Denk dat er bij jouw mischien iets anders aan de hand is. Ik doe makkelijk een hele dag met de batterij. Bel zeker een uur per dag(minimaal!) gebruik internet en sms continue. Haal elk half uur mn mail op en heb sávonds nog vol aantal streepjes. Laad em wel bijna elke nacht op omdat ik dan zeker weet dat ik de dag doorkom mocht ik niet kunnen laden de volgende dag.Masis schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:13:
[...]
Dank, wist niet dat er een nieuwe versie was. Weer jammer dat dit niet in de V20 geupdate wordt, en zelfs niet door de 'Toepassing updater' weergegeven wordt. Iedereen die de Online delen icoontje weg wilt hebben, dat kan met deze versie! (Online delen>Opties>Instellingen>Geavanceerd>Weerg. in startscherm>uit).
Batterij is echt ellende en wordt steeds erger. 's Nachts volledig opgeladen (01.00), doe er helemaal niks mee, 's ochtends om 10.00 uur al leeg! Volgende dag hetzelfde gedaan, maar dan met enegeriespaarstand aan, en had toen nog maar 2 streepjes over. Beide keren geen (zichtbare) open programma's draaien.
In combinatie met een parrot carkit doe ik er maar een dag mee maar dat vindt ik logisch.