Ik heb net van Marktplaats (altijd risico maar ok) een complete set van Sony de TA-D709 met voorversterker, eindversterker, cd en tape voor € 30 ipv van mijn oude Sony STR-DE215 uit 1994/1995. Een klein probleem is er dat de achterspeakers niet werken maar voor de voorspeakers wel dus niet interessant want ik heb geen achterspeakers. Ik kan er totaal geen info van vinden behalve dan de service manuals maar niets in de trant van specificaties. De set klinkt echt lekker met mijn oude Mission M35i maar ook mijn "minder" Jamo S718. Ik weet wel dat deze set rond 1993/1994 is gemaakt en dat deze volgens mij voor die tijd best duur zou zijn. Maar ik hoop dat iemand nog wat specs zou hebben over deze set en wat meer info.
Ps wat een verschil met het "geboooeeem" op die subwoofer van de Jamo met mijn oude DE215 versterker en met deze nieuwe D709 set. De D709 is veel zuiverder echt heerlijke versterker en eindversterker. Zelfs op neutraal qua eq klinkt het zuiver en luistert het stukken beter.
Ps wat een verschil met het "geboooeeem" op die subwoofer van de Jamo met mijn oude DE215 versterker en met deze nieuwe D709 set. De D709 is veel zuiverder echt heerlijke versterker en eindversterker. Zelfs op neutraal qua eq klinkt het zuiver en luistert het stukken beter.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!