Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 15:42

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Oet schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:33:
Ook een goed verhaal:

KNIP

Maargoed, dat voorzover de huidige status... Telefoon is nu al bijna een maand weg...... :'(
Service is tot nog toe bedroevend slecht te noemen....
OMFG!!!

Gisteren kreeg ik een mailje, telefoon zou terug moeten zijn, nou, ik had het gisteren nogal druk met ziek zijn, dus zonet even gebeld om te vragen wat er allemaal aan gedaan was. Oh, ze gingen het even uitzoeken en belden zo terug... half uurtje later wordt ik teruggebeld;
Telefoon was alweer weg, teruggestuurd, blijkbaar was wéér de slide niet vervangen terwijl ze zeiden dit wel gedaan te hebben. Ze hebben nu de telefoon opgestuurd naar een supervisor bij teleplan die ze persoonlijk kennen en vertrouwen erop dat het goed komt (dit is nu de 4de keer!!!)
Ik zei dus dat ik er geen vertrouwen meer in had en liever een ander toestel wilde, maar dat konden ze niet doen natuurlijk, ze hadden het toestel ook niet liggen ofzo...
Pfff, WHY!!!!! WHY!
Grmbl, waar is de tijd van goeie service heen gegaan.... :o :( 8)7 |:(

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarlyS schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 01:03:
Heb je hem in Nederland gekocht ? Want in België is een simlock verboden.
hij komt van een nederlander.wat kan ik nu doen ?? is er een manier om hem te laten spelen met mijn simkaart ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 00:49:
[...]

Je geeft zelf eigenlijk het antwoord ;)

"Deze is van vodafone" dus ja hij is gesimlockt.
en nu ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:47
Lijkt me dat je of terug moet gaan naar degene die je het heeft verkocht, of zelf handelingen moet ondernemen om de telefoon simlock vrij te maken.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Of naar een telefoonwinkeltje gaan en hem voor plm. 10 euro legaal te laten unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GronieX
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
Ik heb sinds een paar maanden dit fijne toestel alleen word ik knetter gek van dat deze steeds herstart.
Vind dit nogal kl... als je midden in gesprek zit of iemand een sms'je wil sturen dat je weer moet wachten

Iemand een idee hoe dit op te lossen is en of het überhaupt wel is op te lossen??

Ik heb zo beetje alles doorgelezen maar kan mijn probleem hier niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

GronieX schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:36:
Ik heb sinds een paar maanden dit fijne toestel alleen word ik knetter gek van dat deze steeds herstart.
Vind dit nogal kl... als je midden in gesprek zit of iemand een sms'je wil sturen dat je weer moet wachten

Iemand een idee hoe dit op te lossen is en of het überhaupt wel is op te lossen??

Ik heb zo beetje alles doorgelezen maar kan mijn probleem hier niet vinden.
Dat vraag ik me ook al maanden af, denk toch dat je dan een ander toestel moet nemen of elke anderhalve maand de firmware opnieuw installeren.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GronieX
@r!k schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:52:
[...]

Dat vraag ik me ook al maanden af, denk toch dat je dan een ander toestel moet nemen of elke anderhalve maand de firmware opnieuw installeren.
Dat updaten maakt niks uit, zelfs na nieuwe firmware gaat die binnen een half uur herstarten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42
Dan zou ik hem voor reparatie brengen als ik jou was, dat is niet normaal. Wellicht een hardwarematig probleem wat er voor zorgt dat die vaak reboot.

Als je het 100% zeker wilt weten, geef dan een harde reset, herinstalleer de firmware opnieuw en draai een dag of wat zonder je backup terug te restoren. Als die dan nog steeds blijft rebooten, dan zit het in de hardware. Als hij dan wel prima werkt, dan heb je iets geinstalleerd dat het probleem veroorzaakt of heb je iets corrupts in je backup staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GronieX
robertwebbe schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:11:
Dan zou ik hem voor reparatie brengen als ik jou was, dat is niet normaal. Wellicht een hardwarematig probleem wat er voor zorgt dat die vaak reboot.

Als je het 100% zeker wilt weten, geef dan een harde reset, herinstalleer de firmware opnieuw en draai een dag of wat zonder je backup terug te restoren. Als die dan nog steeds blijft rebooten, dan zit het in de hardware. Als hij dan wel prima werkt, dan heb je iets geinstalleerd dat het probleem veroorzaakt of heb je iets corrupts in je backup staan.
Tnkx, gaan we eens proberen, heb gelukkig nog een N73 ter vervanging dus kan hem wel ff missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02
Die van mij zou ik af en toe ook wel het raam uit willen gooien.
Krijg ik een smsje. Wil ik die openen, loopt hij weer vast. Duurt soms wel meer dan 5 minuten voordat ik eindelijk weer naar berichten kan en het smsje kan lezen.
Het leek erop dat na de laatste update dit verholpen was maar ik heb er de laatste tijd weer net zoveel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Het komt er allemaal op neer dat de N96 geen top toestel is. Ik kan niet wachten tot mei 2010 dat ik een nieuwe mag uitzoeken. En ik ga wel echt 10x nadenken voordat ik weer een Nokia toestel neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Upbeat schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:44:
Het komt er allemaal op neer dat de N96 geen top toestel is. Ik kan niet wachten tot mei 2010 dat ik een nieuwe mag uitzoeken. En ik ga wel echt 10x nadenken voordat ik weer een Nokia toestel neem.
Op zich heeft de N96 een heleboel leuke mogelijkheden. In het begin vielen de problemen wel mee maar ik denk dat of de processor of het interne werkgeheugen niet toereikend genoeg is voor dit toestel.
Een kennis van mij heeft de N97 en die heeft die problemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
Ik heb vanavond ook even mogen spelen met de N97 van een vriendin en eerlijk is eerlijk: Dat toestel is inderdaad WEL snel! Crasht niet als de CPU of de netwerk hardware ook maar enigszins belast worden, etc. De bediening via touch is wel heel erg wennen. Ik vond het een beetje tweeslachtig: Toen ik OVI maps wilde afsluiten bv. drukte ik op "afsluiten" maar moest ik vervolgens ook nog op "seleceteren" drukken.... Het blijft dus erg 'symbian-erig'.

