If it ain't broken, play with it till it breaks.

Is er een handig lijstje om even na te lopen op de Diamond2 waarmee je al het onverwachte dataverkeer tijdelijk uit kan zetten. Ik denk bv aan de web pushpagina's, weerbericht, email etc.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gebruik gewoon Nodata?attack schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:41:
Ik ga binnenkort even de landgrens over en wil niet terug komen en een dikke datarekening op de deurmat vinden.![]()
Is er een handig lijstje om even na te lopen op de Diamond2 waarmee je al het onverwachte dataverkeer tijdelijk uit kan zetten. Ik denk bv aan de web pushpagina's, weerbericht, email etc.
Edit: spuit 11

Maar dat wil ik dus niet. Ik snap dat NoData handig is als je naar het buitenland gaat, maar ik heb het nu over dagelijks gebruikt waarbij ik even wat opzoek op het internet en daarna Opera weer afsluit. Dan wil ik dus dat de 3G verbinding ook wordt verbroken.Retir schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:26:
[...]
Als je NoData gebruikt zijn alle verbindingen ook weg. Staat wel meer over te lezen in topic 1 van deze post. Ik heb het zelf al uitgeprobeerd en als je daarin aangeeft dat er geen verbinding wordt gemaakt wordt er (bij mij) geen verbinding meer gemaakt.
Hier bij mn SE W902 heb ik ook 80% van de dag 3G mogelijkheden, kost me geen data, maar wel veel accuduur. Als je dat niet wil, moet je 3G lekker uitzetten en gaan GPRS'en?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
attack schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:41:
Ik ga binnenkort even de landgrens over en wil niet terug komen en een dikke datarekening op de deurmat vinden.
In de ene post geef je aan dat je bang bent voor een dikke rekening.Mottebelke schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 00:09:
Maar dat wil ik dus niet. Ik snap dat NoData handig is als je naar het buitenland gaat, maar ik heb het nu over dagelijks gebruikt waarbij ik even wat opzoek op het internet en daarna Opera weer afsluit. Dan wil ik dus dat de 3G verbinding ook wordt verbroken.
Vervolgens vind je NoData lastig omdat je toch wel ff op het internet wilt.
Laat ik je waarschuwen: Als je een mogelijkheid tot verbinden laat bestaan, kan ieder pakket zelf een verbinding starten.
En dan kun je wel een lijstje opstellen, maar als je dan net die ene vergeet... €€€€€€€€€.
Jouw keus, maar ik zou NoData gebruiken, en deze even toggle'n voordat je online gaat.
Oh ja, vergeet niet de verbinding met de hand te verbreken: Als je NoData toggle'd, verbreekt ie openstaande sessies niet.
Zie mijn originele bericht...abusimbal schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:54:
[...]
Ik snap even de link tussen een BT carkit en navigatie niet
Dank voor de info.Ikzelf heb een Parrot 3200LS BT carkit waarmee ik handenvrij kan bellen met mijn TD2.
En dat werkt uitstekend, hij neemt ook het telefoonboek over van de TD2
Edit off-topic : inmiddels uitgezocht dat de Jabra SP700 een uitstekende geluidskwaliteit geeft én ook nog eens het geluid via FM transmitter naar de autospeakers doorleidt...prachtig!
[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 14-05-2009 09:30 ]
zijn er al backplates te koop? origineel blackplate is ok.
Ik liet die van mij gister ook vallen. Zo van de trap een meter of twee naar beneden. Natuurlijk helemaal uit elkaar (backplate, faceplate en batterij lagen verspreid over de grond). Maar er is gelukkig niets stuk gegaan. Hij kan dus blijkbaar wel een tikkie hebben. Maar ik denk dat ik nu toch maar even moet gaan nadenken over een beschermend hoesje ofzo (ook al vind ik dat helemaal niets voor een telefoon).alvv schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:41:
shit, tel gisteren ontvangen en vandaag al laten vallen, baaaaalen
zijn er al backplates te koop? origineel blackplate is ok.
PSN id: PENo1
Uhm, je quote twee verschillende personen... ik heb niks gezegd over het buitenlandronh schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:05:
[...]
[...]
In de ene post geef je aan dat je bang bent voor een dikke rekening.
Vervolgens vind je NoData lastig omdat je toch wel ff op het internet wilt.
Oeps, sorry, ik zie het nu pas.Mottebelke schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:43:
Uhm, je quote twee verschillende personen... ik heb niks gezegd over het buitenland
Het leken 2 posts die bij elkaar horen.
Mijn excuses
Verwijderd
Heb zelf een Parrot Minikit en die werkt prima. Voordat ik tt7 aanzet gebruik ik BlueCast die alle geluiden doorzet naar de parrot. krijg ik alle meldingen netjes over de handsfree.dafmay schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:08:
Een beetje off-topic. Heeft een van jullie al ervaring met BT carkits icm de TD2?
Ik vraag mij alleen af hoe goed de carkits werken icm navigatie software. Mijn ervaring leert dat vaak met BT carkits (soms ook weer veroorzaakt door telefoon) de navigatiestem niet juist/volledig doorkomt...
http://www.pdashop.nl/pro...700-bluetooth-carkit.html
http://www.pdashop.nl/pro...lim-bluetooth-carkit.html
Duidelijk, dank voor de tip!Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:47:
[...]
Heb zelf een Parrot Minikit en die werkt prima. Voordat ik tt7 aanzet gebruik ik BlueCast die alle geluiden doorzet naar de parrot. krijg ik alle meldingen netjes over de handsfree.
Facundo schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:54:
[...]
Doe je dat dan elke keer of alleen de eerste paar keren? Ik hoor dat 't na 5 à 10 keer opladen niet meer nodig is om hem helemaal te laden en te ontladen om het maximale uit je tel te halen..
hmmCrusader schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:21:
[...]
Helemaal correct.
Zie ook Wikipedia: Lithium-ion-accu.
Quote:
[...]
Enkele andere relevante tips ten aanzien van de batterij in combinatie met de TD2 wil ik jullie ook niet onthouden (bron: Wikipedia: Lithium-ion battery)
- Li-Ion batterijen vroegtijdig (=niet leegtrekken) en regelmatig laden (het regelmatig laden zal geen probleem zijn bij de TD2)
- Voorkom het volledig ontladen en laden ("deep-cyclen") van de batterij, echter kan het ongeveer iedere 30e keer laden nodig zijn om de batterijmeter van de TD2 te calibreren door de batterij wel helemaal leeg te trekken en volledig op te laden
- Hou de batterij relatief koel, in zonlicht leggen of in je broekzak houden zorgt er voor dat de batterij veel sneller verouderd en z'n capaciteit zal doen afnemen
maar heeft HTC (of natuurlijk elke andere fabrikant van toestellen op batterij) ook niet zo'n beveiliging dat, wanneer de spanning op een niet-kritiek-voor-de-batterij lage stand staat, dat hij dan uitvalt, en dus niet de batterij helemaal leeg trekt maar een beetje op voorhand hem af zet? want als je een lege batterij hebt kun je altijd toch nog een stuk booten als je hem toch weer wilt aan zetten (maar ik kan geloven dat dat niet goed kan zijn)
Ik vind dit eigenlijk wel raar dat je de cyclus niet volledig mag doorlopen, dan doe ik dit al heel lang fout denk ik maar kheb daar nooit opmerkelijk last van gehad.. nuja, hij laad sowieso soms nog eens tussenin op door de usb-lader tijdens connectie met pc

Ik zelf heb:
- DiamondTweak 0.5.3 NL (Programma waarmee je allerlei settings makkelijk en snel kan aanpassen, echt vanalles)
- TouchFlo3D Landscape Fix (TouchFlo3D in Landscape zien zodra je de telefoon draait)
- Registry Editor van Schap's, v0.9 beta uit 2007 (Register bewerkingen uitvoeren, nodig voor de fix van hierboven)
- Astraware Boardgames (Van MS, vol met oude bordspelletjes als mensergerjeniet, schaken, dammen, reversi, molen, enz.)
- .Net 3.5 Compact (Nodig voor sommige games / software, TD2 komt standaard met .Net 2.0 Compact afaik)
Ik ben wel benieuwd naar andere mensen hun software die ze erop gezet hebben. Graag met name wel een beschrijving van wat het doet en waarom je het dan nodig had dus. Ik hoor veel mensen over Battery programs, maar waarom zijn die nodig, wat doen ze? Ram clearing programs, deze snap ik de functie wel van, maar wat zijn bijv. de betere versies?
Ik zag ook nog een leuk progseltje op XDA Forum, met die app kun je elke software app toevoegen aan Manila en dus in Landscape modus draaien zodra je de telefoon draait, net zoals je met TouchFlo3D kan doen dus zeg maar.
Zie deze link: G-Config (Configurator for the new SensorSDK 4)
[edit]
Misschien trouwens leuk om in de startpost een lijst te maken met veelgebruikte software? DiamondTweak bijv, maar ook andere progsels die bijna must have zijn wellicht? Ik heb me phone nog maar 1 dag, dus vandaar dat er nauwelijks iets op staat.
[ Voor 8% gewijzigd door sn0x0r op 14-05-2009 11:36 ]
Ik zal dit ook wel eens doen als ik later tijd hebsn0x0r schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:34:
Zouden wat mensen misschien hier wat software op kunnen noemen en tweaks/fixes die ze uitgevoerd hebben? Met name dan ook een beschrijving van wat de software/tweak/fix doet.
Ik zelf heb:
- DiamondTweak 0.5.3 NL (Programma waarmee je allerlei settings makkelijk en snel kan aanpassen, echt vanalles)
- TouchFlo3D Landscape Fix (TouchFlo3D in Landscape zien zodra je de telefoon draait)
- Registry Editor van Schap's, v0.9 beta uit 2007 (Register bewerkingen uitvoeren, nodig voor de fix van hierboven)
- Astraware Boardgames (Van MS, vol met oude bordspelletjes als mensergerjeniet, schaken, dammen, reversi, molen, enz.)
- .Net 3.5 Compact (Nodig voor sommige games / software, TD2 komt standaard met .Net 2.0 Compact afaik)
(...)
[edit]
Misschien trouwens leuk om in de startpost een lijst te maken met veelgebruikte software? DiamondTweak bijv, maar ook andere progsels die bijna must have zijn wellicht? Ik heb me phone nog maar 1 dag, dus vandaar dat er nauwelijks iets op staat.
Ik had nog een vraag over die diamondtweak, ik heb deze al een paar keer zien staan in dit forum (nog niet zelf getest) maar zou het niet nuttiger zijn de HDtweak te nemen ipv de DiamondTweak, doordat de HD nu qua hardware toch dichter aanleunt tegenover de Diamond2
Ok, zelf het antwoord al gevonden denk ikPaledo schreef op vrijdag 17 april 2009 00:45:
Ik heb er extra opgezet: Coreplayer, een testversie van TT7, Skype, Evernote, NOS mobiel, Changescreen, G-Alarm, HD tweak.
Coreplayer: werkt soepeler dan op de HD
TT7: werkt perfect
Evernote: werkt even prettig
NOS mobiel: werkt ook erg goed, zowel op HSDPA als WiFi
Changescreen: werkt uitstekend alleen in het lock-screen roteren toch de onderste en bovenste bars
HDtweak: werkt niet.
G-Alarm: werkt
...en als je nog eens zoekt (edit : in deel 1 van topic) dan zul je ook van mij een overzichtje vinden van handige apps.FRD schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:59:
[...]
Ok, zelf het antwoord al gevonden denk ikiemand had dit al geprobeerd in het 1e deel van het diamond2 topic, niet op gelet, maar het kan nooit kwaad dit nog eens te proberen?
dafmay in "HTC Touch Diamond2"
handige apps o.a. ...
SPB Mobile Shell
McGuider 7.71
iGo8
TomTom 7 (incl voice clipping fix)
Memmaid
CleanRAM
Coreplayer
Pocket Tunes
SPB Weather
SPB Backup
SPB Screenshot
Callstat V2
J.S. Advanced Configuration Tool 3.3
DiamondTweak
[ Voor 31% gewijzigd door dafmay op 14-05-2009 12:24 ]
[edit]
En waarom heb je bijv. TomTom, McGuider EN iGo erop staan? Wat is de reden daarvoor?
[ Voor 28% gewijzigd door sn0x0r op 14-05-2009 12:32 ]
Verwijderd
Ik heb sinds een paar daagjes de felbegeerde Diamond 2 in m'n pocket. Super mooi toestel! Had even moeite met het vinden van de instellingen en programma's (zoals dat vroegâh in je startmenu stond), maar na even puzzelen is dat toch gelukt.
Maar goed, hoe maak ik mijn TD 2 tot een top machine? Ik zoek bijvoorbeeld van die leuke (natuurlijk gratis) spelletjes die werken op de G-sensor. Heeft iemand enig idee waar ik dan kan vinden? Maar zijn er ook nog andere programma's die ik MOET hebben? Zo ben ik bijvoorbeeld ook op zoek naar een programma dat het gebruik van internet definitief uit zet. Ik kan gratis internetten (abbo-tje), maar in het buitenland wordt dat toch een probleem. Is er een programma waarmee ik internet (plus updaten van weer / email / aandelen / etc.) uitzet, maar het gebruik van telefoon / sms in tact kan laten? Laat maar..... Nodata, staat hierboven!
Daarnaast loop ik tegen twee problemen op:
- Batterijen: Ik heb een max. stand-by tijd van ongeveer 48 uur. Is dit gebruikelijk? Zijn er mensen die dit ook hebben, of is mijn batterij nu al weer naar de .......
- Camera: Mijn camera werkt niet. Ik krijg namelijk als foutmelding 'kan camera niet initialiseren. Instellen camera-apparaat mislukt' Toch best lullig. Iemand ideeën?
Ik hoor het graag!
Dat wordt te veel info, ook destemeer omdat dit niet een software topic is. En het intoetsen naam van programma in Google levert meteen de juiste info op...sn0x0r schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:29:
Het zou alleen leuk zijn als je er ook bij zou zetten wat het doet. Aangezien sommige namen nou niet echt... 'duidelijk' zijn.
Ach dat is de hobby-ist in mij[edit]
En waarom heb je bijv. TomTom, McGuider EN iGo erop staan? Wat is de reden daarvoor?
- TomTom omdat het toch de beste keus is voor juiste en snelle (her)berekening van routes
- McGuider heeft een prachtige GUI en kaart, en heeft rijbaanbegeleiding
- iGo8 is weer een heel ander beestje...leuk om erbij te hebben
Gefeliciteerd en welkomVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:35:
...
Ik heb sinds een paar daagjes de felbegeerde Diamond 2 in m'n pocket. Super mooi toestel! ...
even het topic doorzoeken...is giga veel over geschreven, vooral de laatste tijd.Daarnaast loop ik tegen twee problemen op:
- Batterijen: Ik heb een max. stand-by tijd van ongeveer 48 uur. Is dit gebruikelijk? Zijn er mensen die dit ook hebben, of is mijn batterij nu al weer naar de .......
dat is inderdaad vreemd. In het ergste geval kun je een hard reset proberen...misschien dat dit software-matig het probleem verhelpt.- Camera: Mijn camera werkt niet. Ik krijg namelijk als foutmelding 'kan camera niet initialiseren. Instellen camera-apparaat mislukt' Toch best lullig. Iemand ideeën?
[ Voor 26% gewijzigd door dafmay op 14-05-2009 12:47 ]
sn0x0r schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:34:
Misschien trouwens leuk om in de startpost een lijst te maken met veelgebruikte software?
CLB schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:17:
Dat kan inderdaad, maar aangezien het gewoon Windows Mobile is en daar al genoeg over gezegd wordt in andere Windows Mobile PDA topics en in een speciaal topic: Het Windows Mobile Software Topic - Deel 1, was ik niet van plan om dat te gaan implementeren, tevens omdat er geen speciale Touch Diamond2 applicaties zijn.
Zet de warme douche even aan voor een minuutje, al het stof slaat dan neer.sn0x0r schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:50:
Btw, waarmee kan ik het beste eerst me scherm schoonmaken, alvorens die screen protector aan te brengen? Hij zit nu namelijk vol met vetvlekken, dus dan ga ik niet die screenprotector daar op aanbrengen natuurlijk.
Ga daarna pas de douche in met je HTC Touch Diamond2 en plemp dan je screenprotector erop!
Ik ben er nog niet achter wat het probleem is maar mogelijk heeft het te maken met een combinatie van G-Alarm en een herinnerings pop-up.
Zijn er meer die G-Alarm gebruiken en dit probleem herkennen. Ik vind G-Alarm erg prettig werken maar ik weet niet of ik het er op laat staan.
...vergeet daarbij niet de conditioner een minuutje te laten inwerkenCLB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:55:
[...]
...
Zet de warme douche even aan voor een minuutje, al het stof slaat dan neer.
Ga daarna pas de douche in met je HTC Touch Diamond2 en plemp dan je screenprotector erop!

Inderdaad opmerkelijk, ook vooral omdat de TD2 een erg fijne telefoon is...CLB schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:13:
Valt me trouwens op hoeveel TD2's er al te vinden zijn op internet van mensen die 'm bij hun abbo hebben genomen of via cheapass uitziende telecomwinkeltjes.. en dan allemaal voor rond de 400,- / 450,- euro..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=450256
Ik heb 'm geinstalleerd en het werkt erg fijn, je kunt de "zwaarte" van trillen lekker zelf configureren. Het is even afwachten wat zo'n app met de batterijduur doet, maar ik verwacht niet al te veel negatiefs.
Het iets andere vormpje van de stekker is volgens mij geen probleem. Of zie ik dat verkeerd????
Als dat probleemloos kan hoef ik geen extra autolader aan te schaffen.
Ik heb dezeattack schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:40:
Iemand al ervaring met de standaard TomTom autolader om in de auto de Diamond2 op te laden? De TomTom lader geeft 5V2A en de officiele HTC 230V lader geeft 1A.
Het iets andere vormpje van de stekker is volgens mij geen probleem. Of zie ik dat verkeerd????
Als dat probleemloos kan hoef ik geen extra autolader aan te schaffen.![]()
http://www.cdromland.nl/i...=producten&prodnum=179742
Werkt PRIMA! Krijgt mijn TD2 makkelijk vol met TomTom aan in de auto. 5V DC 1 A is kennelijk genoeg
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik heb deze :attack schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:40:
Iemand al ervaring met de standaard TomTom autolader om in de auto de Diamond2 op te laden? De TomTom lader geeft 5V2A en de officiele HTC 230V lader geeft 1A.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...EWNX:IT&item=370164675534
Erg handig omdat er nu geen krulsnoer in de weg zit en langs de versnellingspook bungelt (auto afhankelijk...uiteraard).
Dat probleem had ik wel met de N73 autoladerdafmay schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:51:
Erg handig omdat er nu geen krulsnoer in de weg zit en langs de versnellingspook bungelt (auto afhankelijk...uiteraard).
Dat is ook zeker handig. Trouwens het oprol-mechanisme is aardig strak en vlot...voelt degelijk aan.toaomatis schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:58:
[...]
Dat probleem had ik wel met de N73 autoladerMooi dat de usbkabel in de stekker verwerkt zit. Bij de mijne zit er een USB aansluiting aan, kan dus elk USB apparaat opladen
Neem aan dat deze wel genoeg ampéres levert voor navigeren en opladen tegelijk?
Brodit is over het algemeen zeer goed, vandaar..
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Bij een Brodit houder zou ik daar zelf zeker van uit gaan. Brodit is kwalitatief inderdaad zeer goed...ik twijfel zelf om ook een Brodit aan te schaffen omdat ik toevallig al een autohouder had aangeschaft en die voldoet tot nu toe prima icm de TD2. De Brodit heeft wel een zeer netjes sluitend geheel om de TD2, als ik de foto's zie. Dat is een pluspunt.GGS_206 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:38:
Ik ga een Brodit actieve houder halen, te weten: Brodit 512011.
Neem aan dat deze wel genoeg ampéres levert voor navigeren en opladen tegelijk?
Brodit is over het algemeen zeer goed, vandaar..
Dat is geen probleem, die 1A en 2A is wat ie aan stroom kán leveren.attack schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:40:
Omgekeerd kan wel een probleem zijn: Je HTC lader geeft "maar" 1A, terwijl die van TomTom 2A, dus lijkt me dat de TomTom iets meer stroom verbruikt.
Dat de vorm iets anders is, maakt niet uit: De TomTom heeft volgens mij een standaard USB aansluiting, en HTC wijkt daar iets van af. Heeft meer een D-Vorm.
Als de TD2 zeg 800 mA uit de lader trekt, dan verbuiken beide laders evenveel stroom. Maximaal vermogen van de lader zegt niets.ronh schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:52:
[...]
Omgekeerd kan wel een probleem zijn: Je HTC lader geeft "maar" 1A, terwijl die van TomTom 2A, dus lijkt me dat de TomTom iets meer stroom verbruikt.
Iemand enig idee ??speedbeertje schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:33:
Ik heb deze foon nu al een weekje, en ik moet zeggen, TOP telefoon.
Maar toch een klein probleempje.
Ik heb mijn e-mail en sms zo ingesteld dat ie een standaard geluidje afspeeld als ik een mail/sms binnen krijg.
Nu kan ik via "instellingen - Geluid" onderaan de geluidsmeldingen aan en uit zetten.
Zet ik ze uit heb ik ook geen geluidje meer bij het ontvangen van een mail/sms...dus werkt goed
Maar nu zet ik het geluid weer aan via deze optie, maar nu schakeld hij alleen het geluid van mijn sms in en niet van mijn mail....
Weet iemand hoe ik dit oplos?
Ook heb ik NOS- Mobiel gedownload, nu krijg ik teletext heeel klein in beeld, hoe krijg ik deze volledig op beeld?
Je kunt toch inzoomen zodat je het beeld groot krijgt?speedbeertje schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:54:
[...]
Iemand enig idee ??
Ook heb ik NOS- Mobiel gedownload, nu krijg ik teletext heeel klein in beeld, hoe krijg ik deze volledig op beeld?
Niet bij NOS mobiel! Ook kun je niet op de paginanummers drukken, maar moet je met de cijfers en hekje werken. Uitermate vervelend!Retir schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:18:
[...]
Je kunt toch inzoomen zodat je het beeld groot krijgt?
Werkt de NOS Mobiel applicatie op ieder toestel hetzelfde?
De gebruikerservaring wisselt per toestel. Niet alle toestellen hebben de optimale eigenschappen zoals resolutie en schermgrootte om de NOS Mobiel applicatie goed weer te geven. Daarnaast ondersteunen niet alle toestellen video. De applicatie werkt optimaal op een toestel dat videostreaming ondersteunt en een schermresolutie heeft van 240 X 320.
Bron: http://www.nos.nl/mobiel/
240 x 320, zoooo 2008

[ Voor 44% gewijzigd door Matis op 14-05-2009 18:58 ]
Een normale usb aansluiting past gewoon in de Diamond 1 of 2.ronh schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:52:
[...]
Dat is geen probleem, die 1A en 2A is wat ie aan stroom kán leveren.
Dat de vorm iets anders is, maakt niet uit: De TomTom heeft volgens mij een standaard USB aansluiting, en HTC wijkt daar iets van af. Heeft meer een D-Vorm.
weet iemand of er ergens al een back cover al te koop is?
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Ik heb deze net vandaag binnen gekregen, kost slechts €2,90 incl. verzendkosten, 't polskoordje kwam er gratis bij.i7x schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:42:
Heb vandaag besloten deze telefoon te gaan kopen i.c.m. een sim-only abbo en mobiel internet. Ik zal er ook een 32GB HCSD bij kopen om 'm als mp3 speler te kunnen gebruiken. Nu zoek ik alleen nog een een mooi hoesje. Ik heb het eigenlijk niet zo op die leren dingen dus ik ben aan het kijken voor een stoffen hoesje (soort zakje van stof ofzo) maar heb nog niets kunnen vinden. Weet iemand van jullie toevallig waar ik zoiets kan vinden?
De TD2 past er goed en gemakkelijk in, en past nog steeds goed in m'n broekzak!
Een pouch is ook echt wel nodig: ik heb de originele screenprotector op m'n TD2 geplakt.
De display beschadigd nu dan wel niet, maar de protector des te meer
OEM HTC Velvet Pouch Case for HTC Diamond 2 T04
Foto's:
[ Voor 23% gewijzigd door mayen op 14-05-2009 21:38 . Reden: Foto Upload / Link aangepast ]
3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936
Verwijderd
Ik heb al mijn contacten in outlook staan met automatische toevoeging an de land code, in mijn geval dus +32. Maar nu zet outlook een spatie tussen de +32 en het telefoon nummer. bv +32 496604596
Als ik nu mijn contacten synchroniseer dan komt die ook zo in mijn gsm te staan, het probleem is dat als iemand mij nu beld zijn naam niet op het scherm komt omdat inkomende nummers zonder spatie zijn.
Redelijk lastig dus. Ik zou al mijn contacten in outlook kunnen aanpassen maar dat zijn er nog wel wat dus moest er een andere oplossing zijn, graag.
Heeft iemand nog dit probleem? Ik weet niet of dit nu aan windows mobile ligt of aan de htc software.
Moest het aan wm liggen vind ik het maar raar dat er geen compabiliteit is tussen de 2 microsoft producten.
Iemand die weet waar ie al op voorraad is? pdashop of gpsplaza nog niet...GGS_206 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:38:
Ik ga een Brodit actieve houder halen, te weten: Brodit 512011.
Nee, deze worden einde deze week/begin volgende week uitgeleverd vanuit Brodit. Dus zal nog niet op voorraad zijn nu. Ik wacht er ook op; besteld bij pdaplus.nlLLaTeM schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:07:
[...]
Iemand die weet waar ie al op voorraad is? pdashop of gpsplaza nog niet...
| Losing my religion |
Bij mij gebeurt dit ook, alles is met een spatie ertussen, ik kan alleen nog niet testen of dat voor mij een probleem oplevert. Ik neem aan van wel echter en in dat geval wil ik ook wel een oplossing weten eigenlijk.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:57:
Ik heb nu al 2 weken een diamond 2 en op zich een prachtig machien maar ik zit een klein maar toch wel vervelend probleem.
Ik heb al mijn contacten in outlook staan met automatische toevoeging an de land code, in mijn geval dus +32. Maar nu zet outlook een spatie tussen de +32 en het telefoon nummer. bv +32 496604596
Als ik nu mijn contacten synchroniseer dan komt die ook zo in mijn gsm te staan, het probleem is dat als iemand mij nu beld zijn naam niet op het scherm komt omdat inkomende nummers zonder spatie zijn.
Redelijk lastig dus. Ik zou al mijn contacten in outlook kunnen aanpassen maar dat zijn er nog wel wat dus moest er een andere oplossing zijn, graag.
Heeft iemand nog dit probleem? Ik weet niet of dit nu aan windows mobile ligt of aan de htc software.
Moest het aan wm liggen vind ik het maar raar dat er geen compabiliteit is tussen de 2 microsoft producten.
[ Voor 54% gewijzigd door caribman op 14-05-2009 23:26 ]
XXXVI
boven in NOS mobiel zie je oa een wereldbol, auto-icoon (file), weer icoon. Als je het totale balkje naar links sleept zie je de T van teletekst.ephymerous schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:31:
Ik heb NOS mobiel erop, maar hoe in vredesnaam start je teletekst?
Als je bij T-Mobile zit moet je gratis 'Grenzeloos' laten activeren. Dan kun je normaal internetten (2,- per MB) en bellen (0,17 per minuut) in het buitenland.Mottebelke schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 00:09:
[...]
Maar dat wil ik dus niet. Ik snap dat NoData handig is als je naar het buitenland gaat, maar ik heb het nu over dagelijks gebruikt waarbij ik even wat opzoek op het internet en daarna Opera weer afsluit. Dan wil ik dus dat de 3G verbinding ook wordt verbroken.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dat is vreemd, ik werk al jaren met +32 spatie restvannummer en dat werkt gewoon goed. Misschien is het per provider verschillend, bij KPN en T-Mobile werkt het (in elk geval bij mij) goed.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:57:
Ik heb nu al 2 weken een diamond 2 en op zich een prachtig machien maar ik zit een klein maar toch wel vervelend probleem.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik heb vanavond mijn adresboek geupdate en kwam er achter dat bij oude smsjes het telefoonnummer niet automatisch aan de naam gekoppeld wordt. Omdat smsjes binnen komen zonder spatie in het nummer, en ik ze wel met spatie had staan, heb ik de nummers aangepast.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:57:
Echter, als ik nu gebeld wordt worden de contacten niet meer herkend. Zonder spatie dus. Precies het omgekeerde probleem lijkt het wel.
Ik ga er morgen eens uitvlooien hoe het zit.
[edit]
Overigens gebruik ik SyncMT op een macbook en synchroniseer ik de telefoon met de Apple Adresboek.
[ Voor 44% gewijzigd door Tidaku op 15-05-2009 00:48 ]
Je krijgt teletekst maar heeel klein in beeld !!!caribman schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:38:
[...]
boven in NOS mobiel zie je oa een wereldbol, auto-icoon (file), weer icoon. Als je het totale balkje naar links sleept zie je de T van teletekst.
Ik kan ook geen journaal kijken op die NOS-mobiel, iemand enig idee hoe ik dit wel kan?
Gebruik je IE of Opera en doen de HQ streams het ook?caribman schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:24:
Weet niet wat er is gebeurd, maar na een volle hard reset, dus een clean TD2, heb ik mijn KPN sim eruit gehaald en Vodafone erin gedaan...vodafone instelling automatisch laten installere, restart...en wat denk je vodafone TV doet het in keer wel...Vodafone Live webpagina ziet er als normaal uit, link naar vodafone tv doet het meteen. Geen meldingen dat het toestel dit niet ondersteund etc etc...misschien heeft vodafone iets aangepast??? Geen coreplayer, maar alles op standaardinstellingen...ik vind het prima zo!
Verwijderd
ik heb mobistar.Tidaku schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:43:
[...]
Ik heb vanavond mijn adresboek geupdate en kwam er achter dat bij oude smsjes het telefoonnummer niet automatisch aan de naam gekoppeld wordt. Omdat smsjes binnen komen zonder spatie in het nummer, en ik ze wel met spatie had staan, heb ik de nummers aangepast.
Echter, als ik nu gebeld wordt worden de contacten niet meer herkend. Zonder spatie dus. Precies het omgekeerde probleem lijkt het wel.
Ik ga er morgen eens uitvlooien hoe het zit.
[edit]
Overigens gebruik ik SyncMT op een macbook en synchroniseer ik de telefoon met de Apple Adresboek.
Met mijn vorige gsm maakte dit allemaal niet uit, met of zonder spatie, met of zonder +32,..
Wel jammer dat de software zo beperkt is op dit vlak
Das niet duur, en past er zo te zien inderdaad goed omheen. Die krassen, wanneer kreeg je die? Toch niet met dat hoesje wel?mayen schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:56:
[...]
Ik heb deze net vandaag binnen gekregen, kost slechts €2,90 incl. verzendkosten, 't polskoordje kwam er gratis bij.
Een pouch is ook echt wel nodig: ik heb de originele screenprotector op m'n TD2 geplakt.
De display beschadigd nu dan wel niet, maar de protector des te meer![]()
OEM HTC Velvet Pouch Case for HTC Diamond 2 T04
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders ga ik deze ook ff bestellen.
‹(◕‿◕)›
Ik zit bij proximus en bij mij doetie hetzelfde! hij kan de nummers (met +32 en spatie er tussen) niet linken aan mijn telefoonboek, ik heb al geprutst met advanced config waarbij ik wel instellingen kon veranderen van de Call ID match (die ik nu op 12 gezet heb) en daarbij kreeg ik gedeeltelijke vooruitgang dat alle smsjes bij juiste contacten geplaatst werden in contact view maar in mn sms-lees gedeelte in het hoofdmenu is het nog altidj niet goed..Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:03:
[...]
ik heb mobistar.
Met mijn vorige gsm maakte dit allemaal niet uit, met of zonder spatie, met of zonder +32,..
Wel jammer dat de software zo beperkt is op dit vlak
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Autolader
Hoesje
8GB micro SD
Cradle
Hoop dat ik ze vandaag binnenkrijg voordat mijn HTC krassen oploopt.
Welke programma's hebben jullie allemaal lopen op jullie HTC?
Niet zo gek veel: TamTam 7, Windows Live (ingebakken, voor mn hotmail), Active Sync voor Google CalendarCerielTjuh schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:08:
TamTam...is dat de Afrikaanse versie?toaomatis schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:10:
[...]
Niet zo gek veel: TamTam 7, Windows Live (ingebakken, voor mn hotmail), Active Sync voor Google Calendar
Zoek en vind? sn0x0r in "HTC Touch Diamond2 [part deux]" en lees verder...CerielTjuh schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:08:
Ik wil niet lullig doen, of je hebt verkeerd gelinkt, maar het hoesje is voor een HTC Touch HD..CerielTjuh schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:08:
Ik heb sinds woensdag ook een HTC Touch Diamond 2, ben er zeer tevreden over, heb me tot nu toe al een aantal accessoires besteld:
Autolader
Hoesje
8GB micro SD
Cradle
Hoop dat ik ze vandaag binnenkrijg voordat mijn HTC krassen oploopt.
edit: Hoesje
bedoel je die?
[ Voor 5% gewijzigd door Facundo op 15-05-2009 12:26 ]
Verwijderd
Ik deed mijn simcard in TD2 en alles werkte in een keer. Zelfs het internetten via het Vodaphone netwerk lukte in een keer. Ik moet alleen even kijken wat dat eigenlijk kost. Ik zit op een prepay kaart.
Ik heb alleen 2 vragen die ik niet in de twee forums kon vinden.
Ik heb in mijn Outlook de contacten verdeelt in groepen, (werk, vrienden, familie, etc) Maar bij het synchroniseren wordt alles gewoon bij elkaar gegooit op de TD2. Zijn de contacten ook in groepen te verdelen? Bij WM2003 kon het in iedergeval niet.
Mijn wifi verbinden valt ook steeds weg in huis. Ik werk met een Linksys 150wtr router (N) Mijn laptop zegt dat ik een verbinding van 99% heb, maar met de TD2 moet ik toch wel minimaal4 meter van de router af gaan staan. Is dit normaal?
Dit heb ik dus net gedaan, maar bij mij komt er geen battery icon bij. Die heb ik sowieso niet overigens. Zelfs zonder enig progsel heb ik geen batterystatus icon boven in me scherm.Miyamoto schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:50:
Hier nog een leuk tooltje voor je batterij. Eerst sdkcerts.cab installeren, daarna FInixNOverBatteryIconsOnly.cab
Ik heb alleen het taakbeheer dingetje, de tijd, een geluids icon, een vaag stokje met een uitroepteken en 2 kleine pijltjes met een kruisje. Geen battery status icon.
[edit]
Ow ja, ik heb nog geen netwerk verbinding, omdat me sim pas vanaf 22 mei word geactiveerd. Dus dat is dat vage stokje met uitroepteken.
[edit2]
Oke nvm, blijkbaar had ik met DiamondTweak me BatteryIcon uitgezet?
[ Voor 14% gewijzigd door sn0x0r op 15-05-2009 15:02 ]
Voordat ik 't hoesje kreeg natuurlijkGGS_206 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:40:
[...]
Das niet duur, en past er zo te zien inderdaad goed omheen. Die krassen, wanneer kreeg je die? Toch niet met dat hoesje wel?
Anders ga ik deze ook ff bestellen.
3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936
Bedankt, precies wat ik zocht!mayen schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:56:
Ik heb deze net vandaag binnen gekregen, kost slechts €2,90 incl. verzendkosten, 't polskoordje kwam er gratis bij.
De display beschadigd nu dan wel niet, maar de protector des te meer
[IMG'S]
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Sandisk microSDHC 16GB
vs.
Sandisk Mobile Ultra microSD and microSDHC
Enige verschil dat ik zie is de Class 2 vs. Class 4, iets wat met speed rating te maken heeft ofzo. Het prijs verschil is € 16,55. Dat vind ik nogal wat...
[ Voor 18% gewijzigd door sn0x0r op 15-05-2009 16:51 ]
Heb een klein probleempje met mijn TCD2,
Ik kan wel gewoon op internet via vodafone live!, maar kan geen mail binnenhalen, hij zegt dan steeds kan geen verbinding maken. Ook eerst op internet gaan, youtube laten lopen en dan binnenhalen geen resultaat. Iemand enig idee?
probleem gevonden, had bij geavanceerde instellingen als netwerk Internet staan i.p.v. Vodafon live!
[ Voor 16% gewijzigd door CerielTjuh op 15-05-2009 18:02 ]
Ik heb de MicroSDHC 16gb van Sandisk (class 2) en transfer muziek met 4.5MB/s als je dat te langzaam vind kan je de class 4 nemen, anders zeg ik. spaar die 16e uit en koop er iets leuks vansn0x0r schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:49:
Ik ga een Micro SD kaartje kopen, nu vraag ik me af, zal ik het verschil merken tussen deze 2?
Sandisk microSDHC 16GB
vs.
Enige verschil dat ik zie is de Class 2 vs. Class 4, iets wat met speed rating te maken heeft ofzo. Het prijs verschil is € 16,55. Dat vind ik nogal wat...
Muziek en video blijft nooit hangen en ook met foto's gaat alles rap.
Proxy uitzetten. is al een paar keer vermeld.:)CerielTjuh schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:46:
Hey mensen,
Heb een klein probleempje met mijn TCD2,
Ik kan wel gewoon op internet via vodafone live!, maar kan geen mail binnenhalen, hij zegt dan steeds kan geen verbinding maken. Ook eerst op internet gaan, youtube laten lopen en dan binnenhalen geen resultaat. Iemand enig idee?
[ Voor 24% gewijzigd door pt0x op 15-05-2009 18:00 ]
Had ik inderdaad al geprobeerd, probleem was dat hij via het profiel Internet wilde binnenhalen i.p.v. Vodafone live. thnx voor snelle reactie!pt0x schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:56:
Proxy uitzetten. is al een paar keer vermeld.:)
Ah toch wat anders! nouja mooi dat het is opgelostCerielTjuh schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:02:
[...]
Had ik inderdaad al geprobeerd, probleem was dat hij via het profiel Internet wilde binnenhalen i.p.v. Vodafone live. thnx voor snelle reactie!
Ik gebruik Opera, maar ik zie nergens dat ik HQ kan selecteren...ik start het via Opera en vervolgens kom ik in Streaming Media...waar kan ik HQ selecteren dan?Crusader schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 07:18:
[...]
Gebruik je IE of Opera en doen de HQ streams het ook?
Klopt ik denk ook dat je er weinig van merkt, het is dat hier in Zoetermeer een 8 gb microsdhc (class 6) maar 19,99 kost, anders neem ik gewoon een andere bij mijn toekomstige HTC Touch Diamond2 (met KPN abbo verlenging)pt0x schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:56:
Ik heb de MicroSDHC 16gb van Sandisk (class 2) en transfer muziek met 4.5MB/s als je dat te langzaam vind kan je de class 4 nemen, anders zeg ik. spaar die 16e uit en koop er iets leuks van
Muziek en video blijft nooit hangen en ook met foto's gaat alles rap.
Ik kan alleen NED1 in HQ selecteren. Die HQ optie krijg ik overigens alleen maar wanneer ik de user agent instel op de eerder in dit topic genoemde waarde (weet 'm even niet meer uit m'n hoofd, sorry).caribman schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:10:
[...]
Ik gebruik Opera, maar ik zie nergens dat ik HQ kan selecteren...ik start het via Opera en vervolgens kom ik in Streaming Media...waar kan ik HQ selecteren dan?
Ik heb de 16GB ultra; erg tevreden over. Erg rap; op de eerste pagina staat een transfer rate test die ik thuis heb uitegevoerd met SiSoft Sandra 2009sn0x0r schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:49:
Ik ga een Micro SD kaartje kopen, nu vraag ik me af, zal ik het verschil merken tussen deze 2?
Sandisk microSDHC 16GB
vs.
| Losing my religion |
Vandaag verzonden. Bij pdaplus.nl zijn ze op voorraad voor 24 euri's...tzeunis schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:09:
[...]
Nee, deze worden einde deze week/begin volgende week uitgeleverd vanuit Brodit. Dus zal nog niet op voorraad zijn nu. Ik wacht er ook op; besteld bij pdaplus.nl
| Losing my religion |
Ik weet niet wat jij besteld hebt dan, maar ik heb er 47 euro voor betaald, bij pdaplus.nltzeunis schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:56:
[...]
Vandaag verzonden. Bij pdaplus.nl zijn ze op voorraad voor 24 euri's...
En dat is deze: pricewatch unsorted: Brodit Passive Holder HTC Touch Diamond2
512011 is van de 47,- versie, tzeunis heeft de 511011 die slechts 24,- kost.. (dus denk dat hij 't verkeerd heeft?)
Tevens staat mijn vraag nog steeds of mensen Orb al hebben geprobeerd en zoja hoe bevalt 't? Hiermee is 't mogelijk om films en muziek vanaf 'n thuiscomputer naar je telefoon te streamen. En nog 1x voor de zekerheid over die statusledjes: dus geen BlueTooth en Wi-Fi status?
[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 16-05-2009 02:50 ]
‹(◕‿◕)›
Correct.CLB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 02:09:
En nog 1x voor de zekerheid over die statusledjes: dus geen BlueTooth en Wi-Fi status?
Verwijderd
Mogelijk allemaal gerelateerd aan wat register sleutels maar ik kom er niet uit..
- Kan het scherm uit tijdens het afspelen?
- Kun je voor muziek en afbeeldingen/video een andere start map instellen. Ik heb op mijn Sandisk 8GB HCSD (erg tevreden kwa snelheid) kaartje muziek en fotos staan maar daar met ik altijd heen bladeren via touch flo.
- Hoe kan je de klok instelling wijzigen, ik heb nu een digitale maar had zo'n klok met bladen. Kan het niet terug vinden in de handleiding en weet het zelf ook niet meer te vinden

PS in het eerste deel gaat het over een andere muziek speler. Iemand mogelijk nu ervaring?
De klok met de bladen kan je weer terug krijgen door met je vinger of de stylus van boven naar beneden te sliden op of onder de klok.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:19:
Ik zit met wat vraagjes.
---------
Hoe kan je de klok instelling wijzigen, ik heb nu een digitale maar had zo'n klok met bladen. Kan het niet terug vinden in de handleiding en weet het zelf ook niet meer te vinden
AULXJMHR
Een alfa1 versie van Fennec (de mobiele versie van Firefox) is sinds gisteren gereleased voor windows mobile 6
Ik heb hem al even getest en het werkt in het begin een beetje traag (ook het opstarten is niet hetzelfde als opera) maar ik vind het voor een alfa al zeer goed, maar het beste is: er is add-on support!
ik ben nu mozilla Weave aan het testen ermee, we gaan eens zien hoe goed dat dit werkt
Ik heb een beetje zitten kijken op marktplaats om een 2e hands Diamond 2 te kopen.
Nou is mijn vraag:
Hoe bevalt het formaat in de broek? Is het niet te lomp?
Bvd
Is genoeg over te vinden in dit topic of de vorige, gewoon even de zoekfunctie gebruiken.Roodey schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:28:
Hallo,
Ik heb een beetje zitten kijken op marktplaats om een 2e hands Diamond 2 te kopen.
Nou is mijn vraag:
Hoe bevalt het formaat in de broek? Is het niet te lomp?
Bvd
Verwijderd
Maten vergelijken met toestellen die je kent.Facundo schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:33:
[...]
Is genoeg over te vinden in dit topic of de vorige, gewoon even de zoekfunctie gebruiken.
Ik vind hem perfect in je broekzak.
Hij is in ieder geval een stuk dunner en smaller dan mijn P3300.
Bedankt voor je reply. Ik heb dit hele topic in een moordend tempo doorgelopen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:04:
[...]
Maten vergelijken met toestellen die je kent.
Ik vind hem perfect in je broekzak.
Hij is in ieder geval een stuk dunner en smaller dan mijn P3300.
Daarnaast paar foto's gezien waarbij een Diamond 2 naast een iPhone lag.
Dan is de iPhone nog niet zoveel groter....
Echter de afmetingen (van gsmweb) zijn als volgt:
110 x 49 x 15 mm Nokia N79 (huidige telefoon van mij)
108 x 53 x 14 mm HTC Touch Diamond 2 (afgerond)
Dan vind ik de Diamond 2 zeker meevallen!
Mijn abonnement laat me niet toe om verbinding te maken met het internet, is deze telefoon dan aan te raden?
Ik ben op de hoogte van het programma NoData. Wel hebben we thuis en bij mijn vriendin een draadloos netwerk.
Geweldig! Werkt veeeel beter dan Opera of SkyFire! BedanktFRD schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:54:
Aaah, een leuke toevoeging voor alle Firefox gebruikers!
Een alfa1 versie van Fennec (de mobiele versie van Firefox) is sinds gisteren gereleased voor windows mobile 6de CAB is hier te vinden.
Ik heb hem al even getest en het werkt in het begin een beetje traag (ook het opstarten is niet hetzelfde als opera) maar ik vind het voor een alfa al zeer goed, maar het beste is: er is add-on support!![]()
ik ben nu mozilla Weave aan het testen ermee, we gaan eens zien hoe goed dat dit werkt
Hier een kleine guide.
1. Install .NET CF 3.5;
2. Install WeatherDatabaseEditor 1.2 (Props gaan naar andreas.falke, maker van het programmatje);
3. Browse naar http://www.accuweather.com en typ daar bij "Enter an International Location" je dorp/gehucht/stad naam + ", the netherlands" en druk op Enter;
4. Selecteer eventueel het juiste dorp/gehucht/stad als er meerdere opties zijn;
5. De pagina zelf is niet nodig, maar de URL bevat aan het einde een stukje als: "EUR|NL|NL011|Borsele", dat moet je onthouden, opschrijven, kopieren, whatever;
6. Nu ga je eerst naar Instellingen -> Meer -> Persoonlijk -> Vandaag en zet je TouchFLO 3D uit;
7. Start nu WeatherDatabaseEditor, en klik Nederland aan;
8. Druk nu rechtsonder op Edit en klik op "Cities...";
9. Druk wederom rechtsonder op Edit en klik op Add City;
10. Vul City en Accu Weather Code in (State hoeft niet) en druk op Ok.
11. Start TouchFLO 3D op bij Instellingen -> Meer -> Persoonlijk -> Vandaag en ga naar je WeatherTab.
12. Voeg je stad/gehucht/dorp toe en druk op Nu bijwerken.
Veel plezier!
P.s. voor mensen die de melding krijgen dat het bestand "2330fc3c_manila" protected is, haal ff met een verkenner (Total commander of whatever) het bestand: "2330fc3c_manila" uit je \Windows folder en Copy het naar je PC, vink bij Eigenschappen Read-only uit en kopieer het weer terug, nu kun je WeatherDatabaseEditor gewoon starten)
Dit topic is gesloten.
Het bespreken van accessoires mag hier
Het bespreken van abonnementen en levertijden mag hier