Geheugen loopt heeeeel langzaam vol.
Ik probeer achter te komen waarom het geheugen heeel langzaam vol loopt.
Het snoept wel mijn C: geheugen op. (wou dat mijn gehele 16GB geheugen als C: i.p.v. E: drive)
Heb nauwelijks programma's op de achtergrond draaien.
Via menuknop 3 sec inhouden zie ik maar 2 icoontjes. Menu & Standby.
Dus draait er geen andere programma's op de achtergrond.
Via Menu, Instrumenten, BestandsBeheer controleer ik het Telefoongeheugen C:.
Ik heb het geheugen klein beetje vrijgemaakt door Menu, Web, Opties, Privacygegevens wissen, Alles
Heb nu nog 1 MB vrij geheugen.
Maar ik merk na een dag dit geheugen steeds minder wordt.
De vraag is hoe kan dat? Virus? Of stuurt mijn provider (T-Mobile) data op de achtergrond? Mijn telefoon is continu aan.
Kan iemand dat bevestigen of verifieren dat het ook op zijn/haar toestel voorkomt?
Edit: Heb de telefoon opnieuw gestart. Uit en aangezet. Wat blijkt geheugen is nu 2,3 MB vrij.
Via Menu, Instrumenten, BestandsBeheer controleer ik het Telefoongeheugen C:.
Dus door het opnieuwstarten komt er wat geheugen vrij.
Dus er wordt wat data heel langzaam op de achtergrond opgehaald. Zodat het geheugen vol loopt.
Edit: Heb nu opnieuw gestart. Via Menu, Instrumenten, BestandsBeheer controleer ik het Telefoongeheugen C:. nogmaals. Wat blijkt nu; 35,7 MB vrij geheugen op mijn C:.
Rara Rara Rara. Very strange................
Edit: Heb het programmaatje van Iwood nu eraf gesloopt ipv stop te zetten via Menu, Toepassingen, Toep.beheer, Geinst.toepass. de volgende onderdelen van Iwood een voor een via Opties, verwijdert.
iwood, isync, IIc, iBrow,AdvertDaemon
5 programma onderdelen. Heb nu 36,1 MB vrij geheugen op mijn C:. Mijn geheugen is na een dag nog steeds 36,1 MB vrij. Dus ik denk dat het door dit programma komt, waardoor mijn geheugen op raakt, omdat het opgeladen wordt bij het aanzetten van de telefoon.
[
Voor 37% gewijzigd door
aangeboden op 03-05-2010 21:17
]