Ook nog even met het kompas gespeeld en dat werkte ook nog niet echt florisant... iig niet out of the box zo soepel als op een iPhone 3gs.....

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 16:10
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:48:
hallo mensen

ik heb mij hier een nokia n96 aangeschaft.
deze is van vodafone.
nu ik woon in belgie en veel kan ik er niet met doen . als ik mijn simkaart(mobistar) er in steek vraagt hij achter mijn pin code en erna zegt hij : sim ongeldig.
deze gsm is dus simlock ? kan iemand mij helpen aub :( ik wil deze gsm echt laten werken :(
aub hulp gevraagd :(

dank u alvast
Ik heb hetzelfde hier met mijn n96, maar het gekke is dat dit gebeurt met een vodafone simkaart.
Wanneer ik mijn telfort simkaart erin zet dan doet hij het gewoon.
Het is en blijft een rare telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:49
Ik heb een nieuw probleem wat zich sinds een tijdje voordoet.

Mensen bellen mij en hun horen de gsm gewoon overgaan. Bij mij op de N96 gebeurt niks. Leg ik de N96 naast een box dan hoor ik em wel storen. De beller wordt na een tijdje doorgestuurd naar mijn voicemail waarna ik na een minuut of 2/3 een smsje krijg dat ik een gemiste oproep heb maar dat er geen bericht is achtergelaten.

Ik dacht eerst dat het naweën waren van de Vodafone storing maar het blijkt zich al wat langer voor te doen tot vandaag aan toe.

Zet ik de gsm uit en weer aan dan werkt deze weer naar behoren.
Met smsen heb ik verder ook geen problemen.

Voor de duidelijkheid:
-ik heb vol bereik
-In het instellingen/telefoon/doorschakel menu staat er niks doorgeschakeld.

Is er iemand die met dit probleem ervaringen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Zie net dat FW 30.101 beschikbaar is.
Heeft iemand al meer informatie en/of ervaring met deze FW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@Bongoarnhem: Dat heb ik onlangs ook een keer meegemaakt!!!!!!! Heb er toen geen acht op geslagen omdat ik dacht: Zal wel glitch in het netwerk zijn ofzo.... Eens in de gaten houden

@Xander1: Dat zou heel mooi nieuws zijn! Helaas geen verdere info maar mijn telefoon is wel toe aan een update, icm. harde reset. De vastlopers zijn niet van de lucht en er is nu een annoying probleem bij gekomen: Om de zo veel uur blokkeert m'n telefoon nu een deel van het scherm met de melding dat gegevens niet konden worden weggeschreven door een schijffout. Dat venster closen of "opnieuw proberen" drukken resulteert in direct weer verschijnen van de boodschap :r Klinkt dus als een bestandssysteemfout en met wat pech op c:

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:37
Ik heb firmware versie 30.033 op mijn n96. Nu wil ik een harde reset uitvoeren en dan vraagt hij om de blokkeringscode. Als ik dan 12345 intoets geeft ie aan dat ik een foutieve code invoer, terwijl ik me niet kan herinneren dat ik die code gewijzigd heb. Is er een methode om dit te omzeilen of zal ik naar een kpn business center hiervoor moeten om die code te laten resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem nu aan het updaten naar 30.101, ben erg benieuwd..

Edit: update is gedaan, zie zo 1-2-3 geen wijzigingen, is misschien wat sneller geworden, maar dat is normaal na een update..

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

nieuwe firmware, ben benieuwd moet die van mij zo'n 5 keer per dag herstarten om een beetje snelheid terug te krijgen.

Nokia heeft me toch echt als klant verloren door dit dramatische toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
@r!k schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:11:
nieuwe firmware, ben benieuwd moet die van mij zo'n 5 keer per dag herstarten om een beetje snelheid terug te krijgen.

Nokia heeft me toch echt als klant verloren door dit dramatische toestel
Ben ook benieuwd. Maar bij de vorige firmware leek het in het het begin ook de oplossing van de problemen maar ik heb nog steeds grote erfenissen met dit apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geüpdate en mn probleem is alleen maar groter. Had voor de update weleens dat een smsje in de outbox bleef hangen en deze om de 3 minuten opnieuw verzonden werd of juist helemaal niet verzonden werd.
Nu heb ik dat bij elke sms.. Hopelijk helpt een harde reset, anders gaat deze tel. echt asap de prullenbak in en dan doe ik wel aangifte van diefstal en kan ik hopelijk een nieuwe uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Heb vandaag de nieuwe firmware 30.101 geinstalleerd. Ik heb er nog niet veel aan gemerkt. Ik heb ook nog niet zo heel veel kunnen testen. Wel had ik vandaag één keer navigatie nodig en ik had redelijk snel een fix wat anders altijd erg lang duurt.

• eymey
Welke productcodes hebben jullie trouwens? Ik heb al vrij in het begin toen ik de telefoon had (Oktober 2008) de code veranderd naar euro2 en zowel OTA als Nokia Software Updater gaven gisteren nog geen sjoege over een nieuwe firmware.....

• Megupe
eymey schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:13:
Welke productcodes hebben jullie trouwens? Ik heb al vrij in het begin toen ik de telefoon had (Oktober 2008) de code veranderd naar euro2 en zowel OTA als Nokia Software Updater gaven gisteren nog geen sjoege over een nieuwe firmware.....
Ik denk dat zij de nieuwe firmware van de KPN versie bedoelen, die was blijkbaar tot dusver nog niet vrijgegeven. Mijn firmware was een tijd terug al omgezet naar euro2 bij een kpn business center, jij hebt dat zelf gedaan en daardoor heb jij versie 30 al.

Maar weet iemand hoe je je blokkeringscode kan resetten zodat ik een hard reset kan uitvoeren?

• eymey
OK, kan een plausibele uitleg zijn Megupe. Maar ook ik wil graag (zou het haast van Nokia eisen) dat er toch nog nieuwe firmware komt, OOK in versie 30. Want want deze versie (30.033) is nog steeds verre van adequaat om de n96 betrouwbaar en soepel te laten werken.

Vrijwillig 'm meerdere keren per dag rebooten kom ik nieteens aan.... het gaat hier altijd met de harde hand door een crash of allerhande filesystem errors (terwijl e: foutvrij is volgens een fsck).

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:55

TVL

Ik heb de EURO2 productcode, zelf aangepast. Ik heb nu 30.101 draaien en ik vind het allemaal een stuk sneller en beter. Firmware 30.033 vond ik minder als de 20.050. versie. Ik heb tot nu toe het idee dat dit wel weer een goede firmware is. De Bluetooth verbinding is volgens mij een stuk sneller/stabieler geworden.
Heb hem overigens via OVI geupdate.

[ Voor 19% gewijzigd door TVL op 26-11-2009 10:59 ]

• eymey
OK, dan komt voor mij de update misschien ook toch nog (dan is er nog hoop :P). Kan me wel voorstellen dat ze hem ook niet voor alle exemplaren (zal wel op imei nummer gaan ofzo) direct tegelijk uitrollen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
via de FOTA biedt hij hem bij mij nog niet aan.

• TVL

TVL

418O2 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:19:
via de FOTA biedt hij hem bij mij nog niet aan.
Met FOTA bood hij hem bij mij ook niet aan. Het is volgens mij beter om een volledige update te doen en niet via FOTA. Met FOTA past hij alleen maar de geupdate bestanden aan.

• Megupe
Ben nu via NSU ook de 30.101 versie erop aan het zetten, werd tijd, liep elke dag wel paar keer zo traag dat je echt 5 min moest wachten voordat je weer wat kon doen. Ik merk trouwens weinig van de nieuwe FW...

Beetje jammer nog dat je NSU moet installeren op windows 7 in compability mode voor een ouder OS.

[ Voor 7% gewijzigd door Megupe op 26-11-2009 15:41 ]

• TVL

TVL

Megupe schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:21:
Beetje jammer nog dat je NSU moet installeren op windows 7 in compability mode voor een ouder OS.
Moet je OVI 2.0 gebruiken werkt goed in Windows 7.

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
-edit-

[ Voor 96% gewijzigd door Masis op 26-11-2009 19:48 ]

• eymey
En bij mij is de update nu ook binnen! Ik merk nog geen verschil maar dat zal de komende dagen wel komen... eens kijken of hij bij normaal (smartphone-) gebruik nu gewoon weer de week uptime haalt :P

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Nop, Kan FOTA geen nieuwe update vinden

Geef effe een seintje mocht die FOTA beschikbaar zijn.
Heb geen zin om software te installeren op mijn PC. Dus wacht ik op de FOTA.

Ben bij T-Mobile overigens.

Alvast bedankt.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• eymey
Goed, toch al een eerste bevinding...

De telefoon reageert nog steeds uiterst sluggish op input, af en toe. Vooral als ik naar "menu" ga en dan "toepassingen" kan dit laatste wel 6-9 seconden duren voordat deze verschijnen. Zelfde geldt voor het openen van de slider en het uit toetsblokkering komen.

Nou ja.... als ie nou maar niet meer crasht in google maps e.d......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik moet zeggend at de gsm iets soepeler aanvoelt sinds 30.101. Ik heb em trouwens ook via OVI binnengehaalt. Hij vond em niet via FOTA.

De bluetooth verbinding met mn carkit lijkt iets stabieler maar die heb ik nog niet uitgebreid getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
eymey schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:36:
Goed, toch al een eerste bevinding...

De telefoon reageert nog steeds uiterst sluggish op input, af en toe. Vooral als ik naar "menu" ga en dan "toepassingen" kan dit laatste wel 6-9 seconden duren voordat deze verschijnen. Zelfde geldt voor het openen van de slider en het uit toetsblokkering komen.

Nou ja.... als ie nou maar niet meer crasht in google maps e.d......
Mischien dat de gsm een keer helemaal naar fabrieksinstellingen terugzetten wat wil helpen.

Ik heb eigenlijk nog maar heel weinig last van traagheid. (of ik ben er al aan gewend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Bij 30.033 heeft hij nog een complete hard reset (incl. vulcan death grip :P ) gehad...

Sindsdien heb ik er wel "handy shell" op gehad.... wat ik er uiteindelijk maar weer afgehaald heb (hopelijk tijdelijk) omdat de telefoon hier nog wat trager van werd.

Maar goed, ik moet zeggen dat de stabiliteit op z'n minst verbeterd lijkt... geen vreemde rare vastlopers meer. Misschien dus toch nog eens een factory reset proberen met deze firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 17:50
hmm mijn N96 (KPN, productcode: 0569617) geeft aan dat er nog steeds geen update is (zowel via OVI als FOTA).
ik heb nu 20.050.
Voor welke productcodes is 30.101 uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Waarschijnlijk voor dezelfde waarvoor ook 30.033 uitgekomen is... dus alleen de euro2 en evt. andere niet-kpn productcodes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
dragontje124 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 00:48:
hmm mijn N96 (KPN, productcode: 0569617) geeft aan dat er nog steeds geen update is (zowel via OVI als FOTA).
ik heb nu 20.050.
Voor welke productcodes is 30.101 uitgekomen?
Mijn N96 had ook een KPN productcode. En dus was voor mij ook alleen maar FW 20.050 beschikbaar.
De productcode heb ik zelf gewijzigd naar EURO2, en toen kon ik wel de 30.033 er op zetten, en nu ook de 30.101 hoewel ik daar nog even mee wacht. Eerst wil ik zeker weten dat dit een goede FW is.

Hou er wel rekening mee dat na update naar 30.033 (en dat zal na update naar 30.101 ook zo zijn vermoed ik) je TV het niet meer doet. Het is even rommelen met de instellingen om die weer aan de praat te krijgen. Uiteindelijk heb ik een nieuw abonnement genomen. Dan pakt-ie het wel. Je krijgt geen rekening van KPN omdat je al een (gratis) abonnement hebt.

Je kan freeware programma's op internet vinden waarmee je eenvoudig zelf de productcode kan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@Xander1; Onder firmware 30.033 wilde mobiel tv nog sporadisch werken (hoewel het alleen weer helemaal werkend zou zijn te krijgen bij een service center ivm. een of ander device certificaat).

Bij 30.101 wil echter MobielTV nieteens meer opstarten. Hij blijft als ik het programma kies heel lang hangen (2 minuten) en dan zit ik weer in het toepassingen menu.

Overigens, over het algemeen, zeker bij multi tasking, lijkt de telefoon nu wel een stuk soepeler te werken. Hij reageert soms nog steeds traag bij bv. het openen van het "toepassingen" menu of de klok applicatie (om de alarmen in te stellen) maar over het algemeen blijft hij niet meer zomaar ineens ergens middenin heel lang hangen.

Wel crashte de hele telefoon vanmiddag WEER tijdens langdurig gebruik van Google Maps (spontane reboot).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Ik stel de vraag nog maar eens:
Ik heb de 30.033 geinstalleerd, en dus zou ik de Facebook applicatie nu moeten hebben.

Niets te zien, en niets te vinden.
Mis ik iets, of moet ik nog iets 'speciaals' doen om de Facebook op mijn N96 te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
hallo allemaal,

ik heb een vraag, wat is het laaste update voor het tmobile gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Xander1 schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:19:
Ik stel de vraag nog maar eens:
Ik heb de 30.033 geinstalleerd, en dus zou ik de Facebook applicatie nu moeten hebben.

Niets te zien, en niets te vinden.
Mis ik iets, of moet ik nog iets 'speciaals' doen om de Facebook op mijn N96 te krijgen ?
Ik heb de facebook applicatie nog nooit gezien!
Heb nu de laatste firmware.
eymey schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:36:
@Xander1; Onder firmware 30.033 wilde mobiel tv nog sporadisch werken (hoewel het alleen weer helemaal werkend zou zijn te krijgen bij een service center ivm. een of ander device certificaat).

Bij 30.101 wil echter MobielTV nieteens meer opstarten. Hij blijft als ik het programma kies heel lang hangen (2 minuten) en dan zit ik weer in het toepassingen menu.
Ik heb Vodafone en geen Mobiel TV abbo. Heb net de applicatie gestart en bij mij werkt deze perfect. Hj zoekt een minuut of iets naar zender en geeft daarna netjes de melding dat er niks is gevonden.

Sluit daarna weer gewoon soepel af.
Mischien eens bij een NSP binnelopen voor advies?

[ Voor 46% gewijzigd door Bongoarnhem op 29-11-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Heb vandaag veelvuldig met mijn bluetooth geprobeerd om te telefoneren maar x op x werd de verbinding verbroken.

De update heeft voor mij dus helaas weinig opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
is 30.xx een erg groot verschil ten opzichte van 20.xxx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
dragontje124 schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:32:
is 30.xx een erg groot verschil ten opzichte van 20.xxx?
Als je de mogelijkheid hebt zou ik em zeker updaten.
Het systeem loopt veel soepeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
:? :?
Omnia love schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:54:
hallo allemaal,

ik heb een vraag, wat is het laaste update voor het tmobile gebruikers?
weet iemand het???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

T-Mobile loopt altijd hopeloos achter met het updaten van firmware. Ik heb een T-Mobile maar ik heb de produktcode aangepast zodat ik de meest recente versie kan gebruiken. T-Mobile zit waarschijnlijk op versie 20.050 maar versie 30.X zal je zeker nog niet krijgen met een produktcode van T-Mobile. Je kan hem wel bij een Nokia Service Point laten updaten. Je kan via OVI kijken of er een update voor je Nokia is als die er niet is is dit de laatse firmware vrijgegeven door T-Mobile.
Persoonlijk vond ik de firmware 20.050 beter als de 30.033 (Bluetooth en GPS problemen). Versie 30.101 vind ik wel weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

djpdjpnl schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:21:
[...]

Ik ben ook eeuwen bezig geweest met m'n reparaties. Precies zoals je zegt, je stuurt 'm op met klacht X en ze gaan iets heel anders repareren. Dan moet je inderdaad zelf actie ondernemen om te zorgen dat ie niet opgestuurd/opgehaald wordt voor ie gemaakt is. Schrijf elk telefoontje, ritje of mailtje op en stuur een klacht in dat je die kosten verhaald wilt zien. Je wordt er niet rijk van maar het scheelt toch weer iets. Ik kreeg na drie maanden wachten iets van 160,- terug bij KPN.
Nou, het verhaal bij mij is nogsteeds niet af, telefoon is al 4x terug geweest, een ruime maand weg nu en nogsteeds is de slide niet vervangen. Afgelopen vrijdag werd mij beloofd dat de telefoon maandag terug zou zijn, of dat ze me in elk geval zouden bellen. Eind van de dag zelf maar gebeld, dat ik er nu echt helemaal klaar mee ben, ik eistte een nieuwe, maar dat doen ze niet, sterker nog, ze doen niets.
Ze verschuilen zich achter Nokia, wat helemaal niet kan in mijn ogen, aangezien ik geen overeenkomst/aanschaf bij Nokia heb gedaan. Het zijn een stelletje onbekwame zelfingenomen prutsers.... :(

Maargoed, waar/hoe heb jij die klacht ingediend? Want dat wil ik ook gaan doen, deze manier van service raakt kant nog wal en de houding van de mensen die ik spreek laat ook ver te wensen over!

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Misschien eens een gevalletje Kassa belbus. Of zo'n TROS radar tas aanschaffen :P. Misschien komt er dan wel een keer een oproep actie met uitzending over de ellende die mensen hebben met het gerepareerd krijgen van hun telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik verkoop mijn n96 vandaag.

Dus even geupdate via NSU, daarvoor even een harde reset gedaan (*#7370#).

Hij is nu wel bloedsnel :o Maargoed, heb al een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
TVL schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:22:
[...]

T-Mobile loopt altijd hopeloos achter met het updaten van firmware. Ik heb een T-Mobile maar ik heb de produktcode aangepast zodat ik de meest recente versie kan gebruiken. T-Mobile zit waarschijnlijk op versie 20.050 maar versie 30.X zal je zeker nog niet krijgen met een produktcode van T-Mobile. Je kan hem wel bij een Nokia Service Point laten updaten. Je kan via OVI kijken of er een update voor je Nokia is als die er niet is is dit de laatse firmware vrijgegeven door T-Mobile.
Persoonlijk vond ik de firmware 20.050 beter als de 30.033 (Bluetooth en GPS problemen). Versie 30.101 vind ik wel weer beter.
als je je productcode veranderd dan is toch je garantie niet meer geldig? :?
en ik heb nog 12.X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Omnia love schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:51:
[...]

Dat kan best, maar als ik een probleem met het apparaat krijg zet ik die produktcode wel weer terug. Ik vind het idioot dat de telecom providers bijna niets actiefs met met die updates doen. Versie 12.043 vond ik niet erg goed (dit is ook de enige update die T-Mobile heeft toegestaan dmv zijn produktcodes). Een vriend van mij heeft inderdaad ook de 12.043 firmware op zijn N96 van T-Mobile.

Nokia maakt die updates niet voor niets. Bij een Nokia Service Center kan je de nieuwste versie er ook op laten zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door TVL op 01-12-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
TVL schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:01:
[...]

Dat kan best, maar als ik een probleem met het apparaat krijg zet ik die produktcode wel weer terug. Ik vind het idioot dat de telecom providers bijna niets actiefs met met die updates doen. Versie 12.043 vond ik niet erg goed (dit is ook de enige update die T-Mobile heeft toegestaan dmv zijn produktcodes). Nokia maakt die updates niet voor niets. Bij een Nokia Service Center kan je de nieuwste versie er ook op laten zetten.
dus zonder wat te wijzigen moet ik naar een nokia service center en daar kunnen ze updaten naar 30X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Dat moet volgens mij kunnen ja.
Kijk eerst eens op deze site of er eentje bij je in de buurt zit http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3
Bel ze vervolgens eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
TVL schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:10:
Kijk eerst eens op deze site of er eentje bij je in de buurt zit http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3
Bel ze vervolgens eens.
die site loop vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

eymey schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:56:
Misschien eens een gevalletje Kassa belbus. Of zo'n TROS radar tas aanschaffen :P. Misschien komt er dan wel een keer een oproep actie met uitzending over de ellende die mensen hebben met het gerepareerd krijgen van hun telefoon.
Nouja, denk je dat ik daar echt wat mee opschiet?
Ik bedoel, ik wordt hier gewoon gen**it waar ik bij sta en nog zowat uitgelachen ook.
Goeie deal hoor, bij KPN... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
TVL schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:10:
Bel ze vervolgens eens.
the phone house, dat is toch ook nokia servise point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Omnia love schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:51:
[...]

Op mijn vorige telefoon, N95, had ik ook de productcode veranderd 'm ge-unlocked en de nieuwste FW opgezet. Het was oorspronkelijk een T-mobile branded en gesimlocked toestel.
Toen ik 'm naar het NSP bracht voor reparatie keken ze nergens naar. Het toestel werd opgestuurd naar Nokia, en binnen 2 weken kreeg ik een nieuwe !
Het nieuwe toestel was wel weer T-mobile branded, maar niet gesimlocked.
Toen hebben ze bij het NSP de productcode weer veranderd en de nieuwste FW er voor me opgezet.
Ik had geen aankoopfactuur o.i.d. omdat ik 'm 2e hands gekocht had.
Ik hoefde niets te betalen.

Dus dat met die garantie loopt wel los !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
wat zijn de verbeteringen van update 30.101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
Bongoarnhem schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:54:
[...]

Als je de mogelijkheid hebt zou ik em zeker updaten.
Het systeem loopt veel soepeler!
nou, ik zou mn productcode aan kunnen passen maar ik wil weten of dat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
dragontje124 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:27:
[...]

nou, ik zou mn productcode aan kunnen passen maar ik wil weten of dat het waard is.
Ik vind de gsm iets soepeler. De bluetooth verbinding is nog steeds niet stabiel maar ik zou het gewoon doen!

edit: Vandaag uitvoerig de bluetooth verbinding getest. Verbinding verliest na ongeveer 1 minuut bellen stabiliteit. Terugkerend probleem.

[ Voor 17% gewijzigd door Bongoarnhem op 03-12-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hebben ze in hemelsnaam de n96 op de markt gebracht?
Wij zijn onderhand vaste klanten van KPN-buisinesspoint.....
Nu na aanpassing produktcode en de nieuwste update loopt ie 100x soepeler.......gelukkig.
Alleen geeft ie in mijn tel.boek alle contacten dubbel weer ?!!?
Ik zit met smart te wachten tot ik weer mag verlengen en een andere uit kan kiezen.
Voorlopig ben ik genezen van het merk Nokia......en symbian.....pfffffff
PS de laatste update is ook al weer van september.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 07:07:

Alleen geeft ie in mijn tel.boek alle contacten dubbel weer ?!!?

PS de laatste update is ook al weer van september.....
Die dubbele contacten heb je waarschijnlijk zelf gekopieerd door bij het aanzetten de contacten van je simkaart naar het massageheugen te kopieren. Waarschijnlijk kan je dit vrij makkelijk oplossen in de opties van het telefoonboek alleen sim-contacten weergeven te selecteren.

De laatste update is van vorige week ergens, mits je zoals je zelf zegt de productcode hebt gewijzigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
Bongoarnhem schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:30:
[...]

Ik vind de gsm iets soepeler. De bluetooth verbinding is nog steeds niet stabiel maar ik zou het gewoon doen!

edit: Vandaag uitvoerig de bluetooth verbinding getest. Verbinding verliest na ongeveer 1 minuut bellen stabiliteit. Terugkerend probleem.
hmm ik gebruik mn bluetooth niet zoveel en heb dat probleem ook niet meegemaakt.
Verder heb ik ook geen mobiel TV abbonement (heb de n96 van iemand anders gehad die dat wel had), ik heb gewoon prepaid van Telfort, dus eigenlijk is het feit dat mobiele TV ophoud met werken ook niet zo erg omdat ik het toch al niet kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die dubbele contacten heb je waarschijnlijk zelf gekopieerd door bij het aanzetten de contacten van je simkaart naar het massageheugen te kopieren. Waarschijnlijk kan je dit vrij makkelijk oplossen in de opties van het telefoonboek alleen sim-contacten weergeven te selecteren.

De laatste update is van vorige week ergens, mits je zoals je zelf zegt de productcode hebt gewijzigt.
de nieuwste aangepaste softwareversie is 30.101.098.1 van 23-09-09

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Zijn er mensen die de N96 in combinatie met een bluetooth carkit gebruiken en bij wie deze wel goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42
Omnia love schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:38:
wat zijn de verbeteringen van update 30.101
SW change notes for major datapackages for 30.101
  • Turkish SMS Fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Bongoarnhem schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:47:
Zijn er mensen die de N96 in combinatie met een bluetooth carkit gebruiken en bij wie deze wel goed werkt?
Ja, mijn N96 werkt perfect met de Nokia CKW-7 carkit over Bluetooth. Nog nooit problemen mee gehad, met geen enkele FW.

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

das 1 van de weinige dingen die nu wel goed werkt met de N96. Ook pas sinds firmware versie 20 overigens, daarvoor was het een groot drama met de ck-7w.

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:42

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Ik heb op zich geen problemen met de N96 en de CK-7W carkit.
Ook best makkelijk icm de navigatie. Radio op mute op het moment dat er iets gezegd wordt.

Het enige jammere is dat er nog steeds niets van T-Mobile afkomt qua firmware updates.
Ben zelfs al naar een T-Mobile store geweest. Daar hebben ze mijn melding naar de technische dienst doorgezet, maar daar wordt niets meer mee gedaan.
Binnenkort toch maar weer eens bellen.

[ Voor 27% gewijzigd door Rooieduvel op 10-12-2009 17:08 ]

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• Oet

Oet

Nou,

Na 5 weken weg geweest te zijn (4x opgestuurd voor vervanging van slide wat tot 3x toe niet gedaan werd) was mijn telefoon eindelijk terug.

Ik heb nu de volgende problemen:
  • Nogsteeds enige speling op de slide, voorals als ie open geschoven is, bij het gebruiken van de 4-pad, moet je eerst de speling dichtdrukken en dan pas kan je de knop indrukken, vervelend.
  • Telefoon reboot regelmatig spontaan, gewoon knal ineens zwart scherm even later wit scherm met nokia logo en dan start ie door, ik hoef geen pincode in te vullen!
  • Bluetooth valt weg, waardoor mijn carkit (Nokia CK7W) geen verbinding kan krijgen, ik moet de telefoon booten of BT uit en aan zetten om weer werkend te krijgen.
  • Soms start ik de camera maar krijg ik geen beeld, dan moet ik de camera afsluiten en opnieuw starten om wel beeld te krijgen
  • Menu item Games start gewoon helemaal niet, even laat ie het donutje zien, wat even later weer verdwijnt, maar never nooit start Games op...
  • Telefoon komt altijd op met de "Welkom bij uw nieuwe telefoon" melding als ie reboot of boot vreselijk irritant.
  • Bij kopiëren van MP3's kreeg ik wederom een CRC error op een bepaald punt, dus ik vrees dat er toch echt ergens corrupt massageheugen in de telefoon zit...
Dus ik denk dat ik maar weer eens terug ga.

Overigens had ik mijn hele geval uitgeschreven ingeleverd en mondeling toegelicht bij de bedrijfsleidster van het filiaal in Den Bosch, ze kwam lekker rustig en begrijpend over, maar uiteindelijk deed ze bar weinig voor me. Ze ging het bespreken met het hoofd van de reparatiedienst daar om er voor te zorgen dat ze geen beloftes meer doen die afhankelijk zijn van derden, maar dat was ook het enige, ik moest zelf aangeven dat ik daarna gebeld wilde worden. Ze zei dat ze het maandag zou bespreken, ik werd woensdag gebeld.
Op mijn opmerking dat ik nogsteeds problemen heb met het toestel zei ze alleen maar; "Dan moet u langs komen..."

Ik snap hun houding gewoon niet....

• Upbeat
@Oet
Ik weet niet of bij jou in de buurt een KPN Business Center is, maar daar zou ik naar toe gaan! Ander beleid dan de Primafoon winkels en ze hebben meer kennis dan het standaard personeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

Upbeat schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:51:
@Oet
Ik weet niet of bij jou in de buurt een KPN Business Center is, maar daar zou ik naar toe gaan! Ander beleid dan de Primafoon winkels en ze hebben meer kennis dan het standaard personeel!
De grap is, dat ik dus bij het KPN business Center in Den Bosch ben geweest, en deze hele soap zich daar heeft afgespeeld... So much for kennis helaas...
Het "reparatieteam" schuilt achter de service van Nokia en wijst voor klachten door naar KPN, en KPN zegt vervolgens weer, ja ze huren ruimte van ons in ons pand en verder doen we er eigenlijk nix mee....
Kastje muur, afschuifpraktijken, laffe mensen enz...
Om je kapot aan te ergeren..

Edit; hoe dien je een klacht in bij het grote boze KPN?

[ Voor 3% gewijzigd door Oet op 11-12-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Oet schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:45:
[...]

De grap is, dat ik dus bij het KPN business Center in Den Bosch ben geweest, en deze hele soap zich daar heeft afgespeeld... So much for kennis helaas...
Het "reparatieteam" schuilt achter de service van Nokia en wijst voor klachten door naar KPN, en KPN zegt vervolgens weer, ja ze huren ruimte van ons in ons pand en verder doen we er eigenlijk nix mee....
Kastje muur, afschuifpraktijken, laffe mensen enz...
Om je kapot aan te ergeren..

Edit; hoe dien je een klacht in bij het grote boze KPN?
Oh dat valt dan tegen. Ik ben een jaar geleden beter geholpen bij een Business Center.
Hier kan je je klacht indienen: http://www.kpn.com/prive/...aag-of-klacht-melden.htm#[0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 10:56
Is er al weer wat meer bekend over een volgende update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oet schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:20:
Nou...........
..............Ik snap hun houding gewoon niet....
Laat hem eens in de badkuip vallen, wel je batterij eruit halen.
Inleveren, een week wachten en je krijgt een nieuwe! Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn, maar ik heb een nieuwe gekregen toen ie in de badkuip is gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog FW 12.043 (T-mobile productcode 0574290) en wil graag updaten. Ik weet inmiddels hoe ik de productcode moet veranderen maar in welke productcode moet ik deze veranderen????
Wie o Wie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:41:
[...]

Laat hem eens in de badkuip vallen, wel je batterij eruit halen.
Inleveren, een week wachten en je krijgt een nieuwe! Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn, maar ik heb een nieuwe gekregen toen ie in de badkuip is gevallen.
Hehe, maar jij hebt wellicht je mobiel verzekert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewoud86
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 11:23
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 07:52:
Ik heb nog FW 12.043 (T-mobile productcode 0574290) en wil graag updaten. Ik weet inmiddels hoe ik de productcode moet veranderen maar in welke productcode moet ik deze veranderen????
Wie o Wie???
DIt is al vaker voorgekomen in dit topic. Zoek op EURO2 code. Anders is dit te vinden via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, de telefoon wordt nu echt heel traag. Om de paar handelingen moet ik hem opnieuw opstarten omdat hij gewoon niet meer reageert. Dit was de eerste en laatste nokia voor mij, wat een ***merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn N96 lopen 8 navigatie programma's, in 1 woord TOP.
Software versie 30.101.098.1
Werkt lekker snel.
Leer om programma's die je niet gebruikt af te sluiten.
En je accu werkt niet lang, maar voor dat formaat wel dus.
En als je niet met de telefoon om kan gaan zoek de fout bij je zelf.
Misschien een cursus Symbian iets!! (of lees gebruiksaanwijzing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:43:
Werkt lekker snel.
Is heel leuk hoor dat je dat zegt maar dat ding reageert meerdere keren per dag retetraag als ik hem alleen al openschuif. En nee er staan geen 7 programma's open, 2 meesta (de standaard 2) soms 3.

Lekker makkelijk om zoiets te zeggen maar vraag je eens af als er zoveel mensen met dezelfde problemen zijn of het toestel toch misschien niet zo heel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Inderdaad, @r!k. Ik heb precies dezelfde ervaring met de N96.. nog tot op de dag van vandaag, ook met talloze harde resets en ook software 30.101.098.1. Het blijft gewoon een drama telefoon.

Meer dan een half uur Ovi Maps open kan ie niet aan, 5 minuten Google Maps ook niet en het schuifje open schuiven en dan beeld krijgen of het "toepassingen" menu openen is ook al te veel gevraagd. En nee, @ibaned: Je hoeft niet zo denigrerend te doen. Dit is met alleen maar de 2 standaard processen open!

Het is en blijft gewoon een ruk telefoon. Als iemand mij nu een N95 of N95 8GB zou aanbieden in ruil voor mijn N96 zou ik het zo doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 10:56
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:43:
Werkt lekker snel.
Ik ben hem maar elke nacht gaan uitzetten, zodat ik elke ochtend met een frisse start begin, dan gaat het goed. Lijkt wel een Windows Me versie, dat kon ook niet langer dat 3 dagen stabiel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Ondanks alle problemen zou ik toch graag de N96 eens willen proberen, heeft iemand een idee wat de N96 tweedehands nog waard is gezien alle problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
100-150 eu.

Zou het persoonlijk niet doen, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Nokia6230i schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:09:
Ondanks alle problemen zou ik toch graag de N96 eens willen proberen, heeft iemand een idee wat de N96 tweedehands nog waard is gezien alle problemen?
kun je beter voor de n95 8gb gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Nokia6230i schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:09:
Ik snap niet dat iedereen zoveel problemen met de N96 heeft. De mijne doet het als een trein, nooit hangen en vastlopen, helemaal niets van dat al. Toch heb er ook allerlei apps op geïnstalleerd, en er ook altijd meerdere tegelijk openstaan.
Mijn enige probleem is dat de accu redelijk snel leeg is (24 - 36 uur), maar daar hebben volgens mij alle smartphones van alle merken last van. Als ik urenlang met de navigatie (Garmin) aan door een stad loop gaat de accu sneller leeg. Normaal lijkt me.

Als het echt zo'n slecht toestel zou zijn, en alle N96 bezitters problemen zouden hebben, dan zou dat allang uitgebreid in de media zijn gekomen.

Vroeger zag je in de N95 topics ook wild west verhalen langs komen. Ook toen gebruikers die het een waardeloos toestel vonden.
En nu wordt de N95 ineens aanbevolen als zijnde een perfect toestel !

Het loopt denk ik allemaal wel los ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik merk wel dat ie met elke update beter draait.
Hij draait nog steeds niet zo soepel als de HTC's en de Iphone's die ik even in mijn handen heb gehad maar ja dat wist ik al toen ik deze kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Bongoarnhem schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:28:
Ik merk wel dat ie met elke update beter draait.
Hij draait nog steeds niet zo soepel als de HTC's en de Iphone's die ik even in mijn handen heb gehad maar ja dat wist ik al toen ik deze kocht.
Ik kijk steeds meer naar de iPhone, en misschien stap ik wel over.
Tenminste, als ik een 3Gs voor een leuke prijs tegenkom (maar dat is voorlopig nog niet zo waarschijnlijk).

Niet omdat de N96 niet goed is, maar omdat er erg handige apps voor de iphone worden gemaakt.
Voor de N96 worden niet zoveel echt handige apps (althans voor mij) gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Xander1 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:46:
[...]

Ik kijk steeds meer naar de iPhone, en misschien stap ik wel over.
Tenminste, als ik een 3Gs voor een leuke prijs tegenkom (maar dat is voorlopig nog niet zo waarschijnlijk).

Niet omdat de N96 niet goed is, maar omdat er erg handige apps voor de iphone worden gemaakt.
Voor de N96 worden niet zoveel echt handige apps (althans voor mij) gemaakt.
Was het echter niet zo dat je met de Iphone geen filmpjes kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
418O2 schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:12:
100-150 eu.

Zou het persoonlijk niet doen, maargoed.
Bedankt voor je reactie. Bij deze gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nokia6230i schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 21:42:
[...]

Bedankt voor je reactie. Bij deze gevraagd!
Kijk even op marktplaats of vraag en aanbod, dat hoort hier niet op het forum :)
Bongoarnhem schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 21:41:
[...]

Was het echter niet zo dat je met de Iphone geen filmpjes kan maken?
Volgens mij de 3g en 3gs wel, zoomen kan pas vanaf de 3gs. Maar een 3g begint bij 300, dus een n96 - iphone overweging slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
[b][message=33111275,noline]
.......Maar een 3g begint bij 300, dus een n96 - iphone overweging slaat nergens op.
Hangt er vanaf hoeveel je er voor over hebt !
Dat bepaalt ieder voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Mensen, ik heb een heel raar probleem met mijn N96.
Als ik in m'n menu bij contacts iemand selecteer en dan groen telefoontje doe dan wordt er gewoon niet gebeld :\

Als ik dan bij contacts > menu > spraakoproep selecteer dan belt hij ook niet.Springt terug naar menu.

Ik kan dus niet meer bellen. Gebeld worden, smsen, smsjes ontvangen etc gaat wel goed.
Voor de rest is mn toestel wel heerlijk snel.

Heb trouwens geen extra apps geinstalleerd.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste