Heeft iemand enig idee of er nog een KPN versie van de nieuwe fw gaat komen? Of is al hun aandacht naar de N97 verschoven?
Wat is het verschil tussen firmware 30.03.098.1 en 30.033? Volgens mij is de laatste versie toch 30.033? Of is die 30.03.098.1 gebonden aan een Telecom provider?
Typing error,Xiquena schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:17:
Wat is het verschil tussen firmware 30.03.098.1 en 30.033? Volgens mij is de laatste versie toch 30.033? Of is die 30.03.098.1 gebonden aan een Telecom provider?
Software versie = 30.033 (datum=18-06-09)
Aangepaste versie=30.033.098.1
T-mobile abo heb ik.
Hallo medetweakers,
ik heb nokia n96 12.0.43 T-Mobile abbo
ik zie dat er nieuwe update's zijn maar als ik *#0000# intoets staat er dat er geen update beschikbaar is ?!?
hoe kan ik de nieuwste update krijgen
ik zie dat er nieuwe update's zijn maar als ik *#0000# intoets staat er dat er geen update beschikbaar is ?!?
maar heeft t mobile geen officieele update ?
Ik zie dat deze wel de nieuwste heeft ?
aangeboden schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 02:14:
[...]
Typing error,
Software versie = 30.033 (datum=18-06-09)
Aangepaste versie=30.033.098.1
T-mobile abo heb ik.
Verwijderd
Zit er verschil tussen OTA updaten of gewoon via Nokia Update? Zo ja, wat zijn de verschillen, en is de een beter als de ander?
Verwijderd
Nokia Update is beter omdat deze de complete firmware vernieuwd. OTA vervangt/overschrijft alleen de gewijzigde bestanden. Dit geeft een minder nette installatie.
Ik heb mijn productcode nooit aangepast. Weet zelf niet hoe.418O2 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:33:
misschien heeft hij zijn productcode aangepast.
Er staat verder als Ingestelde taal=002
En Type=RM-247
Heb altijd firmware uit de lucht gehaald FOTA.
wat is jouw produchtcode? 
aangeboden schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 03:51:
[...]
Ik heb mijn productcode nooit aangepast. Weet zelf niet hoe.
Er staat verder als Ingestelde taal=002
En Type=RM-247
Heb altijd firmware uit de lucht gehaald FOTA.
Niet via *#0000# maar via menu>instrumenten>hulpprogr.>App.beheer kan je updaten.Omnia love schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:22:
Hallo medetweakers,
Ik raad je echter aan om je toestel aan je pc te hangen via de meegeleverde kabel. Via de pc kan je eerst een back-up maken en vervolgens een complete update eroverheen te gooien. is beter dan via de lucht.
Mijn schoonzusje heeft nog versie 12.043 en daar vind ie nog steeds geen nieuwere versie.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:30:
Heeft iemand enig idee of er nog een KPN versie van de nieuwe fw gaat komen? Of is al hun aandacht naar de N97 verschoven?
Ze dwingen je bijna om te unbranden!
[ Voor 5% gewijzigd door Bongoarnhem op 21-08-2009 16:48 ]
KPN heeft gewoon versie 20. vrijgegeven hoor dus die moet je zeker kunnen installeren. Heeft ze hem toevallig via een andere provider?Bongoarnhem schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:48:
[...]
Mijn schoonzusje heeft nog versie 12.043 en daar vind ie nog steeds geen nieuwere versie.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
Ik heb ook kpn, en was/ben het echt helemaal zat met die kut telefoon. Heb de KPN boos opgebeld en die verzoekte mij naar een KPN business center te rijden. (mede doordat hij op het strand in het zand gevallen is).
Daar heb ik mijn beklag gedaan over het toestel hoe traag die was etc en daarmee antwoordde ze door softwareversie 30 er op te zetten.
Dus mijn advies is ga er mee naar het een kpn busniss center en daar zetten ze zo de nieuwste update erop. HIj kon mij trouwens ook niet vertellen waarom hij het wel kon en via NSU niet.
Trouwens dit betrefft KPN Business center in duivendrecht/amsterdam
Daar heb ik mijn beklag gedaan over het toestel hoe traag die was etc en daarmee antwoordde ze door softwareversie 30 er op te zetten.
Dus mijn advies is ga er mee naar het een kpn busniss center en daar zetten ze zo de nieuwste update erop. HIj kon mij trouwens ook niet vertellen waarom hij het wel kon en via NSU niet.
Trouwens dit betrefft KPN Business center in duivendrecht/amsterdam
Verwijderd
hang je hem wel aan de pc of via WLAN om te updaten, anders geeft ie aan dat ie geen updates vindt!Mijn schoonzusje heeft nog versie 12.043 en daar vind ie nog steeds geen nieuwere versie.
Je moet ook het updatecentrum zelf updaten en de usbmodus van je telefoon herstellen.
Was wel effe zoeken, maar ik heb het kunnen vinden. Moest effe mijn telefoon de accu/batterij eruithalen.
Het stond afgedrukt op de sticker naast de simkaartje.
Daar staat tevens ook jouw WLAN adres
Ik heb model: N96-1
productCode: 0573063
Er staat ook een IC nummer op. Weet niet wat voor nummer of waarvoor het dient.
Heb een Nokia accu BL-5F (3.7V). Op de specs staat 220uur standby mode.
Ik moet dagelijks opladen.Bel niet zo vaak. Vind het misleidend, Ik heb nog nooit de helft gehaald.
Succes met Firmware upgrade.
bij mij staat er nog steeds dat ik geen update kan doen ?!?
Eergisteren deed me scherm het niet meer, het gaat dus om die kabel die naar het scherm loopt (...kabel)
Ik bracht hem dus naar een NSP in Rijssen, bleek dat er al telefoons opgestuurd zijn met hetzelfde euvel. En die waren al 2 maanden onderweg
Ik bracht hem dus naar een NSP in Rijssen, bleek dat er al telefoons opgestuurd zijn met hetzelfde euvel. En die waren al 2 maanden onderweg

Ojee, ik heb die van mij vorige week opgestuurd.MarkoAlmelo schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:33:
Eergisteren deed me scherm het niet meer, het gaat dus om die kabel die naar het scherm loopt (...kabel)
Ik kon wel sliden richting mediatoetsen met beeld, en als ik hem normaal open schoof dan duurde het enorm lang voordat ik beeld kreeg.
Kon het scherm ook niet gebruiken als het scherm dicht zat.
Jup zelfde probleem hier!NordicBlue schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:32:
[...]
Ojee, ik heb die van mij vorige week opgestuurd.
Ik kon wel sliden richting mediatoetsen met beeld, en als ik hem normaal open schoof dan duurde het enorm lang voordat ik beeld kreeg.
Kon het scherm ook niet gebruiken als het scherm dicht zat.
Het begon allemaal dat hij gewoon "open" wel deed, maar dicht deed hij het niet.
Zal wel ff duren
Ik heb overig sinds ik firmware 30 erop hebgezet vrijwelgeen tv meer kunnen kijken, ontvangst is echt een stuk slechter geworden.
Verwijderd
yip hier ook.
en kan niet meer opnemen ook.
terug naar de vorige firmware kan ook niet dus wachten maar weer op de volgende firmware als die nog komt.
en kan niet meer opnemen ook.
terug naar de vorige firmware kan ook niet dus wachten maar weer op de volgende firmware als die nog komt.
Verwijderd
Nou ik heb ook de nieuwste update 30.033 via de telefoon gedownload, men telefoon blijft eerst een tijdje hangen op toetensblokering als ik em openschuif en hij is nog nooit zo sloom geweest, had ik em maar nooit geupdate..
Weet wel dat ik niet snel meer een nokia koop.. Heb er altijd een goeie ervaring mee gehad, maar dit slaat alles..

Ik denk dat KPN daarom nog wacht om deze update vrij te geven.
Ik wacht geduldig af.
Ik wacht geduldig af.
Verwijderd
Neei dat nog niet, maar dat was ik wel van planVerwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:38:
Heb je een reset gedaan na de installatie? Dat helpt meestal
Die van mij staat nu al op in behandeling bij de reparateur.MarkoAlmelo schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:39:
[...]
Jup zelfde probleem hier!
Het begon allemaal dat hij gewoon "open" wel deed, maar dicht deed hij het niet.
Zal wel ff duren
Verder laat ik ze het stof onder het scherm verwijderen, en kijken naar m'n speaker.
Vind het geluid erg zacht als ik bel met iemand.
Ik heb een irritant probleempje:
Sinds enkele dagen heb ik zo'n irritant knipperend "envelop" icoontje in de rechterbovenhoek van mijn beeldscherm.
Ik heb geen idee wat het is, ik heb namelijk geen ongelezen sms berichten of andere berichten die ik nog zou moeten verzenden of ontvangen.
Sinds enkele dagen heb ik zo'n irritant knipperend "envelop" icoontje in de rechterbovenhoek van mijn beeldscherm.
Ik heb geen idee wat het is, ik heb namelijk geen ongelezen sms berichten of andere berichten die ik nog zou moeten verzenden of ontvangen.
Hang em is aan de pc en doe via de pc een update. Scheelt vaak wat.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:04:
Nou ik heb ook de nieuwste update 30.033 via de telefoon gedownload, men telefoon blijft eerst een tijdje hangen op toetensblokering als ik em openschuif en hij is nog nooit zo sloom geweest, had ik em maar nooit geupdate..Weet wel dat ik niet snel meer een nokia koop.. Heb er altijd een goeie ervaring mee gehad, maar dit slaat alles..
Kijk is bij je berichten instellingen, mischien is je kaartje eruit geweest of heb je na een reset je berichten op je sim opgeslagen en die is aardig snel vol. Ontvang je nog wel nieuwe berichten?lasharor schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:24:
Verwijderd
Nou dan moet je naar berichten gaan -> en dan opties aanklikken -> Sim berichten -> En dan een paar berichten verwijderen uit die map, dan zou het goed moeten zijn.lasharor schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:24:
Ik kan een Vodafone branded N96 niet updaten via de updater. Hij zegt dat de gsm al up to date is.
Er staat 12.043 op, het lijkt mij toch dat er voor Vodafone al een nieuwere versie is of zit ik er dan naast?
Er staat 12.043 op, het lijkt mij toch dat er voor Vodafone al een nieuwere versie is of zit ik er dan naast?
Verwijderd
Ik heb nu al bijna 1 maand de N96, ben er dus ook nu 3 weken mee op vakantie geweest...
En nu is ie de laatste dag van de vakantie uit mjin zak gevallen op stenen, en zitten er een stuk of 5 redelijk diepe krassen, dat terwijl ik zo zuinig op mijn nieuwe telefoon was...
Nu heb ik hier Linkje zo'n Display glas gevonden, dit lijkt me dus een goeie oplossing, en heb ik totaal geen krassen meer... Maar nu zat ik me af te vragen hoe ik deze zou moeten vervangen, en of ik mijn garantie behoud..
Het gaat voornamelijk erom hoe ik hem zou moeten vervangen, ik heb hier namelijk echt geen idee van..
En nu is ie de laatste dag van de vakantie uit mjin zak gevallen op stenen, en zitten er een stuk of 5 redelijk diepe krassen, dat terwijl ik zo zuinig op mijn nieuwe telefoon was...
Nu heb ik hier Linkje zo'n Display glas gevonden, dit lijkt me dus een goeie oplossing, en heb ik totaal geen krassen meer... Maar nu zat ik me af te vragen hoe ik deze zou moeten vervangen, en of ik mijn garantie behoud..
Het gaat voornamelijk erom hoe ik hem zou moeten vervangen, ik heb hier namelijk echt geen idee van..
First rule of Italian driving: What's behind me is not important.
Klopt, daar is geen oplossing voor!systpro4 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:37:
Ook ik heb mijn N96 uiteindelijk op 30.033 kunnen krijgen.
Echter heb ik op mijn standby scherm in plaats van een stuk of 6 nu nog maar 2 regels uit mijn agenda staan.
Heeft iemand dit ook gehad en op kunnen lossen?
En als je internet radio luisterde, kwam RDS op het standby scherm te staan.
Helaas in de nieuwe firmware niet meer
First rule of Italian driving: What's behind me is not important.
Heb met Vodafone aan de lijn gehangen en die verwijzen me door naar een van hun winkels en naar Nokia zelf.
Ze hebben dus geen idee...
Ze hebben dus geen idee...
Dat lijkt er goed uit te zien... je hebt een torx 5 schroevendraaier nodig dan kan je de schroefjes losmaken! Het schermpje eraf halen! Ik hoop wel dat er een beetje plakspul op het nieuwe schermpje zit, dat zit namelijk wel op je oude schermpje!Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:57:
Ik heb nu al bijna 1 maand de N96, ben er dus ook nu 3 weken mee op vakantie geweest...
Garantie heb ik geen idee van!
Ik denk dat je er wel van uit mag gaan dat als je zelf aan je toestel gaat zitten schroeven, dat je dan je garantie kwijt bent. Lijkt me niet meer dan normaal.
Maar goed, zo te horen gaat Nokia vaak erg soepel om met garantie dus misschien kan je het er op gokken.
Maar goed, zo te horen gaat Nokia vaak erg soepel om met garantie dus misschien kan je het er op gokken.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Je zou dan met die schoevendraaier die 2 bovenste schoeven los moeten maken? als je het scherm op schuift..
en vervolgends als die 2 schoeven eruit zijn, kun je gewoon het scherm loshalen?
Ik vond het het er inderdaad goed uitzien, en er staat ook nog original, dus kan denk ik niet missen?
en vervolgends als die 2 schoeven eruit zijn, kun je gewoon het scherm loshalen?
Ik vond het het er inderdaad goed uitzien, en er staat ook nog original, dus kan denk ik niet missen?
Wie heeft er een Vodafone branded N96 en wat is de laatste versie die daarvoor te krijgen is?
hi, zit nu op de n96 en ben niet thuis. Ik heb zelf dat scherm ding er uit gehaald om stof te verwijderen, en heb er foto's van gemaakt. Zal ze vandaag of morgen op 't forum plaatsen als ik thuis ben.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:34:
Je zou dan met die schoevendraaier die 2 bovenste schoeven los moeten maken? als je het scherm op schuift..
Om dat schermpje te vervangen hoef je niet het hele scherm van de N96 los te schroeven.
Gewoon je duimnagel tussen het scherm en de grijze behuizing en dan langzaam en voorzichtig oplichten en loshalen. Doe dit ondertussen bijna wekelijks om het stof te verwijderen.....
Gewoon je duimnagel tussen het scherm en de grijze behuizing en dan langzaam en voorzichtig oplichten en loshalen. Doe dit ondertussen bijna wekelijks om het stof te verwijderen.....
TV wou niet meer en ook opnieuw aanmelden lukte niet, toen gebeld naar kpn en nu is hij bij de technische dienst geweest waar ze compleet nieuwe software er op hebben gezet en nu krijg ik nog steeds de melding dat ik geen toegangs rechten heb en als ik nieuw abbonement aanvraag kan hij geen contact maken.
Wie heeft hier ook last van?
Ik heb een probleempje met mijn tv
TV wou niet meer en ook opnieuw aanmelden lukte niet, toen gebeld naar kpn en nu is hij bij de technische dienst geweest waar ze compleet nieuwe software er op hebben gezet en nu krijg ik nog steeds de melding dat ik geen toegangs rechten heb en als ik nieuw abbonement aanvraag kan hij geen contact maken.
Niemand die een Vodafone branden N96 heeft?Bongoarnhem schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:34:
Wie heeft er een Vodafone branded N96 en wat is de laatste versie die daarvoor te krijgen is?
Verwijderd
Sorry Bongoarnhem, ik denk dat de meesten KPN hebben. De laatste firmware versie voor KPN is nog steeds 20.050. Volgens mij zijn zo de N96 al vergeten..
Ik heb hier ook last van, sinds laatste reset en upgrade naar de 30.x firmware. Geen toegangsrechten en aanvragen geeft een of andere foutmelding.Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:15:
Hallo,
Ik heb het al opgegeven.. gebruik het eindelijk toch nooit

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik begin nu na een jaar toch wel last te krijgen van een silder die nogal los zit. Heel irritant vooral als ie open geschoven is.
Heeft iemand wel eens de slider laten repareren? En waar?
Het liefst wil ik het zo snel mogelijk laten doen. Ik zat te denken aan een Nokia Point of KPN Business Center. Dus als iemand ervaring met deze reparatie heeft...
Heeft iemand wel eens de slider laten repareren? En waar?
Het liefst wil ik het zo snel mogelijk laten doen. Ik zat te denken aan een Nokia Point of KPN Business Center. Dus als iemand ervaring met deze reparatie heeft...
Ik lees dat de firmware updates van Nokia die uitkomen, eerst door KPN goedgekeurd moeten worden voordat ik deze op mijn branded telefoon kan gebruiken.
Kan iemand mij vertellen waar ik (op de KPN-site??) mijn telefoon firmware kan updaten ?? Of moet dit alsnog gewoon via de Nokia firmware updater ?
Kan iemand mij vertellen waar ik (op de KPN-site??) mijn telefoon firmware kan updaten ?? Of moet dit alsnog gewoon via de Nokia firmware updater ?
Ja hoor gaat gewoon via de updater. Af en toe even checken. Zo is het bij de vorige versies ook gegaan.daanNL schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:35:
Ik lees dat de firmware updates van Nokia die uitkomen, eerst door KPN goedgekeurd moeten worden voordat ik deze op mijn branded telefoon kan gebruiken.
Oké, en dan krijg ik automatisch de goede KPN-versie ?Artwido schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:58:
[...]
Ja hoor gaat gewoon via de updater. Af en toe even checken. Zo is het bij de vorige versies ook gegaan.
Hoe kan ik trouwens checken of mijn telefoon branded is ? Is in de tijd aangeschaft met KPN abonnement, maar is deze dan vanzelfsprekend branded ?
Is updaten trouwens het beste aan te raden via de computer i.c.m. de firmware-update software of juist via de telefoon (wifi) zelf ?
Lijkt me dat hij branded is.daanNL schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:00:
[...]
Oké, en dan krijg ik automatisch de goede KPN-versie ?
Hoe kan ik trouwens checken of mijn telefoon branded is ? Is in de tijd aangeschaft met KPN abonnement, maar is deze dan vanzelfsprekend branded ?
Is updaten trouwens het beste aan te raden via de computer i.c.m. de firmware-update software of juist via de telefoon (wifi) zelf ?
Ik heb alle updates gedaan via de computer. (met kabeltje)
Eerst haalt de updater de nieuwste updater-versie op en dan kijkt hij of er voor het KPN-toestel (regiocode) een nieuwe versie beschikbaar is.
Ik weet eigenlijk niet of je op één of andere manier op de hoogte gebracht kan worden wanneer er voor jouw regiocode (KPN) een nieuwe update beschikbaar is. Ik probeer gewoon zo nu en dan.
Verwijderd
Ik weet niet of versie 30 inmiddels voor KPN al uit is. Maar anders moet je gewoon langs het business centrum gaan. Heb ik ook gedaan en updaten ze hem gewoon voor je. op de een of andere manier kunnen hun het wel eerder, en mijn telefoon is er echt stukken stabieler op geworden.
Denk dat KPN de firmware V30 niet uitbrengt, omdat TV opname met deze firmware niet meer mogelijk is. En TV kijken/opnemen was juist het sterke punt van KPN in combinatie met de N96. De specs zullen dan niet meer kloppen, downgrade is niet mogelijk, en zonder het uitbrengen voorkomt KPN een hoop zeurende klanten.
Mijn slider is ook helemaal naar de kl*te, heb hem gister weggebracht, maar had geen backup. Dinsdag worden ze pas opgehaald, dus ik breng hem morgen wel weg.
Mijn slider is ook helemaal naar de kl*te, heb hem gister weggebracht, maar had geen backup. Dinsdag worden ze pas opgehaald, dus ik breng hem morgen wel weg.
Ja, exact hetzelfde, 6500Classic dan, de Slide durf ik niet te zeggen.daanNL schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:28:
Weet iemand of de USB-kabel van de N96 dezelfde aansluiting heeft als de Nokia 6500 ?
Vandaag N96 opgestuurd, gaat ongeveer 3 weken duren. Gebruik nu mijn oude N73, alles loopt weer een stuk sneller en soepeler
Ik heb een vlekje onder het scherm zitten, want ik krijg hem van de bovenkant er niet af
En ik voel verder geen oneffenheden. Hoe krijg ik dat vlekje weg? Kan ik het zelf doen of kunnen zo zo dat 1 2 3 bij een NSP fixxen?
En ik voel verder geen oneffenheden. Hoe krijg ik dat vlekje weg? Kan ik het zelf doen of kunnen zo zo dat 1 2 3 bij een NSP fixxen?
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:15:
Zie robertwebbe in "Nokia N96 - Deel 3"eymey schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:35:
[...]
Ik heb hier ook last van, sinds laatste reset en upgrade naar de 30.x firmware. Geen toegangsrechten en aanvragen geeft een of andere foutmelding.
Ik heb het al opgegeven.. gebruik het eindelijk toch nooit
[ Voor 23% gewijzigd door robertwebbe op 17-09-2009 10:01 ]
Hehe, thanx voor de pointer :-).
Mwa... ik weet niet of ik de hassle van een paar weken dat ding kwijt zijn door wil alleen om mobielTV weer aan de praat te krijgen. Ook ngage spelletjes speel ik nooit.....
Moeilijk moeilijk
Mwa... ik weet niet of ik de hassle van een paar weken dat ding kwijt zijn door wil alleen om mobielTV weer aan de praat te krijgen. Ook ngage spelletjes speel ik nooit.....
Moeilijk moeilijk
Weet iemand hoe ik wel goede rapporten kan krijgen? Nu staat er altijd "onderweg".
Ook van vorige week en verder terug.
KPN? Zet *0# voor ieder bericht.Tweak15KW schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:37:
Weet iemand hoe ik wel goede rapporten kan krijgen? Nu staat er altijd "onderweg".
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Hoelang doen jullie ongeveer met één opgelade accu ? Hierbij uitgaand van een gemiddeld gebruik met af en toe een telefoontje, smsje of internet (mail/google maps).
Mijn accu is vaak in één dag leeg namelijk en dat lijkt me niet echt normaal ?
Mijn accu is vaak in één dag leeg namelijk en dat lijkt me niet echt normaal ?
Mijne ook, bij echt intensief gebruik haalt hij net geen dag.
Dagelijks stuur ik een paar smsjes en maak toch wel veel gebruik van internet.
De accu haalt het bijna twee dagen. Maar meestal plug ik iedere avond voor ik naar bed ga de oplader in het toestel.
Als ik de navigatie gebruik in de auto dan moet hij wel aan de lader want blijkbaar vraagt de gps wel veel stroom.
De accu haalt het bijna twee dagen. Maar meestal plug ik iedere avond voor ik naar bed ga de oplader in het toestel.
Als ik de navigatie gebruik in de auto dan moet hij wel aan de lader want blijkbaar vraagt de gps wel veel stroom.
Voor de mensen met een N96 van vodafone die willen opdaten..
euro2 : 0543716
euro2 : 0543716
Hm, iemand dit weleens geprobeerd ?
Volgens dit bericht (met filmpje als bewijs) zou je de accu van een N78 probleemloos in je N96 telefoon moeten kunnen gebruiken. Het voordeel: een 1250 mAh accu i.p.v. een 950 mAh accu.
http://www.mobilecowboys.nl/raarmaarwaar/8545
Volgens dit bericht (met filmpje als bewijs) zou je de accu van een N78 probleemloos in je N96 telefoon moeten kunnen gebruiken. Het voordeel: een 1250 mAh accu i.p.v. een 950 mAh accu.
Ik heb het even getest maar hij wordt te dik en dan past de achterkant niet meer goed...daanNL schreef op zondag 20 september 2009 @ 10:15:
Hm, iemand dit weleens geprobeerd ?
[ Voor 11% gewijzigd door robertwebbe op 21-09-2009 13:51 ]
Verwijderd
Ik ben nu aan de beurt voor problemen met de N96... voor het eerst helaas.
Als ik naar de cameramodus wil gaan dan krijg ik het bericht: Camera: Functie wordt niet ondersteund.
Krijg vervolgens geen view en kan verder niks in de cameramodus.
Heb de telefoon al aan/uit gezet en batterij eruit gehad, dat maakte in ieder geval geen verschil.
Camera deed het enkele dagen geleden nog gewoon, sindsdien niets veranderd of geupdate.
Software is volgens de nokiaupdatecenter ook up to date, dus denk niet dat het daar aan kan liggen.
Iemand een idee? Bekend met het probleem?
Alvast bedankt.
Heb het probleem op google wel gevonden, maar dat was ongeveer net zo'n bericht als dat van mij, maar geen oplossing helaas.
Als ik naar de cameramodus wil gaan dan krijg ik het bericht: Camera: Functie wordt niet ondersteund.
Heb de telefoon al aan/uit gezet en batterij eruit gehad, dat maakte in ieder geval geen verschil.
Camera deed het enkele dagen geleden nog gewoon, sindsdien niets veranderd of geupdate.
Software is volgens de nokiaupdatecenter ook up to date, dus denk niet dat het daar aan kan liggen.
Alvast bedankt.
Heb het probleem op google wel gevonden, maar dat was ongeveer net zo'n bericht als dat van mij, maar geen oplossing helaas.
Even hard reset (voor de code's zie de OP) en anders firmware opnieuw installerenVerwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:58:
Alvast bedankt.
Verwijderd
hallo luitjes ik heb een nieuwe n96 simlockvrije telefoon met een vodafone kaartje erin!
Ik kan lekker internetten en ook de navigatie gebruiken maar geen youtube steamen..(wel via W-LAN)
& GEEN Live tv kijken? ''geen live tv beschiktbaar'' hoe kan dit..kan vodafone geen live tv kijken??
Dit is mijn 1e post, ik ben nieuw hier alvast bedankt voor je hulp!
Ik kan lekker internetten en ook de navigatie gebruiken maar geen youtube steamen..(wel via W-LAN)
& GEEN Live tv kijken? ''geen live tv beschiktbaar'' hoe kan dit..kan vodafone geen live tv kijken??
Dit is mijn 1e post, ik ben nieuw hier alvast bedankt voor je hulp!
Welkom!
Vodafone heeft geen Live TV via DVB-H, alleen KPN heeft dit op het Digitenne netwerk.
Vodafone heeft geen Live TV via DVB-H, alleen KPN heeft dit op het Digitenne netwerk.
Youtube streaming kun je hier instellen:Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:23:
instrumenten-->instellingen-->Toepassingen-->Realplayer-->Streaming-->Netwerk--> en dan bij standaard toegangspunt je provider instellen.
Nokia N96 software version 30.033 released
This software release comes with a Facebook application and improved ringtone audio levels. Additionally, the release includes several performance improvements.
Heeft iemand al ervaring met deze update ?
This software release comes with a Facebook application and improved ringtone audio levels. Additionally, the release includes several performance improvements.
Heeft iemand al ervaring met deze update ?
Hmmm, wat is de bron?
30.033 is er al voor de euro2 productcode sinds ergens begin juli en ik merk nauwelijks of geen verbetering. De 20.xxx release was EN stabieler, EN sneller.
Sinds 30.033 kan ik Google maps niet langer dan 3 minuten open hebben of de telefoon reboot spontaan en hetzelfde geldt eigenlijk bij alles dat langer dan een paar minuten data verbruikt. Verder openen menu's (vooral dat met de toepassingen en de foto's) en sms'jes weer ouderwets 10.x-achtig traag.....
30.033 is er al voor de euro2 productcode sinds ergens begin juli en ik merk nauwelijks of geen verbetering. De 20.xxx release was EN stabieler, EN sneller.
Sinds 30.033 kan ik Google maps niet langer dan 3 minuten open hebben of de telefoon reboot spontaan en hetzelfde geldt eigenlijk bij alles dat langer dan een paar minuten data verbruikt. Verder openen menu's (vooral dat met de toepassingen en de foto's) en sms'jes weer ouderwets 10.x-achtig traag.....
De bron is een RSS feed van Nokia zelf !
Verwijderd
Sinds ik mijn n96 heb laten updaten bij een kpn business point naar version 30, heb ik niks te klagen.
Maar gister dacht ik weer eens live tv op te starten, alleen. kreeg ik fout melding bij het ophalen van het basispakket. (eerst fout 19; opgelost door standaardinstellingen herstellen en nu fout 1252 "abonnement niet toegestaan") Iemand tips om dit op te lossen?
Thanks
Maar gister dacht ik weer eens live tv op te starten, alleen. kreeg ik fout melding bij het ophalen van het basispakket. (eerst fout 19; opgelost door standaardinstellingen herstellen en nu fout 1252 "abonnement niet toegestaan") Iemand tips om dit op te lossen?
Thanks
Verwijderd
Mobiele tv werkt al twee weken niet meer bij mij. Allerhande foutmeldingen gezien en heb het maar opgegeven. Nu eens proberen of die KPN FW update al beschikbaar is..
Verwijderd
Beide gedaan, maar probleem is niet opgelost.MarkoAlmelo schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:47:
[...]
Even hard reset (voor de code's zie de OP) en anders firmware opnieuw installeren
Camera zegt nog steeds: Functie wordt niet ondersteund.
Kan tegenwoordig ook niet meer op vodafone live... daar zegt ie: verbinding niet beschikbaar.
Zelfde instellingen als altijd, en later ook alles nog een keer handmatig ingesteld via de settings op vodafone site.
Vooral de camera vind ik vreemd, die doet het gewoon niet meer.
Niemand een idee?
Heb je bij Mobiel TV bij Opties > Instellingen > Toegangspunt voor aanschaf > op Mobiel Internet staan?Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:14:
Sinds ik mijn n96 heb laten updaten bij een kpn business point naar version 30, heb ik niks te klagen.
Als dat niet werkt, KPN even bellen om te vragen of de service nog wel actief staat voor jou abonnement.
[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 27-09-2009 12:44 ]
Verwijderd
Mijn N96 gaat niet meer aan... Hij gaat wel aan, hij trilt en het lampje brand, maar het scherm blijft zwart. Vulcan grip doet het niet, het lampje gaat niet ineens aan. Weet iemand hier raad mee? Zal wel naar NSP moeten of niet?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2009 21:48 ]
Dat had ik ook, nadat ik hem een tijd terug probeerde te flashen naar een nieuwere firmware. Ik ben langs gegaan bij een KPN business center en daar werd keurig de nieuwste versie opgezet waarna hij het weer deed.Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 19:50:
Mijn N96 gaat niet meer aan... Hij gaat wel aan, hij trilt en het lampje brand, maar het scherm blijft zwart. Vulcan grip doet het niet, het lampje gaat niet ineens aan. Weet iemand hier raad mee? Zal wel naar NSP moeten of niet?
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, na een aantal dagen werkte het plotseling weer en vervolgens heb ik er nooit last meer van gehadVerwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:58:
Alvast bedankt.

Ik ben op zoek naar een programma/application waarmee ik de Dpad (breathing light/Centre Button) kan finetunen. Zo wil ik hem dus standaard niet laten knipperen, maar alleen als ik een gemiste oproep heb of een niet gelezen SMS/MMS etc bericht. Ik kan helaas nergens iets vinden waar ik iets aan heb. Verder ben ik natuurlijk altijd wle geïnteresseerd in een lijstje met must have applications volgens jullie.
Ik had dit ook, heb eens op goe dgeluk mijn code ingedrukt en middelste knop en toen kon ik er weer inVerwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 19:50:
toen heb ik massageheugen geformatteerd en daarna hard reset en firmware update.. nu nergens meer last van gelukkig..
Maarja, bleef een freaky moment en duurde een keer of 10 voordat dit werktte...
Eindelijk is mijn Nokia gerepareerd na 1.5 maand, nu hopen dat ze hem snel terugsturen.
Weet iemand of de 30.x firmware al op KPN werkt?
Verwijderd
Ben naar NSP in Nijmegen geweest... Display was kapot. Binnen 2 uur vervangen! Top, maar ze hebben hem wel niet helemaal goed in elkaar gezet... Sommige knopjes moet ik nu verder indrukken en het bovenste deel van de slider zit er scheef op... Maar goed hij werkt weerwienesroa schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:32:
[...]
Ik had dit ook, heb eens op goe dgeluk mijn code ingedrukt en middelste knop en toen kon ik er weer in
toen heb ik massageheugen geformatteerd en daarna hard reset en firmware update.. nu nergens meer last van gelukkig..
Maarja, bleef een freaky moment en duurde een keer of 10 voordat dit werktte...
Mobiele tv werkt er niet goed mee, als je die regelmatig gebruikt kun je beter op v20 blijven.NordicBlue schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:36:
Eindelijk is mijn Nokia gerepareerd na 1.5 maand, nu hopen dat ze hem snel terugsturen.
Wordt er een beetje moe van dat de N96 ook na alle updates niet goed werkt met mijn Parrot carkit. Kga maar is een mailtje sturen of dat ik de N96 niet in kan ruilen tegen een N95 oid.
Verwijderd
welke parrot gebruik je? gebruik zelf de oudste CK3000 en werkt op zich uitstekend, het enige irritante is dat je - elke keer als je de contactsleutel omdraait en de N96 contact maakt met de parrot - het geluid harder moet zetten omdat de N96 dit blijkbaar reset. Had ik met mijn D600 nooit last van.Bongoarnhem schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:48:
Wordt er een beetje moe van dat de N96 ook na alle updates niet goed werkt met mijn Parrot carkit. Kga maar is een mailtje sturen of dat ik de N96 niet in kan ruilen tegen een N95 oid.
Gebruik de CK3100 voornamelijk voor mijn werk. Met de standaard firmware nooit ergens last van maar sinds de update naar 12.043 en hoger niks dan ellende.Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:15:
[...]
welke parrot gebruik je? gebruik zelf de oudste CK3000 en werkt op zich uitstekend, het enige irritante is dat je - elke keer als je de contactsleutel omdraait en de N96 contact maakt met de parrot - het geluid harder moet zetten omdat de N96 dit blijkbaar reset. Had ik met mijn D600 nooit last van.
En dat van dat geluid klopt ja dat is aardig irritant.
Ik geef het op, heb de n96 nu 7 maanden.
Werkt totaal niet met de tomtom 920 samen.
En nog ontelbare problemen, ga even terug naar de n73.
En dan is het voor mij einde nokia. Na bijna 10 jaar nokia gebruiker
Ik ga voor de HTC.
Werkt totaal niet met de tomtom 920 samen.
En nog ontelbare problemen, ga even terug naar de n73.
En dan is het voor mij einde nokia. Na bijna 10 jaar nokia gebruiker
Ik ga voor de HTC.
Verwijderd
Hij doet het weerrobertwebbe schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:41:
[...]
Heb je bij Mobiel TV bij Opties > Instellingen > Toegangspunt voor aanschaf > op Mobiel Internet staan?
Als dat niet werkt, KPN even bellen om te vragen of de service nog wel actief staat voor jou abonnement.
Dan ga ik ook maar bellen want ik heb ook al een tijdje geen TV meer. tnx voor de tip.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:03:
[...]
Hij doet het weer, na veel telefoontjes naar klantenservice heb ik weer mobiel tv. Blijkbaar hadden ze mijn mobiel tv abonnement gestopt en moet de technische dienst alles resetten. Misschien hebben andere hier ook wat aan.
Heb vandaag mijn Htc touch pro 2 gekregen.
Wat een genot , nog geen enkel probleem tegen gekomen, kan gelijk handsfree bellen met mijn tomtom 920.
Zal ongetwijfeld wel een probleem tegen komen met deze telefoon, heb al verschillende programma's geinstalleerd , maar de ergernis die ik in het begin en na 7 maanden nog had met mijn n96, ben ik nu bijna vergeten.
Heb toch nog 100 euro voor mijn n96 gekregen,
Voor de N96 gebruikers, sterkte gewenst, door deze telefoon zeg ik nokia vaarwel.
De beste nokia die ik gehad heb is toch nog altijd de 7110 .
Wat een genot , nog geen enkel probleem tegen gekomen, kan gelijk handsfree bellen met mijn tomtom 920.
Zal ongetwijfeld wel een probleem tegen komen met deze telefoon, heb al verschillende programma's geinstalleerd , maar de ergernis die ik in het begin en na 7 maanden nog had met mijn n96, ben ik nu bijna vergeten.
Heb toch nog 100 euro voor mijn n96 gekregen,
Voor de N96 gebruikers, sterkte gewenst, door deze telefoon zeg ik nokia vaarwel.
De beste nokia die ik gehad heb is toch nog altijd de 7110 .
Verwijderd
Weet iemand hoe ik mijn ontvangst beter kan krijgen voor tv ? heb hem vanaf dag 1 de n96 en in begin prima ontvangst..de laatste maanden is het zwaar ... lijkt wel of signaal gewoon zwak is geworden ! moet toch een antenne kunnen aansluiten? heb de n96 eigenlijk alleen voor tv ontvangst in de auto..grrr
Wie heeft raad...!! bedankt vast...
Wie heeft raad...!! bedankt vast...