Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou kunnen dat je geen goed bereik hebt. Probeer het eens met de headset van je toestel ingeplugd. Dit werkt als een soort antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 20:17
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:14:
Waarschijnlijk heb je toch een KPN branded versie. Nokia update vindt bij mij ook niets
Is er een mogelijkheid om alsnog de update binnen te krijgen, zonder productcode oid te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02
Gewoon even geduld hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dix0r schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:33:
[...]

Is er een mogelijkheid om alsnog de update binnen te krijgen, zonder productcode oid te veranderen?
Inderdaad geduld.. Alleen kan je de productcode weiziging wel aanraden, zitten vrijwel geen risico's aan en je bent gwn af van het telkens afhankelijk zijn van je (onnodig) branded firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 10:56
Zijn er hier nog meer die vinden dat de tv applicatie er niet beter op is geworden. Ik heb nog regelmatig dat het beeld gewoon op zwart gaat. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Giem schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 07:56:
Zijn er hier nog meer die vinden dat de tv applicatie er niet beter op is geworden. Ik heb nog regelmatig dat het beeld gewoon op zwart gaat. :O
Yep, ontvangst lijkt minder, beeld hapert vaker. qua uiterlijk oogt ie lichter maar het resultaat is er helaas niet naar.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
:P

Dat geduld heb ik helaas niet ;) Heb mijn productcode gewijzigd naar EURO2. Helaas nogsteeds geen update beschikbaar via OTA of NSU :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

2coowl4you schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:58:
Is de nieuwe Firmware, V30.033 nou een aanrader of niet?

Ik lees toch dat er veel mensen zijn met problemen....
Normaal gesproken zeik ik niet zo. Ik weet dat er altijd voordelen EN nadelen zijn als je een nieuwe firmware installeert. Op zich ben ik best blij met 30.033, maar heb ik vandaag wel al 2 crashes gehad met sygic. Gewoon tijdens het navigeren. Ik was een half uur onderweg, poem, springt me mobiel spontaan uit. Paar uur later deed ik me camera aan, maak ik een 2 fotos en bij de tweede: 'plats", weer restartte mijn mobiel.
Ik heb hier 2 N96's, waarvan één met een hele oude firmware (v10 ofzo) en 1 met de 30.033. Ik heb tegelijkertijd met beide door de menus heen gescrolled, geintenet, etc en merkte dat mijn 30.033 ietsje slomer was! :9 Aan de andere kant heb ik wel weer de slider geluidje, wanneer je je mobiel openslidet.

Dus ja, is het een aanrader: I dont know. Misschien werkt ie beter als je het hard-reset na 30.033 erop te zetten. Ik ga de hardreset binnenkort uitvoeren als ik doodziek word van me mobiel die spontaan uitspringt. Als de hardreset niet werkt, dan wordt het een downgrade.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:53:
Het zou kunnen dat je geen goed bereik hebt. Probeer het eens met de headset van je toestel ingeplugd. Dit werkt als een soort antenne.
Hm..
Met headset lijkt ie de digitenne programmagids zelfs helemaal niet te vinden.
Beetje raar, misschien is het toch dat hier in Midden-Limburg geen bereik is, al moet volgens de dekkingskaart omgeving Roermond wel bereik hebben. (Al hanteert gsmweb een andere dekkingskaart.)
Misschien raadzaam om mijn tv-abo op te zeggen....? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wanneer je volgens de nieuwste kaart van KPN dekking hebt, lijkt me, dat dat ook zo zou moeten zijn, KPN is n.l. nogal voorzichtig met de dekkingskaarten, gewoonlijk is de dekking beter :).
Zo zouden wij in Sittard alleen op de hoek van de straat buitenshuis dekking moeten hebben, in de praktijk kunnen we gewoon thuis en niet alleen in de tuin, maar zelfs binnenshuis prima MobielTV kijken.
Misschien scheelt het, dat ons toestel (LG KB620, prepaid, gekocht in de Primafoon zonnesteekweken, met 29 euro temperatuurkorting, van 99,99 voor 70,99 :9) een uitschuifbare antenne heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Dix0r schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:53:
[...]

:P

Dat geduld heb ik helaas niet ;) Heb mijn productcode gewijzigd naar EURO2. Helaas nogsteeds geen update beschikbaar via OTA of NSU :/
Ah, ik had blijkbaar de verkeerde code.. even verder googlen dan mijn neus lang is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Nieuwe firmware draait op mijn n96 duidelijk 'sneller'. Geluidskwaliteit is imo verbeterd. Punt waar ik alleen tegenaan loop is dat mijn GPS niet werkt, net nu ik weer veelvoudig gebruik wil gaan maken van Sportstracker. Straks misschien maar weer eens een hard reset proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Dix0r schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:59:
Nieuwe firmware draait op mijn n96 duidelijk 'sneller'...
Ben ik niet mee eens. Gevoelsmatig draaide het voor mij ook sneller. Totdat ik de mobiel van mijn collega pakte die nooit zijn firmware update. Hij heeft nog een firmware van vóór v20. IK heb tegelijk programma's gestart, SMSjes getypt, etc..... en het bleek juist dat sommige dingen in v30 veel slomer waren. Het duurt bijv. 1-2 seconden langer om mijn contacten te openen (misschien door de fotos van me contacten, die hij dan niet heeft?). Opera Mini en Google Maps zijn even snel. Mijn v30 had iets eerder (10 sec) satellieten te pakken in Google Maps, maar dat is dan ook echt het enige waar die sneller in was.

Ik heb wel gemerkt dat er in v30 bugs zijn gefixed die ineens in v20 geintroduceerd werden, zoals fotos bij contacten, fotoalbums die niet meer werkten sinds v20 en nu weer wel bij v30.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds een paar dagen doen ineens best veel toetsen het niet meer. Ik heb alle mogelijk resets volgens mij gedaan, maar niets helpt. Alle mediatoetsen doen het niet meer voorop en bovenaan, de selectietoetsen niet, en ook de volumeknop doet het niet meer. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
ReFleXWolf schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:36:
[...]

Ben ik niet mee eens. Gevoelsmatig draaide het voor mij ook sneller. Totdat ik de mobiel van mijn collega pakte die nooit zijn firmware update. Hij heeft nog een firmware van vóór v20. IK heb tegelijk programma's gestart, SMSjes getypt, etc..... en het bleek juist dat sommige dingen in v30 veel slomer waren. Het duurt bijv. 1-2 seconden langer om mijn contacten te openen (misschien door de fotos van me contacten, die hij dan niet heeft?). Opera Mini en Google Maps zijn even snel. Mijn v30 had iets eerder (10 sec) satellieten te pakken in Google Maps, maar dat is dan ook echt het enige waar die sneller in was.

Ik heb wel gemerkt dat er in v30 bugs zijn gefixed die ineens in v20 geintroduceerd werden, zoals fotos bij contacten, fotoalbums die niet meer werkten sinds v20 en nu weer wel bij v30.
Ik had het misschien iets genuanceerder moeten stellen ;)

Mijn toestel functioneert nu sneller dan met de v20 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
Ik ga hem zo ook update naar V30 Zins ik naar V20 ben gegaan is me tel zo leeg als ik bluethoot aan heb staan! dat was voor V20 helemaal niet zo ik heb een andere beter Batery (1450ma) in me tel zitten al ik me blurthoot uit heb doe ik er dik 2 dagen mee mail checken internet smsen enz.. maar met bleuthoot aan nog niet eens een dag en ik moet hem aan houden omdat ik er mee in me auto kan bellen!

hoop dat dit met V30 beter is! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:49
basvanhees schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:48:
Ik ga hem zo ook update naar V30 Zins ik naar V20 ben gegaan is me tel zo leeg als ik bluethoot aan heb staan! dat was voor V20 helemaal niet zo ik heb een andere beter Batery (1450ma) in me tel zitten al ik me blurthoot uit heb doe ik er dik 2 dagen mee mail checken internet smsen enz.. maar met bleuthoot aan nog niet eens een dag en ik moet hem aan houden omdat ik er mee in me auto kan bellen!

hoop dat dit met V30 beter is! ?
Naar mijn gevoel gaat de batterij iets langer mee. De problemen die ik sinds v20 had met mijn Parrot Carkit behoren voor het grootste gedeelte tot de verleden tijd. Al moet ik zeggen dat mijn werk gsm (Nokia6230) stukken soepeler functioneert in combinatie met de Parrot.

Al met al kan ik je de v30 wel aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Na mijn hard reset werkt mijn GPS gelukkig weer! Toch wel fijn een clean install, erg aan te raden bij het installeren van nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ursel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2021
ursel schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:11:
[...]

Die midlet restorer, wat doet dat exact eigenlijk?
Ik heb 1 programma dat maar niet meer wil opstarten (ook niet na verwijderen en nieuwe install, zelfs na death gripp). kan dit het verhelpen?

Heeft het consequenties voor andere programma's??
Iemand hier nog antwoord op voor me?? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe firmware er op gezet V30.033 . Maar ben er niet echt tevreden over. Dus ik wil graag mijn telefoon helemaal leeg maken (fabrieks nieuw) wat is dan de beste manier en in welke volgorde?
Ik weet namelijk niet wat bij deze firmwareversie het beste is. Iemand al ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewoud86
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 11:23
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:51:
Ik heb de nieuwe firmware er op gezet V30.033 . Maar ben er niet echt tevreden over. Dus ik wil graag mijn telefoon helemaal leeg maken (fabrieks nieuw) wat is dan de beste manier en in welke volgorde?
Ik weet namelijk niet wat bij deze firmwareversie het beste is. Iemand al ervaring hiermee?
Ik heb hem ook gereset. Ik heb gewoon zoals in de topic start staat, *#7708# gedaan. Vervolgens heb ik *#7370# gedaan (dit werkt bij versie 30.033 weer!).

Let op, je 16GB intern geheugen wordt ook geformatteerd, je bent dus alles kwijt!

Fijn ook dat ze geen changelog beschikbaar maken. Net zoals dat nu ineens bij een hard reset ook je interne geheugen wordt gewist. Misschien wel een kritisch dingetje om te vermelden.

[ Voor 12% gewijzigd door Ewoud86 op 17-07-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewoud86 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:04:
[...]
Okay dank je voor de reactie ik ga aan de slag.

Ik heb hem ook gereset. Ik heb gewoon zoals in de topic start staat, *#7708# gedaan. Vervolgens heb ik *#7370# gedaan (dit werkt bij versie 30.033 weer!).

Let op, je 16GB intern geheugen wordt ook geformatteerd, je bent dus alles kwijt!

Fijn ook dat ze geen changelog beschikbaar maken. Net zoals dat nu ineens bij een hard reset ook je interne geheugen wordt gewist. Misschien wel een kritisch dingetje om te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou fijn ik heb de update gedaan naar de nieuwe firmware 30.033.
Tot 2 maal toe kreeg ik aan het einde van de update een tekst dat de verbinding met de N96 was verbroken.
Ik moest de batterij verwijderen en de kabel en daarna weer terug doen.
Netjes gedaan tot de telefoon na de derde keer geen teken van leven meer geeft.
Het enige wat ik nog kan doen is de telefoon aanzetten waarna het lichtje van de pad constant blijft branden.Verder herkent de updater de telefoon niet meer. Aan de ene kant ben ik reuze blij want ik heb net de N97 besteld moet er alleen 2 weken op wachten pffff.
Ps weet iemand of je zelf op een of andere manier de n96 nog tot leven kunt krijgen? Zoniet dan wordt het de vuilnisbak. Ik heb al heel wat nokia's gehad,maar dit toestel is echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:16:
Nou fijn ik heb de update gedaan naar de nieuwe firmware 30.033.
Tot 2 maal toe kreeg ik aan het einde van de update een tekst dat de verbinding met de N96 was verbroken.
Ik moest de batterij verwijderen en de kabel en daarna weer terug doen.
Netjes gedaan tot de telefoon na de derde keer geen teken van leven meer geeft.
Het enige wat ik nog kan doen is de telefoon aanzetten waarna het lichtje van de pad constant blijft branden.Verder herkent de updater de telefoon niet meer. Aan de ene kant ben ik reuze blij want ik heb net de N97 besteld moet er alleen 2 weken op wachten pffff.
Ps weet iemand of je zelf op een of andere manier de n96 nog tot leven kunt krijgen? Zoniet dan wordt het de vuilnisbak. Ik heb al heel wat nokia's gehad,maar dit toestel is echt bagger.
Hoi
Heb precies hetzelfde probleem gehad. Mijn oplossing
Ben naar Berkelmans Business Center geweest in Tilburg, is een soort kpn helpdesk maar doen vanalles betreft telefoon. Hebben het hersteld en gelijk de nieuwe firmware eropgezet voor 12,50. Probleem was gelukkig binnen 10 minuten opgelost. Groetjes
overigens werkt ie met de nieuwe software heerlijk en sneller, en inderdaad de batterij gaat langer mee.
Laten we hopen dat het zo blijft.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 23:38:
[...]

Hoi
Heb precies hetzelfde probleem gehad. Mijn oplossing
Ben naar Berkelmans Business Center geweest in Tilburg, is een soort kpn helpdesk maar doen vanalles betreft telefoon. Hebben het hersteld en gelijk de nieuwe firmware eropgezet voor 12,50. Probleem was gelukkig binnen 10 minuten opgelost. Groetjes
overigens werkt ie met de nieuwe software heerlijk en sneller, en inderdaad de batterij gaat langer mee.
Laten we hopen dat het zo blijft.
Dank je voor de snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewoud86
Als je gewoon naar een Nokia Service Point gaat, is de kans groot dat ze het gelijk kunnen doen, en is nog gratis ook. Ik ga altijd naar Ricom Repairs in Schiedam. Deze doen bijna alles terwijl je erop wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
Ewoud86 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:04:
[...]

Wordt je 16 gb ook gewist?. dat heb ik nog nooit gehad als ik de fabrieks instelling terug zet! is dat wel zeker zo want heb hoop filmpjes er opstaan anders moet ik die eerst gaan over zetten naar me laptop toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
basvanhees schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:36:
[...]

Wordt je 16 gb ook gewist?. dat heb ik nog nooit gehad als ik de fabrieks instelling terug zet! is dat wel zeker zo want heb hoop filmpjes er opstaan anders moet ik die eerst gaan over zetten naar me laptop toe!
Die 16GB wordt alleen gewist bij een hard reset en niet bij het terug zetten van fabrieksinstellingen wat naar mijn idee een soft reset is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Upbeat schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:10:
[...]

Die 16GB wordt alleen gewist bij een hard reset en niet bij het terug zetten van fabrieksinstellingen wat naar mijn idee een soft reset is.
En het is ook pas sinds V30, met voorgaande firmware versies nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
Oke ik ga morgen op vakantie en ik wil zorgen dat ik 100% geen gebruik maak van Mobiel internet, ik heb de volgende dingen uitgeschakeld:

-mobiel internet verwijderd
-Assisted GPS uitgeschakeld bij methoden pos. bepaling
-Netwerk op GSM gezet (ipv Dual mode)
-Bij het navigatieprogramma stond automatisch A-GPS al uitgeschakeld

Kan ik nog meer uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
MarkoAlmelo schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:23:
Oke ik ga morgen op vakantie en ik wil zorgen dat ik 100% geen gebruik maak van Mobiel internet, ik heb de volgende dingen uitgeschakeld:

Eventueel e-mail uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heeft me telefoon weer vreemde kuren. Al 2x tijdens een gesprek via mijn parrot carkit ging de tel zomaar spontaan uit en startte zichzelf opnieuw op en gister terwijl ik sports tracker aan had staan en aan het bekijken was gebeurde het zelfde. Vandaag 3 applicaties opgestart en ja hoor weer een automatische reset. Normaal gesproken was dit nooit een probleem. Iemand dit ook al meegemaakt bij FW 30.033?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Dat heb ik ook een beetje als ik zondag weg ga. Ik ga zondag nét voor ik Nederland uit ben (moet wel file info checken tot het laatste moment he 8) ) de instellingen voor internet corrupt maken zodat ie hoe dan ook geen verbinding kan maken. Doet ie dit wel dan ga ik nog eens langs bij KPN met de rekening. Meer kun je er zelf niet aan doen toch? Heeft iemand MobielTV weer aan de praat gekregen na de V30 update? Hij is hier weer kapot. 8) Mis het niet, slurpt toch alleen maar je accu leeg en er is alleen maar reclame op tv. >_< :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42

Netwerk op GSM zetten is een minder goed idee, het heeft niets te maken met dataverbruik. Je gebruikt het UMTS netwerk ook gewoon om te bellen en SMS'en dus je zult jezelf tekort doen als die uitschakeld. Als er nu geen of slechte GSM dekking is en wel goede UMTS dekking, dan kun je niet bellen terwijl je toestel wel geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
robertwebbe schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:23:
[...]

Netwerk op GSM zetten is een minder goed idee, het heeft niets te maken met dataverbruik. Je gebruikt het UMTS netwerk ook gewoon om te bellen en SMS'en dus je zult jezelf tekort doen als die uitschakeld. Als er nu geen of slechte GSM dekking is en wel goede UMTS dekking, dan kun je niet bellen terwijl je toestel wel geschikt is.
Huh ik dacht dus wel dat dualband en bellen via umts dataverbruik kostte?!

Aha, gewoon bellen via het UMTS-netwerk blijkt even duur te zijn. Hij schakelt voor bellen terug naar gsm, indien er geen goede umts-signaal ontvangen kan worden. Voor data schakelt hij eventueel terug naar gprs.

[ Voor 17% gewijzigd door ToFast op 21-07-2009 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:01:
Hallo,

Sinds een paar dagen doen ineens best veel toetsen het niet meer. Ik heb alle mogelijk resets volgens mij gedaan, maar niets helpt. Alle mediatoetsen doen het niet meer voorop en bovenaan, de selectietoetsen niet, en ook de volumeknop doet het niet meer. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?
Ik heb hier sinds een aantal dagen hetzelfde probleem,

dan doen de helft van de knoppen het niet, dan weer de andere helft, dan allemaal,

Meer mensen met dit probleem of weten hoe ik dit moet oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:19:
Sinds een paar dagen heeft me telefoon weer vreemde kuren. Al 2x tijdens een gesprek via mijn parrot carkit ging de tel zomaar spontaan uit en startte zichzelf opnieuw op en gister terwijl ik sports tracker aan had staan en aan het bekijken was gebeurde het zelfde. Vandaag 3 applicaties opgestart en ja hoor weer een automatische reset. Normaal gesproken was dit nooit een probleem. Iemand dit ook al meegemaakt bij FW 30.033?
Mischien een nieuwe install erover heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
ToFast schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 01:07:
[...]
Huh ik dacht dus wel dat dualband en bellen via umts dataverbruik kostte?!

Aha, gewoon bellen via het UMTS-netwerk blijkt even duur te zijn. Hij schakelt voor bellen terug naar gsm, indien er geen goede umts-signaal ontvangen kan worden. Voor data schakelt hij eventueel terug naar gprs.
Bellen op GSM en UMTS gaat dus over VoIP. De data die hiervoor wordt verbruikt wordt niet ook nog eens berekend, je betaalt gewoon het tarief voor bellen en SMS.

Je toestel is zo geprogrammeerd dat hij altijd eerst kijkt of dat er een UMTS netwerk is en pas in het geval dat dat er niet is, gaat hij zoeken naar GSM. De reden hiervoor is dat UMTS een veel efficiënter netwerk is. Ook zal er een dag komen dat de GSM frequenties gebruikt zullen gaan worden voor UMTS zodat ze dus meer gesprekken en sneller de data kunnen versturen over hetzelfde stukje frequentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook naar Berkelmans Business Center in Tilburg geweest.Prima service,maar men kwam toch niet veel verder. Telefoon was klinisch dood en moet opgestuurd worden.Ze denken dat de harde schijf in het toestel naar de duvel is.Dus toch maar uitkijken met zelf nieuwe software op de telefoon te zetten.Bij mij is het lang goed gegaan en nu in een keer alles naar de filistijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Dit gebeurd wel vaker bij de N96. Als ze NSP zijn, hadden ze nog de Flash dead phone procedure kunnen doen. Maar wellicht hadden ze het daar te druk voor en was opsturen toch handiger in de planning.

[ Voor 6% gewijzigd door robertwebbe op 22-07-2009 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze gedaan Robbert maar dit lukte niet. In mijn sherm kwam alleen de tekst contact your retailer.
De telefoon deed eerst helemaal niets meer naar de update alleen de pad in het midden brande.Verder reageerde niets. Ben toen naar Fintax Raamsdonkveer gegaan die hebben er wel wat leven in gekregen.Je zag het witte opstart scherm met nokia en daarna de bekende zin (zie hier boven). Dus was mijn laaste hoop gevestigd in Tilburg. Die jongen zij al meteen GEEN probleem maar het bleek toch wat ingewikkelder te zijn dan dat hij dacht. Nu maar even afwachten hij gaat terug naar Nokia en zou binnen 15 werdagen klaar zijn. Ik ben nu wel wat banger geworden om er weer zelf nieuwe software op te zetten.Het is nog nooit eerder fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masto88
  • Laatst online: 19-06 20:30
Sinds vanochtend doet mijn n96 het niet meer, hij start niet meer. ik heb het aangesloten op de oplader maar hij reageert helemaal niet meer en vandaag heb ik een nieuwe batterij gehaald en hiermee krijg ik het ook niet aan. en met ( * + 3 + groene knop en de aan knop ) reageert die ook helemaal niet.

weet iemand of ik nog iets kan doen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Misschien even met de lader van iemand anders proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Mcguider danwel Garmin xt , welke draait er beter op de N96 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:23:
Iemand ervaring met Mcguider danwel Garmin xt , welke draait er beter op de N96 ?
Ik heb Mcguider op mijn N96 werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
OK, mensen... net even 2 weken topic (niet zo heel veel ;-)) door gebladerd, na weer terug gekomen te zijn uit Frankrijk. Wel uiteindelijk toch meer dataverkeer verbruikt dan gepland (ong 20 MB :X ), maar goed... kon het niet laten om toch soms ff het weer mobiel te checken, een prog. voor m'n GPS logger te downloaden, etc. :). Wat me overigens wel is opgevallen dat A-GPS nieteens zo heel veel data kost (misschien in totaal 400 KB bij iedere dag een half uurtje gebruik).

Nu dan mijn bevindingen m.b.t. de telefoon, met 30.033 erop:

* Nokia (OVI) Maps 3.0 is mijns insziens nagenoeg VOLWASSEN! :9. Verkeersinfo in NL werkt prima (hoewel hij soms wel verkeersevents laat zien die helemaal geen files zijn, ook niet als files bij andere bronnen zoals de radio en fileindex vermeld staan?).
Verder werkt het fantastisch: Heeft geen problemen met een complete route van NL (Almere) naar Frankrijk (bourgogne) berekenen, gesproken instructies zijn echt enorm veel duidelijker dan bij Sygic en ook het bewegen van de kaart en weergeven van kaartmateriaal is best mooi gedaan.
Toen we nog in NL reden en/of bij het downloaden van alle nodige kaarten naar het Massageheugen werden ook netjes alle actuele flitspalen voor Belgie en Frankrijk gedownload.
Het programma heeft nog wel wat bugjes m.b.t. het uitvallen van de 3d-view als je ff een uitstapje maakt naar het volgende routepunt en ook de bediening mag wel wat intuitiever, maar zeker qua functioneren tijdens het navigeren prefereer ik hem nu al compleet boven Sygic.

* De N96 lijkt een stuk stabieler wanneer je weinig met data doet (a-gps uitschakelen, maps 3.0 offline laten, etc.). Maps liet in NL bv. nog wel eens de telefooon crashen bij het updaten van info via internet, maar de hele tijd in het buitenland werkte het prima.

* Helaas is de N96 op andere gebieden instabieler geworden: Dacht bv. leuk m'n rit door de fietstunnel bij Cluny te filmen, maar aan het eind van de tunnel crashte de telefoon en was het filmpje mislukt. Ook is het me 2 keer tijdens het maken van een foto overkomen dat hij crashte.

* Agenda items heb ik op een gegeven moment maar weer laten zitten. Ben er nog steeds boos over dat Nokia het blijkbaar prima acceptabel vindt dat je na het maken van een bakup, het doen van een hard reset en een restore, naar je agenda items kan fluiten. Zowel bij een backup gemaakt via OVI suite als via de telefoon zelf.

Magoed, buiten de bugs en mijn internet-verslaafdheid :P was de N96 een prima metgezel op vakantie. Heeft ook behoorlijk wat hete uurtjes op het dashboard overleefd.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:48
Beide werken prima, alleen bij mij gaan beide met de v30 firmware naar een uurtje crashen (wel met een trip van 1600 KM naar spanje.) herstart werkt alles weer. Sygic mobile geeft bij mij alleen de flitslocaties aan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik flitslocaties van Garminxt verkeerd heb geinstalleerd. Het is dus meer een persoonlijke keuze denk ik. Garmin daartegen berekent de route veel sneller dan Sygic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik zou Nokia Maps 3.0 ook zeker eens een eerlijke kans gunnen! ;).

Gratis (wat natuurlijk geen issue is als je bereid bent illegaal te draaien of om gewoon te betalen) en wat mij betreft, als je de nadelen van Sygic in overweging neemt (en het feit dat ik Garmin gewoon echt nie tprettig vind, maar dat is smaak), inmiddels het beste nav. programma voor op de Nokia, dat z'n werk gewoon behoorlijk doet.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier bekend met het invoeren van coordinaten op de N96 en/of Sygic?
Op een geocachingsite wordt bijv. N 52° 00.398 E 004° 33.646 genoemd. Deze kan ik zelf niet in Google Maps invoeren omdat ik het ° teken nergens tegen kom op mijn tel.
Als ik een coordianaat zou invoeren op deze wijze lukt het wel 51.993245,4.547138
Iemand hier die weet waar het °teken verstopt zit op de N96 of anders hoe je N 52° 00.398 E 004° 33.646 kan omrekenen naar bijv. 51.993245,4.547138 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die nog geen officiële 30.033 FW heeft van KPN? Het begint nu toch wel erg lang te duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
Ik heb m ook nog niet sebase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kpn wil weer e.e.a aanpassen neem ik aan , vorige x onveranderd is cker niet bevallen?
Ben er nog steeds niet uit welke nav ik wil sygic of garmin xt...... xt kun je makkelijker routes mee uitzetten volgens mij ? En hoe werkt Nokia maps dan? Betaal je weer per maand cker of dataverkeer, in buitenland geen optie!
Blijft het feit dat de N96 een trage processor heeft...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

zijn er meer mensen die de laatste dagen slechtere mobiele tv ontvangst hebben met firmware 30?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ HenConline: volgens mij is Nokia Maps volledig gratis, alleen is de functionaliteit beperkt t.o.v. navigatie software. Het schijnt dat met de nieuwe firmware een nieuwe versie van Maps wordt meegeleverd (?) en dat die goed werkt.

Zelfs als KPN zelf dingen wil veranderen dan had ik toch al een release verwacht. Of zou het zo zijn dat ze na verloop van tijd niet meer kijken naar firmware updates van toestellen.. Het is niet te hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Bij de vorige firmware update deed m'n trilfunctie het niet meer. (Dat was al weer paar maanden geleden)
Sinds vandaag doet opeens spontaan m'n trilfunctie het weer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit dat Nokia maps al op de N96 dan ?
De navigatie die er op zit is in mijn optiek vreemd....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Voor zover ik weet zit op de N96 nog steeds Nokia Maps v2. Die vond ik inderdaad nog behoorlijk onder doen voor de navigatie van bv. Sygic of Garmin.

Maar V3 is, zoals in mijn relaas van begin deze week te lezen is, gewoon erg lekker. Je bent inderdaad wel even bezig om erachter te komen hoe de bedieningsfilosofie (of gebrek daaraan) in het programma is, maar als je het eenmaal door hebt went het snel genoeg. Het zal echter nooit zo intuitief bedienen als Sygic of Tom Tom. Maar alle dingen zoals automatisch aanvullen bij het typen van een plaatsnaam of adres zit erin.

Ik heb inmiddels ook een jaar abbo op "traffic & safety" gekocht :). Voor navigatie moet je trouwens ook betalen. Maar de aanschafprijs daarvan voor Europa is vergelijkbaar met de prijs van Sygic McGuider, bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:55:
Iemand hier bekend met het invoeren van coordinaten op de N96 en/of Sygic?
Op een geocachingsite wordt bijv. N 52° 00.398 E 004° 33.646 genoemd. Deze kan ik zelf niet in Google Maps invoeren omdat ik het ° teken nergens tegen kom op mijn tel.
Als ik een coordianaat zou invoeren op deze wijze lukt het wel 51.993245,4.547138
Iemand hier die weet waar het °teken verstopt zit op de N96 of anders hoe je N 52° 00.398 E 004° 33.646 kan omrekenen naar bijv. 51.993245,4.547138 ?
Nokia Maps 3 kan zoeken op coordinaten :). Als je in het venster zit waar je kan zoeken op Land, Plaats en Adres kan je in het opties menu een "zoek op coordinaten" optie vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah problemo. Ik zit op t moment in Zuid Afrika voor een half jaar, heb mn trouwe nokia meegenomen (vooral voor mn muziek en mn navigatie eigenlijk), maar hij slikt zuid afrikaanse sim kaarten niet :S Geeft, na pincode invoeren, error:

"sim card not valid"

Weet iemand what the problem is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewoud86
Misschien sim-lock op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewoud86 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:19:
Misschien sim-lock op je telefoon?
Ja dat klinkt wel logisch, maar met NL sim kaarten geen last van (ook vodacom / kpn ed), hoe check ik het en is t zelf te unlocken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wanneer het toestel simkaarten van verschillende NL providers accepteert, heeft hij geen simlock.
Werken die Zuid-Afrikaanse simkaarten wel in een andere telefoon, m.a.w. zijn ze geldig en niet vervallen ? Mogelijk zijn het ook oudere simkaarten (geen UMTS), moderne telefoons kunnen hier soms niet zo goed mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De simkaarten werken wel in andere telefoons ja :/ Beetje jammer dit.. Niets tegen te doen verder dus..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Mischien gebruiken ze een andere band daar voor het netwerk.

Of staat je gsm op handmatige netwerkselectie maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 10:56
Hebben er meer geen tv meer? Mijn telefoon zegt Tv tijdelijk niet beschikbaar.. blablabla..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Giem schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:47:
Hebben er meer geen tv meer? Mijn telefoon zegt Tv tijdelijk niet beschikbaar.. blablabla..
Nope, gewoon tv hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Moet zeggen dat al die tijd dat ik de nieuwe firmware in gebruik heb dat deze stukken functioneert dan de vorige. De gsm is stukken stabieler en sneller. Alleen de bluetooth blijft een zorgenkindje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een week gelden de laatste versie 30.033 gedownload via mn telefoon.
De n96 is zo traag geworden alles kost moeite. Acties worden pas 3 seconden later zichtbaar.
En de accu is naar mijn idee sneller leeg, iemand anders een zelfde ervaring?

Is het zo dat de versie hiervoor nog ergens op geheugenkaart van mij telefoon staat? ik heb die versie ook over the air binnengehaald. Hope so. Dit is geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@herbys: je kunt beter een schone install doen via de Nokia Updater app. De over the air update vervangt alleen de bestanden die gewijzigd zijn en de installatie is daardoor een beetje rommelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels bijna 3 weken geleden nieuwe software versie op mijn foon gezet.
Maar helaas na de update telefoon overleden.
Ik heb hem weggebracht 18/06 bij berkelmans bussiness centrum in Tilburg.
Daar werdt verteld uiterlijk 14 werkdagen.
Maar dat gaat nu ineens niet meer door. :(
Het blijkt dat ze bij nokia problemen hebben met onderdelen van de jawel N96.wat zou er bij mij dan vervangen moeten worden? dit is toch alleen maar software matig of zou het iets met de harde schijf kunnen zijn?)
Nu ben ik toch wel benieuwd hoelang dat dat geintje gaat duren.
Hun sturen de telefoon door naar www.e-repair.nl
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ik baal als een stekker.
Telefoon is amper half jaar oud,gewoon nieuwe firmware erop zetten en dan zo dood als een pier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masto88
  • Laatst online: 19-06 20:30
ik heb het zelfde probleem gehad met mijn n96 na een nacht aan de oplader gehangen te hebben was die de volgende dag dood, hij deed het helemaal niet ik heb andere oplader, batterij, simkaart en resetten maar helaas niks deed het meer bij mij en hij was nog geen maand oud.
en ik ben hem al 2 weken kwijt, en vandaag zou ik gebeld worden door Rietsma Telecom in Amersfoort, maar die gasten zijn zo lui en vergeetachtig dus ik moet maar wachten tot volgende week tot ze me bellen of smsen.

berkelman business schijnt wel goed te zijn, ( na lezen van een forum bericht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masto88 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 23:03:
ik heb het zelfde probleem gehad met mijn n96 na een nacht aan de oplader gehangen te hebben was die de volgende dag dood, hij deed het helemaal niet ik heb andere oplader, batterij, simkaart en resetten maar helaas niks deed het meer bij mij en hij was nog geen maand oud.
en ik ben hem al 2 weken kwijt, en vandaag zou ik gebeld worden door Rietsma Telecom in Amersfoort, maar die gasten zijn zo lui en vergeetachtig dus ik moet maar wachten tot volgende week tot ze me bellen of smsen.

berkelman business schijnt wel goed te zijn, ( na lezen van een forum bericht )
Had ik ook wel eens van gehoord en heb hem daar naartoe gebracht. Maar ik heb nu maar rechtstreeks contact opgenomen met Nokia.
Zij zouden mij komende maandag bellen met hoe of wat.
Volgens berkelmans hebben ze problemen met onderdelen van de N96.
Dus laten we hopen dat ik komende week iets hoor,ik ben hem nu 18 dagen kwijt grrrr :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een alarm instel (via Klok) of een taak met alarm instel (via Agenda), hoe kan ik dan het volume van het alarm instellen? Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan het maar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
:) Goed nieuws! eindelijk lekker youtube kijken enzo via 3g op onze n96 (binnenkort)

Check het volgende bericht!

-----

Vanaf woensdag wordt de snelheid van KPN's mobiel internet verhoogt. De internetsnelheid wordt opgeschroefd van 128 kpbs naar 384 kpbs. Er komt ook een nieuwe abonnement bij, namelijk 'Extra snel'. Deze krijgt een snelheid van 1mbps.

De prijs van dit abonnement blijft gelijk, enkel de snelheid wordt opgeschroefd. De snelheid wordt namelijk naar 384 kpbs getild, waarmee de internetsnelheden beter moeten kunnen concurreren met concurrenten als Vodafone en T-Mobile. T-Mobile biedt dezelfde snelheden, terwijl Vodafone koploper is, die in theorie bijna 3mpbs aanbiedt. De consumentenbond klaagt echter dat deze snelheid bijna nooit gehaald wordt.

De diensten in abonnee-vorm worden zowel bij KPN als Hi aangeboden. Hi, een dochter van KPN, voert gewoon dezelfde prijzen als KPN. Beide providers introduceren ook hetzelfde extra abonnement, die de naam 'extra snel' draagt. Dit abonnement geeft gebruikers een snelheid van 1mbps, de prijs van dit abonnement zal vijftien euro per maand bedragen.

De nieuwe snelheden gelden vooralsnog alleen voor nieuwe klanten. Reeds bestaande klanten gaan op termijn ook over naar deze snelheden, maar wanneer dit gaat gebeuren wil KPN niet zeggen. KPN heeft zijn snelheden hiermee gelijkgekoppeld aan die van T-Mobile, die eveneens 384kbps bij zijn goedkoopste abonnement aanbiedt. Het Web 'n Walk-plus abonnement van deze provider biedt eveneens 1mbps voor de prijs dan vijftien euro. Telfort biedt op dit moment 784kbps aan, waarmee het tussen T-Mobile en Vodafone inzit, in het tien euro-segment.

bron: www.allesvankpn.nl

Wij als bestaande klanten zijn op dit moment nog NIET over. Ik heb dit net gecheckt en het is nog steeds 128 kbps als downloadsnelheid.

Hopen dat KPN hier niet zo lang mee wacht. Ik moet zeggen dat de youtube kwaliteit namelijk om van te huilen is via 3G! Wel blij dat ze dit gedaan hebben! Tof :D

Hopelijk duurt het niet zo lang meer: het bericht is van 29 JUNI dit jaar, duss...

McPeer

[ Voor 105% gewijzigd door McPeer op 08-08-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwaliteit van YouTube blijft net zo slecht hoor. Ik heb zelf 2mbps bij T-M, en de kwaliteit is om te huilen.

Of kan het bij KPN helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik heb zo'n programma van YouTube maar ik kan met KPN de filmpjes niet bekijken, hij blijft maar verbinden. Met wifi is het geen probleem! Doe ik iets fout? Ik heb alle toegangspunten van KPN geprobeerd maar bij allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Bij KPN kan het echt nauwelijks... hij is bijna alleen maar bezig met bufferen. Via wifi vind ik het op m'n n96 bv. best acceptabel.

Overigens, ik heb van de week KPN klantenservice eens gebeld (als bestaande abonnee) en die dame zette zo zonder mokken m'n internet bundel naar "xstrasnel" (1 mbit down). Dat kan dus blijkbaar al wel (logisch want ze kunnen er meer aan verdienen).

Alleen schrok ik daarna van de info op "mijnkpn.nl". Daar stond namelijk dat ik de xstrasnel bundel niet meer zou kunnen uitschakelen omdat ie nu tot het einde van m'n contract met m'n abbo mee loopt (6-8-2010 :{ ). Dit terwijl mijn contract, vorig jaar in september afgesloten, dus in september 2010 af zou moeten lopen :S :?

Anyway, dit is off-topic, de vraag is alleen in welk topic er wel mee terecht kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Youtube filmpjes kijken met kpn abbo gaat wel hoor. Je moet het alleen even goed instellen:

instrumenten-->instellingen-->Toepassingen-->Realplayer-->Streaming-->Netwerk--> en dan bij standaard toegangspunt KPN streaming instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand mischien contact gehad met KPN over de update? Komt ie er wel of is het beter om de product code te veranderen ? Hij loopt nu zo vaak vast , zelfs met bellen al....... als je met een telefoon al niet eens meer kan bellen ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo doet mn GPS t hier niet meer... :/ vanuit Zuid Afrika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Waarschijnlijk heb je Assisted GPS uitgezet om hoge datakosten te voorkomen. Doordat je nu in een ander werelddeel zit zal de eerste koude start nu langer duren dan gebruikelijk.

Als ik jou was zou ik hem even mee naar buiten nemen, een plek zoeken met rondom zoveel mogelijk zicht naar de hemel en dan 10 minuten op z'n "buik" laten liggen. Dan krijgt die continue dezelfde satellieten te zien en kan die rustig even uitrekenen waar die is. Als je namelijk gaat rondlopen, dan ziet die telkens weer andere satelieten en moet hij weer opnieuw beginnen met rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 23:29:
Youtube filmpjes kijken met kpn abbo gaat wel hoor. Je moet het alleen even goed instellen:

instrumenten-->instellingen-->Toepassingen-->Realplayer-->Streaming-->Netwerk--> en dan bij standaard toegangspunt KPN streaming instellen.
Dit krijg ik niet ingesteld....ik kom wel zover, maar als ik daarna kijk hoe de instellingen staan is die lijst weer leeg....
Ik word trouwens wel gek van het-maar-niet-uitkomen-van-die-nieuwe-update van KPN. Pffffffff
Hij is zoooooooo traag (softw.versie 20......) en af en toe reboot ie zichzelf, terwijl er bijna niets op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nu zo langzamerhand te twijfelen of er überhaubt wel een KPN release van 30.033 uit gaat komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
waarom zou je hem niet gewoon even debranden? Om nu zo achter te lopen met updates is ook maar niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:51:
Aah problemo. Ik zit op t moment in Zuid Afrika voor een half jaar, heb mn trouwe nokia meegenomen (vooral voor mn muziek en mn navigatie eigenlijk), maar hij slikt zuid afrikaanse sim kaarten niet :S Geeft, na pincode invoeren, error:

"sim card not valid"

Weet iemand what the problem is..?
Op Dual mode zetten i.p.v. UMTS. Had ik in het begin hetzelfde probleem in Shanghai.

Good Luck!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangeboden schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 02:36:
[...]

Op Dual mode zetten i.p.v. UMTS. Had ik in het begin hetzelfde probleem in Shanghai.

Good Luck!!
Had m al geprobeert, maar dat is ook niet de oplossing... Is echt irritant dat geen enkele (prepaid) SIM werkt in t verre buitenland... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik m'n n96 unbranden?

Ik weet dat dit ergens op hyves stond maar ik kan het nergens weervinden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:50:
Hoe kan ik m'n n96 unbranden?

Ik weet dat dit ergens op hyves stond maar ik kan het nergens weervinden.

Alvast bedankt!
zucht.....
Masis in "Nokia N96 - Deel 2"

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link naar die hyves pagina is dood. Daar doelde ik dus ook op...
Daarom mijn vraag of iemand het kan posten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:04:
[...]

Mij is het vanmiddag ook gelukt zonder die link.
Probeer de zoekfunctie eens in topic 1, 2 en deze. Zoek op produktcode of productcode
Je moet nemesis downloaden, daarna de usb-driver install GOED uitvoeren.
Dan moet je een code invoeren in nemesis (beschreven zoals onder de zoekfunctie)
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
en de nokia suite geinstalleerd hebben

• aangeboden
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:33:
[...]

Had m al geprobeert, maar dat is ook niet de oplossing... Is echt irritant dat geen enkele (prepaid) SIM werkt in t verre buitenland... :/
Het is toch wel simlock vrij die telefoon? Anders lukt het niet met een andere provider.
Je hebt de laatste versie firmware 30.03.098.1?

Mijn GPRS werkte eerste instantie niet met die provider. Moest eerst de klantenservice van die prepaid kaart bellen om te activeren. Binnen 24 uur was de GPRS data geactiveerd. Zodat mijn Google Maps weer werkte met de GPS.

Tip1: Anders moet je een andere Telecom provider gebruiken, wie weet heb je daar geen problemen met die provider. Ruil die prepaid weer terug voor een andere.
Tip2: Neem een kleine goedkope simlockvrije telefoontje mee, mocht de N96 echt niet werken met die provider.Of koop het ter plekke. Je bent in iedergeval bereikbaar.

Nogmaals Instrumenten>Instellingen>Telefoon>Netwerk>Netwerkmodus op Dual mode instellen mocht UMTS daar niet ondersteunen

Ik moet wel zeggen er zitten nog wel bugs in die firmware. Bij het wisselen heen en weer van de sim zie je de netwerkprovider ene keer wel andere keer weer niet of de naam is de vorige provider, kortom nog buggy/raar.

Veel Succes.!

Verwijderd

ff een vraagje,

Heeft iemand ook al zijn schermpje vervangen of laten vervangen?
Zo ja, is het moeilijk zelf te doen of ff naar business-centre van KPN?
Kosten?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:04:
[...]

Een vraag invoeren op google doet wonderen:

http://www.google.nl/sear...=1R2GFRE_nlNL331&aq=f&oq=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
Heb een hele tijd geen geheugen problemen gehad sinds de nieuwste firmware 30.03.098.1. Heb deze al 6-8 weken. Nu kreeg ik gisteren spontaan de melding GEHEUGEN VOL. Dit had ik eerder met de vorige firmware vaak. Moet weer accu eruit, en dan weer erin om de euvel op te lossen. Blijkbaar zit er nog bugs en is deze nog niet opgelost met de nieuwe firmware. Zijn er mensen die hetzelfde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
mijn N96 is kaduuk en gaat morgen het RMA process in doet niks meer behalve witte lampje rond de navigatie knop,,,

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Hoewel ik in het begin tevreden was en ook vol lof over de vele mogelijkheden van het toestel ben ik toch minder enthousiast geworden.
Het toestel loopt of regelmatig vast of is zeer traag. Het aller vervelendste is wanneer dit gebeurd als je een smsje binnen krijgt en deze niet kan openen of beantwoorden omdat het toestel weer vastloopt. Zeer frustrerend als het om een belangrijk smsje gaat. Vaak is de enige mogelijkheid dat de batterij er even uit moet en dan weer opnieuw opstarten. Echter als hij weer is opgestart moet je nog zeker 10 minuten wachten voordat je iets kunt openen want eerder reageert er gewoon niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
laatste update geinstalleerd?

Vastlopen en zeer traag worden heb ik nog niet echt ervaren... Hij doet het eigenlijk gewoon zoals ik dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ja ik hou mijn updates bij.
Ik heb trouwens nog een vreemd probleempje. Ik heb soms mijn telefoon in mijn broekzak en nu is het al twee keer gebeurd dat ondanks dat het toetsenbord vergrendeld is de bovenste naam van mijn contacten word gebeld. Als ik echter kijk in de log dan staat het er niet bij.
Hebben meer daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hmmm... ook ik heb toch andere ervaring, Catch22. Ik heb laatste firmware 30.03.098.1 geinstalleerd, gecombineerd, met een harde reset... maar ook hier is het echt nog steeds verre van perfect.

Video opnemen wil nog regelmatig tot vastlopers leiden en ook het typen van een sms, waar ik op firmware 20.x.x geen last meer van had, is soms weer een probleem. Ook lijkt het toestel soms weer trager dan met genoemde vorige firmware serie. Niet meer zo iritant als in de 10-serie, maar toch.

Nee, als Nokia denkt dat ze nu klaar zijn......

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste