HTC Touch Diamond2 [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.726 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Durf ik niet te zeggen, zou best kunnen dat die die 'ronde shape' ook gaat maken...
En anders zou die denk ook wel passen qua breedte / dikte.. Alleen hij lijkt dan recht aan de onderkant..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
LLaTeM schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:47:
[...]

Yep, dat is die Custom User Agent, die aan Vodafone verteld dat je een N95 hebt en dan werkt het spul ineens wel :)
Dacht dat ik een .txt file met die tekst op geheugenkaartje had gezegd, toen op TD2 edit, select all + copy en deze gepaste in het veld binnen de Opera browser. Dacht dat ik deze niet helemaal zelf ingetikt had.
Misschien stomme vraag, maar hoe paste ik dan... kopieren wil wel.
ah idd met de styles, als ik de proxy aanzet kan ik idd ned 1 kijken, high stream werkt niet, wordt niet ondersteunt. ben er nog niet achter hoe ik opera coreplayer als default speler laat gebruiken.

maarja ik wil zoiezo niet de hele tijd die proxy aanzetten, wordt internet vet traag van en de helft van de sites werkt niet zoals imap met gmail en windowslive.

[ Voor 26% gewijzigd door Tito129 op 11-05-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De E4 lijkt me vet onhandig. Krijg je telefoon, moet je eerst dat hoesje uit je zak toveren, en vervolgens ook nog uit dat ding halen. Want dat gehele hoesje aan je oor is ook 3x niks.

Btw, ik heb mijn TD2 vandaag binnen gekregen :Y) \o/

Binnenkort eerst ff een siliconen hoesje bestellen, altijd handig :)

[ Voor 25% gewijzigd door GGS_206 op 11-05-2009 20:32 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Is/kan het volgende ook: ik vind de bijgeleverde headset niet echt om naar huis te schrijven. Hiervoor had ik een N73 en daar zat een een headset bij waarbij je om je nek de draden kunt laten 'hangen' soort halsketting met oordoppen eraan dus (ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben).
Bij de htc heb je een losse draad bungelen, absoluut niet zo fijn als de Nokia dus maar goed, als ik nu een verloopkabel koop van mini-usb naar 3,5 mm plug en dan een andere headset erbij koop, maakt het dan nog uit wat voor een. Dit ivm dat de headsetkabel nu wordt gebruikt als antenne.

Ik heb vandaag Calender Touch erbij opgezet voor de agenda functie en dit werkt perfect in combinatie met Mobile Shell 3. Ziet en werkt helemaal oke. Goede snelheid en heel makkelijk om zo te gebruiken.

Voor de rest ben ik tot nu toe zeer tevreden over de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tito129 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:06:
Misschien stomme vraag, maar hoe paste ik dan... kopieren wil wel.
Volgens mij met je stylus op het scherm drukken, totdat je 'n menu'tje krijgt waarin je oa kan pasten...
GGS_206 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:25:
De E4 lijkt me vet onhandig. Krijg je telefoon, moet je eerst dat hoesje uit je zak toveren,
en vervolgens ook nog uit dat ding halen. Want dat gehele hoesje aan je oor is ook 3x niks.
Achja voor ieder wat wils :)
Retir schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:58:
als ik nu een verloopkabel koop van mini-usb naar 3,5 mm plug en dan een andere headset erbij koop,
maakt het dan nog uit wat voor een. Dit ivm dat de headsetkabel nu wordt gebruikt als antenne.
Let erop dat dit geen mini-usb aansluiting is heh, maar 'n door HTC gebruikte zogenaamde extUSB... ;)

Enkele accesoires die jij kan gebruiken:
HTC Touch Diamond2 Audio Adaptor for ExtUSB to 3.5mm
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b179130.jpg

HTC Touch Diamond2 Audio Adapter for ExtUSB to 3.5mm (with Stereo Headset + HTC Logo, HS U110)
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b179132.jpg

HTC Touch Diamond2 Wired Remote Control RC E100
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b179134.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Om verder te doen met de trend, mijn TD2 ligt nu momenteel aan de lader:

Laatst volledig opgeladen: 8:26, dinsdag 5 mei 2009
standby-tijd: 142 uren, 27 minuten
Gesprekstijd: 0 uren, 0 minuten
Toestelgebruik: 10 uren, 28 minuten

Ik vind dit opmerkelijk sterk, bijna een volledige week _/-\o_
ik geef wel toe dat ik er nu niet mee gebeld heb, maar wel geregeld mee gesmst, beetje wifi, mp3speler via bluetooth koptelefoon en nu en dan een beetje geprutst met de instellingen (zie oa het in landscape zetten van touchflo :) )
Ik merk wel duidelijk dat het goed is om hem langer dan 4u op te laden terwijl dat de telefoon uit staat, ik had dit laatst gedaan met deze mooie resultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Hoe zit het eigenlijk met de videodriver(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
FRD schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:40:
Om verder te doen met de trend, mijn TD2 ligt nu momenteel aan de lader:

Laatst volledig opgeladen: 8:26, dinsdag 5 mei 2009
standby-tijd: 142 uren, 27 minuten
Gesprekstijd: 0 uren, 0 minuten
Toestelgebruik: 10 uren, 28 minuten

Ik vind dit opmerkelijk sterk, bijna een volledige week _/-\o_
ik geef wel toe dat ik er nu niet mee gebeld heb, maar wel geregeld mee gesmst, beetje wifi, mp3speler via bluetooth koptelefoon en nu en dan een beetje geprutst met de instellingen (zie oa het in landscape zetten van touchflo :) )
Ik merk wel duidelijk dat het goed is om hem langer dan 4u op te laden terwijl dat de telefoon uit staat, ik had dit laatst gedaan met deze mooie resultaten
whooo dat is echt lang, ik haal met niks doen behalve elk half uur agenda en mail checken zo'n 55 uur.
standbye..
Zit wel vet veel verschil tussen de batterijen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09
GGS_206 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:25:
De E4 lijkt me vet onhandig. Krijg je telefoon, moet je eerst dat hoesje uit je zak toveren, en vervolgens ook nog uit dat ding halen. Want dat gehele hoesje aan je oor is ook 3x niks.
Je kan toch ding open en dubbel vouwen en opnemen zonder telefoon eruit te halen? Ik bestel 'm, makkelijk om visitekaartjes ed ook mee te nemen :)

Wel stront vervelend dat het alleen per Paypal kan :X

/edit
Ik herinner me ineens dat ik dat wel heb, heb 'm besteld... nagenoeg standaart met initialen op voorkant :)

/edit2
Ook gevraagd om witte stiksels... past mooi bij horloge :)

[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 11-05-2009 22:54 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-07 16:17
dafmay schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 18:46:
Er was al bekend dat er een fix is gevonden voor het audio clipping in TT7, maar er is nu een veel makkelijkere manier. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=513621

Ik heb het even getest en moet zeggen werkt perfect...
Natuurlijk ook getest, helemaal goed... _/-\o_

Werkt natuurlijk stukken sneller en eenvoudiger dan de door mij gevonden oplossing!!! :P
Voorlopig toch maar niet over op Igo8 en blijf ik een tijdje bij TTN7.

Kudo's!

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
heb mijn toestel ook vandaag binnen gekregen, gelijk even mijn hbh-ds970 getest

geluid is prima iig, daar was ik zeer benieuwd naar.
wat betreft de knoppen op de remote, ik kan alleen harder/zachter, play/pause en volgdende/vorige nummer
snelzoeken door een nummer doet ie niet, dan gaat ie gewoon naar het volgende nummer

maar als er nog geen muziek speelt, start de play/pauze knop automatisch mediaplayer (heb ook coreplayer geinstalleerd). kan coreplayer verder ook niet bedienen op de afstandsbediening. maar ik neem aan dat dat dingen zijn die ik met de makers van coreplayer moet/kan opnemen.

[ Voor 7% gewijzigd door JarlSX op 11-05-2009 23:59 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:05
LLaTeM schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:47:
[...]

Yep, dat is die Custom User Agent, die aan Vodafone verteld dat je een N95 hebt en dan werkt het spul ineens wel :)
Dacht dat ik een .txt file met die tekst op geheugenkaartje had gezegd, toen op TD2 edit, select all + copy en deze gepaste in het veld binnen de Opera browser. Dacht dat ik deze niet helemaal zelf ingetikt had.
Was ook absoluut niet van plan die user agent string in te tikken :P
Ik ga het morgen wel even proberen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Laatst heb ik een mp3 bestandje als sms-melding willen instellen en heb ik dat geluidje in de map rings in windows gezet maar via instellingen>geluiden en meldingen kon ik deze toch niet selecteren als sms-notification. Wel kon ik hem selecteren als ringtone wat ik erg vreemd vond. Ik dacht misschien omzetten naar wma bestandje aagezien de rest van de meldingsgeluidjes ook wma bestandjes zijn maar toen lukte het nog niet! Wat doe ik verkeerd....

edit: laat maar, heb het geluidje nu in de map Application data>Sounds gezet en toen kon ik deze ineens selecteren als sms-melding. Raar de map is verder helemaal leeg.

[ Voor 17% gewijzigd door P.E.No.1 op 12-05-2009 08:54 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb nu met Diamondtweak voor elkaar dat het toestel bij SMS berichten uit de slaapstand springt. Mooi! Maar hoe kan ik dat met reminders uit de agenda ook voor elkaar krijgen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
in diamond tweak zitten ook enkele energie besparende opties. Maar wat dit voor gevolgen heeft staat er niet bij., Iemand hier al wat mee gerommeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Tito129 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:14:
[...]

whooo dat is echt lang, ik haal met niks doen behalve elk half uur agenda en mail checken zo'n 55 uur.
standbye..
Zit wel vet veel verschil tussen de batterijen blijkbaar.
Ik denk dat eigenlijk niet,
allé, de eerste weken dat ik hem had was mn batterij ook om de dag tot max 2 dagen leeg, toen prutste ik veel met wifi (energieslorper), gps, hsdpa, bluetooth en veel softresets.. nu in deze laatste week heb ik mn gps en hsdpa niet aan gezet en 1 softreset gedaan, wifi hadk wel even aangezet maar niet zo lang en mn bluetooth hebk wel regelmatig gebruikt voor mn mp3speler, en ik had hem ook een stuk of 12u opgeladen in de uit-toestand (wat ik ervoor niet deed, toen laadde ik op tot het lichtje groen was en terwijl TD2 in standby zat), kweet niet in hoeverre dat opladen heeft geholpen maar alles in het totaal komt dan op een week uit :)

Ik weet dus niet in hoeverre je je mails ophaalt via wifi of via ander kanaal maar ik denk dat het open houden van da kanaal wel energieverbruikender is ivm bij mij waar dat er enkel gsm functie aan staat

TD2 is nu op geladen :) ik ga nu voor de 2 weken >:)
(nee, toch niet :P anders zouk hem wss niet meer mogen aanraken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Is het trouwens mogelijk voor een soft reset een snelkoppeling te maken? Nu moet je steeds het batterijklepje verwijderen. Nu komt het niet vaak voor, maar toch... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 19:17
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:23:
Is het trouwens mogelijk voor een soft reset een snelkoppeling te maken? Nu moet je steeds het batterijklepje verwijderen. Nu komt het niet vaak voor, maar toch... :p
Ik kan dat rode knopje gewoon indrukken als ik mijn stylo eruit haal. Gewoon stylo boven het rode knopje houden en de hefboom gebruiken...

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Mini Poeper schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:07:
Hoe zit het eigenlijk met de videodriver(s)?
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:01
http://ppcsoft.narod.ru/english/

Is gewoon freeware, volledig aan te passen en ook kun je het scherm uitzetten terwijl de WMP doorspeelt met je MP3. Bij Coreplayer gaat dit vanzelf.
Erg handig progje.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Wat bedoel je precies? Met de TyTN II waren inderdaad problemen met onvolledige/generieke drivers, maar dat speelt toch helemaal niet op de Diamond 1 en 2?
tzeunis schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:10:
[...]

http://ppcsoft.narod.ru/english/

Is gewoon freeware, volledig aan te passen en ook kun je het scherm uitzetten terwijl de WMP doorspeelt met je MP3. Bij Coreplayer gaat dit vanzelf.
Erg handig progje.
Als je dan toch via software je Diamond2 wilt softresetten dan kun je toch veel beter het aan-/uit knopje even ingedrukt houden? Dan zet je 'm uit en druk je nog een keer op die knop om 'm weer aan te zetten. Sim-pel toch? Veel te omslachtig via die software imho. Je zult alleen met die rode button aan de slag moeten gaan als je device helemaal hangt, maar dat heb ik met een Diamond nog nooit meegemaakt.

[ Voor 55% gewijzigd door Crusader op 12-05-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zit het daarmee wel snor met de Touch Diamond2 hoor..
Filmpjes afspelen gaat vlekkeloos, filmpjes opnemen ook, 3D spellen ook? En 3D navigatiesoftware zoals TomTom / iGo and so on werken ook vlekkeloos op de Touch Diamond2. Hier op Tweakers en / of andere sites heb ik nergens vernomen dat het weer helemaal crap is met die videodrivers, dus ik zou zeggen: ze zijn goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
CLB schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:33:
[...]

Filmpjes afspelen gaat vlekkeloos, filmpjes opnemen ook, 3D spellen ook? En 3D navigatiesoftware zoals TomTom / iGo and so on werken ook vlekkeloos op de Touch Diamond2. Hier op Tweakers en / of andere sites heb ik nergens vernomen dat het weer helemaal crap is met die videodrivers, dus ik zou zeggen: ze zijn goed!
Even een kleine correctie: ik weet dat op xda staat dat TT/IGO/Navigon GEEN 3D drivers gebruiken. Ziet er inderdaad 3D uit, maar is 2D rendering.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
Aan/uit knop ingedrukt houden waarna opnieuw wordt opgestart is toch hetzelfde als een soft reset?

edit : crusader was me voor...

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 12-05-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heeft iemand de TD2 al in icm TomTom en dan landscape in een houder? Brodit houders kan je draaien, maar dondert dan het toestel niet uit z'n houder? Of komt HTC zelf nog es met een actieve houder, die te draaien is? HTC heeft maar weinig accessoires verder wat dat betreft.

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16
OMdat mijn ik mijn TD2 zo vaak tref met een lege batterij ben ik ook maar eens gaan kijken naar het gebruik.Bij informatie onder energie wordt de "laatst volledige opladen" sinds afgelopen donderdag niet meer herkend gisteravond was de bat weer een keer leeg dus heb ik hem in de lader gehangen. Rond 0100uur was die vol , maar ik heb hem er rond een uur of 11 vanochtend pas ontkoppeld. Nu geeft die nog steeds donderdag 7 mei aan als "laatst volledig opladen". Beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tzeunis schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:17:
Even een kleine correctie: ik weet dat op xda staat dat TT/IGO/Navigon GEEN 3D drivers gebruiken.
Ziet er inderdaad 3D uit, maar is 2D rendering.
My bad :+
GGS_206 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:28:
Heeft iemand de TD2 al in icm TomTom en dan landscape in een houder? Brodit houders kan je draaien, maar dondert dan het toestel niet uit z'n houder? Of komt HTC zelf nog es met een actieve houder, die te draaien is? HTC heeft maar weinig accessoires verder wat dat betreft.
Moeten vastgeklemd zitten, dus dat moet 't probleem niet zijn...
paragon schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:29:
OMdat mijn ik mijn TD2 zo vaak tref met een lege batterij
Op eBay voor een 10'tje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
Ik heb deze foon nu al een weekje, en ik moet zeggen, TOP telefoon.
Maar toch een klein probleempje.
Ik heb mijn e-mail en sms zo ingesteld dat ie een standaard geluidje afspeeld als ik een mail/sms binnen krijg.
Nu kan ik via "instellingen - Geluid" onderaan de geluidsmeldingen aan en uit zetten.
Zet ik ze uit heb ik ook geen geluidje meer bij het ontvangen van een mail/sms...dus werkt goed
Maar nu zet ik het geluid weer aan via deze optie, maar nu schakeld hij alleen het geluid van mijn sms in en niet van mijn mail....
Weet iemand hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
paragon schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:29:
OMdat mijn ik mijn TD2 zo vaak tref met een lege batterij ben ik ook maar eens gaan kijken naar het gebruik.Bij informatie onder energie wordt de "laatst volledige opladen" sinds afgelopen donderdag niet meer herkend gisteravond was de bat weer een keer leeg dus heb ik hem in de lader gehangen. Rond 0100uur was die vol , maar ik heb hem er rond een uur of 11 vanochtend pas ontkoppeld. Nu geeft die nog steeds donderdag 7 mei aan als "laatst volledig opladen". Beetje vreemd
Niet te vertrouwen, die informatie over acculading.
Bij mij staat dat ie voor het laatst volledig is opgeladen op zondag 10 mei om 23:28 (dit klopt) en vervolgens staat er sinds laatst volledig opgeladen een standby tijd van 126 uren en 15 minuten.
Ding kan dus ook nog eens niet rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Laatst volledig opgeladen: 10:35, zondag 10 mei 2009
Standby-tijd: 50 uren,30 minuten
Gesprekstijd: 0 uren, 1 minuten
Toestelgebruik: 2 uren, 39 minuten

@FRD: Tussendoor niet bijgeladen (niet volledig vol) of aan de PC gehangen?? Dan heb je een goeie batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

GGS_206 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:28:
Vindt je dat handig dan? Met Tomtom is het juist prettig om ver vooruit te kunnen kijken, de informatie 'naast me' interesseert me niet zoveel. Dat raak je misschien wel voor een deel kwijt als je het gaat landscapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Crusader schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:47:
[...]

Niet te vertrouwen, die informatie over acculading.
Bij mij staat dat ie voor het laatst volledig is opgeladen op zondag 10 mei om 23:28 (dit klopt) en vervolgens staat er sinds laatst volledig opgeladen een standby tijd van 126 uren en 15 minuten.
Ding kan dus ook nog eens niet rekenen.
Ik denk dat hij maar die 'laatst volledig opgeladen' en 'standbytijd' refresht als het toestel aan staat, de lader er in zit en hij volledig opgeladen is (ik laat de lader er nog even in zitten als ik dan het toestel opstart na het opladen in de uit-stand), bij mij klopte deze informatie altijd met de realiteit :)
maar idd, 10 mei + 126u zou iets van 15mei moeten zijn en zolang je toestel niet uit de toekomst komt kan dit idd niet :)
Miyamoto schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:48:
Laatst volledig opgeladen: 10:35, zondag 10 mei 2009
Standby-tijd: 50 uren,30 minuten
Gesprekstijd: 0 uren, 1 minuten
Toestelgebruik: 2 uren, 39 minuten

@FRD: Tussendoor niet bijgeladen (niet volledig vol) of aan de PC gehangen?? Dan heb je een goeie batterij :)
Ja, idd, ik heb hem idd een paar keer aan de pc gehangen voor programmainstallatie of synchronisatie, maar nooit heel lang, maximaal 10 minuutjes en maximaal 3 keer in die week ofzo
maar om trg te komen op het feit dat dit puur door programmagebruik komt, ik heb vandaag een paar uur ge-wifi-t via vpn en met een volle batterij van vanmorgen is hij nu nog maar 36%, dus ik denk dat ik nu de week niet meer zal halen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
FRD schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:16:
[...]

Ik denk dat hij maar die 'laatst volledig opgeladen' en 'standbytijd' refresht als het toestel aan staat, de lader er in zit en hij volledig opgeladen is
We gaan het zien... hangt nu aan de lader nadat er nog maar 13% van de lading over was. Post straks wel effe een update dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
Morgen komt mijn TD2 binnen :D Ben erg benieuwd wat ik van het toestel vind. Ik heb nog nooit met een WM toestel gewerkt maar wel een paar keer met een TyTn II gespeeld van een maat van me. Reden waarom ik nu overstap is vooral het feit dat ik me Outlook natuurlijk kan syncen met me telefoon. Ik heb een abbo afgesloten met mobiel internet via vodafone, dus overal in NL me mail kunnen checken is wel een voordeel voor me.

Ik kan niet wachten tot morgen :D!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte vandaag dat de telefoon wel heel warm wordt als je veel radio luistert via internet met bluetooth.

Hebben meer mensen hier op dit forum gemerkt dat hun toestel heel erg warm wordt door intensief gebruik?

Ik heb puur alleen de telefoon gebruikt tijdens het luisteren naar muziek, dus geen oplader of usb verbinding met pc.

Ik maak me geen zorgen over dat warm worden maar ben alleen wel benieuwd of er meer mensen zijn die dat merken in dezelfde of andere combinaties van hun telefoongebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
FRD schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:16:
[...]

Ik denk dat hij maar die 'laatst volledig opgeladen' en 'standbytijd' refresht als het toestel aan staat, de lader er in zit en hij volledig opgeladen is
Toestel is opgeladen, alle tellers staan weer op 0. Blijft dus een feit dat die tellers niet te vertrouwen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een handige kleine app voor vrijmaken van geheugen in gebruik...kan handig of zelfs noodzakelijk zijn na verloop van tijd icm het veel gebruiken en weer afsluiten van diverse apps.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=514333

- Optie 2 werkt uitstekend en maakt alle beschikbare RAM weer vrij.
- Optie 3 is erg rigoreus, maar maakt nog meer RAM vrij.

[ Voor 38% gewijzigd door dafmay op 12-05-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Crusader schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 00:03:
[...]

Was ook absoluut niet van plan die user agent string in te tikken :P
Ik ga het morgen wel even proberen.
Poehoe...wat een gedoe zeg om "gratis" ned. 1 te kunnen bekijken...is het je inmiddels gelukt?
Hier moet toch een veel simpeler oplossing voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Tito129 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:06:
[...]
maarja ik wil zoiezo niet de hele tijd die proxy aanzetten, wordt internet vet traag van en de helft van de sites werkt niet zoals imap met gmail en windowslive.
Proxy hoef je niet aan te zetten in je connection settings, heb zelf de proxy in Opera browser gedefinieerd (url: opera:config --> Proxy --> HTTP server = <vodafone proxy ip>:<poortnr>)
Op deze manier werkt bij mij windowslive, etc wel gewoon door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
caribman schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:26:
[...]

Poehoe...wat een gedoe zeg om "gratis" ned. 1 te kunnen bekijken...is het je inmiddels gelukt?
Hier moet toch een veel simpeler oplossing voor zijn?
Dan heb je het verkeerd begrepen. Gaat mij niet om Ned1, maar om de kwaliteit van die dienst van Vodafone. Als het wat is, ben ik eerder geneigd om er gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Crusader schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:48:
[...]

Dan heb je het verkeerd begrepen. Gaat mij niet om Ned1, maar om de kwaliteit van die dienst van Vodafone. Als het wat is, ben ik eerder geneigd om er gebruik van te maken.
Helemaal mee eens hoor! Ik ben geen voorstander van bv. DVB-H via KPN ivm beperkt aantal toestellen...vandaar dat ik overstap naar VF...maar wat ik dus bedoel al die instellingen etc etc...maar goed..ik denk hoe langer de TD2 op de markt is...hoe meer providers daar op inspelen en ik verwacht tzt (hopelijk) een TV app van VF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Het werkt inderdaad wel, heb de user agent ingevuld en de Vodafone TV site werkt wel. De HQ streams echter niet, de media speler zegt dan dat het type bestand niet wordt ondersteund.
Geen zin om Coreplayer aan te schaffen, enkel om Vodafone TV even te proberen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:30:
[...]
Vindt je dat handig dan? Met Tomtom is het juist prettig om ver vooruit te kunnen kijken, de informatie 'naast me' interesseert me niet zoveel. Dat raak je misschien wel voor een deel kwijt als je het gaat landscapen.
Ach persoonlijk heh, ik zou 't ook liever landscapen denk ik..
sn0x0r schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:13:
Morgen komt mijn TD2 binnen :D Ben erg benieuwd wat ik van het toestel vind. Ik heb nog nooit met een WM toestel gewerkt maar wel een paar keer met een TyTn II gespeeld van een maat van me. Reden waarom ik nu overstap is vooral het feit dat ik me Outlook natuurlijk kan syncen met me telefoon. Ik heb een abbo afgesloten met mobiel internet via vodafone, dus overal in NL me mail kunnen checken is wel een voordeel voor me.

Ik kan niet wachten tot morgen :D!!!
Outlook syncen kan met heel veel telefoons hoor, iPhones / LG's / Samsungs..
Neemt natuurlijk niet weg dat deze HTC Touch Diamond2 momenteel de beste keuze is ;) :9
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:25:
Ik merkte vandaag dat de telefoon wel heel warm wordt als je veel radio luistert via internet met bluetooth.
Telefoon zelf? Of de batterijcover? Batterij zelf? Misschien wel een gare batterij ofzo..
Crusader schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 22:12:
Het werkt inderdaad wel, heb de user agent ingevuld en de Vodafone TV site werkt wel. De HQ streams echter niet, de media speler zegt dan dat het type bestand niet wordt ondersteund.
Geen zin om Coreplayer aan te schaffen, enkel om Vodafone TV even te proberen. Jammer.
Dan Google je even voor een trial? Dan niet van 'Coreplayer' maar van TCPMP
(The Core Pocket Media Player) en dan kom je bijvoorbeeld op TCPMP @ HTCdriver.com

Kun je 't allicht ook even mee proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vergeet dan ook niet om de plugins te downloaden, volgens mij was 0.72c de laatste versie die gratis beschikbaar was. Dit was gewoon de voorloper van de commerciele versie van CorePlayer.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Crusader schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:10:
[...]

Wat bedoel je precies? Met de TyTN II waren inderdaad problemen met onvolledige/generieke drivers, maar dat speelt toch helemaal niet op de Diamond 1 en 2?
CLB schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:33:
[...]

Dank u voor jullie reacties...!
Ik wist niet beter dat dit probleem ook speelde bij de Diamond 1.
Ik dacht dat HTC de rechten van de videodrivers niet aangekocht had. Aangezien deze devices dezelfde Qualcomm chipset hebben als de TyTN II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-09 19:31
Is er al iemand die Hotmail werkend heeft gekregen? Ik wil dus niet dat de emails van mijn Hotmail account af gaan, maar wel dat ze bekeken kunnen worden op de Diamond 2 (IMAP?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
CLB schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 22:33:
Dan Google je even voor een trial? Dan niet van 'Coreplayer' maar van TCPMP
(The Core Pocket Media Player) en dan kom je bijvoorbeeld op TCPMP @ HTCdriver.com

Kun je 't allicht ook even mee proberen!
TCPMP doet het niet. Crasht met "onverwachte programmafout". Iemand die TCPMP werkend heeft?
Ik heb versie 0.72RC1. In de link van CLB staat dat het een RC2 is, maar eenmaal gedownload blijkt het gewoon om RC1 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Misschien een stomme vraag, maar wanneer ik naar memory ga, zie ik dat er maar 298 voor storage totaal is en 183 voor programma's?? Waardes zou toch iets anders moeten zijn volgens device info: 512 flash en 288 RAM.
Misschien staat het antwoord al ergens, maar ik kan t zo snel niet vinden...

[ Voor 1% gewijzigd door tzeunis op 13-05-2009 01:10 . Reden: bier=spelfouten! ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 08:33
Crusader schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:05:
[...]

TCPMP doet het niet. Crasht met "onverwachte programmafout". Iemand die TCPMP werkend heeft?
Ik heb versie 0.72RC1. In de link van CLB staat dat het een RC2 is, maar eenmaal gedownload blijkt het gewoon om RC1 te gaan.
Ik heb deze versie CorePlayer_v1.3.2_Build.6909.Full.cab werkend gekregen op de HTC Touch HD van een vriend van mij. Even googlen en je vindt genoeg...

edit: dit is denk niet The Core Pocket Media Player waar jullie het over hebben, maar werkt wel prima

[ Voor 10% gewijzigd door Facundo op 13-05-2009 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokkuhlag
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 19:45
tzeunis schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:53:
Misschien een stomme vraag, maar wanneer ik naar memory ga, zie ik dat er maar 298 voor storage totaal is en 183 voor programma's?? Waardes zou toch iets anders moeten zijn volgens device info: 512 flash en 288 RAM.
Misschien staat het antwoord al ergens, maar ik kan t zo snel niet vinden...
http://forum.xda-develope...php?p=3717679&postcount=9

Kijk je wel in de goeie scherm? Er staan verschillende nummers op verschillende plekken, kijk eens in device information. Link beschrijft hetzelfde probleem.

[ Voor 41% gewijzigd door pokkuhlag op 13-05-2009 06:41 . Reden: Verkeerde quote, het is nog vroeg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens wordt er al veel geheugen in beslag genomen door voorgeinstalleerd software en preloaded content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Crusader schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 22:12:
Ik heb coreplayer wel. maar ik krijg hem niet zo ingesteld dat hij automatisch coreplayer start.
Weet jij hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Facundo schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 01:02:
[...]

Ik heb deze versie CorePlayer_v1.3.2_Build.6909.Full.cab werkend gekregen op de HTC Touch HD van een vriend van mij. Even googlen en je vindt genoeg...
Bedankt, gevonden en deze doet het wel.
Alleen start nog steeds de oude ingebouwde media player wanneer ik vanuit Opera de NED1 TV link aanklik, ik zie niet waar ik de file associations met CorePlayer kan maken, zodat CorePlayer vanuit Opera wordt gestart. Heeft iemand hier ervaring mee?

* Crusader had de post hierboven nog niet gelezen toen hij dit bericht plaatste 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 13-05-2009 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 19:17
NLCJ schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:42:
Is er al iemand die Hotmail werkend heeft gekregen? Ik wil dus niet dat de emails van mijn Hotmail account af gaan, maar wel dat ze bekeken kunnen worden op de Diamond 2 (IMAP?).
ja hoor, gewoon het programma Windows Live gebruiken en configureren. Dan synct ie (push, 5 min, 10 min, enz.) je hotmail volgens de IMAP!

[ Voor 0% gewijzigd door Matis op 13-05-2009 08:32 . Reden: typo's ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
CLB schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:22:
[...]

Volgens mij met je stylus op het scherm drukken, totdat je 'n menu'tje krijgt waarin je oa kan pasten...

[...]

Achja voor ieder wat wils :)

[...]

Let erop dat dit geen mini-usb aansluiting is heh, maar 'n door HTC gebruikte zogenaamde extUSB... ;)

Enkele accesoires die jij kan gebruiken:
HTC Touch Diamond2 Audio Adaptor for ExtUSB to 3.5mm
[afbeelding]

HTC Touch Diamond2 Audio Adapter for ExtUSB to 3.5mm (with Stereo Headset + HTC Logo, HS U110)
[afbeelding]

HTC Touch Diamond2 Wired Remote Control RC E100
[afbeelding]
Ik heb net de Remote Control RC E100 besteld voor 27,50 euro inc verzendkosten. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit / degelijkheid. Ik denk nog dat de kabels me het meest tegen gaan staan: kabel Remote control en nog een lange kabel van mijn huidige in-ear koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 08:48:
Ik heb nu met Diamondtweak voor elkaar dat het toestel bij SMS berichten uit de slaapstand springt. Mooi! Maar hoe kan ik dat met reminders uit de agenda ook voor elkaar krijgen?
Kan iemand me hiermee helpen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
CLB schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 22:33:
[...]

Outlook syncen kan met heel veel telefoons hoor, iPhones / LG's / Samsungs..
Neemt natuurlijk niet weg dat deze HTC Touch Diamond2 momenteel de beste keuze is ;) :9
Ik bedoelde ook mijn keus voor een WM toestel vs. een normale phone. ;) Mijn vorige toestel was een SE K800i, deze was absoluut goed, tot hij stuk ging en mensen mij tijdens het bellen nauwelijks konden verstaan. Best lastig als je moet schreeuwen door je telefoon.

Enfin, me nieuwe phone is zojuist binnen en ik ga hem nu eerst volledig opladen zoals bij de instructies word aangegeven alvorens hem te gebruiken. Ik bedacht me eigenlijk zojuist toen ik hiermee bezig was... heeft iedereen dit gedaan en zou dit invloed kunnen hebben op de kwaliteit van de accu? Ben wel benieuwd of bijv. FRD het gedaan heeft of niet, gezien zijn best wel lange standy-tijd vs. die van sommige anderen. Uiteraard heeft mobiel gebruik hierop veel invloed, zoals wifi, gsm, 3g, gamen, enz. ;)

Maar goed, het zou wat kunnen zijn toch?

[edit]
Btw, ik moet zeggen nu ik hem in me handen heb... hij is een stuk smaller dan ik had verwacht :p Door die foto's lijkt hij een stuk breder. Eerlijk gezegd is het wel een stuk fijner als het toestel niet zo extreem breed is.

[ Voor 9% gewijzigd door sn0x0r op 13-05-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me erg sterk dat als 'n batterij in 't begin goed en lang wordt opgeladen
hij gelijk 5 dagen langer meekan dan een batterij waar dat niet bij is gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
Crusader schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:29:
[...]

Bedankt, gevonden en deze doet het wel.
Alleen start nog steeds de oude ingebouwde media player wanneer ik vanuit Opera de NED1 TV link aanklik, ik zie niet waar ik de file associations met CorePlayer kan maken, zodat CorePlayer vanuit Opera wordt gestart. Heeft iemand hier ervaring mee?

* Crusader had de post hierboven nog niet gelezen toen hij dit bericht plaatste 8)7
Is dat niet net zo als op de compu? Videobestand selecteren en dan eigenschappen > koppelen aan coreplayer. Heb zelf (nog) geen WinMo toestel maar dat zou misschien wel kunnen werken. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
CLB schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:23:
Lijkt me erg sterk dat als 'n batterij in 't begin goed en lang wordt opgeladen hij gelijk 5 dagen langer meekan dan een batterij waar dat niet bij is gebeurd :)
Mjah dat zegt me gevoel ook wel, maar goed, het lijkt me niet voor niets dat elke fabrikant altijd benadrukt dat de batterij de eerste keer volledig dient opgeladen te worden voor gebruik. Nu zijn er wel meer van dat soort voorbeelden. (Lees eerst de handleiding voor gebruik, dat doen ook maar bar weinig mensen, zeker hier op GoT, en nu doe ik het zelf ook alleen maar omdat ik me verveel en wacht tot die telefoon opgeladen is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Facundo schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:23:
[...]

Is dat niet net zo als op de compu? Videobestand selecteren en dan eigenschappen > koppelen aan coreplayer. Heb zelf (nog) geen WinMo toestel maar dat zou misschien wel kunnen werken. succes
Was het maar zo eenvoudig. De videostream wordt gestart vanuit de browser, het is dus helaas geen bestand op m'n device wat ik wil afspelen.
Ik zal moeten kijken welke extensie het bestand heeft dat gestreamd wordt en vervolgens kijken hoe ik die extensie kan koppelen aan CorePlayer.

edit: gevonden hoe bestandstypen gekoppeld kunnen worden aan andere programma's.
Op twee manieren (ik quote):

Handmatig met registry editor
1. go to HKEY_Classes_Root. From here it depends on the file type you want to change. For example, if you want to change the default program for a .wmv file go to HKEY_CLASSES_ROOT \ WMVFILE \ SHELL \ OPEN \ COMMAND
Here you would change the value from wmplayer.exe to whatever program you wanted. Make sure you do this correctly, any time you modify the registry you take a risk.

Met een freeware tooltje
2. http://www.freewareppc.com/utilities/myextensions.shtml

Nog even verder geklooid met Vodafone TV op de Diamond2. Blijkt dat de lage kwaliteit .rm streams zijn en de HQ streams zijn .3gp. Wanneer ik de URL van de HQ uitzending even copy/paste naar CorePlayer, dan zegt ie "Feature not supported".
De URL is een rtsp://....3gp. Op xda kom ik een post tegen waarin iemand denkt dat het aan de rtsp:// ligt, omdat CorePlayer op zich wel .3gp zou kunnen afspelen.

Maar goed, tot nu toe is Vodafone TV in HQ op de Diamond2 dus een no-go.

[ Voor 50% gewijzigd door Crusader op 13-05-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu in mijn titelbalk een nieuw symbool staan links naast de 3G aanduiding. Het is een cirkel met 4 pijltjes eromheen in Noord, Oost, Zuid en West richting. Kom het niet tegen in de handleiding.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Wat gebeurt er als je er op klikt?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:36:
Ik heb nu in mijn titelbalk een nieuw symbool staan links naast de 3G aanduiding. Het is een cirkel met 4 pijltjes eromheen in Noord, Oost, Zuid en West richting. Kom het niet tegen in de handleiding.

Iemand?
Verlopen data van QuickGPS, of je even een nieuwe download wilt uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verlopen data van QuickGPS, of je even een nieuwe download wilt uitvoeren.
Yep, inderdaad QuickGPS verlopen. Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:17:
[...]
Yep, inderdaad QuickGPS verlopen. Thanks _/-\o_
Je weet dat je 'm op automatisch ophalen kunt zetten? Dan haalt ie op het moment dat de data is verlopen (7 dagen dacht ik) weer een nieuw setje data op....ik begrijp overigens dat je dit misschien niet wilt als je geen onbeperkte databundel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden; ik kwam een site tegen waar beschreven staat hoe je de GPS kan tweaken. Het toepassen van deze tweak heeft er bij mij voor gezorgd dat een fix veel sneller wordt gevonden en het bewegen in navigatie software veel vloeiender gaat.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb altijd binnen no-time een fix, echt in een paar seconden. Ik gebruik alleen de QuickGPS tool. Navigatiepakketten welke ik op mijn TD2 heb staan : TomTom7, iGo8 en McGuider 7.71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een beetje off-topic. Heeft een van jullie al ervaring met BT carkits icm de TD2?

Ik vraag mij alleen af hoe goed de carkits werken icm navigatie software. Mijn ervaring leert dat vaak met BT carkits (soms ook weer veroorzaakt door telefoon) de navigatiestem niet juist/volledig doorkomt...

http://www.pdashop.nl/pro...700-bluetooth-carkit.html
http://www.pdashop.nl/pro...lim-bluetooth-carkit.html

[ Voor 17% gewijzigd door dafmay op 13-05-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
@Tidaku: De site waar je naar verwijst gaat over de Touch Pro.
Daar had ik ook altijd gezeik mee dat ie heel lang deed over de TTFF, en slechte ontvangst.
Maar de GPS in de TD2 (maar ook die in de HD), is beduidend beter.
Heel snel een fix, met alleen gebruik makend van QuickGPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Niet online
ronh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:10:
@Tidaku: De site waar je naar verwijst gaat over de Touch Pro.
Daar had ik ook altijd gezeik mee dat ie heel lang deed over de TTFF, en slechte ontvangst.
Maar de GPS in de TD2 (maar ook die in de HD), is beduidend beter.
Heel snel een fix, met alleen gebruik makend van QuickGPS.
Ik weet dat het geschreven is voor de Touch Pro. Daarom ook "voor de geintresseerden".

Ik heb de wijzigingen echter doorgevoerd op mn TD2 en merk dat alles nog net een stukje rapper gaat. Op het moment dat de telefoon uit een tunnel komt heeft deze direct weer een fix. Op deze manier kun je nooit meer de mist in gaan met alle afslagen na de tunnel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-09 19:31
toaomatis schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:31:
[...]

ja hoor, gewoon het programma Windows Live gebruiken en configureren. Dan synct ie (push, 5 min, 10 min, enz.) je hotmail volgens de IMAP!
Bedankt, maar ik had het vanmiddag in de klas al uitgevonden.

Toch nog een vraag, hoe kom ik uit TouchFlo3D?

EDIT:
Ik heb het al gevonden.

Instellingen > Meer > Vandaag en daar kan het uitgeschakeld worden.

[ Voor 12% gewijzigd door NLCJ op 13-05-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Ok duidelijk.
Ik heb zelf (nog) geen TD2, maar de THD heeft ook in een seconde de fix weer terug.
Heerlijk tov de Touch Pro, dat was echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

sn0x0r schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:17:
[...]
Ben wel benieuwd of bijv. FRD het gedaan heeft of niet, gezien zijn best wel lange standy-tijd vs. die van sommige anderen.
Dit heb ik idd gedaan, ik denk dat hij iets van 7 tot 8u opgeladen heeft de 1e keer

ik doe het eigenlijk zo goed als elke keer: ik laat de gsm gewoon doordoen totdat hij vanzelf uitvalt door een platte batterij, daarna in uit-toestand laten opladen en dit langer dan de 4u die in handleiding staat (door hem bvb op te laden terwijl ik slaap :) ), en dan opstarten met lader nog in.
ik zeg niet dat dit de ideale methode is maar ik doe dit al altijd met al mn gsm's en kheb nooit zware batterij problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Hoe stel ik in die advanced configuration tool dat mn telefoon aangaat bij een sms. Heb gezien in dit topic of in het vorige dat je da advanced configuration tool kon gebruiken om de telefoon een wake up on sms te laten doen? Welke optie is dat? Want ik heb ook dat de tel. pas aangaat als je op de powerknop drukt. En dit lijkt mij dan de meest makkelijke optie.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 08:48:
Ik heb nu met Diamondtweak voor elkaar dat het toestel bij SMS berichten uit de slaapstand springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wellicht handige info voor iedereen die de stoffen pouch (die uiteindelijk voor de Diamond 1 bleek te zijn) via eBay hadden besteld:

Er is nu ook een (volgens mij identieke) advertentie voor de Diamond 2 en ik heb de volgende berichten ontvangen van de verkoper:
hi friend ,you can have diamond 2 ,we have suede case for that . we will note our worker to note that .don't worry !! good day!!
en
hi friend sorry that ,so late to reply you .but glad to note you that ,most of the case are diamond 2 according to our other customers .so you can get case for your phone .hope you can receive it very soon!!
Aangezien ik deze berichten op 11 mei heb ontvangen en ik op 10 mei al melding kreeg dat het product was verstuurd heb ik geen idee wat ik nu zal krijgen, maar dat zal ik nog wel even laten weten zodra ik het pakketje ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Tidaku schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:19:
Ik heb de wijzigingen echter doorgevoerd op mn TD2 en merk dat alles nog net een stukje rapper gaat. Op het moment dat de telefoon uit een tunnel komt heeft deze direct weer een fix. Op deze manier kun je nooit meer de mist in gaan met alle afslagen na de tunnel 8)
Dat heb ik zonder die tweak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
FRD schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:08:
[...]

Dit heb ik idd gedaan, ik denk dat hij iets van 7 tot 8u opgeladen heeft de 1e keer

ik doe het eigenlijk zo goed als elke keer: ik laat de gsm gewoon doordoen totdat hij vanzelf uitvalt door een platte batterij, daarna in uit-toestand laten opladen en dit langer dan de 4u die in handleiding staat (door hem bvb op te laden terwijl ik slaap :) ), en dan opstarten met lader nog in.
ik zeg niet dat dit de ideale methode is maar ik doe dit al altijd met al mn gsm's en kheb nooit zware batterij problemen gehad :)
Doe je dat dan elke keer of alleen de eerste paar keren? Ik hoor dat 't na 5 à 10 keer opladen niet meer nodig is om hem helemaal te laden en te ontladen om het maximale uit je tel te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crusader schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:52:
[...]

Yep same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
@FRD: Maar even een vraagje: Gebruik je 3G, dus UMTS of HSDPA? En gebruik je ook Wifi?
Ik kan me alleen voorstellen dat je de TD2 zo lang kunt gebruiken als je geen Wifi of 3G gebruikt.
Ongeacht het helemaal opladen - ontladen - opladen.
Tuurlijk helpt dat, maar dat kan nooit zo'n groot verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Crusader schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:52:
Sorry, vergeten te melden: Ik dus ook zonder tweak, alleen geholpen door het standaard QuickGPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
ronh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:59:
@FRD: Maar even een vraagje: Gebruik je 3G, dus UMTS of HSDPA? En gebruik je ook Wifi?
Ik kan me alleen voorstellen dat je de TD2 zo lang kunt gebruiken als je geen Wifi of 3G gebruikt.
Ongeacht het helemaal opladen - ontladen - opladen.
Tuurlijk helpt dat, maar dat kan nooit zo'n groot verschil maken.
Even voor de duidelijkheid...geheel ontladen van Li-Ion of Li-Po batterij is erg slecht en komt de accu niet ten goede! Ik heb zelf overigens de ervaring dat veel tussendoor laden de batterij wel goed doet.

Mijn ervaring met de TD2. Wifi en BT staan uit, 3G aan, auto binnenhalen emails uit, push internet uit. Bij gematigd gebruik haal ik makkelijk 3 dagen op een volle accu. Als ik de telefoon 's nachts ook nog eens op vliegtuigmodus zet dan haal ik makkelijk 5-6 dagen standby. Bij veelvuldig gebruik, en vooral bij wifi aan, dan gaat standbytijd al snel terug naar max 2-3 dagen. Gps gebruik ik alleen in de auto en dan aan de autolader. Gebruik je gps zonder lader, dan is de accu binnen 5-6 uur gegarandeerd leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
dafmay schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:07:
Even voor de duidelijkheid...geheel ontladen van Li-Ion of Li-Po batterij is erg slecht en komt de accu niet ten goede! Ik heb zelf overigens de ervaring dat veel tussendoor laden de batterij wel goed doet.
Idem dito: De enige batterij die ik ooit verknald heb, was door helemaal te ontladen!!
dafmay schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:07:Mijn ervaring met de TD2. Wifi en BT staan uit, 3G aan, auto binnenhalen emails uit, push internet uit. Bij gematigd gebruik haal ik makkelijk 3 dagen op een volle accu. Als ik de telefoon 's nachts ook nog eens op vliegtuigmodus zet dan haal ik makkelijk 5-6 dagen standby. Bij veelvuldig gebruik, en vooral bij wifi aan, dan gaat standbytijd al snel terug naar max 2-3 dagen. Gps gebruik ik alleen in de auto en dan aan de autolader. Gebruik je gps zonder lader, dan is de accu binnen 5-6 uur gegarandeerd leeg.
Poeh, dat heb ik nog met geen een toetstel gehaald!
Ik vind het toch bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
dafmay schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:07:
[...]

Helemaal correct.

Zie ook Wikipedia: Lithium-ion-accu.
Quote:
Diepontlading gebeurt wanneer de accu te leeg is en heeft interne beschadiging als gevolg. Het regelsysteem zorgt ervoor dat de stroomvoorziening wordt gestopt wanneer de interne spanning te laag dreigt te worden.
Enkele andere relevante tips ten aanzien van de batterij in combinatie met de TD2 wil ik jullie ook niet onthouden (bron: Wikipedia: Lithium-ion battery)
  1. Li-Ion batterijen vroegtijdig (=niet leegtrekken) en regelmatig laden (het regelmatig laden zal geen probleem zijn bij de TD2)
  2. Voorkom het volledig ontladen en laden ("deep-cyclen") van de batterij, echter kan het ongeveer iedere 30e keer laden nodig zijn om de batterijmeter van de TD2 te calibreren door de batterij wel helemaal leeg te trekken en volledig op te laden
  3. Hou de batterij relatief koel, in zonlicht leggen of in je broekzak houden zorgt er voor dat de batterij veel sneller verouderd en z'n capaciteit zal doen afnemen

[ Voor 36% gewijzigd door Crusader op 13-05-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Crusader schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:21:
• Hou de batterij relatief koel, in zonlicht leggen of in je broekzak houden zorgt er voor dat de batterij veel sneller verouderd en z'n capaciteit zal doen afnemen
[/list]
Oe, daar schrik ik wel ff van, zo gebruik ik hem juist al jaren.
Ik dacht altijd dat het aan mijn gebruik lag. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
ronh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:58:
[...]

Oe, daar schrik ik wel ff van, zo gebruik ik hem juist al jaren.
Ik dacht altijd dat het aan mijn gebruik lag. ;(
Ik besefte het ook pas toen ik het las :P
Bij mij zit ie ook heel vaak in m'n broekzak... doe het er niet minder om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 14:22
Even een vraagje over de 3G verbinding: wordt bij jullie de 3G verbinding ook opengehouden, ook al heb je bijvoorbeeld Opera afgesloten en er wordt dus geen data meer verstuurd? Ik heb via DiamondTweak geprobeerd de autodisconnect aan te zetten, maar dat lijkt niet te werken want de verbinding blijft actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het is toch alleen de batterij die sneller slijt? In the worst case scenario vervang je toch gewoon die batt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, kost tegenwoordig maar 6,25 euro :+

Het zal mij echt aan m'n reet roesten hoelang die batterij meegaat al is het maar 'n dagje van 07.00-23.00..
Leuk dat HTC zegt blabla xx uur en blabla xx uur maarja zulke crap heb ik nog nooit geloofd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Niet online
Mottebelke schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:15:
Even een vraagje over de 3G verbinding: wordt bij jullie de 3G verbinding ook opengehouden, ook al heb je bijvoorbeeld Opera afgesloten en er wordt dus geen data meer verstuurd? Ik heb via DiamondTweak geprobeerd de autodisconnect aan te zetten, maar dat lijkt niet te werken want de verbinding blijft actief.
Bij mij wordt na 2 minuten inactiviteit de verbinding verbroken en 13 minuten later weer her-verbonden om de mail te checken.

Puntje 6.1 in DiamondTweak werkt bij mij dus gewoon. Heb je 6.2 (Altijd aan: .... internet) uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 14:22
Tidaku schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:35:
[...]

Bij mij wordt na 2 minuten inactiviteit de verbinding verbroken en 13 minuten later weer her-verbonden om de mail te checken.

Puntje 6.1 in DiamondTweak werkt bij mij dus gewoon. Heb je 6.2 (Altijd aan: .... internet) uitgezet?
Ja, bij 6.1 staat ie op 1 minuut en 6.2 staat op Disabled. Maar toch wil ie niet de verbinding verbreken (heb geen push email of push web aan staan en volgens de task manager zijn alle applicaties afgesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Mottebelke schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:15:
Als je NoData gebruikt zijn alle verbindingen ook weg. Staat wel meer over te lezen in topic 1 van deze post. Ik heb het zelf al uitgeprobeerd en als je daarin aangeeft dat er geen verbinding wordt gemaakt wordt er (bij mij) geen verbinding meer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb een vraag:
ik kan via opera geen filmpjes afspelen.. hij laat dan geen play-knop oid zien waar ik dan op kan klikken.
bij internet explorer en skyfire heb ik geen probleem ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
dafmay schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:08:
Een beetje off-topic. Heeft een van jullie al ervaring met BT carkits icm de TD2?

Ik vraag mij alleen af hoe goed de carkits werken icm navigatie software. Mijn ervaring leert dat vaak met BT carkits (soms ook weer veroorzaakt door telefoon) de navigatiestem niet juist/volledig doorkomt...

http://www.pdashop.nl/pro...700-bluetooth-carkit.html
http://www.pdashop.nl/pro...lim-bluetooth-carkit.html
Ik snap even de link tussen een BT carkit en navigatie niet :?

Ikzelf heb een Parrot 3200LS BT carkit waarmee ik handenvrij kan bellen met mijn TD2.
En dat werkt uitstekend, hij neemt ook het telefoonboek over van de TD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
Crusader schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:29:
[...]
How do I make CorePlayer Mobile my default media player?

Solution
To set CorePlayer Mobile as the default player goto: 'tools > preferences > select page > file associations' and select all then press ok. All files are now associated with CorePlayer Mobile.

Alleen geeft ie nu een foutmelding: audio codec (realaudio) not supported :(

[ Voor 3% gewijzigd door LLaTeM op 13-05-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
LLaTeM schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:57:
[...]

Solution
To set CorePlayer Mobile as the default player goto: 'tools > preferences > select page > file associations' and select all then press ok. All files are now associated with CorePlayer Mobile.

Alleen geeft ie nu een foutmelding: audio codec (realaudio) not supported :(
En ik krijg juist "Feature not supported".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:37:
hoi, ik heb een vraag:
ik kan via opera geen filmpjes afspelen.. hij laat dan geen play-knop oid zien waar ik dan op kan klikken.
bij internet explorer en skyfire heb ik geen probleem ermee.
Dus je vraag is? Hoe een 'play-knop' te fixen in Opera?
LLaTeM schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:57:

Solution
Dat zou dus ook moeten werken volgens jou met streams?
Aangezien het zoals eerder werd gezegd geen bestand op de TD2 zelf is.. Gek zeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
Crusader schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:08:
[...]

En ik krijg juist "Feature not supported".
Klopt, eerst die melding en dan krijg ik die audio codec melding er overheen.
CLB schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:11:
Dat zou dus ook moeten werken volgens jou met streams?
Aangezien het zoals eerder werd gezegd geen bestand op de TD2 zelf is.. Gek zeg :?
Het werkt want core player wordt nu gestart (heb trouwens alle file types geselecteerd) ipv Media Player.
De URL voor HQ stream eindigd op .3gp dus die zal dan worden opgepakt voor programma selectie.

Vraag je in Core Player, de media properties op (via de HQ URL) dan geeft ie het volgende aan;
Format: RTP/RSTP streaming
Audio: RealAudio
Audio Format: 1000Hz 0 Ch

[ Voor 59% gewijzigd door LLaTeM op 13-05-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:11:
[...]

Dus je vraag is? Hoe een 'play-knop' te fixen in Opera?
mijn vraag is hoe ik filmpjes kan afspelen in opera..
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van accessoires mag hier
Het bespreken van abonnementen en levertijden mag hier