Reeds geprobeerd werkt nietBongoarnhem schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:21:
[...]
Probeer eens een harde reset, het bluetooth probleem hebben meerdere mensen problemen mee sinds de nieuwe update. Hier weet ik geen oplossing voor.
Het MMSen had ik eerder ook problemen mee, ga is naar de vodafone website en stel al je verbindingen handmatig opnieuw in. Dit hielp bij mij.
Succes
Witte behuizing voor de N96, ziet er best leuk uit: http://cgi.ebay.com/New-F....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1205|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
Kwaliteit van de originele behuizing is toch al bagger, veel zal het dus niet uitmaken
Kwaliteit van de originele behuizing is toch al bagger, veel zal het dus niet uitmaken
Ik heb sinds de firmwareupdate (fota) een nieuw probleem waar ik hier eigenlijk niets over heb kunnen vinden. Op een of andere manier kan mijn telefoon niet meer worden gebeld en geen sms meer ontvangen. Zelf kan ik nog wel bellen, smssen en noem maar op! Ik had dit pas door toen de mensen op de stoep stonden met de vraag waarom ik nooit meer reageerde, opnam of terug smste.
Echter is het steeds tijdelijk met lengtes van ongeveer een halve dag! Daarna werkt alles weer gewoon, stroomt de inbox van de sms vol. maar vervolgens een week later ineens weer het zelfde probleem!
Ik kan er echt niet van opaan op deze manier. Ik weet niet meer wanneer ik nu wel of niet meer bereikbaar ben.
Ik heb de simkaart gecontroleerd, vodafone gebeld waarom ik niet bereikbaar ben, telefoon gereset het enige wat ik nog niet heb gedaan is de firmware via pcsuite updaten... *edit: is niet mogelijk heb al de nieuwste versie..
Heeft iemand van jullie misschien een idee wat het zou kunnen zijn, of iets gelijkaardigs ondervonden?
Echter is het steeds tijdelijk met lengtes van ongeveer een halve dag! Daarna werkt alles weer gewoon, stroomt de inbox van de sms vol. maar vervolgens een week later ineens weer het zelfde probleem!
Ik kan er echt niet van opaan op deze manier. Ik weet niet meer wanneer ik nu wel of niet meer bereikbaar ben.
Ik heb de simkaart gecontroleerd, vodafone gebeld waarom ik niet bereikbaar ben, telefoon gereset het enige wat ik nog niet heb gedaan is de firmware via pcsuite updaten... *edit: is niet mogelijk heb al de nieuwste versie..
Heeft iemand van jullie misschien een idee wat het zou kunnen zijn, of iets gelijkaardigs ondervonden?
[ Voor 2% gewijzigd door LoBbY_1 op 10-06-2009 11:24 . Reden: rare zin ]
Een echte golver is nooit uitgeput
Verwijderd
Zijn er meer mensen met deze problemen, ik wordt er helemaal gek van.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:12:
Hier nog even wat N96 problemen
* Ik gebruik sygic mc guider en voor de firmware update deed mijn interne gps het echt super en na de firmware update was het over en sluiten met me gps.
* Mijn mms instellingen van Vodafone staan allemaal goed maar ik kan nog steeds geen mmsjes ontvangen ik krijg dat een bericht van me provider dat ik hem extern via een website kan lezen ik heb alles handmatig en automatisch laten configureren maar nog steeds niets.
* Ik gebruik een Plantronics bluetooth headset hij werkt perfect, mijn N96 maakt wel verbinding maar dan voor 3 sec en dan klapt hij er direct weer uit.
Heeft iemand hier een oplossing voor om deze kwalen te kunnen verhelpen, ik heb alle resets en dingen al gedaan om hem weer terug te krijgen zoals hij was alleen krijg ik die firmware er niet meer af.
Graag jullie reactie's
Verwijderd
Ik heb net geprobeerd de telefoonsoftware te updaten van mijn n96 (er stond versie 11.101 op)
Na gezocht te hebben met nokia software updater komt hij niet verder dan versie 12.043. Ik heb de update toegepast en daarna nog een keer gezocht voor de v20 update, deze vindt hij niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
/edit
Zou Nokia de update uit de updater gehaald hebben vanwege de bugs/problemen met de v20 update?
Moet eerlijk zeggen dat de telefoon een stuk sneller werkt dan hiervoor en ook de camera werkt veel fijner met de 12.043 ten opzichte van de v11.101
Na gezocht te hebben met nokia software updater komt hij niet verder dan versie 12.043. Ik heb de update toegepast en daarna nog een keer gezocht voor de v20 update, deze vindt hij niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
/edit
Zou Nokia de update uit de updater gehaald hebben vanwege de bugs/problemen met de v20 update?
Moet eerlijk zeggen dat de telefoon een stuk sneller werkt dan hiervoor en ook de camera werkt veel fijner met de 12.043 ten opzichte van de v11.101
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 12:43 ]
Verwijderd
ik heb dit dus ook,LoBbY_1 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:31:
Ik heb sinds de firmwareupdate (fota) een nieuw probleem waar ik hier eigenlijk niets over heb kunnen vinden. Op een of andere manier kan mijn telefoon niet meer worden gebeld en geen sms meer ontvangen. Zelf kan ik nog wel bellen, smssen en noem maar op! Ik had dit pas door toen de mensen op de stoep stonden met de vraag waarom ik nooit meer reageerde, opnam of terug smste.
Echter is het steeds tijdelijk met lengtes van ongeveer een halve dag! Daarna werkt alles een week weer gewoon, stroomt de inbox van de sms vol. maar vervolgens een week later ineens weer het zelfde probleem!
niemand kan mij bereiken, maar ik krijg wel smsjes dat ze mij hebben gebeld, dus de melding van een gemiste oproep.
Dit is houdt steeds vanzelf op en het duurt een paar uur idd.
Sinds de nieuwe fw geen last meer van gehad.
Wat een klotetelefoon is dit. De N96 van mijn vriendin is trager dan dunne stront de berg op. Als ze 's avonds haar wekker instelt duurt het ruim 2 minuten voordat het menuutje opent. In de tussentijd staat de telefoon vast. Hetzelfde gebeurt met smsen e.d.
Heeft iemand een tip om dit kreng sneller te maken? Het is trouwens niet zo dat de telefoon vol staat met troep, het interne geheugen is nog niet eens halfvol, en de ingebouwde SD kaart is maar voor 600MB gevuld?!
Heeft iemand een tip om dit kreng sneller te maken? Het is trouwens niet zo dat de telefoon vol staat met troep, het interne geheugen is nog niet eens halfvol, en de ingebouwde SD kaart is maar voor 600MB gevuld?!
| system specs |
Ja, op je computer aansluiten via usb kabel.
Dan via de PC een update doen.
Dan via de PC een update doen.
of je productcode is niet goedVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:03:
Ik heb net geprobeerd de telefoonsoftware te updaten van mijn n96 (er stond versie 11.101 op)
Hoe kan ik dit oplossen?
/edit
Als je hem via de pc suite probeert te updaten dan kan je de huidige versie overschrijven met dezelfde versie. Kan nooit kwaad mischien helpt het.LoBbY_1 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:31:
Verwijderd
Heb net even gekeken op de can i update site van nokia, daar de product code ingevuld, om nieuwste versie te checken... er komt dan dit uit:418O2 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:18:
[...]
of je productcode is niet goedbij mij ging hij pas verder toen ik de productcode wijzigde
Latest available software for Nokia N96, product code 057**** |
Version: 12.043 |
Compare numbers |
If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download |
Of bedoelde je dat niet met productcode die niet goed was ?

Ik kan sinds de nieuwe firmware geen streams meer bekijken via de NOS applicatie. Iemand die dit ook is opgevallen?
Latest available software for Nokia N96, product code ***716Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:01:
[...]
Heb net even gekeken op de can i update site van nokia, daar de product code ingevuld, om nieuwste versie te checken... er komt dan dit uit:
Latest available software for Nokia N96, product code 057**** Version: 12.043 Compare numbers If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download
Of bedoelde je dat niet met productcode die niet goed was ?
Version: 20.050
Compare numbers
If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download
Ik kan dat ook niet bekijken. Mijn realplayer probeert verbinding te zoeken. Maar krijg geen beeld. Heb dat aan T-mobile doorgegeven.Dix0r schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:15:
Ik kan sinds de nieuwe firmware geen streams meer bekijken via de NOS applicatie. Iemand die dit ook is opgevallen?
Wacht nog op antwoord.
M'n vrouw heeft er eentje uit Hong Kong met nog v12.043
is SIM-lock vrij, ze heeft een pre-pay van KPN.
Kan ik die updaten naar v20.050 via NSU met die EURO2 code?
Is het ook terug te draaien?
Wil er toch voorzichtig mee zijn, ze heeft dat ding van 400 euro net een weekje.
Wil er toch voorzichtig mee zijn, ze heeft dat ding van 400 euro net een weekje.
[ Voor 5% gewijzigd door MadButcher op 11-06-2009 03:47 ]
Ik heb het wel gewoon zo gedaan. Er kan weinig mis gaan, buiten dat je alle gegevens kwijtraakt, maar die kan je backuppen.MadButcher schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 03:45:
M'n vrouw heeft er eentje uit Hong Kong met nog v12.043
Heeft er al iemand youtube kunnen afspelen? Ik heb wel een progje ervoor gedownload. Ziet er allemaal leuk uit, filmpjes zoeken, screenshots etc. maar afspelen word een foutmelding.
Als ik de standaard browser gebruik dan laad hij wel netjes de realplayer maar vervolgens blijft hij het filmpje laden, verder gebeurd er niets.
Toch heb ik in het begin (toen we bij kpn nog moesten betalen voor streaming) wel eens een filmpje gekeken.
Als ik de standaard browser gebruik dan laad hij wel netjes de realplayer maar vervolgens blijft hij het filmpje laden, verder gebeurd er niets.
Toch heb ik in het begin (toen we bij kpn nog moesten betalen voor streaming) wel eens een filmpje gekeken.
Verwijderd
mm, vreemd. En hoe verander je die product code dan?418O2 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:25:
[...]
Latest available software for Nokia N96, product code ***716
Version: 20.050
Compare numbers
If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download
/edit
pm is ook een vriend...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 16:27 ]
Daar mogen we niet over praten op GoT

Maar google is your friend
Maar google is your friend
[ Voor 25% gewijzigd door 418O2 op 11-06-2009 16:18 ]
Productcode wijzigen is hartstikke legaal, waarom mogen we er niet over praten?
Ik hoorde laatst iets over Mozilla Mobile, is dit beschikbaar voor de N96? Kan er wel eea over vinden, maar geen download linkje
Alvast bedankt!
Ik hoorde laatst iets over Mozilla Mobile, is dit beschikbaar voor de N96? Kan er wel eea over vinden, maar geen download linkje
Alvast bedankt!
Dat zijn de reglementen hier.Masis schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:53:
Alvast bedankt!
Als het legaal is mag er gewoon over gepraat worden volgens mij. Ik neem aan dat er geen censuur is hier. Mischien dat je anders even kan laten zien waar staat dat je er niet over kan praten?
De providers hebben het natuurlijk liever niet. Ik denk dat Tweakers zich daarom ook niet wil betrekken met deze praktijken. De berichten worden hier overigens niet verwijderd maar er wordt dan ook niet te pas en te onpas over het wijzigen van de productcode. Het zal vast ergens staan en zo niet dan betekend dat niet automatisch dat het wel mag. De Hyves waar alles op stond is ook al een tijdje weg dus het zal me niks verbazen als het niet mag. Dus... einde discussie gok ik zo.TVL schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:56:
[...]
Als het legaal is mag er gewoon over gepraat worden volgens mij. Ik neem aan dat er geen censuur is hier. Mischien dat je anders even kan laten zien waar staat dat je er niet over kan praten?
Het antwoord van T-mobile is;aangeboden schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:47:
[...]
Ik kan dat ook niet bekijken. Mijn realplayer probeert verbinding te zoeken. Maar krijg geen beeld. Heb dat aan T-mobile doorgegeven.
Wacht nog op antwoord.
Menu>Toepassingen>Media>Realplayer>Opties>Instellingen>Streaming>Proxy>Proxygebruiken NEE
Menu>Toepassingen>Media>Realplayer>Opties>Instellingen>Streaming>Netwerk>Laagste UDP-poort=1024
en hoogste UDP-poort=65535
Streaming werkt weer via T-mobile.
Alleen mijn voorgaande probleem dat mijn N96 na en paar uur het GEHEUGEN weer VOL loopt, is er nog steeds.
Moet mijn N96 weer uitzetten, Accu pack erin en weer eruit, weer aanzetten, dan pas werkt o.a. Google Maps. Maar ja na en aantal uren loopt het GEHEUGEN weer VOL. Dus je blijft bezig. Gelukkig lopen niet alle programma's vast.
Weet er iemand waarom er een memory 'lek' is met de nieuwe firmware? Ik lees op diverse flora dat ik niet de enige ben.
Het mag gewoon niet, denk om dezelfde reden dat je simlocks niet mag wijzigen. Met het wijzigen van je productcode kan je hem ook debranden.Masis schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:53:
Alvast bedankt!
Mozilla Mobile is Skyfire
Weet iemand overigens of er een handige programmaatje bestaat voor de N96 om de weg snel 'thuis' te vinden. Ik bedoel geen TomTom of Route66, maar een soort 'Backtrack location finder' of 'Personal GPS Locator'.
Een soort digitale kompas die de richting aangeeft hoe je naar huis moet lopen. (Hiking)
Alvast bedankt.
Een soort digitale kompas die de richting aangeeft hoe je naar huis moet lopen. (Hiking)
Alvast bedankt.
kan je dat niet met google maps doen? is misschien juist wel extra leuk met hiking
Onze N96 komt dus uit Hong Kong en kent alleen engelse en chinese menu's (geen eten
)
Vrouw had 'm onverwachts laten meebrengen (geen simlock).
Lijkt me wel handig om de produktecode te veranderen (google),
want met een firmware update via NSU lijkt het me wel handing om engelse en nederlandse menu's te krijgen.
Dus een nederlandse simlock-vrije produktcode lijkt me wel handig.
Firmwareupdate over the air doe ik liever niet (hebben/hoeven geen mobiel internet).
want met een firmware update via NSU lijkt het me wel handing om engelse en nederlandse menu's te krijgen.
Firmwareupdate over the air doe ik liever niet (hebben/hoeven geen mobiel internet).
[google=Change product code Nokia N96 EURO2]
Zo ver mag ik je nog net helpen denk ik. Als je er nu nog niet uit uitkomt...
Zo ver mag ik je nog net helpen denk ik. Als je er nu nog niet uit uitkomt...
Dit heb ik geprobeerd, helaas geeft pcsuite aan dat ik al over de laatste versie beschik. Hierdoor wordt het updateproces niet gestart...Verder kon ik geen keuze vinden om de huidige firmware opnieuw te installeren.Bongoarnhem schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:51:
[...]
Als je hem via de pc suite probeert te updaten dan kan je de huidige versie overschrijven met dezelfde versie. Kan nooit kwaad mischien helpt het.
Ik gebruik bij fietsen en wandelen vaak "TrackMyJourney" (TMJ)... www.trackmyjourney.com.aangeboden schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:24:
Weet iemand overigens of er een handige programmaatje bestaat voor de N96 om de weg snel 'thuis' te vinden. Ik bedoel geen TomTom of Route66, maar een soort 'Backtrack location finder' of 'Personal GPS Locator'.
Alvast bedankt.
Je moet nauturlijk van te voren wel weten wat de GPS lokatie van je huis is
Het enige nadeel bij GPS blijft altijd dat de "kompas" functie niet werkt wanneer je stil staat, omdat GPS werkt op basis van in welke richting je je beweegt.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
anders kijk ff op de n96-hyve, staat het ook allemaal bij, stap voor stapMadButcher schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 00:09:
Onze N96 komt dus uit Hong Kong en kent alleen engelse en chinese menu's (geen eten)
Misschien een rare vraag, maar vanaf het begin erger ik me aan de kieren bij de media-toetsen (kleine schuif) en bij de groene/rode toetsen waarbij de verlichting doorheen komt.
Heeft iemand al daar iets aan laten doen?

Heeft iemand al daar iets aan laten doen?
ik heb em er ook ff aangehangen om het na te kijken maar idd je kan em niet overschrijven. Dat kon in het verleden wel.LoBbY_1 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:59:
[...]
Dit heb ik geprobeerd, helaas geeft pcsuite aan dat ik al over de laatste versie beschik. Hierdoor wordt het updateproces niet gestart...Verder kon ik geen keuze vinden om de huidige firmware opnieuw te installeren.
Ook raar dat je de melding krijgt dat de nieuwste software mischien niet goedgekeurd is door je provider?!?
Dat stond er eerder ook niet.
Dan weet ik ook niet hoe je tot een oplossing voor je probleem kan komen, sorry.
Vervolgens druk ik op nogmaals en controleert ie nogmaal op updates en dan kan ik de software wel overschrijven!Bongoarnhem schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:49:
[...]
ik heb em er ook ff aangehangen om het na te kijken maar idd je kan em niet overschrijven. Dat kon in het verleden wel.
Ook raar dat je de melding krijgt dat de nieuwste software mischien niet goedgekeurd is door je provider?!?
Dan weet ik ook niet hoe je tot een oplossing voor je probleem kan komen, sorry.
Dus ik zou het ff proberen, maar wel eerst een back-up maken!!
Ja die melding krijg ik inderdaad ook! Bedankt voor de moeite! voor het testen!!Bongoarnhem schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:49:
[...]
ik heb em er ook ff aangehangen om het na te kijken maar idd je kan em niet overschrijven. Dat kon in het verleden wel.
OkeVervolgens druk ik op nogmaals en controleert ie nogmaal op updates en dan kan ik de software wel overschrijven!
Dus ik zou het ff proberen, maar wel eerst een back-up maken!!
[ Voor 19% gewijzigd door LoBbY_1 op 12-06-2009 23:37 ]
In vervolg op mijn batterij verhaal(na 1 dag leeg) dat de nieuwe firmware dat kan veroorzaken.
(een reactie op bellen.com)
"Ik heb zelf zo bijvoorbeeld al een nieuwe accu gekocht een tijd geleden omdat het toestel zeer snel leeg was. Toen leek het probleem verholpen. Nu heb ik vorige week een softwareupdate gedaan en nu is de accu binnen een dag leeg zonder dat ik er iets mee doe. Volgens het servicecenter is de update verkeerd gegaan."
Morgen ga ik de oude firmware er weer op zetten en dan post ik wel weer of het succes heeft gehad.
"Ik heb zelf zo bijvoorbeeld al een nieuwe accu gekocht een tijd geleden omdat het toestel zeer snel leeg was. Toen leek het probleem verholpen. Nu heb ik vorige week een softwareupdate gedaan en nu is de accu binnen een dag leeg zonder dat ik er iets mee doe. Volgens het servicecenter is de update verkeerd gegaan."
Morgen ga ik de oude firmware er weer op zetten en dan post ik wel weer of het succes heeft gehad.
Laat me raden; je hebt de laatste update gedaan via het toestel zelf (Firmware-update Over The Air)?Tweak15KW schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 21:46:
In vervolg op mijn batterij verhaal(na 1 dag leeg) dat de nieuwe firmware dat kan veroorzaken.
Dit probleem komt inmiddels bij meerdeere modellen voor. De truuk is meestal om een harde reset te geven (alles weg) en dan nog een keer opnieuw de firmware er op te zetten maar dan via de computer (via de Nokia Software Updater).
Verwijderd
Mijn toestel update laatst naar Opera Mini 4.2.
Nu heb ik steeds bij het opstarten van Opera Mini dat ie em opnieuw installeert.
Heeft iemand dit probleem ook en wat is de oplossing?
Nu heb ik steeds bij het opstarten van Opera Mini dat ie em opnieuw installeert.
Heeft iemand dit probleem ook en wat is de oplossing?
Verwijderd
Zijn er mensen die hier al een oplossing voor weten voor het interne gps gebeurenVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:12:
Hier nog even wat N96 problemen
* Ik gebruik sygic mc guider en voor de firmware update deed mijn interne gps het echt super en na de firmware update was het over en sluiten met me gps.
* Mijn mms instellingen van Vodafone staan allemaal goed maar ik kan nog steeds geen mmsjes ontvangen ik krijg dat een bericht van me provider dat ik hem extern via een website kan lezen ik heb alles handmatig en automatisch laten configureren maar nog steeds niets.
* Ik gebruik een Plantronics bluetooth headset hij werkt perfect, mijn N96 maakt wel verbinding maar dan voor 3 sec en dan klapt hij er direct weer uit.
Heeft iemand hier een oplossing voor om deze kwalen te kunnen verhelpen, ik heb alle resets en dingen al gedaan om hem weer terug te krijgen zoals hij was alleen krijg ik die firmware er niet meer af.
Graag jullie reactie's
nokia helpdesk via telefoon krijg je zo een belg aan de telefoon ja dat en dat en dat en nog niets pffff
ik heb hem alleen op assisted staan en toch gaat het goed..
Heerlijk, toen ik de nieuwe firmware er op wilde zetten liep de computer vast en de telefoon was ook niet meer te redden.
- Hard reset werkt ook niet meer.
- Als ik hem op de computer aansluit en aan zet bliept de computer om te zeggen dat er iets is aangesloten maar 3 seconden daarna ook weer het geluid dat het weer weg is.
- Dat stomme witte ringetje blijft maar branden (binnen in dat cursor ding)
- Hij trilt wel als ik hem aanzet maar voor de rest gebeurt er niks.
Morgen langs een Nokia Service Point om hem waarschijnlijk op te laten sturen.
- Als ik hem op de computer aansluit en aan zet bliept de computer om te zeggen dat er iets is aangesloten maar 3 seconden daarna ook weer het geluid dat het weer weg is.
same here... mobiel 2 keer opgestuurd vanwege -30342 error, heb em nou voor de 2e keer terug, en toen zag ik dat ik nu een non branded N96 gekregen heb, andere code.. TV werkt nog STEEDS nietTweak15KW schreef op maandag 15 juni 2009 @ 01:25:
Heerlijk, toen ik de nieuwe firmware er op wilde zetten liep de computer vast en de telefoon was ook niet meer te redden.
toen begon het gedonder, de N96 begon te haperen.. had V20.050, heb em toen maar weer eens aan de pc gehangen.. NSU gestart, 3 keer ging het mis.. 4e keer DEAD FLASH! om em nou voor de 3e keer op te sturen.. nou nee, bij zo'n service point kan je em als het goed is ter plekke laten maken, het is namelijk een stukje software wat corrupt is..

Verwijderd
De applicatie van de nos doet het al een paar dagen niet meer bij mij. Hebben meer mensen hier last van?Ik gebruikte deze nl best veel.
Ook zoek ik nog een paar leuke applicaties. Ik kan ze alleen niet goed vinden via google. Op dit forum heb ik ook gezocht en er staat wel een link naar een site, maar daar kom ik niet veel verder mee.
Is er bijvoorbeeld een hyves applicatie voor de N96?
Ook zoek ik nog een paar leuke applicaties. Ik kan ze alleen niet goed vinden via google. Op dit forum heb ik ook gezocht en er staat wel een link naar een site, maar daar kom ik niet veel verder mee.
Voor applicaties, kan je het Download! menu van de N96 gebruiken of de Ovi store.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:04:
Voor de hyves applicatie, hoef je alleen naar hyves.nl te gaan met de browser op de N96 en die kan je daar downloaden.
de nos applicatie doet het bij mij gewoon!
Nou, gisteren eindelijk eens die harde reset uit kunnen voeren.
Toestel startte netjes opnieuw op en kon beginnen met land instellingen etc. De massa geheugen geformatteerd. Daarna de software geïnstalleerd welke ik wilde gebruiken (Nokia sportstracker en Track my journey).Echter bleef hetzelfde probleem zich voordoen.
De Nokia sportstracker start nog steeds niet op en de TMJ kan nog steeds geen GPS signaal ontvangen.
Ziet er denk naar uit dat ik hem ook maar ff ga inleveren..
Toestel startte netjes opnieuw op en kon beginnen met land instellingen etc. De massa geheugen geformatteerd. Daarna de software geïnstalleerd welke ik wilde gebruiken (Nokia sportstracker en Track my journey).Echter bleef hetzelfde probleem zich voordoen.
De Nokia sportstracker start nog steeds niet op en de TMJ kan nog steeds geen GPS signaal ontvangen.

Ziet er denk naar uit dat ik hem ook maar ff ga inleveren..

Het lijkt dat mijn geheugen problemen (Geheugen Vol) plotseling weg zijn. Ik weet niet wat ik aan het toestel heb veranderd.
Maar heb in Google Maps Opties>Instrumenten>Instellingen>Kaart>Max. gebruikt geheugen op 50% gezet.
Verder heb ik Menu>Instrumenten>Bluetooth>Externe Sim-modus uit gzet.
(wat is deze optie, weet iemand dat??)
Als ik de Bluetooth gebruik zet ik hem aan. Na gebruik zet ik hem weer uit om de accu te besparen.
Laatste wat er bij mij is overkomen is het volgende; ik had wat foto's nodig van mijzelf voor een dating site. Dus had ik de N96 op de zelfontspanner gezet. Tijdens het maken van de foto's viel die van de plank op een lagere kast (ik had hem op de kast gelegd) hoogteverschil van 40 cm. Daarna viel die van de kast op de grond. De hoogte hiervan is 50 cm.
Gelukkig is die niet stuk gegaan, maar kreeg een melding iets van "externe Sim modus". Weet het niet meer zeker. Heb sindsdien helemaal geen geheugen problemen meer. Hiervoor liep het geheugen elke keer vol.
Wij zitten nu 3 dagen verder, en hij loopt weer soepel.
Heb geen Reset of Firmware gedaan. Ik gebruik nog steeds de laatste 20.050.098.1 (FOTA)
Kortom raarrrrrrrrrrrrrrrrrrr............
Maar heb in Google Maps Opties>Instrumenten>Instellingen>Kaart>Max. gebruikt geheugen op 50% gezet.
Als ik de Bluetooth gebruik zet ik hem aan. Na gebruik zet ik hem weer uit om de accu te besparen.
Laatste wat er bij mij is overkomen is het volgende; ik had wat foto's nodig van mijzelf voor een dating site. Dus had ik de N96 op de zelfontspanner gezet. Tijdens het maken van de foto's viel die van de plank op een lagere kast (ik had hem op de kast gelegd) hoogteverschil van 40 cm. Daarna viel die van de kast op de grond. De hoogte hiervan is 50 cm.
Gelukkig is die niet stuk gegaan, maar kreeg een melding iets van "externe Sim modus". Weet het niet meer zeker. Heb sindsdien helemaal geen geheugen problemen meer. Hiervoor liep het geheugen elke keer vol.
Heb geen Reset of Firmware gedaan. Ik gebruik nog steeds de laatste 20.050.098.1 (FOTA)
M'n oude 6630 is toch wel weer ff wennen hoor.. 
Heb de N96 naar een nokia care point gebracht die het intern "fixen". Kan hem over een week ophalen.
Dan krijg ik hem terug met de "echte" fabrieksinstellingen en volgens hun net iets anders als die death grip methoden.
Mja, zal wel goed zijn, als mijn GPS het maar doet, anders moet die ook opgestuurd worden..
Heb de N96 naar een nokia care point gebracht die het intern "fixen". Kan hem over een week ophalen.
Dan krijg ik hem terug met de "echte" fabrieksinstellingen en volgens hun net iets anders als die death grip methoden.
Mja, zal wel goed zijn, als mijn GPS het maar doet, anders moet die ook opgestuurd worden..
Nou ik ga met mijn N96 ook maar is naar een servicepoint.
Paar dagen terug ging het opeens niet zo best meer met het schermpje.
Als ik m helemaal open schuif duurt het even voordat ik beeld krijg.
Als ik m dichtschuif tot een paar mm voor dat ie helemaal gesloten is, gaat ie netjes op de toetsenblok en fade het scherm uit.
Als ik m daarintegen gelijk helemaal dichtschuif, gaat het scherm uit en staat er vaag nog wat tekst op het beeld, wat na 5 sec langzaam wegfade.
Kan het scherm dus niet gebruiken als hij is dichtgeschoven, dan gaat ie gewoon niet aan.
Denk dat er iets fout is met de connector oid.
Best irritant, want je weet dus nu niet wie er belt.
Paar dagen terug ging het opeens niet zo best meer met het schermpje.
Als ik m helemaal open schuif duurt het even voordat ik beeld krijg.
Als ik m dichtschuif tot een paar mm voor dat ie helemaal gesloten is, gaat ie netjes op de toetsenblok en fade het scherm uit.
Als ik m daarintegen gelijk helemaal dichtschuif, gaat het scherm uit en staat er vaag nog wat tekst op het beeld, wat na 5 sec langzaam wegfade.
Kan het scherm dus niet gebruiken als hij is dichtgeschoven, dan gaat ie gewoon niet aan.
Denk dat er iets fout is met de connector oid.
Best irritant, want je weet dus nu niet wie er belt.
[ Voor 4% gewijzigd door NordicBlue op 19-06-2009 14:38 ]
Ik denk dat je de melding kreeg in de trend van± Sim beschadigd kan sommige sectors niet lezen. had ik laatst ook continue problemen met de gsm. Sim/kaart eruit en weer erin en weg was het probleem. Mischien dat door het vallen de kaart iets verschoven is.aangeboden schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:56:
Het lijkt dat mijn geheugen problemen (Geheugen Vol) plotseling weg zijn. Ik weet niet wat ik aan het toestel heb veranderd.
Externe SIM/modus is volgens mij dat je blue/tooth apparaat in je gsm geheugen mag kijken voor telefoonnummers. Zodat je met bv je parrot carkit kan bladeren door de contacten terwijl je gsm in je broekzak zit.
Verwijderd
Heb mijn N96 toch maar weer verkocht.
Nadat mijn Parrot niet meer goed functioneerde na de laatste firmware update, was toch echt de druppel.
Geduld is gewoon op.
Keuze is gevallen op de iPhone.
Nadat mijn Parrot niet meer goed functioneerde na de laatste firmware update, was toch echt de druppel.
Geduld is gewoon op.
Keuze is gevallen op de iPhone.
Al mijn smsjes van de afgelopen dagen zijn in één keer verdwenen, hoe kan dit? Ik heb ze echt niet verwijderd.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Niet helemaal. Remote SIM is voor carkits met een eigen zendontvanger (zoals bijvoorbeeld bij de Volkswagen carkits). De SIM wordt op deze manier transparant "doorgegeven" aan de carkit.Bongoarnhem schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:37:
[...]
Externe SIM/modus is volgens mij dat je blue/tooth apparaat in je gsm geheugen mag kijken voor telefoonnummers. Zodat je met bv je parrot carkit kan bladeren door de contacten terwijl je gsm in je broekzak zit.
Voor syncronisatie van telefoonboek zijn andere profielen voor, bijvoorbeeld PBAP (Phone Book Access Profile).
Verwijderd
Heb ik ook al 2x gehadMarkoAlmelo schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:23:
Al mijn smsjes van de afgelopen dagen zijn in één keer verdwenen, hoe kan dit? Ik heb ze echt niet verwijderd.
Iemand een idee?

Optie is terug te vinden via (heb tel in engels staan maar komt verder overeen met NL) menu>messaging>options>other>memory in use. Probeer m op t andere geheugen te zetten, miss dat t werkt..
Verwijderd
Even een vraagje voor de T-Mobile abonnees met Web/Walk plus: Hapert bij jullie het tv geluid om de seconde zodat je geen fatsoenlijk tv kunt kijken? Beeld is op zich nog niet zo heel erg slecht maar door haperen geluid valt het echt niet te volgen.
Ik ben tijdje gelede bij NSP geweest en die hebben toen de nieuwe firmware 20.50 eropgezet.
Wel gewoon de euro2 code ipv de t-mobile meuk. Kan hier iemand bevestigen met FW van T-mobile en euro 2 code waarbij tv beeld/geluid wel lekker loopt? Dan weet ik iig dat het niet aan de FW versie ligt.
Ik ben tijdje gelede bij NSP geweest en die hebben toen de nieuwe firmware 20.50 eropgezet.
Wel gewoon de euro2 code ipv de t-mobile meuk. Kan hier iemand bevestigen met FW van T-mobile en euro 2 code waarbij tv beeld/geluid wel lekker loopt? Dan weet ik iig dat het niet aan de FW versie ligt.
Verwijderd
Hallo.
Ik heb sinds kort de N96.
Ik heb gemerkt dat niet Flashplayer is geinstalleerd.
Ik heb het namelijk wel nodig om sommige dingen te kunnen zien.
Zonder een update te doen,wil ik het programma apart installeren op mn toestel.
Wie kan me helpen hiermee om alleen Flash te instal en waar precies.
Ik kan het nergens vinden op het net.
Update kan ik niet doen nog.
Msn instal was ook zo gedaan met een klein programma.
Ik heb sinds kort de N96.
Ik heb gemerkt dat niet Flashplayer is geinstalleerd.
Ik heb het namelijk wel nodig om sommige dingen te kunnen zien.
Zonder een update te doen,wil ik het programma apart installeren op mn toestel.
Wie kan me helpen hiermee om alleen Flash te instal en waar precies.
Ik kan het nergens vinden op het net.
Update kan ik niet doen nog.
Msn instal was ook zo gedaan met een klein programma.
Ik heb hetzelfde probleem, ook met versie 20.050/euro2 code. Ben ook beniewd of het bij anderen wel vloeiend loopt. Heb het in ieder geval geprobeerd bij vol 3G bereik, waarbij ook gebruik van HSDPA werd gemaakt (3.5G).Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:43:
Even een vraagje voor de T-Mobile abonnees met Web/Walk plus: Hapert bij jullie het tv geluid om de seconde zodat je geen fatsoenlijk tv kunt kijken? Beeld is op zich nog niet zo heel erg slecht maar door haperen geluid valt het echt niet te volgen.
ik kan mijne niet update naar 20.050 ik zit nogsteeds op 12.043 hij zegt steeds no updates.
EDIT:\\ wat is trouwens de update server van de n96 want men pa heeft aan de server profielen gezeten en nu krijg ik hem niet meer goed...
EDIT:\\ wat is trouwens de update server van de n96 want men pa heeft aan de server profielen gezeten en nu krijg ik hem niet meer goed...
[ Voor 43% gewijzigd door MrDucky op 21-06-2009 14:37 ]
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Volgens mij kan je daaraan niet veel veranderen. mischien dat je pa de instellingen voor mobiel internet heeft veranderd of je WLAN instellingen.MrDucky schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:17:
ik kan mijne niet update naar 20.050 ik zit nogsteeds op 12.043 hij zegt steeds no updates.
En de instellingen van mobiel internet zijn afhankelijk van je provider.
Iemand ervaring met www.LowCaller.com? Heb het geïnstalleerd, werkt wel, maar snap de concept niet helemaal...
Edit: Uitgevonden. Is erg relaxed voor mensen die vaak naar het buitenland bellen. Je hebt een VoipBuster of Internetcalls account nodig, hierbij moet je je telefoonnummer invoeren in je account. Als je dan met LowCaller.com belt, bel je eerst binnenlands nummer, en daarna naar het nummer wat je wilt bellen. De kosten voor het bellen naar het buitenland (vaak 1 of 2ct/min) gaan via je VoipBuster of Internetcalls account af. Je provider rekent alleen voor een binnenlands gesprek.
Beetje off-topic, maar kwam zelf met de vraag en vond het zeker de moeite waard dit met jullie te delen.
Edit 2: Zie dat er binnenkort een N86 uit komt. Mooi ding! Ga waarschijnlijk binnen een paar maandjes een nieuw toestel aanschaffen, weet niet of het de N97 gaat worden of de N86. Misschien wat anders. Vertrouwen in Nokia is wel heel wat minder geworden na de N96
Edit: Uitgevonden. Is erg relaxed voor mensen die vaak naar het buitenland bellen. Je hebt een VoipBuster of Internetcalls account nodig, hierbij moet je je telefoonnummer invoeren in je account. Als je dan met LowCaller.com belt, bel je eerst binnenlands nummer, en daarna naar het nummer wat je wilt bellen. De kosten voor het bellen naar het buitenland (vaak 1 of 2ct/min) gaan via je VoipBuster of Internetcalls account af. Je provider rekent alleen voor een binnenlands gesprek.
Beetje off-topic, maar kwam zelf met de vraag en vond het zeker de moeite waard dit met jullie te delen.
Edit 2: Zie dat er binnenkort een N86 uit komt. Mooi ding! Ga waarschijnlijk binnen een paar maandjes een nieuw toestel aanschaffen, weet niet of het de N97 gaat worden of de N86. Misschien wat anders. Vertrouwen in Nokia is wel heel wat minder geworden na de N96
[ Voor 89% gewijzigd door Masis op 22-06-2009 00:14 ]
Verwijderd
Iemand een idee of er al een nieuwe firmware update komt , ik heb die 20.50...... enz maar
sindsdien loopt ie alleen maar vast , zelfs bij contacten openen om te gaan bellen loopt ie
zo nu en dan nu vast!
Mischien zet ik 12 wel terug , daar deed hij het perfect mee........!
Greetz HH
sindsdien loopt ie alleen maar vast , zelfs bij contacten openen om te gaan bellen loopt ie
zo nu en dan nu vast!
Greetz HH
Hoe krijg je het voor mekaar om 12 terug te zetten dan?Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:24:
Iemand een idee of er al een nieuwe firmware update komt , ik heb die 20.50...... enz maar
zo nu en dan nu vast!
Greetz HH
Want hij loopt wel soepeler maar sinds V20 kan ik niet bellen met mijn Parrot Carkit. Dat loopt een x fout in de vorm van een boete....en onder V12 functioneerde dit nog wel goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Bongoarnhem op 22-06-2009 16:56 ]
je kan hem terug zette naar je een oude product code en hem zo downgrade misschien?
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Nee, downgraden moet echt bij een NSPMrDucky schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:04:
je kan hem terug zette naar je een oude product code en hem zo downgrade misschien?
Verwijderd
Nou na veel ergenis heb ik toch maar besloten de nieuwe iphone te halen en de N96 in een la te doen en nooit meer naar te kijken. Ik was altijd een voorstander voor nokia maar ben ect teleurgesteld in dit plastic toestel. Zo dat is weer uit mijn systeem
dan zou ik hem rap verkopen, nu is hij nog wat waard
N96 is ff teveel waard voor backup-in-de-la telefoon
Ik ben een beetje voorbarig. Heb het weer terug! Weer dat gedoe met GEHEUGEN VOL.aangeboden schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:56:
Wordt er moedeloos van..
Heb 4-5 dagen niet en nu opeens weer terug. En nou loopt die vaak vast of krijg Systeem fout, of spontaan een reboot.
Weet niet meer wat ik heb veranderd in de instellingen.
doen eens een soft reset...
Blijven 90% van je instellingen behouden.
Ik heb 1x in de paar weken dat mijn mail niet meer wil werken (exchange)
Na een soft reset draait hij weer vlekkeloos. Wellicht voor jou ook een uitkomst
Blijven 90% van je instellingen behouden.
Na een soft reset draait hij weer vlekkeloos. Wellicht voor jou ook een uitkomst
Dit wordt meestal veroorzaakt doordat je de batterij verwijdert voordat het toestel helemaal uitgeschakeld is. Als je hier op let, gebeurd het je bijna nooit meer.dude-nl schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:05:
Zou kunnen maar in mijn geval niet...robertwebbe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:07:
[...]
Dit wordt meestal veroorzaakt doordat je de batterij verwijdert voordat het toestel helemaal uitgeschakeld is. Als je hier op let, gebeurd het je bijna nooit meer.
Haal mijn batterij er nooit af... haha
Tenzij hij vastloopt natuurlijk dan kan ik niet anders. Maar daarna doet hij het altijd nog gewoon. Stopt alleen af en toe spontaan ermee.
Maar goed, ik zal het eens in de gaten houden.
Is er trouwens nog een extra agenda beschikbaar voor de n96?
De agenda synct met exchange van me werk, wat nodig is voor mijn afspraken. Maar nu heb ik geen agenda voor mijn prive afspraken (moeten niet in agenda vd zaak komen)
Iemand een idee voor een leuk progje daarvoor?
Ik meen me te herinneren dat als je de Windows Live client installeert, dat er aparte databases worden aangemaakt voor contactpersonen, mail en de agenda.dude-nl schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:06:
[...]
Is er trouwens nog een extra agenda beschikbaar voor de n96?
De agenda synct met exchange van me werk, wat nodig is voor mijn afspraken. Maar nu heb ik geen agenda voor mijn prive afspraken (moeten niet in agenda vd zaak komen)
Iemand een idee voor een leuk progje daarvoor?
Weet iemand hoe:
Ik heb bij AL mijn Oulook adresgegevens een plaatje staan, maar deze worden niet mee gesynchroniseerd naar mijn contactpersonen in mijn N96.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb bij AL mijn Oulook adresgegevens een plaatje staan, maar deze worden niet mee gesynchroniseerd naar mijn contactpersonen in mijn N96.
Weet iemand hoe dit kan?
Verwijderd
Ik heb de moed opgegeven met m'n N96, regelmatig vastlopers, altijd maar traag, mobieltv wat de ene keer wel goed werkt, maar de andere keer weer niet.
Ik heb dat ding lekker verkocht en van dat geld ga ik m'n abonnement afkopen.
Morgen krijg ik de Iphone 3gs binnen, daar heb ik toch een hoop meer vertrouwen in.
Ik heb dat ding lekker verkocht en van dat geld ga ik m'n abonnement afkopen.
Morgen krijg ik de Iphone 3gs binnen, daar heb ik toch een hoop meer vertrouwen in.
Verwijderd
Heeft iemand enig idee wanneer de nieuwste firmware (v20) beschikbaar zal worden voor een T-Mobile telefoon? Als het nog lang duurt wil ik de productcode wel veranderen, maar ben niet helemaal op de hoogte van de voor- en nadelen hiervan (sorry, ik heb geen zin om alle pagina's af te zoeken
).
De Nokia N96 met foutmelding 30342 heeft een verminkt CMLA certificaat. Gevolg hiervan is dat je geen rechten kan ophalen voor mobielTV en je kan ook geen N-Gage spelletjes meer kopen met dit toestel. Het CMLA certificaat is opgeslagen in het permantente geheugen van dit toestel en het is dus niet te herstellen met een software upgrade. Het toestel moet hiervoor naar een level 3 repaircenter (nb. de meeste Nokia Service Points zijn level 2, zij kunnen dit dus niet zelf doen maar moeten het toestel opsturen).
De reparatieprocedure komt erop neer dat men middels de Nokia servicesoftware een bepaald bestand exporteert uit je defecte toestel en dit e-mailt naar Nokia Finland. Ze krijgen vervolgens een soort reparatiebestand met hierin het orginele CMLA certificaat dat uniek is voor ieder toestel terug in de email.
Het is dus onmogelijk om dit zelf op te lossen.
De reparatieprocedure komt erop neer dat men middels de Nokia servicesoftware een bepaald bestand exporteert uit je defecte toestel en dit e-mailt naar Nokia Finland. Ze krijgen vervolgens een soort reparatiebestand met hierin het orginele CMLA certificaat dat uniek is voor ieder toestel terug in de email.
Het is dus onmogelijk om dit zelf op te lossen.
[ Voor 39% gewijzigd door robertwebbe op 17-09-2009 10:07 ]
Ik word echt helemaal gek van dat het toestel af en toe gewoon totaal vast loopt/traag reageert, dan kan ik weer ene hard reset uitvoeren etc, en dan heb ik er een tijdje geen last meer van
Ik was positief over de N96...maar nu..
En ook zo achterlijk dat als je een "vergadering" in je agenda hebt gezet, dat op de dag alleen locatie word weergegeven..

Ik was positief over de N96...maar nu..
En ook zo achterlijk dat als je een "vergadering" in je agenda hebt gezet, dat op de dag alleen locatie word weergegeven..
Ik heb echt geen problemen meer met de nieuwe firmware. Ook een maat van mij die echt geklooi had met zijn parrot is nu tevreden, de bt connectie is retestabiel
Tja.. het is echt ongelofelijk dat dit toestel met al de gebreken op de markt is gebracht. Ik ben dan nog een redelijk geavanceerde gebruiker, die e.e.a. zelf nog op kan lossen. Vrienden van mij hebben hun toestel al minimaal 1x terug gebracht naar de telefoonboer en zijn inmiddels al overgestapt op een ander toestel.
Gisteren heeft mijn camera het spontaan begeven. Krijg wanneer ik de camera opstart de melding: 'Functie wordt niet ondersteund'. Na een soft reset, hard reset, format e:, herinstallatie firmware geen resultaat. Meest bizarre is wel dat na al deze acties nog gewoon mijn agenda items + contacten in de telefoon staan.
Gisteren heeft mijn camera het spontaan begeven. Krijg wanneer ik de camera opstart de melding: 'Functie wordt niet ondersteund'. Na een soft reset, hard reset, format e:, herinstallatie firmware geen resultaat. Meest bizarre is wel dat na al deze acties nog gewoon mijn agenda items + contacten in de telefoon staan.
* Murphy heeft nog steeds amper problemen met zijn N96 en klopt af...
bij mij is nu een barst in de behuizing ontstaan bij de koptelefoon aansluiting. Heb alleen mijn koptelefoon erin gedaan en krak. Komt nog bij dat als ik muziek aan het luisteren ben en ik word dan gebeld deze in de helft van de gevallen de complete telefoon doet herstarten.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Nou ik heb sinds 2 weken precies het zelfde! Voorzichtig de jack er in, maar een scheur aan weerszijde van dat gaatje!@r!k schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:24:
bij mij is nu een barst in de behuizing ontstaan bij de koptelefoon aansluiting. Heb alleen mijn koptelefoon erin gedaan en krak. Komt nog bij dat als ik muziek aan het luisteren ben en ik word dan gebeld deze in de helft van de gevallen de complete telefoon doet herstarten.
Ook heb ik sinds 3 dagen wat nieuws....mijn n96 claimt dat mijn contacten database beschadigd is... Kan nu niet meer normaal bij mijn contacten komen, en de contacten 'browser' reageert niet eens.. Een reset wilde niet helpen... krijg steeds meer kuren..:(
Had ik ook. GSM uit kaart eruit ff schoonwrijven, kaart erin en hij doet het bij mij weer...LoBbY_1 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:47:
[...]
Ook heb ik sinds 3 dagen wat nieuws....mijn n96 claimt dat mijn contacten database beschadigd is... Kan nu niet meer normaal bij mijn contacten komen, en de contacten 'browser' reageert niet eens.. Een reset wilde niet helpen... krijg steeds meer kuren..:(
ik heb verbinding met mijn N96 en de nieuweste Nokia PC Suite, maar er staat: "niet compatible USB modus"
Any ideas?
Any ideas?

[ Voor 24% gewijzigd door trobbelsjoeter op 30-06-2009 23:08 . Reden: foto erbij ]
Nu heb ik mijn N96 geupdatetet maar nu doet hij niet meer vibreren. Hebben meer mensen hier last van, of weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
Alvast bedankt,
Eelco
Alvast bedankt,
Eelco
Volgens mijn gebruik je ook niet de nieuwste NPS.trobbelsjoeter schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:04:
ik heb verbinding met mijn N96 en de nieuweste Nokia PC Suite, maar er staat: "niet compatible USB modus"
Any ideas?
afbeelding
Maar de oude (n95) versie.
Pak de nieuwste eens van de site (Versie: 2.2778) Nokia NSeries Pc Suite
Ps.
Staat je telefoon wel in de juiste modus ?
[ Voor 5% gewijzigd door Alternative op 01-07-2009 10:23 ]
Welke mode heb je geselecteerd voor je USB-connectietrobbelsjoeter schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:04:
Any ideas?
[afbeelding]
Volgens mij wordt tegenwoordig de Ovi Suite gebruikt. Bestaat die NSeries Suite nog wel?Alternative schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:22:
[...]
Volgens mijn gebruik je ook niet de nieuwste NPS.
Maar de oude (n95) versie.
Pak de nieuwste eens van de site (Versie: 2.2778) Nokia NSeries Pc Suite
Ps.
Staat je telefoon wel in de juiste modus ?
De mijne deed dat al niet meer bij de vorige update.eelcootjuh schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:22:
Nu heb ik mijn N96 geupdatetet maar nu doet hij niet meer vibreren. Hebben meer mensen hier last van, of weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
Alvast bedankt,
Eelco
Het zal waarschijnlijk een harde reset worden. Maar omdat progjes met certificaat het dan niet meer doen en opnieuw geinstalleerd moeten worden laat ik het maar.
Ja, en is zelfs beter dan ovi suiteUpbeat schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:54:
[...]
Volgens mij wordt tegenwoordig de Ovi Suite gebruikt. Bestaat die NSeries Suite nog wel?

Lees meuk: Nokia Ovi Suite 2.0 bèta maar eens
Ik heb nog eens gezocht naar die NSeries PC Suite maar kan geen download van vinden. Alle links verwijzen naar een pagina waar niks op de vinden is.Alternative schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:05:
[...]
Ja, en is zelfs beter dan ovi suite![]()
Lees meuk: Nokia Ovi Suite 2.0 bèta maar eens
Nokia N96 Firmware 30.033 komt binnekort uit!
Bron: http://nokian96.net/
EDIT: Hij is al te download over the air
Ik heb zelf de euro2 product code
De nieuwe firmware is succesvol geïnstalleerd, me toetstel is in ieder geval een stuk sneller
De nieuwe firmware is succesvol geïnstalleerd, me toetstel is in ieder geval een stuk sneller
[ Voor 61% gewijzigd door Isane op 01-07-2009 15:07 ]
Ja bij mij is ie ook als update beschikbaar via FOTA! Zo ff checken via NSUMarkoAlmelo schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:48:
Nokia N96 Firmware 30.033 komt binnekort uit!
Edit: Via NSU nog niet
[ Voor 3% gewijzigd door Upbeat op 01-07-2009 16:17 ]
Dat is ff goed nieuws! 
Lukt mij alleen niet om het OTA te updaten, hij kan geen verbinding met de server maken. Wat doe ik fout?
Edit: Gelukt, firmware wordt gedownload!
Edit: Kreeg een foutmelding bij het downloaden. Nu zegt 'ie steeds Update niet beschikbaar
Lukt mij alleen niet om het OTA te updaten, hij kan geen verbinding met de server maken. Wat doe ik fout?
Edit: Gelukt, firmware wordt gedownload!
Edit: Kreeg een foutmelding bij het downloaden. Nu zegt 'ie steeds Update niet beschikbaar
[ Voor 35% gewijzigd door Masis op 01-07-2009 19:41 ]
ik heb de nieuwe firmware en ik merk dat die direct een stuk stabieler en sneller is
PSN: McMillan0984
Dat had ik vanmiddag ook. Nadat ik het met NSU had geprobeerd (waar die nog niet beschikbaar is) lukte het weer. Wellicht werkt dit voor jou ook.Masis schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:13:
Edit: Kreeg een foutmelding bij het downloaden. Nu zegt 'ie steeds Update niet beschikbaar![]()
Dank voor je reactie!robertwebbe schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:06:
[...]
Dat had ik vanmiddag ook. Nadat ik het met NSU had geprobeerd (waar die nog niet beschikbaar is) lukte het weer. Wellicht werkt dit voor jou ook.
Heb het gedaan, daarna nog even voor de zekerheid het toestel herstart, en hij heeft hem gevonden. Maar nu krijg ik elke keer een foutmelding: Er is een fout opgetreden. Software-update moet opnieuw worden gestart.
En dat elke keer