Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:51
Masis schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:13:
[...]

Dank, wist niet dat er een nieuwe versie was. Weer jammer dat dit niet in de V20 geupdate wordt, en zelfs niet door de 'Toepassing updater' weergegeven wordt. Iedereen die de Online delen icoontje weg wilt hebben, dat kan met deze versie! (Online delen>Opties>Instellingen>Geavanceerd>Weerg. in startscherm>uit).

Batterij is echt ellende en wordt steeds erger. 's Nachts volledig opgeladen (01.00), doe er helemaal niks mee, 's ochtends om 10.00 uur al leeg! Volgende dag hetzelfde gedaan, maar dan met enegeriespaarstand aan, en had toen nog maar 2 streepjes over. Beide keren geen (zichtbare) open programma's draaien.
Denk dat er bij jouw mischien iets anders aan de hand is. Ik doe makkelijk een hele dag met de batterij. Bel zeker een uur per dag(minimaal!) gebruik internet en sms continue. Haal elk half uur mn mail op en heb sávonds nog vol aantal streepjes. Laad em wel bijna elke nacht op omdat ik dan zeker weet dat ik de dag doorkom mocht ik niet kunnen laden de volgende dag.

In combinatie met een parrot carkit doe ik er maar een dag mee maar dat vindt ik logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
ursel schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:44:
Bij mij wil de GPS het eigenlijk nog steeds niet doen na de nieuwe firmware. Alleen Maps werkt nog wel, al duurt dat ook wel ff voordat die verbinding heeft gevonden. Alle andere geinstalleerde software krijgt simpelweg geen verbindingen.

Alles settings al geprobeerd, en zelfs via externe GPS werkt het niet.. 8)7

Nu wil ik dus ook maar een harde reset gaan doen om te kijken of dit kan helpen. Er is ook 1 programma die ik kan verwijderen en opnieuw installeren, maar krijg hem niet meer opgestart.

Maar waar moet ik rekening mee houden als ik zo'n harde reset ga doen?
Ik heb dit ook gedaan.
als je dat doet, doe het volgens de manier in de startpost van Deel 3.

Je moet er rekening mee houden dat al je aangekochte licenties en dergelijke weg zijn en al je gebruikersgegevens. Je kan gemakkelijk een backup maken van je contacten, berichten en dergelijke, maar je licenties van aangekochte 'content' zal weg zijn. Dus je Transformers film doet het niet meer en je NGAGE is volgens mij ook weg!

verder moet je rekeningn houden met waarschijnlijk een snellere telefoon.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
Het raadsel van ons 'navigatiewieltje' is ook opgelost;
ik heb hier nu ook een N79, en deze heeft ook een navigatiewieltje. Hier is naast 'breathing' het knipperen, ook de optie aan uit beschikbaar. Het gebiedje om het 'ok' knopje heen is hier dus gevoelig als een iPodclickwheel en je kunt zo door 't menu scrollen.

Dit hebben ze dus uit de N96 gehaald, maar nog niet helemaal verwijdert uit 't menu ofzo.
Wel jammer dat de N96 geen FM transmitter heeft! dit is egt een vette functie van de N79!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
McPeer schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:02:
[...]

Ik heb dit ook gedaan.

Je moet er rekening mee houden dat al je aangekochte licenties en dergelijke weg zijn en al je gebruikersgegevens. Je kan gemakkelijk een backup maken van je contacten, berichten en dergelijke, maar je licenties van aangekochte 'content' zal weg zijn. Dus je Transformers film doet het niet meer en je NGAGE is volgens mij ook weg!

Dat is niet waar! Ik heb een backup gemaakt met de standaard Nokia software (Content Copier) en de licenties voor de Transformers werd in meegenomen want de films doen het nog gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ursel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2021
McPeer schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:02:
[...]

Ik heb dit ook gedaan.

Ahh.. bedankt..
Ga het dinsdag proberen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Upbeat schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:33:
[...]

Dat is niet waar! Ik heb een backup gemaakt met de standaard Nokia software (Content Copier) en de licenties voor de Transformers werd in meegenomen want de films doen het nog gewoon :)
Beter nog; die van mij deed het niet meer na verschillende resets e.d. Nadat ie terug kwam van 3mnd KPN werkte ie weer! Geen idee wat ze gedaan hebben, maar Transformers speelde gewoon af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 11:44
Er zit stof onder mijn scherm! Erg irritant. Weet iemand hoe ik het scherm eraf kan halen om het stof eronder uit te krijgen? Wat is de beste manier? Ik weet dat je zo'n torx schroevendraaier nodig hebt...... heeft iemand een filmpje of handleiding hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
Ik weet niet precies waar, maar volgens mij is er in dit topic of zijn voorganger iemand geweest met ervaring of een link hierover.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02
Ik weet niet of ik sinds vandaag een nieuwe versie van opera heb gedownload. maar moet nu iedere keer als ik opera opstart een licentie accepteren en zijn al mn coockies gereset. Meer die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Ben hier nieuw, heb bijna alle forums over de N96 wel gelezen. Maar heb misschien een overbodige vraag.
Ik heb zojuist voor het eerst een harde reset gedaan (was hard nodig hij vertoonde rare kuren!!)
Heb alle meerdere malen op alle manieren mijn firmware willen updaten maar wil nog steeds niet lukken
Mijn provider is Voda. Maar heb de telefoon pas gekocht online, waar ligt het aan dat ik niet kan updaten?
Heb ik iets over het hoofd gelezen of moet ik nog geduld hebben?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
raffie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:43:
Ben hier nieuw, heb bijna alle forums over de N96 wel gelezen. Maar heb misschien een overbodige vraag.
Ik heb zojuist voor het eerst een harde reset gedaan (was hard nodig hij vertoonde rare kuren!!)
Heb alle meerdere malen op alle manieren mijn firmware willen updaten maar wil nog steeds niet lukken
Mijn provider is Voda. Maar heb de telefoon pas gekocht online, waar ligt het aan dat ik niet kan updaten?
Heb ik iets over het hoofd gelezen of moet ik nog geduld hebben?!
Heb je er nu 10, 11, 12 of 20 op zitten? Indien je op 12 zit gewoon even wachten denk ik. Als je 10 of 11 nog hebt zou ik even langs een NSP gaan en vragen of ze het daar willen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
djpdjpnl schreef op maandag 25 mei 2009 @ 21:43:
[...]

Heb je er nu 10, 11, 12 of 20 op zitten? Indien je op 12 zit gewoon even wachten denk ik. Als je 10 of 11 nog hebt zou ik even langs een NSP gaan en vragen of ze het daar willen doen. :)
En dit kan je zien door *#0000# te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raffie
Heb nu versie 12. Dus jij denkt geduld? Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raffie
Waar kan dit dan aan liggen, weet iemand dit. Word zo'n update dan verstrekt door nokia of vodafone?
Hij checkt toch een database bij nokia lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update wordt verstrekt door Nokia en vervolgens aangepast door je provider (indien nodig). KPN was er dit keer snel bij en had een paar dagen na de release van firmware v20 al een update voor hun klanten. Vodafone is blijkbaar wat trager en laat dus nog even op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
Jongens. Wat een weertje vannacht hea? Ik ben alleen niet blij.

O.a. het modem is kapot en nu kan ik dus alleen via mijn mobiel internetten. Ik was net bezig stekkers eruit te halen, hoork knal uit t stopcontact. Me radio kapot en t modem... Meer schade nog niet gevonden.

Nu rest mijn vraag: ik weet dat je mobielintrnet niet op pc mag gebruiken, maar hoe merkt kpn het als ik via jiokuspot internet op mn pc?

Dan is dan tog niet anders dan via joikuspot op een ipod touch?

Hope to hear from you....
Evertjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
McPeer schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 07:58:
Jongens. Wat een weertje vannacht hea? Ik ben alleen niet blij.

O.a. het modem is kapot en nu kan ik dus alleen via mijn mobiel internetten. Ik was net bezig stekkers eruit te halen, hoork knal uit t stopcontact. Me radio kapot en t modem... Meer schade nog niet gevonden.

Nu rest mijn vraag: ik weet dat je mobielintrnet niet op pc mag gebruiken, maar hoe merkt kpn het als ik via jiokuspot internet op mn pc?

Dan is dan tog niet anders dan via joikuspot op een ipod touch?

Hope to hear from you....
Evertjan
Je data verbruik schiet dan omhoog. Ze zouden het kunnen zien maar je krijgt de eerste keer toch alleen maar een brief of je wilt minder? Gewoon doen dan. Maar... het is wel super traag, maar dat weet je wel denk ik.

En ja, om 4u dacht ik dat er een tornado of zo boven m'n hoofd hing, ging echt super hard tekeer hier. Duurde niet erg lang overigens maar wel heftig. Balen dat van de dingen die kapot kunnen net je modem gesloopt wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
[off-topic]
Voor al mijn apparatuur heb ik stekkerdozen die beveiligd zijn tegen piekspanning.
Als de onweer direct in je huis inslaat dan is daar natuurlijk niets tegen bestand maar wat vaker voorkomt is indirecte inslag en daar werken die overspanning beveiligers prima tegen. Ze zijn geeneens zo duur.
[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
Tsja, meeste dingen heb ik ook wel in zulke dingen. Het beste helpt toch altijd eventjes de stekkers er uit halen =D

die verdeeldingen hebben we ook bij veel apparatuur als computers, alleen 't modem niet, en m'n radio zit er ook buiten haha.

Wat ook gek is, is dat een wekkerradiootje wel gewoon levend is gebleven. Ik ga eens kijken offie ook in een verdeelstekkert zit...

Wat betreft het internet, ik kan ook altijd nog m'n bluetooth toetsenbord aansluiten op m'n Mobiel en zo msnen ^^

** gebruikt iemand hier soms zijn mobiele internet voor op een PC **?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik heb wel een paar keer mobiel internet op de laptop gebruikt via de N96.... werkt redelijk (op dubbel-isdn snelheid, dat wel :P ) dus het kan op zich best, zolang je het niet te gek maakt.

[off-topic]
En inderdaad, wat een weer zeg vannacht! In Almere was het ook inslag op inslag en de eerste collega die ook apparatuurschade heeft via haar UPC kabel heeft zich inmiddels ook aangediend.

Ik heb inderdaad ook alles 'beveiligd' met overspannings-beveiligers, incl. de ADSL-lijn. Toch had ik ondanks dat vannacht ook wel de neiging om stekkers eruit te gaan trekken.....
[/off-topic]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb het in dit topic nog niet echt kunnen vinden, maar ik heb het volgende probleem. Wanneer ik via de hoofdtelefoon naar de FM-Radio wil luisteren moet ik bijna altijd eerst mijn telefoon opnieuw opstarten omdat hij geen zender kan vinden of het te erg stoort. Soms werkt het goed maar na mate ik langer luister verslechterd de verbinding en vervolgens is het alleen nog maar ruis. Wanneer ik de telefoon weer opnieuw opstart is het over en werkt het weer een uurtje. Het maakt niet uit of de batterij vol of leeg is. Ook heb ik inmiddels de nieuwe software erop gezet maar ook dit verhelpt het probleem niet. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst heb ik al een lijstje met klachten gemaakt over de nieuwe update, maar ik kan er helaas nog 1 aantoevoegen.

Ik heb al eerder gelezen bij vorige updates dat sommige telefoons uit zich zelf opnieuw opstarten etc.
Nu doet die van mij dat ook regelmatig, met name wanneer ik net een gesprek heb opgehangen flikt die het nog wel is en ook soms zomaar.

Hebben meer mensen hier last van?

Bij de vorige update had ik ook wat problemen en toen vertelde de kpn technische dienst van, update hem opnieuw, met als resultaat dat ik hem 4 maanden kwijt was.

Hebben meer mensen dit geprobeerd en hielp dit? want ik ben er nu een beetje huiverig mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg Fring niet meer geïnstalleerd...
Blijft hangen bij het "loading" scherm.

Eerst geporbeerd via Download! en daarna het installatiebestand van de site van Fring gehaald.
Beide met hetzelfde resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:27:
Laatst heb ik al een lijstje met klachten gemaakt over de nieuwe update, maar ik kan er helaas nog 1 aantoevoegen.

Ik heb al eerder gelezen bij vorige updates dat sommige telefoons uit zich zelf opnieuw opstarten etc.
Nu doet die van mij dat ook regelmatig, met name wanneer ik net een gesprek heb opgehangen flikt die het nog wel is en ook soms zomaar.

Bij de vorige update had ik ook wat problemen en toen vertelde de kpn technische dienst van, update hem opnieuw, met als resultaat dat ik hem 4 maanden kwijt was.

Hebben meer mensen dit geprobeerd en hielp dit? want ik ben er nu een beetje huiverig mee..
Ik heb bij alle firmwares tot nu toe regelmatig last gehad van spontane reboots, vooral bij het gebruik van exra geinstalleerde applicaties (sygic, gmail, etc.). Of juist vlak na een reboot.

Met de huidige firmware lijkt die van mij stukken stabieler. Ik had laatst nog wel weer zo'n reboot, ik geloof bij los halen van de USB. In dingen zoals firmware opnieuw eropzetten geloof ik eigenlijk niet zo.... dat lijkt me namelijk gewoon sterk :). Ik kan je er dus helaas nie tmee helpen.

Bij het draaien van de vorige firmware (12.x) wel een keer een harde reset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Ik heb m'n brief van de manager van het Business Center van KPN te Son. Niet de brief die waar ik om gevraagd heb maar toch. Op de 26e geschreven dat er een nieuwe firmware is en die kan ik kosteloos erop laten zetten in het Business Center. Mocht ik dit al zelf gedaan hebben dan geven ze m'n N96 een 'gratis onderhoudsbeurt' (ja, dat gratis is echt onderstreept in de brief). Wat dat inhoudt weet ik niet. De excuses die ik wilde staat er niet in, wel zit er een foldertje over hun verschrikkelijke Buffel reclame bij (waarom dat naar particulieren gestuurd wordt?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
ik heb er 1 gescoord via mp. Nu wil ik hem graag zelf updaten, maar via de OTA update vindtie niets, komt door de Tmobile firmware denk ik. Is het mogelijk hem te debranden zonder usb-kabel of bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Zonder kabel gaat je dat niet lukken :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
kut. heb nu dus tmobile firmware met vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29
djpdjpnl schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:36:
[...]
Op de 26e geschreven dat er een nieuwe firmware is en die kan ik kosteloos erop laten zetten in het Business Center. Mocht ik dit al zelf gedaan hebben dan geven ze m'n N96 een 'gratis onderhoudsbeurt' (ja, dat gratis is echt onderstreept in de brief). Wat dat inhoudt weet ik niet.
[...]
De software update is gewoon een goede reden om je weer eens te vragen of je weer eens naar de winkel wilt komen zodat het gevoel blijft houden dat je een KPN klant bent. In de praktijk is 80% van de mensen na 3 maanden al vergeten waar ze hem gekocht en zijn ze de loyaliteit kwijt. Als je in de termijn er tussen nu geldige redenen kunt vinden om de klantcontacten te vergroten, dan bouw je de loyaliteit ook meer op.
De onderhoudsbeurt is meestal stof verwijdering (achter display en in de naadjes).

[ Voor 15% gewijzigd door robertwebbe op 27-05-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
robertwebbe schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:59:
[...]

De software update is gewoon een goede reden om je weer eens te vragen of je weer eens naar de winkel wilt komen zodat het gevoel blijft houden dat je een KPN klant bent. In de praktijk is 80% van de mensen na 3 maanden al vergeten waar ze hem gekocht en zijn ze de loyaliteit kwijt. Als je in de termijn er tussen nu geldige redenen kunt vinden om de klantcontacten te vergroten, dan bouw je de loyaliteit ook meer op.
De onderhoudsbeurt is meestal stof verwijdering (achter display en in de naadjes).
Heb genoeg ervaring inmiddels om niet meer naar dat BC te gaan. :) De onderhoudsbeurt houd ik dan nog even te goed... mocht 't ooit nodig zijn dan heb ik m'n gratis wasstraat-bonnetje van KPN nog. :) Bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Heb na me nieuwe 2.0 update weer wat nieuws gekregen.

En op een wel heel pijnlijke manier, ik was lekker aan t bellen. en was eens me tel vergeten op te laden.
en tijdens het bellen kreeg ik me toch een harde pieptoon in me oren dat meteen ook me oren begonne te suisen.

ik denk wtf is dit dan, maar later zag ik dat gewoon me accu leeg was... maar nu is dus het geval.
dat ook meteen me tel vastloopt en ik niets meer kan doen. dan de accu verwijderen wil ik hem weer gaan gebruiken. wel heel aparte manier van melding dat accu leeg begint te raken 8)7

Dacht mischien had ie ze bui niet, maar net was weer feest, welliswaar geen piep maar een bromtoon in me oor.. wederom me accu leeg tijdens bellen en weer vastlopen.
Heb echt zo spijt van dit toestel, heb jaren nokia...en was de 'kinderziektes' wel gewend zeker na de overstap naar de 'famous' N-series.
maar begin nu toch me twijvels te krijgen uberhaupt nog een N serie mobieltje aan te schaffen bij volgende verlenging :S

wie heeft dit ook , of ben ik weer eens de enige? zal niet eerste keer zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
n86, sowieso. Die gaat mijn n96 ook vervangen op ten duur.

Had eerst een Xperia en nu een N96. Lijkt een teruggang, maar zelfs met oude software is het zoveel sneller en vloeiender dan WM..

[ Voor 54% gewijzigd door 418O2 op 27-05-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen er last van, dat de Ngage de spellen niet kan installeren?

mvg GJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:23:
Hebben meer mensen er last van, dat de Ngage de spellen niet kan installeren?

mvg GJ
Welke firmware draai je? Bij FW 11/12 was een extra probleempje bij het niet werken van MobielTV namelijk dat je niks met N-Gage kon doen (althans, geen spelletjes kopen en installeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Heb de laatste update V20.050 al enkele weken.

Moet elke avond mijn N96 opladen. Kan ik Nokia hierover aanspreken voor verborgen gebreken omtrent de accu? Het voldoet niet aan de specs. Heb niet veel of lange gesprekken met de N96 op een dag.

Krijg de laatste tijd meldingen GEHEUGEN VOL !
Dit is na 1 dag na het opladen te zien bij Hulpprogramma's>App.Beheer en bij Menu>Kaarten (googlemaps)

Als ik de N96 uitzet en weer aanzet.
Dan starten beide programma's traag (Hulpprogramma's>App.Beheer en bij Menu>Kaarten (googlemaps)
of het start juist niet op. Lijkt wel of die vast loopt.
Accu eruit gehaald en weer erin.
Nou krijg ik die melding GEHEUGEN VOL! niet meer.
Het loopt nog niet echt soepel.

Heb niet veel programma's op de achtergrond draaien. Maar het lijkt erop dat de nieuwe firmware wat problemen heeft met het interne geheugen.

Zijn er mensen die het zelfde hebben als ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update naar 2 trilt mijn microfoontje heel erg
wanneer ik bel met iemand. Wanneer ik mijn micr zachter zet is het redelijk weg.
Maar zo kan je niet iedereen goed verstaan.

Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:06:
Sinds de update naar 2 trilt mijn microfoontje heel erg
wanneer ik bel met iemand. Wanneer ik mijn micr zachter zet is het redelijk weg.
Maar zo kan je niet iedereen goed verstaan.

Is hier iets aan te doen?
microfoon? of bedoel je luidspreker.
Het volume lijkt idd wel opgeschroefd met de nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de luidspreker idd, als ik gewoon bel.
Hij begint dan heel erg te trillen/brommen wanneer de ander persoon praat.

Kan dit aangepast worden of zit de luidspreker 'los'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:48:
n86, sowieso. Die gaat mijn n96 ook vervangen op ten duur.

Had eerst een Xperia en nu een N96. Lijkt een teruggang, maar zelfs met oude software is het zoveel sneller en vloeiender dan WM..
De N86 inderdaad. Mijn N96 was zo snel terug naar de winkel dat ik 'm niet eens miste. Wat een ongelooflijk onding is dat zeg. Buiten DVB-H voegt dit toestel helemaal niets toe (het gaat zelfs ver onder de specs van van de N95-1!) aan de N95/N85. De CPU is ruk (maar dat was al bekend; geen dualcore meer en geen 3D-accelerator, dat geintje hadden ze bij de N95-8GB ook al geflikt) en de rest bespaar ik maar. Het enige positieve aan de N96 was de doos. En daar dit een ervaringentopic is, bij deze mijn mening erover. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:44:
[...]

Welke firmware draai je? Bij FW 11/12 was een extra probleempje bij het niet werken van MobielTV namelijk dat je niks met N-Gage kon doen (althans, geen spelletjes kopen en installeren).
Nee heb FW 20. Maar bij sommige spellen geeft hij aan. Kan niet installeren, file is corrupt. delete now?
En download gewoon via de Ngage. Beetje raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:00:
[...]

Nee heb FW 20. Maar bij sommige spellen geeft hij aan. Kan niet installeren, file is corrupt. delete now?
Dat heb ik ook, als ik dan een demo wil downloaden zegt ie bij mij ook dat de file corrupt is. Zo kunnen ze ook niks aan me verdienen natuurlijk ;) Iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Megupe schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:17:
[...]

Dat heb ik ook, als ik dan een demo wil downloaden zegt ie bij mij ook dat de file corrupt is. Zo kunnen ze ook niks aan me verdienen natuurlijk ;) Iemand oplossing?
Welke versie van N-Gage hebben jullie? Misschien moeten jullie een nieuwere versie downloaden?? De huidige versie is 1.20.1459

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik draai nu met de firmware 20.*. Heb de productcode kunnen wijzigen en heb nu de meest recente vanilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterdruppel
  • Laatst online: 14-03 15:46
wat is een vanilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterdruppel
dus gewoon standaard software als ik het goed begrijp?

[ Voor 184% gewijzigd door waterdruppel op 29-05-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Upbeat schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:30:
[...]

Welke versie van N-Gage hebben jullie? Misschien moeten jullie een nieuwere versie downloaden?? De huidige versie is 1.20.1459
Als ik de upload download, zegt ie dat het bestand beschadigd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
waterdruppel schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:40:
dus gewoon standaard software als ik het goed begrijp?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterdruppel
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:00:
[...]

Geen idee of dit wat uithaalt maar misschien een poging waard?
PROBLEM SOLVED!!!!!!!!!

After resetting and formatting my phone for the application to not display " System Error" I have stupidly set the date on my phone incorrect!

to month 03 instead of 04! This meant that every-time a demo was downloaded and the date was cross referenced with my phone, and error occurred as my phone was 1 month behind date!

If your having problems with n-gage even after formatting! Check your date and time! Because its caused me allot of headache for the sake of changing a 03 to 04!
(klikje)

Een reset zou ook moeten werken volgens dat forum maar pin me dr niet op vast.

Valt me trouwens op dat veel mensen echt die games (willen) kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Upbeat schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:30:
[...]

heb hem via me pc geupdate, nu doet ie het wel. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Heb nu bij drie mensen die geupdate hebben de klacht gehoord dat de N96 niet meer werkt in combinatie met een Parrot carkit. Dat is erg lastig als je een zakelijke gebruiker bent die veel op de weg zit en belt.

Vraag me af of je eventuele boetes op Nokia kunt verhalen, het zal wel niet want alles zal wel op eigen risico zijn maar toch...

[ Voor 11% gewijzigd door Bongoarnhem op 29-05-2009 18:20 . Reden: Een helder moment. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
Haha dacht je echt dat Nokia die boetes gaat betalen. :D
Jij moet er gewoon voor zorgen dat je niet met je mobiel in je handen zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
MarkoAlmelo schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:52:
Haha dacht je echt dat Nokia die boetes gaat betalen. :D
Jij moet er gewoon voor zorgen dat je niet met je mobiel in je handen zit ;)
ja maar als je het toestel in combinatie met een Carkit hebt gekocht en dat toestel functioneert DOOR de nieuwe firmware plotseling niet meer perfect via de carkit dan pak je toch gauw ff de gsm in handen als je in een gesprek zit.

Ik ken jongens die zijn nu weer terug gestapt op hun oude N95 omdat die sneller is en goed functioneert met de carkit. Te gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Bongoarnhem schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:10:
Heb nu bij drie mensen die geupdate hebben de klacht gehoord dat de N96 niet meer werkt in combinatie met een Parrot carkit. Dat is erg lastig als je een zakelijke gebruiker bent die veel op de weg zit en belt.

Vraag me af of je eventuele boetes op Nokia kunt verhalen, het zal wel niet want alles zal wel op eigen risico zijn maar toch...
nog even... blijf dromen haha

Even mijn verhaal.

Ik heb de N96 samen met een nokia ck7w carkit gekocht. vanaf dag 1 niet kunnen gebruiken en Nokia weigerde me te helpen bij de klacht.
Laat staan met een niet door hun geleverde carkit...

Mijne doet het nu eindelijk perfect.
SUPER NOKIA, ik (ook zakelijke gebruiker) ben dus echt blij.

Maar wat een onzin, boets op hun verhalen.
Bellen in de auto mag niet tenzij het handsfree is. PUNT

Doet je carkit het niet dan maar langs de kant staan, heb ik nu ook 7 maanden moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
@Bongoarnhem; heb je je toestel al een keer een harde reset gegeven? Bij de laatste updates op verschillende modellen (N85, N78, N79) komen nu vage klachten voor als de update gebeurd is Over The Air.
De enige manier om je toestel weer helemaal in het gareel te brengen is vooraf een complete harde reset te doen en daarna via de Nokia Software Updater de firmware opnieuw te installeren.

Bij FOTA worden er namelijk alleen nieuwe versies van files over de oude heen geschreven en bij NSU word de hele versie opnieuw geinstalleerd. Alvorens je backup terug gaat zetten, eerst even testen of je handsfree probleem inderdaad is opgelost (ik schat 90% zeker dat dat het geval zal zijn). Als daarna blijkt dat het niet meer werk na het terugzetten van je backup, dan heb je wat corrupte data. In dat geval weer een harde reset geven en alle onderdelen stuk voor stuk restoren zodat je weer in welk onderdeel de corrupte data zit. Als je dat weet dan weer harde reset en restoren zonder het betreffende onderdeel. Het is wat werk maar je het lost je probleem op. Als echte tweaker is dit natuurlijk een kolfje naar je hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Heb de laatste paar dagen vaak dat de N96 vast loopt. Heb de laatste firmware 20.050.98.1 een paar weken draaien. Heb echter geen harde reset gedaan (plus Vulcan death grip) of een backup gedaan.

Als die vastloopt dan doe ik hem aan en uit plus accu eruit en erin.
Maar na een halve dag aanstaan merk ik bij 2 standaardprogramma's
Menu=>Instrumenten=>Hulpprogramma's=>App.beheer
en
Menu=>kaarten (GoogleMaps)

wanneer ik die wil opstart de melding krijgt (GEHEUGEN VOL) of (SYSTEEM FOUT) of start niet op (loopt vast).

Kan iemand mij dit bevestigen of die hetzelfde heeft?
Anders ga ik alsnog die harde reset doen en de laatste firmware nogmaals herinstalleren (weet niet of dat uberhaubt nog kan)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal...

ik heb even een vraagje over mijn Nokia N96 van KPN

ik heb een abbonement... heb hem vorige week upgedate naar firmware v11...

telkens als ik nu wil upgraden naar v20 via *#0000# geeft ie foutmelding aan:

er is een fout opgetreden.. software update moet opnieuw worden gestart..

weet iemand hoe ik dit probleem ken verhelpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcootjuh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-09 17:02
Heey :),

Ik heb last van stof onder het schermpje van mijn N96. Het is niet zo'n groot probleem maar je oog kijkt er heel de tijd naartoe. Is de N96 makkelijk open te maken, of is het een hels karwei? Ik hoor het graat,

Eelco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eelcootjuh schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:49:
Heey :),

Ik heb last van stof onder het schermpje van mijn N96. Het is niet zo'n groot probleem maar je oog kijkt er heel de tijd naartoe. Is de N96 makkelijk open te maken, of is het een hels karwei? Ik hoor het graat,

Eelco
Eventjes zoeken..:
ReFleXWolf schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:41:
[...]

Ik gaf een weekje of 3 geleden aan dat ik stof onder mijn schermpje had. Na veel gezoek heb ik gelezen dat er voor je scherm een soort plastic beschermlaag zit wat je gewoon eruit kan wippen. Dit doe je door bijv. met je nagels langs de lijn de gaan (zie plaatje hieronder) en dat plasticje omhoog te drukken. Langs de bovenkant zit je scherm met een beetje lijm vastgeplakt dus zal het iets moeilijker zijn dan langs de zijkanten.
Als je de stof weg hebt gehaald, kun je jouw schermpje zou weer erin drukken. Let wel op dat er geen nieuwe stofdeeltjes in je scherm vallen terwijl je bezig bent. Dit klinkt logisch, maar ik was wel 5 minuten bezig omdat ik elke keer weer een ander klein stipje zag waar ik me dan weer aan begon te irriteren. :P

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 23:23:
hallo allemaal...

ik heb even een vraagje over mijn Nokia N96 van KPN
ik heb een abbonement... heb hem vorige week upgedate naar firmware v11...
telkens als ik nu wil upgraden naar v20 via *#0000# geeft ie foutmelding aan:
er is een fout opgetreden.. software update moet opnieuw worden gestart..
weet iemand hoe ik dit probleem ken verhelpen???
Probeer het eens via de computer. Twee posts boven je legt @robbertwebbe nog het verschil nog uit tussen FOTA en NSU. Misschien dat FOTA dus in jouw geval iets niet goed doet, dus probeer het via NSU nog eens. Werkt dat niet, ga dan eens langs een NCP/NSP. Overigens heb je tussen 11 en 20 nog versie 12, ik weet zo niet of je die ook móet installeren om op 20 uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
djpdjpnl schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:43:
[...]
Overigens heb je tussen 11 en 20 nog versie 12, ik weet zo niet of je die ook móet installeren om op 20 uit te komen.
In het geval van FOTA wel omdat er voor iedere versie nieuwe bestanden over de oude worden geschreven. Als je dus twee updates achterloopt, moet je ook twee keer updaten.
Bij NSU gaat het in een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Ik heb hier al eerder gelezen dat het scherm van sommigen raar doet (kabeltje los). Heb ik nu ook las van lijkt het. Als ik op een knopje druk dan valt het scherm een seconde uit en daarna werkt ie weer normaal tot ik weer op een knopje druk. Heb 'm nu vannacht weer eventjes niet gebruikt en nu doet ie t weer normaal. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
Masis schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:13:
[...]

Dank, wist niet dat er een nieuwe versie was. Weer jammer dat dit niet in de V20 geupdate wordt, en zelfs niet door de 'Toepassing updater' weergegeven wordt. Iedereen die de Online delen icoontje weg wilt hebben, dat kan met deze versie! (Online delen>Opties>Instellingen>Geavanceerd>Weerg. in startscherm>uit).

Batterij is echt ellende en wordt steeds erger. 's Nachts volledig opgeladen (01.00), doe er helemaal niks mee, 's ochtends om 10.00 uur al leeg! Volgende dag hetzelfde gedaan, maar dan met enegeriespaarstand aan, en had toen nog maar 2 streepjes over. Beide keren geen (zichtbare) open programma's draaien.
Ik heb zins V20 precies het zelfde is ie helemaal vol ga ik slapen en als ik wakker wordt staat ie al uit na 8 uur niks doen dus! dat klopt echt niet! heb ik al 4 keer meegemaakt! ben er wel 8ter dat dat in het bleuthoot verhaal zit want die had ik toen aan staan nu als ik hem uit zet snachts (bleuthoot) dat blijft me tel vol!

Maar voorheen met de oude Firmware had ik ook me bluethoot aan staan snachts toen geen problemen
dus weet zekerrrrssss dat het in versie 20 sit die fout beetje jammer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heeft iemand MMS aan de praat op deze telefoon? krijg het niet voorelkaar namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
robertwebbe schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:45:
@Bongoarnhem; heb je je toestel al een keer een harde reset gegeven? Bij de laatste updates op verschillende modellen (N85, N78, N79) komen nu vage klachten voor als de update gebeurd is Over The Air.
De enige manier om je toestel weer helemaal in het gareel te brengen is vooraf een complete harde reset te doen en daarna via de Nokia Software Updater de firmware opnieuw te installeren.

Bij FOTA worden er namelijk alleen nieuwe versies van files over de oude heen geschreven en bij NSU word de hele versie opnieuw geinstalleerd. Alvorens je backup terug gaat zetten, eerst even testen of je handsfree probleem inderdaad is opgelost (ik schat 90% zeker dat dat het geval zal zijn). Als daarna blijkt dat het niet meer werk na het terugzetten van je backup, dan heb je wat corrupte data. In dat geval weer een harde reset geven en alle onderdelen stuk voor stuk restoren zodat je weer in welk onderdeel de corrupte data zit. Als je dat weet dan weer harde reset en restoren zonder het betreffende onderdeel. Het is wat werk maar je het lost je probleem op. Als echte tweaker is dit natuurlijk een kolfje naar je hand ;)
Ik gooi er meteen via de pc de update over heen en test het morgen gelijk, BEDANKT voor de informatie.
418O2 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:38:

Heb er ook problemen mee sinds de nieuwe firmware, maar ga straks alles wissen en opnieuw installeren en zal dan is kijken of dat het probleem opgelost is.

groet
heeft iemand MMS aan de praat op deze telefoon? krijg het niet voorelkaar namelijk
Heb ook MMS problemen sinds de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Heb de gsm via de NSU nog eens geupdate, helaas is het bluetooth carkit probleem niet verholpen.
Heb em daarna voor de zekerheid nog eens geupdate maar geen resultaat, resets mochten ook niks helpen.

Ben nog een probleem tegengekomen, doe wel eens aan groepsmsen. En ondaks dat de gsm bij meer als 10 smsjes het heel zwaar had nmooit problemen. Maar nu loopt ie continue vast sinds ik er een stuk of 25 de deur uit heb gedaan. Hij trekt het gewoon niet, sterker nog hij valt gewoon uit.

Wordt er moedeloos van, mijn oude 6680 deed het nog soepeler op dit gebied en daarom werd ik zo verknocht aan de N-series....

Heb overigens nog niet naar het MMS probleem gekeken.

[ Voor 14% gewijzigd door Bongoarnhem op 03-06-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:55

TVL

Als je bijvoorbeeld een foto wil MMS'en krijg ik altijd de melding dat de foto waarschijnlijk niet door de ontvanger getoond kan worden omdat hij te groot is. Van andere merken weet ik dat ze voordat ze een MMS gaan versturen de foto verkleinen. Kan dit ook met de N96? Zou wel handig zijn want anders moet je eerst verkleinen door te bewerken en dat kost te veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een enveloppe teken rechts bovenin die ik maar niet weg krijg?
Alles geprobeerd tot nu toe, verzonden berichten verwijderd, inbox verwijderd, blijft maar knipperen?
Ook kon ik de namen zien van degene die mij belde, nu zie ik alleen de nummer?
Heeft het wel eerst goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:59:
Heb een enveloppe teken rechts bovenin die ik maar niet weg krijg?
Alles geprobeerd tot nu toe, verzonden berichten verwijderd, inbox verwijderd, blijft maar knipperen?
Ook kon ik de namen zien van degene die mij belde, nu zie ik alleen de nummer?
Heeft het wel eerst goed gedaan.
Ik meen dat dat (enveloppe) kwam omdat er dan een smsje o.i.d. op je SIM staat(?).

Ik had me gisteren toch een vervelend probleem! Hij wou niet opladen. Accu liep gisteravond ook al wat snel leeg terwijl ie eergisteren nacht toch echt aan de lader had gelegen. Dus toen ik net naar m'n nest wou gaan keek ik nog eens naar me telefoon... was ik de stekker vergeten in het stopcontact te doen. 8) nee, ik ben geen vrouw maar ik heb 'm er al sinds ik m'n N96 heb in het stroom zitten dus toen ik 'm voor de vakantie eruit had gehaald deed ie 't niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
TVL schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:54:
Als je bijvoorbeeld een foto wil MMS'en krijg ik altijd de melding dat de foto waarschijnlijk niet door de ontvanger getoond kan worden omdat hij te groot is. Van andere merken weet ik dat ze voordat ze een MMS gaan versturen de foto verkleinen. Kan dit ook met de N96? Zou wel handig zijn want anders moet je eerst verkleinen door te bewerken en dat kost te veel tijd.
Bij instellingen voor MMS kan je dat instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

DoubleD1980 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:55:
[...]

Bij instellingen voor MMS kan je dat instellen.
Waar zit die instelling eigenlijk? Ik kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
kheb maar een hard-reset derover geknald en nu werkt het mms'en enzo goed. Ook staan alle dingen goed ingesteld nu.

dus prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
TVL schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:46:
[...]

Waar zit die instelling eigenlijk? Ik kan hem niet vinden.
Berichten => Opties => Instellingen => Multimediabericht => Grootte afbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

DoubleD1980 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:25:
[...]

Berichten => Opties => Instellingen => Multimediabericht => Grootte afbeelding
Thanks heb het gevonden. Zat bij Instellingen te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
418O2 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:38:
Ik heb Vodafone, als ik alle instellingen van de site overneem doet ie het goed. Heb de laatste x denk ik iets fout gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Weet iemand hoe ik RTP bestanden kan afspelen op me pc?
Als je TV opneemt, dan komt er een RTP bestand uit, zodoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb hem net 3 weken en de standbytijd is nu al gekrompen naar +/- 9 uur. Zonder een programma aan te hebben staan.
Ik heb hem helemaal opgeladen, zet m'n wekker, volgende ochtend is die dood, de batterij is op. (zo heb ik me dus al 2 keer verslapen :( )

Ik ga morgen KPN bellen of of zij er meer vanaf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Tweak15KW schreef op zondag 07 juni 2009 @ 09:56:
Ik heb hem helemaal opgeladen, zet m'n wekker, volgende ochtend is die dood, de batterij is op. (zo heb ik me dus al 2 keer verslapen :( )
Join the club, en probeer het dan maar uit te leggen aan je leraar. Ik heb mijn wekkerradio maar weer in gebruik genomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
dude-nl schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:03:
[...]

nog even... blijf dromen haha

Even mijn verhaal.

Ik heb de N96 samen met een nokia ck7w carkit gekocht. vanaf dag 1 niet kunnen gebruiken en Nokia weigerde me te helpen bij de klacht.
Laat staan met een niet door hun geleverde carkit...

Mijne doet het nu eindelijk perfect.
SUPER NOKIA, ik (ook zakelijke gebruiker) ben dus echt blij.

Maar wat een onzin, boets op hun verhalen.
Bellen in de auto mag niet tenzij het handsfree is. PUNT

Doet je carkit het niet dan maar langs de kant staan, heb ik nu ook 7 maanden moeten doen
Dat ie voor jouw nu werkt is heel fijn maar dat ie voor anderen nog neit werkt is natuurlijk heel vervelend.

Maar het is toch van de gekke dat door een nieuwe software update de carkit niet meer werkt in combinatie met de N96, of niet blijft werken. hij gooit continue de verbinding eruit. Als je dan in een belangrijk gesprek de gsm in de hand pakt en een boete vangt vind ik dat het toch OOK de schuld is van de leverancier.

Jij hebt tenslotte alles gedaan wat er zou moeten worden gedaan om in de auto te kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
Tweak15KW schreef op zondag 07 juni 2009 @ 09:56:
Ik heb hem net 3 weken en de standbytijd is nu al gekrompen naar +/- 9 uur. Zonder een programma aan te hebben staan.

Ik ga morgen KPN bellen of of zij er meer vanaf weten.
Ik heb hem sinds oktober en mijn standbytijd is minimaal 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
elke nacht laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Bongoarnhem schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:56:
[...]

Dat ie voor jouw nu werkt is heel fijn maar dat ie voor anderen nog neit werkt is natuurlijk heel vervelend.

Maar het is toch van de gekke dat door een nieuwe software update de carkit niet meer werkt in combinatie met de N96, of niet blijft werken. hij gooit continue de verbinding eruit. Als je dan in een belangrijk gesprek de gsm in de hand pakt en een boete vangt vind ik dat het toch OOK de schuld is van de leverancier.

Jij hebt tenslotte alles gedaan wat er zou moeten worden gedaan om in de auto te kunnen bellen.
Dat het balen is is een feit.
en dat het zou moeten werken ook.

Maar, als hij het niet doet en je pakt de telefoon bij de hand is het je eigen keuze en eigen risico in mijn ogen.

Maar goed, ik hoop dat hij het snel weer doet voor je en ik hoop ook dat de CK7w dan ook nog blijft werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
anders zet je de telefoon op luidspreker en leg je hem in je schoot ofzo, dat doe ik altijd (heb geen carkit), werkt ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Mijn telefoon is kapot, de trilfunctie had het geluid van een stofzuiger. Mis hem nu al 3 weken, terwijl het maar 10 dagen zou duren. Maar de mevrouw aan de telefoon zei dat het erg druk is en nog wel langer kan gaan duren...

To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik sta op het punt een Nokia N96 te bestellen bij HI. Weet iemand of je dan een simlock vrije telefoon krijgt?

Mvg,
Cees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:38:
Hallo,

Ik sta op het punt een Nokia N96 te bestellen bij HI. Weet iemand of je dan een simlock vrije telefoon krijgt?

Mvg,
Cees
Nope, hij is gesimlockt. Wil je een simlock-vrije, dan zou je naar BC, PhoneHouse, Mediamarkt etc etc moeten gaan en niet bij Primafoon en Hi-winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Upbeat schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:14:
[...]

Nope, hij is gesimlockt. Wil je een simlock-vrije, dan zou je naar BC, PhoneHouse, Mediamarkt etc etc moeten gaan en niet bij Primafoon en Hi-winkels.
Tenzij je em bij een abo besteld dan is ie sim-lock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
Bongoarnhem schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:31:
[...]

Tenzij je em bij een abo besteld dan is ie sim-lock vrij.
niet correct :P Bij een nieuw abo krijg je volgens mij gewoon een simgelockt toestel bij KPN (die van mij is dat iig wel) bij een abonnementsverlenging mogen ze daarintegen volgens mij géén simlock geven...

correct me if i'm wrong..,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Volgens mij zijn bij abo's de gsm's sim-lock vrij. Mischien verschilt het per provider maar dat is wat ik me kan heugen. Heb ook nog nooit een simlock gsm gehad die ik uit een abo had.

Mocht die van jouw toch gelockt zijn dan moet je helaas naar de turk mits je dit nodig acht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb diverse problemen met mijn N96

- GPS werkt sinds firmware update niet meer
- MMS instellingen staan goed maar ontvang geen mms krijg bericht dat ik hem extern ergens op een website van mijn provider kan lezen
- Bluetooth oortje maakt verbinding maar direct erachteraan wordt de verbinding verbroken

kan iemand me helpen met deze problemen ik wordt er helemaal gek van namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Topic samengevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:38:
Hallo,

Mvg,
Cees
kleine tip; ik zou wachten op de n86 of n97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Inderdaad, als je al teveel programma's op je telefoon hebt staan, of te veel smsjes dan tript de N96 al helemaal :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog even wat N96 problemen

* Ik gebruik sygic mc guider en voor de firmware update deed mijn interne gps het echt super en na de firmware update was het over en sluiten met me gps.
* Mijn mms instellingen van Vodafone staan allemaal goed maar ik kan nog steeds geen mmsjes ontvangen ik krijg dat een bericht van me provider dat ik hem extern via een website kan lezen ik heb alles handmatig en automatisch laten configureren maar nog steeds niets.
* Ik gebruik een Plantronics bluetooth headset hij werkt perfect, mijn N96 maakt wel verbinding maar dan voor 3 sec en dan klapt hij er direct weer uit.

Heeft iemand hier een oplossing voor om deze kwalen te kunnen verhelpen, ik heb alle resets en dingen al gedaan om hem weer terug te krijgen zoals hij was alleen krijg ik die firmware er niet meer af.

Graag jullie reactie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:12:

* Ik gebruik sygic mc guider en voor de firmware update deed mijn interne gps het echt super en na de firmware update was het over en sluiten met me gps.
* Mijn mms instellingen van Vodafone staan allemaal goed maar ik kan nog steeds geen mmsjes ontvangen ik krijg dat een bericht van me provider dat ik hem extern via een website kan lezen ik heb alles handmatig en automatisch laten configureren maar nog steeds niets.
* Ik gebruik een Plantronics bluetooth headset hij werkt perfect, mijn N96 maakt wel verbinding maar dan voor 3 sec en dan klapt hij er direct weer uit.

Heeft iemand hier een oplossing voor om deze kwalen te kunnen verhelpen, ik heb alle resets en dingen al gedaan om hem weer terug te krijgen zoals hij was alleen krijg ik die firmware er niet meer af.

Graag jullie reactie's
Sorry ik zie 2 berichten eerder dat mijn bericht daar ook al geplaatst is excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heb je met sygic assisted gps aan staan? dat werkte bij mij. Internal (oid) deed ook niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
GPS fixen:

Methode positie bepaling moet je alleen "op basis van netwerk" aanvinken + "Assisted GPS" aanvinken.
De andere moeten géén vinkje hebben. Dus ook GEEN vinkje bij "interne GPS"

Dan start je sygic en ga je "automatisch zoeken naar je GPS ontvanger" onder de instellingen van sygic.
Dan zal die automatisch A-GPS vinden.

Nu heb je snel GPS verbinding, in ongeveer 15 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:12:

Graag jullie reactie's
Probeer eens een harde reset, het bluetooth probleem hebben meerdere mensen problemen mee sinds de nieuwe update. Hier weet ik geen oplossing voor.

Het MMSen had ik eerder ook problemen mee, ga is naar de vodafone website en stel al je verbindingen handmatig opnieuw in. Dit hielp bij mij.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trobbelsjoeter schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:11:GPS fixen:

Methode positie bepaling moet je alleen "op basis van netwerk" aanvinken + "Assisted GPS" aanvinken.
De andere moeten géén vinkje hebben. Dus ook GEEN vinkje bij "interne GPS"

Dan start je sygic en ga je "automatisch zoeken naar je GPS ontvanger" onder de instellingen van sygic.
Dan zal die automatisch A-GPS vinden.

Nu heb je snel GPS verbinding, in ongeveer 15 seconden.
Ook dit werkt niet die optie hadden we ook al geprobeerd
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste