Hoi,
Ik heb vanmorgen een nieuwe n210 gekocht en ben al een paar uur aan het proberen om xp erop te zetten via usb.
Ik heb nu 3 progs geprobeerd. Flashboot, Usbmultiboot en U_XP_SET, nog geen resultaat.
De errors die ik krijg varieren van niet willen booten van de stick tot LBA not available" of "CHS not available" (van flashboot) of gewoon 'disk error'.
U_XP_SET zegt dat de stick niet ok is (drive not valid).
Ik ben al een andere usb stick gaan halen maar probleem blijft.
Van m'n andere stick met ping (linux partitie recovery tool) wil hij wel booten, die is met unetbootin gemaakt. (ik zou dus nog kunnen testen of hij wel van deze stick wil booten met unetbootin, maar op de een of andere manier denk ik dat hij dat wel wil, de usb stick lijkt me gewoon ok, kinston traveller, 3 gb).
Ik kon wel wat hulp gebruiken.
Thx.
Edit, omdat ik de stick niet vertrouwede heb ik er unetbootin met een ubuntu iso opgezet om te testen. En dat blijkt dus ook niet te kunnen, setup begint met grafische schil, en valt dan naar cmdline met errors als: SQUASHFS error, read data failed, en unable to read page block xxxx etc.
is het dan toch de usb stick?
Ik zou mn andere stick kunnen proberen maar, 1 die is 16 gig en dat gaat extra lang duren met testen en formatteren, en 2, daar staat een goed werkende unetbootin met ping op die ik dan later weer terug moet zetten, ook heel gedoe dus.
[
Voor 26% gewijzigd door
Verwijderd op 19-11-2010 18:04
. Reden: info ]