteerd) beschikbaar, maar in een gewoon platte lijst), maar het is nog een 1e beta dus er kan nog veel veranderen
wel een mooie stap vooruit microsoft
nu nog de marketplace die app's centraliseert en ook kan updaten op je device! dat mis ik wel, een prog die updates kan onderhouden zoals de apple store wel doet,
ok er zijn alternatieven (bvb AppToDate, nog niet getest btw) maar dit werkt niet voor alle programmas denk ik, de app moet het ondersteunen
Edit: Dashwire ziet der anders ook wel goed uit, veel beter uitgewerkt en ook gratis..
[ Voor 4% gewijzigd door FRD op 19-05-2009 13:32 ]
Het is al eerder ter sprake gekomen, maar tot nu toe heb ik nog geen echte oplossing gevonden:
Ik krijg pas de melding dat er nieuwe email is als ik mijn toestel uit standby haal. Dit is echter, voor zover ik heb kunnen bepalen, compleet random. Soms geeft hij wel een melding in standby, soms niet. Ik gebruik de volgende instellingen:
Instellingen -> Geluiden en meldingen -> Tab 'Geluiden' :
Gebeurtenissen (AAN), Programma's (AAN), Meldingen (AAN), Schermtikken (UIT), Hardwareknoppen (UIT)
Instellingen -> Geluiden en meldingen -> Tab 'Meldingen':
Berichten: Nw. email. Geluid (AAN), Bericht in scherm (UIT), Lampje (AAN, geen limiet), Trillen (AAN)
Mis ik nog iets? Moet ik nog iets anders aan of uit zetten?
Edit: Vooralsnog heb ik het probleem kunnen oplossen door 'Wake up on new SMS' op 'Enabled' te zetten met Diamond Tweak.
Edit 2: Blijkbaar was dat maar eenmalig, want nu krijg ik weer geen melding
Als iemand een definitieve oplossing heeft hoor ik dat graag...
Ik krijg pas de melding dat er nieuwe email is als ik mijn toestel uit standby haal. Dit is echter, voor zover ik heb kunnen bepalen, compleet random. Soms geeft hij wel een melding in standby, soms niet. Ik gebruik de volgende instellingen:
Gebeurtenissen (AAN), Programma's (AAN), Meldingen (AAN), Schermtikken (UIT), Hardwareknoppen (UIT)
Berichten: Nw. email. Geluid (AAN), Bericht in scherm (UIT), Lampje (AAN, geen limiet), Trillen (AAN)
Edit: Vooralsnog heb ik het probleem kunnen oplossen door 'Wake up on new SMS' op 'Enabled' te zetten met Diamond Tweak.
Edit 2: Blijkbaar was dat maar eenmalig, want nu krijg ik weer geen melding
[ Voor 16% gewijzigd door VanRoyal op 19-05-2009 23:43 ]
hmm dat ziet er idd netjes uit. maar snap het businessmodel nog niet helemaal.FRD schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:14:
dat ik eerst 'en zelfs teksteberichten!' schreef, maar dit had ik idd niet doorgetrokken naar mn eind
Edit: Dashwire ziet der anders ook wel goed uit, veel beter uitgewerkt en ook gratis..
Waar verdienen ze hun geld mee..
EWK schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:04:
[...]
I Allways get my sin huh? Probeer het uit / Try it, of heb ik het nou mis?
Weet niet of ik het helemaal vertrouw...
iddTito129 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:15:
[...]
hmm dat ziet er idd netjes uit. maar snap het businessmodel nog niet helemaal.
Waar verdienen ze hun geld mee..
EDIT: mss dat dit helpt voor hun kosten te dekken: http://www.wmexperts.com/dashwire-gets-16-million-funding
[ Voor 8% gewijzigd door FRD op 19-05-2009 14:25 ]
Ik heb nog een heel groot voordeel ontdekt.
Met mijn oude nokia's
N73
N95
N96
N81
Kon ik wel via bluetooth mijn carkits koppelen.
(ford, parrot, en sony)
Maar ik speelde mijn muziek via de AUX af omdat dit mooier klinkt. Helaas was het zo dat als er een oproep binnen kwam mijn telefoon crashte (n96) of de bluetooth uitgeschakeld werdt.
Met de HTC gaat alles perfect. Bij een inkomende oproep wordt de muziek gepauzeerd en kan ik opnemen waarna mijn stem via de microfoon van de carkit gaat en het geluid van de bellen via m'n speakers. Na het ophangen speeld de muziek gewoon weer verder. ook het telefoonboek werkt naar behoren (maar dat was met de nokia's ook).
Enige wat jammer is, is dat als je de AUX los trekt de muziek over de telefoon speaker blijft doorspelen.
Bizar genoeg was de enige telefoon die automatisch stopte de N73
Met mijn oude nokia's
N73
N95
N96
N81
Kon ik wel via bluetooth mijn carkits koppelen.
(ford, parrot, en sony)
Maar ik speelde mijn muziek via de AUX af omdat dit mooier klinkt. Helaas was het zo dat als er een oproep binnen kwam mijn telefoon crashte (n96) of de bluetooth uitgeschakeld werdt.
Met de HTC gaat alles perfect. Bij een inkomende oproep wordt de muziek gepauzeerd en kan ik opnemen waarna mijn stem via de microfoon van de carkit gaat en het geluid van de bellen via m'n speakers. Na het ophangen speeld de muziek gewoon weer verder. ook het telefoonboek werkt naar behoren (maar dat was met de nokia's ook).
Enige wat jammer is, is dat als je de AUX los trekt de muziek over de telefoon speaker blijft doorspelen.
Bizar genoeg was de enige telefoon die automatisch stopte de N73
[ Voor 17% gewijzigd door pt0x op 19-05-2009 13:48 ]
Ik ergerde mij rot aan de phone dialer (incl contacts en call overview, enz) van de TD2. Wat een gedrocht!
Heb nu deze app in gebruik en wat een verademing!
http://www.inesoft.com/eng/index.php?in=phone.html
Na installatie integreert de app zich in WM / TF3D zodat als je op Telefoon klikt deze app wordt opgestart. De GUI is perfect, overzichtelijk, uitgebreid en compleet. Snel-contacten functie is er ook, en de app heeft verder veel settings. Oh en er is ook een Profielen functie, zelfs met timed-profiles...
Edit...plaatjes

Heb nu deze app in gebruik en wat een verademing!
http://www.inesoft.com/eng/index.php?in=phone.html
Na installatie integreert de app zich in WM / TF3D zodat als je op Telefoon klikt deze app wordt opgestart. De GUI is perfect, overzichtelijk, uitgebreid en compleet. Snel-contacten functie is er ook, en de app heeft verder veel settings. Oh en er is ook een Profielen functie, zelfs met timed-profiles...
Edit...plaatjes

[ Voor 40% gewijzigd door dafmay op 19-05-2009 17:24 ]
Verwijderd
ik weet niet of iemand er al eens een antwoord op heeft gegeven maar ik vroeg me af voor wat het knopje dient aan de bijgeleeverde oortjes. Ik heb er al eens een paar keer op gedrukt maar het doet niets, dacht misschien dat het een mute knop was (wat wel handig zou zijn) maar hij blijft gewoon spelen.
Voor alle duidelijkheid, ik heb het over dat driehoekig blokje met het HTC logo op.
Voor alle duidelijkheid, ik heb het over dat driehoekig blokje met het HTC logo op.
voicedialling? (voor de toestellen die wel deze functie hebben....)Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:47:
ik weet niet of iemand er al eens een antwoord op heeft gegeven maar ik vroeg me af voor wat het knopje dient aan de bijgeleeverde oortjes. Ik heb er al eens een paar keer op gedrukt maar het doet niets, dacht misschien dat het een mute knop was (wat wel handig zou zijn) maar hij blijft gewoon spelen.
Verwijderd
en met welke reden zou dit dan aan een set oortjes hangen? Ik kan mij moeilijk een situatie inbeelden waarin dit handig is.dafmay schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:00:
[...]
voicedialling? (voor de toestellen die wel deze functie hebben....)
Fietsen, drukt op je knopje, zegt 'Henk' en je vader wordt gebeld... ideaal als je 't mij vraagt...
Of om mee op te nemen als je gebeld wordt en het toestel zit diep in je binnenzak?
Dan zou ik zelf op zoek gaan naar een alternatief, want dan herkent ie de naam niet goed.CLB schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:14:
Fietsen, drukt op je knopje, zegt 'Henk' en je vader wordt gebeld... ideaal als je 't mij vraagt...
[ Voor 64% gewijzigd door Crusader op 19-05-2009 15:17 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
en waarin zou ik dan 'henk' moeten zeggen? en als hij dan oppakt hoe kan ik er dan mee spreken? tijdens het fietsen heb ik mijn telefoon niet in de hand. Om dan nog maar te hopen dat hij de juiste naam kiest want dat kan ik dan niet zien.CLB schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:14:
Ja uh weet ik veel, als iemand oppert dat het voor voicedial is neem ik aan dat er ook 'n microfoontje inzit
*weg*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 19-05-2009 18:32 ]
Iemand vroeg laatst hoe dat Red Alert spel heette.. nou ik heb um gevonden denk ik: Warfare Inc.
Verder zijn er ook al ports van Duke Nukem 3D, Wolfenstein 3D en Warcraft 2. Jammer is alleen dat WVGA niet supported is. Maar wel leuk om te testen.
http://forum.xda-develope...thread.php?t=422606%C2%A0
Verder zijn er ook al ports van Duke Nukem 3D, Wolfenstein 3D en Warcraft 2. Jammer is alleen dat WVGA niet supported is. Maar wel leuk om te testen.
| Losing my religion |
Ja dat was ik! Wat 'n vet spel was dat zeg..
Maar dus niet in WVGA resolutie? Wel normale VGA of echt QVGA? Misschien ergens te tweaken?
Maar dus niet in WVGA resolutie? Wel normale VGA of echt QVGA? Misschien ergens te tweaken?
wel moeilijk shooters te spelen zonder d-pad..tzeunis schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:31:
Iemand vroeg laatst hoe dat Red Alert spel heette.. nou ik heb um gevonden denk ik: Warfare Inc.
Heb een heel irritant probleem met de diamond2.
Nadat ik internet gebruikt heb, dan blijft mijn verbinding open totdat ik met de Comm Manager de verbinding verbreek. Als ik daarna internet gebruik, dan wordt de verbinding weer opgezet maar niet meer verbroken..
Als gevolg hiervan loopt mijn batterij heel snel leeg.
iemand enig idee
Nadat ik internet gebruikt heb, dan blijft mijn verbinding open totdat ik met de Comm Manager de verbinding verbreek. Als ik daarna internet gebruik, dan wordt de verbinding weer opgezet maar niet meer verbroken..
iemand enig idee
Ik hoop as vrijdag mijn TD2 in ontvangst te mogen nemen. Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de NL versie en de UK versie. Kan op de UK versie ook NL-taal geselecteerd worden?
Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden
Volgens mij is het standaard dat je verbinding niet wordt gesloten. Ik weet alleen niet of dat erg veel invloed heeft op de batterij, aangezien er geen activiteit is. Met Diamond Tweak kun je in ieder geval instellen dat de verbinding automatisch na X minuten wordt gesloten.toineneman schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:05:
Heb een heel irritant probleem met de diamond2.
iemand enig idee
Wat denk je zelf? Standaard kan dat niet natuurlijk!Quincy2003 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:03:
Ik hoop as vrijdag mijn TD2 in ontvangst te mogen nemen. Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de NL versie en de UK versie. Kan op de UK versie ook NL-taal geselecteerd worden?
Kan wel door middel van ROMs en dergelijke, maar dus niet standaard
Ik heb hetzelfde maar dan met reminders uit de agenda. Ik heb de hoop op een oplossing al opgegeven voorlopig, ik heb het al twee keer gevraagd in dit topic maar er komt helaas geen respons op.VanRoyal schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:51:
Het is al eerder ter sprake gekomen, maar tot nu toe heb ik nog geen echte oplossing gevonden:
Edit 2: Blijkbaar was dat maar eenmalig, want nu krijg ik weer geen meldingAls iemand een definitieve oplossing heeft hoor ik dat graag...
mss omdat niemand het weet..?BeQuietAndDrive schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 01:01:
[...]
Ik heb hetzelfde maar dan met reminders uit de agenda. Ik heb de hoop op een oplossing al opgegeven voorlopig, ik heb het al twee keer gevraagd in dit topic maar er komt helaas geen respons op.
Ik heb het dus bij ontvangen smsen maar dan heel zelden (heb het mss al 4 of 5 keer gehad in de tijd dat ik mijn TD2 nu al heb, nl meer dan een maand, en ik heb toch al een 100tal smsen gekregen) en het kwam ook heel random op
ik heb half zitten denken dat het mss ligt aan het feit dat je je toestel zelf op standby zet met de power knop tegenover de momenten dat hij zelf in standby gegaan was,
ik dacht in dat laatste geval dat dit de keren waren dat hij niet wakker werd uit standby (maar dan ook niet altijd), dit kan dus zeker ook toeval zijn..
ik probeer hem dus zo veel mogelijk manueel op standby te zetten en mss is het drm dat ik het niet veel tegenkom
Doordat het dus zo zelden is heb ik er niet veel last van, maar een oplossing is altijd welkom
Edit (@ 2 posts hier onder)
Afkortingenlijst:
-mss = misschien
-nl = namelijk
-drm = daarom
[ Voor 5% gewijzigd door FRD op 20-05-2009 16:41 ]
Na wat googelen ben ik er achter dat het probleem met geen geluid bij berichten in standby zich ook voordoet / deed bij de Diamond 1. Het enige wat daar wordt voorgesteld en ik nog niet heb geprobeerd is een harde reset, maar volgens mij reset ik het toestel dan naar de fabrieksinstellingen (of heb ik dit mis?) en daar heb ik nu eigenlijk even geen tijd voor / zin in. Zal ook eens bellen met de HTC support, misschien dat zij iets zinnigs kunnen zeggen.
Je afkortingen begrijp ik weinig van, maar in grote lijnen kom ik er wel uitFRD schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 01:34:
[...]
mss omdat niemand het weet..?
Ik heb het dus bij ontvangen smsen maar dan heel zelden (heb het mss al 4 of 5 keer gehad in de tijd dat ik mijn TD2 nu al heb, nl meer dan een maand, en ik heb toch al een 100tal smsen gekregen) en het kwam ook heel random opgeen enkel idee waarom het op die momenten niet goed ging
ik heb half zitten denken dat het mss ligt aan het feit dat je mss je toestel zelf op standby zet met de power knop tegenover de momenten dat hij zelf in standby gegaan was, ik dacht in dat laatste geval dat dit de keren waren dat hij nie wakker werd uit standby (maar dan ook niet altijd), maar dit kan toeval zijn..
ik probeer hem dus zo veel mogelijk manueel op standby te zetten en mss is het drm dat ik het niet veel tegenkom
Doordat het dus zo zelden is heb ik er niet veel last van, maar een oplossing is altijd welkomwant betrouwbaar is het dus niet echt..
Wanneer ik een verjaardag datum invul bij een "Contact", komt deze datum niet automatisch in mijn agenda te staan. Zie ik een optie over het hoofd, of moet ik alsnog handmatig datums gaan toevoegen in mijn agenda?
Is al voorbij gekomen in deze topicreeks: Verjaardagen komen niet automatisch in de kalender, tenzij je synchroniseert met Outlook of ze handmatig toevoegd.Ryan_ schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:37:
Wanneer ik een verjaardag datum invul bij een "Contact", komt deze datum niet automatisch in mijn agenda te staan. Zie ik een optie over het hoofd, of moet ik alsnog handmatig datums gaan toevoegen in mijn agenda?
Ik wacht zelf ook nog op een oplossing hiervoor...
En andere afspraken, zie je op je Todayscherm pas als het er 2 dagen ervoor is. Eerder niet helaas.
‹(◕‿◕)›
Daarentegen zie je er al wel meer staan dan voorheen in Windows Mobile gelukkig, vooral als je de klok kleiner maakt.
Handleiding pagina 214VanRoyal schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:10:
Het enige wat daar wordt voorgesteld en ik nog niet heb geprobeerd is een harde reset,
maar volgens mij reset ik het toestel dan naar de fabrieksinstellingen (of heb ik dit mis?)
Als een normale reset een probleem met het systeem niet oplost, kunt u een harde (volledige) reset uitvoeren. Na een harde reset zijn alle standaardinstellingen hersteld zoals ze waren toen u het apparaat kocht en voor het eerst inschakelde. U raakt alle programma‘s kwijt die u hebt geïnstalleerd, gegevens die u hebt opgeslagen en instellingen die u hebt aangepast. Alleen Windows Mobile-software en andere voorgeïnstalleerde programma‘s blijven over.
Waarschuwing! De fabrieksinstellingen van uw apparaat worden hersteld. Zorg dat er een back-up is gemaakt van alle extra geïnstalleerde programma’s en/of gebruikersgegevens voordat het apparaat volledig opnieuw wordt ingesteld.
Belangrijk Als Bestanden versleutelen die op opslagkaarten worden opgeslagen wordt ingeschakeld of al eerder is ingeschakeld, raden we u aan een reservekopie te maken van de geheugenkaart voordat u de optie Opslag wissen kiest, een harde reset uitvoert of het besturingssysteeem bijwerkt. Anders hebt u daarna geen toegang meer tot de versleutelde bestanden op de geheugenkaart. Met ActiveSync of Windows Mobile Apparaatcentrum kunt u bestanden overdragen tussen de geheugenkaart en uw computer. Kopieer na de procedure uw bestanden terug naar de geheugenkaart.
BTW, gister nog ff bezig geweest met de Weertab in TF3D.
Heb de 2330 manila file bewerkt, en heb de plaats Drachten toegevoegd in die file. Dat is EUR|NL|NL003|DRACHTEN
Dus die heb ik toegevoegd, met dezelfde opties als de andere plaatsen in Nederland. Wil ik hem nu bijwerken, krijg ik een verbindingsfout. De andere plaatsen werken wel goed. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Heb de 2330 manila file bewerkt, en heb de plaats Drachten toegevoegd in die file. Dat is EUR|NL|NL003|DRACHTEN
Dus die heb ik toegevoegd, met dezelfde opties als de andere plaatsen in Nederland. Wil ik hem nu bijwerken, krijg ik een verbindingsfout. De andere plaatsen werken wel goed. Iemand een idee wat dit kan zijn?
‹(◕‿◕)›
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het bespreken van accessoires mag hier
Het bespreken van abonnementen en levertijden mag hier
Het bespreken van accessoires mag hier
Het bespreken van abonnementen en levertijden mag hier