Wat ga je laten fixen aan de slide?Masis schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:45:
[...]
Yep, heb ik ook gelezen en gezien op Youtube. Dit schijnt alleen geweest te zijn bij het prototype, en bij het productiemodel weggelaten. Jammer.
Morgen gaat mn N96 naar een NSP voor het schuifmechanisme
Mobiele tv op mijn N96 werkt niet meer, de klantenservice van KPN biedt ook geen uitkomst.
Bij het aanschaffen werkt het gewoonweg niet.
Ik zou mee terug gaan naar de winkel en/of naar KPN Business Center.nilsjei1234 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:17:
Mobiele tv op mijn N96 werkt niet meer, de klantenservice van KPN biedt ook geen uitkomst.
Verwijderd
ik heb gewoon in mn berichtenbox een nieuwe mailbox aan gemaakt gegevens van hotmail in gevoerd.
En hij haalt keurig netjes mn hotmail binnen
nadat ik de nieuwe update heb geinstaleerd en het enige wat weg was waren de foto's van mn contacten
grt Batrix
En hij haalt keurig netjes mn hotmail binnen
nadat ik de nieuwe update heb geinstaleerd en het enige wat weg was waren de foto's van mn contacten
grt Batrix
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 14:03 ]
Cancel die order maar gauw dan.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:12:
Heb een siliconen hoes aangeschaft via [url="NL"]internet.[/url] Past perfect.
[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 15-05-2009 19:43 ]
Ik heb tot nu toe met versie 20 1 crash gehad.
Dat was toen ik mijn oortjes (incl de antenne) aansloot.
Toen viel ie gelijk uit.
Na de reboot werkte de oortjes gewoon perfect.
Dat was toen ik mijn oortjes (incl de antenne) aansloot.
Toen viel ie gelijk uit.
Na de reboot werkte de oortjes gewoon perfect.
Gister nieuw binnen gehad!
En gelijk 2 vraagjes.
Kan je ook het bovenste gedeelte aanpassen waar al die snelkoppelingen staan?
Nu staan er: Telefoonboek, bericht schrijven, Agenda, Web etc.
En die hoesjes hierboven vind ik niet zo mooi, heeft iemand anders nog een ander adres daarvoor uit eigen ervaring?
En gelijk 2 vraagjes.
En die hoesjes hierboven vind ik niet zo mooi, heeft iemand anders nog een ander adres daarvoor uit eigen ervaring?
Ja, lees de topicreeks eens door of je manual.Tweak15KW schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:35:
Gister nieuw binnen gehad!
En gelijk 2 vraagjes.
Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Standby-modus -> Snelkoppelingen.
Daar kun je alles veranderen, succes ermee.
Als je alleen maar zegt van "zoek het zelf op etc", zeg dan gewoon niks.
Dit is gewoon een forum om elkaar te helpen.
[ Voor 23% gewijzigd door Isane op 15-05-2009 15:58 ]
Thnx!MarkoAlmelo schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:56:
Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Standby-modus -> Snelkoppelingen.
Ik had al doorgebladerd door het boekje alleen heb ik dus niet goed gekeken.
En ik had ook al bijna alle menu's gehad, maar dat het bij standby kon staan had ik echt niet geraden.
Toevallig FSecure geinstalleerd? Even uitzetten dan, voordat je TV start. Bij mij was dat het probleem.nilsjei1234 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:17:
Verwijderd
Kan je eigenlijk ook een nieuw frontje kopen ergens? Er zitten al een paar krasjes op bij mij... Irritant bij tv kijken.
Verder je de tijd niet kunt zien via de musicplayer. Na de update kun je bij MobielTV ook geen tijd meer zien...
Verder je de tijd niet kunt zien via de musicplayer. Na de update kun je bij MobielTV ook geen tijd meer zien...
Ik zou even op google kijken, er zijn al een aantal sites die ze leveren.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:19:
Kan je eigenlijk ook een nieuw frontje kopen ergens? Er zitten al een paar krasjes op bij mij... Irritant bij tv kijken.
Oja nu je het over de tijd hebt bij de muziekspeler, ik zie ook mijn gespreksduur niet?
Iemand die weet hoe dit ingesteld kan worden?
Menu > Instrumenten > Instellingen > Telefoon > Oproep > Gespreksduur tonen > JaBobskee schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:08:
Oja nu je het over de tijd hebt bij de muziekspeler, ik zie ook mijn gespreksduur niet?
Je krijgt een gratis 'gamecard' voor N-Gage games als je je hier inschrijft. Zijn maar een paar spelletjes en je kunt ze max. 7 dagen spelen volgens mij maar da's altijd beter dan niets.
En nu maar wachten op de volgende update
Verwijderd
Via Nokia PC Suite en via *#0000# krijg ik geen update binnen. Ik krijg de melding "geen updates beschikbaar". Hoe kom ik dan aan versie 20? Iemand enig idee?
Ik heb het progje Nokia Software Updater gebruikt.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:35:
Via Nokia PC Suite en via *#0000# krijg ik geen update binnen. Ik krijg de melding "geen updates beschikbaar". Hoe kom ik dan aan versie 20? Iemand enig idee?
M'n vriendin was vandaag aan het internetten op m'n telefoon terwijl ik rijles had en toen is m'n telefoon twee keer gecrasht. Bij het opstarten blijft ie die melding geven of ik die installatie wizard wil doen. Ze dacht dus dat ze 'm gesloopt had maar dat crashen gebeurt nou eenmaal en die wizard komt altijd na het opstarten.
Enig idee hoe je die wizard laat verdwijnen? Als je 'm eens volgt blijft ie verschijnen na een reboot .
Wat voor een netwerk heb je? Is ie aan het merk gekoppeld(branded). Voor sommige operators duurt het iets langer voor de update er is omdat ze die nog naar eigen wens moeten aanpassen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:35:
Onzin.MarkoAlmelo schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:56:
Op Tweakers wordt van je verwacht dat je zelf ook onderzoek kunt doen.
Akkoord, maar alles wat je vraagt hier word gezegd "jah zoek het zelf of etc etc", je kan ook gewoon niks zeggen of geef gewoon het antwoord met erbij dat je de volgende keer onderzoek moet doen.
Vooral nieuwe mensen zijn niet bekend met deze regel...
maar goed.
dat is mijn mening
Vooral nieuwe mensen zijn niet bekend met deze regel...
maar goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 16-05-2009 19:48 ]
Sinds de update is mijn telefoon inderdaad sneller. Het enige probleem dat ik niet opgelost krijg is mijn Route 66 waarvan opeens sinds de update het geluid niet meer werkt, herinstelleren en andere acrobatische toeren helpen niet; de stem blijft zwijgen. Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Mijn toestel komt bij Typhone vandaan met een verlenging van een 2-jarig abonnement bij T-Mobile. Toestel heeft geen simlock en kan volgens mij geen speciale T-Mobile instellingen hebben. Mijn aangepaste softwareversie is 12.043.253.1 en deze is van 11-12-2008. Heeft dat er iets mee te maken dat ik versie 20 niet kan installeren?
Bij die linkjes onder de iconen stond sinds gisteren ook mijn Hetnet account. Ik kon direct zien of ik email had.
Echter deze link is spontaan sinds gister verdwenen. Ik krijg nog wel een melding als er nieuwe email binnenkomt maar moet nu met een omweg mijn mail ophalen.
Weet iemand waar die instelling staat om die link er weer bij te voegen.
Ik bedoel bij die links zoals:
- Zkopdr.: Internet en Mijn inhoud
- Geen items vandaag
- Wlan-scan uit
etc.
*EDIT*
Heb het al gevonden.. kreeg opeens een ingeving
Instrumenten-->Instellingen-->Algemeen-->Persoonlijk-->Standby-modus-->E-mailmelding
Echter deze link is spontaan sinds gister verdwenen. Ik krijg nog wel een melding als er nieuwe email binnenkomt maar moet nu met een omweg mijn mail ophalen.
Weet iemand waar die instelling staat om die link er weer bij te voegen.
Ik bedoel bij die links zoals:
- Zkopdr.: Internet en Mijn inhoud
- Geen items vandaag
- Wlan-scan uit
etc.
*EDIT*
Heb het al gevonden.. kreeg opeens een ingeving
Instrumenten-->Instellingen-->Algemeen-->Persoonlijk-->Standby-modus-->E-mailmelding
[ Voor 14% gewijzigd door Artwido op 17-05-2009 11:32 ]
Menu>Instrum.>Instellingen>Algemeen>Persoonlijk>StandBy-Modus>E-Mailmelding>Zichtbaarheid>Aan
Edit: Te laat
[ Voor 10% gewijzigd door Masis op 17-05-2009 11:33 ]
In ieder geval bedankt!Masis schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:33:
Menu>Instrum.>Instellingen>Algemeen>Persoonlijk>StandBy-Modus>E-Mailmelding>Zichtbaarheid>Aan
Verwijderd
ik heb vodafone toestel en wil hem updaten maar geen update beschikbaar versie 12.... hoe kom ik aan versie 20...
Als er geen update is voor Vodafone 1) niet 2) productcode wijzigen (google)Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:58:
ik heb vodafone toestel en wil hem updaten maar geen update beschikbaar versie 12.... hoe kom ik aan versie 20...
Verwijderd
heb productcode gewijzigd met nemesis maar bij updaten krijg ik te zien dat er geen update beschikbaar is en ik moet wachten op provider update
Ik heb sinds firmware v20 regelmatig dat de browser zichzelf opeens afsluit, dit was met de firmware versies uit v1x serie neit het geval.
Ik vind dit best wel een irritante bug eigenlijk aangezien ik mijn n96 regelmatig gebruik voor internet.
Ik vind dit best wel een irritante bug eigenlijk aangezien ik mijn n96 regelmatig gebruik voor internet.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Welke browser gebruik je?@r!k schreef op zondag 17 mei 2009 @ 20:24:
Ik heb sinds firmware v20 regelmatig dat de browser zichzelf opeens afsluit, dit was met de firmware versies uit v1x serie neit het geval.
Standaard browser die bij het toestel zit.
Overigens nog iets ontdekt, vermoed dat het aan bluetooth ligt maar met de nieuwe firmware gaat mijn batterij echt veel minder lang mee. Bluetooth staat continu aan maar stond dat bij de vorige firmware ook al en toen hallde ik 2 dagen wel, nu is ie aan het eind van de dag echt helemaal aan het eind van zijn latijn.
Verwijderd
hoi Masis
dat heb ik gehad met tomtom toen stond er een instalatie bestandje in de root van mn telefoon/geheugenkaart (root = direct op de schijf niet in een mapje) ik heb deze verwijderd en toen was het weg. je kunt ook eerst kijken waarvan het is en het dan eventueel via programma's verwijderen
succes Batrix
dat heb ik gehad met tomtom toen stond er een instalatie bestandje in de root van mn telefoon/geheugenkaart (root = direct op de schijf niet in een mapje) ik heb deze verwijderd en toen was het weg. je kunt ook eerst kijken waarvan het is en het dan eventueel via programma's verwijderen
succes Batrix
djpdjpnl schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:28:
M'n vriendin was vandaag aan het internetten op m'n telefoon terwijl ik rijles had en toen is m'n telefoon twee keer gecrasht. Bij het opstarten blijft ie die melding geven of ik die installatie wizard wil doen. Ze dacht dus dat ze 'm gesloopt had maar dat crashen gebeurt nou eenmaal en die wizard komt altijd na het opstarten.Enig idee hoe je die wizard laat verdwijnen? Als je 'm eens volgt blijft ie verschijnen na een reboot .
Verwijderd
heb je het toestel daarna ook uit gezet dat probleem had ik namelijk ook tel. opnieuw gestart weer update zoeken en daar was hijVerwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:09:
heb productcode gewijzigd met nemesis maar bij updaten krijg ik te zien dat er geen update beschikbaar is en ik moet wachten op provider update
succes Batrix
Probleem met batterij heb ik ook.... heb het toestel al GSM only gezet omdat ik anders mijn werkdag niet eens meer kan halen.....@r!k schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:18:
[...]
Overigens nog iets ontdekt, vermoed dat het aan bluetooth ligt maar met de nieuwe firmware gaat mijn batterij echt veel minder lang mee. Bluetooth staat continu aan maar stond dat bij de vorige firmware ook al en toen hallde ik 2 dagen wel, nu is ie aan het eind van de dag echt helemaal aan het eind van zijn latijn.
Nu moet is 's avonds toch echt een beetje prik erbij hebben en dan de nacht weer aan de lader...
Stroomverbruik is er niet beter op geworden.
Browser probleem heb ik geen last van.
Ik heb nog wel last van de spraakherkenning. Om mijn oortje te koppelen druk ik op de knop van mijn bluetooth oortje en dan begint automatisch de spraakherkenning ook te lopen. Hoe schakel ik spraakherkenning uit?
Vroeger kwam ik met 3 streepjes niet eens de nacht door en nu wel.
Ik heb nog wel last van de spraakherkenning. Om mijn oortje te koppelen druk ik op de knop van mijn bluetooth oortje en dan begint automatisch de spraakherkenning ook te lopen. Hoe schakel ik spraakherkenning uit?
Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos
Ben niet zo weg van opera mini, en tevens heeft de browser het wel goed gegdaan, pas sinds deze firmware is dat niet meer het geval. Hoop dat Nokia hier toch weer even naar gaat kijken.Artwido schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:52:
[...]
download opera mini. Dit is een veel handiger browser dan de standaard browser.
Dat slider geluidje is ook wel mooi trouwens.. 
Zet je je telefoon alleen op trillen, zodat je andere op je werk niet stoort.
Schuif je je telefoon open om hem van de standby af te halen, maakt die nog steeds dat geluid..
Zet je je telefoon alleen op trillen, zodat je andere op je werk niet stoort.
Schuif je je telefoon open om hem van de standby af te halen, maakt die nog steeds dat geluid..
Meestal speelt ie ook nog een fractie te laat ook.
Alle zenders staan nu er 2x in bij Mobiel tv
Keertje de boel resetten (in de MobielTV applicatie)? Staat er twee keer Ned 1 achter elkaar of begint de lijst onderaan gewoon opnieuw? Als het laatste het geval is maakt het toch niet heel veel uit? Anders is het wel super irritant, ja.
Moet terugkomen op mijn eerdere punten tegonover bluetooth carkit met V20. Krijg er steeds meer problemen mee, eerst blijft ie onder het bellen vragen om verbinding te maken terwijl ie al verbonden is. En vervolgens verbreekt ie onder het gesprek de verbinding met de carkit.
Betreft een parrot CK3100 carkit, iemand hier al een oplossing voor gevonden.
Heb al een x opnieuw de firmware erop gezet, heb de carkit geautoriseerd om verbinding te maken en heb al enkele malen mn gsm uit de carkit gewist en ze opnieuw laten "paren".
Helaas nog zonder resultaat, had dit probleem niet met de V12 firmware.
Heb al een x opnieuw de firmware erop gezet, heb de carkit geautoriseerd om verbinding te maken en heb al enkele malen mn gsm uit de carkit gewist en ze opnieuw laten "paren".
Mijn problemen met mijn CK7W carkit zijn gelukkig voorbij sinds deze update!Bongoarnhem schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:21:
Moet terugkomen op mijn eerdere punten tegonover bluetooth carkit met V20. Krijg er steeds meer problemen mee, eerst blijft ie onder het bellen vragen om verbinding te maken terwijl ie al verbonden is. En vervolgens verbreekt ie onder het gesprek de verbinding met de carkit.
GO NOKIA!!!
eindelijk na 7 maanden kan ik mijn carkit gebruiken...
Dat gevoel had ik gelijk. Leek gelijk veel realistischer.wildow schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:53:
Ik heb juist het idee dat met de update mijn batterijverbruik realistischer wordt aangegeven en naar mijn idee zelfs beter.
Vroeger kwam ik met 3 streepjes niet eens de nacht door en nu wel.
Hetzelfde verhaal hier ook. Ik haal het einde van de dag echt niet meer, en dat terwijl ik eigenlijk helemaal niks deed op een paar korte telefoontjes na. Zondag in een pretpark: volledig opgeladen uit de auto gestapt, geen enkele keer gebeld of iets, valt hij uit om half 5 smiddags!@r!k schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:18:
[...]
Ook heb ik nu met regelmaat problemen met niet meer automatisch verbinden via bluetooth met de autoradio of het uitvallen van bluetooth tijdens het gesprek.
Daarbij opgeteld dat ik alle foto's van de contacten opnieuw mag gaan toevoegen, hadden ze deze firmware weg mogen laten voor mij
Hebben overigens meer mensen het idee dat mobiel tv onscherper is met de kpn firmware dan met de nokia firmware?
Dit weekend heeft mijn N96 geprobeerd een stuk laminaat weg te koppen 
Hij viel van hand-hoogte, dus zeg maar een meter. Alles vloog los; frontje, batterij, simkaart...ik heb 'm gelijk weer in elkaar gezet en hij leek het prima te doen.
Ik begin echter nu allerlei vreemde symptomen te krijgen: de batterij is na een halve dag compleet leeg (zonder het gebruik van bluetooth, gps, wlan) en smsjes in mijn inbox- en sent items verdwijnen zomaar. Dat laatste vind ik nog het meest vreemde trouwens.
Al met al: niet goed!
Ik laad 'm nu weer volledig op, eens kijken wat ie doet. Anders maar even de verzekering inschakelen.
Hij viel van hand-hoogte, dus zeg maar een meter. Alles vloog los; frontje, batterij, simkaart...ik heb 'm gelijk weer in elkaar gezet en hij leek het prima te doen.
Ik begin echter nu allerlei vreemde symptomen te krijgen: de batterij is na een halve dag compleet leeg (zonder het gebruik van bluetooth, gps, wlan) en smsjes in mijn inbox- en sent items verdwijnen zomaar. Dat laatste vind ik nog het meest vreemde trouwens.
Al met al: niet goed!
Ik laad 'm nu weer volledig op, eens kijken wat ie doet. Anders maar even de verzekering inschakelen.
Verwijderd
weg met mijn oude n96
Nou eindelijk een hoge piet gesproken bij de kpn..per gisteren is mijn abbo vrij gekomen ( was per sep 2008 ingegaan ) en kan ik een toestel naar keuze uitzoeken..vraag me af of de black versie van n96 wel oke is?? iemand zo ding in gebruik hiero??
Verder krijg ik weer 2 maanden terug gestort........en dat mag wel na dik 5 maanden elende waarvan meer dan 3 de foon weg was= is
Nou eindelijk een hoge piet gesproken bij de kpn..per gisteren is mijn abbo vrij gekomen ( was per sep 2008 ingegaan ) en kan ik een toestel naar keuze uitzoeken..vraag me af of de black versie van n96 wel oke is?? iemand zo ding in gebruik hiero??
Verder krijg ik weer 2 maanden terug gestort........en dat mag wel na dik 5 maanden elende waarvan meer dan 3 de foon weg was= is
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2009 10:57 ]
Verwijderd
Inmiddels vindt hij via de gsm weer V20.* maar installeren doet hij niet. Dan moet ik van dat apparaat de installatiesoftware opnieuw starten... Ja ja!Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:27:
Via Nokia Software Updater V1.6.11np
"Ontbrekende software
Er ontbreken essentiële softwareonderdelen. Installeer opnieuw."
Bovenstaande nadat het progje blijft hangen in het opstartscherm. Ik gebruik overigens Vista.
Via Apparaatbeheer op N96
"Geen updates beschikbaar"
Vanmorgen vond hij via apparaatbeheer (of *#0000#) nog wel een update naar V20.* via apparaatbeheer. Echter bij het downloaden verscheen meermalen een foutmelding die aangaf dat e.e.a. qua softwareupdate opnieuw moest worden opgestart (exacte tekst weet ik niet meer).
Ik heb beide tig keren geprobeerd en ik heb ook de Software Updater meermalen opnieuw geïnstalleerd. Alles zonder enig succes.
Mijn N96 is van KPN, productcode 0569617
Overigens kon ik vanmorgen voordat ik over wilde naar V20.* nog wel een update naar V12.043 doen. Die heb ik al die tijd uitgesteld omdat er zoveel klachten waren. Maar om V20.* te installeren, moest ik eerst deze wel 'draaien'.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Weet iemand een oplossing voor bovenstaande? Ik kan nu nl. na die update ook geen TV meer kijken en begin er flink de pest in te krijgen.
help?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2009 09:32 ]
loop even langs een nokia service punt en vraag of zij hem voor je flashen, zij hebben andere methodes daarvoor.
Verwijderd
Ben bang dat er niets anders op zit. Als trotse tweaker was me dat eigenlijk een beetje m'n eer te na. Maar ik zie ook geen andere oplossing.@r!k schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:00:
loop even langs een nokia service punt en vraag of zij hem voor je flashen, zij hebben andere methodes daarvoor.
Heb trouwens wel mijn buik vol van de klantenservice van KPN. Een klacht over mijn N96 werd uiteindelijk pas na 51(!) dagen serieus in behandeling genomen. En niet eerder dan dat ik had gedreigd een klacht bij de Consumentenbond en desnoods de Ombudsman in te dienen. Werd eindelijk gebeld en kreeg niet veel meer dan het advies te upgraden. Als extra service kreeg in een handleiding per email toegestuurd. Wat een luxe...
Verwijderd
Zeker weten, te gek dat de CK-7 W nu goed werkt.dude-nl schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:59:
[...]
Mijn problemen met mijn CK7W carkit zijn gelukkig voorbij sinds deze update!
GO NOKIA!!!
eindelijk na 7 maanden kan ik mijn carkit gebruiken...
M'n telefoon heeft de hele nacht aan de lader gelegen. Normaal moet ik op dag 2 pas bijladen maar nu is ie alweer leeg aan t gaan (uurtje of 8 later). Heb maar een paar mensen gebeld en een minuut of 15 een spelletje gespeeld. Ben benieuwd of ie 't vanavond nog doet als ik 'm als mp3 heb gebruikt...
Verwijderd
Ik krijg de indruk dat de meeste mensen hier redelijk te vreden zijn over V20?
Zijn er ook nog mensen met veel klachten?
Mijn klachten:
- Hij is een stuk trager, bij het wisselen van scherm, opstarten van mobiel tv en ook alleen het menu al ( en applicaties)
- Mobiel tv haperde, maar gaat steeds beter. (ik hoorde ook mensen over dat het mobiel tv sneller zou moeten opstarten??)
- Ik zie maar 1 agenda punt en 1 taak in mijn beeldscherm, wat ik echt super irritant vind, aangezien ik mijn agenda dagelijk gebruik.
Al met al vind ik hem hard achter uit gegaan, bij mij draaider v12 veel en veel stabieler. Zijn er mede lot genoten, die het met mij eens zijn?
Zijn er ook nog mensen met veel klachten?
Mijn klachten:
- Hij is een stuk trager, bij het wisselen van scherm, opstarten van mobiel tv en ook alleen het menu al ( en applicaties)
- Mobiel tv haperde, maar gaat steeds beter. (ik hoorde ook mensen over dat het mobiel tv sneller zou moeten opstarten??)
- Ik zie maar 1 agenda punt en 1 taak in mijn beeldscherm, wat ik echt super irritant vind, aangezien ik mijn agenda dagelijk gebruik.
Al met al vind ik hem hard achter uit gegaan, bij mij draaider v12 veel en veel stabieler. Zijn er mede lot genoten, die het met mij eens zijn?
Ik vind juist dat het toestel wel duidelijke verbeteringen heeft qua performance.
Het lijkt er idd op dat de TV iets meer tijd nodig heeft om op te starten maar daar in tegen blijft de ontvangst stabieler.
Wat ik duidelijk merk is dat de telefoon niet meer vastloopt wanneer ik bijvoorbeeld muziek luister of internet terwijl er een sms binnenkomt. Dat was bij versie 12.xx echt een ramp.
Het lijkt er idd op dat de TV iets meer tijd nodig heeft om op te starten maar daar in tegen blijft de ontvangst stabieler.
Wat ik duidelijk merk is dat de telefoon niet meer vastloopt wanneer ik bijvoorbeeld muziek luister of internet terwijl er een sms binnenkomt. Dat was bij versie 12.xx echt een ramp.
Verwijderd
Moviel TV werkt hier prima. Af en toe is de opstarttijd wat lang, maar de verbinding is stukken stabieler, zoals Artwido al zei. Menu's lopen ook sneller en ik heb nog geen vastlopers gehad. Ben tot nu toe prima tevreden over V20
Verwijderd
*knip* Aub niet kicken binnen 24 uur
[ Voor 88% gewijzigd door pven op 19-05-2009 21:47 ]
Ik denk dat er niemand veel info heeft over die zwarte N96 en dat komt omdat ie bij Nokia ook niet op de website staat. Dus wat echt het verschil is tussen de standaard versie en de zwarte???Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:07:
He hallo
Nogmaals mijn vraag..heeft iemand de black uitvoering van de n96 ?? dus niet de eerste versie die uitkwam....en is die beter of maakt het niets uit??? ik kan namelijk die black uitkiezen...de oudere uitvoering is 4 keer terug gegaan dus die hoef ik niet meer....
thanks
Verwijderd
Het is grappig om te horen hoe verschillend die telefoons kunnen zijn, ik was bijvoorbeeld echt super blij met V12 en had van jou problemen nog niet gehoord. Nu moet ik wel toegeven, dat ze bij mijn reperatie het binnenwerk volledig hebben vervangen en de tweede editie er in hebben gezet.Artwido schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:42:
Ik vind juist dat het toestel wel duidelijke verbeteringen heeft qua performance.
ik heb de laatste maand wat last van teruglopende ontvangst. Is pas iets van de afgelopen 1,5 maand. Heeft iemand daar ook last van. Het is vooral binnen in huis waar ik eerder nooit last van had. Heb Vodafone dus dat zal het probleem niet zijn.
Anders moet ik toch maar is een NSP aanklampen.
Ik heb de keuze om weer een Nokia N96 te kiezen, of een andere mobiel. Ik heb de Nokia N96 als erg traag ervaren. Is dit verbeterd na de update v20? Ik had upgedate tot 12xx van KPN
Ik zou eerlijk gezegd geen N96 meer halen. Het is dat ik hem nu al heb en er nog geen fatsoenlijke opvolger beschikbaar is, anders had ik hem allang weggedaan. Ding is nog steeds een stuk trager dan mijn oude N95, en instabiel op de vreemdste momenten. Ik heb werkelijk nog nooit een telefoon gehad die bijna vastloopt als je een smsje ontvangt, en dat wil deze nogal regelmatig doen, en ik ben echt niet de enige.Onderzetter schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:57:
Ik heb de keuze om weer een Nokia N96 te kiezen, of een andere mobiel. Ik heb de Nokia N96 als erg traag ervaren. Is dit verbeterd na de update v20? Ik had upgedate tot 12xx van KPN
Ik quote even mezelf om de uitslag van vanavond te laten weten; hij was leeg! Heb 'm vanmiddag voor ik ging nog aan de lader gehangen (tot ie vol was) en rond 9u was ie al over de helft leeg. Denk dat er iets aanstond wat m'n accu leegtrok of zo... kon ook geen foto's meer kijken.djpdjpnl schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:59:
M'n telefoon heeft de hele nacht aan de lader gelegen. Normaal moet ik op dag 2 pas bijladen maar nu is ie alweer leeg aan t gaan (uurtje of 8 later). Heb maar een paar mensen gebeld en een minuut of 15 een spelletje gespeeld. Ben benieuwd of ie 't vanavond nog doet als ik 'm als mp3 heb gebruikt...
Verwijderd
mmm jah weet je..de belangrijkste reden dat ik voor n96 koos was voor de tv..en zo te zien is er geen andere bij de kpn die tv ontvangt....en daar had ik hem echt voor..maak niet uit waarom maar ik moet tv hebbe in mijn auto...en zou niet weten hoe ik dat anders kan krijgen
Er is er 1 van samsung en uit mijn hood ook 1 van LG. Echter heb ik begrepen dat de N96 het beste tv beeld weergeeft. Dus als dat je hoofdpunt is kun je het best de N96 nemen.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 07:46:
mmm jah weet je..de belangrijkste reden dat ik voor n96 koos was voor de tv..en zo te zien is er geen andere bij de kpn die tv ontvangt....en daar had ik hem echt voor..maak niet uit waarom maar ik moet tv hebbe in mijn auto...en zou niet weten hoe ik dat anders kan krijgen
Verwijderd
Hallo allemaal.
Ik ben sinds kort in het bezit van de N96.
Bij mijn vorige telefoon had ik opera mini geïnstalleerd om te surfen.
Nou heb ik dat voor deze telefoon ook geïnstalleerd alleen moet ik iedere keer als ik opera wil opstarten naar menu, toepassingen en dan kan ik pas opera kiezen.
Kan ik die snelkoppeling ook naar mijn bureaublad plaatsen.
En als ik opera afsluit sluit ik ook gelijk helemaal af zal maar zeggen.
Hij onthoud niet op welke site ik was zodat ik weer die pagina moet opzoeken als ik weer naar opera gaat.
Dat vind ik ook irritant omdat ik het vooral gebruik om de tussenstanden te zien van het voetbal.
Ik ben sinds kort in het bezit van de N96.
Bij mijn vorige telefoon had ik opera mini geïnstalleerd om te surfen.
Nou heb ik dat voor deze telefoon ook geïnstalleerd alleen moet ik iedere keer als ik opera wil opstarten naar menu, toepassingen en dan kan ik pas opera kiezen.
Kan ik die snelkoppeling ook naar mijn bureaublad plaatsen.
Hij onthoud niet op welke site ik was zodat ik weer die pagina moet opzoeken als ik weer naar opera gaat.
Dat vind ik ook irritant omdat ik het vooral gebruik om de tussenstanden te zien van het voetbal.
Ik quote mezelf ook even, want het ding lijkt toch wel tegen een stootje te kunnen. Hij doet het op één of andere manier weer primaMurphy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:00:
Dit weekend heeft mijn N96 geprobeerd een stuk laminaat weg te koppen
Al met al: niet goed!![]()
Batterij is nu op 50%, gisteren volledig opgeladen, veel bluetooth en wifi gebruikt. Smsjes blijven nu gewoon staan. Denk dat ie even in de war was!
Collega van me heeft trouwens ongeveer tegelijkertijd zijn hypePhone laten stuiteren, die is er iets minder aan toe. Krijg je he, met die fragiele bende
Dan moet je op de menu knop drukken. Dan gaat je telefoon naar het menu, maar blijft opera mini gewoon aanstaan. Dan kan je je mobiel in 't slot zetten of ermee doen wat je wilt. Als je dan op een gegeven moment weer de tussenstanden wil zien of je laatste pagina, dan open je opera weer, of je houd de menu-knop 2 tellen ingedrukt tot je het menu krijg waar je de geopende applicaties kan zien en opent van daaruit opera.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:46:
Hallo allemaal.
even vanaf mn telefoon dus ik maak t niet te lang: wou net iemand bellen, zegt ie dat er geen nummers zijn. Als ik m op geheugen zet gelukkig wel. Er staat dat de data beschadigd is. Kan toch bijna niet met een sim?
Heb dat ding er de laatste tijd niet uitgehad, laat staan gesloopt.
edit; even vanaf m'n pc een wat uitgebreider verhaal. Gisteren deden de foto's (kijken) het niet en liep de batterij dus leeg he? Heb 'm toen aan de lader gehangen toen ik thuis kwam en heb 'm opnieuw opgestart. Vanmiddag wou ik iemand opbellen en toen zei ie dat de data op de sim beschadigd was. Kon toen niet opnieuw opstarten uit angst dat de accu weer leeg zou raken. Bellen kon overigens wel gewoon (en als je de nummers uit het telefoon geheugen haalde zag je dat wel overigens) maar MobielTV deed het ook niet (zwart beeld en geen zender kunnen kiezen, wel de programmagids opgehaald).
edit; even vanaf m'n pc een wat uitgebreider verhaal. Gisteren deden de foto's (kijken) het niet en liep de batterij dus leeg he? Heb 'm toen aan de lader gehangen toen ik thuis kwam en heb 'm opnieuw opgestart. Vanmiddag wou ik iemand opbellen en toen zei ie dat de data op de sim beschadigd was. Kon toen niet opnieuw opstarten uit angst dat de accu weer leeg zou raken. Bellen kon overigens wel gewoon (en als je de nummers uit het telefoon geheugen haalde zag je dat wel overigens) maar MobielTV deed het ook niet (zwart beeld en geen zender kunnen kiezen, wel de programmagids opgehaald).
[ Voor 51% gewijzigd door djpdjpnl op 20-05-2009 19:04 ]
Verwijderd
ja heb ik gedaan maar bij beide euro2 codes blijf ik het zelfde houden vrijdag geef ik hem aan iemand die bij nokia werkt en gaat hem dan debranden en updaten volgens hem komt er over een paar weken weer een nieuwe update aanVerwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:55:
[...]
heb je het toestel daarna ook uit gezet dat probleem had ik namelijk ook tel. opnieuw gestart weer update zoeken en daar was hij
succes Batrix
HalloUpbeat schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:58:
Ik heb nog steeds last van dat mijn Foto's menu helemaal leeg is en de foto's niet worden weergegeven. Zelfs niet via de Multimedia knopIk heb net een reinstall van de firmware gedaan maar heeft niet geholpen en een soft reset. Ik denk dat er niks anders op zit dan een hard reset??
Ook ik heb de Update 20.050 uitgevoerd en hetzelfde probleem met het fotoalbum
heeft iemand de oplossing (liever niet een harde reset )
Alvast bedankt
Wat een waardeloos toestel !!!
[ Voor 77% gewijzigd door demotjo op 21-05-2009 09:31 ]
Zie je de fotoos ook niet meer via bestandsbeheer?demotjo schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 07:42:
[...]
Hallo
Alvast bedankt
Ik zie alle foto's wel via bestands beheer ! ook foto's die zojuist gemaakt zijn zijn via bestands beheer te zien
Het lijkt erop dat het foto album niet meer werkt ik zie alleen die kleine pictogrammetjes met die scheepjes meer niet als ik opties aanklik gebeurt er ook niks behalve dat er een balk verschijnt met de tekst bezig (dit duurt tot de accu leeg is )
De laatst genomen foto's op de pc wil zetten met Nokia pc suite lukt wel !
Het lijkt erop dat het foto album niet meer werkt ik zie alleen die kleine pictogrammetjes met die scheepjes meer niet als ik opties aanklik gebeurt er ook niks behalve dat er een balk verschijnt met de tekst bezig (dit duurt tot de accu leeg is )
[ Voor 3% gewijzigd door demotjo op 21-05-2009 12:51 ]
Verwijderd
Had ik ook.[Hallo
Toestel uit en weer aangezet en de foto's waren er weer.
Zit het hier al een tijdje te volgen en moet zeggen dat ik redelijk te vreden ben met de N-96.
Is alleen aan de trage kant!!
TV heeft altijd gewerkt met alle software versie's!! (kpn toestel)
Alleen heb ik soms het probleem dat de batterij in een uur of 6 helemaal leeg is zonder de tel aan te raken!!
(alle progjes afgesloten!!) (s'nachts bv)
Waarschijnlijk blijft er ergens toch iets draaien maar kan het niet vinden.
Iemand enig idee??
Alvast bedankt!!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2009 12:52 ]
Ik zag ze niet meer via bestandsbeheer. Anders was het gewoon vervelend maar geen ramp. Nu nog niet, maar wel lastig. Als ik naar Foto's ging zag ik wel een blauwe balk maar zonder tekst. Nou weet ik dat ik gewoon de bovenste moet aanklikken maar dat werkte niet. Gebeurde gewoon niks.demotjo schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 12:50:
Ik zie alle foto's wel via bestands beheer ! ook foto's die zojuist gemaakt zijn zijn via bestands beheer te zien
Is het nu bij je opgelost of niet ???djpdjpnl schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:31:
[...]
Ik zag ze niet meer via bestandsbeheer. Anders was het gewoon vervelend maar geen ramp. Nu nog niet, maar wel lastig. Als ik naar Foto's ging zag ik wel een blauwe balk maar zonder tekst. Nou weet ik dat ik gewoon de bovenste moet aanklikken maar dat werkte niet. Gebeurde gewoon niks.
het enigste voordeel wat ik heb bij die firmware update is dat ik nu alle geinstaleerde themes kan zien en verwijderen bij geinstaleerde toepassingen eerst zag ik sommige niet en nu zie ik ze allemaal.
is het nog niemand opgevallen dat de muziek instellingen ook bar slecht geworden zijn.
k had eerst een perfect en kraak heldere sound, het volume ging wel niet zo hard maar het was wel een toppie soundje.
nu kan het wel loeihard maar het is zo troebel als wat.
ook de extra lage tonen instelling werkt niet lekker en dan nu maar te zwijgen van de extra stereo modus.
als je die instelling nu pakt dat gaat nergens over.
eigenlijk zou ik goed kunnen janken met dat kleine kastje vol ellende.
heb nog nooit een slechtere mobilegehad als de deze.!!!!!
update of geen update het werkt nog steeds niet,ik snap niet hoe ze met zo n product op de markt durven komen.
het is nog alleen maar slechter geworden en echt niet beter.(huil)
een prepaid gsm van 25 euri werkt stukken beter.
zo dat moest er even uit pfffffffffffffff wat een opluchting van een hoop fustratie.
de grtjes dit was mijn eerste berichtje hier ik hoop dat de volgende een stuk vrolijker zullen zijn.
is het nog niemand opgevallen dat de muziek instellingen ook bar slecht geworden zijn.
k had eerst een perfect en kraak heldere sound, het volume ging wel niet zo hard maar het was wel een toppie soundje.
ook de extra lage tonen instelling werkt niet lekker en dan nu maar te zwijgen van de extra stereo modus.
update of geen update het werkt nog steeds niet,ik snap niet hoe ze met zo n product op de markt durven komen.
zo dat moest er even uit pfffffffffffffff wat een opluchting van een hoop fustratie.
de grtjes dit was mijn eerste berichtje hier ik hoop dat de volgende een stuk vrolijker zullen zijn.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het hier helaas mee eens moet zijn. De n96 is de slechtse mobiel die ik tot nu toe gehad heb. Als hij net een verse reset heeft gehad werkt ie aardig maar na een tijdje is het echt een ramp. Gezien de toestellen waarmee concurrenten nu zijn gekomen is er dan ook een dikke kans dat dit voorlopig mijn laatste nokia is geweest.tony66xx schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 08:45:
het enigste voordeel wat ik heb bij die firmware update is dat ik nu alle geinstaleerde themes kan zien en verwijderen bij geinstaleerde toepassingen eerst zag ik sommige niet en nu zie ik ze allemaal.
Het blijft opvallend dat we het hier allemaal over hetzelfde toestel hebben en dat een aantal gebruikers behoorlijke problemen heeft met het toestel. Nu zijn er wel veel verschillende regiocodes en misschien dat daar de verschillen in zitten. In principe is de hard- en software gelijk bij iedereen.
Persoonlijk ben ik zeer blij met dit toestel vanwege zijn vele mogelijkheden. Natuurlijk heb ook ik probleempjes gehad die terug te lezen zijn in dit topic. Maar dat vind ik niet meer dan logisch dat die voorkomen bij een geavanceerd toestel zoals de N96. De updates moeten die problemen ondervangen.
Zoals al eerder gezegd in dit topic. Je leest in dit topic vooral de klachten van gebruikers. De gebruikers die geen problemen hebben met hun toestel hebben geen aanleiding om in dit topic te posten.
Hierdoor krijg je een scheef beeld van het toestel.
Probeer daarom in dit topic niet het toestel te bashen omdat je vervelende ervaringen hebt maar post je probleem met zoveel mogelijk details zodat misschien anderen hier een oplossing weten of je in ieder geval op weg kunnen helpen.
Persoonlijk ben ik zeer blij met dit toestel vanwege zijn vele mogelijkheden. Natuurlijk heb ook ik probleempjes gehad die terug te lezen zijn in dit topic. Maar dat vind ik niet meer dan logisch dat die voorkomen bij een geavanceerd toestel zoals de N96. De updates moeten die problemen ondervangen.
Zoals al eerder gezegd in dit topic. Je leest in dit topic vooral de klachten van gebruikers. De gebruikers die geen problemen hebben met hun toestel hebben geen aanleiding om in dit topic te posten.
Hierdoor krijg je een scheef beeld van het toestel.
Probeer daarom in dit topic niet het toestel te bashen omdat je vervelende ervaringen hebt maar post je probleem met zoveel mogelijk details zodat misschien anderen hier een oplossing weten of je in ieder geval op weg kunnen helpen.
Verwijderd
Vandaag bij een Nokia Care Center geweest en nu wordt een 2e poging gedaan om het kraken van de telefoon te te verhelpen. Vanaf dag 1 kraakt de achterkant en het navigatiewieltje. Het is net een plastic kindertelefoon van € 5. Zowel het navigatiewieltje als de achterkant worden nagekeken. Opmerking was: achterkant valt waarchijnlijk niet onder de garantie!
. Telkens als het niet erger kan wordt het nog erger.
Indien dit niet verholpen wordt wil ik gewoon mijn geld terug. Feit is wel dat ik de telefoon nu al +- 6 maanden heb. De eerste 3 maanden dacht ik dat het nieuwigheid was dus heb ik geen actie ondernomen.
De overige 3 maanden ben ik aan het lijntje gehouden door Vodafone. Ze hadden de onderdelen besteld en zouden het in een repair center maken. Na 3 maanden (na 4x gebeld te hebben) bleek ineens dat ze het niet konden vervangen. Toen naar Vodafone geweest en die hebben het opgestuurd. Na 3 dagen kon ik de telefoon al ophalen (ik denk dat ze het navigatiewieltje niet hebben vervangen maar er iets onder hebben gedaan) na een week geen krakend geluid gehoord te hebben begon het verhaal weer. Nu probeer ik nog een keer het krakend geluid te verhelpen door het bij een Nokia Care Point te maken.
Heeft iemand nog ideeën of het mogelijk is mijn geld terug te krijgen? Sta ik juridisch nog sterk?
Indien dit niet verholpen wordt wil ik gewoon mijn geld terug. Feit is wel dat ik de telefoon nu al +- 6 maanden heb. De eerste 3 maanden dacht ik dat het nieuwigheid was dus heb ik geen actie ondernomen.
De overige 3 maanden ben ik aan het lijntje gehouden door Vodafone. Ze hadden de onderdelen besteld en zouden het in een repair center maken. Na 3 maanden (na 4x gebeld te hebben) bleek ineens dat ze het niet konden vervangen. Toen naar Vodafone geweest en die hebben het opgestuurd. Na 3 dagen kon ik de telefoon al ophalen (ik denk dat ze het navigatiewieltje niet hebben vervangen maar er iets onder hebben gedaan) na een week geen krakend geluid gehoord te hebben begon het verhaal weer. Nu probeer ik nog een keer het krakend geluid te verhelpen door het bij een Nokia Care Point te maken.
Heeft iemand nog ideeën of het mogelijk is mijn geld terug te krijgen? Sta ik juridisch nog sterk?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 12:02 ]
Achterzijde is onderdeel van de telefoon dus valt gewoon onder de garantie, tenzij zij kenbaar kunnen maken dat het komt door een val of niet goed gebruik van het product, LET OP, ZIJ moeten dat bewijzen, jij hoeft niet te bewijzen dat het niet zo is.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:50:
Vandaag bij een Nokia Care Center geweest en nu wordt een 2e poging gedaan om het kraken van de telefoon te te verhelpen. Vanaf dag 1 kraakt de achterkant en het navigatiewieltje. Het is net een plastic kindertelefoon van € 5. Zowel het navigatiewieltje als de achterkant worden nagekeken. Opmerking was: achterkant valt waarchijnlijk niet onder de garantie!. Telkens als het niet erger kan wordt het nog erger.
Geld terug is pas mogelijk nadat de producent een "redelijke" termijn heeft gekregen de klacht op te lossen. Wat een redelijke termijn is staat niet in de wet omschreven. gebruikelijk is dat de redelijke termijn wordt aangegeven door middel van een aangetekende brief naar de leverancier van de telefoon met een deadline daarin voor het in orde hebben van het product en dat als die deadline niet wordt gehaald je je geld terug vordert.
Dat wordt dan gezien als de redelijke termijn...
Let op, recht hebben is 1 ding, recht krijgen een 2e....
Grote leveranciers hebben betere juristen in dienst dan wij kunnen veroorloven
Maar, tref je een soepele leverancier, dan zullen ze je gewoon je geld terug geven aangezien het voor hun de minste moeite is!
Je hebt ook nog zoiets als de geschillencommissie.
Verwijderd
Wellicht staat bluetooth aan?Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 12:51:
[...]
Waarschijnlijk blijft er ergens toch iets draaien maar kan het niet vinden.
Iemand enig idee??
Alvast bedankt!!
Ik heb nu iets raars, ik heb afleveringrapporten aanstaan voor mijn berichten. Nu keek ik vanochtend of er een smsje van gisteravond al was afgeleverd bij iemand en nu stonden er plotseling 7 mislukte afleveringsrapporten tussen aan mensen in mijn contactlijst.
In de verzonden lijst de outbox of de ontwerpen box was hiervan niks terug te vinden. Het rare is dat ik die berichtjes ook niet heb verstuurd. Het is vannacht gebeurd toen ik lag te slapen en nee, mijn vriendin heeft niet stiekem zitten smsen.
De mensen aan wie de afleveringrapporten gelinkt waren hebben ook niks ontvangen en het zijn mensen die ik over het algemeen weinig spreek over de gsm.
Ik heb ditzelfde rare ook al eens ervaren op mijn n73 en op de 6680. Het is geen storend probleem maar het is wel vreemd en het maakt mij een beetje achterdochtig.
Is er iemand die dit probleem herkend?
groet
Ben overigens verder wel tevreden over dit toestel hoor. Hij heeft een flink aantal kinderziektes maar dat heeft al het nieuwe onder de zon. En dan is er bv wel een iphone met minder bugs maar hiervoor zijn ook dingen te noemen die niet geweldig zijn. Nokia komt met updates waardoor de toestellen steeds beter worden en alles veel soepeler draait. En er is veel te zeggen over de open source software waardoor er werkelijk vanalles te downloaden is voor deze gsm.
Hoe dan ook ik ben ondanks alles tevreden.
In de verzonden lijst de outbox of de ontwerpen box was hiervan niks terug te vinden. Het rare is dat ik die berichtjes ook niet heb verstuurd. Het is vannacht gebeurd toen ik lag te slapen en nee, mijn vriendin heeft niet stiekem zitten smsen.
De mensen aan wie de afleveringrapporten gelinkt waren hebben ook niks ontvangen en het zijn mensen die ik over het algemeen weinig spreek over de gsm.
Ik heb ditzelfde rare ook al eens ervaren op mijn n73 en op de 6680. Het is geen storend probleem maar het is wel vreemd en het maakt mij een beetje achterdochtig.
Is er iemand die dit probleem herkend?
groet
Ben overigens verder wel tevreden over dit toestel hoor. Hij heeft een flink aantal kinderziektes maar dat heeft al het nieuwe onder de zon. En dan is er bv wel een iphone met minder bugs maar hiervoor zijn ook dingen te noemen die niet geweldig zijn. Nokia komt met updates waardoor de toestellen steeds beter worden en alles veel soepeler draait. En er is veel te zeggen over de open source software waardoor er werkelijk vanalles te downloaden is voor deze gsm.
Hoe dan ook ik ben ondanks alles tevreden.
[ Voor 22% gewijzigd door Bongoarnhem op 22-05-2009 17:19 . Reden: Moest er even uit. ]
Kies een andere! Het is een uitermate teleurstellend toestel. De N95 was veelbelovend (en veel sneller dan de N96), maar de opvolger N96 is ronduit een teleurstelling, ook door de tragere processor die Nokia er gemeend heeft in te moeten zetten. Ik zit mijn abonnement met dit apparaat nog wel uit, maar daarna neem ik afscheid van Nokia.Onderzetter schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:57:
Verwijderd
Ja, klopt!!
Maar die staat altijd aan!!
Maar dan nog kan ik er wel een uurtje of 15 á 16 mee uit de voeten!!
(en dan gebruik ik de tel + internet ook nog!!)
Probleem is er ook niet altijd, maar wel lastig als je toevallig bv een dagje pretpark of iets dergelijks doet.
Ga nog maar eens even verder prutsen!!
Toch bedankt voor je reactie!!
Heb het probleem opgelost, heb onder instellingen>telefoon>netwerk met de nieuwe firmware de netwerkmodus op gmts gezet ipv dual mode. Dit om de batterij te sparen. met umts heb ik echter minder bereik overal. Heb hem nu weer terug op dual mode gezet en voíla probleem opgelost.Bongoarnhem schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:43:
ik heb de laatste maand wat last van teruglopende ontvangst. Is pas iets van de afgelopen 1,5 maand. Heeft iemand daar ook last van. Het is vooral binnen in huis waar ik eerder nooit last van had. Heb Vodafone dus dat zal het probleem niet zijn.
Alleen geen snel internet dan...Bongoarnhem schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 17:30:
[...]
Heb het probleem opgelost, heb onder instellingen>telefoon>netwerk met de nieuwe firmware de netwerkmodus op gmts gezet ipv dual mode. Dit om de batterij te sparen. met umts heb ik echter minder bereik overal. Heb hem nu weer terug op dual mode gezet en voíla probleem opgelost.
Maar als je dat toch niet gebruikt....
Verwijderd
Dagje pretpark zou betekenen dat er meerder mensen in de buurt van je telefoon komen die ook een bluetooth device aan hebben staan. Misschien zorgt dat voor een hoger energiegebruik doordat er een soort van verbindingspoging wordt gedaan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn bluetooth niet zo vaak gebruik, dus ik weet niet zeker of het zo ook werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 17:21:
[...]
Ja, klopt!!
Maar die staat altijd aan!!
Maar dan nog kan ik er wel een uurtje of 15 á 16 mee uit de voeten!!
(en dan gebruik ik de tel + internet ook nog!!)
Probleem is er ook niet altijd, maar wel lastig als je toevallig bv een dagje pretpark of iets dergelijks doet.
Ga nog maar eens even verder prutsen!!
Toch bedankt voor je reactie!!
Heb een vraagje op de n96 heb je ook msn maar kan je ook op je telefoon je cam als webcam gebruiken?. dat moet kunnen maar werkt dat ook met live msn op de n96?.
Heb hem op gsm gezet en zodra ik internet gebruik verspringt ie weer naar dual mode,dude-nl schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 18:49:
[...]
Alleen geen snel internet dan...
Maar als je dat toch niet gebruikt....
Voor mij is het probleem van het fotoalbum opgelost gelukkig maar dit is wat ik heb gedaandemotjo schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 07:42:
[...]
Hallo
Alvast bedankt
Ik kon mij herinneren dat ik eerder problemen heb gehad met share online en het fotoalbum ik heb toen share online versie 4.3 geinstalleerd (versie 3 stond erop ) na de installatie restarten en het werkt nu zo als het moet share online 4.3 kan je hier downloaden
Succes
Bij mij wil de GPS het eigenlijk nog steeds niet doen na de nieuwe firmware. Alleen Maps werkt nog wel, al duurt dat ook wel ff voordat die verbinding heeft gevonden. Alle andere geinstalleerde software krijgt simpelweg geen verbindingen.
Alles settings al geprobeerd, en zelfs via externe GPS werkt het niet..
Nu wil ik dus ook maar een harde reset gaan doen om te kijken of dit kan helpen. Er is ook 1 programma die ik kan verwijderen en opnieuw installeren, maar krijg hem niet meer opgestart.
Maar waar moet ik rekening mee houden als ik zo'n harde reset ga doen?
Alles settings al geprobeerd, en zelfs via externe GPS werkt het niet..

Nu wil ik dus ook maar een harde reset gaan doen om te kijken of dit kan helpen. Er is ook 1 programma die ik kan verwijderen en opnieuw installeren, maar krijg hem niet meer opgestart.
Maar waar moet ik rekening mee houden als ik zo'n harde reset ga doen?
Dank, wist niet dat er een nieuwe versie was. Weer jammer dat dit niet in de V20 geupdate wordt, en zelfs niet door de 'Toepassing updater' weergegeven wordt. Iedereen die de Online delen icoontje weg wilt hebben, dat kan met deze versie! (Online delen>Opties>Instellingen>Geavanceerd>Weerg. in startscherm>uit).demotjo schreef op zondag 24 mei 2009 @ 07:51:
[...]
Voor mij is het probleem van het fotoalbum opgelost gelukkig maar dit is wat ik heb gedaan
Ik kon mij herinneren dat ik eerder problemen heb gehad met share online en het fotoalbum ik heb toen share online versie 4.3 geinstalleerd (versie 3 stond erop ) na de installatie restarten en het werkt nu zo als het moet share online 4.3 kan je hier downloaden
Succes
Batterij is echt ellende en wordt steeds erger. 's Nachts volledig opgeladen (01.00), doe er helemaal niks mee, 's ochtends om 10.00 uur al leeg! Volgende dag hetzelfde gedaan, maar dan met enegeriespaarstand aan, en had toen nog maar 2 streepjes over. Beide keren geen (zichtbare) open programma's draaien.